Gelukkig maarSeamusXanthus schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:22:
Mensen, jullie geloven dat zelf toch niet wat ik allemaal ter plekke had verzonnen? Ik ging gewoon even mee in dezelfde gedachtegang als het verhaal eerder vandaag dat ging over je winstreak die wordt geanalyseerd waardoor je slechte matchups krijgt. Kijken of mensen daar ook in mee gaan als ik de knipoog achterwege laat. Hopelijk gaat niemand de wekker zetten om 3:15 nu
Nog een leuke conspiracy theory:Bekende streamers krijgen relatief meer legendaries per pack, omdat deze door veel mensen worden bekeken en daardoor mensen zelf meer packs kopen. Zie bijvoorbeeld Amaz die de één na de andere krijgt. Waar of niet waar?
Raar genoeg vind ik je laatste zin nog het minst vreemd. Ik geloof best dat er vanuit marketingoogpunt een voordeel voor streamers gegeven kan worden. Kleine investering (ze weten het account) en ze weten wie een groot publiek heeft. Dit gebeurt al met CS:GO streamers die geld van skin-gok-websites krijgen om te vergokken.
In het geval van Blizzard denk ik niet dat het gebeurt omdat het niet nodig en Blizzard zich daar niet mee bezig hoeft te houden. De verkopen gaan prima daar denk ik