Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
nothing stops this train
Succes daarmee!Kol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:44:
vanavond weer eens even mijn amerikaanse account ff inloggen..... om even te proeven hoe het smaakt
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
wowhobbs is inderdaad wel bekend, zoals z'n 192/192 ChrommagusKol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:12:
vanavond lekker op Twitch kijken naar mijn 2 fav Hearthstone streamers: Noxious_HS en wowhobbs
oh ja en natuurlijk Yuuie (heerlijk om naar haar te kijken)
voor de mensen die wowhobbs niet kennen, aanrader om eens een kijkje te nemen. hij is niet extreem populair (ongeveer 600 views) maar wel een zeer fijne streamer
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Atlas#22744
AsmodaiTV
Elky
Frodan
Bmkibler
Reynad
Heel soms naar een ander zoals Savjz of Sjow, maar dat gebeurd niet vaak meer, vaak is er wel 1 van hen online.
De enige die ik al heel lang niet heb gezien, maar wel naar zou kijken is Strifecro, maar hij speelt op tijden dat ik pit.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Thijs is erg goed maar inderdaad zijn accent doet me na 2 minuten het geluid al uitzetten.The_Big_Easy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:52:
Je moet tegen z'n steenkool Engels kunnen, maar dan is de stream van Thijs_NL ook best te doen... Draait op NA, EU en ASIA in de top legend ranks. Heeft het deze maand gepresteerd om met een Astral Communion Druid vanaf de season start Legend rank te halen...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zijn stream vind ik alleen interessant om te zien, wanneer hij echt iets nieuws speelt, dan kan ik van hem leren, maar anders kijk ik liever naar een ander.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dat is geen idee, dat is gewoon zo. Thijs is het prototype van de "Hey, but my mummy says I'm cool"-nerd. Trump is ook zo, maar die heeft zich heruitgevonden en toch wat entertainment waarde in zijn streams gevonden. Thijs zijn stream heeft nul entertainment waarde, maar het is wel zeker één van de beste spelers in de wereld, zo niet de beste. En daarom kijk ik wel regelmatig, want je leert ervan.aicaramba schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:58:
Ik vind thijs veel te 'cool' doen. Alsof het helemaal noet uit zichzelf doet. Ik krijg altijd een ' nerd die cool wil doen' idee bij hem.
Mijn accent zuigt ook maar dan hoef ik nog niet naar een ander te willen luisteren welke ook slecht klinkt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:16:
Thijs is wel een nerdje haha, maar ik denk niet dat hij zich zelf cool vind. Hij speelt natuurlijk heel goed en legt z'n beurten uit. Vind z'n muziek wel leuk en aan z'n engels erger ik mij niet, omdat ik er 10x zo slecht in ben.
Net als muziek, ik kan voor geen meter zingen maar luisteer alleen naar artiesten welke dit wel kunnen
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 26-04-2016 17:27 ]
Zijn conclusie: C'Thun Druid en Face/Midrange Shaman zullen waarschijnlijk de sterkste decks zijn, de rest is allemaal minder.
https://www.twitch.tv/lifecoach1981/v/62711411
5700X | RX 6600
Mja die vent zegt op een gegeven moment dat 6-7 classes niet speelbaar zijn op hoogste niveau, dan moet je toch wel bij jezelf gaan afvragen of je inzicht wel klopt. Maarja hij zou niet de eerst of laatste pro zijn gigantische missers maakt in zijn beoordelingen.PCBaas schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:39:
Lifecoach heeft weer een prachtige (kaart) review deze keer.![]()
Zijn conclusie: C'Thun Druid en Face/Midrange Shaman zullen waarschijnlijk de sterkste decks zijn, de rest is allemaal minder.
https://www.twitch.tv/lifecoach1981/v/62711411
Over 2 weken weten we veel meer en inderdaad, als je 6-7 classes niet speelbaar vind, dan heb je alleen naar de huidige web kritieken gekeken en de reacties van de andere pro's.
Het zal uiteindelijk allemaal best weer loslopen.
Maar ja, die mannen moeten allemaal een filmpje volkletsen, ofwel omdat ze vinden dat hun mening er toe doet of omdat de sponsor het graag wil. Helemaal prima en zeer vermakelijk, maar graag met een korrel zout nemen.
[ Voor 17% gewijzigd door Ngangatar op 26-04-2016 18:02 ]
En het omgekeerde is ook waar: wat totaal niet zal lijken te werken kan in praktijk toch heel sterk zijn.
Gewoon dingen proberen en uittesten.
En soms duurt dat ook echt nog heel lang. Zo was een tijdje terug waren zowel de rank 1 op NA als EU dit geworden met een Patron Warrior met Varian Wrynn. Veel dachten dat Patron dood was (waaronder ikzelf), en Varian Wrynn werd en wordt nog steeds door 'pros' als bagger gezien. Maar je moet maar net de juiste kaarten weten te vinden waardoor het opeens wel sterk is.DarthDavy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:14:
Mijn ervaring is dat je ieder idee moet uittesten. Wat in theorie OP lijkt, kan in praktijk totaal niet werken.
En het omgekeerde is ook waar: wat totaal niet zal lijken te werken kan in praktijk toch heel sterk zijn.
Gewoon dingen proberen en uittesten.
Thijs heeft vandaag ook gezegd dat Patron dood is en heeft zelfs zijn stream title daarover gedaan. Tja het verliest een paar kaarten, maar wie weet wat iemand weer verzint, of dat nou de komende maand is, of pas over een half jaar.
Strifecro kijk ik ook, maar dan z'n video's op YouTube. Als ik onderweg ben naar het werk dan zet ik hem in de auto op en luister ik naar hem. Hij legt echt goed uit en heb veel geleerd van hem over het spelen met een warrior.Benjamin- schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:48:
De enige die ik al heel lang niet heb gezien, maar wel naar zou kijken is Strifecro, maar hij speelt op tijden dat ik pit.
https://www.twitch.tv/noxious_hs
Ik snap niet hoe hun wel online kunnen zijn, ik probeer in te loggen op amerikaanse server maar lukt niet
[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2016 19:42 ]
nothing stops this train
Ja dat zal bij de EU ook wel zo zijn de eerste 3-4 dagen. De game heeft normaal X spelers online en een klein percentage daarvan opent pakjes. Na de release heeft de game opeens een veelvoud spelers online en bijna allemaal zitten ze ook pakjes te openen. 100% dat dit problemen op gaat leveren.An1mA schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:38:
Us is zoals verwacht laggy as f*ck, kreeg ook geen C'tun en de 2 andere gratis kaarten bij de 3 gratis packs.
Blizzard lacht echt hard nu daamn!
nothing stops this train
Heb ik waarschijnlijk al mijn geluk al opgebruikt voor ik aan mijn packs van mijn main account begin

is fking 280 dollar in 1 minuut uitgegeven.....lol
dit is zo crypted allemaal, de streamers zijn online, maar de normale burger kan niet inloggen ><
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2016 19:56 ]
nothing stops this train
Maar het is ergens zo fout. Los 280 dollar + VAT uitgeven aan wat digitale spulletjes en daar niet eens bij blinken of eens bij stilstaan...
noxious is gaan schijten omdat het te lang duurt voordat hij z'n packs kan kopen...Kol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:54:
lol Amaz ff doodleuk in 1 minuut: 4x 69 dollar aftikken ><
is fking 280 dollar in 1 minuut uitgegeven.....lol
dit is zo crypted allemaal, de streamers zijn online, maar de normale burger kan niet inloggen ><
ach ja dankzij hun kunnen wij mooi gratis genieten van hearthstone en heroes of the storm
nothing stops this train
nothing stops this train
Ik haal een deel van het plezier om te spelen uit het feit dat ik mijn collectie uitbouw en alles te verzamelen.
Mocht ik alles in 5 minuten bijeen kopen, dan heb ik daarna de helft minder goesting om te spelen, want waarom zou ik spelen? Ik heb toch al alle kaarten.
sommige leven ervan he en als je straks gaat streamen moeten ze wel alle kaarten beschikbaar hebben (de laatste keer dat ik kripp zijn dust verzameling zag had hij geloof ik genoeg om de complete basic set golden te craftenDarthDavy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:04:
Ik snap het ergens toch niet.
Ik haal een deel van het plezier om te spelen uit het feit dat ik mijn collectie uitbouw en alles te verzamelen.
Mocht ik alles in 5 minuten bijeen kopen, dan heb ik daarna de helft minder goesting om te spelen, want waarom zou ik spelen? Ik heb toch al alle kaarten.
btw C'tun krijg je gratis
nothing stops this train
Je moet iets doen/bekijken terwijl je je packs zit open te doen.Wognummer schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:13:
omg kripp met 113k viewers lol
ik zat geloof ik een half uurtje geleden in Dog's channel en toen kreeg hij zomaar een 50 dollar donation.Nitai schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:02:
Denk dat ze dat geld zo weer terug hebben verdiend dmv streamen, moet haast wel.
dus 300-400 dollar in packs is niks voor hun.
en reynad had een keer zijn donations setup dat je een paar seconde muziek kon aanvragen per dollar die dag haalde hij 1800 dollar op aan donaties. (before taxes uiteraard, maar toch)
https://www.twitch.tv/forsenlol
ben benieuwd wat hij hierna gaat doen ^^
nothing stops this train
whahaha nu is ie viewers aan het lokken door zn vriendin packs te laten openenDarthDavy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:17:
[...]
Je moet iets doen/bekijken terwijl je je packs zit open te doen.
Lol, kripp, kheb net 500 packs geopend, maar ik ga toch sebiet nog eens proberen om er nog wat te kopen.Wognummer schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:23:
[...]
whahaha nu is ie viewers aan het lokken door zn vriendin packs te laten openen
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
ROFL 360 erbij koopt er even 120 teveelDarthDavy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:27:
[...]
Lol, kripp, kheb net 500 packs geopend, maar ik ga toch sebiet nog eens proberen om er nog wat te kopen.
als je 2x gewonnen hebt krijg je daarna nog een special quest dat je 7 wins moet hebben ^^
beide voor 5 packs.
nothing stops this train
Hij moest er 240 gaan kopen van een van zijn sponsors. Tja... Its a hard life.DarthDavy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:27:
[...]
Lol, kripp, kheb net 500 packs geopend, maar ik ga toch sebiet nog eens proberen om er nog wat te kopen.
zitten mooie kaarten tussen (heb niks gevolgd met kaarten, met wat er beschikbaar is)
[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2016 20:35 ]
nothing stops this train
Hij verteld net dat hij na het openen, elke kaart die hij nog niet heeft, dan in Gold gaat craften.Wognummer schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:44:
kripp heeft gewoon bijna 300k dust lol
Hij trekt net zijn 2e golden Legendary.
Hoezo zorgen? Als ze het kunnen betalen hebben ze het blijkbaarNieuwevolger schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:49:
De grote streamers verdienen hun geld met hun ogen terug, maak me meer zorgen voor de mensen die net zoveel packs kopen als de streamers of die zoveel geld doneren aan een streamer.
Volgens mij na de maintenance -> https://eu.battle.net/support/en/article/breaking/17609270aicaramba schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:47:
Hoe laat is eogenlijk de EU release?
Ik heb daar ook nog mijn gratis Arena, dus ik ben die even aan het doen. Is al leuk om even de nieuwe kaarten in arena te testen.
[ Voor 11% gewijzigd door DarthDavy op 26-04-2016 20:57 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2016 21:07 ]
nothing stops this train
Nou veel plezier met Secret Paladin,Zoo, Freeze Mage en CW.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:06:
ik ga juist meer op Wild richten ipv standard, misschien zelfs 90-100% op wild richten als je geen extra dingen kan krijgen met standard
Ik ben juist blij dat er heel veel OP kaarten/decks verdwijnen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
nothing stops this train
Daar lijkt het idd op. Ik zie het ook bij de streamers: C'Thun Druid werkt enorm goed en is heel krachtig. Ramp blijft een enorm sterke tool in Hearthstone. Lol, hebben ze Druid kapot generfed, blijft het nog altijd één van de sterkste classes.Tektoon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:12:
31 packs, nog steeds geen leg. Eerste indruk: druid is enorm sterk. Addling Bear, living roots, ramp, Arakkoa's, roar, gg. Ik heb nog geen enkele keer Ka'toen kunnen spelen want de pot is al voorbij voor je 'm kan spelen. Lekker mid-deckje.
Omgekeerd is het weer hetzelfde liedje met Shaman. Shaman gaat heel wat moeizamer. Overload blijft een klote mechanic. In theorie kan overload in je voordeel werken, maar er zijn meer spelletjes waarbij het in je weg zit en je verliest er meer games door dan dat je er wint. Het eeuwige Shaman probleem. Decks moeten uiteraard nog getuned worden, maar het zou weer eens hetzelfde liedje kunnen worden voor Shaman: net niet.
Ik zit op mijn F2P juist iedereen te dollen (9-1) met Midrange Shaman.DarthDavy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:40:
[...]
Daar lijkt het idd op. Ik zie het ook bij de streamers: C'Thun Druid werkt enorm goed en is heel krachtig. Ramp blijft een enorm sterke tool in Hearthstone. Lol, hebben ze Druid kapot generfed, blijft het nog altijd één van de sterkste classes.![]()
Omgekeerd is het weer hetzelfde liedje met Shaman. Shaman gaat heel wat moeizamer. Overload blijft een klote mechanic. In theorie kan overload in je voordeel werken, maar er zijn meer spelletjes waarbij het in je weg zit en je verliest er meer games door dan dat je er wint. Het eeuwige Shaman probleem. Decks moeten uiteraard nog getuned worden, maar het zou weer eens hetzelfde liedje kunnen worden voor Shaman: net niet.
Moet toegeven, speel wel tegen lage ranks.
Vooral Thing of Below ben ik erg onder de indruk van.
Ja, overload kan tegen zitten maar vaak is het een kwestie van 2-3 zetten vooruit plannen en rekening houden wat je kan trekken. Oftewel op beurt 3 er al rekening mee houden dat je op 4 geen overload kan spelen omdat je Doomhammer moet spelen. En dat is nog maar het simpelste voorbeeld.
No offence overigens.
None taken, maar ik heb dan ook niet over Aggro Shaman, maar over Midrange Shaman. Dat kon inderdaad niet duidelijk zijn uit mijn post.Ngangatar schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:45:
Ik weet niet wat jij de afgelopen tijd gedaan hebt maar Shaman was juist makkie om te spelen. Ik ben 2 maanden lang in 2 a 3 dagen tijd (2-3 uurtjes per dag) van rank 17 naar rank 5 gegaan met Shaman deck om daarna weer te stoppen omdat de golden epic binnen was op die manier.
Ja, overload kan tegen zitten maar vaak is het een kwestie van 2-3 zetten vooruit plannen en rekening houden wat je kan trekken. Oftewel op beurt 3 er al rekening mee houden dat je op 4 geen overload kan spelen omdat je Doomhammer moet spelen. En dat is nog maar het simpelste voorbeeld.
No offence overigens.
Kreeg die druid legendary en nog 1x epic (1/1 death rattle 5/5).
Server lijkt nu al best aardig snel te zijn weer. Het is iig niet zo slecht als bij TGT launch
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Heb er net een paar potjes opzitten met een c'thun druid en moet zeggen dat dat inderdaad wel prima werkt. Ik hou c'thun altijd in mijn openingshand en heb hem dan ook al een keer of 3-4 gespeeld. Is daarna ook vaak gelijk afgelopen.
5700X | RX 6600
Ik denk dat het gekomen is omdat ik inmiddels rank 8 ben en dat dus mijn hoogst behaalde rank is deze maand.PCBaas schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:04:
Ik zie net in m'n vriendenlijst opeens een Wild icoontje staan bij killerbeuker, heel apart.
[afbeelding]
5700X | RX 6600
Dit is randomPCBaas schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:11:
Ik ben benieuwd of je dan ook op rank 5 komt te staan in Wild, of dat dit gewoon een bug is.
Zo voelt het welRoyy90 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:12:
[...]
Dit is randomheeft niks te maken met waar hij speelt. Vanaf nu is het,,,, corrupted Killerbeuker
Het lijkt wel of ik geen potje meer kan winnen al zijn de deck waar ik van verlies morgen een stuk minder.
Ik ben vanavond maar 2x een control deck en voor de rest alleen maar fucking aggro.
[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 27-04-2016 00:27 ]
Precies. Voor dit soort mensen is het gewoon onderdeel van hun werk. Tevens boeit Blizzard echt niet om de pakjes die grote streamers kopen, dat is niets vergeleken met de winst die ze halen door alle spelers die deze streamers binnenhalen.Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:49:
De grote streamers verdienen hun geld met hun ogen dicht terug, maak me meer zorgen voor de mensen die net zoveel packs kopen als de streamers of die zoveel geld doneren aan een streamer.
De spelers die zoveel pakjes kopen die dit puur voor hun eigen verzameling doen, daar moet je je eerder zorgen om maken. Natuurlijk zijn er zat die gewoon genoeg geld hebben, maar ook vast zat die echt dat geld wel echt ergens anders nodig hebben.
Dit is ook precies waarom ik deze kaart nooit zal spelen. Belachelijke rng.aicaramba schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:45:
Haha. Kripp speelt met een yogg saron mage. Is door zijn deck heen en speelt yogg saron. Heeft 2x sprint into death. Haha
[ Voor 16% gewijzigd door Benjamin- op 27-04-2016 00:27 ]
Ja ik speel dan nog paar potjes na mijn packs opening. Wil het niet te laat maken. Hoeveel ga je btw openen Roy?Royy90 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 23:59:
Veel mensen die wakker blijven voor de expansion? Denk dat ik wel wakker blijf als het niet later wordt dan de geplande half 2
Moeilijk om te zeggen. Heb 50 preorder, 13 free en 9.4k gold. Maar ik ga denk ik niet al mijn gold gebruiken. Of ik maak 100 totaal open, of ik maak open tot ik 5k over hebAn1mA schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:30:
[...]
Ja ik speel dan nog paar potjes na mijn packs opening. Wil het niet te laat maken. Hoeveel ga je btw openen Roy?
jij/de rest dan?
Ik denk dat ik de meeste decks die ik wil spelen wel kan maken(10k dust minimaal) en ik hoop echt dat Hearthstone in standaard weer leuk word en dat RNG minder bepalend word en dat value weer belangrijker gaat zijn dan face gaan.
Gelukkig zijn er heel veel Deathrattle's weg wat wapens en AOE veel beter maakt en de kan op veel burst damage ook een stuk minder.
Ik ben er ook uit, het worden:An1mA schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:33:
Ik ook zo rond 140 packs, maar koop wellicht nog een bundel bij als ik erg unlucky ben.
65 packs van gold (ik hou 2k gold over dan voor Arena)
13 packs cadeau
50 packs via pre order
128 packs totaal.
Daarnaast 14 a 15k dust voor kaarten welke ik absoluut wil hebben al wacht ik daar een week mee waarschijnlijk.
We praten hier wel over EU serversVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 01:35:
Nog niet live he?:(
nopVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 01:35:
Nog niet live he?:(
dayummm
Ik ook, maar blijf me verbazen hoe Blizz faalt in EU. Ze stellen de release voor EU uit, om juist problemen te voorkomen en nog krijgen ze het niet voor mekaar.RoricNormannum schreef op woensdag 27 april 2016 @ 01:59:
ik ben ingelogd op dit moment in hs
EU or US?Grotman schreef op woensdag 27 april 2016 @ 02:00:
In mn tweede pack Ragnaros Lightlord! Nice
EU. En in pakje 7 N'Zoth. Tweede Legendary alweer.
Edit: Pakje 30 Hogger Doom of Elwynn(#3) Niet de beste..
[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 27-04-2016 02:09 ]
Legendary: 7
Anomalus
Fandral Staghelm
Hallazeal
Soggoth x2
Yogg-Saron
Y'Shaarj
Epic: 34
Golden
Common: 10
Rare: 8
Epic: 1
Legendary:
[ Voor 3% gewijzigd door Royy90 op 27-04-2016 03:21 ]
Beste pack een gewone en een golden legendary
8!! Legendary 2 golden (shammy en shifter zerus) wel een dubbele n'zoth
18 epic 1 golden (doom)
5 golden rares
10 golden commons
Eerste 2 standaard games erop zitten mage tempo is best geniaal
[ Voor 13% gewijzigd door Wognummer op 27-04-2016 05:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.