• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:49
Dat betekent dan meteen dat ze elke kaart die een dergelijk mechanisme gebruikt 2 aparte stukken code mee moeten geven zodat het wel anders werkt in Wild?
Sypheron schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:23:
Dat betekent dan meteen dat ze elke kaart die een dergelijk mechanisme gebruikt 2 aparte stukken code mee moeten geven zodat het wel anders werkt in Wild?
Als je dit technisch bekijkt is het een simpel if statement. Die controle voeg je aan elke kaart toe en verwijst naar een andere afhandeling van het mechanisme die universeel in HS zit geprogrammeerd.
Sypheron schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:23:
Neuh. Bane of Doom is daar een voorbeeld van, voorheen deed hij alleen bepaalde demons summonen uit de classic set, later is dat veranderd. Er zal gewoon ergens staan welke kaarten/sets met welke mana een kans maken. Stel dat Basic 0 is, Classic 1, Naxx 2 enz, dan zal er gewoon ergens staan spell cards: set0; set1; set4 enz. Alleen dan natuurlijk op een manier dat het spel begrijpt wat ermee wordt bedoelt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Soms speel je een Arena run en dan denk je, hier haal ik helemaal niets mee..... En andere keren haal je erg weinig terwijl je denkt perfecte kaarten te hebben.

In dit deck kon ik al heel snel voor 3 mana wyrms kiezen, maar ik kreeg er weinig tot geen lage spells bij :'(

Waar schatten jullie dit deck op in?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2u59iee.jpg

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33

Mauz1978

Console War Veteran

Deck ziet er eigenlijk wel ok uit, weinig removal dat wel, maar zou snel kunnen snowballen. 7 wins voor gemiddelde spelers, maar n goede trekt er wel 10 uit?

[ Voor 23% gewijzigd door Mauz1978 op 19-04-2016 17:13 ]

Something under the bed is drooling

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Veel low cost minions, dus op zich wel genoeg kans om vroeg het board vol te krijgen. Maar bijv je Violet Teacher, Goblin Blastmage en Injured Blademaster hebben weinig tot geen synergie. Ook idd weinig removal op 2x Blizzard, Flame Lance en een Forgotten Torch na.

Ik schat 4-3 of 5-3.

Omelette du fromage!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 18:55
2-3 :+

Maar weinig van je 2-3 mana minions zijn goed op curve en je hebt nauwelijks late-game en vrijwel geen single-target removal, maar als je precies goed pakt en je tegenstanders niet dan kan je het misschien oprekken naar 6-3 max. O+

5700X | RX 6600

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 10:54
Ik schat 10-3 :+

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik schat 2 tot 4 wins. Je deck is niet bijzonder goed en je hebt geen goede late game. Die 3 wyrms en 2 teachers met maar 4 echte spells in je deck is doodzonde. Ok goed, 7 spells als je er ook een uit je Scarab trekt en je Conjurer en Torch meegerekend.

Dat je 1 of 2 wyrms pakt ok, maar als je vervolgens geen spells ziet, waarom dan die 3e? En dan ook nog twee Violet teachers.

Laat ons vooral weten wat t geworden is :)

In other news:

We hebben een release date: 27 april. Valt samen met Koningsdag dus hoeven we ook geen vrij te vragen :p
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20097936

[ Voor 17% gewijzigd door icemotion op 19-04-2016 19:22 . Reden: Releasedate ]

Ik ben een Twitch kijker. Dus ik zeg 0-3 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 19-04-2016 19:22 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

27 April is de release van Old Gods is net bevestigd op Facebook.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thanks Bernjamin :). En Ruurd, heb ik jou op Twitch? :)

Het werd 10-3 inderdaad. Paar erg leuke plays, de BGH leverde me veel waarde op.

De keuze voor de mana wyrms en violets waren in de eerste 12 keuzes en vaak waren de andere keuzes slechter en moest ik wel. No way dat ik een abomination boven een violent teacher verkies :).

Oh, de rewards, 1 pakkie en in totaal 355 gold, prima dus :).

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 19-04-2016 19:55 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01 14:36
beuker19 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:46:
27 April is de release van Old Gods is net bevestigd op Facebook.
EU release of NA release?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
NA 26ste, EU en Asia 27ste.

Er is volgens mij een launch event met gratis pakjes dus die kan je op meerdere accounts binnenhalen. Ik speel dinsdag m'n eerste Ka'Toen deckjes op NA. :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:52
NA 26e, EU 27e. Echter is dit zo goed als hetzelfde vanwege tijdsverschil. Zal denk ik paar uur tussenzitten.

PSN Profile

Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:55:

Het werd 10-3 inderdaad. Paar erg leuke plays, de BGH leverde me veel waarde op.

De keuze voor de mana wyrms en violets waren in de eerste 12 keuzes en vaak waren de andere keuzes slechter en moest ik wel. No way dat ik een abomination boven een violent teacher verkies :).

Heel netjes. Had niet eens gezien dat je een BGH had, maar die is natuurlijk wel heel erg goed in Arena, zit vol met kaarten zoals Kraken en Force Tank.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zat in een pot welke onwijs spannend was en had BGH al 3 of 4 keer kunnen spelen omdat we beide steeds maar 1 of 2 kaarten hadden en bijna geen presence on board. Maar iets in me liet hem vasthouden.

Komt daar toch Malorne om de hoek kijken :).

Geduld is zo belangrijk in Arena. Sinds ik dat een klein beetje onder de knie heb, win ik veel vaker.

[ Voor 17% gewijzigd door Ngangatar op 19-04-2016 20:32 ]

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:22
Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:31:
Ik zat in een pot welke onwijs spannend was en had BGH al 3 of 4 keer kunnen spelen omdat we beide steeds maar 1 of 2 kaarten hadden en bijna geen presence on board. Maar iets in me liet hem vasthouden.

Komt daar toch Malorne om de hoek kijken :).

Geduld is zo belangrijk in Arena. Sinds ik dat een klein beetje onder de knie heb, win ik veel vaker.
Won je die pot nog?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ja, want ik schoot met BGH die Malorne neer en toen concede hij, ik vermoed een kleine ragequit.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 10:54
Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:55:

Toevallig was ik vandaag thuis en had ik even tijd om twitch aan te zetten. Zag dat jij aan het streamen was (herkende je stream layout van de screenshot die je posstte), dus ben even blijven kijken. Ben pas ingevallen toen je op 8-1 stond. :) Maar zeker een net resultaat!
Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:09:
Ja, want ik schoot met BGH die Malorne neer en toen concede hij, ik vermoed een kleine ragequit.
Als je begint met streamen zou ik het leuk vinden als je dat hier post. Dan kan ik komen kijken als ik tijd heb en heb jij meer viewers.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Leuk Ruurd, dat verlies tegen die warrior welke 2 x een 5-2 weapon pakte deed pijn :). Maar de win op 9-2 maakte weer veel goed.

Is goed Astie, maar je kan ook follower worden :).

Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:27:
Leuk Ruurd, dat verlies tegen die warrior welke 2 x een 5-2 weapon pakte deed pijn :). Maar de win op 9-2 maakte weer veel goed.

Is goed Astie, maar je kan ook follower worden :).
Klopt, heb er veel in mijn lijst maar wil geen mail als er 1 online komt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Astie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:30:
[...]

Klopt, heb er veel in mijn lijst maar wil geen mail als er 1 online komt.
Gelijk heb je, dat heb ik ook maar bij 2-3 streamers aan staan en die hebben echt goede plays of iets te vertellen.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Na een tijd weer arena gespeeld en meteen 12 wins gepakt met een clean sheet. Heb geen screen maar had een super sterk deck met minions met een hele goeie body en een goeie curve, een late game was niet meer nodig. Reward niet heel bijzonder, 2 packs ( waarvan een goblin and gnome pack) een golden commen en 250 coins. Waren simpele pakketjes maar wel m'n eerste soul priest binnen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Grats nogmaals.

En je eerste 12 wins is de mooiste reward toch?

• Nieuwevolger
Dat is waar, dan maakt die 100 coins meer of minder ook niet meer uit :) .

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Dus over een week 53 pakjes openen <3

Hopelijk is RNG beetje goed gezind.

Atlas#22744

• aicaramba
Ik ga er rond de 75-80 openen. Ik hoop op zoveel geluk als met de TGT release. Toen had ik 5 legendaries (2 dubbel) in 47 packs.

En ik hoop dat ik eindelijk een keer een golden legendary krijg. Volgens mij moet ongeveer 1 op de 10 kaarten golden zijn, zo dus ook bij legendaries. Blijkbaar is de kans kleiner dan dat. Maar met 22 legendaries uit packs sinds de open beta van hearthstone heb ik nog steeds geen enkele golden legendary gehad.

[ Voor 56% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 07:58 ]

• Nieuwevolger
Ik tegen de 60, dus daar mag wel wat moois tussen zitten.

Trouwens, hopelijk vnvd een brawl met de nieuwe kaarten :) .

[ Voor 35% gewijzigd door Nieuwevolger op 20-04-2016 07:53 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:38
83 hier :+ maar ik verwacht niets kan het alleen maar meevallen (met de vorige exp had ik 3 golden legendary's :o )

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Had met TGT wel de 50-pack promo bundle aangeschaft maar ga dat nu niet doen, zit ondertussen op bijna 10k gold en tussen de 3k en 4k dust (afhankelijk van nerf van Keeper Of The Grove, die heb ik 2x golden, dat zou 1600 dust zijn :)).

Had wel behoorlijk mazzel met mijn TGT packs, heb er destijds met de release zo'n 70 geopend en daar kwamen 5 Legendaries (met daarbij o.a. Justicar Trueheart, Chillmaw en Confessor Paletress) en 17 Epics uit.
Achteraf bezien best aardige Legendaries ook, hebben in elk geval een vaste plek gevonden in verschillende decks :)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb nu zo'n 3000 gold; daar ga ik voor een deel packs van kopen en deels weer Arena runs mee kopen (wat me dan ook wel weer packs op zou leveren.. )

Pre-order doe ik toch maar niet, hoe verleidelijk ook. Want ondanks dat ik t spelletje steeds vaker speel en ook steeds iets hoger op de ladder kom blijf ik toch vooral casual spelen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik had met TGT 2 legendaries op 50 pakjes, wat ongeveer het gemiddelde is.

Nu heb ik 7200 gold en ga ik de expansion halen, dus waarschijnlijk open ik wat meer pakjes. Daarnaast inmiddels 13K(9500 dust en 3500 nog te dusten kaarten) dust gespaard, dus de nodige epics en legends kunnen zonodig ook worden gemaakt.

Ik heb ooit 1 golden legend gehad en die had ik al normaal, en dus gelijk gedust om Dr Boom te kunnen craften. Nooit spijt van gehad :).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Even een geheel andere vraag, zitten er HStoners hier welke gebruik maken van een chatdienst? Ik speel al jaren samen met een paar maatjes en we spelen veel HS en soms andere games. We zitten op Discord en wellicht is het leuk als er anderen ook soms een praatje komen maken.

Niets hoeft, alles mag zolang het relaxed en respectvol is.

We merken dat het soms superleuk is om onderling mee te kijken met elkaar als we decks maken of arena runs spelen. Lekker simpel discussieren, vooral lachen en leren van elkaar. Leeftijd? Tussen de 30 en 45 op het moment.

• Kasai

Kasai

Legendary

Soort Teamspeak?

Edit; Op de link gelikt, het is idd soort teamspeak :+ Lijkt me wel gezellig, speel zelf momenteel alleen op de iPad, dus zit er voor mij momenteel niet in.

[ Voor 83% gewijzigd door Kasai op 20-04-2016 09:59 ]

Atlas#22744

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Klopt, Discord is een nieuw soort teamspeak. Simpeler qua functies maar blinkt daar wel in uit. Mooi voorbeeld, je kan iemand uitnodigen via een link bijvoorbeeld voor je chatroom voor bepaalde of onbepaalde tijd.

Qua look and feel heeft discord tegenwoordig mijn voorkeur, terwijl ik meer dan 10 jaar fervent TS gebruiker was. Qua in te stellen functies en diepgang is TS nog steeds beter.

Als ik thuis ben kijk ik wel of ik een link naar de room kan maken en hier neerzetten.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-01 15:56
Kun je golden cards ook craften?

• separhim
Ja je kan golden kaarten craften, ik geloof dat ze twee keer zo duur zijn voor legendaries en dat ze voor de rest een tier opschuiven, golden common is even duur als normale rare enzo.
Kijk maar in de lijst die Ngangatar heeft geplaatst.

[ Voor 8% gewijzigd door separhim op 20-04-2016 10:25 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Vier x zo duur zelfs :) En volgens mij geldt dat voor alle soorten kaarten.

[ Voor 53% gewijzigd door Kasai op 20-04-2016 10:17 ]

Atlas#22744

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

separhim schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:11:
[...]

Ja je kan golden kaarten craften, ik geloof dat ze twee keer zo duur zijn voor legendaries en dat ze voor de rest een tier opschuiven, golden common is even duur als normale rare enzo.
Dat is een heel erg duur geintje en alleen aan te raden wanneer:
1 je dust te veel hebt en je alle epics en legends al hebt.
2 je een kaart dusdanig mooi vind en vaak gebruikt dat je hem absoluut wilt hebben.

(in het laatste geval ben ik erg nieuwsgierig welke je zo mooi vind :).

Persoonlijk dust ik altijd al mijn gouden kaarten omdat ik nog zoveel epics en legendaries mis.

Ik heb alleen in mijn shammie totem deck destijds met 2 golden valliant thunder Bluffs gespeeld omdat ik die wel in gold had maar nog niet in normal.

Costs:
Afbeeldingslocatie: http://s31.postimg.org/tu9plk0kb/Knipsel.png

[ Voor 42% gewijzigd door Ngangatar op 20-04-2016 10:24 ]

• separhim
Ngangatar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:18:
[...]

Dat is een heel erg duur geintje en alleen aan te raden wanneer:
1 je dust te veel hebt en je alle epics en legends al hebt.
2 je een kaart dusdanig mooi vind en vaak gebruikt dat je hem absoluut wilt hebben.

(in het laatste geval ben ik erg nieuwsgierig welke je zo mooi vind :).

Persoonlijk dust ik altijd al mijn gouden kaarten omdat ik nog zoveel epics en legendaries mis.

Ik heb alleen in mijn shammie totem deck destijds met 2 golden valliant thunder Bluffs gespeeld omdat ik die wel in gold had maar nog niet in normal.

Costs:
[afbeelding]
Ik craft nooit golden kaarten maar 400 dust voor alleen een golden common klinkt toch wel als een hele slechte deal.

• PCBaas
Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer een golden kaart gecraft :D :
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/147/943/395.gif

Ook had ik een paar dagen geleden ~7400G, maar toen ik door m'n collectie heen keek zag ik dat ik maar 8 vd 20 legendaries van GvG had, dus toen besloot ik om nog voor de laatste keer GvG packs te halen totdat ik een legendary kreeg. Natuurlijk kreeg ik precies Blingtron 3000, een van de weinige die ik allang had :'( , en is de eindstand dat ik rond de 1100 dust heb gekregen uit 14 packs. :P

[ Voor 3% gewijzigd door PCBaas op 20-04-2016 10:38 ]

5700X | RX 6600

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Haha, dat was behoorlijk snel dan al na 11 pakjes ;).

Ik heb zelf tot nog toe de verleiding kunnen weerstaan om GvG aan te vullen, ik moet nog 32 GvG epics/legendaries maar wil eerst even afwachten wat ik uit de nieuwe expansion packs krijg en of ik mijn huidige gold/dust nodig heb voor enkele kaarten uit WOTOG welke de meta ingaan.

Daarna ga ik eerst GvG aanvullen en daarna Classic. Of andersom :).

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 20-04-2016 10:41 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb mezelf ook nog kunnen inhouden mbt GvG kaarten craften, maar soms mis toch echt bepaalde kaarten. Zoals Shield maiden, light bomb, muster for battle (en nog veel, veel meer). Oh well :)

Atlas#22744

• Wognummer
separhim schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:26:
[...]

Ik craft nooit golden kaarten maar 400 dust voor alleen een golden common klinkt toch wel als een hele slechte deal.
ik heb een tijd geleden mn complete control warr deck golden gemaakt omdat ik al veel golden had

dat deed pijn....

• PCBaas
Ngangatar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:40:

Ik heb zelf tot nog toe de verleiding kunnen weerstaan om GvG aan te vullen, ik moet nog 32 GvG epics/legendaries maar wil eerst even afwachten wat ik uit de nieuwe expansion packs krijg en of ik mijn huidige gold/dust nodig heb voor enkele kaarten uit WOTOG welke de meta ingaan.
Ik heb mezelf ook ingehouden, maar gezien het feit dat GvG packs uit de store gaan zodra de nieuwe set uitkomt en het nog altijd goedkoper is om kaarten uit packs te halen dan om ze zelf te craften, heb ik het toch nog maar even geprobeerd (tevergeefs :P).

Gelukkig heb ik denk ik nog steeds genoeg gold heb voor de nieuwe set, want ook met 60 packs heb je toch vrijwel alle commons/rares al gelijk binnen en ik heb nog genoeg dust op voorraad om ~3 legendaries zelf te craften. Ik vind tot nu toe maar 2 legendaries echt goed, namelijk N'Zoth en Ragnaros Lightlord, dus ik denk dat ik ondanks deze kleine investering in GvG alsnog alles kan aanmaken wat ik wil van de nieuwe set. :)

5700X | RX 6600

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PCBaas schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:01:
[...]

Ik heb mezelf ook ingehouden, maar gezien het feit dat GvG packs uit de store gaan zodra de nieuwe set uitkomt en het nog altijd goedkoper is om kaarten uit packs te halen dan om ze zelf te craften, heb ik het toch nog maar even geprobeerd (tevergeefs :P).

Gelukkig heb ik denk ik nog steeds genoeg gold heb voor de nieuwe set, want ook met 60 packs heb je toch vrijwel alle commons/rares al gelijk binnen en ik heb nog genoeg dust op voorraad om ~3 legendaries zelf te craften. Ik vind tot nu toe maar 2 legendaries echt goed, namelijk N'Zoth en Ragnaros Lightlord, dus ik denk dat ik ondanks deze kleine investering in GvG alsnog alles kan aanmaken wat ik wil van de nieuwe set. :)
Ik verwacht dat je gelijk hebt en dat ik dat zelf ook wel zal redden, maar na een week of 4 blijkt vaak dat kaarten welke eerst niet veel leken, plots mega populair te zijn en andersom ook.

Anyways, ik vermoed dat veel meer van ons dit keer een gold/dust pile hebben dan bij de eerdere expansions.

• aicaramba
Ik mis nog zoveel legendaries en epics. Ik dust alle goldens als ik er al 2 normaal heb. Liever dichter bij een complete set dan wat nutteloze shiny kaarten.

PCBaas schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:36:
Ook had ik een paar dagen geleden ~7400G, maar toen ik door m'n collectie heen keek zag ik dat ik maar 8 vd 20 legendaries van GvG had, dus toen besloot ik om nog voor de laatste keer GvG packs te halen totdat ik een legendary kreeg. Natuurlijk kreeg ik precies Blingtron 3000, een van de weinige die ik allang had :'( , en is de eindstand dat ik rond de 1100 dust heb gekregen uit 14 packs. :P
Altijd grappig hoe dat gaat. Blingtron is de enige Legendary die ik nog mis uit GvG, en ik zou die heel graag willen trekken uit een pakje.

Ik heb altijd ook willen experimenteren met die kaart, bijvoorbeeld in een Mage met de nodige freeze effecten. Maarja helaas.

• aicaramba
Dat was mijn 2e legendary in GvG.. Van de 3 die ik in totaal maar uit packs heb gehaald.. Bolvar, blingtron en mimirom's head.. Allemaal zo goed als niet gebruikt. Vol'jin, dr boom en mal'ganis heb ik gecraft. Mijn GvG packs waren erg ongelukkig. Mijn TGT packs waren wel goed, met flink wat legendaries.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 11:38 ]

Mimirons Head heb ik nog steeds golden (heb niet een normale), zit nog steeds in mijn collectie om een keer te dusten.

• bearrrrrr
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04-2025
Gold cards dust ik ook. Btw... Krijgen jullie ook heel vaak dubbele legendaries of is het alleen bij mij zo?

Ik heb tot heden al de volgende legendaries/epics dubbel gekregen
- 2x archmage antonidas
- 2x neptulon
- 3x lighbane
- 2x lightbane
- 2x pat nagle
- 2x the beast
- 6x molten giants

• aicaramba
3x hogger
2x barron geddon
2x bloodmage thalnos
2x cap'n skycraig
2x nexus champion saraad
2x aviana..

Ja, best wel ja. Helemaal omdat ik echt nog niet zo veel legendaries uit packs heb gehaald.
7 dubbele op 24 legendaries.. Best veel inderdaad.

• bearrrrrr
okok, het valt me gewoon op. Een andere maat van mij krijgt namelijk ook heel veel dubbele legendaries.

Ach ja, free dust ;)

[ Voor 10% gewijzigd door bearrrrrr op 20-04-2016 11:55 ]

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
ik ga de 27e 100 packs openen, heb de pre order en ondertussen 6000 goud maar ga niet alles gebruiken daarvoor. Beetje doorsparen voor de volgende adventure.

Qua legendaries ben ik eigenlijk wel een mazzelaar, nog geen enkele dubbel legendary gehad. Heb alleen 1 x Illidan Stormrage gekregen en deze toen gedust voor een andere legendary, later deze nog een keer gekregen dus die tel ik niet mee.

Pas geleden Paletress gecraft omdat ik het gewoon een geweldige kaart vind en als de legendaries tegenvallen in de nieuwe expansion dan ga ik waarschijnlijk nog nexus champion Saraad craften want Shinies!

• bearrrrrr
Paletress is ook wel nice.

Maar Xaril wordt denk ik mijn volgende legendary die ik craft. Rogue is mijn main.

• aicaramba
Mijn 'to-craft' list:
- Ysera
- Tirion
- Jaraxxus
- paletress
- malygos
- 2x prep
- brawl
- ice block
- pyroblast
- archmage antonidas
- harrison jones
- 2x molten giant
- 2x mountain giant
- 2x arcane blast
- cabal shadow priest
- 2x mysterious challenger
- 2x lay on hands
- doomsayer

Flinke lijst nog.. Dan heb ik ook nog maar 1x ancient of lore en BGH, mgoed. We wachten de nerfs af.

aicaramba schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:03:
Mijn 'to-craft' list:
- Ysera
- Tirion
- Jaraxxus
- paletress
- malygos
- 2x prep
- brawl
- ice block
- pyroblast
- archmage antonidas
- harrison jones
- 2x molten giant
- 2x mountain giant
- 2x arcane blast
- cabal shadow priest
- 2x mysterious challenger
- 2x lay on hands
- doomsayer

Flinke lijst nog.. Dan heb ik ook nog maar 1x ancient of lore en BGH, mgoed. We wachten de nerfs af.
Das een beste lijst waar ik alleen Malygos en Paletress nog van mis.
Ik weet wel zeker dat ik GvG waarschijnlijk nooit meer compleet krijg al vind ik de meeste legendarys het ook niet echt waard zijn om nog te craften.

Ik heb nu de pre order staan en meer dan 7k dust en dan kijk ik volgende maand wel eens wat we nog gaan craften want misschien zijn sommige classic of TGT Legendarys wel beter dan Old Gods legendarys ivm. synergy.
Wat ik zeker wil voorkomen is Troggzor praktijken want dat is uiteindelijk gewoon zuur.

Paletress moet ik ook nog, maar het is een matige kaart, en ik speel zelden Priest. Dus die laat ik lekker zitten.

bearrrrrr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:57:
Paletress is ook wel nice.

Maar Xaril wordt denk ik mijn volgende legendary die ik craft. Rogue is mijn main.
Paletress is 1 van mijn favo legendaries. Vanuit een competitief aspect is ie relatief matig, maar als fun kaart heb ik er toch wel leuke dingen mee kunnen doen.

Aangezien ik toch niet serieus op de ladder speel, stop ik hem toch bijna altijd wel in mijn Priest builds. Paletress en Ysera zijn hierin 2 van mijn favo endgame kaarten.

[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 20-04-2016 12:34 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Paletress is 1 van de weinige TGT kaarten die ik heb en is zo leuk <3

1 keer kreeg ik nog een Paletress, helaas concede mijn tegenstander toen... Andere keer kwam King Krush eruit, ook leuk :D

Atlas#22744

• The_Big_Easy
Benjamin- schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:30:
Paletress moet ik ook nog, maar het is een matige kaart, en ik speel zelden Priest. Dus die laat ik lekker zitten.
Ik vind het juist een mooie card die me al vaak een win heeft opgeleverd in een anders kansloze fatigue strijd...
Tuurlijk, er komt wel eens een 'kleine' legendary uit, maar de stats van een gemiddelde legendary zijn toch zeker al aardig. Ik bewaar vaak wel een Power Word: Shield om de health te buffen, dat is nl. het enige nadeel van Confessor Paletress , die is wat aan de lage kant...

• Wognummer
44 legendaries hier waarvan 10 golden

mag niet klagen :)

• The_Big_Easy
Wognummer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:38:
44 legendaries hier waarvan 10 golden

mag niet klagen :)
Je account zal wel geen F2P account zijn dan :)

• Wognummer
The_Big_Easy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:40:
[...]

nee haha idd ik heb er al best wat euro's aan uitgegeven :+

ik mis ook alleen nog legendaries (veel heb ik er ook al gehad maar gedust voor mn control warr deck golden)

[ Voor 19% gewijzigd door Wognummer op 20-04-2016 12:42 ]

The_Big_Easy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:37:
[...]

Ik vind het juist een mooie card die me al vaak een win heeft opgeleverd in een anders kansloze fatigue strijd...
Tuurlijk, er komt wel eens een 'kleine' legendary uit, maar de stats van een gemiddelde legendary zijn toch zeker al aardig. Ik bewaar vaak wel een Power Word: Shield om de health te buffen, dat is nl. het enige nadeel van Confessor Paletress , die is wat aan de lage kant...
Dat is het hem ook, de stats van Paletress zelf is ongelooflijk slecht, ook logisch met zo'n sterk effect, maar je moet het wel zo zien, dat je al 5-6 hebt uitgegeven (body is 3,5 mana) om 1 legendary + een heal te krijgen, dat is best een flink investering. Kunnen ze hem niet verwijderen, dan haal je zeker de value eruit, kunnen ze dat wel, dan is die gemiddeld zeker niet bijzonder, en is het pure RNG die beslist of je gaat winnen of verliezen.

• bearrrrrr
Favoriete endgame card blijft grommash en Malygos :*)

Ben momenteel aan het experimenteren met Reno-dragon rogue... best leuk hoor. Reno met shadowstep haha
xelfer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:32:
[...]

Paletress is 1 van mijn favo legendaries. Vanuit een competitief aspect is ie relatief matig, maar als fun kaart heb ik er toch wel leuke dingen mee kunnen doen.

Aangezien ik toch niet serieus op de ladder speel, stop ik hem toch bijna altijd wel in mijn Priest builds. Paletress en Ysera zijn hierin 2 van mijn favo endgame kaarten.

• aicaramba
beuker19 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:13:
[...]

Das een beste lijst waar ik alleen Malygos en Paletress nog van mis.
Ik weet wel zeker dat ik GvG waarschijnlijk nooit meer compleet krijg al vind ik de meeste legendarys het ook niet echt waard zijn om nog te craften.

Ik heb nu de pre order staan en meer dan 7k dust en dan kijk ik volgende maand wel eens wat we nog gaan craften want misschien zijn sommige classic of TGT Legendarys wel beter dan Old Gods legendarys ivm. synergy.
Wat ik zeker wil voorkomen is Troggzor praktijken want dat is uiteindelijk gewoon zuur.
Inderdaad een flinke lijst.. En dan heb ik GvG kaarten die ik op zich nog wel zou willen niet meegerekend.
Ook wat goede, maar minder gebruikte kaarten als doomhammer, al akir the windlord, leeroy en the black knight nog niet meegerekend.

Overigens ben ik nog steeds 100% f2p. Dus vandaar de achterstand :P

Mijn achterstand is sinds TGT wel geslonken. Ik heb een laatst brawl, ancient of lore en sylvanas gecraft van de classic set. Ook hoef ik niet heel veel van TGT meer en ik heb redelijk wat gold voor de nieuwe expansion. Meer dan dat ik ooit heb gespaard. Ik verwacht dat ik alle TGT kaarten die ik wil vrij snel heb en dan kan ik wat van mn classic achterstand gaan goed maken.

[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 13:39 ]

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-01 15:56
Stel, als Priest speel je die kaart die een kopie maakt van wat de tegenstander in zijn hand heeft. Tegenstander heeft Shifter Zerix in zijn hand die is omgetoverd in Minion X. Krijg je dan een kopie van Minion X in je hand, of Shifter Zerix die is getransformd in Minion X?

• separhim
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:41:
Stel, als Priest speel je die kaart die een kopie maakt van wat de tegenstander in zijn hand heeft. Tegenstander heeft Shifter Zerix in zijn hand die is omgetoverd in Minion X. Krijg je dan een kopie van Minion X in je hand, of Shifter Zerix die is getransformd in Minion X?
Ik denk dat we dat pas kunnen weten zodra Blizzard daar wat overzegt, of dat iemand het probeert ingame. Tot nu toe weten we dat gewoon niet, tenzij ik hier wat over gemist heb.

• aicaramba
Ik verwacht dat je dan shifter zerus krijgt in de vorm van een willekeurige minion, maar dat hij wel gewoon blijft veranderen. Mgoed. Over een weekje weten we het sowieso.

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 14:09 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-01 14:33

Nitai

Live the life you love.

Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:31:
[...]

Gelijk heb je, dat heb ik ook maar bij 2-3 streamers aan staan en die hebben echt goede plays of iets te vertellen.
Welke streamers heb je aan staan? Via Twitch ofzo?
Ik heb de afgelopen wat vaker op de Mac en PC gespeeld en dat werkt toch wel fijner dan op de iPad. Een muis werkt toch lekkerder!

Langzaam kruip ik naar de 500 wins voor m'n Warrior. Ik zit nu op 440.... nog ff een weekje goed doorspelen en dan moet ik de golden hero in de pocket hebben. Wat mij opvalt is dat de meta bij vlagen erg gunstig is voor een CW. Met goede removal in je starthand is bijna altijd winnen (behalve tegen een Druid of Shaman).

Gisteren heb ik wat oefenpotjes als crashdummy gefungeerd voor Astie en wat mij opviel was dat die Golden Shaman toch heel mooi was :9~ De volgende golden hero staat al op het verlanglijstje...

Mijn collectie (heb denk ik elke release wel een 40 pack gekocht en speel sinds de beta). Nu ook de packs gepreordered. Heb niet echt iets om te craften (alleen mis ik veel rogue kaarten).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wd5Rdyk4rPdznlaZOjsppTOp/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Nitai op 20-04-2016 15:04 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
The_Big_Easy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:40:
[...]

Mwah ik heb er 50 en heb alleen 2 adventures gekocht (en dat alleen om blizzard te supporten, nog 12,5k op de bank). 32 legendaries excluding adventures.... Dus het kan makkelijk, alleen heb ik ooit maar 3 goldens getrokken geloof ik.

• Wognummer
SeamusXanthus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:57:
[...]

Mwah ik heb er 50 en heb alleen 2 adventures gekocht (en dat alleen om blizzard te supporten, nog 12,5k op de bank). 32 legendaries excluding adventures.... Dus het kan makkelijk, alleen heb ik ooit maar 3 goldens getrokken geloof ik.
haha ik heb ook nog ca 18 legendaries geshard omdat ik er niets aan had en mn golden CW wilde maken :+

ik het begin echt teveel geld in gestoken nu per set alleen nog maar de pre order en gold sparen

[ Voor 9% gewijzigd door Wognummer op 20-04-2016 15:59 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nitai schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:55:
[...]

Welke streamers heb je aan staan? Via Twitch ofzo?
Ik heb de afgelopen wat vaker op de Mac en PC gespeeld en dat werkt toch wel fijner dan op de iPad. Een muis werkt toch lekkerder!
Kripp en Hafu, beiden omdat ze feitelijk alleen maar Arena spelen en daarnaast hun plays goed uitleggen aan hun publiek. Beiden niet arrogant maar wel overtuigd van hun skills.

Kripp volg ik overigens al langer, dat gaat nog terug van zijn PoE streams wat ik toen ook speelde.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Even een test, ik heb geen idee of dit goed zal werken.

Discord is er in een webomgeving en als het je bevalt, ook als applicatie.

https://discord.gg/0aaZW9I7pEgHqBrE

Dit is een link welke vanaf nu 24 uur geldig is, als het werkt en er is interesse, dan pas ik dat nog aan.

• Tektoon
Ngangatar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:29:
[...]
Kripp en Hafu, beiden omdat ze feitelijk alleen maar Arena spelen en daarnaast hun plays goed uitleggen aan hun publiek.
Moet zeggen dat ik qua uitleg en next level plays de Arena Coop van ADWCTA en Merps wat beter vind omdat ze hardop met elkaar van gedachten wisselen over wat de beste play is. CherryWarrior is ook een fijne vent al heb ik Chris al een tijdje niet meer gezien. Hij speelt nog wel geloof ik want hij is een van de streamers wiens stats worden bijgehouden op reddit.

--

Morgen is dus de grote reveal-stream. Een week na release is het eerste grote toernooi al dus spelers als Thijs en Strifecro zullen de komende week gericht decks gaan bouwen. Wel een aanrader voor wie wat inspiratie kan gebruiken! :)

EDIT; brawl is 'Raven Idol brawl'. Erg leuk en een stuk complexer dan de eSportal brawls. *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Tektoon op 20-04-2016 18:40 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Nerfs zijn zojuist bekend gemaakt!!!

Check hearthpwn voor details.
Ancient of lore pakt 1 kaart
FoN zonder charge en permanent voor 5 mana
Keeper 2 health minder
Owl 1 duurder
Bgh 2 duurder (kan je na gaan hoe OP hij was)
Hunter mark 1 mana
Blade flurry 2 duurder en niet op face
Juggler 2 attack
Leper gnome 1 attack
Arcane golem geen charge maar wel 4 health
Molten 5 meer mana
Master of disguise maar 1 turn

Ben er wel blij mee al lijkt bijvoorbeeld een keeper nu dood generft

[ Voor 91% gewijzigd door SeamusXanthus op 20-04-2016 19:20 ]

• PCBaas
Geen Divine Favor/Savage Roar/Ice Block nerf... -O-

Blade Flurry nerf is wel echt hard gewoon. :'(

5700X | RX 6600

• Nieuwevolger
Druid keihard aangepakt, moest ook wel, ook lijkt de bgh onschadelijk gemaakt te zijn. Maar zo te zien heeft face shaman helemaal niks te lijden en heeft nog steeds z'n silence. Mijn pat mochten ze sea giant ook wel aanpassen, maar goed.
Zo hé wat een nerfs.
Ben nu wel extra blij met mijn golden Molten Giant.
Wel jammer want had graag nog een paar nerfs gezien want zal alvast gaan beginnen met het craften van face Shaman want dat zal straks wel het Aggro deck zijn zeker zonder Combo Druid, Sludge Belcher, Healbot, Deaths Bite en Loatheb.

BGH, Blade Flurry en Keeper zijn trouwens wel heel hard generfed.

PCBaas schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:25:

Ze willen dat je gewoon face is the place Paladin smorc blijft spelen, vandaar dat Divine Favor prima is. Savage Roar is indirect natuurlijk wel generfed via Force of Nature.
xelfer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:32:
[...]

Ze willen dat je gewoon face is the place Paladin smorc blijft spelen, vandaar dat Divine Favor prima is. Savage Roar is indirect natuurlijk wel generfed via Force of Nature.
Paladin word al heel hard aangepakt met het verdwijnen van GVG en Knife Juggler,Leper Gnome en Arcane Golem waren ook nog eens core kaarten in Aggro Paladin.

Face Shaman en Freeze Mage zijn denk ik de grote winnaars maar dat is afwachten natuurlijk.

• Tektoon
PCBaas schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:25:

*O*

Wauw, ik ben er wel blij mee eigenlijk. Niet alleen omdat ik bijvoorbeeld net een golden FoN had gekregen maar ook omdat er een hoop moois buiten schot blijft. Divine Favor/Savage Roar/Ice Block: niks mis mee wat mij betreft. Ook Sea Giant blijft heel en Juggler behoudt z'n effect. Blij toe ook dat Owl nog mag blijven.

Flurry vind ik wel jammer want ik speelde graag Oil, maar ik begrijp wel dat ze van die extreme explosiviteit afwillen en ik vertrouw er maar op dat Rogue nog mooie kaarten terug krijgt.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Ik vrees wel een beetje voor de kracht van freeze Mage. Het was toch de burst van druid die dat deck in controle hield. Freeze Mage is ook geen leuk deck om tegen te spelen. Nul interactie en boem je bent dood.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• aicaramba
veel agro nerfs.. Dus eigenlijk.. Geeft blizzard mij gelijk over mijn gezeur over agro :P

I knew it

Ik vind wel dat rogue erg hard geraakt wordt en ik zie nog niet hoe ze dat kunnen opvangen, maarja, daar is de nieuwe set voor. Force of nature lijkt me niet echt speelbaar meer zo. Savage roar is nu wel wat leuker, omdat je nu een board moet hebben voor een goede savage roar. Ik denk dat een soort van sticky minion/token druid nog wel kan werken.

[ Voor 63% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 20:34 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Maar goed ook die aggro nerfs. Net met mijn face hunter naar rank 5 geknald, 1 loss door een miss play.

Atlas#22744

• DarthDavy
Die nerf van Arcane Golem is bizar. Hearthstone heeft echt een probleem met charge minions en ik begrijp dat wel voor een spelletje waarbij je niet onmiddellijk kan reageren op je tegenstanders plays. Alles wat charge heeft moet uit de game. Force of Nature is ook zijn charge minions kwijt, terwijl die niet het probleem waren maar Savage Roar.
Wie is de volgende? Bluegill warrior omdat die nu te sterk gaat zijn met Anyfin can happen?

Arcane Golem is echt wel een van de slechtste kaarten van hearthstone geworden nu. Je wilt nooit je tegenstander een mana crystal geven, want da's zo'n groot voordeel tenzij je zelf een groot voordeel krijgt. 4/4 voor 3 mana is geen groot voordeel. Je kan hetzelfde bekomen met Ogre Brute als je zoiets wil. Zelfs Injured Blademaster is nu beter, zelfs voor de decks die niet kunnen healen.

• aicaramba
Ja, arcane golem is echt heel erg slecht nu. Tov een standaard 3-4 minion is het 1 attack in ruil voor een mana crystal achterstand voor de rest van de game. Dus voor 1 beurt 0,5 mana voorsprong lever je al direct 1 mana crystal in. Nooooit waard.

aicaramba schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:52:
Ja, arcane golem is echt heel erg slecht nu. Tov een standaard 3-4 minion is het 1 attack in ruil voor een mana crystal achterstand voor de rest van de game. Dus voor 1 beurt 0,5 mana voorsprong lever je al direct 1 mana crystal in. Nooooit waard.
Op turn 9 0f 10 maakt het niet uit.
Ik vind de nerf op Arcane Golem meer dan goed ook omdat je nu ook geen 24 Damage combo's kan doen met 2x PO en Faceless zonder Emperor.

Ik ben blij dat Charge gewoon kapot generfed word.
Ben wel benieuwd naar de ander 60 kaarten die nog komen gaan

• aicaramba
beuker19 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:09:
[...]

Op turn 9 0f 10 maakt het niet uit.
Ik vind de nerf op Arcane Golem meer dan goed ook omdat je nu ook geen 24 Damage combo's kan doen met 2x PO en Faceless zonder Emperor.

Ik ben blij dat Charge gewoon kapot generfed word.
Ben wel benieuwd naar de ander 60 kaarten die nog komen gaan
Op turn 9 of 10 speel je liever iets anders dan een 4-4. Als je hem vasthoudt tot die tijd had je beter een ragnaros in je deck kunnen stoppen ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 21:13 ]

aicaramba schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:12:
[...]

Op turn 9 of 10 speel je liever iets anders dan een 4-4. Als je hem vasthoudt tot die tijd had je beter een ragnaros in je deck kunnen stoppen ofzo.
Natuurlijk wil je deze niet meer spelen maar ik ben er niet rouwig om.
Kaarten als King crush of Grom gaan nog wel omdat ze zo laat komen en er dus bijna geen combo mogelijk is voor meer dan 12 damage en ook is het misschien mogelijk om meer buff kaarten te maken zonder dat het direct game breaking is al is wolfrider natuurlijk nog steeds in de game.

Er zitten een aantal hele mooie nerfs tussen.

Ancient of Lore: Terechte nerf, die denk ik veel minder impact heeft dan men zal denken, want met combo foetsie, wordt de heal veel belangrijker.
Force of Nature: Bagger kaart, gewoon dood generfd.
Keeper of the Grove: Goede nerf, zeker gezien Owl, zoals ik gister al aangaf, is deze kaart gewoon erg broken.
Ironbeak Owl: Slechte nerf, het is nu gewoon een mana meer, ik had toch graag gezien dat die iets anders was aangepakt, 1/1 voor 2, of 2/2 voor 3 bijv. 1 voordeel, ik heb weer een goed excuus om Spellbreaker te spelen, vind die kaart toch veel toffer. :D
Big Game Hunter: Slechte nerf. Helemaal terecht dat de mana cost omhoog gaat, maar kom op, wat dacht je van de stats wat verbeteren.
Hunter's Mark: Goed, gezien er meer Midrange Hunter kaarten komen, zal dit ook meer gespeeld worden, en Hunter's Mark is daar gewoon erg sterk in.
Blade Flurry: Heb ik zo mijn twijfels over, Rogue voelt niet bijzonder sterk en damage op hero is vaak als lastig te plannen, ben benieuwd hoe dit gaat werken. EDIT: Ik zie net pas dat de mana ook omhoog is. Hoezo een kaart doodnerfen?
Knife Juggler: Gewoon goed.
Leper Gnome: Goed. 2/1 met 1 damage op hero had ook gekunnen.
Arcane Golem: Slechte kaart nu.
Molten Giant: Bruikbaar in Mage decks (Ice Block), maar erg tricky om nog in Handlock te gebruiken.
Master of Disguise: Bijzondere keuze om dit maar 1 turn te laten gelden. Vraag me af voor wat voor combo ze bang zijn.

EDIT: Ik realiseer me net dat er geen nerfs zijn voor Face Shaman, en waar andere decks verliezen door Naxx en GvG, is dat voor Face Shaman alleen Crackles, die dus kunnen worden vervangen door bijvoorbeeld Wolfriders.

[ Voor 12% gewijzigd door Benjamin- op 20-04-2016 21:44 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Crackle is dan ook achterlijk OP, scheelt toch een hoop burst.

Atlas#22744

• DarthDavy
Benjamin- schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:39:
Master of Disguise: Bijzondere keuze om dit maar 1 turn te laten gelden. Vraag me af voor wat voor combo ze bang zijn.
Tijdens Blizzcon van vorig jaar en de aankondiging van LoE gaf Ben Brode aan dat ze enorm veel schrik hebben van Master of Disguise. Het weerhoudt hen van bepaalde kaarten te maken. Tijdens de voorstelling van LoE en Summoning Stone gaf hij daarbij direct aan dat ze schrik hadden van Summoning Stone omdat het met Master of Disguise dingen kan doen die ze niet kunnen voorzien en waar spelers geen antwoord meer kunnen op formuleren.

Je mag je spel zo gek maken als je wil, maar je wilt altijd dat spelers een antwoord kunnen formuleren op de meeste gekke gamestate die er maar kan zijn.

Master of Disguise is net de kaart die dat kan bewerkstelligen en daarom veranderen ze die. Nu kunnen ze nog gekkere kaarten bedenken en geen schrik hebben dat die kaart zal misbruikt worden.

Master of Disguise nerfen zorgt ervoor dat ze creatiever kunnen zijn in card design naar de toekomst toe.

Ja ik zag net het argument ook op Hearthpwn, en het is inderdaad een logische nerf, dit zou zeker flink misbruikt kunnen worden.
Kasai schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:46:
Crackle is dan ook achterlijk OP, scheelt toch een hoop burst.
De kaart is zonder meer sterk, maar het deck blijf ook zonder Crackle absurd sterk. Ze hadden hier toch wel wat meer mogen doen.

• aicaramba
Ik vind de arcane golem nerf ook wel fijn hoor. Alleen is de kaart nu echt niet meer speelbaar.

Ik vind leper gnome wel goed.. Liever 1-1 en 2 damage dan 2-1 en 1 damage.. Want met 2-1 kan hij de meeste 2 drops doodmaken, met 1-1 niet. Dus daarom vind ik het wel een goede nerf.

Blade flurry vind ik te grof generft, maar ze hebben het over het beperken van het maken van nieuwe kaarten, dus ik begrijp het wel.

BGh is lastig zeggen.. Wordt nu meer een techkaart waar je goed over de meta na denkt.

Keeper.. Hmm. Wel wat erg generft.

Ik vind het wel goed dat agro flink wordt generft. Niet dat het OP was ofzo. Maar met de hoeveelheid direct damage is 30 health gewoon niet zo veel. Zelfs met renolock en je speelt op turn 6 met 5 health reno kwam het me nog wel eens voor dat facedecks gewoon te veel damage hadden.

Alleen face shaman lijkt niet veel slechter te worden.

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2016 22:01 ]

Keeper is flink aangepakt, maar volgens mij gaan Druids hem nog steeds spelen, al zal het niet 2x auto include worden, maar zal 1x vaker gebeuren.

• Kasai

Kasai

Legendary

Benjamin- schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:55:
Ja ik zag net het argument ook op Hearthpwn, en het is inderdaad een logische nerf, dit zou zeker flink misbruikt kunnen worden.

[...]

De kaart is zonder meer sterk, maar het deck blijf ook zonder Crackle absurd sterk. Ze hadden hier toch wel wat meer mogen doen.
Dat is zeker zo, al kan je nog wel wat tegen doomhammer doen.

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 60 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.