• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:04

Mauz1978

Console War Veteran

Als je niet van rng elementen houdt, moet je niet zulke spelletjes spelen, maar gaan schaken. Spellen als dit (hearthstone, bloodbowl, dobbelen) hebben altijd een geluksfactor, maar het is wel zo dat strategie de overwicht heeft, waarbij dus goede spelers vaker winnen.

Ik heb hier en daar bloodbowl toernooien gewonnen, maar sommige matches kon er een aap tegenover me zitten en dan had ik daar nog van verloren... Die matches heb en hou je altijd, echter die matches onthoudt je het meeste ipv de 10 wedstrijden waarbij jij een perfecte curve heb (wat voor je gevoel dan wel normaal is ;)).

De verhouding van goede spelers tussen strategie (deckbuilden, vooruit denken, weten waar de ander mee komt) en geluk is 85/15 of die van een dobbelsteen waarbij 1 kut is, 5/6e om 1/6e ;) en het is wel die 15% wat het verschil maakt tussen twee gelijkwaardige tegenstanders...(hoewel je bij bloodbowl wel gelijk kan spelen)

[ Voor 11% gewijzigd door Mauz1978 op 16-04-2016 11:20 ]

Something under the bed is drooling

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-01 13:29
https://www.reddit.com/r/...nts/4f185b/mage_new_card/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A32bZgN.jpg

Battlecry: Deal 1 damage to each enemy minion.

spoiler:
1 mana te duur! :(

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 16-04-2016 12:40 ]

5700X | RX 6600

Gezien Arcane Explosion al 2 mana kost, zou dit wel erg sterk zijn voor 2 mana.

Ik vind het een leuke kaart, in een aggro meta zou deze het zeker goed doen imo.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

PCBaas schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:38:
https://www.reddit.com/r/...nts/4f185b/mage_new_card/

Battlecry: Deal 1 damage to each enemy minion.

spoiler:
1 mana te duur! :(
Deze kaart oogt wellicht beter dan ie daadwerkelijk zal zijn. Je hebt relatief weinig AOE removal early game en je hebt nu AOE + je eigen minion, maar.....

Hoe vaak zal deze kaart echt goed zijn T3? Ik denk te weinig, waardoor je deze kaart vaak later in de game zal spelen. En T3+ een 2/2 bouwen is op zichzelf ook niet erg goed.

• PCBaas
xelfer schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:48:
[...]

Deze kaart oogt wellicht beter dan ie daadwerkelijk zal zijn. Je hebt relatief weinig AOE removal early game en je hebt nu AOE + je eigen minion, maar.....

Hoe vaak zal deze kaart echt goed zijn T3? Ik denk te weinig, waardoor je deze kaart vaak later in de game zal spelen. En T3+ een 2/2 bouwen is op zichzelf ook niet erg goed.
Precies.

Ook is Arcane Explosion slecht voor 2 mana, als deze 1 mana zou zijn zou hij misschien wel speelbaar zijn. Een 2/2 body is 1 mana waard en dit samen zou dan ook gewoon 2 mana moeten zijn en niet 3 mana. Tevens wordt de battlecry van deze minion niet gebuffed door Spellpower, wat Arcane Explosion op 1 mana misschien wel te goed maakt, dus hiervoor hoeven ze niet bang te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door PCBaas op 16-04-2016 12:57 ]

5700X | RX 6600

Ik zou zeggen dat beide 1,5 mana waard zijn.

Maar zoals ik al zei, het is sterk in een aggro meta. Stel je voor dat je deze kaart had toen Secret Paladin zo populair was.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• PCBaas
Ik zit het me voor te stellen en volgens mij had het geen drol uitgemaakt of we deze kaart toen hadden of niet.

Ze spelen de ene helft van de tijd turn 1 Secretkeeper, turn 2 Shielded Minibot/Secrets in de early game en de andere helft van de tijd coin + Muster for Battle, dus hij is alsnog maar de helft van de tijd goed tegen Secret Paladin. Tegen Muster for Battle zet het ook geen zoden aan de dijk, want hij heeft dan nog steeds een 1/3 weapon en de 2/2 body trade met vrijwel geen enkel minion van Secret Paladin.

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:06:
Ik zit het me voor te stellen en volgens mij had het geen drol uitgemaakt of we deze kaart toen hadden of niet.

Ze spelen de ene helft van de tijd turn 1 Secretkeeper, turn 2 Shielded Minibot/Secrets in de early game en de andere helft van de tijd coin + Muster for Battle, dus hij is alsnog maar de helft van de tijd goed tegen Secret Paladin. Tegen Muster for Battle zet het ook geen zoden aan de dijk, want hij heeft dan nog steeds een 1/3 weapon en de 2/2 body trade met vrijwel geen enkel minion van Secret Paladin.
Wanneer jij maar 1 kaart in je deck hebt, dan gaat dit inderdaad niet werken. Ik mag hopen dat er meer kaarten zijn die je gebruikt tegen dit deck.

Tevens werkt deze kaart ook goed tegen Minibot, gezien deze zijn Divine Shield verliest.

[ Voor 5% gewijzigd door Benjamin- op 16-04-2016 13:51 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik denk ook dat het een goede kaart tegen een super agro meta is. En de prijs is wel terecht. 1,5 mana voor body en voor effect llijkt me niet oneerlijk.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:04

Mauz1978

Console War Veteran

Ligt het aan mij? Voorlopig heb ik nog geen een kaart gezien waarvan ik echt wild (pun intended :p) word itt tot GvG en TGT... Ik zie nog amper wat, wat bij mij een preorder of sowieso geld rechtvaardigt.

Something under the bed is drooling

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Even graag een positief kritische blik van jullie kant? Ik speel al jaren Hearthstone en kijk veel twitch streams op mijn 2e monitor tijdens het spelen. Soms gooiden een maatje en ik ook een standaard stream open zodat we bij elkaar konden kijken. Maar na verloop van tijd begon ik dat best leuk te vinden als er ook anderen kwamen, al gebeurd dat zelden. :)

Dus... Van de week dacht ik, laat ik eens kijken of ik binnenkort een twitch stream kan starten. Low profile, puur voor de fun en grotendeels in het Nederlands vermoed ik. Gewoon voor wat meer interactie en mensen leren kennen met dezelfde game interesses.

Maar na enig rondkijken vond ik streams van andere ofwel ronduit saai of prachtig om te zien, vaak is er geen tussenweg.

Aangezien ik totaal geen ervaring heb/had tot gisteren geleden wat er bijvoorbeeld kan met een programma als OBS heb ik vannacht een frame gekopieerd van internet en daar mijn eigen invulling aan gegeven met wat kleine plugins en een zelf in elkaar geknutselde slideshow van alle tot nog toe verschenen WOTOG kaarten. Weinig slaap gehad hehe, 3 uurtjes maximaal.

Willen jullie aan de hand van onderstaand screenshot aangeven of dit er redelijk uitziet? Ik ben zelf tot nog toe best tevreden gezien mijn beperkte ervaring in streamen en deze paketten maar vreemde ogen zien meer, zeker omdat er hier een paar jongens zitten welke met de onderlinge HearthStone toernooien veel met dit soort software werken.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/gq3glqpu6/Capture.jpg

Excuus, ik kreeg de thumbnail niet werkend.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• PCBaas
Ziet er heel netjes uit, alleen zie ik het nut niet zo van een permanente slideshow met kaarten tijdens het streamen van HS games. Als je een review gaat doen over de nieuwe kaarten ziet het er zo wel heel mooi uit en kan je het linker vak, wat je nu gebruikt voor de game, gebruiken voor een soort tier list tabel. :)

5700X | RX 6600

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:02
Ziet er goed uit. Zou zoals PCBaas ook zegt je deck in dat onderste blok doen en de game groter maken. Wanneer je dan een review gaat doen kan je daar de kaart neerzetten. Persoonlijk zou ik die muziek onderin zetten.

PSN Profile

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qua slideshow, ik hoopte dat het stof tot praten zal geven. Ik wilde daar inderdaad eerst de decklist plaatsen maar dat paste niet. Ik ga zelf nog een template maken zeer binnenkort om dat wel voor elkaar te krijgen, wellicht morgen al. Wel met dezelfde borders.

Muziek onderin is een goed idee, ff puzzelen met de nieuwe template ook.

Waarom paste de decklist niet? Volgens mij is dit gewoon de actieve deck tracker die je daar gebruikt? Die kan je van formaat veranderen, en dan zou die wel moeten passen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Omdat in Arena je heel vaak maar van 2 kaarten bijvoorbeeld 2 stuks hebt, en dan is je list gewoon heel erg lang. Als je dan je format kleiner maakt zijn ze bijna onleesbaar op de stream.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Vergeet niet de donaties ergens te verwerken ;)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Oh ja, bijna vergeten ^^.

ga weg joh hehe.

Ngangatar schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:48:
Omdat in Arena je heel vaak maar van 2 kaarten bijvoorbeeld 2 stuks hebt, en dan is je list gewoon heel erg lang. Als je dan je format kleiner maakt zijn ze bijna onleesbaar op de stream.
Ik heb daar zelf geen moeite mee. Ik speel ook Reno Paladin en dat is natuurlijk de langste lijst die je kunt hebben, en zolang het leesbaar is, vind ik het goed. Maar dat is aan jou natuurlijk.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:37
Ik zou je HS gewoon fullscreen maken en je decklist aan de rechterkant laten. Dat is ook een beetje de "standaard" die andere streamers ook aanhouden. Facecam dan gewoon linksonder of iets dergelijks.

Alle andere zaken in het beeld leiden alleen maar af, tenzij het nu heeft voor de kijker of jou zoals bijvoorbeeld sponsoren.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Benjamin- schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:35:
[...]

Ik heb daar zelf geen moeite mee. Ik speel ook Reno Paladin en dat is natuurlijk de langste lijst die je kunt hebben, en zolang het leesbaar is, vind ik het goed. Maar dat is aan jou natuurlijk.
Ik ook niet omdat ik die op mijn main scherm prima kan lezen, maar ik dacht meer aan eventuele kijkers. En ja, Reno Pally is een flinke lijst :). Daar kom ik in Arena niet aan.

Food for thought.

Tot zover bedankt allen. Ik kijk vooral naar leuke widgets etc, jullie zoeken vooral veel viewruimte, eens kijken of ik een gulden middenweg kan vinden.

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08-2025
Leuk spel voor tussendoor.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ngangatar schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:57:
[...]

Ik ook niet omdat ik die op mijn main scherm prima kan lezen, maar ik dacht meer aan eventuele kijkers. En ja, Reno Pally is een flinke lijst :). Daar kom ik in Arena niet aan.

Food for thought.

Tot zover bedankt allen. Ik kijk vooral naar leuke widgets etc, jullie zoeken vooral veel viewruimte, eens kijken of ik een gulden middenweg kan vinden.
als je een keer hier zegt dat je online bent, zal ik wel even kijk als ik wat tijd heb :) . Wanneer ben je meestal online denk je?

ik zie dat je online bent haha, niks gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-04-2016 22:41 ]

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:33
Mooie bug, zo lijkt het alsof Avenging Wrath maar 3 damage doet :p

Avenging

• Nieuwevolger
nou jongens vergeet face hunter en shaaman, face warlock is pas het echte werk. je hebt gewoon zoveel burst en tempo dat het nauwelijks bij te houden heb. heb 4 van de 5 games gewonnen, je hebt wel echt het gevoel dat je wint en verliest door de laatste topdeck, maar de kans is groot dat ik het laatste beetje burst trek. heb er heel rank 5 mee doorlopen. echt een aanrader.
Nieuwevolger schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:38:
nou jongens vergeet face hunter en shaaman, face warlock is pas het echte werk. je hebt gewoon zoveel burst en tempo dat het nauwelijks bij te houden heb. heb 4 van de 5 games gewonnen, je hebt wel echt het gevoel dat je wint en verliest door de laatste topdeck, maar de kans is groot dat ik het laatste beetje burst trek. heb er heel rank 5 mee doorlopen. echt een aanrader.
Altijd leuk om te lezen maar dan missen we nog 1 ding......decklist!

• Nieuwevolger
Astie schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:33:
[...]

Altijd leuk om te lezen maar dan missen we nog 1 ding......decklist!
Ik speel op mobiel dus dat is altijd lastig, maar zal hem wel beschrijven. Speel veel early game van de normale zoo deck. Met als 3 drops charge minions en heb als finisher lerooy en een doomguard. Tactiek is simpel, speel je hand leeg zodat je geen kaarten discard. Potjes duren meestal 7 ronden en heb rank 4 er ook bijna mee doorlopen.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Met face hunter naar rank 9(nieuw record :D) gepusht. Loop nu vast, verloor voornamelijk van tempo mages. Even kijken met welk deck ik verder ga voor rank 5 :)

Atlas#22744

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-01 17:03
Weer twee nieuwe kaarten:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/286/742/635964803079690872.png

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/286/762/635964857529480806.png
Huhuran is wel goed. Sowieso is een 5 mana 6/5 al behoorlijk goed en de battlecry kan ook sterk zijn, zeker in Wild.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

xelfer schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:37:
Huhuran is wel goed. Sowieso is een 5 mana 6/5 al behoorlijk goed en de battlecry kan ook sterk zijn, zeker in Wild.
Echt een leuke kaart. Eerst heerlijk aanvallen met je DR minion en dan triggeren.

Ngangatar schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:42:
[...]

Echt een leuke kaart. Eerst heerlijk aanvallen met je DR minion en dan triggeren.
Ik mag toch hopen dat deze kaart net zo werkt als Feign Death anders is deze kaart niet goed.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Nieuwevolger
beide zijn lekkere kaarten vooral die hunter kaart, met goeie stats en al helemaal lekker als je een deathrattle effect kan laten afgaan. een 5/7 taunt ook prima stats, denk dat er een prima druid c'thun deck te maken valt.

• aicaramba
Beiden best goede kaarten, volgens mij. Ik vraag me bij cthun decks wel af of de 'vanilla' minions niet moeilijk zijn om tempo mee bij te houden. De stats zijn goed, maar ze doen niet echt iets ofzo.

Edit:

Ik speelde net tegen een priest die een kaart van bij deed entomben. Toen hij die kaart drawde kreeg ik te zien dat hij mij kaart drawde. Is dat sinds de laatste update?

[ Voor 31% gewijzigd door aicaramba op 17-04-2016 21:57 ]

beuker19 schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:47:
[...]

Ik mag toch hopen dat deze kaart net zo werkt als Feign Death anders is deze kaart niet goed.
Zoals ik hem las dacht ik idd dat deze kaart net zo werkt als Feign Death, als in... je target minion gaat dus niet dood.

Deze kaart is dan wel erg tof i.c.m. Sylvanas, Highmanes etc. Sowieso hebben Midrange Hunters - zeker in Wild - wel veel deathrattle effecten ter beschikking.
Nieuwevolger schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:33:
[...]

Ik speel op mobiel dus dat is altijd lastig, maar zal hem wel beschrijven. Speel veel early game van de normale zoo deck. Met als 3 drops charge minions en heb als finisher lerooy en een doomguard. Tactiek is simpel, speel je hand leeg zodat je geen kaarten discard. Potjes duren meestal 7 ronden en heb rank 4 er ook bijna mee doorlopen.
Hoeveel charge minions heb je dan? En hoeveel spells gebruik je?

Dan blijft ook nog de vraag welke minions je verder nog hebt. Face wordt snel al gebruikt voor aggro decks.

Benjamin- schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:41:
[...]

Hoeveel charge minions heb je dan? En hoeveel spells gebruik je?

Dan blijft ook nog de vraag welke minions je verder nog hebt. Face wordt snel al gebruikt voor aggro decks.
dat zijn inderdaad de vragen die we beantwoord willen zien. Maar laten we hier niet weer over beginnen: "Face wordt snel al gebruikt voor aggro decks"
De Hunterkaart vind ik op één of andere manier niet heel bjizonder. Misschien omdat het een legendary is. En er daarom meer van verwacht.

De Druid kaart is echt heel erg OP als je kijkt naar de stats.
Zelf speel ik op dit moment af en toe wat Midrange Hunter en voor Huhuran wil ik in mijn decklist wel een plekje vrijmaken :). Speel op dit moment 9 Deathrattle kaarten.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/1zv3kn5.png

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Helaas voor je gaan er 9 van de 11 deathrattles in je deck uit standaard en hou je alleen highmane over. Gezien je haat tegen RNG lijkt me uitgesloten dat je Wild gaat spelen namelijk :).
Ondanks dat, geweldige kaart volgens mij.
SeamusXanthus schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:57:
Helaas voor je gaan er 9 van de 11 deathrattles in je deck uit standaard en hou je alleen highmane over. Gezien je haat tegen RNG lijkt me uitgesloten dat je Wild gaat spelen namelijk :).
Ondanks dat, geweldige kaart volgens mij.
RNG in HS zit door het hele spel heen en Wild en Standaard zullen daar beiden veel door beïnvloed worden denk ik. RNG is een bewuste designkeuze van Blizzard. Het is natuurlijk wel zo dat Wild minder balanced zal worden en er meer extreme gevallen mogelijk zijn in Wild.

Ik ga beide modi casual spelen. Als Standaard straks bv vol zit met Aggro decks, dan zal ik me meer richten op Wild. En als Wild vol zit met lameass decks, dan zal ik wat meer gaan kijken naar Standaard.

Kaarten beoordeel ik daarom zowel voor hun potentie in Wild als in Standaard en aangezien ik niet ga voor de pewpewpew 100% winrate legend grind, kijk ik meer naar de fit van bepaalde kaarten in decks die ik leuk vind om te spelen. Met Face Hunter zal ik ongetwijfeld een hogere winrate halen dan met mijn Midrange deckje, maar ik vind Midrange veel leuker om te spelen. Face Hunter ben ik na 1 potje al zat en Midrange kan ik soms nog wel een game of 5 achter elkaar spelen voordat ik wat anders wil gaan doen :).

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Had een leuk momentje tegen een Freeze Mage, ik was begonnen en op turn 5 leg ik Feugen op een leeg bord. Hij doet een Doomsayer en een Frost Nova. Ik top deck Stalagg en gooi die meteen op het bord. Hij kijkt vervolgens tegen 2 keer Thaddius aan :+. Dat was het dan wel, rage-quit van de mage gevolgd door een friend-request welke ik maar geweigerd heb :).

Moet wel zeggen dat dit soort wins voor mij de laatste tijd vrij zeldzaam zijn, haal normaliter elk seizoen zeker rank 11-12 met af en toe rank 10, maar hang nu nog steeds op rank 16... Ook op de lage ranks is het lastig ladderen, zeer grote verscheidenheid aan decks dus je kan niet echt makkelijk met 1 counter deck of een ander tier-1 deck een goede winrate halen... Vaak wordt een win-streak later op de dag gevolgd door een loss-streak, vaak met hetzelfde deck :-(

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik maak zelf grappig genoeg een soort omgekeerde progressie mee; ik kwam vaak niet verder dan rank 15 en zit nu op 10 (yay! gehaald, voor t eerst) en dat komt weer meer doordat ik wat specifieker met slechts een paar decks speel die ik nu beter heb en ik ken de meta beter en weet wat ik ongeveer kan verwachten in de eerste paar beurten en hoe ik daar op moet reageren met het deck dat ik speel.

Maar 2x Thaddius tegen een Freeze mage is wel mooi idd :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-01 18:48
lol ik kwam net Khadgar tegen als oponement ^^
die ziet er echt niet uit ^^

nothing stops this train

Dit was gewoon vies. Secret Paladin met perfect curve, werd helemaal kapot gemaakt, turn 5 had hij double Juggler en heel zooi minions, ik alleen een Shredder. Hij doet zijn aanvallen en daarna wat minions, waardoor mijn Shredder doodging, een Explosive Sheep, vervolgens trek op turn 6 Reno. :D
Vond die niet zo leuk. :P

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-01 15:59
Kol Nedra schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:38:
lol ik kwam net Khadgar tegen als oponement ^^
die ziet er echt niet uit ^^
Ik vind Khadgar er ook niet zo mooi uitzien. Ik vind de cropping nogal slecht uitgevoerd. Hij staat er raar op in verhouding met de andere heroes.

[ Voor 9% gewijzigd door separhim op 18-04-2016 15:14 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-01 18:54
Khadgar is prutswerk, maar John Woo heeft al aangegeven dat ze 'm gaan fixen. Ben benieuwd of ze dat nog voor de 24ste doen.

Donderdag is de grote reveal-stream. Brode kon zich gisteren al bijna niet meer inhouden. Ik vind het verwijderen van BGH en Owl uit classic wel aardig maar ik vraag me wel af of Shaman dan zomaar 2x earthshock en 2x hex mag houden. Ik houd nu in ieder geval rekening met nog een paar verrassingen op dat vlak.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• The_Big_Easy
Tektoon schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:30:
Donderdag is de grote reveal-stream. Brode kon zich gisteren al bijna niet meer inhouden. Ik vind het verwijderen van BGH en Owl uit classic wel aardig maar ik vraag me wel af of Shaman dan zomaar 2x earthshock en 2x hex mag houden. Ik houd nu in ieder geval rekening met nog een paar verrassingen op dat vlak.
BGH nerf was al door sommigen gesuggereerd, maar vedwijnt ie nu met de Owl uit de Classic set? Dat gaat wel wat verder dan een nerf... Is dit al confirmed, of slechts speculatie?
Ik zie er niets over op Hearthpwn, dus lijkt me speculatie. Sowieso lijkt het me nogal raar om kaarten te verwijderen uit een set.

• PCBaas
Warsong Commander is effectief ook verwijderd, zo bedoeld hij het waarschijnlijk. :P

5700X | RX 6600

• Tektoon
Brode heeft gisteren na een vraag over die twee letterlijk gezegd dat "het beter is als ze geen onderdeel meer zijn van de 'evergreen' sets". (de vraag was of ze tools zijn die andere kaarten in bedwang houden of dat ze de game geen goed doen)

Interpreteer zoals je wilt. Ik denk dat de kans nu heel groot is dat ze tot zulke oplossingen over gaan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:30:
Khadgar is prutswerk, maar John Woo heeft al aangegeven dat ze 'm gaan fixen. Ben benieuwd of ze dat nog voor de 24ste doen.

Wat is er mis mee dan?
Tektoon schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:02:
Brode heeft gisteren na een vraag over die twee letterlijk gezegd dat "het beter is als ze geen onderdeel meer zijn van de 'evergreen' sets". (de vraag was of ze tools zijn die andere kaarten in bedwang houden of dat ze de game geen goed doen)

Interpreteer zoals je wilt. Ik denk dat de kans nu heel groot is dat ze tot zulke oplossingen over gaan.
Dat heeft hij niet letterlijk gezegd. Hij zei "It might be better..." https://www.twitch.tv/bbrode/v/61259376?t=00h22m55s

2 van zulke kaarten verwijderen, zorgen voor een gigantische verschuiving omdat het al jaren zulke standaard kaarten zijn in decks.

Uiteindelijk kan je dit probleem op heel veel verschillende manieren aanpakken, nerfs, veranderen, (bijvoorbeeld een 3/2 Owl voor 3) enz.

Verder is het zijn mening dat het mogelijk beter zou zijn, daar kan je heel veel conclusies aan trekken, maar het enige wat ik hieruit haal, is dat ze kritisch naar deze kaarten kijken, maarja dat wisten we allemaal inmiddels al. :)

Zo mijn golden Epic weer in de pocket.
Was waarschijnlijk ook de laatste x dat ik met Secret Paladin gespeeld heb en ben nu echt benieuwd hoe volgende maand de standaard ladder eruit gaat zien.
Ik verwacht er niet te veel van want als Face Shaman, Combo Druid en Renolock niet iets veranderen zie ik dit als grote kandidaten voor de tier 1 decks.

Ik vind hem wel duidelijk minder dan de anderen. Minder gedetailleerd en slecht gecropped.

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vm1YyO4.png

-O-

5700X | RX 6600

Had graag gezien dat het ipv een minion een spell zou zijn.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

leuke art... -O-

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:08
O+ Hij zal vast niet een blijven qua cost maar ik vind hem wel erg cool
Kijk je max een turn tegenaan :+

[ Voor 25% gewijzigd door Wognummer op 18-04-2016 22:36 ]

Ik ben wel benieuwd hoe die kaart gaat werken. Maar zo'n kaart in een deck waarbij je niet snel een lege hand hebt, kan best interessant zijn. Afhankelijk van de situatie kan bepaalde kaarten heel sterk zijn, ondanks dat je ze normaal niet in je deck zou stoppen.

• Wognummer
Benjamin- schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:37:
Ik ben wel benieuwd hoe die kaart gaat werken. Maar zo'n kaart in een deck waarbij je niet snel een lege hand hebt, kan best interessant zijn. Afhankelijk van de situatie kan bepaalde kaarten heel sterk zijn, ondanks dat je ze normaal niet in je deck zou stoppen.
Ik was me al een situatie aan het indenken dat hij elke turn een meer kostte als je had en op turn 10 een 1 crystal minion lol :+

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Wognummer schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:35:
[...]

Kijk je max een turn tegenaan :+
lol >:)

Ik kwam vanavond 6 druids tegen op de ladder. Alle 6 verloren door de combo. Met als hoogtepunt 45 health in 1x eraf. Ze mogen van mij alle kaarten laten zoals ze zijn als ze SR maar aanpakken.
Van de 6 Druids gingen er 4 gewoon puur voor face. Geen value trades, geen interactie, niks. Gewoon puur face.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:02
Astie schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:57:
Ik kwam vanavond 6 druids tegen op de ladder. Alle 6 verloren door de combo. Met als hoogtepunt 45 health in 1x eraf. Ze mogen van mij alle kaarten laten zoals ze zijn als ze SR maar aanpakken.
Van de 6 Druids gingen er 4 gewoon puur voor face. Geen value trades, geen interactie, niks. Gewoon puur face.
De enige kaart die zn van mij mogen nerfen is Divine Favor. Die kaart straft je als je control speelt tegen een aggro deck... Maargoed met 10-12 nerfs incomming krijgen we beide onze zin ga ik vanuit :)

PSN Profile

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Waarom zullen ze owl gaan nerven?
Omdat het een low cost minion is? Met een silence effect..
Spellbreaker wordt dan opeens OP. 4 mana 4/3 met het zelfde effect wat ook nog een Classic Card is. Als ze "silence" willen aanpakken dan moeten ze het ook goed doen.

En BGH moeten ze inderdaad nerven maar de text gewoon laten voor wat het is. Maak er een 2/1 minion van voor 3 mana.
Iets wat makkelijk te verwijderen is met hero power en niet zorgt voor een tempo swing.
Zulke minions hebben we juist nodig voor een gebufte C'thun of hoe die gast ook heet!
(Tuurlijk heb je kaarten zoals polymorph, hex etc)

Kaarten zoals SR mogen ze van mij gewoon per direct uit het spel verwijderen! Zijn echt een hoop mensen die zich hier aan ergeren.
Je denkt dat je out of range bent. Maar dan heb je het goed mis :(

Als ze kaarten uin Classic verwijderen dan mogen ze er ook wel een aantal in stoppen.
En nee dan heb ik het niet over Dr7.
Maar over 1 van de beste kaarten van het spel!
En dat is Loatheb! :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Tektoon
Een hoop, maar ik ben bang dat Woo's reply alleen zal slaan op de shading die ontbreekt. Zoals al door anderen aangegeven is de crop matig; dit beperkt zich niet alleen tot het normale portret maar komt ook terug bij minstens één in-game menu; daar staat 'ie gewoon maar half op. Er zijn ook nog klachten over oa de audiofiles.
Het ziet eruit als: we hebben er vijf minuten naar gekeken, hier heb je een dingetje voor je WWF actie. Maar goed, wie weet nemen ze een voorbeeld aan de fan-art en wordt het nog wat.
*O*

Waanzinnig leuke kaart, ik ga deze zeker proberen in een Reno deck oid. Ook in aggro decks zie ik deze nog wel werken als impromtu endgame. Jammer van de rarity want in arena had ik deze ook wel willen zien, maar ja.

murphylee schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 01:06:
Waarom zullen ze owl gaan nerven?
Omdat het een low cost minion is? Met een silence effect..
Spellbreaker wordt dan opeens OP. 4 mana 4/3 met het zelfde effect wat ook nog een Classic Card is. Als ze "silence" willen aanpakken dan moeten ze het ook goed doen.

En BGH moeten ze inderdaad nerven maar de text gewoon laten voor wat het is. Maak er een 2/1 minion van voor 3 mana.
Iets wat makkelijk te verwijderen is met hero power en niet zorgt voor een tempo swing.
Zulke minions hebben we juist nodig voor een gebufte C'thun of hoe die gast ook heet!
(Tuurlijk heb je kaarten zoals polymorph, hex etc)

Kaarten zoals SR mogen ze van mij gewoon per direct uit het spel verwijderen! Zijn echt een hoop mensen die zich hier aan ergeren.
Je denkt dat je out of range bent. Maar dan heb je het goed mis :(

Als ze kaarten uin Classic verwijderen dan mogen ze er ook wel een aantal in stoppen.
En nee dan heb ik het niet over Dr7.
Maar over 1 van de beste kaarten van het spel!
En dat is Loatheb! :)
Nou een Owl verwijderen en spelbreker de enige Silence kaart maken klinkt goed.
BGH moet de TBK stats en cost hebben.
Zo heb je tenminste niet van die enorme tempo swins en moet je goed nadenken over het besteden van je Mana.

En SR/FoN samen met Emperor en Innervate is bevond broken.

• Wognummer
Ze kunnen ook emp fixen door van zijn effect een battlecry te maken of zijn trigger naar start of turn te verplaatsen dat hebben ze eerder bij een kaart gedaan (die wel meteen dood was)
Ik denk dat Keeper ook een gigantisch probleem is in Druid. Die kaart is extreem sterk en onvervangbaar. Nu zijn class kaarten altijd sterker dan non-class, maar zijn power level zit zo enorm veel hoger dan Owl/Spellbreaker, dat is niet normaal. Als je dan ook bedenkt dat combo gestopt wordt door taunts, dan begrijp je wel waarom deze kaart zo'n probleem is.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:33
Als het een random minion is, niet 'random other minion', kan die niet in zichzelf transformen? O-)

• Wognummer
Benjamin- schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:10:
[...]

Ik denk dat Keeper ook een gigantisch probleem is in Druid. Die kaart is extreem sterk en onvervangbaar. Nu zijn class kaarten altijd sterker dan non-class, maar zijn power level zit zo enorm veel hoger dan Owl/Spellbreaker, dat is niet normaal. Als je dan ook bedenkt dat combo gestopt wordt door taunts, dan begrijp je wel waarom deze kaart zo'n probleem is.
Ik snap je punt maar als men ook al FoN en SR nerfed en ook deze raak je druid dan niet extreem hard? ik denk niet dat ze het durven (of ze nerfen 2 van de 3 ) SR naar +1 zou ook al iets oplossen
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:18:
[...]

Als het een random minion is, niet 'random other minion', kan die niet in zichzelf transformen? O-)
touché haha dat zou echt geniaal zijn op T10 in zichzelf veranderen :o

[ Voor 18% gewijzigd door Wognummer op 19-04-2016 08:21 ]

Wognummer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:20:
[...]

Ik snap je punt maar als men ook al FoN en SR nerfed en ook deze raak je druid dan niet extreem hard? ik denk niet dat ze het durven (of ze nerfen 2 van de 3 ) SR naar +1 zou ook al iets oplossen
Sowieso wanneer ze Owl nerfen, dan moet je ook naar deze kaart kijken, anders heeft Druid wel een heel groot voordeel. Maar los daarvan, denk ik gewoon dat Keeper een groter probleem is dan de combo.

• Kasai

Kasai

Legendary

Op welke rank zit je?

Ik kom amper Druid tegen. Voornamelijk tempo mage en zoo lock.

Goed om te weten dat ik met mijn combo druid deck dus gewoon constant face kan gaan :+

Atlas#22744

• aicaramba
Die 1 mana legendary kun je dus ook uit dark pedler krijgen... Dat is wel grappig.

Dus je speelt ragnaros the firelord: created by dark peddler :P

[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 19-04-2016 08:50 ]

• Wognummer
aicaramba schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:39:
Die 1 mana legendary kun je dus ook uit dark pedler krijgen... Dat is wel grappig.

Dus je speelt ragnaros the firelord: created by dark peddler :P
of een dark peddler created by dark peddler :+

• icemotion
Wognummer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:20:
[...]

Er zijn een aantal kaarten in de druid classic pool waar ze naar aan het kijken zijn;

Keeper of the Grove
Savage roar
Force of Nature
Ancient of Lore

Wat en hoe ze daar nerfs op toe gaan passen is nog afwachten, maar ik verwacht niet dat ze alle 4 de kaarten aan gaan passen.

Hopelijk weten we deze week de lijst met nerfs; Druid zal worden aangepakt. Freeze mage waarschijnlijk ook. Leper Gnome en Knife juggler wellicht.. Enkele van de giants misschien..
Freeze Mage mogen ze van mij best aanpakken, maar vooral in de zin dat er meer variatie zit in de lijst. Er begint wel al wat meer variatie in te komen (Torch zorgt voor decks zonder bijv Archmage en soms zelfs zonder Alex), maar mag best meer zijn.

• aicaramba
Ik hoop dat ze BGH en divine favor aanpakken. Kaarten die control decks straffen (en in het geval van divine favor ook nog eens agro boosten) mogen van mij aangepakt worden. Maar goed, mijn mening over agro/face is ondertussen wel bekend hier :P

• Nieuwevolger
Ben benieuwd hoe die legendary werkt, aangezien wanneer hin veranderd is, hoe veranderd hij dan nog een keer?

• aicaramba
Nieuwevolger schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:28:
Ben benieuwd hoe die legendary werkt, aangezien wanneer hin veranderd is, hoe veranderd hij dan nog een keer?
"It changes every turn until you play it. It has a special glow on it and a tooltip if you mouse over it to remind you that it is Shifter Zerus."

Ik verwacht dat het met die mechanic te maken heeft.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
had gisteravond ook een uitermate leuk potje tegen een secretdin.

hij had een prima curve dus ik liep flink achter de feiten aan, hij had een sludge belcher, wat klein spul liggen en speelde een mysterious challenger. 4 secrets kwamen er uit zijn deck.

Ik leg sylvanas neer en deze wordt op 1 health gezet.

zijn minions krijgen allemaal +1/+1 en hij gaat face, gelukkig had ik nog genoeg health. Volgende ronde speel ik brawl en uiteraard blijft alleen sylvanas over. de sludge krijgt avenge en ik speel syvlanas die get down op bezoek krijgt. +4/+4 sludge op dat moment voor mij op de board.

toen werd het wel stil aan de overkant, daarna rustig mijn armor omhoog gebracht en elise kwam tevoorschijn + alle vervolg kaarten. krijg oa Deathwing in mijn hand + wat rommel. Tegenstander gaat full face en nadat ik deathwing neerleg geeft deze het maar op.

Feels good :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

aicaramba schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:26:
Ik hoop dat ze BGH en divine favor aanpakken. Kaarten die control decks straffen (en in het geval van divine favor ook nog eens agro boosten) mogen van mij aangepakt worden. Maar goed, mijn mening over agro/face is ondertussen wel bekend hier :P
Vertel eens? :)

• The_Big_Easy
Nieuwevolger schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:28:
Zal wel een soort van hidden mechanic zijn, ik denk dat wanneer je hem in je hand houd alleen de eerste turn ziet, daarna zal die specifieke card elke keer dat het jouw turn is switchen naar een random minion-card... Wellicht dat ze de card laten oplichten om dit aan te geven, of een overlay op de card gebruiken?

• icemotion
Het zal vast niet lang meer duren voor ze bekend gaan maken wat de nerfs zullen zijn... Ik gok op donderdag :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zie het wel, maakt me niet zoveel uit. Tot WOTOG er is kunnen we er nog niets mee.

Hoe vervelend Aggro/face ook is ik ben blij dat het in de game zit.
Je moet je eens voorstellen dat een Priest al zijn greedy kaarten kan spelen zonder daarvoor gestraft te worden.
Ze moeten alleen zorgen dat de balans wat beter is.
Gisteren vanaf rank 5 alleen maar Aggro tegen gekomen en dat is wel jammer want heb nog geen Golden Monkey kunnen spelen.

• aicaramba
Ik wil ook niet dat agro niet meer kan bestaan, maar ik vind face echt verschrikkelijk. En inderdaad maakt het vaak een te groot deel van de ladder uit. En het zorgt er voor dat sommige classes die niet geen/weinig middelen hebben om tegen face te vechten gewoon niet viable zijn, tenzij ze zelf agro worden. Zie shaman bijvoorbeeld en paladin in mindere mate.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het is heerlijk om soms face of aggro te gaan. Ik val in slaap als ik control speel.

Tempo is het leukste vind ik zelf waarbij je de ene pot meer face gaat en de andere pot lekker combinaties maakt afhankelijk van je hand.

Mech mage vond ik een jaartje terug toen ik nog mage mocht spelen van mezelf bijvoorbeeld erg leuk. Of totem shaman na uitkomen van TGT. alleen Shammy mag ik ook niet meer spelen inmiddels :).

Leuke kaart, maar wel weer extreem RNG :D. Als ik deze kaart heb ga ik er denk ik wel wat mee aanklooien, gewoon voor de fun.
Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:45:
Het is heerlijk om soms face of aggro te gaan. Ik val in slaap als ik control speel.

Tempo is het leukste vind ik zelf waarbij je de ene pot meer face gaat en de andere pot lekker combinaties maakt afhankelijk van je hand.

Mech mage vond ik een jaartje terug toen ik nog mage mocht spelen van mezelf bijvoorbeeld erg leuk. Of totem shaman na uitkomen van TGT. alleen Shammy mag ik ook niet meer spelen inmiddels :).
Ik erger me dood aan zulke decks wanneer ik ze speel, terwijl ik het juist vanuit de andere kant het heerlijk vind.

Kijk face decks is gewoon zoveel en zo snel mogelijk damage doen, en hopen dat je de ander dood krijgt voordat ze kunnen healen of iets dergelijks. Daar vind ik niets aan, want ik heb het gevoel dat ik veel win en verlies door RNG, je bent veel aan het topdecken, en het is echt niet vreemd om met Face Shaman lethal te topdecken, maar het geeft mij geen controle.

Net speelde ik Reno Paladin tegen een Face Shaman, hij probeerde mij maar weg te bursten, en ik speelde de ene heal na de andere, en Reno zat nog in mijn hand, dat voelt echt lekker, hij wilt me naar beneden krijgen, en ik sta gewoon weer op. :P

Kasai schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:31:
[...]

Op welke rank zit je?

Ik kom amper Druid tegen. Voornamelijk tempo mage en zoo lock.

Goed om te weten dat ik met mijn combo druid deck dus gewoon constant face kan gaan :+
Op rang 7, Ik kwam daar vooral de 3 decks tegen. Zoo, Tempo Mage en Combo Druid.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:45:

Na 10 potjes face hunter ben ik er toch ook wel klaar mee hoor, erg eentonig wat mij betreft. Ik moet wel zeggen dat ik niet de juiste kaarten heb voor een echt control deck.
Astie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:14:
[...]

Op rang 7, Ik kwam daar vooral de 3 decks tegen. Zoo, Tempo Mage en Combo Druid.
Ah hoger op de rangs dan toch meer Druid. Wat speel je zelf?

Atlas#22744

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Benjamin- schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:12:
[...]

Ik erger me dood aan zulke decks wanneer ik ze speel, terwijl ik het juist vanuit de andere kant het heerlijk vind.

Kijk face decks is gewoon zoveel en zo snel mogelijk damage doen, en hopen dat je de ander dood krijgt voordat ze kunnen healen of iets dergelijks. Daar vind ik niets aan, want ik heb het gevoel dat ik veel win en verlies door RNG, je bent veel aan het topdecken, en het is echt niet vreemd om met Face Shaman lethal te topdecken, maar het geeft mij geen controle.

Net speelde ik Reno Paladin tegen een Face Shaman, hij probeerde mij maar weg te bursten, en ik speelde de ene heal na de andere, en Reno zat nog in mijn hand, dat voelt echt lekker, hij wilt me naar beneden krijgen, en ik sta gewoon weer op. :P
Dat hele ergeren had ik ook te vaak. Zeker ook omdat je na 1 a 2 kaarten al weet op welke beurt je welke kaart tegen gaat krijgen. Vaak weet je ook al na 2 a 3 beurten of je zult winnen of niet. Dat voorspelbare erger ik me nog meer aan feitelijk.

Ik hoop echt dat de komende expansie daar een beter antwoord op heeft, anders zal ik veel meer in Arena blijven hangen.

Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:33:
[...]

Dat hele ergeren had ik ook te vaak. Zeker ook omdat je na 1 a 2 kaarten al weet op welke beurt je welke kaart tegen gaat krijgen. Vaak weet je ook al na 2 a 3 beurten of je zult winnen of niet. Dat voorspelbare erger ik me nog meer aan feitelijk.

Ik hoop echt dat de komende expansie daar een beter antwoord op heeft, anders zal ik veel meer in Arena blijven hangen.
Ja precies, het is zo hersendood en het is gewoon maar hopen dat je de juiste kaarten topdeck.

Kijk opzicht kan je dit altijd wel enigzins zeggen, maar er is veel meer tactiek vereist, veel meer mogelijkheden enz. Ik ben daar gewoon niet voor gebouwd. :P

Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:33:
[...]
Dat is het nadeel van een cardgame met een relatief beperkte cardpool, waarbij een x aantal kaarten ook veel beter is dan de rest. Daarnaast heb je in HS ook maar 1 manier om te winnen (tegenstanders hp naar 0 krijgen) wat kan door damage te doen of de fatigue battle te winnen. Bepaalde kaarten zijn daardoor gewoon superieur en dat levert eentonigheid op. Tegen een Paladin een T2 Shielded Minibot en T3 Muster for Battle tegen je krijgen is gewoon de standaard bijvoorbeeld.

Verschillende game modi is daarvoor wel een goede oplossing om variatie te krijgen in de game. Uiteindelijk zal je tussen releases door wel iedere keer periodes krijgen waarin de meta vast zit, maar nieuwe releases kunnen verschillende invloeden hebben op de game modi. Over een jaar of 2 kunnen ze weer een extra game modus toevoegen, waarbij je Wild - iets er tussenin - Standaard hebt, waarbij de nieuwe modus meer kaarten toelaat dan Standaard maar minder dan Wild. Dat principe werkte in MTG altijd wel goed om de game gevarieerd te houden. Block Constructed, Type 2 (standaard), Extended, Type 1,5 (legacy), Type 1 (vintage) etc. zorgden voor mij altijd wel voor veel variatie.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Helemaal met je eens, en gelukkig is er Arena, dat is echt een compleet ander spel.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Heerlijk. Turn 6 tegen Dr. Boom zitten aankijken om hem dan op turn 7 in een wisp zien te veranderen. :P

Als ik het goed begrijp kan ook in standard deze kaart in iedere kaart veranderen: dus ook Dr. Boom en Shredder. Die reden alleen al denk ik dat deze kaart gaat gespeeld worden. Extreem RNG, maar de pay-off kan enorm groot zijn in standard als je een power kaart krijgt die niet meer in standard zou mogen gespeeld worden (zoals Creeper, Shredder, Belcher, Dr. Boom,...)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

DarthDavy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:04:
[...]

Heerlijk. Turn 6 tegen Dr. Boom zitten aankijken om hem dan op turn 7 in een wisp zien te veranderen. :P

Als ik het goed begrijp kan ook in standard deze kaart in iedere kaart veranderen: dus ook Dr. Boom en Shredder. Die reden alleen al denk ik dat deze kaart gaat gespeeld worden. Extreem RNG, maar de pay-off kan enorm groot zijn in standard als je een power kaart krijgt die niet meer in standard zou mogen gespeeld worden (zoals Creeper, Shredder, Belcher, Dr. Boom,...)
Volgens mij juist niet, volgens mij kunnen in standaard alleen kaarten en spells voorkomen die ook daar beschikbaar zijn. Dus Ethereal Conjurer zal geen Flame Cannon aanbieden.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Benjamin- schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:09:
[...]

Volgens mij juist niet, volgens mij kunnen in standaard alleen kaarten en spells voorkomen die ook daar beschikbaar zijn. Dus Ethereal Conjurer zal geen Flame Cannon aanbieden.
Je hebt gelijk. Van de FAQ:
Standard Format will only Discover or Summon cards currently in the format.

Ik dacht dat ik het anders gehoord had ergens...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Pagina: 1 ... 59 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.