Als je niet van rng elementen houdt, moet je niet zulke spelletjes spelen, maar gaan schaken. Spellen als dit (hearthstone, bloodbowl, dobbelen) hebben altijd een geluksfactor, maar het is wel zo dat strategie de overwicht heeft, waarbij dus goede spelers vaker winnen.
Ik heb hier en daar bloodbowl toernooien gewonnen, maar sommige matches kon er een aap tegenover me zitten en dan had ik daar nog van verloren... Die matches heb en hou je altijd, echter die matches onthoudt je het meeste ipv de 10 wedstrijden waarbij jij een perfecte curve heb (wat voor je gevoel dan wel normaal is
).
De verhouding van goede spelers tussen strategie (deckbuilden, vooruit denken, weten waar de ander mee komt) en geluk is 85/15 of die van een dobbelsteen waarbij 1 kut is, 5/6e om 1/6e
en het is wel die 15% wat het verschil maakt tussen twee gelijkwaardige tegenstanders...(hoewel je bij bloodbowl wel gelijk kan spelen)
Ik heb hier en daar bloodbowl toernooien gewonnen, maar sommige matches kon er een aap tegenover me zitten en dan had ik daar nog van verloren... Die matches heb en hou je altijd, echter die matches onthoudt je het meeste ipv de 10 wedstrijden waarbij jij een perfecte curve heb (wat voor je gevoel dan wel normaal is
De verhouding van goede spelers tussen strategie (deckbuilden, vooruit denken, weten waar de ander mee komt) en geluk is 85/15 of die van een dobbelsteen waarbij 1 kut is, 5/6e om 1/6e
[ Voor 11% gewijzigd door Mauz1978 op 16-04-2016 11:20 ]
Something under the bed is drooling