• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38
Gek is het zeker niet, nee. Maar ik heb m'n twijfels bij Abusive, Battle Rage, Sea Giant en DotC. Met het verlies van al die sticky minions en Death's Bite verliezen die eerste drie kaarten al het een en ander aan waarde. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

murphylee schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Over gegaan naar Djinni Priest.

Verrassend leuk deck om te spelen :)
Veel tegenstanders verwachten niet de combo divine spirit + innerfire zonder djinni op het bord.
Waardoor ze vaker face gaan en 1 of 2 minions van mij op het bord laten staan.

[afbeelding]
Grappig, ik heb een paar maanden terug eens met een Djinni deck zitten pielen, leek er wel op. Op lage ranks werkt het nog wel, op hogere ranks hebben tegenspelers sneller in de gaten wat je aan het doen bent.

Vicariously I live while the whole world dies

Kasai schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Ik heb nog niet zo heel veel succes, 50% winrate denk ik. Zit er wel aan te denken om Gormok te craften... Wat vind je van deze variant? http://www.hearthpwn.com/...8-s23-legend-eu-cycle-zoo
Zou er toch mee oppassen omdat Creeper Egg Implosion en Loatheb er dadelijk niet meer zijn en het een stuk moeilijker word om Gormok goed te gebruiken en Knife Juggler word ook nog eens generfd denk ik.
Anders probeer je eerst deze lijst met een Dark Iron Dwarf of Enchanted o mechano(vind ik persoonlijk leuker en beter dan Gormok) en kijk je of je het aanstaat en of je het dan nog de moeite vind om hem te craften.

De lijst die ik hoop dat aangepast word is.
Molten/Mounten Giants (mogen nooit minder dan 5 kosten)
Savage Roar
BGH
Knife Juggler
Leper Gnome
Ice Block
Alex (mocht er geen Loatheb/Healbot of iets in die richting komen)
Misschien een DotC/Keeper/AoL/Wrath/Innervate/Wild Growth om niet bij elk Druid deck eerst de 14 standaard kaarten te kiezen en dan kijken wat nog meer in je deck te doen
Ironbark Owl
En zal er nog even verder over nadenken

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 11:29

Kasai

Legendary

Hmm goed punt. Ik ben maar weer terug bij druid, zoolock lukte voor geen meter.

Ligt niet aan zoo overigens.

[ Voor 16% gewijzigd door Kasai op 13-03-2016 21:22 ]

Atlas#22744

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:12
Daar issie dan, de anti secret pally kaart :D

Afbeeldingslocatie: http://www.exqlusive.nl/eater.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Sypheron op 13-03-2016 21:13 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Over meta afhankelijk gesproken :). Maar dit zal er inderdaad wel aan te komen ja.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Sypheron schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:12:

[afbeelding]
Beetje laat en Secret Paladin en Secrets in het algemeen zullen straks straks veel minder gespeeld worden.
Het is misschien een leuke kaart voor in Wild maar dat maakt Face Shaman, Zoo, Patron Warrior, Control Priest en Combo Druid niet zo veel uit endan zit je je met je 2/4 voor 4 mana ;w
Had dan een spel of minion gemaakt die het zelfde doet al Flare voor 2 mana en een 1/1 body en dan had je ook nog eens de bonus dat Master of Disguise geen nerf nodig heeft.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het is juist leuk dat je een kaart welke zo goed KAN zijn (turn 7 na spelen challenger kan het een 7-9 zijn voor 4 mana) ook een redelijk slechte kan zijn.

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12 19:23
Ngangatar schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:56:
Het is juist leuk dat je een kaart welke zo goed KAN zijn (turn 7 na spelen challenger kan het een 7-9 zijn voor 4 mana) ook een redelijk slechte kan zijn.
Probleem is echter dat deze 'situationele' kaarten vaak geen plek krijgen in decks en dan vooralsnog niet worden gespeeld. Kezan Mystic is bijvoorbeeld ook zo'n kaart die best veel value kan hebben (4/3 body daar bovenop).

En laten we eerlijk zijn.. die kaart zien we ook vrijwel niet.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Snap ik, maar dan moeten mensen ook niet zeuren dat ze geen secretdins etc kunnen counteren. Al is het een groter probleem voor een freeze mage als ze ice block niet al gaan aanpakken wat ik wel verwacht.

Vandaar mijn eerste opmerking, dat deze kaart erg meta afhankelijk zal zijn.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:11

Turfschipper

Hup NAC

Die Giant Sandwurm, haha!

Dat wordt lachen denk ik,
Ngangatar schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:23:
Snap ik, maar dan moeten mensen ook niet zeuren dat ze geen secretdins etc kunnen counteren. Al is het een groter probleem voor een freeze mage als ze ice block niet al gaan aanpakken wat ik wel verwacht.

Vandaar mijn eerste opmerking, dat deze kaart erg meta afhankelijk zal zijn.
Zelfs in de hoogtij dagen van Secret Paladin kwam je ze hoogstens 1 op de 5 potjes tegen dus in 4/5 van al je potjes speel je een 2/4 voor 4 wat gewoon heel slecht is.
Ik ben geen fan van zulke tech kaarten en had liever zoiets gezien als Flare die tenminste in andere matchups nog een beetje value hebben.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

1 op de 5? Ik ben na 2 maanden me stuk te lopen op continue paladins, ongeveer 60% van mijn matchups, een paar weken gestopt met HS op mijn questen na. En ik weet uit mijn directe vriendenkring dat meer het aantal secretdins irritant vonden.

Maar... Het is een 2-4 voor 4 mana, dat is erg duur, bij 1 scret haal je al een beetje waarde terug maar bij 2 secrets is het al meer dan wat je er in stopt.

Afhankelijk van de meta zal deze kaart wel gaan voorkomen, situationeel kan het je echt helpen tegen zowel het killen van een freeze mage als board control krijgen tegen een hunter of een pala.

Een te makkelijk speelbare kaart welke secrets aanpakt zou secrets compleet overbodig maken, en dat zou ook niet de bedoeling moeten zijn.

Mooi spel, zelfs per kaart kunnen we het heerlijk oneens zijn.

Ngangatar schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:27:
1 op de 5? Ik ben na 2 maanden me stuk te lopen op continue paladins, ongeveer 60% van mijn matchups, een paar weken gestopt met HS op mijn questen na. En ik weet uit mijn directe vriendenkring dat meer het aantal secretdins irritant vonden.

Maar... Het is een 2-4 voor 4 mana, dat is erg duur, bij 1 scret haal je al een beetje waarde terug maar bij 2 secrets is het al meer dan wat je er in stopt.

Afhankelijk van de meta zal deze kaart wel gaan voorkomen, situationeel kan het je echt helpen tegen zowel het killen van een freeze mage als board control krijgen tegen een hunter of een pala.

Een te makkelijk speelbare kaart welke secrets aanpakt zou secrets compleet overbodig maken, en dat zou ook niet de bedoeling moeten zijn.

Mooi spel, zelfs per kaart kunnen we het heerlijk oneens zijn.
Met de Mad Scientist, Duplicate en Avenge ook nog eens weg denk ik dat misschien behalve Freeze Mage geen van de decks zo'n groot probleem vormen dat deze kaart gerechtvaardigd kan worden.
Tegen Hunter en Mage is Kezan trouwens ook nog eens veel beter en die word nu al bijna niet meer gespeeld onder rank 10

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik vermoed dat er ook wel secrets terug zullen komen, al dat speculeren is leuk maar we zitten er waarschijnlijk ook erg naast, niet wetende wat nog komen gaat.

Prima marketing van Bliz, de buzz blijft lekker hoog zo.

Ngangatar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:21:
Ik vermoed dat er ook wel secrets terug zullen komen, al dat speculeren is leuk maar we zitten er waarschijnlijk ook erg naast, niet wetende wat nog komen gaat.

Prima marketing van Bliz, de buzz blijft lekker hoog zo.
Alleen nog 6 weken Secret Paladin, Zoo, Combo Druid en Face Shaman(dit kom ik by far het meest tegen op rank 8/7)
Ik vind tot nu op C'thun + companions na de kaarten op zich zelf staand nog behoorlijk ruk en krijg gek genoeg
een beetje een TGT deja vu :|
Laten we hopen dat ik ongelijk heb natuurlijk en bewijst Blizzard dat het ook goede gebalanceerde kaarten kaarten die ook nog eens speelbaar zijn.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mijn laatste 47 partijen van de afgelopen week is de verdeling:
13 locks, voornamelijk zoo inderdaad
8 warriors, voornamelijk patron en control
6 mages, freeze en flamwalker
5 druids, combo
5 hunters, face
5 pala's, secret
3 priests
2 rogues
0 shamans

En dat was van rank 10 naar 5/6

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik kom van alles en nog wat tegen, vooral aggro of control.

Dragon Priest
Control Priest
Reno Locks
Reno Mage
Tempo Mage
Aggro Druid
Face Hunter
Aggro shaman
Malygos Rogue
Secret pala

En ik zit rond rank 15.

Atlas#22744

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-12 20:53

nagasy

Duck Duck Duck Goose

beuker19 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:52:
[...]

Laten we hopen dat ik ongelijk heb natuurlijk en bewijst Blizzard dat het ook goede gebalanceerde kaarten kaarten die ook nog eens speelbaar zijn.
Ik zit ook wat met zo'n gevoel.
Heb toentertijd die TGT preorder gekocht.
Lijkt hier op hetzelfde trucje om de (momenteel) matige kaarten te 'verdoezelen'

Momenteel totaal niet overtuigd dus om die aan te schaffen :| .

Battle.net: NagaByrd#2844

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12 12:54
beuker19 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:52:
[...]

Alleen nog 6 weken Secret Paladin, Zoo, Combo Druid en Face Shaman(dit kom ik by far het meest tegen op rank 8/7)
Ik vind tot nu op C'thun + companions na de kaarten op zich zelf staand nog behoorlijk ruk en krijg gek genoeg
Kaarten zijn bijhoorlijk 'meh' inderdaad maar we moeten niet vergeten dat het algemene power level flink omlaag gaat in standard. Dus als het TGT level kaarten zijn dan is dat in principe beter dan dat het GVG level kaarten zijn. Zeker als het power level van sommige classic kaarten omlaag wordt gebracht. Als alle kaarten slecht zijn, dan zijn alle kaarten goed, als je begrijpt wat ik bedoel.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben erg benieuwd, stap er positief in en ga niet op voorhand mopperen op de kaarten zolang ik niet alle kaarten heb gezien en er mee gespeeld heb een aantal weken. Het lijkt me een prachtige job om die kaarten te ontwerpen en te verzinnen en tevens een vreselijk job om alles te balancen.

SeamusXanthus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:02:
[...]

Kaarten zijn bijhoorlijk 'meh' inderdaad maar we moeten niet vergeten dat het algemene power level flink omlaag gaat in standard. Dus als het TGT level kaarten zijn dan is dat in principe beter dan dat het GVG level kaarten zijn. Zeker als het power level van sommige classic kaarten omlaag wordt gebracht. Als alle kaarten slecht zijn, dan zijn alle kaarten goed, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp het zeker wel maar ik weet niet of ik dat wel wil.
Begrijp me niet verkeerd want ook ik kan een goede control matchup best waarderen maar ik heb geen zin in Hearthstone als ik van te voren al weet dat elk potje bijna tot fatigue gaat waarbij dan al snel duidelijk is dat er 2 classes(voorbeeldje) veel beter zijn als de rest.
Ik denk dat het ook gewoon unhealty is voor Hearthstone dat elk potjes beslist word door Ragnaros of Sylvana's :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Oeff, dat lijkt me vreselijk, alles tot fatique, ik val nu al in slaap wanneer ik op Twitch continue zulke matches voorbij zie komen.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:50
Waar zien jullie al die nieuwe kaarten?

• Sypheron
Piet_Piraat7 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:06:
Waar zien jullie al die nieuwe kaarten?
http://www.hearthpwn.com/ Bijvoorbeeld :)

En dan vanaf halverwege de pagina ongeveer begint het nieuws.
Ook komt er regelmatig wat voorbij op de Twitter feeds van bekende spelers zoals Kripparrian: https://twitter.com/kripparrian

• Piet_Piraat7
Sypheron schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:12:
[...]
http://www.hearthpwn.com/ Bijvoorbeeld :)

En dan vanaf halverwege de pagina ongeveer begint het nieuws.
Thanks :) er zijn er nog niet zoveel zie ik. Erg benieuwd naar de rest

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
Het is natuurlijk ook niet zo dat elke nieuwe kaart beter moet zijn dan wat er was. Er mogen natuurlijk ook gewoon slechte(re) kaarten bestaan. Die kan je bijv krijgen uit deathrattles of discoveries, kunnen in arena voorkomen, leuke combinaties voor een specifieke tavern brawl creëren, bepaalde meta counteren of vertragen, in wild gespeeld worden, erg nuttig zijn voor bepaalde toernooien in een specifieke format etc Er is meer dan alleen standaard ranked spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door thewizard2006 op 14-03-2016 13:37 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

thewizard2006 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:36:
Het is natuurlijk ook niet zo dat elke nieuwe kaart beter moet zijn dan wat er was. Er mogen natuurlijk ook gewoon slechte(re) kaarten bestaan. Die kan je bijv krijgen uit deathrattles of discoveries, kunnen in arena voorkomen, leuke combinaties voor een specifieke tavern brawl creëren, bepaalde meta counteren of vertragen, in wild gespeeld worden, erg nuttig zijn voor bepaalde toernooien in een specifieke format etc Er is meer dan alleen standaard ranked spelen :)
Op zich mee eens, maar je moet ook niet kaarten compleet nutteloos maken. Voorheen had je de Booty Bay Bodyguard, een 5/4 voor 5 mana met taunt. Matige kaart op zich. Vervolgens kwam de Evil Heckler uit. Precies hetzelfde, maar dan voor 4 mana! Dan is er dus sowieso niemand die de Booty Bay in zijn deck wil stoppen.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:34
Behalve dat de Bodyguard een basic kaart is, Evil Heckler niet. Dus niet iedereen heeft ook automatisch toegang tot de verbetering.

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Vicarious schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Op zich mee eens, maar je moet ook niet kaarten compleet nutteloos maken. Voorheen had je de Booty Bay Bodyguard, een 5/4 voor 5 mana met taunt. Matige kaart op zich. Vervolgens kwam de Evil Heckler uit. Precies hetzelfde, maar dan voor 4 mana! Dan is er dus sowieso niemand die de Booty Bay in zijn deck wil stoppen.
Booty Bay Bodyguard voor de joust :+
Zo tot zo ver weer de rank 5 stress voor deze maand en weer 400 dust in de pocket.
Nu eens kijken wat ik wil gaan spelen behalve Hunter, Warlock of Paladin voor mijn volgende golden Hero.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Sypheron schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:12:

[afbeelding]
Nog interessanter, bye bye freeze mage :D

Dmg tot 1, speel eater of secrets, doei iceblock :) Was al mogelijk met mystic, maar deze haalt ook nog even de icebarrier weg.

En deze kaart is ook wel tricky Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/283/3/635934505864767224.png
Misschien rebirth van de control hunters...

Nu nog een kaart die als effect heeft "charge minions can not charge while this minion is on the battlefield" om die kl*te-combodruids eens lekker te grazen te nemen :)

Komt er eindelijk weer eens plaats voor andere decks in de meta.

[ Voor 54% gewijzigd door Krukar op 14-03-2016 17:01 ]

Scallius schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:07:
[...]

Probleem is echter dat deze 'situationele' kaarten vaak geen plek krijgen in decks en dan vooralsnog niet worden gespeeld. Kezan Mystic is bijvoorbeeld ook zo'n kaart die best veel value kan hebben (4/3 body daar bovenop).

En laten we eerlijk zijn.. die kaart zien we ook vrijwel niet.
In tournamenten kan die wel gebruikt worden. Maar deze kaart zorgt in ieder geval ervoor dat secret decks niet populair worden, want in een meta van hunter, mage en secret paladin, zal deze kaart koning zijn. Dus ja wie weet hoe het allemaal gaat lopen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Tektoon
Patch met slots en nieuwe Pally hero is live! :)

EDIT; wat ik dan weer opvallend vind; de deckbuilder geeft je bij alle drie de Druid decks een Savage Roar maar geen enkele keer een FoN. Hint?

[ Voor 31% gewijzigd door Tektoon op 14-03-2016 19:08 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Krukar
Zag het net inderdaad, 1.6GB patch :X
Zal dan wel de hele expansion al bevatten, dan duurt het ook niet lang meer tot alle nieuwe kaarten bekend zijn.

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

WOTOG heeft de mooiste back tot nu toe, pre-order staat vast :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
nieuwe zoekfuncties in My Collection: https://www.reddit.com/r/...ionality_howto_patch_420/

_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 14-03-2016 20:45 ]

5700X | RX 6600

Serieus, de nieuwe Paladin skin is via een WoW promotie? :(
With this Hearthstone patch, Whispers of the Old Gods becomes available for pre-purchase!
There’s a lot of other cool stuff in this patch as well: players can now enjoy Hearthstone in Thai, we’re making several improvements to the Collection Manager, and we’ve added UI elements to pave the way for the new upcoming formats. There’s also a new Hero and new card backs to earn--oh, and we’re fixing some bugs too!

Read on for details!

General

Pre-purchase Whispers of the Old Gods
Starting now you can pre-purchase a “Whispers of the Old Gods” 50 card pack bundle from the in-game shop and unlock a special card back. Whispers of the Old Gods packs cannot be opened until the expansion launches, which will be before May 31, 2016, however, the card back is available immediately!
Unlock up to 18 deck slots!
Gain access to 9 additional deck slots by unlocking all nine Hearthstone Heroes, bringing your total number of deck slots to 18.
If you’ve already unlocked all nine Heroes, your new deck slots are waiting for you in the Collection Manager: just delete or edit the Basic decks you’ll find in your deck list.
Many improvements have been made to the Collection Manager.
Deck Recipes are now available in the Collection Manager. Use Deck Recipes to quickly experiment with some new deck ideas.
Right-clicking on card backs in the Collection Manager reveals an improved display. So fancy!
When building decks, the “Suggest a Card” feature is now smarter about its recommendations.
It is now possible to search for cards with new search terms, including Attack, Health, Cost, Golden, etc.
A more complete listing of all the new functions will be revealed in an upcoming blog.
We have begun preparing for the arrival of Standard and Wild formats with new UI elements.
The following Hero portrait has been added:
Liadrin – The new Paladin hero is obtained through an upcoming World of Warcraft promotion.
Hearthstone has been localized into Thai. Players around the globe can now enjoy Hearthstone in 14 different languages!
The following card backs have been added:
Hogger – Acquired at the end of the month by reaching Rank 20 or higher in Ranked Play mode during the month of March 2016.
Eyes of C’Thun – Acquired by pre-purchasing Whispers of the Old Gods.
Overwatch – Acquired by purchasing the Overwatch: Origins Edition.
Bonuses provided by Enrage effects now work correctly after a minion’s Attack and Health values have been swapped.
[iPads with iOS 9.0.2+] Resolved an issue that could cause Hearthstone to crash when launched with the device held in certain orientations.
[Android] Resolved visual issues that could occur with the League of Explorer’s card back and after League of Explorer matches on Samsung Galaxy S6 and S6 Edge+ devices.
Resolved various issues with AI behavior and gameplay.
Fixed various audio, graphical, and UI issues.

[ Voor 96% gewijzigd door Benjamin- op 14-03-2016 21:18 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Benjamin- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:15:

[.Liadrin – The new Paladin hero is obtained through an upcoming World of Warcraft promotion..]
SShucks :(

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Benjamin- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:15:

[...]
Misschien wel met een F2P iets om Legion te promoten.
Ik wacht rustig af en ben eigenlijk al blij dat ik geen 10€ hoef te betalen wat ik buitenproportioneel veel geld vind voor een skin.

There's no need to put any money into unlocking Lady Liadrin.
More details will be available in upcoming blogs on the official Hearthstone and World of Warcraft sites.
Edit: It will need to be done on the same Battle.net account that your Hearthstone account is on, though. World of Warcraft Starter Edition is free, so that should help even if your existing accounts are separate.

Dus....

[ Voor 35% gewijzigd door beuker19 op 14-03-2016 21:58 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Cool ben benieuwd, gratis skin is erg leuk :)

Atlas#22744

Gratis skin vind ik eerlijk gezegd nogal negatief. Ik ben nooit een voorstander geweest van een tientje. Maar als het gratis is (ik had iets gelezen over level 20 paladin in WoW), dan maak je het wel weer heel simpel om te krijgen.

Ik zou het leuker vinden dat met 500 wins dat je daarmee de hero unlocked.

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Reno Jackson licht tegenwoordig ook op met een mooi goud randje :)
WoW is voor mij wel echt een game uit een vorig decennium :o. Ik vind zelf die cross game promotions altijd wel vervelend. HS is de enige Blizzard game die ik de afgelopen jaren heb gespeeld (op 1 keer de hele basis game D3 doorspelen na dan).

Hopelijk is die skin makkelijk te krijgen zonder echt iets in WoW te hoeven doen....

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12 12:50
Het lijkt mij dat als je eerder al WoW hebt gespeeld dat je automatisch deze skin krijgt? Anders gewoon inloggen is gratis, je kan alleen niet met je lvl 20+ character spelen.

Verder hoor je mij niet klagen, veel beter dan 10 euro voor een plaatje :p Ik zelf wel fan van al die cross promotions van Blizzard. Al snap ik dat dit vervelend is als je niks met die andere games hebt. Maar zie het als een kans om met deze andere leuke games kennis te maken. Jullie gaan toch ook niet zeuren om de Overwatch cardback? ;)
dijstr schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:37:
Reno Jackson licht tegenwoordig ook op met een mooi goud randje :)
Ik zag het ja. Flinke buff voor Elise, daar gebeurd het namelijk geregeld dat iemand Reno krijgt, maar niet weet of die speelbaar ia. Nu dus wel.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
Vicarious schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Maar dat hoeft ook helemaal niet. Er zijn meer van dat soort kaarten en niet elke kaart hoeft maximaal en optimaal te zijn. Er mag best wel wat losse flodders tussen zitten zoals bijv magma vs ice rager (waar de een beter is dan de ander maar je alsnog niet speelt omdat de kaart ansich niet heel goed is). Je kan toch ook niet alle kaarten weghalen die niet in constructed gespeeld worden omdat ze niet goed genoeg zijn of omdat er betere alternatieven zijn. Zoals ik zei kan je die ook krijgen van deathrattles bijv en in arena kan bijv de BB gewoon de beste pick zijn van de 3 opties ook al is de kaart niet optimaal. Thats part of the game. Dus ja, er mogen ook gewoon matige of slechte kaarten in zitten die niet in elke constructed verzameling moeten zitten maar wellicht een klein gat kunnen opvullen. Of kaarten die niet goed zijn maar wel een bepaalde functie hebben. Zo is BB nog steeds bijv een taunt die nuttig kan zijn (in arena) ondanks dat er betere alternatieven zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door thewizard2006 op 15-03-2016 07:45 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Kasai

Kasai

Legendary

Nostordici schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:01:
Het lijkt mij dat als je eerder al WoW hebt gespeeld dat je automatisch deze skin krijgt?
Ja klopt.

Is mijn wow verslaving toch nog ergens goed voor geweest :+

[ Voor 43% gewijzigd door Kasai op 15-03-2016 08:13 ]

Atlas#22744

Na deze maand rank 5 gehaald te hebben met Secret Paladin dacht ik laar ik het eens met CW proberen en in plaats van rank 6 ga ik nog steeds omhoog :o
En eerlijk is eerlijk in control match-ups kun je nog eens een game winning play maken(skill) maar tegen Aggro decks en Secret Paladin hangt het IMHO echt voor 95% van welke kaarten je trekt.

De lijst die ik zelf heb gemaakt heeft geen BGH maar wel dubbel Bash/Shieldblock en Gorehowl(MVP vs Priest)

Execute x 2
Shield Slam x 2
Fiery War Axe
Revenge
Slam x 2
Armorsmith x 2
Cruel Taskmaster
Bash x 2
Shield Block x 2
Death's Bite x 2
Elise Starseeker
Brawl x 2
Harrison Jones
Sludge Belcher x 2
Justicar Trueheart
Shieldmaiden x 2
Gorehowl
Baron Geddon
Dr. Boom
Grommash Hellscream

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maar 1 Fiery Win Axe? :|

Er zijn al meerdere pro spelers die geen 2e win axe meer spelen.
http://www.hearthstonetop...ims-2016-control-warrior/
En met zoveel removal werkt het prima.

Volgens mij ga ik er nu 7-2 of 6-1 mee vanaf rank 5 al kan dat natuurlijk snel genoeg veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 15-03-2016 09:22 ]

• Lapras
  • Laatst online: 07:07

Lapras

Ice beam

Voor iedereen die het spel na patch 4.2 opent op een Android telefoon en een blauw/paars/roze scherm krijgt: data verwijderen of herinstalleren verhelpt het probleem.

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12 15:18
Lapras schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:32:
Voor iedereen die het spel na patch 4.2 opent op een Android telefoon en een blauw/paars/roze scherm krijgt: data verwijderen of herinstalleren verhelpt het probleem.
Klopt, ik had vanochtend het zelfde probleem... telefoon rebooten hielp niet, dus toen maar de re-install geprobeerd en dat werkte gelukkig wel.

Ik zag in de release notes dat ze issues op de Galaxy S6 en S6 Edge hadden gefixed en was daar wel blij mee want ik had wel af en toe last van een corrupte interface en grafische glitches. Ik had dus wel ff een WTF moment toen ik na de patch alleen maar een roze scherm zag...

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:39:
Ik vind zelf die cross game promotions altijd wel vervelend.
Echt? Ik vind dat juist heel erg leuk eigenlijk.

Ik ben benieuwd of er ooit secrets komen voor de classes die ze nu nog niet hebben.

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Kan ik die pre order ook op de iPhone halen? En is deze duurder op de iPhone dan op de desktop?
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:32:
[...]

Echt? Ik vind dat juist heel erg leuk eigenlijk.
Cross game promoties zijn altijd nog beter dan 10 euro betalen voor skins die slecht afgewerkt zijn, maar ik heb gewoon geen interesse in andere Blizzard games. WoW vind ik te outdated en daar ben ik al jaren geleden mee gestopt. Diablo 3 vond ik leuk om 1 keer door te spelen (heb er zo'n 15-17 uur in zitten gok ik) maar grinden om het grinden is niet mijn ding. Starcraft 2 is niet mijn type game. HOTS is een game die je samen moet spelen met random mensen die voornamelijk je tijd verspillen (als de game vergelijkbaar is met games zoals LOL en DOTA2 en ik de verhalen moet geloven). Overwacht is misschien wel leuk, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

Ik hou het wel bij casual HS als enige Blizzard game op dit moment :). De suggestie van Benjamin eerder vond ik wel een goeie: bv bij 500 wins een extra hero portrait erbij krijgen i.c.m. de golden skin.
Peterrtt schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:41:
Kan ik die pre order ook op de iPhone halen? En is deze duurder op de iPhone dan op de desktop?
Volgens mij betaal je binnen iOS 30% extra voor alles binnen HS, omdat Apple 30% van de opbrengst claimt. Ik heb wel enkel Apple apparaten in huis, maar heb nog nooit iets gekocht binnen iOS om die reden.

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 15-03-2016 10:45 ]

xelfer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Cross game promoties zijn altijd nog beter dan 10 euro betalen voor skins die slecht afgewerkt zijn, maar ik heb gewoon geen interesse in andere Blizzard games. WoW vind ik te outdated en daar ben ik al jaren geleden mee gestopt. Diablo 3 vond ik leuk om 1 keer door te spelen (heb er zo'n 15-17 uur in zitten gok ik) maar grinden om het grinden is niet mijn ding. Starcraft 2 is niet mijn type game. HOTS is een game die je samen moet spelen met random mensen die voornamelijk je tijd verspillen (als de game vergelijkbaar is met games zoals LOL en DOTA2 en ik de verhalen moet geloven). Overwacht is misschien wel leuk, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

Ik hou het wel bij casual HS als enige Blizzard game op dit moment :). De suggestie van Benjamin eerder vond ik wel een goeie: bv bij 500 wins een extra hero portrait erbij krijgen i.c.m. de golden skin.
Als ik eerlijk ben vind ik de 500 als hoogst haalbaar aantal outdated. 500 en dan golden hero is een goed streven. Maar voeg daar dan 750 of zelfs 1000 aan toe voor een nieuwe portrait. En waarom houdt hij ook op met tellen bij 500. Ik zou graag zien hoeveel wins ik van elke class heb, ook boven de 500!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
xelfer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:44:
[...]

[...]

Volgens mij betaal je binnen iOS 30% extra voor alles binnen HS, omdat Apple 30% van de opbrengst claimt. Ik heb wel enkel Apple apparaten in huis, maar heb nog nooit iets gekocht binnen iOS om die reden.
Oke dank! Hoeveel betaal je op desktop?

• PCBaas
~30% minder dan op iOS. :+

5700X | RX 6600

• Kasai

Kasai

Legendary

Peterrtt schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Oke dank! Hoeveel betaal je op desktop?
Volgens mij 45.

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
Ik vind die 500 wins aardig pittig.. ik speel een mix van Tavern Brawl en Ranked en vaak ook nog verschillende heroes :p

• Krukar
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:57:
Ik vind die 500 wins aardig pittig.. ik speel een mix van Tavern Brawl en Ranked en vaak ook nog verschillende heroes :p
Je hebt er ook weinig aan, heb het nu op 4 heroes (warlock, druid, priest, warrior) maar behalve een golden avatar krijg je niks.

• Sypheron
En de manier om de nieuwe Pally hero te halen via Hearthstone FB pagina:

Het was al een beetje aan het rond gaan maar het is bekend hoe je de nieuwe Hero krijgt! Je moet een karakter in World of Warcraft naar level 20 krijgen, en dan krijg je Lady Liadrin gratis!
Als je al een karakter hebt op WoW van level 20 of hoger, helaas moet je het dan nog steeds doen. Blizzard geeft de hero alleen als je na 11 maart een karakter level 20 krijgt, krijg je de skin dus gratis!
EDIT: Je kan level 20 worden met een trail account, dus je hoeft niet ineens WoW en al zijn expansion te kopen om deze hero te unlocken!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-12 10:03
Sypheron schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:05:

Het was al een beetje aan het rond gaan maar het is bekend hoe je de nieuwe Hero krijgt! Je moet een karakter in World of Warcraft naar level 20 krijgen, en dan krijg je Lady Liadrin gratis!
Als je al een karakter hebt op WoW van level 20 of hoger, helaas moet je het dan nog steeds doen. Blizzard geeft de hero alleen als je na 11 maart een karakter level 20 krijgt, krijg je de skin dus gratis!
EDIT: Je kan level 20 worden met een trail account, dus je hoeft niet ineens WoW en al zijn expansion te kopen om deze hero te unlocken!
Het zou ook wel een aardig shitstorm worden als je daarvoor had moeten betalen met wow game, expansion en subscribe time.

• Sypheron
Ik zie niet helemaal in waarom. Het is een extra skin, geen must have om de game fatsoenlijk te kunnen spelen en al helemaal geen pay2win.
Je moet om de Galaxy cardback te krijgen officieel ook een Galaxy toestel aanschaffen :)

• Krukar
Sypheron schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:11:
Ik zie niet helemaal in waarom. Het is een extra skin, geen must have om de game fatsoenlijk te kunnen spelen en al helemaal geen pay2win.
Je moet om de Galaxy cardback te krijgen officieel ook een Galaxy toestel aanschaffen :)
Zal maar niet vertellen dat ik m'n skin heb gekregen van een Blizzcon ticket :+

• PCBaas
http://www.hearthpwn.com/...ts-card-back-3-free-packs

Gratis 3 packs/card back!

EDIT:
Nvm, helemaal over het "officieel" gedeelte heen gelezen. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door PCBaas op 15-03-2016 11:15 ]

5700X | RX 6600

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-12 20:53

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Sypheron schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:05:

Ook kan je geen level boost gebruiken als je dat van plan zou zijn.

Hearthstone: You cannot use the level boost to acquire this. You will have to level a character to 20.

Battle.net: NagaByrd#2844

• separhim
Ik vind cardbacks op het moment niet vergelijkbaar met hero skins, slechts drie classes hebben toegang tot een alternatieve skin en skins vallen veel meer op dan cardbacks vind ik.
Astie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Als ik eerlijk ben vind ik de 500 als hoogst haalbaar aantal outdated. 500 en dan golden hero is een goed streven. Maar voeg daar dan 750 of zelfs 1000 aan toe voor een nieuwe portrait. En waarom houdt hij ook op met tellen bij 500. Ik zou graag zien hoeveel wins ik van elke class heb, ook boven de 500!
Voor mij persoonlijk is die grind wel teveel. Ik heb na 2+ jaar HS pas 1 golden hero (Paladin) en van alle andere classes heb ik er geen 1 boven de 300. Wel heb ik vrijwel alle classes tussen de 250 en 300 wins.

500 wins halen is voor mij wel echt een meerjarig project in ieder geval. Overigens vind ik het wel prima als ze dingen uitbreiden naar meer wins en een wincounter voor het totaal aantal wins lijkt me sowieso wel leuk voor de hardcore spelers.

Ik verwacht overigens wel dat ze binnenkort iets gaan doen voor mensen die 5k, 10k of zelfs 20k wins hebben en op dit moment niets meer hebben om voor te spelen.

• Sypheron
separhim schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Ik vind cardbacks op het moment niet vergelijkbaar met hero skins, slechts drie classes hebben toegang tot een alternatieve skin en skins vallen veel meer op dan cardbacks vind ik.
Het zijn beiden cosmetische aanpassingen, dus die vallen wat mij betreft onder dezelfde noemer.

Ik ga in ieder geval weer eens lekker zitten voor wat potjes WoW _/-\o_

• separhim
Sypheron schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Het zijn beiden cosmetische aanpassingen, dus die vallen wat mij betreft onder dezelfde noemer.

Ik ga in ieder geval weer eens lekker zitten voor wat potjes WoW _/-\o_
Ongeacht wat jij vindt, heel veel mensen zouden kwaad zijn als je subscription enzo nodig hebt voor die nieuwe skin. Op reddit zaten ze zich al compleet op te werken over dat ze mogelijk moesten betalen. Dan weet ik dat reddit dit snel doet maar het is wel een teken aan de wand.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/j7e2xtb4v/Hearthstone_Screenshot_03_15_16_11_41_58.png

Hier word ik altijd zo blij van nog steeds :). Zeker na een niet zo best gespeelde Arena van 3-3 welke ik zelf om zeep hielp...

• separhim
Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:43:
[afbeelding]

Hier word ik altijd zo blij van nog steeds :). Zeker na een niet zo best gespeelde Arena van 3-3 welke ik zelf om zeep hielp...
Gefeliciteerd met je hemet nesingwary ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bleek Gazlowe te wezen :).

separhim schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Ongeacht wat jij vindt, heel veel mensen zouden kwaad zijn als je subscription enzo nodig hebt voor die nieuwe skin. Op reddit zaten ze zich al compleet op te werken over dat ze mogelijk moesten betalen. Dan weet ik dat reddit dit snel doet maar het is wel een teken aan de wand.
Ik heb een lvl 60 Paladin in WoW (vanuit Vanilla WoW lang lang geleden), maar ik ga echt wow niet installeren om daar te grinden voor iets in HS hoor. Ongeacht of het geld kost of niet. Dan maar geen skin :p.

• separhim
xelfer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:48:
[...]

Ik heb een lvl 60 Paladin in WoW (vanuit Vanilla WoW lang lang geleden), maar ik ga echt wow niet installeren om daar te grinden voor iets in HS hoor. Ongeacht of het geld kost of niet. Dan maar geen skin :p.
Ja ik las dat je er ongeveer 3-4 uur over doet als "gemiddelde" speler maar het is wel fijn om de keuze te hebben zonder dat er voor hoeft te betalen.

• Tektoon
20 leveltjes WoW doe ik wel. Lang geleden heb ik eens zo'n Sunwalker koe }:O naar lvl 20 gebracht met een trial dus dat kan nog wel een keer. Human hunter is snel, lees ik. Maar undead kan ook geloof ik. Als er iemand mee wil doen de komende dagen hoor ik het wel. :)

• Kasai

Kasai

Legendary

<3 Elwynn forest, leveled lekker snel daar.

Atlas#22744

Elwynn forest blijft fijn, een karakter naar 20 levelen voelt ook niet als een straf.
Astie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Ik heb anders met dagelijks spelen en vrijwel exclusief ranked, er toch nog bijna 2 jaar over gedaan voor mijn eerste.
Plus 500 voor alternatieve skin unlocken, is voor mij alleen de skin, dan nog niet golden, dat zou naar mijn idee nog eens 500 wins moeten zijn.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
Zijn er hier mensen die de game Mabinogi Duel spelen op android/iOS?
een geweldige game, ik speel het atm zelfs nog liever dan Hearthstone.
Super F2P friendly en het is een echte TCG! hiermee gedoel ik dat je je cards kan ruilen/verkopen met andere spelers.
https://devcat.nexon.com/duel/us/

mocht je de game spelen add me ingame: Mooyini

er zit ook een story mode in, ik raad het je aan om dit iig scenario 1 en 2 te spelen, zodat je weet hoe de game werkt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 15-03-2016 13:02 ]

nothing stops this train

• Krukar
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:57:
Zijn er hier mensen die de game Mabinogi Duel spelen op android/iOS?
een geweldige game, ik speel het atm zelfs nog liever dan Hearthstone.
Super F2P friendly en het is een echte TCG! hiermee gedoel ik dat je je cards kan ruilen/verkopen met andere spelers.
https://devcat.nexon.com/duel/us/

mocht je de game spelen add me ingame: Mooyini

er zit ook een story mode in, ik raad het je aan om dit iig scenario 1 en 2 te spelen, zodat je weet hoe de game werkt :)
En dit staat in het Hearthstone topic omdat?

• SeamusXanthus
Toen ik bij release WoW speelde (speelde vanaf Beta) was het nog een heel lange route om tot lvl 20 te spelen. Volgens mij moest je toen ongeveer 2 zones in zijn geheel alle quests doen, misschien nog wel meer. En waar je de quest moest doen, moest je zelf maar uitzoeken op basis van de omschrijving (jawel, je moest toen de quest desciption lezen).

Hoe lang duurt het tegenwoordig? Ik neem aan dat WoW zo dumbed down is dat ik lvl 70 ben voor ik de newbie zone uit ben, en dat mijn lvl 1 een mount met +2000% movement krijgt?

• Tektoon
Ik ben, zonder veel ervaring, in een uurtje lvl 7 (waarvan 10 minuten uitvogelen hoe de controls werken). Het levelling proces is net als bij D3 aardig gelikt intussen dus je bent zo op 20 denk ik. 99% heeft zometeen die Pally hero unlocked denk ik. :)

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12 12:50
Je moet dus toch een character levelen naar 20, ga ik zometeen mee beginnen. Wel lekker als je allemaal heirloom gear hebt en zelfs een mount met chauffeur haha :)
Van mij mogen ze alle alternatieve skins op deze manier uitbrengen, misschien schaf ik dan een keer de overige drie aan :)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb vandaag een uurtje gespeeld met een nieuwe Blood elf paladin en ben level 9.. heirlooms etc voor de win wat dat betreft. :)

Wel leuk om zo in Hearthstone iets extra's te krijgen ;)

• SeamusXanthus
Ik zie dat ik er met mijn sarcastische opmerkingen niet ver naast zat...

• icemotion
SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:26:
Ik zie dat ik er met mijn sarcastische opmerkingen niet ver naast zat...
Nope, zeker als je al wat heirlooms hebt omdat je al WoW speelt gaat het heel hard; bijna 2x zoveel exp gain, bij 35 heirlooms of meer in je collectie krijg je een mount die vanaf level 1 bruikbaar is etc.

En met mn heirlooms one-shot ik tot dusver alles.. dus ja t gaat heel rap..

Maar ach tis wel leuk dat ze zoiets doen. Shiny Hearthstone extra's :)
SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:15:
Toen ik bij release WoW speelde (speelde vanaf Beta) was het nog een heel lange route om tot lvl 20 te spelen. Volgens mij moest je toen ongeveer 2 zones in zijn geheel alle quests doen, misschien nog wel meer. En waar je de quest moest doen, moest je zelf maar uitzoeken op basis van de omschrijving (jawel, je moest toen de quest desciption lezen).

Hoe lang duurt het tegenwoordig? Ik neem aan dat WoW zo dumbed down is dat ik lvl 70 ben voor ik de newbie zone uit ben, en dat mijn lvl 1 een mount met +2000% movement krijgt?
Kan je niet gewoon een lvl 100 (of whatever) boost kopen :P?

Volgens mij kan je gewoon x euro neerleggen en gelijk een hoge lvl char krijgen. https://eu.battle.net/sho...level-100-character-boost

In WoW kan je tegenwoordig volgens mij alles kopen in de Blizzard store. Gold voor items, lvl boost etc.

[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 15-03-2016 14:56 ]

• icemotion
xelfer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Kan je niet gewoon een lvl 100 (of whatever) boost kopen :P?

Volgens mij kan je gewoon x euro neerleggen en gelijk een hoge lvl char krijgen. https://eu.battle.net/sho...level-100-character-boost

In WoW kan je tegenwoordig volgens mij alles kopen in de Blizzard store. Gold voor items, lvl boost etc.
Valt mee; je kan gold kopen door middel van een token (feitelijk koop je gametijd die je voor ingame gold verkoopt) en idd een level boost

Maar de level boost telt niet voor de Lady Liandrin skin, daarvoor moet je toch zelf aan de slag.

• SeamusXanthus
Dat is de ultieme grap van moderne tijd, betalen om het spel niet te hoeven spelen :)
Wat ben ik nog steeds dankbaar dat ik WoW heb mogen spelen in de begintijd.

• Krukar
SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:02:
Dat is de ultieme grap van moderne tijd, betalen om het spel niet te hoeven spelen :)
Nja spel niet spelen... Het spel begint op levelcap :)
Als je zoals ik tientallen chars al naar levelcap heb gebracht is het best relaxed dat die service er is.
Bijna al m'n chars zijn Horde, stel ik wil om bepaalde reden bijv. een class spelen op Alliance, hoef ik niet te faction swappen maar kan ik gewoon een lvl 100 char daar hebben i.p.v. voor de ziljoenste keer lvl 1-100 te doen.

Ik wacht nog steed sop de dag dat er een MMO met veel pve endgame en zonder levels uitkomt ;)

Twijfel of ik deze maand nog een keer voor legendary ga, zit nu rank 6 maar die hele grind levert eigenlijk niks meer op...

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 15-03-2016 15:28 ]

SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:02:
Het is inderdaad verdienen aan het principe dat iemand niet die grind wilt aangaan. Stomme is dat de content nou niet automatisch beter er op wordt. Denk dat de hoofdreden is, is dat ze met hun vrienden willen spelen. Ik vond levelen echt niet erg met vrienden, maar alleen was het doodsaai.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/283/394/635936421009675093.png

• Krukar
Dit wordt wel heel erg gimmicky zo, zo'n C'thun deck. Leuk hoor maar zodra je C'thun wordt ge bgh-ed is de rest van je deck waardeloos...

Tenzij er kaarten zijn die C'thun resurrecten o.i.d. maar dat neigt weer naar een nieuwe Dr6-achtige OP toestand.

[ Voor 30% gewijzigd door Krukar op 15-03-2016 18:53 ]

Krukar schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:51:
Dit wordt wel heel erg gimmicky zo, zo'n C'thun deck. Leuk hoor maar zodra je C'thun wordt ge bgh-ed is de rest van je deck waardeloos...

Tenzij er kaarten zijn die C'thun resurrecten o.i.d. maar dat neigt weer naar een nieuwe Dr6-achtige OP toestand.
Dat wel, maar an sich is een 4 mana 4/5 niet slecht.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Grote kans dat bgh een nerf krijgt

En bovenstaande kaart is niet afhankelijk van Cthun op het bord, gaat er om of hij 10 attack heeft. Dat kan ook gewoon nog in je deck zijn

[ Voor 67% gewijzigd door jmxd op 15-03-2016 19:13 ]

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:47
Gisteravond mijn nieuwe paladin skin unlocked. Speel nooit WoW maar het was wel te doen gelukkig. Vind het wel mooi dat ze op deze manier "gratis" dingen weggeven.

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

Leuke kaart, ben echt benieuwd naar alle C'thun kaarten.

En ben nog meer benieuwd naar die BGH nerf.

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
Ik heb zo'n voorgevoel dat een C'Thun deck enorm sterk kan zijn als er veel kaarten elkaar sterker maken
Pagina: 1 ... 45 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.