Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Waarom gooi je geen Bolster in dit deck?
In een Aggro Warrior versie, met veel divine shields, zou ik hem denk ik wel spelen.
5700X | RX 6600
Gaat nu toch wel hard want al 2400 dust +3 golden Epics en 900 gold is toch al een leuke start voor de nieuwe uitbreiding.
Zijn er nog spelers die de boel gaan dusten ?
Als ik non-golden kaarten van Naxx enzo kan dusten dan ga ik dat zeker doen. Ik ga uiteraard wel 1 golden copy houden dan. Sowieso vind ik het wel prettig dat er straks gewoon meerdere game modes komen. Als standaard minder leuk is, dan heb je altijd nog de optie om wild te gaan spelenbeuker19 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:14:
Zijn er nog spelers die de boel gaan dusten ?
nothing stops this train
veel bubble minions en daarna bloodknight neergooien pewpew!
toch weer 2 rare's en een 1 epic
Ik gok dat ik ook net zoveel Standard als Wild ga spelen als alles gereleased wordt, dan houden we het nog wat dynamischer
nothing stops this train
Ik verwacht dat die in wild gewoon nog steeds op het bord komt hoor...Kol Nedra schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:43:
Ik ga vooral wild spelen, no more dr boom op turn 7god wat haat ik die kaart
https://www.reddit.com/r/...ly_unbeatable_brawl_deck/
Prachtig om te spelen
Die pit snake kreeg ik uit een discover beast, werkte erg goedNipje schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:58:
Voor de mensen die even lol willen hebben in de brawl, ik heb zojuist dit deck geprobeerd:
https://www.reddit.com/r/...ly_unbeatable_brawl_deck/
Prachtig om te spelen.
Atlas#22744
volgens mij niet, het is al een oude kaartruurd v. schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:55:
[...]
Ik verwacht dat die in wild gewoon nog steeds op het bord komt hoor...
nothing stops this train
Wild = Kaarten uit alle sets zijn toegestaanKol Nedra schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:13:
[...]
volgens mij niet, het is al een oude kaart
Standard = Alleen kaarten van het laatste jaar.
Dus Dr Boom is toegestaan in Wild. Niet in Standard.

Ligt het trouwens aan mij of word het inderdaad elk seizoen een fractie lastiger om naar rank 5 te komen?
5700X | RX 6600
Kom je zeker niet zoveel druids tegen?PCBaas schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:13:
Vandaag een Control Warrior deck gemaakt (techs afgekeken van Fibonacci) en daarmee met 10-5 van rank 7 naar rank 5 gegaan. Die 550 dust is alvast binnen dit seizoen.
[afbeelding]
Ligt het trouwens aan mij of word het inderdaad elk seizoen een fractie lastiger om naar rank 5 te komen?
Nope, 1tje maar vandaag.separhim schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:00:
[...]
Kom je zeker niet zoveel druids tegen?

Druids waren deze maand 13% van m'n matchups, Mage/Paladin beide 20% en Warlock 11%.
5700X | RX 6600

Die Doomsayer kwam trouwens uit een Shredder
[ Voor 17% gewijzigd door Sypheron op 25-02-2016 22:33 ]
Heb nu bij elkaar ongeveer 45 pakjes gekocht met gold/gekregen uit quests en heb nu al 7 legendaries binnen:
- grahzilla
- king krush
- Tyrion (zojuist uit een spectate pakje getrokken)
- Wilfried fizzlebang
- Baron geddon
- Tinkmaster Overspark
- Deathwing
Op mijn US account, waar ik nagenoeg alle commons en rares heb en de meeste van de epics, heb ik er 'maar' 12 waarvan ik Br boom, Ysera en Tyrion heb gecraft...
Holy shit is dat is niet mis!ruurd v. schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:37:
Ik ben nu een maandje of twee bezig met een free to play account op de EU servers en moet zeggen dat ik tot nu toe niet mag klagen met de legendary drops uit pakjes.
Heb nu bij elkaar ongeveer 45 pakjes gekocht met gold/gekregen uit quests en heb nu al 7 legendaries binnen:
- grahzilla
- king krush
- Tyrion (zojuist uit een spectate pakje getrokken)
- Wilfried fizzlebang
- Baron geddon
- Tinkmaster Overspark
- Deathwing
Op mijn US account, waar ik nagenoeg alle commons en rares heb en de meeste van de epics, heb ik er 'maar' 12 waarvan ik Br boom, Ysera en Tyrion heb gecraft...
Ik heb er wel iets meer opengetrokken, maar ik heb slechts;
- Deathwing
- Hellscream
- Edwin van Cleefe
- King Crush
- Captain greenskin
- Tinkmaster Overspark
- King Mukla
- Cairne Bloodhoof
Atlas#22744
Atlas#22744
die heb ik uit packs, heb dr boom zelf nog gecraft. speel voor de rest f2p, maar ik heb meestal de grootste troep in m'n pakjes.Kasai schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:49:
En je hebt nog nooit packs gekocht?
Ongeveer 0,097%.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Net twee legendaries in 1 pakje, hoe groot is die kans?
Lol je had beter 1 bruikbare Legendary kunnen trekken want zelfs met de dust kun nog nog niet eens een goede craftenPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Net twee legendaries in 1 pakje, hoe groot is die kans? Niet de beste legendaries maar toch blij![]()
[afbeelding]
Het is wel leuk natuurlijk om er 2 in een pakje te hebben.
Had niet eens de intentie om rank 5 te halen deze maand. Rank 10 was genoeg, maar het ging zo goed!
Waarom niet eens kijken hoe ver ik met dit deck kan komen.. en binnen no time rank 5 behaald.
Winrate weet ik niet, gebruik geen decktracker. Maar 4 patrons op turn 5 is meestal al een concede!
Had het niet verw8
+ het belangrijkste is dat het erg leuk is om er mee te spelen!
+ moet nog de nodige winst behalen voor de golden warrior
Patron Warrior
I bad beat my meat by busting my nuts!
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Netjes! Ik zit op rank 13 met mijn Patron warrior, ik heb alleen niet die chargers, maar Frothing berserkersmurphylee schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:40:
Wow Patron warrior doet het nog altijd goed op ladder!
Had niet eens de intentie om rank 5 te halen deze maand. Rank 10 was genoeg, maar het ging zo goed!
Waarom niet eens kijken hoe ver ik met dit deck kan komen.. en binnen no time rank 5 behaald.
Winrate weet ik niet, gebruik geen decktracker. Maar 4 patrons op turn 5 is meestal al een concede!
Had het niet verw8en dat met patron warrior.
+ het belangrijkste is dat het erg leuk is om er mee te spelen!
+ moet nog de nodige winst behalen voor de golden warrior
Patron Warrior
Super leuk deck om mee te spelen, helemaal tegen aggro hufters, die krijgen op een gegeven moment door dat ze met alleen maar face gaan er niet gaan komen, dan is het meestal al te laat
Atlas#22744
Toch zou Aggro wel beter werken want ik zie bijna alleen maar Zoo, Face Shaman en Secret Paladin.Kasai schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:56:
[...]
Netjes! Ik zit op rank 13 met mijn Patron warrior, ik heb alleen niet die chargers, maar Frothing berserkers
Super leuk deck om mee te spelen, helemaal tegen aggro hufters, die krijgen op een gegeven moment door dat ze met alleen maar face gaan er niet gaan komen, dan is het meestal al te laat
Het is echt insane als je kijkt naar de hoeveelheid burst wat die decks hebben want nu al te vaak mee gemaakt dat 20+ damage op turn 7 niet eens meer vreemd is
Ik heb rank 5 gehaald maar heb nog nooit zo'n eenzijdige meta als dit meegemaakt en dat is
Ik heb ook gewoon bijna geen zin om veel te spelen en als ik kijk naar de streams zie je ook steeds meer 't zelfde tot op het punt dat veel bekende streamers nu ook veel meer Arena spelen.
Oh balenbeuker19 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:59:
[...]
Toch zou Aggro wel beter werken want ik zie bijna alleen maar Zoo, Face Shaman en Secret Paladin.
Het is echt insane als je kijkt naar de hoeveelheid burst wat die decks hebben want nu al te vaak mee gemaakt dat 20+ damage op turn 7 niet eens meer vreemd is![]()
Ik heb rank 5 gehaald maar heb nog nooit zo'n eenzijdige meta als dit meegemaakt en dat is![]()
Ik heb ook gewoon bijna geen zin om veel te spelen en als ik kijk naar de streams zie je ook steeds meer 't zelfde tot op het punt dat veel bekende streamers nu ook veel meer Arena spelen.
Ik had me voorgenomen vaker ranked te doen om hogere rank te halen, maar met alleen maar aggro is niet echt leuk. Beter komt Standard snel.
Atlas#22744
Ik zou zeggen Secret Paladin of Zoo en rank 5 moet te doen zijn.Kasai schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:08:
[...]
Oh balen
Ik had me voorgenomen vaker ranked te doen om hogere rank te halen, maar met alleen maar aggro is niet echt leuk. Beter komt Standard snel.
De laatste dagen van de maand is altijd wel wat meer Aggro maar nu wel extreem IMHO.
Weet niet wat je speelt maar als je vanaf het begin van de maand begint moet het met elke bewezen Deck mogelijk zijn om rank 5 te halen en hoe beter (Secret Paladin) hoe sneller je rank 5 haalt.
Ik heb het deze maand gehaald met echt een minimaal aantal games.
Edit:
Net voor het eerst 7 wins gehaald in de Arena
Met een leek mij
Toch een lekker gevoel dat je nu een gratis pakje + 10 gold toe hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 27-02-2016 22:27 ]
All current Reward set cards, including Promo cards, will be restricted to Wild format.
When Standard format arrives, the Captain’s Parrot and Old Murk-Eye cards won’t be given for collecting their associated classic cards, but can instead be crafted (and disenchanted).
Acquiring the Promo cards Gelbin Mekkatorque and Elite Tauren Chieftain remains unchanged: the normal versions of these cards can still be crafted or disenchanted, while the golden versions were acquired via special events and cannot be disenchanted or crafted.
http://us.battle.net/hear...-way-to-play-2-2-2016#faq
https://www.reddit.com/r/...d_rewards_cards_like_old/
RIP Murloc Paladin
[ Voor 6% gewijzigd door PCBaas op 28-02-2016 00:28 ]
5700X | RX 6600
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
PCBaas schreef op zondag 28 februari 2016 @ 00:25:
Will Reward set cards such as Gelbin Mekkatorque and Old Murk-Eye be part of Wild or Standard format?
All current Reward set cards, including Promo cards, will be restricted to Wild format.
When Standard format arrives, the Captain’s Parrot and Old Murk-Eye cards won’t be given for collecting their associated classic cards, but can instead be crafted (and disenchanted).
Acquiring the Promo cards Gelbin Mekkatorque and Elite Tauren Chieftain remains unchanged: the normal versions of these cards can still be crafted or disenchanted, while the golden versions were acquired via special events and cannot be disenchanted or crafted.
RIP Murloc Paladin
Nu nog FoN+SR en ik ben helemaal blij.
Ik weet dat het deck misschien nu niet krachtig genoeg is maar straks in standard weet je het maar nooit.
Het is gewoon zo dat alles met Charge vroeg of laat te vaak problemen geeft.
Ik kan echt niet meer wachten tot standard er is want ik word zo langzamer hand wel een beetje moe van de eentonige meta te worden waarbij alles draait om gigantische burst zo rond turn 7.
Er moet echt het een en ander aan sommige kaarten gedaan worden om het straks gewoon wel leuk te hebben in Hearthstone en afwachten wat het verdwijnen van GVG en Naxx doet.
[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 28-02-2016 01:44 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Mooie afsluiting van de maand!
Als je Old Smorc-Eye wilt craften, dan kan je dat overigens beter voor de patch doen, dan na de patch. Gejat van reddit:PCBaas schreef op zondag 28 februari 2016 @ 00:25:
Will Reward set cards such as Gelbin Mekkatorque and Old Murk-Eye be part of Wild or Standard format?
RIP Murloc Paladin
Currently, in order to make Old Murk-Eye, you need to own at least one of every murloc from the Classic and Basic sets. Owning one of each unlocks an achievement which grants the card to your account.
With the upcoming formats Wild and Standard we now know that Old Murk-Eye will be rotating to Wild only and will no longer be obtainable via achievement but it will be craftable instead.
Source
Basic Set
Murloc Raider (Golden: Priest level 51)
Murloc Tidehunder (Golden: Rogue level 53)
Bluegill Warrior (Golden: Paladin level 53)
Grimscale Oracle (Golden: Warlock level 53)
Classic Set
Coldlight Oracle - Rare 100 Dust (Golden: 800 Dust)
Coldlight Seer - Rare 100 Dust (Golden: 800 Dust)
Murloc Tidecaller - Rare 100 Dust (Golden: 800 Dust)
Murloc Warleader - Epic 400 Dust (Golden: 1600 Dust)
Total Costs
To make a regular Old Murk-Eye in the current system it costs only 700 dust (100+100+100+400).
Under the new system it will cost 1600 Dust. Making it now will save you 900 Dust.
To make a golden Old Murk-Eye in the current system it costs 4000 Dust (800+800+800+1600) plus a sizable time investment (one class to level 51 and three classes to level 53). That being said, if you already have these classes that high the cost has already been sunk.
Under the new system it will cost 3200 Dust. Making it later (assuming you already have unlocked the golden basic cards) will save 800 Dust.
Mijn winrate is dit seizoen ook gewoon het laagste ooit, normaal doe ik er ~100 games over om naar Rank 5 te komen; dit seizoen gewoon 160!Royy90 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:34:
Dit is werkelijk mijn slechtste seizoen sinds 1,5 jaar ofzo, ben maar tot rank 10 mogen komen, maar dit schuif ik dan maar af op te weinig ranked te hebben gespeeld. Normaal elk seizoen netjes rank 5 of beter maar kon me er deze keer niet toe zetten. Volgende maand maar even weer wat meer me best doen.
murphylee schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:40:
Wow Patron warrior doet het nog altijd goed op ladder!
Goed bezig.Sypheron schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:04:
Zojuist ook rank 5 behaald!![]()
Mooie afsluiting van de maand!
5700X | RX 6600
Ik vind secret pala echt een bullshit deck, maar ik zal eens kijken wat het kost om te craften. En anders volgend seizoen lekker op tijd beginnen met mijn patron warrior.beuker19 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:23:
[...]
Ik zou zeggen Secret Paladin of Zoo en rank 5 moet te doen zijn.
De laatste dagen van de maand is altijd wel wat meer Aggro maar nu wel extreem IMHO.
Weet niet wat je speelt maar als je vanaf het begin van de maand begint moet het met elke bewezen Deck mogelijk zijn om rank 5 te halen en hoe beter (Secret Paladin) hoe sneller je rank 5 haalt.
Ik heb het deze maand gehaald met echt een minimaal aantal games.
Edit; lol ik trek net tweede van Cleefe uit een pack, mijn eerste had ik nog geen week geleden. Jammer dat het geen nieuwe legendary is
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 28-02-2016 12:00 ]
Atlas#22744
Royy90 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:34:
Dit is werkelijk mijn slechtste seizoen sinds 1,5 jaar ofzo, ben maar tot rank 10 mogen komen, maar dit schuif ik dan maar af op te weinig ranked te hebben gespeeld. Normaal elk seizoen netjes rank 5 of beter maar kon me er deze keer niet toe zetten. Volgende maand maar even weer wat meer me best doen.
Wat voor een gare decks spelen jullie dan?PCBaas schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:55:
[...]
Mijn winrate is dit seizoen ook gewoon het laagste ooit, normaal doe ik er ~100 games over om naar Rank 5 te komen; dit seizoen gewoon 160!
Net als in het toernooi kom ik deze weken alleen maar Control Warriors tegen. Heb je een slechte start hand, denken ze dat ze van je dudes gaan winnen in de late game. Zeg maar doei met je tank-up.
Hopelijk brengt de nieuwe set straks een 1/2 mana kaart waarmee je alle Warrior armor in één keer weg kunt oozen. En een kaart waarmee je armor aan je minions kunt geven: te gek voor in arena. Verder hoop ik op wat spicey early game voor de hunter en een shaman kaart die maakt dat je met je hero power nieuwe, betere totems kunt discoveren.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Sorry maar alle armor in een keer weg is echt belachelijk, dat vernietigt zowat control warriors goede match-ups.Tektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:30:
[...]
Hopelijk brengt de nieuwe set straks een 1/2 mana kaart waarmee je alle Warrior armor in één keer weg kunt oozen. En een kaart waarmee je armor aan je minions kunt geven: te gek voor in arena. Verder hoop ik op wat spicey early game voor de hunter en een shaman kaart die maakt dat je met je hero power nieuwe, betere totems kunt discoveren.
Sowieso vind ik alle kaarten die specifiek 1 class extra hard treffen geen goed idee, ongeacht welke class die kaart zou treffen.separhim schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:51:
[...]
Sorry maar alle armor in een keer weg is echt belachelijk, dat vernietigt zowat control warriors goede match-ups.
Precies met Secret Paladin was het een eitje ben bijna winstreakend naar rank 5 gegaan met minder dan 50 potjes.Tektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:30:
[...]
[...]
Wat voor een gare decks spelen jullie dan?Pally brengt je in +/- 50 potjes naar rank 5. Op NA tik ik met voornamelijk basic cards net rank 10 aan.
Net als in het toernooi kom ik deze weken alleen maar Control Warriors tegen. Heb je een slechte start hand, denken ze dat ze van je dudes gaan winnen in de late game. Zeg maar doei met je tank-up.![]()
Heb op rank 5 van alles geprobeerd maar alleen Secret Paladin steekt er met kop en schouder boven uit qua winrate want de rest wat is speel is gewoon te langzaam incl. DemonZoo.
CW, Midrange Paladin, Combo Druid, Renolock en Tempo Mage is allemaal te langzaam vs Zoo en Face Shaman en tegen Secret Paladin is het ook allemaal minder dan 50%
Zoo, Face Shaman en Secret Paladin kom ik ook zeker in 70% van de potjes op rank 5 tegen.
Niet met Tempo Mage hoor, daar pak ik 75% winrate tegen secret pally volgens mijn stats. Maar je moet wel weten hoe je je mulligan moet pakken en de eerste rondjes moet spelen. Daarna is het eigenlijk vrijwel een easy win, vaak nog voordat MC on board komt.beuker19 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:49:
[...]
CW, Midrange Paladin, Combo Druid, Renolock en Tempo Mage is allemaal te langzaam vs Zoo en Face Shaman en tegen Secret Paladin is het ook allemaal minder dan 50%
Uitdaging voor mij zat vooral in Face Hunter, Zoolock en Control Priest.
Yeah, ik zou met secretDin zo naar r5 kunnen grinden, maar dat wil ik niet, vind het niet leuk om te spelen. Heb mn golden paladin dan ook gemaakt zonder maar een enkel potje secretdin te spelen(weet niet eens of het toen al bestond tbh). Ik speel nu veel control priest, maar aan de andere kant speel ik ook barre weinig dit seizoen. Ben er beetje klaar mee zoals het nu is. Potjes tegen paladin is ook een instant concede, zonde van mn tijd. Verder vooral veel aggro/tempo, en dan kom ik er met mn control weinig aan te pas.Tektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:30:
[...]
[...]
Wat voor een gare decks spelen jullie dan?Pally brengt je in +/- 50 potjes naar rank 5. Op NA tik ik met voornamelijk basic cards net rank 10 aan.
Net als in het toernooi kom ik deze weken alleen maar Control Warriors tegen. Heb je een slechte start hand, denken ze dat ze van je dudes gaan winnen in de late game. Zeg maar doei met je tank-up.![]()
Zin komt wel weer in het nieuwe seizoen hoop ik, dan eens (met moeite) mijn golden warrior maken, nog 90 wins...
Ik denk ook niet dat ze het zullen toepassen. Maar met armorpenalty en de mogelijkheid om je minions armor te geven voorkom je wel die zaaddodende, passieve playstyle van de control warriors én los je het warrior probleem in arena op. Als bonus voorkom je ook te eenzijdige matchups als cw-freeze.separhim schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:51:
[...]
Sorry maar alle armor in een keer weg is echt belachelijk, dat vernietigt zowat control warriors goede match-ups.
Ik verwacht overigens komende week of uiterlijk de week erop wel een aankondiging of bericht over de expansion te zien.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Volgens mij is 9 maart een beruchte datum omtrent de expansionTektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:19:
[...]
Ik verwacht overigens komende week of uiterlijk de week erop wel een aankondiging of bericht over de expansion te zien.
Het probleem van Warrior? Eenzijdige match up van Freeze?Tektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:19:
[...]
Ik denk ook niet dat ze het zullen toepassen. Maar met armorpenalty en de mogelijkheid om je minions armor te geven voorkom je wel die zaaddodende, passieve playstyle van de control warriors én los je het warrior probleem in arena op. Als bonus voorkom je ook te eenzijdige matchups als cw-freeze.
Wil je control ofzo vernietigen?
Er is niets mis met Warrior, dat ze op een gegeven moment zoveel armor hebben dat jij niets meer kan doen, hoort bij het spelletje.
Ja dit wel eens gedaan met friendly battle. Op een gegeven moment crasht hs als je te ver doorgaat. Ik vermoed door de max INT/LongINT. Leuke exploits
Ik had mijn golden Paladin ook al voor dat Secret paladin bestondRoyy90 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:12:
[...]
Yeah, ik zou met secretDin zo naar r5 kunnen grinden, maar dat wil ik niet, vind het niet leuk om te spelen. Heb mn golden paladin dan ook gemaakt zonder maar een enkel potje secretdin te spelen(weet niet eens of het toen al bestond tbh). Ik speel nu veel control priest, maar aan de andere kant speel ik ook barre weinig dit seizoen. Ben er beetje klaar mee zoals het nu is. Potjes tegen paladin is ook een instant concede, zonde van mn tijd. Verder vooral veel aggro/tempo, en dan kom ik er met mn control weinig aan te pas.
Zin komt wel weer in het nieuwe seizoen hoop ik, dan eens (met moeite) mijn golden warrior maken, nog 90 wins...
direct na GVG was Paladin mijn favoriete class en na Boom en Sylvana's ook direct Tirion gecraft.
Ik vind control/midrange decks normaal gesproken ook leuker maar om keer op keer te verliezen omdat je niet de juiste kaart trekt maakt mij helemaal gek en dat gebeurd helaas iets te vaak.
Nou ik heb geen enkel probleem met Tempo Mage als Secret Paladin zijnde zolang er niet echt wat OP uit de Portal komt of wanneer men een super goed turn 5 Flame Waker heeft.Sypheron schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:59:
[...]
Niet met Tempo Mage hoor, daar pak ik 75% winrate tegen secret pally volgens mijn stats. Maar je moet wel weten hoe je je mulligan moet pakken en de eerste rondjes moet spelen. Daarna is het eigenlijk vrijwel een easy win, vaak nog voordat MC on board komt.
Uitdaging voor mij zat vooral in Face Hunter, Zoolock en Control Priest.
Lang niet non interactive als Freeze Mage of Murloc Paladin.
Er zit ook wel een boel verschil in wel type CW je speelt want ik vind de standaard niet echt non interactive maar de Fatigue versie tot op zeker hoogte wel.
Ik blijf er bij dat de volgende expansie belangrijker gaat zijn dan ooit voor de toekomst van Hearthstone.
Als straks Combo Druid, Handlock, Freeze Mage, Face Shaman/Hunter, Zoo, Dragon decks en Control Warrior de beste decks zijn kunnen we wel stellen dat het hele standaard gebeuren gewoon geflopt is.
Ik ben echt benieuwd of het Blizzard gaat lukken om met +/-130 kaarten de meta zo te veranderen dat we echt het gevoel hebben dat we wat anders spelen in de zin van nieuwe decks ipv van oude decks die nu weer beter zijn omdat sommige kaarten niet meer speelbaar zijn. (Dat zou IMHO een teleurstelling zijn)
Dat vind jij. Control decks hebben andere win conditions dan aggro of midrange. De interactie is dan ook heel anders, maar zeker wel heel interessant. Dat dit niet leuk is met een aggro deck, tja dat kan je ook afschuiven op het feit dat een aggro ook niet interactief is, want die heeft maar 1 win condition.
Lol dat is wel ziek.
Atlas#22744
Verwijderd
Midrange decks zijn dan ook zowat de enige leuke decks om te spelen en tegen te spelen. Uitzonderingen daarop zijn Dragon Priests en Renolock.Benjamin- schreef op maandag 29 februari 2016 @ 06:57:
[...]
Dat vind jij. Control decks hebben andere win conditions dan aggro of midrange. De interactie is dan ook heel anders, maar zeker wel heel interessant. Dat dit niet leuk is met een aggro deck, tja dat kan je ook afschuiven op het feit dat een aggro ook niet interactief is, want die heeft maar 1 win condition.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 07:54 ]
Vind je Patron ook niks?Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:52:
[...]
Midrange decks zijn dan ook zowat de enige leuke decks om te spelen en tegen te spelen. Uitzonderingen daarop zijn Dragon Priests en Renolock.
Atlas#22744
Ik vind het idee van armor geven aan minions wel interessant maar het klinkt eerlijk gezegd nogal broken. Daarnaast is er geen probleem met de passieve playstyle van control warriors want dat soort deck heb je nodig in een kaartspel als Hearthstone, als je passieve playstyle zou weghalen heb je dadelijk alleen nog maar combo, midrange of aggro, dit gaat echt niet de spelplezier verbeteren.Tektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:19:
[...]
Ik denk ook niet dat ze het zullen toepassen. Maar met armorpenalty en de mogelijkheid om je minions armor te geven voorkom je wel die zaaddodende, passieve playstyle van de control warriors én los je het warrior probleem in arena op. Als bonus voorkom je ook te eenzijdige matchups als cw-freeze.
Daarnaast is warrior probleem in arena niet op te lossen met een kaart, en dan neem ik aan dat je armor naar minion kaart bedoelt. En het oplossen van eenzijdige match-ups kan je direct ook matchups als murloc paladin tegen control warrior noemen.
Dragon Priest is ook gewoon een Midrange deck en over Renolock zijn de meningen verdeeld.Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:52:
[...]
Midrange decks zijn dan ook zowat de enige leuke decks om te spelen en tegen te spelen. Uitzonderingen daarop zijn Dragon Priests en Renolock.
Ik vind niet dat Renolock in het zelfde rijtje hoort als Control Warrior/Priest Freeze Mage Anifin Paladin of de Fatigue decks.
Ben het wel met je eens dat Midrange de leukste decks zijn om te spelen alleen zijn ze op het moment niet op de beste plek vind ik.
Als je op turn 5 die Flamewaker on board gooit ben je ook al te laatbeuker19 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:33:
[...]
Nou ik heb geen enkel probleem met Tempo Mage als Secret Paladin zijnde zolang er niet echt wat OP uit de Portal komt of wanneer men een super goed turn 5 Flame Waker heeft.
Haha zo waar. Gisteren besloten toch nog even lvl 5 te willen worden. Even snel de paladin erbij gepakt en binnen no-time van lvl 10 tot 5. Te makkelijk gewoon. Het is dat ik het liever niet speel omdat ik al een golden pala heb en andere decks leuker vind, anders zou ik echt 100% van de tijd paladin spelen.Tektoon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:30:
[...]
[...]
Hoeft nog niet eens, een turn 5 flamewaker en ice bolt is ook heel sterk, maar het is al helemaal dodelijk in de late game, een dubbele flamewaker met 2 spells.Sypheron schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:59:
[...]
Als je op turn 5 die Flamewaker on board gooit ben je ook al te laat. Die moet er op turn 3 al liggen, mogelijk met al een mad scientist van te voren zodat je een Duplicate kan krijgen op de Flamewaker. En dan lekker arcane missiles spammen. Ik heb gelukkig weinig issues met Secret Pally. Mogelijk komt dat ook door mijn keuze voor Duplicate in plaats van Effigy of wat anders.
Ik wou deze maand ook minder spelen en toch rank 5 halenSeamusXanthus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:22:
[...]
Haha zo waar. Gisteren besloten toch nog even lvl 5 te willen worden. Even snel de paladin erbij gepakt en binnen no-time van lvl 10 tot 5. Te makkelijk gewoon. Het is dat ik het liever niet speel omdat ik al een golden pala heb en andere decks leuker vind, anders zou ik echt 100% van de tijd paladin spelen.
Mij lijkt een kaart die de hero taunt geeft (zoals de brawl van twee weken geleden) wel interessant. Iets om je minions te beschermen mbv de health van je Hero (anders dan een wapen). Ik zag op het youtube kanaal van Kripp ook nog wel een geinige kaart optie voorbij komen; Een wapen met 1 charge die de tegenstander ziet als een secret (het is dus geen secret). Kan in Hunter of paladin best geinig zijn denk ik.beuker19 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:54:
[...]
Ik ben echt benieuwd of het Blizzard gaat lukken om met +/-130 kaarten de meta zo te veranderen dat we echt het gevoel hebben dat we wat anders spelen in de zin van nieuwe decks ipv van oude decks die nu weer beter zijn omdat sommige kaarten niet meer speelbaar zijn. (Dat zou IMHO een teleurstelling zijn)
Er is wat mij betreft wel een verschil tussen 'control' en 'passief'. Je hebt control decks nodig en die kunnen langzaam zijn maar de door de heropower ingegeven passiviteit is nu de evenknie van leper gnome, wolfrider, golemn, kill command, ping bij hunters. Dat kan beter.separhim schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:40:
[...]
Daarnaast is er geen probleem met de passieve playstyle van control warriors want dat soort deck heb je nodig in een kaartspel als Hearthstone, als je passieve playstyle zou weghalen heb je dadelijk alleen nog maar combo, midrange of aggro, dit gaat echt niet de spelplezier verbeteren.
Bedoel je hier: 'niet met één kaart' of 'niet met een kaart' (maar met iets anders dan een kaart, zoals een heropower)? Wat mij betreft zijn er nog meer leuke kaarten die de warrior via z'n heropower kunnen verbeteren. Zoiets als de originele, pre-nerf Savagery bijvoorbeeld. Een AoE attack op basis van je armor met als penalty dat het je armor wel opgebruikt. Op voorwaarde dat het een common is natuurlijk want in arena heb je als warrior effectief geen brawl.separhim schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:40:
Daarnaast is warrior probleem in arena niet op te lossen met een kaart, en dan neem ik aan dat je armor naar minion kaart bedoelt.
Dit vat voor mij de hele ranked ervaring van HS samenSeamusXanthus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:22:
[...]
Haha zo waar. Gisteren besloten toch nog even lvl 5 te willen worden. Even snel de paladin erbij gepakt en binnen no-time van lvl 10 tot 5. Te makkelijk gewoon. Het is dat ik het liever niet speel omdat ik al een golden pala heb en andere decks leuker vind, anders zou ik echt 100% van de tijd paladin spelen.
Stap 1: Pak een makkelijk en overpowered deck.
Stap 2: Mep iedereen neer.
Stap 3: Profit.
Ow, en hoe meer geluk je hebt, hoe makkelijker het wordt.
Heb zelf overigens deze maand wel een all-time low aan potjes gespeeld volgens mij: 22 games in totaal.
[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 29-02-2016 13:06 ]
Dit soort passieve control decks heb je nou eenmaal, die gebaseerd zijn op spells en niet op minions. Warrior leent zich hier het beste voor door armor en de kaarten die hier mee te maken hebben.Tektoon schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:59:
[...]
Er is wat mij betreft wel een verschil tussen 'control' en 'passief'. Je hebt control decks nodig en die kunnen langzaam zijn maar de door de heropower ingegeven passiviteit is nu de evenknie van leper gnome, wolfrider, golemn, kill command, ping bij hunters. Dat kan beter.
Als je denkt dat dat de problemen van Warrior oplost in arena dan betwijfel ik sterk of je wel door hebt wat er mis is aan warriors in arena. Je wil helemaal geen hero power gebruiken als warrior. In een reële zou het een soort consecrate worden.[...]
Bedoel je hier: 'niet met één kaart' of 'niet met een kaart' (maar met iets anders dan een kaart, zoals een heropower)? Wat mij betreft zijn er nog meer leuke kaarten die de warrior via z'n heropower kunnen verbeteren. Zoiets als de originele, pre-nerf Savagery bijvoorbeeld. Een AoE attack op basis van je armor met als penalty dat het je armor wel opgebruikt. Op voorwaarde dat het een common is natuurlijk want in arena heb je als warrior effectief geen brawl.
Maar op een één of andere manier krijgt blizzard het wel zo voor elkaar dat het beste all-round deck ook bijna altijd een vrij eenvoudig te spelen deck is. Patron was dan een uitzondering wat dat betreft maar die OTK maakte het gewoon niet leuk.
Over OTK gesproken, gisteren toevallig nog een Day9 filmpje gezien over 'vroeger' toen alles charge kon krjigen van Warsong Commander waar de warrior iets van 54 damage deed vanuit een leeg bord (molten (8 ), molten (8 ), brewmaster (3), molten (8 ), brewmaster (3), molten (8 ), raging worgen met twee keer innerrage (2x8 ).
Gelukkig heeft Blizzard dit soort dingen uit het spel gehaald (oh wacht Anyfin doet hetzelfde met één kaart...)
In standaard straks niet meer, want dan is Old Murk Eye eruitSeamusXanthus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:41:
Gelukkig heeft Blizzard dit soort dingen uit het spel gehaald (oh wacht Anyfin doet hetzelfde met één kaart...)
Ik vond het vooral erg saai. Vrij snel al richting het eind geskipped.
[ Voor 26% gewijzigd door Astie op 29-02-2016 14:03 ]
Is dat geen basic kaart?Astie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:02:
[...]
In standaard straks niet meer, want dan is Old Murk Eye eruit
Snap ik wel. Neemt niet weg dat het ruim 100 miljoen leven ziek isAstie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:02:
[...]
In standaard straks niet meer, want dan is Old Murk Eye eruit
[...]
Ik vond het vooral erg saai. Vrij snel al richting het eind geskipped.
Atlas#22744
Ik doelde meer op het feit dat je met wat geluk in de matchups wat sneller in een winrate rolt en daardoor sneller rank 5 raakt.SeamusXanthus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:41:
@Xelfer Geluk heeft natuurlijk maar weinig invloed op ranked, je speelt zoveel potjes dat dat ongeveer op lange termijn voor iedereen gelijk is. Een goede speler met een Tier 3 deck haalt nog steeds betere resultaten dan een matige met een Tier 1 deck daar ben ik van overtuigd en dat zie je ook terug on ranked en zelfs op het Tweaker toernooi waar uiteindelijk toch volgens mij voornamelijk de spelers met legend rank tot de laatste 8 komen.
Maar op een één of andere manier krijgt blizzard het wel zo voor elkaar dat het beste all-round deck ook bijna altijd een vrij eenvoudig te spelen deck is. Patron was dan een uitzondering wat dat betreft maar die OTK maakte het gewoon niet leuk.
Over OTK gesproken, gisteren toevallig nog een Day9 filmpje gezien over 'vroeger' toen alles charge kon krjigen van Warsong Commander waar de warrior iets van 54 damage deed vanuit een leeg bord (molten (8 ), molten (8 ), brewmaster (3), molten (8 ), brewmaster (3), molten (8 ), raging worgen met twee keer innerrage (2x8 ).
Ik volg hier gewoon wat Ben Brode er letterlijk over heeft gezegd en wat de top arena spelers beamen: het probleem met warrior in arena is dat de heropower niets doet.separhim schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:38:
[...]
Als je denkt dat dat de problemen van Warrior oplost in arena dan betwijfel ik sterk of je wel door hebt wat er mis is aan warriors in arena.
Door die heropower een andere of extra functie te geven kan je de situatie proberen te verbeteren. Maar goed, als je het beter denkt te weten staat het je natuurlijk vrij om aan je kritiek ook eens een eigen voorstel toe te voegen.
Het klopt dat de hero power niks doet, maar het grotere probleem is dat warriors vrijwel geen mogelijkheid hebben op een comeback in arena. Ze hebben alleen epics als goede board clear waardoor ze afhankelijk zijn van een goede draft om de early game te kunnen pakken, alleen heeft warrior weinig commons die goede early game kaarten zijn. Hero power is niet alleen het probleem van warrior en je lost het ook niet op door een aoe gebaseerd op armor te maken.Tektoon schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:17:
[...]
Ik volg hier gewoon wat Ben Brode er letterlijk over heeft gezegd en wat de top arena spelers beamen: het probleem met warrior in arena is dat de heropower niets doet.
Door die heropower een andere of extra functie te geven kan je de situatie proberen te verbeteren. Maar goed, als je het beter denkt te weten staat het je natuurlijk vrij om aan je kritiek ook eens een eigen voorstel toe te voegen.
Ik heb een paar potjes met Zoo gespeeld en Secretdin, maar voornamelijk met Aggro Shaman.
Was eigenlijk van plan vandaag met Zoo te grinden, maar was nog niet uit welke versie het beste bij me paste.
Daarnaast is Aggro Shaman denk ik het snelste deck op dit moment, gemiddeld duurde een game bij mij 5 minuten.
Speelde een cheesy variant met 2 Whirling Zap-o-matic ipv Jugglers, het heeft een grotere impact dan wat random juggles als het blijft leven. Het maakt het deck nog iets "sneller".
Moet zeggen na een dag met Aggro Shaman, dat er zo nu en dan toch wel skill van past komt.
Je hoeft natuurlijk minder aan boardclears denken, maar je moet wel een paar beurten vooruit denken door de overload mechanic.
Wil geen discussie starten welke soort deck meer skill vereist, maar het is gewoon een observatie van mij.
Wat mij vandaag ook opviel is het aantal Aggro Druids, zelf denk ik dat het komt omdat het de laatste dag is en het sneller is dan de traditionele Midrange Druid.
Wat stats van mij van deze maand.
Ik de afgelopen 3 maand een Gladiator Longbow, Lightbomb en Feign Death waarvan er 2 dus straks niets meer waard zijn en dus makkelijk 2 Epic uit de volgende uitbreiding naar keus zijn.Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:03:
Nou hoppa 2x achter elkaar een patient assasin uit mn chest gekregen... Meest waardeloze epic.
Gaat nu wel lekker overigens met 2700(zonder de 3 golden epics) dust en 1300 gold is de eerste stap voor de nieuwe uitbreiding gezet en nu maar hopen dat er rond 9 maart(volgens de geruchten) meer nieuws komt.
Ben echt benieuwd wat er nu komen gaat want ik ben de Zoo, Secret Paladin en Face Shaman Meta eigenlijk wel meer dat zat.
En ik ben ook benieuwd wat er nog gaat gebeuren met de basic/expert set en of dat nog effect heeft op de sterkere decks op dit moment.
Maar net als jij kan ik ook niet wachten op standard en de expansion
Nou ja zelfs decks als Midrange Hunter, Dragon Priest, Midrange Paladin en Patron Warrior hebben het gewoon moeilijk omdat zij geen kaarten hebben met zulke Power levels als MC, FoN+SR, Doomhammer + Rockbiter, 1 Mana Sea giants en Divine Favor.An1mA schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 01:09:
Je moet beseffen dat aggro altijd blijft bestaan, want dat is de enige manier om greedy decks weer in toom te houden. Gevalletje eigenschuld dikke bult, net als Druïd geen ramp trekt, die gaat het super lastig krijgen met zijn "dure" kaarten.
Natuurlijk moet er aggro zijn maar wel tot op een level waar het mogelijk is dat je er wat beter tegen kunt vechten.
[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 01-03-2016 07:27 ]
Wat mensen vaak vergeten is dat aggro en control namen zijn voor een rol. Je kan het spel trager maken, maar aggro blijft. Dan kunnen mensen hier misschien denken dat dit beter is, maar het resultaat is hetzelfde, alleen je potjes duren langer.An1mA schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 01:09:
Je moet beseffen dat aggro altijd blijft bestaan, want dat is de enige manier om greedy decks weer in toom te houden. Gevalletje eigenschuld dikke bult, net als Druïd geen ramp trekt, die gaat het super lastig krijgen met zijn "dure" kaarten.
Klopt voor GvG hadden we al een aggro paladin waar iedereen toen een hekel aan had. Hij bestaat nog steeds maar is nu gewoon slechter dan secret paladin, waarschijnlijk zal aggro paladin weer terugkomen zodra standard er is.Benjamin- schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:46:
[...]
Wat mensen vaak vergeten is dat aggro en control namen zijn voor een rol. Je kan het spel trager maken, maar aggro blijft. Dan kunnen mensen hier misschien denken dat dit beter is, maar het resultaat is hetzelfde, alleen je potjes duren langer.
Vertel dat niet tegen hungry crabNieuwevolger schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:03:
Nou hoppa 2x achter elkaar een patient assasin uit mn chest gekregen... Meest waardeloze epic.
Ik had een golden sorcerer's apprentice, best wel blij mee aangezien die nuttig is en ik deze nog niet golden had.
Dit seizoen als doel toch weer r5 halen en golden warrior halen(nog 86 wins)
Laatste pot dodged hij eerste 6 mad bomber bombs met 2 creature, waarbij letterlijk elke hit goed was geweest. Wel raakt hij 2 keer mijn face en 3 keer mijn enige minion wat het meest slechte resultaat denkbaar was omdat ik dan niet kon traden. Vervolgens speel ik Neptulon (krijg wederom waardeloze murlocs zonder synergie), en speelt hij Hungry Crab op mijn enige 'redelijke' murlock. Zijn username? "Trololol"
En zo ging zo'n beetje mijn hele arena run.
Daar gaat mijn Arena gemiddelde verlopig weer, stond net op het punt om boven 6 gemiddeld te komen....
Anyway mijn golden epic deze maand was Ice Block, zeer tevreden mee aangezien ik er pas eentje had (speel geen freeze mage, wat ik nu misschien wel ga doen)
Vorig seizoen was mijn doel om Warlock golden te maken en dat heb ik gehaald. Uiteindelijk op rang 2 geëindigd. Ik stond hier 3 dagen voor het eind op maar had geen zin om verder te ranken omdat ik net Football Manager 2016 had aangeschaft.Royy90 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Vertel dat niet tegen hungry crab![]()
Ik had een golden sorcerer's apprentice, best wel blij mee aangezien die nuttig is en ik deze nog niet golden had.
Dit seizoen als doel toch weer r5 halen en golden warrior halen(nog 86 wins)
Mijn reward dit seizoen was een golden Lock and Load.
Dit seizoen wil ik Hunter (340 wins) naar 500 tillen. Dat zijn dus 5 wins per dag, moet te doen zijn zou je zeggen!
Dat zegt weer genoeg over zowel Hunter als Warrior...
Soms krijg ik in arena ook de keuze tussen 3 waardloze epics, met daarbij crab, in dat geval kies ik crab want door de grote hoeveelheid paladins die allemaal murloc knight kiezen (en terecht) kan je er soms nog best value uit halenSeamusXanthus schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:57:
Hou op over Hungry Crab zeg. Gisteren echt bizar veel pech in mijn Arena, echt alle verloren potjes ook (1-3).
Laatste pot dodged hij eerste 6 mad bomber bombs met 2 creature, waarbij letterlijk elke hit goed was geweest. Wel raakt hij 2 keer mijn face en 3 keer mijn enige minion wat het meest slechte resultaat denkbaar was omdat ik dan niet kon traden. Vervolgens speel ik Neptulon (krijg wederom waardeloze murlocs zonder synergie), en speelt hij Hungry Crab op mijn enige 'redelijke' murlock. Zijn username? "Trololol"
En zo ging zo'n beetje mijn hele arena run.
Daar gaat mijn Arena gemiddelde verlopig weer, stond net op het punt om boven 6 gemiddeld te komen....
Anyway mijn golden epic deze maand was Ice Block, zeer tevreden mee aangezien ik er pas eentje had (speel geen freeze mage, wat ik nu misschien wel ga doen)
Klopt. Ik heb dat met Renodin. Potjes zijn gemakkelijk 10-15 minuten. Maargoed heel erg vind ik dat niet.SeamusXanthus schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:52:
Hunter heb ik gevoelsmatig 4 keer zo kort gespeeld als warrior maar heeft meer wins
Dat zegt weer genoeg over zowel Hunter als Warrior...
2x achter elkaar http://www.hearthpwn.com/cards/12218-ancestors-call gekregen!Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:03:
Daar word je ook niet blij van
Wordt alleen maar in Malygos Shaman gebruikt en het is ook nog eens een GVG kaart.
Trouwens, ben van plan om de Golden Old Murk Eye te behalen dmv Rogue naar rank 53 te helpen.
De enige murloc die ik nog golden moet hebben. Schijnt dat je dan de golden legendary krijgt.
Zit nu op 48! Ook een zware missie
I bad beat my meat by busting my nuts!
En hij had die wf er zelf op gecast neem ik aan? Dikke oops dan iddSypheron schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:03:
Net een gigantische mistake van een Warlock waar ik tegen speel. Ik heb een Boom als 7-4 on board en een 2-1 minion. Hij heeft 4 health, ik 14. Zijn imp is een 1-2 met windfury. Hij tapt, gooit een knife juggler op het board met een egg. Boom naar 7-3. Dan geeft ie zijn imp 2x PO waardoor het dus een 9-10 wordt met windfury. Gaat één keer voor face en concede dan. Oops![]()
![]()
Bnet pindle#2913
Ben er zelf niet zo fan van, puur als ik er tegen speel en de list bekijk.
Je hebt namelijk geen Kill Commands en nog belangrijker geen Mad Scientist. Hunter secrets zijn best irritant en goed.
Een goede tempo Freezing trap is geweldig of een board clear dmv Exposive Trap. Maar natuurlijk als je tegenstander er om heen speelt is het minder.
Anyway, zelf er nog niet mee gespeeld en denk ik ook geen behoefte aan, maar wat is jullie mening hier over?
http://www.hearthpwn.com/...d-eu-injured-camel-hunter
5700X | RX 6600
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.