Laatste revisie van mijn deck. In mijn vorige lijst had ik Humility + Kodo gebruikt om Cho + Blessings of Kings te vervangen, maar dat werkte niet zo lekker, voelde toch te traag, ondanks dat Kodo zelf best goed is tegen veel populaire kaarten (Flamewaker, Keeper, Doomsayer, Deathlord enz), dus misschien komt die nog wel terug, maar Humility voelde in ieder geval niet lekker.
In deze lijst heb ik die 2 vervangen met Bomb Lobber en MCTech, nog 0 value gehad van MCTech, buiten de body zelf, wat tevens dezelfde reden was waarom ik hem de vorige keer uit mijn deck haalde, Bomb Lomber doet het echter wel goed, zeker als je wat minions en/of een wapen hebt, zodat je precies kan bepalen waar die bom komt.
Ik vind het 3 mana slot eigenlijk nog wel het lastigste van Renodin, ik wil er gewoon een stevige minion voor die ik kan spelen zonder dat ik stats verlies (Aldor op een 1-3 attack minion, of MCTech zonder een minion te stelen, voelt gewoon niet lekker).
Kaarten zoals Warhorse Trainer, Silver Hand Regent, Shade en Scarlet Crusader, voelen gewoon net niet sterk genoeg aan, Deathlord is niet verstandig in mijn deck en dan heb je nog Farseer, dat is een kaart die ik wel echt serieus overweeg, het is anti-aggro en je kan er ook lategame leuke plays mee maken.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900