• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
morgenmiddag is waarschijnlijk mijn partij met separhim, voor de geintresseerde.

en maak je borst maar nat, heb net rank 4 gehaald :).

[ Voor 26% gewijzigd door Nieuwevolger op 27-12-2015 23:59 ]

Nieuwevolger schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:43:
morgenmiddag is waarschijnlijk mijn partij met separhim, voor de geintresseerde.

en maak je borst maar nat, heb net rank 4 gehaald :).
Hoe laat spelen jullie?

• Nieuwevolger
1 uur of zo waarschijnlijk, maar het staat niet vast.

Ik maak ook meteen een class bekend, warrior. Weet alleen niet wat voor warrior. Lijk me wel zo eerlijk om te zeggen omdat ik al 2 classes van saparhim ken.
Nieuwevolger schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:08:
[...]

1 uur of zo waarschijnlijk, maar het staat niet vast.

Ik maak ook meteen een class bekend, warrior. Weet alleen niet wat voor warrior. Lijk me wel zo eerlijk om te zeggen omdat ik al 2 classes van saparhim ken.
Dat hoef je niet te zeggen hoor. Saparhim kan net zo goed andere classes spelen dan die jij weet.
Tweakers Hearthstone Double Elimination Conquest Toernooi
http://challonge.com/tweakers8

Magicstar en RoricNorman wanneer wordt jullie match gespeeld? RoricNorman heeft op 17-12 en Magicstar op 21-12 zijn laatste match gespeeld. De match staat dus al een week open nu. Graag z.s.m. spelen.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:45

Mauz1978

Console War Veteran

pfff takke spel soms, winstreak van 8, lose streak van 8... echt kansloos ook...

Something under the bed is drooling

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:22
DarthDavy en ik spelen nu onze match :) kom gerust kijken als je wil.

PSN Profile

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mauz1978 schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:36:
pfff takke spel soms, winstreak van 8, lose streak van 8... echt kansloos ook...
Haha! Ik ken het! Van rank 6-4 zonder loss en weer terug zonder win.. :P

Kwam ineens de meeste gekke decks tegen en iedereen had perfect draw.

Een mechmage met fellreaver welke in turn 6 volledig gemilled had.. enige card in zijn hand was natuurlijk nog fireball.

Millrogue is trouwens zo frustrerend om tegen te spelen! Man man man... waarom wil je zo laf mogelijk spelen?!
Predje schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:16:
[...]
Millrogue is trouwens zo frustrerend om tegen te spelen! Man man man... waarom wil je zo laf mogelijk spelen?!
Ik speel juist decks als Mill Rogue. Is tenminste wat anders dan face is the place. Ik snap wel dat het voor de tegenstander frustrerend is, maar mij geeft het zeer veel voldoening als de Face Hunter of Secret Skilladin tegenover mij 7 fatigue damage op zijn hoofd krijgt. _O-

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

[...]
Wow :X
Heb je zelf al eens met dat deck gespeeld?
Vereist meer "skills" / denkwerk dan een facehunter of overload shaman met tig spells en alleen maar face gaan! (niet gericht op Darthdavy die toevallig dit deck nu speelt :P)
Vooral nu met Brann is het deck populairder geworden, wat altijd een positief iets is in het spel! (vind ik dan)
Een oude deck laten herleven en een positieve touch er aan gegeven.

Edit: dus volledig eens met Xelfer! op het zelfde moment aan het posten blijkbaar :P

[ Voor 6% gewijzigd door murphylee op 28-12-2015 13:41 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Nou Blizzard kan echt beter de game veranderen in Paladinstone want de hoeveelheid Paladins die ik tegen kom worden alleen maar meer.
Ik hoor iedereen altijd maar zeggen dat de meta zo divers is maar dat lijkt maar voor een gedeelte waar want ook al kom je elke class nu zo nu en dan tegen afgelopen week ben ik
11x Druid (9-4)
10x Hunter (3-7)'
24x Mage (20-4)
31x Paladin (13-18)
10x Priest (2-8)
5x Rogue (2-3)
11x Shaman (6-5)
14x Warlock (5-9)
3x Warrior (1-2)

Dus alleen mage komt in de buurt en de 3e meest tegen gekomen class (Warlock) kom ik al meer dan de helft minder tegen dan Paladin.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Nieuwevolger
Wij zijn live

• Royy90
Helaas zojuist verloren. Waren leuke partijen om te spelen met beide rng voor en tegen :) Zo kreeg ik een nat Pagle(uit shredder) die 5 dikke vissen had gevangen omdat tegenstander geen antwoord had, een emperor die me 36250 gratis mana gaf. Daarin tegen had mijn tegenstander ook soms goede rng waardoor ik kapot werd gesnowballed of een Boom waar ik geen antwoord op had. Een match waarbij vijf partijen nodig waren, 3-2 voor DarthDavy, gefeliciteerd!

Alle 8 spectaters bedankt en op naar de losersbracket :)

PSN Profile

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-12 15:30
astie schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:05:

Magicstar en RoricNorman wanneer wordt jullie match gespeeld? RoricNorman heeft op 17-12 en Magicstar op 21-12 zijn laatste match gespeeld. De match staat dus al een week open nu. Graag z.s.m. spelen.
Klopt. Bedoeling was voor de kerst alleen toen moest Roric afzeggen vanwege een griepje.
Hij heeft mij geprobeerd te bereiken tijdens kerst en ik hem gisteren, we mikken op zo snel mogelijk. Denk vanavond wel. Zo niet dan moeten we even een muntje gooien wie wint denk ik.

• Nieuwevolger
3-0 gewonnen van separhim, de eerste match had separhim de curve van een aardappel en ik had z'n beetje de droom curve voor tempo mage. 2e match was zijn hunter vs mijn warlock. meneer had pech dat er een schaap uit zijn schredder kwam en topdeckte later een healbot terwijl ik brann op het veld had. 3e game , warrior vs druid ging gelijk op, het was een beetje top decken, totdat ik vyrian wrynn topdeckte toen was het ook voorbij.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-12 13:30
Nieuwevolger schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:05:
3-0 gewonnen van separhim, de eerste match had separhim de curve van een aardappel en ik had z'n beetje de droom curve voor tempo mage. 2e match was zijn hunter vs mijn warlock. meneer had pech dat er een schaap uit zijn schredder kwam en topdeckte later een healbot terwijl ik brann op het veld had. 3e game , warrior vs druid ging gelijk op, het was een beetje top decken, totdat ik vyrian wrynn topdeckte toen was het ook voorbij.
Tja het is wel erg zuur om op zijn manier te verliezen. Met alle respect voor jou maar ik had hier weinig lol als ik twee potjes op zo'n manier verlies en het derde potje had ook niet zo'n geweldige topdecks. :/

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
astie schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:05:

helaas al bijna 2 weken ziek en vandaag maar even bij dokter een kuurtje gehaald. Ik heb zojuist magicstar op 3-0 winst gezet want weet nog steeds niet wanneer ik precies kan spelen
RoricNormannum schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:18:
[...]

helaas al bijna 2 weken ziek en vandaag maar even bij dokter een kuurtje gehaald. Ik heb zojuist magicstar op 3-0 winst gezet want weet nog steeds niet wanneer ik precies kan spelen
Jammer om te horen maar goed dat je Magicstar hebt laten winnen zodat het toernooi weer door kan gaan.
Beterschap kerel!
LOL verlies net van een Tempo Mage omdat Unskilled Portal een Tirion trekt :'(

• Nieuwevolger
separhim schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:07:
[...]

Tja het is wel erg zuur om op zijn manier te verliezen. Met alle respect voor jou maar ik had hier weinig lol als ik twee potjes op zo'n manier verlies en het derde potje had ook niet zo'n geweldige topdecks. :/
Eerlijk, die eerste was een afslachtig haha. Het kwam voor mij wel goed uit die snelle potjes, aangezien ik de ipad meteen moest afstaan na het laatste gevecht.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

magicstar schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:56:
[...]

Klopt. Bedoeling was voor de kerst alleen toen moest Roric afzeggen vanwege een griepje.
Hij heeft mij geprobeerd te bereiken tijdens kerst en ik hem gisteren, we mikken op zo snel mogelijk. Denk vanavond wel. Zo niet dan moeten we even een muntje gooien wie wint denk ik.
Dan kunnen wij wel vanavond . 21.00? :)

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-12 15:30
Of nu, ben de hele dag tot ca 17.30 beschikbaar. Daarna ergens later op de avond weer want krijg vrienden te eten.

• separhim
Nieuwevolger schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:00:
[...]

Eerlijk, die eerste was een afslachtig haha. Het kwam voor mij wel goed uit die snelle potjes, aangezien ik de ipad meteen moest afstaan na het laatste gevecht.
grappig, nou ja ik vond het ook wel jammer als het zo eenzijdig is, want ik had niet het idee dat de decks nou echt slechte match ups waren voor mij. Het was gewoon wat leuker geweest als het wat spannender was geweest;)

[ Voor 7% gewijzigd door separhim op 28-12-2015 15:34 ]

[...]
Frustrerend? Ik vind het een supertof deck om tegen te spelen, en ik ben een control speler, dus millen ga ik wel. Maar ik vind het gewoon een tof deck, vereist skill (om het goed te spelen) en vereist ook van de tegenstander om heel goed na te denken over hoe je speel.
Verliezen van een goede mill rogue voelt ook echt niet slecht, ik waardeer zulke games echt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Benjamin- schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:56:
[...]

Frustrerend? Ik vind het een supertof deck om tegen te spelen, en ik ben een control speler, dus millen ga ik wel. Maar ik vind het gewoon een tof deck, vereist skill (om het goed te spelen) en vereist ook van de tegenstander om heel goed na te denken over hoe je speel.
Verliezen van een goede mill rogue voelt ook echt niet slecht, ik waardeer zulke games echt.
Het is ook een leuk deck om te spelen. Jammer dat het hele carddraw aspect afhankelijk is van een paar kaarten, waardoor de hele game een gigantisch RNGfest wordt.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 18:21
separhim schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:07:
[...]

Hej.. Speel ik nu tegen jou? Ik speelde iig tegen een 'separhim2311' ofzo. Ik speelde de anyfin murloc paladin op rank 10-11 tegen control pally.

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 28-12-2015 18:29 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
In ieder geval is het een vreselijk geluksspel, voor mij mocht de factor geluk er wat minder mee gemoeid zijn. Ik begin er minder en minder plezier aan te beleven in ieder geval.

• Chozx
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 11:13

• Royy90
Fireside gathering incoming hehe, succes beide

PSN Profile

• Chozx
Royy90 schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:34:
[...]

Fireside gathering incoming hehe, succes beide
Haha danku!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
beuker19 schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:29:
Nou Blizzard kan echt beter de game veranderen in Paladinstone want de hoeveelheid Paladins die ik tegen kom worden alleen maar meer.
Ik hoor iedereen altijd maar zeggen dat de meta zo divers is maar dat lijkt maar voor een gedeelte waar want ook al kom je elke class nu zo nu en dan tegen afgelopen week ben ik
11x Druid (9-4)
10x Hunter (3-7)'
24x Mage (20-4)
31x Paladin (13-18)
10x Priest (2-8)
5x Rogue (2-3)
11x Shaman (6-5)
14x Warlock (5-9)
3x Warrior (1-2)

Dus alleen mage komt in de buurt en de 3e meest tegen gekomen class (Warlock) kom ik al meer dan de helft minder tegen dan Paladin.
zo net ff face hunter gepakt, verliest zowat van iedereen maar wint wel dik van secret dins :D nooit zoveel lol gehad met hunters, maar na een uur kon ik het echt niet meer.

Man kan wel zeggen dat Pal veel viable decks heeft, mid-range/reno/murlocs/secret. Echter in de realiteit speelt bijna iedereen secretdins omdat het no skills nodig heeft (minions op curve gooien kan elk 7-jarig kind denk ik) en toch zo effectief is. Hopelijk doet Blizz er binnenkort wat mee.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• separhim
aicaramba schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:54:
[...]

Hej.. Speel ik nu tegen jou? Ik speelde iig tegen een 'separhim2311' ofzo. Ik speelde de anyfin murloc paladin op rank 10-11 tegen control pally.
Dat was ik niet, ik heb alleen tempo mage gespeeld vandaag op ladder. Daarnaast is mijn tag 2289
3-0 winst, alleen de eerste match Reno vs Druid had ik het lastig maar Chozx drawde nooit zijn SR voor lethal. De 2 games daarna waren easy. Ik kon vaak Amaz quoten:"Oehhh, thats a card" maar Chozx heb ik dat nooit horen roepen. Had het moeilijker verwacht om eerlijk te zijn.

• Chozx
De tissues al op. Troost van de hond en het gladde haar wat als geluk bedoeld was heeft helaas niet gewerkt.. http://imgur.com/T5uYZ3X

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-12 10:16

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:34:
LOL verlies net van een Tempo Mage omdat Unskilled Portal een Tirion trekt :'(
Ik had vandaag een Tempo Mage die twee keer Al'Afkir trok 8)7 :/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

De match tussen mij en Magistar gaat nu beginnen voor de liefhebber ;)

• Mofkees
wat is je b.net ID?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

sorry zat al ingame - dan check ik het forum niet: mauz#2618 is mn btag en heb zojuist 3-2 gewonnen na 0-2 achter te staan. Het moest van ver komen, had het gevoel alsof ik voor het eerst met die decks speelde, contant denken achter te staan... Maar ik denk dat Rogue (de laatste class van magistar) in deze meta niet meer zo super is als voorheen, hoewel ik met de druid toch het gevoel had door het oog van de naald te kruipen...

gg Magistar!

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 28-12-2015 22:09 ]

LOL fucking burst Shaman
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2YzWVV6DrJjZb8Nzu5xV2FJ6/full.png

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

beurt 4 omfg...

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Waarom kom ik alleen polen en russen tegen in de ladder? ZIjn ze erg actief ben ik goed gematched met ze? :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah als je geen goed antwoord hebt tegen die turn 1 tunnel trogg wordt het een lastig verhaal. En die draw je helaas niet altijd. Deck heeft wel lastige matchups tegen mech decks (vaak wat direct damage om je troggs te slopen en annoyotrons om je flink te vertragen) en murloc decks en tegen hunter is het een beetje afhankelijk van zijn draw maar het sloopt control decks die een trage start hebben.

Vicariously I live while the whole world dies

• Mofkees
En nog een totem.. Vent had dus met 9 mana in totaal (1+2+3+4+coin-2) 27 (2x getapt) damage gedaan...

T1:Trogg
T2: 9 (2x lighting bolts+ trogg)/ trogg op 3 /overload -2
T3: 5 (coin + lava shock + totem + trogg) / 3 / -0
T4: 13 (lava burst + axe + trogg) / 5 / -2

Kom ik wel op 27 damage maar trogg moet daar wel op 8 damage staan, hmm

Mofkees schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:13:
[...]

En nog een totem.. Vent had dus met 9 mana in totaal (1+2+3+4+coin-2) 27 (2x getapt) damage gedaan...

Jouw beredenering klopt niet. Zie maar eens de action historie links in beeld. 8)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Voor de liefhebbers, tussen 11 en 12 speel ik tegen Felixmek.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:38:
Voor de liefhebbers, tussen 11 en 12 speel ik tegen Felixmek.
Ik zit er al klaar voor! :+

• Mofkees
astie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:08:
[...]

Jouw beredenering klopt niet. Zie maar eens de action historie links in beeld. 8)
Oeps, hehe het was wel laat 8)

Mofkees schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:13:
[...]

Het enige wat ik zeker weet is dat er 2x Crackle gespeeld is en een Lava Shock en de Rockbiter ging op de Troll.

• Nieuwevolger
3-1 verloren van an1ma. 1e game( mage vs pala) gewonnen omdat m'n flamewakers me niet telleurstelde en ik goed van start ging. 2e game was mijn reno lock tegen secret pala, lastige match up voor mij, ik kon niks beginnen tegen dr6 en 8. 3e game mijn warlock vs druid, ik had de curve van een aardappel en het was al vrij snel kansloos. laatste game, warrior vs warlock begon in goed, maar in de mid game kreeg nogal akward turns en wist het ook allemaal niet meer, het was een beetje hopen dat vyrian wrynn een paar goeie kaarten dropte zoals taunts en armour smit, het mocht niet zo zijn en wist toen al dat het niet te doen was.

• An1mA
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:30:
3-1 verloren van an1ma. 1e game( mage vs pala) gewonnen omdat m'n flamewakers me niet telleurstelde en ik goed van start ging. 2e game was mijn reno lock tegen secret pala, lastige match up voor mij, ik kon niks beginnen tegen dr6 en 8. 3e game mijn warlock vs druid, ik had de curve van een aardappel en het was al vrij snel kansloos. laatste game, warrior vs warlock begon in goed, maar in de mid game kreeg nogal akward turns en wist het ook allemaal niet meer, het was een beetje hopen dat vyrian wrynn een paar goeie kaarten dropte zoals taunts en armour smit, het mocht niet zo zijn en wist toen al dat het niet te doen was.
Waren in ieder geval leuke games, GG!

Hieronder de video.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Flink wat publiek had je tijdens het spelen, 8 spectators! :D Het toernooitje leeft wel in ieder geval, dat is duidelijk.

Vicariously I live while the whole world dies

Vanavond ergens tussen 20:00 en 21:00 uur spelen Mauz en ik onze game.

• Nieuwevolger
Er gaat niks boven dan 3 x achter elkaar tegen een paladin spelen...

Ook nog is geowned door een priest die 2x kaart heeft, als een minion aanvalt, restore 4 health en 1x die deal 3 damage to all minions.

[ Voor 50% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-12-2015 18:02 ]

• An1mA
astie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:46:
Vanavond ergens tussen 20:00 en 21:00 uur spelen Mauz en ik onze game.
Nice, eerst even sporten en hopelijk ben ik niet te laat daarna om te speccen :)

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik reken iedereen die paladin speelt als een wannabe player. De meta is er vol van

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

CyberAmp schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:34:
Ik reken iedereen die paladin speelt als een wannabe player. De meta is er vol van
Er zijn ook control Paladin spelers ;). Anders zijn alleen Warlocks en Rogues geen wannabees naar mijn mening ;).
Er is niets leukers in HS dan 17 beurten op een rij geen Swipe pakken tegen een Paladin die iedere beurt zijn board vol legt met minions.

• Tomski1986
Heb er genoeg van van deze waanzin, verwijderd tot er wat aanpassingen komen in de gameplay. De plezier is er volledig uit in ranked, HS hoeft voor mij dan ook niet meer.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-12 23:54
astie is een cheater! :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UDntVb7.jpg

5700X | RX 6600

Nette kaart voor in Zoolock. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Zojuist met 3-2 gewonnen van Mauz. Waren 5 geweldige potten zonder godlike draws vs no draws.
De games gingen gelijk op. Vooral de laatste was enorm close als Renolock het opneemt tegen Midrange Hunter. Mauz kreeg King Krush en Malorne uit de webspinners. Dat terwijl ik mijn BGH al als tempo had gespeeld. Ik topdeckte een Healbot met Brann op het board. Dat was uiteindelijk de overwinning anders had Mauz gewonnen want die had lethal.

Mauz, mooie potten man. WP GG

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
astie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:51:
Zojuist met 3-2 gewonnen van Mauz. Waren 5 geweldige potten zonder godlike draws vs no draws.
De games gingen gelijk op. Vooral de laatste was enorm close als Renolock het opneemt tegen Midrange Hunter. Mauz kreeg King Krush en Malorne uit de webspinners. Dat terwijl ik mijn BGH al als tempo had gespeeld. Ik topdeckte een Healbot met Brann op het board. Dat was uiteindelijk de overwinning anders had Mauz gewonnen want die had lethal.

Mauz, mooie potten man. WP GG
Heel leuk dat die tot 3-2 ging, want was heel aangenaam om naar te kijken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

gg man, waren goede potten! Heb liever zo'n loss dan dat het te eenzijdig is. 5 potten echt nadenken, geen al teveel RNG, iig in evenwicht :). achteraf gezien was de hunter te slecht gecraft, maar ik had paladin en / of mage verwacht...

iig goeie potten, succes verder, ik wil de rest ook speccen ;)...

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 29-12-2015 21:57 ]

Mauz1978 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:55:
gg man, waren goede potten! Heb liever zo'n loss dan dat het te eenzijdig is. 5 potten echt nadenken, geen al teveel RNG, iig in evenwicht :). achteraf gezien was de hunter te slecht gecraft, maar ik had paladin en / of mage verwacht...

iig goeie potten, succes verder, ik wil de rest ook speccen ;)...
Dacht dat je renohunter zou spelen zoals tegen Anima waar je hem totaal mee verraste.

Op het toppunt had ik 9 spectators. Hoeveel had jij er?

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:24
Vanavond mijn 2e 12 win gehaald maar deze was ook nog eens met 0 losses.
MVP's waren de Keepers of Uldeman, Murloc Knights en North Sea Kraken, gecombineerd met divine shield trucjes om altijd board controle te houden.
Hierdoor konden zelfs de minimaal 7 Flamestrikes van alle Mages niet tegenop. De laatste match was tegen een Rogue. Daar was de Azure Drake+Consecration de swing for the win.

Reward was 470 gold en een niet noemenswaardig pakje.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/abEQ7jx.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Jason X op 29-12-2015 22:44 ]

Tomski1986 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:00:
Heb er genoeg van van deze waanzin, verwijderd tot er wat aanpassingen komen in de gameplay. De plezier is er volledig uit in ranked, HS hoeft voor mij dan ook niet meer.
Plezier in een game waarbij de ladder draait om "win x games meer dan je verliest en je gaat in ranks omhoog" is natuurlijk niet wat je moet verwachten. De ladder is voor mensen die het niet erg vinden als ze 8 keer op een rij tegen hetzelfde deck spelen, zolang ze maar meer winnen dan verliezen. Ranked HS en fun is voor mij ook niet een combinatie die samen gaat. Helaas zie je in "casual" mode exact dezelfde decks als in ranked, waardoor casual mode ook geen zin heeft.

Gelukkig leven we in gouden tijden voor de game industrie, waardoor er altijd alternatieve games zijn, als je je in HS niet genoeg vermaakt. Zelf is HS mijn op 3 na meest gespeelde game op dit moment. Competitief speel ik CS GO, voor de lol speel ik daarnaast COD: Black Ops 3 en single player baan ik mij een weg door Xenoblade Chronicles X. Deze combinatie met een paar keer per week wat potjes HS (als ik inspiratie heb) is voor mij prima.

Wellicht kan je HS spelen voor de dailies, om zo je collectie toch nog wat op peil te houden. Mocht je in de toekomst weer zin krijgen om te spelen, dan loop je qua collectie in ieder geval niet mijlenver achter. Dat is wat ik ook doe (hoewel ik soms weleens een daily mis). Heb dit seizoen 34 wins gehaald, zit nu op rank 11 en ik heb weer wat kaarten aan mijn collectie toe weten te voegen. Misschien dat ik morgen nog even voor rank 5 of iets dergelijks ga om zo toch goed te profiteren van de ladder rewards.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

astie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:35:
[...]

Dacht dat je renohunter zou spelen zoals tegen Anima waar je hem totaal mee verraste.

Op het toppunt had ik 9 spectators. Hoeveel had jij er?
Tja, ik dacht jouw paladin/mage hiermee te verassen ;) speel je daar niet mee haha. Eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel spectators ik had, was te geconcentreerd bezig! Ik gok hetzelfde aantal zodat iedereen ieders kaarten ziet. Leuke toevoeging is dat geweest aan hearthstone! Wanneer is het volgende toernooi?

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Net spannende pot tegen Ronald gespeeld, ging van 1-0 naar 1-1 naar 2-1 naar 2-2 om vervolgens te eindigen in 3-2 voor mij.

Spannende matches met genoeg skill en RNG :)

Tnx ronald en tot de rematch!

• An1mA
dijstr schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:01:
Net spannende pot tegen Ronald gespeeld, ging van 1-0 naar 1-1 naar 2-1 naar 2-2 om vervolgens te eindigen in 3-2 voor mij.

Spannende matches met genoeg skill en RNG :)

Tnx ronald en tot de rematch!
Jammer dat je niet van ten voren de match gemeld had, had graag willen speccen. Of wouden jullie geen pottenkijkers?

• dijstr
Het ging erg snel, om 12 uur maakte we de afspraak om meteen te gaan spelen, heb er niet meer aan gedacht om het te melden!

Volgende match mogen jullie allemaal kijken en zal ik het van tevoren melden :)

• DarthDavy
dijstr schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:08:
Het ging erg snel, om 12 uur maakte we de afspraak om meteen te gaan spelen, heb er niet meer aan gedacht om het te melden!

Volgende match mogen jullie allemaal kijken en zal ik het van tevoren melden :)
Wanneer kan je spelen? Ik kan nog vanavond na 20u30.

Maar morgen (eventueel in de voormiddag) en 1 januari zal moeilijk zijn: 1 januari kan ik ook eventueel in de voormiddag, maar of dat een goed idee is :+

• dijstr
DarthDavy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:40:
[...]

Wanneer kan je spelen? Ik kan nog vanavond na 20u30.

Maar morgen (eventueel in de voormiddag) en 1 januari zal moeilijk zijn: 1 januari kan ik ook eventueel in de voormiddag, maar of dat een goed idee is :+
Ik kan misschien vanavond, ben pas rond 10 a half 11 thuis, weet niet of dat te laat is? Anders wordt het iig geen 1 januari, denk dat dat wel voor een paar hilarische potjes zorgt maar weet niet of dat is wat we willen :+

• Tomski1986
xelfer schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:12:
[...]

Plezier in een game waarbij de ladder draait om "win x games meer dan je verliest en je gaat in ranks omhoog" is natuurlijk niet wat je moet verwachten. De ladder is voor mensen die het niet erg vinden als ze 8 keer op een rij tegen hetzelfde deck spelen, zolang ze maar meer winnen dan verliezen. Ranked HS en fun is voor mij ook niet een combinatie die samen gaat. Helaas zie je in "casual" mode exact dezelfde decks als in ranked, waardoor casual mode ook geen zin heeft.

Gelukkig leven we in gouden tijden voor de game industrie, waardoor er altijd alternatieve games zijn, als je je in HS niet genoeg vermaakt. Zelf is HS mijn op 3 na meest gespeelde game op dit moment. Competitief speel ik CS GO, voor de lol speel ik daarnaast COD: Black Ops 3 en single player baan ik mij een weg door Xenoblade Chronicles X. Deze combinatie met een paar keer per week wat potjes HS (als ik inspiratie heb) is voor mij prima.

Wellicht kan je HS spelen voor de dailies, om zo je collectie toch nog wat op peil te houden. Mocht je in de toekomst weer zin krijgen om te spelen, dan loop je qua collectie in ieder geval niet mijlenver achter. Dat is wat ik ook doe (hoewel ik soms weleens een daily mis). Heb dit seizoen 34 wins gehaald, zit nu op rank 11 en ik heb weer wat kaarten aan mijn collectie toe weten te voegen. Misschien dat ik morgen nog even voor rank 5 of iets dergelijks ga om zo toch goed te profiteren van de ladder rewards.
Gewoon het gedoe dat je een netdeck moet gebruiken om je je in de ladder te kunnen verweren vind ik gewoon ronduit debiel. Alsook de grote hoeveelheid aggro / cancer decks in ranked zijn gewoon frustrerend. Ik speel graag fundecks en originele ideeën uit en in ranked en zelfs casual is dit gewoon hopeloos. Om dan nog maar te zwijgen over Arena..

• DarthDavy
dijstr schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:38:
[...]

Ik kan misschien vanavond, ben pas rond 10 a half 11 thuis, weet niet of dat te laat is? Anders wordt het iig geen 1 januari, denk dat dat wel voor een paar hilarische potjes zorgt maar weet niet of dat is wat we willen :+
Tussen 22u en 22u30 starten kan perfect voor mij.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38
Als toeschouwer komt dat ook perfect uit voor mij. :+

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tomski1986 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:54:
[...]
Gewoon het gedoe dat je een netdeck moet gebruiken om je je in de ladder te kunnen verweren vind ik gewoon ronduit debiel. Alsook de grote hoeveelheid aggro / cancer decks in ranked zijn gewoon frustrerend. Ik speel graag fundecks en originele ideeën uit en in ranked en zelfs casual is dit gewoon hopeloos. Om dan nog maar te zwijgen over Arena..
Dat is hoe competitieve cardgames werken. Als je wilt winnen dan kies je het deck waarvan jij denkt dat je er het meeste mee zal winnen. Netdecks zijn populair omdat mensen er succes mee hebben behaald.

Een aggro/cancer decks is een design keuze van Blizzard. Low cost minions hebben meer stats per 1 mana dan high cost minions. Als je daar dan bij telt dat de aanvallende partij altijd de combat bepaald, dan is het logisch dat aggro decks vaak succes behalen. Enige wat Blizzard daar op dit moment aan zou kunnen doen is meer anti-aggro kaarten releasen, of de game een grondige rehaul geven. Dat laatste zie ik overigens niet snel gebeuren.

Arena is mijzelf te random, dus ik heb het al zeker anderhalf jaar niet meer gespeeld. Zolang je niet mag kiezen welk pakje je als reward krijgt, en er geen goede limiet zit op de kwaliteit van de kaarten in je draft, blijf ik gewoon lekker bij arena uit de buurt :).

• An1mA
Tektoon schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:50:
Als toeschouwer komt dat ook perfect uit voor mij. :+
En om half 9 speel ik mijn match tegen Ronald ;)

• dijstr
DarthDavy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:54:
[...]

Tussen 22u en 22u30 starten kan perfect voor mij.
Top tot straks!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mag ik jullie battlenet usernames zodat ik ook kan spectaten?

• An1mA
Mijn match tegen Ronald is uitgesteld tot na de match van Darth en Bromster.

• dijstr
Mr.C4 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:58:
[...]

Mag ik jullie battlenet usernames zodat ik ook kan spectaten?
Moet je even http://challonge.com/tweakers8 hier kijken, dan zie je beide meteen :)

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dijstr schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:20:
[...]

Moet je even http://challonge.com/tweakers8 hier kijken, dan zie je beide meteen :)

• Mofkees
Tomski1986 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:54:
[...]

hier heb je twee decks van mij die home-built zijn. Die zijn redelijk moeilijke decks omdat er veel trucjes inzitten. Wel traag maar biedt iig ~ 50% win kans tegen secret pals, wat niet onbelangrijk is dezer dagen :) Leuk om te spelen en niet totaal kansloos in de meta.

Dreadsteed Warlock. Ik was in November R1+3 sterren geworden met ALLEEN dit deck. Kezan kan je ook naar ooze/Lothheb veranderen gezien de hoeveelheid face shamens.

Reno Priest. Hiermee ben ik in Dec van R10 tot R3 gegaan en bleef maar tussen R3 en R5 hangen. Op zich hier heb je HEEL veel keuzes voor de tech kaarten. Waarschijnlijk werkt 't nog beter met een wat lagere curve en wat meer low mana minions. Je kunt ook nog Elise erin zetten voor een win-conditie meer, al vind ik Elise meer een fun kaart :)

• DarthDavy
Dijstr vs DarthDavy: 3-2.

Eerste finalist is bekend, Proficiat Dijstr. Je hebt me op momenten volledig uit verband gespeeld. Verdiend gewonnen!

• dijstr
DarthDavy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:42:
Dijstr vs DarthDavy: 3-2.

Eerste finalist is bekend, Proficiat Dijstr. Je hebt me op momenten volledig uit verband gespeeld. Verdiend gewonnen!
Tnx DarthDavy! Waren mooie matches! Spannende matches, zeer goed gespeeld! Succes bij de losersbracket en wie weet tot in de finale!

• An1mA
Gister 3-1 gewonnen van Ronald en de video van de match vind je hieronder.

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
vandaag voor het eerst sinds LoE arena gespeeld na 4x 700 gold gegrind te hebben. Denk kijk eens wat de arena meta mij te bieden heeft. midrange priest kansloos er vanaf gegaan tegen 3 mages. 0-3, aggro aggro en nog eens aggro. als troost een gvg pack, met daarin een foe reaper en een golden fel reaver :D

• Nieuwevolger
tupu1302 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:46:
vandaag voor het eerst sinds LoE arena gespeeld na 4x 700 gold gegrind te hebben. Denk kijk eens wat de arena meta mij te bieden heeft. midrange priest kansloos er vanaf gegaan tegen 3 mages. 0-3, aggro aggro en nog eens aggro. als troost een gvg pack, met daarin een foe reaper en een golden fel reaver :D
Priest is ook vrij slecht. Paladin en rogue zijn het best, met daarachter warlock denk ik.
tupu1302 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:46:
Ik zou graag 0-3 gaan met die loot :).
Vanwege tijdgebrek in de komende dagen gaan Roy en ik onze match over enkele minuten afwerken.

[ Voor 4% gewijzigd door Astie op 31-12-2015 12:20 ]

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Beide suc6. d:)b

Ik kom even volgen :)
Waarschijnlijk niet de hele match

I bad beat my meat by busting my nuts!

Zojuist de game tegen Roy gespeeld. 1-3 verloren helaas. Nadat ik op 1-0 kwam met mijn Dragon Priest tegen zijn RenoLock was het Druid tegen Control Warrior. Ik pakte flink value met mijn Kel'Thuzad door mijn board te traden (incl taunt) tegen zijn Ysera. Echter omdat hij Ysera Awakens had gepakt kon hij en zijn Grommash activeren en mijn taunt clearen voor lethal.
De 2 volgende games waren niet het noemen waard. Enorm veel value/rng plays van Roy waardoor ik geen kans had.
Leuke pot Roy, succes tegen Anima!

• Royy90
astie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:09:
Zojuist de game tegen Roy gespeeld. 1-3 verloren helaas. Nadat ik op 1-0 kwam met mijn Dragon Priest tegen zijn RenoLock was het Druid tegen Control Warrior. Ik pakte flink value met mijn Kel'Thuzad door mijn board te traden (incl taunt) tegen zijn Ysera. Echter omdat hij Ysera Awakens had gepakt kon hij en zijn Grommash activeren en mijn taunt clearen voor lethal.
De 2 volgende games waren niet het noemen waard. Enorm veel value/rng plays van Roy waardoor ik geen kans had.
Leuke pot Roy, succes tegen Anima!
Mag inderdaad niet klagen over de rng tegen jou vandaag. Bedankt voor de pot en ga m'n best doen tegen an1ma.

Ik vind al met al het toernooi zeer geslaagd, veel mensen die bij elkaar spectaten en het verloopt allemaal zeer sportief. Ik zeg, vaker doen!

PSN Profile

Royy90 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:22:
[...]

Mag inderdaad niet klagen over de rng tegen jou vandaag. Bedankt voor de pot en ga m'n best doen tegen an1ma.

Ik vind al met al het toernooi zeer geslaagd, veel mensen die bij elkaar spectaten en het verloopt allemaal zeer sportief. Ik zeg, vaker doen!
RNG hoort er ook bij hoe frustrerend het ook kan zijn.

Ik vind het toernooi tot nu toe zeker een succes en ik denk ook dat we dit vaker moeten doen. Denk ook dat de beginnende spelers hier veel van leren, zowel het spelen als het spectaten.

En Roy, verslaan die Anima en daarna Davy zodat iig de 2 spelers waarvan ik heb verloren in de finale zitten 8) 8)

• An1mA
De match die ik graag wou speccen, posten ze de tijd vlak voor de match :(

An1mA schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:52:
De match die ik graag wou speccen, posten ze de tijd vlak voor de match :(
Haha, kwamen tot de overeenstemming dat het of nu was of na 4 januari! Helaas An1ma, geen voordeel voor jou :)
Pagina: 1 ... 27 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.