Ik begin mijn post met iedereen een fijne kerst te wensen
Ben zojuist weer legend geworden en man man dit was mijn zwaarste grind denk ik, haha. Zoals sommige weten was ik al rank 5 na 3 dagen en dus 3 weken erna ben ik pas legend geworden. Normaliter ben ik nooit zo snel rank 5, maar doe ik ongeveer 2 weken om legend te worden.
Bekse heeft vaak genoeg mijn geklaag over bad luck/rng moeten aanhoren, maar naar mijn mening had ik echt veel games met game losing luck/rng te maken. Heb helaas ook vaak onnodig met tilt verder gespeeld.
De flavour van de maand blijft SecretDin waar ik ook schuldig aan heb gemaakt, maar ook de opkomst van Face Shaman. Alleen de laatste paar dagen kom je ze veel minder tegen dan in het begin van de maand, omdat mensen er tegen techen. Bijvoorbeeld in SecretDin is de Belcher weer terug gekomen om de match up te verbeteren. Hoewel je redelijk veel variatie op ladder kan vinden, mag de MC wel naar een 7 mana gebracht worden, je komt ze helaas te vaak tegen.
Toen LoE werd aangekondigd, was ik een beetje teleurgesteld. Nu een maand verder ben ik vrij postief over LoE, heeft naar mijn mening een hogere impact dan TGT. TGT heeft Dragon Priest en SecretDin gebracht, maar verder voor een "grote" uitbreiding vrij weinig. Daarin tegen heeft LoE meer impact kaarten gebracht, het zijn naast Reno decks niet compleet nieuwe decks. Alleen maken ze bestaande decks wel veel beter.