beuker19 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:00:
[...]
Lol de domste uitspraak ooit ?
Patron doet nog steeds wat hij moet doen....punt.
Want zoals jij nu denkt hoort bij bijv. een Mad Scientist nerf ook je volledige dust voor secrets hoort terug te krijgen
Ook had iedere idioot kunnen bedenken dat Patron hoe dan ook generfd zou gaan worden net als Dr. 6 (MC) in de toekomst ook een nerf gaat krijgen zeker nu 1 van zijn counters al generfed is.
Nee. Secrets zijn speelbaar ongeacht van Mad Scientist. Uiteraard zouden ze een stuk zwakker worden, maar Paladin gebruikt toch al geen Mad Scientist en Mage heeft Kirin Tor Mage nog. Voor Hunter is het best oke om secrets los te spelen, beter gezegd, Hunter secrets zijn geregeld juist beter door ze uit de hand te spelen, zeker met bijvoorbeeld Freezing Trap.
Dat betekent dat in alle gevallen secrets speelbaar blijven, uiteraard zal je dan wel veranderingen in decks zien.
Daarom vergeleek ik het ook met Fireball die opeens 2 mana duurder is. Antonidas blijft precies hetzelfde effect hebben, er verandert dan ook niets aan de kaart. Echter wordt Fireball onspeelbaar, waardoor Antonidas opeens niet bruikbaar meer is. Volgens jouw zou dit echter niet betekenen dat Antonidas volle dust moet geven, want ja, de kaart zelf is niet veranderd.
Ja iedere idioot had kunnen bedenken dat Patron generfd zou worden. Al die idioten hebben echter wel hun ongelijk gekregen. Dit is niet Patron nerfen namelijk, dit is Patron de nek omdraaien.
Tevens vind ik het geweldig dat je zegt dat: "Patron doet nog steeds wat hij moet doen....punt." Maar ook: "Ook had iedere idioot kunnen bedenken dat Patron hoe dan ook generfd zou gaan worden".
Dit terwijl ik dus de domste uitspraak ooit doet?
Jij zal hier vast niet de hilariteit in zien, maar ik denk diverse andere wel.
Wat er met Secret Paladin gaat gebeuren vind ik heel moeilijk te zeggen, je krijgt namelijk verschuivingen, op alle vlakken, het is te simpel om te zeggen: "Oh nu dat Patron weg is, dan wordt deck X super goed". Want laten we er even vanuit gaan dat dit gaat gebeuren, stel dat Paladin zo sterk wordt dat het bij verre het beste is, hoe gaan tegenstanders daarop reageren? Hunters met Flare? Meer Mages? Aanpassingen van decks? Want ja, wat populair is, gaat gecountered worden.
Daarbij veranderen decks sowieso. Zoals ik al zei, ik speelde een tijd Annoy-o-Tron ipv Zombie Chow, dat is iets wat je niet tegen Patron wilt spelen, waardoor Zombie Chow duidelijk beter is in control/mid range, maar doordat Patron er straks niet meer is, is Annoy-o-Tron weer een stuk beter, en Annoy-o-Tron vind ik beter tegen Secret Paladin.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900