Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe toch nog rank 5 gehaald *O* *O* *O*
Ben toch wel heel erg opgelucht nu het toch gelukt is ondanks dat ik veel moeite had om voorbij rank 8 te komen.
Heb nu in mijn Dragon Priest Chillmaw en Lightbomb gedumpt voor Dr. Boom(helaas is hij gewoon te goed) en Neferian voor synergy en 2e BGH target en toen ging het toch een stuk beter.

Helaas heeft deze maand secret Paladin er voor gezorgt dat ik een stuk minder plezier heb aan Hearthstone dan alle maanden er voor.
Dr. Boom, Mad Scientist, Undertaker, Emperor, FoN+SR zijn kaarten die al op het randje zijn maar Dr. 6 is wel het hoogtepunt van Value en zo erg dat wanneer je geen removal hebt je gewoon op turn 6 verliest en nog kwalijker is dat er geen counter is behalve Flare maar dat is een hunter kaart.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:04:
Hehe toch nog rank 5 gehaald *O* *O* *O*
Ben toch wel heel erg opgelucht nu het toch gelukt is ondanks dat ik veel moeite had om voorbij rank 8 te komen.
Heb nu in mijn Dragon Priest Chillmaw en Lightbomb gedumpt voor Dr. Boom(helaas is hij gewoon te goed) en Neferian voor synergy en 2e BGH target en toen ging het toch een stuk beter.

Helaas heeft deze maand secret Paladin er voor gezorgt dat ik een stuk minder plezier heb aan Hearthstone dan alle maanden er voor.
Dr. Boom, Mad Scientist, Undertaker, Emperor, FoN+SR zijn kaarten die al op het randje zijn maar Dr. 6 is wel het hoogtepunt van Value en zo erg dat wanneer je geen removal hebt je gewoon op turn 6 verliest en nog kwalijker is dat er geen counter is behalve Flare maar dat is een hunter kaart.
Nice beuker! Ik ga mijn Dragon Priest ook er op aanpassen.... zit nu weer vast op 10. : :/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Met de aanpassingen van beuker (Nefarian en BGH) heb ik al m'n lightbombs er uit gegooid en ook Rag en Troggzorrrrr van stal gehaald. Net ook rank 5 aangetikt :) Vooral Rag was MVP! Trog was ook erg nice :)

Nitai schreef op woensdag 30 september 2015 @ 01:13:
Met de aanpassingen van beuker (Nefarian en BGH) heb ik al m'n lightbombs er uit gegooid en ook Rag en Troggzorrrrr van stal gehaald. Net ook rank 5 aangetikt :) Vooral Rag was MVP! Trog was ook erg nice :)
Nice man dat het toch nog gelukt is.
Voor mij is het toch een verschil tussen 100 of 400 dust aangezien ik geen geld meer wil uitgeven tot de volgende uitbreiding/ Adventure.
Wil nu graag Freeze mage en Oil rogue gaan craften en dan zijn alle extra's welkom.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:27
Zojuist is mijn gratis Loot Crate binnen gekomen. Best wel een leuk pakket en er zit zelfs een Hearthstone coin bij, inclusief card pack (zou leuk zijn als er een legendary in zit). De andere items zijn ook wel leuk. Verder heb ik best wel genoten van mijn gratis maandje Crunchyroll. In your face, zuurpruimen die zo negatief waren tegenover deze actie. >:)

Afbeeldingslocatie: http://netdna.coolthings.com/wp-content/uploads/2015/09/september-2015-loot-crate-15-600x400.jpg

Ik hoop dat ik mensen blij heb kunnen maken met dit gratis pakket :) Vergeet je abonnement niet op te zeggen.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Nostordici schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:13:
Zojuist is mijn gratis Loot Crate binnen gekomen. Best wel een leuk pakket en er zit zelfs een Hearthstone coin bij, inclusief card pack (zou leuk zijn als er een legendary in zit). De andere items zijn ook wel leuk. Verder heb ik best wel genoten van mijn gratis maandje Crunchyroll. In your face, zuurpruimen die zo negatief waren tegenover deze actie. >:)

[afbeelding]

Ik hoop dat ik mensen blij heb kunnen maken met dit gratis pakket :) Vergeet je abonnement niet op te zeggen.
Cool :) :+ het is en blijft gratis en ja we blijven Nederlanders (en ja ik was ook te negatief)

[afbeelding]

Heb hem 5 minuten geleden ook binnen gehad. Leuk als gratis pakketje, maar wel erg mager als je er voor betaald.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Ik vond hem matig, maar wel weer een gratis pakje :).

Zat zelfs een gouden Hogger in :).
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/33ms6xf.png

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 30-09-2015 17:53 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Netjes. Ik heb nog steeds nooit een gouden legendary gehad..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

aicaramba schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:58:
Netjes. Ik heb nog steeds nooit een gouden legendary gehad..
Bij mezelf is het ook wel vreemd. Eerste 9 maanden (ofzoiets) dat ik speelde heb ik 1 golden legendary uit een pakje gehaald en van de laatste 20 legendaries waren er echt 12 golden ofzo :o.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 30-09-2015 18:01 ]

• Nostordici
Benjamin- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:26:
[...]

Heb hem 5 minuten geleden ook binnen gehad. Leuk als gratis pakketje, maar wel erg mager als je er voor betaald.
Ja klopt, maar als je Reddit bekijkt, dan lijkt dat algemeen bekend. Maar voor gratis is het ruim voldoende :)
xelfer schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:51:
[...]

Ik vond hem matig, maar wel weer een gratis pakje :).
Mijn pakje bevatte voor de eerste keer maar liefst twee legendaries :)
Niet de meest nuttige, maar wel leuk voor de collectie. Het ging om Millhouse Manastorm en The Beast :P

• aicaramba
xelfer schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:00:
[...]

Bij mezelf is het ook wel vreemd. Eerste 9 maanden (ofzoiets) dat ik speelde heb ik 1 golden legendary uit een pakje gehaald en van de laatste 20 legendaries waren er echt 12 golden ofzo :o.
Pff.. Ik heb 'nog maar' 19 legendaries uit packs gehaald sinds de beta. Waarvan 7 sinds TGT, dus dat is wel een goed gemiddelde. Geen enkele golden.

Hij betaald dan ook flink voor die pakjes, dus dat is niet vreemd.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• aicaramba
t
Benjamin- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:06:
Hij betaald dan ook flink voor die pakjes, dus dat is niet vreemd.
Ah, dat scheelt nogal. Ik heb nog niets betaald, ook niet voor de adventures.

aicaramba schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:08:
t
[...]

*knip*niet opde man aubOverigens koop ik adventures e.d. wel met geld.

Maar genoeg over de helderziende vaardigheden van Benjamin. Voor meer van zijn skills moet je maar overdag kijken naar zenders als SBS6 of NET5.

Ontopic:
De HS client is voor mij nogal bugged sinds de update van vandaag. De game crashed als ik naar de deck manager ga. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ben zelf een OSx gebruiker (10.10.5 op een rMBP 15 inch 2015).

[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 19:58 ]

• aicaramba
Ah, dat scheelt toch weer 63 packs. En wat bedoel je eigenlijk met e.d.? Welke dergelijke?

Mijn Tavern brawl pack heeft maar weer eens 40 dust opgeleverd :P

Offtopic. Je hoeft nou ook weer niet altijd op benjamin af te geven

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb ook het idee dat Benjamin ALLES weet :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

aicaramba schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:08:
t
[...]

Dan gaat het veel minder hard natuurlijk. Ga je voor meerdere full golden decks, dan heb je tegen de tijd dat je de pakjes hebt geopend, vrijwel alle kaarten.

• aicaramba
Ik ben weer eens flink sterren aan het verliezen omdat mijn internet er om de haverklap uit ligt. Lekker handig.

Behalve dat het vervelend is dat je zo sterren verliest is het ook super frustrerend om steeds weer te moeten wachten en hopen dat je weer op tijd connected bent, voordat de beurt om is.

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 30-09-2015 18:26 ]

aicaramba schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:16:
Ah, dat scheelt toch weer 63 packs. En wat bedoel je eigenlijk met e.d.? Welke dergelijke?

Mijn Tavern brawl pack heeft maar weer eens 40 dust opgeleverd :P

Offtopic. Je hoeft nou ook weer niet altijd op benjamin af te geven
Ik koop naast de expansions weleens packs met geld als ik daar zin in heb. Als alle HS spelers nooit iets zouden kopen, dan zou de game niet als F2P game kunnen bestaan :). Ik vind het overigens prima als mensen F2P spelen hoor, dat is helemaal goed. Mensen moeten zelf weten of ze geld uit willen geven aan hun entertainment en zo ja, hoeveel. Dat blijft een afweging of je het geld er voor over hebt en of je het geld ook kan missen.

Als Benjamin aannames doet over mij door in zijn glazen bol te kijken, dan zet ik hem daarvoor graag even terug naar zijn plek, achterin de special ed. bus. Jomanda gezeur heb ik geen zin in :).
Gelukkig geef ik helemaal niet om goeden kaarten behalve dat het extra dust is :P
Verder koop ik Adventures wel met geld omdat ik geen zin heb in het grinden.
Btw. trouwens de laatste tijd aardig unlucky met de packs en mijn laatste legendary was ook nog eens een Icehowl maar goed mijn collectie word steeds wat completer.

Deze Tavern Brawl is wel origineel al heeft de RNG factor wel weer een hele grote rol.

[afbeelding]

Bedankt dat je mij een zuurpruim noemt.........

Leuke doos, had ik ook graag gratis gehad alleen ik kon de registratie niet afmaken omdat ik geen CC of PP heb. Daar wordt ik nog bijna dagelijks aan herinnerd ivm spam.
Los van dit, zou ik iedereen adviseren een PP aan te maken, het is gratis en je kan hem connecten aan je rekening, waardoor je nooit er geld op hoeft te zetten.

Zo net eens even de stoute schoenen aangedaan en eens weer Midrange Hunter gespeeld en Ram Wangler is echt een fantastische kaart terwijl ik het niet verwacht had.
Met alle Midrange Druids werkt het ook nog een behoorlijk goed en ben zelfs nu rank 4 *** en dat is net zo hoog als vorige maand.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Echt weer op de valreep legend geworden ^^ Net als de vorige maand met SecretDin alleen versie 2.0 met Secretkeepers. Moet zeggen versie 2.0 heb ik gister in elkaar geflanst, heb er vandaag een 73% winrate mee, het ging als een zonnetje van rank 3 naar legend. Vergeleken met andere keren dat ik legend ben geworden, dit maal met veel minder games.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pZz4ZMhl.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LwW8TBq.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Li8T2us.png

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Ik krijg nu opeens mijn rewards :o. Kennelijk is het al een nieuwe maand in Blizzardland.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
Ja ik kreeg ook net opeens m'n rewards en ben nu weer rank 17. Wel erg vroeg want ik zat lekker te ranken. =/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RYE1CcW.jpg

EDIT:
HS is nu opeens heel buggy aan het doen en als de malle aan het laggen, ik kan niet eens fatsoenlijk m'n decks openen in mijn collectie. Hebben meerdere mensen hier last van?

EDIT2:
Interessante video: YouTube: HS_Preview

Regrowth: 1 mana Epic Druid spell. Choose a minion. After dying, it will be resummoned within the next 1-5 turns.

Withering Charger: 6 mana 6/7 Epic Druid minion. Charge. While this minion is in your hand, at the start of your turn it loses +1/+1sic .

Frost Dwarf: 3 mana 4/5 Rare Neutral minion. Has a 50% chance of being Frozen at the start of your turn.

Muradin Bronzebeard: 5 mana 5/5 Legendary Neutral minion. Enemy minions are unable to charge.

https://www.reddit.com/r/...n_a_hearthstone_irc_that/

[ Voor 84% gewijzigd door PCBaas op 01-10-2015 00:48 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

An1mA schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:09:
Echt weer op de valreep legend geworden ^^ Net als de vorige maand met SecretDin alleen versie 2.0 met Secretkeepers. Moet zeggen versie 2.0 heb ik gister in elkaar geflanst, heb er vandaag een 73% winrate mee, het ging als een zonnetje van rank 3 naar legend. Vergeleken met andere keren dat ik legend ben geworden, dit maal met veel minder games.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoor ;)
Maar ach Dr.6 is makkelijk omheen te spelen want je hebt alleen board control , AoE en een lege hand nodig ivm. Devine Favor.
Nu weet ik dat jij wel vaker legend bent geworden maar overal lees je berichten van spelers die nog nooit voorbij rank 10 zijn gekomen nu ineens makkelijk Rank 5 halen of zelfs Legend halen met alleen maar dit deck dat itt. Patron Warrior bijna geen skill vereist maar wel bijna net zo OP is.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

An1mA schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:09:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik was getuige! *O* Grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:04:
Muradin Bronzebeard: 5 mana 5/5 Legendary Neutral minion. Enemy minions are unable to charge.
Gemaakt met Patron Warrior/Face Hunter in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:33
Slecht ontwerp dan, een mep met je Death's Bite en de weg is weer vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:18:
[...]

Netjes hoor ;)
Maar ach Dr.6 is makkelijk omheen te spelen want je hebt alleen board control , AoE en een lege hand nodig ivm. Devine Favor.
Nu weet ik dat jij wel vaker legend bent geworden maar overal lees je berichten van spelers die nog nooit voorbij rank 10 zijn gekomen nu ineens makkelijk Rank 5 halen of zelfs Legend halen met alleen maar dit deck dat itt. Patron Warrior bijna geen skill vereist maar wel bijna net zo OP is.
Net als vorig maand, SecretDin gepakt om even "snel" legend te worden en inderdaad dat deed ik snel. Is ook geen skilldeck, zolang je board hebt en op 6 Mysterious Challenger kan spelen win je.

@Nitai Thanks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Net als vorig maand, SecretDin gepakt om even "snel" legend te worden en inderdaad dat deed ik snel. Is ook geen skilldeck, zolang je board hebt en op 6 Mysterious Challenger kan spelen win je.

@Nitai Thanks ^^
Het doet natuurlijk niks af aan het feit je gewoon legend best geworden toch een prestatie is met welk deck dan ook.

Het enige wat ik er mee wou zeggen is dat er altijd als je het hier over Dr. 6 hebt het afgedaan word als ''Makkelijk omheen te spelen'' ''niet sterk'' ''je hoeft alleen maar zus en zo te hebben'' en dat soort onzin.
Want als je op rank 3 tot legend een 76% winrate kunt halen zegt dat natuurlijk heel veel over de kracht van het deck want dan mag je er toch vanuit gaan dat de mensen waar tegen je speelt echt wel weten hoe Hearthstone werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
PCBaas schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:04:

EDIT:
HS is nu opeens heel buggy aan het doen en als de malle aan het laggen, ik kan niet eens fatsoenlijk m'n decks openen in mijn collectie. Hebben meerdere mensen hier last van?
Ja hier ook. Als ik op een deck in de manager klik crasht de game. Maar ik zag dat er al verschillende reacties waren op bnet dus ze zijn op de hoogte.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net met mijn handlock deck 6 keer op een rij een joust verloren van een tegenstander die constant Tirion bleef draaien. Joust is wel echt een hilarisch foute mechanic. Skeleton King ging 5 keer op een rij naar terug naar de hand vd tegenstander. _O- Overigens wel gewonnen ondanks (of dankzij) dat mijn tegenstander 5 beurten op een rij die King speelde.

Game daarna verlies ik omdat mijn tegenstander turn 3 een Clockwork Giant neerlegt. Random HS is random.

[ Voor 29% gewijzigd door xelfer op 01-10-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:00:
Ik heb net met mijn handlock deck 6 keer op een rij een joust verloren van een tegenstander die constant Tirion bleef draaien. Joust is wel echt een hilarisch foute mechanic. Skeleton King ging 5 keer op een rij naar terug naar de hand vd tegenstander. _O- Overigens wel gewonnen ondanks (of dankzij) dat mijn tegenstander 5 beurten op een rij die King speelde.

Game daarna verlies ik omdat mijn tegenstander turn 3 een Clockwork Giant neerlegt. Random HS is random.
Lijkt altijd wel erg veel bij jou te gebeuren...
Ik heb dit soort dingen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:21:
[...]

Lijkt altijd wel erg veel bij jou te gebeuren...
Ik heb dit soort dingen nooit.
Nou ik verloor deze week ook 4x joust als CW van een Midrange Paladin.

Verder wou ik deze kijk op de nieuwe Hearthstone meta graag met jullie delen ;)

Edit:

Net op een 7-1 streakvan rank 17 naar rank 14 met mijn tempo mage :o
Nog nooit zo snel die quest gehaald voor de 7 wins.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 01-10-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom normaal überhaupt nooit Joust kaarten tegen, maar nu de ranks weer gereset zijn kom ik weer heerlijk random decks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
beuker19 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:30:
[...]

[video]
So True!
Geweldig filmpje, met bijpassende muziek! Ik lag echt in een deuk hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
Wat een waardeloze RNG brawl deze week... Of je wint of verliest hangt voor 90% af van het deck waarmee je mag brawlen :(.

Heb een win 5 brawl quest maar als Boom Bot is het bijna onmogelijk te winnen als je niet een perfecte openings hand hebt en geluk met de card draw in de volgende turns. De mech synergy in het Annoy-o-Tron deck is domweg te goed.

Heb inmiddels zeker 12 brawls gedaan waarvan 4 als Annoy-o-Tron, daarvan 3 gewonnen. De andere 8 als Boom Bot, daarvan slechts 1 gewonnen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
The_Big_Easy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:30:
Wat een waardeloze RNG brawl deze week... Of je wint of verliest hangt voor 90% af van het deck waarmee je mag brawlen :(.

Heb een win 5 brawl quest maar als Boom Bot is het bijna onmogelijk te winnen als je niet een perfecte openings hand hebt en geluk met de card draw in de volgende turns. De mech synergy in het Annoy-o-Tron deck is domweg te goed.

Heb inmiddels zeker 12 brawls gedaan waarvan 4 als Annoy-o-Tron, daarvan 3 gewonnen. De andere 8 als Boom Bot, daarvan slechts 1 gewonnen... 8)7
Brawlen is toch bijna iedere week een RNG verhaal.
Ik moet zeggen dat ik deze brawl echt vet vind.
Ik heb overigens ook nog niet veel gewonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tot nu toe alleen met Boom Bot (4 van de 4) gewonnen :) <Greetings>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet van de RNG, maar gezien dat de deckbuild Brawls vaak extreem ongebalanceerd zijn, geef me dan maar liever RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:30:
[...]

Nou ik verloor deze week ook 4x joust als CW van een Midrange Paladin.

[video]

Edit:

Net op een 7-1 streakvan rank 17 naar rank 14 met mijn tempo mage :o
Nog nooit zo snel die quest gehaald voor de 7 wins.
Gisteren met een old skool Mech mage een winstreak van 5 gehad... 8) Niks geen flamewalker, enzo, gewoon knallen met Mechs en wat legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik heb 100% winrate deze Brawl: 1 uit 1 (met de Boom Bot) xD. Zelf vind ik dit soort Brawls ook nogal unbalanced, maar het idee is wel lachen. Ik had liever gehad dat ze wat hero powers verzonnen en mensen daar zelf een deck omheen laten bouwen binnen een bepaalde class of met bijvoorbeeld alleen maar neutral kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba

Ik heb 1x gespeeld, waarvan 1x met boom bot, waarvan 1x gewonnen. 100% winrate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Laatst online: 02-09 12:23
An1mA schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

@Nitai Thanks ^^
Mwah. Met CW win ik zo'n beetje 95% van secret paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:10:
[...]

Met mwah wat bedoel je daarmee? Daarnaast 95% winrate dat lijkt me sterk, gebruik je een tracker of is het natte vinger werk? Ik zelf ondervind geen echte probleem tegen warrior (8-3), voornamelijk niet tegen CW maar juist tegen Patron. Eerlijk gezegd is er ook te weinig data, omdat Warrior niet echt een populair class is op ladder op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:24:
[...]

Met mwah wat bedoel je daarmee? Daarnaast 95% winrate dat lijkt me sterk, gebruik je een tracker of is het natte vinger werk? Ik zelf ondervind geen echte probleem tegen warrior (8-3), voornamelijk niet tegen CW maar juist tegen Patron. Eerlijk gezegd is er ook te weinig data, omdat Warrior niet echt een populair class is op ladder op dit moment.
Volgens TS zou Secretadin zo'n 60% winrate tegen CW moeten hebben, 30% tegen Patron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:10:
[...]

Misschien tegen slechte spelers en 95% gebaseerd op hoeveel potjes want dan heb ik namelijk een 100% winrate tegen secret Paladin* als CW ;) want heb er precies 1x tegen gespeeld.
Vind al snel dat spelers mij wat te snel schreeuwen van dit of dat maar, nooit met iets komen behalve Anima die op rank 3 tot legend met Secret Paladin een winrate had van 73%.
Dat zijn cijfers waar je in ieder geval wat mee kan ipv. zo maar wat te zeggen zonder het te onderbouwen.
An1mA schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:24:
[...]

Nou ik ben vorige maand vanaf rank 10 tot 6 heel veel CW tegen gekomen en misschien op Secret Paladin na wel het meest.
.

[ Voor 31% gewijzigd door beuker19 op 03-10-2015 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste schreeuwen mensen hier niet, ten tweede wordt veel onderbouwd door andere cijfers. Zo staat Secret Paladin als 30% winrate tegen Midrange Paladin in de lijst, ik had deze ervaring al, en met zulke cijfers op basis van andere spelers, kan je gerust zeggen dat er een hele duidelijk favoriet is.

Wat grappig trouwens van Secret Paladin is, is dat die qua match ups helemaal niet zo goed is volgens TS, echter omdat die tegen veel goede decks 50+ winrate, maakt het niet zo uit dat die tegen veel decks slecht is, beetje tegenovergestelde van Midrange Paladin, die gemiddeld veel beter presteert tegen de diverse decks, maar een lagere totale winrate op ladder heeft, door de populariteit van mindere match ups.

Als de meta verandert, zie ik ook Secret Paladin flink naar beneden zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
RobbertDs1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:24:
[...]
Brawlen is toch bijna iedere week een RNG verhaal.
Lekker makkelijk. Dan is de hele game een 'rgn verhaal'. Elke modus heeft te maken met rng, de een nog wat meer dan de ander. Neem niet weg dat je skills om daarmee om te gaan op de lange termijn de doorslag geven. Ook met brawl.

Die van deze week was aardig maar niet zo vernieuwend als die van vorige week. Ik kon deze week met beide decks overigens prima winnen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Zijn er nog mensen die HS european championship aan het volgen zijn?
Thijs heeft zijn ticket naar BlissCon trouwens al binnen!

Lifecoach is nu bezig :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
murphylee schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:09:
Zijn er nog mensen die HS european championship aan het volgen zijn?
Thijs heeft zijn ticket naar BlissCon trouwens al binnen!

Lifecoach is nu bezig :)
YouTube: Spongebob - 2000 Years Later

Ik kijk het ook. Zo vaak kijk ik niet naar HS toernooien, maar dit is te groot om zomaar voorbij te laten gaan (al is het maar om de decks te bekijken te gespeeld worden, want 10 tegen 1 dat die keihard genetdecked worden op ranked). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ik kijk ook ja, leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 11:20
AUW die laatste play van Pavel....

die gaat heel slecht slapen vannacht :P

[ Voor 39% gewijzigd door Wognummer op 03-10-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Wognummer schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:29:

Dat was de grootste misplay die ik ooit gezien heb. Ik ben er zelf niet goed van... Pavel gaat echt niet goed slapen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Wognummer schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:29:

Yup. :P Wat mij ook opviel was dat hij die eerste game combo gebruikte om Grim Patrons te clearen, terwijl als hij dit niet had gedaan en 1 turn die Grim Patrons had getanked dan had hij volgens mij lethal gehad de beurt erna met dubbel swipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
PCBaas schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:36:
[...]

Yup. :P Wat mij ook opviel was dat hij die eerste game combo gebruikte om Grim Patrons te clearen, terwijl als hij dit niet had gedaan en 1 turn die Grim Patrons had getanked dan had hij volgens mij lethal gehad de beurt erna met dubbel swipe.
Was ie zelf niet dood als hij die patrons niet clearde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SkPT29B.jpg
http://www.twitch.tv/playhearthstone/v/18928106 @ 2:49:30

Zelf had ik hier Ancient of Lore + Shade of Naxxramas gespeeld, je gaat namelijk toch nog niet dood door die Patrons en zelfs als je combo gebruikt om te clearen dan laat je toch Patrons staan. Als je dan de 2e Savage Roar kan pakken in de 3 kaarten die je drawed dan kan je hiermee eindigen.

Wat hij nu deed was een play "om niet zo snel dood te gaan", maar ik had hier toch een een play gemaakt "om toch nog te winnen". Deze discussie nagelaten had zou ik hier in deze situatie toch heel hard hebben moeten nadenken welke actie nou de beste zou zijn. :P

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 03-10-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Je hebt ergens een punt, maar ik zou het ook niet gedaan hebben. Lifecoach gaat voor de patron play. Als je gewoon twee domme minions dropt en niet met het bord interageert, geef je terug het initiatief aan hem. Als hij berserker, warsong commander en een whirlwind effect heeft ben je dood. Heeft hij het niet, dan kan hij op een effeciente manier de ancient of lore neutraliseren en neem je alsnog een shitload aan dmg waarbij je dan de volgende beurt met je rug tegen de muur staat. Als Lifecoach dan ook nog armorsmith met een whirlwind effect heeft dan creëert hij ook zoveel armor dat je dubbele combo of dubbel swipe ook al niet meer wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Het is ook wel dom dat ze gewoon vandaag niet de ganse serie afwerken. Morgen krijgen we één match: de finale voor EU champion. Werk dat dan ook gewoon vandaag af. Ik denk dat het ook allemaal wat sneller gaat dan verwacht. De series zijn eigenlijk allemaal heel vlot en snel afgewerkt, hoewel ik toch al van 14u deze namiddag Hearthstone zit te kijken :)

Ik ben blij voor jullie Nederlanders dat ThijsNL gekwalificeerd is, maar ik ben ook verdrietig dat we de Belg Maverick totaal niet op de stream gezien hebben. :( Alhoewel het een Waal is, ben ik toch fan van Maverick. Hij heeft me tijdens de kwalificaties echt geïmponeerd met degelijke, goede games. Een beetje Lifecoach style, maar dan sneller :-) Wat altijd goed is, want ik ben echt geen Lifecoach fan: ropen op de eerste beurt om toch maar alles te overlopen. Maar blijkbaar is ie toch populair.

Ik heb gisteren ook een beetje naar de Asia blizzcon qualifiers gekeken en ik moet toegeven dat het niveau in Europa toch hoger ligt dan daar. Die Aziaten gaan ook hun decks moeten aanpassen op blizzcon want ze spelen heel veel hoge mana cost kaarten, meer dan in EU en NA en dan kun je echt over de voet gelopen worden door de goedkopere decks.

Deck wise ben ik niet onder de indruk. Het valt me wel op hoe slecht Hunter en Priest wel zijn. Maar dat heb ik ook al gemerkt, want ik speel die klasses ook niet meer. Geen goeie plek in de meta momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nja competive vs ladder is "bijna" met appels en peren vergelijken, ook al zijn dat niet direct jouw woorden. Beide classes zijn speelbaar op ladder, maar competive scene weer wat minder.

En idd dat jammer dat Maverick niet in beeld is geweest. Het is zeg maar "het" toernooi van het jaar voor de Europeanen en dan zend je niet alles uit. En morgen, maar 1 match, poe poe ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthDavy schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:30:Als hij berserker, warsong commander en een whirlwind effect heeft ben je dood.
Dat is niet genoeg, want er liggen 6 minions. Je hebt toch echt nog een Inner Rage nodig om ruimte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reden dat ik geen toernooien meer kijk is dat het alleen nog maar Combo Druid , DemonHandlock en Patron word gespeeld en naar een x of 10 heb ik het wel gezien.

Op de eSport Hearthstone Invitational stream werd net gezegd dat Xixo vorige maand een 75% Winrate had met Patron op de ladder wat hem tot (2) legend bracht.....bizar gewoon.

[ Voor 35% gewijzigd door beuker19 op 04-10-2015 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:02
En zo is het beuker19. Zelf kijk ik af en toe naar twitch streamers als ze geen standaard decks spelen, en als Challengestone word uitgezonden is dat ook altijd vermakelijk :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 02:02:
En zo is het beuker19. Zelf kijk ik af en toe naar twitch streamers als ze geen standaard decks spelen, en als Challengestone word uitgezonden is dat ook altijd vermakelijk :)
Dat zijn wel de leukere toernooien vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 01:37:
De reden dat ik geen toernooien meer kijk is dat het alleen nog maar Combo Druid , DemonHandlock en Patron word gespeeld en naar een x of 10 heb ik het wel gezien.

Op de eSport Hearthstone Invitational stream werd net gezegd dat Xixo vorige maand een 75% Winrate had met Patron op de ladder wat hem tot (2) legend bracht.....bizar gewoon.
Zelf vind ik dit ook een reden waarom ik nooit streamers/toernooien (etc.) kijk. HS is een spel waar je veel variatie in kan toepassen als je dat wilt, maar bij de top spelers gaat het puur om winrate en dan komen de decks die de beste winrates produceren vanzelf naar boven. Die decks vind ik vaak echter niet echt leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:34:
[...]

Zelf vind ik dit ook een reden waarom ik nooit streamers/toernooien (etc.) kijk. HS is een spel waar je veel variatie in kan toepassen als je dat wilt, maar bij de top spelers gaat het puur om winrate en dan komen de decks die de beste winrates produceren vanzelf naar boven. Die decks vind ik vaak echter niet echt leuk om naar te kijken.
Patron Warrior bepaald alles wat er op tournaments gebeurd en dat IMHO behoorlijk schadelijk voor de sport.
Als er niet snel iets gebeurd denk ik dat Hearthstone snel populariteit verliest want alles wat Hearthstone leuk maakt om te kijken is er nu bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Patron Warrior bepaald alles wat er op tournaments gebeurd en dat IMHO behoorlijk schadelijk voor de sport.
Als er niet snel iets gebeurd denk ik dat Hearthstone snel populariteit verliest want alles wat Hearthstone leuk maakt om te kijken is er nu bijna niet meer.
Dat er iets moet gebeuren omtrent Patron Warrior ben ik volledig mee eens, maar er is altijd wel een deck dat domineert of het beste is. Als ze nu gewoon conquest introduceren met een ban, kun je een strategie bouwen rondom je selectie van decks. Nu neem je een deck dat Patron countert (Handlock) en Patron zelf en een deck wat weer de counter van Patron countert. Dus het is idd saai om steeds dezelfde lineup te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
ThijsNL is EU champion. Heel goed gespeeld! GG. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
DarthDavy schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:51:
Alhoewel het een Waal is, ben ik toch fan van Maverick.
Some things never change... :)B Finale zit erop ondertussen. Helaas de potjes van gisteren gemist. Zo te zien zijn ze ook ineens van team veranderd. Kungen aan de kant gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb voor het eerst een nieuwe quest, Get in here-quest (5 brawls winnen). Wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
DarthDavy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:31:
ThijsNL is EU champion. Heel goed gespeeld! GG. :-)
EU Champion & ATLC winnaar. Nr 1 rank volgens GosuGamer. Die mag nu toch echt tot de wereldtop gerekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game crashes die ik ervaar op de Mac worden onderzocht door Blizzard:
http://us.battle.net/hear.../topic/19135803723?page=1

Hopelijk lukt het de faalhazen om de game binnenkort te repareren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

xelfer schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:58:

Ik ben dus blijkbaar niet de enigste. Ik moet mijn decks aanpassen via mijn tablet...
Terwijl ze dit herstellen, mogen ze van mij ondertussen ook de muiscursor normaal maken

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Die oversized muiscursor zit er al sinds het begin. Ik ben bang dat ze dit gewoon zo gaan laten. Maar goed, sinds vandaag / vanavond heb ik op OSX geen last meer van crashes in de manager. Nevermind, game crasht weer. }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Tektoon op 05-10-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik heb er op mijn mid2009 mbp met el capitan nog geen last van gehad gelukkig.

Heb nog nooit naar competitions gekeken, maar als ik dat hier zo lees hoeft dat ook niet echt dus. Of leer je er wel veel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:58:

Gelukkig heb ik er geen last van op m'n iMac 2011 en m'n rMBP 15" (2014). Is wel heel vervelend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
In het topic waar Xelfer naar linkt staat wel een workaround; ik probeer 'm zojuist en hij werkt voor mij.

instead of editing a decklist directly, click the cardback tab at the top right, then click the deck. it will bring you to the cardback selected for that deck.

then click the tab at the top right to return to the actual cards, it will open your deck list for editing without crashing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:59:
In het topic waar Xelfer naar linkt staat wel een workaround; ik probeer 'm zojuist en hij werkt voor mij.

[...]
Ik zal deze workaround ook eens proberen. Thnx voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik snap niet waarom iedereen zich zo aan Patron Warrior irriteert :P

Iedereen roept maar wat, en zien alleen Pro's ermee spelen. Die spelen dagelijks, vaak 5 a 6 uur per dag.
Geen wonder dat ze dan er goed in worden. Er zijn zelfs (pro)streamers bij die zeggen dat ze er zelf niet eens mee kunnen spelen. En daarom maar links laten liggen.

Heb het zelf geprobeerd, maar verloor gewoon veel omdat ik of niet de juiste combo had of gewoon niet snap hoe dat deck in elkaar zit :D. Komt net 1 mana te kort of je hebt net je emperor achter in je deck zitten.
Het kijken er naar of er zelf mee spelen is toch heel iets anders.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
En zijn inderdaad een paar moeilijke elementen in het deck.
Ten eerste wanneer je je kaarten inzet voor removal en wanneer je ze moet houden voor de OTK.
Ten tweede, het identificeren van de max damage voor je OTK.

Dit is ook de reden dat Patron niet generfd is denk ik. Blizzard zegt dat het winpercentage niet bijzonder veel hoger is dan bij andere decks. Dat zal best, maar dat komt waarschijnlijk omdat niet iedereen het deck beheerst.

Verder ben ik er nog niet echt goed genoeg voor om in ranked to spelen vind ik, maar merkte wel dat je sommige potjes gewoon bijna automatisch wint als je de sleutel kaarten op tijd krijgt.
Eigenlijk moet het gewoon aangepast worden, Blizzard zelf heeft meerdere malen kaarten aangepast omdat het 'unfun' was of OTK mogelijk maakte. Lijkt me duidelijk dat op basis van hun eigen normen een nerf niet uit kan blijven, los wat ik er zelf eventueel van vind :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

Dat er iets moet gebeuren omtrent Patron Warrior ben ik volledig mee eens, maar er is altijd wel een deck dat domineert of het beste is. Als ze nu gewoon conquest introduceren met een ban, kun je een strategie bouwen rondom je selectie van decks. Nu neem je een deck dat Patron countert (Handlock) en Patron zelf en een deck wat weer de counter van Patron countert. Dus het is idd saai om steeds dezelfde lineup te zien.
Maar het doet geen van beide. In ATLC had Patron een winrate van 52%, Hunter (vooral Hybrid/Mid) zat op 60%. Verschil is dat Patron gewoon hele bizarre plays heeft, terwijl andere classes dit niet hebben. Hierdoor lijkt het dat Patron zo extreem sterk is, maar in werkelijkheid is die gebalanceerd.

Mensen moeten gevoel voor een paar seconde loslaten en stats opzoeken, dat zegt zoveel meer, want Blizzard nerfed niet op gevoel, maar op stats.
Oh en dit is dan ook nog eens 52% onder de pro's. Door de complexiteit en de tijd die nodig is voor een turn, zal Patron een veel lagere winrate hebben over de hele linie (alle spelers).

[ Voor 16% gewijzigd door Benjamin- op 05-10-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ah mensen moeten altijd een deck hebben waar ze kunnen over zagen en klagen dat het moet generfed worden. Is het niet mech mage, dan is het face hunter of oil rogue. En nu is het patron warrior.

Je moet ook uitkijken met nerfs. Oil rogue is een mooi voorbeeld: hoe zielig is het wel niet met rogue gesteld tegenwoordig door al die nerfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthDavy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:05:
Ah mensen moeten altijd een deck hebben waar ze kunnen over zagen en klagen dat het moet generfed worden. Is het niet mech mage, dan is het face hunter of oil rogue. En nu is het patron warrior.

Je moet ook uitkijken met nerfs. Oil rogue is een mooi voorbeeld: hoe zielig is het wel niet met rogue gesteld tegenwoordig door al die nerfs?
Je ziet het helemaal verkeerd en vind dit dan ook nogal een domme uitspraak.
Een 52% winrate op een toernooi waar iedereen met Patron speelt of zijn deck er op aanpast voor een betere kans tegen Patron is absurd.
Xixo had in de maand september een winrate van 75% op de NA ladder wat ook vrij bizar is.
Ik persoonlijk vind het ook gewoon Zeer vervelend op nog voor turn 10 OTK tegen te krijgen en alleen daarom is het deck al super vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Is het trouwens mogelijk om packs te kopen voor een ander (account)? Wil wat packs voor m'n broertje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

Je ziet het helemaal verkeerd en vind dit dan ook nogal een domme uitspraak.
Een 52% winrate op een toernooi waar iedereen met Patron speelt of zijn deck er op aanpast voor een betere kans tegen Patron is absurd.
Xixo had in de maand september een winrate van 75% op de NA ladder wat ook vrij bizar is.
Ik persoonlijk vind het ook gewoon Zeer vervelend op nog voor turn 10 OTK tegen te krijgen en alleen daarom is het deck al super vervelend.
Waarom is dat absurd? En waarom denk je dat iedereen alleen zijn deck aanpast voor Patron? Tevens als iedereen zijn deck zou aanpassen voor Patron, dan zou je binnen no time grote veranderingen zien qua kaarten, want er worden zat kaarten gespeeld die Patron heel graag op het veld ziet liggen.

Wat betreft Xixo... ehm heb je sowieso weleens gekeken hoe hij speelt? Hij is heel vaak de eerste die Legend en dat 'gewoon' op de eerste dag, tevens ook op alledrie de servers #1 tegelijk is geweest. Hij is simpelweg extreem goed, en vooral dan op ladder (in tournaments lijkt hij snel te tilten), als je zijn stats al argument wilt gebruiken, dan is ieder deck en iedere class overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Waarom is dat absurd? En waarom denk je dat iedereen alleen zijn deck aanpast voor Patron? Tevens als iedereen zijn deck zou aanpassen voor Patron, dan zou je binnen no time grote veranderingen zien qua kaarten, want er worden zat kaarten gespeeld die Patron heel graag op het veld ziet liggen.
Waarom denk je dat naast Patron Handlock en Druid ook tier 1 zijn ?
Waarom is Harrison sinds BRM een tier 1 legendary ?
En een 75% winrate is extreem hoor zelfs voor Xixo.
Maar goed jij Vind het prima maar helaas ben je een van de weinigen want iedereen begint steeds minder en minder Hearthstone te spelen en daar heeft Patron zeker een aandeel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Nitai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:48:
Is het trouwens mogelijk om packs te kopen voor een ander (account)? Wil wat packs voor m'n broertje kopen.
Volgens mij niet direct. Maar je kan wel amazon coins, itunes tegoed of een battle.net kaart cadeau geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:40:
[...]
an de weinigen want iedereen begint steeds minder en minder Hearthstone te spelen en daar heeft Patron zeker een aandeel in.
Ik speel wel steeds minder HS, maar bij mij komt dat niet direct door Patron. Hoewel ik Patron an sich wel schadelijk vind omdat het deck stimuleert om als tegenstander geen minions uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:40:
[...]

Waarom denk je dat naast Patron Handlock en Druid ook tier 1 zijn ?
Waarom is Harrison sinds BRM een tier 1 legendary ?
En een 75% winrate is extreem hoor zelfs voor Xixo.
Maar goed jij Vind het prima maar helaas ben je een van de weinigen want iedereen begint steeds minder en minder Hearthstone te spelen en daar heeft Patron zeker een aandeel in.
Harrison is tier 1 sinds BRM? Sinds TGT zit die juist in veel minder decks, en dat terwijl er zat Warriors, Paladins en Hunters zijn. Hoe dit komt? Geen idee, maar hij is zeker geen tier 1 op dit moment.

Volgens TS zijn er 4 decks tier 1, die jij noemde + secret Paladin. Maar wat maakt een deck nou tier 1? Is dat omdat een deck zo sterk is dat ze gemiddeld op 75% winrate zitten? Absoluut niet. Tier 1 wordt bepaald door wat populair is. Een deck kan gemiddeld 50% zitten als die tegen alle verschillende decks 5x speelt, echter omdat een deck waar die sterker tegen is vaker wordt gespeeld, dan een deck waar die slechter tegen is, haal je een iets hogere win percentage.
De meta wordt dan ook bepaald door populariteit, die afkomstig is van pro players/streamers. Wil je een verschuiving in de meta, dan moet een pro player andere decks gaan spelen, waardoor een tier 1 opeens kan afzakken naar tier 3.

Dat is ook het grappige aan secret Paladin, dat deck heeft een hoop slechte match ups, echter zijn diverse goede match ups zo populair, dat de winpercentage goed is.

Hoe dan ook gaan meta's verschuiven, op een gegeven moment komen we zo vast te zitten bij bepaalde decks, dat decks goed worden die juist hiervan makkelijk winnen, en zo zal je altijd verschuivingen hebben. De tekst bij Face Hunter legt het ook goed uit:
Face Hunter remains at the bottom of Tier 3 this week, as it is simply outclassed by the other variants of Hunter. It also has a lot of bad match-ups versus the current popular decks and Tier 1 decks like Patron Warrior and Mid-Range Druid. It also performs worse against Demon Handlock than other slower Hunter variants due to the inability to play around Molten Giants effectively. With that being said, Face Hunter remains a solid counter to other aggressive decks like Tempo Mage, which continues to be popular on ladder. Depending on how the meta shapes up in the early days of the new season, Face Hunter could see a slight raise in Snapshot Ranks, perhaps making it back to Tier 2. In anticipation of the more aggressive meta, Snake Trap and Bear Trap may be cut out for a second Explosive Trap
Patron is wederom helemaal niet zo unbalanced, tijdens BRM wel, maar in TGT zijn er wat meer slechte match ups gekomen. Ja de verschrikking van de absurde combo is zwaar irritant, want het voelt dan alsof je opeens verliest, maar dat zegt niets over de winratio.

Ik hou trouwens ook niet bepaald van dit soort decks, verliezen doen we allemaal, maar ik vind het zelf fijner wanneer ik het zie aankomen, zelfs al zit je dan 5 minuten te spartelen terwijl je al weet dat je gaat verliezen, maar tegen Patron heb je gewoon nooit een idee of hij je dood gaat maken of niet, ondanks dat je 25+ health hebt. Je hebt nooit het 'veilige' gevoel van dat je gaat winnen of verliezen.

Oh en wat betreft die winratio van Xixo. Je zou eens moeten kijken wat voor winratio je nodig hebt voor rank 1, dat ligt sowieso al op iets van 70%. Dat nummer fluctueert wel aardig wat, omdat het ligt aan tegen wie je speelt. Tegen een rank 1 spelen levert veel meer op dan een rank 4000, maar ik kan me herinneren dat ik zowel Forsen als Sjow op ruim 70% heb gezien om rank 1 te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Benjamin- op 05-10-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:50:
[...]

Volgens mij niet direct. Maar je kan wel amazon coins, itunes tegoed of een battle.net kaart cadeau geven. :)
Dank je Tektoon! Battlenet Gift Card is een goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Dank je Tektoon! Battlenet Gift Card is een goed idee!
Is het niet beter om hem bijv. Naxx te geven ipv. Pakjes.
Samen even een zoo deck maken en gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:33:
[...]

Is het niet beter om hem bijv. Naxx te geven ipv. Pakjes.
Samen even een zoo deck maken en gaan met die banaan
Goed idee, maar dat heeft ie al :) Maar hij heeft nog niets van TGT en Gnomes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, veel van die game crash workarounds werken nog steeds niet voor mij :(. Ik hoop echt dat Blizzard een keer met een fix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Pff hopelijk is de brawl zometeen weer leuk.. want mn arena runs gaan echt nergens over de laatste tijd.. heb nu n streak van 5x 1-3 achter elkaar :/ En mn huidige run is ook al 1-2 :s

En ladder.. tja ik heb n paar redelijke decks waarmee ik tot rank 15 kom.. en dan ben ik t wel weer zat om tegen alle cookie cutter decks te spelen tbh.
Pagina: 1 2 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.