Heb je een tijdje geen Hearthstone gespeeld? Want dat is gewoon de mid range Zoolock voor LoE
@Benjamin, dat Purple een 80% winrate heeft op ladder is natuurlijk erg hoopgevend. Alleen was ik meer op uit naar persoonlijke ervaring, zoals mijn ervaring met Renolock. Natuurlijk is 1 persoon niet alles zeggend, maar wel een ervaring rijker.
Anyway, ik ben vanavond gestrand op rank 5 met nog steeds Renolock. Was 1 game verwijderd van rank 4, toen Bekse aan mij vroeg hoe dichtbij ik op rank 4 zat? Daarna verloor ik er 3 rij op, haha. Ik kwam vanavond echt super veel Druids en Warlocks tegen.
Over Warlocks gesproken, er zijn nu 4 archtypes van Warlock, Malygos, Zoo/Float, Reno/Handlock en OTK. De OTK Warlock ben ik vanavond 2 keer tegen gekomen, beide verloren volgens mij. Het werkt nu redelijk, omdat het een suprise factor is en je kunt 30+ (max 40) verwachten als je geen taunt hebt.
Even terug naar Renolock, inmiddels heb ik nu een 65% winrate ten opzichte van de 70% van gister. Hunter blijft de slechtste matchup voor Renolock 25%, ik had ook pech dat ik Hunters tegen kwam die back to back Highmane speelde. Druid is ook niet een al te goede matchup 55%, omdat je maar 1 Darkbomb hebt, heb je meestal geen directe antwoord op een Darnassus Aspirant. Tegen andere classes heb ik wel een sterke winrate tegen. Hopelijk ben ik eind van de week legend.