Slechts rank 8 gehaald, slechts 87 potjes gespeeld waarvan 46 met Reno Paladin. Net weer 3 potjes ermee gespeeld en had 3 wins. Heb nu 71,4% winrate er mee, over bijna 50 games vind ik dat toch wel een heel net resultaat.
Ik heb wel 2 keuzes van Lifecoach er in gedaan, namelijk Kel'Thuzad en Cairne. Hij speelt ook Piloted Sky Golem, een kaart die geregeld wordt gezien als beter dan Cairne, vooral door zijn 6 attack, en al trade die goed met de tegenstander, is die ook veel makkelijker om tegen te traden. Daarbij is Cairne minder RNG, en minder RNG vind ik altijd a plus.
Verder heb ik heb er ook nog een Solemn Vigil in gedaan, doordat dit deck zo op control is gericht, ben je al zoveel aan het traden, dat ik deze kaart gemiddeld voor onder de 3 mana speel.
De reden voor extra card draw is echt omdat alle kaarten maar 1 keer hebt, dus je wil je wel wat sneller door je deck trekken. Waarom ik deze kaart heb en niet Divine Favor, is omdat die kaart bagger is in dit deck. Je probleem is vaak niet dat je te weinig kaarten in je hand hebt, maar dat je specifieke antwoorden mist.
Die 3 kaarten heb ik omgeruild met Argent Protector, Justicar en Quartermaster. Het zijn 2 hele goede kaarten, maar de meeste value zat eigenlijk in de lange control games, tegen aggro zijn het vrij dode kaarten, en ik merkte gewoon dat wanneer ik op dat punt kwam, dat ze value hadden, dat ik eigenlijk toch al won, terwijl ik tegen classes als Warrior niet eens mijn dudes wil blijven spammen ivm Brawl.
Kel'Thuzad en Cairne hebben een vergelijkbaar resultaat in control match ups, maar voelt minder slecht in aggro match ups.
Al met al blijf ik dit een heerlijk deck vinden, eigenlijk heb ik sinds GvG maar 2 decks gespeeld die ik echt heel leuk vind/vond, en dat was Demonlock (met Mistress of Pain enz) en Freeze Mage. Maar nu met Renodin krijg ik echt weer dat gevoel van tijdens Classic/Naxx van control Paladin.
LOE bevalt met dan ook echt heel goed, ze hebben echt met een paar kaarten zo'n extreem verschil gemaakt in decks, nieuwe decks, oude decks die net dat extra zetje nodig hadden enz, en bijna alles is gericht op langere potjes, zelfs met Hunter zie je vaker midrange met Discover, Ram Wrangler enz.
Als de classes/decks wat beter verdeeld zouden worden qua populariteit, dan is dit misschien wel het beste HS dat er is geweest.
Wat vinden jullie van alle mogelijk decks op dit moment en het feit dat control echt terug is?
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900