Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
heb even standard geprobeerd, gelijk maar weer terug naar wild! damn wat een pay2win gehalte.
in wild heb ik enigzins de kans om te winnen!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:01:
heb even standard geprobeerd, gelijk maar weer terug naar wild! damn wat een pay2win gehalte.
in wild heb ik enigzins de kans om te winnen!!
Pay2zzzzz

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Ok eindelijk tijd gehad om alles te openen (116)

12 legendaries (0 golden) inc dus het gratis wapen besef ik me net
28 epics (1 golden Arcane Tyrant)
alle rares (8 golden)
alle commons (12 golden)

ik klaag niet (nou ja geen golden legs :P )

dit vind ik trouwens dan wel erg jammer

https://www.reddit.com/r/...s_not_use_new_minions_to/

[ Voor 30% gewijzigd door Wognummer op 08-12-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik moet zeggen dat ik mij voor het eerst sinds lange tijd wel weer eens lol heb gehad.
Ik heb Kathrena Winterwisp en Kingsbane gecraft tot nu toe zijn beide kaarten leuk om te spelen alleen zie ik nog veel te veel Bonemare (ik haat deze kaart)

Ben wel benieuwd of dat na een week nog zo is maar dat zien we dan wel en dat kijk ik ook of ik misschien nog iets anders ga craften.
Ik pas wel een beetje op aangezien we over 4 maand toch weer een rotatie hebben en ik het liefst geen kaarten wil craften die over 4 maand waardeloos zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dit is eigenlijk te zot voor woorden en snap ook niet dat hier niet duidelijk voor de launch over gecommuniceerd is.
Want over 4 maanden is de pool van beast nog veel kleiner aangezien er 3 sets uit roteren die dus ook niet meer beschikbaar zijn voor Rexxar.
Echt heel heel heel erg triest en eigenlijk moet dit gewoon gecompenseerd worden door Blizzard .

Met dit deck heb ik nu trouwens echt super veel lol en volgens mij is het ook redelijk goed en met een paar aanpassingen misschien wel heel goed.
http://www.hearthpwn.com/decks/995462-secret-hunter

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 09-12-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Damn als je The Darkness Recruit dan is hij waardeloos; er gaan geen candles in het deck van de tegenstander :(

[ Voor 107% gewijzigd door Kol Nedra op 09-12-2017 19:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I1Mhsfx.jpg

3 down, 6 te gaan :p

Heb hier meer fun mee dan ik de laaste jaren in het spel zelf heb gehad haha.

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 09-12-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Begin van de nieuwe expansion is altijd wel leuk.

Kan eigenlijk niet geloven dat Spell Hunter best een sterk deck is. Vooral op reddit en Twitch zat iedereen memes erover te maken met de kaart "To my side" maar dit is toch wel één van de uniekere decks uit de expansion.

Ik heb zelf erg veel success met Secret Mage. Eigenlijk is er niet zoveel veranderd maar Explosive Runes is zo'n goede secret. En Aluneth is zo'n goed wapen waardoor je zomaar een heleboel kaarten kan pakken.

Het valt me ook op dat er maar weinig mensen zijn die weapon removal in hun deck hebben. Iedereen is vooral druk bezig met nieuwe decks, hun eigen legendary weapon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Xanthian schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:07:
Begin van de nieuwe expansion is altijd wel leuk.

Kan eigenlijk niet geloven dat Spell Hunter best een sterk deck is. Vooral op reddit en Twitch zat iedereen memes erover te maken met de kaart "To my side" maar dit is toch wel één van de uniekere decks uit de expansion.

Ik heb zelf erg veel success met Secret Mage. Eigenlijk is er niet zoveel veranderd maar Explosive Runes is zo'n goede secret. En Aluneth is zo'n goed wapen waardoor je zomaar een heleboel kaarten kan pakken.

Het valt me ook op dat er maar weinig mensen zijn die weapon removal in hun deck hebben. Iedereen is vooral druk bezig met nieuwe decks, hun eigen legendary weapon, etc.
Quest warrior eet de meeste van de nieuwe decks tot nu toe op, die spell hunter helemaal ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Krukar schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:11:
[...]

Quest warrior eet de meeste van de nieuwe decks tot nu toe op, die spell hunter helemaal ;p
Dat is wel een goede inderdaad. Gebruikt Taunt Warrior nog nieuwe kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Xanthian schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:39:
[...]

Dat is wel een goede inderdaad. Gebruikt Taunt Warrior nog nieuwe kaarten?
Weet niet, ik ben al ene hele tijd geleden gestopt met ook maar iets kopen in HS, dus heb nog niet heel veel nieuwe kaarten :p

Ik gebruik nog Savjz oude list: http://www.hearthpwn.com/...nk-1-legend-quest-warrior
Alleen één Bloodhoof Brave vervangen door The Lich King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou er is toch iets mis met de quests want kreeg er vandaag alweer geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 10 december 2017 @ 01:49:
Nou er is toch iets mis met de quests want kreeg er vandaag alweer geen.
Same here. Ze zijn nogal aan het falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Same here, effe reloggen, bam nieuwe quest.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik vind voor compensatie een Legendary naar keuze ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:53:
Same here, effe reloggen, bam nieuwe quest.
Ik kan reloggen wat ik wil, sinds donderdag geen nieuwe quests meer gekregen buiten de 2 dungeon run quests. Ik begon donderdag met 1 quest, daar kwam de dungeon quest bij. Die werd vervangen door de 10 bosses dungeon run versie na completion. Die gisteren ook finished, samen met de quest die ik donderdag nog had. Dus donderdag geen nieuwe, vrijdag niet en vandaag heb ik dus een compleet quest scherm, ook na relogs.

Beetje jammer dit...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar als er een bug was als men 2 questen per dag kreeg was het binnen een uur verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder vandaag een ranked game gespeeld, toen ik later in de middag inlogde wel 3 quests gekregen...3x 40 gold en dus maar 1 reroll }:|

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik vind deze expansion mbt de cards tegenvallen, De dungeon run is wel erg gaaf!
ik denk wanneer ik de volgende Legendary trek dat ik daarna de gold bewaar voor de volgende expansion. Deze expansion sla ik dus zo goed als over...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:34:
Ik vind deze expansion mbt de cards tegenvallen, De dungeon run is wel erg gaaf!
ik denk wanneer ik de volgende Legendary trek dat ik daarna de gold bewaar voor de volgende expansion. Deze expansion sla ik dus zo goed als over...
Dat was ook mijn plan, toch al mijn gold uitgegeven :’)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wat aan het experimenteren met elemental / spell Mage...erg interessant om te spelen. Leyline Manipulator is erg sterk, daar zit echt heel veel combo potentieel; de duplicates van Simulacrum, de Geysers van Steam Surger, de spells van de Ruby Spellstones. Ik heb Malygos gecraft en er ook bij gestopt; 0-mana Flame Geysers voor 7 is wel effectief en ook al meegemaakt dat ik Malygos kon droppen met een nog niet getriggerde Explosive Runes. Daarnaast is The Darkness met Simulacrum gewoon te grappig om niet te doen.

Aluneth is ook erg sterk, maar ik ga denk ik Medivh erin stoppen om er een rem op te kunnen zetten. Als Aluneth 2-3 beurten ligt is dat doorgaans wel beslissend, maar als je het dan niet afgemaakt hebt en je tegenstander kan steeds board clearen dan moet je er vanaf, anders laat hij je gewoon in 2-3 beurten klappen op fatigue.

Edit: Met 3x The Darkness op tafel, 9 candles in enemy deck, gaat het wel hilarisch snel. De meeste spelers stoppen ook spontaan met grabbelen als hun halve deck uit candles bestaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Zarhrezz op 10-12-2017 23:14 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
Je moet met Aluneth ook geen board maken: alles face. Behalve burn speel je alleen de draw voor Aluneth.

Ik kan niet geloven wat voor een ongelooflijke loserkaart die Rexxar is... en dat mensen die nog steeds spelen. Alle druk valt weg en je hebt ineens zeëen van tijd voor taunts en heal. 8)7 De hunter matchups zijn spannend precies tot die kaart gespeeld wordt en dan is de pot meteen over. Overigens speel ik nu overal een Eater of Secrets in want met drie populaire secret classes zijn die 4 mana 4/7’s wel lekker.
Call to arms is f2p king hier: C2A > Scalebane > Steed > Bonermare en tempo draaien maar. oOo

Dungeon runs zijn erg vermakellijk. Ik moest even wennen aan de yolo draftstijl maar inmiddels druppelen de kroontjes binnen. Tot nu toe heb ik Azari, the Darkness en Xol 2x weten in te pakken. Togwaggle verloren en die kisten nog niet gezien. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 21:52
Dat is niet alleen met Rexxar hoor, maar vaak ook tegen Anduin of Jaina. Speel toch meestal door in de hoop dat RNG aan mijn zijde is. Vooral bij Rexxar gaat de tegenstander toch vaak voor heropower en mist zo soms zijn deck synergie als hij een slecht pick krijgt.

Zit op dit moment op 5 wins in de Dungeon Run. Zitten best leuke battles tussen.

Nu de laatste 4 nog, dat wordt nog best een klusje... Mijn lijst van hero's die ik nu klaar heb: Warrior, Shaman, Paladin, Druid, Mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Priest ook gecleared, tijd voor bed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Dungon runs zijn momenteel uber fun en de enige reden voor mij om HS nog te spelen :D
En ik hoef lekker geen kaarten te kopen :)

Zie overal alweer de next "cancer" opstaan om de meta de komende maanden te vergallen.
Met dungon runs kan ik mooi mijn HS-urge stillen zonder frustratie.

Het is ook heerlijk om gewoon ff AFK te kunnen gaan en dat de NPC direct zijn move maakt.
Zonder BM, rope en elke turn al zijn kaarten te moeten bekijken :P

Kwa gameplay maakt het totaal geen verschil, de NPC speelt vaak beter dan heb plebs op de ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik wederom na reloggen en na rerollen 80 gold friend challenge, oei.
Predje schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:14:
Dungon runs zijn momenteel uber fun en de enige reden voor mij om HS nog te spelen :D
En ik hoef lekker geen kaarten te kopen :)

Zie overal alweer de next "cancer" opstaan om de meta de komende maanden te vergallen.
Met dungon runs kan ik mooi mijn HS-urge stillen zonder frustratie.

Het is ook heerlijk om gewoon ff AFK te kunnen gaan en dat de NPC direct zijn move maakt.
Zonder BM, rope en elke turn al zijn kaarten te moeten bekijken :P

Kwa gameplay maakt het totaal geen verschil, de NPC speelt vaak beter dan heb plebs op de ladder.
Mensen gaan altijd zeiken over meta decks, eerst maar eens zien wat er gebeurt. Zolang ik maar geen jade druids tegen kom :+ En de meta niet stikt van token/zoo decks :+ Anyway, eerst maar zien wat de meta wordt :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ik merkte gister dat pirate warrior weer helemaal terug is zucht haha

die dungeon runs zijn echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Kasai schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:16:
[...]
Mensen gaan altijd zeiken over meta decks, eerst maar eens zien wat er gebeurt. Zolang ik maar geen jade druids tegen kom :+ En de meta niet stikt van token/zoo decks :+ Anyway, eerst maar zien wat de meta wordt :)
De meta kookt ALTIJD in naar 2-3 decks die iedereen speelt.
Dat zijn ALTIJD de sterkste OP decks.

Andere decks zie je op rank 20 of legend (op die plekken speel je voor je fun).

Bovenstaande zal wel weer ontkracht worden door mensen die een totaal andere meta zien en elk potje tegen unieke decks mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:41

Lapras

Ice beam

Ik speel King's Bane rogue. Weet nog niet hoe goed het is, maar het is wel weer eens iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wel grappig om te zien dat iedereen hier die Dungeon Runs leuk vindt. Ik ook trouwens, alhoewel ik Warrior maar niet voor elkaar krijg :( Ben met die begonnen en nu moet en zal ik die verslaan ook, nog voordat ik de rest ga uitproberen. Nu is het een principe kwestie geworden

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lapras schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:31:
Ik speel King's Bane rogue. Weet nog niet hoe goed het is, maar het is wel weer eens iets anders.
Same here! Super leuk deck :D Mijn versie is vrij greedy met 2x southsea squidface, 9 attack lifesteal wapen is pretty good though :D

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vicarious schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:32:
Wel grappig om te zien dat iedereen hier die Dungeon Runs leuk vindt. Ik ook trouwens, alhoewel ik Warrior maar niet voor elkaar krijg :( Ben met die begonnen en nu moet en zal ik die verslaan ook, nog voordat ik de rest ga uitproberen. Nu is het een principe kwestie geworden
Ennnn gelukt. Ik kreeg die +1/+1 passive eindelijk weer eens, kon daarna wat goede dragons selecteren. Vervolgens kreeg ik ook een boss die een zooi treasures speelt waarvan je er voor beurt 5 zoveel mogelijk moet killen. Een brawl is dan wel erg lekker, toen werd mijn deck zo OP dat Azari niet zo heel moeilijk was aan het einde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:38
Een nieuw dieptepunt voor mij; zojuist verslagen door de giant rat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Piet_Piraat7 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:50:
Een nieuw dieptepunt voor mij; zojuist verslagen voor de giant rat
Oops! Ik ben ook bijna een paar keer in de mist gegaan. Met welke class liep je tegen de lamp?

Ik heb zojuist Warlock ook gehaald. Nog 2 classes te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Warrior in Dungeons is voor mij ook niet te doen. Was één keer héél dichtbij met Taunt warrior. Maar ik krijg de boss met 5 treasures. Jammer joh!

Ik moet nog Warrior, Paladin, Hunter en Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik zie de zin van het spelen van die dungeons niet. VInd het ook niet leuk om tegen computer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

mosselmossel schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:06:
Ik zie de zin van het spelen van die dungeons niet. VInd het ook niet leuk om tegen computer te spelen.
Het is vergelijkbaar met een campaign mode in een game als starcraft. Gewoon leuk om te completen, niet alles hoeft een reward te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
helaas geen rewards idd

de game is met deze expansion minder leuk geworden, ik vind het teveel pay2win gehalte, dit keer is het velen malen erger dan de vorige expansions. en helaas kun je de quests niet completen in dungeon runs....
gelukkig heb ik een alt account dus kan ik de quests toch snel completen mocht het nodig zijn.
ook in wild is het minder leuk geworden, ook al win ik daar nog wel af en toe maar in standard is het echt een en al cancer decks.

misschien moet ik stoppen met de game, maar de game blijft leuk tho.....zo af en toe ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 11-12-2017 13:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oyal schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:46[/message]:[/b]
helaas geen rewards idd

de game is met deze expansion minder leuk geworden, ik vind het teveel pay2win gehalte, dit keer is het velen malen erger dan de vorige expansions. en helaas kun je de quests niet completen in dungeon runs....
[/quote]

Dit komt omdat ze de f2p spelers in ranked willen houden als cannon fodder voor de betalende spelers...

Zelf win ik alles met Tempo Rogue. Die lijst is veel sterker dan het al was in standard:

### Tempo Rogue
# Class: Rogue
# Format: Standard
# Year of the Mammoth
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Fire Fly
# 1x (1) Patches the Pirate
# 2x (1) Southsea Deckhand
# 2x (1) Swashburglar
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 1x (3) Shaku, the Collector
# 2x (3) SI:7 Agent
# 1x (3) Sonya Shadowdancer
# 2x (3) Southsea Captain
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (5) Cobalt Scalebane
# 1x (5) Leeroy Jenkins
# 2x (5) Vilespine Slayer
# 2x (7) Bonemare
# 2x (7) Corridor Creeper
#
AAECAYO6AgayAq8EkbwCyb8Cz+ECnOICDLQB7QKoBdQF3QiStgKBwgLrwgLKywKmzgL70wLb4wIA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:46:
helaas geen rewards idd

gelukkig heb ik een alt account dus kan ik de quests toch snel completen mocht het nodig zijn.
ook in wild is het minder leuk geworden, ook al win ik daar nog wel af en toe maar in standard is het echt een en al cancer decks.

misschien moet ik stoppen met de game, maar de game blijft leuk tho.....zo af en toe ^^
Hoe bedoel je pay2win? De sterkste decks zijn gewoon de token/zoo decks, zoals deze hieronder. Ze gebruiken allemaal pirates, Bonemare en Cobalt scalebane. Enige wat er nu bij is gekomen is Corridor Creeper.
xelfer schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:13:
oyal schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:46[/message]:[/b]
helaas geen rewards idd

[/quote]

Dit komt omdat ze de f2p spelers in ranked willen houden als cannon fodder voor de betalende spelers...

Zelf win ik alles met Tempo Rogue. Die lijst is veel sterker dan het al was in standard:

### Tempo Rogue
# Class: Rogue
# Year of the Mammoth
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Southsea Deckhand
# 2x (1) Swashburglar
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 1x (3) Shaku, the Collector
# 2x (3) SI:7 Agent
# 1x (3) Sonya Shadowdancer
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (5) Cobalt Scalebane
# 1x (5) Leeroy Jenkins
# 2x (5) Vilespine Slayer
# 2x (7) Bonemare
# 2x (7) Corridor Creeper
#
AAECAYO6AgayAq8EkbwCyb8Cz+ECnOICDLQB7QKoBdQF3QiStgKBwgLrwgLKywKmzgL70wLb4wIA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Elven Minstrel is echt zo smerig goed. Hoe bevalt Sonya?

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Mage is vort leuk om tegen te spelen!

Random spell Random spell Random spell Random spell Random spell <knip> enzovoort, we snappen het zo ook wel

[ Voor 75% gewijzigd door Grotman op 11-12-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Hunter en Rogue ook gehaald. Nu alleen nog Warrior en Paladin en dan heb ik de card back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Predje schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:17:
Mage is vort leuk om tegen te spelen!

Random spell Random spell Random spell Random spell Random spell [mbr]<knip> enzovoort, we snappen het zo ook wel[/]
ik vind vooral de mages leuk die zich verstoppen achter hun ICEblock dan je de hele tijd volspammen met emotes om aan het eind van hun beurt te sterven ivm fatigue :D 3 achter elkaar al

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:32:
ik vind vooral de mages leuk die zich verstoppen achter hun ICEblock dan je de hele tijd volspammen met emotes om aan het eind van hun beurt te sterven ivm fatigue :D 3 achter elkaar al
Ik ben ook Mage gaan spelen (zonder Ice Block) puur omdat ik klaar ben met Exodia. Ik kan genoeg face gooien om ze op 4 te krijgen tegen de tijd dat ze combo hebben. Dan ligt Explosive Trap al klaar. Ze moeten Apprentice spelen om de OTK turn te kunnen nemen, dus gegarandeerd GG. Verbazingwekkend hoeveel mensen niet weten dat secrets in in eigen beurt niet werken (ze zijn zelfs dimmed op de UI).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:08:
[...]

Ik ben ook Mage gaan spelen (zonder Ice Block) puur omdat ik klaar ben met Exodia. Ik kan genoeg face gooien om ze op 4 te krijgen tegen de tijd dat ze combo hebben. Dan ligt Explosive Trap al klaar. Ze moeten Apprentice spelen om de OTK turn te kunnen nemen, dus gegarandeerd GG. Verbazingwekkend hoeveel mensen niet weten dat secrets in in eigen beurt niet werken (ze zijn zelfs dimmed op de UI).
Ik snap je even niet. Je bent mage gaan spelen met hunter-secrets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik begrijp ook niet geheel wat je bedoeld Zarhrezz.

Ik ben bezig met mijn laatste dungeon run; Rogue.
Dat is ook even een opgave zeg...

Standard ranked laat ik nog even liggen. Even afwachten wat de meta gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Iemand tips voor Warrior Dungeon? Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Sypheron schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:30:
Ik begrijp ook niet geheel wat je bedoeld Zarhrezz.

Ik ben bezig met mijn laatste dungeon run; Rogue.
Dat is ook even een opgave zeg...
Over het algemeen doen jades met double deathrattle/battlecries het erg goed volgens mij. Wellicht kijken of je daar een run omheen kan bouwen?

Ik zit zelf nog vast op warrior, warlock en paladin. Al zou ik niet weten welke synergie/decktypes over het algemeen lekker werken voor die classes :S

En wat betreft de 'explosive trap' van Zarhrezz, ik denk dat ie op die Explosive runes doelt. Dat ding wat 6 dmg op een minion doet zodra ie gesummoned wordt en de eventuele overkill dmg op je hero ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Lanfear89 op 11-12-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:33:
[...]

Ik snap je even niet. Je bent mage gaan spelen met hunter-secrets?
Ehm, Explosive Runes dus |:(

Afgelopen paar uurtjes 4-5 Exodia Mages gehad, allemaal kapot op de Runes. Eentje was wel randje, die was zo vriendelijk Malygos te laten liggen omdat hij dacht toch gewonnen te hebben...die kreeg ik niet snel genoeg op 4, maar ja, als je Malygos laat liggen is het op 9 of lager al over. En dat stond hij dus al wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Lanfear89 schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:11:
[...]
Over het algemeen doen jades met double deathrattle/battlecries het erg goed volgens mij. Wellicht kijken of je daar een run omheen kan bouwen?
Ook al geprobeerd, zelfs dat werkte niet :( Krijg nu de laatste paar runs zelfs geen jades aangeboden... Alleen maar C'thun en Shadowsteps...

Voor degene die de daily quests nog niet binnen krijgen: http://www.hearthpwn.com/...try-changing-hearthstones

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel extreem aan het worden nu want door het nieuwe Hunter wapen spelen die ook de Pirate Package en dat maakt het dan nu bijna alle classes een sterk deck hebben waarin ook patches gespeeld word.

Nu kun je weer 4 maand(zucht!!) wachten tot eindelijk MSoG uit de standaard rotatie gaat.

Ik zie nu overigens ook al steeds meer de standaard decks van voor de rotatie muv. Token Shaman en ik denk dat volgende week de meta weer tempo galore is met de piraten, Bonemares, Scalbanes en firefly's en nu dan die 5/5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Sypheron schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:01:
[...]
Ook al geprobeerd, zelfs dat werkte niet :( Krijg nu de laatste paar runs zelfs geen jades aangeboden... Alleen maar C'thun en Shadowsteps..
Dit is wel de strategie voor rogue. Kripp heeft er gisteren een video voor gemaakt. Je kan gewoon opgeven als je slechte kaarten krijgt. C’thun en Jade met cry/death dubbel is OP. Maar in alle gevallen blijft gelden: met de verkeerde starthand in de laatste pot ben je kansloos. Ik had net een schitterend pally deck maar vijf verkeerde kaarten en top rng van de boss en je gaat er alsnog af.
Xanthian schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:36:
Iemand tips voor Warrior Dungeon? Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Kripp heeft vanavond een guide voor warrior online gezet. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tektoon op 12-12-2017 01:31 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Tektoon schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:02:
[...]

Kripp heeft vanavond een guide voor warrior online gezet. :)
Niet eens gekeken, maar ik heb hem gehaald.
Vrij bizarre run met extreem veel geluk.

Ik kreeg eerst +1/+1 passive en daarna een paar keer gekozen voor een pirate package. (3x patches ftw _/-\o_ )
Mijn eerste artifact was die Orb die twee mana crystals vernietigd en twee kaarten discard van de vijand.
Tweede passive was die scepter of summonen (Minion that cost more then 5, cost 5). Dit werkt extreem goed met Sky Captain Kragg.

Inmiddels ook al een paar keer een Taunt package gekozen voor The Lich King.

Daarna kreeg ik de counter met Lava Filled chamber. Die twee damage die bij elke minion die je summoned krijgt is niet eerlijk. Maar toen gebeurde er een wonder. Door zijn Firelands Portal krijgt hij een Fel Reaver. Die heb ik in leve gelaten en zijn hele deck min of meer gediscard. Dus gewonen met Fatigue, met pirates :)

Laatste artifact was Purse of Coins, maar nooit gebruikt

Laatste baas was die draak met die treasures chests.

Eerste beurt al 3x patches en N'zoth First Mate. Dus lekker smorcen.
Al snel maakt hij een 1/1 copy van een chest, die je gratis kan killen want die telt niet mee voor zijn passive!
Ik krijg Wondrous Wand! (draw 3)
Daarmee pakte ik de The Lich King! En die gaf mij de kaart me +2/+2 voor alle minions.
Met een flinke boord de eindbaas op turn 7 dood gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dit is humor hoe Disguised Toast de dungeon run doet :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:22:
[...]
Elven Minstrel is echt zo smerig goed. Hoe bevalt Sonya?
Sonya is heel sterk. Ook lategame is het een goeie kaart als je al een board hebt. Zeker icm Battlecries, Deathrattles, Combos, Charge minions etc.

Zolang je een board hebt is Sonya altijd wel een meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:02:
[...]

Het is wel extreem aan het worden nu want door het nieuwe Hunter wapen spelen die ook de Pirate Package en dat maakt het dan nu bijna alle classes een sterk deck hebben waarin ook patches gespeeld word.

Nu kun je weer 4 maand(zucht!!) wachten tot eindelijk MSoG uit de standaard rotatie gaat.

Ik zie nu overigens ook al steeds meer de standaard decks van voor de rotatie muv. Token Shaman en ik denk dat volgende week de meta weer tempo galore is met de piraten, Bonemares, Scalbanes en firefly's en nu dan die 5/5
Ik heb altijd gezegd dat patches niet het probleem is, al begin ik daar nu beetje van terug te komen. Al ben ik toch van mening dat het probleem iets breder is dan enkel patches uit de game te halen. Kaarten als Prince en Southsea captain maken patches gewoon te sterk. En kaarten zoals firefly, bonemare en scalebane zorgen er voor dat je gewoon te makkelijk een gevaarlijk board kan blijven opbouwen.

Ach ja, nog 4 maanden inderdaad :+
xelfer schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:00:
[...]

Sonya is heel sterk. Ook lategame is het een goeie kaart als je al een board hebt. Zeker icm Battlecries, Deathrattles, Combos, Charge minions etc.

Zolang je een board hebt is Sonya altijd wel een meerwaarde.
Ik vind kaarten die al een board vereisen beetje tricky, of je hebt geen board want je tegenstander weet alles steeds te clearen, of je hebt een goed board en gaat eigenlijk al winnen. Maar lijkt me wel hele leuke kaart.

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wel grappig bij Dungeon Runs, die baas die minions summont met super poison; instantly kills heroes. Met mijn priest in turn 2 al zijn minion overgenomen, face, dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:09:
[...]
Ik vind kaarten die al een board vereisen beetje tricky, of je hebt geen board want je tegenstander weet alles steeds te clearen, of je hebt een goed board en gaat eigenlijk al winnen. Maar lijkt me wel hele leuke kaart.
Het is een kaart die kaarten genereert als je het goed speelt. Tempo Rogue heeft relatief weinig carddraw, dus een paar extra 1/1s met een sterk effect zijn mooi meegenomen.

Bv:
Turn 1 Swashburgler + Patches
Turn 2 Coin + Sonya -> trade Swashburgler & Patches om ze weer in je hand te krijgen.

Of lategame heb je een vrij beperkte board bv een Bonemare of Vilespine Slayer. Dan kan je Sonya spelen en je minions traden om ze weer terug te krijgen. Omdat je Sonya gespeeld hebt kan je de Vilespine Slayer ook gelijk activeren als 1/1 en de Bonemare heeft ook gelijk weer een target.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 18-09 13:42
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:01:
Wel grappig bij Dungeon Runs, die baas die minions summont met super poison; instantly kills heroes. Met mijn priest in turn 2 al zijn minion overgenomen, face, dood :D
Je kunt die ook overnemen en in je dungeon run deck stoppen >:)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Vroeger toen 1 legendary nog genoeg was, een enkele deck had 2 legendaries maar nu is het gemiddelde van legendaries in de top decks gewoon 5 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:15:
Vroeger toen 1 legendary nog genoeg was, een enkele deck had 2 legendaries maar nu is het gemiddelde van legendaries in de top decks gewoon 5 ofzo..
Patches een core kaart in veel decks. Daarnaast heb je ook nog veel andere core legendaries. Zelfs tempo dekcs bevatten nu al Patches, Keleseth, Leeroy etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:23:
[...]

Het is een kaart die kaarten genereert als je het goed speelt. Tempo Rogue heeft relatief weinig carddraw, dus een paar extra 1/1s met een sterk effect zijn mooi meegenomen.

Bv:
Turn 1 Swashburgler + Patches
Turn 2 Coin + Sonya -> trade Swashburgler & Patches om ze weer in je hand te krijgen.

Of lategame heb je een vrij beperkte board bv een Bonemare of Vilespine Slayer. Dan kan je Sonya spelen en je minions traden om ze weer terug te krijgen. Omdat je Sonya gespeeld hebt kan je de Vilespine Slayer ook gelijk activeren als 1/1 en de Bonemare heeft ook gelijk weer een target.
Hmm ja dat is wel een hele goede, die vilespine slayers zijn zo verschrikkelijk goed. (Bonemare ook, maar die speel ik niet in mijn Rogue deck :+).
Scrtz schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:15:
Wanneer vroeger?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Kasai schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:51:
[...]

Hmm ja dat is wel een hele goede, die vilespine slayers zijn zo verschrikkelijk goed. (Bonemare ook, maar die speel ik niet in mijn Rogue deck :+).

[...]

Wanneer vroeger?
2-3 jaar geleden ofzo
xelfer schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:45:
[...]

Patches een core kaart in veel decks. Daarnaast heb je ook nog veel andere core legendaries. Zelfs tempo dekcs bevatten nu al Patches, Keleseth, Leeroy etc.
Patches en Leeroy heb ik gelukkig al een tijdje ja :P maar bijv Jade druid oid willen spelen is gewoon geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
1 pack:
-Aluneth (legendary) :(
-Gilded Gargoyle (common)
-Crushing Hand (common)
-Sudden Betratal (common)
-Lone Champion (golden rare)

balen van deze legendary, ik speel geen mage :(

anyway mijn Legendary pity timer is binnen, nu sparen voor de volgende expansion :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 12-12-2017 13:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:49
Mooi om te zien dat deze feature nu ook in de EU is. Mag niet klagen volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GS4zAAtQn30fqQUVpMXeMPnN/full.png

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 16:06
Waar kan je dat zien!? :o

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 12-12-2017 16:22 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:49
In je mail.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 16:06
Thanks.
spoiler:
Hij zat in m'n spambox :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I3tvgzA.png

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Lachen, ik houd van data! Jammer dat je dit niet on the fly kunt opvragen of over eerdere maanden :)

Scriptie schrijven heeft wel impact :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lqouMfxaqj4WjC0hly2XgthD/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 12-12-2017 16:34 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
Xanthian schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:01:
[...]

Niet eens gekeken, maar ik heb hem gehaald.
Vrij bizarre run met extreem veel geluk.

Ik kreeg eerst +1/+1 passive en daarna een paar keer gekozen voor een pirate package. (3x patches ftw _/-\o_ )
Mijn eerste artifact was die Orb die twee mana crystals vernietigd en twee kaarten discard van de vijand.
Tweede passive was die scepter of summonen (Minion that cost more then 5, cost 5). Dit werkt extreem goed met Sky Captain Kragg.

Inmiddels ook al een paar keer een Taunt package gekozen voor The Lich King.

Daarna kreeg ik de counter met Lava Filled chamber. Die twee damage die bij elke minion die je summoned krijgt is niet eerlijk. Maar toen gebeurde er een wonder. Door zijn Firelands Portal krijgt hij een Fel Reaver. Die heb ik in leve gelaten en zijn hele deck min of meer gediscard. Dus gewonen met Fatigue, met pirates :)

Laatste artifact was Purse of Coins, maar nooit gebruikt

Laatste baas was die draak met die treasures chests.

Eerste beurt al 3x patches en N'zoth First Mate. Dus lekker smorcen.
Al snel maakt hij een 1/1 copy van een chest, die je gratis kan killen want die telt niet mee voor zijn passive!
Ik krijg Wondrous Wand! (draw 3)
Daarmee pakte ik de The Lich King! En die gaf mij de kaart me +2/+2 voor alle minions.
Met een flinke boord de eindbaas op turn 7 dood gekregen.
Ik had 2 X de +1/+1 buff, en kreeg de eindbaas met al die 0/8 crates die treasures droppen. Unleash is dan een tikkie overpowered _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:34:
Lachen, ik houd van data! Jammer dat je dit niet on the fly kunt opvragen of over eerdere maanden :)

Scriptie schrijven heeft wel impact :+

[afbeelding]
Wel grappig dat de data bij mij ook niet klopt. Ik had 2 runs van 12 wins in arena afgelopen maand en hij kwam vertellen dat mijn beste run een 11 win run was :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Frost Lick OP :Y
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kNONgYd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Best apart dat je zoolock uit de vorige expansion, dus zonder nieuwe kaarten, eigenlijk gewoon het beste werkt van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

mosselmossel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:39:
Best apart dat je zoolock uit de vorige expansion, dus zonder nieuwe kaarten, eigenlijk gewoon het beste werkt van alles.
Ik neem aan dat ie corridor creeper gebruikt?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kasai schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:42:
[...]

Ik neem aan dat ie corridor creeper gebruikt?
Nee. Gewoon deze

### Zoo Warlock
# Class: Warlock
# Year of the Mammoth
#
# 2x (1) Acherus Veteran
# 2x (1) Bloodsail Corsair
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Flame Imp
# 2x (1) Malchezaar's Imp
# 1x (1) Mortal Coil
# 2x (1) Soulfire
# 2x (1) Voidwalker
# 1x (2) Prince Keleseth
# 2x (3) Darkshire Councilman
# 2x (4) Saronite Chain Gang
# 2x (5) Despicable Dreadlord
# 2x (5) Doomguard
# 2x (7) Bonemare
# 1x (10) Bloodreaver Gul'dan
#
AAECAcn1AgTECJG8ApfTApziAg0w9wSoBc4H5QfCCLSsAry2AuvCApvLAvfNApXOAqbOAgA=
#

Zou alleen nog best een Despicable Dreadlord of Corsair kunnen vervangen. Maar tot nu toe nog niet echt gemist.

[ Voor 5% gewijzigd door mosselmossel op 12-12-2017 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Jeuj eindelijk dungeon run gehaald, met Priest <3

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
mosselmossel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:39:
Ik zie geen reden waarom dat apart moet zijn.

- je speelt een gefinetuned deck waar er nog geen meta is
- je speelt zoo waarmee je alle experimentele / greedy decks eenvoudig afserveert
- je speelt met zoo ook nog een minion based tempo deck en die zijn juist sterker geworden deze expansion

Over een paar weken haal je met dit deck boven rank 15 een veel lagere winrate: dan moet je ook aan de corridor creepers ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Letterlijk ELK deck kan corridor creeper spelen.. gister kwam ik ze ook tegen in een dragonpriest...
En later kwam ik een murlock warlock tegen (alsof vomit zoo al niet lame genoeg was)... en ja hoor... ook weer die wurm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik mis een concede knop bij dungeon run; want na de 1ste boss kill wil ik wel gelijk een goede reward krijgen anders heeft het weinig zin om door te gaan.
Ook mogen ze rewards uitdelen; als je alle bosses killed dat je 50 gold krijg en bv als je de 4/8 gekilled hebt 5 gold

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kol Nedra schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:01:
Ik mis een concede knop bij dungeon run; want na de 1ste boss kill wil ik wel gelijk een goede reward krijgen anders heeft het weinig zin om door te gaan.
Ook mogen ze rewards uitdelen; als je alle bosses killed dat je 50 gold krijg en bv als je de 4/8 gekilled hebt 5 gold
Ja is irritant inderdaad, soms krijg je echt crap opties qua treasures. Moet je helemaal een game in en dan conceden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Het is wel te zien dat ik weinig standard heb gespeeld en vooral met Arena bezig ben geweest kijkende naar mijn stats :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5lxwt8q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:45
En als ze echt helemaal niks te melden hebben omdat je alleen wat daylies hebt gedaan in Casual dan krijg je te horen dat je tegen spelers uit wel 30 landen hebt gespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even een spell-Hunter deck in elkaar gezet...dat is best wel dik goed en dik lachen zeg. Wel apart vanmorgen; de eerste 5 games die ik ermee gespeeld heb allemaal tegen andere Hunters (4/5 win). Vanmiddag wel variatie in tegenstanders. Ik weet de win rate niet precies (Deck tracker blijft crashen) maar ik ben van 20/0 naar 18/3 gegaan in een game of 10.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Las trouwens op Hearthpwn dat Blizzard Rexxar gaat fixen zodat hij toch ook de nieuwe beasts erbij krijgt in zijn hero power :)

http://www.hearthpwn.com/...stalker-rexxar-to-include

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sypheron schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:25:
Las trouwens op Hearthpwn dat Blizzard Rexxar gaat fixen zodat hij toch ook de nieuwe beasts erbij krijgt in zijn hero power :)

http://www.hearthpwn.com/...stalker-rexxar-to-include
Lijkt me minimaal. Rexxar is al relatief zwak, een kleinere (meer basic) pool maakt hem alleen maar zwakker. Ik heb 'em ook niet in spell-Hunter zitten, Dinomancy is veel sterker als je beasts hebt en dat is altijd het geval in spell-Hunter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:45:
Letterlijk ELK deck kan corridor creeper spelen.. gister kwam ik ze ook tegen in een dragonpriest...
En later kwam ik een murlock warlock tegen (alsof vomit zoo al niet lame genoeg was)... en ja hoor... ook weer die wurm.
Turns out a 0 mana 5/5 is preeeeety good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Instant concede:
Kingsbane Rogue
Questing Mage
Dragonpriest

De rest is wel leuk om tegen te spelen....zucht

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sypheron
Bingo! Eindelijk!
63 bosses met Rogue nodig :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qzB2wuB.jpg

Laatste Rogue had perk dat Deathrattles 2 keer triggeren, had daarbij 6 jade swarmers, 4 jade shurikens, 6 jade golem's en 5 aya's.

[ Voor 40% gewijzigd door Sypheron op 13-12-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Windows update van vandaag heeft m'n HDT om zeep geholpen, in die zin dat zodra HDT UI wil tonen, HDT crasht (heeft te maken met d3d9.dll). Ik kan 'em wel starten, in background draait hij gewoon en in Hearthstone doet hij ook gewoon z'n ding...maar ja, end-game wil UI tonen -> crash. Ook End-game uitzetten kan niet, daarvoor moet je bij de opties zijn...in de HDT UI...

Meer mensen hier last van?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Piet_Piraat7
Ik moet zeggen dat ik de dungeon runs leuk vind met uitzondering van de laatste baas. Gisteren een ijzersterk Druid deck kunnen fabriceren in dungeons; dubbele battlecries en véél jade (dus telkens 2 golems summonen). Bij de laatste baas lag in no-time mijn kant vol met 7/7 jades of hoger.

Hij speelt DOOM geloof ik, in ieder geval een kaart waarmee alles weg is.

Mooi kut, maar ik had nog kaarten in de hand en kreeg weer een board vol. Dit keer met 12/12 jades en hoger.

The Darkness speelt wéér een kaart waarmee alle minions weg zijn.

Vloeken. Per toeval trek ik een treasure kaart van 1 mana waarmee ik mijn hele hand vul. Kreeg al een paar zweet druppeltjes maar a là, ik vul voor de derde keer mijn kant van het board met 16/16 jades en hoger.

The Darkness speelt psychic scream en stopt alle jades terug in mijn deck die nu zoveel mana kosten dat ze onspeelbaar zijn. -O-

..daar kan ik toch niks tegen beginnen. Drie keer volledige board clears :N gewoon echt niet leuk ontworpen

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:20:
Instant concede:
Kingsbane Rogue
Questing Mage
Dragonpriest

De rest is wel leuk om tegen te spelen....zucht
Vind je King's Bane rogue echt zo erg?
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:17:
Ik moet zeggen dat ik de dungeon runs leuk vind met uitzondering van de laatste baas. Gisteren een ijzersterk Druid deck kunnen fabriceren in dungeons; dubbele battlecries en véél jade (dus telkens 2 golems summonen). Bij de laatste baas lag in no-time mijn kant vol met 7/7 jades of hoger.

Hij speelt DOOM geloof ik, in ieder geval een kaart waarmee alles weg is.

Mooi kut, maar ik had nog kaarten in de hand en kreeg weer een board vol. Dit keer met 12/12 jades en hoger.

The Darkness speelt wéér een kaart waarmee alle minions weg zijn.

Vloeken. Per toeval trek ik een treasure kaart van 1 mana waarmee ik mijn hele hand vul. Kreeg al een paar zweet druppeltjes maar a là, ik vul voor de derde keer mijn kant van het board met 16/16 jades en hoger.

The Darkness speelt psychic scream en stopt alle jades terug in mijn deck die nu zoveel mana kosten dat ze onspeelbaar zijn. -O-

..daar kan ik toch niks tegen beginnen. Drie keer volledige board clears :N gewoon echt niet leuk ontworpen
Tja dat is je straf omdat je jade's speelt :+

Atlas#22744

• Sypheron
Bij de laatste bazen is het echt goed kijken wát je speelt en vooral ook hoeveel je speelt.
Als je deathrattles speelt kun je vaak wat meer spelen, omdat die wat minder gevoelig zijn voor board clears, maar aan de andere kant ook wel oppassen welke in verband met het overnemen van je minions.
Je hele board volgooien met minions is eigenlijk gedurende de hele run geen goed idee in verband met board clears of vage effects.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Gisteren voor het eerst een laatste boss verslagen met Priest, ik kreeg Azari the Devourer als laatste.
Had vooraf gekozen voor het hele C'thun pakket , Steel 3 kaarten van je tegenstander zijn hand +3 spell dmg en dubbele battlecry.

Uiteindelijk ben ik helemaal leeg kwa kaarten, speel ik c'thun die al 24/24 is geworden.
Ondertussen had ik een dreadstreed van hem gepakt en ook dood gemaakt, waardoor ik deze constant op mijn bord terug kreeg.
Kwam er dus op neer dat hij nog 1 hp over had, ik geen kaarten meer maar 1 dreadstreed.

Nu de andere classes nog :)

• Kol Nedra
ontvang je alleen een card back als je dungeon run complete met alle classes?

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 14-12-2017 10:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kol Nedra schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:18:
ontvang je alleen een card back als je dungeon run complete met alle classes?
Ja, beetje karig :)

Ik had zelfs overigens het legendary wapen van Shaman uit een pakje getrokken. Op het eerste oog erg slecht. Op het tweede oog ook. Toch heeft die me een paar keer erg goed geholpen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-12-2017 10:25 ]

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:17:
Is dat zo? Ze kosten altijd max 10 mana....maar ja, 1 jade per beurt zet geen zoden aan de dijk.

Kasai schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:24:
Vind je King's Bane rogue echt zo erg?
King's Bane valt inderdaad nog wel te doen...met spell-Hunter gister een keertje tegengekomen en redelijk makkelijk van gewonnen. Tegen een klassieke Miracle ging ik er wel hard af. Moet wel zeggen dat die speler wist wat hij / zij deed; Hunter heeft geen table clear dus op een gegeven moment was het van 0 table naar 2x 4/4 + 2x 8/8 + 2 kleintjes op de flanken tegen de nieuwe Hunter removal. Goed getimed, goed gepositioned, 2e beurt erna fatal. King's Bane kan die druk niet zetten omdat er een berg utility minions in zitten...3/1, 2/2, 3/2...allemaal niet boeiend als je met een berg wolves inkomt en Explosive Traps hebt.

Met m'n Warlock nog geen King's Bane tegengekomen, daar hoop ik nog altijd op. Gnomeferatu in-hand als extra win condition is te mooi om te laten liggen (helemaal leuk als je Gnomeferatu into The Darkness kan spelen).

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 175 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.