Heb ~12k dusts en ~2k gold. Deze keer weinig gold gespaard omdat ik na KoFT vooral met arena bezig was. Wel de nodige "Amazon coins" ingeslagen om na vanavond maar de pre-order te doen. Ik hoop altijd nog op een coins-back actie, mja het lijkt niet echt meer te komen. Heb al ~2J geen geld in HS gestoken dus mag weer eens Blizz een steuntje geven. Het wordt dus ~80 packs, een aantal waarmee ik begon met vrijwel alle EXP's.
Van de kaarten hoop ik vooral Kathrena en Val'anyr te trekken, en mogelijk ook het Hunter wapen.
van de classes:
Mage: meh. Krijgt weer zo'n interactieve (not!) kaart in Leylinge. Misschien kan man een big spell mage spelen, mja traditioneel vind ik deze class al minder leuk omdat er niet veel minion interacties zijn. Of moet man agro gaan met secrets/mechs...
Druid: niks voor nieuwe decks. Ga wel eens een DR/Taunt/Zoth deck bouwen, waarschijnlijk alleen voor een paar dagen lol though.
Hunter: hier wil ik het meeste mee experimenteren. Kathrena biedt veel mogelijkheden. De class wordt na de kaart "to my side!" wel door iedereen de ground ingestampt
Paladin: handbuff of control met healing/blackguard. Ik zie hier ook mogelijkheden.
Priest: super veel OP kaarten, maar biedt weinig nieuwe mechanics (Mss maak ik een fout bij Temporus?). Priest zie ik nu al teveel op ladder en de verwachting is dat ze met die nieuwe kaarten nog dominanter worden. Alleen daardoor wil ik ze niet teveel spelen.
Rogue: ben heel slecht in deze class. Misschien ga ik maar mijn Jade deck aanpassen als ik veel Rogue kaarten uit packs krijg. Ik vind dat ze wel veel leuke kaarten gekregen hebben.
Shamen: Evolve vind ik eigenlijk een klote mechanism. Elementals daarentegen wel leuk, de twee nieuwe elementals bieden veel mogelijkheden maar van de andere kaarten zie ik snel niet waarvoor ze gebruikt kunnen worden.
Warlock: ik denk dat zoo nog sterker wordt met die 2 "common" kaarten. Van demon/control/Rin verwacht ik niet echt veel.
Warrior: Lijkt leuk, zeker voor CW fan als ik. Ben alleen bang dat ik met 80 packs niet de nodige kaarten trek. Veel van de nieuwe kaarten lijken bij te kunnen dragen an CW namelijk.
Dus voor mij wordt 't in het weekend vooral Hunter/Paladin en misschien Warrior/Shamen/Druid.
(Eigenlijk is deze post misschien 7 uurtjes te vroeg. We gaan zien wat het vanavond gaat brengen.)