Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Ja, dat wordt weer een lekkere combo :)

Heb hierboven trouwens mijn 'wanna haves' legendaries uit de komende expansion gepost, welke hopen jullie echt uit een pack te trekken en ga je desnoods craften als dat niet gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:03
Tot nu toe heb ik alleen maar echt interesse in Sonya Shadowdancer en Val'anyr.

Kingsbane, Zola the Gorgon, Kathrena Winterwisp, Aluneth en Grumble Worldshaker zijn ook interessant, maar het craften van deze laat ik voorlopig achterwege aangezien deze toch wat meer situational zijn.

Lynessa Sunsorrow stond eerst ook op m'n lijstje, maar nadat ik las dat deze de paladin Quest niet triggered ging die er heel snel vanaf. :r

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Ik heb zo weinig van de reveals gevolgd dat ik eigenlijk totaal geen idee heb wat ik kan verwachten vrijdag. Ik heb wel dik 6k gold, 5k dust en een pre-order gedaan.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

mosselmossel schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:23:
Ik heb zo weinig van de reveals gevolgd dat ik eigenlijk totaal geen idee heb wat ik kan verwachten vrijdag. Ik heb wel dik 6k gold, 5k dust en een pre-order gedaan.
Hetzelfde hier, ga lekker blind de expansion in met bijna 5k gold en 8k+ dust met de preorder. Heb er wel zin in want betrap mij er de laatste tijd veel op dat ik weinig plezier heb aan HS.
Edit: Heb laatst wel wat Wild gespeeld en dat ging mij een stuk beter af. Speel vaker standard gezien ik GvG en Naxx geheel mis niet zo gek maar toch speelt het een stuk relaxter @rank20 weliswaar maar toch.

[ Voor 18% gewijzigd door hifigamefreak op 04-12-2017 12:33 . Reden: Ervaringen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Heb ~12k dusts en ~2k gold. Deze keer weinig gold gespaard omdat ik na KoFT vooral met arena bezig was. Wel de nodige "Amazon coins" ingeslagen om na vanavond maar de pre-order te doen. Ik hoop altijd nog op een coins-back actie, mja het lijkt niet echt meer te komen. Heb al ~2J geen geld in HS gestoken dus mag weer eens Blizz een steuntje geven. Het wordt dus ~80 packs, een aantal waarmee ik begon met vrijwel alle EXP's.

Van de kaarten hoop ik vooral Kathrena en Val'anyr te trekken, en mogelijk ook het Hunter wapen.

van de classes:
Mage: meh. Krijgt weer zo'n interactieve (not!) kaart in Leylinge. Misschien kan man een big spell mage spelen, mja traditioneel vind ik deze class al minder leuk omdat er niet veel minion interacties zijn. Of moet man agro gaan met secrets/mechs...

Druid: niks voor nieuwe decks. Ga wel eens een DR/Taunt/Zoth deck bouwen, waarschijnlijk alleen voor een paar dagen lol though.

Hunter: hier wil ik het meeste mee experimenteren. Kathrena biedt veel mogelijkheden. De class wordt na de kaart "to my side!" wel door iedereen de ground ingestampt :)

Paladin: handbuff of control met healing/blackguard. Ik zie hier ook mogelijkheden.

Priest: super veel OP kaarten, maar biedt weinig nieuwe mechanics (Mss maak ik een fout bij Temporus?). Priest zie ik nu al teveel op ladder en de verwachting is dat ze met die nieuwe kaarten nog dominanter worden. Alleen daardoor wil ik ze niet teveel spelen.

Rogue: ben heel slecht in deze class. Misschien ga ik maar mijn Jade deck aanpassen als ik veel Rogue kaarten uit packs krijg. Ik vind dat ze wel veel leuke kaarten gekregen hebben.

Shamen: Evolve vind ik eigenlijk een klote mechanism. Elementals daarentegen wel leuk, de twee nieuwe elementals bieden veel mogelijkheden maar van de andere kaarten zie ik snel niet waarvoor ze gebruikt kunnen worden.

Warlock: ik denk dat zoo nog sterker wordt met die 2 "common" kaarten. Van demon/control/Rin verwacht ik niet echt veel.

Warrior: Lijkt leuk, zeker voor CW fan als ik. Ben alleen bang dat ik met 80 packs niet de nodige kaarten trek. Veel van de nieuwe kaarten lijken bij te kunnen dragen an CW namelijk.

Dus voor mij wordt 't in het weekend vooral Hunter/Paladin en misschien Warrior/Shamen/Druid.

(Eigenlijk is deze post misschien 7 uurtjes te vroeg. We gaan zien wat het vanavond gaat brengen.)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:15
Een hoop van de nieuwe kaarten die ik zie lijken voor lategame gemaakt. Het is fijn als je op beurt twee al een Ragnaros recruit (voor zover mogelijk), maar meestal stop je toch aardig wat low cost minions in je deck om het begin van het spel te overleven dus de kans op low value bij recruit is best hoog door het random gedeelte.

Sowieso trigger je geen battlecries meer, dus die vallen af. Low cost minions zijn fijn, maar die wil je in het begin van je game en niet later tegen een (soms dure) recruit cost. Dus waar is recruit handig voor? De deathrattle / taunt minions van een hoge cost. En daar valt dat stukje random mij dan weer tegen. Ik wil geen Sylvanas trekken als de tegenstander niks heeft liggen. Of een Ragnaros trekken als de tegenstander juist een bord vol low cost minions heeft ge-vomit.

In Wild zul je best leuke fun combinaties kunnen doen met de nieuwe kaarten, maar ik sta tot nu toe nog niet te springen.

[ Voor 23% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 04-12-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:42:
Een hoop van de nieuwe kaarten die ik zie lijken voor lategame gemaakt. Het is fijn als je op beurt twee al een Ragnaros recruit (voor zover mogelijk), maar meestal stop je toch aardig wat low cost minions in je deck om het begin van het spel te overleven. Juist met recruit haal je veel waarde als je vooral hoge cost minions hebt.

Sowieso trigger je geen battlecries meer, dus die vallen af. Low cost minions zijn fijn, maar die wil je in het begin van je game en niet later tegen een (soms dure) recruit cost. Dus waar is recruit handig voor? De deathrattle / taunt minions van een hoge cost. En daar valt dat stukje random mij dan weer tegen. Ik wil geen Sylvanas trekken als de tegenstander niks heeft liggen. Of een Ragnaros trekken als de tegenstander juist een bord vol low cost minions heeft ge-vomit.

In Wild zul je best leuke fun combinaties kunnen doen met de nieuwe kaarten, maar ik sta tot nu toe nog niet te springen.
Een "pull a random minion from your deck" effect werkt vaak alleen als je het in de early game doet op een minion die veel power levert.

Late game een random sterke minion neerleggen is toch minder goed dan late game een sterke minion neerleggen.

Zelf denk ik dat recruit als mechanic teveel mana kost om viable te zijn, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat Recruit ook een deck-thining mechanisme is. Dat alleen kan het al waard zijn...in bepaalde decks.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:44
Zarhrezz schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:09:
Vergeet niet dat Recruit ook een deck-thining mechanisme is. Dat alleen kan het al waard zijn...in bepaalde decks.
Idd, speel een heavy spell/weapon deck met enkel alleen sterke minions.....werkt prima :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Ik vind dat recruit juist een gezond portie RNG heeft. Het ligt namelijk aan de deckbuilder om de kans te verhogen, een gewenste minion uit je deck te recruit'en. Op termijn is er zelfs voor je tegenstander maar een beperkte RNG voor vooral DR "recruiters". Immers kent iedereen de deck list van netdecks en dus ook alle mogelijke uitkomsten.

Of het werkt (lees: competitief) is natuurlijk een ander verhaal.

Het is in die zin heel anders dan Babbling Book/Tome, waar de uitkomst geen houvast aan heeft. Dat veroorzaakt juist veel frustratie.
xelfer schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:45:
[...]

Een "pull a random minion from your deck" effect werkt vaak alleen als je het in de early game doet op een minion die veel power levert.

...

Zelf denk ik dat recruit als mechanic teveel mana kost om viable te zijn, maar we gaan het zien.
Heel erg mee eens met deze statement. (komt niet vaak voor :D)

Echter dat is juist de reden dat veel recruit kaarten een hoge mana kost hebben. Je wil namelijk voorkomen dat een game door een early game coinflip direct beslist wordt (zoals Barnes...)

... over mogelijke combos: T3 coin Meatwagon, T4 Dark iron dwarf op je Meatwagon en recruit je die Dragonhatcher en los geht 's! Natuurlijk in de praktijk krijg je vaker je tweede meat wagon dan de Dragonhatcher ;D

[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 04-12-2017 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, daar is het Warrior weapon dan...8 mana voor wat recruiting...

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/355/496/636479714667997227.png

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mofkees schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:27:

(Eigenlijk is deze post misschien 7 uurtjes te vroeg. We gaan zien wat het vanavond gaat brengen.)
vanavond?? wat is er dan?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Final reveal stream op twitch over iets minder dan een uurtje.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DQIzuR1VAAAsD7g.jpg:large

Stream begint over 10 minuten!
https://www.twitch.tv/playhearthstone

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2017 19:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
whoa had niet verwacht dat ze met Druid gewoon mijn gepland experiment ge-showcased hebben :D

Die Darkness is ook wel leuk voor een mill deck zeg.

Warrior deck was erg greedy en zoals verwacht redelijk clunky, zelfs tijdens Stream.

Hunter all spell deck was redelijk soepel, mja die had wel goeie draws tegen een zeer langzaam deck. Het ziet wel goed uit in Stream maar heb mijn sterke twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Master Oakheart kan ook wel leuk zijn...
1-cost: Tar Lord, Bolvar, Tar Lurker of 1-cost utility (zijn er best veel van)
2-cost: Scaled Nightmare, Alley Armorsmith, Finja, Gurubashi Berserker, Red Mana Wyrm, Tundra Rhino, Voodoo Hexer, etc.
3-cost: Hadronox, Al'Akir, Ancient of Blossom, Blackguard, Crazed Worshipper, Direhorn Hatchling, Knuckles, Lyra the Sunshard, Psych-o-Tron

Goed, je zal uit moeten kijken met BC kaarten met 1/2/3 Attack, maar de value kun je enigszins sturen en die kan enorm zijn.

Shimmering Courser lijkt wel een smeekbede om m'n Dinomancer deck weer te herbouwen...

En Murmering Element + The Darkness....

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Leuke reveal stream! Weet alleen niet zo goed wat ik allemaal zou willen craften :+

Qua legendaries denk ik alleen Zola the Gorgon en dan Kingsbane.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Je kreeg toch bij de eerste 10 pakjes altijd een Legendary toch? en daarna pas bij ~40 packs?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:38:
Je kreeg toch bij de eerste 10 pakjes altijd een Legendary toch? en daarna pas bij ~40 packs?
Yeah bij de eerste 10 kaarten van elk soort packs heb je gegarandeerd een legendary inderdaad en daarna heb je de pity timer.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
En daarnaast krijgt iedereen bij launch van K&C een random legendary weapon. Als je niet al te veel pech hebt moet je uit de pre-order 3 legendaries kunnen halen, er van uit gaande dat de gemiddelde drop-rate voor een legendary 1 op 20 packs is... (1 gegarandeerd in de eerste 10 en daarna 2 in de volgende 40 packs)

Hoop dat ik net zoveel mazzel heb als bij de vorige expansion, toen zat ik met 138 packs op 9 legendaries, 1 op 15 dus :9~

[ Voor 28% gewijzigd door The_Big_Easy op 05-12-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:38:
- Minstens 1 legendary bij de eerste 10 packs van een set;
- Gemiddelde droprate is 1 op 20 packs;
- Pity timer is 40 packs.

Dat gezegd hebbende kan je dus uit 50 packs minstens 2 legendaries halen, maar uit 89 packs ook maar 2 legendaries en uit 129 packs maar 3 legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
xelfer schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:48:
[...]

- Minstens 1 legendary bij de eerste 10 packs van een set;
- Gemiddelde droprate is 1 op 20 packs;
- Pity timer is 40 packs.

Dat gezegd hebbende kan je dus uit 50 packs minstens 2 legendaries halen, maar uit 89 packs ook maar 2 legendaries en uit 129 packs maar 3 legendaries.
Jammer dat je niet kan kijken hoever je bent, want volgens mij is het bij mij het geval dat ik nog geen 10 packs van old gods heb gedaan na de patch met die legendaries...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Ow er is nu zelfs een 5/5/5 Ooze. Verder zijn er redelijk wat end of turn cards bijgekomen, misschien wordt het nog wat voor Drakkari Enchanter.

Zie snel niet zo'n power common als Bonemare en Scalebane, dat is positief.

Tegen freeze mage is er nu Kobold Monk. Exodia gaat waarschijnlijk heel sterk worden, daartegen zie ik nog geen counter.

[ Voor 21% gewijzigd door Mofkees op 05-12-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 09:46
Mofkees schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:27:
Ow er is nu zelfs een 5/5/5 Ooze. Verder zijn er redelijk wat end of turn cards bijgekomen, misschien wordt het nog wat voor Drakkari Enchanter.

Zie snel niet zo'n power common als Bonemare en Scalebane, dat is positief.

Tegen freeze mage is er nu Kobold Monk. Exodia gaat waarschijnlijk heel sterk worden, daartegen zie ik nog geen counter.
Je kunt evt kobold monk stealthen of immune maken voor magic damage. Dan heb je wel een redelijke counter tegen exodia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Van mij hadden er echt meer kaarten mogen zijn zoals Kobold Monk. Je kunt je nauwelijks beschermen tegen spells in HS, termijn minions vaak langs taunt moeten. Er zou echt wat meer tegen spells gedaan moeten kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, die Hooked Reaver is ook wel lekker voor Warlock...

Kobold Monk is wel interessant...in combinatie met Stealth voorkom je een Exodia OTK, en met Evasion dodge je nog een paar beurten...helemaal leuk met Valeera DK.

Toch hoop ik stiekem wel op Rin uit een pack...
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:36:
Van mij hadden er echt meer kaarten mogen zijn zoals Kobold Monk. Je kunt je nauwelijks beschermen tegen spells in HS, termijn minions vaak langs taunt moeten. Er zou echt wat meer tegen spells gedaan moeten kunnen worden.
Doe mij maar een Explosive Trap die triggert op damage van spells...

Edit:
Tegen Exodia is Potion of Polymorph + Explosive Runes wellicht interessant; als je 'em op 5 of lager zet en die 2 secret neerlegt is het over (tenzij Exodia opeens Eater of Secrets gaat runnen).

Twilight Acolyte is trouwens wel een geniale counter tegen The Darkness.

[ Voor 59% gewijzigd door Zarhrezz op 05-12-2017 22:10 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Die 4 mana 20/20 minion kun je niet silencen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:38:
Die 4 mana 20/20 minion kun je niet silencen neem ik aan?
Als ie in z'n dormant state zit kan je hem niet eens targetten, net als Sherazin, Corpse Flower. En als je er een Defender of Argus naast legt krijgt ie ook geen +1/+1 en taunt... Je kan natuurlijk wel een Shadow Word: Death achter de hand houden...

[ Voor 10% gewijzigd door The_Big_Easy op 06-12-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wel een grappige kaart :) maar in HS heb ik liever vier 5/5 minions dan één 20/20

[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 06-12-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:46:
Wel een grappige kaart :) maar in HS heb ik liever vier 5/5 minions dan één 20/20
Yup, single target removal is gewoon staple. Het is conceptueel gaaf, maar alles en iedereen heeft wel iets achter de hand voor een groot iets. Op z'n best is het een mooie dreiging die een andere prime target beschermt tegen removal (ga je de Lich King removen als je al 2 candles hebt staan?).

Merk op dat je The Darkness ook niet moet recruiten...dan heb je een 20/20 dormant (table-space -1) en geen candles in het deck van je tegenstander om 'em wakker te maken...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
Vannacht krijg je twee nieuwe quests ipv eentje, lees ik net. Even opletten dus dat je je oude quests op tijd wegspeelt.

--

Intussen heb ik even wat decks ge-theorycraft: het valt me niet mee. Er zijn weinig echt nieuwe decktypes en behalve Kingsbane zie ik weinig legendaries die ik graag wil hebben of die Gul'dangerous-goed zijn. Temporus hoop ik uit een pakje te krijgen. Master Oakenfold is een geweldig leuke kaart maar past eigenlijk alleen in Warrior en Druid en dan is de combo met Hadronox ook nog gemankeerd. Meh. Veel kaarten om bij af te wachten. Gelukkig zijn er de dungeon runs. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:11:
Vannacht krijg je twee nieuwe quests ipv eentje, lees ik net. Even opletten dus dat je je oude quests op tijd wegspeelt.
Top! Ik loop echt vet achter met quests, vandaag maar ff het er snel doorheen jassen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks for the heads-up! Ik was van plan om er 2 open te houden richting release..toch maar ff opruimen dan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Voor de geinteresseerden: hier een link naar een reddit page met daarop de verzamelde linkjes naar de kaart-reviews van de streamers.

Paar opmerkingen: niet elke streamer heeft alles al online staan en niet elke streamer is gaan reviewen na alle kaarten gezien te hebben (Dog, Strifecro, Trump). Kibler en Kripp zijn wel volledig en voorbereid. Kibler geeft helaas bijna nergens aan of hij denkt dat een kaart veel/weinig gespeeld zal worden, maar hij denkt heel anders dan Kripp dus dat geeft wat contrast. Vond Kripp z'n bucket-ranking wel een stuk beter dan de standaard sterren. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
een van de leukste Tavern Brawl is nu live :D

reward is helaas maar een standard pack :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja echt heel suf. Drie weken pakjes-hype en de avond van te voren weer classic... 8)7 Daily quests zijn ook bugged: niet iedereen krijgt een nieuwe quest op het moment. Verder kan je je decklists al importen.

Ik ga morgen zeker craften: 1x Cube, 1x Dragons Fury, 2x Psychic Scream.
Ik wacht nog even met: Unstable Evolution en Call to Arms want die decks spreken me maar half aan.

Qua legendaries heb ik alleen Kingsbane, Temporus en Oakenfold op het oog. Met de laatste kijk ik eerst ff de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Of 0 nieuwe quests....

Helemaal niet, maar goed, ik ben niet de enige zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mosselmossel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 03:56:
[...]

Of 0 nieuwe quests....

Helemaal niet, maar goed, ik ben niet de enige zie ik.
Helaas geen nieuwe quest ontvangen, hopelijk ter compensatie 1 free pack van nieuwe expansion :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier geen quest. Grote kans dat ze 1 pack compensation gaan geven aan de US gebruikers. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hoe Krip denkt over de nieuwe aankomende kaarten:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Dat is de youtube versie van de review die ik al had gepost.

Ik heb overigens gewoon weer quests gekregen en verwacht bij de launch gewoon een extra dungeon-run quest te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 01:03
Releasetijd is rond 5:00h 's nachts: https://twitter.com/playh...status/938640411412766720

:z

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 09:46
Vorige keer zeiden ze hetzelfde, ging de update in EU om 11 uur live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Mooi, heb ik geen excuus vanavond, kan ik mooi aan m'n scriptie werken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nitai schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:52:
[...]

niet echt......vanavond om 8pm/9pm nederlandse tijd kun je inloggen op je Amerikaanse account ;)
toch? of heb ik het verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 07-12-2017 15:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:23
xelfer schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:57:
[...]

Morgen dus vroeg de wekker zetten. *O*

spoiler:
Om half 7.....

om naar werk te gaan.....
mag je nog uitslapen zzzz 5:45 gaat hier de wekker kan ik mooi in de trein mn packs openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik ben morgenochtend vrij, want kaarten voor Pearl Jam scoren. Dus ik zal wel pakkies openmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:39:
[...]

mag je nog uitslapen zzzz 5:45 gaat hier de wekker kan ik mooi in de trein mn packs openen
Op maandag en dinsdag moet ik er ook om half 6 uit dus ik ken het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik kan morgen 31 pakjes openen (3 ''gratis'' van 3 weken Brawl) en 2800 gold :)
dus zoiezo 1 Legendary :D

Heb ook nog de Total Dominance quest, 2/7 wins atm dus nog even te gaan

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 07-12-2017 18:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
OMG the nieuwe expansion is LIVE!!! op EU :D

Ik kreeg Dragon Soul gratis, welke wapen jullie?

[ Voor 77% gewijzigd door Kol Nedra op 07-12-2017 19:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Huh bij mij is ie al live.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Ja, ik heb al pakjes geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bij mijn 10de pakje kreeg ik The Darkness

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 06-10 22:34
Boeh Woecleaver :(

Een van de minste denk ik.

Wel erg vet dat hij nu al live is!

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:11:
OMG the nieuwe expansion is LIVE!!! op EU :D

Ik kreeg Dragon Soul gratis, welke wapen jullie?
Ik heb warlock wapen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 06-10 22:34
6 legendarys uit de pre order en cadeau pakjes, niet slecht!

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

100 pakjes,
6 legs, moet nog even opzoeken welke het zijn. Iig Warlock weapon en Rogue weapon.

Maar ook...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IJpfGSfdAwXD83omGxDVmlsk/full.png

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ballista shot hunter upgrade in dungeon run: cost 1 mana en doet 3dmg :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Aluneth, het Wizard weapon. Beetje een suicide kaart ben ik bang, maar ik ga 'em zeker proberen. Ook al gaat er direct een ooze op, is het toch draw 3 voor 6 mana.

Edit:
Eerste pack: Twig of the World Tree oOo
Daarnaast uit 57 packs nog Grumble, Rin en Sonya. Verder wat gold uitgegeven tot pity timer; Rhok'delar. Daarna na nog eens 26 packs Togwaggle.

[ Voor 36% gewijzigd door Zarhrezz op 07-12-2017 21:40 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
De queue voor Dungeon run is lang lol, ik wacht nu al 3 minuten ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik kom er net achter dat AF. K toch anders is dan op de stream xD

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Oh damn, het begint in elk geval erg goed voor mij, legendary loot: Kings Bane, het rogue wapen *O*
Nu de rest nog, als dat maar geen afknapper gaat worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 10-10 12:45
Nitai schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:52:
[...]

Succes met je scriptie :P

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kasai schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:21:
Ik kom er net achter dat AF. K toch anders is dan op de stream xD
haha ben benieuwd.....idd op de stream was ie echt afk :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
heb 70 packs geopend:

- 5 legs (golden 0), Mage/Druid weapons, Kathrena (erg blij, enige must have voor mij op het moment), Grumble, Yip. Kreeg ook nog Priest weapon kado.
- 249 common (waarvan 3 golden, erg weinig)
- 80 rares (4)
- 15 Epic (2)

Precies 7400 dusts, zonder Priest weapon mee te rekenen. Heb dus 1 Leg meer getrokken dan gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Wth, het werkt al? Was toch maar om 5u smorgens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Zo, 70 packs op EU:
5 legs + wapen (1 golden)
18 epics (2 golden)

Dikke loot dus *O* . Wel zes keer To My Side en het wapen is dat warrior stokje. Meh.
Ixlid, Alanna, Lynessa, Temporus oOo, Man'ari.

Vraag me af of ik die golden Alanna zal dusten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 10-10 12:45
21 packs
4 epics
3 legendaries: Runespear, ixlid fungal lord, Zola the gorgon

en als eerste legendary wapen heb ik Kingsbane (rogue)

Goede loot wat betreft het aantal legendaries uit de hoeveelheid packs natuurlijk
Maar nog niet zozeer legendaries die ik vandaag direct in een deck ga stoppen.

[ Voor 37% gewijzigd door louzy82 op 07-12-2017 20:55 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
31 packs

1 Legendary: The Darkness (pity timer op de 10de pack)
8 Epics

Gratis Wapen: Dragon Soul (priest wapen)
dus nog 19 packs te gaan voor mijn 2de Legendary 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Kol Nedra op 07-12-2017 21:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou tot nu toe niet veel geluk volgens mij 4 Legendary's + het wapen uit 110 pakjes :'( :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
106 pakjes
12 legendaries: Twig, thok'dela, Kathrena, Alanna, Val'anyr, Lynessa, Temporus, Kingsbane, Skull of te Man'ari, Yip, Zola, The Darkness,

23 epics.

Sick gerolld.

[ Voor 5% gewijzigd door mosselmossel op 07-12-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mosselmossel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:52:
106 pakjes
12 legendaries: Twig, thok'dela, Kathrena, Alanna, Val'anyr, Lynessa, Temporus, Kingsbane, Skull of te Man'ari, Yip, Zola, The Darkness,

23 epics.

Sick gerolld.
RNG ten top

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 07-12-2017 23:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:52:
106 pakjes

23 epics.

Sick gerolld.
Zo das nog eens een pack opening 8) 8) 8) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
A.F. Kay slaat nergens op, als je een slow deck hebt verlies je

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Pakjes op NA ook binnen: hier Aluneth en helaas maar twee legendaries op 60 packs (precies gemiddeld met mijn dikke EU loot). Wel precies degene die ik wilde: Kingsbane (en Zola)! Passen mooi in mijn Reno-C'thun-N'zoth rogue.

Ben alles bijeen erg tevreden. Geen dubbele (over twee accounts) en niet teveel rommel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

In totaal nu 20 packs geopend;

Ixlid, fungal lord
Golden Zola the Gorgon
The Runespear

Skull of the Man'ari had ik dus als reward.

Vandaag nog stuk of 20-30 openen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe krijg je je wapen precies? Direct bij het inloggen? Of in je eerste pakje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:57:
Hoe krijg je je wapen precies? Direct bij het inloggen? Of in je eerste pakje?
Bij inloggen inderdaad :) En je krijgt een dugeon run quest.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Is het al een beetje duidelijk welke decks sterk zijn?
Ik heb net even wat met een Dragon Priest deck zitten spelen en dat speelt erg lekker weg
Wil ook nog rogue proberen met dat nieuwe wapen maar weet het nog niet helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LangeQuin schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:54:
Is het al een beetje duidelijk welke decks sterk zijn?
Ik heb net even wat met een Dragon Priest deck zitten spelen en dat speelt erg lekker weg
Wil ook nog rogue proberen met dat nieuwe wapen maar weet het nog niet helemaal.
lol, na de eerste dag? Over een paar weken is de meta wel weer bekend.

Gisteren m'n Warlock wat aangepast. Rin kwam uit een pack, dus tja, die moet je dan toch even proberen. Was die kneuter de turn dat ik de destroyer in hand had door z'n deck heen }:|

Rin is wel heel traag...jammer dat het een Warlock en geen Wizard is; Alanna zou mooie synergy zijn. Ik ga nog wel kijken naar wat non-demon opties (Arcane Giant, Arcane Tyrant), who knows.

Ik heb ook The Darkness gecraft en erin gestopt...flinke tempo loss, maar je tegenstander zal er op moeten anticiperen en daarnaast is het GG Highlander (wat toevalligerwijs 2 uit de 3 games gisteravond waren...yay sample-size).

Ik heb ook Harrison Ford maar even gecraft, die had ik nog niet en de card draw zal de komende tijd wel value opleveren.

Het Rogue weapon ga ik denk ik ook wel craften...erg interessante kaart en weinig counters (ik kan eigenlijk alleen Gnomeferatu bedenken...die runde ik al en is nu beter).

Ik heb Sonya ook al en toen kwam de gedachte bij me op..."hé, dat is een mooie Rogue quest enabler zeg!"...en dan hebben we ook nog Cheat Death en Elven Minstrel. Ik gok dat ik er geen vrienden mee ga maken (tenzij je de scheldkanonnade-friend-requests meerekent), maar ik ga het toch proberen })

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:29:
[...]
Ik heb ook The Darkness gecraft en erin gestopt...flinke tempo loss, maar je tegenstander zal er op moeten anticiperen en daarnaast is het GG Highlander (wat toevalligerwijs 2 uit de 3 games gisteravond waren...yay sample-size).
Dat is zo een bazen kaart op turn 4, lekker die Razakus Priest narren.... :D
Heb het in m'n Wild Big Priest gestopt. Wel tricky dat Yshraaj hem trekt, maar verder ben ik er wel blij mee.
Ga hem nog in een Mill Rogue stoppen, maar effe kijken hoe en wat.

Gisteren met Hunter de Dungeon run gehaald, was erg leuk. De eerste bossfights zijn niets aan, maar daarna is wel lachen. Soms echt bizarre dingen die die boss uithaalt. Zo is The Darkness daaro echt OP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Mijn oogst na 110 packs (50 van de pre-order, 6 free en 54 met gold) was nogal mager vond ik zelf: 'maar' 5 legendaries en ik miste een hope goede epics -O- . Daarom maar besloten om de 3.2k gold die ik wilde bewaren voor volgend jaar ook maar stuk te slaan op wat packs. Dat was een goede keuze, daar kwamen nog 3 legendaries en wat leuke epics uit :P . Al met al na in totaal 143 packs een gemiddelde score, maar ben wel erg blij met de legendaries, behalve het Warlock wapen zij het allemaal toffe cards die we denk ik zeker in de meta terug gaan zien de komende tijd.

Mijn final results:
9 x Legendary:
Twig of the World Tree
Ixlid, Fungal Lord
Dragoncaller Alanna
Val'anyr
Kingsbane (Loot)
Grumble, Worldshaker,
Skull of the Man'ari
The Darkness
Master Oakheart

Verder nog:
14 x golden common
7 x golden rare
2 x golden epic
27 x regular epics waarvan 4 duplicates
rare & common complete

Heb wel een shitload aan duplicates na 143 packs maar wacht nog even met dusten (wellicht wordt er nog generfed), heb nog 5600 dust staan en daar kan ik me in eerste instantie wel mee redden.

Epics die ik helemaal nog niet heb maar wel minstens 1 of wellicht zelfs 2 van wil hebben:
Psychic Scream
Unstable Evolution
Windshear Stormcaller
Arcane Tyrant
Carnivorous Cube

Legendaries die ik zeker ga craften:
Kathrena Winterwisp

Legendaries die ik mogelijk ga craften als ze viable blijken te zijn:
Temporus (volgens Kripp echt OP)
Rhok'delar (als Spell Hunter een ding gaat worden, moet Hunter nog naar 500 wins brengen dus ga bovengemiddeld vaak Hunter spelen denk ik)
Sonya Shadowdancer (Moet Rogue ook nog naar 500 wins brengen)
Geosculptor Yip

Nu eerst maar eens wat aankloten op rank 18 en kijken wat er de komende weken komt bovendrijven in de meta :)

Edit: de eerste 2800 dust is al stukgemaakt op 3 epics en Kathrena Winterwisp 8)

[ Voor 3% gewijzigd door The_Big_Easy op 08-12-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou na de pack opening gisteren ben ik eigenlijk best wel zuur want 90€ + 4k gold lichter en maar 5 Legendary's + het wapen is toch behoorlijk mager.

Gelukkig heb ik ook nog wat dust en een redelijke collectie dus kan nog wel wat craften en de power level is minder hoog maar dit is toch moeilijk om bijv. ander gamers en mijn vrouw uit te leggen dat je voor zoveel geld zo weinig krijgt.

Nu maar hopen dat er wat leuke decks ook speelbaar zijn anders kan maar zo zijn dat ik gewoon stop zo lang er niets veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:01
Mijn scores:

EU server (42 packs):

4x legendary
- Val'anyr
- Dragon Soul
- the Runespear (gratis)
- Zola the Gorgon

8x epic (1 gold)
37x rare (1 gold)

8.5k dust over

NA server (75 packs):

6x legendary
- Ixlid, Fungal Lord
- Rhok'delar (gratis)
- Kathrena Winterwisp
- Val'anyr
- Lynessa Sunsorrow (gold)
- King Togwaggle (gold)

15x epic
60x rare (4 gold)

Kingsbane gecraft en nu nog 4k aan dust.

Al met al geen slechte score. :)
Kijk nog even aan wat leuke epics/legendaries zijn om te craften.

[ Voor 32% gewijzigd door ruurd v. op 08-12-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
beuker19 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:02:
Nou na de pack opening gisteren ben ik eigenlijk best wel zuur want 90€ + 4k gold lichter en maar 5 Legendary's + het wapen is toch behoorlijk mager.

Gelukkig heb ik ook nog wat dust en een redelijke collectie dus kan nog wel wat craften en de power level is minder hoog maar dit is toch moeilijk om bijv. ander gamers en mijn vrouw uit te leggen dat je voor zoveel geld zo weinig krijgt.

Nu maar hopen dat er wat leuke decks ook speelbaar zijn anders kan maar zo zijn dat ik gewoon stop zo lang er niets veranderd.
Ik loop al twee expansies van pity timer naar pity timer en dat is bijhoorlijk zuur ja. Vorige expansie heeft bijna al mijn dust gekost om bij te blijven (had voorraad van 12k of zo) en nu trek ik dat niet meer om nog een keer te doen. Veel te veel playable legendaries in de huidige expansions om F2P bij te blijven. Het is me vele jaren gelukt maar nu komt er toch een einde aan. Dan zal ik er ook mee stoppen, ik weiger geld voor packs te betalen. Dat is ook niet zo erg nu, afgelopen twee maanden al tijdelijk gestopt omdat het spel me tegen is gaan staan, en ik kijk even hoe deze expansion bevalt. Als het zo verder gaat als nu is mooi moment om definitief te stoppen en wie weet is het allemaal weer leuk nu (ik denk dat het nog meer één groot RNG fest gaat worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Laatste boss in dungeon runs......pfff ik verlies die alleen maar
Dungeons runs is erg vermakelijk, ik denk dat ik voorlopig geen wild ga spelen :P

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2017 16:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Hmm, ik dacht effe wat lekker te experimenteren alvorens de netdeckers tevoorschijn kwamen.
Blijkt dat ze er nu al in talloze maten zijn. Hier gaan we dan weer, ubersaaie meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
A.F.Kay is imo de meest irritantste enemy om je tegen te hebben als je haar tegenkomt in challenge 5+
serieus je kan gewoon niet winnen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2017 19:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
pffff geen reward als je laatste boss killed? pffff whyyyy

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:31:
pffff geen reward als je laatste boss killed? pffff whyyyy
Je krijgt toch een kroontje op je betreffende hero?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kasai schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:38:
In totaal nu 20 packs geopend;

Ixlid, fungal lord
Golden Zola the Gorgon
The Runespear

Skull of the Man'ari had ik dus als reward.

Vandaag nog stuk of 20-30 openen.
Rest van mijn gold ook uitgegeven, (was 8k)

Twig of the world tree
The Darkness
King Towaggle

Dus van de 90 packs, 6 legendaries, 1 op 15, niet slecht.

Qua epics? Altijd te weinig :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Kasai schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:43:
[...]

Rest van mijn gold ook uitgegeven, (was 8k)

Twig of the world tree
The Darkness
King Towaggle

Dus van de 90 packs, 6 legendaries, 1 op 15, niet slecht.

Qua epics? Altijd te weinig :+
ik heb helaas maar een epic 2 keer maar gelukkig was dat de priest removal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Wognummer schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:44:
[...]

ik heb helaas maar een epic 2 keer maar gelukkig was dat de priest removal :+
Die is echt nice! Ik heb zelf 1 copy er van.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Kasai schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:49:
[...]

Die is echt nice! Ik heb zelf 1 copy er van.
net met de dungeon pack een derde erg irritant haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Pff nu kijken wat ik allemaal wil craften...

Sowieso King's Bane

Twijfel nog over warrior en priest wapen. Misschien Rin. En dan nog Geosculptor Yip en Master Oakheart. Rhok'delar lijkt me toch ook wel leuk... Is totaal van 8k dust xD

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik moet zeggen dat ik de dungeons totaal saai vind. Paar decks gespeeld nu. TTK Priest is leuk, Spellhunter is wel geinig, Control Warlock (zonder Rin) lukt me nog niet. En aggro Pala met vala'nyr is best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kasai schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:32:
[...]

Je krijgt toch een kroontje op je betreffende hero?
Ja joepie lol ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik was even vergeten dat mensen nog steeds jade druid spelen :r :r :r

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kasai schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:38:
Ik was even vergeten dat mensen nog steeds jade druid spelen :r :r :r
Haha, had ik net ook. Zit je dan met je control deck zonder Geist. Maar goed. Niet iedereen heeft 50 pakjes gekocht natuurlijk, dus ja.

Pagina: 1 ... 174 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.