Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
Hoop echt dat Hunter met de komende expansion een tier 1 deck krijgt. Heb de laatste 2 dagen 2x een 60 gold Hunter quest gehad (5 wins en x cards) maar vooral die 5 wins valt met de huidige meta nog niet mee. Man man, lijkt wel of (bijna) elk non-Hunter deck beter is dan dat waar ik mee speelde, terwijl ik toch echt 3 verschillende - en op het oog beslist redelijke - hunter decks geprobeerd, maar nauwelijks een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:30:
Hoop echt dat Hunter met de komende expansion een tier 1 deck krijgt. Heb de laatste 2 dagen 2x een 60 gold Hunter quest gehad (5 wins en x cards) maar vooral die 5 wins valt met de huidige meta nog niet mee. Man man, lijkt wel of (bijna) elk non-Hunter deck beter is dan dat waar ik mee speelde, terwijl ik toch echt 3 verschillende - en op het oog beslist redelijke - hunter decks geprobeerd, maar nauwelijks een verschil...
Welke rank zit je dan? Standaard face-is-the-place aggro Hunter doet het volgens mij onveranderd goed op de lagere ranks (20-15) en waarschijnlijk nog een stuk verder.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Zarhrezz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:46:
[...]

Welke rank zit je dan? Standaard face-is-the-place aggro Hunter doet het volgens mij onveranderd goed op de lagere ranks (20-15) en waarschijnlijk nog een stuk verder.
Zat op Rank 11 met 4 sterren maar inmiddels weer ergens onderin rank 13 :( De decks die ik tegen kom hebben onverminderd veel removal (zowel direct als boardclears) en/of taunts... Ik kan heel vaak de battlecry synergy in mijn decks niet gebruiken, "adapt a beast" vereist wel een beast, idem met Houndmaster etc.. En als ik al een goede curve heb dan heb ik tegen turn 4 of 5 een praktisch lege hand en/of loop ik tegen een boardclear aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Wat vinden jullie van deze kaart?

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/354/313/636474458198956679.png

Het feit dat je een random minion summoned lijkt mij beter dan een random minion uit je deck. Op deze manier summon je sowieso iets.

Daarnaast zou het niet al te moeilijk moeten zijn om wat armor te krijgen of al te hebben op Turn 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Tektoon schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:33:
[...]

Same here. Hoe meer aggro spelers hoe hoger mn winrate. Zelf floepte ik nog even naar 5 met een soort Medivh control Jaina deck van een tijdje terug.

Heb je die enchanter er nou alleen in voor Scalebane? En dat werkt? Imma try dis. :P
edit: 5 leven = goed voor innerfire/divine spirit. 5 leven is ook niet snel weg te krijgen trouwens en biedt in dit deck een token voor Bonemare.

... en Shadow Ascendant natuurlijk. Het is wel even wennen trouwens. Had voorheen heel veel problemen met bord clear decks als tegenstander, zoals control mage/razakus/control lock. Nu heb ik dus ook positieve win rate tegen die decks, nadat ik n.b. mijn eigen deck ingespeeld heb. :) Heb b.v. In een paar games DK Jaina met Operative gevonden en ermee de game gewonnen.

Er zijn sporadisch ook andere Dragon priest decks op ladder. Liberian en veel dragons vind ik te traag in deze meta. Operative is echter zo OP omdat hij zelfs zonder discover een vette body heeft, daarom heb je ermee nooit tempo loss. Door de card draw in het deck heb ik vrijwel nooit hem gespeeld zonder discover, met maar 4 dragons.

Mulligan is heel belangrijk, b.v. Shadown Ascendant is vrijwel nooit een T2 play en zou weg moeten. Als je veel control tegen krijgt, kan je nog Lich King erin proppen. Eerder in de maand heb ik Benadictus erin en het deed ook redelijk. Als card draw een maal op gang komt, ben je namelijk zo door je deck heen. :)
Beide kaarten doen echter te weinig voor deze dagen, al doet TLK misschien nog wel wat omdat ie taunt heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 28-11-2017 14:38 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Xanthian schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:16:

[afbeelding]

Het feit dat je een random minion summoned lijkt mij beter dan een random minion uit je deck. Op deze manier summon je sowieso iets.

Daarnaast zou het niet al te moeilijk moeten zijn om wat armor te krijgen of al te hebben op Turn 8.
Dit vind ik een hele hele goede toevoeging voor Warrior! Er zijn genoeg minions die armor builden, ik heb een deck die makkelijk 20 armor kan maken en dan ook nog taunt minions neer kan zetten. Lijkt me wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
xelfer schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:35:
[...]

Is dit deck niet erg top heavy? Zelf speel ik mijn Reno Priest met een veel lagere curve en dan is het nog ploeteren tegen de smorc soms.
Ben nu aan het testen door LK eruit te halen en er gewoon een Silence in te stoppen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
Het was al voorspeld maar K&C is live op 7 december.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/gs/GS1706R0O8FW1511810013661.png

Launch-event geeft drie pakjes en een wapen, plus nog drie packs via de eerste dungeon runs. Dus dat maakt, met brawls, waarschijnlijk 10 pakjes en een wapen in totaal. Dat geldt op elke account die je hebt (30 gratis pakjes en 3 wapens over drie accounts voor mij dus). :)

EDIT: dat is dus 8 december voor EU. De afgelopen releases verliepen op 't continent allemaal zonder haperingen maar je moet er nog steeds een nachtbraker voor zijn. Un'goro kwam tegen 04:00 en Frozen Throne nog wat eerder.

[ Voor 48% gewijzigd door Tektoon op 28-11-2017 20:51 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skull of the Man'ari...in each and every Warlock deck near you (available soon).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een aantal weken geprobeerd om een het Tweakers Open 2018 op poten te zetten. Helaas lukt mij dit door privé omstandigheden niet.
Ik zou het ontzettend leuk vinden als iemand anders het stokje over wil nemen zodat we ook komend jaar weer een Tweakers.net HS kampioen hebben.
Voor degene die het toernooi graag willen organiseren ben ik altijd beschikbaar voor informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet helaas (voor mezelf) wel concluderen dat dit de eerste HS expansion is waarin mijn zin om te spelen tot praktisch een 0 punt gedaald is. Ook de reveals van de nieuwe expansion kunnen mij vrij weinig interesseren.

Bij alle andere releases had ik voor de release altijd nog wel wat interesse in de game, maar nu. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Zarhrezz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:04:
Skull of the Man'ari...in each and every Warlock deck near you (available soon).
Maak je geen zorgen: deze kaart geeft veel te veel tempoloss in de snellere Warlock decks en handlock heeft a)niet genoeg grote demons en b)kan zich het verlies van de battecries niet veroorloven. Werkt eigenlijk alleen goed met die nieuwe 3/9 en wild demons maar in alle gevallen geldt bovenal: Ooze & loose.

Als er niks verandert aan de weapon removal dan runt iedereen zometeen 4x Ooze en een Indy en dan zie je binnen een week nergens meer leg weapons.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 15:58
Hoeveel ooze gaat er gespeeld worden komende expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:12:
Hoeveel ooze gaat er gespeeld worden komende expansion
Twee, hooguit drie met Harrison Jones.
Alleen in het begin gaat iedereen Weapons en Oozes spelen, daarna vlakt het af.

Als iedereen lekker 5 tech kaarten er in stopt, dan kom ik mooi met mijn elemantal mage\Evolve Shaman\Zoo Lock. Daarnaast verwacht ik toch nog een weapon met een sterke Deathrattle van Warrior\Paladin\Hunter

[ Voor 10% gewijzigd door Xanthian op 29-11-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Over evolve shaman gesproken: die nieuwe kaart is echt gevaarlijk. Unstable evolution kan je blijven casten zovaak je wilt in een beurt: na afloop verdwijnt 'ie. Werkt in de early game, maar ook als top-deck in de late game (10 mana: totem +8x evolve erop). Arcane Giants kosten in no-time niks meer.

Ik moet nog wel zien of die 5 mana Al'Akir gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:09:
[...]

Twee, hooguit drie met Harrison Jones.
Alleen in het begin gaat iedereen Weapons en Oozes spelen, daarna vlakt het af.
Tenzij iedereen en zijn moeder als winconditie een wapen heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Xanthian schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:16:

[afbeelding]

Totdat jij boardcontrol hebt maar gevaarlijk weinig HP hebt en wel moet hero poweren... "The end is coming!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
Beste kaart voor de nieuwe expansion is denk toch wel:
Afbeeldingslocatie: https://hearthstone.gamepedia.com/media/hearthstone.gamepedia.com/4/48/Acidic_Swamp_Ooze%2874%29.png

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 29-11-2017 19:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

Kol Nedra schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:04:
Beste kaart voor de nieuwe expansion is denk toch wel:
[afbeelding]
Gewoon face gaan jonguh :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Meer mensen hier last van? Brawl is buggy as hell op EU, op NA heb ik nergens last van. Deze melding heb ik ook nooit eerder gezien..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ensVeAEl.png?1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:17
Yup, hier hetzelfde probleem.
Heb 2x mogen spelen met het deck, nu lukt het niet meer. Ach, pack was na de eerste keer al binnen :).
Wel een leuke brawl trouwens. En snel!

I have no life, and therefore no signature

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Ik heb gewoon weer twee keer tegen m'n vrouw gespeeld. Eén keer gewonnen, zij had hunterdeck, ik had gewoon een ladderdeck. Daarna pakte ik de freeze mage. ALlebei een pakkie, zijn we weer een week klaar allebei.

Battletag: Iigy#2192

• Piet_Piraat7
Wat is de brawl deze keer? :)
Mofkees schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:54:
De stats vanaf vrijdag. Over mijn HS "karriere" heb ik gem. 11,1 turns en 9,7 mins, maar dit deck doet 7,8 turns en 6,6 mins. Natuurlijk helpen de tegenstanders ook in de Smorc race in deze fase van het seizoen :)
Ik heb mijn stats er ook even bijgehaald, maar met name de minutes per game zeggen helemaal niets. Mijn tegenstanders zijn namelijk gemiddeld 3 tot 5 keer zo lang bezig per beurt als ik.

Net een potje waarin ik na 7 beurten 41 sec gespeeld had en mijn tegenstander al over de 5 minuten zat... -O- en in die 5 minuten was het gewoon on curve meuk uitspugen ook nog.

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:22
Tektoon schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:10:
Meer mensen hier last van? Brawl is buggy as hell op EU, op NA heb ik nergens last van. Deze melding heb ik ook nooit eerder gezien..
[afbeelding]
Erg inconsistent bij minions die bij hun deathrattle een nieuwe minion summonen,
De ene keer wordt ook de nieuwe minion toegevoegd aan de void
de andere keer blijft de 2e minion bestaan

Ook qua stats klopt het niet elke keer
Kindly grandmother 1/1 ---> 1/1 void
Big bad wolf 3/2 + 1/1 void = 5/4 void, dit zou toch 4/3 moeten zijn?

Louzy#2475

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:16:
[...]

Ik heb mijn stats er ook even bijgehaald, maar met name de minutes per game zeggen helemaal niets. Mijn tegenstanders zijn namelijk gemiddeld 3 tot 5 keer zo lang bezig per beurt als ik.

Net een potje waarin ik na 7 beurten 41 sec gespeeld had en mijn tegenstander al over de 5 minuten zat... -O- en in die 5 minuten was het gewoon on curve meuk uitspugen ook nog.
Mijn grootste irritatie; slome tegenstanders. Al heeft het ook regelmatig te maken met een trage internetverbiding vanuit hun kant denk ik. Hearthstone is een spel waar je geen heftige pc voor nodig hebt waardoor ook de minder bedeelde gezinnen kunnen aanhaken met wellicht trager internet.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:51:
[...]

Mijn grootste irritatie; slome tegenstanders. Al heeft het ook regelmatig te maken met een trage internetverbiding vanuit hun kant denk ik. Hearthstone is een spel waar je geen heftige pc voor nodig hebt waardoor ook de minder bedeelde gezinnen kunnen aanhaken met wellicht trager internet.
Nee hoor! Zijn gewoon eikels die ondertussen iets anders aan het doen zijn...
Heb in het verleden ooit wel eens gewoon maar geconcede en invite gedaan..
"DUDE! Why do you play so slow.. you just vomit on curve"..
Reactie was; "TROLOLOLOL.. i'm watching TV too".

Dus die ligt lekker met een tabletje op de bank mij te ropen..

Een "roper" kom ik om de paar potjes tegen, een "BMer" 80% van de tijd.., netdecks 99%, aggro 75%.
Gelukkig speel ik nog amper! :D

HS is 1 groot clownfiesta met een zeer toxic community..

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Predje schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:12:
[...]
HS is 1 groot clownfiesta met een zeer toxic community..
Jij hebt zeker nog nooit Dota2, League of Legends of CS:GO gespeeld als je vind dat de HS community toxic is? :+

Ps. Die error met dat deck voor de brawl kreeg ik gisterenavond ook al. Alles al controleren of er niet per ongeluk kaarten inzitten die in Wild thuis horen etc. Blijkt een known issue te zijn in ieder geval.
Straks maar even kijken of het weer werkt.

Ook mijn interesse in de expansion is weer wat gedaald. Denk dat ik het vanaf nu maar echt bij arena's ga houden totdat ik genoeg kaarten heb kunnen vrijspelen en richting het einde van de expansion nog wat ladder kan gaan spelen.

• Piet_Piraat7
Ik werd ook laatst na een potje toegevoegd door iemand die helemaal los ging in gebrekkig Engels dat ik een cheater was. Geen idee hoe je wil cheaten in HS.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
[...]

Die minder bedeelde gezinnen hebben wellicht oudere tablets/PCs waar ze op spelen wat ook kan laggen.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:27:
Ik werd ook laatst na een potje toegevoegd door iemand die helemaal los ging in gebrekkig Engels dat ik een cheater was. Geen idee hoe je wil cheaten in HS.
Mogelijkheden zijn er altijd maar ik ben er totaal niet mee bekend.
Ik ben ook weleens voor cheater uitgemaakt. Dat komt omdat je dan bijvoorbeeld 2x dezelfde legendary speelt die je bijvoorbeeld door discover hebt gekregen. Toen zag mijn tegenstander op zijn decktracker dat ik een legendary 2x had gespeeld. Hij ging huilie huilie.

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:44
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:27:
Cheats zitten standaard in HS. Het heet in mijn ogen RNG. Laatst open ik een Cabalist Tome en ik krijg 2 fireballs en een frostbolt terwijl mijn tegenstander nog 15 hp heeft. Ja dan zou ik ook even mijn bureau doormidden willen zagen.... :+

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

De nieuwe warrior kaarten zijn wel heel interessant om control warrior weer viable te maken, aan eind van je beurt minion summonen aan de hand van je armor en een deal damage aan alle minions door je armor te spenderen.

Helaas duurt het nog 3 maanden voor Jade druid(en andere bullshit decks) weg gaat, dus vraag me af hoe viable

Hoe dan ook, er komen erg leuke kaarten uit, zal alleen zo zijn dat ze pas echt viable worden op het moment dat we naar nieuwe jaar gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 30-11-2017 10:47 ]

Atlas#22744

• Mofkees
de nieuwe kaarten tot nu toe vind ik interessanter dan de vorige expansions. I.p.v. power creep hebben ze deze keer veel kaarten, die snel in de "meme" categorie vallen. Dat betekent echter ook veel mogelijkheden om uit te proberen.

Mja jammer genoeg zijn de huidige meta decks erg sterk en die zullen waarschijnlijk inderdaad nog steeds ladder domineren. Heb ook nog grote zorgen dat ze weer wat broken "Common" rarity kaarten uitbrengen zoals Bonemare en Scalebane. Deze keer zijn ze erg snel met Legendary's en Epic's, van de "Common" kaarten hebben we eigenlijk nog niet veel van gezien.

Sypheron schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:20:
[...]

Jij hebt zeker nog nooit Dota2, League of Legends of CS:GO gespeeld als je vind dat de HS community toxic is? :+
Grote voordeel van HS is dat je niet met de tegenstander kan praten tenzij je elkaar als 'friend' in de lijst hebt. In andere online games kan je vaak uitgescholden worden door iedereen in dezelfde lobby/game.

Zelf zet ik ook altijd standaard voice com uit in games en de chat negeer ik ook waar het kan/nodig is.
[...]

Ja dat zou goed kunnen, maar ik vind ook dat mensen teveel tijd krijgen van Blizzard. Zeker in de early game. Je hebt geen minuut nodig om turn 1 je 1-drop minion uit te spugen en dan de beurt door te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Je zal toch maar anderhalve minuut aan tijd verdoen terwijl je je tijd aan het verdoen bent.

• Piet_Piraat7
mosselmossel schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:38:
Je zal toch maar anderhalve minuut aan tijd verdoen terwijl je je tijd aan het verdoen bent.
Dat vind ik wel simpel gedacht. Een keer wachten is niet erg, maar als je keer op keer anderhalve minuut moet wachten als de tegenstander maar uit 1 of 2 zetten kan kiezen is dat frustrerend.

• Sypheron
Ik ben naast het spelen van Hearthstone ook andere dingen aan het doen, maar heb HS op mijn tweede scherm staan waardoor ik wel altijd zie wanneer het mijn beurt is en ik niet hoef te ropen.

Wat ik vooral irritant vind is de voorbeeldrol van streamers die dan een game starten of midden in een game turn eindigen en ondertussen even vrolijk een plasje gaan doen of de complete kast leeg gaan roven terwijl dat resulteert in een rope. Als je weet dat je naar het toilet moet of wat eten of drinken wil pakken, doe dat dan even gewoon tussen twee potjes in.
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:59:
[...]
Dat vind ik wel simpel gedacht. Een keer wachten is niet erg, maar als je keer op keer anderhalve minuut moet wachten als de tegenstander maar uit 1 of 2 zetten kan kiezen is dat frustrerend.
Voor mij is het ook een reden om zelfs de "play 10 elementals" of "play 10 divine shield minions" quests tegen mezelf te doen. Gaat veel sneller.

Als mijn tegenstander iedere beurt roped dan concede ik meestal ook gewoon na 1 a 2 beurten. Speel liever 3 potjes tegen anderen.

Heel soms speel ik wat serieuzer op de ladder en dan ga ik mensen gewoon terug ropen als ze mij ropen. Valt me op hoevaak dat na het potje leidt tot een friend request into nerdrage van de tegenstander. Als ik serieus ladder (en dus niet wil conceden als mijn tegenstander roped) ga ik vaak een andere game ernaast doen. Een single player action RPG is daar bv best geschikt voor. Kan ik 80% van de tijd dat doen en 20% van de tijd staat de andere game op pauze en speel ik mijn HS beurt uit. Dit doe ik natuurlijk niet als mijn tegenstander wel gewoon op normaal tempo zijn/haar beurt doorloopt.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 30-11-2017 13:00 ]

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:33

skoozie

SCSI

xelfer schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:59:
[...]

Als mijn tegenstander iedere beurt roped dan concede ik meestal ook gewoon na 1 a 2 beurten. Speel liever 3 potjes tegen anderen.
[...]
Goede tip! Ik zal voortaan ook maar ropen om mijn win 3 games met ... te 'verdienen' :+
Ik baal er ook van, maar ik gun ze de win niet. ik speel dan ook enkel mijn Qs en rerol meestal naar play x.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Piet_Piraat7
@xelfer hadden meer kaarten maar de kaarttekst van Nozdormu : (

• mosselmossel
xelfer schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:59:
[...]

Ook dan al, terwijl iedereen blijkbaar ropet? En bij smorc-decks ook al?
Speel jij weleens een potje uit?

skoozie schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:12:
[...]
Goede tip! Ik zal voortaan ook maar ropen om mijn win 3 games met ... te 'verdienen' :+
Ik baal er ook van, maar ik gun ze de win niet. ik speel dan ook enkel mijn Qs en rerol meestal naar play x.
Ja ach, mij boeit het allemaal niet zo. Als mensen zo graag willen ropen omdat ze last hebben van crappy internet, trage device, laag IQ of bezig zijn met een Ropecoach cosplay, dan doen ze het maar in een volgend potje :).
mosselmossel schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:18:
[...]

Ook dan al, terwijl iedereen blijkbaar ropet? En bij smorc-decks ook al?
Speel jij weleens een potje uit?
Denk dat ik 40%-50% van mijn potjes uitspeel tijdens het begin van het seizoen. Mijn tegenstanders zullen dat uiteraard geen probleem vinden, die krijgen de gratis wins wel.

Sinds je quests ook kan doen tegen "friends" speel ik wel veel van mijn quests gewoon tegen mezelf, maar dit kan alleen als ik 2 devices bij de hand heb, wat helaas niet altijd het geval is. Veel win quests reroll ik om die reden ook naar "Play 10 Elementals" oid. Die zijn vaak in 1 potje wel te completen. Het schiet alleen niet op als mijn tegenstander daarbij 3 beurten op een rij gaat ropen. Dan kost dat ene potje qua tijd nog meer dan 3 normale potjes.

Richting het einde van het seizoen probeer ik wel 1 van de mijlpalen aan te tikken voor de rewards (rank 15-10-5). Dan concede ik uiteraard niet, omdat ik dan niet vooruit kom qua sterren.

[ Voor 51% gewijzigd door xelfer op 30-11-2017 14:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:58:
@xelfer hadden meer kaarten maar de kaarttekst van Nozdormu : (
In mijn big priest deck door Nozdormu al enkele potjes gewonnen tegen ropers, quest mages en razakus priests :-) Ik ben fan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:41:
[...]

In mijn big priest deck door Nozdormu al enkele potjes gewonnen tegen ropers, quest mages en razakus priests :-) Ik ben fan!
Als ik Nozdormu kan summonen met Free From Ember dan doe ik dat ook graag (met name in arena). Er zijn genoeg mensen die half in paniek hun beurt verprutsen hierdoor. Helemaal die trage ropers.

• Kasai

Kasai

Legendary

Nozdormu, grootste nachtmerrie van Lifecoach.

Atlas#22744

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 20:10
RIP Ooze :')

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/354/722/636476328481406243.png

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

• Tektoon
Als je zelf tempo speelt tegen een paladin is dit wapen nog niet zo gek: zwaar anti-tempo, en je hoeft je Ooze's niet meer op te sparen want je tegenstander heeft non-stop een wapen. Als je trager speelt heb je waarschijnlijk ook een silence en aangezien het een deathrattle is kan je zelf bepalen of/wanneer je 'm triggered.

Wel leuk dat er meer control-pally gear komt. Zal wel nog even wachten zijn op de Raza/Jade rotatie maar voila.

Mijn vraag aan jou: stopt je die nieuwe combocarddraw in je tempo Rogue deck? :D

• PCBaas
Elven Minstrel is zo understatted dat het niet eens meer grappig is; geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om die ooit in een tempo deck te stoppen. :P

Mad Scientist/Cheat Death daarentegen... :9~
http://www.hearthpwn.com/...2;49624:1;73325:1;76866:2;

[ Voor 23% gewijzigd door PCBaas op 30-11-2017 18:42 ]

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:32
Ik had een Skeleton Knight - Gang-up deck waar die Elven Minstrel kan helpen om de combo te beginnen... Was toch een slecht deck dus dan maken die stats ook niet meer uit. ;)

• Mofkees
Tektoon schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:50:
Als je zelf tempo speelt tegen een paladin is dit wapen nog niet zo gek: zwaar anti-tempo, en je hoeft je Ooze's niet meer op te sparen want je tegenstander heeft non-stop een wapen. Als je trager speelt heb je waarschijnlijk ook een silence en aangezien het een deathrattle is kan je zelf bepalen of/wanneer je 'm triggered.
Alleen van deze set heb je al 2x silence target, laat staan Tirion en Steeds... Als je met dit wapen een gangster of die 2/3 taunt kunt buffen, is het nog ongevoeliger. Het is wel traag bij de eerste equipe, maar daarna gewoon steeds gratis.

Is een van de betere legendary wapens.

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:14
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:59:
[...]

In dat soort potjes ga ik altijd terug ropen. Meestal leaven ze dan wel zelf. Zat andere dingen die je zelf tussendoor kan doen.
Speel echt nooit alleen maar HS , altijd wel tv aan of andere game...

• Tektoon
PCBaas schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:40:
Elven Minstrel is zo understatted dat het niet eens meer grappig is; geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om die ooit in een tempo deck te stoppen. :P
Nee? Ok, ik vond het nog wel de moeite om het me af te vragen. Maar ik zie dat je ook geen loot hoarders hebt (en wild speelt) dus dan snap ik 'm. Mijn vraag sloeg sowieso meer op standard.

Ik vraag me dus wel af of die scientist dat secret niet meteen triggered? (al dan niet via een bug). Want in dat geval vind ik het minder de moeite..
Mofkees schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:48:
[...]
Is een van de betere legendary wapens.
Ja, denk ik ook. Plus: past ook 'meteen' in een bestaand deck. Ik blijf hopen op nog een goed hunter/rogue wapen (maar verwacht er niet te veel van).

• PCBaas
Ik denk dat Malygos Combo het enige deck is waar Elven Minstrel viable in is, maar in alle andere gevallen is hij volgens mij gewoon te understatted.

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 30-11-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik kan het verkeerd hebben maar Big Priest gaat volgens mij nog veel meer een ding worden in HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:29
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:46:
Ik kan het verkeerd hebben maar Big Priest gaat volgens mij nog veel meer een ding worden in HS
ik denk niet in standard maar in wild daarentegen dr00l :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wognummer schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:51:
[...]
ik denk niet in standard maar in wild daarentegen dr00l :+
Ik speel alleen Wild en zie hele leuke mogelijkheden met de nieuwe expansion O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Freeze Shaman in deze Brawl is leuk! (voor mij dan).
Met 11 freezes en twee hex's kan je lang genoeg stallen zodat je met Doomhammer, Rockbiters, Jade Lightning en Lava Burst face kan gaan.

De enige counter die er bestaat is silence, maar niemand gebruikt dat.
Deck: http://www.hearthpwn.com/...man-beats-all-other-decks

[ Voor 13% gewijzigd door Xanthian op 01-12-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af hoe speelbaar deze kaart is. Paladin is wel een class met veel sterke wapens en veel sterke lategame drops en daar moet deze kaart ook mee concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:26:
Freeze Shaman in deze Brawl is leuk! (voor mij dan).
Met 11 freezes en twee hex's kan je lang genoeg stallen zodat je met Doomhammer, Rockbiters, Jade Lightning en Lava Burst face kan gaan.

De enige counter die er bestaat is silence, maar niemand gebruikt dat.
Deck: http://www.hearthpwn.com/...man-beats-all-other-decks
Ik heb m'n 'Play 10 secrets' in de Brawl gedaan...Vaporize is bijzonder interessant en daarnaast is Polymorph en late-game Potion of Polymorth erg fijn voor je tegenstander. Eerste game kwam ik maar tot 7 secrets, 2e game kwam er een vomit voorbij die in een turn naar een 30+/30+ ging...die dus tegen een Vaporize aanliep :(:) Jammer joh.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 20:22
Zarhrezz schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:01:
[...]

Ik heb m'n 'Play 10 secrets' in de Brawl gedaan...Vaporize is bijzonder interessant en daarnaast is Polymorph en late-game Potion of Polymorth erg fijn voor je tegenstander. Eerste game kwam ik maar tot 7 secrets, 2e game kwam er een vomit voorbij die in een turn naar een 30+/30+ ging...die dus tegen een Vaporize aanliep :(:) Jammer joh.
Hunter secret 'Freezing trap' is ook erg leuk in deze brawl ;)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik had mijn potje zo gewonnen:
turn 4 Kazakus
turn 5 potion: transform random enemy minion to 1/1 sheep
concede :D

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
_O- _O- _O- Deze is echt beyond magma rager... :')
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DYm43DFl.png?1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
Als je hiermee Ysera summoned dan krijg je niet eens een dream card.... :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Die orc op de pic kijkt er zelf ook al verdwaasd bij... 7(8)7 Maandag om 20:00 trouwens kaart-dump met Brode en mijn favo Day9. Ik ga er al een beetje vanuit dat zowel het rogue als hunter wapen in die stream zullen zitten. Dat was vorige keer ook zo: toen hielden ze twee signature legs achter en één daarvan (Gul'dangerous) bleek nog een strakke kaart ook. Hype!

Ik kan iedereen trouwens aanraden om nog snel even naar rank 15 of 10 te sjezen want volgende week is alles tussen rank 15 en 20 een warzone. Dan speelt iedereen onvoorspelbare, ultra gierige happy-go-lucky troep waar bijna niet omheen te spelen valt omdat er geen normale logica inzit. Dan is de lol van het zelf experimenteren / counterpunchen er snel af vind ik.

Tot mijn eigen verbazing haalde ik hiermee 71% winrate vorig seizoen naar 5. Geen Geist nodig: Druid is auto win voor de Jade train start. Razakus met God-draw is soms lastig maar de meeste tegenstanders maken genoeg fouten om toch te kunnen doorstomen. :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QSUXsMg.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:21:
Ik ga er al een beetje vanuit dat zowel het rogue als hunter wapen in die stream zullen zitten. Dat was vorige keer ook zo: toen hielden ze twee signature legs achter en één daarvan (Gul'dangerous) bleek nog een strakke kaart ook. Hype!
Rogue weapon is revealed;
1 mana 1/3
Deathrattle: Shuffle this into your deck. It keeps any enchantments.

Jou zou zeggen dat we wel klaar waren met het hele 'you cannot die to fatigue', maar kennelijk had Rogue een 3-cost cycle nodig met 5 damage poisonous life leech.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Rogue wapen is echt absurd goed lol.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Héérlijk! :Y
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xytL5wWl.jpg
paging @PCBaas

turn 1, kingsbane, turn 2 auto-barber. Wat een flow.. :9~
Captain Greenskin is ook interessant nu: +1 durability op je (dan) 1 mana 6/4 lifesteal wapen.
Squidface blijft lekker terugkomen met N'zoth..

Stop maar met die expansion, ik ben klaar. Ik wil alleen maar deze kaart. En hij past ook precies in het control/thief rogue deck dat ik leuk vind om te spelen. Al die wapen buffs zijn ook prima-de-luxe voor Sherazin. <3

[ Voor 72% gewijzigd door Tektoon op 02-12-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Samen met Baron Rivendare zal dit ook wel leuk zijn in Wild :D
Weaponmaster Valeera!

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 02-12-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
die Rogue weapon.....zalig!
Rogue wordt (te) sterk volgens mij!

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2017 14:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het Warrior weapon is ook revealed. Laten we het erop houden dat Pirate Warrior in ieder geval niet sterker wordt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Zarhrezz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:06:
Het Warrior weapon is ook revealed. Laten we het erop houden dat Pirate Warrior in ieder geval niet sterker wordt.
Link hem dan even......

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poging 1 (dit lukt me normaal nooit...vandaar)

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/355/116/636478021551554285.png

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Zarhrezz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:15:
[...]

Poging 1 (dit lukt me normaal nooit...vandaar)

[afbeelding]
Tnx ik vergat er een smiley achter te Zetten was niet al te serieus bedoeld hoor :)

Maar denk niet dat dit hem is daar de rest legendary is en deze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:17:
Tnx ik vergat er een smiley achter te Zetten was niet al te serieus bedoeld hoor :)

Maar denk niet dat dit hem is daar de rest legendary is en deze niet
Ah, ja...niet eens opgevallen. Mooi wapen voor control maar Gluttonous Ooze wordt wel heel harde counter dan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Bladed Gauntlet: Noggenfogger OTK! >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
We hebben Sinterklaas gevierd en ik kreeg deze 8)
Afbeeldingslocatie: https://www.wowfunshop.com/wp-content/uploads/2017/04/225-05a39250065bd618c51300e5e70fc341-640x640.jpg?1000

Aan achter kant heb je natuurlijk de cardback, ben er echt blij mee :D

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2017 17:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:26:
Bladed Gauntlet: Noggenfogger OTK! >:)
Tenzij Noggenfogger direct wordt afgemaakt, of je tegenstander geen minions heeft (want dan is er geen legal target met Bladed) of er zijn meerdere enemies en het wordt geen face...etc. Die OTK zie ik niet zo snel gebeuren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Vandaar ook de smiley. Maar dit gaat natuurlijk wel een keer gebeuren in een mooie Trolden video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:59:
Vandaar ook de smiley. Maar dit gaat natuurlijk wel een keer gebeuren in een mooie Trolden video.
True...er duikt er vast wel één op waar die OTK face gaat tegen iemand met 7 minions op board.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PCBaas

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met hoeveel gold en dust gaan jullie de expansion in? Ik heb zelf maar 2k gold en 200 dust, dus helaas kan ik niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
xelfer schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:50:
Met hoeveel gold en dust gaan jullie de expansion in? Ik heb zelf maar 2k gold en 200 dust, dus helaas kan ik niet heel veel.
23k dust hier en 3k gold

maar wel de pre order gekocht maar ik hoop wat decks te kunnen spelen

ik hoop vooral iets anders dan tempo rogue :+ wat een leuk deck is dat zeg O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Die hunter spell is echt voor mee te lachen. Dat is echt de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
EU: ~7k dust/gold. NA: ~6k dust/gold. Weinig gespeeld, is quest only.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sb5u1fil.png
Zitten nog een stuk of 8 flex kaarten in; de laatste aanpassingen doe ik als de meta zich vormt. Maar dit is een van de weinige nieuwe decks die ik zie naast Grumble/totem shaman. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:49:
Die hunter spell is echt voor mee te lachen. Dat is echt de druppel.
Hunter gaat met dat soort kaarten nooit echt meekomen. 6 mana voor een 3 mana effect? No thanks. 6 mana voor 2x een 3 mana effect onder een voorwaarde die wellicht bij Wizard nog een redelijk is...ehmm.

Edit:
Gul'dan approves.
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/355/317/636478923637132595.png

[ Voor 13% gewijzigd door Zarhrezz op 03-12-2017 17:22 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Je kan lachen om die hunter kaart maar bij zoiets denk ik meteen: de kans dat 'ie synergy heeft met het wapen is groot. Met deze en Crushing walls heeft hunter nu spells in het 1-7 mana slot. Het hunter wapen zou kunnen zijn: whenever you cast a spell, summon a random minion/beast of equal cost. Dan is dit ineens 6 mana: 2x ac + highmane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:34:
Je kan lachen om die hunter kaart maar bij zoiets denk ik meteen: de kans dat 'ie synergy heeft met het wapen is groot. Met deze en Crushing walls heeft hunter nu spells in het 1-7 mana slot. Het hunter wapen zou kunnen zijn: whenever you cast a spell, summon a random minion/beast of equal cost. Dan is dit ineens 6 mana: 2x ac + highmane.
Het is even de Hunter Recruit kaarten afwachten, maar ik vind 'em tricky. Pas als je zeker weet dat je 'em kan spelen zonder minions in je deck is het value, anders zijn er betere opties. Een no-minion Hunter deck lijkt me echt leuk (ik ben wel Hunter fan en zou graag iets anders dan aggro viable zien) maar ik moet het eerst zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

5k gold, 3k dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
15k dust en 2,5k gold, dus op 8 december denk 2,7k-2,9k gold heb nog 3 quest te doen vandaag ^^

en op mijn alt account 11k gold

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2017 08:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blijkbaar echt de sloeber hier qua gold en dust voor de volgende expansion :(. Dan moet ik maar lucky zijn en niet teveel crap uit de packs pullen.

[ Voor 28% gewijzigd door xelfer op 04-12-2017 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik moest nog the pity timer legendary trekken, anders had ik wel 3,5k+ gold ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Zit momenteel op 5.3k dust, 8.5k gold en heb de pre-order gedaan. Ik ga echter wel spaarzaam met mijn gold om; deze expansion gaat 'maar' een dik jaar mee draaien, de volgende daarentegen weer de volle 2 jaar.

Ik heb maar bij een paar Legendaries het 'wow, die wil ik hebben' gevoel, als ik na het openen van de pre-order en introduction packs (60 in totaal) voldoende dust heb om de rest van mijn wishlist te craften dan laat ik mijn gold lekker staan en sla ik wellicht bij de volgende expansion de pre-order over (alhoewel ik de verleiding tegen die tijd waarschijnlijk toch niet kan weerstaan, haha :)).

Mijn 'wanna have' legendaries:
Kathrena Winterwisp
Sonya Shadowdancer
Grumble, Worldshaker
Zola the Gorgon

Ik hoop alleen dat die laatste niet de nieuwe Arfus blijkt te zijn, die had ik ook gecraft maar eigenlijk nog maar bar weinig gespeeld... Verder lijken me de nieuwe Rogue en mogelijk de Paladin legendary weapons ook wel OK en dan hebben we nog een aantal epics die ook zeker de moeite waard zijn...

Daarna gaan we maar eens kijken wat de meta doet en craften we er nog wat bij als het nodig is...

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 04-12-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik zit rond 2k dust en iets van 700g. Meer dan voldoende voor mij, zo ben ik vorige expansions ook in gegaan. Als ik kaarten nodig heb disenchant ik wel andere meuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sypheron schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:27:
Ik zit rond 2k dust en iets van 700g. Meer dan voldoende voor mij, zo ben ik vorige expansions ook in gegaan. Als ik kaarten nodig heb disenchant ik wel andere meuk :)
Ik snap je wel hoor maar dit is wel de reden dat er zoveel spelers zijn met hele kleine collecties die nooit meer dan 1 a 2 goede decks kunnen spelen.

Ik zelf het 4k gold en 11k dust en nog de pre-order al ga ik ook weer lekker afwachten wat er wel goed is en wat niet.

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 04-12-2017 09:45 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Is toch ook prima? Ik ben tevreden met 1 of 2 goede decks zolang ze mij plezier opleveren. (Hoewel 1 of 2 decks trouwens wel heel erg worst case scenario zou zijn hoor, meestal zit ik toch wel rond de 7-8 verschillende decks in standard).
Ik pak de meeste playtime toch in Arena en Tavern Brawl, dus als ik met die minimale decks af en toe wat extra goodies kan pakken op de ladder vind ik dat voldoende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:17:
Zit momenteel op 5.3k dust, 8.5k gold en heb de pre-order gedaan. Ik ga echter wel spaarzaam met mijn gold om; deze expansion gaat 'maar' een dik jaar mee draaien, de volgende daarentegen weer de volle 2 jaar.
Zelf speel ik juist vnl Wild, waardoor ik geen rekening hoef te houden met set rotations. Ik ga wel wachten met het craften van kaarten tot de meta een beetje rustig is, maar al mijn gold ga ik gewoon uitgeven aan pakjes. Niet dat ik zoveel te besteden heb, maar goed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan...dat wordt weer flink Dragon Priests, gok ik zo.

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/355/435/636479357267851367.png

Goed tegen Aggro, goed late-game...erg sterke kaart als ik het zo even inschat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
dragon priest in wild wordt chaos :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51
Let me change your mind.....

at your service

Pagina: 1 ... 173 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.