Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Nou, ik heb het mogen mee maken. Kelaseth met dubbele shadow step. Daarna Southsea Deckhand 5/4 met charge. Daarna Soutsea Captain. 6/6 met 4/4 en charge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:29

1lau

Hearthstone Arena Player

Royy90 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Ik heb ook al een Gathering Of Tweakers aangemaakt...
Te gek, ik ga op die trein, 8)
Ik heb voor Asia en US ook de groep gemaakt, vond het raar dat het zo gescheiden is
Is ook voor andere games en apps

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is al een tijd geleden maar het wordt weer tijd voor een Tweakers HS Toernooi. Tenminste als daar genoeg animo voor is.
Vul even snel deze poll in. Als er genoeg animo is dan ga ik hem direct organiseren.

8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
BramSd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:07:
[...]
Druid is flink geklommen naar een 3e plek met kaarten als Spreading Plague en Ultimate Infestation.

Priest is nu een middenmotor, net als Hunter en Paladin. Denk dat onderaan Warrior, Shaman en Warlock staan.
Kan zijn. Mijn punt was vooral dat ik daar wel eens een bron voor zou willen zien. Bijvoorbeeld Kripp, Merps, of een andere top tien speler.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:50:
Het is al een tijd geleden maar het wordt weer tijd voor een Tweakers HS Toernooi. Tenminste als daar genoeg animo voor is.
Vul even snel deze poll in. Als er genoeg animo is dan ga ik hem direct organiseren.

8) 8)
Waarschijnlijk doe ik wel weer mee als het tenminste na de release van de nieuwe uitbreiding is want ik trek geen nieuw toernooi met Jade Druid, Raza Priest en Prince Rogue.
Verder heb ik eigenlijk maar 1 wens en dat is dat er voor de loting misschien voor de eerste 3 rounds deck lijsten moeten worden afgegeven van zeg maar 4 classes en dan 1 ban :*)

Verder kwam ik vanavond dit artikel nog tegen tegen en vond het zeer interessant om te lezen en helaas klopt het aardig bij het gevoel wat ik de laatste tijd heb als ik speel
http://thegamehaus.com/20...l-ever-see-gorehowl-meta/

[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 26-10-2017 22:04 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04:58
Ik dacht ik speel de brawl. Maar zit daar iets leuks in? Ik zag het niet.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:27:
Ik dacht ik speel de brawl. Maar zit daar iets leuks in? Ik zag het niet.
Ik vond het eigenlijk wel geinig om te doen die Brawl. Is een keer wat anders dan de random crap brawls zoals Shifter Zerus of Unstable Portal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 07:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nitai schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:28:
Iemand nog een leuk meme deck? Heb dit seizoen gespeeld in Wild, voornamelijk Big Priest (met Noggenfogger en Sogoth, briliant!), Ramp Druid en Silence Priest.

De afgelopen dagen in Standaard met Evovle Shaman gespeeld. Maar heb wel zin een meme deck :D
Een Mill Druid gemaakt, veel lol mee gehad, maar op zoek naar iets anders. Ik zat een beetje rond te klikken in m'n Deck Builder, maar ik denk iets met Summoning Stone of met Noggenfogger? Iemand nog leuke ideeen?
Heb de laatste tijd wel veel fun met een Summoning Stone deckje op Wild, heb dan wel zelf wat wijzigingen aangebracht gezien ik niet alle kaarten heb maar post toch maar de originele decklist.

http://www.hearthpwn.com/...tone-i-am-not-even-joking

Misschien wat minder sterk sinds de Innervate nerf maar het deck is nog steeds fun en soms echt goed.

Enige kaart die ik nog wil noemen die ik erin zou doen is Meat Wagon. Deze doet echt wonderen als hij Summoning Stone summoned en je een follow up kan doen met turn 5 Nourish of turn 10 Ultimate Infestation >:)

Have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:25

8) 8)
Leuk!
Ondanks dat ik mijn collectie, mijn deckbuilding skills en skills algemeen waarschijnlijk niet op kunnen tegen de rest hier was ik voornemens om deze keer mee te gaan doen
8)7

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30

8) 8)
Nog nooit mee gedaan, maar dat lijkt me super leuk :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8) 8)
Ik sla zoals altijd een rondje over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Als er genoeg animo is dan ga ik hem direct organiseren.

8) 8)
Recaptha bij een poll, laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

8) 8)
Leuk Astie, ik doe dit keer niet mee, midden in het schrijven van m'n masterthesis. Veel plezier!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Als ik zo de winrate list bekijk ben ik blij dat ik al een tijd geen HS meer heb gespeeld :D

https://hsreplay.net/decks/#sortBy=winrate

Wat een troep zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:24:
Als ik zo de winrate list bekijk ben ik blij dat ik al een tijd geen HS meer heb gespeeld :D

https://hsreplay.net/decks/#sortBy=winrate

Wat een troep zeg.
Die sortering zegt weinig tot niets...de meeste decks die je daar ziet kom je zelden tegen. Sorteren op Games geeft een veel beter beeld van wat je tegenkomt. Maar dan nog komen bepaalde decks 4-5 keer in de lijst voor terwijl de core op hetzelfde neer komt.

Als je die lijst zo bekijkt, zou je verwachten dat 90% van wat je tegenkomt Aggro is. In de praktijk is dat meer richting de 60%...Control Warlock, Highlander Priest en Quest Mage komen meer voor dan wat je op basis van die statistieken zou verwachten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zarhrezz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Die sortering zegt weinig tot niets...de meeste decks die je daar ziet kom je zelden tegen. Sorteren op Games geeft een veel beter beeld van wat je tegenkomt. Maar dan nog komen bepaalde decks 4-5 keer in de lijst voor terwijl de core op hetzelfde neer komt.

Als je die lijst zo bekijkt, zou je verwachten dat 90% van wat je tegenkomt Aggro is. In de praktijk is dat meer richting de 60%...Control Warlock, Highlander Priest en Quest Mage komen meer voor dan wat je op basis van die statistieken zou verwachten.
Het is ook zo dat Aggro decks gewoon veel makkelijker te spelen zijn. Control Decks zijn denk ik net zo goed, maar gewoon veel moeilijker. I.p.v. alles op curve op het boord gooien mag je opeens rekening gaan houden hoe en wanneer je bepaalde kaarten gaat gebruiken. Simpel voorbeeld: Razakus Priest met smite. Gebruik je die om een minion te clearen of bewaar je hem voor je velen combo? Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zarhrezz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Ga je nu beweren dat je Murloc paladin, elemental rogue en secret mage zelden tegenkomt? Ik check af en toe nog wel is op Twitch in de HS kanalen en dan zijn dat toch zeker 70%+ van de tegenstanders die je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Ga je nu beweren dat je Murloc paladin, elemental rogue en secret mage zelden tegenkomt? Ik check af en toe nog wel is op Twitch in de HS kanalen en dan zijn dat toch zeker 70%+ van de tegenstanders die je ziet...
Ik kom 3 soorten decks tegen:

1. Highlander Priest
2. Jade Druid
3. Elk Vomitstone deck in de game. Tempo Rogue, Zoo, Smorc Mage, Vomit Druid, Vomit Shaman, Vomit Paladin, Pirate Warrior.

Op Priest en Jade Druid na is min of meer ieder ander deck in HS erop gebouwd om zoveel mogelijk dingen zo snel mogelijk uit te spugen.

Heeft wellicht iets te maken met het feit dat zoiets als dit vrij normaal is:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25qq7hw.jpg

En ik kon dan zelfs mee curven met een turn 1 tot en met 5 minion, maar dat mocht niet echt bepaald baten, want de turn voordat ik Reno kon spelen stond ik op -17. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:40:
Tijdens 20-15 en op rank 15-14 is, als ik Endgame stats zo even bekijk, nog geen 40% van het totaal Aggro + Zoo + Token + Tempo.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:07:
Ik kom 3 soorten decks tegen:

1. Highlander Priest
2. Jade Druid
3. Elk Vomitstone deck in de game. Tempo Rogue, Zoo, Smorc Mage, Vomit Druid, Vomit Shaman, Vomit Paladin, Pirate Warrior.

Op Priest en Jade Druid na is min of meer ieder ander deck in HS erop gebouwd om zoveel mogelijk dingen zo snel mogelijk uit te spugen.

Heeft wellicht iets te maken met het feit dat zoiets als dit vrij normaal is:
[afbeelding]

En ik kon dan zelfs mee curven met een turn 1 tot en met 5 minion, maar dat mocht niet echt bepaald baten, want de turn voordat ik Reno kon spelen stond ik op -17. _O-
De reden dat ik m'n Warlock deck zo graag speel...tegen alles behalve Priest hard mulligan naar Doomsayer + Treachery.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Tijdens 20-15 en op rank 15-14 is, als ik Endgame stats zo even bekijk, nog geen 40% van het totaal Aggro + Zoo + Token + Tempo.
Ik zit op ongeveer 35% Priest, 55% Smorc en 10% Jade Druid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:25
louzy82 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:36:
ik was net jaloers op de pack loot die ik hierboven terug lees

maar nu open ik net Valeera the hollow :P

Ik heb uit 64 KoFT packs 4 legendaries.
Echter heb ik de 3 legendaries voor vandaag niet gebruikt, Hadronox, Malfurion the pestilent, Sindragosa
Misschien toch maar een Druid deck maken dan
5 packs later..... Golden Rotface _/-\o_

Is er een enigzins viable deck waar deze in past zonder de warrior DK?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
louzy82 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:05:
[...]

5 packs later..... Golden Rotface _/-\o_

Is er een enigzins viable deck waar deze in past zonder de warrior DK?
Een Deadman Hand's Warrior is wel te doen met Rotface.
Echt goed is het niet, max 49% winrate gemiddeld. En zonder DK warrior is het nog iets lager.

Maar goed, je hebt wel gouls, whirlwind, Blood Razor, etc
Zie bijvoorbeeld: https://hsreplay.net/decks/R7XzQhirTU1dqDEmD8x0p/

Garrosh vervangen door Rotface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Welk deck werkt er nu echt goed tegen highlander priest? Want 50% van mijn matches lijkt wel tegen highlander priest te zijn :( helaas werkt geen een van mijn decks er goed tegen..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ja, zo lijkt het altijd. Tot je er zelf mee speelt en merkt dat het niet eenvoudig is om de juiste antwoorden op het juiste moment in je hand te hebben :)
Niet het meest consistente deck imo, maar ik speel het wel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Uhmmie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:36:
Welk deck werkt er nu echt goed tegen highlander priest? Want 50% van mijn matches lijkt wel tegen highlander priest te zijn :( helaas werkt geen een van mijn decks er goed tegen..
Aggro. Hunter is een klassieke counter voor priest, maar ook Zoolock, Tempo Rogue en Pirate Warrior doen het vrij goed tegen Priest.

Dit is bijvoorbeeld een vrij goedkoop aggro Hunter deck dat een gemiddelde winrate van 61,8% tegen Priest heeft: https://hsreplay.net/decks/ImGGeTrHCydkHAxxQcMQTc/.

[ Voor 22% gewijzigd door BramSd op 30-10-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Hunter werkt vrij goed ja. Priest heeft er te weinig defensieve tools voor nu. Ook als ze de greater healing potion hitten is het vaak niet genoeg. Ik run geen macaw/crawler/bear/dragon, wel 1 corpsewidow, 2 trackers, 2 grandmothers, 1 ratpack, 2 troggs en Kunukkels. Die laatste doet het erg goed tegen taunts, Volgens mij is er veel flexibiliteit nu met Hunter.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Net 1 arena ticket en 2 KotFT packs gekregen op Asia en China bij login
https://clips.twitch.tv/StupidFunnyJaguarSquadGoals

Na middernacht zal er op europa waarschijnlijk hetzelfde gebeuren

Edit oud nieuws, D'oh! https://playhearthstone.c.../ha-ha-happy-hallow-s-end

[ Voor 20% gewijzigd door 1lau op 30-10-2017 18:11 . Reden: oud nieuws ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:36:
Iets wat van veel face is the place houdt en de hele hand uitspuugt voor turn 6 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
Gisteren uiteindelijk 3-3 gegaan met mijn eerste Hallow's End Arena ticket, niet echt geweldig maar wel een Rotface uit mijn reward pack :)

Vanmorgen maar even mijn volgende free arena ticket besteed, heb nu een Mage met Warlock HP. Ik sta inmiddels 4-0 met het volgende deck:

Babbling book
Breath of Sindragosa
Mistress of Mixtures
Possessed Villager
Arcanologist
Doomsayer
Shimmering Tempest
Darkshire Councilman
Kabal Courier (2x)
Mirror Entity
Shadow Bolt
Stonehill Defender
Vaporize
Daring Reporter
Kooky Chemist
Polymorph (3x)
Kara Kazham!
Silver Hand Knight
Validated Doomsayer
Venomancer
Felfire Potion
Frost Elemental
Sunwalker
Bonemare
Firelands Portal
Flamestrike
Hogger, Doom of Elwynn

Ik moet zeggen, deze arena run gaat véééél soepeler dan mijn vorige. Ik heb het idee dat dit deck redelijk potentie heeft, tot nu toe nog geen enkele keer ook maar iets in de problemen gekomen, plenty removal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik mis dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tfQrzoielSKWwpDIvK97g2Or/medium.png

Heerlijk! Zouden zulke dekjes maken nog mogelijk zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 31-10-2017 21:41 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Dit weekend de aankondiging voor de nieuwe expansion toch?

Ben benieuwd wat ze dit keer voor alle classes gaan verzinnen.
Eerst hadden we quests (niet zo'n succes) en nu Death Knights (groter succes) dus eigenlijk verwachts ik iets soort gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Xanthian schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:18:
Dit weekend de aankondiging voor de nieuwe expansion toch?

Ben benieuwd wat ze dit keer voor alle classes gaan verzinnen.
Eerst hadden we quests (niet zo'n succes) en nu Death Knights (groter succes) dus eigenlijk verwachts ik iets soort gelijk.
Ik hoop op een nieuwe gamemode die 100% skillbased is, volledig vrij van RNG en volledig vrij van cheesy decks (vomit/aggro/jade/pewpewpriest). Dat zal nooit komen, dus dan hoop ik dat ze HS naar de kloten helpen en niemand het meer speelt. Dat zal ook niet gebeuren :P Dan hoop ik maar dat ik het zo saai ga vinden dat ik niet eens meer salty mijn quests hoef te doen en HS gewoon helemaal links kan laten liggen :)

Hoop genoeg iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Predje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:46:
[...]

Ik hoop op een nieuwe gamemode die 100% skillbased is, volledig vrij van RNG en volledig vrij van cheesy decks (vomit/aggro/jade/pewpewpriest). Dat zal nooit komen, dus dan hoop ik dat ze HS naar de kloten helpen en niemand het meer speelt. Dat zal ook niet gebeuren :P Dan hoop ik maar dat ik het zo saai ga vinden dat ik niet eens meer salty mijn quests hoef te doen en HS gewoon helemaal links kan laten liggen :)

Hoop genoeg iig ;)
Jij hebt een andere hobby nodig :)

Maar goed, iets tegen de oneindige jades zou leuk zijn maar over 4 maanden zijn we daar ook van af.
Het zelfde met PewPew Priest en patches.

Death Knights en Quests blijven voorlopig nog wel in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 21:32
xelfer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:03:
[...]

In Wild is alles nog mogelijk :).
Niet mijn Thermaplugg+Warsong Commander charging lepers deck. :(

Ik was trouwens na de maandwissel opeens mijn 60 goud quest met 3 uit 5 wins kwijt. Meer mensen hier last van? Of word ik gewoon seniel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:43
SkyStreaker schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:30:
Ik mis dit:

[afbeelding]

Heerlijk! Zouden zulke dekjes maken nog mogelijk zijn?
ever heard of WILD?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:03:
[...]

Niet mijn Thermaplugg+Warsong Commander charging lepers deck. :(

Ik was trouwens na de maandwissel opeens mijn 60 goud quest met 3 uit 5 wins kwijt. Meer mensen hier last van? Of word ik gewoon seniel? ;)
Ja helaas worden sommige kaarten generfed :(. In de basis blijven veel decks gelukkig wel mogelijk. Helaas zijn ze door de hoeveelheid vomit in wild niet speelbaar, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:57:
Maar goed, iets tegen de oneindige jades zou leuk zijn maar over 4 maanden zijn we daar ook van af.
:?
Dat hebben ze dus gemaakt...kun je gewoon in je deck stoppen. Werkt overigens prima. Dikwijls T6 concede.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Jaaahaaa :P :+ . Dat is niet wat ik bedoel, meer of ik überhaupt zo ver nog kom dat ik 6 van hem op het veld krijg ^^
Predje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:46:
[...]

Hoop genoeg iig ;)
Ga eens snel Magic the Gathering spelen. :D (Magic is een van de weinige kaartspellen waarin RNG heel erg weinig aanwezig is. Helemaal 100% is er gewoon niet, vziw.)

[ Voor 59% gewijzigd door SkyStreaker op 01-11-2017 11:26 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zarhrezz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:22:
[...]

:?
Dat hebben ze dus gemaakt...kun je gewoon in je deck stoppen. Werkt overigens prima. Dikwijls T6 concede.
Ik wordt vergeetachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:23:
[...]
Ga eens snel Magic the Gathering spelen. :D (Magic is een van de weinige kaartspellen waarin RNG heel erg weinig aanwezig is. Helemaal 100% is er gewoon niet, vziw.)
Ik kan MTG als cardgame wel aanraden. HS is eigenlijk MTG voor dummies.
Als online game is HS wel veel beter geschikt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
xelfer schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:53:
[...]

Ik kan MTG als cardgame wel aanraden. HS is eigenlijk MTG voor dummies.
Als online game is HS wel veel beter geschikt in mijn ogen.
Was MTG niet gigantisch duur en offline met een slechte online versie?

Kwam er niet binnenkort een echte goede MTG-online HS concurrent?
Ja dus; https://magic.wizards.com/en/mtgarena

Ziet er veelbelovend uit!

[ Voor 9% gewijzigd door Predje op 01-11-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:52:
[...]

MTG als fysiek kaartspel was wel aan de prijs, maar aangezien het een TCG is kan je er wel slim mee om gaan en het spel redelijk goedkoop spelen.

De online versie was destijds in ieder geval brak. Weet niet hoe dat nu is.

Maar de regels van MTG lenen zich ook minder goed voor een digitaal kaartspel.

[ Voor 68% gewijzigd door xelfer op 01-11-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Predje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:52:
[...]

Ja dus; https://magic.wizards.com/en/mtgarena

Ziet er veelbelovend uit!
MTGO is wel een stuk (factor 10+) goedkoper dan paper magic, zeker met het leger aan tradebots tegenwoordig.

Arena is m.i. meer een vervanger van DotP (die EOL is) dan een vervanger voor MTGO.

Als je nooit MTG hebt gespeeld zou ik ook niet gelijk in standard of legacy instappen, want het niveau online is vrij hoog en je wordt letterlijk verzopen in de regels (zeker in legacy).
Gewoon lekker beginnen met pauperformat (heb je ook onofficiele cups voor, en je hebt een tier1 deck voor 20 euro) en van daar de stap maken naar standard en dan eventueel legacy of limited.
Let wel, ook in de online versie kost een tier1 legacy deck je nog aardig wat geld. ~700 euro voor een Grixis delver deck en ~1200 euro voor death and taxes bijvoorbeeld. Voor een tier1 online standard deck moet je zo'n 300 euro rekenen (maar die decks zijn dus wel maar 1/2 blocks standard legal en moet je weer een nieuw deck hebben).

Als je nu een online kaartspel wil spelen met MTG regels kun je veel beter Eternal gaan spelen. Zeer slicke client, 6 gamemodes en ze zijn erg vrijgevig met dingen weggeven. Je kunt daar een tier1 deck bij elkaar spelen zonder een euro te betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 01-11-2017 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Na 4 pogingen mijn eerste 12 win run in de dual class arena :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2i9k292.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/16m2ib8.jpg

Paladin/Priest combinatie is erg sterk en past ook goed bij mijn speelstijl. Over het algemeen is dit ook wel 1 van de sterkere decks die ik gedraft heb (ooit). Zeker de 2 Hydrologists, Imp Master (icm Priest hero power), Holy Novas en Mind Control hebben mij meerdere games gewonnen.

Ook won ik 1 game door een lucky Mad Bomber die turn 2 beide minions van mijn tegenstander killde :).

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/10sas01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 07:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

xelfer schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:43:
Na 4 pogingen mijn eerste 12 win run in de dual class arena :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Paladin/Priest combinatie is erg sterk en past ook goed bij mijn speelstijl. Over het algemeen is dit ook wel 1 van de sterkere decks die ik gedraft heb (ooit). Zeker de 2 Hydrologists, Imp Master (icm Priest hero power), Holy Novas en Mind Control hebben mij meerdere games gewonnen.

Ook won ik 1 game door een lucky Mad Bomber die turn 2 beide minions van mijn tegenstander killde :).

[afbeelding]
Gefeliciteerd met je resultaat. Vanmiddag prees ik al je mad bomber. Het is namelijk geen toeval dat hij ze beiden raakten, geluk dwing je af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:48:
[...]

Gefeliciteerd met je resultaat. Vanmiddag prees ik al je mad bomber. Het is namelijk geen toeval dat hij ze beiden raakten, geluk dwing je af ;)
Het was geen hele sterke play van mijn tegenstander:

Turn 1: Babbling Book (1/1), Coin, Selfless Hero (2/1)

Ik was een Priest met 8 wins op dat moment dus een Potion of Madness was een reële threat geweest en om nou een 2/1 + Coin te spelen om een 1/1 te beschermen....

Maar de Bomber maakte dus een einde aan de board van mijn tegenstander.

Met 3 goede targets (2 1-health minions en een face) en 1 slechte target was het wel een solide play verder. Beter dan het alternatief: een 2/2 zonder effect te droppen.

Het feit dat ik precies goed rol en beide minions kill is uiteraard wel 50/50 geluk.

[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 02-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Toch wel jammer dat in Casual games het niveau zo laag is. Vaak spelen mensen alleen maar voor de quests en gooien dan hun deck vol secrets, 1 á 2 mana minion, etc waardoor ik bijvoorbeeld met een minder populair deck alsnog makkelijk win.

Zo vanochtend ook. Ik had twee quests, 1x 40 spells spelen en 1x 2 wins voor Rogue\Shaman. Dus wat speel ik, Miracle Rogue. Als ik ladder ga doen dan krijg ik allemaal mid-range decks waar ik hoogst waarschijnlijk van verlies en op casuel krijg ik spelers die niet serieus spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Blizzcon start vadaag toch? Ben benieuwd of ze vandaag iets laten zien voor een nieuwe expansion :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:39:
Toch wel jammer dat in Casual games het niveau zo laag is. Vaak spelen mensen alleen maar voor de quests en gooien dan hun deck vol secrets, 1 á 2 mana minion, etc waardoor ik bijvoorbeeld met een minder populair deck alsnog makkelijk win.

Zo vanochtend ook. Ik had twee quests, 1x 40 spells spelen en 1x 2 wins voor Rogue\Shaman. Dus wat speel ik, Miracle Rogue. Als ik ladder ga doen dan krijg ik allemaal mid-range decks waar ik hoogst waarschijnlijk van verlies en op casuel krijg ik spelers die niet serieus spelen.
Casual heeft haar eigen MMR, dus als je veel wint dan is de kans groter dat je tegen mensen speelt die casual iets serieuzer nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42
Voor Blizzcon liefhebbers is hier het topic:

Blizzcon 2017

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag verwacht ik nieuwe aankondiging voor de nieuwe expansion, ben benieuwd! :)
ik heb atm nog maar 640 gold, maar ik spaar nu alles op voor nieuwe expansion

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 15-09 12:06
Vandaag vanaf 21.00 uur is de aankondiging voor de nieuwe uitbreiding inderdaad.

De naam is al uitgelekt, het wordt ......Kobolds and Catacombs!

http://www.hearthpwn.com/...s-is-the-next-hearthstone

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Legendary weapons! Elke class krijgt dit, Dragon Soul van Priest werd getoond (elke 3 spells in 1 turn spawned een 5/5 dragon). We krijgen nu dus Raza Anduid Dragon Priest :+

Verder komt er een nieuwe single player modus Dungeons.

Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
woops

[ Voor 90% gewijzigd door Kol Nedra op 03-11-2017 20:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 15-09 12:06
Hier zijn in ieder geval de kaarten die getoond zijn:

https://i.imgur.com/sHEa0oK.png

http://www.hearthpwn.com/...y-card-leak-marin-the-fox

https://i.imgur.com/3T46tmu.png

[ Voor 51% gewijzigd door marcovandam op 03-11-2017 20:55 ]

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
49 euro voor de uitbreiding? Las ik dat goed

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Je zou maar zo'n ticket hebben gekocht voor een golden Marin: nou krijgen we er allemaal eentje...

cardback voor het completen van de nieuwe gamemode:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XEIWE1V.png

[ Voor 35% gewijzigd door Tektoon op 03-11-2017 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:14
Wii4all schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:05:
49 euro voor de uitbreiding? Las ik dat goed
Dit is voor een pre-order van 50 packs + een cardback.
Tektoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:05:
Je zou maar zo'n ticket hebben gekocht voor een golden Marin: nou krijgen we er allemaal eentje...
Dit is net als met ETC kaart. Daarnaast koop je een ticket niet enkel voor de ingame goodie lijkt me. Daarnaast wel blij met de golden Marin.

Als laatste keer wil ik hier nog even melden dat er op Battle.net een social group is aangemaakt. De meeste tweakers zitten er al in maar mocht er iemand ontbreken dan kan je me altijd even een DM of ingame berichtje sturen en kan je ook in de groep.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik heb anders geen ETC en maandag wel een Marin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Tektoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:21:
Ik heb anders geen ETC en maandag wel een Marin :+
Ik bedoel dan ook dat de ingame goodie een extraatje is die geen extra voordeel zal opleveren. Een ETC kan jij ook maken, echter geen gouden variant. Hetzelfde geldt voor deze kaart.

Overigens wel benieuwd of de Ticket-holders een non-golden en golden krijgen of enkel een golden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ja dat was wel echt een domper, maar eigenlijk wel logisch dat iedereen die kan krijgen.
Royy90 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:24:
[...]
Overigens wel benieuwd of de Ticket-holders een non-golden en golden krijgen of enkel een golden.
Volgens mij krijg je ze allebei dan. Free dust? :+

[ Voor 31% gewijzigd door Nitai op 03-11-2017 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Dus iedereen krijg maandag een gouden Marin? Of moet je daar nog iets voor doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:31:
Dus iedereen krijg maandag een gouden Marin? Of moet je daar nog iets voor doen?
Nee iedereen krijgt een normale Marin, ticket houders een Golden.
Ja inloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Nitai schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:26:
[...]

[...]

Volgens mij krijg je ze allebei dan. Free dust? :+
Zowel mijn gouden ETC als mijn non-golden C'thun kan ik niet Disenchanten. Dus ik denk geen extra dust.
mosselmossel schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:31:
De gouden Marin is voor de mensen die een Virtual Ticket voor Blizzcon hebben gekocht.

[ Voor 33% gewijzigd door Royy90 op 03-11-2017 21:40 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Royy90 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:38:
[...]

Zowel mijn gouden ETC als mijn non-golden C'thun kan ik niet Disenchanten. Dus ik denk geen extra dust.

[...]

De gouden Marin is voor de mensen die een Virtual Ticket voor Blizzcon hebben gekocht.
De normale kun je dusten, neem ik aan, dat was met die 5/5 adapt dino ook die we kregen...
Ik houd ze gewoon allebei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had 1600 dust gespaard om een normale Marin te craften. Mooi dat ik em blijkbaar gratis krijg :).
Je zou maar zo'n ticket hebben gekocht voor een golden Marin: nou krijgen we er allemaal eentje
Ik vind de value proposition van de Blizzcon ticket qua loot niet bepaald fantastisch om eerlijk te zijn. Maar ik heb ook geen interesse in of tijd voor de livestreams.

[ Voor 65% gewijzigd door xelfer op 03-11-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
LOLOLOL! Die Warlock-legendary!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Counter bestaat al:

Afbeeldingslocatie: https://hearthstone.gamepedia.com/media/hearthstone.gamepedia.com/e/ee/Archbishop_Benedictus%2862856%29.png?version=7a85e9932897cc78f63e7c8f16025d31

Wel priest only maar er komen vast nog wel meer van dat soort kaarten bij de uitbreiding.

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 03-11-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Die dungeon runs lijken wel erg leuk trouwens.
Gaat wel een reden zijn om weer wat meer HS te spelen, ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Heb je de kaarten überhaupt wel bekeken? Want de kaart die jij post doet iets met het deck van je tegenstander terwijl die warlock legendary alleen kaarten in-hand geeft.
Royy90 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:24:
[...]
Ik bedoel dan ook dat de ingame goodie een extraatje is die geen extra voordeel zal opleveren. Een ETC kan jij ook maken, echter geen gouden variant. Hetzelfde geldt voor deze kaart.

Het punt is dat je de ene gratis krijgt en de andere niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Tektoon op 03-11-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tektoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:43:
Heb je de kaarten überhaupt wel bekeken? Want de kaart die jij post doet iets met het deck van je tegenstander terwijl die warlock legendary alleen kaarten in-hand geeft.

[...]

?? Misschien zelf even naar de kaarten kijken? :P

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/55/688/2017-11-03_17-12-53.jpg

Die eerste legendary geeft een seal, die weer een seal geeft, etc. En na 5 seals heb je die 2de legendary.
Dus in optimaal scenario heb je op turn 11 die 2de legendary.
De huidige highlander priest moet niet zo'n probleem hebben om een benedictus en een sw:d in hand te hebben op turn 11, goede counter dus.

Maar goed, dat is alleen priest, vandaar mijn comment van er zullen wel meer van dit soort counters komen voor andere classes (of neutrals).

Afbeeldingslocatie: https://media-Hearth.cursecdn.com/attachments/55/686/2017-11-03_17-12-24.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Krukar op 03-11-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Tektoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:43:

Niet mee eens. Ik krijg de golden kaart gewoon gratis bij de ticket. Die ticket heb ik voor de Panels en de content achter de paywall. Maargoed, dit kan jij anders zien maar voor mij is de ticket voor de content van Blizzcon en niet voor de ingame-goodie.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Veel Hearthstone nieuws:

To start you on your quest, you’ll be granted one random Legendary weapon for FREE just for logging in after Kobolds & Catacombs is released

https://playhearthstone.c...acombs-tempting-treasures

Free Marin copy:
https://www.reddit.com/r/...of_marin_blizzcon_ticket/

Free Weapon:
https://www.reddit.com/r/...om_legendary_weapon_just/

All Marin cards so far:
https://www.reddit.com/r/...the_marin_cards_revealed/

New Dungeon run mode:
https://www.reddit.com/r/...geon_run_is_the_new_mode/

Yay for new Expansion!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
All aboard the hypetrain to Smorcville. Choo Choo!

Ik ben zelf toch wat pessimistischer. Op dit moment zijn er 2 soorten decks waar ik tegen speel: SMOrc en Priest. Er is gewoon niets anders wat het heeft overleeft na deze meta.

Zelfs Jaids Druid is nu gewoon weg in mijn spelervaring.

2 weken na de nieuwe expansion zal HS ook wel weer bestaan uit 1 combo deck wat alle control decks nutteloos maakt en een hele berg SMOrc decks die het weer goed doen tegen dat 1 combo deck.

[ Voor 81% gewijzigd door xelfer op 04-11-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
edit: meh

[ Voor 94% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2017 14:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:55:
All aboard the hypetrain to Smorcville. Choo Choo!

Ik ben zelf toch wat pessimistischer. Op dit moment zijn er 2 soorten decks waar ik tegen speel: SMOrc en Priest. Er is gewoon niets anders wat het heeft overleeft na deze meta.

Zelfs Jaids Druid is nu gewoon weg in mijn spelervaring.

2 weken na de nieuwe expansion zal HS ook wel weer bestaan uit 1 combo deck wat alle control decks nutteloos maakt en een hele berg SMOrc decks die het weer goed doen tegen dat 1 combo deck.
Hmm, heb de afgelopen 2 expansions niet veel gespeeld, buiten wat arena en af en toe een potje, maar van wat ik tot nu toe gezien heb heeft Blizzard wel door dat de huidige meta states niet echt bevorderlijk zijn voor het spel. Dat jade druid niet veel meer gespeeld wordt is alleen maar goed voor het spel. Jades zijn letterlijk het slechtste idee wat ik ooit heb gezien in een CCG :p
De kaarten die ik tot nu toe heb gezien lijken wat beter over nagedacht, heb er op zich wel redelijke hoop voor, maar goed, de rest van de set moet nog getoond worden :)
Zal i.i.g. wel die dungeon runs gaan spelen, net op de Blizzcon stream wat van gezien en dat ziet er wel erg leuk uit!

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 04-11-2017 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krukar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:52:
Die eerste legendary geeft een seal, die weer een seal geeft, etc. En na 5 seals heb je die 2de legendary.
Dus in optimaal scenario heb je op turn 11 die 2de legendary.
De huidige highlander priest moet niet zo'n probleem hebben om een benedictus en een sw:d in hand te hebben op turn 11, goede counter dus.

Maar goed, dat is alleen priest, vandaar mijn comment van er zullen wel meer van dit soort counters komen voor andere classes (of neutrals).
Die neutral counter heeft iedereen al; Spellbreaker.

Verder is met Jade idol en Dead man's hand om het effect van de 2e legendary heen te spelen...als je die 2e legendary al kan spelen voordat je tegenstander door z'n deck heen is.

In theorie kan de 2e legendary turn 12 droppen. Maar dan heb je naast onmogelijk draw RNG dus turn 7 t/m 11 steeds 5 mana tempo loss gehapt. Kleine kans dat je turn 12 dan nog leeft.

Het past mooi in Warlock als extra win condition maar ik vermoed dat Ebon OTK makkelijker is...en hoe vaak zagen we die na de eerste week KotFT?

Ik ga 'em zeker in m'n control Warlock stoppen (want geen extra kaarten nodig voor de potentiële extra win condition), maar in 95% van de games zal het niet uitmaken. Meeste value verwacht ik te halen uit het late-game uitstellen van fatigue door de extra kaarten in je deck.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Krukar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:52:
[...]
Je steelt met Benedictus geen seals/Azari volgens mij want die zitten niet in het deck maar in je hand. Als je bedoelt dat je met Benedictus gewoon wat warlock kaarten kopieert en dat dat dan de counter is tegen het verliezen van je deck... tja. Dan zijn er nog tientallen counters denk ik.
Royy90 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:54:
[...]
Niet mee eens. Ik krijg de golden kaart gewoon gratis bij de ticket. Die ticket heb ik voor de Panels en de content achter de paywall. Maargoed, dit kan jij anders zien maar voor mij is de ticket voor de content van Blizzcon en niet voor de ingame-goodie.
Daar ging mijn opmerking verder helemaal niet over, maar: prima. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tektoon schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:05:
[...]

Je steelt met Benedictus geen seals/Azari volgens mij want die zitten niet in het deck maar in je hand. Als je bedoelt dat je met Benedictus gewoon wat warlock kaarten kopieert en dat dat dan de counter is tegen het verliezen van je deck... tja. Dan zijn er nog tientallen counters denk ik.
Het gaat ook niet om die seals stelen, het gaat erom dat Azari je deck vernietigd en dat je dus vanaf volgende turn fatigue damage neemt, Benedictus kopieert het volledige deck van je opponent daarna in jouw deck >> Azari counter.
Dit is toch niet zo moeilijk? :p
Zarhrezz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:17:
[...]

Die neutral counter heeft iedereen al; Spellbreaker.
Spellbreaker op rin is inderdaad een goede.
Counterspell op één van die seals ook maar een beetje nadenkende warlock zal daar wel omheen spelen.

Die seals gaan niet in je deck trouwens dus voor fatigue helpt he tniet. Je speelt rin en krijgt dan de 1e seal in je hand, die seal geeft de 2de in hand, etc.

[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 05-11-2017 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat die Warlock Legendary troep in totaal 41 mana cost en verder vrijwel niets doet lijkt me een counter op zichzelf.

Tenzij er mogelijkheden zijn om die spells praktisch gratis in play te mikken, verwacht ik niet dat deze kaart gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:20:
Het feit dat die Warlock Legendary troep in totaal 41 mana cost en verder vrijwel niets doet lijkt me een counter op zichzelf.

Tenzij er mogelijkheden zijn om die spells praktisch gratis in play te mikken, verwacht ik niet dat deze kaart gespeeld gaat worden.
Helemaal eens. Lijkt me door hoe traag het is veel te onspeelbaar. Mogelijk alleen in sommige Wild RenoLock-decks als extra conditie. Maar er zijn te veel counters om het te laten werken.

Wat ik trouwens heel irritant vind. Mensen die zien dat ze verloren hebben en dan niet op concede drukken, maar op alt-F4

[ Voor 10% gewijzigd door mosselmossel op 05-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Ter herrinering voor de "Value" Arena spelers:

Hou vandaag tegen het einde van de Hallow's End event met Dual class arena je verlies maximaal op 2
Daarna krijg je een arena ticket, KotFT pack en de win beloning die daarbij zit ;)

De huidige (OP) draft wordt beëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1lau schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:27:
Ter herrinering voor de "Value" Arena spelers:

Hou vandaag tegen het einde van de Hallow's End event met Dual class arena je verlies maximaal op 2
Daarna krijg je een arena ticket, KotFT pack en de win beloning die daarbij zit ;)

De huidige (OP) draft wordt beëindigd
Is dat zo? Dus als ik een nieuwe run start voor 150g en deze op 2 losses hou krijg ik wederom een gratis arena ticket?

Dat is wel prima. Ga ik toch maar ff doen dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

@xelfer

Onderin deze nieuws:
We hope you’ll join us, and we wish you a HA! HA! HAPPY HALLOW’S END!

* NOTE: If you have an Arena run in progress when Hallow’s End begins on October 24, then it will be retired and you’ll receive the normal rewards for the number of wins you achieved and a free Arena ticket. In the hours just before the beginning and conclusion of Hallow’s End on October 24 and November 6, it will temporarily be impossible to purchase a new Arena ticket.
bron: https://playhearthstone.c.../ha-ha-happy-hallow-s-end

Missed some with the beginning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:20:

Nja verder bijna niets doet.
Voor 41 mana summon je een 3/6 taunt, 5 6/6's en een 10/10 die je opponents deck vernietigd.
Dat is sowieso al ~46 power + bijkomend effect, dus zo snel zou ik het niet als niets afwimpelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wist idd dat het in het begin van het event zo werkte. Toen had ik er ook goed gebruik van gemaakt. Nu ben ik een Druid/Rogue deckje begonnen. Ben benieuwd hoe ver ik er mee kom. Als ik 3 wins haal ben ik tevreden, want het deck is niet best :D.
Krukar schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:58:
[...]

Nja verder bijna niets doet.
Voor 41 mana summon je een 3/6 taunt, 5 6/6's en een 10/10 die je opponents deck vernietigd.
Dat is sowieso al ~46 power + bijkomend effect, dus zo snel zou ik het niet als niets afwimpelen ;)
Volgens mij is de eerste spawn 2/2, de 2e 3/3, de 4e 4/4 etc.

http://www.hearthpwn.com/...ry-rin-the-first-disciple

Was het maar zo'n feest dat het allemaal 6/6 minions waren, dan was de kaart behoorlijk goed.

Tis nu dus:

3/6 + 2/2 + 3/3 + 4/4 + 5/5 + 6/6 + 10/10 = 33/36 aan stats, maar het grote probleem is dat je eerst een hoop troep moet spelen voordat de grote jongens in play komen....

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 05-11-2017 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:13:
[...]

Ik wist idd dat het in het begin van het event zo werkte. Toen had ik er ook goed gebruik van gemaakt. Nu ben ik een Druid/Rogue deckje begonnen. Ben benieuwd hoe ver ik er mee kom. Als ik 3 wins haal ben ik tevreden, want het deck is niet best :D.

[...]

Volgens mij is de eerste spawn 2/2, de 2e 3/3, de 4e 4/4 etc.

http://www.hearthpwn.com/...ry-rin-the-first-disciple

Was het maar zo'n feest dat het allemaal 6/6 minions waren, dan was de kaart behoorlijk goed.

Tis nu dus:

3/6 + 2/2 + 3/3 + 4/4 + 5/5 + 6/6 + 10/10 = 33/36 aan stats, maar het grote probleem is dat je eerst een hoop troep moet spelen voordat de grote jongens in play komen....
Hmm als het ramp seals zijn dan is het inderdaad vrij waardeloos, 5 mana 2/2 :X
Als dat zo blijft zal die kaart niet veel play zien, tenzij er nog iets komt wat ermee combo'd ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Krukar schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:38:
[...]

Als dat zo blijft zal die kaart niet veel play zien, tenzij er nog iets komt wat ermee combo'd ofzo.
Ze kunnen het beter zo doen:

3 mana voor 2/2
4 mana voor 3/3
5 mana voor 4/4
6 mana voor 5/5
7 mana voor 6/6
8 mana voor final form

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Who needs Flappy Bird in arena?

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2d6wdxj.jpg

Net iemand neergeknuppeld van 30 hp naar 0 met een Flappy Worgen. In 3 beurten :D.

Op 5-0 wel verloren van iemand met de hoogste tierscore die ik ooit gezien heb. De kaarten die hij speelde hadden een gemiddelde score van 86 en een beetje.... :o.

[ Voor 41% gewijzigd door xelfer op 05-11-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30
Kol Nedra schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:50:
[...]

Ze kunnen het beter zo doen:

3 mana voor 2/2
4 mana voor 3/3
5 mana voor 4/4
6 mana voor 5/5
7 mana voor 6/6
8 mana voor final form
Dan zou hij echt veel te sterk worden, als je hem dan in het begin in je deck hebt is het vrijwel een win, tenzij je misschien tegen een aggro deck speelt

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 05-11-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:06:
[...]

Dan zou hij echt veel te sterk worden, als je hem dan in het begin in je deck hebt is het vrijwel een win, tenzij je misschien tegen een aggro deck speelt
Het blijft een 6 mana 3/6 met Deathrattle he....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Royy90 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:54:
[...]

Deels mee eens;

Ik heb dit jaar voor het eerst een virtual ticket gekocht.. en ik vermaak me inderdaad prima met alle content onder de virtual ticket.. dungeon en zone previews voor WoW.. interessante streams.. Muse concert in high quality bekijken..

Dat alleen is op zich de prijs van de ticket al waard

Maar voor mij waren het toch de goodies die de doorslag hebben gegeven.. WoW mounts, Diablo pet.. Heroes of the storm mount.. en n golden legendary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
icemotion schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:31:
[...]

Deels mee eens;

Ik heb dit jaar voor het eerst een virtual ticket gekocht.. en ik vermaak me inderdaad prima met alle content onder de virtual ticket.. dungeon en zone previews voor WoW.. interessante streams.. Muse concert in high quality bekijken..

Dat alleen is op zich de prijs van de ticket al waard

Maar voor mij waren het toch de goodies die de doorslag hebben gegeven.. WoW mounts, Diablo pet.. Heroes of the storm mount.. en n golden legendary
In eerste instantie had ik 'm ook deels voor de goodies gekocht, maar moet zeggen dat ik dit jaar voor het eerste vond dat de content alleen de prijs wel waard was. Nu gewoon lekker zelf beslissen wat je kijkt enzo en ook leuke videos vooraf. En een live concert van Muse gezien :)

Eerdere Blizzcons toen het nog van DirecTV was, was het een stuk minder dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Blizzcon was zeker geslaagd. De Hearthstone Trivia was ook geniaal. Echter het "toernooi" dat ze dit jaar hadden vond ik niet bijzonder. Weinig spanning, puur omdat er niks op het spel stond. Voorgaande jaren was er altijd het WK en dat was toch mooier om te kijken.

Maargoed, Blizzcon overall was prima en de goodies zijn leuk meegenomen. Worth it :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krukar schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:38:
Ik denk dat hij echt wel play zal zien...bij mij gaat ze zeker in m'n deck. Het is simpelweg 1 kaart die een extra win condition oplevert en die geen verdere kaarten in je deck vereist. Er zijn kaarten die handig zijn (Unwilling Sacrificy om een Spellbreaker te voorkomen, bijvoorbeeld) maar het is een enkele kaart die druk op je tegenstander zet.

Het is volgens mij een erg sterke kaart tegen Exodia Mage en Raza / Shadowreaper decks. Fatigue Warrior zal hier ook niet blij mee zijn. De seals komen direct je hand in, dus vanaf turn 10 kun je er 2 per beurt spelen. Je zult je dat niet altijd kunnen permiteren omdat de minions zwak beginnen en de tempo loss dus groot is, maar stall decks hebben gewoon een probleem. Als je als Warlock Rin in de eerste helft van je deck trekt en je krijgt ruimte, kun je waarschijnlijk zo'n 1/3e van het deck van je tegenstander destroyen. Tegen decks die voor hun win condition op bepaalde combo's leunen is dat grote kans op insta-win als je Azari dropt.

Overigens moet je goed uitkijken hier mee tegen Mage...je wil echt niet tegen Mana Bind + Counterspell (in die volgorde gespeeld) aanlopen. Het is ook uitkijken voor Potion of Polymorph.

Wat wel weer vet lachen kan zijn is combo met Umbra...want waarom zou je het bij het 1x vernietigen van je tegenstanders deck houden? })

Natuurlijk moeten we de rest van de set nog zien en tegen aggro doet het niets, maar voor een enkele kaart is het wat mij betreft interessant genoeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zarhrezz schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat hij echt wel play zal zien...bij mij gaat ze zeker in m'n deck. Het is simpelweg 1 kaart die een extra win condition oplevert en die geen verdere kaarten in je deck vereist. Er zijn kaarten die handig zijn (Unwilling Sacrificy om een Spellbreaker te voorkomen, bijvoorbeeld) maar het is een enkele kaart die druk op je tegenstander zet.

Het is volgens mij een erg sterke kaart tegen Exodia Mage en Raza / Shadowreaper decks. Fatigue Warrior zal hier ook niet blij mee zijn. De seals komen direct je hand in, dus vanaf turn 10 kun je er 2 per beurt spelen. Je zult je dat niet altijd kunnen permiteren omdat de minions zwak beginnen en de tempo loss dus groot is, maar stall decks hebben gewoon een probleem. Als je als Warlock Rin in de eerste helft van je deck trekt en je krijgt ruimte, kun je waarschijnlijk zo'n 1/3e van het deck van je tegenstander destroyen. Tegen decks die voor hun win condition op bepaalde combo's leunen is dat grote kans op insta-win als je Azari dropt.

Overigens moet je goed uitkijken hier mee tegen Mage...je wil echt niet tegen Mana Bind + Counterspell (in die volgorde gespeeld) aanlopen. Het is ook uitkijken voor Potion of Polymorph.

Wat wel weer vet lachen kan zijn is combo met Umbra...want waarom zou je het bij het 1x vernietigen van je tegenstanders deck houden? })

Natuurlijk moeten we de rest van de set nog zien en tegen aggro doet het niets, maar voor een enkele kaart is het wat mij betreft interessant genoeg.
Mwah als een exodia mage je niet dood heeft on turn 12 dan is hij waarsch. zelf al dood :P
Tegen raza zou het inderdaad kunnen werken en zou wel één van de counters kunnen worden (al zal raza simpelweg benedictus in hun deck stoppen als rin veel play ziet).
Tegen elk ander deck is het veel te langzaam als die ramp seals zo blijven, op turn 7 een 2/2 droppen voor 5 mana is gewoon de game aan je tegenstander geven, teveel tempo loss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:32:
Mwah als een exodia mage je niet dood heeft on turn 12 dan is hij waarsch. zelf al dood :P
Valt wel mee hoor...Exodia vereist een behoorlijke hoop kaarten voor de combo. Die allemaal in de eerste 15-20 kaarten van een deck gebeurt niet vaak. Rin geeft je dan een optie om de game te beslissen zonder 4, 5, 6 turns op rij gestalled te worden...vaak net de turns die nodig zijn de win-condition te grabbelen.
Tegen raza zou het inderdaad kunnen werken en zou wel één van de counters kunnen worden (al zal raza simpelweg benedictus in hun deck stoppen als rin veel play ziet).
Dat zal een Raza deck niet redden als Andruin of Raza destroyed wordt; als Benedictus gespeeld wordt, heeft je tegenstander nog hetzelfde in z'n deck als jij zelf. Jij weet wat er nog komt (ik mag hopen dat je je eigen deck kent), je tegenstander niet. Dat geeft je al een voordeel. Het hangt er natuurlijk een beetje af wat er nog in je deck zit, maar bv. een DK Gul'Dan is zo goed als een dead draw voor die Priest terwijl het een swing is voor jou (tenzij Priests opeens bergen Demons gaan spelen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren).
Tegen elk ander deck is het veel te langzaam als die ramp seals zo blijven, op turn 7 een 2/2 droppen voor 5 mana is gewoon de game aan je tegenstander geven, teveel tempo loss :)
Klopt, maar turn 6 voor een 3/6 taunt is nog te overzien en de rest is optioneel. Ze komen in-hand, dus geen potentiële dead-draws later in het spel. Als je mee moet in tempo, doe je dat gewoon en is er ruimte, dan hap je de tempo loss en ben je een stapje dichterbij. Laten we wel wezen, late game heb je gewoon kans op draw van je early game kaarten die op dat moment passen naast een seal...en dan is een 2/2 voor 5 beter dan niets. Hoe ik er bijvoorbeeld ook naar kijk: een seal past late-game naast Doomsayer + Treachery. Als ik Doomsayer + Treachery speel, wil ik doorgaans toch geen andere kaarten spelen. Een seal is dan prima filler.

Het is absoluut een pure control kaart / win condition, maar voor een enkele kaart die je in je deck stopt, is het een prima kaart.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zarhrezz schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:53:
[...]

Valt wel mee hoor...Exodia vereist een behoorlijke hoop kaarten voor de combo. Die allemaal in de eerste 15-20 kaarten van een deck gebeurt niet vaak. Rin geeft je dan een optie om de game te beslissen zonder 4, 5, 6 turns op rij gestalled te worden...vaak net de turns die nodig zijn de win-condition te grabbelen.

[...]

Dat zal een Raza deck niet redden als Andruin of Raza destroyed wordt; als Benedictus gespeeld wordt, heeft je tegenstander nog hetzelfde in z'n deck als jij zelf. Jij weet wat er nog komt (ik mag hopen dat je je eigen deck kent), je tegenstander niet. Dat geeft je al een voordeel. Het hangt er natuurlijk een beetje af wat er nog in je deck zit, maar bv. een DK Gul'Dan is zo goed als een dead draw voor die Priest terwijl het een swing is voor jou (tenzij Priests opeens bergen Demons gaan spelen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren).

[...]

Klopt, maar turn 6 voor een 3/6 taunt is nog te overzien en de rest is optioneel. Ze komen in-hand, dus geen potentiële dead-draws later in het spel. Als je mee moet in tempo, doe je dat gewoon en is er ruimte, dan hap je de tempo loss en ben je een stapje dichterbij. Laten we wel wezen, late game heb je gewoon kans op draw van je early game kaarten die op dat moment passen naast een seal...en dan is een 2/2 voor 5 beter dan niets. Hoe ik er bijvoorbeeld ook naar kijk: een seal past late-game naast Doomsayer + Treachery. Als ik Doomsayer + Treachery speel, wil ik doorgaans toch geen andere kaarten spelen. Een seal is dan prima filler.

Het is absoluut een pure control kaart / win condition, maar voor een enkele kaart die je in je deck stopt, is het een prima kaart.
Exodia heeft precies 5 kaarten nodig na de seal: 2 apprentices, 2 reflections en een antonidas. Weet niet tegen welke exodia mages jij speelt maar als je consequent na turn 12 leeft tegen exodia heb je m.i. erg veel geluk met de draw die ze tegenwoordig hebben :p

Ook LK dead draw in priest? LK is een staple card van zowel highlander priest als sommige raza/anduin decks ;) Voor een anduin spell priest maakt het sowieso niet uit welke kaarten hij krijgt, als ie z'n hero power maar kan triggeren. Anduin spell decks misschien wat minder (al is het een manier om aan goedkope anduin triggers te komen) maar vrijwel elke highlander list speelt LK.

Moet het nog maar zien, tenzij er echt goede combo kaarten komen voor die seals zie ik Rin vooralsnog in de prullenbak verdwijnen, des te meer omdat je een andere, betere, kaart uit je deck moet halen om Rin erin te doen.

Edit: ah misgelezen, zag nu dat je DK gul'dan typte, ik las te snel en las LK :) DK zou inderdaad een dode kaart zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 05-11-2017 22:57 ]

Pagina: 1 ... 170 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.