Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krukar schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:43:
[...]
Moet het nog maar zien, tenzij er echt goede combo kaarten komen voor die seals zie ik Rin vooralsnog in de prullenbak verdwijnen, des te meer omdat je een andere, betere, kaart uit je deck moet halen om Rin erin te doen.
En omdat je 3 tot 5 volle beurten moet investeren wil je Rin op tafel krijgen. In die (late game) beurten word je waarschijnlijk outvalued door iemand die wel (goede) endgame kaarten dropped.

Grote kans dat je deze kaart alleen kan spelen als je volledige board control hebt, en dan vraag ik me af of je die kaart wel echt nodig hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:43:
[...]
Moet het nog maar zien, tenzij er echt goede combo kaarten komen voor die seals zie ik Rin vooralsnog in de prullenbak verdwijnen, des te meer omdat je een andere, betere, kaart uit je deck moet halen om Rin erin te doen.
En omdat je 3 tot 5 volle beurten moet investeren wil je Rin op tafel krijgen. In die (late game) beurten word je waarschijnlijk outvalued door iemand die wel (goede) endgame kaarten dropped.

Grote kans dat je deze kaart alleen kan spelen als je volledige board control hebt, en dan vraag ik me af of je die kaart wel echt nodig hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel leuk die Legendary Wapens in nieuwe expansion, maar dat betekend wel dat in elk deck Oozes en Harrison's in zitten :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Kol Nedra schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:15:
Heel leuk die Legendary Wapens in nieuwe expansion, maar dat betekend wel dat in elk deck Oozes en Harrison's in zitten :P
Ik verwacht dat er weapons komen met een sterke deathrattle. Dat countered dan weer Harrison Jones, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:17:
[...]

Misschien dat je met Meatwagon of Barnes het een en ander kan versnellen.Maar je hebt gelijk, het blijft een investering en wellicht ook een focus vanuit je deck op Rin om het viable te maken. Dat zien we bij Exodia Pally ook. Maar dat is niet meer dan terecht denk ik. Heb geen zin in Quest Rogue taferelen waarbij je bij voorbaat direct weet dat je maar beter kunt conceden.

[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 06-11-2017 14:36 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Nitai schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:33:
[...]

Misschien dat je met Meatwagon of Barnes het een en ander kan versnellen.Maar je hebt gelijk, het blijft een investering en wellicht ook een focus vanuit je deck op Rin om het viable te maken. Dat zien we bij Exodia Pally ook.
Zover we het kunnen zien en bedenken is de kaart gewoon ruk. Maar dat is dan ook totaal in de lijn der verwachting.

Cho'gal = ruk
Wilfred Fizzlebang = ruk
Bloodqueen Lanathel = ruk
Krul = ruk
Clutchmnother Zavas = ruk
Lakkari Sacrifise = ruk

Jaraxxus, DK zijn de enige spelbare
In wild zijn Mal'Ganis en Krul wel weer speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks is vervelender om tegen een Demon/Deathrattle/DK/N'zoth Warlock tegen je te hebben ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:58:
Niks is vervelender om tegen een Demon/Deathrattle/DK/N'zoth Warlock tegen je te hebben ^^
I'm in CHAARRRRRRRGE NOW! SMORC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
Xanthian schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:39:
[...]
In wild zijn Mal'Ganis en Krul wel weer speelbaar.
Krul is net zo goed speelbaar in standard. Met die DK heb je geen reno nodig. Savijz speelt gewoon Krullock op legend ranks. Het is een fantastisch deck. :Y

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:00

1lau

Hearthstone Arena Player

Dank je Blizzard!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DN-CvsGXUAEqYq6.jpg

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:24
This card cannot be disenchanted...

RIP 400 dust :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Baas boven baas :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gOz2bBd.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 06-11-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eindelijk weer een legendary bij :D

raar...mijn 2de account krijgt hem niet :/ waarom?

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2017 20:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een leuke gimmick kaart voor de collectie :).

Ook weer een gratis arena run erbij. Vorige run betaalde zich ook uit met 150 gold, een pakje en de gratis ticket voor de reset.

Zit nu op 7,73 wins gemiddeld over mijn 11 runs in deze expansion (5 van de dual class arena). Misschien de volgende expansion toch wat meer op arena focussen om zo de collectie wat sneller aan te vullen.

[ Voor 77% gewijzigd door xelfer op 06-11-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:56:
Weer een leuke gimmick kaart voor de collectie :).

Ook weer een gratis arena run erbij. Vorige run betaalde zich ook uit met 150 gold, een pakje en de gratis ticket voor de reset.

Zit nu op 7,73 wins gemiddeld over mijn 11 runs in deze expansion (5 van de dual class arena). Misschien de volgende expansion toch wat meer op arena focussen om zo de collectie wat sneller aan te vullen.
Heb 'm in m'n gul'dan warlock gestopt samen met een crazed alchemist voor een makkelijke pop :P
Kreeg die taunt minion die je hand replaced met golden legendaries met 8 kaarten in hand, tegenstander concede maar toen ik back to back 2 turns achter elkaar een Y'shaarj speelde :p

als je die winrate volhoudt kun je een keer meedoen aan de arena cup, moet je volgens mij 7+ gemiddeld over 30 games in een maand halen (top spelers zitten onder de 8 ergens).

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 06-11-2017 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
jmxd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 03:47:
Nemsy valt wel tegen, heeft niet eens een uniek tray design zoals alle andere hero skins
Blizzard schreef @ patchnotes:
Nemsy Necrofizzle now has a unique Hero tray.
Nemsy Necrofizzle's Hero Power button is now animated.
@jmxd upgrades! :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:07:
[...]

Heb 'm in m'n gul'dan warlock gestopt samen met een crazed alchemist voor een makkelijke pop :P
Kreeg die taunt minion die je hand replaced met golden legendaries met 8 kaarten in hand, tegenstander concede maar toen ik back to back 2 turns achter elkaar een Y'shaarj speelde :p

als je die winrate volhoudt kun je een keer meedoen aan de arena cup, moet je volgens mij 7+ gemiddeld over 30 games in een maand halen (top spelers zitten onder de 8 ergens).
Hmm 30 runs in een maand is wel echt heel veel. Zoveel speel ik niet. Waarschijnlijk gaat mijn winrate ook omlaag als ik meer runs ga doen, want dan ga ik me meer vervelen/irriteren.

Mijn winrate is mogelijk ook iets opgeblazen doordat ik tijdens events gespeeld heb en dan zijn er meer slechte spelers in arena :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Dus als de tegenstander die kaart speelt en jij breekt zelf de kist aan jouw kant, krijg jij de rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:54:
Dus als de tegenstander die kaart speelt en jij breekt zelf de kist aan jouw kant, krijg jij de rewards?
Nee, er staat ook bij "Your opponent". Je moet hem eerst aan zijn kant van het boord krijgen, bijvoorbeeld met Treachery of in wild met Sylvana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Xanthian schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:22:
[...]
Nee, er staat ook bij "Your opponent". Je moet hem eerst aan zijn kant van het boord krijgen, bijvoorbeeld met Treachery of in wild met Sylvana.
Maar met een Shadow Word: Pain ben jij degene die hem breekt, ook al ligt die aan jouw kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Xanthian schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:22:
[...]

Je summont hem alleen voor je tegenstander. Voor de loot hoef je hem alleen maar te slopenm (Break it for loot). Dat kan iedereen. Heb je geen Treachery voor nodig.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Gisteravond nog onbedoeld achter gekomen dat die chest van Marin een goede N'zoth priest counter is.
Ding gespeeld en chest kapot gemaakt, 2 turns later speelt ie N'zoth en die summoned die chest opnieuw :p

Toen ik er over nadacht zou het ook leuk zijn om Marin te spelen als je tegenstander een Spiritsinger umbra op het bord heeft :D

Nu iedereen Marin speelt is Afbeeldingslocatie: https://hearthstone.gamepedia.com/media/hearthstone.gamepedia.com/9/9d/Treachery(62875).png?version=0cf286a145ddf7a1274f2e5b18af2169 ook een goede in je warlock deck trouwens.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 07-11-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
\o/

Helaas beetje saai ontwerp maar beter dan niks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Soms zie je bij top spelers echt goed waarom zij zoveel beter zijn dan ik.

Deze play had ik zo bv nooit gedaan:

https://clips.twitch.tv/SullenFragileSwallowDoggo

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik snap het niet. Ik maak net een cadeau van Marin kapot en toch krijgt hij de awesome loot.

edit: nvm Ik zie nu de tekst van die Master Chest

[ Voor 22% gewijzigd door mosselmossel op 07-11-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:25:
Soms zie je bij top spelers echt goed waarom zij zoveel beter zijn dan ik.

Deze play had ik zo bv nooit gedaan:

https://clips.twitch.tv/SullenFragileSwallowDoggo
Hahaha, misplay of rhe year lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die Marin gewoon nooit kan spelen omdat ie 100% van de tijd tegen een smorc deck speelt? :(

Net weer 3 pogingen gedaan om een potje te spelen -> 3 keer pirate warrior.

Blijkbaar moet ik de quests maar weer tegen mezelf gaan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
xelfer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:42:
Ben ik de enige die Marin gewoon nooit kan spelen omdat ie 100% van de tijd tegen een smorc deck speelt? :(

Net weer 3 pogingen gedaan om een potje te spelen -> 3 keer pirate warrior.

Blijkbaar moet ik de quests maar weer tegen mezelf gaan spelen :).
Ik vind hem ook niet echt speelbaar.
De decks waar ik hem in gebruik zijn Deadman's Warrior en Big Druid. Maar meestal heb ik op met 8 mana of meer gewoon betere plays.

De keren dat ik hem heb kunnen spelen daadwerkelijk loot heb gekregen had ik opeens Lich Kings op het veld staan. Maar ik denk dat 8 mana gewoon te veel is. Met 6 mana is hij erg sterk, 7 zou ook al een heel stuk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Wat komt er eigenlijk zoal uit het kistje van Marin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:03:
Wat komt er eigenlijk zoal uit het kistje van Marin?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C2Xrluu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Xanthian thanks :) die zijn wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Van KotFT mis ik nog maar 3 legendaries.

- Rotface
- Archbishop Benedictus
- Bolvar

Ik zou ze kunnen craften maar ik wil mijn 8k dust bewaren voor de volgende expansion.

[ Voor 53% gewijzigd door Xanthian op 08-11-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:26:
Van KotFT mis ik nog maar 3 legendaries.

- Rotface
- Archbishop Benedictus
- Bolvar

Ik zou ze kunnen craften maar ik wil mijn 8k dust bewaren voor de volgende expansion.
Zijn over het algemeen ook geen legendaries waar je rank 1 legend mee zal halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 23:01
Ik zie dat Amazon sinds vandaag ook een prime abonnement voor Nederland aanbied. Je kunt je voor een 30 dagen gratis trial aanmelden waarbij je ook 30 dagen gratis toegang hebt tot twitch prime. Deze free trial kun je direct weer opzeggen, waardoor het je geen geld kost.
Als het goed is is vanaf vandaag een van de loot items een gouden classic hearthstone pack (5 gouden kaarten, staat los van de pity timer).

Ik heb me zojuist zonder problemen aangemeld voor een gratis NL trial op een amazon account waarmee ik in het verleden ook al een free trial in de USA had lopen.
Let wel, om de loot te kunnen caimen kun je per battle net account maar 1 twitch prime account koppelen en per twitch account maar 1 amazon account koppelen.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ruurd v. schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:56:
Ik zie dat Amazon sinds vandaag ook een prime abonnement voor Nederland aanbied. Je kunt je voor een 30 dagen gratis trial aanmelden waarbij je ook 30 dagen gratis toegang hebt tot twitch prime. Deze free trial kun je direct weer opzeggen, waardoor het je geen geld kost.
Als het goed is is vanaf vandaag een van de loot items een gouden classic hearthstone pack (5 gouden kaarten, staat los van de pity timer).

Ik heb me zojuist zonder problemen aangemeld voor een gratis NL trial op een amazon account waarmee ik in het verleden ook al een free trial in de USA had lopen.
Let wel, om de loot te kunnen caimen kun je per battle net account maar 1 twitch prime account koppelen en per twitch account maar 1 amazon account koppelen.

Ik heb zojuist exact hetzelfde gedaan. De golden pack is volgens mij nog niet beschikbaar maar waarschijnlijk is ie vanaf vanavond/morgen wel te claimen.

Weer wat gratis loot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muah...Wand is goed, Statue en Crown teveel RNG, Goblet kan enorm goed zijn maar je kunt jezelf er mee klemzetten (als Druid je hele hand vol UI...GG). Kijk eens naar je deck list en kijk hoeveel kaarten je niet 6+ keer in je hand wil hebben...

Dat voor 8 mana, zwakke stats en nog moeite moeten doen voor de 3 mana kostende reward...nee, wordt 'em niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30

xelfer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:01:
[...]

Ik heb zojuist exact hetzelfde gedaan. De golden pack is volgens mij nog niet beschikbaar maar waarschijnlijk is ie vanaf vanavond/morgen wel te claimen.

Weer wat gratis loot :).
Net ook maar even gedaan. Maar nadat je een amazon account hebt aangemaakt en de prime hebt aangevraagd hoef je niks anders meer te doen toch? Ik hoef niet nog eerst op twitch in te loggen ofzo?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Uhmmie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:05:
[...]

[...]

Net ook maar even gedaan. Maar nadat je een amazon account hebt aangemaakt en de prime hebt aangevraagd hoef je niks anders meer te doen toch? Ik hoef niet nog eerst op twitch in te loggen ofzo?
Ja, je moet nog wel even op Twitch inloggen om je amazon account te koppelen aan je Twitch account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
ruurd v. schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:14:
[...]

Ja, je moet nog wel even op Twitch inloggen om je amazon account te koppelen aan je Twitch account.
Thnx, ik zag dat je bij twitch zelf ook nog even de rewards moet claimen (ook meteen 5 lootboxes voor overwatch en heroes of the storm ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet ook je Battle.net account koppelen aan Twitch volgens mij, om er voor te zorgen dat je geclaimde loot ergens heen kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
xelfer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:25:
Je moet ook je Battle.net account koppelen aan Twitch volgens mij, om er voor te zorgen dat je geclaimde loot ergens heen kan :).
Dat gebeurd idd tijdens het claimen (dan moet je inloggen op je battle.net account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft bijzonder hoeveel beter Mage in arena is dan alle andere classes.

Iedere keer als je tegen een Mage speelt dan weet je gewoon dat er minimaal 5 AOE removal spells jouw kant op komen en dan is het nog maar de vraag hoeveel Fireballs daarop volgen :X.

Even om te highlighten hoe debiel slecht arena bij vlagen toch ontworpen is.

Dit kwam ik tegen op 3-2.....

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/11l1jjo.jpg

Lekker tegen 4 Primordial Glyphs spelen (2 uit Cabalist's Tome) en 2 Cabalist's Tome (1 uit Primodial Glyph), 2 Blizzards, Meteor (4 mana want waarom niet), Firelands Portal (5 mana want waarom niet) en dan voor de smaak nog een paar extra removal kaarten.....

Skillstone in optima forma. d:)b

[ Voor 47% gewijzigd door xelfer op 08-11-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat kan er gebeuren in Arena he ;)

[ Voor 109% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2017 14:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Thanks, ook maar even gedaan. Zit er een limiet wat je allemaal kan claimen?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Nee, zolang je Twitch prime hebt kun je alle loot items die beschikbaar zijn claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:16:
Ja dat kan er gebeuren in Arena he ;)
Arena is echt volledig in disbalans. Wel jammer. Je arena run wordt eigenlijk beslist door hoe goed je deck is en veel minder door hoe goed je het speelt.

Ik vond arena niet tof. Nee ik vond dual class arena tof....

Arena is gewoon constructed maar dan ga je gamblen of je met een hoopje rotzooi of met een vol constructed deck mag spelen.

Het is dat ik weet dat ik arena speel maar dit had grotendeels net zo goed een Jade Druid/Token Druid combo deck kunnen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2d8iaeg.jpg

Heb wel weer genoeg arena gespeeld voor de komende 2-2.5 jaar dus _O- .

[ Voor 43% gewijzigd door xelfer op 08-11-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik heb m nu al een aantal keer gehad en steeds krijg ik wonderous wand.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Thanks. Ook maar even gedaan.
Wat mij vooral stoort bij zo'n acties is dat ze ervan uitgaan dat elke belg een fransman is.
Zelf geen mogelijkheid om aan te passen naar eng/nl.
Net zoals al die reclames op Youtube,...
Ik gok dat ze dat allemaal baseren op basis van je extern ip adres.

Spijtig voor hen.
Zolang ze geen moeite doen om ook nl te voorzien, kunnen ze allemaal de boom in 8)

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • +3 Henk 'm!
nagasy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:56:
Wat mij vooral stoort bij zo'n acties is dat ze ervan uitgaan dat elke belg een fransman is.
Wat mij vooral stoort bij dit soort acties is dat ze bestaan...twitch en Amazon prime kunnen wat mij betreft het dak op. Diablofan / heartpwn pushen ook alles naar twitch (curse accounts -> twitch). Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, dan maar geen rewards.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:18
aicaramba schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:52:
[...]

Ik heb m nu al een aantal keer gehad en steeds krijg ik wonderous wand.
Ik had gister een keer de goblet en toen kreeg ik swipe. Lekker hoor 7x swipe in je hand :P Was ook snel gg daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Jeuj mijn golden pack bevatte maar liefst 2 blues, de rest common :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:50:
[...]

Wat mij vooral stoort bij dit soort acties is dat ze bestaan...twitch en Amazon prime kunnen wat mij betreft het dak op. Diablofan / heartpwn pushen ook alles naar twitch (curse accounts -> twitch). Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, dan maar geen rewards.
Ik vind Twitch ook een extreem belabberde site. Kijk er letterlijk nooit op. Maarja, ik wil dan wel weer een gratis pakje vol met gouden kaarten :).

Heb nu wel gezeur dat ik mijn Twitch wachtwoord niet kan resetten omdat die brakke site down is en ik een "onbekende fout" krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:57:
[...]

Ik vind Twitch ook een extreem belabberde site. Kijk er letterlijk nooit op. Maarja, ik wil dan wel weer een gratis pakje vol met gouden kaarten :).
De iOS app werkt fijn hoor, website kan wel meer. Maar is wel lekker, ff een streamer opzetten en beetje koken en huishouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:03:
[...]

De iOS app werkt fijn hoor, website kan wel meer. Maar is wel lekker, ff een streamer opzetten en beetje koken en huishouden doen.
Hmm ja. Ik zet dan eerder een Youtube filmpje of Netflix serie op. Er zijn ook geen streamers die ik interessant vind om te kijken.

Enige wat ik nog weleens volg is competitief Call of Duty, maar dat kijk ik liever via MLG.TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:06:
[...]

Hmm ja. Ik zet dan eerder een Youtube filmpje of Netflix serie op. Er zijn ook geen streamers die ik interessant vind om te kijken.
Ja, maar ik hoef m'n aandacht er niet bij te houden, dan is zo'n stream wel chill. Dane is echt mijn favoriet en daarna Strifecro en Kibler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:09:
[...]

Ja, maar ik hoef m'n aandacht er niet bij te houden, dan is zo'n stream wel chill. Dane is echt mijn favoriet en daarna Strifecro en Kibler.
Ik kijk af en toe wel Dane's Youtube vids en verder kijk ik wat highlights van streams, die vaak op Reddit/Youtube wel langskomen. Dan krijg ik toch de tofste momenten mee.

HS eSports of lange streams heb ik te weinig mee. Dan kijk ik liever Rocket League, CoD of CS GO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:09:
[...]

Ik kijk meestal Kibler, maar laatste tijd eigenlijk alleen de youtube montage. Gisteren wel subscribtion gedaan bij Kibler, was redelijk grappig om hem 'Bosjuh' te horen uitspreken.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk atm alleen wowhobbs en heel af en toe ThijsNL

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als iemand denkt dat Arena alleen geluk is, dan moet ik diegene echt uit de droom helpen..
Ik weet wel dat het zo kan voelen (haal zelf ook maar gemiddeld 4 á 5 wins), maar het feit dat seizoen na seizoen, jaar na jaar, dezelfde mensen op het Arena leaderboard verschijnen, toont aan dat Arena echt niet alleen maar geluk is.

Een heel prettige (lees: rustige) streamer waar je Arena van kunt leren, is 'itsHafu', te vinden hier.

Twitch is wat mij betreft sowieso een geweldig platform.
Amaz, Hafu & Trump zijn mijn favorieten. De een entertaint meer, van de ander leer je meer, maar allemaal zijn ze steengoed.

Sinds Amazon Twitch heeft overgenomen, gaat 't platform wel achteruit. Die goodies bij Amazon Prime ben ik ook geen voorstander van, maar Twitch om die reden afschrijven, is 't zelfde als geen chips meer eten, omdat je er Flippo's bij kreeg..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PromWarMachine schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:36:
Als iemand denkt dat Arena alleen geluk is, dan moet ik diegene echt uit de droom helpen..
Ik weet wel dat het zo kan voelen (haal zelf ook maar gemiddeld 4 á 5 wins), maar het feit dat seizoen na seizoen, jaar na jaar, dezelfde mensen op het Arena leaderboard verschijnen, toont aan dat Arena echt niet alleen maar geluk is.
Ik average nu 7,09 wins per run lifetime. Leaderboards hebben echter 1 belangrijke vereiste en dat is 30+ runs per maand. Dat is als je 7 wins averaged per run dus 1 run per dag van 10 games..... Ga er vanuit dat een gemiddelde game ongeveer 10-12 minuten in beslag neemt, dan speel je dus iedere dag 70+ minuten HS.

Voor de streamer en fanatiekeling is dat wellicht prima te doen, maar ik heb zelf geen tijd om gemiddeld 70+ minuten HS te spelen.

Het zal voor mij dus per definitie onmogelijk om op de leaderboards te komen, omdat ik niet genoeg speel. Denk dat er veel meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Ongeacht de hoeveelheid wins gemiddeld.

Arena draait op zichzelf wel om skill, in ieder geval ten dele. Je kan je deck zo goed mogelijk maken binnen de 90 kaarten die je aangeboden krijgt. Daarnaast kan je in een game ook keuzes maken die je winrate bevorderen.

Je kan echter niet meer uit de 90 keuzes halen dan erin zit. Hierdoor zal je ook een groot gedeelte van je games verliezen omdat je deck slecht(er) is. Dat is inherent aan arena. Aan de andere kant kan je ook runs hebben waarbij je de concurrentie facerolled omdat je deck gewoon overpowered is.

Helaas is de spreiding van de deck kwaliteit in arena nogal extreem, waardoor ik het geen goede modus vind.

Dual class arena vond ik veel meer skill based. Daar had ik veel meer het idee dat ik met creativiteit en synergie veel meer keuzes kon maken. Daarbij waren veel van de decks aan elkaar gewaagd, omdat de meeste decks toch best goed waren. Echte decks met een zeer lage tierscore heb ik niet gezien. In de dual class arena had ik ook 8,75 wins per run op basis van 5 runs.
PromWarMachine schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:36:
Sinds Amazon Twitch heeft overgenomen, gaat 't platform wel achteruit. Die goodies bij Amazon Prime ben ik ook geen voorstander van, maar Twitch om die reden afschrijven, is 't zelfde als geen chips meer eten, omdat je er Flippo's bij kreeg..
Ik schrijf Twitch niet af vanwege de rewards. Dat is de enige reden dat ik überhaupt een Twitch account aangemaakt heb. Ik had alleen liever gezien dat ze iedereen gewoon een golden pakje gaven :).

Wat ik beroerd vind aan Twitch is dat het gewoon niet zo goed werkt. Mijn account ww is gelocked en ik krijg het bijvoorbeeld niet gereset omdat ik een generieke foutmelding krijg.

Ik vind Twitch meer chips met een vieze smaak dan chips met Flippos :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Twitch bekijk ik vooral via Kodi voordeel hieraan is:

Geen Chat en als ik dat wil, ernaast een app of webbrowser opstarten
Geen Reclame
Optie voor default en play resolutie voor twitch partner kanalen
Geordend categorieën
Uitstekende zoekfunctie

Zelf volg ik (af en toe) de toernooien van HCT, HCG, kanalen zoals Amaz, Hafu, Trump, Kibbler, Strifecro, Valkyrea, Grubby en SwisshKendric

De enige die ik hieruit nooit heb zien tilten is Strifecro, HS ranked met zeer doordachte zetten
Grubby is echt een "Classy" heer, maar die zit op HotS, WC3 en SC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

1lau schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:04:
De enige die ik hieruit nooit heb zien tilten is Strifecro, HS ranked met zeer doordachte zetten
Ik vind zijn uitleg altijd zo goed, bij de meest simpele zetten geeft hij soms zulke doordachte overwegingen waarvan je denkt, wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
1lau schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:04:
Twitch bekijk ik vooral via Kodi voordeel hieraan is:

Geen Chat en als ik dat wil, ernaast een app of webbrowser opstarten
Geen Reclame
Optie voor default en play resolutie voor twitch partner kanalen
Geordend categorieën
Uitstekende zoekfunctie
Ik gebruik Videostream inderdaad, icm VLC. Vanwege dezelfde redenen. Ik kijk superveel Twitch, maar kom echt letterlijk nooit op die site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
Ik spendeer de meeste van mijn avonden grotendeels aan Twitch :) Heb ook sinds dag 1 een betaald prime jaarabonnement en ben daarnaast nog gesubbed op gemiddeld zo'n 6 kanalen (waarvan 1 gratis met prime uiteraard).

Vind het heerlijk om naar de diversiteit te kijken en de interactie aan te gaan met de streamer.

Ps. met het prime abonnement heb je trouwens ook gratis toegang tot Prime Video van Amazon waar ook wat goede series en programma's op aangeboden worden (The Man in the High Castle, The Grand Tour, etc).

Ben nu alleen nog aan het hopen dat Amazon hier ook snel een lokale e-shop opent met alle voordelen die je in de US hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een tip voor mensen die de Brawl willen farmen: Druid met Pilfered Power.

Je krijgt namelijk eerst een minion en daarna procced de PP dus krijg je altijd 1 mana extra. Heb hierdoor zojuist turn 4 een UI kunnen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
De brawl is wel leuk, alleen zie ik voornamelijk Priests en Mages. Héél af en toe een Warlock, Druid of een Rogue dus het wordt al gauw eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik kijk ook regelmatig naar Twitch maar dan via de chrome cast. Super simpel via de app te bedienen zonder reclames etc.

Ben echt een lurker zoals ze dat noemen.
Kijk alleen maar... Geen zin om me te abonneren op een kanaal voor iets wat ik toch niet gebruik. En chatten met vage spam gasten... Daar zit ik al helemaal niet op te wachten.

Kijk Twitch voornamelijk omdat het een perfecte manier is om nieuwe spellen te checken zoals de nieuwe AC of CoD.

Trouwens, wel een goede tip hierboven.. Ga me ook even een prime account aanmaken. :)

Toch benieuwd naar de golden pack

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik kijk op Twitch voornamelijk ThijsHS! Heerlijk hoe die jongen in het spel opgaat.
Hoe maakt er zelf nog geluidseffecten bij ook! :)
En hij kan geweldig decks bouwen.

Twitch is voor mij meer een "neutrale" manier van gamen.. ik kijk mee, voorspel mee, maar als het fout gaat heb ik geen pijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Predje schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:05:
Ik kijk op Twitch voornamelijk ThijsHS! Heerlijk hoe die jongen in het spel opgaat.
Hoe maakt er zelf nog geluidseffecten bij ook! :)
En hij kan geweldig decks bouwen.

Twitch is voor mij meer een "neutrale" manier van gamen.. ik kijk mee, voorspel mee, maar als het fout gaat heb ik geen pijn :P
Dat is wel een goede omschrijving waarom twitch kijken leuk is :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 10:05

Lapras

Ice beam

Ik kijk nooit op Twitch, maar volg wel Thijs en Kibler op Youtube. Dan pak je soms even wat video's mee als ze een interessant deck spelen. En van Thijs kijk ik eigenlijk alles, omdat het gewoon een supermooie gast is en bijzonder goed in HS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat zijn jullie fav youtubers? Hoeft niet perse met Hearthstone te maken, bij mij:

1. DashieGames
2. SSSniperWolf
3. BigDawsTv

Hou het liever ontopic in het Hearthstone-topic. Dat HS streamers te sprake komen kan ik inkomen, maar random Youtubers noemen heeft niks met dit topic te maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Grotman op 10-11-2017 14:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
Youtube trekt mij persoonlijk juist helemaal weer niet, tenminste niet de Youtube community en Youtubers.

Ik kijk op Youtube juist voornamelijk weer VoD's of delen ervan van mijn favo Twitch streamers zoals Kripparian, DrDisrespect, Lirik, Day9TV, Hafu, Becca en wat kanalen zoals Ultimate Twitch Fails of Daily Hearthstone moments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Mag het weer gaan over de game zelf ipv streamers? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:53:
Mag het weer gaan over de game zelf ipv streamers? :')
Dit is gewoon klagen over het klagen.

Neem zelf het voortouw zou ik zeggen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 12:24
Voor degene die het gemist hebben: de release date is hoogstwaarschijnlijk 7 december

http://www.hearthpwn.com/...-releasing-december-7-inn

P.S.:
Rond 11:59 uur 's nachts? :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Ey, leuk. Weer een cartoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:39:
Voor degene die het gemist hebben: de release date is hoogstwaarschijnlijk 7 december

http://www.hearthpwn.com/...-releasing-december-7-inn

P.S.:
Rond 11:59 uur 's nachts? :P
Nog een maandje hypetrainen voordat we minstens 2 weken spelplezier hebben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Amazon coins zijn in de aanbieding momenteel. 76 e voor 10k of 38,50e voor 5k. Prijzen zijn van amazon.de dus er gaat niet ook nog een wisselkoers overheen.
Op co.uk krijg je als nieuw lid nu 2500 coins voor 10 pond maar daar moet je voor de preorder dus nog wel 2500 coins bijkopen en dan zit je al dicht bij die 38,50e. De actie loopt ook op .com en blackfriday is niet ver weg meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Amazon is met zijn miljoen nationale dochters echt het meest onoverzichtelijke bedrijf ever of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Necrotic Geist is echt ontzettend goed in Arena :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:45
Area is zeg maar weer lekker interresant zeg maar, als je ongeveer een jaar niet hebt gespeeld. Met de gemixte hero's ging het lekker; gemiddeld 7 wins. Toen de boel weer normaal was drie keer op rij met < 3 wins de boot in gegaan dus toch maar weer hearth arena erbij gepakt. Eerste game direct 12 wins te pakken met een heerlijk Pally deck. Een paar misplays / observaties die ik sinds ik een week geleden ben begonnen heb gemaakt:

Free From Amber: leg een 8+ waarde kaart op tafel, ik had niet door dat dit dus niet "play from hand was" - en heb verdorie een Deathwing weggegooid. in een andere pot Kthun neergelegd en verbijsterd staan kijken waarom de battlecry niet afging.

-Kaarten met de discover ability geven echt ziek vaak de meest bizarre legendaries; heb daar echt een veel potjes mee weten om te draaien.

-HearthArena geeft nogsteeds naar mijn mening te weinig waarde aan goede 2 drops en aan kaartdraw

-ik heb nog een stuk meer misplays gemaakt met bepaalde nieuwe kaarten; paar keer geprobeerd met google in mijn beurt te kijken hoe bepaalde effects triggeren; zoals die 5/5 die als je een kaart speelt een kaart van je deck weghaalt. Als ik die kaart met een brewmaster terug naar me'n hand haal, triggert ie dan of niet? Ik durfde het niet te testen dus trade ik maar. Er waren nog meer voorbeelden met bepaalde legendaries die ik nu helaas niet meer voor de geest kan halen.

-BoneMare en stubborn Gastropod, auto-pick bijna.

Ben nu bezig met een 8-2 Priest deck wat niet te stoppen is als het op gang komt; maar dat hangt echt gigantisch van de start curve tot beurt 6 af...

Maar goed, ik ben dus weer terug - vorig jaar gestopt omdat ik zo ziek werd van het spelen tegen hetzelfde Jade Golem deck, ronde na ronde.... kijken hoe het er nu bij staat

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik vooral bijzonder vind aan Amazon is hoe onoverzichtelijk veel van hun IT is. Het werkt allemaal nogal beroerd of het werkt niet.

Ik kan bv mijn Twitch wachtwoord niet resetten want “onbekende fout” en de enige oplossing hiervoor (volgens Amazon) is een support ticket inleggen.

Coins via de App kan ik ook niet purchasen want het aankoop scherm blijft leeg. Dit heb ik zowel op een Android phone als op een emulator op de pc.

Maar voor mensen die Twitch Prime en Amazon coins wel aan de praat krijgen kan het wel de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:54
Ik ben van plan om dit spel weer eens te gaan spelen, en ik zoek hier eigenlijk nog een geschikte tablet voor aangezien mijn huidige dit spel niet trekt.
Nu heb ik hier natuurlijk voor gegoogled maar daar lees je vanalles en nog wat en worden aanbevelingen ook wel eens afgekraakt, vandaar mijn vraag aan deze gemeenschap :)

Budget rond de 150/200 euro
Hearthstone moet gewoon goed erop kunnen draaien

Iemand nog tips of ervaringen ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

demokert schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:56:
Ik ben van plan om dit spel weer eens te gaan spelen, en ik zoek hier eigenlijk nog een geschikte tablet voor aangezien mijn huidige dit spel niet trekt.
Nu heb ik hier natuurlijk voor gegoogled maar daar lees je vanalles en nog wat en worden aanbevelingen ook wel eens afgekraakt, vandaar mijn vraag aan deze gemeenschap :)

Een tweedehandse iPad wellicht, 2 generaties terug is prima te doen. HS draait ook op de iPad Air 2 van m'n zoon en op de iPad Mini 2 van m'n jongste. Opstarten is soms wat langzaam, maar verder speelt het gewoon goed.Op een Nvidia Shield draait het ook prima, alleen weet ik niet hoe duur dat zal zijn. zie vraag en aanbod: V&A aangeboden: Nvidia Shield K1 16GB Zwart

Zelf heb ik geen ervaring met Android (behalve de Shield).

Verder kun je een beetje grasduinen op Reddit, daar wordt de vraag ook regelmatig gesteld:
https://www.reddit.com/r/...rthstone_friendly_tablet/

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 13-11-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ook wel eens op m'n Acer Switch V10 (Windows 10 Fall update)...da's een Intel Atom x5-Z8350 chipset en dat gaat ook prima. Was destijds iets duurder dan de aangegeven price range, maar dan heb je ook een 2-in-1. Als je een pure tablet met een dergelijke SoC hebt, moet het wel draaien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:16

Dhrax

Prog Lord

demokert schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:56:

Opzoek naar een 2de hands iPad ;) Op nieuwe devices rond die prijs ga je deze game niet lekker werkend krijgen. Tot een aantal maanden terug gebruikte ik een Samsung Galaxy TabS en dit was om te huilen i.c.m. HS. In algemene zin kun je sowieso beter een iPad pakken voor mobile games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Ik zou zeker een iPad Air of nieuwer nemen, speel het zelf soms nog op een 4.5 jaar oude iPad (met retina scherm maar wel van voor de 1e Air) en dat kan nog maar net... bij sommige animaties lijkt ie soms even te hangen (waardoor je soms plays mist :() en ook updates zijn een drama, ik de-install altijd eerst en installeer dan de nieuwe versie, maar dat duurt dan ook weer een eeuwigheid...

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 13-11-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dhrax schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:33:
[...]

Opzoek naar een 2de hands iPad ;) Op nieuwe devices rond die prijs ga je deze game niet lekker werkend krijgen. Tot een aantal maanden terug gebruikte ik een Samsung Galaxy TabS en dit was om te huilen i.c.m. HS. In algemene zin kun je sowieso beter een iPad pakken voor mobile games.
Bij mij werkt de Samsung Galaxy Tab S nog steeds lekker snel hoor icm HS. Maar het is vrij leeg, zit alleen HS, youtube en netflix op. Daarom ook niet geupgrade.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:54
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga eens kijken of ik een relatief goedkope Ipad 2 op te kop kan weten te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 11:16

Dhrax

Prog Lord

Adamoland schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:37:
[...]

Bij mij werkt de Samsung Galaxy Tab S nog steeds lekker snel hoor icm HS. Maar het is vrij leeg, zit alleen HS, youtube en netflix op. Daarom ook niet geupgrade.
Dat zal het zijn vermoedelijk, het was bij mij een slideshow af en toe ...

@demokert Goede keus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Dit is wel breaking news en 3 dagen te laat opgemerkt:

• Death Knight Hero cards can no longer be drafted in Arena.

Starting on the morning of Tuesday, November 14 PST, we will remove the nine Knights of the Frozen Throne Death Knight Hero cards from the Arena draft pool. While the Death Knight Hero Cards are exciting and powerful to play, their permanent Hero Power upgrades are hard to combat in a format where answers are limited.

We will continue to monitor Arena balance and make changes on an as-needed basis. Please note this change does not remove Death Knight Hero cards from existing drafted decks. For a complete list of cards that are not available in the Arena draft pool, please refer to our Arena Specifics forum post on the official Hearthstone forums.

bron: https://us.battle.net/for...thstone/topic/20759232149

Nu Bonemare en Scalebane nog
https://us.battle.net/for...thstone/topic/20759398229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Eindelijk.. DKs waren voor Arena gewoon te sterk..

Bonemare en Scalebane hadden gewoon nooit een common mogen zijn.. (net als Firelands portal ooit)

Maar het is goed om te zien dat ze actiever zijn met de balance van Arena de laatste tijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mosselmossel
Jeuj! Kaartjes gekocht voor het HS World Championship in Amsterdam in januari! Samen met m'n vrouw een dagje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:27:
Jeuj! Kaartjes gekocht voor het HS World Championship in Amsterdam in januari! Samen met m'n vrouw een dagje uit.
Ik ook :o :o :o
Ja ik vind dit zo'n uniek event dat ik daar gewoon bij moet zijn .
Wij zouden ook eerst op Zaterdag gaan maar toch maar uiteindelijk besloten om op Zondag te gaan omdat dan de finale ook is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:18:
[...]

Ik ook :o :o :o
Ja ik vind dit zo'n uniek event dat ik daar gewoon bij moet zijn .
Wij zouden ook eerst op Zaterdag gaan maar toch maar uiteindelijk besloten om op Zondag te gaan omdat dan de finale ook is.
Dat vonden wij dus ook. En wij kozen zaterdag, omdat we dan de volgende dag niet hoeven werken. En uiteindelijk is de sfeer datgene waar we voor gaan. De finale kijken we wel lekker op de bank. Maar helaas geen meet en greet met jou dus :)

• The_Butler
Sinds ik weer begonnen ben met spelen; wordt er nog een tournooitje georganiseerd met de kerst? Ik zag dat Astie een poll de deur uit had gedaan maar verder nog niks van gehoord.

Een flinke tijd terug had ik een concept de deur uit gedaan voor een "sealed deck" tournooi waarbij iedereen die meedoet een nieuwe account aanmaakt en met de packs die daarbij komen plus het vrijspelen van de basic sets zijn kaartpool vergroot. Regels zouden dan zijn dat:

Iedereen plechtig beloofd om geen geld in dit account te steken.
Iedereen drie decks meeneemt, best of five format of zoiets
Iedereen mag met zijn account wel extra pakjes vergaren zolang er maar geen echt geld wordt geinvesteerd
Wedstrijd leiding maakt de lijst aan de start van het tournooi bekend met de account naam van iedere speler, op deze manier kan iedereen op het zelfde moment inloggen en beginnen met vrijspelen.
Tournooi begint niet langer dan 24 voor de eerste ronde - het gaat er om dat er weinig kaarten aanwezig gaan zijn in de pool.
Dusten van kaarten - zou leuk zijn als did niet zou mogen, maar ik heb geen idee hoe dit gecontroleerd zou moeten worden.

Mischien kunnen we een regel instellen dat een legendary maar in 1 deck mag voorkomen.

Wat denken we hier van? Haalbaar?

at your service

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Nee want je kan niet controleren of hij / zij bedriegt.

• The_Butler
Tomski1986 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:15:
Maar wie gaat er moedwillig bedriegen, er wordt voor de lol gespeeld, niet om een prijzen pot? Maar mischien ben ik ietsje te naief...

at your service

• mosselmossel
Tomski1986 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:15:
Doe vooral niet mee als je daar al vanuit gaat. Ik zou meedoen. En verwacht dat iedereen die meedoet ook gewoon de lol ervan inziet en eerlijk meespeelt.

Pagina: 1 ... 171 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.