Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Ik snap je wel.

Maar als mijn buurman de voordeur openlaat vind ik niet per see dat ik dan maar zijn spullen mag gaan halen.

Het is verder vrij zinloos om een discussie over te houden hoor.

De skin stelt nu niets voor, of in ieder geval niet meer wat hij voor moest stellen (exclusief voor mensen die echt naar een gathering geweest zijn). Blizzard had dit ook wel kunnen bedenken. En mensen die het zich derhalve toe-eigenen, prima. Ik keur het echter af.
Sorry hoor maar diefstal vergelijken met het via een omweg halen van iets wat gratis is en waarbij niemand!!! benadeeld word vind ik echt niet kunnen.

Verder had ik graag naar een gathering gegaan maar aangezien bijna alle gatherings die op de officiële site staan nep zijn of zoveel restricties aanzitten vind ik dat Blizzard het wel zelf in de hand werkt.

Verder ben ik niet bang dat hier verder wat mee gebeurd aangezien Blizzard al heel lang zulke dingen toe staat zoals het voor monster bedragen verkopen van Tespa cardbacks.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Sorki schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Ik vind cheaten in geen enkel multiplayer game ok, ook al gaat het om cosmetics.
Sommige mensen doen moeite om de skin op legitieme manier te krijgen terwijl anderen zichzelf blijkbaar het recht toe eigenen omdat het "maar" cosmetics zijn, en blizzard niet flauw moet doen daarover.

Wat mij betreft mogen deze accounts gewoon op de ban.

Edit: sinds wanneer mogen cheats voor multiplayer games vrij op tweakers beproken worden?
Je hebt gelijk, het is cheaten, al vind ik een ban overdreven, misschien een temp ban of officiële waarschuwing. Ik benadeel niemand en ik misbruik geen bugs in het spel.

Ik heb ook voor Tyrande een Twitch Prime abo genomen in de US of UK (mag ook niet, is hier niet beschikbaar). Niemand die er van opkijkt en heel EU zit vol met Tyrande hero's.

Als de hero skin te koop was had ik al deze moeite niet gedaan, want gps spoofing of niet, het systeem werkt echt bijzonder buggy en slecht. De 3v3 zelf was ook leuk om te doen btw.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

xelfer schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:20:
[...]
Het unlocken van een skin of cardback (Samsung actie) op deze manier maakt de skin van iemand anders niet minder. Die doet nog steeds exact hetzelfde.

Blizzard probeert hier iets te pushen waar veel mensen geen zin in hebben en die mensen zoeken naar een oplossing om toch die skin te krijgen. Zelfde gebeurde destijds met de cardback en pakjes van de Samsung actie.
Die vergelijking gaat niet op:
Playing Hearthstone on a Samsung Galaxy S6, S7 or Note 5 series phone will award three free Classic card packs and the Samsung Galaxy card back.
Gifts from the Galaxy! This card back is truly out of this world.

De voorwaarde van blizzard om de skin te bekomen is "ga naar een tavern brawl". Wil je die moeite niet nemen, jammer.

Mensen vinden de skin blijkbaar belangrijk genoeg om voor te gaan cheaten maar praten het goed met het argument dat skins niet belangrijk zijn. Ik keur het allesinds af en vind het bizar dat je voor zulk prul je account op het spel zet.

@Nitai
Idd een permanente ban is overdreven. Een waarschuwing op zijn plaats.

[ Voor 3% gewijzigd door Sorki op 19-10-2017 16:41 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorki schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

Die vergelijking gaat niet op:
Playing Hearthstone on a Samsung Galaxy S6, S7 or Note 5 series phone will award three free Classic card packs and the Samsung Galaxy card back.
Gifts from the Galaxy! This card back is truly out of this world.
Play in a brawl/play on a Samsung is voor mij allemaal hetzelfde. Als er nou legitieme brawls bij mij in de omgeving waren dan zou ik er wel heen gaan. Heb ook geprobeerd om iets te hosten in het lokale buurthuis bij mij in de buurt maar die aanvraag werd vrijwel direct en zonder reden afgewezen. Dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
lol @ sommige reacties hier

We zijn weer op Tweakers.net hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
jmxd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:07:
lol @ sommige reacties hier

We zijn weer op Tweakers.net hoor :D
idd vooral het niveau van sommigen hierboven

ik ga de moeite niet nemen om de skin te halen maar ik heb er totaal geen probleem mee als mensen daar vanaf thuis wat tijd in willen steken maar om anderen daarop aan te spreken vind ik niet netjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En sowieso gaan de vergelijkingen hier helemaal nergens over want met diefstal of cheaten zijn er altijd mensen/spelers gedupeerd en dat gaat in dit geval niet op.

Ik zie het als iets door de mazen van de wet afhandelen misschien niet helemaal netjes maar voor 100% legitiem zonder dat er iemand minder van word behalve een paar zere zieltjes op een forum wat juist in dit soort dingen hoor toe te juichen aangezien Tweakers ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04:58
En het is beter voor het milieu, want anders had ik naar Argentinië moeten vliegen ^^

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zo..! Ik kom net terug van gathering ergens in Frankrijk. Was wel leuke brawl, 2 van 2 keer gewonnen. Nu met Nemsy reward, wel leuk.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
xelfer schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Dat heet diefstal en is volgens het wetboek van strafrecht een misdrijf :).

Het unlocken van een skin of cardback (Samsung actie) op deze manier maakt de skin van iemand anders niet minder. Die doet nog steeds exact hetzelfde.

Blizzard probeert hier iets te pushen waar veel mensen geen zin in hebben en die mensen zoeken naar een oplossing om toch die skin te krijgen. Zelfde gebeurde destijds met de cardback en pakjes van de Samsung actie.

Daarnaast zijn er ook veel verhalen van Tavern Brawls die zomaar verdwijnen omdat Blizzard faalt.
Het is jouw wereld, ik leef er alleen maar in.

Deze actie is alleen voor mensen met een handicap.
Xelfer; Ja godver, ik wil het ook! Ik loop wel ff mank als ik het ophaal. Hadden ze de actie maar voor iedereen moeten maken!

Je doet er verder niemand kwaad mee hoor en ik slaap er geen seconden minder om. We hebben het nu over een verschil van mening/princiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:05:
[...]
We hebben het nu over een verschil van mening/princiepen.
Activision/Blizzard is wel het bedrijf wat een patent heeft aangevraagd en gekregen op het beïnvloeden van player matchmaking om microtransacties te pushen. Bv door nieuwe spelers expres te matchen met ervaren spelers die de microtransacties al gekocht hebben en daarna aan de nieuwe speler te melden: "hey wil jij niet meer keihard ingemaakt worden door item X? Geef dan nu geld uit voor een kans op item X!"

Dus ik weet niet hoeveel principes de grote moeder van HS zelf heeft, maar waarschijnlijk minder dan ik O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:37
Hebben jullie last van complete freezes tijdens het spel? Sinds de patch update is mijn laptop meerdere keren in totale freeze beland en werkt alleen een totale uitschakeling. Ik las op de blizzard site dat er meerdere mensen last van hebben.
Het meest vervelende is nog dat de eerste keer dat het gebeurde precies tijdens een winning streak was op weg naar rank 5. Nu ik meerdere freeze losses heb gehad wacht ik eerst de reacties af van Blizzard voordat ik weer ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
xelfer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Activision/Blizzard is wel het bedrijf wat een patent heeft aangevraagd en gekregen op het beïnvloeden van player matchmaking om microtransacties te pushen. Bv door nieuwe spelers expres te matchen met ervaren spelers die de microtransacties al gekocht hebben en daarna aan de nieuwe speler te melden: "hey wil jij niet meer keihard ingemaakt worden door item X? Geef dan nu geld uit voor een kans op item X!"

Dus ik weet niet hoeveel principes de grote moeder van HS zelf heeft, maar waarschijnlijk minder dan ik O-) .
Al zou het waar zijn; Ja, dus?

Los van het hele verhaal; je eigent je onrechtmatig iets toe.
Je moraal laat je afhangen van het handelen van een ander en/of je er iemand me belast.

Het lijkt nu net of ik een oude zeur ben o.i.d. of dat het me iets interesseert wat jij doet, maar dat is niet zo.
Heel de wereld zit vol met mensen die vinden dat ze recht hebben op dingen, want/omdat/anderen/dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Brangus Glee schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:07:
Hebben jullie last van complete freezes tijdens het spel? Sinds de patch update is mijn laptop meerdere keren in totale freeze beland en werkt alleen een totale uitschakeling. Ik las op de blizzard site dat er meerdere mensen last van hebben.
Het meest vervelende is nog dat de eerste keer dat het gebeurde precies tijdens een winning streak was op weg naar rank 5. Nu ik meerdere freeze losses heb gehad wacht ik eerst de reacties af van Blizzard voordat ik weer ga spelen.
Ik heb er ook last van, ook van witte screens na een win op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2024
Snap de ladder ranking nog niet helemaal goed.

Kon met m'n alex freeze mage maar niet voorbij rank 18 komen. Kwam telkens jade druids en raza anduin decks met alle goede legendaries tegen waardoor ik telkens wegzakte.
Uiteindelijk met quest murloc lvl 15 gehaald, en nu weer met m'n freeze mage deck verder. Klom nu heel makkelijk naar 12, waardoor het lijkt of deze ranks gemakkelijker zijn dan die lage ranks.

Is dit gewoon toeval, of is er wat anders aan de hand hier? Zijn er misschien veel mensen die nieuwe decks proberen zodra ze rank 15 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voornamelijk toeval in matching. Met hetzelfde deck zaterdag 7-2 met voornamelijk Evolve Shamans tegen, dag erna 6-1 ofzo met 3 mirrors en de rest van alles en later 4-4 tegen voornamelijk Hunters. Allemaal op rank 18-19.

Op rank 15 zie je iets meer fun / experimenteel / quest decks, maar dat is na rank 14 er wel weer uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Zarhrezz op 20-10-2017 16:59 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

Nitai schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:36:
Met Nox Player een Fireside Gathering in Frankrijk gejoined en na wat wachten is het gelukt.

[afbeelding]

Ik weet nog steeds niet hoe je je enter key kan gebruiken in Nox Player, dus het was een beetje lastig om te chatten (wat dus niet lukt).
Vanochtend even retourtje Rusland genomen, Grammar University. Toch apart dat Blizzard het via GPS coördinaten bepaald of je in de buurt bent of niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:05:
[...]
Vanochtend even retourtje Rusland genomen, Grammar University. Toch apart dat Blizzard het via GPS coördinaten bepaald of je in de buurt bent of niet :9
Ik had er toevallig 1 op een plek waar ik gisteren nog was (in Italie). Als het een dag eerder was geweest dan had ik dus zelfs fysiek langs kunnen gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 20-10-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mlchel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:27:
Snap de ladder ranking nog niet helemaal goed.

Kon met m'n alex freeze mage maar niet voorbij rank 18 komen. Kwam telkens jade druids en raza anduin decks met alle goede legendaries tegen waardoor ik telkens wegzakte.
Uiteindelijk met quest murloc lvl 15 gehaald, en nu weer met m'n freeze mage deck verder. Klom nu heel makkelijk naar 12, waardoor het lijkt of deze ranks gemakkelijker zijn dan die lage ranks.

Is dit gewoon toeval, of is er wat anders aan de hand hier? Zijn er misschien veel mensen die nieuwe decks proberen zodra ze rank 15 zijn?
Dat en op rank 15 is de ladder het meest gevarieerd en raar maar waar vaak heel veel tier 1 deck die slecht gespeeld worden maar toch sterk genoeg zijn om af en toe te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Nooit bij een leuke Brawl. Vrijdag kreeg ik de quest Win 5 TB, weggegooid. Krijg ik hem nu weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:41:
Nooit bij een leuke Brawl. Vrijdag kreeg ik de quest Win 5 TB, weggegooid. Krijg ik hem nu weer!
Er zijn helaas ook vrij weinig leuke brawls :(. Misschien 1 op de 10 vind ik de moeite waard. Vooral de brawls waarbij je samen moet spelen met je tegenstander om een boss te verslaan vind ik nog wel leuk. Maar een random saaie random kaart met random spells brawl speel ik letterlijk maar voor 1 win.

[ Voor 25% gewijzigd door xelfer op 21-10-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

'Lagged' bij jullie de game ook op Windows?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Kasai schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:50:
'Lagged' bij jullie de game ook op Windows?
Tijdens het spelen niet nee hoewel ik gisteren wel een willekeurig vastloper had maar dat zou iets anders kunnen zijn geweest.

Wat mij vanmorgen wel opviel tijdens het bladeren door de collectie dat het omslaan van de pagina's erg 'lagged' inderdaad.

Daarnaast heeft iedereen zijn packs al binnen? Zou er vier moeten krijgen voor het stemmen op Orange maar nog steeds niet gehad terwijl een vriend die op Pavel had gestemd zijn twee packs al binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:10:
[...]
Daarnaast heeft iedereen zijn packs al binnen? Zou er vier moeten krijgen voor het stemmen op Orange maar nog steeds niet gehad terwijl een vriend die op Pavel had gestemd zijn twee packs al binnen heeft.
Op Reddit is er een shitstorm bezig van mensen die hun pakjes nog niet hebben, dus je bent niet de enige.

Ik moet mijn pakjes van 2Pacvel ook nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 12:06
Ik heb de 2 packs binnen van Pavel, 2 keer legendary erin!

Op een alternatief account ook de 4 packs van Orange binnen.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
marcovandam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:49:
Ik heb de 2 packs binnen van Pavel, 2 keer legendary erin!

Op een alternatief account ook de 4 packs van Orange binnen.
Ik niet nog. Je krijgt er toch sowieso 1? Ik had JasonZhou, geen idee wat die heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

xelfer schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:03:
[...]

Op Reddit is er een shitstorm bezig van mensen die hun pakjes nog niet hebben, dus je bent niet de enige.

Ik moet mijn pakjes van 2Pacvel ook nog krijgen.
Klopt, had het gezien maar was benieuwd hoe het met de medetweakers zat :)

Hopelijk komen ze alsnog soonTM

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Nieuwe mijlpaal: :+
9999
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gAZcBQPuYvHx8ODhUYpmsE7N/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:44
Moet de packs van Surrender ook nog krijgen.
Op ladder bij mij op rank 9-10 is het eigenlijk alleen maar Jade Druids. Heb met mijn Big Priest naar die rank gespeeld en wilde toen wat anders proberen (Keleseth Rogue, Exodia Mage), maar helaas alleen maar weer teruggezakt van rank 9+2 naar 10+0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook nog geen Pavel packs en nog om 00.32 ook geen nieuwe quest wat ik nog vreemder vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sypheron schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:56:
Op ladder bij mij op rank 9-10 is het eigenlijk alleen maar Jade Druids. Heb met mijn Big Priest naar die rank gespeeld en wilde toen wat anders proberen (Keleseth Rogue, Exodia Mage), maar helaas alleen maar weer teruggezakt van rank 9+2 naar 10+0.
Ach, ik heb gisteren uiteindelijk m'n rank 15 gehaald met Jade Druid. Die streak liep door naar 14 / 2*. Toen hoopte ik weer wat leuke games te kunnen spelen met wat meer fun decks. Niet dus. Ik ben werkelijk niets anders tegengekomen dan Evolve Shamens (net zoals de hele weg naar 15), met hier en daar een Jade Druid, Exodia Mage en een verdwaalde face Hunter. Het wordt weer hoog tijd voor een expansie...de rotatie is nog een eind weg helaas (en Exodia Mage wordt daar helaas niet door getroffen).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu nog steeds geen nieuwe daily quest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:26:
[...]

Ach, ik heb gisteren uiteindelijk m'n rank 15 gehaald met Jade Druid. Die streak liep door naar 14 / 2*. Toen hoopte ik weer wat leuke games te kunnen spelen met wat meer fun decks. Niet dus. Ik ben werkelijk niets anders tegengekomen dan Evolve Shamens (net zoals de hele weg naar 15), met hier en daar een Jade Druid, Exodia Mage en een verdwaalde face Hunter. Het wordt weer hoog tijd voor een expansie...de rotatie is nog een eind weg helaas (en Exodia Mage wordt daar helaas niet door getroffen).
Exodia Mage zie ik echt nooit. Het is Priest, Jade Druid of Vomit/Aggro in Standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:29:
Exodia Mage zie ik echt nooit. Het is Priest, Jade Druid of Vomit/Aggro in Standard.
Exodia had ik al een tijdje niet gezien, gisteren opeens 3 binnen 4 games. Priest is er ook nog wel op 18-14. Op 14-15 kwam ik ook Keleseth Warlock een paar keer tegen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Zal er tijdens BlizzCon nog wat worden aangekondigd? Ik geloof dat we ergens in December weer een nieuwe expasion komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:47:
Zal er tijdens BlizzCon nog wat worden aangekondigd? Ik geloof dat we ergens in December weer een nieuwe expasion komt?
Op 3 nov. word de nieuwe uitbreiding aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 13-09 04:13
Ik zat net te twijfelen om Hadronox te gaan craften maar misschien weet ik me nog in te houden... Ben benieuwd naar het thema maar ik zou die expansion ook zo inruilen voor nieuwe drafts.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ben benieuwd naar deze expansion, nog meer OP kaarten? Denk dat ik mijn gold vasthoud tot jaarwisseling, in theorie heb ik dan 12000 gold gespaard.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Pakjes zijn binnen bij mij. Wel leuk dat je nu gebumped wordt vanuit de app dat je gifts hebt staan wachten. :)

(helaas geen Hadronox :P )

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:52
Voor de liefhebbers. Ik heb een GoT groep aangemaakt. Link expired maar je kan me altijd ff een dm sturen als je erin wil met je b.net dan kan ik je toevoegen.

https://blizzard.com/invite/mLY3ESlRx

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:03:
Pakjes zijn binnen bij mij. Wel leuk dat je nu gebumped wordt vanuit de app dat je gifts hebt staan wachten. :)

(helaas geen Hadronox :P )
Die melding was voor 1 Classic pack die je krijgt omdat je nu via De Blizzard apps packs packs en heroes kunt giften.

Dat we daarbij ook de HCT packs kregen was toeval en ook heb ik nu weer gewoon een daily quest en toeval of niet ik kreeg wel Hadronox uit een pakje terwijl ik liever 1 van de DK had gehad en het liefst Thrall voor de fun.

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 24-10-2017 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Royy90 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:02:
Voor de liefhebbers. Ik heb een GoT groep aangemaakt. Link expired maar je kan me altijd ff een dm sturen als je erin wil met je b.net dan kan ik je toevoegen.

expired? Zo snel?

Wel drie pakjes van JasonZhou gehad, met een shitload aan epics, vier geloof ik. En nog een gratis pakje vanwege de app :D

[ Voor 16% gewijzigd door mosselmossel op 24-10-2017 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIjn 2 HTC pakjes zijn binnen hoor en damn de loot zat mee: Gouden Sindragosa, normale Malfurion, gouden rare en een epic uit 2 pakjes :o.

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 24-10-2017 06:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
mosselmossel schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 06:31:
[...]

expired? Zo snel?

Wel drie pakjes van JasonZhou gehad, met een shitload aan epics, vier geloof ik. En nog een gratis pakje vanwege de app :D
Jep. Link is maar half uurtje geldig.
Inmiddels loopt de Tweakers Group al lekker vol. Ideaal systeem so far.

Mochten mensen er graag in willen, let me know :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Grappig hoe de meta altijd terug keert naar aggro.

Warlock = Zoolock
Shaman = Token
Rogue = Elemental\Prince
Warior = Pirate
Mage = Secret
Paladin = Aggro\Murloc
Hunter = Beasts

Alleen Druid en Priest hebben een "control" deck.
En dat terwijl heel veel mensen hoopte op een Control Meta. Nou, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:33:
[...]

Mochten mensen er graag inwillen, let me know :)
Graag een invite :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik wil ook graag een invite.

Had zelf 3 packs van hct, helaas niks noemenswaardig, behalve een epic. (ultimate infestation :'))

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Kasai schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:51:
Ik wil ook graag een invite.

Had zelf 3 packs van hct, helaas niks noemenswaardig, behalve een epic. (ultimate infestation :'))
Volgens mij heb ik jou nog niet in mijn friendlist. Als ik je b.net mag dan zal ik je toevoegen.
Done

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Royy90 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

Volgens mij heb ik jou nog niet in mijn friendlist. Als ik je b.net mag dan zal ik je toevoegen.

[...]

Done
Atlas#22744, het was vroeger Bosjuh.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik wil wel een invite...tag in sig =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Hierbij ook even weer een link die 30 min geldig is:

https://blizzard.com/invite/jKA3MhDO2

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik spreek je wel aan als ik online en thuis ben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Nou, de pity timer van KFT heeft het lang volgehouden, maar vandaag heeft het zich uitbetaald: Warrior Death Knight en een Golden Blood-Queen Lana'thel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:36
ik was net jaloers op de pack loot die ik hierboven terug lees

maar nu open ik net Valeera the hollow :P

Ik heb uit 64 KoFT packs 4 legendaries.
Echter heb ik de 3 legendaries voor vandaag niet gebruikt, Hadronox, Malfurion the pestilent, Sindragosa
Misschien toch maar een Druid deck maken dan

[ Voor 48% gewijzigd door louzy82 op 24-10-2017 10:40 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
[...]

Yes graag! BT: reckoner#11698

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
[...]

Mochten mensen er graag in willen, let me know :)
Graag, zie battlenet in mijn signature en ik sta al in je vriendenlijst

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
louzy82 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Graag, zie battlenet in mijn signature en ik sta al in je vriendenlijst
verzonden :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 13:44

Lapras

Ice beam

Wait what? Wat houdt zo'n groep in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Lapras schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:03:
Wait what? Wat houdt zo'n groep in?
In de nieuwe battle.net cliënt kan je nu een groep aanmaken in het nieuwe social tab. Een soort discord maar dan binnen de cliënt.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is misschien wel de dag dat Blizzard het meest gul is geweest wat betreft het gratis weggeven van content:

- 2 pakjes voor de choose your champion;
- 1 pakje ter ere van het updaten van de client;
- 1 pakje voor het retiren van mijn oude arena draft incl een gratis arena ticket;
- 2 pakjes en een gratis arena ticket vanwege de nieuwe event.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik had 4 pakjes voor mijn CYC en de twee pakjes voor het nieuwe event. Haal ik uit die twee laatste pakjes een nieuwe Legendary *O* ... Oh, het is Shifter Zerus -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
grr ook de bovenstaande pakjes gekregen maar ik pity nu redelijk mezelf voor mijn legendaries bij KoFT:

legendaries bij pakjes:

.../#74/76/107/130/166

en ik opende net pakje #197 met wederom 40 dusts... gem. dust value per pak vanaf #74 79,xx (en vanaf #77 ~74!!) |:(

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Meh wederom niks in mijn nieuwe packs.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

altijd nuttig ipv de random gasten ;)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd

Als ik thuis ben zal ik er eens gebruik van maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Kasai schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:24:
Meh wederom niks in mijn nieuwe packs.
Dat gaat voor de meesten ook nog wel ff duren denk ik. We hebben van de zomer allemaal 10 pakjes van elke expansion gekocht voor een legendary: alle pity timers staan op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Net mijn gratis packs geopend;

Golden Professor Putricide en 2 epics (al had ik de epics al wel)

Nu mis ik gewoon nog maar 2 legendaries uit Frozen Throne; Lanathel en Rotface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
BramSd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Als ik thuis ben zal ik er eens gebruik van maken.
heb je een friend request gestuurd. Spreek me maar even aan als je online bent.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Net 0-3 Arena gedaan, ff snel conceden ik denk dat mijn tegenstanders mij wel waardeerden ^^
Retire kon ik ook kiezen maar dacht zo help ik andere :)

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 24-10-2017 15:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:46:
Net 0-3 Arena gedaan, ff snel conceden ik denk dat mijn tegenstanders mij wel waardeerden ^^
Retire kon ik ook kiezen maar dacht zo help ik andere :)
Mijn vrouw is je dankbaar. Je bent één van de twee die het bij haar deden. Ze staat 3-2 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Van rank 10 naar rank 5 in een middagje+avond met Silence Priest, een deck die ik al een paar maanden geleden van het internet gehaald heb. Was er verbaasd over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Gisteren een mooie rollercoaster arena pot gespeeld.

Ik als druid tegen een Priest heb een ruime voorsprong,
Hij staat op minder dan 10 health en ik heb 5/ 6 minions op het board tegen 0 van hem.
Hij had eerder devour mind gespeeld en hij speelt een kopie van mijn spreading pleague.
Ik spendeer mijn beurt om zijn board te clearen met mijn minions.
Volgende beurt.... weer een spreading pleague.....
Uiteindelijk verlies ik board control als ik Deathwing krijg uit bone drake.
Daarmee clear ik het board weer en heb ik een 12/12 liggen.
Hij heeft uiteraard een shadow word death en nu heb ik dus geen board en geen kaarten.
Ik topdeck ultimate infestation en vul hiermee mijn hand aan, kan zijn board weer verzwakken, krijg armor en een minion op het board.

Redelijk snel daarna kan ik hem gelukkig afmaken.

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondanks de goeie rewards denk ik dat ik HS toch maar in de ijskast ga zetten tot de volgende expansion. Het spelen van HS geeft mij op geen enkele manier plezier meer helaas. Aggro is toch 75% van mijn tegenstanders en de andere 25% wordt opgevuld door Priests en Jaids Druids.

Een fundeck spelen en een kans maken om te winnen is echt uitgesloten.

De komende maanden maar gewoon de quests tegen mezelf doen en dan hopen dat de game wat meer anti aggro wordt :D.

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 24-10-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:03:
[...]

Yohoho and a SMOrclife for me? -O-
Joh, heb je tenminste weer een expansion waar je een jaar over kunt klagen in dit topic :+

Pirate Priest here I come! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 24-10-2017 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Joh, heb je tenminste weer een expansion waar je een jaar over kunt klagen in dit topic :+

Pirate Priest here I come! :D
Pirates is echt een archetype zonder identiteit. Het enige wat ze te bieden hebben op dit moment is vomit en SMOrc.Hopelijk krijgen ze in de volgende expansion iets meer dan "low cost -> high stats -> go face".

Ik kan zo nog wel 10 World of Warcraft themas opnoemen waarmee ze meer toffe dingen zouden kunnen doen dan een expansion gericht op pirates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Ah! Zo ken ik je weer! Er waren een aantal posts van je waarin je niet het spel en/of makers vervloekte ;)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:46:
[...]

Pirates is echt een archetype zonder identiteit. Ik kan zo nog wel 10 World of Warcraft themas opnoemen waarmee ze meer toffe dingen zouden kunnen doen dan een expansion gericht op pirates.
Ik denk dat juist daarom de keus waarschijnlijk daarop valt en ze de andere thema's bewaren voor future updates/expansions.

In WoW had je ook alleen maar een bepaalde gebied (Booty Bay als ik me goed herinner) waar verder geen lore/verhaal of iets dergelijks aan vast zat.In tegenstelling tot bijv Frozen Throne e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
xelfer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:46:
[...]

Pirates is echt een archetype zonder identiteit. Het enige wat ze te bieden hebben op dit moment is vomit en SMOrc.Hopelijk krijgen ze in de volgende expansion iets meer dan "low cost -> high stats -> go face".

Ik kan zo nog wel 10 World of Warcraft themas opnoemen waarmee ze meer toffe dingen zouden kunnen doen dan een expansion gericht op pirates.
Mee eens, conceptueel zijn pirates ook vrij inspiratieloos. Zit hier eerlijk gezegd niet echt op te wachten. Zou ik best een tegenvaller vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Dat was alleen nodig voor de achievie Insane in the Membrane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Ik denk dat juist daarom de keus waarschijnlijk daarop valt en ze de andere thema's bewaren voor future updates/expansions.

In WoW had je ook alleen maar een bepaalde gebied (Booty Bay als ik me goed herinner) waar verder geen lore/verhaal of iets dergelijks aan vast zat.In tegenstelling tot bijv Frozen Throne e.d.
Ja maar er is volgens mij zoveel toffe WoW lore dat ze nog makkelijk jaren vooruit zouden kunnen met het releasen van interessante HS expansions.

Ik snap het wel. Als je dingen lang bewaard kan je het op een later tijdstip nog gebruiken als HS in verval raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Ja maar er is volgens mij zoveel toffe WoW lore dat ze nog makkelijk jaren vooruit zouden kunnen met het releasen van interessante HS expansions.

Ik snap het wel. Als je dingen lang bewaard kan je het op een later tijdstip nog gebruiken als HS in verval raakt.
Ja zoveel lore inderdaad. Ik had ook heel veel verwacht van The Frozen Throne Exp, maar het heeft qua sfeer en ervaring die ik had toen ik WoW speelde met m'n deathknight niet kunnen evenaren. Jammer, gemiste kans, maar ja, het blijft natuurlijk maar een kaart spel en is het verhaal element veel minder aanwezig.
Cinematics zouden bijv. wel leuk zijn gedurende boss fights, geeft net dat extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

Ja zoveel lore inderdaad. Ik had ook heel veel verwacht van The Frozen Throne Exp, maar het heeft qua sfeer en ervaring die ik had toen ik WoW speelde met m'n deathknight niet kunnen evenaren. Jammer, gemiste kans, maar ja, het blijft natuurlijk maar een kaart spel en is het verhaal element veel minder aanwezig.
Cinematics zouden bijv. wel leuk zijn gedurende boss fights, geeft net dat extra.
Sowieso het hele aspect van Hearthstone "Heroes of Warcraft" is weg. Op de site en op battle.net zie je amper nog referenties naar het Warcraft universum. Wel jammer.

Wat we nu wel weten van de volgende expansion is dat ze de discard mechanic weer gaan pushen en dat het mogelijk yohoho gaat worden. Zijn voor mij wel 2 dingen waar ik niet per se op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu hebben ze wel een mooi excuus om nog een paar OP Pirates te maken onder het mom van Patches en Bloodsail Cultist roteren over 4 maand toch.

Verder ben ik nu ook al zat van de midrange/Aggro Package die nu de complete meta domineert die uit 10 a 12 kaarten bestaat waaronder Bonemare, patches, Fire fly, Tar Creeper, 2 Prince en die draak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
xelfer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:30:
Ondanks de goeie rewards denk ik dat ik HS toch maar in de ijskast ga zetten tot de volgende expansion. Het spelen van HS geeft mij op geen enkele manier plezier meer helaas. Aggro is toch 75% van mijn tegenstanders en de andere 25% wordt opgevuld door Priests en Jaids Druids.

Een fundeck spelen en een kans maken om te winnen is echt uitgesloten.

De komende maanden maar gewoon de quests tegen mezelf doen en dan hopen dat de game wat meer anti aggro wordt :D.
Het heeft alles te maken met het ranking systeem. De hele HS-playerbase is plebs van het ergste soort en wil alleen maar snel ranken. De schuld zit hem niet in de meest cheesy decks, want dat zijn de enige decks die gespeeld worden.

Verder is het speel te saai voor woorden geworden. Je kunt ELKE game turn 2-3 conceden, dan is de winnaar al bepaald (vaak al bij de matchup).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanthian
Predje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Het heeft alles te maken met het ranking systeem. De hele HS-playerbase is plebs van het ergste soort en wil alleen maar snel ranken. De schuld zit hem niet in de meest cheesy decks, want dat zijn de enige decks die gespeeld worden.

Verder is het speel te saai voor woorden geworden. Je kunt ELKE game turn 2-3 conceden, dan is de winnaar al bepaald (vaak al bij de matchup).
Het liefst zo ik gewoon maandelijkse patches willen zien. Nerf 10 kaarten en buff er 10.
Volgende maand kan je het weer recht trekken enz, enz,

Helaas gaat dit niet waarschijnlijk omdat bij elke update er 2GB aan data moet worden gedownload en vooral voor mobile users is dit een hekel punt.

Met meer updates en patches wordt het spel niet meer gebalanced. Kijk maar naar League of Legends, die krijgt elke twee weken updates en is ook verre van balanced maar daar zie je wel veel, veel meer variatie, iets wat bij Hearthstone welkom zou zijn.

Ook als er meer events zouden zijn met bonusen en extras zou dat erg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Dat is vaak wel lastig in HS. Wat ik dan vooral heel vervelend vind is het snowball effect. Een comeback maken tegen veel aggro decks is praktisch niet te doen. Zelfs na een turn 6 Reno krijg je de beurt daarop zelfs nog wel 20-30 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Oeps.

[ Voor 98% gewijzigd door mosselmossel op 26-10-2017 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik vind de dual classes in Arena wel leuk, wat een combo's komen er voorbij zeg.

Het lijkt wel alsof de legendary pick rate ook ontzettend is gestegen
Ik heb gisteren een 8-3 score behaald, en ik kwam denk ik in 75% van de gevallen een DK tegen.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
louzy82 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:12:
Ik vind de dual classes in Arena wel leuk, wat een combo's komen er voorbij zeg.

Het lijkt wel alsof de legendary pick rate ook ontzettend is gestegen
Ik heb gisteren een 8-3 score behaald, en ik kwam denk ik in 75% van de gevallen een DK tegen.
Mijn Arena run was rampzalig, 1-3 geworden.
Nou ben ik niet héél goed in Arena maar normaal gesproken doe ik het wel beter.

0 legendaries
2 epics.

Mijn eerste keuze was Shaman, Hunter, Druid.
Nou niet echt de beste classes.

Uiteindelijke Hunter gekozen, krijg ik daarna de optie voor de Hero Power. Totaal verbaasd, ik had geen idee dat het Dual Classes waren. De opties waren Warruir HP, Shaman HP of Rogue. Ook niet de beste opties.

Uiteindelijk geprobeerd om een Deathrattle draft te maken maar met zeer weinig 1, 2 en 3 drops ging het gewoon niet zo goed. Ik ben blij dat het gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ging 9-3 in mijn run met 19 spells. Lekker Fireballen to the face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:56:
[...]

Mijn Arena run was rampzalig, 1-3 geworden.
Nou ben ik niet héél goed in Arena maar normaal gesproken doe ik het wel beter.

0 legendaries
2 epics.

Mijn eerste keuze was Shaman, Hunter, Druid.
Nou niet echt de beste classes.

Uiteindelijke Hunter gekozen, krijg ik daarna de optie voor de Hero Power. Totaal verbaasd, ik had geen idee dat het Dual Classes waren. De opties waren Warruir HP, Shaman HP of Rogue. Ook niet de beste opties.

Uiteindelijk geprobeerd om een Deathrattle draft te maken maar met zeer weinig 1, 2 en 3 drops ging het gewoon niet zo goed. Ik ben blij dat het gratis was.
Kijk daar ging het al mis want Druid is op het moment de beste class in Arena en de Rogue HP is een van de beteren ;)

Ik moet zeggen dat ik ook niet verder ben gekomen dan 4-3 en als ik dan kijk naar de kwaliteit van de sommige decks waar ik tegen gespeeld heb verbaasd het me niks.

Er zijn imo. te veel kaarten die je bijna on the spot ook in Arena gewoon de pot winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
beuker19 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Kijk daar ging het al mis want Druid is op het moment de beste class in Arena en de Rogue HP is een van de beteren ;)

Ik moet zeggen dat ik ook niet verder ben gekomen dan 4-3 en als ik dan kijk naar de kwaliteit van de sommige decks waar ik tegen gespeeld heb verbaasd het me niks.

Er zijn imo. te veel kaarten die je bijna on the spot ook in Arena gewoon de pot winnen.
Ahh, I see.

Ik dacht dat Warlock, Mage, Priest toch wel één van de betere. Ik had Druid daar niet bij gerekend.
Maar goed, als er weer een gratis ticket komt gaan we het gewoon nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Iemand nog een leuk meme deck? Heb dit seizoen gespeeld in Wild, voornamelijk Big Priest (met Noggenfogger en Sogoth, briliant!), Ramp Druid en Silence Priest.

De afgelopen dagen in Standaard met Evovle Shaman gespeeld. Maar heb wel zin een meme deck :D
Een Mill Druid gemaakt, veel lol mee gehad, maar op zoek naar iets anders. Ik zat een beetje rond te klikken in m'n Deck Builder, maar ik denk iets met Summoning Stone of met Noggenfogger? Iemand nog leuke ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Xanthian schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:18:
[...]Ahh, I see.

Ik dacht dat Warlock, Mage, Priest toch wel één van de betere. Ik had Druid daar niet bij gerekend.
Maar goed, als er weer een gratis ticket komt gaan we het gewoon nog een keer doen.
Ik zie zo snel geen arena class ranking uit betrouwbare bron maar warlock en priest zitten al heel lang aan de onderkant van de lijst. Mage is wat gedaald na KFT en druid iets gestegen. Maar ik denk niet dat mage helemaal in de middenmoot zit en druid helemaal in de top.

Los daarvan liggen de zaken met deze arena helemaal anders. Priest staat laag omdat je zelden board hebt; met een andere class erbij kan dat probleem helemaal opgelost zijn. Zelfde geldt voor hunter: in combinatie met een andere heropower is dat nu weer een hele goede keuze.

Het is jammer dat de draft alle kanten opgaat want het idee van de dual class strategie is natuurlijk in het voordeel van de betere speler.

[ Voor 18% gewijzigd door Tektoon op 26-10-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Tektoon schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Ik zie zo snel geen arena class ranking uit betrouwbare bron maar warlock en priest zitten al heel lang aan de onderkant van de lijst. Mage is wat gedaald na KFT en druid iets gestegen. Maar ik denk niet dat mage helemaal in de middenmoot zit en druid helemaal in de top.

Los daarvan liggen de zaken met deze arena helemaal anders. Priest staat laag omdat je zelden board hebt; met een andere class erbij kan dat probleem helemaal opgelost zijn. Zelfde geldt voor hunter: in combinatie met een andere heropower is dat nu weer een hele goede keuze.

Het is jammer dat de draft alle kanten opgaat want het idee van de dual class strategie is natuurlijk in het voordeel van de betere speler.
Rogue en Mage staan al een tijd lang bovenaan de ranglijst als het om Arena gaat. Druid is flink geklommen naar een 3e plek met kaarten als Spreading Plague en Ultimate Infestation.

Priest is nu een middenmotor, net als Hunter en Paladin. Denk dat onderaan Warrior, Shaman en Warlock staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordeel van die gratis arena events is dat je wel tegen heel veel spelers speelt die er echt niets van bakken. Heb in mijn vorige run zeker 3 games gewonnen door pure domheid van mijn tegenstander en in mijn huidige run zijn er ook al 2 die het voor zichzelf hebben verprutst. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:32

1lau

Hearthstone Arena Player

Hallow's End is een prachtige evenement voor Arena en Tavern Brawl

Ik heb net met Druid Paladin 12-1 gehaald
Er zitten ook 2 noodzakelijke dubbel K.O. partijen bij >:)

Rewards clip:
https://clips.twitch.tv/TalentedAggressivePresidentShadyLulu

Draftlijst
http://i67.tinypic.com/2ns5pjk.jpg Part1
http://i68.tinypic.com/mcxmow.jpg Part2

The entire run:
https://www.twitch.tv/videos/185236693
https://www.twitch.tv/videos/185236902

Er is door mij ook een groep Tweakers.net aangemaakt op battle.net met de recente social update
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 9% gewijzigd door 1lau op 31-10-2017 20:39 . Reden: invite link ]

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
1lau schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:18:

Er is door mij ook een groep Tweakers.net aangemaakt op battle.net met de recente social update
Ik heb ook al een Gathering Of Tweakers aangemaakt. Deze zit al behoorlijk vol met 26 personen. Lijkt me verstandig dat we 1 groep aanhouden. Je bent natuurlijk van harte welkom :)

Heb je in elk geval een invite gestuurd. Dit geld ook voor alle andere tweakers die nog niet in deze groep zitten, stuur me even een dm of een ingame berichtje en ik doe je in de groep :)

[ Voor 56% gewijzigd door Royy90 op 26-10-2017 16:55 ]

PSN Profile

Pagina: 1 ... 169 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.