Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:37:
Maar ik kreeg van de eerder genoemde puntensystemen de indruk dat het ging om belonen van acties, en dat lijkt me dan weer niks. Dan gaat iedereen een miracle rogue spelen zonder win conditions om zo veel mogelijk kaarten te spelen (zie mijn 50 rogue cards quest in 1 potje), en ik denk dat het toch wel belangrijk is om een game mode te hebben die om winnen gaat.
Wat er wel en niet beloond wordt moet inderdaad goed over nagedacht worden. Het spelen van kaarten bv. niet (om zinloos cyclen 'voor XP / punten' te voorkomen). Ik denk meer aan 'damage done to enemy minions', 'enemy minions killed', 'damage done to enemy hero' (minder XP / damage dan voor damage op minions), etc., maar bv. ook voor 'mana spend' (dus een hoop 0-cost spelen levert niets op). En natuurlijk levert een win ook (aardig) wat op.

Het gaat er echter om dat winnen niet het enige is dat telt / iets oplevert. Nu is een lange partij verliezen dubbele straf; geen voortgang (sterker nog, een ster eraf, los van of je in een win streak zat of niet) en veel tijd kwijt. Door er een XP / punten systeem van te maken levert 'het spel spelen / interactief bezig zijn gedurende een bepaalde tijd' sowieso wat op (merk op dat roping ook gestraft wordt, want geen spel / actie = geen XP / punten). Bij een dergelijk systeem is agro niet compleet zinloos (je kan in korte tijd winnen, wat redelijk wat oplevert) maar lange control games leveren beide spelers iets op, waarbij de winnaar een leuk extraatje krijgt, zonder dat de verliezer dubbel gestraft wordt (zoals nu het geval is).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:37:
We kunnen overigens weer packs winnen door te stemmen, HTC Summer Championship 2017 komt er aan: https://eu.battle.net/hea...-summer-championship-2017

Ik ga denk ik voor Pavel, heeft me al eerder packs opgeleverd :)
Ik overweeg YAYTears te kiezen, puur vanwege zijn epische naam.
Zarhrezz schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Het gaat er echter om dat winnen niet het enige is dat telt / iets oplevert.
Dat is op dit moment wel een "probleem" inderdaad. Je krijgt al zeer weinig rewards van gewoon het spel spelen, zeker als je al lvl 60 bent. Enkel een potje winnen levert een schamele hoeveelheid van 3.33 gold op. Verliezen levert mij in mijn geval niets op qua rewards.

HS is nogal slecht in mensen belonen voor het spelen van hun spel. Bij andere games is dat over het algemeen toch beter. De game geeft spelers geen reden om het spel voor de fun te spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door xelfer op 05-10-2017 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Ik ben voor Orange gegaan. Sinds hij ooit een keer een toernooi won door Malygos warlock mee te nemen, heb ik een zwak voor hem gehad. Geweldig deck was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Maakt het uit? Lol. Je neemt gewoon best een random nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:
Maakt het uit? Lol. Je neemt gewoon best een random nummer.
Ik denk het niet. Denk dat alle spelers min of meer even competent zijn en ze allemaal kans hebben om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:42:
Ik denk het niet. Denk dat alle spelers min of meer even competent zijn en ze allemaal kans hebben om te winnen.
Dan is het juist compleet onvoorspelbaar wie er gaat winnen en is een dobbelsteen gooien om je keuze te bepalen net zo waarschijnlijk correct als welk ander selectieproces :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:28:
[...]

Dan is het juist compleet onvoorspelbaar wie er gaat winnen en is een dobbelsteen gooien om je keuze te bepalen net zo waarschijnlijk correct als welk ander selectieproces :+
Denk ook dat dit het geval is inderdaad :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lijkt mij ook ja, de beste pro's in het lijstje hebben allemaal zo'n enorme kennis, ervaring en niveau, dat het vooral op draw en RNG afhangt. Ik heb ook Pavel gekozen omdat hij meestal hoog eindigt en al veel toernooien heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Patches is echt het ongezondste wat met dit spel is gebeurd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:18:
Patches is echt het ongezondste wat met dit spel is gebeurd hoor.
Muah....Jade Idol maakt ook aanspraak op die titel hoor.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
Zarhrezz schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Muah....Jade Idol maakt ook aanspraak op die titel hoor.
Anders Ultimate Infestation wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Anders Ultimate Infestation wel...
Ik overwoog die ook te noemen...maar aangezien je die pas rond turn 6-7 ziet en Patches en Idol al eerder, werd het Idol :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem van Patches is dat ie neutral is waardoor 89 procent van alle tempo decks een pirate package gaat runnen.

Jade is dankzij de Idol weer een slechte game mechanic op zich. Voor beiden valt dus wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met m'n Warlock deck kan ik Patches wel waarderen. Shamans gooien het over de 1/2 pirate boeg, zodat ze me via Patches een 3 damage op alles Defile geven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat de hele meta zonder MSoG een stuk beter zou zijn.

Kijk naar na alle top tier decks en je ziet dat de meeste key kaarten uit MSoG komen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
Grotman schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:08:
Lijkt mij ook ja, de beste pro's in het lijstje hebben allemaal zo'n enorme kennis, ervaring en niveau, dat het vooral op draw en RNG afhangt. Ik heb ook Pavel gekozen omdat hij meestal hoog eindigt en al veel toernooien heeft gewonnen.
Ehm voor Pavel is er geen rng hij commandeerd RNGSus alsof het zn hondje is..... my God blizzcon vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:55:
Ik denk dat de hele meta zonder MSoG een stuk beter zou zijn.

Kijk naar na alle top tier decks en je ziet dat de meeste key kaarten uit MSoG komen
MSoG is de ergste power creep die de game ooit heeft gezien. Er zitten teveel meta deck defining kaarten in zoals de Jaids kaarten, Patches, Raza en Kazakus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:13
Iemand die de 80G kan/wil traden? :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
<knip> Nutteloze post. Ik blijf niet waarschuwen...

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 09-10-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het gewoon lekker niet spelen :). Zelf speel ik het ook amper meer. Kansloos ondergespuugd wil worden door een berg hersenloze vomit decks is niet de ideale besteding van mijn vrije tijd.

Mijn doel is tegenwoordig rank 15 halen voor de gouden rare en dan vind ik het wel best. Dat lukte overigens dag 1 zonder losses...... met een kansloos vomit Paladin deck :). Veel spelers kunnen toch slecht tegen het oneindig veel uitkotsen van kleine rotzooi en geen enkele class is daar zo goed in als Paladin.

[ Voor 2% gewijzigd door Grotman op 09-10-2017 14:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik snap de bovenstaande 2 posts gewoon niet. Man wil het spel niet spelen maar toch de tijd nemen om het met andere Tweakers mee te delen.

Het zijn telkens weer dezelfde problemen, niet-interactieve decks, aggro-dominantie etc. Ik had allang het spel van me HD gegooid en dit forum niet meer bezocht als ik zoveel frustratie en pijn uit nota bene een spel gekregen heb.

Constructieve posts zie ik al een tijdje niet meer, dus wil ik hier een deck delen dat wat anders speelt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/36ZZszD.png

Het wint (~60% win rate) van Rogue/Jade druid/Hunters maar is wel wat minder tegen bord clear classes zoals highlander priests en control warlocks. Natuurlijk speelt de surprise-factor ook een rol.

Potion of madness en innerfire zouden erin passen, daar ben ik nog mee aan 't experimenteren. Daarnaast is een end of turn warlock ook wel interessant om mee te testen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk deckje, budget-friendly ook. Drakkari Enchanter heb ik zelf nog niet, ik overweeg 'em wel (in eerste instantie voor m'n Warlock).

Ik ben ook maar eens begonnen met HDT om wat daadwerkelijke getallen te krijgen op m'n Warlock Treachery brouwsel...dit was nadat ik zaterdag zo'n 90% Evolve Shamans tegenkwam en iets van 6-1 ging daartegen (de verloren game slechte mulligan, eerste 6 beurten geen Doomsayers en Defiles dus de voorspelbare 7-minion Bloodlust).

Sinds HDT meeloopt veel slechtere resultaten, iets van 40% win rate maar ook werkelijk geen enkele Shaman meer gezien zondag. Vooralsnog merk ik dat het tegen Evolve Shamen en Jade Druid flink favored is, slechtste matchup is vooralsnog Hunter. Aantal andere classes is nog weinig van te zeggen met sample sizes van 1 of 2 (1 game verloren van Paladin, bijvoorbeeld). Van de 2 Warrior games was er eentje Sudden Genesis OTK...toch fijn, dat er weer een Warrior OTK is nadat we afscheid hebben moeten nemen van Worgen OTK. Thanks Bliz.

Verder merk ik dat control games heel vaak op 1 of 2 life beslist worden. Doorgaans kan ik wel druk houden met constant fatal-dreiging op board. Als ik verlies, is het dan op top-deck face-damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2024
Wellicht zijn er tweakers met Amazon coins ervaringen hier, want ik loop tegen wat problemen aan.

Heb 100 GBP aan gift vouchers gekregen voor amazon.co.uk. Nu had ik het plan om hiermee HS packages te kopen, maar dit wil niet lukken.

Heb een android emulator gedownload. HS geinstalleerd via de Amazon store. Ik maak verbinding via een (gratis) UK VPN, maar krijg zodra ik amazon coins wil kopen telkens de foutmelding dat dit niet kan gezien mijn locatie. Hoe kan amazon detecteren dat ik niet in de UK ben? Is dit wellicht omdat een gratis VPN een veelgebruikt IP-adres geeft? Zou het wellicht wel lukken met een betaalde VPN service? Indien het allemaal niet mogelijk is, moet ik maar wachten totdat ik weer eens in de UK ben ;-).

Als het uiteindelijk allemaal gelukt is, is het dan verstandig om volledig voor de nieuwe set te gaan, of heeft classic ook nog kaarten die gebruikt worden in de huidige meta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36
Volgens mij kan dit niet. Ik heb ook nog amazon credit liggen maar hier kan je geen coins mee kopen. Ook niet als je in de UK zelf bent.
Amazon schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:
Amazon Coins orders are charged to your 1-Click payment method or available Amazon.com Gift Card balance. At this time, Coins cannot be purchased using promotional balances. You can't transfer Coins to another account, or redeem Coins for cash. Amazon Coins that you've purchased never expire.
Met een gift-card kan het wel, weet niet of je dat ook bedoelt.

Los daarvan maakt het niet uit of je een gratis of betaalde vpn hebt: Tunnelbear doet het bij mij al jaren prima. Je moet wel 1-click gebruiken en zorgen dat je billing adres een UK adres is. Je kunt ook een verse account aanmaken (kan je meteen die golden pack scoren).

[ Voor 60% gewijzigd door Tektoon op 09-10-2017 18:11 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik zal het eens met tunnelbear proberen. De 100 pound komen van gift cards dus zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 21:32
Wel een lastig spel om afstand van te nemen :X want als je stopt raakt ook je kaartencollectie achter en heb je veel moeite om een paar expansions later het spel weer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:08:
Wel een lastig spel om afstand van te nemen :X want als je stopt raakt ook je kaartencollectie achter en heb je veel moeite om een paar expansions later het spel weer te installeren.
Jup. Het spel is al grindy genoeg met de daily quests. Zonder die daily quests te doen kan je alleen nog een inhaalslag maken door je portemonnee flink te trekken in de toekomst :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 21:32
xelfer schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
Jup. Het spel is al grindy genoeg met de daily quests. Zonder die daily quests te doen kan je alleen nog een inhaalslag maken door je portemonnee flink te trekken in de toekomst :(.
Ja en dat ga ik niet meer doen. Ik zal het spel niet helemaal gaan afkraken hier, snap goed dat mensen er nog plezier uit halen maar voor mij is het wel klaar eigenlijk na 3 jaar? 4 jaar? Alleen jammer dat ooit terugkomen niet zo 1,2,3 gaat maar misschien ook wel weer goed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ik mij aan stoor is vooral het aantal kaarten die je bijna on the spot de match winnen en mocht je zelfs geluk hebben dat je ze on curve kunt spelen is het bijna insta GG en dan is ook nog een andere categorie en dat is RNG Fiesta en dat bijna allemaal zonder counter.

Patches, Prince Keleseth, DK anduin, Raza, Bonemare, UI en Barnes zijn play on turn en win
Glymp, Doppel/Evolve en Stonehill Defender zijn praise RNG en win

Zo heb ik van weekend zowel Zoo als Raza Priest gespeeld en alle potten waar 1 van de boven genoemde kaarten on curve of Highroll waren verloren.

De mirror matches zijn bijna het alle ergste zo verloor ik 3x van een Priest die op t8 Raza Kazakus en DK Anduin hadden gespeeld waarvan 1 ook nog eens Elise en al op t9 ook nog eens het pakje had getrokken terwijl ik in 1 poje op t4 een keer Kazakus had gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:59:
Waar ik mij aan stoor is vooral het aantal kaarten die je bijna on the spot de match winnen en mocht je zelfs geluk hebben dat je ze on curve kunt spelen is het bijna insta GG en dan is ook nog een andere categorie en dat is RNG Fiesta en dat bijna allemaal zonder counter.

Patches, Prince Keleseth, DK anduin, Raza, Bonemare, UI en Barnes zijn play on turn en win
Glymp, Doppel/Evolve en Stonehill Defender zijn praise RNG en win

Zo heb ik van weekend zowel Zoo als Raza Priest gespeeld en alle potten waar 1 van de boven genoemde kaarten on curve of Highroll waren verloren.

De mirror matches zijn bijna het alle ergste zo verloor ik 3x van een Priest die op t8 Raza Kazakus en DK Anduin hadden gespeeld waarvan 1 ook nog eens Elise en al op t9 ook nog eens het pakje had getrokken terwijl ik in 1 poje op t4 een keer Kazakus had gespeeld.
Dit is het gevolg van de power creep denk ik. Kaarten die zo sterk zijn dat het wel/niet pakken van die specifieke kaart(en) het verschil maakt tussen winnen en verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Gaat er iemand nog de nieuwe warlock hero halen? Zoals het er nu naar uitziet ga ik naar die fireside gathering in Amsterdam 4 november.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:07:
Gaat er iemand nog de nieuwe warlock hero halen? Zoals het er nu naar uitziet ga ik naar die fireside gathering in Amsterdam 4 november.
Ik ga hopen op een VPN/GPS spoof methode. Ga er in ieder geval niet voor reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:19:
[...]
Ik ga hopen op een VPN/GPS spoof methode. Ga er in ieder geval niet reizen.
Even heen en weer naar Amsterdam incl. parkeergeld wordt het al snel een cosmetic van een €30...ik dacht het dus maar even niet hè Bliz.

In m'n zaterdagavond game groep ook maar 2 man die spelen terwijl je 3 nodig hebt voor een Fireside.

Gezien hoeveel ik Warlock speel op het moment is het wel een cosmetic die ik zou willen hebben...maar goed. On the bright side, het is voor de afwisseling geen US-only Amazon / Twitch koppelverkoop.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 10:44
Je kunt je deck anders prima op orde houden door constructed te combineren met arena, of juist alleen maar arena te spelen. De quests kunnen ook goed gedaan worden met arena. Zo ben ik de vorige expansion eigenlijk doorgekomen en beviel mij eigenlijk goed :-).

Nu weer constructed aan het spelen met een Big Priest (http://www.hearthstonetop...deck-list-guide-standard/)

Het geinige vind ik dat deze volgens stats het erg slecht zou doen o.a. tegen secret mages en hunters. Maar laat ik nou al die matches nagenoeg winnen. Exodia Mage is wat lastiger te verslaan en zodra er in games DK's naar voren komen moet ik even nog beter op mijn stappen gaan letten. maar best een leuk deckje om te spelen. Zit volgens mij op 66-67% winrate vanaf rank 20 nu (ben nu zelf 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

Ik ga hopen op een VPN/GPS spoof methode. Ga er in ieder geval niet reizen.
Zarhrezz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:18:
[...]

Even heen en weer naar Amsterdam incl. parkeergeld wordt het al snel een cosmetic van een €30...ik dacht het dus maar even niet hè Bliz.

In m'n zaterdagavond game groep ook maar 2 man die spelen terwijl je 3 nodig hebt voor een Fireside.

Gezien hoeveel ik Warlock speel op het moment is het wel een cosmetic die ik zou willen hebben...maar goed. On the bright side, het is voor de afwisseling geen US-only Amazon / Twitch koppelverkoop.
Is wel duur grapje inderdaad. Ik heb nog overwogen zelf iets te regelen thuis met vrienden, maar het moet openbare ruimte zijn zoals een kroeg ofzo.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik was even nieuwsgierig, maar ik hoef die Warlock hero niet te hebben;

Dat ze nieuwe karakters introduceren als legendaries etc vind ik helemaal prima. Maar voor de heroes verwacht ik eigenlijk toch wel een beetje established Warcraft personages om mee te spelen..

Nadeel is dan weer wel dat er verdomd weinig notable Warlocks zijn in Warcraft lore.. Gul'dan. En Cho'gall (maar ja das al een Legendary).. Ner'zhul zou je kunnen noemen als Warlock... maar t zijn er niet veel in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Kasai schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:07:
Ja. Maar ik laat m wel naar me toe komen. Er is geen time limit dus je kan m ook over een paar maanden nog unlocken. Ik wacht wel tot er een gathering is in Antwerpen/Rotterdam op een moment dat ik er ook ben en dan pik ik m ff op. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:17
huehuehuehue >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pkztHDA.jpg

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Als je een rat bent druk je ook nog ff Reno Jackson oid erin. :P Net een haast eindeloos potje gehad tegen iemand met hetzelfde idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, 4+ cost kaarten? Wat ga je daar mee doen dan in die brawl?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Speelde vanmorgen tijdens het ontbijt tegen een Rus met een voor mij althans erg verrassend deck, de OTK finish op turn 10 waarmee hij me afmaakte had ik niet bepaald zien aankomen.

De OTK ging als volgt: Knife Juggler into Deathspeaker into Grim Patron into Possessed Villager into Defile. Door de Defile komt er telkens een Grim Patron bij terwijl er ook één dood gaat terwijl de Defile blijft triggeren, de Knife Juggler heeft immune en overleeft dus alles en gooit uiteindelijk na de boardclear aan jouw kant alles op je face. Ongeacht je armor of health total ga je op een gegeven moment dood, ik denk dat alleen Mage met Ice Block een kans maakt...

Gelukkig accepteerde hij mijn friend request en wilde hij zijn decklist wel delen toen ik er om vroeg. Het vereist denk ik wel wat moeite om de combo bij elkaar te krijgen en de vereiste discount van Emperor Thaurissan te krijgen, mijn tegenstander had geluk dat de Malygos van mijn Maly Rogue bijna onderaan in mijn deck lag. Maar op zo'n verfrissende manier verliezen vind ik ooit erg :)

Heeft iemand anders dit deck al eens voorbij zien komen?

### OTK Grim Warlock
# Class: Warlock
# Format: Wild
#
# 2x (1) Mortal Coil
# 2x (1) Possessed Villager
# 2x (1) Voidwalker
# 2x (2) Defile
# 2x (2) Drain Soul
# 2x (2) Knife Juggler
# 2x (3) Deathspeaker
# 2x (3) Earthen Ring Farseer
# 2x (4) Hellfire
# 2x (4) Voidcaller
# 2x (5) Antique Healbot
# 2x (5) Grim Patron
# 1x (5) Tar Lurker
# 1x (6) Emperor Thaurissan
# 2x (6) Siphon Soul
# 1x (8) Twisting Nether
# 1x (10) Bloodreaver Gul'dan
#
AAEBAf0GBNsG1hHqwQKX0wINMLYHsQjECMwI8wyODvUP5xH2rgKaywLnywKizQIA

Update: Hier nog een Highlander variant met deze combo: http://www.hearthpwn.com/decks/882829-dk-otk-patronlock

[ Voor 4% gewijzigd door The_Big_Easy op 12-10-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Ik heb een egghunter deathrattle gemaakt, +1 pakje erbij :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Gewoon net als op de ladder. Vol jades. 1 keer gespeeld, 1 keer gewonnen, klaar tot volgende week.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een paar games met Jade gedaan, maar doorgaans leg je het af tegen decks die veel geschikter zijn hiervoor. Evolve Shaman is behoorlijk sterk, maar Priest is echt veruit het ergst. Turn 4 kan je klaar zijn; turn 3 Questing Adventurer, Turn 4 double Radiant Elemental + Shadow Vision ad nauseam. Je mag naast Shadow Vision twee andere spells in het deck hebben, daarvoor zijn Silence en Power Word: Shield prima keuzes. Verdere minions boeien niet bijzonder, maar Raza en Shadowreaper zijn gegeven, Stubborn Gastropod is leuke troll, Doomsayer is mooie afleiding, Geist blokt de ook populaire Priest versie met Inner Fire. Worst case is turn 9 Shadowreaper HP cycle totdat je door je turn heen bent. Maar zoals gezegd, vaak is het turn 4 wel klaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:58
Ik heb wel lol met die brawl moet ik zeggen. Heb een warlock 'mill your opponent' deckje met gnomeferatu, brann, brewmaster, deathlord en Reno. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

The_Big_Easy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:50:
Speelde vanmorgen tijdens het ontbijt tegen een Rus met een voor mij althans erg verrassend deck, de OTK finish op turn 10 waarmee hij me afmaakte had ik niet bepaald zien aankomen.

De OTK ging als volgt: Knife Juggler into Deathspeaker into Grim Patron into Possessed Villager into Defile. Door de Defile komt er telkens een Grim Patron bij terwijl er ook één dood gaat terwijl de Defile blijft triggeren, de Knife Juggler heeft immune en overleeft dus alles en gooit uiteindelijk na de boardclear aan jouw kant alles op je face. Ongeacht je armor of health total ga je op een gegeven moment dood, ik denk dat alleen Mage met Ice Block een kans maakt...

Gelukkig accepteerde hij mijn friend request en wilde hij zijn decklist wel delen toen ik er om vroeg. Het vereist denk ik wel wat moeite om de combo bij elkaar te krijgen en de vereiste discount van Emperor Thaurissan te krijgen, mijn tegenstander had geluk dat de Malygos van mijn Maly Rogue bijna onderaan in mijn deck lag. Maar op zo'n verfrissende manier verliezen vind ik ooit erg :)

Heeft iemand anders dit deck al eens voorbij zien komen?

### OTK Grim Warlock
# Class: Warlock
# Format: Wild
#
# 2x (1) Mortal Coil
# 2x (1) Possessed Villager
# 2x (1) Voidwalker
# 2x (2) Defile
# 2x (2) Drain Soul
# 2x (2) Knife Juggler
# 2x (3) Deathspeaker
# 2x (3) Earthen Ring Farseer
# 2x (4) Hellfire
# 2x (4) Voidcaller
# 2x (5) Antique Healbot
# 2x (5) Grim Patron
# 1x (5) Tar Lurker
# 1x (6) Emperor Thaurissan
# 2x (6) Siphon Soul
# 1x (8) Twisting Nether
# 1x (10) Bloodreaver Gul'dan
#
AAEBAf0GBNsG1hHqwQKX0wINMLYHsQjECMwI8wyODvUP5xH2rgKaywLnywKizQIA

Update: Hier nog een Highlander variant met deze combo: http://www.hearthpwn.com/decks/882829-dk-otk-patronlock
Yes, eens op reddit voorbij zien komen. Pittige combo om bij elkaar te krijgen :+ Toont wel aan hoe mooi defile als kaart is.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

Yes, eens op reddit voorbij zien komen. Pittige combo om bij elkaar te krijgen :+ Toont wel aan hoe mooi defile als kaart is.
Defile en Treachery zijn in mijn ogen de best ontworpen kaarten uit de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:10:
Defile en Treachery zijn in mijn ogen de best ontworpen kaarten uit de set.
Erg interessante kaarten inderdaad, beide run ik op het moment in m'n Warlock deck.

In de huidige meta (rank 19-17) is Defile heel erg sterk wegens de hordes Evolve Shamans. Omdat de tafel volgegooid wordt met low-cost minions, is een goed geplaatste Defile doorgaans een table clear. Ook veel aggro Hunters en daar valt hij ook vaak goed.

Treachery is heerlijk met Doomsayer. Een 5-cost clear die niet te voorkomen is, is gewoon erg goed. Verder is Treachery leuk met Ticking Abomination. 5/6 voor 4 kan mensen al flink in de problemen brengen en wat ook mooi is om 'em turn 5 tegen een 4 of 5 attack minion te gooien om te volgend met Treachery + Drain Life.

De combo Treachery / Howlfiend ben ik vanaf gestapt. Als je die in combinatie met Defile op een vol board kan gooien is het vaak een concede, maar de kans dat dat lukt is gewoon veel te klein. Wellicht dat Howlfiend wel werkt in een discard deck, maar daar mis ik de Legendaries voor.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Erg interessante kaarten inderdaad, beide run ik op het moment in m'n Warlock deck.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet getest heb. Heb ook 0 zin om in HS nog dingen te gaan experimenteren. Misschien dat HS op termijn wel weer wat toffer wordt en dat experimentele decks weer een beetje viable worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
http://www.hearthstonetop...mpionship-held-amsterdam/

Kijk eens aan misschien is het ook mogelijk om hier de nieuwe Warlock skin op te halen en zit er sowieso aan te denken om zoiets een x mee te maken dus leuk dat het in Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Nice! Oh dan ga ik gewoon een avondje stappen en pik ik de volgende dag al die cardbacks & hero op.

Thijs zal wel helemaal gek worden nu, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar uh...wat is de prijs van de tickets dan? Tenzij je echt eens bij zoiets wil zijn, wordt het wel een flink bedrag voor een hero cosmetic en een (paar) cardback(s).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Zarhrezz schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:51:
Maar uh...wat is de prijs van de tickets dan? Tenzij je echt eens bij zoiets wil zijn, wordt het wel een flink bedrag voor een hero cosmetic en een (paar) cardback(s).
Idd, zal zeker wel een aardig prijskaartje aan hangen vrees ik...

Heb trouwens vanmorgen weer een friend quest gekregen, wie hier heeft ook een friend quest open staan en is in voor een trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:33:
Nice! Oh dan ga ik gewoon een avondje stappen en pik ik de volgende dag al die cardbacks & hero op.
Hoe werkt dat eigenlijk? Die hero? Cardback is kaartje kopen en inloggen daar geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik heb verder nog geen details gezien. Er zijn twee cardbacks en dan is er die skin. Voor een van die cardbacks moet je een kaartje scoren en op komen dagen, voor de andere en de skin moet je lokaal een potje spelen (op voorwaarde dat er ook een tavern is opgezet anders is er geen skin te scoren). Als je de skin daar kunt unlocken verwacht ik wel dat dat ook kan zonder kaartje. Als dat niet kan dan is er op hetzelfde moment vast wel een tent om de hoek waar iemand een tavern heeft gefixt want hier komt natuurlijk een hoop volk op af.

Overigens begreep ik gisteren dat Blizz geen problemen heeft met remote logins: wie weet valt er zo ook nog wat te fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat ik uit http://www.hearthpwn.com/...oon-nemsy-necrofizzle-the opmaak is dat je tussen 17 okt (of misschien 18 als je net als ik bang bent voor tijdzone-bugs B) ) en 5 november op een Halloween thema fireside dinges een fireside dinges brawl moet meedingessen. :P

Er zijn nog niet heel veel locaties (vaak 20-30km rijden) op https://eu.battle.net/hearthstone/en/fireside-gatherings , en ik heb deze feature ook stelselmatig genegeerd... deze skin lijkt me een poging om dat kip-ei probleem een beetje te tackelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Voutloos op 14-10-2017 21:28 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Zowel de skin als de cardbacks zijn niet aan een tijd limiet gebonden: die kan je na 5 november ook nog halen. Let wel op dat je niet bij al die events op de lijst ook de skin kan unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hmz ja, zo kan je t ook kezen. Maar waarom schrijven ze niet gewoon: “Speel na 17 okt een officiele Fireside brawl voor skin.” Dat had 3 schermen aan ambigu gezwets gescheeld.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22

1lau

Hearthstone Arena Player

Net een promo filmpje gezien bij de HCT Summer Championship gezien dat een groot toernooi naar Amsterdam komt:
https://playhearthstone.com/en-us/blog/21108461

Dat terzijde, vanmiddag eindelijk weer eens 12 wins gehaald voor het eerst met standard
Rewards clip:
https://clips.twitch.tv/AdorableAstuteWaterLitFam
Volledige run:
https://www.twitch.tv/videos/182179044

DK Heroes in arena is vies:
https://www.twitch.tv/videos/182246798

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:51:
Het lijkt me op zich wel leuk om een x bij een toernooi aanwezig te zijn. Heb zelf wel Grand Prixs en Pro Tours MTG gespeeld en dat was altijd super tof. Verschil daar was wel dat je zelf mee deed en er honderden spelers waren.

Als ze bij dit event in Amsterdam ook veel side events organiseren kan het wel de moeite waard zijn.

Voor enkel de Hero zou ik de moeite niet nemen. En Amsterdam is voor mij geen praktische locatie... dat is ook een belangrijke factor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
Had recent een interessante interactie.

Ik speel mill-warrior, tegenstander rogue. Tegenstander discoverd kaart uit mijn klasse, pickt & speelt Explore Un'goro (wat op zich vrij dapper is ;-o).
Ik speel Geist, en remove z'n hele deck ;-).

[ Voor 0% gewijzigd door smurfinmark op 16-10-2017 10:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een mooie (lange) game tegen een control Warrior met m'n control Warlock. Best een karwei, door 60+ armor heen ploegen. Tot 2x toe N'Zoth tegen me...maar goed, "There's little an endless supply of Infernals cannot solve", zeg maar. Z'n 2e Brawl kwam erg laat maar toen daarna m'n DK de tafel vulde met 6/6 Infernals zag hij de bui wel hangen...

Er zit tegenwoordig wel meer variatie in Jade Druid decks. Ik zie minder UI gespeeld worden en voor early games zit er meer token-buff. Ik verloor er gisteren ook eentje op 2x Druid of the Claw (into 4/4 charge voor lethal). Ook komt er af en toe een (Youthful) Brewmaster voorbij om meer Jades te genereren...er wordt meer geanticipeerd op de Geist. Met control Warlock nog wel steeds favored vanwege de hoeveelheid AoE removal + Jarraxxus / DK voor late-game board control (Druid mist AoE removal en dat is doorgaans late-game beslissend).

Shaman is wel allemaal de standaard Evolve lijst...boring!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Warrior? Dat heb ik al zeker een jaar niet meer gezien :o. Voorheen nog wel wat Taunt Warrior maar een ouderwets CW deck is echt eeuwen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:25:
Control Warrior? Dat heb ik al zeker een jaar niet meer gezien :o. Voorheen nog wel wat Taunt Warrior maar een ouderwets CW deck is echt eeuwen geleden.
Rond rank 17 kom je ze nog wel eens tegen. Laatst kwam ik een C'Thun Druid tegen...dat was nog eens een verassing (m'n Infernals waren zo aardig de 22 damage te soaken...ik had 'em dood voordat C'Thun de 2e keer langskwam).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:25:
Je ziet ze wel hoor. Met Deadmans hand is het nu wel omgedoopt tot fatigue warrior, maar het is gewoon CW.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:03:
[...]

Je ziet ze wel hoor. Met Deadmans hand is het nu wel omgedoopt tot fatigue warrior, maar het is gewoon CW.
Nou de vroegere CW had ook daar werkelijk een end game waarbij gewoon een stuk of 5 late game kaarten werden gespeeld alleen is dat sinds de golden money al niet meer zo.

Ik mis de oude CW echt enorm en vind de nieuwe variatie ook geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decks zonder winconditie vind ik sowieso extreem saai om te spelen.

Helaas zijn normale control decks niet meer viable aangezien veel decks Infinite value kunnen maken met random card generation bullshit.

Het is OTK spam of aggro vaak. Winless Warrior is daarop weer een uitzondering.

Gelukkig is wild er nog als game modus om HS niet compleet hersendood te maken.

Af en toe speel ik een potje standaard voor mijn quests en het is 60 procent Priest (12 uit 20) en de rest waren token/aggro/zoo decks op 1 jade Druid na.

Wel net beloond met een Gouden Velen na het completen van mijn quests tegen 4 Priests op een rij. Alsof het zo bedoeld was.

[ Voor 39% gewijzigd door xelfer op 17-10-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb iets vaags...vandaag geen nieuwe quest op het vrije slot, ik kan alleen de 2 quests die ik al had re-rollen. Iemand dat wel eens gehad?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:09:
Gelukkig is wild er nog als game modus om HS niet compleet hersendood te maken.
Wild is na rank 15 net zo hersenloos als standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:04:
[...]

Wild is na rank 15 net zo hersenloos als standard.
Klopt, maar dan kan ik tenminste zelf nog een tof deck spelen wat ook nog eens kan werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag gisten dat de Wild Ladder 20%Priest is en op hogere ranks nog zelfs 25%
De power level van de nieuwere kaarten op Reno na is zo hoog dat de ladder bijna een 1 op 1 copy is van standaard met hier en daar een uitzondering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22

1lau

Hearthstone Arena Player

Arena changes

Update 9.2 - 10/16/17

Vicious Fledgling can no longer be drafted in the Arena.
The first two picks in an Arena draft are no longer more likely to include synergy-based cards.
As part of our ongoing efforts to improve Class balance in the Arena, small appearance rate adjustments have been made to a number of Arena cards.

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:37:
Ik zag gisten dat de Wild Ladder 20%Priest is en op hogere ranks nog zelfs 25%
De power level van de nieuwere kaarten op Reno na is zo hoog dat de ladder bijna een 1 op 1 copy is van standaard met hier en daar een uitzondering.
Een Control deck wat in 1 beurt 20-30 damage kan doen is overal super sterk. Je hebt in Wild ook meer aoe removal en Thaurissan voor een EZ OTK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Halloween event lijkt heel leuk te worden! Weer gratis arena tickets en speciale brawls.

Atlas#22744

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Kasai schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:00:
Halloween event lijkt heel leuk te worden! Weer gratis arena tickets en speciale brawls.
Als ik het goed begrijp, arena run starten voor 24/10 en gaan tot 2 losses.

Op 24/10 worden alle actieve arena runs completed door blizzard voor het event en je krijgt de rewards + free ticket als compensatie. Je krijgt dus de rewards en een card pack extra op deze manier.

Sorki#2242

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Kasai schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:00:
Nou wordt er hier al zóveel afgezeken dat ik daar verder eigenlijk niet aan wil bijdragen.. en daarbij heeft Blizz voor het eerst ook eens uitgebreide patchnotes uitgebracht (dus er is wat om voor te juichen) maar volgens mij is dit ‘gewoon’ één compensatie ticket omdat ze alle lopende runs gaan beeindigen. Nieuwe brawls zitten geregeld bij patches (net als cardbacks).

De emotes van die Warlock hero zijn wel gaaf zeg, dat wordt mooi bmmen straks. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Tektoon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:24:
[...]
De emotes van die Warlock hero zijn wel gaaf zeg, dat wordt mooi bmmen straks. >:)
Dat zit er dik in ja ^^

- Oops
- Wow well played!
- Aww thank you!
- That was awesome!
- You'd make a cute puppet.

en zelf een renouce darkness line:
Aww, the darkness was so much fun.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:48
Ik heb ze gehoord ja. Gelukkig speel ik meestal met het geluid. uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al een kazige trick die we kunnen gebruiken om die skin te halen zonder weg te gaan uit onze stoffige zolderkamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is en blijft gewoon de grootste bullshit op het moment in Hearthstone dat wanneer je op T5 Raza en op 8 Anduin speelt je bijna insta hebt gewonnen pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

xelfer schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:50:
Is er al een kazige trick die we kunnen gebruiken om die skin te halen zonder weg te gaan uit onze stoffige zolderkamers?
UIteraard, GPS spoofing lijkt gewoon te werken, al heeft Blizzard wel al maatregelen aangekondigd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Satom schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
al heeft Blizzard wel al maatregelen aangekondigd :9
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Oops, momentje

[ Voor 11% gewijzigd door Satom op 18-10-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Satom schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:50:
[...]
NA servers, ergens in Brazilië
Ik quote juist nog exact het geen waar ik een antwoord op wou 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

jmxd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:51:
[...]

Ik quote juist nog exact het geen waar ik een antwoord op wou 8)7
Excuus, verkeerd gelezen: http://rebrn.com/re/im-ho...tter-from-blizza-3583816/ kan ook fake zijn, zie ik nu in het artikel staan..

[ Voor 7% gewijzigd door Satom op 18-10-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ugh, ik grijp er dus net naast. Heb namelijk tweemaal geprobeerd via location spoofing Nemsy te unlocken doormiddel van een Android emulator er in te gaan en vervolgens op mijn iPhone te spelen.

In twee verschillende firesides vandaag de 3v3 brawl gedaan maar Nemsy niet unlocked...
Due to the increased incidents of violation the Blizzard Entertainment privacy policy, we have to impose some restrictions for the distribution of Nemsy Necrofizzle. Your wi-fi access point must have the same GPS coordinates as the players gaming device. All your players must be in your tavern using a confirmed Wi-Fi spot.

Also make sure your patrons use one device for a Nemsy Necrofizzle activation, so no more than one portrait per device. For each subsequent account measures will be applied. This restriction excludes the Nemsy Necrofizzle distribution for Battle.Net™ accounts via violation of the privacy policy.

Also make sure that your Tavern is properly established and don't forget to host a Fireside Brawl!

Cheers, The Fireside Gatherings Team
Zit dus niet op die Wifi nee :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Al die fake fireside gatherings om de nieuwe warlock hero te krijgen is erg vervelend aan het worden.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Inmiddels is het me gelukt via een tavern in USA (vreemd genoeg zaten daar meer dan 20 mensen met een EU account op :P :')

Nemsy valt wel tegen, heeft niet eens een uniek tray design zoals alle andere hero skins

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Oww74Xh.png

[ Voor 11% gewijzigd door jmxd op 19-10-2017 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmxd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 03:47:
Inmiddels is het me gelukt via een tavern in USA (vreemd genoeg zaten daar meer dan 20 mensen met een EU account op :P :')

Nemsy valt wel tegen, heeft niet eens een uniek tray design zoals alle andere hero skins

[afbeelding]
Nice, hoe heb je het gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dus....Bliz bedenkt systeem om samen spelen in 'de echte wereld' te bevorderen. Op zich prima. Bliz wil dit promoten, ook prima. Vervolgens gaan ze speciale rewards geven voor het bijwonen van die gatherings, waarbij ze compleet voorbij gaan aan het feit dat dat iets is dat voor een heel groot deel van de spelers niet haalbaar is (beschikbaarheid, moment, locatie, kosten). Als spelers dan massaal de huidige stand van de techniek gaan gebruiken om de reward alsnog te krijgen, gaan ze piepen en dreigen. Beetje jammer, maar niet onverwacht gezien de gemiddelde promotion in dit spel.

Wat Bliz niet schijnt te snappen is dat de gemiddelde speler niet geïnteresseerd is in RL gatherings, twitch prime abonnementen, Amazon accounts, de hond van schoonmoeder aan het HS spelen krijgen en weet ik al niet wat. Ze willen gewoon alle / zoveel mogelijk cosmetics en packs. Als je dan met 3 alt-accounts een Fireside in de lokale koffiezaak moet opzetten, gaat dat natuurlijk 100.000 keer gebeuren.

Laat ze alle cosmetics in vredesnaam gewoon voor een bedragje in de store stoppen, naast het beschikbaar maken als promotion. Vind je het leuk, zit het in de buurt en heb je tijd? Good for you, have fun. Is dat niet het geval en wil je die cosmetic echt hebben? Prima, leg wat euros / dollars neer en enjoy.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tmKN7aZBV8Q]

Nemsy valt extreem tegen, ik ga er niet eens moeite voor doen....
Gul'dan is BAAS!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:21:
[...]

Nice, hoe heb je het gedaan?
Op Hearthpwn loopt een draadje. NOX Player, locatie spoofen en klaar.
Adamoland schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:51:
Al die fake fireside gatherings om de nieuwe warlock hero te krijgen is erg vervelend aan het worden.
Hoe heb je er last van dan? Ik merk er niets van.

[ Voor 37% gewijzigd door Nitai op 19-10-2017 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
NOX player werkt zeer goed, heb ik destijds ook gedaan met Pokémon GO, ideaal om pokemons te vangen die niet in nederland droppen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Op Hearthpwn loopt een draadje.
Thnx! Zodra ik weer in Nederland ben ga ik hier ff goed gebruik van maken _/-\o_ .
Kol Nedra schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:50:
NOX player werkt zeer goed, heb ik destijds ook gedaan met Pokémon GO, ideaal om pokemons te vangen die niet in nederland droppen :)
Pokemon Go is dan weer een game waarbij ik het zonde vind om te cheaten. Daar is het doel van het spel juist naar buiten gaan en beesten vangen.

[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 19-10-2017 12:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Met Nox Player een Fireside Gathering in Frankrijk gejoined en na wat wachten is het gelukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y9lNULQd5cacrtooAWRdPAeM/full.jpg

Ik weet nog steeds niet hoe je je enter key kan gebruiken in Nox Player, dus het was een beetje lastig om te chatten (wat dus niet lukt).

[ Voor 29% gewijzigd door Nitai op 19-10-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xelfer schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

Thnx! Zodra ik weer in Nederland ben ga ik hier ff goed gebruik van maken _/-\o_ .

[...]

Pokemon Go is dan weer een game waarbij ik het zonde vind om te cheaten. Daar is het doel van het spel juist naar buiten gaan en beesten vangen.
Ik had alles voor Pokémon Go ook nog op de telefoon staan dus mijn skin even in Tokio opgehaald.

Verder hebben wij altijd "legaal" Pokémon gevangen maar op een gegeven moment waren er dagen/weken dat we geen enkele nieuwe Pokémon meer tegen kwamen eaangezien we in een kleine gemeente wonen.

En in 1 rit na de Santa Monica pier en aparte Pokémon in overvloed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

xelfer schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

[...]

Ik vind cheaten in geen enkel multiplayer game ok, ook al gaat het om cosmetics.
Sommige mensen doen moeite om de skin op legitieme manier te krijgen terwijl anderen zichzelf blijkbaar het recht toe eigenen omdat het "maar" cosmetics zijn, en blizzard niet flauw moet doen daarover.

Wat mij betreft mogen deze accounts gewoon op de ban.

Edit: sinds wanneer mogen cheats voor multiplayer games vrij op tweakers beproken worden?

[ Voor 6% gewijzigd door Sorki op 19-10-2017 15:39 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorki schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Ik vind cheaten in geen enkel multiplayer game ok, ook al gaat het om cosmetics.
Sommige mensen doen moeite om de skin op legitieme manier te krijgen terwijl anderen zichzelf blijkbaar het recht toe eigenen omdat het "maar" cosmetics zijn, en blizzard niet flauw moet doen daarover.

Wat mij betreft mogen deze accounts gewoon op de ban.

Edit: sinds wanneer mogen cheats voor multiplayer games vrij op tweakers beproken worden?
Huillie Huillie :o

Als je kijkt naar het aantal fake events dan kan je verwachten dat dit backfired.

Het zelfde als met al acties die regio gebonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
beuker19 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

Huillie Huillie :o

Als je kijkt naar het aantal fake events dan kan je verwachten dat dit backfired.

Het zelfde als met al acties die regio gebonden zijn.
Ik snap je wel.

Maar als mijn buurman de voordeur openlaat vind ik niet per see dat ik dan maar zijn spullen mag gaan halen.

Het is verder vrij zinloos om een discussie over te houden hoor.

De skin stelt nu niets voor, of in ieder geval niet meer wat hij voor moest stellen (exclusief voor mensen die echt naar een gathering geweest zijn). Blizzard had dit ook wel kunnen bedenken. En mensen die het zich derhalve toe-eigenen, prima. Ik keur het echter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Maar als mijn buurman de voordeur openlaat vind ik niet per see dat ik dan maar zijn spullen mag gaan halen.
Dat heet diefstal en is volgens het wetboek van strafrecht een misdrijf :).

Het unlocken van een skin of cardback (Samsung actie) op deze manier maakt de skin van iemand anders niet minder. Die doet nog steeds exact hetzelfde.

Blizzard probeert hier iets te pushen waar veel mensen geen zin in hebben en die mensen zoeken naar een oplossing om toch die skin te krijgen. Zelfde gebeurde destijds met de cardback en pakjes van de Samsung actie.

Daarnaast zijn er ook veel verhalen van Tavern Brawls die zomaar verdwijnen omdat Blizzard faalt.
Pagina: 1 ... 168 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.