nothing stops this train
+1000SeamusXanthus schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:38:
[...]
Jades zijn conceptueel niet okay vind ik.
Ze hebben nog twee expansions om het te verkloten maar als ze deze koers aanhouden en met die Magic gast blijven samenwerken dan wordt komende rotatie echt een feestje. Mean streets is met afstand echt de set met de vervelendste kaarten.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik denk dat het probleem niet bij de Jade mechanic ligt, maar bij Jade Idol. Deze kaart zorgt er in z'n eentje voor dat Duid late game een oneindige stroom Jades krijgt, én (en dit is geen detail) niet door z'n deck gaat.Tektoon schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:16:
[...]
+1000
Ze hebben nog twee expansions om het te verkloten maar als ze deze koers aanhouden en met die Magic gast blijven samenwerken dan wordt komende rotatie echt een feestje. Mean streets is met afstand echt de set met de vervelendste kaarten.
Normaal zou double Nourish, double Infestation Druid regelrecht fatigue in drukken, maar dankzij Idol dus niet.
Plus dat Idol maar 1 mana kost, je kunt je andere kaarten gewoon blijven spelen.
Kijk maar naar andere decks die Jade kaarten runnen, met name Shaman en Rogue.
Vind je die decks werkelijk overpowered? Die hebben toegang tot dezelfde Jade kaarten, muv, je raad het al, Idol. Beide decks hebben ook nog hun eigen Jade kaart, Jade Claws is zelfs erg sterk.
Ik denk dat vooral dat laatste een rol speelt, het is een goedkope start van de Jade ramp. Ik heb werkelijk nog nooit een Jade Druid tegen me gehad die na een Geist (turn 5 op z'n vroegst) op de concede gedrukt heeft of de beschikbare UI / Nourish anders / niet heeft ingezet.smurfinmark schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:25:
Ik denk dat het probleem niet bij de Jade mechanic ligt, maar bij Jade Idol. Deze kaart zorgt er in z'n eentje voor dat Duid late game een oneindige stroom Jades krijgt, én (en dit is geen detail) niet door z'n deck gaat.
Normaal zou double Nourish, double Infestation Druid regelrecht fatigue in drukken, maar dankzij Idol dus niet.
Plus dat Idol maar 1 mana kost, je kunt je andere kaarten gewoon blijven spelen.
Met de komst van de DK + UI is door het deck draaien gewoon een non-issue voor Druid. UI is doodleuk 10 armor, ook wel 4 draws into fatigue negeren. Zelfs als de Idols onderop lagen en kapot zijn door Geist, zijn er 7-8 Jades langsgekomen als het deck op is (Aya's 2e Jade kan door Silence niet komen).
Voor UI was Jade Idol tegen andere control een 'cannot die to fatigue + infinite Jade scaling'. Dat punt wordt gewoon nooit meer gehaald met UI en DK. Idol maakt op dit moment een OP deck sterker, maar zonder zou Jade Druid nog steeds tier 1 zijn.
Je vergeet dat Druid ook de 6 mana 3/6 taunt + jade heeft. Met een beetje goede starthand ligt die op turn 4 op het bord. Dat geeft je mooi de tijd om turn 5 te besteden aan een nourish ramp.smurfinmark schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:25:
[...]
Kijk maar naar andere decks die Jade kaarten runnen, met name Shaman en Rogue.
Vind je die decks werkelijk overpowered? Die hebben toegang tot dezelfde Jade kaarten, muv, je raad het al, Idol. Beide decks hebben ook nog hun eigen Jade kaart, Jade Claws is zelfs erg sterk.
Verwijderd
Mijn punt is dat de andere Jade decks ook dat soort kaarten hebben, en ook toegang hebben tot card-draw.Zarhrezz schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:59:
[...]
Ik denk dat vooral dat laatste een rol speelt, het is een goedkope start van de Jade ramp. Ik heb werkelijk nog nooit een Jade Druid tegen me gehad die na een Geist (turn 5 op z'n vroegst) op de concede gedrukt heeft of de beschikbare UI / Nourish anders / niet heeft ingezet.
Met de komst van de DK + UI is door het deck draaien gewoon een non-issue voor Druid. UI is doodleuk 10 armor, ook wel 4 draws into fatigue negeren. Zelfs als de Idols onderop lagen en kapot zijn door Geist, zijn er 7-8 Jades langsgekomen als het deck op is (Aya's 2e Jade kan door Silence niet komen).
Voor UI was Jade Idol tegen andere control een 'cannot die to fatigue + infinite Jade scaling'. Dat punt wordt gewoon nooit meer gehaald met UI en DK. Idol maakt op dit moment een OP deck sterker, maar zonder zou Jade Druid nog steeds tier 1 zijn.
Geist is ook geen auto-win tegen Druid, maar het zorgt er wél voor dat je met een eindige hoeveelheid Jades te maken krijgt, én dat Druide fatigue in kan gaan. Fatigue schade is uiteraard cumilatief, dat het de 1e paar beurten niet veel doet is een gegeven, maar ergens gaat het pijn doen. En dat soort late game is met andere control decks wél te winnen, maar niet altijd. Ik denk dat dat een redelijke balans is.
Indien het recurring Idols trucje werkt wint het Druid deck vrijwel iedere late game, vandaar mijn opmerkingen.Ik vind het dan ook niet leuk dat je als ander control-deck persé een tech kaart moet spelen om kans te hebben tegen het belangrijkste deck in de meta.
Verder begrijp ik dat je niet oneindig gaat met deze variant, maar 16 extra kaarten trekken die voor een groot gedeelte Idols zullen zijn, is wel voldoende hoor. Helemaal als er ergens een beurt met Fandral bij zit.
De "Fandral into Nourish, into Idol, into Idol, into Wrath" beurt of iets dergelijks

Nee hoor dat vergeet ik nietruurd v. schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:01:
[...]
Je vergeet dat Druid ook de 6 mana 3/6 taunt + jade heeft. Met een beetje goede starthand ligt die op turn 4 op het bord. Dat geeft je mooi de tijd om turn 5 te besteden aan een nourish ramp.
ja oke je komt ze daar ook tegen maar met mindere maten
Sludge Belcher kom je wel vaak tegen
[ Voor 66% gewijzigd door Kol Nedra op 04-09-2017 15:14 ]
nothing stops this train
Jade Rogue hebben we nooit serieus gezien. Vind ik niet raar met Jade Shuriken en Jade Swarmer als class cards die golems geven. Slechte value kaarten voor potentieel 8 Jades...ok, een paar meer als je Jade Spirit gaat bouncen maar we snappen allemaal wel dat de value daarvan helemaal niet best is. De card draw van Rogue is wel goed, maar de Jade is gewoon te zwak.smurfinmark schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:27:
Mijn punt is dat de andere Jade decks ook dat soort kaarten hebben, en ook toegang hebben tot card-draw.
Jade Shaman is een stuk sterker en daar hebben we met z'n allen best een tijd lang van mogen genieten. De Jade kaarten van Shaman zijn wel wat traag en bv. de Lighting zal je niet altijd on-curve willen gooien. De card draw van Shaman is niet heel goed...de Mana Tide Totem zal vooral 1 kaart opleveren.
Dan Druid...alle Jade kaarten zijn sterk en kun je zonder nadenken on-curve gooien. Koppel dat aan veruit de beste draw van deze 3 classes en het moge duidelijk zijn dat toegang tot Jade kaarten en card draw an sich het probleem niet veroorzaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 04-09-2017 15:26 ]
Dat lijkt me best wel een aardige fix voor de Idol. Dan hoeft alleen de card draw nog maar van UI af en het zou wat diverser moeten worden op ladderPiet_Piraat7 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:25:
En als ze Jade Idol nou gewoon even duur maken als je Jade Golems op dat moment zijn? Dan kun je na een 10/10 golem op het board geen Jade Idol meer spelen. En je kunt er niet meerdere per beurt spelen lategame.
Gheist krijgt dan een change naar remove all 1 cost cards out of all decks and all jade idols?Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:33:
Alleen Gheist zal niet meer werken haha. Ben erg benieuwd naar de nerf. Hoop vooral dat ze wat doen aan de oneindige carddraw, die gamedesign snap ik niet.
op het moment vermaak ik me echt geweldig met onderstaande deck in wild
alleen ik heb het idee dat ik iets mis iemand nog ideeen/aanpassingen?
### Ress the wild
# Class: Priest
# Format: Wild
#
# 2x (0) Silence
# 2x (2) Resurrect
# 2x (2) Shadow Visions
# 2x (2) Shadow Word: Pain
# 2x (3) Shadow Word: Death
# 1x (4) Barnes
# 2x (4) Eternal Servitude
# 2x (5) Excavated Evil
# 2x (6) Entomb
# 2x (6) Shadow Essence
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (9) Alexstrasza
# 2x (9) Obsidian Statue
# 1x (9) Ysera
# 1x (10) Deathwing
# 1x (10) Y'Shaarj, Rage Unbound
#
AAEBAZ/HAgr2AsUEwgaiCbkNgg6iEKirAoW4AsLOAgqlCdMK1wr6EbcXxxfRwQLlzALmzAK0zgIA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
[ Voor 53% gewijzigd door Wognummer op 04-09-2017 15:39 ]
iemand toevallig ook en wil die samen benutten?
Louzy#2475
Hangt er vanaf...als het een modifier wordt op de base cost van 1, trasht Geist 'em nog steeds. Toast heeft daar één en ander aan getest en de trashing gebeurt op basis van de base cost van een kaart. Als je een 1-cost spell in je hand hebt en die wordt verhoogd of verlaagd door bv. Apprentice, dan is die gewoon weg na Geist. Kaarten die base cost 2 zijn maar door Apprentice 1 worden niet getrasht als er dan een Geist dropt. Dat zal voor kaarten in je deck ook wel gelden.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:33:
Alleen Gheist zal niet meer werken haha.
Naga Sea Witch en je kan een 11/11 spelen voor 5 mana.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:25:
En als ze Jade Idol nou gewoon even duur maken als je Jade Golems op dat moment zijn? Dan kun je na een 10/10 golem op het board geen Jade Idol meer spelen. En je kunt er niet meerdere per beurt spelen lategame.
Het kan dus wel, maar het kost iets meer moeite
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik denk niet dat iemand daar moeite mee zou hebben...daar is gewoon wat tegen te doen. Bijvoorbeeld een UI -> 5 damage op de Sea Witchnagasy schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:38:
Naga Sea Witch en je kan een 11/11 spelen voor 5 mana.
Het kan dus wel, maar het kost iets meer moeite
Maarja... als Druid balanced wordt wat ga je dan krijgen? Oppressive Priest decks die 30 beurten op een rij alles removal wat je maar ooit uit kan spelen? Mages die 8 beurten op een rij je board freezen om je daarna met oneindig veel gratis Fireballs te killen? Warriors die 7 beurten lang de grootste taunt minion in hun hand uitspelen om daarna je te killen met een RNG hero power?
Ook dan gaan mensen weer ragen dat de game slecht designed en unbalanced is....
[ Voor 73% gewijzigd door xelfer op 04-09-2017 18:45 ]
Welke rank speel je?Kol Nedra schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:14:
Ik zou zeggen join WILD
Maar,..xelfer schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:32:
Gewoon Druid aanpassen zodat ze met 3 hp beginnen ipv met 30 hp. Probleem opgelost.
Maarja... als Druid balanced wordt wat ga je dan krijgen? Oppressive Priest decks die 30 beurten op een rij alles removal wat je maar ooit uit kan spelen? Mages die 8 beurten op een rij je board freezen om je daarna met oneindig veel gratis Fireballs te killen? Warriors die 7 beurten lang de grootste taunt minion in hun hand uitspelen om daarna je te killen met een RNG hero power?
Ook dan gaan mensen weer ragen dat de game slecht designed en unbalanced is....
De game is dan ook gewoon slecht designed en unbalanced
Is gewoon waarTomski1986 schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:14:
[...]
Maar,..
Ook in Wild is het gewoon veel van hetzelfde hoor. Ja, iets minder Druids, maar dan wordt gecompenseerd door bijna allemaal Priests en enkele verdwaalde Reno Warlocks, Reno Mages, Pirate Warriors en Secret Pala's. O ja, en Mill Rogues voor de verrassing.Kol Nedra schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:14:
Ik zou zeggen join WILD
Battletag: Iigy#2192
mosselmossel schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:04:
[...]
O ja, en Mill Rogues voor de verrassing.
die kwam ik gisteren ook een paar tegen inderdaad. Ik zag het in het eerste potje pas toen ik zelf wat card draw in werking had gesteld met loot hoarder en cult master.
Toch gewonnen
Valeera the hollow heeft dan wel stealth, Ragnaros weet haar face toch wel te vinden
Louzy#2475
Dit dus!Tomski1986 schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:14:
[...]
Maar,..
Elke meta is zuur, 9/10 tegenstanders zijn puur plebs met hun netdecks en BM emote-spam.
Alles is noskill RNG clownfiesta.
Inmiddels speel ik het al meer dan 3 jaar en ben in totaal ruim 1600 euro verder.
Ik blijf terugkomen, heb zelfs ooit mn hele collectie gedust en zelfs die dust ook weer opgemaakt aan 14x een golden deathwing craft/dis.. Inmiddels heb ik weer een full collectie
Ik haat het spel.
's avonds heb ik de ps4 + 55" ter beschikking.. probeer een beetje wat games uit te spelen.. maar zit toch op de tablet me ziek te ergeren en alle verrotte decks en lucky RNG van de tegenstander.*
HS is immens populair en zelfs al e-sport doet de game het goed.
*mijn MCT tot 2 keer toe een 1/1 token.. zijn MCT direct mijn 12/12 om maar een voorbeeld te noemen.
Dude, zelfs met een korreltje zout genomen klinkt dit behoorlijk ongezond.Predje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:14:
[...]
Dit dus!
Elke meta is zuur, 9/10 tegenstanders zijn puur plebs met hun netdecks en BM emote-spam.
Alles is noskill RNG clownfiesta.
Inmiddels speel ik het al meer dan 3 jaar en ben in totaal ruim 1600 euro verder.
Ik blijf terugkomen, heb zelfs ooit mn hele collectie gedust en zelfs die dust ook weer opgemaakt aan 14x een golden deathwing craft/dis.. Inmiddels heb ik weer een full collectie
Ik haat het spel.
's avonds heb ik de ps4 + 55" ter beschikking.. probeer een beetje wat games uit te spelen.. maar zit toch op de tablet me ziek te ergeren en alle verrotte decks en lucky RNG van de tegenstander.*
HS is immens populair en zelfs al e-sport doet de game het goed.
*mijn MCT tot 2 keer toe een 1/1 token.. zijn MCT direct mijn 12/12 om maar een voorbeeld te noemen.
Vervang de woorden die staan voor 'hearthstone' uit je tekst met 'Crystal meth' en het klinkt als het standaard verhaal van een junk
Get help
Louzy#2475
Als ik dat zo lees is een stukje verslavingszorg op z'n plaats. De €1600 die je noemt kan ik niet beoordelen, of dat veel of weinig is hangt af van je inkomen en leefsituatie, maar het volledig leegmaken van je collectie en die binnen no-time weer compleet hebben is een teken aan de wand.Predje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:14:
Ik haat het spel.
On the bright side...verslaafd zijn aan een computerspel is doorgaans minder ongezond dan drank of drugs
Zo erg is het allemaal niet hoor. Die 1600 is voor mij peanuts (niet te cool bedoeld) en packs openen is fun.
Ik heb gewoon bepaalde tijd per dag om te gamen en merk dat ik die tijd vooral spendeer aan HS.
Dat bedoel ik juist ironisch omdat HS op zichzelf gewoon een kiddo cardgame is dat rammelt aan alle kanten.
Maak je geen zorgen verder om mijn leven, dat is perfect op orde.
Als jij op basis van 1 bericht dat anders inschat vind ik dat prima.
Wat is je b.net tag? dan voeg ik je wel even toe, heb hem ook en wil wel traden.louzy82 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:55:
ik heb weer een 'challenge a friend quest'
iemand toevallig ook en wil die samen benutten?
Je moet gewoon zelf weten waar jij je geld aan besteed hoor. Sowieso is geld relatief. Wat voor jou misschien weinig is, is voor iemand met een lager inkomen juist heel veel geld.Predje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:47:
Nou kunnen alle goedridders wel roepen dat het niet goed is en ik hulp nodig heb.
Zo erg is het allemaal niet hoor. Die 1600 is voor mij peanuts (niet te cool bedoeld) en packs openen is fun.
Zo is het zeker niet bedoeld. Ik ken je niet en zal op basis van 1 bericht zeker niet oordelen over of je leven op orde is of niet.Predje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:47:
Nou kunnen alle goedridders wel roepen dat het niet goed is en ik hulp nodig heb.
Ik heb gewoon bepaalde tijd per dag om te gamen en merk dat ik die tijd vooral spendeer aan HS.
Dat bedoel ik juist ironisch omdat HS op zichzelf gewoon een kiddo cardgame is dat rammelt aan alle kanten.
maar
Als je het spel haat maar niet op kunt houden dan is dat een probleem lijkt me.
Je doet namelijk iets wat je haat om te doen
Louzy#2475
Louzy#2475Royy90 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:48:
[...]
Wat is je b.net tag? dan voeg ik je wel even toe, heb hem ook en wil wel traden.
voeg me maar toe (geldt ook voor anderen trouwens)
Louzy#2475
Of het erg is of niet kan ik niet vanuit één post beoordelen. Zoals ik al aangaf, is het bedrag niet relevant als je genoeg te besteden hebt. Er zijn zat mensen die veel meer dan dat aan een hobby uitgeven of die het voor de gein in cryto-valuta steken omdat dat misschien over een paar jaar wel een mooie auto waard wordt. Neemt niet weg dat het een fors bedrag is voor een spelletje als HS en zo vatten mensen het ook op. Als iemand roept dat hij / zij de afgelopen 3 jaar voor €1600 aan bier heeft weggetikt, zou dat tot soortgelijke reacties leiden (ondanks dat het feitelijk gaat over 'maar' €10 per week...minder dan menig mobiel abonnement, om maar wat te noemen).Predje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:47:
Als je x tijd per dag hebt om te gamen en die spendeer je aan HS, ook geen probleem. Zo is het bij mij ook al jaren en als er een nieuw spel langs komt gaat er af en toe ook wel eens een paar weken meer tijd in dan eigenlijk goed zou zijn (iets met wat minder slapen enzo).
Of het niet los kunnen laten van een spelletje wel of niet erg is, hangt van het gehele plaatje af...maar kennelijk is het loslaten voor jou toch lastiger dan even alles deleten en verder. Ook dat is niet perse een probleem...genoeg mensen die niet zonder een kop koffie in de morgen kunnen of die jaar na jaar aan de nicotinepleisters gaan. Op zich kun je dan beter niet roken en elke paar jaar een HS collectie ter waarde van een paar duizend euro dusten. Maar toch, als je het haat, is iets anders doen toch al snel een betere besteding van je tijd en geld.
Ik haat oorlog en geweld.Chief schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:38:
Hmmm...je haat het spel en blijft terug komen? LoL
Ik "haat" HS in de milde zin zoals velen het "haten".
Wellicht niet het juiste woord.
Feit is dat je over elke meta kunt klagen en het spel zelf nou ook niet zo geweldig in elkaar steekt (bugs, tergend trage animaties, zeer raar lopende animaties, etc).
Ik vind het van mezelf vooral merkwaardig dat ik toch zoveel wil/kan spelen/spenderen aan een spelletje dat ik zo slecht vind.
Als ik zelf een uurtje speel kan ik nou niet echt zeggen dat ik plezier hebben tegen jade druid #40 en pirate warrior #23.
"Stop dan met HS spelen als je het niet leuk vind!" zou je dan zeggen.. en dan blijkt dat het toch "iets" heeft..
En ik zit toch al over de helft van de wins die ik nog moet sinds gisteren.. nog 25 te gaan ;p
Ik heb gisteren ook DK Rexxar gecraft en met een Wild deck begonnen. In de low ranks ging het redelijk vlot. Even zien hoe dat verloopt vanaf rank 15.icemotion schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:57:
HS is wat mij betreft gewoon nog steeds een hoop fun en ik stel gewoon mijn eigen kleine doelen en daar stort ik me op.. op dit moment is dat Hunter naar 500 wins brengen.. en dat is best een uitdaging moet ik zeggen, maar het midrange deck blijft toch nog redelijk overeind en ik heb n hoop lol met zombeasts maken xD
En ik zit toch al over de helft van de wins die ik nog moet sinds gisteren.. nog 25 te gaan ;p
Louzy#2475
Idd, verbazingwekkend dat je het dan nog zoveel speeltPredje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:53:
[...]
Ik haat oorlog en geweld.
Feit is dat je over elke meta kunt klagen en het spel zelf nou ook niet zo geweldig in elkaar steekt (bugs, tergend trage animaties, zeer raar lopende animaties, etc).
Ik vind het van mezelf vooral merkwaardig dat ik toch zoveel wil/kan spelen/spenderen aan een spelletje dat ik zo slecht vind.
Als ik zelf een uurtje speel kan ik nou niet echt zeggen dat ik plezier hebben tegen jade druid #40 en pirate warrior #23.
"Stop dan met HS spelen als je het niet leuk vind!" zou je dan zeggen.. en dan blijkt dat het toch "iets" heeft..
Persoonlijk denk ik dat Bliz teveel hooi op haar vork heeft genomen met zoveel verschillende classes en kaarten: balanceren wordt dan wel heel erg lastig.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Ik begrijp je wel, er zijn niet echt leuke (diepgaande) spellen die je even tussendoor kunt spelen op je mobile/tablet. Het leukste van HS vind ik toch wel de vrienden die ook spelen en echte tegenstanders. Anders zou ik het niet spelen als het allemaal a.i. was.Predje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:53:
[...]
Ik haat oorlog en geweld.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Thanks voor het toevoegen Chimera en Royylouzy82 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:44:
[...]
Louzy#2475
voeg me maar toe (geldt ook voor anderen trouwens)
net 2 potjes tegen Royy gedaan, leuk om eens tegen een tweaker te spelen.
Dankzij mijn ingenieuze plays (lees: Godlike draw en mogelijke Meme deck van Royy) 2 x mogen winnen
[ Voor 4% gewijzigd door louzy82 op 05-09-2017 13:09 ]
Louzy#2475

Interessant, maar helaas heb ik geen DK Warrior en The Black Knight. Zou ik die kunnen vervangen voor andere kaarten?ChimaeraNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:02:
Ik heb gisteren en vandaag ontzettend veel plezier (en succes) gehad met een Tempo Warrior deck. Het is geen super simpel deck om te spelen omdat je vaak heel veel verschillende keuzes kunt maken door de vele carddraw die er in zit. Je kunt je dus wel echt goed aanpassen aan de tegenstander als je (ongeveer) weet wat voor deck hij speelt. Ik ben van rank 20 opgeschoven naar rank 14 (22-10). Het deck is favoured tegen alle decks behalve andere Warriors (50/50), Druid (50/50) en Priest (echt heel lastige match-up). Veel tegenstanders denken ook dat ze tegen een Pirate Warrior spelen en passen hier duidelijk hun mulligan ook op aan. Voor wie eens wat anders wil spelen zou ik dit deck van harte aanraden
!
[afbeelding]
Hmm, lastig. Ik denk dat DK Warrior wel een core-kaart in het deck is. Zowel zijn wapen als Hero power hebben synergie met het deck. The Black Knight is vooral een tech-kaart voor de vele taunts die er op dit moment zijn in de meta. Wellicht kun je ze vervangen voor Rotface, Elise, of The Lich King voor wat extra value. Je zou ook kunnen kiezen voor wat goedkopere Tempo kaarten zoals Cobalt Scobane.Solictice schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:23:
[...]
Interessant, maar helaas heb ik geen DK Warrior en The Black Knight. Zou ik die kunnen vervangen voor andere kaarten?
Jammer, thanks voor de moeite toch! Hopen dat k binnenkort wat meer nieuwe legendaries open. Heb momenteel enkel Gul'Dan en Lich King (gecraft).ChimaeraNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:45:
[...]
Hmm, lastig. Ik denk dat DK Warrior wel een core-kaart in het deck is. Zowel zijn wapen als Hero power hebben synergie met het deck. The Black Knight is vooral een tech-kaart voor de vele taunts die er op dit moment zijn in de meta. Wellicht kun je ze vervangen voor Rotface, Elise, of The Lich King voor wat extra value. Je zou ook kunnen kiezen voor wat goedkopere Tempo kaarten zoals Cobalt Scobane.
Sorry hoor.ChimaeraNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:02:
Ik heb gisteren en vandaag ontzettend veel plezier (en succes) gehad met een Tempo Warrior deck. Het is geen super simpel deck om te spelen omdat je vaak heel veel verschillende keuzes kunt maken door de vele carddraw die er in zit. Je kunt je dus wel echt goed aanpassen aan de tegenstander als je (ongeveer) weet wat voor deck hij speelt. Ik ben van rank 20 opgeschoven naar rank 14 (22-10). Het deck is favoured tegen alle decks behalve andere Warriors (50/50), Druid (50/50) en Priest (echt heel lastige match-up). Veel tegenstanders denken ook dat ze tegen een Pirate Warrior spelen en passen hier duidelijk hun mulligan ook op aan. Voor wie eens wat anders wil spelen zou ik dit deck van harte aanraden
!
[afbeelding]
Al geloof ik dat je met dit deck in de juiste handen best goede scores kun neerzetten maar als je Druid Warrior en Priest de moeilijkste matchups als zijn op rank 20 tot 14 ben ik bang dat het alleen maar slechter word aangezien deze classes het grootste deel van de meta zijn.
Zat net even op https://www.vicioussyndicate.com/vs-data-reaper-report-60/ en dat doet toch wel een beetje pijn en daar zie je dat er eigenlijk maar 5 á 6 decks goed genoeg zijn.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik speel ook tempo warrior, eens even kijken hoe ver we dit seizoen gaan komen. Alleen is mijn deck iets anders, ik speel animated berzerker, mountain fire armor en rotface. Rotface is echt geniaal.ChimaeraNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:02:
!
[afbeelding]
Overigens is er aangekondigd dat er een aankondiging komt van een druid nerf, hopelijk wordt de game dan weer leuker.
Atlas#22744
Been there, done that. Vanaf een goede rank of 10 krijg je de ene na de andere OP netdeck tegen je en is de fun er uit.
Gewoon niet ladderen. Problem solved.Tomski1986 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:23:
[...]
Been there, done that. Vanaf een goede rank of 10 krijg je de ene na de andere OP netdeck tegen je en is de fun er uit.
Ik blijf gewoon op de pauper ranks plakken en als ik 1 of ander degenerate deck tegen mij krijg dan kies ik options -> concede en dan klik ik daarna opnieuw op play
Als ik een control deck speel en een openingshand pak met enkel 6+ mana kaarten dan kies ik wederom voor options -> concede -> play.
Als ik voor de 7e keer op een rij tegen dezelfde class speel..... options -> concede -> play.
Fiery War Axe: Now costs 3 mana. (Up from 2)
Hex: Now costs 4 mana. (Up from 3)
Murloc Warleader : Now reads: Your other Murlocs have +2 Attack. (Down from +2 Attack, +1 Health)
Spreading Plague: Now costs 6 mana. (Up from 5)
https://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/21029448/
[ Voor 4% gewijzigd door mosselmossel op 05-09-2017 19:33 ]
Battletag: Iigy#2192
Jammer dat jade idol niet is generfd.
Atlas#22744
UI en JI zijn gewoon te ziek deze expansion en ze laten ze ongemoeid
tevens ook een ZEER wazige nerf op innervate nu word het dus gewoon een coin.....
[ Voor 22% gewijzigd door Wognummer op 05-09-2017 19:49 ]

"The other option we considered for Fiery War Axe was to lower its attack to 2, but that change didn’t feel intuitive enough. Generally, changing the mana cost of a card is less disruptive, because you can always see the mana cost of cards in your hand."
We considered a few other options for Innervate:
"Refresh 2 Mana Crystals.
Gain 2 Mana Crystals this turn only and increase the mana cost to 1.
Gain 6 Mana Crystals this turn only and increase the mana cost to 4.
Since Innervate is a basic card, we need it to be clear and simple. Along with Wild Growth, these cards inform newer players that Druids create mana as a part of their class identity."
[ Voor 91% gewijzigd door ChimaeraNL op 05-09-2017 20:05 ]
Blizzard gaat er vanuit dat de player een IQ van onder de 50 heeft, zo is het altijd al gegaan.ChimaeraNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:49:
Tot zover mijn Tempo Warrior... De uitleg bij sommige nerfs is echt hilarisch
.
Daarnaast snappen de game designers van Blizzard ook niets van competitive gamedesign. Dit soort balancing moves slaan de plan daardoor te vaak mis. Veel kaarten worden helemaal kapot generfed (bv mana cost +2 of zoals bij de Molten Giant +5) of het effect wordt helemaal kapot gemaakt.
Core design issues zoals infinite value Jade Idol of de bizarre random card generation die classes als Mages en Priests hebben worden weer niet aangepakt.
[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 05-09-2017 20:12 ]
Hier snap ik echt helemaal niets van.mosselmossel schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:33:
Innervate: Now reads: Gain 1 Mana Crystal this turn only. (Down from 2)
Fiery War Axe: Now costs 3 mana. (Up from 2)
Hex: Now costs 4 mana. (Up from 3)
Murloc Warleader : Now reads: Your other Murlocs have +2 Attack. (Down from +2 Attack, +1 Health)
Spreading Plague: Now costs 6 mana. (Up from 5)
https://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/21029448/
Fiery war axe, nooit iemand over geklaagd. Hooguit dat hij altijd in de openingshand zit
Hex, niet echt een probleem volgens mij, misschien maakte hij teveel lich kings stuk?
Murloc warleader, iemand een issue met murlocs? Ja het zijn er veel maar dat zit nou eenmaal in de soort, zonder leider worden ze pas echt vervelend let maar op

Spreading Plague, HA, nu zijn murlocs weer goed tegen Druid.... oh wacht.

Innervate, die snap ik! Niet meer beurt 6 UI maar wachten tot beurt 7 !

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
marcovandam schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:33:
[...]
Fiery war axe, nooit iemand over geklaagd.

Verder vind ik het jammer dat Hex wel word aangepakt maar bijv Devolve niet en dat Jade straks de meta gewoon nog steeds verziekt.
Het is niet alleen Jade Druid maar het hele principe is gewoon fucking saai om met en tegen te spelen en de power leven vooral tegen Control decks is gewoon te hoog.
Wat vinden jullie van dit deck?
any tweaks zijn welkom maar ik win er veel mee, ben nu rank 13.
[ Voor 100% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2017 22:18 ]
nothing stops this train
Edit: Ook hillarisch dat de beslissing op het niet aanpassen van UI gebaseerd is op de top 3 kaarten die doorslaggevend zijn wanneer ze gespeeld worden. Heeft er serieus niemand bedacht dat UI niet zo vaak gespeeld wordt (en dus winning is) omdat de meeste mensen na de eerste ramp kaarten + Spreading (tegen agro decks) al conceden en turn 6 dus doorgaans niet gehaald wordt? Doe mij maar eens de statistieken van win / loss voor Druid decks nadat er minimaal 1 UI gespeeld is (uitgesplitst in mirror en non-mirror). Mijn gok is zo rond de 80-90% win voor Druid na de 1e UI.
[ Voor 66% gewijzigd door Zarhrezz op 05-09-2017 22:22 ]
Fwa; het feit dat eaglehorn bow en rallying blade gespeeld worden ook zonder synergie maakt duidelijk dat n 3/2 wapen voor 3 mana helemaal prima is.
Hex is n prima nerf zo
Ice block gaat als je het artikel leest volgend jaar 99% zeker naar Wild en Ultimate infestation staat nog wel op de watchlijst gok ik.
Ik kan me iig prima vinden in de nerfs.
nothing stops this train
[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 05-09-2017 23:04 ]
Een 3/2 weapon voor 3 mana is misschien wel prima, maar je moet het ook in de context van de class zien. Fiery War Axe is de enige manier voor een Warrior (piraten daargelaten) om te dealen met early game. Het verwijdert minions van het board zodat je zelf kan beginnen met het bouwen van een board. Bij Paladin en Hunter is dat juist andersom: daar bescherm je je board met de wapens. Tempo / Control Warrior lag al in coma en is nu (iig tot de nieuwe set) helemaal dood lijkt me. Op Reddit had ik een optie gelezen dat ik wel aansprekend vond voor de FWA: 3/2 weapon: can't attack heroes. Zo heeft het geen nut in PW, maar wel voor de andere archetypes.icemotion schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:24:
Fwa; het feit dat eaglehorn bow en rallying blade gespeeld worden ook zonder synergie maakt duidelijk dat n 3/2 wapen voor 3 mana helemaal prima is.
Ze worden zelf al tijden uitgelachen omdat ze kaarten bij een nerf helemaal naar de klote helpen. Nu beginnen ze een keer voorzichtig -ramp druid kan nog steeds en verliest bij de volgende wissel ook al jade- en is het weer niet goed. Wat mij betreft maakt de online community echt een karikatuur van zichzelf door alleen maar te consumeren en te zeiken (of, om in HS termen te blijven: nu eens tier 1 decks gaan spammen en dan weer conceden als je ze zelf tegen krijgt).
Ik kijk zelf erg uit naar de komende Shit Streets of Gadgetzan rotatie maar ik verwacht ook dat ze er nog wel een paar ranzige kaarten tussendoor gooien tot die tijd. Zullen zien.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Innervate ben ik het niet mee eens. Die kaart is er al vanaf dag 1. Het is niet alsof die kaart al die jaren in elke Druid deck gespeeld werd.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:26:
innervate is terechte nerf, alleen UI moet ook veranderen.....ipv alles 5, alles max 3
UI is gewoon het probleem. Een uurtje terug gecraft, paar games gespeeld en als ik ze trok heb ik altijd gewonnen. Paar games ze allebei vroeg getrokken en dat is gewoon sneu voor je tegenstander, zelfs zonder goede ramp kaarten (want kwamen ze pas 'pas' op turn 7 en de 2e op turn 9). Overigens is beide trekken ongeveer een gegeven als je UI of Nourish vroeg hebt. Doorgaans was ik wel door m'n deck heen tegen de tijd dat tegenstander nog 15-20 kaarten in deck had.
Wat ze ook moeten doen is Geist een 2- of 3-drop maken met above-par stats (want je moet er ook zelf rekening mee houden, het raakt ook je eigen deck). Jade Druid is al bijzonder sterk, met UI is het niet grappig meer...tenzij je natuurlijk met je 2e UI 5 Idols trekken grappig vind. Tegenstander had op dat moment nog 17 kaarten in z'n deck en ik zat pas op 5/5 golems omdat ik kennelijk vergeten ben om de neutral jade erin te stoppen en ik Aya niet heb. Niet dat er op tafel plek was voor meer dan 2 Jades, maar dat terzijde.
De wijziging op Spreading Plague ben ik nog niet over uit. Het maakt Druid aardig kwetsbaar tegen zoo / evolve Shaman, maar dat is ook wel weer goed.
Ja maar er worden ook kaarten aangepakt op een manier die totaal niet te volgen is (van Innerv word een coin gemaakt.... ik bedoel kom op die refresh optie was echt veel beter geweest) FWA was op zich niet heel veel mis mee ja ok hij was erg goed maar zoals eerder aangegeven War gebruikte hem vaker om early board te clearen maak er dan iets van zoals voorgesteld alleen minions aanvallen...Tektoon schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:45:
Wat mij betreft zijn de nerfs/argumenten goed te volgen. Op de aanpassingen van deze kaarten wordt al jaren gewezen.
Ze worden zelf al tijden uitgelachen omdat ze kaarten bij een nerf helemaal naar de klote helpen. Nu beginnen ze een keer voorzichtig -ramp druid kan nog steeds en verliest bij de volgende wissel ook al jade- en is het weer niet goed. Wat mij betreft maakt de online community echt een karikatuur van zichzelf door alleen maar te consumeren en te zeiken (of, om in HS termen te blijven: nu eens tier 1 decks gaan spammen en dan weer conceden als je ze zelf tegen krijgt).
Ik kijk zelf erg uit naar de komende Shit Streets of Gadgetzan rotatie maar ik verwacht ook dat ze er nog wel een paar ranzige kaarten tussendoor gooien tot die tijd. Zullen zien.
en Hex.. ik heb echt totaal niet gezien dat ie zo broken zou zijn? sterker nog volgens mij runnen de laatste Shaman lists hem niet eens ?
en dan laten ze de druid echt bijna totaal in tact UI had op zn minst iets aan gedaan moeten worden want die kaart blijft echt heel erg zoals ie is
misch wat scherp verwoord is niet persoonlijk ofzo
enne idd de enige shaman (token) runt hem niet beetje jammer maar ze zullen hun info hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Wognummer op 05-09-2017 23:57 ]
Ze hebben min of meer door laten schemeren dat Ice Block naar de Hall of Fame gaat begin volgend jaar.beuker19 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:13:
Nou ik snap echt niet dat nu alles word aangepakt maar Mage buiten schot blijft en ze lekker hun Ice Blocks Fireballs en glyph's kunnen blijven gebruiken.
Maar goed, al die nerfs gaan weinig uit halen. Hearthstone blijft een spel waarbij de powercreep dusdanig insane is dat ieder deck bij de mulligan kan winnen of verliezen. Smorc decks kunnen je nog steeds t4 makkelijk killen en Jaids Druid kan nog steeds 100 minions summonnen in een game. Mages kunnen nog steeds 30 kaarten spelen die ze überhaupt niet in hun deck hebben zitten. Etc.We’ve seen discussions about moving Ice Block to the Hall of Fame. As previously mentioned, moving cards to the Hall of Fame occurs at the start of the Hearthstone Year, which will occur with the first expansion release in 2018. Our general stance regarding Hall of Fame is that we want to avoid moving cards mid-year.
Nee, helaas is HS niet in een goede staat.
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 06-09-2017 07:58 ]
Ik heb zelf eerlijk gezegd geen zin meer om een nieuwe collectie op te bouwen in een vergelijkbare game. Voor mij is het dus HS of geen cardgame meer.AequitasII schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:22:
Steeds meer mensen stappen ook over naar Elder Scrolls Legends dankzij de RNGness van Hearthstone. Misschien dat eens proberen? Ik heb daar veel meer plezier in ieder geval.
Class identity. Heathstone features 9 "unique" classes.PCBaas schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:41:
[afbeelding][afbeelding]
Ze zijn weer lekker consistent.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
nothing stops this train
Dat speel ik ook!AequitasII schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:22:
Steeds meer mensen stappen ook over naar Elder Scrolls Legends dankzij de RNGness van Hearthstone. Misschien dat eens proberen? Ik heb daar veel meer plezier in ieder geval.
Wanneer de gimmick van de runes uitgewerkt is wordt het gewoon HS met Elder Scrolls thema.
Ook weer dezelfde netdecks. Ook weer vooral aggro. Ook powercreep.
Ben ik het niet mee eens. Ramp Scout en Token domineren nu inderdaad, maar daar zijn wel counters op te verzinnen. Ook het gebruik van twee lanes en de combinatie tussen verschillende type decks a la Magic maakt het spel voor mij veel diverser dan elke keer weer tegen een aggro-hunter, control warrior, ramp druid etc. te spelen.Predje schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:22:
[...]
Dat speel ik ook!
Wanneer de gimmick van de runes uitgewerkt is wordt het gewoon HS met Elder Scrolls thema.
Ook weer dezelfde netdecks. Ook weer vooral aggro. Ook powercreep.
Dat lukt nooit...de meeste conceden al voordat je Jades op 10/10 zitten.xelfer schreef op woensdag 6 september 2017 @ 07:57:
Jaids Druid kan nog steeds 100 minions summonnen in een game.
Dit heeft zo'n hoog 'challenge accepted' gehalte dat het bijna niet grappig meer is. Het is dat ik geen tomes heb en niet meer craft uit de 2016 sets wegens de beperkte houdbaarheid.Mages kunnen nog steeds 30 kaarten spelen die ze überhaupt niet in hun deck hebben zitten.
Hmm...alternatieve Druid challenge: Draw the same card from you deck 30 times.
Het is dat potjes meestal tegen t10 wel afgelopen zijn, anders zou je prima met alle random card generation en discover effects 30 kaarten kunnen spelen die niet in je deck zitten. Ik denk dat je een heel eind komt.Zarhrezz schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:46:
[...]
[...]
Dit heeft zo'n hoog 'challenge accepted' gehalte dat het bijna niet grappig meer is. Het is dat ik geen tomes heb en niet meer craft uit de 2016 sets wegens de beperkte houdbaarheid.
Hmm...alternatieve Druid challenge: Draw the same card from you deck 30 times.
Ik denk dat 30 nog best lastig is...maximaal 9 andere minions op tafel die je kan Fireballen, zeg 2 Fireballs per minion voor 18. Je hebt, wegens quest, dan al minimaal 7 staan voor een 25. Als tegenstander hoog life staat is de 5e Fireball lethal voor 30 spells. Maar ja, moeten er dus wel even 9 minions met 7+ life liggen.icemotion schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:56:
Ik denk dat sowieso de exodia infinite fireball al een heel eind richting die 30 komt als t moet
Ik zeg, let the challenge begin!
Ik zat vanmorgen wel dicht bij Druid draw 30x same card...tegenstander gaf alleen op toen ik in 1 beurt 12 copies Idol in m'n deck propte...dat terwijl ik nog 2x Nourish had en hij nog 5-6 beurten van fatigue zat
[ Voor 16% gewijzigd door Zarhrezz op 06-09-2017 11:22 ]
Nou. Omdat er classes zijn waarbij de winrate puur afhangt van de grootheid van RNGsus.maar Xelfer, waarom neem je HS niet serieus als eSport en zeg je dat er zoveel RNG in de game zit?

Dit was op 499 wins met Shaman. De game daarna won ik gelijk omdat mijn tegenstander insta-concede deed en zo kreeg ik mijn 500ste win.
Nu hoef ik die RNG/Smorcfiesta class nooit meer te spelen op de ladder.

[ Voor 30% gewijzigd door xelfer op 06-09-2017 12:29 ]
btw net nog een mega leuk potje gespeeld vs mage
https://hsreplay.net/replay/9yXRJ753XJFmBcZMmSSuCG
hats....hats....everywhere ^^
potje duurde 18 minuten....damn
nog 1x winnen en zit al op rank 11
nothing stops this train
Ja kan je afvragen of het raisen naar 3 mana de beste oplossing is ('can only attack minions' zou het Pirate warrior problem oplossen maar control nog opties geven) maar het is goed dat er 'iets' gebeurd. Dat control warrior nu nog slechter wordt is jammer dan maar dat moet gewoon algemeen aangepakt worden.
Zelfde met Innervate, 1 mana is gewoon speelbaar blijkt (Zie rogue's Coin). Ik vind dit een prima nerf eerlijk gezegd. Innervate past nu gewoon in letterlijk elk deck.
Overigens had blizzard op korte termijn veel meer bereikt met Patches nerf en Jade idol nerf denk ik maar ze hebben meer naar de lange termijn gekeken. Blijkbaar is 2 jaar ellende van Patches en Jade Idol niet voldoende om je druk te maken...
Ik denk dat het vooral hier om gaat. Voor de nerf naar 3 mana is gekozen zodat de bottom of the barrel van de HS spelers het ook nog snapt. Terwijl dit volgens mij niet de juiste keuze is.SeamusXanthus schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:02:
Ja kan je afvragen of het raisen naar 3 mana de beste oplossing is ('can only attack minions' zou het Pirate warrior problem oplossen maar control nog opties geven)
2 mana 2/2 axe of 2 mana 3/2 axe can only attack minions zou veel beter zijn.
Maar ja... volgens Blizzard is dat te moeilijk voor veel spelers.
Ik vind het goed dat die generfed wordt, maar ik vind deze keuze van de nerf niet creatief. Het is nu gewoon letterlijk een coin. Hadden ze er "refresh 2 mana crystals" van gemaakt, was het een stuk leuker verzonnen.SeamusXanthus schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:02:
Zelfde met Innervate, 1 mana is gewoon speelbaar blijkt (Zie rogue's Coin). Ik vind dit een prima nerf eerlijk gezegd. Innervate past nu gewoon in letterlijk elk deck.
Dan kwijlen alle spelers volgens blizzard teveel hun device onder met "ik niet begrijp". Hearthstone wordt gemaakt voor de minst slimme spelers.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:05:
[...]
Ik vind het goed dat die generfed wordt, maar ik vind deze keuze van de nerf niet creatief. Het is nu gewoon letterlijk een coin. Hadden ze er "refresh 2 mana crystals" van gemaakt, was het een stuk leuker verzonnen.
Of 2 mana voor creatures, soort Prep-light zeg maar ;-)xelfer schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:15:
[...]
Dan kwijlen alle spelers volgens blizzard teveel hun device onder met "ik niet begrijp". Hearthstone wordt gemaakt voor de minst slimme spelers.
Treck je in ieder geval niet UI naar voren...
Je weet dat evolve shaman helemaal gaat om lucky RNG?xelfer schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:23:
[...]
Nou. Omdat er classes zijn waarbij de winrate puur afhangt van de grootheid van RNGsus.
[afbeelding]
Dit was op 499 wins met Shaman. De game daarna won ik gelijk omdat mijn tegenstander insta-concede deed en zo kreeg ik mijn 500ste win.
Nu hoef ik die RNG/Smorcfiesta class nooit meer te spelen op de ladder.![]()
![]()
Goede evolve = insta win, slechte insta loss.
Ik speel veel evolve Shaman. De momenten dat je perongeluk een doomcaller krijgt uit je evolve van een totem (naast hele hoge andere minions) zijn om te huilenPredje schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:23:
[...]
Je weet dat evolve shaman helemaal gaat om lucky RNG?
Jup. Shaman is in de kern de ultieme RNG class en Evolve is de ultieme RNG card.Predje schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:23:
[...]
Je weet dat evolve shaman helemaal gaat om lucky RNG?
Evolve: "33,33% chance to win the game, 33,33% chance to do nothing, 33,33% chance to lose the game".

Credits to Reddit
[ Voor 3% gewijzigd door ChimaeraNL op 06-09-2017 14:00 ]
HS is fun!

Ok, de andere Druid speelde turn 3 een 5/5 Fledgeling die turn 4 7/7 was voordat hij na de eerste attack Windfury kreeg, gevolg door +3 attack

Dit topic is gesloten.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.