• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zou het niet eens leuk zijn om eens een wild toernooi te houden? (met bans uiteraard)

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Zijn er hier meer mensen die niet kunnen inloggen? Ik krijg heel de tijd een melding: "We can't authenticate you". Hopelijk ben ik niet gehackt ofzo :X .

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
ChimaeraNL schreef op donderdag 7 september 2017 @ 08:38:
Zijn er hier meer mensen die niet kunnen inloggen? Ik krijg heel de tijd een melding: "We can't authenticate you". Hopelijk ben ik niet gehackt ofzo :X .
Hier hetzelfde op mobiel.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
Nergens last van momenteel

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan gewoon inloggen alleen de shop is closed op het moment...

Speel nu met zgn zero dust decks welke ik van een site heb gehaald.
Heb sommige kaarten vervangen door diegene die voor mijn gevoel beter in de set passen.

Moet alleen nog even kijken via welke site ik het beste hier mn decks kan plaatsen/bijhouden want alleen op het mobiel is het een beetje onoverzichtelijk.

Burp

• ChimaeraNL
Inmiddels kan ik ook weer inloggen *O* .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:04

Nitai

Live the life you love.

ChimaeraNL schreef op donderdag 7 september 2017 @ 08:38:
Nee als je bij Team 5 werkt dan kan je natuurlijk niet blijven spelen met je eigen account. :P

Edit: Spuit 11 - dammit, te laat.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 07-09-2017 09:45 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Dat je als Druid Wild tegen Priest speelt, turn 5 UI hebt, maar het nog niet weet te winnen. Zo sterk is Priest momenteel in Wild.

Battletag: Iigy#2192

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Druid zou dus extreem OP, saai en stom zijn. Maar Priest is nog sterker? 8)7

Ik snap de lol van een lange reeks 'Calls X is té OP'-posts dus niet. Sure, na wat nieuwe kaartjes is het een keer een interessante, nieuwe observatie als X sterker is geworden en classes Y en Z zwakker, maar in dit topic (en reddit etc) is de nieuwswaarde er wat mij betreft al vrij snel er af.

{signature}

• mosselmossel
Voutloos schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:19:
Druid zou dus extreem OP, saai en stom zijn. Maar Priest is nog sterker?
In Wild is Priest absoluut de sterkste class. Geen twijfel mogelijk.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Je moet toch altijd wat te klagen hebben? Vergeet niet dat we hier met een stel NL-boeren te maken hebben :D

Dat ter zijde denk ik dat de nerfs wel in de goeie richtingen staan, waarbij veel vraagtekens geplaatst kunnen worden bij de uitvoering tho.

Globaal gezien zijn de sterkste T1 decks nu: Jade druid/aggro druid/pirate warrior/murlocks paladin. Juist bij deze decks zijn de staple kaarten aangepakt, maar niet te radicaal. Die zouden dus wat minder sterk werden en theoretich op gelijk power levels kunnen komen als de huidige T2/T3 decks, waardoor meer variatie op ladder komt.

Dat er altijd een "best" deck is, hoeven we niet over te discussieren. Het is wel de bedoeling dat het niet TE dominant wordt, zowel op winrate als op aandeel in het aantal gespeelde games.

Persoonlijk snap ik dat gezeik niet over dat Druid met innervate zijn ID verliest. Extra coins zijn altijd nog leuk hoor. We kunnen dan ook over nieuwe decks praten, zoals een taunt Druid? Die heeft misschien nu nog een winrate van 48% (uit duim ge...), omdat men er te weinig mee experimenteert en graag de OP decks speelt. Niet voor niets is er die nieuwe Legendary toch?

UI is ook zoiets. Natuurlijk is het erg sterk. Aan de andere kant zijn 10 mana kaarten altijd extreem OP. 20/20 met BC deal 20 damage? Bord vol met DR minions? 40 charge damage? Ik geloof dat UI eraan nog niet kan tippen hoor.

Ik vind het wel goed dat de veel gespeelde kaarten generft worden, zelfs compleet onspeelbaar (dat is nu niet eens het geval). Op die manier heb je pas echt de drang om nieuwe decks te maken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Van mij mogen ze ook wel wat glaring bugs aanpassen, zoals de lege friends list en de collectie die bij iedere x inloggen opnieuw geflagged wordt als "NEW".

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

mosselmossel schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:36:
[...]

In Wild is Priest absoluut de sterkste class. Geen twijfel mogelijk.
Heb je een voorbeeld van een sterk Priest deck? Ik speel Dragon Priest in Wild maar kom niet verder dan rank 18.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• mosselmossel
Mighty schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:55:
[...]

Heb je een voorbeeld van een sterk Priest deck? Ik speel Dragon Priest in Wild maar kom niet verder dan rank 18.
Highlander Priest met DK.
Big Priest (met ressurects, discover a 5./5 copy, discover one that died)
En N'Zoth deathrattle decks.
Dragon Priest is inderdaad de minste versie, maar die kom ik ook nog heel af en toe tegen zo tegen rank 10 aan.

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
mosselmossel schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:58:
[...]

Highlander Priest met DK.
Big Priest (met ressurects, discover a 5./5 copy, discover one that died)
En N'Zoth deathrattle decks.
Dragon Priest is inderdaad de minste versie, maar die kom ik ook nog heel af en toe tegen zo tegen rank 10 aan.
Heb je een decklijst van de Highlander Priest?

Speel momenteel mill Rogue in Wild, best grappig, maar je vliegt niet bepaald door de ranks heen ;-)

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:48
Mighty schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:55:
[...]

Kan je je deck posten? Ik speel al 5-6 seizoenen excl mt Dragon Priest (3-4 games op DDW dagen) en haal ieder seizoen makkelijk rank 10 of lager. Paar seizoenen geleden haalde ik met gemak r4

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik kwam gisteren in Wild alleen maar de nieuwe rage tegen qua decks; abuse Naga sea witch met Giants.. mijn god zeg.. xD

Misschien ga ik het zelf ook nog wel doen met mn hunter in Wild.. gewoon omdat het kan xD
beuker19 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:35:
Nou ik heb vanmiddag maar even de Druid DK gecraft en kan niet anders dan dat Jade Druid gewoon compleet insane is maar dat de innervate nerf wel voelbaar gaat zijn maar Plague blijf gewoon heel goed.
Innervate nerf maakt de lolwhatjusthappened games wat minder erg / minder frequent maar de impact gaat niet wereldschokkend zijn. Het scheelt wel iets, maar doorgaans niet beslissend.

Plague schrap ik denk ik na de nerf. Nu is het een kaart die je vroeg genoeg kan spelen tegen agro / zoo. De nerf op Innervate + de verhoogde kosten van Plague maken 'em te langzaam daarvoor. Ik heb nu al m'n twijfels bij die kaart...het komt gewoon zo vaak voor dat ik er end-game 2 in-hand heb (wat niet fijn is voor UI omdat je niet wil burnen). Je moet achter staan op board count, anders is het een 1/5 taunt voor 5 (straks 6). Dat is gewoon niet goed. Twee stuks voor 5 mana is ok, meer is goeie value. Twee stuks voor 6 mana? Meh.

Op het moment zie ik Evolve Shaman als voornaamste reden om Plague te runnen en dan nog is het vaak niet voldoende...Evolve + Bloodlust betekent dat het een beurtje vertraagd, maar het schakelt
mosselmossel schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:59:
Dat je als Druid Wild tegen Priest speelt, turn 5 UI hebt, maar het nog niet weet te winnen. Zo sterk is Priest momenteel in Wild.
Da's dan wel weer leuk...gisteren tegen een Priest die turn 4 de dream dragon uit Silas haalde, die turn 5 full-stat terughaalde, 3 Statues speelde en (ook) Jade Idols ging cyclen in de hoop end-game niet op fatigue te gaan. Op zich de juiste insteek, maar als ik 5 Idols in een beurt kan trekken en de volgende beurt kan spelen, gaat Shadowreaper je echt niet redden. In Standaard is het gewoon niet genoeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Omg, ik heb eindelijk door waarom ze highlander decks noemen. Ik voel me vrij dom nu! Goeie naam =)

• mosselmossel
BobbyDgtl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:13:
Omg, ik heb eindelijk door waarom ze highlander decks noemen. Ik voel me vrij dom nu! Goeie naam =)
Dan ben ik ook dom. Waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
De series highlander; there can only be one!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:56
Big priest lijkt me best goed alleen heb ik Yshaarj niet, die is daar wel redelijk goed in natuurlijk

Louzy#2475

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:22
smurfinmark schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:02:
[...]
Heb je een decklijst van de Highlander Priest?

Speel momenteel mill Rogue in Wild, best grappig, maar je vliegt niet bepaald door de ranks heen ;-)
Mill Rogue in Wild staat ook nog op mijn TODO lijst van decks die ik eens wil gaan proberen. Net gisteren een Priest Mastery quest afgerond met het volgende Wild Highlander Priest deck, erg leuk om te spelen:

### N'Zoth Reno Quest Priest
# Class: Priest
# Format: Wild
#
# 1x (1) Awaken the Makers
# 1x (1) Potion of Madness
# 1x (2) Loot Hoarder
# 1x (2) Museum Curator
# 1x (2) Shadow Visions
# 1x (2) Shadow Word: Pain
# 1x (3) Dark Cultist
# 1x (3) Deathlord
# 1x (3) Harvest Golem
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (3) Tar Creeper
# 1x (3) Thoughtsteal
# 1x (4) Arfus
# 1x (4) Greater Healing Potion
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (4) Shifting Shade
# 1x (4) Spiritsinger Umbra
# 1x (4) Tortollan Shellraiser
# 1x (5) Elise the Trailblazer
# 1x (5) Excavated Evil
# 1x (5) Raza the Chained
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (6) Cairne Bloodhoof
# 1x (6) Entomb
# 1x (6) Lightbomb
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Dr. Boom
# 1x (9) Obsidian Statue
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAa0GHh77AaQDigbTCtcKuQ3+DYEOjw6SD5AQnhC+FsMWtxfHF+CsAvqwAoO7ArW7Are7AtHBAtzBAsnCAsrDApbEAs/HAubMArbiAgAA

In het geval je veel aggro tegenkomt zou je er een Shadowword: Horror in kunnen stoppen i.p.v. een vette deathrattle minion. Verder zijn er nog wel wat andere leuke Priest legendaries die je b.v. met Elise the Trailblazer zou kunnen swappen...

Heb ook wel eens overwogen om er een Youthful Brewmaster in te stoppen om zo Reno Jackson, N'Zoth, the Corruptor of Amara, Warden of Hope terug op hand te kunnen nemen, maar dat tot op heden nog niet gedaan omdat de rest van cards ook erg goed zijn en dat een win-more conditie zou zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door The_Big_Easy op 07-09-2017 12:03 ]

In de categorie kansloos genaaid worden door een 1 op 14 kans is dit weer een klassieker:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/539g7.jpg

Tegenstander die ongeveer 8 draws op een rij topdecked met als kers op de taart de Eviscerate (into nog een Eviscerate) voor de perfecte lethal.

Oja hij genereerde ook 4 keer Valeera dit potje met random card generation, dus echt aanvallen zat er voor mij vaak ook niet in :).

Maar gelukkig is HS verder een legit eSports game ;) .

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 07-09-2017 12:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Soms zit het mee, soms zit het tegen :P. Dit topic zit vol met:

Afbeeldingslocatie: https://blog.smartbear.com/wp-content/uploads/imports/salt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/59/596d38cdfd4d767f6eb506b26f9d5f0dcf6a0c4d5dabd6961f5b71381b8f5064.jpg

Wat het topic nodig heeft is meer

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIs4G6HW0AAB8bL.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads7/522f2fbeafd51/522f2fbeada2d-Gaaljuichen.gif

*O* *O* *O*

[ Voor 26% gewijzigd door ChimaeraNL op 07-09-2017 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Echt was heel de community maar zoals ThijsHS!

Hij geniet van de game zonder SALT. Altijd beleeft hij lol en is positief.

Daarnaast weigert hij de klote mainstream decks te spelen die elke pleb speelt.

Hij maakt originele fun decks EN wint er nog mee ook.

Alleen maar lof voor Thijs! Ik zou willen dat ik HS kon beleven zoals hem.

Ik ben echter zwak en niet creatief.. dus zit met netdecks te salten :P
Predje schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:17:
[...]

Ik ben echter zwak en niet creatief.. dus zit met netdecks te salten :P
En ik speel een potje miracle rogue en pak 7 draws op een rij geen spell terwijl 18 van de 30 kaarten in mijn deck spells zijn, waardoor er vrij weinig te miraclen valt.

2 Auctioneers op hand + 0 spells pakken = insta loss. Als je uit pure ellende maar gewoon een 6 mana 4/4 vanilla minion moet droppen omdat je niets anders kan dan weet je dat het slecht gesteld is.

Dan maar face is the place smorcen met pirates. De kans dat je dan dit soort pech hebt is 0%.

[ Voor 17% gewijzigd door xelfer op 07-09-2017 13:36 ]

• icemotion
xelfer schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:34:
[...]

Dan maar face is the place smorcen met pirates. De kans dat je dan dit soort pech hebt is 0%.
Ik heb serieus al eens een pot gespeeld in Wild met Warrior zonder ook maar 1 pirate te pakken -.- 2 Arcanite reapers, 2 ship's cannons en een Leeroy op hand xD

Pech hebben kan altijd, al speel je het allerbeste deck ever..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
The_Big_Easy schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:57:
[...]

Mill Rogue in Wild staat ook nog op mijn TODO lijst van decks die ik eens wil gaan proberen. Net gisteren een Priest Mastery quest afgerond met het volgende Wild Highlander Priest deck, erg leuk om te spelen:

In het geval je veel aggro tegenkomt zou je er een Shadowword: Horror in kunnen stoppen i.p.v. een vette deathrattle minion. Verder zijn er nog wel wat andere leuke Priest legendaries die je b.v. met Elise the Trailblazer zou kunnen swappen...

Heb ook wel eens overwogen om er een Youthful Brewmaster in te stoppen om zo Reno Jackson, N'Zoth, the Corruptor of Amara, Warden of Hope terug op hand te kunnen nemen, maar dat tot op heden nog niet gedaan omdat de rest van cards ook erg goed zijn en dat een win-more conditie zou zijn...
Bedankt voor de lijst.

Leuke update voor Rogue Mill is Shadowblade. In sommige trage potten ga je met je tegenstander fatigue in, en kun je zoveel Oracles spelen dat beiden lethal door Fatigue hebben. Shadowblade maakt je immun voor Fatigue ;-)
icemotion schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:45:
[...]

Ik heb serieus al eens een pot gespeeld in Wild met Warrior zonder ook maar 1 pirate te pakken -.- 2 Arcanite reapers, 2 ship's cannons en een Leeroy op hand xD

Ik ook. Ik heb ook potjes gewonnen met Pirate Warrior zonder een minion te spelen :). Een FWA, 2 Upgrades, 2 Heroic Strikes en een Mortal Strike doen wonderen op het gezicht van je tegenstander. _O-
icemotion schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:45:
Het is simpelweg de aard van een CCG als deze. Er zit nauwelijks deck manipulation en resource increase is (min of meer) fixes +1 tot een maximum. Als je een deck maakt met alleen 1-drops kun je elke beurt iets spelen, maar winnen zal je niet. Als je een deck maakt met meer dan 5 kaarten die 3 of meer kosten, zal het voorkomen dat je beurt 2 nog niets kan spelen en die lijn is natuurlijk door te trekken. Jade Druid kan ook alle ramp en draw als laatste 10-12 kaarten hebben. Evolve Shaman de laatste 3. Etc. etc. Dat is gewoon de aard van dit spelletje.

Deck building games zijn hier een stuk minder gevoelig voor, maar ook daar zit er RNG op draw en kun je pech hebben. Als je dat alles niet wil, moet je het bij spellen als dammen en schaken houden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• icemotion
xelfer schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:06:
[...]

Ik ook. Ik heb ook potjes gewonnen met Pirate Warrior zonder een minion te spelen :). Een FWA, 2 Upgrades, 2 Heroic Strikes en een Mortal Strike doen wonderen op het gezicht van je tegenstander. _O-
Ja dat doet het ook wel ja xD

Maar goed ik heb Warrior al golden nu.. dus Pirate warrior heb ik weer uit elkaar gehaald als deck..

nu vooral proberen met allerhande varianten van Hunter decks de laatste paar wins voor de golden hero bij elkaar te harken..

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:56

Auredium

Informaticus Chaoticus

Leuk overigens die stille hint van Blizzard bij hun patch notes met betrekking tot Ice Block. Die gaat dus begin van het nieuwe jaar keihard de 'hall of fame' (beter bekend als de 'banlijst') op.

Dat maakt de survival kans voor een aantal Mage decks een stuk kleiner.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

icemotion schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:19:
[...]

Ja dat doet het ook wel ja xD

Maar goed ik heb Warrior al golden nu.. dus Pirate warrior heb ik weer uit elkaar gehaald als deck..

nu vooral proberen met allerhande varianten van Hunter decks de laatste paar wins voor de golden hero bij elkaar te harken..
In Wild kom ik wel eens Deathrattle Hunter tegen, werkt aardig als je tegenstander niet in de gaten heeft wat je van plan bent :D

• louzy82
Nitai schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:01:
[...]

In Wild kom ik wel eens Deathrattle Hunter tegen, werkt aardig als je tegenstander niet in de gaten heeft wat je van plan bent :D
Ik speel ook met een reno / deathrattle achtig hunter deck in Wild.
van Rank 23 naar 15 zonder loss

Geen idee hoe het daarboven gaat doen

Louzy#2475

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 18-09 20:38
Auredium schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:52:
Leuk overigens die stille hint van Blizzard bij hun patch notes met betrekking tot Ice Block. Die gaat dus begin van het nieuwe jaar keihard de 'hall of fame' (beter bekend als de 'banlijst') op.

Ik speel een Eater of Secrets in mijn deck vanwege mijn haat tegen Ice Block, maar nog geen enkele keer heeft die zijn werk mooi kunnen doen :p
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:37:
Ik speel een Eater of Secrets in mijn deck vanwege mijn haat tegen Ice Block, maar nog geen enkele keer heeft die zijn werk mooi kunnen doen :p
Dat is altijd het probleem met tech kaarten. Eater of Secrets doet iets tegen 3 van de 9 classes. Tenzij (een van) die classes heel dominant zijn, heb je er vaker nadeel van dan voordeel. En in die games waar je er überhaupt effect van mag verwachten, is het maar de vraag hoeveel het je op gaat leveren.

Een Ooze kan natuurlijk een Ebon Blade oppeuzelen of een 7/3 Granite als het echt een keertje goed valt...maar verder? Tempo loss, low value.

De fout die Bliz maakt met tech kaarten is dat ze geen on-curve stats hebben. Je geeft er al een synergy slot voor op terwijl er in de meeste matches geen value bij komt...dat loont gewoon niet.

Zelfs een tech als Geist doet doorgaans niet genoeg om 'em worthwhile te maken, en Geist doet potentieel iets tegen alle classes. Aan de andere kant doe je met Geist vaak je tegenstander een plezier; je dropt turn 6 een 4/6 body en removed wat early-game van z'n deck, daarmee z'n draw-quality verhogend. Natuurlijk pak je soms een Evolve mee of de Jade Idols...maar een Priest zal geen traan laten om z'n early game anti-agro potion.

<GOT> Zarhrezz#2885

Ik snap in HS nog steeds niet waarom veel core aoe removal RNG based is...

Ow je verliest een 1 op 8 Brawl als control Warrior? Jammer dan you lose! Had je maar pirates moeten smorcen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 17-09 13:24
Ik heb net de stream gekeken van MTG arena. Ze hebben toch wel flink gekeken naar het succes van hearthstone lijkt het.
Het wordt ook free to play, ik ben benieuwd of het serieuze competitie wordt.

Magic is wel een stuk verder met balanceren van de game.

Je kan je opgeven voor de closed beta op playmtgarena.com

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
marcovandam schreef op donderdag 7 september 2017 @ 23:34:
Ik heb net de stream gekeken van MTG arena. Ze hebben toch wel flink gekeken naar het succes van hearthstone lijkt het.
Het wordt ook free to play, ik ben benieuwd of het serieuze competitie wordt.

Magic is wel een stuk verder met balanceren van de game.

Je kan je opgeven voor de closed beta op playmtgarena.com
Jaren lang magic gespeeld als je dan kijkt naar sommige namen van hearthstone dan komt MTG weer is naar boven. Is kijken of het wat is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Waar ik zelf echt naar uitkijk is de cardgame die uitgebracht wordt door Valve, Artifcat. Helaas nog 0,0 info over :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Cardgame hype! Iedereen maakt een cardgame.

Het is ook een geweldige melkkoe! En mensen met een collectie stappen ook niet over op een andere game. Dan kun je elke zoveel tijd een nieuwe kaartjes uitbrengen en hoppa weer bakken met geld.

De winst van HS loopt letterlijk in de miljarden. Dat is niet slecht voor FTP :P

Ik ga ook een cardgame maken! (maar eerst nog ff een potje HS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Predje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:52:

Het is ook een geweldige melkkoe! En mensen met een collectie stappen ook niet over op een andere game. Dan kun je elke zoveel tijd een nieuwe kaartjes uitbrengen en hoppa weer bakken met geld.

De winst van HS loopt letterlijk in de miljarden. Dat is niet slecht voor FTP :P

Ik ga ook een cardgame maken! (maar eerst nog ff een potje HS)
volgens mij zijn die miljarden redelijk onzin (vraag me af of blizzard al een miljard winst maakt volgens mij bij lange na niet) Miljoenen neem ik zo van je aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wognummer schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:55:
[...]

volgens mij zijn die miljarden redelijk onzin (vraag me af of blizzard al een miljard winst maakt volgens mij bij lange na niet) Miljoenen neem ik zo van je aan :+
Vorig jaar hadden ze een geschatte omzet van 400 miljoen dollar.
Dit jaar zijn de cijfers na een dipje begin 2017 wel weer gestabiliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Nitai schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:58:
[...]

Vorig jaar hadden ze een geschatte omzet van 400 miljoen dollar.
Dit jaar zijn de cijfers na een dipje begin 2017 wel weer gestabiliseerd
tnx ik was er te lui voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Auredium schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:52:

Ik speel een secrets mage zonder Ice Block en dat loopt prima, nog weinig situaties gehad dat een Ice Block het verschil had kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ben nu met een arena run bezig met Prince Keleseth.
Erg sterk als ik deze early draw.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie mezelf niet zo 1,2,3 overstappen naar een andere CCG. Iedereen klaagt over RNG, rock / paper / scissors, etc. maar dat gaat niet anders zijn in een andere CCG.

Zolang niet iedereen met dezelfde collectie speelt en de volgorde van z'n kaarten kan kiezen, gaat RNG een rol spelen. Om dan winst te maken als aanbieder, moet het verdienmodel anders. Dat is natuurlijk wel mogelijk; bv. het ontwikkelen / unlocken van kaarten voor de hele community d.m.v. micro-transactions; de developer zet een kaart met een 'unlock' bedrag op de site, iedereen kan een bedragje op die kaart zetten en als het streefbedrag gehaald wordt, wordt de kaart toegevoegd aan de collectie van alle spelers.

Fixed order van je deck brengt ook een hoop lol met zich mee. Mag je lekker een kaart of 30 op volgorde gaan zetten voordat je kan gaan spelen. Natuurlijk moet er iets zijn met meerdere sorteringen waar je na het zien van de class van je tegenstander uit kan kiezen, dus die ordering mag je tig keer doen, voor elk deck dat je wil spelen. Klinkt leuk toch, uren kaarten op volgorde zetten?

Er is eigenlijk maar één ding dat ik kan bedenken dat een CCG echt leuker zou maken: ranking en rewards op basis van punten scoren en slechts beperkt belang aan win / loss (door bv. wat bonuspunten voor een win toe te kennen).

Voor ranked play zoals we nu in HS hebben telt maar één ding: winnen en wel zo snel mogelijk. Een lange game die je niet wint is gewoon weggegooide tijd als het doel een hogere rang is. Daarnaast moet je meerdere keren op rij winnen om vlot te klimmen. Één slechte match-up of draw en je bent weer terug bij af. Gisteren had ik ook weer zo'n game; bij win was rank 15 binnen geweest maar het werd een loss door slechte draw aan mijn kant en 3-4 perfecte top-decks aan de andere kant. Niemand vind dat leuk, niemand wordt daar blij van. Dat maakt het spel dus niet leuker.

Dit is te ondervangen door een puntensysteem. Snelle games bieden weinig ruimte tot punten scoren (voor beide partijen) en agro (alleen punten voor de winst pakken) is dan niet heel interessant meer (maar ook niet zinloos en af en toe een snel potje spelen blijft ook gewoon een optie). Lange games waarin veel gebeurt worden dan aantrekkelijker omdat er voor beide partijen punten te halen zijn en na een half uur verliezen maakt dan ook niet meer echt uit (relatief weinig punten voor de win t.o.v. de al gescoorde punten in de game). Mocht er een CCG langskomen die op zo'n puntensysteem gestoeld is dan switch ik wel...anders is het gewoon meer van hetzelfde.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:52:
Kost niets om te maken, als je succesvol bent kan je er veel aan verdienen. Lekker inspelen op de gokverslaving van veel whales m.b.t. het openen van pakjes.

Een beetje hetzelfde model als veel andere games nu toevoegen, zoals bv Rocket League.

Daarbij moet ik wel zeggen dat HS het nog redelijk fair doet met de mogelijkheid om kaarten te craften voor dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik zou het heel nice vinden als er soort subscription model is net zo duur als WoW bijvoorbeeld en dat je dan toegang hebt tot alle kaarten :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:41:
Ik zou het heel nice vinden als er soort subscription model is net zo duur als WoW bijvoorbeeld en dat je dan toegang hebt tot alle kaarten :)
Helaas verdienen dit soort games onderaan de streep meer aan de 0,1% van de spelers die er 10.000 euro in stoppen dan aan de grote massa die er een paar tientjes in stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:55:
[...]

Helaas verdienen dit soort games onderaan de streep meer aan de 0,1% van de spelers die er 10.000 euro in stoppen dan aan de grote massa die er een paar tientjes in stopt.
Dat snap ik, ik zou het dan ook eerder zien als optie. Maar het is wat jij al eerder zei, het gok element werkt verslavend en is dus een erg goed verdienmodel.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:55:
[...]

Ik neem aan dat de grote massa juist 0 euro uitgeeft, tenminste dat neem ik aan ^^

75% 0 euro
24% 10-50 euro
1% 5000+ euro

zoiets denk :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is dat het beloningscentrum dan niet meer geprikkeld wordt. Bij spellen als WoW, Diablo, etc. draait het om loot...daardoor wordt je sterker, een goeie drop is de beloning. Je moet betalen om te mogen spelen en om de beloning te krijgen, moet je spelen...en aangezien je per maand betaald, zal je zo veel mogelijk spelen, want je hebt immers betaald.

Binnen een CCG (merk op: Collectable) zit de beloning in het openen van pakjes / chests...dat zijn de drops waar potentieel iets bij zit dat jou (collectie) 'sterker' maakt. Sparen en verzamelen is iets waar we allemaal in zekere mate aan verslaafd zijn.

Een subscription voor alle kaarten in een CCG elimineert dit volledig. Je hebt alle kaarten al, dus er valt niets meer te verdienen. Daily quest? Waarvoor dan? Rank 15 / 5 / legend halen voor de reward...welke reward? Wellicht dat je nog wat met cosmetics kan doen (zie seasonal portraits in D3) maar dat is het dan wel voor het lijstje "redenen om in te loggen en te spelen". Voor het overgrote deel van de spelers geen reden om in te loggen, laat staan om er een vast bedrag per maand voor te betalen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nee dank je, dan zal ik de game niet meer spelen.....
Het is juist leuk om een pakje te openen na elke ~2 dagen als je weer 100 gold bij elkaar hebt.....dat is het leukste aan de game.....

ja en natuurlijk lekker trollen met de meeste bizarre decks die je gemaakt hebt ^^
volgens mij ben ik een uitzondering, ik geef helemaal niks om progress of winnen, gaat erom dat je fun hebt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 08-09-2017 13:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:25:
[...]

nee dank je, dan zal ik de game niet meer spelen.....
Het is juist leuk om een pakje te openen na elke ~2 dagen als je weer 100 gold bij elkaar hebt.....dat is het leukste aan de game.....

ja en natuurlijk lekker trollen met de meeste bizarre decks die je gemaakt hebt ^^
volgens mij ben ik een uitzondering, ik geef helemaal niks om progress of winnen, gaat erom dat je fun hebt :)
Je bent daarin zeker niet de enige. Ik denk dat de overgrote meerderheid van spelers zo is. Veel van de diehard grinders zitten echter ook op de fora, waardoor die mensen de meerderheid lijken.

Vorig seizoen was ik met rank 7 echter onderdeel van de top 8% van alle spelers (+- een procentje).

Grootste gedeelte van mijn HS tijd speel ik echter met gimmicky troll decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:16:
[...]

Probleem is dat het beloningscentrum dan niet meer geprikkeld wordt. Bij spellen als WoW, Diablo, etc. draait het om loot...daardoor wordt je sterker, een goeie drop is de beloning. Je moet betalen om te mogen spelen en om de beloning te krijgen, moet je spelen...en aangezien je per maand betaald, zal je zo veel mogelijk spelen, want je hebt immers betaald.

Binnen een CCG (merk op: Collectable) zit de beloning in het openen van pakjes / chests...dat zijn de drops waar potentieel iets bij zit dat jou (collectie) 'sterker' maakt. Sparen en verzamelen is iets waar we allemaal in zekere mate aan verslaafd zijn.

Een subscription voor alle kaarten in een CCG elimineert dit volledig. Je hebt alle kaarten al, dus er valt niets meer te verdienen. Daily quest? Waarvoor dan? Rank 15 / 5 / legend halen voor de reward...welke reward? Wellicht dat je nog wat met cosmetics kan doen (zie seasonal portraits in D3) maar dat is het dan wel voor het lijstje "redenen om in te loggen en te spelen". Voor het overgrote deel van de spelers geen reden om in te loggen, laat staan om er een vast bedrag per maand voor te betalen.
Wat mij betreft zou je de keus hebben, of je bent een subscriber en hebt gewoon alles of je koopt losse packs van echt geld of gold.

Ik zeg niet dat het een goed idee is :+ Maar zelf zou ik het wel relaxed vinden, gewoon subscriben en spelen :)

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Probeer boven rang 10 uit te komen... alleen maar Pirate Warrior en Murloc Paladin tegengekomen. Daar kom je gewoon nauwelijks aan bod. Dan heb ik zelfs liever Jade Druid tegenover me.

Oh en natuurlijk Razakus Priest met de oneindige Shadowreaper Anduin combo. Tering dat is ook irritant zeg.

[ Voor 23% gewijzigd door BramSd op 08-09-2017 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 16-09 22:36
Je moet ook niet nu al geen ranken. :+ Gewoon wachten tot de 20ste en dan vliegt je als een mes door de boter en ben je zo 5. Meer dan 100 potjes moet dat niet kosten.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Ik zou ook de tier 1 decks kunnen gaan spelen, maar ik mis Fandral, 1x Southsea Captain en Finja.

Ik rommel voorlopig aan met mijn Shaman Evolve en Demonlock decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Eerste keer arena voor mij. Kaarten die ik nu heb zijn al beter dan ik toe nu toe had

Speel met hunter
3 potten gespeeld 2 gewonnen

Morgen verder

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Waarom krijg ik de Win 5 Brawl-quest altijd als de meest verschrikkelijke kutbrawls er zijn?

Ow, en ik zag deze. Zo geinig.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jQ7cY2A.png

[ Voor 31% gewijzigd door mosselmossel op 09-09-2017 09:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er moet inderdaad een Battlecry op. Ik stel voor: Give all you Pirates +1/+1.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:40:
Battlecry is te ingewikkeld voor de gemiddelde HS speler helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
mosselmossel schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:17:
Waarom krijg ik de Win 5 Brawl-quest altijd als de meest verschrikkelijke kutbrawls er zijn?
Ik heb voor het eerst sinds de introductie van de brawls een brawl-quest afgemaakt. Ik vind Kel/Rafaam heel leuk: als je eenmaal doorhebt wat voor kaarten er in de decks zitten en hoe je die moet spelen is het een mooi gevecht. Er is ook veel ruimte om je skills te showen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
3 wins geëindigd bij de arena had een mooie kaart op het eind een of andere ghost waarbij als er een minion dood ging dan kon je een 2/2 minion summonen ik alle minions opofferen om het boord schoon te vegen en mijn kant lag.vol. Uit het kaart pack had ik een hadronox

Net nog tegen iemand gespeeld met een time warp en daarna een fireball loop die kostte 0 dus ik was gelijk weg pfff

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 09-09-2017 19:34 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Begrijp ik nu goed dat dat OktoberBrawl eigenlijk alleen iets is voor streamers? Ik snap er nog weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Je moet maandag ff signuppen voor een free trial en dan krijg je 2 graties cardbacks. Daarmee ga je lekker kliederen op ranked en de potjes die je wint, terwijl er tegelijkertijd een nerd streamt, leveren hun weer pakjes op zodat ze hun starteraccount kunnen aanvullen en meer kunnen winnen. Thats it. Zie hier.

Wel jammer dat je dus niet echt kunt kiezen wie je wil steunen. Ik ga niet tot 05:00 wakker blijven als Kripp gaat streamen en ik op EU met zijn cardback lekker tegen Russische facehunters kan gaan kutten. Om eerlijk te zijn zie ik doorgaans geen van de streamers live. Thijs heel soms in de vakantie of als ik 's ochtends een keer vrij heb. B)

Maar goed, blij dat het zonder geld kan want het zijn strakke cardbacks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
All charge minions get +1 attack. Even de warrior identity toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik ben blij ondanks dat de oude CW een van mijn favoriete decks is dat we eindelijk eens van die Win Axe af zijn.
Ik hoop alleen wel dat dit betekend dat we eindelijk ook eens goede 1, 2 en 3 drops krijgen of misschien andere goede wapens.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar weer eens een arena run begonnen. En nee, weer geen Mage :D.

Maar ik kan mijn tegenstanders hun leven wel laten haten door mijn oneindige Bonemare spam:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/156p8g2.jpg

Heb 5 Bonemares en een Shadowcaster. _O-
In de 5-0 streak tot nu toe heb ik 14 Bonemares gespeeld.

Net gelijk een potje verloren toen ik in de eerste 18 kaarten van mijn deck geen Bonemare pakte :(.

[ Voor 34% gewijzigd door xelfer op 10-09-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Met al die jades en die saaie kaart-HP-spell-HP-kaart-HP-spell-HP-kaart-HP-spell-HP-priests snap ik die hunters, aggro-druids en pirate warriors wel/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:09:
Met al die jades en die saaie kaart-HP-spell-HP-kaart-HP-spell-HP-kaart-HP-spell-HP-priests snap ik die hunters, aggro-druids en pirate warriors wel/
In Wild zijn alle tier 1 decks volgens de statistieken smorc decks + Jade Druid. Priest is ook wel super vies. Ik zag gisteren wel een vid van een Dreamhack potje waarin 2 van de "pros" echt tientallen fouten maakten.

Het geeft altijd wel voldoening als je een speler verslaat met zijn eigen gameplan.
Look at me. I'm the Jaids now.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ica9uc.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 10-09-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
mosselmossel schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:17:

Ow, en ik zag deze. Zo geinig.
[afbeelding]
Als ik advocaat van de duivel mag spelen, 60%-80% van de basic cards zijn slechter dan de kaarten uit andere sets en onspeelbaar in Play mode. Alleen omdat we gewend zijn om deze kaart te hebben zijn we ineens heel boos. Wat ik wel een heel sterk argument vind is dat warrior nu het slechtste wapen heeft op het 3 mana slot en geen enkel wapen op het 2 mana slot. Dit zal gefixed worden bij de volgende expansion maar tot die tijd is dit wel zwak.

Fix is goed , timing is slecht. Beter hadden ze nu pirate warrior zelf gefixed door een kaart te nerfen die alleen in dit deck zit en dan de winaxe bij de volgende expansion waar er alternatieven kunnen worden aangeboden die minder OP zijn dan de winaxe nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SeamusXanthus schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:27:
[...]

Als ik advocaat van de duivel mag spelen, 60%-80% van de basic cards zijn slechter dan de kaarten uit andere sets en onspeelbaar in Play mode. Alleen omdat we gewend zijn om deze kaart te hebben zijn we ineens heel boos. Wat ik wel een heel sterk argument vind is dat warrior nu het slechtste wapen heeft op het 3 mana slot en geen enkel wapen op het 2 mana slot. Dit zal gefixed worden bij de volgende expansion maar tot die tijd is dit wel zwak.

Fix is goed , timing is slecht. Beter hadden ze nu pirate warrior zelf gefixed door een kaart te nerfen die alleen in dit deck zit en dan de winaxe bij de volgende expansion waar er alternatieven kunnen worden aangeboden die minder OP zijn dan de winaxe nu is.
De kaart is nu van auto-include naar zo'n beetje het slechtste basic weapon van alle classes gegaan. Dat plaatje is grappig bedoeld, maar geeft wel treffend aan waar het om gaat: alle andere wapens van 3 mana 3/2 hebben in ieder geval IETS extra's. Ze hadden OF een andere kaart in pirate warrior aan moeten pakken OF er nog een extra effect aan geven (en dan natuurlijk geen pirate synergy :+ )

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Mee eens maar al die andere wapens zijn niet basic weapons. Het basic rogue weapon Assassins Blade (5 mana 3/4) is nog slechter dan een 3 mana winaxe. Arcanite Reaper (op zichzelf) is crap , Lights Justice is crap. Alle basic weapons zijn crap, behalve Truesilver Champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vind ik het wel apart dat Jade Druid tier 1 is / blijft terwijl Priest en CW er relatief makkelijk van kunnen winnen. Zeker CW is best afwezig terwijl die met Deadman's Hand ook een 'cannot die to fatigue' zit die niet met Geist te breken is.

Als ik kijk naar wat ik gisteren zoal tegenkwam, heb ik zin in de volgende roulatie...ik ben wel een beetje klaar met turn 4 Rage Unbound games. Ook Tome into Tome voor quest Mage zijn we dan vanaf, kan ik ook wel goed zonder. N'Zoth zal ik ook niet missen en games tegen Shaman die niet zuiver op Evolve RNG beslist worden zou ook wel weer eens leuk zijn. Highlander zal wel compleet verdwijnen (Kazakus + Raza eruit) wat wel jammer is...conceptueel vind ik die restrictie wel interessant. Maar goed, Jade + Patches gaan er ook uit en ook de Ebon Blade OTK verdwijnt (hoewel we die inmiddels ook nooit meer zien, maar dat terzijde).

Natuurlijk komt er wel weer andere meuk voor terug die net zo niet interactief en niet leuk wordt om tegen te spelen, maar wie weet leren ze bij Team 5 hier en daar iets bij en maken ze bepaalde fouten niet nog een keer...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zarhrezz schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:22:
Toch vind ik het wel apart dat Jade Druid tier 1 is / blijft terwijl Priest en CW er relatief makkelijk van kunnen winnen.
Wellicht omdat CW van de meeste andere decks verliest en je die vrijwel nooit ziet (ik niet althans :P)? Dat Jade dan 1 slechte matchup heeft met Priest is niet zo'n probleem, dat heeft elk deck wel, maar tegen het meerendeel van de decks wint Jade gewoon.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zarhrezz schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:22:
Toch vind ik het wel apart dat Jade Druid tier 1 is / blijft terwijl Priest en CW er relatief makkelijk van kunnen winnen. Zeker CW is best afwezig terwijl die met Deadman's Hand ook een 'cannot die to fatigue' zit die niet met Geist te breken is.

Als ik kijk naar wat ik gisteren zoal tegenkwam, heb ik zin in de volgende roulatie...ik ben wel een beetje klaar met turn 4 Rage Unbound games. Ook Tome into Tome voor quest Mage zijn we dan vanaf, kan ik ook wel goed zonder. N'Zoth zal ik ook niet missen en games tegen Shaman die niet zuiver op Evolve RNG beslist worden zou ook wel weer eens leuk zijn. Highlander zal wel compleet verdwijnen (Kazakus + Raza eruit) wat wel jammer is...conceptueel vind ik die restrictie wel interessant. Maar goed, Jade + Patches gaan er ook uit en ook de Ebon Blade OTK verdwijnt (hoewel we die inmiddels ook nooit meer zien, maar dat terzijde).

Natuurlijk komt er wel weer andere meuk voor terug die net zo niet interactief en niet leuk wordt om tegen te spelen, maar wie weet leren ze bij Team 5 hier en daar iets bij en maken ze bepaalde fouten niet nog een keer...
Ik ben er klaar mee hoor. Ik heb alle gevoel dat team 5 weet met wat ze bezig zijn verloren met de huidige expansie en nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:00:
[...]

Ik ben er klaar mee hoor. Ik heb alle gevoel dat team 5 weet met wat ze bezig zijn verloren met de huidige expansie en nerfs.
Ze maken een spelletje voor casual spelers met de slogan "This game is really fun to play! Join us! Anyone can win!"

Ze weten heel goed wat ze doen, maar datgene is niet wat veel van de meer hardcore spelers willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Weer zo'n fireball gast tegen me hield het heel lang vol maar uiteindelijk delfde ik het onderspit

Hij had nog 3 van die Robin hood figuurtjes liggen waardoor een fireball 0 kostte die had ik allemaal geruimd

Toen had hij 3 van die oranje knakkers liggen en een time warp toen ging het jard

Fireball

En daarna dot potje was in 2 minuten klaar die gast had zo het hele bord vol liggen

Deze dan

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 11-09-2017 22:55 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Gisteren mijn 3e legendary uit een KoFT pakje (42e pakje)

Malfurion the pestilent....
Misschien toch maar eens kijken waarom iedereen zo over Druid aan het klagen is...

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ik ontving gister voor de 3e keer golden garrosh.. ik vind dat maar een slechte DK (en het deck waar die in past niet leuk). Dus weer gedust.

Zit nu te denken om toch eens naar warlock te gaan kijken. Die DK en vooral de HP is wel imba! En ik merk zelf moeite te hebben tegen warlock.

Is warlock een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Niet echt. Druid, Priest en Paladin DK vind ik beter. Shaman vele malen leuker, maar dat is echt een RNG-feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Shaman, druid en priest heb ik al en speel ik ook en vind ik leuk. Alleen shaman idd heel RNG.

Paladin is ook goed idd, maar ik heb zo'n schuft aan al die murlocks.. een kijken of ik wat kan maken zonder die waterratten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:53:
Weer zo'n fireball gast tegen me hield het heel lang vol maar uiteindelijk delfde ik het onderspit

Hij had nog 3 van die Robin hood figuurtjes liggen waardoor een fireball 0 kostte die had ik allemaal geruimd

Toen had hij 3 van die oranje knakkers liggen en een time warp toen ging het jard

[afbeelding]

En daarna dot potje was in 2 minuten klaar die gast had zo het hele bord vol liggen

[afbeelding]
Welke rank zit je? Die eerste is Exodia Mage...dat deck bestaat sinds Un'Goro en zodra de combo getrokken is, is het OTK (one-turn-kill). Er zijn een paar classes die kaarten hebben die de OTK kunnen voorkomen, maar zelfs dan moet je geluk hebben met de timing. Voor de rest geldt: hopen dat hij slechte draws heeft en face damage pushen om 'em op tijd dood te hebben.

De tweede is Evolve Shaman. Die zie ik de laatste dagen op ranks 18-16 redelijk veel en ja, dat kan snel over zijn, als hij z'n draws mee heeft. Het kan ook totale RNG-fail zijn en dan win je wel. Als je tegen Shaman speelt op het moment, is het zaak het bord aan zijn kant zo leeg mogelijk te houden en, als je kan, een board clear achter de hand te houden voor turn 7 of later (Dopplegangster is een 6-drop die 3 minions van cost 6 neerlegt, Evolve dezelfde beurt geeft 'em 3 7-cost minions op turn 7).
Predje schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:27:
Zit nu te denken om toch eens naar warlock te gaan kijken. Die DK en vooral de HP is wel imba! En ik merk zelf moeite te hebben tegen warlock.

Is warlock een beetje goed?
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:30:
Niet echt. Druid, Priest en Paladin DK vind ik beter. Shaman vele malen leuker, maar dat is echt een RNG-feest.
Ik vind eigenlijk alleen Priest DK beter dan Warlock DK. Druid DK is leuk omdat hij goedkoop is, maar de BC is ok-ish, de upgraded HP is aardig. Paladin DK BC is goed, HP is ok-ish. Warlock DK BC is erg sterk en de HP is top-3 DK HPs.

Ik heb met Paladin gisteren 5-win quest gedaan met een Prince #2 mid-range deck. Wat ik een prachtige combo vind voor Paladin is de Skelemancer + Steed combo. Ik run ook nog een Manipulator, gewoon omdat het kan (en omdat buffed Tyrions kopiëren ook wel lachen is en tegen Big Priest z'n Rage Unbound kopiëren is ook mooi meegenomen). Dinosize zit er nog in maar die gaat er wellicht uit voor Blessing...maar aan de andere kant is het met de lifesteal in het deck ook een prachtige kaart. Gisteren tegen Priest kon die op een 4/4 taunt / lifesteal / divine shield / windfury. De beurt erna was het wel klaar, zeg maar. Het is leuk om te spelen omdat er veel interessante minions inzitten (veel abilities / interactions). Nadeel is dat de win rate niet bijzonder hoog is in de huidige meta. Wellicht als je Beardo / Burgler hebt kun je de OTK erin stoppen voor finishes tegen control decks.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Welke cijfer geven jullie de nieuwste expansion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:03:
[...]

Welke rank zit je? Die eerste is Exodia Mage...dat deck bestaat sinds Un'Goro en zodra de combo getrokken is, is het OTK (one-turn-kill). Er zijn een paar classes die kaarten hebben die de OTK kunnen voorkomen, maar zelfs dan moet je geluk hebben met de timing. Voor de rest geldt: hopen dat hij slechte draws heeft en face damage pushen om 'em op tijd dood te hebben.

De tweede is Evolve Shaman. Die zie ik de laatste dagen op ranks 18-16 redelijk veel en ja, dat kan snel over zijn, als hij z'n draws mee heeft. Het kan ook totale RNG-fail zijn en dan win je wel. Als je tegen Shaman speelt op het moment, is het zaak het bord aan zijn kant zo leeg mogelijk te houden en, als je kan, een board clear achter de hand te houden voor turn 7 of later (Dopplegangster is een 6-drop die 3 minions van cost 6 neerlegt, Evolve dezelfde beurt geeft 'em 3 7-cost minions op turn 7).

[...]

[...]
Ik speelde op rank 19 tegen hem. Ik had het vorige keer ook al gehad met die 'robin hoodjes' willen ze de spelkosten zo laag mogelijk houden dus had ik als doel die zo snel mogelijk weg te houden van het bord. Hij had veel moeite want het was een lang potje.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:02:
[...]

Ik speelde op rank 19 tegen hem. Ik had het vorige keer ook al gehad met die 'robin hoodjes' willen ze de spelkosten zo laag mogelijk houden dus had ik als doel die zo snel mogelijk weg te houden van het bord. Hij had veel moeite want het was een lang potje.
Het is leuk dat je geniet van het spel maar zou je aub gewoon de kaarten bij de naam willen noemen anders is het gewoon heel onduidelijk en vervelend om te lezen.
Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt als je over Robin Hoodjes of oranje knakkers hebt.

Mocht je een naam of een kaart willen opzoeken heeft Hearthpwn.com een goede en leuke database met alle kaarten en decks die er zijn en op het moment populair zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:55:
[...]

Het is leuk dat je geniet van het spel maar zou je aub gewoon de kaarten bij de naam willen noemen anders is het gewoon heel onduidelijk en vervelend om te lezen.
Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt als je over Robin Hoodjes of oranje knakkers hebt.

Mocht je een naam of een kaart willen opzoeken heeft Hearthpwn.com een goede en leuke database met alle kaarten en decks die er zijn en op het moment populair zijn.
Ben nog bezig met leren en het zijn zo gigantisch veel kaarten.

Soms maak ik snel een screen.

Het ging in dit geval om deze
http://www.hearthpwn.com/cards/4-sorcerers-apprentice

Daar hebben ze er dan een stuk of wat van hun deck en vervolgens met die fireball maken ze je af.

[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 12-09-2017 11:57 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:55:
[...]

Hehe, ik kon er wel om lachen. En ik begreep het ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Predje schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:27:
Ik ontving gister voor de 3e keer golden garrosh.. Dus weer gedust.
Kan je nagaan: als je die eerste niet had gedust had je nu twee extra legendaries gehad ipv 800 dust. Laat maar weer zien waarom je dus geen legendaries moet dusten (en al helemaal niet met dit nieuwe systeem). 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Tektoon schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:04:
[...]

Kan je nagaan: als je die eerste niet had gedust had je nu twee extra legendaries gehad ipv 800 dust. Laat maar weer zien waarom je dus geen legendaries moet dusten (en al helemaal niet met dit nieuwe systeem). 7(8)7
Nieuwe systeem?

Een goude is toch gewoon 1600 dust a.k.a. een mooie andere legendary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:04:
[...]

Tenzij Predje alle legendaries al had. Ik heb alle classic legendaries al dus als er een legendary in een pakje zit dan is het 100% van de tijd een dubbele :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Predje schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:48:
[...]

Nieuwe systeem?

Een goude is toch gewoon 1600 dust a.k.a. een mooie andere legendary :)
Nieuwe systeem waarbij je gegarandeerd een legendary krijgt die je nog niet hebt

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:22
louzy82 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:25:
[...]
Nieuwe systeem waarbij je gegarandeerd een legendary krijgt die je nog niet hebt
Geldt dat ook voor golden legendaries? Er zijn, ook hier op tweakers, patsers/show-offs/users(1) die bepaalde legendaries golden craften, kan je daarvan dus nog wel de gewone versie uit een pack trekken?

(1): Doorhalen wat niet van toepassing is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Moet toch wel lachen om Evolve Shaman soms. Speel er tegen eentje, evolve't een behoorlijke lading minions. Daar komt een explosive sheep uit + die legendary die na elke beurt 1 damage aan alle minions geeft. Blaast zijn hele eigen veld dus op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:21:
Moet toch wel lachen om Evolve Shaman soms. Speel er tegen eentje, evolve't een behoorlijke lading minions. Daar komt een explosive sheep uit + die legendary die na elke beurt 1 damage aan alle minions geeft. Blaast zijn hele eigen veld dus op :')
Het mooiste aan games tegen Evolve Shaman...een Doomsayer neerleggen tegen een volle tafel omdat de totale attack toch maar 3-4 is.

Maar ja, Evolve Shaman is nogal hit-or-miss. Ook mooi is als ze Dopplegangster + Evolve gooien en daar enorme value uit halen....terwijl de totem die er nog lag een Doomsayer wordt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 18-09 16:06
Heel leuk om te verliezen door Innervated Bittertide Hydra op turn 2 en Pirate Warriors; ik zit me echt zwaar te irriteren aan het feit dat ze de nerfs niet gewoon uitvoeren. Nog ergerlijker is dat ze (zoals altijd) uberhaupt geen datum geven wanneer ze dit wel gaan doen.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja dat is al heel vaak naar voren gekomen als probleem: ze kunnen wegens het beleid in de appstores niet zomaar wijzigingen aanbrengen wanneer ze dat willen.

Ik vermoed dat de enige andere optie is om de game niet op mobiel beschikbaar te maken dus je kunt betwisten of ze daarmee überhaupt wel keuze hebben.
The_Big_Easy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:38:
[...]
Geldt dat ook voor golden legendaries?
Totdat je elke legendary van een bepaalde set hebt (golden of niet) kan je geen dubbele krijgen. Daarna weer wel. Kripp heeft bij de launch een x aantal keren een legendary gedust om het systeem zo te manipuleren dat hij gegarandeerd een bepaalde golden leg kreeg, bijvoorbeeld. (als er nog een ontbreekt dan krijg precies die dus dan heb je een veel grotere kans op een golden versie van die kaart dan wanneer er nog meer zouden ontbreken)

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 12-09-2017 22:33 ]

Pagina: 1 ... 165 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.