Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Ik denk dat we allemaal zitten te wachten op een nieuwe Hero-card na 2.5 week droogte, hopelijk komt er vandaag eentje naar buiten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:53:
Er waren problemen met de reveals gisteren door de partners die ze zouden releasen. Als het goed is zou het vandaag wel goed moeten lopen. :)
Yeah ik las het ook, jammer :'(

Maar volgens mij zou de expansion gereleased moeten worden volgende week, dus ze hebben zat te revealen aankomende week :P

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kasai schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Yeah ik las het ook, jammer :'(

Maar volgens mij zou de expansion gereleased moeten worden volgende week, dus ze hebben zat te revealen aankomende week :P
Mid August toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zou kunnen, ik ging eigenlijk uit van April 6, 2017 (ungoro release) + 4 maanden.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Volgende week is echt de release niet. We zitten nu in week 1 van het Frost festival en dat duurt 3 weken met pre-packs voor the Frozen throne. Er komt nog een eerste deel van de campaign met een gegarandeerde Hero card als reward.. en die is voor mijn gevoel ook voor de release van de expansion..

Dus 2-3 weken minimum nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Disguised Toast zou 'gelekt' hebben dat de release 10 augustus is. Zou ook wel een logische datum zijn (4 maanden na Un'Goro, aan het einde van Frost Festival) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik had even niet scherp dat frost festival 3 weken duurt, lijkt mij dat de release na het Frost Festival is inderdaad. Release zal dan 17 augustus zijn ofzo? Zijn releases altijd op donderdag?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28
Kasai schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:44:
Ik had even niet scherp dat frost festival 3 weken duurt, lijkt mij dat de release na het Frost Festival is inderdaad. Release zal dan 17 augustus zijn ofzo? Zijn releases altijd op donderdag?
Het Frost festival duurt nu al bijna een week, dus met nog twee weken (kom je uit op 10 augustus) zal die expansion wel live gaan verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

ruurd v. schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Het Frost festival duurt nu al bijna een week, dus met nog twee weken (kom je uit op 10 augustus) zal die expansion wel live gaan verwacht ik.
Oh ja, lol 1 week te veel geteld :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Afbeeldingslocatie: https://www.pcgamesn.com/sites/default/files/blood-queen%20lana%27thel%20english.png

En dan discard je deze kaart... Ze willen Discardlock wel echt pushen, zal toch de nodige ondersteuning moeten gaan krijgen nog.

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TqYonUr.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door ChimaeraNL op 25-07-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Pic doet het niet hierboven
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3yQS6jtm.png

Ik wilde gisteren nog posten als reactie op Kasai's vraag naar de Priest hero kaart dat ik niet (meer) verwacht dat classes die normaal slechte legendaries krijgen er nu ineens goeie gaan krijgen. En zie hier. Weer poep voor Warlock. Die Warrior kaart zal wel staple worden.
ChimaeraNL schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:08:
Ze willen Discardlock wel echt pushen, zal toch de nodige ondersteuning moeten gaan krijgen nog.
Ja... een graveyard en een legendary waarmee je je al je gediscarde kaarten weer terug kan krijgen. _O-

[ Voor 30% gewijzigd door Tektoon op 25-07-2017 16:57 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/75/636365772011619677.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lol die lock kaart :')

Warrior wapen is wel ok, 1 mana te duur I guess.

Oh en die neutral legendary slaat nergens op lol.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Waarom is dat wapen 1 mana te duur? Het heeft een ww effect op battlecry èn deathrattle en het zit allemaal in één kaart.

Taldaram vind ik een hele leuke kaart. Hij past in verschillende decks in standard en wild maar vooral: hij doet de suggestie dat we nog een aantal kaarten gaan zien die een immanent effect hebben zoals Sylvannas en Ragnaros. Ik weet niet of ik 'm ga craften maar als ik 'm uit een pakje trek ga ik er zeker mee experimenteren.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2017/07/asdfasdfsdsf-300x425.png

Ik weet niet zo goed wat ik van deze kaart moet vinden. Spells voor beide spelers zijn 2 mana duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U6DS31p.png

Waarschijnlijke vertaling: Deathrattle: If it is your opponent's turn, gain 6 armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:12:
Waarom is dat wapen 1 mana te duur? Het heeft een ww effect op battlecry èn deathrattle en het zit allemaal in één kaart.

Taldaram vind ik een hele leuke kaart. Hij past in verschillende decks in standard en wild maar vooral: hij doet de suggestie dat we nog een aantal kaarten gaan zien die een immanent effect hebben zoals Sylvannas en Ragnaros. Ik weet niet of ik 'm ga craften maar als ik 'm uit een pakje trek ga ik er zeker mee experimenteren.
In dat opzicht heb je gelijk, maar bij 4 mana wil ik misschien wel iets sterkers spelen dan 1 whirlwind damage en 2 van het wapen zelf. De Deathrattle moet je weer op wachten. Dunno lijkt me niet heel erg handig, gezien fiery war axe voor 2 mana direct 3 damage geeft.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:12:

In dat opzicht heb je gelijk, maar bij 4 mana wil ik misschien wel iets sterkers spelen dan 1 whirlwind damage en 2 van het wapen zelf. De Deathrattle moet je weer op wachten. Dunno lijkt me niet heel erg handig, gezien fiery war axe voor 2 mana direct 3 damage geeft.

Ondertussen nog 2 nieuwe kaarten;

Afbeeldingslocatie: https://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2017/07/professor-putricide-300x427.png

Afbeeldingslocatie: https://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2017/07/29ef0d41-300x407.png

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ja maar goed, Fiery war axe is dan ook op het randje tegen broken aan. Kijk hoe hunter decks op het moment Eaglehorn bow spelen zonder ook maar een enkel secret in het deck.. (kortom. Fiery war axe voor een mana meer wordt ook gespeeld)

Nee dat nieuwe wapen is prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:31:
Ja maar goed, Fiery war axe is dan ook op het randje tegen broken aan. Kijk hoe hunter decks op het moment Eaglehorn bow spelen zonder ook maar een enkel secret in het deck.. (kortom. Fiery war axe voor een mana meer wordt ook gespeeld)

Nee dat nieuwe wapen is prima
Helemaal mee eens en dit nieuwe wapen heeft extra value zoals Death's Bite dat voorheen had. Als je Control Warrior wil spelen heb je eigenlijk aan twee wapens (of een 3e dure gorehowl) niet genoeg. Wat voorheen Control Warrior viable maakte was de Death's Bite. Die had urly/midgame zoveel value.
Dit nieuwe wapen kan die value weer terug brengen.

Blood Knife is de beste kaart die ze tot nu toe hebben laten zien. De Plague Scientist is een goede 2e vanwege zijn Arena value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Death's bite was dan ook 4 attack, daarom vond ik die altijd zo fijn. Ach we gaan het zien :) Wellicht post ik hier over een maand ZOMG NIEUWE WARRIOR WAPEN IS EPIC :D

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Putricide is wel geinig. Maar ik speel liever tegen secret hunter dan met dat deck. Ben blij dat ik recentelijk nog Knuckles heb gecraft want die vind ik wel wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan ze bij deze uitbreiding nu eerst alle slechte kaarten laten zien want tot nu toe valt het me zwaar tegen en zie alle Pirate Warriors nu al lachend achter hun PC zitten.
Astie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:37:
[...]

Helemaal mee eens en dit nieuwe wapen heeft extra value zoals Death's Bite dat voorheen had. Als je Control Warrior wil spelen heb je eigenlijk aan twee wapens (of een 3e dure gorehowl) niet genoeg. Wat voorheen Control Warrior viable maakte was de Death's Bite. Die had urly/midgame zoveel value.
Dit nieuwe wapen kan die value weer terug brengen.

Blood Knife is de beste kaart die ze tot nu toe hebben laten zien. De Plague Scientist is een goede 2e vanwege zijn Arena value.
Maar 4 attack of 2 is wel een wereld van verschil niet dat het wapen slecht is maar het mag de veters van Deathbite nog niet strikken.

Maar ja als je genoeg slechte kaarten uitbrengt is op een gegeven moment zelf middelmaat goed genoeg.

[ Voor 70% gewijzigd door beuker19 op 26-07-2017 11:55 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:50:
Gaan ze bij deze uitbreiding nu eerst alle slechte kaarten laten zien want tot nu toe valt het me zwaar tegen en zie alle Pirate Warriors nu al lachend achter hun PC zitten.

[...]

Maar 4 attack of 2 is wel een wereld van verschil niet dat het wapen slecht is maar het mag de veters van Deathbite nog niet strikken.

Maar ja als je genoeg slechte kaarten uitbrengt is op een gegeven moment zelf middelmaat goed genoeg.
Eigenlijk is het 3 attack. Alleen doe je het in 2 stappen met als voordeel het Whirlwind effect Dit effect is alleen nadelig bij een vijandelijke Acolyte.
Ik heb even door de lijst met 4 health minions zitten bladeren en onderstaande zijn eigenlijk de enige die niet geruimd kunnen worden door de '3' attack t.o.v. de 4 attack Death's Bite.
Armorsmith, Stonehill Defender, Frothing Berserker, Bloodsail Cultist, Vilespin Slayer, Gadgetzan en Ivory Knight.

Voor de reveal kan het vanaf nu alleen maar mee vallen denk ik dan maar!

[ Voor 51% gewijzigd door Astie op 26-07-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/50/452/66d8fba9.png

Dit lijkt mij een mooie kaart voor Rogue :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChimaeraNL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:09:
[afbeelding]

Dit lijkt mij een mooie kaart voor Rogue :) .
Als er nog veel weaponbuffs komen wel. Maar zoals het er nu uitziet is het een erg slechte kaart! Voor de spot zijn betere spells te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:02

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:13:
[...]

Als er nog veel weaponbuffs komen wel. Maar zoals het er nu uitziet is het een erg slechte kaart! Voor de spot zijn betere spells te verzinnen.
Zou het stacken denk je, samen met poison?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Astie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:13:
[...]

Als Rogue iets nodig heeft is het heal, misschien maakt het zelfs Assassin's Blade enigszins viable (maargoed, ik ben nog maar een HS n00b dus neem mijn mening niet te serieus :P ).

De nieuwe Warrior card lijkt me wel erg goed _O_ .

[ Voor 14% gewijzigd door ChimaeraNL op 26-07-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Zou het stacken denk je, samen met poison?
Ja, je kan je wapen gewoon blijven upgraden, kijk maar naar Pirate Warrior!
ChimaeraNL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:19:
[...]

Als Rogue iets nodig heeft is het heal, misschien maakt het zelfs Assassin's Blade enigszins viable (maargoed, ik ben nog maar een HS n00b dus neem mijn mening niet te serieus :P ).

De nieuwe Warrior card lijkt me wel erg goed _O_ .
Ik vind juist dat de huidige Roque geen heal nodig heeft, net zo goed als Hunter dat niet nodig heeft. De speelstyle is zo snel mogelijk je tegenstander in de hoek drukken. Heal is daarbij een gimmick. Als de heal echt zo hard nodig is dan hadden ze wel Earthen Ring Farseer als staple kaart gehad maar die tijd is al lang voorbij.

Daarbij vind ik deze kaart qua stats enorm tegenvallen. 2 mana om een wapen die je eerst equippen en dan buffen te voorzien van Lifesteal is zo enorm traag dat de heal er niet meer toe doet. Tenzij natuurlijk Control Roque een ding wordt...........maar ik kan niet in de toekomst kijken. Gezien wat we nu hebben vind ik de kaart totaal powerless.

[ Voor 10% gewijzigd door Astie op 26-07-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Rogue heeft gewoon een goed wapen nodig. Dan heeft Rogue meteen AoE met Blade Furry en heal met deze kaart. Dat zou zoveel helpen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Wat doet Lifesteal ook alweer?

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:40
Het aantal attack dat een minion of wapen heeft je hero healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Nyazzin schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:15:
[...]

Het aantal attack dat een minion of wapen heeft je hero healen.
Is het niet hoeveel damage je doet? Dus als je met een 6 attack minion een 3 health minion killed, dat je maar 3 HP erbij krijgt? Damage done klinkt meer als 'lifesteal' dan altijd de attack als HP terugkrijgen, maar ik weet het zelf niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Ja, je kan je wapen gewoon blijven upgraden, kijk maar naar Pirate Warrior!
Maar dat is specifiek 'upgrade', dit is 'give'. Wellicht hetzelfde, het moet haast wel.

Edit: Oh ja, je hebt gelijk, Claw werkt ook zo, die kun je gewoon 'stacken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:22:
[...]

Maar dat is specifiek 'upgrade', dit is 'give'. Wellicht hetzelfde, het moet haast wel.

Edit: Oh ja, je hebt gelijk, Claw werkt ook zo, die kun je gewoon 'stacken'.
Soms moet je gewoon luisteren naar de meester >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:40
Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:18:
[...]

Is het niet hoeveel damage je doet? Dus als je met een 6 attack minion een 3 health minion killed, dat je maar 3 HP erbij krijgt? Damage done klinkt meer als 'lifesteal' dan altijd de attack als HP terugkrijgen, maar ik weet het zelf niet zeker.
Goed punt, nu begin ik zelf ook te twijfelen :+

"Lifesteal is an ability which causes damage dealt by a card to also restore that much Health to the controlling player's hero."

Als ik het goed lees dan toch aan het aantal attack damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyazzin schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:28:
[...]

"Lifesteal is an ability which causes damage dealt by a card to also restore that much Health to the controlling player's hero."

Het is inderdaad het aantal attack damage. Als jij bijvoorbeeld een 6 attack weapon hebt en de minion heeft 4 health zie je toch -6 in de animatie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Nyazzin schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:28:
[...]

Tja, ik weet het ook gewoon niet. Ben het met je eens dat het met die tekst lijkt dat het gaat om damage dealt. Je kunt een 3-health minion gewoon 10 damage doen. Wel jammer, vind het andersom logischer.

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 26-07-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
In principe kan je met die Rogue kaart dikke auctioneer combo's maken: als je een heel board blade flurried met een 3/1 wapen heal je zo 12 of 15 life.

Ik zie dit wel werken in een soort otk rogue met conceal of in een miracoli variant. Maar goed: de geschiedenis wijst uit dat een 7 mana - 3 kaarten combo (die kwetsbaar is voor weapon removal dat nu veel gespeeld wordt) meestal de tier 1 niet haalt.

Voor arena is dit wel een redelijk kaartje. Beter voor de meta dan die envenom en in combinatie met die nieuwe 2/3 heb je alsnog het poison effect tot je beschikking. Het zal nog lastig worden om er niet meer dan 2 te draften want: class common. :s

EDIT: werkt blijkbaar niet met flurry. Dat is wel lame zeg..

[ Voor 4% gewijzigd door Tektoon op 26-07-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:24:
[...]

Soms moet je gewoon luisteren naar de meester >:) >:)
lol, ja meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1534/15343359/3264919-mage__icc_838_enus_sindragosa.png

Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1534/15343359/3264935-frozen+championjpg.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door ChimaeraNL op 26-07-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Sweet, samen met Spiritsinger Umbra een leuke goedkope combo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
In een wereld waarin mage casually 12 mana in een beurt te besteden heeft wel ja... :P

Misschien leuk voor een nieuwe dragon mage maar die random legs gaan de kar niet trekken. Ruimt wel lekker op zo: allemaal legs die ik niet hoef te craften dus dan blijft er meer dust over voor andere dingen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LBqNLMN.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RLQXZ3M.png

[ Voor 14% gewijzigd door Tektoon op 26-07-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Sorry doublepost.

[ Voor 98% gewijzigd door Kasai op 27-07-2017 08:03 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GVD wat is de Arena toch een grap want als je geen Mage, Paladin of Rogue kunt kiezen ben je echt in het nadeel.

En Mage is gewoon zo fucking sterk met al hun OP spells en reandon shit dat het gewoon niet leuk is wanneer je tegen een Mage moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:39:
In een wereld waarin mage casually 12 mana in een beurt te besteden heeft wel ja... :P

Misschien leuk voor een nieuwe dragon mage maar die random legs gaan de kar niet trekken. Ruimt wel lekker op zo: allemaal legs die ik niet hoef te craften dus dan blijft er meer dust over voor andere dingen.

[afbeelding][afbeelding]
Wie heeft het over in 1 beurt? :P zijn maar weinig nuttige deathrattles die Umbra in 1 beurt kan spelen op Sludge en Sylvanas na. En dan hebben we het al helemaal niet over standard ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 26-07-2017 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Oooh, ik zie het al. Jij gaat meteen voor die obscure hardcore underground decks. ;)
Jij dacht, ik vind ze zo cool ik plaats ze lekker nog een keer? :>

Vrijdag livestream met cardreveal en mijn favo: Day9!! 20:00 CET

[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 27-07-2017 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu voor de 25ste arena run op een rij geen Mage mogen kiezen. Ik vraag me nu serieus wel af of arena bugged is voor mijn account.

Gelukkig is het internet op Guadeloupe zo beroerd dat een game spelen er toch niet in zit. Ik join wel gewoon de queue en dan insta concede ik wel voor het gratis pakje. Dat is vast de manier waarop Blizzard de promotie bedoelt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 07:47
Iets van gegeven paard in de bek kijken....

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
What the actual fuck. Die Bearshark.
3 mana 4/4 can't be target by spells or hero power. Icm houndmaster wel vrij OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Tomski1986 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 07:54:
3 mana 4/4 can't be target by spells or hero power. Icm houndmaster wel vrij OP.
4/3 eigenlijk, maakt het net iets minder OP.
Wel een goede beast voor Zombiebeast met de nieuwe hunter hero power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 01:19:
Oooh, ik zie het al. Jij gaat meteen voor die obscure hardcore underground decks. ;)

[...]

Jij dacht, ik vind ze zo cool ik plaats ze lekker nog een keer? :>

Vrijdag livestream met cardreveal en mijn favo: Day9!! 20:00 CET
Huh, ik zag jouw post echt niet. Excuses.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Xanthian schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 07:58:
[...]

4/3 jup, typfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 07:58:
[...]

Weer een kaart voor Hunter die enorrm sterk is in de snowball curve. Als je met moeite de 1 en 2 drops hebt weggewerkt komt deze jongen. Kan je die vervolgens niet wegwerken (kans is groot want je zal geen minion op t board hebben op turn 3) dan gaat Houndmaster eroverheen en je kan de knop rechtsonder indrukken!

Maar de vraag is of Hunter meer gespeeld gaat worden en of hij dan de cut haalt!

[ Voor 7% gewijzigd door Astie op 27-07-2017 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Afbeeldingslocatie: https://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2017/07/fed14c98-300x427.png

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit al een tijdje naar deze kaart te kijken en kan buitenom Arena geen goed scenario bedenken waarbij deze kaart goed genoeg is om in je deck te hebben..........nog geen één gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:15:
[...]

Zit al een tijdje naar deze kaart te kijken en kan buitenom Arena geen goed scenario bedenken waarbij deze kaart goed genoeg is om in je deck te hebben..........nog geen één gevonden!
Als hij nou neutral of warrior was zou je hem nog in dat quest deck kunnen stoppen, maar lijkt me inderdaad niet indrukwekkend deze kaart.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Bij Warrior zou ie ook vrij broken zijn denk ik. Ben benieuwd wanneer er weer een death knight card wordt gerevealed.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Astie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:15:
[...]

Er ligt potentie voor een C'thun Druid deck met Twin Emperor en Dark Arakkoa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:41:
[...]

Er ligt potentie voor een C'thun Druid deck met Twin Emperor en Dark Arakkoa.
Het probleem van de kaart is de deathrattle. Als je hem gooit moet het op een dode beurt/leeg board zijn. Zijn 3/7 stats zijn niet indrukwekkend, doet verder niets op het board en is geen taunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:43:
[...]

Het probleem van de kaart is de deathrattle. Als je hem gooit moet het op een dode beurt/leeg board zijn. Zijn 3/7 stats zijn niet indrukwekkend, doet verder niets op het board en is geen taunt.
Doet niets op het bord? Je summont een zooi taunt minions toch?
edit: laat maar, het is geen battlecry :D

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 27-07-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Tomski1986 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 07:54:
Arme @Zarhrezz , RIP Dinomancy ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
Ik logde in en kreeg een gratis arena kaartje :D
vandaag maar ff 3 potjes conceden, wel zo makkelijk toch :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 27-07-2017 09:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:19:
Ik logde in en kreeg een gratis arena kaartje :D
vandaag maar ff 3 potjes conceden, wel zo makkelijk toch :)
Sneu zo ik het eerder noemen maar goed.

Ik ben ook geen Arena meester en had ook nog eens 2x de pech dat ik geen sterke class kon kiezen maar probeer toch mijn best te doen al was het alleen maar om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
beuker19 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:40:
[...]

Sneu zo ik het eerder noemen maar goed.

Ik ben ook geen Arena meester en had ook nog eens 2x de pech dat ik geen sterke class kon kiezen maar probeer toch mijn best te doen al was het alleen maar om te leren.
Ik vind de gameplay van arena gewoon helemaal niks, sneu is het misschien wel, maar waarom iets doen wat je niet leuk vind?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik vind Arena wel tof van tijd tot tijd.. en ik heb deze week in mijn free run een behoorlijk goed Paladin mid-range / control deck waarmee ik nu 6-0 sta (7-0 dankzij de free win).

Geen idee wat de tier-score is, misschien dat ik die later nog ff opzoek, maar ik heb kaarten als;

Sunkeeper Tarim
Prince Malchezaar (die me onder andere Deathwing 2.0, Hogger 2.0, Malygos, Gruul, the Voraxx en Ysera gegeven heeft)
Faceless manipulator
Spikeridge steed

met genoeg early game / goedkope taunts om naar die 6/7 mana te komen vanaf waar ik de game tot dusver iedere keer kon overnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Ik snap dat conceden niet. Ik vind spelen met random decks ook niet veel aan, maar door gewoon even de potjes uit te spelen heb je toch weer mooi kans op meer prijzen. Ik zie het net als quests, je hebt er niet altijd zin in maar met de beloning kun je weer nieuwe kaarten krijgen die wel leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

icemotion schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:12:
Ik vind Arena wel tof van tijd tot tijd.. en ik heb deze week in mijn free run een behoorlijk goed Paladin mid-range / control deck waarmee ik nu 6-0 sta (7-0 dankzij de free win).

Geen idee wat de tier-score is, misschien dat ik die later nog ff opzoek, maar ik heb kaarten als;

Sunkeeper Tarim
Prince Malchezaar (die me onder andere Deathwing 2.0, Hogger 2.0, Malygos, Gruul, the Voraxx en Ysera gegeven heeft)
Faceless manipulator
Spikeridge steed

met genoeg early game / goedkope taunts om naar die 6/7 mana te komen vanaf waar ik de game tot dusver iedere keer kon overnemen.
Ik heb echt NOOIT een legendary in Arena, en als ik het heb kan ik kiezen uit poepzooi als Maexna, Hemet Nesingwary, Captain Greenskin etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Bearshark is matige kaart. Het 3 mana slot bij Hunter zit al overvol en je gaat er echt geen kill command / animal companion / bow voor skippen. Daarbij trade 'ie voor elke 2-drop dus het wow-houndmasterbuff-zo-OP kpop trucje werkt alleen als je als eerste gaat, niet trade, en ook nog precies de juiste kaarten hebt. Houndmaster zelf is ook al lang een van de zwakkere broeders in de hunter line up omdat hunterkaarten allemaal goed van zichzelf moeten zijn en dat is een 4 mana 4/3 niet. So, yeah, zoals Xanthian zegt: vooral leuk/vies voor de build-a-beast pool.
Kasai schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:04:
[...]
Huh, ik zag jouw post echt niet. Excuses.
no sweat dude, geen excuses nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:14:
Bearshark is matige kaart. Het 3 mana slot bij Hunter zit al overvol en je gaat er echt geen kill command / animal companion / bow voor skippen. Daarbij trade 'ie voor elke 2-drop dus het wow-houndmasterbuff-zo-OP kpop trucje werkt alleen als je als eerste gaat, niet trade, en ook nog precies de juiste kaarten hebt. Houndmaster zelf is ook al lang een van de zwakkere broeders in de hunter line up omdat hunterkaarten allemaal goed van zichzelf moeten zijn en dat is een 4 mana 4/3 niet. So, yeah, zoals Xanthian zegt: vooral leuk/vies voor de build-a-beast pool.

[...]

no sweat dude, geen excuses nodig 8)
Ik heb even de 2 drops met 3 attack opgezocht die op dit moment in de meta (veel) gebruikt worden. Het gaat om Crackling Razormaw, Acidic Swamp Ooze, Sorcerer's Apprentice en Wild Pyromancer. Alleen Sorcerer's Apprentice gooi je blind op turn 2.
Dan heb je nog de Win Axe als tegenstander en meerdere 2 / 1 drops maar dan heeft hij alsnog veel value als je er meerdere minions in moet gooien.

Als je dan kijkt naar de 3 drops met minimaal 3 attack dan kom je bij Aldor Peacekeeper, Bloodsail Cultist, Kabal Talonpriest, Murloc Warleader, Ravaging Ghoul, Southsea Captain en SI:7 Agent uit. Als die traden heb je ook value.

Je opmerking over met elke 2 drop traden is pure onzin. Er zijn veel meer 2 of minder attack 2 drops in de meta dan 3 attack 2 drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:31:
Ik snap dat conceden niet. Ik vind spelen met random decks ook niet veel aan, maar door gewoon even de potjes uit te spelen heb je toch weer mooi kans op meer prijzen. Ik zie het net als quests, je hebt er niet altijd zin in maar met de beloning kun je weer nieuwe kaarten krijgen die wel leuk zijn.
Ik snap je punt, maar als mensen ergens geen zin in hebben dan zouden ze HS ook niet moeten forceren puur voor de rewards.

Zelf reroll ik ook quests die me te lang duren of waar ik geen zin in heb.

Wat betreft arena vind ik het zelf niet heel erg leuk om te spelen, maar ook niet extreem vervelend. Het is dat mijn internet hier super onstabiel is, waardoor ik toch iedere beurt 2-3 keer disconnect. Zelfs quests doen tegen mijn altijd account is hier een belachelijk geploeter waarbij er soms 2-3 beurten niets gebeurt door de disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Ik heb even de 2 drops met 3 attack opgezocht die op dit moment in de meta (veel) gebruikt worden. Het gaat om Crackling Razormaw, Acidic Swamp Ooze, Sorcerer's Apprentice en Wild Pyromancer. Alleen Sorcerer's Apprentice gooi je blind op turn 2.
Dan heb je nog de Win Axe als tegenstander en meerdere 2 / 1 drops maar dan heeft hij alsnog veel value als je er meerdere minions in moet gooien.

Als je dan kijkt naar de 3 drops met minimaal 3 attack dan kom je bij Aldor Peacekeeper, Bloodsail Cultist, Kabal Talonpriest, Murloc Warleader, Ravaging Ghoul, Southsea Captain en SI:7 Agent uit. Als die traden heb je ook value.

Je opmerking over met elke 2 drop traden is pure onzin. Er zijn veel meer 2 of minder attack 2 drops in de meta dan 3 attack 2 drops.
Zeker sinds de Knife Juggler geen 3/2 meer is valt dat inderdaad reuze mee. Denk echt dat het een sterke kaart is. Niet OP, maar wel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Astie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Tja, als je dan één zinnetje uit mijn post haalt en die woorden vervolgens zo letterlijk gaat nemen dat je het daarna kan framen als 'pure onzin'.. ;w

Mijn punt was opgebouwd uit verschillende samenhangende argumenten. Wat mij betreft bevestigt jouw weergave van wat er nu gespeeld wordt precies mijn post. Jij bent hier altijd de eerste om (terecht) op te merken dat we nog niet kunnen weten hoe nieuwe kaarten zich gaan verhouden tot de nieuwe meta omdat die meta er nog niet is. Dan weet je dus zelf als de beste dat als die bearshark straks veel gespeeld wordt er daardoor ook veel meer 2 mana 3/2's gespeeld gaan worden. Vandaar dat ik dus ook nog andere argumenten gaf.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:40:
[...]

Tja, als je dan één zinnetje uit mijn post haalt en die woorden vervolgens zo letterlijk gaat nemen dat je het daarna kan framen als 'pure onzin'.. ;w

Mijn punt was opgebouwd uit verschillende samenhangende argumenten. Wat mij betreft bevestigt jouw weergave van wat er nu gespeeld wordt precies mijn post. Jij bent hier altijd de eerste om (terecht) op te merken dat we nog niet kunnen weten hoe nieuwe kaarten zich gaan verhouden tot de nieuwe meta omdat die meta er nog niet is. Dan weet je dus zelf als de beste dat als die bearshark straks veel gespeeld wordt er daardoor ook veel meer 2 mana 3/2's gespeeld gaan worden. Vandaar dat ik dus ook nog andere argumenten gaf.. :*)
Dus elke post van jou moet ik met een korreltje zout nemen? Jij geeft iets aan in jouw onderbouwing dat onzin is en ik bewijs dat met de huidige kennis dat het ook daadwerkelijk onzin is. Soms is het moeilijk om te accepteren dat een ander gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/284/636367351297674126.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou wat voor argumenten je ook maakt een 4/3 voor 3 is gewoon slecht voor constructed en zal daarom ook niet gespeeld worden.

Zeker niet in een class die veel betere 3 drops heeft en ook al eens een 2/5 heeft gehad die de cut nooit heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stats technisch een leuke arena kaart met leuke deathrattle. De huidige pool van beasts is ronduit slecht voor het effect van deze kaart. Daarbij is hij erg langzaam en doet niets aan het board.

Zou er een deck omheen te bouwen zijn net zoals bij Onyx Bishop en Resurrect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Misschien met alleen Highmanes als beasts en dan later met N'Zoth nog een hoop Highmanes terugkrijgen? En dan secrets als early game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:28:
Nou wat voor argumenten je ook maakt een 4/3 voor 3 is gewoon slecht voor constructed en zal daarom ook niet gespeeld worden.

Zeker niet in een class die veel betere 3 drops heeft en ook al eens een 2/5 heeft gehad die de cut nooit heeft gehaald.
Daar heb je helemaal gelijk in maar hiermee bagatelliseer je mijn onderbouwing die puur op feiten zijn gebasseerd en dat is jammer. De kaart zelf lijkt mij erg sterk doordat het lastig is om hem te verwijderen en op de volgende beurt kan buffen met o.a. Houndmaster wat ook Houndmaster weer sterker maakt.
Het is zeker dat de huidige (voor zo ver ze er zijn op de ladder) Hunter decks betere 3 drops hebben maar dat maakt deze kaart nog niet slecht. Dat is hetzelfde als zeggen dat Water Elemental slecht is omdat Piloted Shredder een betere 4 drop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:32:
Misschien met alleen Highmanes als beasts en dan later met N'Zoth nog een hoop Highmanes terugkrijgen? En dan secrets als early game?
Uit de Highmaines komen ook weer 2 beasts dus dan moet je deze kaart goed timen of de 33% kans gok nemen. Maar dat is zeker een richting waarop je kan denken om een deck rond deze kaart te bouwen

[ Voor 11% gewijzigd door Astie op 27-07-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Oja, da's niks. Eh, King Krush dan? Knuckles? Vicious Fledgling? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:38:
Oja, da's niks. Eh, King Krush dan? Knuckles? Vicious Fledgling? :P
Haha ik heb ook even gekeken maar er zijn eigenlijk geen kaarten die hierbij toepasselijk zijn. Highmaine natuurlijk wel maar dan zit je weer met de downsite.
http://www.hearthpwn.com/...&filter-class=9&display=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Gisteren toch wel weer 5 potjes gewonnen met Arena, dat is lang geleden voor mijn doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Hele aparte kaart voor Druid;

Afbeeldingslocatie: https://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2017/07/fatespinner-300x429.png

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Da's wel een leuk idee, een soort secrets voor classes die geen secrets hebben. Het zou ook wel passen bij rogue en warlock, wat geheimzinnigheid, maar Choose One kaarten zijn een druid ding, dus dat zal wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Die Fatespinner icm Fandral Staghelm, wat zou dat voor een deathrattle geven? Eerst alles 3 damage en wat er dan overblijft +2/+2 ??? (even een gedachten experimentje, verwacht niet dat ik ooit die combo ga spelen :))

[ Voor 24% gewijzigd door The_Big_Easy op 27-07-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:33:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in maar hiermee bagatelliseer je mijn onderbouwing die puur op feiten zijn gebasseerd en dat is jammer. De kaart zelf lijkt mij erg sterk doordat het lastig is om hem te verwijderen en op de volgende beurt kan buffen met o.a. Houndmaster wat ook Houndmaster weer sterker maakt.
Het is zeker dat de huidige (voor zo ver ze er zijn op de ladder) Hunter decks betere 3 drops hebben maar dat maakt deze kaart nog niet slecht. Dat is hetzelfde als zeggen dat Water Elemental slecht is omdat Piloted Shredder een betere 4 drop is.
Op welke feiten precies ?

Dat er ook veel 2 attack 2 drops gespeeld worden ?

Het zal maar zoals zoveel in Hearthstone is een kaart die in bijvoorbeeld 30% van de gevallen slecht is gewoon niet goed genoeg en helemaal niet als hij bijv. 1 op 1 trade met een SI7 die net je 2 drop heeft gekilled of een Aldor die net je Highmane op 1 attack heeft gezet.

Ik denk zelf dat deze kaart in de meeste gevallen de tegenstrander meer value geeft dat jezelf en daarom is hij ronduit slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb echt NOOIT een legendary in Arena, en als ik het heb kan ik kiezen uit poepzooi als Maexna, Hemet Nesingwary, Captain Greenskin etc.
Ik hoop altijd op Nozdormu. Dat is wel de nummer 1 legendary qua winrate in arena voor mij. Veel van die ropende sjonnies zien hem niet aankomen en vaak verliezen ze daardoor 2-3 beurten en gaan ze panic trades maken.

Sommige slechte legendarisch zijn in arena echt verrassend sterk.

Tinkmaster Overspark had ik in mijn vorige run een paar games mee gewonnen als Paladin. Turn 3 lag er niets meer in play behalve een 1/1 token. Overspark maakte daar een 5/5 van en GG. Gebeurde 2 keer in 1 run.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 17:15:
[...]

Ik hoop altijd op Nozdormu. Dat is wel de nummer 1 legendary qua winrate in arena voor mij. Veel van die ropende sjonnies zien hem niet aankomen en vaak verliezen ze daardoor 2-3 beurten en gaan ze panic trades maken.
Nozdormu is toch een Mage class card?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kaartjes!

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/307/636367540944268677.png
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/311/636367543001078376.png
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/310/636367542214399354.png

Die laatste is cool :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wat zou dat repeat betekenen...ah, dus als je die andere minions hebt, dan krijg je dat allemaal.
Interessante kaarten!

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 27-07-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Heb ook weer eens een Arena deck gedraft, Rogue dit keer. Na 30x kiezen met een tierlist bij de hand kwam ik op het volgende deck uit:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/vko5fph857eu9dy/Arena_20170727.png?dl=1

Volgens mij is het wel een aardig deck, de eerste 3 wins gingen verbazend eenvoudig, sta nu incl. gratis win op 4-0, is me nog niet eerder gelukt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Filmpje verduidelijkt veel, ik kijk er naar uit naar die 9 class fights, nieuwe pally Hero erbij :9

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 27-07-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Moet zeggen, wel wat meer incentive om die boss fights te gaan doen, in het verleden skipte ik die altijd, cardback interesseerde me niet zo. Een legendary hero card daarintegen... Maar damn, 9 boss fights... die nieuwe Pally Hero Card krijg je niet zo maar... En gewoon craften zal denk ik ook niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
weer twee nieuwe kaarten:

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/361/636367952254524957.png

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/367/636367981349809827.png

Ik moet zeggen dat de eerste revails wat underwhelming waren, maar er komen er nu toch wel een aantal voorbij die erg interessant zijn (of in ieder geval leuk om mee te experimenteren).

[ Voor 30% gewijzigd door ruurd v. op 28-07-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
The_Big_Easy schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:58:
Moet zeggen, wel wat meer incentive om die boss fights te gaan doen, in het verleden skipte ik die altijd, cardback interesseerde me niet zo. Een legendary hero card daarintegen... Maar damn, 9 boss fights... die nieuwe Pally Hero Card krijg je niet zo maar... En gewoon craften zal denk ik ook niet lukken...
Je krijgt geen Hero card toch? Alleen een nieuw hero portrait om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
ChimaeraNL schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:35:
[...]
Je krijgt geen Hero card toch? Alleen een nieuw hero portrait om mee te spelen.
Ah, je hebt gelijk! Ik dacht ook al... Maar een nieuw Hero portrait is in elk geval ook de moeite van het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Nieuwe kaart van ons aller ThijsNL

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/382/636368079118095857.png

Leuke kaarten laatste daagjes :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:21

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Zag deze niet voorbijkomen dus ik post hem toch even:

https://m.imgur.com/WXoVwy1

Bonemare (neutral common)
7 mana 5/5 Battlecry: Give a friendly minion +4/+4 and Taunt
Pagina: 1 ... 152 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.