Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Lapras schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:42:
Na het kiezen voor Kolento kreeg ik 4 packs. Uit het eerste pack de Caverns Below. Die had ik nog niet en nu heb ik 1600 dust erbij. Dat dan weer wel.

Mijn vriendin verdiept zich niet echt in Hearthstone, maar nadat ik een Midrange hunter deck voor haar gebouwd heb is ze toch rank 13 geworden. Play on curve is toch blijkbaar wel een goede tactiek.
Rank 13 haal ik ook met mijn ogen dicht.
Rank 10 halen kost wat meer moeite, maar met een Tier 1 deck en genoeg potjes kom ik er ook wel.

Ik zat gisteren toevallig een rerun van Dreamhack Winter 2016 te kijken (WoTG meta) en daar hadden de casters het ook over een hunter. Om van dat deck te winnen moet je zorgen dat de hunter niet steeds de hoogst mogelijk mana kaart kan spelen (aka, op curve spelen), want anders doet hunter gewoon zijn ding en win je bijna automatisch.

Kortom, je moest er maar voor zorgen dat Hunter iets met het boord doet en niet altijd maar face gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
beuker19 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:23:
[...]

Een quote uit een interview met Ben Brode en het zal verdomme eens tijd worden ook want dit is imo. een van de meest vervelende kaarten uit de classic set.
Dan heeft eigenlijk de hele mage class een rework nodig, die mogelijke extra turn heb je vaak genoeg nodig in de huidige aggro-heavy meta. Een viable magedeck wordt dan wel heel erg prijzig (of zelfs onmogelijk) qua dust aangezien er geen healing/bijna geen armor is voor mage en afhankelijk is van burst.

3-4 Ice Blocks op rij is wel irritant idd (door Babbling Book, Primordial Glyph en Cabalists Tome) maar zeldzaam. Komt bij dat andere secrets sub-par óf situational zijn en late game makkelijk af te pingen zijn. Blizzard heeft dit 'probleem' zelf gecreëerd door de Discover en 'draw a random' effecten in te voeren samen met veel te snelle quests.

Die roep om Ice Block te nerfen/moven houdt uiteindelijk niks in dan een nog snellere snowball qua aggro/game over in turn 3/4, is dat dan wenselijk? Er zijn zat counters tegen Ice Block waarvan de betrouwbaarste Control decks zijn en laten die nou net gepushed worden tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Als ik naar Ice Block kijk zie ik gewoon de volgende redenen om een move naar Wild te rechtvaardigen;

1) On-interactief. Tenzij je een specifieke kaart teched kan je verdomd weinig met een Ice block. En helemaal als ze na de Ice Block een nieuwe kunnen spelen dan is de beurt van de tegenstander dood (Weinig minions en behalve de ice block poppen kunnen ze niks

2) Het is een staple kaart die een archetype deck (Freeze mage) in stand houdt. En de speelwijze van het deck wijzigt nauwelijks. Stallen tot je de tegenstander kan burnen met spells.

Wat dat betreft vind ik de kans zeker aanwezig dat Ice Block bij de volgende batch met kaarten zit die naar de hall of fame mogen. Samen met Gadgetzan Auctioneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
De Rikster schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Dan heeft eigenlijk de hele mage class een rework nodig, die mogelijke extra turn heb je vaak genoeg nodig in de huidige aggro-heavy meta. Een viable magedeck wordt dan wel heel erg prijzig (of zelfs onmogelijk) qua dust aangezien er geen healing/bijna geen armor is voor mage en afhankelijk is van burst.

3-4 Ice Blocks op rij is wel irritant idd (door Babbling Book, Primordial Glyph en Cabalists Tome) maar zeldzaam. Komt bij dat andere secrets sub-par óf situational zijn en late game makkelijk af te pingen zijn. Blizzard heeft dit 'probleem' zelf gecreëerd door de Discover en 'draw a random' effecten in te voeren samen met veel te snelle quests.

Die roep om Ice Block te nerfen/moven houdt uiteindelijk niks in dan een nog snellere snowball qua aggro/game over in turn 3/4, is dat dan wenselijk? Er zijn zat counters tegen Ice Block waarvan de betrouwbaarste Control decks zijn en laten die nou net gepushed worden tegenwoordig ;)
Ice Block moet gewoon een Legendary Spell worden. Dan heb je er maar één.
icemotion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:15:

Wat dat betreft vind ik de kans zeker aanwezig dat Ice Block bij de volgende batch met kaarten zit die naar de hall of fame mogen. Samen met Gadgetzan Auctioneer.
Het enige viable deck tot nu toe is Miracle Rogue.
Quest rogue is aardig generfed.

Door Auctioneer weg te halen degradeer je de hele class naar trash status. Laten we eerst maar eens een nieuw type deck voor Rogue verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Xanthian schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:59:
Ice Block moet gewoon een Legendary Spell worden. Dan heb je er maar één.
of een spell maar geen secret, dus alleen voor zijn volgende turn. Nu kan je hem gewoon spelen wanneer je de mana vrij hebt, zonder enige tactische overwegingen. Eigenlijk met een legendary tag, kan je hem altijd nog door discover e.d. meervoudig spelen.
Het enige viable deck tot nu toe is Miracle Rogue.
Quest rogue is aardig generfed.

Door Auctioneer weg te halen degradeer je de hele class naar trash status. Laten we eerst maar eens een nieuw type deck voor Rogue verzinnen.
Het is eigenlijk hetzelfde probleem als bij Ice Block/Cavern. Auctioneer is NIET interactief en dat geeft gewoon een slecht gevoel voor de tegenstander.

Eigenlijk kan Rogue veel meer. Alleen heeft ie geen goeie AOE of healing. Als iets in die richting geprint wordt, kan je zeker andere decks spelen. Jade Rogue vinnik b.v. erg goed, maar zonder healing ben je bij voorbaat al vrij kansloos tegen alle mage decks. Met alleen fans doe je ook weinig tegen al die token decks...

[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 17-07-2017 14:45 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mofkees schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:40:
[...]

of een spell maar geen secret, dus alleen voor zijn volgende turn. Nu kan je hem gewoon spelen wanneer je de mana vrij hebt, zonder enige tactische overwegingen. Eigenlijk met een legendary tag, kan je hem altijd nog door discover e.d. meervoudig spelen.

[...]

Het is eigenlijk hetzelfde probleem als bij Ice Block/Cavern. Auctioneer is NIET interactief en dat geeft gewoon een slecht gevoel voor de tegenstander.

Eigenlijk kan Rogue veel meer. Alleen heeft ie geen goeie AOE of healing. Als iets in die richting geprint wordt, kan je zeker andere decks spelen. Jade Rogue vinnik b.v. erg goed, maar zonder healing ben je bij voorbaat al vrij kansloos tegen alle mage decks. Met alleen fans doe je ook weinig tegen al die token decks...
Ik zou ook graag meer healing zien voor Rogue. Omdat het een class is die wapens heeft maar ze zijn niet altijd nuttig, het kost te veel HP om te traden en Paladin, Warrior en Shaman hebben allemaal goeie heal spells (Of armor).

Meer AoE zou ook wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
icemotion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:15:
Als ik naar Ice Block kijk zie ik gewoon de volgende redenen om een move naar Wild te rechtvaardigen;

1) On-interactief. Tenzij je een specifieke kaart teched kan je verdomd weinig met een Ice block. En helemaal als ze na de Ice Block een nieuwe kunnen spelen dan is de beurt van de tegenstander dood (Weinig minions en behalve de ice block poppen kunnen ze niks
Dat is echt een kwestie van plannen, als je een counter voor Ice Block speelt en je hebt geen lethal die turn dan is dat in 9 van de 10 gevallen een missplay.

Hunter - Flare voor 2 mana een spell die (na pingen met een andere spell ivm Counterspell) voor max 12 mana aan secrets cleared = semi wincondition
Neutral - Eater of Secrets geen counter mogelijk voor effect plus een 2/4 tot 8/10 body voor 4 mana is niet mis en insta reden tot concede.

Eater of Secrets is gewoon een kaart die thuis hoort in een deck in de huidige meta dat niet makkelijk van een mage kan winnen. Dat de stats een beetje underwhelming zijn wanneer je geen secrets tegenkomt doet niks af aan het feit dat hij zwaar OP is wanneer je die wél tegenkomt.
2) Het is een staple kaart die een archetype deck (Freeze mage) in stand houdt. En de speelwijze van het deck wijzigt nauwelijks. Stallen tot je de tegenstander kan burnen met spells.
Door de afwezigheid van goede minions tov andere classes, armour en heal is dit niet een archetype wat in stand wordt gehouden maar eigenlijk een hele class die afhankelijk is van burstdamage van spells.
En wat dan over Innervate voor 0 mana (samen met Jade Idol/Fledgeling/auctioneer), dat is ook 0,0 interactie en ook nog eens vrijwel class definiërend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
De Rikster schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:54:
[...]

Dat is echt een kwestie van plannen, als je een counter voor Ice Block speelt en je hebt geen lethal die turn dan is dat in 9 van de 10 gevallen een missplay.

Hunter - Flare voor 2 mana een spell die (na pingen met een andere spell ivm Counterspell) voor max 12 mana aan secrets cleared = semi wincondition
Neutral - Eater of Secrets geen counter mogelijk voor effect plus een 2/4 tot 8/10 body voor 4 mana is niet mis en insta reden tot concede.

Eater of Secrets is gewoon een kaart die thuis hoort in een deck in de huidige meta dat niet makkelijk van een mage kan winnen. Dat de stats een beetje underwhelming zijn wanneer je geen secrets tegenkomt doet niks af aan het feit dat hij zwaar OP is wanneer je die wél tegenkomt.
Zwaar OP is lichtelijk overdreven. Bij 1 secret is het een 4 mana 3/5, Daar heb je een sen'jin shieldmasta voor, die heeft ook nog taunt. Dus je moet minimaal 2 secrets kunnen pakken en dat lukt lang niet altijd.

Maar mijn punt was; dat wanneer je niet die techkaart speelt (en genoeg mensen die dat niet doen..) dan kan je echt niks met een Ice Block, behalve lethal damage doen.
Door de afwezigheid van goede minions tov andere classes, armour en heal is dit niet een archetype wat in stand wordt gehouden maar eigenlijk een hele class die afhankelijk is van burstdamage van spells.
Tuurlijk, burst damage van spells is een ding voor mage, maar er zijn genoeg mage decks geweest die geen Ice Block nodig hadden. Mech mage bijvoorbeeld, maar ook GvG tempo mage met Flamewakers en zulks konden het af zonder Ice Block.
En wat dan over Innervate voor 0 mana (samen met Jade Idol/Fledgeling/auctioneer), dat is ook 0,0 interactie en ook nog eens vrijwel class definiërend?
Innervate heb ik al eerder genoemd en is ook een mogelijke kanshebber. Maar als ze bij druid in de huidige staat dingen gaan weghalen zal dat eerder Auctioneer zijn dan innervate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-10 19:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

man man man, eindelijk weer arena's opgepakt. Ik heb een beetje het gevoel dat het mage/paladin is or GTFO. Met die 2 classes elke keer netjes 5-8 wins. Met de rest eigenlijk blij als ik de 4 aantik

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auctioneer van Neutral naar Rogue zou ook kunnen...zijn we meteen van Jade Druid engine af.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Zarhrezz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:53:
Auctioneer van Neutral naar Rogue zou ook kunnen...zijn we meteen van Jade Druid engine af.
Dit lijkt me de beste oplossing. Auctioneer lijkt me een belangrijke mechanic om rogue te onderscheiden van andere classes, en dat wil ik niet per se zien verdwijnen. Maar tegen Jade Druid op dat punt komen in een control match-up... geen kans. Ofwel Jade Idol van 1 naar 2, ofwel geen auctioneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
BobbyDgtl schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:28:
[...]

Dit lijkt me de beste oplossing. Auctioneer lijkt me een belangrijke mechanic om rogue te onderscheiden van andere classes, en dat wil ik niet per se zien verdwijnen. Maar tegen Jade Druid op dat punt komen in een control match-up... geen kans. Ofwel Jade Idol van 1 naar 2, ofwel geen auctioneer...
Of Jade Idol zou houden maar de 3 copys die je kan reshufflen zonder die mechanic maken om die fatique loop/auctioneer synergy eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:53:
Nou zou graag zien dat Rogue ook iets meer is dan alleen de Actioneer en je hebt altijd nog prep+sprint

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Auctioneer een rogue only kaart maken is een slecht plan. Gewoon omdat je daarmee de miracle speelstijl in de hand gaat houden en het idee van kaarten verplaatsen naar Wild is dat je de meta een beetje frisser en diverser maakt.

Wat dat betreft was Quest rogue wel een supertof deck omdat het eindelijk eens iets anders deed.

Jade rogue was ook een best sterk deck, zeker met Unearthed raptors in de meta. Maar het was destijds in de meta gewoon slechter dan Pirate warrior, Midrange Shaman, Jade druid en diverse Reno decks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ben overigens zeer benieuwd naar de Deadknight variant van Rogue in de nieuwe expansion, hopelijk kan die wat nieuwe speelstijlen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Ik kan nog steeds een challenge a friend traden. Xelfer reageert maar niet.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10 10:53
mosselmossel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:14:
Ik kan nog steeds een challenge a friend traden. Xelfer reageert maar niet.
Ik heb een challenge in de aanbieding. Brangus #2680
Ben op dit moment beschikbaar, dus je kunt mij een friend request sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:58:
Auctioneer een rogue only kaart maken is een slecht plan. Gewoon omdat je daarmee de miracle speelstijl in de hand gaat houden en het idee van kaarten verplaatsen naar Wild is dat je de meta een beetje frisser en diverser maakt.
Auctioneer is 1 van de weinige kaarten die nog skill based gameplay promote. Alle skill-based decks in de geschiedenis van ooit in HS zijn kapot generfed.

Als ze wat willen doen laat ze dan Jade Idol nerfen. De interactie tussen Auctioneer en Jade Idol is niet skill-based. Wat je verder met Auctioneer zou kunnen doen wel.

Maar goed, bij Blizzard zijn ze meer van het "dump maar gewoon hersenloos je hand in play en bid naar de RNG goden" als het om gameplay gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
xelfer schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:11:
[...]

Auctioneer is 1 van de weinige kaarten die nog skill based gameplay promote. Alle skill-based decks in de geschiedenis van ooit in HS zijn kapot generfed.

Als ze wat willen doen laat ze dan Jade Idol nerfen. De interactie tussen Auctioneer en Jade Idol is niet skill-based. Wat je verder met Auctioneer zou kunnen doen wel.

Maar goed, bij Blizzard zijn ze meer van het "dump maar gewoon hersenloos je hand in play en bid naar de RNG goden" als het om gameplay gaat.
Auctioneer is gewoon een gigantische draw engine in ieder deck met goedkope spells, het verbaasd me dan ook dat de kaart niet of nauwelijks gespeeld wordt in Inner fire priest lijsten, waarschijnlijk omdat Lyra die rol op zich neemt door in plaats van kaarten te rapen gewoon nog meer kaarten genereert.

In feite zou je hem kunnen omschrijven als 'hersenloos je spells dumpen want je raapt toch wel nieuwe'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
icemotion schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:48:
[...]

Auctioneer is gewoon een gigantische draw engine in ieder deck met goedkope spells, het verbaasd me dan ook dat de kaart niet of nauwelijks gespeeld wordt in Inner fire priest lijsten, waarschijnlijk omdat Lyra die rol op zich neemt door in plaats van kaarten te rapen gewoon nog meer kaarten genereert.

In feite zou je hem kunnen omschrijven als 'hersenloos je spells dumpen want je raapt toch wel nieuwe'
Lyra neemt die rol niet echt op.
Priest heeft al héél veel card draw.

Cleric + Circle of Healing geeft je vaak al +2 kaarten
Power Word: Shield geeft een kaart
Acolyte of Pain geeft vaak ook wel twee of meer kaarten
Shadow Visions geeft je de kaarten die je echt nodig hebt. (Divine Spirit/Inner Fire)

Auctioneer op tun 6 is te laat voor Inner Fire priest.
Op rogue is het acceptable gezien de grote hoeveelheid 0 mana spells zonder daar een andere minion nodig te hebben.

Lyra wordt gespeeld om nog meer cheap healing, silence en andere kaarten te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Tot wanneer hebben we de tijd voor dubbele gold quests?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kasai schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:01:
Tot wanneer hebben we de tijd voor dubbele gold quests?
Waarschijnlijk alleen vandaag nog en misschien morgen.
Iemand op Reddit zei dat het woensdag was afgelopen, want dan begint er een nieuw event.

Verder niks officieels gehoord dus neem het met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 09:46
Xanthian schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:18:
[...]

Waarschijnlijk alleen vandaag nog en misschien morgen.
Iemand op Reddit zei dat het woensdag was afgelopen, want dan begint er een nieuw event.

Verder niks officieels gehoord dus neem het met een korrel zout.
Ik heb ook ergens gelezen dat het twee weken zou duren. Kan het alleen niet meer terugvinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb 2 weken gelezen ergens. Maar ook de hint van Ben Brode over het stoppen met Chill..

En Chill zou dan weer hinten naar het Frost event met de Arena rewards oplopend naar de release van Throne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Ik zorg in elk geval dat ik morgen nog maar één quest actief heb, had nog een 40 (dus nu 80 gold) om te re-rollen, maar 80 gold is altijd nog meer dan een 40/50/60 gold quest welke ik bij een re-roll op donderdag zou kunnen krijgen. Was een leuk event, zit nu bijna op 8000 gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Vanmorgen wederom dubbele gold quest gehad, dus ziet er naar uit dat we vandaag nog hebben. Wellicht tot de tavern brawl.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:58
Kasai schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:34:
Vanmorgen wederom dubbele gold quest gehad, dus ziet er naar uit dat we vandaag nog hebben. Wellicht tot de tavern brawl.
oh echt? dan zal ik mijn quests is doen, heb er nu 2 maar meestal spaar ik tot ik 3 quest heb en doe ze dan tegelijk

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Ik had vandaag nog een play a friend quest dus die heb ik met n vriend gedeeld.. over de 10k gold nu dus dat gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:09:
[...]

oh echt? dan zal ik mijn quests is doen, heb er nu 2 maar meestal spaar ik tot ik 3 quest heb en doe ze dan tegelijk
Zeker weten doe ik het niet, in Europa worden we sowieso altijd genaaid :p

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
icemotion schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:23:
Ik had vandaag nog een play a friend quest dus die heb ik met n vriend gedeeld.. over de 10k gold nu dus dat gaat prima :)
Damn, en ik was al blij met mijn 3500 gold _O- . Waren wel twee lekkere weken zo met dubbel gold :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
icemotion schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:23:
Speel je ook (veel) arena om zo aan extra gold te komen? Ik spaar nl. sinds dag 2 na de Un'Goro release en begon toen weer op 0. Heb sindsdien elke dag mijn quests gedaan en waar mogelijk 40 gold quests ge-rerolled naar een 50/60/80/100 quest (50 gold en meer quests re-roll ik niet gezien de gerede kans op een 40 gold quest). Zit nu op 8100 gold, dus ik vraag me even af hoe jij aan 10k komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
The_Big_Easy schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:02:
[...]

Speel je ook (veel) arena om zo aan extra gold te komen? Ik spaar nl. sinds dag 2 na de Un'Goro release en begon toen weer op 0. Heb sindsdien elke dag mijn quests gedaan en waar mogelijk 40 gold quests ge-rerolled naar een 50/60/80/100 quest (50 gold en meer quests re-roll ik niet gezien de gerede kans op een 40 gold quest). Zit nu op 8100 gold, dus ik vraag me even af hoe jij aan 10k komt...
Ik speel eigenlijk nauwelijks Arena, maar het verschil komt voornamelijk doordat ik na Un'goro niet op 0 begon maar op ongeveer 2k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
icemotion schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:17:
[...]
Ik speel eigenlijk nauwelijks Arena, maar het verschil komt voornamelijk doordat ik na Un'goro niet op 0 begon maar op ongeveer 2k ;)
Ah, ik dacht al, heb nl. de laatste maanden redelijk geluk gehad met mijn quests re-rollen, slechts af en toe een 40 gold quest moeten doen omdat mijn queue volstond met 40 gold quests, de rest toch allemaal wel 50 of 60 gold quests met af en toe uitschieters naar 80 of 100...

Anyways, nog een kleine maand en dus 2k gold voor de volgende uitbreiding, met 10k gold en een pre-order zou ik vanaf dag 1 na de release weer leuk moeten kunnen meedraaien met cards en dus weer in de spaar modus kunnen gaan.

Heb niet de intentie of zelfs maar de illusie om elke uitbreiding helemaal compleet te hebben/krijgen, ik wil gewoon de meeste viable neutral en een paar class specifieke legendaries hebben en dat zijn er vaak maar een handje vol...

[ Voor 13% gewijzigd door The_Big_Easy op 19-07-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb nu iets meer dan 5k gold maar ik heb dan ook zeker een maand niet gespeeld in de periode van Un'Guro. Ik heb wel veel meer gespeeld dan in de vorige expansion, toen had ik maar 3200 gold.

Dit keer ga ik voor 6000 á 7000 gold, pre-order en nog een pack van 40 of zo. Dan ben ik wel weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChimaeraNL schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:35:
[...]

Damn, en ik was al blij met mijn 3500 gold _O- . Waren wel twee lekkere weken zo met dubbel gold :) !
Ik ben ook prima tevreden met mijn 3200g :). Doe enkel nog mijn dailies dus erg hard gaat het ook niet.

Die 2 weken double gold waren wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 07:47
Oh, nu is het Frost. Gratis Arena run trouwens

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chief schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 03:12:
Oh, nu is het Frost. Gratis Arena run trouwens
Jep. Net mijn draft gedaan. 17 kaarten moeten kiezen die een tierscore lager dan 50 hadden dus ik zit te twijfelen of ik uberhaupt wel moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:09:
[...]

Jep. Net mijn draft gedaan. 17 kaarten moeten kiezen die een tierscore lager dan 50 hadden dus ik zit te twijfelen of ik uberhaupt wel moet spelen.
Ow, ik kreeg een mage met gemiddelde tierscore van 70.3... Benieuwd of ik meer dan drie keer kan winnen, want dat was het wel zo'n beetje aan het begin van deze meta. Dus sindsdien heb ik geen Arena meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Je krijgt sowieso 1 gratis win :). Dus die 1-0 heb je al :+

[ Voor 3% gewijzigd door nagasy op 20-07-2017 09:03 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb gedraft zonder enige vorm van tierlistmeuk bij de hand dus ik heb geen idee van mijn tierscore.. tot nu toe 4 games gespeeld, 3 gewonnen, 1 verloren (van een vicious fledgling t2 die ik niet meteen kon removen die vervolgens windfury en cannot be targeted had.. dan gaat t heel hard :s

Mijn deck;

Forbidden flame
Arcane missiles
Babbling book
Worgen infiltrator
Arcanologist
Flame geyser
Shimmering tempest
Ice barrier
Moroes (de andere keuzes hier waren Nat Darkfisher en Patches)
Potion of polymorph
Pterrodax hatchling x2
Stonehill defender
Vaporize
Violet illusionist
Volcanic potion
Defender of argus
Fireball 2x
Kabal chemist 2x
Polymorph
Steam surger
Violet teacher
Cabalists tome
Nesting Roc
Ancient of blossoms
Blizzard
Flamestrike
Charged devilsaur

Werkt best goed... alle random spell generatie is gewoon ziek..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nagasy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:02:
Je krijgt sowieso 1 gratis win :). Dus die 1-0 heb je al :+
Uiteindelijk nog 8 wins gehaald. Mijn tegenstanders waren sleeeeeeeeeeeeeecht. Echt 100% clueless. Na een 6-0 begin (incl de gratis win ofc) alleen nog maar tegen mages gespeeld.

De eindbaas die mij op 8-2 eruit knockte had een deck welke beter was dan de secret Mage lijst in standard.

Turn 1 Pyros
Turn 2 Pyros
Turn 3 Kabal Lackey into Mirror Image into Medivh's Valet.... dat soort plays maar dan iedere beurt.... :D

Wel 175g, een pakje en een golden Betrayal. Maar dit lijkt me vrij karig voor 8 wins?

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 20-07-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:09:
[...]

Met de arena changes is die lagere tierscore niet zo gek toch?

Ik heb zelf volgens mij geen spell voorbij zien komen in mijn draft, wel heb ik 2 legendaries.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ben ook slecht in Arena aangezien ik alleen weet hoe bepaalde decks werken. Dus alleen bij die constructed decks weet ik wanneer ik face moet gaan of moet traden, dat is in Arena wel anders.

Ik heb een matig, Control Priest deck met Prince Malchazar. Veel goeie minions, maar 0 removal qua spells. Als ik iets had van Shadow Word: Death of Pain of een Dragon Fire potion was het deck veel beter. Hier het lijstje, sta er nu 2-0 mee.

http://www.heartharena.com/arena-run/zn5dxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:24:
[...]

Met de arena changes is die lagere tierscore niet zo gek toch?

Ik heb zelf volgens mij geen spell voorbij zien komen in mijn draft, wel heb ik 2 legendaries.
Ah dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik had wel vaak de keuze tussen 3 hele slechte minions met scores van in de 20 en 30.

Gelukkig moest ik tegen Warriors die Gorehowl to the face into Mortal Strike to the face gingen zonder dat ze follow-up damage hadden enzo. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:01

Nitai

Live the life you love.

Ik dacht ook lekker noobs farmen, krijg ik allemaal goede spelers die ook nog elke keer aoe deden en topdeckte. Wtf... maar misschien lag het aan het tijdstip 1:07, kwam net van de bios (Spiderman).
Vanmiddag maar weer eens proberen, rank 5 voor dit seizoen is toch al binnen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Xanthian schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:26:
Ik ben ook slecht in Arena aangezien ik alleen weet hoe bepaalde decks werken. Dus alleen bij die constructed decks weet ik wanneer ik face moet gaan of moet traden, dat is in Arena wel anders.

Ik heb een matig, Control Priest deck met Prince Malchazar. Veel goeie minions, maar 0 removal qua spells. Als ik iets had van Shadow Word: Death of Pain of een Dragon Fire potion was het deck veel beter. Hier het lijstje, sta er nu 2-0 mee.

http://www.heartharena.com/arena-run/zn5dxi
Die mind control is wel lekker, ik had misschien een holy fire gekozen ondanks de tier score (niet dat ik goed ben ik arena).
xelfer schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:48:
[...]

Ah dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik had wel vaak de keuze tussen 3 hele slechte minions met scores van in de 20 en 30.

Gelukkig moest ik tegen Warriors die Gorehowl to the face into Mortal Strike to the face gingen zonder dat ze follow-up damage hadden enzo. _/-\o_
Haha nice. Mijn eerste potje met mijn shaman was tegen een shaman, allebei geen board clears, was echt kwestie van slim traden. Al bedenk ik me nu dat ik wel 2x hex heb :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
9 wins kunnen behalen met Paladin, 255 gold en 2 packs (+pack van nieuwe set natuurlijk). Dank u Blizzard :P , we mogen niet klagen met de acties deze weken.

[ Voor 17% gewijzigd door ChimaeraNL op 20-07-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik logde in en kreeg ook een gratis arena run.....
niet mijn type game maartoch al 2 games gedaan, waarvan 1 gewonnen zelfs :D
en dat zonder legendary kaart :) zo straks op de plee 3rde potje doen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Uiteindelijk 6-3 gegaan met mn mage deck.. 60 gold en 2 packs (Ungoro en Whispers). Not bad voor een gratis run. Volgende week weer :p (en misschien doe ik voor de grap nog wel een Arena run morgen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Lapras

Ice beam

icemotion schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:01:
Uiteindelijk 6-3 gegaan met mn mage deck.. 60 gold en 2 packs (Ungoro en Whispers). Not bad voor een gratis run. Volgende week weer :p (en misschien doe ik voor de grap nog wel een Arena run morgen ofzo)
En zie hier gelijk het succes van hun actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Zit nog te dubben over het wil of niet disenchanten van The Caverns Below... Quest Rogue kom ik bijna niet meer tegen, maar heb wat zitten sleutelen aan het deck en kan er op rank 20-15 in Wild nog steeds vrij makkelijk mee winnen.

Aangezien Rogue de class ik waar ik de minste ranked wins mee heb is het eigenlijk wel fijn om naast Miracle Rogue nog een enigzins speelbaar deck te hebben... Ik weet dat ik altijd weer terug zou kunnen aangezien ik nu 1600 dust terug krijg, maar ik denk eigenlijk dat als ik hem nu dust ik die card nooit meer zal craften...

Speel nu overigens met deze versie van Quest Rogue:

### Quest Rogue
# Class: Rogue
# Format: Standard
# Year of the Mammoth
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Preparation
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Glacial Shard
# 1x (1) Patches the Pirate
# 2x (1) Southsea Deckhand
# 2x (1) Swashburglar
# 1x (1) The Caverns Below
# 2x (2) Bilefin Tidehunter
# 2x (2) Gadgetzan Ferryman
# 2x (2) Youthful Brewmaster
# 2x (3) Igneous Elemental
# 2x (3) Mimic Pod
# 2x (4) Ancient Brewmaster
# 2x (6) Vanish
#
AAECAYO6AgKRvAKGwgIOtAG6AcQB7QKfA9QFhgmKrQKStgL4vQKXwQL8wQLrwgLGxwIA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Overigens net ook maar even de pre-order gedaan voor USD 50, dat komt nu neer op ongeveer EUR 43, scheelt toch weer 7 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geeft bijna iedere speler handen vol geld uit aan Hearthstone? Ik speel zonder geld uit te geven, heb alles qua levels in het begin wel gehaald, af en toe wat card packs van verdiende quest gold gekocht. Maar op level 20 blijf ik 80% van de spellen verliezen tegen kaarten die ik nog nooit heb gezien.
Heb verschillende decks obv hearthpwn samengesteld ahv de kaarten die ik heb, maar dat mag meestal niet baten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Exocet schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:02:
Geeft bijna iedere speler handen vol geld uit aan Hearthstone? Ik speel zonder geld uit te geven, heb alles qua levels in het begin wel gehaald, af en toe wat card packs van verdiende quest gold gekocht. Maar op level 20 blijf ik 80% van de spellen verliezen tegen kaarten die ik nog nooit heb gezien.
Heb verschillende decks obv hearthpwn samengesteld ahv de kaarten die ik heb, maar dat mag meestal niet baten.
Ik denk dat de meesten hier in meer of mindere mate wel real money in het spel hebben zitten, al is het maar de standaard pre-order van 50 packs bij een expansion of alle wings van een adventure (is nl. gegarandeerd meer legendaries/epics voor je geld dan dat je zou krijgen als je voor dat geld gewoon packs zou kopen).

Als je echt F2P wil spelen maar toch goed mee wilt kunnen komen met de meta dan moet je je neerleggen bij het feit dat je waarschijnlijk slechts een paar tier 1 decks kunt spelen omdat je gewoon niet alle (relevante) cards hebt. Zelfs het verzamelen van alleen al alle relevante cards (gebruikt in de tier 1-3 decks) gaat je veel gold kosten en aangezien je buiten arena om gold slechts kunt verdienen met quests of per 3 wins zal je, zelfs als je goed in arena bent nog flink tijd moeten investeren...

Daarnaast worden er dit jaar 3 expansions uitgebracht, dat zijn dus erg veel cards en dus een ditto lange grind...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Arena gedaan. Ging 11-3. Helaas net niet. Volgende beurt had ik ook de laatste dood gehad, maar hij had net iets te veel burn in de beurt ervoor.

465 goud en een pakkie Un'goro.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EpzuIGQ.png

[ Voor 4% gewijzigd door mosselmossel op 20-07-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:13:
Arena gedaan. Ging 11-3. Helaas net niet. Volgende beurt had ik ook de laatste dood gehad, maar hij had net iets te veel burn in de beurt ervoor.

465 goud en een pakkie Un'goro.

[afbeelding]
Net tegen een priest die 2 dragon potions, 2 holy novas, 1 mind control en Ysera had ;w
Na 4x een board clear was ik er wel weer klaar mee. Arena is gewoon niet mijn ding vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:52:
[...]

Net tegen een priest die 2 dragon potions, 2 holy novas, 1 mind control en Ysera had ;w
Na 4x een board clear was ik er wel weer klaar mee. Arena is gewoon niet mijn ding vrees ik.
Ik frustreer me aan het feit dat ik letterlijk nooit Mage mag kiezen. 24 runs op een rij nu zonder Mage. Wel 6.9 wins per run in die streak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Heb net dit Arena deck gedraft:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/80w4mvx0wsg9vt4/Arena_20170720.png?dl=1

Aangezien het wel een jaar of 2 geleden is dat ik een arena run heb gedaan ben ik benieuwd hoever ik hiermee zal kunnen komen... Heb er voor de zekerheid tijdens het draften maar een tier guide bij gehad.

Was in eerste instantie wel blij dat ik Mage als hero mocht kiezen maar aangezien er vervolgens geen Frostbolt, Polymorph of Flamestrike werd aangeboden moet ik maar zien waar het schip strand... Heb nog wel een Fireball en een Blizzard, daar moet ik maar zoveel mogelijk value uithalen lijkt me.

Hoe schatten jullie dit deck in?

[ Voor 9% gewijzigd door The_Big_Easy op 20-07-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:52:
[...]

Ik had hetzelfde tegen een mage, hij had smerig veel spells vergeleken met mij, kon niks tegen hem maken. Leuk joh arena :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er aardig uit. Vrees alleen dat je weinig minion power hebt waardoor het misschien moeilijk wordt om de lategame te winnen. Qua spells zit je volgens mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zo voor de verandering een Arena gedaan (is denk wel 1+ jaar geleden ^^)
toch nog 3 games gespeeld en 1`x gewonnen, het 4e potje Retire gedaan ;)
nu blijft er wel steeds een rode 1 staan bij de packs, echt anoying :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:18
Leuk zo'n gratis ronde Arena! Ik speel het eigenlijk bijna nooit, maar mag wel graag Kripp kijken op YouTube en dat werpt toch zijn vruchten af. Gisteren 11-3 gegaan met een Rogue deck. Helaas nét te weinig tempo in de laatste game. 450 Gold en één Un'Goro pakje was het resultaat. Erg tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:27
Gezien iedereen hierboven was ik erg gelukkig met mijn Arena. Vroeger veel arena gespeeld maar de laatste tijd niet meer. Had een middelmatige mage draft zonder veel AoE wel met een Cabalist tome. Tot wel 3x toe Tome into Tome gedaan voor veel value. Uiteindelijk 6-0 en daarna 3 losses op rij tegen priest?!
Rewards waren 2 packs en 85 gold en dan natuurlijk nog de nieuwe pack.

Vervolgens op ladder alleen maar priest tegen gekomen, heb ik recentelijk iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Lapras schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:10:
[...]

En zie hier gelijk het succes van hun actie.
Tja zo kan je het zien, aan de andere kant ben ik de ladder op dit moment een beetje zat.. ik kom de hele week alleen maar hyper-aggro decks tegen zowel in Wild als Standard en daar ben ik gewoon klaar mee.

De Quest rogue nerf heeft wat mij betreft de meta niet echt goed gedaan tot dusver...ik mis het deck nu gewoon gek genoeg.

Dus dan is Arena of Tavern brawl gewoon leuker om te doen, die games duren tenminste langer dan 4 beurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
icemotion schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:38:
[...]

Tja zo kan je het zien, aan de andere kant ben ik de ladder op dit moment een beetje zat.. ik kom de hele week alleen maar hyper-aggro decks tegen zowel in Wild als Standard en daar ben ik gewoon klaar mee.

De Quest rogue nerf heeft wat mij betreft de meta niet echt goed gedaan tot dusver...ik mis het deck nu gewoon gek genoeg.

Dus dan is Arena of Tavern brawl gewoon leuker om te doen, die games duren tenminste langer dan 4 beurten.
Er zijn inderdaad veel aggro spelers nu. Ik denk dat het vooral te maken heeft, dat men snel de quests wil afronden vanwege de 2x gold.

Echter heeft dat in elk geval niks met QR nerf te maken. QR was juist hard countered door al die aggro decks. QR is er niet meer, en dat heeft zeker het aantal aggro spelers verminderd. Jade Druids zijn nu juist een stuk meer dan voorheen.

Bij Ungoro hebben ze veel taunts geprint, wat in de goede richting was, maar nu is healing en meer AOE aan de beurt. Met een nieuwe "Heal Bot" kunnen we al veel meer doen met control decks.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Volgens mij waren de designers juist van mening dat er te veel healing in neutral cards zat een tijd geleden. Ik weet niet of ze van gedachten veranderd zijn nu Reno weg is, maar ik zou niet al te hard hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
108rogar schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:13:
Volgens mij waren de designers juist van mening dat er te veel healing in neutral cards zat een tijd geleden. Ik weet niet of ze van gedachten veranderd zijn nu Reno weg is, maar ik zou niet al te hard hopen.
De meeste classes hebben al veel kaarten in de vorm van healing.
Daarnaast krijgen we nu ook Lifesteal kaarten. Ik denk niet dat we iets van een healbot kunnen verwachten.

Ik verwacht wel meer AoE voor Hunter en Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:26
Ook dit spel maar is gestart. Leuk voor op de tablet en redelijk verslavend nu al. Begonnen met alles naar lvl 10 te spelen. Dat gaat de goede kant op! Alle hero's vrijgespeeld en 3 zijn inmiddels lvl 10. Ook wat pakjes vrijgespeeld en maar geopend. Nu lees ik diverse redenen om geen packs te openen voor dat er een expansion komt? Is dit ook een goede tip als je nog redelijk in de beginfase zit? De welcome bundle wil ik graag kopen. Wat is wijsheid?

Hierboven al wat tips gelezen hoe te beginnen. Krijg steeds een uitnodiging om de Arena in gaan? Dit tot nu toe niet gedaan. Alleen tegen de inkeeper gespeeld en 3 potjes online. Alvast dank voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het uitstellen met openen is omdat je nu nog kans op dubbelen hebt, maar daar heb jij nog weinig last van. ;) Dus je kan weinig fout doen, enjoy the game. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Heb ik het noob farmen in arena al weer gemist, of ligt het gewoon aan mij? Mijn gratis run was 2-3 en dat is inclusief gratis win! Ik vond de decks best sterk en het spel ook niet slecht. Alleen de laatste rogue maakte wat foutjes maar die discoverde allemaal board clears enzo. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Nee de noobs liggen op hun ruggetjes klaar maar soms heb je gewoon pech. Ik heb net de boel op NA ook weer afgewerkt. 7-3 en 9-3 met matige decks. Echt een ramp dit systeem. Ik wil gewoon gratis pakjes. En niet uren op verschillende accounts moeten spenderen. Volgende week retire ik gewoon op 7-0. >:)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Iemand de 80g friend quest doen? Ik ben al dagen vriendloos. Wuben#2737.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:50
Lapras schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:56:
Iemand de 80g friend quest doen? Ik ben al dagen vriendloos. Wuben#2737.
Ik heb je een friend request gestuurd mocht je hem nog kwijt willen :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10 10:53
Ik ben ook in de Arena marketing campagne van Blizzard getrapt om toch maar weer eens Arena te doen. Gelukkig wel een mooie draft en uiteindelijk 12-2 gegaan met een Shaman deck met veel Elementals.
Rewards 410 gold en 2 pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:33
Ben ik een murloc quest (50g) aan het doen gewoon off-ladder kom ik tegen Eloise te spelen. Jammer dat ik met een klote deck aan het spelen was. Had haar graag willen verslaan :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6AWPaMu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:16
Of een ander iemand die met die naam speelt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:33
Bartske schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:11:
Of een ander iemand die met die naam speelt natuurlijk ;)
Ongetwijfeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wou zeggen. Mijn alt accounts heten ook Amaz en Trump :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:27:
Ook dit spel maar is gestart. Leuk voor op de tablet en redelijk verslavend nu al. Begonnen met alles naar lvl 10 te spelen. Dat gaat de goede kant op! Alle hero's vrijgespeeld en 3 zijn inmiddels lvl 10. Ook wat pakjes vrijgespeeld en maar geopend. Nu lees ik diverse redenen om geen packs te openen voor dat er een expansion komt? Is dit ook een goede tip als je nog redelijk in de beginfase zit? De welcome bundle wil ik graag kopen. Wat is wijsheid?
De voornaamste reden om geen packs te openen is omdat je bij de nieuwe expansion geen legendaries uit packs kan halen die je al hebt. Dat is vooral met mensen die een flinke collectie hebben handig. Voor een nieuwe speler zou het niet veel uit moeten maken en kan je ook die welcome bundle gewoon aanschaffen en opentrekken.
Hierboven al wat tips gelezen hoe te beginnen. Krijg steeds een uitnodiging om de Arena in gaan? Dit tot nu toe niet gedaan. Alleen tegen de inkeeper gespeeld en 3 potjes online. Alvast dank voor de tips :)
Als beginnende speler krijg je sowieso je eerste Arena run gratis, en daar krijg je sowieso een pack bij als reward, zelfs als je alles verliest. (Pack van Un'goro, de huidige expansion)

Daarnaast loopt er deze weken een event wat gefocust is op Arena. Je krijgt daar ook een gratis Arena run van... plus een quest dat als je 3 arena games speelt je alvast een pack krijgt van de komende expansion. Dit evenement loopt 3 weken en iedere woensdag zal dat dus weer gebeuren.

Dus ga lekker Arena in, het kost je niks en je krijgt er sowieso packs van.. en packs zijn fijn om te hebben :) daarnaast krijg je ook wat ervaring met spelen en deckbouwen. Al zijn er ook tools om je te helpen bij het draften.. weet niet of Heartharena nog steeds werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Royy90 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:34:
[...]

Ik heb je een friend request gestuurd mocht je hem nog kwijt willen :)
Yes, top. Ben verder weinig online geweest, maar vanavond zoek ik je op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Vanaf vandaag worden nieuwe kaartjes getoond *O* .

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.hearthcards.net/cards/7dcbe9b0.png

[ Voor 95% gewijzigd door ChimaeraNL op 24-07-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Sjezus wat een kaart... De eerste zwik van de nieuwe set was al zo matig en nu kiezen ze voor de eerste nieuwe kaart na weken van radiostilte weer zo'n slechte. Laten we hopen op wat beters vanavond.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Silence Priest.
Egg Druid
Perfect deze kaart voor deze decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Ik snap ook de haat niet zo. Prima extra kaart voor Silence priest inderdaad, aangezien die vaak maar enkele minions speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Beetje underwhelming dan vergelijken met Humoungus razorleaf, oh well.

Hoe zit het met de rest van de reveals? Zijn die vanavond?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Ik denk dat de kaart te duur is voor Silence Priest, en daarnaast zijn met 2 mana 4/5 en 3 mana 4/8 betere targets. Maar zonder de gehele set gezien te hebben kunnen we de kaart natuurlijk nog niet afschrijven :P . Ook een vreselijke kaart om te krijgen uit Evolve (wel leuk uit devolve :P ) of Atiesh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Dit kan natuurlijk prima werken met deathrattles uit de nieuwe set. Maar daarmee bevestig je al dat deze kaart op zichzelf ballen zuigt. Rare keuze voor een promotie.
Kasai schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:21:
Hoe zit het met de rest van de reveals? Zijn die vanavond?
Blizz HQ gooit rond etenstijd meestal wat nieuws naar buiten. Volgens mij is er geen mega reveal of zoiets maar ik verwacht wel dat ze de start van de campagne met meer zullen opluisteren dan 1 kaart. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:42:
Blizz HQ gooit rond etenstijd meestal wat nieuws naar buiten. Volgens mij is er geen mega reveal of zoiets maar ik verwacht wel dat ze de start van de campagne met meer zullen opluisteren dan 1 kaart. :P
Duurt lang.

Ik wil Priest Death Knight kaart zien.

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:37
Ze hadden wel een iets betere kaarten mogen revealen na 3 weken droogte. En ik denk niet dat het een staple wordt in silence priest, daarvoor is het te duur en zijn de stats niet verdeeld zoals je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Zolang de gehele set nog niet bekend is weinig zinnigs over te zeggen. Zolang de meta nog niet is gedefinieerd is iedereen negatief over dit soort gimmick kaarten maar het kan zomaar een stapje worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De Rikster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:48:
Zolang de gehele set nog niet bekend is weinig zinnigs over te zeggen. Zolang de meta nog niet is gedefinieerd is iedereen negatief over dit soort gimmick kaarten maar het kan zomaar een stapje worden.
Mooi om bij elke expansion dit soort opmerkingen weer terug te zien.
Om goed over kaarten te kunnen discussieren en zijn potentie in te zien moet je hem afzetten tegen hetgene wat je al weet/hebt.

In mijn ogen is dit weer zo'n kaart die je liever niet ziet met een Devolve bijvoorbeeld. Verder zal deze zelfs in Arena niet gespeeld gaan worden.

Vind het wel erg tegenvallen dat dit nu de kaart is waar we/ik al drie weken op wachten. Had iets meer verwacht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Echt treurig dat het voor EU bij deze ene kaart gebleven is vandaag. Ik snap niet wat ze aan het doen zijn daar, ze lijken af en toe geen enkel idee te hebben van wat er in de community speelt. Brode heeft vanavond maar een foto van z'n lege stoel getweet met hint naar de 31ste nadat er veel vragen kwamen waar de kaarten bleven. De promotie van de set is om te janken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wat een kaart, want Anomalos was ook zo'n succes!11! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 01:07:
Echt treurig dat het voor EU bij deze ene kaart gebleven is vandaag. Ik snap niet wat ze aan het doen zijn daar, ze lijken af en toe geen enkel idee te hebben van wat er in de community speelt. Brode heeft vanavond maar een foto van z'n lege stoel getweet met hint naar de 31ste nadat er veel vragen kwamen waar de kaarten bleven. De promotie van de set is om te janken..
Ik volg de hele set reveal en alles daar omheen totaal niet. Dan kan ik ook niet teleurgesteld worden >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Quote from Aratil
We originally had a few more card reveals for today, but the card reveals were all with partners and they unfortunately couldn't happen today due to a variety of issues. But good news! There will be two more card reveals tonight, so please look forward to them. There will also be more card reveals happening every day this week!
Gewoon een #fail van Blizz dus. Vandaag wél reveals hopelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Nieuwe Rogue kaart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WkQxi6XwJM9Zkgv8yvYaLdLX/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Enorme goede Arena kaart. Tot nu toe was een Piosonous minion een soft taunt en werd enorm omheen gespeeld omdat je er geen grote minion tegenover wilde zetten. Met deze kaart kun je elke minion tot removal bombarderen.

In constructed zal deze kaart niet veel gespeeld worden. Hoogstens in een control versie in combinatie met Seargent Sally, Unstable Ghoul of Tentacle of N'Zoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/336/33/636365416864771044.png

Op de valreep qua Amerikaanse tijd I guess?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Kasai schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:16:
[afbeelding]

Ik neem aan dat Shaman's Hero Card iets met Frost doet, of anders kan Shaman nog wel wat andere frost-kaarten gebruiken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Astie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:49:
[...]

Enorme goede Arena kaart. Tot nu toe was een Piosonous minion een soft taunt en werd enorm omheen gespeeld omdat je er geen grote minion tegenover wilde zetten. Met deze kaart kun je elke minion tot removal bombarderen.

In constructed zal deze kaart niet veel gespeeld worden. Hoogstens in een control versie in combinatie met Seargent Sally, Unstable Ghoul of Tentacle of N'Zoth.
En met Wild Pyromancer wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Dan moet je pyro spelen, die scientist én nog een spell waarbij je ook je eigen board wiped. Dat zijn heel veel downsides. Coole card-art, die wil ik wel golden zien!
Kasai schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:16:
Er waren problemen met de reveals gisteren door de partners die ze zouden releasen. Als het goed is zou het vandaag wel goed moeten lopen. :)

Pagina: 1 ... 151 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.