nothing stops this train
Ik vind Deathrattle zelf ook de tofste mechanic, maar in smorcstone speel ik het toch maar niet. Aangezien ik toch 100% vd tijd tegen aggro speel is de mechanic gewoon veel te traag.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:33:
Deathrattle is zeg maar echt mijn ding
Bij deze towrnooien ben ik 2x geweest. Goed aan te raden.Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 21:12:
worden er wel eens toernooien in Nederland gedaan? Ik ben er nog nooit geweest maar ik heb wel interesse om eens een keer deel te nemen
https://m.facebook.com/profile.php?id=560225074118484

Priest, the new Pirate Warriorxelfer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:55:
Net turn 2 verloren tegen een Priest die 2 Elementals en een perfecte buff into buff into buff into buff into innerfire had.
Laptop: alt account die ik gebruikt heb voor smorgl.
PC: mijn account
En dan lekker quests completen tegen mezelf
Hele goeie. Snel quests completen zonder de ergenis van smorc.xelfer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:01:
Heb wel een oplossing voor het feit dat HS nogal brak is en ik alleen mijn quests wil doen.
En dan lekker quests completen tegen mezelf.
Tesla M3LR '21
Leuk hè Hearthstone?xelfer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:01:
Heb wel een oplossing voor het feit dat HS nogal brak is en ik alleen mijn quests wil doen.
En dan lekker quests completen tegen mezelf.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Meh, Op dit moment niet bepaald. Maarja, je wilt ook niet 80-120g per dag mislopen nu ze eindelijk wat meer dingen gratis weggeven.
En dat is IMHO het hele probleem met dat deck.. die elementals en het gratis maken van alle spells die het deck speelt..xelfer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:55:
Net turn 2 verloren tegen een Priest die 2 Elementals en een perfecte buff into buff into buff into buff into innerfire had.
Mana reduction is wat dat betreft een van de slechtste mechanics uit heel hearthstone, dat mogen ze van mij prima aanpassen naar; this cannot reduce the mana cost to less than 1 mana.
Mja gelukkig gebeurt dit maar 1 x in de tig games, dat maakt het voor mij minder vervelend.icemotion schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:11:
[...]
En dat is IMHO het hele probleem met dat deck.. die elementals en het gratis maken van alle spells die het deck speelt..
Mana reduction is wat dat betreft een van de slechtste mechanics uit heel hearthstone, dat mogen ze van mij prima aanpassen naar; this cannot reduce the mana cost to less than 1 mana.
Mijn keuze voor Kolento gaat mij overigens 4 pakjes opleveren in de choose your champion.

Kun je terugzien wie je gekozen had? Ik weet het niet meerxelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:13:
[...]
Mja gelukkig gebeurt dit maar 1 x in de tig games, dat maakt het voor mij minder vervelend.
Mijn keuze voor Kolento gaat mij overigens 4 pakjes opleveren in de choose your champion.
Nice, gratz. Hopelijk krijg je een goeie beoordelingNitai schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:17:
[...]
Kun je terugzien wie je gekozen had? Ik weet het niet meerM'n hoofd zit de afgelopen weken toch maar alleen bij m'n (deel)scriptie. Gisteren ingeleverd, nu weer lekker genieten van het weer, m'n kids en HS
https://eu.battle.net/hea...-spring-championship-2017
Daar kan ik mijn keuze bovenaan zien. Kolento is overigens 2e geworden. Wat voor mij qua packs volgens mij niet uit maakt.
Thanks! Ik heb RDU, hij doet het goed gelukkigxelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Nice, gratz. Hopelijk krijg je een goeie beoordeling.
Daar kan ik mijn keuze bovenaan zien. Kolento is overigens 2e geworden. Wat voor mij qua packs volgens mij niet uit maakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 10-07-2017 10:28 ]
Mooi, eindelijk eens wat meer dan slechts 1 pack! Ik had bij gebrek aan Thijs ook Kolento gekozenxelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Blijkbaar wisten de Chinese spelers slechts een dag van te voren welk toernooi format er gespeeld zou worden.......

Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik niet 1 van die spelers gekozen heb.
Dat is wel vrij bizar.. ik had wel een van de chinezen gekozen, dus hooguit 1 pack gok ik zo..xelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:50:
http://www.youxistory.com...one-players-were-not.html
Blijkbaar wisten de Chinese spelers slechts een dag van te voren welk toernooi format er gespeeld zou worden.......![]()
Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik niet 1 van die spelers gekozen heb.

Tja mij gebeurt het helaas iets te vaak dat ik tegen dat deck speel en dat ze opeens gratis shadow visions en spells gaan chainen naar een one turn kill toe.. en ik besef me donders goed dat dat een flinke setup nodig heeft, maar het is net als bijvoorbeeld quest rogue en freeze mage weinig interactief en gewoon flauw.xelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:13:
[...]
Mja gelukkig gebeurt dit maar 1 x in de tig games, dat maakt het voor mij minder vervelend.
Ik had jouw idee gekopieerd en ook Kolento gekozen. Je wordt dus bedankt! Wanneer worden de packs uitgekeerd? Dat kan ik helaas niet terugvinden...xelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Nice, gratz. Hopelijk krijg je een goeie beoordeling.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik had ook gewoon randomly iemand gekozen hoor. Tis niet alsof ik hier verstand van heb of dat je überhaupt kan voorspellen hoe zoiets loopt. Kolento had bv 2 keer dik de RNG goden aan zijn zijde tegen RDU, waardoor hij tweede wordt en niet 5-8ste.adamvansanten schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:27:
[...]
Ik had jouw idee gekopieerd en ook Kolento gekozen. Je wordt dus bedankt! Wanneer worden de packs uitgekeerd? Dat kan ik helaas niet terugvinden...
Dit is volgens mij de vierde keer dat er een choose your champion is. Heb 2 keer 1 pakje gekregen en dit wordt nu de tweede keer 4 pakjes. Al met al niet gek.
Het kan overigens wel even duren voordat je de pakjes krijgt. Het duurt bij Blizzard altijd even voordat ze het verwerkt hebben. Uiteindelijk krijg je ze automatisch een keer bij het inloggen.
De chinezen vlogen er volgens mij allemaal vroegtijdig uit idd.icemotion schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:10:
[...]
Dat is wel vrij bizar.. ik had wel een van de chinezen gekozen, dus hooguit 1 pack gok ik zo..
[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 10-07-2017 14:09 ]
Random of niet, het werkte in ieder geval.xelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Ik had ook gewoon randomly iemand gekozen hoor. Tis niet alsof ik hier verstand van heb of dat je überhaupt kan voorspellen hoe zoiets loopt. Kolento had bv 2 keer dik de RNG goden aan zijn zijde tegen RDU, waardoor hij tweede wordt en niet 5-8ste.
Dit is volgens mij de vierde keer dat er een choose your champion is. Heb 2 keer 1 pakje gekregen en dit wordt nu de tweede keer 4 pakjes. Al met al niet gek.
Het kan overigens wel even duren voordat je de pakjes krijgt. Het duurt bij Blizzard altijd even voordat ze het verwerkt hebben. Uiteindelijk krijg je ze automatisch een keer bij het inloggen.
We wachten de uitgave gewoon geduldig af.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
XHope - 1
Dogggg - 1
DiegoDias - 1
JasonZhou - 1
Tredsred - 1
Trunks - 1
Kranich - 1
Muzzy - 1
CitizenNappa - 2
Mage - 2
Kuonet - 2
Rdu - 2
Neirea - 3
Ant - 3
Kolento - 4
Hoej - 4
mooi, ik had Hoej dus ik heb ook 4 packs....hoppahhhxelfer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:22:
Volgens reddit is dit de pakjes verdeling van de choose your champ:
XHope - 1
Dogggg - 1
DiegoDias - 1
JasonZhou - 1
Tredsred - 1
Trunks - 1
Kranich - 1
Muzzy - 1
CitizenNappa - 2
Mage - 2
Kuonet - 2
Rdu - 2
Neirea - 3
Ant - 3
Kolento - 4
Hoej - 4
Idd en ik loop ook helemaal binnen qua gold....Brangus Glee schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:59:
Ik had ook Hoej gekozen. Het grote pakjes sparen en niet openen tot de volgende expansie gaat zo in ieder geval wat harder dan 1x per week een Brawl pakje.
Preorder gedaan van de nieuwe expansion, gepaard met gold en de nieuwe patch, wordt wel relax.
In een langzame meta is het wel erg goed...voor 2 mana gegarandeerd een minion in-hand en waarschijnlijk nog een goeie ook...wat RNG, maar je hebt er invloed op. Voor Hunter denk ik sowieso sterk; genoeg early-game minions, prima midrange te spelen en een kaart als dit ook late game interessant.Piet_Piraat7 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:26:
Ben erg benieuwd naar de death knight hunter power. Natuurlijk veel te vroeg om nog met zekerheid iets over te zeggen, maar een snelle meta hebben wij nu al heel lang. Dan lijkt een hero power die 2 mana kost die 2 beasts combineert die je daarna nog moet spelen wel erg traag. Lifesteal lijkt wel een mooi antwoord op een snelle meta.
Ik ga ook lekker. Heb 1700 dust, 2100 gold (en nog wat quests) en ga de pre-order ook wel plaatsen.Nitai schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:10:
[...]
Idd en ik loop ook helemaal binnen qua gold....![]()
Preorder gedaan van de nieuwe expansion, gepaard met gold en de nieuwe patch, wordt wel relax.
Normaal spaar ik niet zo snel voor nieuwe expansions, maar nu ging ik best goed qua pakjes van Ungoro waardoor ik vrij snel kon stoppen met kopen van Ungoro packs.
Nu alleen nog ff een leuker spel om te spelen
IkZarhrezz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:03:
Even de golddigger uithangen...wie wil Challenge a Friend traden?
[ Voor 10% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 10-07-2017 19:20 ]
Leuk dat iedereen nu die van Hoej's netdecked, je weet wat er gaat gebeuren maar valt vrijwel alleen te vertragen tot je uiteindelijk outpaced wordt.
Ik vraag me echt af wat Blizzard nu gaat doen, ik persoonlijk vind dat er echt teveel focus op aggro ligt en heb obv. de aankondiging van de nieuwe expansion het idee dat het alleen maar erger wordt. Wordt straks nog wat om een Quest te krijgen om een x-aantal minnions van +6 te spelen bijvoorbeeld. De helft van de games komt niet eens zover meer..
En ja ik weet het:
- only noobs play mage
- git gud
[ Voor 4% gewijzigd door De Rikster op 10-07-2017 20:33 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Heb gelijk mijn golden Caverns gesloopt voor 3200Tektoon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 01:34:
Nerf is live: ff je Caverns dusten voor 1600. Kan tot de 24ste.
Nu mis ik weer 4 legendaries van Ungoro (Caverns Below, Jungle Giants, Swamp King Dred & Ozruk).
Agreed, elke expansion hoop ik weer dat er wat aan verandert en elke keer weer ben ik teleurgesteld. Nu lijkt lifesteal een aardige mechanic tegen smorcfest, maar het zal mij niks verbazen als de meeste potjes weer beslist zijn op turn 6. Zo zonde.De Rikster schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:32:
Murlocadins, murlocadins everywhere..
Leuk dat iedereen nu die van Hoej's netdecked, je weet wat er gaat gebeuren maar valt vrijwel alleen te vertragen tot je uiteindelijk outpaced wordt.
Ik vraag me echt af wat Blizzard nu gaat doen, ik persoonlijk vind dat er echt teveel focus op aggro ligt en heb obv. de aankondiging van de nieuwe expansion het idee dat het alleen maar erger wordt. Wordt straks nog wat om een Quest te krijgen om een x-aantal minnions van +6 te spelen bijvoorbeeld. De helft van de games komt niet eens zover meer..
En ja ik weet het:
- only noobs play mage
- git gud
Voor mij ook 3200 dustxelfer schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:55:
[...]
Heb gelijk mijn golden Caverns gesloopt voor 3200![]()
Nu mis ik weer 4 legendaries van Ungoro (Caverns Below, Jungle Giants, Swamp King Dred & Ozruk).

1. Hearthstone loopt niet meer vast bij het afsluiten
2. Er zijn een aantal nieuwe elementals bij: Jade Spirit, Djinni of Zephyrs, Flame of Azzinoth, Mana Geode, and Hallazeal, the Ascended.
Daarnaast heeft Blizzard nog aangekondigd dat er voorafgaand aan de release van KFT een 'Frost Festival' komt, waarbij je iedere week 1 gratis arena run krijgt en tevens een pack van KFT bij het spelen van drie arenapotjes (+ uiteraard de gebruikelijke Arena Rewards).
Zoveel free stuff

Ze delen snel even free stuff uit, zodat alle uitgebluste spelers van de afgelopen maanden weer massaal gaan inloggen en weer helemaal gehypet zijn voor de nieuwe release en hun portemonnee trekken voor de pre-order. Briljante zet.ChimaeraNL schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:34:
[...]
Voor mij ook 3200 dust(echter mis ik nog 20 legendaries
) . De nieuwe update bracht nog twee toffe dingen met zich mee:
1. Hearthstone loopt niet meer vast bij het afsluiten
2. Er zijn een aantal nieuwe elementals bij: Jade Spirit, Djinni of Zephyrs, Flame of Azzinoth, Mana Geode, and Hallazeal, the Ascended.
Daarnaast heeft Blizzard nog aangekondigd dat er voorafgaand aan de release van KFT een 'Frost Festival' komt, waarbij je iedere week 1 gratis arena run krijgt en tevens een pack van KFT bij het spelen van drie arenapotjes (+ uiteraard de gebruikelijke Arena Rewards).
Zoveel free stuff.
Keep supporting the pyramid roach boy
Ja dit is precies wat het is. Maar toch vind ik het iets wat laat zien dat er naar de consument geluisterd moet worden.Coltaine schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:27:
[...]
Ze delen snel even free stuff uit, zodat alle uitgebluste spelers van de afgelopen maanden weer massaal gaan inloggen en weer helemaal gehypet zijn voor de nieuwe release en hun portemonnee trekken voor de pre-order. Briljante zet.
De afgelopen tijd waren pakjes flink duurder geworden in veel regio's (soms wel tot 34% duurder) en met het afschaffen van adventures heb je veel meer gold/euro's/arena runs/dust etc nodig om qua collectie bij te blijven.
De outrage op plekken als Reddit was hierdoor groot. Daarnaast zijn er mogelijk wat spelers gestopt/gedemotiveerd geraakt.
Het feit dat ze nu meer content weg geven en/of kortingsacties hebben geeft dus wel aan dat er in de bottomline een negatieve impact is op de (verwachte) net sales. En dat is weer goed voor de community als geheel, want dan moeten ze weer de klant gaan pleasen, ipv enkel de whales gaan melken.
Gratis arena spelen lijkt mij erg leuk, speel het bijna nooit, maar gratis is altijd goed! En verder kijk ik erg uit naar de expansion, want de huidige nogal aggressieve meta vind ik niet zo heel leuk, daarom speel ik momenteel alleen voor mijn dailies
Atlas#22744
Ik denk vooral dat ze de impact van nieuwe CCG beginnen te voelen samen met hun prijsstijging.xelfer schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:00:
[...]
Ja dit is precies wat het is. Maar toch vind ik het iets wat laat zien dat er naar de consument geluisterd moet worden.
De afgelopen tijd waren pakjes flink duurder geworden in veel regio's (soms wel tot 34% duurder) en met het afschaffen van adventures heb je veel meer gold/euro's/arena runs/dust etc nodig om qua collectie bij te blijven.
De outrage op plekken als Reddit was hierdoor groot. Daarnaast zijn er mogelijk wat spelers gestopt/gedemotiveerd geraakt.
Het feit dat ze nu meer content weg geven en/of kortingsacties hebben geeft dus wel aan dat er in de bottomline een negatieve impact is op de (verwachte) net sales. En dat is weer goed voor de community als geheel, want dan moeten ze weer de klant gaan pleasen, ipv enkel de whales gaan melken.
Als je de nieuwe CCG's bekijkt (gwent, Eternal, Shadowverse,...), krijg je in mijn ogen veel meer 'bang for the bucks'.
Je hebt veel minder het gevoel dat je portemonnee leeggezogen wordt.
Terwijl je bij HS veel meer moet grinden/betalen om te proberen één expansie volledig te krijgen.
De 'double gold' quests, die momenteel loopt, zouden gewoon moeten doorlopen.
Zodat iemand die 1 quest speelt en 0,3 of 6 potjes wint per dag een pakje kan kopen / arena kan spelen.
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik vind sowieso ook dat de rewards voor een win omhoog zou mogen (3,33 zet niet echt zoden aan de dijk). Daarnaast levert het verliezen van een potje helemaal geen fuck op, best frustrerend als je 20 minuten een control match speelt.nagasy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:38:
[...]
Ik denk vooral dat ze de impact van nieuwe CCG beginnen te voelen samen met hun prijsstijging.
Als je de nieuwe CCG's bekijkt (gwent, Eternal, Shadowverse,...), krijg je in mijn ogen veel meer 'bang for the bucks'.
Terwijl je bij HS veel meer moet grinden/betalen om te proberen één expansie volledig te krijgen.
De 'double gold' quests, die momenteel loopt, zouden gewoon moeten doorlopen.
Zodat iemand die 1 quest speelt en 0,3 of 6 potjes wint per dag een pakje kan kopen / arena kan spelen.
Dat is zeker waar. Gezonde concurrentie is goed voor de consument.nagasy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:38:
[...]
Ik denk vooral dat ze de impact van nieuwe CCG beginnen te voelen samen met hun prijsstijging.
Ben ik het uiteraard mee eens. Ik ga geen potjes HS spelen met het idee dat ik gold ga verdienen.ChimaeraNL schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:45:
[...]
Ik vind sowieso ook dat de rewards voor een win omhoog zou mogen (3,33 zet niet echt zoden aan de dijk). Daarnaast levert het verliezen van een potje helemaal geen fuck op, best frustrerend als je 20 minuten een control match speelt.
Wat je uiteindelijk wilt als maker is dat mensen HS spelen voor je plezier en niet (alleen) voor de rewards. Maar een deel van het plezier is wel dat je iets hebt om naar uit te kijken (bv gold zodat je een pakje kan kopen of een arena run kan doen). 3.33 gold per win motiveert in ieder geval niet.
En die Arena runs weken lijken me wel tof.. ik heb echt te weinig arena gespeeld de laatste tijd.. en het is nu niet alsof ik weinig gold heb..
Lyra isicemotion schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:56:
Ik heb ook mijn Caverns gedust.. en Lyra gecraft.. toch maar eens Priest naar de 500 wins toe tillen. En control priest wordt misschien wel eventjes iets beter.. en anders gewoon in Wild Inner fire priest spelen ofzo..![]()
En die Arena runs weken lijken me wel tof.. ik heb echt te weinig arena gespeeld de laatste tijd.. en het is nu niet alsof ik weinig gold heb..

Ik speel zelf control priest op ladder als ik al ladder speel, werkt wel aardig tegen al die token decks.
Atlas#22744
Kasai schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:25:
Gratis arena spelen lijkt mij erg leuk, speel het bijna nooit, maar gratis is altijd goed!
Nice, een hoop onervaren spelers in arena, dat is lekker scoren zo.icemotion schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:56:
En die Arena runs weken lijken me wel tof.. ik heb echt te weinig arena gespeeld de laatste tijd..
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Maargoed, dit was de eerste keer in de hele game dat hij het geluk van RNG aan zijn zijde had, Ragnaros mistte stuk of 4x de Storm Guardian van Brazilie op een 50/50.
Edit: De series toch verloren
Edit 2: Toch niet

Jullie moeten deze serie echt terugkijken, geniaal
[ Voor 72% gewijzigd door ChimaeraNL op 11-07-2017 18:52 ]

...maar wel leuke series dus!
EDIT: ranzig, die oude expansion zullen alleen in de webstore verschijnen: niet te kopen met gold dus. Ik heb ze al dus het maakt mij niet zoveel uit maar dit is imo wel een domper voor nieuwe spelers want die wings kon je dus heel goed sparen.

[ Voor 34% gewijzigd door Tektoon op 11-07-2017 23:38 ]
Geldt voor mij ook, komt niet alleen maar bazen tegenTektoon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:46:
[...]
[...]
Nice, een hoop onervaren spelers in arena, dat is lekker scoren zo.
Atlas#22744
Dat vind ik echt nasty.Tektoon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:
EDIT: ranzig, die oude expansion zullen alleen in de webstore verschijnen: niet te kopen met gold dus. Ik heb ze al dus het maakt mij niet zoveel uit maar dit is imo wel een domper voor nieuwe spelers want die wings kon je dus heel goed sparen.
Onervaren zou ik mezelf nu weer niet meteen noemen.. goed ik ken de huidige Arena meta iets minder, maar ik heb wel veel arena gespeeld in het begin. Lekker collectie opbouwen etc. En toen haalde ik gemiddeld toch 6-7 wins per run.Tektoon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:46:
[...]
[...]
Nice, een hoop onervaren spelers in arena, dat is lekker scoren zo.
Maar het zal sowieso wel meer mensen aantrekken inderdaad, ook de onervaren spelers die nog nooit een Arena run hebben gespeeld.
Ik heb ze ook gespaard, maar het voelt heel vervelend als je als beginner lekker om de dag een pakje opent en nieuwe kaarten krijgt, en dan opeens 2 weken aan het grinden bent voor zo'n wing.Tektoon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:
En een gegeven paard... nu hebben nieuwe spelers uberhaupt weer een manier om die solo adventures te krijgen.
Kun je alleen de complete adventures in de webstore kopen of kun je bijvoorbeeld alleen de eerste wing met echt geld kopen waarna je de rest van de wings met gold kan betalen?Tektoon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:
...
Ja? Oh grappig. Ik vind dat juist leuk om iets te hebben om naartoe te werken/grinden. Zo doe ik het op Asia ook (nog twee OniK wings108rogar schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:35:
[...]
Ik heb ze ook gespaard, maar het voelt heel vervelend als je als beginner lekker om de dag een pakje opent en nieuwe kaarten krijgt, en dan opeens 2 weken aan het grinden bent voor zo'n wing.

Misschien dat iemand me kan helpen. Mijn vriend is net met heartstone gestart en ziet van uitbreidingen alleen maar kara staan. Alle overige uitbreidingen zijn niet zichtbaar.
Ik denk dat deze zichtbaar worden nadat kara alle wings zijn gekocht of misschien zijn vrijgespeeld.
iemand hier een idee van?
Battletag Vakasha#2284
Karazhan is het enige Adventure wat momenteel nog beschikbaar is in Standard mode en ook het enige Adventure wat nog te koop is.Dembar schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:48:
Hallo,
Misschien dat iemand me kan helpen. Mijn vriend is net met heartstone gestart en ziet van uitbreidingen alleen maar kara staan. Alle overige uitbreidingen zijn niet zichtbaar.
Ik denk dat deze zichtbaar worden nadat kara alle wings zijn gekocht of misschien zijn vrijgespeeld.
iemand hier een idee van?
Binnenkort zijn de oude Adventures en Expansions weer te koop via the online Battle.net shop, maar niet meer in-game. Maar ook dan zullen die alleen nog bruikbaar zijn in Wild mode.
En dat maakt veel duidelijk!
Battletag Vakasha#2284
Oh ja, de wings van de oude expansies...die moet ik ook nog eens kopen. Op zich zit ik nu op 8k gold, maar ja, ik ben eigenlijk van plan geen pre-order te doen voor de volgende expansie en dat op gold te doen. Om nou €50 voor een cardback te betalen is ook weer wat overdreven.Tektoon schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:16:
Ja? Oh grappig. Ik vind dat juist leuk om iets te hebben om naartoe te werken/grinden. Zo doe ik het op Asia ook (nog twee OniK wings) Verder koop ik ook bijna geen pakjes op een nieuwe account, al heb ik natuurlijk die kaarten al op een andere account dus dat is niet helemaal goed te vergelijken.
Ik realiseer me nu dat elke account dus 2 legendaries bij de start krijgt. Een alternate hero voor de solo missions en een random leg uit de eerste tien pakjes (waarvan je er acht gratis krijgt). Dat is wel geinig als je nog helemaal niks hebt (al blijft het matig in vergelijking met andere games).
Ik zou zelf de pre-order kopen omdat het per pakje goedkoper is dan gewoon pakjes halen. Die cardback zal me een worst wezen.Zarhrezz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:22:
[...]
Oh ja, de wings van de oude expansies...die moet ik ook nog eens kopen. Op zich zit ik nu op 8k gold, maar ja, ik ben eigenlijk van plan geen pre-order te doen voor de volgende expansie en dat op gold te doen. Om nou €50 voor een cardback te betalen is ook weer wat overdreven.
Heb zelf op het moment 2500g en 5000 dust opgespaard.
Ik hou er wel van om gimmicky decks te spelen, waardoor ik vaak veel kaarten uit een expansion nodig heb voor mijn decks. Vooral de epics en semi-speelbare legendaries kosten hierbij de nodige dust.
Midsummer Fire Festival begon op 5 juli en duurt twee weken.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:39:
het is zeker nog niet bekend wanneer dat festival start waarbij je wekelijks een gratis arena run kan doen? en wanneer eindigt dit dubbele gold event eigenlijk?
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Ik heb voor Un'Goro wel de pre-order gedaan (voor het eerst) mede vanwege de rotatie. Daardoor heb ik ook geen gold uitgegeven aan Un'Goro packs en heb ik nu zat om een pre-order aantal packs van gold te halen. Meer packs koop ik toch niet van een expansie, dus tja, goedkoop is duurder dan gratisxelfer schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:36:
Ik zou zelf de pre-order kopen omdat het per pakje goedkoper is dan gewoon pakjes halen. Die cardback zal me een worst wezen.
Heb zelf op het moment 2500g en 5000 dust opgespaard.
Aan de andere kant zou ik met het gold alle wings van oudere adventures kunnen unlocken en wel de pre-order doen...het is niet alsof ik die €50 niet kan missen voor een stukje hobby / entertainment per zoveel maanden. Aangezien ik geen Wild speel, zou ik de legendaries uit die wings weer kunnen dusten voor leuke legendaries uit de nieuwe set...tempting, tempting.
Ja, bekend probleem...ik doe niet aan net-decks en dan merk je toch dat er veel dust in epics gaat zitten. Dan nog hier en daar de verdwaalde legendary die je met een bepaald idee in gedachte craft en die gewoon niet werkt in een deck en de dust gaat hard.Ik hou er wel van om gimmicky decks te spelen, waardoor ik vaak veel kaarten uit een expansion nodig heb voor mijn decks. Vooral de epics en semi-speelbare legendaries kosten hierbij de nodige dust.
Gek dat je geen Wild speelt als je van gimmicky/niet-net-decks houdt. Heb juist zoveel meer lol aan Wild met mijn eigen fundecksZarhrezz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:28:
[...]
Ja, bekend probleem...ik doe niet aan net-decks en dan merk je toch dat er veel dust in epics gaat zitten. Dan nog hier en daar de verdwaalde legendary die je met een bepaald idee in gedachte craft en die gewoon niet werkt in een deck en de dust gaat hard.
Vind je dat niet zonde van ja geld en wat je er voor terug krijgt.Zarhrezz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:28:
Aan de andere kant zou ik met het gold alle wings van oudere adventures kunnen unlocken en wel de pre-order doen...het is niet alsof ik die €50 niet kan missen voor een stukje hobby / entertainment per zoveel maanden. Aangezien ik geen Wild speel, zou ik de legendaries uit die wings weer kunnen dusten voor leuke legendaries uit de nieuwe set...tempting, tempting.
Ik moet er niet aan denken om adventure kaarten te dissen voor een beetje dust dan kun je beter gewoon pakjes kopen.
Ik vind juist de adventure kaarten speciaal en zou ze nog niet voor 5 Legendary's na keuze willen missen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
En dan kijk ik verder nog wel hoeveel packs ik koop met gold.. ik zit nu op 9400 gold en 900 dust.
Ik disenchant zelf nooit kaarten, tenzij ik ze meer dan 2 keer (1 keer voor legendaries) heb natuurlijk.beuker19 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:39:
[...]
Vind je dat niet zonde van ja geld en wat je er voor terug krijgt.
Ik moet er niet aan denken om adventure kaarten te dissen voor een beetje dust dan kun je beter gewoon pakjes kopen.
Ik vind juist de adventure kaarten speciaal en zou ze nog niet voor 5 Legendary's na keuze willen missen.
De enige keer wanneer mijn kaarten door de shredder gaan is wanneer er een nerf plaats vindt en de kaarten full value opleveren.
Hierdoor mis ik nog steeds een flinke lijst met classic kaarten die ik voorheen wel had:
Molten Giant (E) 400
Ancient of Lore (E) 400
Keeper of the Grove (R) 100
2 Force of Nature (E) 800
Big Game Hunter (E) 400
Blade Flurry (R) 100
2 Arcane Golem (R) 200
2 Master of Disguise (R) 200
—————————————————
Totaal 2600
Allemaal kaarten die ik ooit gedust heb voor full value. Nu hoop ik ze te krijgen uit de Tavern Brawl pakjes, maar dat gaat nog niet echt heel erg hard moet ik zeggen
Dat kan alleen als je de eerste wing van die adventures nu al hebt. Overigens zou ik net als Beuker die legendaries niet gaan disenchanten voor wat dust. Dat is zo razend inefficiënt en daarbij: als je graag zelf non-meta decks bouwt zijn die legendaries erg leuk om mee aan de slag te gaan.Zarhrezz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:28:
[...]
Ik heb in het begin een tijdje gespeeld en daarna een hele tijd niet. Ik ben gestopt toen de eerste adventure er net was en pas weer gaan spelen tijdens Old Gods. Voor Wild mis ik dus volledige sets met enorm krachtige kaarten. Tegen Wild decks wordt ik vrijwel altijd compleet out-valued op kaarten als Dr. Boom etc. Om dat gat te dichten kost gewoon teveel dust. Dan investeer ik liever in kaarten die goed speelbaar en interessant zijn in Standard.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:38:
Gek dat je geen Wild speelt als je van gimmicky/niet-net-decks houdt. Heb juist zoveel meer lol aan Wild met mijn eigen fundecks
beuker19 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:39:
Vind je dat niet zonde van ja geld en wat je er voor terug krijgt.
Net voordat ze uit Standard gingen, heb ik de eerste wing van elk adventure met gold unlocked. Ik heb dus de optie om de volgende wings met gold te openen. Hoe ik het kopen van oude wings zie, is een gegarandeerde legenday om te dusten voor de prijs van 7 packs. Persoonlijk vind ik dat best een prima deal.Tektoon schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:02:
Dat kan alleen als je de eerste wing van die adventures nu al hebt. Overigens zou ik net als Beuker die legendaries niet gaan disenchanten voor wat dust. Dat is zo razend inefficiënt en daarbij: als je graag zelf non-meta decks bouwt zijn die legendaries erg leuk om mee aan de slag te gaan.
[ Voor 44% gewijzigd door Zarhrezz op 13-07-2017 11:14 ]
Ik vind sowieso de hele value proposition van disenchanten niet heel erg sterk.Tektoon schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:02:
[...]
Dat kan alleen als je de eerste wing van die adventures nu al hebt. Overigens zou ik net als Beuker die legendaries niet gaan disenchanten voor wat dust. Dat is zo razend inefficiënt en daarbij: als je graag zelf non-meta decks bouwt zijn die legendaries erg leuk om mee aan de slag te gaan.
Legendaries: 25% cashback (1600 crafting, 400 dusting)
Epics: 25% cashback (400 crafting, 100 dusting)
Rares: 20% cashback (100 crafting, 20 dusting)
Commons: 10% cashback (50 crafting, 5 dusting)
Voor legendaries en epics moet je er dus 4 inleveren om er 1 terug te krijgen en voor rares zelfs 5. Bij commons ga ik er voor het gemak maar vanuit dat je die niet hoeft te craften aangezien je er daar meer dan genoeg van uit pakjes kan halen.
Wat ik zelf altijd doe om de value te maximaliseren is om zo lang mogelijk te wachten met het craften van bepaalde kaarten. Hiermee vergroot ik de kans dat ik ze zelf uit een pakje kan halen en verlaag ik de kans op duplicates. Gelukkig kan je bij de volgende expansion naar hartelust alle legendaries craften zonder het risico op duplicates. Dat is wel echt een hele goeie wijziging.

Atlas#22744
Dit is voor mij het grootste probleem van Hearthstone. De interessantere kaarten, die waar je een deck omheen kunt bouwen, zijn meestal epic of legendary. Als zo'n experiment mislukt, ben je die dust min of meer kwijt. Ik zit nog met 4000 dust sinds Ungoro en best wat kaarten waar ik mee zou willen experimenteren, maar geen enkele is leuk genoeg om me te overtuigen de dustverspilling te riskeren. Als je de quests niet mee neemt dan brengt Ungoro eigenlijk weinig nieuws.xelfer schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:13:
Ik vind sowieso de hele value proposition van disenchanten niet heel erg sterk.
Legendaries: 25% cashback (1600 crafting, 400 dusting)
Epics: 25% cashback (400 crafting, 100 dusting)
Rares: 20% cashback (100 crafting, 20 dusting)
Commons: 10% cashback (50 crafting, 5 dusting)
Voor ik iets craft van een nieuwe set open ik ongeveer 50 pakjes en ga dan weer sparen of terug naar classic pakjes. Op die manier ben ik al zeker dat ik niets uit een pakje trek dat ik al gecraft heb. Met ongeveer 3 legendaries is de kans op duplicates klein, die aankomende wijziging helpt dus eigenlijk niet erg veel. Enige verschil is dat ik nu classic legendaries "mag" craften.xelfer schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:13:
Wat ik zelf altijd doe om de value te maximaliseren is om zo lang mogelijk te wachten met het craften van bepaalde kaarten. Hiermee vergroot ik de kans dat ik ze zelf uit een pakje kan halen en verlaag ik de kans op duplicates. Gelukkig kan je bij de volgende expansion naar hartelust alle legendaries craften zonder het risico op duplicates. Dat is wel echt een hele goeie wijziging.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Hoeveel highcost mana kaarten heb je dan? De verhoudingen moeten wel kloppen naar gelang het type deck dat je speelt. Maar de kleine kaarten moet je wel waarderen ja, lijken weinig impact maar het is belangrijk dat die slots gevuld zijn. Zelfs in een control deck.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 07:45:
Ik merk dat ik het in HS elke keer afleg als ik niet op turn 1 of 2 goede antwoorden heb op wat er op het board komt te liggen. Als ik pech heb en net wat hogere kaarten pak in het begin is het gg.
Zelf hou ik vaak de standaard aan van:Nitai schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:06:
[...]
Hoeveel highcost mana kaarten heb je dan? De verhoudingen moeten wel kloppen naar gelang het type deck dat je speelt. Maar de kleine kaarten moet je wel waarderen ja, lijken weinig impact maar het is belangrijk dat die slots gevuld zijn. Zelfs in een control deck.
75% 1-3 mana cost
20% 4-5 mana cost
5% meer dan 5 (maximaal)
Och, het hangt ervan af. Aggro decks hebben veel goedkope kaarten en Control decks meer dure kaarten om in 1x het bord te kunnen wipen of bevriezen.xelfer schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:51:
[...]
Zelf hou ik vaak de standaard aan van:
75% 1-3 mana cost
20% 4-5 mana cost
5% meer dan 5 (maximaal)
Precies, je kunt ook erg slim omgaan met deck searching en extra draws. Als je daar wat slimme combo's op verzint waardoor je sneller door je deck burned kun je flexibeler omgaan met dure of goedkopere kaarten. Dan ben je minder afhankelijk van elke draw. Dit bepaalt soms ook of je meer dure of goedkope kaarten in je deck kwijt kunt.winkbrace schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:37:
[...]
Och, het hangt ervan af. Aggro decks hebben veel goedkope kaarten en Control decks meer dure kaarten om in 1x het bord te kunnen wipen of bevriezen.
Er zijn wellicht een paar decks die af kunnen wijken van een low curve, maar zelfs die decks bevatten vaak nog 70% 1, 2 of 3 drops.winkbrace schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:37:
[...]
Och, het hangt ervan af. Aggro decks hebben veel goedkope kaarten en Control decks meer dure kaarten om in 1x het bord te kunnen wipen of bevriezen.
In Standaard is volgens mij alleen Jade Druid tegenwoordig nog een beetje gebalanceerd qua curve. Mage decks bevatten weliswaar de nodige 6-7+ mana kaarten (omdat dat de win conditie is en kaarten als Firelands Portal OP zijn), maar ze bevatten verder ook 20-24 kaarten van 3 mana of minder.
In Wild heb je nog dat Shaman control deck (wat ik zelf overigens vrij matig vind) waarbij de curve wat ruimer is. Reno decks kunnen het ook veroorloven om meer high cost kaarten te spelen.
Maar verder is het vaak turn 1, 2 en 3 spam of concede.
Is trouwens maar 240 gold...jij krijgt geen dubbel als "friend", alleen van je eigen questsRoyy90 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:18:
Heb de challenge a friend weer. Ben op zoek naar een trade zodat we beide 320 gold erbij krijgen. Iemand die kan en wil traden?

Jawel hoor. Was een bug waardoor je eerst maar 80 kreeg. Dit is opgelost. Inmiddels getrade met iemand en kreeg netjes 320 totaal erbij, maar de melding was nog steeds 80 terwijl ik er wel gewoon 160 bij kreeg. Visual bug dingetje.Zarhrezz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:11:
[...]
Is trouwens maar 240 gold...jij krijgt geen dubbel als "friend", alleen van je eigen quests

[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 15-07-2017 11:11 ]
Tja, iedereen zeuren over quest Rogue terwijl pirate Warrior onverminderd king-of-face blijft en op goede draw rond turn 3-4 toch wel lethal moet hebben.Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:10:
Hoe kan je dit nog leuk vinden om tegen te spelen. Een wapen wat nonstop geupgrade kan worden, in beurt 4 al een 7/6 wapen tegen mij wat alle taunt dood maakt wat ik speel. Echt om te kotsen dat deck.
Maar da's pas een paar jaar zo.
Tja...probleem met tech kaarten is dat de kans dat je die, na agressieve mulligan, voor turn 3 in je hand hebt nog steeds geen 50% is. Die kans wordt wel meer dan 50% als je beide opties 2x in je deck stopt, maar ja, dan heb je dus 4 slechte drops in je deck tegen alles wat geen wapen speelt.Tektoon schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:38:
Maar goed. Je kan natuurlijk gewoon een ooze in je deck stoppen. Er is net een nieuwe die je nog armor ook geeft.
Als het pirate-fest is op ladder pak ik quest Warrior, da's een sterke counter waarbij het counter-aspect deel van het deck is en niet een tech tegen iets dat je wellicht tegen gaat komen.
stap 1:

stap 2:

stap 3:

stap 4:
winst!
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Dat noem ik geen winnen das gewoon extended bmMofkees schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:42:
hop zo win je een game in arena:
stap 1:
[afbeelding]
stap 2:
[afbeelding]
stap 3:
[afbeelding]
stap 4:
winst!
nog 2x voor elkaar gekregenWognummer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:44:
[...]
Dat noem ik geen winnen das gewoon extended bmwel cool als het lukt hahaha

Die Paladin had een cheat in de vorm van Tarim (nog wel gewonnen..) en de arme priest had 3 turns achterelkaar taunts getopdeckt maar het mocht niet baten voor hem.
... uiteindelijk maar een magere 5-3, wel veel lol gehad
Op amazon.de kan man 10k coins kopen voor 71 euro. Pre-order is normaal 50 euro dus 5k coins, dat is dus maar 35,5e via coins. Hopelijk is er nog een "cash-back" als je met coins koopt.icemotion schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:10:
Ik ga denk ik de pre-order dit keer wel aanschaffen, gewoon als verjaardagskadootje aan mezelf. En de cardback is wel tof.
En dan kijk ik verder nog wel hoeveel packs ik koop met gold.. ik zit nu op 9400 gold en 900 dust.
edit: doh schijnbaar was er een aanbieding 35e voor 10k coins tijdens de prime day. Ik had nog gecheckt toen maar op een van de manieren zag ik die niet staan. Ennu is er inderdaad een 10% coin-back...
[ Voor 16% gewijzigd door Mofkees op 15-07-2017 21:17 ]
Een quote uit een interview met Ben Brode en het zal verdomme eens tijd worden ook want dit is imo. een van de meest vervelende kaarten uit de classic set.Ice Block matches some red flags for cards that maybe shouldn't be in Standard forever
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Mee eens...en natuurlijk stop ik 'em in elke Mage deck dat ik speel. Wie niet? En dat laatste zou reden genoeg moeten zijn om 'em naar de Hall of Fame te schuiven.beuker19 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:23:
Een quote uit een interview met Ben Brode en het zal verdomme eens tijd worden ook want dit is imo. een van de meest vervelende kaarten uit de classic set.
... of Kazan mystic terugbrengen! Dat was echt een goeie tech. Secret eater doet te weinig, alsof een minion buff iets doet in een "interactive" match.beuker19 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:23:
[...]
Een quote uit een interview met Ben Brode en het zal verdomme eens tijd worden ook want dit is imo. een van de meest vervelende kaarten uit de classic set.
Iemand challenge a friend delen?
*greedy bitch mode off*
Battletag: Iigy#2192
Aggresieve mage decklijsten spelen geen Ice block.. dode kaart, ze willen winnen voordat ze m ooit nodig hebben.Zarhrezz schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:25:
[...]
Mee eens...en natuurlijk stop ik 'em in elke Mage deck dat ik speel. Wie niet? En dat laatste zou reden genoeg moeten zijn om 'em naar de Hall of Fame te schuiven.
Op dit moment is dat misschien anders, omdat je te makkelijk secrets uit je deck vist en ze vervolgens ook gratis kan spelen waardoor de keuze te makkelijk is en je m toch in je deck stopt, maar Mech mage speelde zeker geen Ice Block.
Dat gezegd hebbende, Ice Block mag van mij ook uit standard, maar om andere redenen.
Als je zou gaan kijken naar kaarten die in ieder deck van een class zitten kan ik nog wel wat kaarten bedenken uit de classic en basic set. Fiery war axe en Innervate bijvoorbeeld
Ik heb de quest ook en wil best tradenmosselmossel schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:34:
*greedy bitch mode on*
Iemand challenge a friend delen?
*greedy bitch mode off*
Ik heb HS weer opgepakt toen Old Gods net uit was. Het hele mech-Mage heb ik dus gemist. Echt agro-mage heb ik eigenlijk nooit gezien, alleen tempo en OTK eigenlijk. Niet bepaald Ice Block free. Nu hebben we er een 'Pluk Ice Block uit je deck' 2-drop met nette stats bij en is het helemaal bonus, al is het alleen maar om je deck uit te dunnen.icemotion schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:53:
Aggresieve mage decklijsten spelen geen Ice block.. dode kaart, ze willen winnen voordat ze m ooit nodig hebben.
Op dit moment is dat misschien anders, omdat je te makkelijk secrets uit je deck vist en ze vervolgens ook gratis kan spelen waardoor de keuze te makkelijk is en je m toch in je deck stopt, maar Mech mage speelde zeker geen Ice Block.
Dat gezegd hebbende, Ice Block mag van mij ook uit standard, maar om andere redenen.
Combineer dat met het feit dat het gewoon geen leuke mechanic is en ik zou 'em ook graag uit Standard zien gaan. Vanmorgen ook weer zo'n game...3 beurten op rij Ice Block. Uiteindelijk wel gewonnen op dubbele Consecration omdat hij er vanuit ging dat (weer) een Frost Nova 'em weer een beurt verder zou helpen richting Fireball cycle.
Fiery War Axe is er ook zo eentje ja. Innervate heb ik minder moeite mee. Het gaat mij ook om de impact op een partij en hoe leuk het voor iedereen blijft. Ice Block is gewoon niet leuk. Innervate is een combo-kaart die op zichzelf niet veel doet maar waar leuke plays mee mogelijk zijn...prima wat mij betreft. Fiery War Axe is sterk maar vooral de combinaties erop zijn niet leuk; Upgrade is goedkoop, basic set en de combinatie van de twee neigt richting unfair. Mijn probleem zit vooral in de early-game impact...een class-specific 5-6 drop die in elk deck zit, heb ik niet zo'n moeite mee (zeg, Highmane). Zeker niet als het een minion is...daar kun je interactie mee hebben en dan is het een stuk minder saai / eenzijdig.Als je zou gaan kijken naar kaarten die in ieder deck van een class zitten kan ik nog wel wat kaarten bedenken uit de classic en basic set. Fiery war axe en Innervate bijvoorbeeld
Ik kan dit niet vinden in de blizzard forums.
[ Voor 5% gewijzigd door winkbrace op 16-07-2017 21:01 ]
Het klopt. Beter even wachten met het openen van pakkies inderdaad.winkbrace schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:00:
Vanaf de volgende expansion kun je geen legendaries meer krijgen die je al hebt. Is het dan zo dat het beter is om de packs die je nu wint in arena pas te openen als Knights of the Frozen Throne uit is?
Ik kan dit niet vinden in de blizzard forums.
https://us.battle.net/hea...rd-pack-changes-6-22-2017
Battletag: Iigy#2192
Mijn vriendin verdiept zich niet echt in Hearthstone, maar nadat ik een Midrange hunter deck voor haar gebouwd heb is ze toch rank 13 geworden. Play on curve is toch blijkbaar wel een goede tactiek.
Dit topic is gesloten.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.