• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
PaYnE81 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:55:
Jongens doe dat gebek vecht even lekker in een private ofzo.....
Gewoon niet meer op hem reageren dan zijn we er zo vanaf maar iets met een rode lap enzo :+

hier al 5 dagen HS niet meer aangeraakt SC2 is gewoon een bagger(verslavend)spel :P
mat.hi.as schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:55:
Vraagje over dat streamen: is dat real-time? Dus stel dat je (niet ik, ik kom niet zo hoog :+) tegen Kibler speelt, kan je z'n stream bekijken om te zien welke kaarten hij in z'n hand heeft?
De meeste streamers hebben geen delay aan staan, er is wel een delay van iets van 10-15 seconden door het streamen zelf, dus je hebt een minuut om de ander zijn deck te bestuderen.

Je ziet het vaak ook direct, dan speelt iemand tegen een bekende streamer en dan duurt turn 1 opeens de volledige tijd. Ik heb gisteren bij Kibler sowieso 2x een stream sniper gezien, 1 was gewoon overduidelijk aan het snipen, en de ander zat zelfs in chat. Tevens won hij beide.

Dit is ook tevens waarom de meeste spelers off-stream doen ladderen aan het einde van de maand. Amaz is bijvoorbeeld zo'n speler, veel zien hem als een 'matige' speler (voor een pro), maar als hij aan het streamen is dan wordt hij enerzijds gesniped, maar anderzijds is hij ook veel te veel bezig met zijn stream. Off stream haalt hij echter wel makkelijk top 100.

[ Voor 19% gewijzigd door Benjamin- op 17-11-2015 16:00 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-12 17:49
Reno Jackson is een goede kaart mits je om z'n "drawback" heen kan spelen. Feitelijk kan je hier omheen spelen bij Mill/Control decks die veel drawen, waar je hem dan tegen Fatigue aan speelt, of je speelt een deck met zo weinig mogelijk/geen duplicates en dan is het gewoon een overpowered Antique Healbot.

Nadeel is dat voor de Highlander speelstijl je veel verschillende goede class kaarten nodig hebt, dus dan vallen Rogue/Shaman/Hunter (en Druid?) eigenlijk al vrijwel direct buiten de boot, wat wel jammer is en hopelijk lossen ze dit op in toekomstige sets. :)

EDIT:
Voor degene die dit nog niet wisten: https://twitter.com/bdbrode/status/666359351980920832
Nu wel. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 17-11-2015 16:02 ]

5700X | RX 6600

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12 11:18

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Benjamin- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:57:
[...]

De meeste streamers hebben geen delay aan staan, er is wel een delay van iets van 10-15 seconden door het streamen zelf, dus je hebt een minuut om de ander zijn deck te bestuderen.

Je ziet het vaak ook direct, dan speelt iemand tegen een bekende streamer en dan duurt turn 1 opeens de volledige tijd. Ik heb gisteren bij Kibler sowieso 2x een stream sniper gezien, 1 was gewoon overduidelijk aan het snipen, en de ander zat zelfs in chat. Tevens won hij beide.
Haha wel gerechtigheid dus gelukkig :P zou het wel sneu vinden om zo te winnen maar dat is een andere discussie ^^
Is het ook, al doen sommige mensen het weer om een andere reden. Zo heeft Forsen veel snipers die hem proberen te irriteren, dan speelt hij Freeze Mage en dan proberen ze tegen hem te spelen en dan spelen ze 2x Kezan. Geeft wel hilariteit aan de stream, en zo erg vind Forsen dat ook weer niet, chat gaat helemaal los en zijn inkomsten gaan omhoog.
PCBaas schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:59:
Reno Jackson is een goede kaart mits je om z'n "drawback" heen kan spelen. Feitelijk kan je hier omheen spelen bij Mill/Control decks die veel drawen, waar je hem dan tegen Fatigue aan speelt, of je speelt een deck met zo weinig mogelijk/geen duplicates en dan is het gewoon een overpowered Antique Healbot.

Nadeel is dat voor de Highlander speelstijl je veel verschillende goede class kaarten nodig hebt, dus dan vallen Rogue/Shaman/Hunter (en Druid?) eigenlijk al vrijwel direct buiten de boot, wat wel jammer is en hopelijk lossen ze dit op in toekomstige sets. :)
Inderdaad, sommige classes hebben echt geen kans.

Ik vraag me af of Priest nog wat word, Priest is wel echt een class met heel erg veel goede individuele kaarten, volgens mij zou een dragon variant ook zeker kunnen werken. De vraag is echter hoe belangrijk die heal is voor Priest.
Warrior vind ik tevens ook moeilijk te beoordelen, ze hebben wel een hoop goede kaarten, maar het hele armor gedeelte werkt hier nogal tegen. De Warrior decks die ik wel heb gezien hadden nog steeds een hoop kaarten x2.

EDIT: http://www.hearthpwn.com/...nd-lokshadow-reno-warrior
Die is rank 4 gegaan met Reno. Prijzig deck, maar als je graag Warrior speelt, dan is dit wel een tof deck om te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 17-11-2015 17:21 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Wognummer schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:57:
[...]

Gewoon niet meer op hem reageren dan zijn we er zo vanaf maar iets met een rode lap enzo :+

hier al 5 dagen HS niet meer aangeraakt SC2 is gewoon een bagger(verslavend)spel :P
Fallout 4 kan er anders ook wat van :P al doe ik wel snel mijn Daily's omdat wel door wil sparen voor wanneer ik weer meer ga spelen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:21
Ik zag een leuke bijnaam voor reno jackson.. Chemo jackson, the cure against cancer :D

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 12:12
Tip voor nieuwe spelers: niet spelen tussen 18:00 en 22:00. Hopeloos geslacht wordt je dan.

• aicaramba
Mijn inspire deck werkt vandaag wel weer.. Van rank 18 naar 13 zonder te verliezen.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dan pijnlijke moment dat je die 9/7 man krijgt uit warlock decks jat uit het deck door spelslinger, maar je alsnog verliest door 2 perfecte boom bots :( .

Revange is gehaalt, moest weer tegen een warlock. Heb met mn tombstone al mooi wat controle gekregen, speel mn trek 2 kaarten kaart, geeft mn tombstone een priest minion die elke kaart draw 1 goedkopermaakt ( kaart nog nooit gezien). Daarna gaf hij op.

[ Voor 45% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-11-2015 18:52 ]

aicaramba schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:47:
Ik zag een leuke bijnaam voor reno jackson.. Chemo jackson, the cure against cancer :D
_O-

Ik kwam ook weer legendarisch veel smorc decks tegen. Het geeft wel extra veel voldoening als je een Eboladin verslaat door fatigue :D.
Zojuist op rang 4 aangekomen met mijn zelf gebouwd Hunter deck.

http://www.hearthpwn.com/decks/371974-sticky-hunter

Nooit verwacht dat het met dit deck zou lukken. 57,7% winrate op dit moment.

Enige echte insta-loss is Freeze Mage. Zeker de Reno variant. De insta-wins zijn Warlock, Warrior en in iets mindere mate Druid.
astie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:06:
Zojuist op rang 4 aangekomen met mijn zelf gebouwd Hunter deck.

http://www.hearthpwn.com/decks/371974-sticky-hunter

Nooit verwacht dat het met dit deck zou lukken. 57,7% winrate op dit moment.

Enige echte insta-loss is Freeze Mage. Zeker de Reno variant. De insta-wins zijn Warlock, Warrior en in iets mindere mate Druid.
Bijzonder deck, nice dat je er al op rank 4 mee bent gekomen.

Hoe goed is Unleash the Hounds als er verder geen synergy is? Zou een KC dan niet beter zijn? Minder variabel met je attacks, maar wel vaak meer burst, plus werkt goed tegen minions achter een taunt.
En hoe goed is Eaglehorn nog tegenover Glaivezooka wanneer je geen secrets hebt?
Heb je ook al Feign Death geprobeerd? Zie best wel wat value in je deck voor die kaart.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Heb de 1ste week gescoord.

Als je alles tot de heroic battles doet, dan heb je alle kaarten van die week he?
Turfschipper schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:24:

Als je alles tot de heroic battles doet, dan heb je alle kaarten van die week he?
Ja, heroic is puur als extra uitdaging en om uiteindelijk de cardback te krijgen.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Turfschipper schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:24:

Jep :)

Ben zelf als f2p beginner ook voor eerste wing van explorers gegaan (als eerste wing, heb geen naxx of brf), vond het best leuk moet ik zeggen.
Ook dat ontsnap event was wel grappig, ik had gewoon een deck gemaakt met allemaal taunt minions :)

Voorlopig geen naxx/pakjes dus voor mij :)
Zit nu weer op 140 gold.

Kan iemand me dat rerollen van quets even simpel uitleggen?
Want ik complete nu alles, maar lees dat je eigenlijk moet rerollen naar 60+.

Maar dan verlies je toch steeds 1 quest? Je krijgt toch maar 1 nieuwe per dag?
Dus voorbeeld:
dag 1: 40 complete
dag 2: 40 complete
dag 3: 40 complete
dag 4: 40 complete
totaal 160.

En nu met wachten:
dag 1: 40, wachten
dag 2: 40, 40, wachten
dag 3: 40, 40, 40 wachten
dag 4: 60 (rerolled), 40, 40
totaal: 140
Dat geeft dan toch minder punten?

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ok, cheers mensen.

Die spaar ik ff op, geen zin om elke week die dekjes aan te passen.

Heb al enkele kaarten van dit avontuur in mijn dekjes gedaan. Heb er niet echt veel vertrouwen in.

[ Voor 36% gewijzigd door Turfschipper op 17-11-2015 23:43 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Iedere dag krijg je 1 quest en mag je eenmaal rerollen (elke quest die je hebt). Je krijgt dan direct een nieuwe quest. Heb je nu dus een quest voor 60, en krijg je morgen een nieuwe voor 40, kan je die van 40 morgen direct rerollen in de hoop op een betere quest. Je zou ook die van 60 kunnen rerollen, als je die niet leuk vindt, zoals bijvoorbeeld x wins met een class die je niet leuk vindt.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 13:56
JBplap schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:36:
Kan iemand me dat rerollen van quets even simpel uitleggen?
Want ik complete nu alles, maar lees dat je eigenlijk moet rerollen naar 60+.

Maar dan verlies je toch steeds 1 quest? Je krijgt toch maar 1 nieuwe per dag?
Dus voorbeeld:
dag 1: 40 complete
dag 2: 40 complete
dag 3: 40 complete
dag 4: 40 complete
totaal 160.

En nu met wachten:
dag 1: 40, wachten
dag 2: 40, 40, wachten
dag 3: 40, 40, 40 wachten
dag 4: 60 (rerolled), 40, 40
totaal: 140
Dat geeft dan toch minder punten?
"Je krijgt toch maar 1 nieuwe per dag" klopt in de betekenis dat de hoeveelheid quests die je hebt maar 1 keer per dag stijgt. Maar de reroll komt daar nog naast. Je verliest dus nooit quests*, het is een gratis kans om je opbrengst te verhogen, maar deze is alleen die dag bruikbaar. Om je opbrengst te verhogen wil je de reroll dus zo vaak mogelijk gebruiken.

Met 3 quests in je lijst heb je meer mogelijkheden om je opbrengst te verhogen dan met 1 quest. Als je in jouw eerste voorbeeld alles meteen complete en de derde dag een 60 quest krijgt, dan wil je die niet rerollen en ben je dus je reroll kwijt. Als je niet had gecomplete dan had je nog 2 40 quests van de dagen ervoor om te rerollen.

(* tenzij je 3 quests hebt en niks complete natuurlijk (oja, en er lijkt een soort bug te bestaan waardoor je soms rerolls mee kan nemen als je al 3 quests hebt.))
Gemiddeld leveren je quests ongeveer 50 gold op, dus een 50 gold quest is redelijk, ik zou die dan ook bewaren afhankelijk of je die class graag speelt.

3/3 tegen Freeze Mage met Renodin. :D
Ze spelen trouwens echt niet slecht, ze verwachten alleen niet de extreme hoeveelheid heal. Tegen Freeze Mage speel ik ook zoveel mogelijk standaard kaarten, zelfs wanneer het niet helemaal past in mijn curve, de late game win ik toch, dus zolang zij denken dat het standaard Midrange is, is dat alleen maar een voordeel voor mij.

EDIT: Sta nu 6-1 tegen Hunter, mijn verloren potje was tegen een Face Hunter, miste mijn healing en trok echt extreem slecht. Shit happens. Tegen Druid 3-1, Mage 3-1 (3x win tegen Freeze, 1 verloren potje tegen een goddelijke Mechmage met 2x Mechwarper :P) en verder of 50% of 100% door beperkte hoeveelheid (max 2). Sta nu in totaal 18-7.

Zit er aan te denken om Faceless voor Avenging Wrath om te wisselen, ik merk dat ik removal het meeste mis, in de meeste losses was het omdat ik niets had om het veld te verwijderen.

[ Voor 88% gewijzigd door Benjamin- op 18-11-2015 02:27 ]

• Nieuwevolger
Zijn er tijdstippen dat tegenstanders gewoon slechter zijn? Speel nu arena met op papier een kut deck. Sta nu op 3-0.
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:59:
Zijn er tijdstippen dat tegenstanders gewoon slechter zijn? Speel nu arena met op papier een kut deck. Sta nu op 3-0.
Wellicht zijn er nu meer goede spelers die nieuwe decks in ranked aan het testen zijn? :)

Deze spelers kan je dus niet tegen komen in Arena.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je deck niet zo slecht is als je dacht :).

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
mat.hi.as schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:55:
Vraagje over dat streamen: is dat real-time? Dus stel dat je (niet ik, ik kom niet zo hoog :+) tegen Kibler speelt, kan je z'n stream bekijken om te zien welke kaarten hij in z'n hand heeft?
Redelijk real-time. Veel streamers hanteren een vertraging van 30 seconden, soms nog wat langer.
Streamsnipen is voor sommige streamers wel echt een dingetje. Hoewel je wel ziet dat de meer ervaren spelers er nog steeds redelijk omheen kunnen spelen.

Blijft een dingetje dat een streamsniper nog steeds een groot deel van je hand kan zien als je streamt, en dat kan natuurlijk flink in je nadeel werken als je bijvoorbeeld combo pieces aan het sparen bent.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nog even voor de geïnteresseerden:

Een sfeer-impressie van de Fireside Gathering afgelopen zondag :D

YouTube: Fireside Gathering Bibliotheek Kerkrade 2015

[ Voor 25% gewijzigd door Darkfreak op 18-11-2015 09:56 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Sypheron schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:51:
[...]

Redelijk real-time. Veel streamers hanteren een vertraging van 30 seconden, soms nog wat langer.
Streamsnipen is voor sommige streamers wel echt een dingetje. Hoewel je wel ziet dat de meer ervaren spelers er nog steeds redelijk omheen kunnen spelen.

Blijft een dingetje dat een streamsniper nog steeds een groot deel van je hand kan zien als je streamt, en dat kan natuurlijk flink in je nadeel werken als je bijvoorbeeld combo pieces aan het sparen bent.
Treurig hoor, dat dat zo moet. Dan ben je wel echt zielig.

• Runnyeye
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07-2023
Hallo,

ik ben de afgelopen maand eens begonnen met Heartstone, zoals zovelen vind ook ik het leuk en verslavend.
Echte resultaten zijn er nog niet, Arena is maximaal een 3-2 en in de ranked nog niet verder dan 20 gekomen.

Ik zoek wat 'friends' om partijen te kunnen bekijken voor mn daily en om meer partijen van anderen te kunnen volgen.

Mijn tag: Runnyeye#2656

Cheers,

• mat.hi.as
We hebben een spelerslijst: https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom. Je mag mij ook toevoegen (ook beginnend, rank 18-16 ongeveer): Xytreyum#2853 :) .

[ Voor 32% gewijzigd door mat.hi.as op 18-11-2015 11:08 ]

Benjamin- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:17:
[...]

Bijzonder deck, nice dat je er al op rank 4 mee bent gekomen.

Hoe goed is Unleash the Hounds als er verder geen synergy is? Zou een KC dan niet beter zijn? Minder variabel met je attacks, maar wel vaak meer burst, plus werkt goed tegen minions achter een taunt.
En hoe goed is Eaglehorn nog tegenover Glaivezooka wanneer je geen secrets hebt?
Heb je ook al Feign Death geprobeerd? Zie best wel wat value in je deck voor die kaart.
UTH is ook de kaart waar ik erg over twijfel. KC heb ik al geprobeerd, bijna nooit value mee bij dit deck. Ik probeer het vanwege Kel' ook zoveel mogelijk minion based te houden.

Ik denk dat ik UTH ga vervangen voor Dessert Camel als deze uit is.

FD heb ik ook al geprobeerd. Te weinig value.

De Eaglehorn Bow zal ik eens vervangen voor een 2e Glaivezooka. In de eerste versies van het deck had ik geen wapens in zitten maar ik merkte toch dat deze erg goed waren in het pakken en behouden van urly boardcontrol (duhhh).
Tnx voor de tip!
Runnyeye schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:04:
Hallo,

ik ben de afgelopen maand eens begonnen met Heartstone, zoals zovelen vind ook ik het leuk en verslavend.
Echte resultaten zijn er nog niet, Arena is maximaal een 3-2 en in de ranked nog niet verder dan 20 gekomen.

Ik zoek wat 'friends' om partijen te kunnen bekijken voor mn daily en om meer partijen van anderen te kunnen volgen.

Mijn tag: Runnyeye#2656

Cheers,
killerbeuker#2427

Sypheron schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:51:
[...]

Als jij 30 seconden delay hebt, dan is je connectie niet optimaal (bufferen enz), zelf zit ik rond de 10-15 seconde. Kan je makkelijk controleren bij mensen die chat in scherm hebben.

Je ziet dat de meeste streamers verder geen delay gebruiken, onbekende streamers zijn sowieso onbekend, en als je dan een delay hebt met een paar viewers, dan ben je ze heel snel kwijt, en grote streamers accepteren het snipen gewoon en houden zich wederom meer bezig met chat.
Uitzonderingen zijn vaak wanneer ze in open tournaments spelen, of wanneer ze een race naar ranked doen (vooral mensen zoals Xixo), of wanneer ze salty zijn (Reynad).

Ik heb alleen gezien dat streamers 5 min. delay hadden toen ze zich nog konden plaatsen voor het WC Hearthstone maar, voor de rest niet omdat het ook gewoon minder leuk is ivm. alle RNG en Play's en interactie met de chat wat juist Hearthstone zo'n populaire stream game maakt.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12 15:55

Freelance

(..)

De brawl van deze week is wel geinig, elke beurt de keus uit drie kaarten. :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Had wel een grappig potje, turn 3 Astral Communion, toen wat draws, board control, en toen speelde hij een Ysera... ik denk shit, hoe kom ik daar doorheen... en jahoor, Deathwing. :D

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Brawl is fun; al heb ik nu al 2 potten gespeeld met druid die ik binnen 2 beurten gewonnen had.. Pirate spelen met coin en dan t2 daar een Mark of the wild op gooien en mensen gaan spontaan conceden :s

• PCBaas
:*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MEFe2JW.jpg

5700X | RX 6600

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
icemotion schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:40:
Brawl is fun; al heb ik nu al 2 potten gespeeld met druid die ik binnen 2 beurten gewonnen had.. Pirate spelen met coin en dan t2 daar een Mark of the wild op gooien en mensen gaan spontaan conceden :s
Ja, omdat het Brawl is. Je verliest niets als je concede. Er is geen incentive om door te spelen als je achter staat. Daar zouden ze eigenlijk iets aan moeten doen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rone schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:49:
[...]

Ja, omdat het Brawl is. Je verliest niets als je concede. Er is geen incentive om door te spelen als je achter staat. Daar zouden ze eigenlijk iets aan moeten doen.
Yup. Ik concede al zodra mijn tegenstander een onwijze slomie is.

Vicariously I live while the whole world dies

Is dit een casual deck ?
Anders mis ik wel kaarten als Belcher, Prep, Sprint, Oil, Healbot,Farseer en assassin's blade om genoeg controle te houden om überhaupt Reno in je deck te stoppen.
Het lijkt nu wel op een face deck met wat late game kaarten en vraag me ook af wat ik hier van moet vinden.

De Brawl lijkt heel veel op de Arena want ook hier zie je dat declasses met de beste class kaarten enorm zijn zoals Paladin(insane), Mage, Druid en Hunter

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 18-11-2015 20:19 ]

• PCBaas
beuker19 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:16:
[...]

Is dit een casual deck ?
Anders mis ik wel kaarten als Belcher, Prep, Sprint, Oil, Healbot,Farseer en assassin's blade om genoeg controle te houden om überhaupt Reno in je deck te stoppen.
Het lijkt nu wel op een face deck met wat late game kaarten en vraag me ook af wat ik hier van moet vinden.
Yea voorlopig is het een casual deck, want ik moet het nog uitvoerig testen. Prep, Sprint, Healbot, Farseer en Assassin's Blade zijn btw allemaal zwaar *** in Tempo Rogue en ik heb Reno er hier puur ingedaan omdat het de meest efficiente heal kaart in de game (en eigenlijk ook de enige heal kaart die uberhaupt nuttig is voor Rogue).

De non-Highlander versie (wel een ladder deck) ziet er namelijk zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qokd7Ls.png

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 18-11-2015 20:33 ]

5700X | RX 6600

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Jeweled Scarabs zijn wel komisch af en toe :')

http://i.imgur.com/aypiCPy.jpg

Mijn YouTube

Zojuist een ranked potje tegen An1ma gespeelt. Altijd leuk om bekende op de ladder tegen te komen.
Ik rank 4 met mijn Sticky Hunter en An1ma rank 5 met Reno Warlock.

Was een leuke pot An1ma en hopelijk tot snel weer op de ladder!
Waarom Gnome en niet Southsea Deckhand?

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
astie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:48:
Zojuist een ranked potje tegen An1ma gespeelt. Altijd leuk om bekende op de ladder tegen te komen.
Ik rank 4 met mijn Sticky Hunter en An1ma rank 5 met Reno Warlock.

Was een leuke pot An1ma en hopelijk tot snel weer op de ladder!
Was inderdaad een leuke pot, het grappige was dat we pas na turn 7 door hadden dat we tegen elkaar speelde.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• PCBaas
Benjamin- schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:37:
[...]

Waarom Gnome en niet Southsea Deckhand?
Clockwork Gnome had ik er oorspronkelijk ingedaan vanwege synergy met VanCleef en Violet Teacher, maar Deckhand zou inderdaad ook best kunnen. Misschien is het een beter idee om Argent Horserider te vervangen voor Deckhand in plaats van de Gnome?

5700X | RX 6600

Hehehe inmiddels al 8-0 met super duper Midrange Zoo en zit nu op een streak van rank 13 naar 8.
Moet wel zeggen dat ik net wel een geweldige draw had met turn 1 Egg turn 2 Egg turn 3 Void Terror Turn 4 Defender ;) ......Concede :D

Trouwens uit mijn Brawl pakje ook mijn 2e Bane of Doom en heb inmiddels al weer 2000 dust een weet eigenlijk niet eens welke Legendary ik moet craften ;(
Jullie nog ideeën voor een deck die het goed doet op het moment O-) en waar een specifieke Legendary voor nodig is.
Zat zelf te denken aan Confessor Paletress(Control Priest maar RNG ?)Malygos, TBK (zien hem bijna nooit meer) Nexus-Champion Saraad(Tempo Mage , Inspire decks) Bloodmage Thalnos (Staple in Freeze Mage en Oil Rogue maar daar mis ik Van Cleef ook nog in.

[ Voor 53% gewijzigd door beuker19 op 18-11-2015 23:49 ]

PCBaas schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:36:
[...]

Clockwork Gnome had ik er oorspronkelijk ingedaan vanwege synergy met VanCleef en Violet Teacher, maar Deckhand zou inderdaad ook best kunnen. Misschien is het een beter idee om Argent Horserider te vervangen voor Deckhand in plaats van de Gnome?
Ik ben geen Rogue speler en jij hebt dit deck zelf in elkaar geknutseld dus jij begrijpt de synergie in de dat deck vast beter, maar ik weet wel waarom Deckhand veel wordt gespeeld, het is namelijk een 2 mana kaart voor 1 (Bluegill is de andere 2-1 met charge), die enerzijds zorgt voor combo, en anderzijds ook gelijk hele goede synergy met Oil e.d. heeft.
Horserider is natuurlijk lastiger om combo mee te doen.
Dus de vraag is dan, hoeveel is die Divine Shield waard?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

beuker19 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:36:
Hehehe inmiddels al 8-0 met super duper Midrange Zoo en zit nu op een streak van rank 13 naar 8.
Moet wel zeggen dat ik net wel een geweldige draw had met turn 1 Egg turn 2 Egg turn 3 Void Terror Turn 4 Defender ;) ......Concede :D

Trouwens uit mijn Brawl pakje ook mijn 2e Bane of Doom en heb inmiddels al weer 2000 dust een weet eigenlijk niet eens welke Legendary ik moet craften ;(
Jullie nog ideeën voor een deck die het goed doet op het moment O-) en waar een specifieke Legendary voor nodig is.
Zat zelf te denken aan Confessor Paletress(Control Priest maar RNG ?)Malygos, TBK (zien hem bijna nooit meer) Nexus-Champion Saraad(Tempo Mage , Inspire decks) Bloodmage Thalnos (Staple in Freeze Mage en Oil Rogue maar daar mis ik Van Cleef ook nog in.
Confessor Palatress kan ik je van harte afraden. Van een legendary verwacht je dat hij meteen het spel omgooit en bij de Confessor is het teveel RNG. Als je al board control hebt heb je tenminste nog 2 of meer beurten om een fatsoenlijke legendary eruit te krijgen, maar ik heb al te vaak een Edwin van Cleef of een panda eruit gehaald. De enige reden waarom ik hem niet gedust heb is omdat hij golden is en dus ook golden legendaries geeft :P

Te enige echte nuttige legendarys op dit moment die jij opnoemt is Bloodmage Thalnos.
Ik vond het raar voelen om 1600 dust uit te geven aan een 2 mana minion met 1/1 stats.

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:05
Gisteren uit me Brawl pakje een gouden Lord Jaraxxus :) Ga maar eens een leuk Warlock deck maken

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Daantj schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:14:
Gisteren uit me Brawl pakje een gouden Lord Jaraxxus :) Ga maar eens een leuk Warlock deck maken
Nice! Ik had een gewone uit mijn Brawl pack, daar was ik al blij mee.. maar gold is nog awesomer
An1mA schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:43:
[...]

Was inderdaad een leuke pot, het grappige was dat we pas na turn 7 door hadden dat we tegen elkaar speelde.
Zag jij het aan het vage hunter deck dat je tegen had? :)
Ik baal er van dat ik nog nooit een nieuw deck ben tegen gekomen op de ladder :o. Heb iedere game tot nu toe nog gespeeld tegen bestaande decks als Secret Paladin (ongeveer 50% van de tijd de laatste paar dagen), Zoo en Face Hunter.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik speel sinds een paar dagen met renolock en het speelt verrassend leuk! reno laat ik standaard in mijn starting hand als ik hem vind. Heerlijk om te zien dat er veel facedecks zijn en nadat ik reno gedropped heb ze meteen conceden :)

gister uit brawl pack bloodmage thalnos, had ik nog niet dus mooi meegenomen.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12 14:24

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

xelfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:59:
Ik baal er van dat ik nog nooit een nieuw deck ben tegen gekomen op de ladder :o. Heb iedere game tot nu toe nog gespeeld tegen bestaande decks als Secret Paladin (ongeveer 50% van de tijd de laatste paar dagen), Zoo en Face Hunter.
Heb al tegen reno decks gespeeld, tegen summoning stone rogue (erg leuk, wel lage winrate) en nog wat andere decks. Ik blijf dan ook bewust onder rank 15. Omdat mensen daar gewoon lekker lol zitten te schoppen :D

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:38

Malygos of Thalnos zou ik zeggen. Malygos is best wel eens bruikbaar, echt een om deck om te bouwen.

Ik speel op dit moment het Reno highlander mage deck van Kibbler, erg gaaf. Net nog weer een freezemage die me bijna dood had, 11 leven en 2 fireballs in hand.
En dan.... reno concede :)
En nog een handlock tot aan fatigue, beide heel laag en daar is Reno weer.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

IdieEasy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:09:
[...]

Heb al tegen reno decks gespeeld, tegen summoning stone rogue (erg leuk, wel lage winrate) en nog wat andere decks. Ik blijf dan ook bewust onder rank 15. Omdat mensen daar gewoon lekker lol zitten te schoppen :D
Hmm, het meest originele deck wat ik tegen ben gekomen deze week is Oil Rogue :(. Wellicht speel ik te weinig en zit ik (daardoor) te laag op de ladder om originaliteit tegen te komen.

Reno Warlock ziet er overigens wel uit als een leuk deck om te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 19-11-2015 12:29 ]

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12 14:24

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

xelfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:18:
[...]

Hmm, het meest originele deck wat ik tegen ben gekomen deze week is Oil Rogue :(. Wellicht speel ik te weinig en zit ik (daardoor) te laag op de ladder om originaliteit tegen te komen.

Reno Warlock ziet er overigens wel uit als een leuk deck om te spelen.
Het was bij mij op rank 17/18. Dus te laag zou moeilijk worden :P. Nou speel ik nu ook allemaal troll decks, dus misschien houdt blizzard daar rekening mee :P (denk het niet ;))
marcovandam schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:13:
[...]

Malygos of Thalnos zou ik zeggen. Malygos is best wel eens bruikbaar, echt een om deck om te bouwen.

Ik speel op dit moment het Reno highlander mage deck van Kibbler, erg gaaf. Net nog weer een freezemage die me bijna dood had, 11 leven en 2 fireballs in hand.
En dan.... reno concede :)
En nog een handlock tot aan fatigue, beide heel laag en daar is Reno weer.
Dat is wel leuk maar eigenlijk helaas weer het tegenovergestelde dan waar op gehoopt werd waar deze kaart goed voor is.
Het lijkt erop dat deze kaart beter werk tegen andere control/midrange decks werk dat tegen een Face Hunter want gisteren eindelijk weer eens wat streams bekeken van Trump en Forsen en ook die wonnen meer van Reno decks dan dat ze verloren omdat ze hem niet trokken , hij niet werkte of dat ze zo ver achter lagen dat ze alsnog verloren.

IdieEasy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:46:
[...]

Het was bij mij op rank 17/18. Dus te laag zou moeilijk worden :P. Nou speel ik nu ook allemaal troll decks, dus misschien houdt blizzard daar rekening mee :P (denk het niet ;))
Hmm wel apart dan. Wellicht zitten de relaxte casual spelers wat hoger op de ladder en de tryhards met een kleine collectie op de ranks 13 tot 10 ofzo :).

Vandaag en gisteren overigens 8 games gespeeld:
- 4 Face Hunter
- 3 Secret Paladin
- 1 Oil Rogue

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 19-11-2015 13:21 ]

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Pff! Ben ik de enige die bij de brawl (soms ook met discover) het scherm aanziet voor het startscherm.
En dus altijd de kaart aanklik die je niet wilt (als in mulligan...) :(
Al menig brawl door verloren, verder issie wel leuk! Vind sowieso het discover-mechanisme heel leuk!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Hallo allemaal, ben nu 2 maandjes wat intensiever hearthstone aan het spelen. Ben niet goed, kom nog niet verder dan rank 9. Ik maak nog teveel fouten, maar daar leer je van. Desalniettemin zelf een heel leuk deck in elkaar geknutseld met Reno. Pally, de games duren lang maar wel positieve winrate 10-8. Daar ik toch nog veel fouten maak zit er denk ik meer in maar ik wil jullie het deck niet onthouden. Vind de fun belangrijker dan winnen, heb lange games met dit deck maar wel heel leuk!! Decklist:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/rtgmxj.jpg

Ik moet er nog veel meer mee spelen maar hier voorlopige stats:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2hxnjwl.jpg

Warrior heeft het er niet best tegen, en die face je in deze meta toch wel aardig wat.

Puur om te delen voor de fun, nogmaals ik moet nog veel leren. Feugen en Stalag ervaar ik al als te sloom xD

Zoals je ziet doetie het niet goed tegen andere pally's (of ik doe he tniet goed, beter gezegd).

[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanNL op 19-11-2015 13:20 ]

• Nieuwevolger
@predje dat probleem heb ik niet.

iemand die weet wanneer wing 2 online komt?

• beebie121
  • Laatst online: 20-12 11:18
Nieuwevolger schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:21:
@predje dat probleem heb ik niet.

iemand die weet wanneer wing 2 online komt?
ik ga ervan uit vrijdag.

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Zhero10 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:46:
Hoi tweakers :w .

Nog een nieuwe Hearthstone speler hier. Afgelopen vrijdag bij een maat van me deze game leren kennen (jaja, shame on me, nu pas :F ) en zaterdag ben ik er zelf mee begonnen. Hij had me ook op gang geholpen (is zelf een legendary geweest aantal keren, dus best wel goed :P ) en heb inmiddels alle classes unlockt. De mage hebben we snel geleveld naar 20 omdat we dan die gamemode konden spelen waardoor je een gratis pack krijgt. Zelf ook een arena-game gespeeld en kwam tot 4 winst, best netjes volgens mij :P . Hij had me aangeraden om geen ingame gold te investeren aan de adventures omdat dat beetje zonde van je gold is, dus ik heb de adventures maar met moneys gekocht :X . Naxxramas inmiddels voltooid en met Blackrock Mountain 3 wings klaar. Ga voor de rest geen geld stoppen in pakjes, maar veel arena spelen omdat je daar ook pakje uit krijgt. Lig wel heeeel erg achter qua kaarten, dus arena is voor mij nu ook het beste (denk ik?) . Dat was het wel zo'n beetje, maar alle tips zijn welkom :D.

Battletag: Coeño#2694 en mijn collectie http://www.hearthpwn.com/members/Coenooo/collection

:w :w
Inmiddels alle adventures gekocht en uitgespeeld :$ (de laatste alleen wing 1 uiteraard), dus heb opzich wel een aantal leuke kaartjes nu. Binnenkort maar eens kijken hoever ik op ranked kom, ik begrijp dat als je level 20 haalt je gratis kaart krijgt? Laten we dat maar proberen te halen dan :P . Voor de rest heb ik nog heel weinig kaarten dus echt decks bouwen zit er nog niet in denk ik? Via arena probeer ik nu zoveel mogelijk gold en packs te winnen en uiteraard via de Brawl ook gratis packs :D. Heb nog geen dust dus kan ook niks craften. Wat zouden jullie aanraden wat dit betreft? Doorsparen tot 1600 zodat ik Dr. Boom kan craften of eerder al Piloted Shredders craften?

• mat.hi.as
Zhero10 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:35:
[...]

Inmiddels alle adventures gekocht en uitgespeeld :$ (de laatste alleen wing 1 uiteraard), dus heb opzich wel een aantal leuke kaartjes nu. Binnenkort maar eens kijken hoever ik op ranked kom, ik begrijp dat als je level 20 haalt je gratis kaart krijgt? Laten we dat maar proberen te halen dan :P . Voor de rest heb ik nog heel weinig kaarten dus echt decks bouwen zit er nog niet in denk ik? Via arena probeer ik nu zoveel mogelijk gold en packs te winnen en uiteraard via de Brawl ook gratis packs :D. Heb nog geen dust dus kan ook niks craften. Wat zouden jullie aanraden wat dit betreft? Doorsparen tot 1600 zodat ik Dr. Boom kan craften of eerder al Piloted Shredders craften?
Eerst alle heroes naar level 10 krijgen, dan zoeken op "basic *hero* deck", met je favoriete hero uiteraard. Dan krijg je een goed gecombineerd deck, waarmee je lekker kan spelen, en een goede basis hebt.

Rank 20 haal je sowieso als je genoeg speelt. Je gaat namelijk geen ranks achteruit als je verliest :P. Je krijgt een golden common kaart aan het einde, en ook de cardback, dus 20 halen is sowieso aan te raden.

• 108rogar
Ik craft zelf geen commons*, die hebben een dustrate van 1:8 en uiteindelijk trek je ze waarschijnlijk toch wel een keer. Van de andere kant, het kost je maar 70 dust, dus je moet zelf afwegen hoe graag je ze wilt.

(* Althans, tot ik zeker weet dat ik er geen pakjes meer van ga openen, maar dat is geen optie als je arena speelt.)

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
mat.hi.as schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:39:
[...]

Eerst alle heroes naar level 10 krijgen, dan zoeken op "basic *hero* deck", met je favoriete hero uiteraard. Dan krijg je een goed gecombineerd deck, waarmee je lekker kan spelen, en een goede basis hebt.

Rank 20 haal je sowieso als je genoeg speelt. Je gaat namelijk geen ranks achteruit als je verliest :P. Je krijgt een golden common kaart aan het einde, en ook de cardback, dus 20 halen is sowieso aan te raden.
Heb inderdaad nog niet alle heroes op level 10, hoef er wel nog maar 3 :9 . Gebruik ook basic decks inmiddels (van Icy-Veins) en die werkten ook wel aardig voor de adventures. Wil nu alleen wel graag de nieuwe kaarten die ik heb inpassen en ik weet ik nog niet zo goed welke :P . Haunted Creepers, Sludge Belcher heb ik eigenlijk wel in alle decks gestopt nu, maar emperor thaurissian (ofzoiets :P) leek me ook wel een aardig kaartje _/-\o_

• mat.hi.as
Zhero10 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:45:
[...]

Heb inderdaad nog niet alle heroes op level 10, hoef er wel nog maar 3 :9 . Gebruik ook basic decks inmiddels (van Icy-Veins) en die werkten ook wel aardig voor de adventures. Wil nu alleen wel graag de nieuwe kaarten die ik heb inpassen en ik weet ik nog niet zo goed welke :P . Haunted Creepers, Sludge Belcher heb ik eigenlijk wel in alle decks gestopt nu, maar emperor thaurissian (ofzoiets :P) leek me ook wel een aardig kaartje _/-\o_
Icy veins heeft vaak een upgrade guide onderaan staan, maar daar staan natuurlijk niet alle kaarten venoemd. Als je zo'n kaart hebt als Thaurissian (ik weet welke je bedoelt, best wel chill inderdaad :P), denk ik dat het het beste is om je eigen intuïtie te volgen, en een andere kaart eruit te gooien met ongeveer dezelfde mana + stats.

• Lapras
  • Laatst online: 08:24

Lapras

Ice beam

Ben wel erg benieuwd naar Tomb Spider in de volgende wing. Ga het proberen in een mid range hunter ter vervanging van een of twee piloted shredders. Hoewel de shredders bizar goed zijn, passen ze niet zo in de stijl van het deck. Hopelijk doen ze het enigszins vergelijkbaar.

• sugarcoated
Waar haal je die mooie stats vandaan Bastiaan?
sugarcoated schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:23:
Waar haal je die mooie stats vandaan Bastiaan?
Staat in de midden van het plaatje

http://hearthstats.net/

• BastiaanNL
Ja, ik gebruik decktracker, dan kun je die stats mooi inzien. Helpt me wel goed hoor =) bovendien vind ik stats persoonlijk gewoon erg leuk dus goede match. Maar ik speel ook weleens zonder, om me er niet te afhankelijk van te laten zijn. Zo mooie zin :./

• mat.hi.as
Ik heb ook zo'n tracker op m'n Mac, maar ik vind het jammer dat je iedere keer weer je deck moet aanpassen wanneer je je deck aanpast in Hearthstone. Het zou fijn zijn als er iets was waarmee je makkelijker decks uit Hearthstone kon exporteren/extracten.

Daarnaast speel ik teveel op m'n telefoon om een volledig overzicht te krijgen van een tracker :P

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 07:26
mat.hi.as schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:53:
Ik heb ook zo'n tracker op m'n Mac, maar ik vind het jammer dat je iedere keer weer je deck moet aanpassen wanneer je je deck aanpast in Hearthstone. Het zou fijn zijn als er iets was waarmee je makkelijker decks uit Hearthstone kon exporteren/extracten.

Daarnaast speel ik teveel op m'n telefoon om een volledig overzicht te krijgen van een tracker :P
Ja, dat probleem heb ik ook. Ik speel op twee laptops, telefoon en ipad. Ik ben gestopt met bijhouden. :(
astie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:03:
[...]

Te enige echte nuttige legendarys op dit moment die jij opnoemt is Bloodmage Thalnos.
Ik vond het raar voelen om 1600 dust uit te geven aan een 2 mana minion met 1/1 stats.
Zelg heb ik hem uit een pakje gehaald, maar begrijp het gevoel. Legendaries voelen normaal als game changers, gigantische burst, zieke combo's of enorme control.
Thalnos doet dat geen van allen... voor je gevoel dan, want in werkelijkheid is die natuurlijk heel sterk in diverse decks, en als je dan gaat kijken hoeveel value je die geeft en hoe vaak die extra spellpower of card draw (ligt er aan met welke kaart je hem vergelijk) niet uiteindelijk voor een win heeft gezorgd, dan realiseer je dat het wel echt een legendary is.
BastiaanNL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:19:
Hallo allemaal, ben nu 2 maandjes wat intensiever hearthstone aan het spelen. Ben niet goed, kom nog niet verder dan rank 9. Ik maak nog teveel fouten, maar daar leer je van. Desalniettemin zelf een heel leuk deck in elkaar geknutseld met Reno. Pally, de games duren lang maar wel positieve winrate 10-8. Daar ik toch nog veel fouten maak zit er denk ik meer in maar ik wil jullie het deck niet onthouden. Vind de fun belangrijker dan winnen, heb lange games met dit deck maar wel heel leuk!! Decklist:

[afbeelding]

Ik moet er nog veel meer mee spelen maar hier voorlopige stats:
[afbeelding]

Warrior heeft het er niet best tegen, en die face je in deze meta toch wel aardig wat.

Puur om te delen voor de fun, nogmaals ik moet nog veel leren. Feugen en Stalag ervaar ik al als te sloom xD

Zoals je ziet doetie het niet goed tegen andere pally's (of ik doe he tniet goed, beter gezegd).
Je deck is te greedy. Savjz speelde een vergelijkbare lijst inclusief Feugen en Stalagg gisteren. De fout is dat mensen denken "och met Reno krijg ik zoveel value, dat ik toch wel win", probleem is dat je hem niet altijd trekt, en zelfs wanneer je dat doet, dat je dan alsnog heel veel tijd nodig hebt om die value te krijgen.
Krijg je de tijd, dan is dit deck sterker dan de mijne, probleem is dat je dan te hoog inzet op de juiste draws, Feugen, Stallag, Ysera, Piloted Skygolem hebben echt super veel value, maar gewoon veel te traag.

• BastiaanNL
Benjamin- schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:22:

Je deck is te greedy. Savjz speelde een vergelijkbare lijst inclusief Feugen en Stalagg gisteren. De fout is dat mensen denken "och met Reno krijg ik zoveel value, dat ik toch wel win", probleem is dat je hem niet altijd trekt, en zelfs wanneer je dat doet, dat je dan alsnog heel veel tijd nodig hebt om die value te krijgen.
Krijg je de tijd, dan is dit deck sterker dan de mijne, probleem is dat je dan te hoog inzet op de juiste draws, Feugen, Stallag, Ysera, Piloted Skygolem hebben echt super veel value, maar gewoon veel te traag.
Ik wil Feugen en Stallag wisselen, heb je suggesties? :) misschien een blessing of wisdom en nog een weapon ofzo? Wat betreft reno, ik heb tot nu toe echt veel value van die man gehad. Heerlijke kaart (zal ongetwijfeld lucky zijn geweest), en ysera is min of meer mijn win condition, ik snap dat hij tegen priest wel slecht is. Thnx for advice!
Ik heb niets tegen Reno, mijn punt is dat ik mensen hele greedy decks zie spelen omdat ze denken dat Reno ze wel redt. Maar dan krijg je dus dat je die kaart MOET hebben, want anders win je gewoon niet tegen aggro, dat betekent dat je deck te greedy is en te afhankelijk van 1 kaart. Ik speel Reno ook, maar ik win ook tegen aggro zonder die kaart, alleen trek ik hem wel, dan is er geen kans meer om te verliezen.

Ysera tegen Priest is best wel 50/50, je kan er direct door winnen, maar ook direct door verliezen. Kan die hem jatten met Shrink + Cabal dan is het klaar, dan kan je eigenlijk niet meer terugkomen. Heeft hij die combo niet, dan kunnen ze er vrijwel niets tegen doen.
Voordeel is dat bijna geen enkele Paladin Ysera speelt, dus met wat geluk is Shrink (veel spelen er ook maar 1) al gebruikt.
Maargoed dat is altijd tegen Priest, Priest jat kaarten + minions en kan gigantische board clears doen, Priest voelt voor mij dan ook met vrijwel iedere deck als echt 50/50, zeker door de varianten.

Adviezen zat, maar je kan het beste jouw deck met de mijne vergelijke, ik heb gisteren of eergisteren nog een lijst geplaatst.

• sugarcoated
Zo zitten turen dat ik daar over heen heb gelezen :o

• An1mA
Met Reno decks moet je ook kunnen winnen zonder Reno. Want zoals Benjamin aangeeft, wat als je geen Reno trekt? Ik maakte deze fout ook in mijn Grinder Reno Mage. Dus wat meer removal en iceblock in mijn deck gedaan.

• BastiaanNL
Ok thnx, meer removal it will be!
En vergeet niet, minions zijn ook removal, dus kijk ook naar minions die gewoon goed traden, maar ook minions die kunnen buffen, Defender of Argus is daar er 1 bijvoorbeeld van.

An1mA schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
Met Reno decks moet je ook kunnen winnen zonder Reno. Want zoals Benjamin aangeeft, wat als je geen Reno trekt? Ik maakte deze fout ook in mijn Grinder Reno Mage. Dus wat meer removal en iceblock in mijn deck gedaan.
Het is en blijf altijd een moeilijk situatie al is het wel grappig wanneer je een Mage ziet die Reno speelt maar hij geen healing krijgt en instant concede :)
Het is gewoon lastig voor decks als Warrior om geen 2 x Win Axe 2x Shieldslam en 2x Deathbite te spelen en voor Mage geldt het zelfde voor kaarten als Mad Scientist en Ice Block

beuker19 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:17:
[...]

Het is en blijf altijd een moeilijk situatie al is het wel grappig wanneer je een Mage ziet die Reno speelt maar hij geen healing krijgt en instant concede :)
Het is gewoon lastig voor decks als Warrior om geen 2 x Win Axe 2x Shieldslam en 2x Deathbite te spelen en voor Mage geldt het zelfde voor kaarten als Mad Scientist en Ice Block
Klopt, daarom haalt deze gast ook maar rank 4 legend met Reno Warrior. http://www.hearthpwn.com/...nd-lokshadow-reno-warrior

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Benjamin- schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:23:
[...]

Klopt, daarom haalt deze gast ook maar rank 4 legend met Reno Warrior. http://www.hearthpwn.com/...nd-lokshadow-reno-warrior
Holy shit we hadden het net over greedy, maar dit deck lijkt me nog veel greedier met al die dure legendaries erin. Dat het succes heeft lijkt me bewezen met zijn rank 5, maar aan de decklist alleen te zien zou ik zeggen dat ik heel veel zou verliezen van face hunters, zoo decks en mech mages.

Vicarious schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:27:
[...]

Holy shit we hadden het net over greedy, maar dit deck lijkt me nog veel greedier met al die dure legendaries erin. Dat het succes heeft lijkt me bewezen met zijn rank 5, maar aan de decklist alleen te zien zou ik zeggen dat ik heel veel zou verliezen van face hunters, zoo decks en mech mages.
Kijk eens naar zijn removal op turn 1-3, Execute, Shield Slam, War Axe, Revenge, Slam, Cruel Taskmaster, Bash en Bouncing Blade.

Benjamin- schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:23:
[...]

De Legend meta is heel anders dan op Rank 5 maar goed dat is voor jou natuurlijk compleet onbekend terrein.
Anders zou ik zeggen probeer het deck eens vanaf de rank waar je nu speelt en bewijs mijn ongelijk eens en kijken of jij er ook zo'n gelweldige streak mee kan maken want met jou skills en kennis van deze game is dat vast geen probleem toch?

Edit:
Om heel eerlijk te zijn word ik wel een beetje moe van om altijd maar weer te wijzen naar een ''pro'' die het toevallig goed doet met een deck waarvan hij de eerst was die hem speelt en ook nog op NA.
Misschien is het wijzer om je punt te maken als je zelf het deck uitgebreid heb getest.
Het is toch gewoon een feit dat niet iedereen met een hetzelfde deck Legend kan worden laat staan een winrate van meer dan 50% kan halen.

[ Voor 26% gewijzigd door beuker19 op 19-11-2015 16:57 ]

*knip*? Je zit werkelijk ieder excuus te verzinnen waarom iemand legend 4 is met dat deck. Haal erg gelijk nog extreme rng bij, wintrading, bm roping en ddos attacks om te bewijzen dat het eigenlijk geen goed deck is!

[ Voor 6% gewijzigd door Uniciteit op 25-11-2015 23:04 ]

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

serieus gaan we dit nu weer doen.....en weer om die freaking stink Reno?!

• BastiaanNL
Ik hoop niet dat ik dit nu net veroorzaakt heb? :P

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

BastiaanNL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:01:
Ik hoop niet dat ik dit nu net veroorzaakt heb? :P
Ja dammit! lees net terug, allemaal jouw schuld!! :> :9 :9

• BastiaanNL
PaYnE81 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:06:
[...]

Ja dammit! lees net terug, allemaal jouw schuld!! :> :9 :9
o nooo! Zullen we dan nu weer on-topic gaan? :D

Zat net nog de finale terug te kijken van ThijsNL. Wat een bazenman is dat, zonde dat hij hem niet won :(

• 108rogar
Volgens de officiele site is de tweede wing nu al live.

• An1mA
108rogar schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:42:
Volgens de officiele site is de tweede wing nu al live.
Volgens mij alleen voor de Amerikaanse servers, want ik zie wing 2 nog niet open. Ook niet na een restart helaas.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Het topic is weer geopend! Bedankt voor jullie geduld.

Modbreak:Ik wil iedereen verzoeken om hun posts netjes te formuleren en in ieder geval niet te schelden of op de man te spelen.

Mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt "hé, dat hoort niet in dit topic thuis!" of "nou, dat mag wel wat aardiger", aarzel dan niet om een topic report te plaatsen. Dit doe je door bij een reactie op de rapporteer-tekst te klikken. Dan krijgen wij er melding van, zodat we er zo snel mogelijk naar kunnen kijken. ;)
Nou naar eindelijk afgelopen Donderdag ook LOE te hebben gekocht van 't weekend eens even wat nieuwe decks geprobeerd en wat zitten er leuke kaarten tussen.
Ik heb ook dit weekend BRM en Naxxramas op Heroic gehaald en dat was me toch een tijd rovende klus omdat ik Zaterdag was begonnen en Maandagmiddag pas de laatste baas had verslaan (zeker meer dan 10 uur) maar nu wel 2 leuke cardbacks.
Het was ook leuk om te zien dat sommige nieuwe kaarten wel heel goed waren tegen bepaalde bosses zoals vooral Dreadsteed.

• aicaramba
Er zitten ook wel wat leuke gimmick kaarten bij, als bronzebeard en raptor.

• Nieuwevolger
laat gister een speciale dag zijn, heb eindelijk dr boom gecraft. vind brend ook een top kaart, vooral omdat ik uit noodzak voor beter veel speel met kaarten als neferian en die 5/5 die een paladin kaart geeft. dobber nu rond rank 11, kan prima mee komen tot ik tegen een hunter moet. bijna al m'n decks zijn niet geschikt tegen hunters.
aicaramba schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:23:
Er zitten ook wel wat leuke gimmick kaarten bij, als bronzebeard en raptor.
Beide kaarten maken ook weer echt nieuwe decks mogelijk/sterk, Raptor heb ik nu al wat met deathrattle Rogue gezien, en Bronzebeard maakt sowieso een paar decks sterker, maar ook zie je een hoop fatigue Rogue. 2 nieuwe decks voor Rogue is wel echt een flinke plus. Nu maar de vraag of ze sterk genoeg zijn.

Verder zie je weer een hele agressieve Zoo decks met een hele lage curve, om dan vervolgens ook die Reliquary Seeker te spelen, maar dan ook met 2x Sea Giant en Gormok voor de zeer sterke synergy met veel minions.
En dan nog de extreem aggresieve Shaman die Reynad speelde: http://www.hearthpwn.com/...ggro-overload-mech-shaman
Wat een bizar deck is dat, hoogste minion op 3 mana, gewoon een kwestie van burst, burst en nog eens burst.
Dit is gewoon Face Hunter niveau.

En dan wat ik het interessantste vind is Reno Paladin, inmiddels zijn er wat meer decks bijgekomen en speelt Lifecoach er 1 op rank 19 op dit moment, hij speelt dat deck nu al 3 dagen op hoge legend.
Dit is zijn huidige lijst: http://www.hearthpwn.com/decks/377953-lifecoachs-highlander
Hij gebruikt een paar kaarten die ik zelf niet gebruik, vooral zijn synergy door Kel'Thuzad is heel anders, hierdoor speelt hij Cairne, Piloted Sky Golem en Thaurissan, dit geeft hem een hogere curve en zal denk ik ook wel beter werken op legend dan de mijne, maar geen idee of dit ook goed is voor niet legend ladder, waar het vaak wat sneller is.

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
vandaag de tweede wing uitgespeeld, ik ben nu wat aan het experimenteren met dingen als Frostwolf warlord+Brann, waardoor je dus 2x de buff krijgt. samen met dingen als razorfen hunter en andere kaarten die als battlecry minions summonen. erg jammer dat brann zulke lage stats heeft, had liever een 4/5 voor 4 mana gezien. waardoor hij iets beter zou zijn in late game en geen target voor shadow word death/pain.
sjettepetJR. schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:10:
vandaag de tweede wing uitgespeeld, ik ben nu wat aan het experimenteren met dingen als Frostwolf warlord+Brann, waardoor je dus 2x de buff krijgt. samen met dingen als razorfen hunter en andere kaarten die als battlecry minions summonen. erg jammer dat brann zulke lage stats heeft, had liever een 4/5 voor 4 mana gezien. waardoor hij iets beter zou zijn in late game en geen target voor shadow word death/pain.
Met 4/5 zou het in 1 keer de beste kaart in het spel zijn. 4/5 is namelijk de base stats voor 4 mana, denk bijvoorbeeld aan Yeti, wil je daar iets aan toevoegen, zoals deze kaart dat doet, dan moet je stats verlagen of een negatief effect er aan geven, bijvoorbeeld zoals met Mechnical Yeti, die aan beide spelers een part geeft.
Op 4 mana zou het een 3/4 of 4/3 kunnen zijn, maar hoger dan dat lijkt me al veel te sterk.

Zelf vind ik het opzicht een hele mooie kaart voor 3 mana, 2/4 met een mooi effect, kan zeker los gespeeld worden om aggro tegen te houden, terwijl die goedkoop genoeg is om het in combo te doen op latere momenten.
Beter gezegd ik zie deze kaart ooit nog wel generfd worden, zijn power level wordt namelijk heel erg bepaald door andere kaarten, op termijn zullen er zoveel fantastische battlecry kaarten komen, dat je bijna het hele deck er mee kan vullen.

Reno trouwens ook, Reno is ook een kaart die sterker wordt naarmate er meer kaarten zijn, zeker wanneer er meer alternatieven zijn op gemiste kaarten. Iedere Reno deck heeft wel met 2-3 kaarten dat je echt supergraag een dubbele van zou willen in je deck, als je daar alternatieven voor krijgt, dan word je deck te sterk.

Pagina: 1 ... 16 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.