Gemiddeld leveren je quests ongeveer 50 gold op, dus een 50 gold quest is redelijk, ik zou die dan ook bewaren afhankelijk of je die class graag speelt.
3/3 tegen Freeze Mage met Renodin.

Ze spelen trouwens echt niet slecht, ze verwachten alleen niet de extreme hoeveelheid heal. Tegen Freeze Mage speel ik ook zoveel mogelijk standaard kaarten, zelfs wanneer het niet helemaal past in mijn curve, de late game win ik toch, dus zolang zij denken dat het standaard Midrange is, is dat alleen maar een voordeel voor mij.
EDIT: Sta nu 6-1 tegen Hunter, mijn verloren potje was tegen een Face Hunter, miste mijn healing en trok echt extreem slecht. Shit happens. Tegen Druid 3-1, Mage 3-1 (3x win tegen Freeze, 1 verloren potje tegen een goddelijke Mechmage met 2x Mechwarper

) en verder of 50% of 100% door beperkte hoeveelheid (max 2). Sta nu in totaal 18-7.
Zit er aan te denken om Faceless voor Avenging Wrath om te wisselen, ik merk dat ik removal het meeste mis, in de meeste losses was het omdat ik niets had om het veld te verwijderen.
[
Voor 88% gewijzigd door
Benjamin- op 18-11-2015 02:27
]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900