Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:19:
[...]

Wat is er misgegaan? Nieuwe set die niet bevalt? Vind het persoonlijk eigenlijk juist iets leuker geworden sinds Ungoro, met die questdecks erbij heb je best aardig wat variatie momenteel.
Voor mij is er genoeg variatie, maar er is nog minder skill over dan voorheen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:13

Lapras

Ice beam

Er zitten twee decks in die weinig interactief zijn. Daarvan is Quest Rogue de meest frustrerende om tegen te spelen.

Verder vind ik de meta echt prima. Ik ben HS wel steeds meer zat aan het worden, maar dat staat eigenlijk los van hoe goed de meta is. Momenteel wel veel plezier met Miracle Rogue en Jade Shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik profiteer vooral wel van het feit dat de game zo smorcerig snel is geworden.

Nog 250 wins in totaal en dan heb ik alles golden. Lang leve de t5 win meta. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat is er misgegaan? Nieuwe set die niet bevalt? Vind het persoonlijk eigenlijk juist iets leuker geworden sinds Ungoro, met die questdecks erbij heb je best aardig wat variatie momenteel.
De nieuwe set bevalt prima alleen de meta is veel te snel. Ik wil graag een tactische pot HS spelen waarbij er veel meer te beleven valt dan op turn 3 al weten wie er wint of verliest.
Deze potjes zijn er nog wel maar dat is hooguit 20% van mijn games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
@xelfer, Gemiddelde zit rond de 9 turns , weet niet waar je de 5 turns vandaan tovert. Hearthstone is gemiddeld 1 turn sneller geworden sinds vorig jaar blijkbaar. Daarnaast is extreme aggro zoals de Pirate Warrior een stuk minder aanwezig.
HS voelt wat dat betreft beter aan nu naar mijn mening, al speel ik het minder. Maar dat ligt gewoon aan het feit dat ik het al zo vaak heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
SeamusXanthus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:04:
@xelfer, Gemiddelde zit rond de 9 turns , weet niet waar je de 5 turns vandaan tovert. Hearthstone is gemiddeld 1 turn sneller geworden sinds vorig jaar blijkbaar. Daarnaast is extreme aggro zoals de Pirate Warrior een stuk minder aanwezig.
HS voelt wat dat betreft beter aan nu naar mijn mening, al speel ik het minder. Maar dat ligt gewoon aan het feit dat ik het al zo vaak heb gespeeld.
Volgens mijn tracker speel ik gem. 7mins en 11 turns over mijn laatste 300 games.

Maar Xelfer neemt zelf ook graag Patches en dan zijn zijn games wel heel kort natuurlijk :D

edit:
... en over mijn laatste 7k games, sinds dat ik de tracker gebruik (kan nergens de start datum vinden...), , 7.0min en 10,8 turns. Dus voor mij is de game niet eens veel veranderd qua snelheid... in deze 7k games heb ik met hunter het slechtste record, 1-12 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Mofkees op 07-06-2017 16:38 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:54
Astie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:03:
[...]

De nieuwe set bevalt prima alleen de meta is veel te snel. Ik wil graag een tactische pot HS spelen waarbij er veel meer te beleven valt dan op turn 3 al weten wie er wint of verliest.
Deze potjes zijn er nog wel maar dat is hooguit 20% van mijn games.
Voor mijn gevoel is Wild wel minder snel Standard, maar mijn sample size is te klein om het feit te noemen.
Mijn laatste games gingen bijna allemaal richting fatigue

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:08:
[...]
Maar Xelfer neemt zelf ook graag Patches en dan zijn zijn games wel heel kort natuurlijk :D
Jup. Ik ben de ladder gaan zien als de farm/reward pool en met smorc decks haal ik het meeste uit mijn beperkte speeltijd op de ladder.

Mijn winrate is net zo hoog met smorc als met control decks alleen ik kan veel meer potjes spelen = netto veel meer wins halen = meer rewards.

Voor mijn plezier speel ik steeds meer tegen mensen uit mijn vriendenlijst. Dan kan ik mijn geliefde Renounce Darkness, Astral Communion + crap legendaries en wombo combo decks naar hartenlust spelen zonder dat ik t3 op 11 sta :).

Ik heb 274 ladder games gespeeld de afgelopen 2,5 maand met gemiddeld 5,4 beurten trouwens. In 6 vd 7 ladder decks heb ik overigens Patches zitten. Daarnaast heb ik ook in 0 van de 11 fun decks Patches zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Beunhaas schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:54:
@ChimaeraNL ziet er prima uit! :)

Ik denk dat een tweede glyph wel een goede kaart is om te craften, aangezien deze kaart zo goed is dat ie zo lang hij in standard zit (dus 2017 en 2018) hij wel in elk mage deck gespeeld zal gaan worden.

Je zou voor de afwisseling ook het deck een beetje naar control (of burn) mage om kunnen gooien. Denk dat 3/4 van het deck hetzelfde is, je swapt alleen de secret kaarten voor wat meer control gerichte kaarten, zoals Alexstraza, Volcanic Potion (wel wordt volgens mij 2x Ice Block gespeeld).
Thx voor de tips! Ik bewaar mijn dust liever nog totdat ik een wat completere collectie heb, wie weet open ik een tweede glyph nog uit een pack ;) . Heb toch nog niet genoeg dust om complete Tier 1 decks te craften, maar met Secret Mage kan ik nu in ieder geval al wat meer tegenstand bieden ;) . Het gaat voorlopig niet slecht: met een win% van 59 opgeschoven naar rank 12, mijn hoogste ooit! Ik maak wel nog veel domme fouten, zoals een counterspell spelen into een coin. Of een 2/3 spelen tegen een mage, terwijl ik al een 1/1 en een 3/2 heb liggen. Gevolg: potion of madness en weg board 8)7 . Maargoed, al doende leert men ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:54:
Ik heb 274 ladder games gespeeld de afgelopen 2,5 maand met gemiddeld 5,4 beurten trouwens. In 6 vd 7 ladder decks heb ik overigens Patches zitten. Daarnaast heb ik ook in 0 van de 11 fun decks Patches zitten :).
Is in dat gemiddelde elke game uitgespeeld tot death? Turn 2 of 3 concedes zijn nogal een factor in dit soort statistieken en als ik met bv. quest Warrior tegen Pirate Warrior kom te staan en m'n mulligan ok is, gebeurt het vaak dat ze turn 3 wel opgeven, soms een beurtje eerder, soms een beurtje later.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
xelfer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:54:
[...]

Jup. Ik ben de ladder gaan zien als de farm/reward pool en met smorc decks haal ik het meeste uit mijn beperkte speeltijd op de ladder.

Mijn winrate is net zo hoog met smorc als met control decks alleen ik kan veel meer potjes spelen = netto veel meer wins halen = meer rewards.

Voor mijn plezier speel ik steeds meer tegen mensen uit mijn vriendenlijst. Dan kan ik mijn geliefde Renounce Darkness, Astral Communion + crap legendaries en wombo combo decks naar hartenlust spelen zonder dat ik t3 op 11 sta :).

Niet aanvallend bedoeld maar als je een deck speelt wat als doel heeft rond T5 te winnen moet je niet gek vinden als je potjes 5 turns gemiddeld duren... Genoeg ladder decks die gemiddeld 10+ beurten duren maar dat wil je ook niet blijkbaar dus wat is dan de oplossing?

Ben met je eens trouwens dat aggro spelen op ladder bij gelijke winrate altijd efficienter is (en dus beter) en dat dat een probleem is. Aggro zou daarom nooit tier 1 mogen zijn omdat tier 1 aggro altijd beter is en meer gold oplevert dan tier 1 non-aggro, zelfs bij iets lagere winrate (uitzondering bij legendary ranks maar dat speelt <0,5% van de mensen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:19:
[...]

Is in dat gemiddelde elke game uitgespeeld tot death?
Is enkel ranked games maar wel incl. concedes. En het klopt idd dat mensen regelmatig de beurt voor lethal al conceden.
SeamusXanthus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:46:
[...]
maar als je een deck speelt wat als doel heeft rond T5 te winnen moet je niet gek vinden als je potjes 5 turns gemiddeld duren... Genoeg ladder decks die gemiddeld 10+ beurten duren maar dat wil je ook niet blijkbaar dus wat is dan de oplossing?
Helaas leggen mijn favo decks het af tegen smorc en quest rogue (waar ik verreweg het meeste tegen speel). De decks die ik daarna graag speel leggen het weer af tegen quest rogue. Dit zorgt ervoor dat smorc de meest viable optie wordt. Het speelt 50/50 tegen andere smorc en is favoriet tegen quest rogue.

Ik zie de meta van de afgelopen maanden als het middel om gratis golden heroes te krijgen. Veel classes kunnen turn 5 winnen. Door zelf te smorcen win ik nu 3 keer zo snel en is mijn winrate net zo hoog. Hierdoor hoef ik minder te spelen om toch rewards binnen te halen.

Voor de toekomst hoop ik toch wel dat er meer een control/combo meta ontstaat en dat games niet t4 al beslist zijn, maar zolang ik nog een paar classes golden moet halen vind ik het prima dat ik dat in 5 beurten per win kan doen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 07:47
Tjah, als control de meta overneemt dan ga je klagers krijgen dat een game zo lang duurt en dat smorc veel te zwak is :) Sinds de uitbreiding is het wel diverser geworden vind ik. Waat PW keihard domineerde zie ik nu veel meer verschillende decks en classes (hoewel Warlock het nu wel erg moeilijk heeft)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net heb ik een potje Tavern Brawl het voor elkaar gekregen om geen enkele Hallucination te pakken (op de 3 die ik in mijn beginhand na had dan). Ik pakte 7 beurten op een rij een trap of een class spell......
Chief schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 07:15:
hoewel Warlock het nu wel erg moeilijk heeft
Is het gevolg van het feit dat ze Warlock enkel een 100% RNG based temposmorc deck hebben gegeven.

[ Voor 38% gewijzigd door xelfer op 08-06-2017 08:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chief schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 07:15:
Tjah, als control de meta overneemt dan ga je klagers krijgen dat een game zo lang duurt en dat smorc veel te zwak is :) Sinds de uitbreiding is het wel diverser geworden vind ik. Waat PW keihard domineerde zie ik nu veel meer verschillende decks en classes (hoewel Warlock het nu wel erg moeilijk heeft)
Waar het voorheen Shaman (Aggro, Jade) en Pirate Warrior waren is het nu Pirate Warrior, Quest Roque, Aggro Druid, Midrange Paladin en Burn Mage geworden. Dit is diverser in verschillende decks maar interactiever is het er niet op geworden.

Het is en blijft een mening maar zoals ik HS zie is dat je een potje tegen iemand speelt (zoals het altijd was) waarbij de partij over en weer gaat en waarbij je je tegenstander outvalued ipv outsmorct.

Vorig seizoen kon ik het nog opbrengen om de smorcs goed aan te pakken met mijn Control Paladin deck maar dat kan ik dit seizoen niet opbrengen.
Heb deze maand weer de stap naar Wild opgepakt waarbij ik voornamelijk Pirate Warriors tegen kom. De Pirate Warriors op Wild zijn stukken erger dan die op Standard met die Ships Cannon.
Als dit zo blijft maken we de stap naar Arena maar weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:16:
[...]

Waar het voorheen Shaman (Aggro, Jade) en Pirate Warrior waren is het nu Pirate Warrior, Quest Roque, Aggro Druid, Midrange Paladin en Burn Mage geworden. Dit is diverser in verschillende decks maar interactiever is het er niet op geworden.

Het is en blijft een mening maar zoals ik HS zie is dat je een potje tegen iemand speelt (zoals het altijd was) waarbij de partij over en weer gaat en waarbij je je tegenstander outvalued ipv outsmorct.
Dat is ook een beetje inherent aan de regels van het spelletje: de aanvaller kiest wat hij aanvalt. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Magic, dan kun je alleen aangeven dat je aanvalt en bepaalt de speler die wordt aangevallen wordt OF hij verdedigt en waarmee. Het hele spelletje wordt alleen al daarmee gelijk een stuk tactischer dan smorcstone.

Persoonlijk kom ik nu best wel veel typen decks tegen, terwijl ik eigenlijk niet veel speel:
- Elemental+jade shaman
- Evolve shaman
- Quest warrior
- Pirate Warrior
- Quest Rogue
- Burn mage
- Secret mage
- Dragon priest
- Silence priest
- Token druid
- Jade druid
- Midrange hunter
- Midrange paladin

Alleen warlock kom ik vrijwel nooit tegen en die hebben ook niet echt een viable deck momenteel. Qua afwisseling vind ik het dus prima momenteel.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:16:
[...]
Zoals het was en zoals het hoort te zijn. Helaas ziet Blizzard dat echter niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
[...]

Vind het spel minder leuk worden, omdat je nu nog minder controle over een match kunt hebben desondanks je goede plays. En de rng dat er nog steeds te veel in zit maakt het voor mij ook niet leuker.
Als je gewoon neutral naar Ungoro kijkt is er niet veel mis mee, maar HS trekt mij niet zo als vroeger.
Mofkees schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:30:
[...]

ik zie 't. Komt inderdaad door vooral jouw afwezigheid laatste maanden :)

Was sinds Dec elke maand tot legend gegaan met de nodige games natuurlijk. In dat process ook druid/rogue/shamen van heel weinig games naar golden+ gebracht. Geen idee hoe ik de tijd gevonden heb als ik toch min. 2 dgn p.w. onderweg ben voor een full-time job ...

Wat speel je nu voornamelijk of ben je met meer "gezonde dingen" bezig ? :D
Speel nu veel Tekken 7, PUBG, CSGO en Clash Royale op de telefoon.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:09:
[...]

Speel nu veel Tekken 7, PUBG, CSGO en Clash Royale op de telefoon.
PUBG *O* *O* *O*

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
PUBG heb ik wel ff op stream zitten kijken, maar het lijkt me echt niks :) Half uur tijd voorbereiding om spullen te pakken enzo en dan heb je 3x1 mins actie, of nog minder , dan mag je weer opnieuw beginnen.

Die nieuwe quake (Quake Champioons 2017?) ziet er wel tof uit en zoals quake van vroeger. Wel jammer dat grapples en de runes in Q2 CTF nooit meer terugkwamen, want die waren echt super tof. Q2CTF ook wel kapot gespeeld toen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat me trouwens echt opvalt in de HS community is dat er gesproken wordt van een "gezonde en gevarieerde meta" maar dat tegelijkertijd veel van de meeste diehard spelers het spel nogal zat zijn....

Is HS een slechter spel geworden of is het gewoon na al ie jaren niet echt verandert? Ik vind het zelf vrij teleurstellend dat de core classic kaarten nog steeds zoveel gespeeld worden. Dat doet wel af aan de variatie van iedere expansion.

[ Voor 47% gewijzigd door xelfer op 10-06-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 09:15:
Wat me trouwens echt opvalt in de HS community is dat er gesproken wordt van een "gezonde en gevarieerde meta" maar dat tegelijkertijd veel van de meeste diehard spelers het spel nogal zat zijn....

Is HS een slechter spel geworden of is het gewoon na al ie jaren niet echt verandert? Ik vind het zelf vrij teleurstellend dat de core classic kaarten nog steeds zoveel gespeeld worden. Dat doet wel af aan de variatie van iedere expansion.
Gezonde en gevarieerde meta? Speel nu al een paar uur Standard. Kom enkel deze decks tegen, op de Druid na.
http://www.hearthpwn.com/...decks-to-play-on-standard

Pure ernstige ziekte op dit moment. Ik snap wel waarom diehard spelers HS ontlopen. Het enige verschil met voor de expansion is dat je nu meer keuze hebt uit verschillende ernstige ziekte decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Friend-challenge, als iemand zin heeft =] Tag staat in mijn sig.

Done. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 11-06-2017 11:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:00:
[...]

Gezonde en gevarieerde meta? Speel nu al een paar uur Standard. Kom enkel deze decks tegen, op de Druid na.

Pure ernstige ziekte op dit moment. Ik snap wel waarom diehard spelers HS ontlopen. Het enige verschil met voor de expansion is dat je nu meer keuze hebt uit verschillende ernstige ziekte decks.
En dan zitten quest Warrior/Rogue niet eens in dit lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:02
[...]

Ik heb het idee dat de mensen die zeggen dat de meta gevarieerd is niet echt veel spelen en/of lage ranks spelen. Daarnaast lijkt de definitie van "gevarieerd" te zijn dat je ongeveer de helft van de classes ziet, niet dat er de verschillende archetypes ongeveer even goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:51

Nitai

Live the life you love.

Zelfs Wild begint eentonig te worden....
Ik speel ook steeds minder, jammer dat er niet een ander spel is dat ik kan spelen op m'n iPad met dezelfde charme als HS.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Helaas zonder tracker gespeeld (mobiel)
Dus weet even niet meer welke kaarten ik gespeeld heb.
Het zijn er iig genoeg :D

Incl. 6 mana voor de Auctioneer.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2h6zixk.png

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
separhim schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:01:
[...]

Ik heb het idee dat de mensen die zeggen dat de meta gevarieerd is niet echt veel spelen en/of lage ranks spelen. Daarnaast lijkt de definitie van "gevarieerd" te zijn dat je ongeveer de helft van de classes ziet, niet dat er de verschillende archetypes ongeveer even goed zijn.
Met gevarieerd bedoel ik verschillende aggro decks die allemaal viable zijn :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xelfer schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:18:
[...]

Met gevarieerd bedoel ik verschillende aggro decks die allemaal viable zijn :).
Triest maar waar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
[...]

Heb je Elder Scrolls Legends al geprobeerd? IMHO echt veel leuker/beter!

Ik ben na jaren HS echt meer dan beu, het veranderd nooit. De core van HS blijft ruk met al dat smorc en RNG.

De leuke decks (mid/control) werken gewoon niet tegen aggro en die decks die wel werken zijn weer helemaal gimped tegen andere decks.

HS games zijn gewoon vaak bij de matchup al bepaald, de rest bepaald RNG tijdens de game nog even.

Ik sluit HS altijd af met het gevoel dat ik niets kon doen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:56:
[...]

Ik ben na jaren HS echt meer dan beu, het veranderd nooit. De core van HS blijft ruk met al dat smorc en RNG.

De leuke decks (mid/control) werken gewoon niet tegen aggro en die decks die wel werken zijn weer helemaal gimped tegen andere decks.

HS games zijn gewoon vaak bij de matchup al bepaald, de rest bepaald RNG tijdens de game nog even.

Ik heb e.a. gelezen nu over TESL en klinkt best interessant. Kan jij uit jouw ervaring spreken hoe de 'meta' daar is t.o.v. van de smorc van HS?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
Astie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:24:
[...]

Ik heb e.a. gelezen nu over TESL en klinkt best interessant. Kan jij uit jouw ervaring spreken hoe de 'meta' daar is t.o.v. van de smorc van HS?
Smorc bestaat niet echt!

Je hebt wel agressievere decks en soms kun je door je draw ook gewoon echt niets doen.

De META is zoals elke cardgame.. sterkere decks worden vaker gespeeld.
Mensen willen in ranked gewoon niet zelf iets verzinnen. Of anders, in ranked wil je klimmen, dus ga je jezelf natuurlijk niet tekort doen met een onnodig zwak deck (anders dan voor de afwisseling).

Waar het om gaat is het verschil in opzet. Je hebt altijd kans om terug te komen door de runes (dat is ook waarom pure aggro niet goed werkt). Telkens als je facedamage gaat doen geef je je tegenstander de kans direct terug te vechten. (anders dan HS waar pirate warrior gewoon niet gestraft wordt voor volledig het board te negeren). Pure smorc geeft je tegenstander zo snel zoveel kans terug te vechten dat de game vaak ineens kantelt. Het mooie is dat je dan je tegenstander zonder kaarten kunt laten zitten en eerst stabilized alvorens je hem gaat aanvallen.

De games duren in de regel altijd wel tot turn 10.

Daarnaast zijn door de kleuren (ipv classes) veel meer opties mogelijk, wat automatisch meer variatie oplevert (al zie je rood wel echt veel, maar dan steeds i.c.m. met verschillende andere kleuren).

Probeer het gewoon eens! Het is gratis en op zijn minst een aangename afwisseling van HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04
Ik lees hier een hoop geklaag over smorc en RNG. Zat laatst de starseries op twitch te kijken en daar had iemand in de chat een weliswaar logische maar terechte opmerking. De reden dat we zoveel smorc decks op ladder zien is omdat iedereen zo snel mogelijk naar rank 5 en of legend wil gaan in zo kort mogelijke tijd. Dat zette mij aan het denken en daar zit natuurlijk wel wat in. Mensen die weinig tijd hebben zullen eerder snelle decks spelen dan full control decks.
Zou Blizzard zich misschien eens op het laddersysteem moeten focussen en kijken wat er mogelijk is? De toevoeging van de rank 15/10/5 drempels vond ik in ieder geval een vooruitgang. Dit geeft in ieder geval meer mensen de kans om andere decks te proberen zonder bang te hoeven zijn om hard te kelderen in rank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
HowsMyApple schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:00:
Ik lees hier een hoop geklaag over smorc en RNG. Zat laatst de starseries op twitch te kijken en daar had iemand in de chat een weliswaar logische maar terechte opmerking. De reden dat we zoveel smorc decks op ladder zien is omdat iedereen zo snel mogelijk naar rank 5 en of legend wil gaan in zo kort mogelijke tijd. Dat zette mij aan het denken en daar zit natuurlijk wel wat in. Mensen die weinig tijd hebben zullen eerder snelle decks spelen dan full control decks.
Zou Blizzard zich misschien eens op het laddersysteem moeten focussen en kijken wat er mogelijk is? De toevoeging van de rank 15/10/5 drempels vond ik in ieder geval een vooruitgang. Dit geeft in ieder geval meer mensen de kans om andere decks te proberen zonder bang te hoeven zijn om hard te kelderen in rank.
Ja, iedereen wil z.s.m. ranken. Echter voorziet HS daar dan ook volledig in! Geen straf voor decks die op turn 4 al winnen.. en erger.. als ze niet voor turn 6 winnen conceden ze gewoon.. NEXT.
Goedkopere minions zijn dan ook nog onevenredig sterk.
Je hoeft ook niet echt kennis van zaken te hebben.. gooi alles face en negeer hun minions. Trekken ze een keer taunt.. tsja.. concede en op naar de volgende.

ESL is gewoon anders van opzet (maar een paar nuances) waardoor die echt frustrerende smorc niet mogelijk is. Enkel dat is voor mij al leuk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Het laddersysteem is inderdaad erg slecht. Elke maand dezelfde grind naar rank 5. Dan is het gewoon veel potjes spelen totdat je legend bent. Met een beetje positieve winrate kun je zo rank 5 worden, dus ik snap ook wel dat mensen liever snelle potjes spelen om zo sneller dat doel te halen. Is gewoon te danken aan de opzet..

Ik zou graag zien dat de seizoenen wat langer duren, bijvoorbeeld 4 per jaar. En een soort van divisies waarin je zit (zoals LoL heeft denk ik?). Weet niet precies wat de opzet zou zijn maar bijna alles is beter dan it.

Je zult helaas denk ik altijd wel veel SmOrc decks blijven zien, tenzij ze een soort van bonus bij potjes met meer turns gaan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Predje schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:56:
[...]

En toch moet ik zeggen dat Dragon Priest met 2x Potion of Madness, 2x Shadow Visions en (natuurlijk) 2x SW: Pain het goed doet, >50% winrate, vs Pirate Warrior en Hunters. Met de nieuwe set is de Dragon Priest veel consistenter geworden tegenover deze decks tov vorig seizoen. Ook omdat PW generfed is. Tegen Quest Rogue is DP drama maar goed, je kan niet tegen alle decks gewapend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
vind de game maar saaier en saaier worden, ik speel de game nog wel op android tijdens wc uren maar in de avond pak ik voortaan liever andere games. Komt denk mede door de laatste ''quest'' expansion, heeft de game een beetje verziekt.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Ik speel ook wel minder nu. Doe m'n quests nog, that's it. Verder speel ik Diablo 3 nu.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:07
Iemand een idee wanneer de volgende expansion uitkomt? ;)
Ben mijn gold al wat aan het opsparen (1400 gold nu :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry hoor maar als ik alle onzin over Smorc en de ladder lees denk ik dat deze fabels worden verzonnen door rank 10 spelers.

Op de Legend rank is net zo veel Smorc als lager op de ladder en dat heeft maar met 1 ding te maken en dat is omdat ze gewoon gemiddeld het beste zijn en mensen willen gewoon winnen.

Als er goede midrange/control decks zijn met een hoge winrate worden die echt wel meer gespeeld alleen is dat al een hele tijd niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
We zijn anders pas net van midrange shaman af.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Decks met een lage curve krijgen nu eenmaal gemiddeld betere draws early. De value per mana ligt tegenwoordig te hoog bij early game; en door hun gemiddeld veel betere curve valt daar moeilijk van terug te komen.
In mijn control decks ben ik tegen aggro early afhankelijk van enkele kaarten. Als ze niet komen voor turn 3-4 is het simpelweg gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
- Stats per mana cost zijn beter voor low drops;
- Aanvallende speler bepaald wat er gebeurt;
- (Relatief) weinig skill vereist en toch een hoge winrate;
- Winrate in principe niet lager dan bij control decks;
- Snelle potjes;
- Hearthstone ranken is in de kern gewoon grinden, dus meer potjes spelen is beter;
- Minder last van draw RNG bij decks die curven van 1 tot 5;
- Kans om potjes T4 te winnen zonder dat je tegenstander ook maar IETS heeft kunnen doen;
- Card advantage is niet relevant voor T5-T6;
- Weinig boardclears;
- Weinig defensieve opties;
- Weinig healing beschikbaar;
- etc.

Tjah het is niet heel vreemd dat face de place is en dat aggro het zo goed doet in HS.

Ik denk wel dat er iets mis is met HS als zelfs de diehard grinders niet tevreden zijn en het spel minder gaan spelen. :|

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 13-06-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:13
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:43:
vind de game maar saaier en saaier worden, ik speel de game nog wel op android tijdens wc uren maar in de avond pak ik voortaan liever andere games. Komt denk mede door de laatste ''quest'' expansion, heeft de game een beetje verziekt.
beetje OT maar uren? op de wc per dag? :+

ik log ook elke week minder in alleen mn quests nog wle redelijk wat verder niet heel veel meer idd rank 5-10 elke maand haal ik nog wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wognummer schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:41:
[...]
beetje OT maar uren? op de wc per dag? :+
Lekker poepen op kosten van de baas. _/-\o_

Zijn er overigens nog wel mensen die HS met plezier spelen op dit moment?

[ Voor 15% gewijzigd door xelfer op 13-06-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:13
xelfer schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:45:
[...]

Niet echt. Ik doe de quests en that's it. Eigenlijk wel bizar dat je een game doet die je geen lol brengt. Waar het in de kern om gaat vaak (denk ik) is dat je als speler in HS vaak zit met het gevoel 'hier kan ik niks tegen doen'. Een board wat volgekotst wordt met minions en jij trekt geen removal, rng die tegen jou werkt, muligan die niks oplevert.. te vaak zit ik met dat gevoel in een HS potje waarbij ik weet wat er gaat gebeuren maar ik toch niks er tegen kan doen. "Dan had je die kaart of die kaart in je deck moeten hebben". Ja, en tegen het volgende netdeck is die kaart weer nutteloos en zijn er weer zat andere momenten waarbij ik het nakijken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:45:
[...]

Als je ergens goed in bent moet je zorgen dat je ervoor betaald wordt.

En ja, ik heb nog plezier in het spelletje. Maar ik speel dan ook niet zo heel veel (misschien gemiddeld 5 a 10 potjes per keer en dan niet eens elke dag. Ik denk dat de meesten inmiddels gewoon een hearthstone burn-out hebben door de duizenden games die ze gespeeld hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

misschien op de hogere ranks. Als je niet zoveel speelt zoals ik en vaak rondhangt op rank 17 (daar start ik meestal) t/m 10 zit er al een stuk meer afwisseling in. Ik kom ook regelmatig dragon priest, warrior taunt decks, crystal rogue, miracle rogue, secret mage, midrange hunter etc. tegen. De enige class die je niet meer ziet is Warlock, dat is gewoon by far de slechtste class momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:42:
[...]

misschien op de hogere ranks. Als je niet zoveel speelt zoals ik en vaak rondhangt op rank 17 (daar start ik meestal) t/m 10 zit er al een stuk meer afwisseling in. Ik kom ook regelmatig dragon priest, warrior taunt decks, crystal rogue, miracle rogue, secret mage, midrange hunter etc. tegen. De enige class die je niet meer ziet is Warlock, dat is gewoon by far de slechtste class momenteel.
Ik zie wel veel variatie maar het zijn wel exclusief aggro decks. Denk dat ik op dit moment ongeveer 9 van de 10 games tegen aggro speel.

De ene keer is het een Warrior die me face smorct, de andere keer een Shaman die 20 minions uitspeelt in 5 beurten. Af en toe een Druid die turn 1 en 2 5 minions uitspeelt en voor de verandering zit er ook nog weleens een Paladin bij die zijn hele hand aan murlocs opgooit om deze daarna aan te vullen met een Divine Favor.

Variatie is er genoeg, maar mijn gezicht doet nog steeds pijn van alle klappen die het ieder potje moet incasseren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:17
Heb dit spel pas sinds kort ontdekt, maar ik vermaak mij er goed mee :)

Nu eens op Youtube naar wat beginners tutorials kijken. Wordt nu toch regelmatig nog keihard ingemaakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltaine
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 08:17
xelfer schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Variatie is er genoeg, maar mijn gezicht doet nog steeds pijn van alle klappen die het ieder potje moet incasseren :(.
Als je echt alleen maar aggro tegenkomt, probeer dan dit deck van Zetalot eens.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2cs7y10.png

Keep supporting the pyramid roach boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coltaine schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Als je echt alleen maar aggro tegenkomt, probeer dan dit deck van Zetalot eens.
Lijkt me een goeie. Die ga ik eens testen. Thnx.

Copy code van dat deck is trouwens: AAECAa0GBJAH1wq3uwLPxwIN7QHlBPYH0grTCvIMkrQCgrUCursC6r8C0cEC2cECyccCAA==

Alleen het feit dat tegenstanders zullen ragen doet me al deugd. })

Ik ben overigens al op een punt in de expansion gekomen dat ik alles heb wat ik wilde hebben. Ik mis nog wel 3 legendaries en 3 epics heb ik maar 1 keer, maar dit zijn allemaal vrijwel onspeelbare kaarten. Swamp King Dred, Ozruk en Jungle Giants zijn de legendaries die ik mis. Op zich zou ik Swamp King nog wel willen hebben en Jungle Giants ook (voor de lol), maar ik kan daar net zo goed wat dust tegenaan gooien bij de volgende expansion. Tijd om te sparen dus!

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 15-06-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hearhstone is ook echt te debiel voor woorden op dit moment.

Maar gelukkig werkt het anti aggro deck van Zetalot super goed.....

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1z21vg5.jpg

_O-

Potje daarop gebeurde exact hetzelfde overigens. Weer turn 4 dood tegen hetzelfde smorc druid deck. Dit keer gepilot door een net zo goede rank 1 legend speler.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2zizuyq.jpg

Het is gewoon nutteloos om een kaart duurder dan 5 mana überhaupt in je deck te stoppen. Turn 5 haal je toch niet. :D

5 drops zou je met de coin nog wel kunnen spelen, maar ook dat is tricky.

[ Voor 31% gewijzigd door xelfer op 15-06-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltaine
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 08:17
Tegen aggro hard mulligan voor Pyro of Auchenai. Laat ze eerst hun hand op tafel leggen en dan een wipe en stabiliseren met PotF of Potion. Behalve van een Druid met een godhand, heb ik nog geen aggro matchup verloren met dit deck.

[ Voor 4% gewijzigd door Coltaine op 15-06-2017 17:21 ]

Keep supporting the pyramid roach boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coltaine schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:07:
Tegen aggro hard mulligan voor Pyro of Auchenai.
Ik heb mijn best gedaan maar de RNG goden waren mij niet goed gezind.

Of mijn tegenstander was een veel betere speler dan ik. Dat kan natuurlijk ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:09
xelfer schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:33:
[...]

Ik heb mijn best gedaan maar de RNG goden waren mij niet goed gezind.

Of mijn tegenstander was een veel betere speler dan ik. Dat kan natuurlijk ook :).
Ik denk dat het met name skill-based is :). Met een anti-aggro deck zou je echt ~60% of meer moeten winnen van aggro-decks, dus ook de druid decks die jij noemt. Tuurlijk heb je soms een paar potjes op rij pech, maar dat middelt wel uit.

Waarom spelen de mensen die hier aggro zo vervelend vinden eigenlijk geen arena? Zelf speelde ik overigens control mage en tegen aggro won ik regelmatig, dus ook die deck (met volcanic potion & ooze) kan zeker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
TheProf82 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:17:
[...]
Waarom spelen de mensen die hier aggro zo vervelend vinden eigenlijk geen arena?
Daar heb je ook skill voor nodig en als je die niet of nauwelijks hebt dan is Arena ook gewoon allemaal 'smorc & rng'.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:17:
[...]

Ik denk dat het met name skill-based is :). Met een anti-aggro deck zou je echt ~60% of meer moeten winnen van aggro-decks, dus ook de druid decks die jij noemt. Tuurlijk heb je soms een paar potjes op rij pech, maar dat middelt wel uit.

Waarom spelen de mensen die hier aggro zo vervelend vinden eigenlijk geen arena? Zelf speelde ik overigens control mage en tegen aggro won ik regelmatig, dus ook die deck (met volcanic potion & ooze) kan zeker werken.
Het middelt inderdaad vast wel uit. Maar het is niet echt plezierig om turn 3 op 5 te staan zonder dat je er wat tegen kan doen :).

Het gaat ook niet om winnen/verliezen, het gaat om de staat waarin het spel verkeerd. En het feit dat iemand t3 op 5 zetten gewoon legitiem mogelijk is en vrij regelmatig gebeurt. En het feit dat er gewoon gigantisch veel tier 1 aggro decks zijn die je compleet kapot kunnen smorcen maakt het spel niet echt leuk om te spelen. Of het nou token shaman, pirate warrior, aggro druid, aggro paladin, burn mage etc is.

Ik ben met arena gestopt omdat ik na 23 runs op een rij nog steeds geen enkele keer mage had mogen kiezen. Over die 23 runs had ik gemiddeld overigens wel 6,87 wins per run, dus winstgevend was het wel. Maar echt leuk om te spelen niet zo.

Ik heb ook alle Ungoro kaarten die ik wil hebben dus ik ben gold aan het sparen voor de volgende expansion. Vandaar dat ik het ook zonde vind om 150g in een arena run te stoppen, aangezien die Ungoro pack niet echt iets op kan leveren wat ik kan gebruiken in mijn constructed decks.

Hoofdzakelijk was ik echter gestopt omdat ik nooit mage mocht kiezen :).

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 16-06-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:09
Ik speel juist graag tegen smorc decks, zeker als mijn deck favoured is :P.

Nu overigens al 3 weken niet gespeeld en ik mis het niet. Ik mis in HS de diepgang, zou graag een nieuwe game-mode zien naast arena en constructed. Tot die tijd zet ik het even opzij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
# 1x (1) Northshire Cleric
# 1x (1) Potion of Madness
# 1x (1) Power Word: Shield
# 1x (1) Twilight Whelp
# 1x (2) Faerie Dragon
# 1x (2) Lightwell
# 1x (2) Netherspite Historian
# 1x (2) Radiant Elemental
# 1x (2) Shadow Word: Pain
# 1x (2) Wyrmrest Agent
# 1x (3) Blackwing Technician
# 1x (3) Brann Bronzebeard
# 1x (3) Tar Creeper
# 1x (4) Shadow Madness
# 1x (4) Twilight Drake
# 1x (5) Azure Drake
# 1x (5) Blackwing Corruptor
# 1x (5) Drakonid Operative
# 1x (5) Holy Nova
# 1x (5) Loatheb
# 1x (6) Book Wyrm
# 1x (6) Cabal Shadow Priest
# 1x (6) Emperor Thaurissan
# 1x (6) Entomb
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Volcanic Drake
# 1x (7) Confessor Paletress
# 1x (7) The Curator
# 1x (8) Primordial Drake
# 1x (9) Ysera

Net na een vriendelijk potje tegen een mede Tweaker werd mijn Dragon Wild Priest deck gevraagd :) bij deze. Heb er veel fun mee. Radiant Elemental kan zo weg, daar wist ik geen betere vervanger voor. Wat wel absoluut in het deck hoort in Kazakus, die ik helaas niet heb.

### Dragon Priest
# Class: Priest
# Format: Wild
#
AAEBAa0GHtwBkALhBOUEnQa5BskGjQiiCdcK8gz6DtIR1hHuEegS6RL8E6QUwxaFF8cXqrICubICgrUCtbsCursC2MECysMCyccCAAA=
#

[ Voor 11% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-06-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:36:
<knip>
Net na een vriendelijk potje tegen een mede Tweaker werd mijn Dragon Wild Priest deck gevraagd :) bij deze. Heb er veel fun mee. Radiant Elemental kan zo weg, daar wist ik geen betere vervanger voor.
Hier die medetweaker, het was een leuke pot ondanks dat ik door die sick draws van je geen kans maakte :)
Maar verliezen van een dergelijk deck vind ik minder erg dan van zo'n smorc deck. Anyways, het was een leuke pot, Priest vs. Priest :) Hier het deck wat ik speelde:

### N'Zoth Reno Quest Priest
#
# 1x (0) Circle of Healing
# 1x (1) Awaken the Makers
# 1x (1) Crystalline Oracle
# 1x (1) Flash Heal
# 1x (1) Power Word: Glory
# 1x (2) Loot Hoarder
# 1x (2) Museum Curator
# 1x (2) Shadow Visions
# 1x (3) Dark Cultist
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (3) Tar Creeper
# 1x (3) Thoughtsteal
# 1x (4) Auchenai Soulpriest
# 1x (4) Greater Healing Potion
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (4) Spiritsinger Umbra
# 1x (4) Tortollan Shellraiser
# 1x (5) Elise the Trailblazer
# 1x (5) Excavated Evil
# 1x (5) Raza the Chained
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (6) Cairne Bloodhoof
# 1x (6) Entomb
# 1x (6) Lightbomb
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Dr. Boom
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAa0GHh7tAfsBpAPSCtMK1wq5DYEOjw6SD5AQnhCIFJYUvhbDFrcXxxfgrAKDuwK1uwK3uwLRwQLVwQLcwQLJwgLKwwKWxALPxwIAAA==
# To use this deck, copy the above hashcode to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Heb de laatste tijd wel met de gedachte gespeeld om Stalag en Fugen er in te stoppen, maar ik weet zo niet wat ik er dan uit zou moeten halen... Ik sta open voor suggesties om dit deck wat beter te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Nou lekker dan. Ik kon al een paar dagen niet inloggen op mijn PC. Dus wachtwoord veranderd, misschien lag het daar aan. Nu kan ik nog steeds niet inloggen, maar op mijn telefoon nu ook niet meer. Hebben meer mensen daar last van?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:02
aicaramba schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:36:
Nou lekker dan. Ik kon al een paar dagen niet inloggen op mijn PC. Dus wachtwoord veranderd, misschien lag het daar aan. Nu kan ik nog steeds niet inloggen, maar op mijn telefoon nu ook niet meer. Hebben meer mensen daar last van?
Ik kon gisteren en vandaag ook niet inloggen op me ipad, pc maar eens proberen als thuis ben.

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 17:38

porn*

...take on the world!

aicaramba schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:36:
Hier nergens last van.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
The_Big_Easy schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:16:
[...]

Hier die medetweaker, het was een leuke pot ondanks dat ik door die sick draws van je geen kans maakte :)
Maar verliezen van een dergelijk deck vind ik minder erg dan van zo'n smorc deck. Anyways, het was een leuke pot, Priest vs. Priest :) Hier het deck wat ik speelde:

### N'Zoth Reno Quest Priest
#
# 1x (0) Circle of Healing
# 1x (1) Awaken the Makers
# 1x (1) Crystalline Oracle
# 1x (1) Flash Heal
# 1x (1) Power Word: Glory
# 1x (2) Loot Hoarder
# 1x (2) Museum Curator
# 1x (2) Shadow Visions
# 1x (3) Dark Cultist
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (3) Tar Creeper
# 1x (3) Thoughtsteal
# 1x (4) Auchenai Soulpriest
# 1x (4) Greater Healing Potion
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (4) Spiritsinger Umbra
# 1x (4) Tortollan Shellraiser
# 1x (5) Elise the Trailblazer
# 1x (5) Excavated Evil
# 1x (5) Raza the Chained
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (6) Cairne Bloodhoof
# 1x (6) Entomb
# 1x (6) Lightbomb
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Dr. Boom
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAa0GHh7tAfsBpAPSCtMK1wq5DYEOjw6SD5AQnhCIFJYUvhbDFrcXxxfgrAKDuwK1uwK3uwLRwQLVwQLcwQLJwgLKwwKWxALPxwIAAA==
# To use this deck, copy the above hashcode to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Heb de laatste tijd wel met de gedachte gespeeld om Stalag en Fugen er in te stoppen, maar ik weet zo niet wat ik er dan uit zou moeten halen... Ik sta open voor suggesties om dit deck wat beter te maken!
Ik zou zeggen dat het niet echt goed is om een keer CoH en een keer soulpriest te hebben, want dat is veel te onbetrouwbare combo om maar een keer te hebben, daarnaast heb je heel weinig draw voor een control deck dus ik zou er pw:s en cleric erin stoppen. Daarnaast zou ik sowieso flash heal eruit halen want dat vind ik echt een nutteloze kaart in dit deck als je al zoveel self heal hebt.
Ik zou geen Stalagg en Feugen toevoegen want die zijn veel te slow voor wild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo hé topic dood :P

Maar even serieus ik speel heel weinig en ben nu ook nog maar rank 17 maar ik verbaas mij echt als ik een paar potjes speel door de hoeveelheid Jade Druids.
Ik win de meeste potjes wel want in mijn ogen is het deck ten 1e niet goed genoeg en ten 2e ook nog eens heel slecht voor de ladder aangezien het tegen het vooral goed is tegen echte langzame decks en Freeze Mage en het dus aggro en midrange stimuleert net als Quest Rogue trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:42:
Zo hé topic dood :P

Maar even serieus ik speel heel weinig en ben nu ook nog maar rank 17 maar ik verbaas mij echt als ik een paar potjes speel door de hoeveelheid Jade Druids.
Ik win de meeste potjes wel want in mijn ogen is het deck ten 1e niet goed genoeg en ten 2e ook nog eens heel slecht voor de ladder aangezien het tegen het vooral goed is tegen echte langzame decks en Freeze Mage en het dus aggro en midrange stimuleert net als Quest Rogue trouwens.
Een dood topic is een dode game vaak :(.

Ik zie letterlijk nooit jade druid. Ik zie nog meer smorclock zoo spelers dan jade druids. Voor mij zijn de tegenstanders nog steeds 9 van de 10 games een tempo smorc deck of een face smorc deck.

10 potjes spelen duurt overigens wel een dag of 5 tegenwoordig :p. Als ik 2-3 quests heb dan probeer ik ze te completen. Win 5 quests probeer ik te rerollen naar win 2 quests zodat ik sneller klaar ben etc.

Ik heb nu toevallig 3 potjes gedaan voor mijn quests: 2 keer aggro smorc paladin en 1 keer aggro smorc zoo als tegenstander.

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 18-06-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zondag 18 juni 2017 @ 08:53:
[...]

Ik zie letterlijk nooit jade druid. Ik zie nog meer smorclock zoo spelers dan jade druids. Voor mij zijn de tegenstanders nog steeds 9 van de 10 games een tempo smorc deck of een face smorc deck.

10 potjes spelen duurt overigens wel een dag of 5 tegenwoordig :p. Als ik 2-3 quests heb dan probeer ik ze te completen. Win 5 quests probeer ik te rerollen naar win 2 quests zodat ik sneller klaar ben etc.

Ik heb nu toevallig 3 potjes gedaan voor mijn quests: 2 keer aggro smorc paladin en 1 keer aggro smorc zoo als tegenstander.
Ook ik speel enkel nog mijn quests. Tijd en zin wisselen elkaar af als reden om er niet voor te gaan zitten.
Kom ook dan enkel aggro tegen.
Ook al weet ik dat als ik een goed anti aggro deck maak ik de tegenstanders kan farmen vind ik dat niet leuk. Dat is het enige wat ik dan doe.
Ben nu The Elder Scrolls: Legends aan het proberen.
Enige leuke verschil met HS is dat er Lanes zijn. Verder kent het spel geen HP en is het een enorm tempo spel. Degene met de meeste tempo wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:19:
[...]

Ook ik speel enkel nog mijn quests. Tijd en zin wisselen elkaar af als reden om er niet voor te gaan zitten.
Kom ook dan enkel aggro tegen.
Ook al weet ik dat als ik een goed anti aggro deck maak ik de tegenstanders kan farmen vind ik dat niet leuk.
Zelfde geldt voor mij. Winnen is niet zozeer het probleem, maar de echt toffe games zijn er niet meer. Ik farm de smorcers voor mijn quests :).

Hoop dat ik zo een goede basis kan leggen voor de volgende expansion qua dust en gold. En hoop dat de game dan iets minder smorcerig is qua design en meta.

Ze mogen van mij meer richting het design van kaarten als Tar Creeper gaan. Sterk defensief, early game, maar geen auto include smorcstone kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 19-06-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zo, mn laatste potje gespeeld :) tegen een mage net.

Blizzard
Blizzard
Frost nova
Frost nova
Ice block
Alexstraza
Blizzard via primordial glyph
Arch mage Antonidas
Fireball
Fireball

Zo leuk dat ik er zoveel tegen kon doen

:Z Dag HS :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
De laatste versie van HS icm iOS 10.3.2 lijkt de batterij van mijn iPhone 6 in no-time leeg te trekken. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op zondag 18 juni 2017 @ 08:53:
[...]

Valt mee hoor, het League of Legends topic is ook redelijk dood en die game is nog steeds geloof ik de meestgespeelde game ter wereld. Alleen degenen die actief waren sinds het begin zijn er nu niet meer waardoor er minder gediscussieerd wordt.

Van Hearthstone ken ik geen statistieken, maar ik kan me niet voorstellen dat de playerbase gekrompen is in de afgelopen maanden gezien dit grafiekje: https://www.statista.com/...eroes-warcraft-worldwide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Vicarious schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:29:
[...]
Valt mee hoor, het League of Legends topic is ook redelijk dood en die game is nog steeds geloof ik de meestgespeelde game ter wereld. Alleen degenen die actief waren sinds het begin zijn er nu niet meer waardoor er minder gediscussieerd wordt.

Van Hearthstone ken ik geen statistieken, maar ik kan me niet voorstellen dat de playerbase gekrompen is in de afgelopen maanden gezien dit grafiekje: https://www.statista.com/...eroes-warcraft-worldwide/
Dit grafiekje toont alleen het aantal geregistreerde spelers. NIet het aantal dat daadwerkelijk speelt. Heel sec zou het kunnen volgens deze grafiek dat in april 2016 nog 50 miljoen mensen dagelijks inlogden en in maart 2017 nog maar 20.000.000

Bovendien vertekent het beeld van de staven, doordat de schaal op de x-as verspringt van 3 naar z6 naar 5 naar 11 maanden per stap.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:09:
[...]

Dit grafiekje toont alleen het aantal geregistreerde spelers. NIet het aantal dat daadwerkelijk speelt. Heel sec zou het kunnen volgens deze grafiek dat in april 2016 nog 50 miljoen mensen dagelijks inlogden en in maart 2017 nog maar 20.000.000

Bovendien vertekent het beeld van de staven, doordat de schaal op de x-as verspringt van 3 naar z6 naar 5 naar 11 maanden per stap.
Dit grafiekje toont alleen het aantal geregistreerde accounts lijkt mij.

Ik denk dat ze gewoon alle battle.net accounts die ooit een keer HS opgestart hebben meetellen in die cijfers. Als business heb je daar weinig aan, behalve dat het wel lekker bekt als je het over statistieken hebt.

Volgens mij zijn er veel belangrijkere cijfers zoals:

- Hoeveel games er dagelijks gespeeld worden;
- Hoeveelheid speeltijd;
- Hoe frequent iemand speelt;
- Of iemand geld uitgeeft aan content en zo ja, hoeveel en waaraan;
- Hoe er over de game gesproken wordt op het internet (social media, reddit, internetfora etc.);
- Hoe enthousiast "social influencers" zijn en hoeveel aandacht ze de game even;
etc. etc. etc.

Op de achtergrond zullen er waarschijnlijk duizenden metrics zijn die veel interessanter zijn voor Blizzard, maar die cijfers verkopen gewoon minder lekker.

Ik heb zelf bv 2 battle.net accounts, aangezien ik destijds de recruit a friend reward wilde hebben. Beide accounts zullen vermoedelijk meetellen in de 70 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:44

Dhrax

Prog Lord

Ik heb enkele weken eindelijk de knoop door gehakt en op al mijn devices HS verwijderd.
Het begon meer een moetje te worden (quests) dan dat ik nog plezier had in de game. Ik denk dat ik nu een week of 8 niet meer heb gespeeld en ik heb het nog geen seconde gemist.

Wellicht in de toekomst nog eens weer induiken maar gezien de ontwikkelingen van de afgelopen jaren verwacht ik niet dat ze mij nog terug gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag deze week op Reddit een grafiek die liet zien dan bijna alle grote Hearthstone streamers bijna 30% aan kijkers hebben ingeleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 22-06-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heren, ik heb de cijfers niet geanalyseerd, dat grafiekje gaf ik gewoon puur om aan te tonen dat HS nog lang niet dood is. Misschien zijn er inderdaad wel iets minder actieve spelers, maar onlangs hebben ze met de launch van Un'Goro ook nog een nieuwsbericht uitgebracht dat ze het hoogste aantal ingelogde gebruikers op HEarthstone ooit hadden. Het spel leeft dus nog wel degelijk.

Of er gemiddeld nu minder/korter of weet ik veel wordt gespeeld weet ik niet, ik heb geen toegang tot dat soort statistieken. Ik ben ook puur afhankelijk van wat hierover gepubliceerd wordt. Het enige dat ik wil zeggen is dat de game voorlopig nog voldoende aandacht trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
beuker19 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:42:
Ik zag deze week op Reddit een grafiek die liet zien dan bijna alle grote Hearthstone streamers bijna 30% aan kijkers hebben ingeleverd.
...waarna bleek dat het nu weer gewoon op het normale, stabiele niveau zit van voor de Un'goro release (waarop het daarvoor ook al veel langer zat). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
En bij de volgende release stijgt het weer om daarna weer rustig te zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tule
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-06-2017
Hallo tweakers,

Ik ben sinds kort begonnen met Hearthstone, ik heb net alle characters naar lvl 10, maar ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Ik heb wat ranked gespeeld, maar vanaf rank 20-19 kom ik tegen mensen met de meest OP decks voor mijn gevoel, waar ik met de standaard decks geen kans tegen heb. Wat is de beste manier om betere kaarten te krijgen? Decks kopen, arena, die single player quests doen (dat kost wel 700 gold). Ik weet ook niet goed of ik juist basic decks moet kopen of van een van de expansions die is geweest.

Kortom, ik zit een beetje vast, dus alle advies is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
tule schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:57:
Hallo tweakers,

Ik ben sinds kort begonnen met Hearthstone, ik heb net alle characters naar lvl 10, maar ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Ik heb wat ranked gespeeld, maar vanaf rank 20-19 kom ik tegen mensen met de meest OP decks voor mijn gevoel, waar ik met de standaard decks geen kans tegen heb. Wat is de beste manier om betere kaarten te krijgen? Decks kopen, arena, die single player quests doen (dat kost wel 700 gold). Ik weet ook niet goed of ik juist basic decks moet kopen of van een van de expansions die is geweest.

Kortom, ik zit een beetje vast, dus alle advies is welkom.
- Op sites als Hearthpwn goedkope decks zoeken die voor een groot deel uit basic kaarten bestaan
- Wennen aan het feit dat je net pas begint en de komende tijd 95% van de spelers veel betere kaarten hebben
- Arena doen waar de kansen wat gelijker zijn (qua kaarten dan, nog niet qua skill)
- Een welcome bundle kopen àls je geld wil spenderen
- Let op dat je geen solo adventures koopt die vrij kort daarna weer uit de rotatie gaan. Kan wel, maar dan kan je ze alleen in Wild format spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 16:09
Dhrax schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:36:
Ik heb enkele weken eindelijk de knoop door gehakt en op al mijn devices HS verwijderd.
Het begon meer een moetje te worden (quests) dan dat ik nog plezier had in de game. Ik denk dat ik nu een week of 8 niet meer heb gespeeld en ik heb het nog geen seconde gemist.

Wellicht in de toekomst nog eens weer induiken maar gezien de ontwikkelingen van de afgelopen jaren verwacht ik niet dat ze mij nog terug gaan zien :)
Zelfde hier, maandje of 3 geleden ook HS verwijderd en sindsdien niet meer terug gekeken.
De game had imho ooit veel potentieel maar is volledig de verkeerde kant opgeslagen, jammerlijk genoeg.

Speel tegenwoordig af en toe TES:legends maar dat is ook steeds meer een aggro-fest aan het worden. Ga denk ik maar is gewoon weer oldschool aan de offline MTG (Eternal is het ook net niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:37
Een paar updates wat betreft het openen van packs bij uitkomen van nieuwe expansion:

YouTube: Hearthstone Update: Upcoming Card Pack Changes

- Elke nieuwe legendary die je uit een pack haalt is er een die je nog niet hebt (geldt voor packs van alle sets)
- gegarandeerd een levendary in de eerste 10 packs die je van een nieuwe expansion opent.

Best nice!

[ Voor 40% gewijzigd door ruurd v. op 22-06-2017 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ruurd v. schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:34:
- Elke nieuwe legendary die je uit een pack haalt is er een die je nog niet hebt (geldt voor packs van alle sets)
Dit betekent dat je dus ook iedere legendary die je wilt gewoon kan craften zonder dat je daarna die legendary uit een pakje haalt. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Een paar updates wat betreft het openen van packs bij uitkomen van nieuwe expansion:

- gegarandeerd een levendary in de eerste 10 packs die je van een nieuwe expansion opent.

Best nice!
Goeie wijziging, maar too little, too late en compenseert totaal niet hoe Hearthstone duurder is geworden sinds de strategie wijziging van expansions voor 2017.

Ik ben er klaar mee en eigenlijk ben ik daar best wel blij om.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet iedereen kan tegen zijn verlies maar dit is wel de overtreffende trap:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J4mnYhL.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PjwpWMx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:47
Tijd voor een Blizz reportje, dit kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:51

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:33:

[afbeelding]
[afbeelding]
Hem ben ik gisteren ook tegengekomen rond rank 7. Toegevoegd en hij zei, i forgot to say Well played to Yogg. Maar voordat ik iets kon zeggen was hij unfriended. Hij speelde een quest priest en hij speelde echt slecht. Grappige was, ik had geeneens yogg in Mn deck. :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
[afbeelding]
Wellicht een idee om deze persoon te rapporteren aan Blizzard.

Denk dat deze persoon ook beter af zou zijn met wat professionele psychische hulp trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:03

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een zielepoot 8)7 . Rapporteren en tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit soort idioten zouden een stuk minder zijn in HS als er eindelijk een in-game report systeem zou komen. Helaas zal dat wel te veel geld kosten voor blizzard omdat ze dan geen packs meer kopen als ze gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
separhim schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:56:
[...]

Dit soort idioten zouden een stuk minder zijn in HS als er eindelijk een in-game report systeem zou komen. Helaas zal dat wel te veel geld kosten voor blizzard omdat ze dan geen packs meer kopen als ze gebanned worden.
Dat is het nadeel van het bannen van spelers. Wellicht dat een tijdelijke ban goed zou zijn voor dit soort situaties.

Afhankelijk van de overtreding een ban van 1 dag, 1 week, 1 maand etc. en dan bij herhaaldelijk misdragen gewoon een perma ban. De echte psychopaten wil je toch liever niet in je game hebben, ook al geven ze misschien een paar honderd euro p.p. uit aan pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Daarbij ga je krijgen dat veel mensen dan vals gaan rapporteren enz, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dr0ppFTW schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:42:
Daarbij ga je krijgen dat veel mensen dan vals gaan rapporteren enz, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.
Het alternatief van psychopaten vrij los laten lopen vind ik anders ook geen heel goed idee. Het is wel zo dat het Blizzard tijd en geld kost om reports te monitoren en bans uit te delen.

Snap wel dat een indie developer als Blizzard daar geen resources voor heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

xelfer schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:06:
[...]

Het alternatief van psychopaten vrij los laten lopen vind ik anders ook geen heel goed idee. Het is wel zo dat het Blizzard tijd en geld kost om reports te monitoren en bans uit te delen.

Snap wel dat een indie developer als Blizzard daar geen resources voor heeft :).
Ik stoor me er persoonlijk echt helemaal niet aan wanneer mensen dit soort berichten sturen omdat het verder het spel niet beïnvloedt. Het zou chiller zijn als Blizzard geld zou steken in het removen van bugs en beter testen van volgende expansions (maar dat doen ze ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr0ppFTW schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:58:
[...]

Ik stoor me er persoonlijk echt helemaal niet aan wanneer mensen dit soort berichten sturen omdat het verder het spel niet beïnvloedt. Het zou chiller zijn als Blizzard geld zou steken in het removen van bugs en beter testen van volgende expansions (maar dat doen ze ook niet)
Ik stoor me er zelf ook niet aan, maar in de basis is dit een spel ook voor kinderen.

Daarnaast zullen er wellicht mensen zijn die last hebben van een depressie of andere psychologische problemen, en dan is het vaak niet heel helpend als ze te horen krijgen dat ze zichzelf maar dood moeten maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Beste optie is dan gewoon niemand toe te voegen wanneer ze je direct na een potje toevoegen... gefrustreerde mensen zul je altijd wel bij dit spel houden, die het dan maar afreageren op de tegenstander.

Niet dat dit goed te praten is. Wat hij zegt kan echt niet.

Zelf accepteer ik altijd alles. Soms zijn het nog sportieve reacties, mensen die gg zeggen als het een erg spannend potje was of willen weten welke kaarten ik bijvoorbeeld nog achter hield. Maar zodra ik een scheldwoord zie is het gelijk unfrienden. Geen zin om tijd/energie te steken om terug te praten.

Een ban//report systeem hoort gewoon in zo'n groot spel als HS te zitten. Ik vind t nog steeds een leuk spel om te spelen en zal niet snel stoppen, maar er zijn zoveel functies die er eigenlijk gewoon in horen.
Dat met die pakjes is een stap in de goede richting, maar had er eigenlijk al vanaf het begin in gemoeten. Ook:
- Statistics. Hoeveel wins je met een deck hebt tegen welke class. Hoeveel wins je in t algemeen hebt tegen welke class etc.
- Iets van een tournament mode. Belachelijk dat bij toernooien screenshots van gewonnen matches naar de mod moeten worden opgestuurd.
- Pakjes worden veel te duur. Helemaal met expansions zoals Un'Goro met veel legendaries en ook veel epics die zo goed zijn. Met 3 grote expansions per jaar is het niet bij te houden. Ik zou graag zien dat ze het aantal kaarten per pakje opschroeven o.i.d. Op deze manier duurt het eeuwen voor een f2p player om een normale set bij elkaar te sparen.
Tuurlijk betekent het voor Blizzard minder profit. Maar ik denk dat HS nu op een punt zit dat als er geen ingrijpende veranderingen komen, het spel langzaam dood gaat bloeden. Voor nieuwe spelers is het sowieso al niet meer te doen om een redelijke cardbase bij elkaar te rapen zonder er een paar 100 euro in te steken. Dat en de (in mijn ogen vaak) slechte communicatie van de devs, en de lage frequentie van updates, maken het lastig om erg enthousiast te blijven.

Ik lees ook dat steeds meer mensen Gwent proberen, dat nu in de open beta zit (volgens mij?). Ben zelf erg benieuwd naar het spel, maar kan het helaas niet op mijn mac spelen, en ik moet nog twee maanden wachten voordat ik weer in NL ben en het op de ps4 kan proberen. Hebben mensen hier Gwent gespeeld? Hoe is het t.o.v. HS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54

Best nice!
Super chill, ik heb in totaal 13 legendaries uit pakjes gehaald, waaronder 4 dubbele 8)7 . Voorlopig maar geen packs meer openen totdat de nieuwe uitbreiding er is :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
ChimaeraNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:29:
[...]

Super chill, ik heb in totaal 13 legendaries uit pakjes gehaald, waaronder 4 dubbele 8)7 . Voorlopig maar geen packs meer openen totdat de nieuwe uitbreiding er is :D .
Denk dat we nu ongeveer halverwege zitten. Rond midden augustus zal de volgende expansion komen, dus het is goed om alvast gold op te sparen, tenzij je echt veel key cards van Un'Goro mist
Pagina: 1 ... 148 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.