wat een toffe brawl
Dit impliceert wel dat iemand HS speelt om een doel te bereiken.Astie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:42:
[...]
Legend worden is op zich één van de twee grote doelen in het spel. Daarnaast heb je nog 12 win arena halen.
Verder kun je nog spelen voor Golden Portraits en full collection maar meer is er niet echt.
Mijn "doel" in HS is fun hebben met gimmick decks. Het middel hiervoor is een grote/complete collectie, wat dus indirect mijn doel wordt.
Een rank halen die verzonnen is door een game developer is zeker niet mijn doel en het boeit me dan ook totaal niet welke rank ik heb of welke rank de mensen die ik ken hebben.
Ik rank wel wat up in de ladder aan het einde van het seizoen om zo toch wat rewards mee te pikken. Dit uiteraard om mijn collectie uit te breiden. Afhankelijk van hoeveel tijd/zin ik heb en hoe leuk het spelen is kan dit rank 15, 10 of 5 zijn.
Tavern brawl is leuk! Ik heb zelf nooit vanilla gespeeld. Control Priest deck is erg grappig om te spelen
Atlas#22744
voor wie durft: een 'highlight' van 30 minuten. Absoluut gestoorde game. (ik kijk alleen al om z'n lach te horen, hilarisch)
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Brawl is er niet alleen voor het vermaak maar ook om bepaalde constructies/gamemodes/etc. te testen.Astie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:42:
[...]
En brawl snel afschaffen. Dat wordt voor 95% van de spelers gebruikt voor gratis pack, meer niet!
Tot nu toe is er echter nog niets vast uitgekomen.Dr0ppFTW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:13:
[...]
Brawl is er niet alleen voor het vermaak maar ook om bepaalde constructies/gamemodes/etc. te testen.
Al jaren vragen mensen op bepaalde gamemodes, waaronder de Brawl nu, maar ze brengen niets uit.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Genoeg hoor, de Evolve/Devolve mechanic bijvoorbeeld. Summoning Stone was ook getest in Brawl. En zo nog wel wat.Benjamin- schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:48:
[...]
Tot nu toe is er echter nog niets vast uitgekomen.
Al jaren vragen mensen op bepaalde gamemodes, waaronder de Brawl nu, maar ze brengen niets uit.
Mechanics wel, maar die werden ook natuurlijk al getest in Adventures. Maar qua gamemodes is er niets uitgekomen.
EDIT: Net dikke fout tegen Druid gemaakt, had super veel armor/hp, stond uiteindelijk op 22 hp, speelde Ice Block, Frost Bolt en Fireball, dus 13 hp over, prima dacht ik, ik had volgende beurt 15 damage. Maar toen realiseerde ik me dat ik Medivh's Valet had gerekend voor 3 damage, had die beurt natuurlijk wel gewerkt, maar volgende beurt niet maar.
Wat denk je, die gast was zo zeker dat hij doodging, dat hij maar ging trollen met carddraw, en vergat zijn hero power te gebruiken, dus toen was 2x Fireball + ping lethal.
Never punished!
EDIT: Net dikke fout tegen Druid gemaakt, had super veel armor/hp, stond uiteindelijk op 22 hp, speelde Ice Block, Frost Bolt en Fireball, dus 13 hp over, prima dacht ik, ik had volgende beurt 15 damage. Maar toen realiseerde ik me dat ik Medivh's Valet had gerekend voor 3 damage, had die beurt natuurlijk wel gewerkt, maar volgende beurt niet maar.
Wat denk je, die gast was zo zeker dat hij doodging, dat hij maar ging trollen met carddraw, en vergat zijn hero power te gebruiken, dus toen was 2x Fireball + ping lethal.
Never punished!
[ Voor 70% gewijzigd door Benjamin- op 26-05-2017 16:43 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
En weet je dat zeker van dev's of patchnotes of is dit uit de lucht gegrepen blabla?Benjamin- schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:12:
Mechanics wel, maar die werden ook natuurlijk al getest in Adventures. Maar qua gamemodes is er niets uitgekomen.
Hoe bedoel je?Dr0ppFTW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:52:
[...]
En weet je dat zeker van dev's of patchnotes of is dit uit de lucht gegrepen blabla?
Qua game modes bedoelt Benjamin- volgens mij gewoon:Dr0ppFTW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:52:
[...]
En weet je dat zeker van dev's of patchnotes of is dit uit de lucht gegrepen blabla?
- Ranked ladder (gesplitst in Wild en Standard)
- Casual
- Arena
- Tavern Brawl (en Heroic Tavern Brawl)
Daar is helaas niet al te veel bijgekomen.
Game modes zoals bijvorobeeld multiplayer (2v2), toernooi modus, challenges, alternatieve rulesets etc. zijn helaas niet beschikbaar en daar hebben we volgens mij ook (nog) niets over gehoord van Blizzard.
Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit dat er weinig content in HS zit, maar ik stoor me meer aan het feit dat de content die ze releasen zoveel RNG en smorc, en zo weinig skill bevat.
[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 27-05-2017 11:50 ]
Het heeft even geduurd maar heb weer eens de tijd genomen om te tryharden. Van rang 4 naar legend gegaan vandaag. Heb eindelijk weer een control deck dat me goed bevalt.
Volgens mijn tracker heb ik er 152 potjes over gedaan. Er horen er nog een aantal bij die ik op mijn tablet en telefoon heb gespeeld maar het totaal aantal is wel erg laag.

Volgens mijn tracker heb ik er 152 potjes over gedaan. Er horen er nog een aantal bij die ik op mijn tablet en telefoon heb gespeeld maar het totaal aantal is wel erg laag.

Grats man. Grappig, je stats geven het ook aan: warlock is een uitgestorven klasse! Ik zie ze ook nergens meer!Astie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 02:16:
Het heeft even geduurd maar heb weer eens de tijd genomen om te tryharden. Van rang 4 naar legend gegaan vandaag. Heb eindelijk weer een control deck dat me goed bevalt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Something under the bed is drooling
Grats Astie, heerlijk dat je Rogues ook lekker hebt ingemaakt!Astie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 02:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Lekker hebt ingemaakt met 6-4 En in totaal zelfs 7-8.Nitai schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:10:
[...]
Grats Astie, heerlijk dat je Rogues ook lekker hebt ingemaakt!
Quest Rogue/Warrior zijn voor mij zelfs de reden dat ik bijna niet meer speel al hoop ik de komende 3 dagen nog wel even snel R5 te worden.
Die 2 decks samen met Jade Druid en Pirate Warrior zijn gewoon verschrikkelijk
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Hahah was een geintjebeuker19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:26:
[...]
Lekker hebt ingemaakt met 6-4 En in totaal zelfs 7-8.
Quest Rogue/Warrior zijn voor mij zelfs de reden dat ik bijna niet meer speel al hoop ik de komende 3 dagen nog wel even snel R5 te worden.
Die 2 decks samen met Jade Druid en Pirate Warrior zijn gewoon verschrikkelijk
Scherp en alert en tevens 2u in de treinNitai schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:27:
[...]
Hahah was een geintjeWel leuk dat jij reageert Beuk!
Haha, hekel aan die Crystal Roques. 50/50 tegen dat T1 deck is prima.Nitai schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:10:
[...]
Grats Astie, heerlijk dat je Rogues ook lekker hebt ingemaakt!
Quest Warriors, Pirare Warrior, Aggro Druid en Jade Druid waren vrij eenvoudig. Burn Mage wat lastiger ookal had ik van mijn laatste 6 potjea 5 mages en won er 4 van.
Ik heb mijn Golakka-tech ingeruild voor een Eater of Secrets-tech. Werkt bijzonder goed. Dicht tegen rank 5 zie ik nu weer een enkele Druid/Warrior/Rogue maar verder vooral heel veel mages.beuker19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:26:
[...]

EDIT; ook weer rank 5. Eater of secrets mvp, bijna non stop mages en paladins in de laatste tien potten.
[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 28-05-2017 15:24 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
De Brawl van deze week is erg leek voor beginners zoals ik, nu speel ik tenminste met ongeveer dezelfde kaarten als de rest
. Eigenlijk zou het tof zijn als er een nieuwe mode bijkomt waar enkel gespeeld kan worden met Classic kaarten om nieuwe spelers wat te laten wennen aan de game. Intussen nog 2 nieuwe legendaries gekregen, een tweede Tyrantus en Hogger... Niet echt fantastisch dus
.
Nette winrate Astie!
Van het weekend voor het eerst rank 5 gehaald met secret mage. Vrijdagavond samen met een vriend beetje zitten spelen (hij voornamelijk mij helpen/coachen) en zaterdag zelf verder gegaan tot rank 5. Lukte wonder boven wonder nog ook, had ik nooit verwacht 
Hoop dat komende maand secret mage een beetje relevant blijft, want heb vrij weinig andere decks. Momenteel heb ik quest warrior, hunter en secret mage als decks. Maar geen gold en dust meer over helaas.
Hoop dat komende maand secret mage een beetje relevant blijft, want heb vrij weinig andere decks. Momenteel heb ik quest warrior, hunter en secret mage als decks. Maar geen gold en dust meer over helaas.
Er zijn toch geen patches/nerves aangekondigd?
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Tnx, Vanaf rang 4 tot legend had ik maar 4x verloren. Dan gaat het zo hard. Terwijl ik de dag ervoor van rang 5 naar 4 ben gegaan met iets meer dan 50% winrate. Soms is het zo onverklaarbaar die verschillen per dag.Benjamin- schreef op maandag 29 mei 2017 @ 00:10:
Nette winrate Astie!
Maar zo weinig games nodig voor legend heb ik nog niet meegemaakt.
Nope, vanwaar de vraag?Chief schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:29:
Er zijn toch geen patches/nerves aangekondigd?
Post voor me, of secret mage not relevant blijft. Zonder patches/nerves gaat de meta niet wezenlijk veranderen.
Daar zijn de single player quests voor. Ze zijn simpel, maar ze laten je wel goed kennismaken met de game.ChimaeraNL schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:46:
De Brawl van deze week is erg leek voor beginners zoals ik, nu speel ik tenminste met ongeveer dezelfde kaarten als de rest. Eigenlijk zou het tof zijn als er een nieuwe mode bijkomt waar enkel gespeeld kan worden met Classic kaarten om nieuwe spelers wat te laten wennen aan de game. Intussen nog 2 nieuwe legendaries gekregen, een tweede Tyrantus en Hogger... Niet echt fantastisch dus
.
Vicariously I live while the whole world dies
Er is niets aangekondigd maar er kunnen altijd andere decks populair worden.Chief schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:31:
Post voor me, of secret mage not relevant blijft. Zonder patches/nerves gaat de meta niet wezenlijk veranderen.
Ook bepaalde tech kaarten zie je veranderen. Waar je eerst veel Hungry Craps en Golakka Crawlers zag zie je nu overal Eaters of Secrets. Dit komt door de vele Mages en Paladins op de ladder.
Dit haalt de winrate van jouw deck erg omlaag.
Ook kan er een deck populair worden die mages goed countert. Dan gaat je winrate weer een stuk omlaag!
Klopt, vervolgens worden weer decks aangepast etc etc waardoor het circeltje weer rond is. Zonder nieuwe kaarten of andere veranderingen kunnen meta's wel enigzins veranderen maar niet heel veel.
Daarnaast zie je ook vaak dat als bepaalde populaire streamers/spelers met een bepaalde deck spelen dat deze deck ook weer ineens populairder wordt.
Daarnaast zie je ook vaak dat als bepaalde populaire streamers/spelers met een bepaalde deck spelen dat deze deck ook weer ineens populairder wordt.
Top, thanks voor de reacties. Volgende maand weer rank 5 proberen dan!
De micro meta blijft ook supersnel verschuiven. Speelt iedereen vandaag deck a, dan zie je heel veel mensen de counter pakken, de dag daarop pakken mensen weer daar de counter op enz.Astie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Tnx, Vanaf rang 4 tot legend had ik maar 4x verloren. Dan gaat het zo hard. Terwijl ik de dag ervoor van rang 5 naar 4 ben gegaan met iets meer dan 50% winrate. Soms is het zo onverklaarbaar die verschillen per dag.
Maar zo weinig games nodig voor legend heb ik nog niet meegemaakt.
Precies wat je hier boven schreef over Eater of Secret. Veel mages/paladins en je doe hem er in en die decks hebben opeens een veel lagere winrate, mensen switch naar een ander deck en opeens gaat jouw winrate omlaag omdat je een 'slechte' kaart in je deck hebt.
En ach, je bent ook niet altijd even zuiver, hoeven niet direct misplays te zijn, maar dat je net een stap minder ver vooruit denkt, overkomt mij vaak zat dat ik net wat slechtere keuzes maak.
Plus dat mensen maar aannames maken, door wat zij in hun 5 a 10 potjes per dag tegenkomen als 'de meta' te labelen. De werkelijkheid verschilt per persoon en dan speelt emotie en het gekleurd weergeven van de feiten ook nog een rol.
Absoluut ook waar. Dat gevoel dat je een bepaalde class constant maar tegen komt, omdat deze bijvoorbeeld een bepaalde irritatie opwekken, terwijl de statistieken dit helemaal niet onderbouwen.
Gevoel zit echt je in de weg bij dit soort spelletjes.
Wat heb ik een plezier met Reno Priest in Wild. Ik heb een extra greedy deck gemaakt met beiden Elises. Geweldig veel fun en puzzelen tegen andere control decks. Ik vind vooral Elise Trailblazer erg leuk om te spelen.
Ik ben net begonnen met Hearthstone en langzaam aan het leren. Win gelukkig af en toe wat potjes, maar verlies er toch meer. Nu begrijp ik dat het best wel kan duren met gratis spelen tot je op een acceptabel niveau zit. Nu probeer ik vooral de quests te voltooien en met dat goud nieuwe packs te kopen.
Nu knutsel ik zelf m'n deck in elkaar, maar ik zie dat er ook heel wat decks op internet staan. Maar wat is een goed deck om als beginner na te streven? Ik merk dat bijna alle decks voor mij compleet niet haalbaar zijn qua kaarten en beschikbare dust.
Nu knutsel ik zelf m'n deck in elkaar, maar ik zie dat er ook heel wat decks op internet staan. Maar wat is een goed deck om als beginner na te streven? Ik merk dat bijna alle decks voor mij compleet niet haalbaar zijn qua kaarten en beschikbare dust.
Als je maar 10 potjes per dag speelt is de sample size dusdanig klein dat je wel eens pech kan hebben en daadwerkelijk 7x een pirate warrior tegenkomt (om maar een voorbeeld te noemen). Dan klopt je gevoel wel degelijk voor jezelf, maar zegt het niet zoveel over de meta in het geheel.Benjamin- schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:18:
Absoluut ook waar. Dat gevoel dat je een bepaalde class constant maar tegen komt, omdat deze bijvoorbeeld een bepaalde irritatie opwekken, terwijl de statistieken dit helemaal niet onderbouwen.
Klopt ook, en als je dan de volgende dag gaat spelen en je komt gelijk een pirate warrior tegen, komt dat gevoel weer terug.
In het begin is het echt goed om rustig het spel te leren, interacties enz. Je wordt nu overspoeld met een zee aan kaarten en veel legendaries die je niet kan craften. Beter om dan gewoon lekker te blijven spelen op eigen niveau, die stijgt vanzelf.Exocet schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:37:
Ik ben net begonnen met Hearthstone en langzaam aan het leren. Win gelukkig af en toe wat potjes, maar verlies er toch meer. Nu begrijp ik dat het best wel kan duren met gratis spelen tot je op een acceptabel niveau zit. Nu probeer ik vooral de quests te voltooien en met dat goud nieuwe packs te kopen.
Ik weet niet hoeveel kaarten je uit de Un'Goro set hebt, maar zelf speel ik goedkope decks die gebaseerd zijn op de volgende:Exocet schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:37:
http://www.hearthpwn.com/...per-budget-elemental-mage
http://www.hearthpwn.com/...r-budget-elemental-shaman
Je zult er geen Legend mee worden, maar rank 20 is absoluut haalbaar (zelf rank 14 nu) . De decks hebben vooral common kaarten, dus wellicht heb je de meeste kaarten al uit pakjes getrokken
Overigens kun je op https://www.icy-veins.com/hearthstone/standard-decks per class decks vinden die enkel bestaan uit basic-kaarten. Met deze decks moet rank 20 ook mogelijk zijn na wat oefenen, het was mijzelf vorige maand ook gelukt hiermee. Op die website vind je trouwens ook supergoede guides voor beginners!
[ Voor 12% gewijzigd door ChimaeraNL op 29-05-2017 13:54 ]
Bedankt voor de tips! Heb heel wat bij te lezenChimaeraNL schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:51:
[...]
Ik weet niet hoeveel kaarten je uit de Un'Goro set hebt, maar zelf speel ik goedkope decks die gebaseerd zijn op de volgende:
http://www.hearthpwn.com/...per-budget-elemental-mage
http://www.hearthpwn.com/...r-budget-elemental-shaman
Je zult er geen Legend mee worden, maar rank 20 is absoluut haalbaar (zelf rank 14 nu) . De decks hebben vooral common kaarten, dus wellicht heb je de meeste kaarten al uit pakjes getrokken.
Overigens kun je op https://www.icy-veins.com/hearthstone/standard-decks per class decks vinden die enkel bestaan uit basic-kaarten. Met deze decks moet rank 20 ook mogelijk zijn na wat oefenen, het was mijzelf vorige maand ook gelukt hiermee. Op die website vind je trouwens ook supergoede guides voor beginners!
Ik zie op hearthpwn.com ook een tool Innkeeper genoemd worden:
http://www.innkeeper.com/
Zo te zien kun je dan op hearthpwn.com ook een deck zoeken op basis van je eigen collectie.
Klopt, Innkeeper is een tool die je collectie synchroniseert naar de website van HearthPwn. Je kan dan zien hoeveel dust je nodig hebt om decks te craften, en daarnaast is het ook gewoon leuk om je collectie op die manier bij te houden. Een andere handige tool is (https://hsdecktracker.net/) om tijdens potjes een overzicht te hebben van je deck en te zien wat je tegenstander allemaal heeft gespeeld (voor beginners met name handig om secrets bij te houden) .Exocet schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:31:
[...]
Bedankt voor de tips! Heb heel wat bij te lezen
Ik zie op hearthpwn.com ook een tool Innkeeper genoemd worden:
http://www.innkeeper.com/
Zo te zien kun je dan op hearthpwn.com ook een deck zoeken op basis van je eigen collectie.
Ik probeer in Wild wat potjes met een Evolve Shaman. Erg leuk deck, àls het werkt. Punt is... het werkt gewoon niet. Man wat een slecht deck
Is een prima deck waar je echt wel mee kan winnen hoor. Ik ben er zelf van rank 10 naar 8 mee gegaan, maar het is niet echt een deck voor mij (zoo-achtig en wachten op combo).Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:32:
Ik probeer in Wild wat potjes met een Evolve Shaman. Erg leuk deck, àls het werkt. Punt is... het werkt gewoon niet. Man wat een slecht deck
Hier iemand die legend heeft gehaald met dat deck: https://www.reddit.com/r/...volve_shaman_4_to_legend/
Ghe!
Ik had Diablo gekocht, maar niet opgelet, dus moest een week later ook de expansion kopen. 40 euro, terwijl ik net zo goed voor 30 euro het hele pakket in één keer had kunnen kopen.
Ik: hoi, kan ik een tientje refund krijgen?
Blizz: Nee, sorry, lukt niet. Kan wel Game Time geven, maar ik zie dat je niet zo veel WoW meer speelt.
Ik: Klopt, maar je kan ook 7 pakjes HS-kaarten geven, kost ook een tientje
Blizz: Topplan!
Ze gooien 7 pakjes op m'n US-account
Ik: Super gedaan, alleen had ik het graag op m';n EU-account gehad, want daar speel ik het altijd.
Zij: ow, sorry, hier heb je ook 7 pakjes op EU
happy camper.
Ik had Diablo gekocht, maar niet opgelet, dus moest een week later ook de expansion kopen. 40 euro, terwijl ik net zo goed voor 30 euro het hele pakket in één keer had kunnen kopen.
Ik: hoi, kan ik een tientje refund krijgen?
Blizz: Nee, sorry, lukt niet. Kan wel Game Time geven, maar ik zie dat je niet zo veel WoW meer speelt.
Ik: Klopt, maar je kan ook 7 pakjes HS-kaarten geven, kost ook een tientje
Blizz: Topplan!
Ze gooien 7 pakjes op m'n US-account
Ik: Super gedaan, alleen had ik het graag op m';n EU-account gehad, want daar speel ik het altijd.
Zij: ow, sorry, hier heb je ook 7 pakjes op EU
Battletag: Iigy#2192
Allebei nu geprobeerd, collectie staat nu via Innkeeper op HearthPwn, erg handig. Echter werkt bij mij de overlay niet, kan op het forum ook zo geen oplossing vinden.ChimaeraNL schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:39:
[...]
Klopt, Innkeeper is een tool die je collectie synchroniseert naar de website van HearthPwn. Je kan dan zien hoeveel dust je nodig hebt om decks te craften, en daarnaast is het ook gewoon leuk om je collectie op die manier bij te houden. Een andere handige tool is (https://hsdecktracker.net/) om tijdens potjes een overzicht te hebben van je deck en te zien wat je tegenstander allemaal heeft gespeeld (voor beginners met name handig om secrets bij te houden) .
hsdecktracker ook geinstalleerd en die geeft wel netjes een overlay.
Ik ben bezig om de heroic karazhan single player te doen voor de cardback, ben bij de free medivh fight(laatste gevecht). Bij dit gevecht moet je eerst tegen een orc die voor 2 mana een 3/3 met charge spawnt en als je die dood hebt, die demon(malchezaar) nog spawnt. Hebben jullie decklists waarmee het is gelukt? Ik krijg het maar niet voor elkaar om genoeg te healen en tegelijkertijd board control te verkrijgen.
Ik heb wat pogingen gedaan met een Cthun priest en een kelthuzad shammy, zonder ook maar in de buurt te komen.
Alle tips zijn welkom
Ik heb wat pogingen gedaan met een Cthun priest en een kelthuzad shammy, zonder ook maar in de buurt te komen.
Alle tips zijn welkom
Testspecialist
Vaak staat op YouTube of HearthPwn wel exacte decks en plays per Heroic boss. Een tijd terug was er de exploit dat wanneer je Kel'thuzad had en een taunt minion de vijand je niet meer aanviel en gewoon niks deed (dus Kel + target dummy = win). Lijkt me dat dit tegenwoordig is verbeterd.ini schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:04:
Alle tips zijn welkom
[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 30-05-2017 13:25 ]
Check de twee decks in de comments. Tweede is zonder epic kaarten, incl video's.ini schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:04:
Ik ben bezig om de heroic karazhan single player te doen voor de cardback, ben bij de free medivh fight(laatste gevecht). Bij dit gevecht moet je eerst tegen een orc die voor 2 mana een 3/3 met charge spawnt en als je die dood hebt, die demon(malchezaar) nog spawnt. Hebben jullie decklists waarmee het is gelukt? Ik krijg het maar niet voor elkaar om genoeg te healen en tegelijkertijd board control te verkrijgen.
Alle tips zijn welkom
http://www.hearthpwn.com/...ne-night-in#winning-decks
Nadat ik legend ben geworden, ben ik ook aan de slag gegaan met evolve shaman. Gelijk gekelderd naar de 11K+Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:32:
Evolve Shaman. Erg leuk deck, àls het werkt. Punt is... het werkt gewoon niet.
Heel wisselvallig naar mijn mening! Zelfs de doppel gangsters evolve is gewoon 1 en al RNG. Gewoon heel vaak gehad dat ik Big-Time eruit kreeg! Iets wat je natuurlijk niet wilt hebben. Ook gewoon te vaak gehad dat ik een full bord heb liggen waarbij ik bloodlust nodig heb voor lethal en gewoon geen raap in 15+ kaarten.
Teveel combo afhankelijk lijkt mij.
Deze versie heb ik nog niet gespeeld! Dus ga het zeker proberen..Grotman schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:53:
[...]
Is een prima deck waar je echt wel mee kan winnen hoor. Ik ben er zelf van rank 10 naar 8 mee gegaan, maar het is niet echt een deck voor mij (zoo-achtig en wachten op combo).
Maar als iemand legend ermee wordt, wilt nog niet zeggen dat jij er ook legend mee zal worden!
Ligt aan de meta die jij op dat moment ervaar en dat kan bij iedereen verschillen.
Mooi voorbeeld is dat Astie een hele mooie winrate behaald met een vrij trage paladin deck en iemand anders (incl. mijzelf) er gewoon geen potten mee kan breken!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Leuk om te horen dat je mijn deck hebt geprobeerd. Het deck moet bij je speelstyle passen. Ik ben een pure control speler. Ben erg afwachtend en probeer zoveel mogelijk value uit de kaarten te halen. Vaak maken mensen de fout dat ze met alle geweld iets op het bord willen hebben. Hoe vaak ik met dit deck op beurt 6/7/8 enkel een HP doe is niet te tellen.murphylee schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:46:
[...]
Nadat ik legend ben geworden, ben ik ook aan de slag gegaan met evolve shaman. Gelijk gekelderd naar de 11K+
Heel wisselvallig naar mijn mening! Zelfs de doppel gangsters evolve is gewoon 1 en al RNG. Gewoon heel vaak gehad dat ik Big-Time eruit kreeg! Iets wat je natuurlijk niet wilt hebben. Ook gewoon te vaak gehad dat ik een full bord heb liggen waarbij ik bloodlust nodig heb voor lethal en gewoon geen raap in 15+ kaarten.
Teveel combo afhankelijk lijkt mij.
[...]
Deze versie heb ik nog niet gespeeld! Dus ga het zeker proberen..
Maar als iemand legend ermee wordt, wilt nog niet zeggen dat jij er ook legend mee zal worden!
Ligt aan de meta die jij op dat moment ervaar en dat kan bij iedereen verschillen.
Mooi voorbeeld is dat Astie een hele mooie winrate behaald met een vrij trage paladin deck en iemand anders (incl. mijzelf) er gewoon geen potten mee kan breken!
Ik was bijvoorbeeld ook goed met de oude Control Warrior/Wallet Warrior. Puur door mijn control speelstyle. Ik heb veel spelers ook met dat deck meer tempo zien spelen en die trokken altijd aan het kortste eind.
Wat klopt hier niet aan?

Hij is niet gesilenced en had hij niet 40 moeten zijn? Of was tie damaged toen hij inner fire deed?
[ Voor 13% gewijzigd door Nitai op 31-05-2017 14:59 ]
Inderdaad. 
Maar hij deed zijn best hoor!

Btw, hij had niet per ongeluk de verkeerde gesilenced hoor, Doomsayer was al een paar beurten daarvoor gedaan.
Weet je trouwens dat ik echt aan mezelf begon te twijfelen, of er niet toevallig een kaart was die hem zou laten aanvallen oid.

Btw, hij had niet per ongeluk de verkeerde gesilenced hoor, Doomsayer was al een paar beurten daarvoor gedaan.
Weet je trouwens dat ik echt aan mezelf begon te twijfelen, of er niet toevallig een kaart was die hem zou laten aanvallen oid.
[ Voor 21% gewijzigd door Benjamin- op 31-05-2017 15:01 ]
mwahaha, misschien was dit de eerste keer dat hij Purify Priest speelde...(zelf had ik dan toch echt even getest in Play mode).Benjamin- schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:00:
Inderdaad.
[afbeelding]
En dit is dan ook meteen mijn grootste fout!Astie schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:39:
[...]
Ik heb veel spelers ook met dat deck meer tempo zien spelen en die trokken altijd aan het kortste eind.
Ik speel heel graag tempo/mid range based decks.
Het geduld hebben om toch die 1e turn te w8 met removal is essentieel in veel situaties.
Maar het leuke van HS is dat je met oefenen ver kan komen.
Begin van de maand wat meer tijd in het deck steken
Misschien was die aan het w8 op zijn faceless shambler?Benjamin- schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:00:
En uit frustratie silenced die maar zijn minion
Mja met 4 minions op het veld, had ik toch een andere keuze gemaakt.
Net echt een hilarisch moment beleefd tijdens de Brawl. Ik had geen screenshots gemaakt, maar gelukkig slaat de Overwolf-app ook matches op.
. Potje uiteindelijk gewonnen
+
=2 mana Doom!
Een betere uitkomst had ik niet kunnen wensen

Mijn tegenstander maakte in de Brawl de fout door alle high mana cost cards weg te mulligannen. Toen hij een 1 mana 1/1 Babbling Book speelde en ik kon reageren met een 1 mana 8/8 taunt was het vrij snel gebeurt.
Nou voor het eerst sinds GVG deze maand geen rank 5 gehaald en om eerlijk te zijn mis ik het ook niet echt.
Alhoewel de meta beter is dan na ONiK en MSoG zijn de vervelende dingen er nog steeds en op het moment trek ik het gewoon niet.
Wel ben ik weer benieuwd na de volgende uitbreiding al hoop ik wel dat er her en der nog wat aangepast gaat worden en vooral op iets minder RNG en Discover zonder downsite.
Alhoewel de meta beter is dan na ONiK en MSoG zijn de vervelende dingen er nog steeds en op het moment trek ik het gewoon niet.
Wel ben ik weer benieuwd na de volgende uitbreiding al hoop ik wel dat er her en der nog wat aangepast gaat worden en vooral op iets minder RNG en Discover zonder downsite.
Tegen sommige classes kan het nuttig zijn zonder de silence 'em op te pompen + taunt erop. Tegen Hunter bijvoorbeeld...als de hard removal eruit is en er weinig face spell damage zit, is 32/32 taunt wel klaar.Benjamin- schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:00:
Inderdaad.
[afbeelding]
Ik heb nog nooit rank 5 gehaaldbeuker19 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:14:
Nou voor het eerst sinds GVG deze maand geen rank 5 gehaald en om eerlijk te zijn mis ik het ook niet echt.
Ik speel nu ook 'al' ruim een week niet. Alleen erg frustrerend dat ik zo gold mis, maar ik heb gewoonweg geen zin en mis het ook niet.
Misschien stop ik er wel mee...of speel ik vanaf volgende week weer veel teveel, wie zal het zeggen?
Misschien stop ik er wel mee...of speel ik vanaf volgende week weer veel teveel, wie zal het zeggen?
Ach, mijn hoogste rank ooit is 14 of 13. Los van vaardigheden is het, gezien de overall win rates van decks, gewoon heel veel grinding. Met de tijd die ik aan dit spelletje spendeer is rank 5 gewoon compleet niet haalbaar; ik speel per maand niet genoeg games om zo hoog te komen, zelfs als ik win rates van 75%+ zou halen zou ik rank 5 niet binnen de maand bereiken. Die wetenschap nodigt trouwens niet uit om verder te spelen na het halen van rank 15...betere ranks bieden weinig meerwaarde, pas op rank 5 zit er weer een stap en die rank zal ik niet halen. In die zin doen ze het dus niet handig bij Bliz. Als de reward voor rank 10 interessanter was, zou ik daar wellicht nog naar streven en zou ik dus meer spelen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:28:
Ik heb nog nooit rank 5 gehaaldterwijl ik toch wel heul veel kaarten heb. Combinatie van het geduld niet en vooral de vaardigheden niet hebben.
Same here hoorZarhrezz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:01:
[...]
Die wetenschap nodigt trouwens niet uit om verder te spelen na het halen van rank 15...betere ranks bieden weinig meerwaarde, pas op rank 5 zit er weer een stap en die rank zal ik niet halen. In die zin doen ze het dus niet handig bij Bliz. Als de reward voor rank 10 interessanter was, zou ik daar wellicht nog naar streven en zou ik dus meer spelen.
Heb net gisteravond nog rank 10 kunnen aantikken, voor de 4e maand op rij. Gezien het feit dat ik vnl. voor de daily quests speel en derhalve vaak met verschillende decks speel zit veel hoger er ook niet in schat ik, dat zou significant meer tijd kosten...
Dit keer wel in Wild rank 10 gehaald, ik vond de meta daarin veel leuker aangezien tempo en control meer mijn ding zijn dan domweg smorcen. Wel af en toe geprobeerd, zo'n smorc deck maar op één of andere manier heb ik dan altijd of slechte draws of een tegenstander die nog harder face gaat dan ik...
Néé, dan liever mijn N'zoth Reno Quest Priest met een shitload aan opties en matches die vaak 20+ minuten duren, erg bevredigend als je die weet te winnen. Ook mijn Elemental Jade Shaman deck vind ik leuk om te spelen en ook die doet het verrassend goed in Wild
Dit keer wel in Wild rank 10 gehaald, ik vond de meta daarin veel leuker aangezien tempo en control meer mijn ding zijn dan domweg smorcen. Wel af en toe geprobeerd, zo'n smorc deck maar op één of andere manier heb ik dan altijd of slechte draws of een tegenstander die nog harder face gaat dan ik...
Néé, dan liever mijn N'zoth Reno Quest Priest met een shitload aan opties en matches die vaak 20+ minuten duren, erg bevredigend als je die weet te winnen. Ook mijn Elemental Jade Shaman deck vind ik leuk om te spelen en ook die doet het verrassend goed in Wild
Heb ook rank 10 gehaald, vrijwel exclusief met Freeze Mage, denk dat ik 4 of 5 potjes heb verloren. Moet mijn deck tracker maar weer gaan gebruiken.
Nou ja ik vind Reno bijna net zo erg dan Pirate Warrior en ik kan het om geen control deck noemen om eerlijk te zijn omdat er geen constante basis is om mee te beginnen.
Daarom houd ik het wel bij standaard want ondanks alle flaws die er zijn vind ik het wel eerlijker zeker omdat je meestal wel weet waar je omheen moet spelen
Daarom houd ik het wel bij standaard want ondanks alle flaws die er zijn vind ik het wel eerlijker zeker omdat je meestal wel weet waar je omheen moet spelen
Ik heb meer een hekel aan quest rogue dan aan pirate warrior. Als ik een rogue trek dan doe ik eigenlijk standaard al concede. Vind het ook gewoon geen hol aan om tegen te spelen.Met dirty rat en die priestcard controle a minion with 2 or less attack till end of turn kan je nog weleens irritant zijn tegen een q rogue maar omg wat heb ik een hekel aan qrogue. Tegen pirate warrior kan je nog wel wat doen, qrogue eigenlijk niet.. Het is gewoon te makkelijk om de quest te halen vind ik.beuker19 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:16:
Nou ja ik vind Reno bijna net zo erg dan Pirate Warrior en ik kan het om geen control deck noemen om eerlijk te zijn omdat er geen constante basis is om mee te beginnen.
En ik speel veel met een Lyra priest. Erg leuke deck echter mn winrates zijn niet super en kom er niet hoog mee op de ladder. so be it.
Maar ik heb gister wel mn golden priest gehaald!! YAY! mn eerste golden hero hehe
Idem, ik kijk wel eerste welke rogue het is... maar bij quest is het insta-concede vanaf het shadowstep op een novice engineer of swashburglar is... die games heb ik echt nog nooit kunnen winnen als ik met een traag deck speel.
edit: ik kom ze wel zo goed als niet meer tegen!
[ Voor 9% gewijzigd door BobbyDgtl op 02-06-2017 09:24 ]
i.d. hier! die mages zijn ook zo interactief als wat tegenwoordig zeg. Gister echt een paar potjes achter elkaar dat ieder na T3 oid zijn eigen game speelde, samen op een bord dan.BobbyDgtl schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:23:
Idem, ik kijk wel eerste welke rogue het is... maar bij quest is het insta-concede vanaf het shadowstep op een novice engineer of swashburglar is... die games heb ik echt nog nooit kunnen winnen als ik met een traag deck speel.
Na T3 heeft ie geen minions meer en elke beurt erna gewoon spell face damage, terwijl ik wat minions neerzette. Als hij 4/5 beurten achter elkaar fireballs/portals/ e.d. kon trekken terwijl ik mijn heals niet, dan verlies ik, anders win ik... echt geen hol aan.
Questing Rogues zijn redelijk uitgestorven inderdaad, wat erg positief is!
Er zijn gewoon te weinig (neutral) healing, daarom kan mages zo zijn gang gaan... hopelijk gaat blizz er wat aandoen bij de volgende EXP.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Questing roges uitgestorven??? ik kom er nog teveel tegen!Mofkees schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:32:
[...]
i.d. hier! die mages zijn ook zo interactief als wat tegenwoordig zeg. Gister echt een paar potjes achter elkaar dat ieder na T3 oid zijn eigen game speelde, samen op een bord dan.
Na T3 heeft ie geen minions meer en elke beurt erna gewoon spell face damage, terwijl ik wat minions neerzette. Als hij 4/5 beurten achter elkaar fireballs/portals/ e.d. kon trekken terwijl ik mijn heals niet, dan verlies ik, anders win ik... echt geen hol aan.
Questing Rogues zijn redelijk uitgestorven inderdaad, wat erg positief is!
Er zijn gewoon te weinig (neutral) healing, daarom kan mages zo zijn gang gaan... hopelijk gaat blizz er wat aandoen bij de volgende EXP.
speel niet op hoog niveau hoor. Maar ik kom ze echt nog veel teveel tegen. Bah!
Ik kom gewoon heel veel miracle rogue tegen. Als Shaman is het een vrij doenbare tegenstander als de draws niet volledig tegenzitten. Devolve sparen voor die 5/3 plant, adventurers en vancleef. Hex voor de giants.beebie121 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:35:
[...]
Questing roges uitgestorven??? ik kom er nog teveel tegen!
speel niet op hoog niveau hoor. Maar ik kom ze echt nog veel teveel tegen. Bah!
Ik heb wel al veel verloren door de swashburglars, maar dat zijn RNG momentopnames.
Sinds de update kun je nu zien hoeveel ranked wins je hebt gehad met Hero's. Mijn nummer 1 is Priest met ongeveer 1900 wins. Tweede is Warrior met 1100 wins.
Damn, ik moet echt minder HS spelen
Heh, en daar kom ik met m'n 300 gold vanuit het niets (voor mij dan) vanwege de 1000 wins quest.
Als er veel quest Rogues langskomen gewoon lekker secret Mage gaan spelen...Counterspell / Potion of Polymorph / Spellbender op de juiste momenten en ze conceden wel.
Als er veel quest Rogues langskomen gewoon lekker secret Mage gaan spelen...Counterspell / Potion of Polymorph / Spellbender op de juiste momenten en ze conceden wel.
Op het moment vind ik Jade Druid, Pirate Warrior, Quest Warrior, Quest Rogue en Mage in het algemeen zo vervelend dat ik denk dat ik daar door gewoon geen zin meer heb om te spelen.
Ik weet echt echt wel dat van elk deck wel is te winnen of dat er counters zijn maar toch goed het voor mij meer als een potje solitaire omdat je bijna geen invloed hebt op het spel.
Ik had het vroeger al met Freeze Mage maar nu is dat een stuk erger.
Ik weet echt echt wel dat van elk deck wel is te winnen of dat er counters zijn maar toch goed het voor mij meer als een potje solitaire omdat je bijna geen invloed hebt op het spel.
Ik had het vroeger al met Freeze Mage maar nu is dat een stuk erger.
Mijn #1 is Warrior met 584, #2 Priest met 534.Nitai schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:07:
Sinds de update kun je nu zien hoeveel ranked wins je hebt gehad met Hero's. Mijn nummer 1 is Priest met ongeveer 1900 wins. Tweede is Warrior met 1100 wins.
Heb wel al 7 gouden classes. Shaman en Warlock (beiden tussen de 370 en 380 in) zijn helaas nog niet glimmend bij mij.
Conclusie is vnl. dat ik regelmatig speel, niet echt heel veel en dat ik classes allemaal ongeveer evenveel speel.
Ik was in 29 beurten met Wild Pirate Warrior van rank 15 naar rank 10 gegaan op de laatste dag. Geen losses. Heel veel mensen conceden T2 als ze op 19 ofzo staan en tegen een Cannon + 3 pirates en een wapen aan zitten te kijkenBenjamin- schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:48:
Heb ook rank 10 gehaald, vrijwel exclusief met Freeze Mage, denk dat ik 4 of 5 potjes heb verloren. Moet mijn deck tracker maar weer gaan gebruiken.
[ Voor 29% gewijzigd door xelfer op 02-06-2017 12:38 ]
Main account sinds beta:
Shaman 690
Hunter 390
Paladin 381
Mage 252
Rogue 242
Warlock 234
Druid 221 (level 59)
Priest 157
Warrior 125 (level: 49)
ff snel naar rank 5 en klaar ziet er dus zo uit.
EDIT:
fibonacci warrior: 22674 wins
zetalot priest: 21098 wins
nitai: nice try dude
Shaman 690
Hunter 390
Paladin 381
Mage 252
Rogue 242
Warlock 234
Druid 221 (level 59)
Priest 157
Warrior 125 (level: 49)
EDIT:
fibonacci warrior: 22674 wins
zetalot priest: 21098 wins
nitai: nice try dude
[ Voor 18% gewijzigd door Tektoon op 02-06-2017 21:27 ]
Haha, mister Shamanstone!Tektoon schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:13:
Main account sinds beta:
Shaman 690
Vraag me af wat @Astie meest gespeelde class is, denk Priest of Pally. Van @An1mA denk ik dat het Warlock is...van @beuker19 denk ik...Shaman, En van @Mofkees is natuurlijk Mage of Druid
[ Voor 29% gewijzigd door Nitai op 02-06-2017 19:31 ]
Iets van 650 op Paladin, de rest onder de 500. Mage heb ik nu iets over de 400.
Komende veranderingen in seasonal grind en tournament mode:
Ben Brode schreef op vrijdag 2 juni 2017:
[...]
I want to expand a bit on the first answer (I love twitter, but sometimes 140 just don't cut it).
I think there are 4 major weaknesses to our current ranked system: (1) Top end players have to grind too much to get fun matches each month. (2) Low end players have very little progression: just a few wins and then they get "stuck" at rank 20-17. This is the vast majority of active players. (3) New players who enter ranked get crushed hard (after a pretty good experience in Casual). (4) Doing the same thing over and over again each month feels like a 'grind'.
I think we can do all that (hopefully - this stuff is difficult to predict without live testing). The hardest to hit is number 4, since progression is fun, but the more you have, the more 'grindy' it feels. I actually think that things like a potential Tournament mode could help with that even more than any specific change to ranked.
So, Tournament: I think there are a couple specific 'fantasies' related to playing in a Hearthstone tournament. Put another way: What is fun about tournaments? I think different players have different things that draw them. For me, for example, one of the things I enjoy is going to a venue, meeting my IRL opponent, and sharing a tense battle with him or her. Then I like to go over and check on my buds, to see how we're doing as a group against the crowd. We have a lot of people attending Fireside Gatherings each month (and running tournaments), it'd be nice if we could make that process better in the client.
There's also a strong desire to have the ability to compete for glory against other players from the comfort of your home. Hearthstone is by its nature a competitive 1v1 experience, so Tournaments would need to offer something above and beyond what we're already doing. If you want a "packaged" experience, where at the end you are crowned a winner, Heroic Brawl and Arena actually get part of the way there, although they don't feel like they fit the whole fantasy that people are missing.
There's, I think, two 'obvious' tournament mode implementations that we had considered recently.
(1) Pump a bunch of players into a bracket. Wait for all players to finish, then start the next round. Repeat until there is a winner. Upside: Clear tournament fantasy. Downside: Long waits between rounds. Need to clear a day to play, but you might be out in the first round (really variable time commitment)
(2) If you're familiar with the development of Arena (and if you're not, here's a very old video going through it ), it's basically a story of us trying to solve the problem from the first approach in an 8-player bracket. The result is a competitive, asynchronous event. Heroic Brawl is essentially the version of tournaments that can be done asynchronously online.
Now, I think 1 is only really ok for in-person events, and we already have 2 and for some reason it doesn't feel like it's scratching that "tournament" itch. So we've been exploring some crazier ideas.
We've been reading threads about 'tournament mode' here and other places (and in different languages) that range back years, scouring comments and trying to get a full picture of what we think the community (which isn't a single entity, but lots of individuals with different perspectives) will enjoy. I always enjoy reading and discussing what people want from tournaments in Hearthstone, so please keep it up!
An aside: When I make comments like this, detailing our philosophy and confirming what is or is not in our plans, I often read responses like "pr talk" or "says nothing". We do have the option of only doing communication in the form of announcements, but we'd be communicating a lot less, and not here on reddit. I love talking with the community. I think it's healthy to vet our ideas and get feedback on them before we commit to any specific implementation. But I think the expectation needs to be that it's a conversation, and we're explaining where we're at and our thoughts, not announcing specific changes. Looking forward to reading your thoughts!
LOOOOOL ShamanNitai schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:28:
[...]
Haha, mister Shamanstone!![]()
Vraag me af wat @Astie meest gespeelde class is, denk Priest of Pally. Van @An1mA denk ik dat het Warlock is...van @beuker19 denk ik...Shaman, En van @Mofkees is natuurlijk Mage of Druid

Paladin 1384
Warlock 1042
Warrior 837
Hunter 647
Mage 547
Shaman 415
Priest 408
Druid 256
Rogue 205
Haha, jij wil graag weten wat wij als statistieken hebben. Nou, ik ook...Nitai schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:28:
[...]
Haha, mister Shamanstone!![]()
Priest: 970
Warrior: 868
Mage: 825
Druid: 816
Paladin: 763
Shaman: 726
Warlock: 616
Roque: 579
Hunter: 537
Van deze 6700 wins zijn er hoogstens 100 van aggro decks.
Wat me wel opvalt is dat ik in mijn Quest Log 7612 wins heb en volgens de classes 6700.
Paladin 722
Warrior 519
Warlock 442
Hunter 440
Shaman 417
Priest 312
Mage 259
Druid 243
Rogue 43 (die toch nog lvl 54 is omdat ik er veel Arena mee speel)
-------------
Totaal Ranked mode: 3397
Total Casual mode: 1227
Total Play mode: 4624
Total Arena: 2214
-------------
Total Wins: 6838
.
.
.
Total Losses: 16
Warrior 519
Warlock 442
Hunter 440
Shaman 417
Priest 312
Mage 259
Druid 243
Rogue 43 (die toch nog lvl 54 is omdat ik er veel Arena mee speel)
-------------
Totaal Ranked mode: 3397
Total Casual mode: 1227
Total Play mode: 4624
Total Arena: 2214
-------------
Total Wins: 6838
.
.
.
Total Losses: 16
Quest log telt alle wins in Play Mode, terwijl die van de classes alleen gaan over wins in Ranked (denk ik).Astie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:12:
[...]
Haha, jij wil graag weten wat wij als statistieken hebben. Nou, ik ook...
Priest: 970
Warrior: 868
Mage: 825
Druid: 816
Paladin: 763
Shaman: 726
Warlock: 616
Roque: 579
Hunter: 537
Van deze 6700 wins zijn er hoogstens 100 van aggro decks.
Wat me wel opvalt is dat ik in mijn Quest Log 7612 wins heb en volgens de classes 6700.
Klopt vandaar dat ik nu mijn Casual wins kon berekenen.ChimaeraNL schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:30:
[...]
Quest log telt alle wins in Play Mode, terwijl die van de classes alleen gaan over wins in Ranked (denk ik).
Hierbij dan ook ff mijn stats 
Shaman 1080
Warlock: 789
Warrior: 783
Hunter: 676
Paladin: 650
Mage: 581
Rogue: 519
Priest: 518
Druid: 511
Total play mode wins: 7234, Arena wins: 1433
Shaman 1080
Warlock: 789
Warrior: 783
Hunter: 676
Paladin: 650
Mage: 581
Rogue: 519
Priest: 518
Druid: 511
Total play mode wins: 7234, Arena wins: 1433
Als iedereen stats gaat posten.. waarom ook niet!
Warrior: 908
Paladin: 720
Mage: 576
Rogue: 544
Priest: 492
Warlock: 374
Druid: 373
Hunter: 363 lvl 58
Shaman: 312 lvl 57
Total wins: 5773 waarvan Ranked: 4662 Casual: 1111
Arena wins: 254 (8 wins)
Warrior: 908
Paladin: 720
Mage: 576
Rogue: 544
Priest: 492
Warlock: 374
Druid: 373
Hunter: 363 lvl 58
Shaman: 312 lvl 57
Total wins: 5773 waarvan Ranked: 4662 Casual: 1111
Arena wins: 254 (8 wins)
[ Voor 6% gewijzigd door murphylee op 03-06-2017 22:30 ]
zie nu dat ik HS i.i.g. veel gespeeld heb
Warlock : 2479 wins, vooral met Dreadsteed lock denk ik
Priest: 2232
Warrior: 1127, mijn eerste golden en legend ooit, met dragon control lang geleden. Vanaf Patron tijd eigenlijk al heel weinig gespeeld
Druid: 921
Shamen: 824
Paladin: 760
Rogue: 562
Mage: 297
Hunter: 102
Mage en Hunter dus niet eens golden
Warrior 756
Rogue 686
Mage 463
Warlock 448
Paladin 403
Druid 226
Hunter 220
Priest 103
Shaman 82
Rogue 686
Mage 463
Warlock 448
Paladin 403
Druid 226
Hunter 220
Priest 103
Shaman 82
[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 04-06-2017 21:36 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Voor mij is het vooral het meest interessant om te zien dat het gemiddeld aantal beurten voor mij echt met 5 is gedaald t.o.v. vanilla HS.
Waar ik voorheen nog bijna 12 beurten per game bezig was, is dat tegenwoordig gedaald naar minder dan 7 dankzij smorcstone pewpewpew face.
Waar ik voorheen nog bijna 12 beurten per game bezig was, is dat tegenwoordig gedaald naar minder dan 7 dankzij smorcstone pewpewpew face.
Laat ik mijn stats ook maar eens posten, terwijl ik het nu echt een k* spel vind haha.
Speel nu max tot rank 5 en daarna niet meer, HS is helaas niet meer wat het geweest is.
@Nitai je had gelijk Warlock aan top.
@Mofkees ik dacht dat ik HS veel gespeeld heb afgelopen jaren, maar jij spant denk ik wel de kroon over 10k aan games ^^
Warlock - 1564
Druid - 1298
Warrior - 1098
Mage - 1017
Shaman - 718
Hunter - 681
Paladin - 653
Rogue - 336
Priest - 256
Totaal 7621 wins, volgens questlog 9314
Speel nu max tot rank 5 en daarna niet meer, HS is helaas niet meer wat het geweest is.
@Nitai je had gelijk Warlock aan top.
@Mofkees ik dacht dat ik HS veel gespeeld heb afgelopen jaren, maar jij spant denk ik wel de kroon over 10k aan games ^^
Warlock - 1564
Druid - 1298
Warrior - 1098
Mage - 1017
Shaman - 718
Hunter - 681
Paladin - 653
Rogue - 336
Priest - 256
Totaal 7621 wins, volgens questlog 9314
[ Voor 13% gewijzigd door An1mA op 05-06-2017 22:16 ]
Gisteren na lang twijfelen toch maar de Karazhan-adventure gekocht, en het is echt leuk om te spelen! Jammer dat de oude adventures niet meer te verkrijgen zijn
.
Weer erg veel Hunters op ladder, gisteren al 4 van de 6, vandaag 2 van de 4. Blijft wat mij betreft nog steeds de slechtst ontworpen class. Of die nu sterk of zwak is in de meta, het feit blijft dat Hunters weinig keuze heeft qua speelstijl door de heropower, en die hero power is saai en toxic.
ik zie 't. Komt inderdaad door vooral jouw afwezigheid laatste maandenAn1mA schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:13:
Was sinds Dec elke maand tot legend gegaan met de nodige games natuurlijk. In dat process ook druid/rogue/shamen van heel weinig games naar golden+ gebracht. Geen idee hoe ik de tijd gevonden heb als ik toch min. 2 dgn p.w. onderweg ben voor een full-time job ...
Wat speel je nu voornamelijk of ben je met meer "gezonde dingen" bezig ?
Thanks, heb uiteindelijk met het shammy deck de pot kunnen winnen, wat een vervelend gevecht was dat!Nitai schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:28:
[...]
Check de twee decks in de comments. Tweede is zonder epic kaarten, incl video's.
http://www.hearthpwn.com/...ne-night-in#winning-decks
cardback binnen!
laatste tijd met hunter met dinomancy deckje bezig, is een leuk deckje, omdat je steeds je beasts on board kan buffen.
Testspecialist
Juist met Dinomancy is het een stuk leuker geworden. Gisteren met m'n Dinomancy Hunter een paar keer quest Rogue ingepakt. Eentje had een slechte start en dan is quest Rogue doorgaans kansloos. De 2e ging niet heel slecht, maar toch te langzaam; hij probeerde het nog te redden met Vanish (hij had quest al) maar ja, Huffer + Dinomancy + Razormaw -> Windfury was z'n resterende 12 life.Benjamin- schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:29:
Of die nu sterk of zwak is in de meta, het feit blijft dat Hunters weinig keuze heeft qua speelstijl door de heropower, en die hero power is saai en toxic.
Wat jammer is, is dat spelen van Dinomancy wel flink tempo loss is en dat de 2e alleen een refresh is...ik merk toch regelmatig dat het spelen van Dinomancy net teveel kost. Maar goed, als je 'em kan spelen, is het wel enorm veel value...een 1-drop late-game trekken is sowieso een 3/3 en je tegenstander kan je minions gewoon niet negeren omdat ze te snel te groot kunnen worden. Secret Hunter was leuk, maar ik vind Dinomancy stiekem nog leuker omdat het zo minion-focused is.
Inmiddels heb ik de Karazhan-adventure uitgespeeld. Was erg leuk om te doen, met name de schaakpartij was verrassend leuk
. Omdat ik bij openen van classic packs ook nog 2 Kirin Tor Mages te pakken, leek Secret Mage me een mooi nieuw deck om te spelen voor mij. Volgens mij kan ik daar wat verder mee komen dan met Elemental Mage. Ik heb helaas niet alle kaarten die de meeste decks gebruiken (zoals 2 Glyphs, 2 Ethereal Arcananists, 2 Kabal Crystal Runners), dus heb ik zelf een beetje zitten knutselen. Dit is er uit gekomen, tips zijn welkom
. Ben niet echt van plan om er speciaal kaarten voor te gaan craften, dat vind ik een beetje zonde, maar misschien heb ik vervangende suggesties van jullie wel in mijn collectie zitten
.

@ChimaeraNL ziet er prima uit! 
Ik denk dat een tweede glyph wel een goede kaart is om te craften, aangezien deze kaart zo goed is dat ie zo lang hij in standard zit (dus 2017 en 2018) hij wel in elk mage deck gespeeld zal gaan worden.
Je zou voor de afwisseling ook het deck een beetje naar control (of burn) mage om kunnen gooien. Denk dat 3/4 van het deck hetzelfde is, je swapt alleen de secret kaarten voor wat meer control gerichte kaarten, zoals Alexstraza, Volcanic Potion (wel wordt volgens mij 2x Ice Block gespeeld).
Ik denk dat een tweede glyph wel een goede kaart is om te craften, aangezien deze kaart zo goed is dat ie zo lang hij in standard zit (dus 2017 en 2018) hij wel in elk mage deck gespeeld zal gaan worden.
Je zou voor de afwisseling ook het deck een beetje naar control (of burn) mage om kunnen gooien. Denk dat 3/4 van het deck hetzelfde is, je swapt alleen de secret kaarten voor wat meer control gerichte kaarten, zoals Alexstraza, Volcanic Potion (wel wordt volgens mij 2x Ice Block gespeeld).
Spaar je gold maar op want die komen binnenkort weer beschikbaar.ChimaeraNL schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:07:
Gisteren na lang twijfelen toch maar de Karazhan-adventure gekocht, en het is echt leuk om te spelen! Jammer dat de oude adventures niet meer te verkrijgen zijn.
Wat is er misgegaan? Nieuwe set die niet bevalt? Vind het persoonlijk eigenlijk juist iets leuker geworden sinds Ungoro, met die questdecks erbij heb je best aardig wat variatie momenteel.An1mA schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:13:
Laat ik mijn stats ook maar eens posten, terwijl ik het nu echt een k* spel vind haha.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.