Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Je hebt 7 kaarten waarvan minimaal Edwin, coin, Swarmer en Shadowcaster

Dus als ik gok op de overige 3 als zijnde; Prep, eviscerate en mimic pod krijg ik;

Prep 4/4
Mimic pod into dubbel prep 6/6
Prep 8/8
Eviscerate 10/10
Prep 12/12
Coin 14/14

En als ik ga voor; prep en 2x mimic pod:

Prep
Mimic pod into dubbel prep
Prep
Mimic pod into eviscerate
Prep
Eviscerate
coin
Edwin

Maar dan zou je nog een Eviscerate over moeten hebben.

Duss dan kom ik op; prep, mimic pod en fan of knives
Prep 4/4
Mimic pod into prep 6/6
Prep 8/8
Fan of knives (raapt eviscerate) 10/10
Prep 12/12
Eviscerate 14/14
Coin 16/16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
icemotion schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:15:
Je hebt 7 kaarten waarvan minimaal Edwin, coin, Swarmer en Shadowcaster

Dus als ik gok op de overige 3 als zijnde; Prep, eviscerate en mimic pod krijg ik;

Prep 4/4
Mimic pod into dubbel prep 6/6
Prep 8/8
Eviscerate 10/10
Prep 12/12
Coin 14/14

En als ik ga voor; prep en 2x mimic pod:

Prep
Mimic pod into dubbel prep
Prep
Mimic pod into eviscerate
Prep
Eviscerate
coin
Edwin

Maar dan zou je nog een Eviscerate over moeten hebben.

Duss dan kom ik op; prep, mimic pod en fan of knives
Prep 4/4
Mimic pod into prep 6/6
Prep 8/8
Fan of knives (raapt eviscerate) 10/10
Prep 12/12
Eviscerate 14/14
Coin 16/16
impressive :)

zie het antwoord hier

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Super. Na 30 potjes op rank 12 weer terug naar rank 13.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:02
Xanthian schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:51:
[...]

Taunt warrior zou niet te lastig moeten zijn.
Punt is voornamelijk om je burn spells te bewaren voor na Alex. Over het algemeen krijgen ze niet super veel armor waardoor je met burn spell wel zou moeten winnen.

Medivh is wel iets wat het veel makkelijker maakt, dus misschien is het gewoon een beetje pech,
Wat vind je van deze win? Ik vond de tegenstander erg slecht trouwens, ervanuitgaande dat hij geen execute o.i.d. had. Maar deze ging wel erg gemakkelijk :P. Meestal heeft de warrior al lang en breed zijn quest als ik burn en/of alex trek.

Deze replay is trouwens heel, heel vies. Ik ben de mage.

[ Voor 7% gewijzigd door TheProf82 op 15-05-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-10 15:25
TheProf82 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:10:
[...]

Wat vind je van deze win? Ik vond de tegenstander erg slecht trouwens, ervanuitgaande dat hij geen execute o.i.d. had. Maar deze ging wel erg gemakkelijk :P. Meestal heeft de warrior al lang en breed zijn quest als ik burn en/of alex trek.
Niet slecht. Warrior verspeelde het toen jij Alex speelde maar haar niet killde. I.p.v. daarvan ging hij face. De kans zou erg laag moeten zijn dat hij geen execute of shield slam had. Want de combo van Flamestrike + Potion kwam wel hard aan.

Ook had hij wel alex gekilled dan had jij nog twee Pyroblasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Xanthian schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Niet slecht. Warrior verspeelde het toen jij Alex speelde maar haar niet killde. I.p.v. daarvan ging hij face. De kans zou erg laag moeten zijn dat hij geen execute of shield slam had. Want de combo van Flamestrike + Potion kwam wel hard aan.

Ook had hij wel alex gekilled dan had jij nog twee Pyroblasts.
Klopt; ik had gewoon meer geluk, maar ik heb normaal ook nooit dat alex overleeft. Toen hij m'n face aanviel zei ik ook hardop YES! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met de burn Mages en quest Rogues rond rank 16-17. Gisteren in 3 potjes weer 2 Mages, 1 quest Rogue. Een van de Mages maakte het wel heel interactief, totaal wel 3 minions gespeeld de hele game!

Ik heb helaas geen Shield Slam, anders zou ik een Execute wisselen en even kijken waar ik ruimte zou kunnen maken voor meer armor. Tegen Mages ga ik het in ieder geval anders spelen...vanaf turn 2 elke beurt hero power en dus below curve minions. Tegen burn Mages maakt het toch niet uit of je nou een 1/4 of een 3/6 op het bord hebt en turn 12+ is nog steeds ruimschoots vroeg genoeg voor quest completion.

Tegen de quest Rogue was het heel close, hij stond op 2 toen hij fatal had. Paar kaarten in m'n deck hadden het ook in mijn voordeel kunnen beslissen...helaas. Quest Warrior is wel het deck waarmee ik de meeste kans maak tegen quest Rogue...zijn er nog andere decks die sterk zijn tegen quest Rogue?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:49:
Quest Warrior is wel het deck waarmee ik de meeste kans maak tegen quest Rogue...zijn er nog andere decks die sterk zijn tegen quest Rogue?
Pirate Warrior, Secret Mage, Murloc Pala, Discolock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:02:
Pirate Warrior, Secret Mage, Murloc Pala, Discolock
Pirate Warrior, Murloc Paladin en Discolock lijken me dan een face-race om te zorgen dat je turn 4-5 fatal hebt...klopt die aanname?

Wat is precies de aanpak met Secret Mage? Als de Rogue het een beetje fatsoenlijk speelt zal een Counterspell nooit op een Shadowstep of de quest komen en zal het quest completion hooguit een beurt of 2 uitstellen. Wat doe je dan aan de vloedgolf aan 5/5's?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:07:
[...]

Pirate Warrior, Murloc Paladin en Discolock lijken me dan een face-race om te zorgen dat je turn 4-5 fatal hebt...klopt die aanname?

Wat is precies de aanpak met Secret Mage? Als de Rogue het een beetje fatsoenlijk speelt zal een Counterspell nooit op een Shadowstep of de quest komen en zal het quest completion hooguit een beurt of 2 uitstellen. Wat doe je dan aan de vloedgolf aan 5/5's?
Die vloedgolf komt er niet, doordat hij niet om al je counterspells (vaak 3) en spellbenders heen kan spelen. Shadowstept hij met spellbender een nutteloze 1/3, dat soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:07:
[...]

Het is in mindere mate een face-race, maar bedenk je ook dat minions die je niet killed soms de beurt erna een 5/5 zijn. Het is dus niet puur face-race. Tegen quest-rogue is hunter trouwens ook in het voordeel, alsmede control mage (50/50).

Tegen control/burn mage moet je inderdaad defensief zijn. Probeer je shield blocks te bewaren na alexstrasza/tijdens je rag hero power, omdat je dan geen armor up meer kan doen. Ook is het goed om je minions die armor geven zo goed mogelijk te gebruiken met bijvoorbeeld whirlwind en ravaging ghoul. Ik heb regelmatig dat warriors van me winnen omdat ze gewoon teveel armour hebben. Alexstrasza heeft dan niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:10:
Die vloedgolf komt er niet, doordat hij niet om al je counterspells (vaak 3) en spellbenders heen kan spelen. Shadowstept hij met spellbender een nutteloze 1/3, dat soort ongein.
Hmm...ik vraag me af of een goeie quest Rogue daar in zou trappen. Ik zou kaarten als Backstab gebruiken om te proben voor Counterspell / Spellbender.

Je moet wel erg goed in je secrets moeten zitten wil je quest completion echt voorkomen. Zeker elemental package geeft zoveel opties; Fire Fly die tegen een Potion of Polymorph aanloopt is geen probleem, bounce je de elemental gewoon. Met Ingeneous moet je wel om Potion of Polymorph heen spelen, maar (na testen op Counterspell / Spellbender) een Eviscerate erop is een prima optie.

Vorige maand heb ik redelijk wat Secret Mage gespeeld op tier 15-14 en inderdaad wel hier en daar een quest Mage tot concede gespeeld, maar vaak toch verloren omdat de quest uiteindelijk niet te voorkomen is en het zelf halen van fatal toch lastig is, er niet niet veel ruimte voor minions / burn in een secret-heavy deck.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Hmm...ik vraag me af of een goeie quest Rogue daar in zou trappen. Ik zou kaarten als Backstab gebruiken om te proben voor Counterspell / Spellbender.

Je moet wel erg goed in je secrets moeten zitten wil je quest completion echt voorkomen. Zeker elemental package geeft zoveel opties; Fire Fly die tegen een Potion of Polymorph aanloopt is geen probleem, bounce je de elemental gewoon. Met Ingeneous moet je wel om Potion of Polymorph heen spelen, maar (na testen op Counterspell / Spellbender) een Eviscerate erop is een prima optie.

Vorige maand heb ik redelijk wat Secret Mage gespeeld op tier 15-14 en inderdaad wel hier en daar een quest Mage tot concede gespeeld, maar vaak toch verloren omdat de quest uiteindelijk niet te voorkomen is en het zelf halen van fatal toch lastig is, er niet niet veel ruimte voor minions / burn in een secret-heavy deck.
Vicious Syndicate ziet secret*-mage nu als misschien wel de beste tier-1 deck :-). Dus ik zou zeker volhouden. Zelf heb ik helaas niet de epics ervoor, anders zou ik het zeker proberen. Ik denk dat veel mensen misplays ertegen maken omdat ze niet weten welke secrets ze tegenkomen.

Zie ook hier: http://www.vicioussyndicate.com/vs-data-reaper-report-47/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:02
TheProf82 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Vicious Syndicate ziet burn-mage nu als misschien wel de beste tier-1 deck :-). Dus ik zou zeker volhouden. Zelf heb ik helaas niet de epics ervoor, anders zou ik het zeker proberen. Ik denk dat veel mensen misplays ertegen maken omdat ze niet weten welke secrets ze tegenkomen.

Zie ook hier: http://www.vicioussyndicate.com/vs-data-reaper-report-47/
Ik weet niet waar je het ziet maar ik als ik de lijst zie dan zie ik burn mage twee keer in tier 2 staan. Bedoel je secret mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
separhim schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:59:
[...]

Ik weet niet waar je het ziet maar ik als ik de lijst zie dan zie ik burn mage twee keer in tier 2 staan. Bedoel je secret mage?
Ja, foutje! Alhoewel burn-mage niet veel slechter is; ik denk vooral dat secret mage onverwacht is en dus veel fouten uitlokt. Burn-mage kent nu iedereen precies (en het is nog steeds erg goed).

Wel jammer dat dragon-priest wat minder is; gelukkig heb ik Lyra uit een pakje gehaald, heb er dus alleen shadow visions en dragonfire potion voor moeten craften. Merk inderdaad zelf ook dat het een vrij matige deck is. Burn-mage daarintegen is echt het leukste wat ik ooit heb gespeeld in hearthstone; dit komt ook doordat ik eindelijk een competitive deck kan craften na een half jaar sparen/domme dingen craften :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met de burn Mages en quest Rogues rond rank 16-17. Gisteren in 3 potjes weer 2 Mages, 1 quest Rogue. Een van de Mages maakte het wel heel interactief, totaal wel 3 minions gespeeld de hele game!

Tegen burn Mages maakt het toch niet uit of je nou een 1/4 of een 3/6 op het bord hebt en turn 12+ is nog steeds ruimschoots vroeg genoeg voor quest completion.
Welk deck versta je onder burn mage?
Edit: de medivh mage natuurlijk aka Gunther mage aka burn mage..

En heb je eens geprobeerd om je deck er iets op aan te passen als je juist veel mages tegen komt?
Ik neem aan dat je Taunt warrior speelt right.

Ook wat TheProf82 zegt klopt als een bus. Beter gebruik maken van je armorsmith e.d.
Ik lach me altijd kapot wanneer ik warriors turn 2 of 3 een armorsmith zie opgooien! :F

Of gewoon eens geprobeerd om je quest te mulligan vs een mage. En gewoon je hero power te blijven gebruiken. Ok, je speelt "quest warrior" maar dat betekent niet dat je een andere aanpak kan hebben en gewoon probeer zoveel mogelijk armor op te stacken. (zoals je zelf al zei)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:45

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Ik zou het even spelen in deze meta, het werkt echt goed zoals mosselmossel beschrijft. Je moet ook je deck niet met secrets volstoppen, 2 counterspells, wat spellbenders en wellicht een ice block. De rest kun je of discoveren. Ik had in 1 game, 4 counterspells. Dat was echt lachen.

Niet voor niets wordt Secret Mage als tier 1 gezien sinds de laatste Data Reaper Report.
https://www.reddit.com/r/...vs_data_reaper_report_47/

Ik las gisteren dat bijna 10% van de legend spelers ook Secret Mage spelen. Kan het niet verifiëren, maar dat schetst wel een beeld.

[ Voor 0% gewijzigd door Nitai op 16-05-2017 16:11 . Reden: Spuit 11 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphylee schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:25:
En heb je eens geprobeerd om je deck er iets op aan te passen als je juist veel mages tegen komt?
Ik neem aan dat je Taunt warrior speelt right.
Voornamelijk quest Warrior op het moment ja. Ik ben nooit echt Warrior fan geweest, maar dit deck ligt me wel. Voornamelijk ook omdat het enorm sterk is tegen agro decks. Meestal geven dat soort decks het rond turn 5-6 wel op.
Ook wat TheProf82 zegt klopt als een bus. Beter gebruik maken van je armorsmith e.d.
Ik lach me altijd kapot wanneer ik warriors turn 2 of 3 een armorsmith zie opgooien! :F

Of gewoon eens geprobeerd om je quest te mulligan vs een mage. En gewoon je hero power te blijven gebruiken. Ok, je speelt "quest warrior" maar dat betekent niet dat je een andere aanpak kan hebben en gewoon probeer zoveel mogelijk armor op te stacken. (zoals je zelf al zei)
Quest mulligan zie ik niet direct meerwaarde hebben...de enige 1-cost verder in het deck is Whirlwind en Coin + hero power turn 1 is ook niet echt the way to go...
Nitai schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:08:
Ik zou het even spelen in deze meta, het werkt echt goed zoals mosselmossel beschrijft. Je moet ook je deck niet met secrets volstoppen, 2 counterspells, wat spellbenders en wellicht een ice block. De rest kun je of discoveren. Ik had in 1 game, 4 counterspells. Dat was echt lachen.

Niet voor niets wordt Secret Mage als tier 1 gezien sinds de laatste Data Reaper Report.
https://www.reddit.com/r/...vs_data_reaper_report_47/

Ik las gisteren dat bijna 10% van de legend spelers ook Secret Mage spelen. Kan het niet verifiëren, maar dat schetst wel een beeld.
M'n deck list is wel close met die net-decks. Ik zal 'em er nog eens bijpakken en zien hoe het er nu mee gaat. Afgelopen week was het nog een groot agro-fest met veel Pirate Warrior en dan zit je met wapens in je bakkes...da's toch iets waar je met secrets niets tegen begint.

Het blijft wel opvallend dat de meta snapshots heel veel diversiteit zien, maar ik heb wel het idee dat dit niet in alle ranks het geval is. Maar goed, small sample size van mijn kant natuurlijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:33:
[...]

Voornamelijk quest Warrior op het moment ja. Ik ben nooit echt Warrior fan geweest, maar dit deck ligt me wel. Voornamelijk ook omdat het enorm sterk is tegen agro decks. Meestal geven dat soort decks het rond turn 5-6 wel op.

[...]

Quest mulligan zie ik niet direct meerwaarde hebben...de enige 1-cost verder in het deck is Whirlwind en Coin + hero power turn 1 is ook niet echt the way to go...
Het gaat niet om 1 drops. Het gaat om een veel grotere kans op playable kaarten voor de early game. Als jij je quest houdt en de 1e drie beurten niets trekt wat je nodig hebt, had je met het wegleggen van je quest meer kans gehad op kaarten die je wilde.

Het ligt aan de matchup of dat risico het waard is. Zelf win ik makkelijker van warriors die panisch taunts neergooien dan zij die bizar veel armor opbouwen en geduldiger spelen. Als warrior moet je meer reageren op wat de mage doet, net als priests dat goed kunnen door bijvoorbeeld een priest of the feast te spelen nadat alexstrasza wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Mee eens TheProf82.

Tegen mages heb je niks aan de quest met warrior. Het gaat maar om 1 ding: armoren en reageren op wat hij doet. Quest weggooien kun je doen, als t burn/freeze mage is kun je beter het wapen niet spelen en z.s.m. elke beurt 2 mana gebruiken om te armoren.
Vind het met priest nog makkelijker tegen mages spelen. Een goede Priest of the Feast na Alexstraza wint je vaak de game wel.

Niet echt interactieve matches als je naar t bord krijgt. Saai? Ik vind die matchups juist leuk. Als ze 2x pyroblast/fireball discoveren wordt het lastig om te winnen, maar als dat gebeurt heeft ie gewoon de nuts gedrawd zoals elk deck dat wel eens heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Rank 5 met burn/control mage. Wat een deck! In ieder geval de golden epic binnen. Gelukkig was de klim erg makkelijk; soms val je dan 20 keer terug naar rank 6 en is het erg frustrerend :P.

[ Voor 40% gewijzigd door TheProf82 op 17-05-2017 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheProf82 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 02:00:
Rank 5 met burn/control mage. Wat een deck! In ieder geval de golden epic binnen. Gelukkig was de klim erg makkelijk; soms val je dan 20 keer terug naar rank 6 en is het erg frustrerend :P.
Dat heb je snel gedaan.

Ik speel tevaak verschillende decks en ik doe te vaak casual games waardoor ik niet zo snel stijg.
Dat komt ook omdat ik een soort angst heb voor ranked, wat eigenlijk totaal ongefundeerd zou moeten zijn. Desondanks toch een 6 winstreak gehad met Mid-Range Paladin van 14 naar 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Mooi deze wijzigingen, maar had ook graag een uitbreiding van het aantal deck slots gezien. Ik snap nog steeds niet waarom ze destijds bij het vergroten van het aantal slots hebben gekozen gewoon van 9 naar 18 te gaan. Ik zou het veel handiger hebben gevonden om gewoon per hero 9 decks te kunnen hebben. Als je dan een game wil starten, kies je eerst je class en vervolgens je deck... Idem voor deck building.

Ik vind, nu we standard en wild hebben, 18 deck slots nog steeds te beperkt, iedere keer als ik een nieuw deck wil proberen moet ik eerst een ander deck weggooien :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:40:
Mooi deze wijzigingen, maar had ook graag een uitbreiding van het aantal deck slots gezien. Ik snap nog steeds niet waarom ze destijds bij het vergroten van het aantal slots hebben gekozen gewoon van 9 naar 18 te gaan. Ik zou het veel handiger hebben gevonden om gewoon per hero 9 decks te kunnen hebben. Als je dan een game wil starten, kies je eerst je class en vervolgens je deck... Idem voor deck building.

Ik vind, nu we standard en wild hebben, 18 deck slots nog steeds te beperkt, iedere keer als ik een nieuw deck wil proberen moet ik eerst een ander deck weggooien :(
"Too confusing for players" aka "jullie zijn dom dus geen extra deck slots".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Het kan aan mij liggen maar ze zijn volgens mij goed bezig met Hearthstone.
Ik was al bang dat na Un'Goro het erg stil zal zijn, maar dit nieuws geeft mij toch vertrouwen dat ze Hearthstone nog steeds serieus nemen.

Naar mij idee kan er natuurlijk nog veel meer gebeuren, maar dit soort dingen zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Xanthian schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:50:
[...]

Dat heb je snel gedaan.

Ik speel tevaak verschillende decks en ik doe te vaak casual games waardoor ik niet zo snel stijg.
Dat komt ook omdat ik een soort angst heb voor ranked, wat eigenlijk totaal ongefundeerd zou moeten zijn. Desondanks toch een 6 winstreak gehad met Mid-Range Paladin van 14 naar 12.
Dat klinkt mij bekend. Ik heb dat ook regelmatig, ook in andere spellen. Gelukkig is er in Hearthstone in ranked play niet zoveel te verliezen. Je hebt ranked floors die ervoor zorgen dat je (evt. met nieuwe decks) niet terugvalt tot rank 20, en je krijgt per maand een reward gebaseerd op je hoogste rank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:50:
[...]

Dat heb je snel gedaan.

Ik had dit precies hetzelfde van rang 5 naar legend. Ik kwam maar niet vooruit en ging dan vaak wisselen van deck waardoor ik vaak meerdere rangen zakte per dag. Ook wilde ik niet verliezen waardoor ik vanaf rang 5 juist minder ging spelen i.p.v. meer. Toen ik vaker legend werd ging dat eigenlijk weg en maakt het mij niet meer uit waar ik op de ladder eindig. Wel wil ik elk seizoen minimaal rang 5 halen voor de rewards. Meestal eindig ik tussen rang 4 en 1.

Tegenwoordig met de plafonds speel ik per 5 rangen een ander deck. Voor de afwisseling en omdat je per 5 rangen weer een ander deck kan tesen omdat je toch niet kan zakken in rang. En als je dan het juiste deck gevonden hebt kun je weer als een speer naar het volgende plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:58:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ze zijn volgens mij goed bezig met Hearthstone.
Ik was al bang dat na Un'Goro het erg stil zal zijn, maar dit nieuws geeft mij toch vertrouwen dat ze Hearthstone nog steeds serieus nemen.

Naar mij idee kan er natuurlijk nog veel meer gebeuren, maar dit soort dingen zijn altijd welkom.
Mwah de interface is nog steeds een drama en daar gebeurt weinig tot niets aan. De hele collection manager lijkt op die van een mobile only game in early beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:41

Ik heb helaas geen Shield Slam, anders zou ik een Execute wisselen en even kijken waar ik ruimte zou kunnen maken voor meer armor. Tegen Mages ga ik het in ieder geval anders spelen...vanaf turn 2 elke beurt hero power en dus below curve minions. Tegen burn Mages maakt het toch niet uit of je nou een 1/4 of een 3/6 op het bord hebt en turn 12+ is nog steeds ruimschoots vroeg genoeg voor quest completion.

Tegen de quest Rogue was het heel close, hij stond op 2 toen hij fatal had. Paar kaarten in m'n deck hadden het ook in mijn voordeel kunnen beslissen...helaas. Quest Warrior is wel het deck waarmee ik de meeste kans maak tegen quest Rogue...zijn er nog andere decks die sterk zijn tegen quest Rogue?
Ik ben inmiddels doorgekomen naar rank 8 en daar is het aantal quest rogues opgedroogd.
Totdat ik rank 10 was heb ik een deck gemaakt wat +- 80% winrate had tegen quest rogues omdat dat 7 van de 10 decks die ik tegen kwam.

Degene die ik gebruikte was een tempo secret mage. Met kabal lacey's arcanologists, kiron tor mages etc.

Potion of polymorph > breakt de "speel 4 dezelfde units" omdat het iets in een sheep veranderd
Counterspell > kan de quest zelf counterspellen (meerdere malen gebeurt en dan een insta-concede van de rogue), of zelfs op turn 1 (cabal lacey + counterspell) de quest blocken :P
Spellbender > breakt shadowstep, krijg je je spellbender in jou Eigen hand :P

Het deck draaide verassend genoeg redelijk ok tegen andere classes.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikke_Niels schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:48:
[...]

Ik ben inmiddels doorgekomen naar rank 8 en daar is het aantal quest rogues opgedroogd.
Totdat ik rank 10 was heb ik een deck gemaakt wat +- 80% winrate had tegen quest rogues omdat dat 7 van de 10 decks die ik tegen kwam.

Degene die ik gebruikte was een tempo secret mage. Met kabal lacey's arcanologists, kiron tor mages etc.

Potion of polymorph > breakt de "speel 4 dezelfde units" omdat het iets in een sheep veranderd
Counterspell > kan de quest zelf counterspellen (meerdere malen gebeurt en dan een insta-concede van de rogue), of zelfs op turn 1 (cabal lacey + counterspell) de quest blocken :P

Op de legend rang is dit ook een tier 1 deck. Het werkt verrassend goed en effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikke_Niels schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:48:

Ik ben gisteren ook even met secret Mage bezig geweest...en ja hoor, geen Counterspell voor turn 4 en toen was het tegen pirate Warrior wel klaar...Win Axe + Upgrade + pirate en toen die op was Reaper + upgrade... -O- Vervolgens een game tegen Priest en serieus turn 7 (!) nog geen secret getrokken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
Astie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:14:
[...]

Op de legend rang is dit ook een tier 1 deck. Het werkt verrassend goed en effectief.
Irritant is het deck wel. Heb eigenlijk maar een advies, doe gewoon je ding en negeren die secrets. Als je zgn om de secrets heen wil spelen, dan maak je juist de niet optimale plays en dan heb je alsnog niet de zekerheid dat je om iets heen gespeeld hebt. Voor dezelfde kans heeft je tegenstander juist niet de secret in play, die jouw optimale play blokkeert. Over alle games heen blijkt dit i.i.g. het beste resultaat te leveren.

mijn 0,02. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zojuist weer een 12 win arena run gedaan. Een Mage met mooie curve, goede spells en goede buffs.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JoHbKtf.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oKzm7KC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik kan mij er bijna niet meer toe zetten om nog te spelen en doe dan ook alleen nog maar quests.
Ik weet niet precies wat het is maar de fun is gewoon een beetje weg maar zal vast wel weer terug komen want er zijn best wel leuke decks maar ook veel RNG en begin nu ook een beetje een tegenstander te worden van Discover en andere randon card generators want je merkt gewoon dat sommige classes er veel meer mee winnen als andere.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:13
beuker19 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:25:
Nou ik kan mij er bijna niet meer toe zetten om nog te spelen en doe dan ook alleen nog maar quests.
Ik heb dat ook, maar ik weet niet precies waar het aan ligt. Mensen zeggen dat dit de beste meta ooit is voor HS en gezien de variatie in decks hebben ze daar ongetwijfeld gelijk in. Ook heb ik niet het idee dat er echt een deck ontzettend OP is. Quest Rogue of Freeze mage is niet leuk om tegen te spelen, maar OP valt wel mee. Toch is de lol er af voor mij terwijl ik al sinds de beta speel, misschien juist wel omdat ik sinds de beta speel. Ik blijf mondjesmaat spelen omdat je heel moeilijk terug komt als je eenmaal echt weg gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-10 16:44

Dhrax

Prog Lord

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:42:
[...]
Ik blijf mondjesmaat spelen omdat je heel moeilijk terug komt als je eenmaal echt weg gaat.
Valt op zich mee hoor, ik heb het afgelopen jaar ook vrijwel niet gespeeld, zeker 6 maanden niet.
Ik kon vrij makkelijk een netdeck craften met de dust welke ik nog had en oude kaarten te disenchanten welke ik toch niet meer nodig had. Ik hecht geen waarde aan de collectie omdat 90% toch opvulling is.

De afgelopen weken heb ik ook niet meer gespeeld. Wellicht bij de nieuwe expansion nogmaals weer eens kijken maar voor nu ga ik er geen tijd meer insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik had gisteren 194 van alle 198 rares uit de classic set (99 verschillende kaarten, twee keer). In mijn Brawl-pakje zaten twee rares, die ik allebei nog niet dubbel had. Superpakje dus :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]

Ik heb dat ook, maar ik weet niet precies waar het aan ligt. Mensen zeggen dat dit de beste meta ooit is voor HS en gezien de variatie in decks hebben ze daar ongetwijfeld gelijk in. Ook heb ik niet het idee dat er echt een deck ontzettend OP is. Quest Rogue of Freeze mage is niet leuk om tegen te spelen, maar OP valt wel mee. Toch is de lol er af voor mij terwijl ik al sinds de beta speel, misschien juist wel omdat ik sinds de beta speel. Ik blijf mondjesmaat spelen omdat je heel moeilijk terug komt als je eenmaal echt weg gaat.
Denk dat er ook geen uitdaging meer in zit, ik bedoel ik zou het wel leuk vinden om nieuwe varianten te spelen, of met z'n tweeen of meerdere te spelen tegen een baas (a la raiding :D), of een control deck modus, of meer achievements misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Voor mij is het vooral teleurstellend dat er extreem veel RNG in het spel zit. Zeker bij b.v. mages. Daarnaast is smorc nog steeds veel aanwezig.

Maar helaas zal dit wel altijd zo blijven. Ook als de meta gevarieerd is dan zal het nog steeds smorcish rngstone blijven.

HS blijft voor mij leuk zolang ik lekker aan kan kloten met fundecks op lage ranks. Mijn serieuze drive om iets te behalen haal ik wel uit andere dingen :).

Zodra ik ga ranken kom ik vnl. Egg Druids, Pirate Warriors en Quest Rogues tegen en dat zuigt gelijk alle fun uit de game voor mij. Hersenloos kaarten uitspugen en het portret van je tegenstander aanklikken heb ik na 3 jaar wel gezien.

Ik concede ook gewoon lekker als het deck van de tegenstander mij niet zint. Worst case scenario verlies ik daar 1 min mee en het potentieel van een leuke tegenstander tegen komen maakt het nog een beetje de moeite waard.

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 18-05-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik ben met mijn casueel speelgedrag op rank 7 aangekomen, gespeeld met Günther mage, Cross miracle rogue, Jade rogue en silence priest. Op de mage na niet echt decks de ik veel tegenkom. Weet ook wel vrij zeker dat ik met deze decks op legend kan belanden, al stop ik vaak rond rank 5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
Gister op legend rank 15-2 met mijn Shamen deck gedaan, was aan 't einde R262 (@Astie, ook nog R666 gehad tussendoor :D ). Heb op zich niet al te veel tijd om te spelen, maar misschien wel een HCT punt halen deze maand.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ahwEiJG.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rst6wfV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Hoe is je decklist momenteel? Nog steeds 2 tidals en geen dirty rat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
BobbyDgtl schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:09:
Hoe is je decklist momenteel? Nog steeds 2 tidals en geen dirty rat?
Het deck is zoals gepost, 2 tidals en geen rat inderdaad. Op hogere ranks zijn er wat minder Quest Rogues, de enige zwakke match-up. Kwam hem nog wel 2x tegen en beide keren veel geluk gehad en gewonnen (winkans ~35% normaal gesproken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik denk dat mijn winrate tegen quest rogue maximum 15% is... Ik doe duidelijk iets mis die matchup...
Deck heeft zoveel value, maar qua tempo niks... En tegen quest rogue dienen ofwel je jades op moment van quest 5-5+ te zijn, ofwel genoeg tempo maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ongelooflijk, net een potje brawl in de pauze. Speelt m'n tegenstander (Rafaam) nadat hij zijn heropower volledig had geupgraded, Sgt Finley :D

Oh wat heb ik smakelijk gelachen.... stond hij met z'n Pally hero power en bijna geen kaarten in z'n hand. Well played!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, de tier 15 is eindelijk gelukt. Geen idee hoeveel games het precies gekost heeft, maar nogal een berg. Er zit enorm veel variatie op rank 18-16 en dat maakt win streaks halen / houden een flinke uitdaging. Twee stappen voorwaarts, twee stappen terug...en dat dan heel vaak.

Het overgrote deel van de games was heel close en dan merk je wel hoe bepalend de muligan, maar ook de RNG is. Toch wel een aantal games verloren op 3-5 keer mazzel op RNG van tegenstander en een enkele keer op het 3-4 beurten niet trekken van één van de zes kaarten om een Execute te kunnen doen.

Doorgaans is muligan wel zoeken naar agro-counter kaarten, want een groot deel van de classes kan agro zijn en de helft is dat dan ook (Hunter, Warrior, Paladin komen veel voor, al dan niet agro). Mage en Rogue zijn wel voorspelbaar (burn en quest). Druid, Shaman, Priest en Warlock ben ik de afgelopen avonden minder tegengekomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Nitai schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:29:
Ongelooflijk, net een potje brawl in de pauze. Speelt m'n tegenstander (Rafaam) nadat hij zijn heropower volledig had geupgraded, Sgt Finley :D

Oh wat heb ik smakelijk gelachen.... stond hij met z'n Pally hero power en bijna geen kaarten in z'n hand. Well played!
Grappig, dit kreeg ik dus ook tegenover me. Op een andere account kreeg ik zelf 3x op rij Justicar uit m'n hp. Heb 't maar niet geprobeerd...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:48:
[...]

Grappig, dit kreeg ik dus ook tegenover me. Op een andere account kreeg ik zelf 3x op rij Justicar uit m'n hp. Heb 't maar niet geprobeerd...
Het is een brawl. Ik zou het juist wel proberen dan. Wie weet krijg je dan twee legendaries! Of twee rares :D Of inderdaad, twee recruits :D Brawl is toch om fun? Of brawl je om keiharde pegels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-10 12:37
mosselmossel schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:22:
[...]

Het is een brawl. Ik zou het juist wel proberen dan. Wie weet krijg je dan twee legendaries! Of twee rares :D Of inderdaad, twee recruits :D Brawl is toch om fun? Of brawl je om keiharde pegels?
Ik kreeg op een gegeven moment Dinomancy, die heb ik ook maar niet gebruikt. Even daarna ook een Justicar en die durfde ik wel op te gooien, gebeurde niets met de HP, helaas geen twee legendaries... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Gisteren weer met Arena gespeeld met een vriend van me. Het ging heel wisselvallig :P . We begonnen met een matig Mage deck (zonder enige goede spell, maar wel Medivh die ik als tweede in de draw kon pikken xD ) 7-3. Vervolgens hadden we echt een ruk Paladin-deck (62,3 volgens HearthArena...) waarmee het 2-3 werd. Na 10 kaarten in de draw hadden we er maar een rete aggressief deck van gemaakt, in de hoop zo maar een paar wins mee te pikken. Het werden er helaas dus maar 2 :P.

Daarna weer een Mage-deck. Dit was een aardig deck (met een Kazakus, en we hadden geen enkele dubbele kaart). Wel hadden we wederom geen boardclears en Firelands Portal als enige spell. Dit werd weer 2-3... Tot slot gingen we met Rogue spelen. We hadden een Envenom Weapon en een Vilespine Slayer, maar voor de rest geen tempo kaarten als sap, backstab en eviscerate. Toen we op 0-2 kwamen hadden we het eigenlijk wel gehad, het liep echt voor geen meter. Maar vervolgens werd het uiteindelijk 10-3 :D. Met name 2x Hallucination bleek echt heerlijk te werken, zeker tegen Mages en Rogues waardoor je gewoon Fireballs en Eviscerates kan rapen _O_ . Van het verzamelde gold van gisteren nog wat classic packs gekocht en daaruit ontving ik nog een Harrison Jones. Al met al een geslaagd dagje dus ;) . Vind het een erg leuke game, alleen erg jammer dat ik zo weinig kaarten heb en nog niet echt de leuke decks kan spelen. Moet nog maar wat meer geduld hebben vrees ik -O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Wow, promo kaart bij het inloggen! >:)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/o9en0x.png

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis 100 dust kan nooit kwaad natuurlijk. Is weer 2,5 pakje aan free dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
mosselmossel schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:22:
[...]
Dit zijn geen geweldige brawls en ik heb drie accounts op het moment. Die low-skill brawls duren voor spelers met skill altijd een stuk langer en de uitkomst is onzeker omdat je enorm afhankelijk bent van de rng. Dus ik ben er graag zo snel mogelijk vanaf dan. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kolento, Hoeij en RDU naar de finale van de Spring Championships, maar skills spelen totaal niet mee in dit spelletje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:05:
Kolento, Hoeij en RDU naar de finale van de Spring Championships, maar skills spelen totaal niet mee in dit spelletje....
Smorc smorc en smorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kolento niet één smorc deck. RDU alleen maar smorc decks en Hoej 50/50.

Je ziet inderdaad wel dat altijd dezelfde spelers weer boven komen drijven bij een lang format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:30:
[...]
Je ziet inderdaad wel dat altijd dezelfde spelers weer boven komen drijven bij een lang format.
Dat heeft ook veel te maken met een kleine groep spelers die de tijd en moeite neemt om genoeg punten te grinden voor kwalificatie. Het zou wel interessant zijn om te zien of je dezelfde uitklmst zou krijgen als je events zou hebben met 1000-2000 deelnemers, zoals bij MTG open toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:51:
[...]

Dat heeft ook veel te maken met een kleine groep spelers die de tijd en moeite neemt om genoeg punten te grinden voor kwalificatie. Het zou wel interessant zijn om te zien of je dezelfde uitklmst zou krijgen als je events zou hebben met 1000-2000 deelnemers, zoals bij MTG open toernooien.
Je bedoelt zoiets als Dreamhack in Austin laatst, 241 deelnemers, waarbij Trump en Reynad ook gewoon halve finales halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 09:16:
Gratis 100 dust kan nooit kwaad natuurlijk. Is weer 2,5 pakje aan free dust.
Altijd fijn inderdaad. Na aanleiding van deze dust maar eens kritisch door m'n (zeer beperkte) collectie gegaan en de dust voor Alextrasza bij elkaar geharkt. Ze stond al een tijd op m'n wensenlijstje en nu dat ik veel quest Warrior speel is ze helemaal een mooie toevoeging...late-game drop als je quest complete hebt is doorgaans wel beslissend.
Tektoon schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:32:
Dit zijn geen geweldige brawls en ik heb drie accounts op het moment. Die low-skill brawls duren voor spelers met skill altijd een stuk langer en de uitkomst is onzeker omdat je enorm afhankelijk bent van de rng. Dus ik ben er graag zo snel mogelijk vanaf dan. :)
Deze brawl is inderdaad één keer geinig, maar dat is het wel. Het wordt sowieso lang en ik heb het gevoel dat Rafaam late-game sterker is (wel AoE spells, cheap legendaries).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zarhrezz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:56:
[...]

Altijd fijn inderdaad. Na aanleiding van deze dust maar eens kritisch door m'n (zeer beperkte) collectie gegaan en de dust voor Alextrasza bij elkaar geharkt. Ze stond al een tijd op m'n wensenlijstje en nu dat ik veel quest Warrior speel is ze helemaal een mooie toevoeging...late-game drop als je quest complete hebt is doorgaans wel beslissend.

[...]

Deze brawl is inderdaad één keer geinig, maar dat is het wel. Het wordt sowieso lang en ik heb het gevoel dat Rafaam late-game sterker is (wel AoE spells, cheap legendaries).
Ik heb 6 pogingen moeten doen voor de reward. Kreeg 5x achter elkaar KelThuzad. Bij de eerste keer Rafaam won ik gelijk. Dus ja, ik denk dat de balans niet echt aanwezig is :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rafaam met een complete staff is duidelijk beter. Ik kreeg, en won continu met, Rafaam dus ik heb juist net zo lang gebrawld tot ik Kel'T was.

En dat potje eindigde met een 4x 11/11 omdat de duplicates en hero power maar Stalagg/Fuegens bleef geven. Maar ik denk dat daar flink meer mazzel bij zit dan staff compleet krijgen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week weer een beetje gaan spelen. Nodige tournaments gekeken, gelijk weer bekend geworden met de beste decks, helpt toch wel weer om te weten wat ze gaan doen.

Had van alle dust de nodige Freeze Mage kaarten gecraft en dat gaan spelen, 1 van de leukere versies van Freeze Mage over de loop der jaren en ga er goed mee, iets van 10-1.

Binnenkort ook maar kijken naar een leuk Paladin deck, maar laat ik nu nog even zitten, Freeze Mage is wel fijn om de meta te leren kennen, gezien het toch een vrij eenzijdig spel blijft bij Freeze.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:01:
[...]

Je bedoelt zoiets als Dreamhack in Austin laatst, 241 deelnemers, waarbij Trump en Reynad ook gewoon halve finales halen.
Aangezien er veel bekende spelers zijn en deze ook aan alle toernooien mee doen is het op zich wel logisch dat er ieder toernooi wel een aantal van deze streamers hoog zullen plaatsen :). Dat is gewoon statistiek. Zodra het om 1 speler gaat die consistent hoog plaatst is het een ander verhaal.

Je kan zeggen dat spelers als Kolento goed presteerden, maar tegelijkertijd gingen spelers als sjow en thijs juist weer slecht.

Die inconsistentie is denk ik gewoon onderdeel van het spel. Wel zullen spelers die goed zijn in het uitkiezen van de juiste decks waarschijnlijk gemiddeld genomen hoger scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:29:
Binnenkort ook maar kijken naar een leuk Paladin deck, maar laat ik nu nog even zitten, Freeze Mage is wel fijn om de meta te leren kennen, gezien het toch een vrij eenzijdig spel blijft bij Freeze.
_O- Geniale post nadat een aantal mensen hier nog mopperden over het niet interactief zijn van o.a. quest Warrior en dat Mage erg leuk is om te spelen.

Prima dat mensen Mage leuk vinden, begrijp me niet verkeerd, maar Mage interactief? Echt niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:44:
[...]
Prima dat mensen Mage leuk vinden, begrijp me niet verkeerd, maar Mage interactief? Echt niet.
Welke decks zijn eigenlijk wel interactief? Ik denk zelf dat de ouderwetse midrange decks nog het meest interactief zijn van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:00:
Gister op legend rank 15-2 met mijn Shamen deck gedaan, was aan 't einde R262 (@Astie, ook nog R666 gehad tussendoor :D ). Heb op zich niet al te veel tijd om te spelen, maar misschien wel een HCT punt halen deze maand.

[afbeelding]
[afbeelding]
Devil rank!!!

Mijn hoogste legend rank aan het eind van het seizoen is #192. Mssn kan je er overheen. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:29:
[...]

Devil rank!!!

Mijn hoogste legend rank aan het eind van het seizoen is #192. Mssn kan je er overheen. 8) 8)
Ik heb speciaal even m'n avatar weer veranderd naar mijn hoogste rank 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Spellbender tegen paladins in arena, muahaha. Spikeridged steed :D:D:D.

Prachtig, hij concede meteen. Ik had het trouwens al 5 beurten ervoor opgezet, dus had hem wel zien aankomen. Hij lag zwaar voor op de board, dus had het kunnen weten IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
[...]
Wat mij betreft het deck met de leukste interacties. Ter illustratie: ik snipe er net weer eentje met een Eye for an Eye. Maar goed, als je niet weet hoe je die freezemages moet bespelen dan wordt het moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
IK heb m'n doel weer gehaald dit seizoen. Rank 10 met voornamelijk control mage. Fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Net Illidan uit een pakje gehaald; die kaart is lijkt me 100% nutteloos? Ik speel geen wild btw en ben f2p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

_O- Geniale post nadat een aantal mensen hier nog mopperden over het niet interactief zijn van o.a. quest Warrior en dat Mage erg leuk is om te spelen.

Ik begrijp je bericht niet. Ik zei dat Freeze vrij eenzijdig speelt. Waar haal je het interactief vandaan?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:58:
[...]

Ik heb speciaal even m'n avatar weer veranderd naar mijn hoogste rank 8) 8)
Was dat jouw rank aan het eind van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 06:52:
[...]

Was dat jouw rank aan het eind van het seizoen?
Nope dat zat in de 120 regionen.. weet ik niet meer precies, heb ik ook geen bewijs van.

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 23-05-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
In mijn Burn Mage deck heb ik Ice Barrier er uitgegooid en een Eater of Secrets er in gestopt. Dit heeft mij zeker al een paar games gewonnen met de vele mages en paladins in ranked. Vooral Secret Mage zie ik steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:30:
Ik begrijp je bericht niet. Ik zei dat Freeze vrij eenzijdig speelt. Waar haal je het interactief vandaan?
Eenzijdig spelen impliceert geen interactie; wat je tegenstander doet heeft nauwelijks invloed op wat jij doet en je tegenstander kan niets doen om jou spel te beïnvloeden. Een hoop spelers vinden dit niet leuk spelen want tja, als er geen interactie is, kun je net zo goed tegen een AI spelen (of je zou Patience kunnen spelen).

Freeze Mage, Burn Mage, quest Mage, quest Rogue, voorbeelden van decks die zo eenzijdig mogelijk spelen...bij voorkeur een lege tafel en je eigen ding doen tot fatal.
xelfer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:42:
Welke decks zijn eigenlijk wel interactief? Ik denk zelf dat de ouderwetse midrange decks nog het meest interactief zijn van allemaal.
Als ik kijk naar de games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb, zie ik de meeste interactie met Priest. Die class heeft wat mij betreft de meest interessante combo / interactie tools. Daarnaast kan Rogue ook leuk interactief zijn, zeker met de flower. Ook secret decks doen het vaak goed op interactie, zeker Hunter heeft wat heel interessante secrets met Snipe, Freeze trap en Misdirected mark. Mage secrets kunnen ook leuk interactief zijn (maar dat hoeft niet...Ice Block is niet bepaald interactief).

Verder zijn midrange decks inderdaad veelal interactief, je richt je op de tafel en dan zul je moeten reageren op wat je tegenstander neerlegt. Midrange Paladin van het moment vind ik een erg leuk deck om tegen te spelen, zelf speel ik graag Dinomancer. Minions buffen, trading, wat secrets erbij...dat zijn leuke games. Elemental Shaman zit ook in die hoek.
Tektoon schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:05:
Wat mij betreft het deck met de leukste interacties. Ter illustratie: ik snipe er net weer eentje met een Eye for an Eye. Maar goed, als je niet weet hoe je die freezemages moet bespelen dan wordt het moeilijk.
Het probleem met de eerdergenoemde decks is dat je maar via een paar kaarten interactie kan hebben door het af te dwingen...je moet secrets spelen (en hier en daar is er met Dirty Rat wat te bereiken).

"Weten hoe je die freezemages moet bespelen" is nogal een dooddoener; als je een minion deck speelt en je loopt tegen 3 Nova's, een Blizzard en twee Flame Strikes aan (naast de gebruikelijke Frost Bolts en Fireballs voor de single target removal), valt er weinig te bespelen. Je kunt wat techen door bv. Spellbreakers te spelen maar zolang de enige opties om om freeze heen te spelen silence en charge zijn, zijn de opties beperkt.

Een paar dagen terug keek ik met een medetweaker mee en hij liep tegen 4 Ice Blocks aan, waarna quest + infinite Fireballs dropte. Weten waar je tegen speelt en hoe je daar je spel op aan moet passen is één ding, er iets mee opschieten is een ander.

Dat het eens een keertje lukt een Eye for an Eye op een Pyroblast te krijgen voor fatal is mooi, maar voor hetzelfde geldt dropt hij die beurt Ice Block + ping om te testen op Eye. Wel zijn dat de mooiste momenten, dat zeker. Misdirection op Worgen OTK en dat soort werk, priceless. Rage-quit quest Mage door Potion of Polymorph op z'n eerste Apprentice en Counterspell op z'n eerste Molten, ook prachtig. Maar hoe vaak lukt dat nou?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zarhrezz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:06:
[...]
Eenzijdig spelen impliceert geen interactie; wat je tegenstander doet heeft nauwelijks invloed op wat jij doet en je tegenstander kan niets doen om jou spel te beïnvloeden. Een hoop spelers vinden dit niet leuk spelen want tja, als er geen interactie is, kun je net zo goed tegen een AI spelen (of je zou Patience kunnen spelen).
Ik denk dat jullie nogal langs elkaar heen praten. Benjamin gaf aan dat die freeze mage wel fijn vond, want eenzijdig deck om even rustig de meta te leren kennen. Vervolgens wordt die gequote dat freeze mage totaal niet interactief is, maar dat heeft die ook nooit gezegd :?

Verder ben ik het wel met je eens dat dit soort decks gewoon niet leuk zijn in HS om tegen te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 23-05-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Maar hoe vaak kom je nou een quest mage tegen met 4 ice blocks? Sowieso is de mage-quest zwaar kut, niet viable en je zal er veel mee verliezen. Sorry, maar wat jij beschrijft zijn gewoon uitzondering in het straatje dood tegen een murloc paladin op beurt 4, of een aggro druid op beurt 3. Ik speel control mage en ben toch vaak minions aan het traden, aan het afwisselen tussen defensief en offensief, etc.

Je tekst doet vermoeden als mage een-en-al overpowered is, maar in werkelijkheid is het bijna eng in balans met veel andere decks. Dat ze meer spells spelen en minder minions, correct, maar daar kan je je spel zeker op aanpassen.

Freeze mages met 4 freezes op rij; tja, het gebeurt vast soms, maar ook dat is zeker niet de standaard. Sowieso is freeze mage een deck dat onderdoet voor overige mage-builds (quest daargelaten, die is echt ruk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@TheProf82 Het punt is toch niet dat het overpowered is? Het punt is dat het niet leuk is om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:18:
@TheProf82 Het punt is toch niet dat het overpowered is? Het punt is dat het niet leuk is om tegen te spelen.
Ik vind je voorbeelden gewoon te extreem. Zo kan je elk deck afkraken. Kom je trouwens zoveel freeze mage tegen? Dus met nova's en blizzards? Ik vrijwel nooit namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
TheProf82 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:28:
[...]
Ik vind je voorbeelden gewoon te extreem. Zo kan je elk deck afkraken. Kom je trouwens zoveel freeze mage tegen? Dus met nova's en blizzards? Ik vrijwel nooit namelijk.
Zijn niet mijn voorbeelden ;) en nee ik kom ze niet vaak tegen, maar uitzonderlijk is het ook niet. Je tegenstander op afstand houden met freeze en dan Alexstra en spells poppen vind ik gewoon erg saai om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tja, of het is extra belonend als je een keer wel de tegenstander weet te breken.

Sure, als er maar 1 hero of max 3 verschillende decks wordt gespeeld is dat saai, als er kaarten dusdanig OP zijn dat ze altijd winnen is dat slecht ontworpen, maar buiten die gevallen wordt het imo snel zeuren om het zeuren.
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:32:
Je tegenstander op afstand houden met freeze en dan Alexstra en spells poppen vind ik gewoon erg saai om tegen te spelen.
Dan tech je toch iets meer tegen spells? Al doe je maar 1 extra counter erin, is het toch spannender of je die op een lekker moment kan spelen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Zijn niet mijn voorbeelden ;) en nee ik kom ze niet vaak tegen, maar uitzonderlijk is het ook niet. Je tegenstander op afstand houden met freeze en dan Alexstra en spells poppen vind ik gewoon erg saai om tegen te spelen.
Is inderdaad saai om te spelen. Maar op dit moment zijn er bijna geen Mage decks met dubbel frost nova. Burn mage niet, tempo mage niet, secret mage niet. En dan zijn er nog wel wat control-achtige mages, ik speel ok zo'n deck, en daar zit ook geen frost nova in. Ik heb er één blizzard in en die vervang ik voor Meteor zodra ik meer Warrior en Pala dan Hunter en Aggro Druid tegenkom.

Echt, die pure freeze mage wordt niet tot nauwelijks gespeeld momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Zarhrezz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:06:
Dat het eens een keertje lukt een Eye for an Eye op een Pyroblast te krijgen voor fatal is mooi, maar voor hetzelfde geldt dropt hij die beurt Ice Block + ping om te testen op Eye.
Dat is precies wat 'ie deed: Ice Block en ping. Maar secrets triggeren niet in je eigen beurt. Ping face = kill want ik had 'm exact in de juiste beurt op 1 health gezet omdat ik wist in welke beurt hij zou 'gaan'.

Beetje flauw om nu te gaan zeggen: dit bedoel ik dus (maar toch :> ). Dit is wel degelijk het soort interactie met freeze mages die het voor mij een van de leukste decks maakt om tegen te spelen. Als je het alleen met charge en silence moet doen is het ook wat mij betreft te karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wat ik bedoel. Ik kom Mages op rank 15-14 veel tegen en er zit zelden een interessante partij tussen. Win rate hangt af van het deck dat ik op dat moment toevallig speel, daar gaat het niet om...het is simpelweg niet leuk.
mosselmossel schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:38:
Is inderdaad saai om te spelen. Maar op dit moment zijn er bijna geen Mage decks met dubbel frost nova. Burn mage niet, tempo mage niet, secret mage niet. En dan zijn er nog wel wat control-achtige mages, ik speel ok zo'n deck, en daar zit ook geen frost nova in. Ik heb er één blizzard in en die vervang ik voor Meteor zodra ik meer Warrior en Pala dan Hunter en Aggro Druid tegenkom.

Echt, die pure freeze mage wordt niet tot nauwelijks gespeeld momenteel.
Wellicht dat het erg met de rank te maken...op 15-14 zie ik in ieder geval veel freeze-heavy Mage...naast veel quest Rogue. Je zou zeggen dat mensen op 15 wat leuks gaan doen, maar dat zie ik niet echt terug in m'n match-ups.
Tektoon schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:03:
Dat is precies wat 'ie deed: Ice Block en ping. Maar secrets triggeren niet in je eigen beurt. Ping face = kill want ik had 'm exact in de juiste beurt op 1 health gezet omdat ik wist in welke beurt hij zou 'gaan'.

Beetje flauw om nu te gaan zeggen: dit bedoel ik dus (maar toch :> ). Dit is wel degelijk het soort interactie met freeze mages die het voor mij een van de leukste decks maakt om tegen te spelen. Als je het alleen met charge en silence moet doen is het ook wat mij betreft te karig.
Mooi gespeeld en opgezet dan...maar hoe vaak heb je dat gezien de afgelopen maand? Ja, je kunt er op die manier van winnen...als je Paladin speelt, als je 'em op het juiste moment op 1 zet...maar wat zijn de opties als je liever een andere class speelt? Dat is waarom ik Mages in de huidige meta gewoon geen leuke match-up vind.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Freeze mage sterft uit, dus maak je geen zorgen. Alle tier-lists melden dat het de minste mage deck is en dat zie je direct terug in de meta, ook op rank 15. Ik merk dat ook met dragon-priest. Bijna elke priest is nu purify.

Ik merk trouwens dat control mage inderdaad best goed is tegen taunt warrior. Ja, ik verlies regelmatig maar win ook vaak. Ik denk dat het kwam doordat ik laatst allemaal warriors met 2x shield block tegen kwam en ze tegenwoordig veel minder defensief techen. Maar ook voor deze deck geldt; het wordt steeds minder gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:00:
Ik merk trouwens dat control mage inderdaad best goed is tegen taunt warrior. Ja, ik verlies regelmatig maar win ook vaak. Ik denk dat het kwam doordat ik laatst allemaal warriors met 2x shield block tegen kwam en ze tegenwoordig veel minder defensief techen. Maar ook voor deze deck geldt; het wordt steeds minder gespeeld.
Als ik quest Warrior speel dan is het tegen (control) Mage zo'n 50/50...turn 8 Dirty Rat al een paar keer Alextrasza gepulled en dan is het wel klaar, zelfs als armor build-up niet goed liep. Het hangt ook sterk van de pressure af; voor quest Warrior is pressure niet optimaal, maar wel games gehad dat er 2 Pyroblasts op minions gingen om fatal te voorkomen. Ook games gehad dat ze m'n face in gingen en ik verloor. Wat dat betreft blijft het met Mage wat RNG hoeveel burn er precies uit de random spells komt. Tegen freeze Mage is de match-up makkelijker maar zoals gezegd, weinig interessante games. Secret Mage is dan leuker omdat er meer minions op tafel komen en je op de secrets moet anticiperen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zo rank 5, (burn mage, control Shaman) nu weer tijd om lekker te klooien. M'n broertje had een 80/80 minion met z'n silence priest, ook maar eens proberen of ik dat kan toppen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:13:
M'n broertje had een 80/80 minion met z'n silence priest, ook maar eens proberen of ik dat kan toppen. :)
Dat blijft wel lachen ja. Ik moest er helemaal om lachen toen een Priest z'n plantje naar 40+/40+ buffte op de turn dat 'tie 'em summonde. Goed joh, Whirlwind + Execute it is.

Scaled Horror blijf ik ook lachen vinden met Priest. Heb je maar 1x Inner en Divine nodig voor een 'remove or die'.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Precies dit. Ik vind het zelf leuk om met Freeze te spelen, maar er tegen spelen is niet leuk.

Als Freeze Mage, en net als vele andere decks die bepaalde combo's gebruiken/gebruikte waar de ander zich eigenlijk niet kan tegen weren, ben je echt bezig met een puzzel. Je ziet alle stukjes liggen en je denkt na over hoe jij het plaatje compleet kan krijgen, wat de ander doet is alleen relevant qua hoeveel damage ze op je kunnen doen, is dat teveel dan kijk je naar een Freeze en ga je weer verder met je puzzel.

Als puzzelaar vind ik dat leuk, als tegenstander van zo'n puzzelaar is het saai, je voelt je machteloos, of je nu wint of verlies, je hebt constant het gevoel dat je geen donder hebt in te brengen.
Dit is dan ook waardoor diverse van dit type decks verdwenen zijn, omdat ze vaak gewoon anti-fun zijn voor de ander. De bekendste is natuurlijk Patron, winrates zaten echt net boven de 50%, maar er tegen spelen was niet leuk. Als puzzelaar was die natuurlijk wel leuk.

Maarja, ik vind Freeze wel leuk om mee te spelen, dus dat is toch wel helaas voor mijn tegenstanders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Dat laatste ervaar ik zelf veel meer met quest rogues. Zeker winnable maar veel spelen gewoon hun singleplayer campaign uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelsessie(s) met Pirate Warrior om ff up te ranken.

17 potjes:
8 Patches gepakt
0 Southsea Deckhands gepakt (speel er 2)

Heerlijk!

Toch win je verreweg het meeste, want ja.... smorc!

[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 23-05-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Hebben jullie ook dat nadat je weer rank 5 bent, het best wel saai is. Ik voel niet echt een urgentie/reward om beter te worden; legend vind ik niet zo interessant (zou het denk ik wel halen, met oefening). Arena is leuk maar ook daar merk ik dat ik soms liever snel speel dan alles overdenk, kost zoveel moeite :P. Ik haal dan ook meestal 4-8 wins ofzo. Heb een beetje het gevoel alsof een nieuwe spelmodus zou kunnen helpen; zelfs nu ik de meta een stuk fijner vindt dan na mean streets met small-time buccaneers en spirit claws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheProf82 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:08:
Hebben jullie ook dat nadat je weer rank 5 bent, het best wel saai is. Ik voel niet echt een urgentie/reward om beter te worden; legend vind ik niet zo interessant (zou het denk ik wel halen, met oefening). Arena is leuk maar ook daar merk ik dat ik soms liever snel speel dan alles overdenk, kost zoveel moeite :P. Ik haal dan ook meestal 4-8 wins ofzo. Heb een beetje het gevoel alsof een nieuwe spelmodus zou kunnen helpen; zelfs nu ik de meta een stuk fijner vindt dan na mean streets met small-time buccaneers en spirit claws.
Het komt nu bij mij over alsof je wel op niveau van Thijs zit maar geen zin erin hebt en het daarom niet haalt.
:P :P

Legend worden is op zich één van de twee grote doelen in het spel. Daarnaast heb je nog 12 win arena halen.
Verder kun je nog spelen voor Golden Portraits en full collection maar meer is er niet echt.

Ik zou graag een toernooi modus zien, zowel free als voor gold. En brawl snel afschaffen. Dat wordt voor 95% van de spelers gebruikt voor gratis pack, meer niet!

[ Voor 7% gewijzigd door Astie op 24-05-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

TheProf82 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:08:
Ik heb dat altijd al aan het begin van het seizoen... :+ Maar dat is al een tijdje zo, de uitdaging is er uit. Ik speel nu wat meer Gwent dat is ook leuk om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Astie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:42:
[...]

Het komt nu bij mij over alsof je wel op niveau van Thijs zit maar geen zin erin hebt en het daarom niet haalt.
:P :P

Legend worden is op zich één van de twee grote doelen in het spel. Daarnaast heb je nog 12 win arena halen.
Verder kun je nog spelen voor Golden Portraits en full collection maar meer is er niet echt.

Ik zou graag een toernooi modus zien, zowel free als voor gold. En brawl snel afschaffen. Dat wordt voor 95% van de spelers gebruikt voor gratis pack, meer niet!
Haha, ik ben zeker niet veel beter dan alle andere rank 5 spelers. Ik denk sowieso dat met win-streaks en wat geluk rank 5 voor velen is weggelegd, zeker met ranked floors. Je valt nooit te ver terug.

Ik mis incentive om door te spelen omdat mijn golden epic dus al binnen is. Wat betreft de brawl, he-le-maal mee eens. De enige leuke vond ik aan het begin van Ungoro, waar je per class een Ungoro deck kon testen. Ik heb toen een hele middag ramp-druid gespeeld, wat was dat leuk!

Een toernooi-modus lijkt me ook geweldig inderdaad! 12 win arena is ook gelukt trouwens; gewoon een kwestie van een overpowered mage-deck craften... :) Zie daarvoor Kripps laatste video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat nooit gehad met rank 5 of welke rank dan ook.

Op rank 5 blijf je natuurlijk wel veel langer steken, geen winstreaks meer in combinatie met spelers waar de meeste van ons nu niet bizar hoge winrates tegen halen, maar ik heb altijd wel gespeeld naar de hoeveelheid zin dat ik heb.

Ik speel eigenlijk geen spellen meer met een specifiek doel ingame, legend rank heb ik destijds opgegeven omdat ik buiten het eerste half jaar, zelden meer dan 100 potjes speelde, en ik weet niet wat je winrate dan moet zijn, maar dat haal ik niet, sowieso niet met de decks die ik vaak speel. Rank 5 is wel goed te doen, maarja speel ik daar te weinig voor, dan zij dat zo. Uiteindelijk gaat het om de lol.

Op dat vlak vind ik die reset nog steeds heel jammer. Ik ben geen slechte Freeze Mage speler, maar wanneer je 95% winrate hebt, dan is dat ook wel saai. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tektoon
brawl pakje B-)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F4XXl96m.png

...en ik had nog geen maly

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi pakje. :)

Is Malygos trouwens nog ergens goed in op standard? Blijft een toffe kaart, maar zonder Thaurissan wel lastiger om te gebruiken nu.

Pagina: 1 ... 146 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.