Da's niet helemaal zo wat mij betreft. Rogue quest is goed, maar broken, nee. Een elemental Shaman moet er bv. prima van kunnen winnen. Ook Pirate Warrior wint ervan.
Warrior quest is wel sterk, voornamelijk omdat je er niets speciaals voor hoeft te doen en de reward is niet te counteren (zoals de andere quest rewards dat tot op zekere hoogte wel zijn). Mage quest is te random om zwaar broken te noemen. Wat meerdere spelers hier al aangeven: het overgrote deel van de tijd kan je geen kill combo maken.
Priest quest is wel interessant. Er zijn geinige Deathrattle kaarten bijgekomen en de reward is prima.
Persoonlijk vind ik de Paladin quest reward echt zwak. Een minion zonder game-changing battlecry is het gewoon niet waard om al die moeite voor te doen. Hunter quest is conceptueel wel geinig, maar ik heb het nog niet zien werken. Hetzelfde voor de Druid quest.
De Warlock quest ben ik nog niet uit. Hij kan echt heel snel in-play zijn en rond turn 4-5 elke beurt 2x 3/2 is doorgaans beslissend. Het zijn ook Demons, dus er is hier en daar leuke synergie mee te maken. Aan de andere kant blijft het een discard deck en dat kan gewoon keihard mis gaan.
De Shaman quest heb ik eigenlijk geen ervaring mee...ik heb 'em zelf niet en nog nooit tegengekomen. Wellicht dat dat op zich wat zegt, maar goed, zo veel speel ik ook weer niet.