• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Weer een arena run met 10 wins gedaan, weer als mage. Of ik ben gewoon een goede mage...maar ik krijg echt altijd minimaal 6/7 wins met een mage deck. Het is gewoon erg makkelijk om goede spells te draften lijkt wel?

Ik kom in ieder geval niet van mijn golf af met om de dag een run, het wordt alleen maar meer :)

[ Voor 18% gewijzigd door TheProf82 op 20-04-2017 13:10 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Dhrax schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:21:
[...]
Dat is persoonlijk inderdaad ;)
Bij Quest Warrior komt er wel wat meer skill bij kijken.
Zonder argumenten is jouw mening net zo 'persoonlijk' als de zijne.

Face decks zijn helemaal niet zo skilloos als ze eruit zien: door de playstyle is je hand/reach beperkt en moet je moeilijke keuze's maken tussen board/taunt-removal en face dmg. Je kunt bijna niets corrigeren en hebt nul flexibiliteit. Allemaal zaken die je bij taunt warrior wel hebt. Wat dat betreft heb je argumenten in handen om te zeggen dat juist taunt warrior het deck is waarvoor je slechts minimale skills nodig hebt.

Ik zie grote verschillen tussen wat de spelers rond rank 15 met een netdeck doen en wat die rond rank 5 met datzelfde netdeck doen. Skills voegen bijna altijd wat toe.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:03
Iemand zin om me even toe te voegen voor de Challenge a Friend quest? Reward voor beiden.

KoningRemy#2484

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:08:
Iemand zin om me even toe te voegen voor de Challenge a Friend quest? Reward voor beiden.

KoningRemy#2484
Ik heb je toegevoegd maar had niet op de tijd gelet. Je zal al wel iemand gevonden hebben?
Yes Yes Yes voor het eerst sinds ik Hearthstone speel Legend geworden met ook nog eens mijn favoriete class Paladin.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jjrg8cu.png

Na de aanpassing Kodo eruit Wickerflame Burnbristle erin met 11-1 naar Legend gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/V2CBxvKmIkdqCPPoxFKKHDiI/full.png

de stats van vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SkqKxk4FAXcBL8bigpgjIawk/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door beuker19 op 20-04-2017 20:31 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Leuk! Gefeliciteerd man!

Battletag: Iigy#2192

Gefeliciteerd. Ik zou zelf niet aan de smorcstone grind moeten denken, maar nice job :).

Ik word al moe als ik van rank 20 naar rank 15 moet grinden en al die face is the place decks neer moet knuppelen met een anti deck. Vroeger nam ik nog wel de moeite om naar rank 5 te gaan, maar daar heb ik tegenwoordig echt geen trek meer in. Rank 15 en een gouden rare is voor mij voldoende.

[ Voor 62% gewijzigd door xelfer op 20-04-2017 21:22 ]

• marcovandam
  • Laatst online: 21-01 23:15
Gefeliciteerd!!!

Welkom bij de legend club :)

Ik zag je even spelen op rank 1, zag er goed uit!

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Gefeliciteerd!

Hoe deden Curator / Drake / Ivory Knight het?

• TheProf82
Ik ben allang blij met rank 5 :P. De rewards t.o.v. rank 6 of lager zijn enorm; een golden epic is al 400 dust!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Equality + Consecretation is echt ziek tegen Quest Rogue en Warrior lijkt me.. :)
Beunhaas schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:42:
Gefeliciteerd!

Hoe deden Curator / Drake / Ivory Knight het?
De Curator is echt geweldig en misschien wel de beste kaart op Tirion na wat hij trekt je bijna altijd 3 belangrijke kaarten en Ivory Knight zal best geswapped kunnen worden maar soms is het wel fijn als je bijv. een beetje burst of healing nodig hebt.
De Drake speelde ik eerst niet maar de combo met de Curator en Equality was te goed om niet in je deck te stoppen.

Wil nog wel even zeggen dat Stonehill Defender misschien wel de MVP is van dit deck is want een extra Tirion, Grimestreet Protector, Sunkeeper Tarim of Wickerflame Burnbristle is altijd fijn.

• Beunhaas
beuker19 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:31:
[...]

De Curator is echt geweldig en misschien wel de beste kaart op Tirion na wat hij trekt je bijna altijd 3 belangrijke kaarten en Ivory Knight zal best geswapped kunnen worden maar soms is het wel fijn als je bijv. een beetje burst of healing nodig hebt.
De Drake speelde ik eerst niet maar de combo met de Curator en Equality was te goed om niet in je deck te stoppen.

Wil nog wel even zeggen dat Stonehill Defender misschien wel de MVP is van dit deck is want een extra Tirion, Grimestreet Protector, Sunkeeper Tarim of Wickerflame Burnbristle is altijd fijn.
Jep, Stonehill is echt zo goed in dit deck. Run zelf nu 2x die 2 mana 2/1 murloc die 1 damage dealt en zit erover na te denken om die te swappen voor drake/curator, maar het zal afhangen van de matchups.

Deze week proberen legend te pushen, nog iets meer dan een rank te gaan. Ben erg benieuwd welke decks ik vanavond tegen ga komen, hopelijk veel quest warriors en mages :)

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mT6l1sM.png

*O*

• Beunhaas
Nice! Hoe heb je die gekregen?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

Hij zal er wel naar toe geweest zijn names Hearthpwn.com :)
@jmxd mooie cardback!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Tomski1986 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:14:
Equality + Consecretation is echt ziek tegen Quest Rogue en Warrior lijkt me.. :)
Hangt er vanaf hoe goed de Rogue / Warrior speelt. Gisteren een partij met quest Rogue tegen Paladin. Dan weet je dat die combo komt, dus niet overstretchen. Ik heb 4-5 beurten met 5-7 minions in-hand gespeeld, 3-4 op tafel. Ik had best de tafel vol kunnen gooien maar dan had ik gewoon verloren; Equality / Consecration kwam twee beurten achter elkaar langs. Na de 2e keer lagen er direct weer 4 minions op tafel en dat was beslissend.

Voor quest Warrior zal het niet heel anders zijn; alleen de taunt die nodig is neerleggen en niet 'eerder dan nodig' de quest scoren.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Piet_Piraat7
beuker19 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:28:
Yes Yes Yes voor het eerst sinds ik Hearthstone speel Legend geworden met ook nog eens mijn favoriete class Paladin.
Heerlijk deck :) heb niet alle kaarten dus moest een klein beetje tweaken, maar speelt erg fijn

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
beuker19 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:28:
[afbeelding]

Na de aanpassing Kodo eruit Wickerflame Burnbristle erin met 11-1 naar Legend gegaan.

[afbeelding]

de stats van vandaag.

[afbeelding]
Netjes hoor, gefeliciteerd! Kan ik alleen maar van dromen :)

Vraagje: in hoeverre is Sunkeeper Tarim bepalend voor dit deck, is het nog viable zonder die card en zo ja, wat zou volgens jou een goed alternatief kunnen zijn?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
The_Big_Easy schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:47:
[...]

Vraagje: in hoeverre is Sunkeeper Tarim bepalend voor dit deck, is het nog viable zonder die card en zo ja, wat zou volgens jou een goed alternatief kunnen zijn?
Speel veel met Paladin nu en heb Tarim ook niet. Soms mis ik hem wel, vooral tegen Priests (is gewoon een keuze met mijn deck om dat ik buffdin speel en dus geen equality heb). Vaak kan je hem echter discoveren met stonehill.

Volgens mij kan je probleemloos nog een Drake meenemen of zelfs een Ivory Knight, Dirty Rat, Kudo e.d.

@beuker19 Mooie prestatie! met 11-1 op R1/2 is zeker erg netjes :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

The_Big_Easy schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:47:
[...]

Wat Mofkees zegt klopt wel ongeveer en persoonlijk zou ik er Kodo of TBK voor in de plaats doen.
Hij is wel 1 van de verassingen van Un'Goro en toch wel 1 van de betere Legendary's.

Ik vind het wel jammer dat zelfs in lagere Legend ranks nog heel veel Pirate Warrior word gespeeld.

Ik zit te denken over een Rogue deckje met spell damage / Razorpetals met de quest er in als extra dreiging (en potentieel distraction; mensen zullen er vanuit gaan dat ze moeten voorbereiden op 5/5 clearing).

Met de standaard 'return to hand' kaarten zijn er wat extra Razorpetals te genereren uit Lasher maar is er nog een optie om extra Volley copies te genereren in Standard? Ik kan ook zomaar zien dat de Shadowsteps gebruikt gaan worden op Vilespine Slayer dus vanuit de Lasher zullen er niet veel extra Razorpetals komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Piet_Piraat7
Door die Tavern Brawl kan ik nu de rogue quest proberen, erg simpel zeg

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:07:
Yeah ook effe geprobeerd, niet echt leuk imo. Miracle Rogue vind ik veel leuker.

Atlas#22744

• TheProf82
Ik vind de tavern deck erg slecht. Heb steeds pas op beurt 10 mijn quest af en er zitten te weinig minions in. Zit je daar met je 5/5 3 preparations.

Jammer dat ze geen degelijke decks geven.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb momenteel heel veel plezier met Thijs zijn Tempo Warrior; http://www.hearthstonetop...ior-april-2017-season-37/

Ik heb alleen Cairne omgewisseld voor Elise, die 2 taunters uit N'zoth is genoeg value <3

Atlas#22744

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-01 14:54
Ik heb anders voor het eerst Rank 10 behaald! Driewerf hoezee. Met een Wild Secret Murloc deck.

Nu de belangrijkste vraag: beleeft iedereen een beetje plezier aan de nieuwe kaarten?

Ik in ieder geval wel, ook al zijn sommige quests niet heel goed doordacht of unbalanced.

Je kan je er maar druk om maken...

• Tomski1986
Zoals ik al eerder zei: de quests van rogue, warrior en mage zijn zwaar broken.
De rest van de quests zijn beschamend slecht.
Tomski1986 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:36:
Da's niet helemaal zo wat mij betreft. Rogue quest is goed, maar broken, nee. Een elemental Shaman moet er bv. prima van kunnen winnen. Ook Pirate Warrior wint ervan.

Warrior quest is wel sterk, voornamelijk omdat je er niets speciaals voor hoeft te doen en de reward is niet te counteren (zoals de andere quest rewards dat tot op zekere hoogte wel zijn). Mage quest is te random om zwaar broken te noemen. Wat meerdere spelers hier al aangeven: het overgrote deel van de tijd kan je geen kill combo maken.

Priest quest is wel interessant. Er zijn geinige Deathrattle kaarten bijgekomen en de reward is prima.

Persoonlijk vind ik de Paladin quest reward echt zwak. Een minion zonder game-changing battlecry is het gewoon niet waard om al die moeite voor te doen. Hunter quest is conceptueel wel geinig, maar ik heb het nog niet zien werken. Hetzelfde voor de Druid quest.

De Warlock quest ben ik nog niet uit. Hij kan echt heel snel in-play zijn en rond turn 4-5 elke beurt 2x 3/2 is doorgaans beslissend. Het zijn ook Demons, dus er is hier en daar leuke synergie mee te maken. Aan de andere kant blijft het een discard deck en dat kan gewoon keihard mis gaan.

De Shaman quest heb ik eigenlijk geen ervaring mee...ik heb 'em zelf niet en nog nooit tegengekomen. Wellicht dat dat op zich wat zegt, maar goed, zo veel speel ik ook weer niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
Shaman quest is leuk om te spelen en vrij stabiel. Je komt er wel mee naar 5/10. Denk dat de meesten shaman nu weer wat beu zijn dus dat je er daarom weinig ziet.

Ik win net m'n eerste potjes met miracoli op 5 (en niet omdat het de eersten zijn die ik speel :P ). Kan er nog geen reet van, haha. Sherazin is echt een coole kaart. Ben blij dat ik die heb aangemaakt. :)

EDIT: weet iemand een goede top legend streamer die miracoli speelt (behalve Forsen)?

[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 22-04-2017 21:05 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 20:12:
Shaman quest is leuk om te spelen en vrij stabiel. Je komt er wel mee naar 5/10. Denk dat de meesten shaman nu weer wat beu zijn dus dat je er daarom weinig ziet.

Ik win net m'n eerste potjes met miracoli op 5 (en niet omdat het de eersten zijn die ik speel :P ). Kan er nog geen reet van, haha. Sherazin is echt een coole kaart. Ben blij dat ik die heb aangemaakt. :)

EDIT: weet iemand een goede top legend streamer die miracoli speelt (behalve Forsen)?
Eloise, Mr Yagut, Ryzen en ThijsNL al is dat natuurlijk vaak per dag verschillend.
ik speel het deck ook redelijk wat op Legend en daar kom je ook verschillende builds tegen en als ik meer tijd had en niet gisteren door mijn rug was gegaan had ik er al meer geprobeerd maar nu alleen de build met de Giant's gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 22-04-2017 21:24 ]

• jmxd
  • Niet online
Ryzen en Dog zijn wmb de beste Rogue spelers

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 20:12:

Eloise :+ ze legt alleen niet zo vaak wat uit. Dat doen andere streamers wel.
YouTube: Un'Goro [DAY 3] - Eloise Rank 1 Legend w/Miracle SHERAZIN Giants...

Dog is wel de beste volgens mij. Ook veel content beschikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 22-04-2017 22:07 ]

• Tektoon
Danke sjeun, ik ga kijken!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Heerlijk fun in Wild.
Speel Sylvanas met Umbra en Rivendare on board, gevolg -> 2x jatten en toen was ik een Miracle Shaman :+

https://imgur.com/gallery/z4fpT

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 22-04-2017 23:59 ]

• mosselmossel
Waarom heet het nu ineens miracoli ipv miracle?

Tomski1986 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:36:
Het probleem bij HS game design is dat de makers gewoon geen enkel idee hebben wat broken is en wat niet. Neem daarbij de onwil om post launch te balancen en je krijgt bergen kaarten die niet gebruikt zijn en dan krijg je hele sterke quests en hele matige quests :).

Wat ik me trouwens ook af vraag is hoe het systeem van "get a random card from class X" werkt. Als ik namelijk een Babbling Book speel, dan krijg ik 75% van de tijd uit mijn 2e Babbling Book exact dezelfde kaart. Dit valt me eigenlijk al sinds het begin van HS op, maar ik kan het niet verklaren. Anders dan dat random design niet helemaal goed werkt uiteraard.
mosselmossel schreef op zondag 23 april 2017 @ 07:10:
Tjah na 3 jaar min of meer hetzelfde te spelen willen mensen het misschien een nieuwe naam geven? Ik weet het niet hoor. Maar miracoli is het Italiaanse woord en het is een pasta merk.

Net als mensen die rogue als roque schrijven, terwijl dat eigenlijk nergens op gebaseerd is :).

[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 23-04-2017 08:44 ]

• Tektoon
Het heet al jaren Miracoli. Forsen is the prince of Miracoli.

Ik stel voor dat wij hier dan het deck Mirakel gaan noemen :). Heeft in mijn ogen weinig nut om er een Italiaans woord voor te gebruiken.

Italiaans vind ik overigens ook goed hoor, maar laten we het dan wel goed doen. Ik ben nu bijvoorbeeld lekker aan het smorcen met mijn Combattente.
Hmm, ik weet niet hoor, 'Mirakel Schurk' bekt toch niet zo lekker. 'RMOrken' ook niet. 'Gezicht is de plaats Jager' ben ik nog niet over uit.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mosselmossel
Nou ja, dan heb je nu met Lyra wel een Wonder Priester.... Die vind ik mooi.

• Tektoon
Beunhaas schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:17:
[...]
Run zelf nu 2x die 2 mana 2/1 murloc die 1 damage dealt en zit erover na te denken om die te swappen voor drake/curator, maar het zal afhangen van de matchups.
Ik run nu ook een drake (ipv kodo) en dat is echt een verbetering (rank 5 -> 3, 1 loss). De carddraw van de Curator is onmisbaar wat mij betreft. Ik heb één sniper murloc gehouden omdat ik dat een goede tech-kaart vind. Werkt op pirates, dudes, katten, divineshields, met equality en vlak voor Tarim (nog even snel iets snipen en dan je murloc buffen naar 3/3). Nou ja, het is 'jouw' kaart dus jwz. ;)

• Tomski1986
Net 'n potje tegen een Renomage in wild:

Met Kabal Courier discover ik een Dark Peddler. Met de Dark Peddler discover ik Shifter Zerus. Paar beurten later krijg ik een Eater of Secrets, verwijder ik z'n Iceblock en maak ik 'm af :D

• jmxd
  • Niet online
Tomski1986 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:35:

Met Kabal Courier discover ik een Dark Peddler. Met de Dark Peddler discover ik Shifter Zerus. Paar beurten later krijg ik een Eater of Secrets, verwijder ik z'n Iceblock en maak ik 'm af :D
En als je tegenstander dat doet kom je hier klagen :')

• Tomski1986
jmxd schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:53:
[...]

En als je tegenstander dat doet kom je hier klagen :')
Over zoiets niet eigelijk :p Dat is deel van het spel.
Ik krijg het gewoon op m'n heupen van oninteractieve decks zoals pirate warrior en freeze mage en dergelijke.
:)

• Beunhaas
Pff, eindelijk legend geworden! :) Maar wat was het frustrerend......
Speelde dragon priest, misschien niet het beste deck om te nemen, maar het was echt tenenkrommend om een hele lange game eindelijk te winnen en de volgende op turn 4 te verliezen tegen een murloc paladin of pirate warrior die goede draw heeft.

Matchups en decks zijn zo extreem gepolariseerd dat de mulligan erg lastig is.

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
Inderdaad, de effort die je er voor nodig hebt om de quest te completen is in mijn ogen ontzettend laag. Terwijl de beloning erg sterk is. Vergeleken met andere quests vind ik het onproportioneel. Zelfs deze decks kunnen slechte draws hebben, maar dat komt zelden voor.

Vooral als de quest eenmaal draait en ze returnen Charge minions terug naar de hand is gewoon bizar goed. Dat is al snel 10 damage op de face. |:( Haat aan deze decks als ze momentum krijgen.

• Piet_Piraat7
Rule schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:42:
[...]
Terwijl de beloning erg sterk is. Vergeleken met andere quests vind ik het onproportioneel.
Precies dit is mijn frustratie met quests. Het is totaal niet in verhouding met elkaar qua rewards. Hoe kun je de rogue reward en paladin reward ontwerpen als Blizzard zijnde en denken 'ja, dit is netjes zo'. Aan de ene kant een reward dat alle minions in je game increased stats krijgen, aan de andere kant één minion die je 5x kan adapten. Ik snap dat oprecht niet. Of een mage, die een volle beurt extra krijgt (terwijl die al ice block heeft) waar een priest een keer zijn hp naar 40 kan zetten. Kan dr met m'n kop niet bij :) het staat zó niet in verhouding met elkaar.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:30

Mauz1978

Console War Veteran

Tomski1986 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:35:

Dit is de eerste niet destructieve bijdrage aan deze thread van jou die ik al die jaren lees. Vallen pasen en pinksteren dan toch samen? :+

OT: mooie actie (van compleet randomness)!

Something under the bed is drooling

• Rule
  • Laatst online: 24-11-2025
Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:49:
[...]

Precies dit is mijn frustratie met quests. Het is totaal niet in verhouding met elkaar qua rewards. Hoe kun je de rogue reward en paladin reward ontwerpen als Blizzard zijnde en denken 'ja, dit is netjes zo'. Aan de ene kant een reward dat alle minions in je game increased stats krijgen, aan de andere kant één minion die je 5x kan adapten. Ik snap dat oprecht niet. Of een mage, die een volle beurt extra krijgt (terwijl die al ice block heeft) waar een priest een keer zijn hp naar 40 kan zetten. Kan dr met m'n kop niet bij :) het staat zó niet in verhouding met elkaar.
En dan te bedenken dat je bijvoorbeeld niet eens rogue minions kunt silencen als ze eenmaal 5-5 zijn. Maar je kunt ze wel buffen... En de quest is zo snel behaald ten opzichte van bijvoorbeeld de mage quest. Die vind ik nog erg lastig te halen en dat gaat je ook meerdere beurten kosten omdat je meerdere spells moet discoveren en ook nog eens op valide targets moet casten. Dit kost in totaal al heel wat mana. Terwijl de rogue quest in theory zelfs in de eerste/tweede beurt zijn quest kan completen (Wisp -> wisp -> shadowstep x2) 8)7 8)7

• Tektoon
Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:49:
[...]
Precies dit is mijn frustratie met quests. Het is totaal niet in verhouding met elkaar qua rewards. Hoe kun je de rogue reward en paladin reward ontwerpen als Blizzard zijnde en denken 'ja, dit is netjes zo'.
Er is geen enkele reden om de quests hetzelfde powerlevel te geven. Classes zijn niet gelijk, heropowers ook niet. Dat is ook helemaal niet de bedoeling.

Daarnaast is quest-rogue een vrij zwak deck: volgens de data analyses komt het niet verder dan tier 3. De (mid-)paladins domineren daarentegen.

Tektoon schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:48:
[...]
Daarnaast is quest-rogue een vrij zwak deck: volgens de data analyses komt het niet verder dan tier 3. De (mid-)paladins domineren daarentegen.
Ik heb niet de hele analyse bekeken, maar is het ook niet vaak zo dat een overpowered maar (semi-)ingewikkeld deck lager uit zal komen in de grote hoop omdat een hele hoop mensen het deck verkeerd spelen?

Met pirate warrior kan je bv minder veel fout doen (of veel fout doen en toch winnen), terwijl dit met quest rogue toch lastiger is.

• corset
  • Laatst online: 11-01 15:03
Omdat het hip is om dingen constant een andere naam te geven. En een of andere youtuber zal het wel hebben gebruikt, paar viewers vinden zichzelf super hip om het na te apen (want een papegaai heb je niet meer nodig als streamer :+ ) En dan heb je zo een zwaar geforceerde meme/naam voor een deck.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• beve
  • Laatst online: 06-03-2025
Meest satisfying win ooit, koekje van eigen deeg zoals we zeggen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w95pnVZ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ShP7uQV.jpg

• Kasai

Kasai

Legendary

beve schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:25:
Meest satisfying win ooit, koekje van eigen deeg zoals we zeggen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Geniaal!

Atlas#22744

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06:41
Rule schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:36:
[...]

En dan te bedenken dat je bijvoorbeeld niet eens rogue minions kunt silencen als ze eenmaal 5-5 zijn. Maar je kunt ze wel buffen... En de quest is zo snel behaald ten opzichte van bijvoorbeeld de mage quest. Die vind ik nog erg lastig te halen en dat gaat je ook meerdere beurten kosten omdat je meerdere spells moet discoveren en ook nog eens op valide targets moet casten. Dit kost in totaal al heel wat mana. Terwijl de rogue quest in theory zelfs in de eerste/tweede beurt zijn quest kan completen (Wisp -> wisp -> shadowstep x2) 8)7 8)7
Zoals iemand ook al aangaf, het is geen doel op zich dat de quests gebalanceerd zijn. Dat maak jij ervan. Natuurlijk dienen decks niet te dominant te worden, dat zijn Quests Rogues zeker niet, het deck presteert zelfs niet geweldig.

Waar jullie aan voorbij gaan, is dat de Class die door velen als het zwakst beschoudw werd, het nu enorm goed doet: Palladin. Geen quest Pally, maar goed, het doet weer mee :9

En je voorbeeld met Whisp gaat natuurlijk niet op, geen enkele lijst runt Whisp, jij wilt je punt maken en dat krijg je dit....

• TheProf82
smurfinmark schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:45:
[...]

Zoals iemand ook al aangaf, het is geen doel op zich dat de quests gebalanceerd zijn. Dat maak jij ervan. Natuurlijk dienen decks niet te dominant te worden, dat zijn Quests Rogues zeker niet, het deck presteert zelfs niet geweldig.

Waar jullie aan voorbij gaan, is dat de Class die door velen als het zwakst beschoudw werd, het nu enorm goed doet: Palladin. Geen quest Pally, maar goed, het doet weer mee :9

En je voorbeeld met Whisp gaat natuurlijk niet op, geen enkele lijst runt Whisp, jij wilt je punt maken en dat krijg je dit....
Niet geweldig? Het is een tier 1 deck.. Ik vind het overigens geen ramp hoor, maar het is een zeer goede deck, net als paladin en warrior inderdaad.

Ik blijf trouwens Ungoro echt enorm leuk vinden. Gisteren via de tavern brawl druid gespeeld; dat is quest-druid met aardig wat ramp-potentie en in tragere potjes kan je echt hele leuke dingen doen. Quest completen, al je minions in je deck gratis maken en dan curator + coldlight oracle spelen, of zelfs nourish (draw cards). Opeens is je hand weer vol met gratis minions.

Ramp druid lijkt me sowieso erg leuk, ook in constructed. Helaas nogal duur en niet bepaald rank 1 :P. Iemand die hier druid speelt in constructed (aggro mag ook)? Of is aggro erg saai?
Wel grappig om te zien dat face is the place warrior nog steeds het opper tier 1 deck is, tenminste volgens tempostorm dan.

Ik merk ook wel dat HS puur draait om early game curven of smorcen. Als je T1, 2, 3 en 4 een godcurve uit kan spugen dan kan je tegenstander enkel nog winnen door een nog ergere godcurve uit te spugen. Wel jammer dat skill daardoor niet relevant is. Mijn winrate is letterlijk 100% als ik een T1 tot en met 4 drop heb en mijn tegenstander niet.

[ Voor 78% gewijzigd door xelfer op 24-04-2017 20:16 ]

• Beunhaas
Inderdaad, het spel is een stuk sneller geworden.

Als pirate warrior, quest rogue of murloc paladin een goede beginhand heeft is er niet echt iets wat je eraan kan doen als je een wat langzamer deck speelt en niet meteen een antwoord op alle minions hebt.

Maar... het is in ieder geval divers! Bijna elke class heeft wel een deck wat viable is in deze meta (op warlock na?). Veel classes zelfs meerdere, wat de mulligan dan wel weer lastiger maakt.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik tyrande kan krijgen zonder een credit card? Wil het zo graag maar heb geen credit card om een amazone prime account te maken ;(
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:27:
Weet iemand hoe ik tyrande kan krijgen zonder een credit card? Wil het zo graag maar heb geen credit card om een amazone prime account te maken ;(
Ebay

Verwijderd

Jah 100 euro kost die daar, ben niet gek om zon bedrag te betalen voor een gratis hero

• TheProf82
Ik speel een potion of polymorph; hij had mana-bind en krijgt hem ook. Daarna speelt hij een 8-mana minion...?

#Arena :D. Meteen concede.
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:37:
[...]

Jah 100 euro kost die daar, ben niet gek om zon bedrag te betalen voor een gratis hero
LOL ik kocht haar toen ie net uit was voor 10€ of zo

• mosselmossel
Ik had Tyrande gratis van iemand op Twitter die hem niet hoefde.

Beunhaas schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:32:
Inderdaad, het spel is een stuk sneller geworden.

Als pirate warrior, quest rogue of murloc paladin een goede beginhand heeft is er niet echt iets wat je eraan kan doen als je een wat langzamer deck speelt en niet meteen een antwoord op alle minions hebt.

Maar... het is in ieder geval divers! Bijna elke class heeft wel een deck wat viable is in deze meta (op warlock na?). Veel classes zelfs meerdere, wat de mulligan dan wel weer lastiger maakt.
Ook wel bizar dat een superturbo vomit deck als Discard Lock gewoon kansloos is in de huidige meta. Dat zegt wel veel over hoe overpowered de rest is.

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 07:55:
[...]

Ook wel bizar dat een superturbo vomit deck als Discard Lock gewoon kansloos is in de huidige meta. Dat zegt wel veel over hoe overpowered de rest is.
Discard lock is gewoon slecht imo, discarden is niet consistent genoeg ondanks de 'voordelen' die er nu zijn met de nieuwe legendary en de silverware golems.

Atlas#22744

Kasai schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:07:
[...]

Discard lock is gewoon slecht imo, discarden is niet consistent genoeg ondanks de 'voordelen' die er nu zijn met de nieuwe legendary en de silverware golems.
Mijn ervaring is gewoon dat het deck extreem goed kan curven, met een beetje geluk als het om de draw en discards gaat. Maar als je turn 2 de verkeerde kaart discard is het ook gelijk klaar en kan je inpakken.

Andere decks kunnen veel consistenter kaarten uitspugen op hetzelfde hoge tempo.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:37:
[...]

Ten tijde van release voor € 1,50 via een Facebook groep die naar eBay linkte :9 Zie wel dat ze nu minimaal een € 10,- zijn

• smurfinmark
TheProf82 schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:16:
[...]

Niet geweldig? Het is een tier 1 deck.. Ik vind het overigens geen ramp hoor, maar het is een zeer goede deck, net als paladin en warrior inderdaad.

Ik blijf trouwens Ungoro echt enorm leuk vinden. Gisteren via de tavern brawl druid gespeeld; dat is quest-druid met aardig wat ramp-potentie en in tragere potjes kan je echt hele leuke dingen doen. Quest completen, al je minions in je deck gratis maken en dan curator + coldlight oracle spelen, of zelfs nourish (draw cards). Opeens is je hand weer vol met gratis minions.

Ramp druid lijkt me sowieso erg leuk, ook in constructed. Helaas nogal duur en niet bepaald rank 1 :P. Iemand die hier druid speelt in constructed (aggro mag ook)? Of is aggro erg saai?
Je hebt gelijk, het is deck is inmiddels weer Tier 1 (volgens Tempostorm), maar gelukkig wel met 5 andere decks. 9 decks worden als Tier 2 gezien, daar zit alles in van Control t/m aggro.

En eens over dat Ungoro leuk is geworden, ik kan me niet herinneren wanneer we meer diversiteit in decks hadden. Ik begrijp het gemopper hier dan ook niet, Smorc dit, Quest dat :>

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:17:
[...]

Mijn ervaring is gewoon dat het deck extreem goed kan curven, met een beetje geluk als het om de draw en discards gaat. Maar als je turn 2 de verkeerde kaart discard is het ook gelijk klaar en kan je inpakken.

Andere decks kunnen veel consistenter kaarten uitspugen op hetzelfde hoge tempo.
Ja precies, ik heb geen zin om naast luck te hebben met draws ook nog eens afhankelijk te zijn van luck met je discards.

Atlas#22744

• Tektoon
Volgens de natte vinger Tempostorm. Terwijl alle winrates zeggen dat het niet zo is.

Ik ben de laatste mens op aarde om statistieken te gaan aanprijzen maar gezien de toenemende discussies en onvrede over Tempostorms snapshots (er klopt geen bal van, geeft geen goede afspiegeling, de decks zijn achterhaald, etc) lijkt het me geen slecht idee om ook naar andere bronnen te kijken.

Als je wilt weten hoe goed een deck is en je dat alleen uitdrukt in globale winrates dan is het een tier 3 deck. Ik weet niet welke andere criteria Tempostorm hanteert.

Tektoon schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:04:
[...]

Volgens de natte vinger Tempostorm. Terwijl alle winrates zeggen dat het niet zo is.

Ik ben de laatste mens op aarde om statistieken te gaan aanprijzen maar gezien de toenemende discussies en onvrede over Tempostorms snapshots (er klopt geen bal van, geeft geen goede afspiegeling, de decks zijn achterhaald, etc) lijkt het me geen slecht idee om ook naar andere bronnen te kijken.

Als je wilt weten hoe goed een deck is en je dat alleen uitdrukt in globale winrates dan is het een tier 3 deck. Ik weet niet welke andere criteria Tempostorm hanteert.
Ik volg de Meta Snapshots van Tempo Storm al heel lang. Leuk idee maar de decks van het laatste half jaar lijken totaal niet op de decks die je op de ladder tegen komt. Neem nu de Midrange Paladin die T1 is volgens Tempo Storm.
Het klopt. MP is T1 maar als je daar de decklist kijkt schrik je je kapot. Wat een drama deck hebben ze daar samengesteld. Dat gebeurt zo vaak als je de decklists bekijkt daar. :F :F

• smurfinmark
Tektoon schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:04:
[...]

Dat blijft lastig. Ik denk wel dat je kan zeggen dat meta erg divers is, gebaseerd op wat er gespeeld wordt.

Wat Xelfer eerder aanhaalde, het Rogue Quest deck is wel wat lastiger te spelen, wellicht dat dit de winrate omlaag haalt, vergelijkbaar met wat we eerder met Patron zagen.

Ik speel zelf voornamelijk Control Priest op dit moment, vnd het deck leuk en ik stijg redelijk door de ranks heen, momenteel rank 4. De packs van Starseeker openen vind ik supertof, zeker als je meerdere kopieeën uit je deck discovered :9~

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

smurfinmark schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:19:
[...]
Wat Xelfer eerder aanhaalde, het Rogue Quest deck is wel wat lastiger te spelen, wellicht dat dit de winrate omlaag haalt, vergelijkbaar met wat we eerder met Patron zagen.
Ik kwam gisteren een Rogue Quest deck tegen in Wild die ik zelf best wel geniaal vond. Het was een combinatie van mill rogue en quest rogue. Het ging niet om de snelle win, maar wel mij te laten overdrawen en dan met goedkope minions te winnen.

Astie schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:17:
[...]

Ik volg de Meta Snapshots van Tempo Storm al heel lang. Leuk idee maar de decks van het laatste half jaar lijken totaal niet op de decks die je op de ladder tegen komt. Neem nu de Midrange Paladin die T1 is volgens Tempo Storm.
Het klopt. MP is T1 maar als je daar de decklist kijkt schrik je je kapot. Wat een drama deck hebben ze daar samengesteld. Dat gebeurt zo vaak als je de decklists bekijkt daar. :F :F
Ik vond de midrange Paladin meer lijken op een murloc lijst met een paar midrange kaarten.

• smurfinmark
Nitai schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:48:
[...]

Ik kwam gisteren een Rogue Quest deck tegen in Wild die ik zelf best wel geniaal vond. Het was een combinatie van mill rogue en quest rogue. Het ging niet om de snelle win, maar wel mij te laten overdrawen en dan met goedkope minions te winnen.
Dat lijken mij tegenstrijdige strategieën, maar misschien mis ik iets :)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

smurfinmark schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:55:
[...]

Dat lijken mij tegenstrijdige strategieën, maar misschien mis ik iets :)
Gangup samen met mimic pod, infinite possibilites.... Zo had hij een gangup op z'n Coldlight en op Swash Burglar... ik was helemaal confused. :+ Want moet ik nu m'n hand leegspelen of moet ik z'n minions killen voordat hij z'n quest speelt. (Want hij had al in beurt 8 z'n quest complete, maar speelde het rond turn 12).

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 25-04-2017 11:58 ]

• smurfinmark
Nitai schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:56:
[...]

Gangup samen met mimic pod, infinite possibilites.... Zo had hij een gangup op z'n Coldlight en op Swash Burglar... ik was helemaal confused. :+
Ah ok, zo haalt die dus de quest, en dat wordt dan de winconditie, grappig inderdaad. Mill en Vanish werkt ook goed, zeker als de hand vd tegenstander vol is.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Astie schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:17:
[...]

Tempo Storm is toch allang vervangen door Vicious Syncidate die met cijfters komen ipv meningen van één persoon? Ik zou toch echt iedereen afraden om Tempo Storm te gebruiken als er Vicious Syndicate is. Enige nadeel is dat het een tijdje na een release duurt voordat ze met conclusies komen omdat de meta in begin zo veranderlijk is dat de cijfers niet betrouwbaar zijn.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:39
De gegevens van VS zijn ook maar beperkt. In de eerste week is bijv. de data van rank 5+ onbetrouwbaar en naast dit is het aantal personen dat VS gebruikt om de Legend stats te bepalen heel erg summier.

In principe is VS dus de list om te raadplegen voor het ladderen tussen rank 20-10 en TS de list om het algemene plaatje te zien in de wat hogere ranks/toernooien. Beide vullen elkaar mooi aan en beide kunnen met een korreltje zout genomen worden. ;)

5700X | RX 6600

• Tektoon
SeamusXanthus schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:05:
Tempo Storm is toch allang vervangen door Vicious Syncidate die met cijfters komen ipv meningen van één persoon? Ik zou toch echt iedereen afraden om Tempo Storm te gebruiken als er Vicious Syndicate is. Enige nadeel is dat het een tijdje na een release duurt voordat ze met conclusies komen omdat de meta in begin zo veranderlijk is dat de cijfers niet betrouwbaar zijn.
Cijfers zijn ook meningen: namelijk dat je een dergelijke zaak in cijfers kunt uitdrukken, en dat dat dan wat betekent. Is meten weten? Of is meten de wereld vooral vergeten?

Tektoon schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:29:
[...]

Cijfers zijn ook meningen: namelijk dat je een dergelijke zaak in cijfers kunt uitdrukken, en dat dat dan wat betekent. Is meten weten? Of is meten de wereld vooral vergeten?
Cijfers zijn geen meningen. Je kan ze wel manipuleren om je mening te onderbouwen :).

• bearrrrrr
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04-2025
Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s750x750/sh0.08/e35/17881018_1907278042875383_5117092657146888192_n.jpg?ig_cache_key=MTQ5ODEyOTU4OTc0MDk1NzkxNA%3D%3D.2

Het is mij ook gelukt!

Bizare slotgame. Ik speelde een 1 drop, vervolgens speelde mijn tegenstander een doomsayer. Daarna volgde ik met een dirty rat en pulde een ragnaros lightlord.... instant rage quit hhaha :P

[ Voor 28% gewijzigd door bearrrrrr op 25-04-2017 15:40 ]

• Drazi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:09
bearrrrrr schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:32:
[afbeelding]

Het is mij ook gelukt!

Bizare slotgame. Ik speelde een 1 drop, vervolgens speelde mijn tegenstander een doomsayer. Daarna volgde ik met een dirty rat en pulde een ragnaros lightlord.... instant rage quit hhaha :P
You cheated the End Boss :-)

Drazi#2341

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:35
[afbeelding]

Het is mij ook gelukt!

GRATS :)

die Dirty Rat is echt de MVP van de afgelopen tijd hoe iemand het ooit in zn hoofd gehaald heeft die te bedenken :D geweldig

• Beunhaas
Congrats!

Dirty Rat is idd echt een geniale kaart in meerdere opzichten. Wel vind ik dat mensen m soms roekeloos opgooien, ook op turn 2 (natuurlijk niet in jouw geval). Heb een aantal keer een gratis win tegen quest warrior gehad die mijn Ysera op turn 2 neerlegt omdat ie z'n rat speelt.

Je kunt beter decks die op de CompetitiveHS reddit staan, of streamers live spelen gebruiken, dan de decks van de tempostorm snapshot gebruiken, tenzij je decks wilt spelen die iedereen gebruikt en de matchups vaak als een coinflip aanvoelen. Om hoger te eindigen moet je de meta een stap voor zijn, en niet de meta zelf zijn.
Hoe eerder je een succesvol deck van een ander tegenkomt, hoe meer resultaat je ervan zult hebben omdat mensen het nog niet kennen, en de meta er nog niet op ingespeeld is (zelf een deck brouwen dat succesvol is werkt natuurlijk altijd nog het beste).
[afbeelding]

Het is mij ook gelukt!

Gefeliciteerd :)

Ik zelf ben eigenlijk een tegenstander van kaarten als Dirty Rat aangezien het gewoon weer een RNG Fiesta kaart is die je in 1 ogenblik de overwinning kan kosten of opleveren zonder dat het te counteren is.
Het grootste probleem wat ik er mee heb is dat hij samen met kaarten als Brawl gespeeld kan worden en dat vind ik net te .

• TheProf82
Net in arena 0-2 gespeeld. Uiteindelijk 12-2 gewonnen met een deck met score 67.8 aldus heartharena. Dat had ik dus echt NIET verwacht. Allereerste keer dat dit me overkomt, geweldig! Rewards: Ruim 400g, pakje WOTG (met legendary Cho'gall) en Ungoro.

Gemiddeld nu na 16 runs in ungoro op 5.5 wins, veel lucratiever dan packs kopen dus.

[ Voor 31% gewijzigd door TheProf82 op 26-04-2017 04:05 ]

• mosselmossel
Echt, ik speel met Midrange Pala, maar heb zo'n fucking hekel aan dat quest Warrior deck.
Is het wel leuk om te spelen? Want om tegen te spelen is het nog saaier dan die quest rogue: taunt taunt taunt taunt....

[ Voor 40% gewijzigd door mosselmossel op 26-04-2017 07:50 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

mosselmossel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:46:
Echt, ik speel met Midrange Pala, maar heb zo'n fucking hekel aan dat quest Warrior deck.
Is het wel leuk om te spelen? Want om tegen te spelen is het nog saaier dan die quest rogue: taunt taunt taunt taunt....
Ja is heel leuk om mee te spelen.

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

TheProf82 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 03:58:
Net in arena 0-2 gespeeld. Uiteindelijk 12-2 gewonnen met een deck met score 67.8 aldus heartharena. Dat had ik dus echt NIET verwacht. Allereerste keer dat dit me overkomt, geweldig! Rewards: Ruim 400g, pakje WOTG (met legendary Cho'gall) en Ungoro.

Gemiddeld nu na 16 runs in ungoro op 5.5 wins, veel lucratiever dan packs kopen dus.
Goed man! Zelf heb ik altijd moeite met Arena, mijn hoogste is 6 of 7 wins geweest. Vind het veel minder leuk moet ik zeggen, maar staat nog wel op m'n todo list. Een 12 win key..

• bearrrrrr
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04-2025
Thanks all!
mosselmossel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:46:
Ik vind het ook best saai om tegen quest warrior te spelen, maar met midrange palading (+ early murlocs) is het zeker wel te doen tegen quest warrior. Zeker als je een extra Sunkeeper tarim of tirion krrijgt van je stonehill defenders.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:11
beuker19 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:20:
[...]

Gefeliciteerd :)

Ik zelf ben eigenlijk een tegenstander van kaarten als Dirty Rat aangezien het gewoon weer een RNG Fiesta kaart is die je in 1 ogenblik de overwinning kan kosten of opleveren zonder dat het te counteren is.
Het grootste probleem wat ik er mee heb is dat hij samen met kaarten als Brawl gespeeld kan worden en dat vind ik net te .
Die RNG valt wel mee tov bijvoorbeeld Yogg. De genoemde combo van Dirty Rat + Brawl is sterk maar je moet ze ook tegelijk hebben wat ook weer plek kost in je deck.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik had besloten om de expansion aan te kijken en het lijkt er toch op dat ze er in geslaagd zijn een leuke expansion neer te zetten. Sommige decks lijken wat oneerlijk, zoals Quest Mage maar de rest ziet er erg interessant uit.

Misschien toch maar weer even een aantal packs kopen en dan kijken of we een paar top tier decks kunnen maken.

• beve
net golden priest gehaald!
Dit was mn laatste golden hero, heb nu eindelijk mijn hearthstone goal gehaald en alle golden heroes 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CoRXIRl.png

• mosselmossel
edit: foutje, bedankt.

[ Voor 94% gewijzigd door mosselmossel op 26-04-2017 13:18 ]

beve schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:12:
net golden priest gehaald!
Dit was mn laatste golden hero, heb nu eindelijk mijn hearthstone goal gehaald en alle golden heroes 8)

[afbeelding]
Welkom to the club.

Wat wordt je volgende doel?

• Tektoon
xelfer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:40:
[...]
Cijfers zijn geen meningen. Je kan ze wel manipuleren om je mening te onderbouwen :).
Tja, je kunt wel allerlei persoonlijke meningen in snelle slogans neerkwakken maar als je ze niet onderbouwd heeft niemand er wat aan. En ik maakte nochtans een fijnzinnig punt: de hearthstone meta in cijfers weer geven getuigt van de mening dat je een meta in de eerste plaats afdoende in cijfers kan weergeven.

• beve
Astie schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:18:
[...]

Welkom to the club.

Wat wordt je volgende doel?
Het volgende tweakers toernooi tot het einde spelen? (mijn dochter is geboren de dag na de finale trouwens :9 ) of ms eens legend halen? Mijn huidige record is rank 1 en 5 sterren :P
Pagina: 1 ... 142 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.