• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-01 16:17
13 packs 3 epics is mijn score :p

Wel meer dan 10k dust met de rag/sylvanas bonus en alle wild cards disenchanten

Net al wel een Volcanosaur gespeeld die +3 attack en windfury kreeg terwijl ik al een Thundra Rhino op het bord had. Dat is best wel ziek.

[ Voor 37% gewijzigd door Goron op 07-04-2017 16:00 ]

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:10
TheProf82 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:57:
[...]

Ik bedoelde het heel anders, excuus. Ik vergeleek mezelf met de persoon met 8 legendaries, inderdaad erg veel. Zelf had ik dus een pyros en tyrantus op 58 packs. Twee legendaries die ik vantevoren al als kut had bestempeld.
Haha ja ik ben er ook wel heel blij mee hoor. Nu nog 81 packs gehaald van m'n gold, eens kijken hoe dat gaat aflopen.
marcovandam schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:57:
[...]

Wat bij mij wel geholpen heeft wat problemen op te lossen in de blizzard client (voormalig battlenet) streaming te disabelen.
Zit onder settings, streaming en staat waarschijnlijk aangevinkt.
Ik kan deze setting niet vinden op mijn Mac client. Wellicht is dat een Windows setting?

PSN Profile

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

[...]
Ik bedoelde het heel anders, excuus. Ik vergeleek mezelf met de persoon met 8 legendaries, inderdaad erg veel. Zelf had ik dus een pyros en tyrantus op 58 packs. Twee legendaries die ik vantevoren al als kut had bestempeld.
Ow! nee dan moet ik me verontschuldigen :D
Verkeerd begrepen dus. Dan zit jij inderdaad aan de pity timer en dan mag je inderdaad ontevreden zijn met de uitkomst van je packs.

Ik kwam net zelf HS in. maar werd er direct weer uitgekickt. pff dan maar uurtje sporten.

I bad beat my meat by busting my nuts!

[...]

Ja is snap het gevoel wel een beetje want bij MSoG had ik na 110 pakjes maar 3 Legendary's en na 120 8 maar toch na die 110 was ik echt super zuur.

Helemaal nu de quest ook echt een ding zijn zou het fijn zijn dat je misschien een Legendary kon reroll kon doen bijv. of desnoods een Discovery zodat zeker in het begin de kans op dubbele een stuk kleiner is en de kans op die ene leuke een stuk groter.

Ik heb nu nog 13k dust en wacht lekker af wat ik nog ga craften want ik heb echt zo veel geluk gehad dat al mijn Legendary's ook nog eens aan de goede kant zitten van speelbaarheid.
Umbra is de enige die ik wel gecraft heb al was het maar voor Wild en ik denk dat die hoe dan ook nog wel speelbaar word.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
Zoveel heb ik op dit moment niet gespeeld maar mijn initiële reacties:

Elemental Shaman: 18 potjes gespeeld, 12 gewonnen en 6 verloren (wel allen op casual)

Quest Priest (4-0): Redelijk makkelijk om heen te spelen, heeft veel value maar zeer weinig pressure. En het feit dat ik direct damage, na direct damage kan combineren met boardclear verhoogt de kans op wins. Altijd een Hex bewaren voor Amara en Devolve voor N'Zoth.

Quest Warrior (3-1): Op dit moment lijken deze decks mij te langzaam. De echt grote taunts kan je Hexen, Acidic doet korte metten met Gorehowl en als hij een paar taunts op het board hebt is Devolve een lifesaver. Verder zoveel mogelijk face pushen.

Quest Mage (1-2): Lastige match-up, want de value race verlies je. Dus eigenlijk gaat alle direct damage die je met je Elementals kan doen naar face. Zo heb ik 1x kunnen winnen. Daarbuiten, freeze op freeze op freeze is nu lastig om heen te spelen. Misschien moet ik mijn deck iets meer aanpassen daarop.

Quest Shaman: (2-1): Hex bewaren voor Primalfin en vervolgens zijn boardclear tegen gaan met Kalimos op turn 7/8, dan is het een redelijke match-up. Kaarten zoals Blazecaller en Fire Elemental zijn te lanzaam. Maar misschien dat ik voor deze match-up weer

Quest Discolock (0-2): Op dit moment het meest aggro deck dat ik gezien heb. Heel erg abusive, ik ga dit deck wel een keertje proberen. Heeft zijn quest niet afgemaakt ik was 2x dood op turn 6.

Quest Druid (1-0): Simpele match-up, had tegen mij de pech dat hij geen card draw kreeg en ik makkelijk zijn 0 cost minion per turn kon killen. Ook had ik Devolve in mijn hand voor het geval dat hij Tyrantus zou spelen. Ik weet alleen niet of het werkt als minions gediscount zijn naar 0.

Elemental Shaman (1-0): Valt weinig over te zeggen, wie de beste kaarten trekt, slimste speelt wint.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Dus druids blijven gewoon jades?
TheProf82 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:43:
Waarschijnlijk niet speelbaar en beetje de Hunter/Paladin van MSoG
Het kan zo zijn dat Taunt Warrior en ding word en dan zou het kunnen zijn dat het Jade Druid een ding kan worden maar met alle Quest Rogues weinig kans

[ Voor 26% gewijzigd door beuker19 op 07-04-2017 16:54 ]

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
TheProf82 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:43:
Ik ben rond rank 11 op NA nog bijna geen duids, laat staan jade duids tegengekomen. Denk dat nu iedereen de nieuwe kaarten probeert. Misschien als over een week of 2/3 de OP decks zijn gefinetuned en de meta ernaar is, ze weer uit de kast komen. :)

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Net een potje gespeeld met een willekeurig gemaakte hunter deck. Ik heb 1x die epic kaart die je hero power verandert, maar in trage games is die wel ERG sterk. Een echte value-kaart waar ik erg van houd!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
ruurd v. schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:56:
[...]

Ik ben rond rank 11 op NA nog bijna geen duids, laat staan jade duids tegengekomen. Denk dat nu iedereen de nieuwe kaarten probeert. Misschien als over een week of 2/3 de OP decks zijn gefinetuned en de meta ernaar is, ze weer uit de kast komen. :)
Ik moet het nog zien... Die Rogue Quest is echt ziek, heb hem in de middagpauze zelf even geprobeerd, 2 games, 2x win. Nu zegt dat nog niet zo veel, maar op turn 5/6 je quest compleet hebben en dan met een Preparation ook al meteen je reward kunnen spelen en dus je 1/1 charge minions al 5/5 laten worden is wel een beetje OP :o

Heb nog geen spijt van dat ik The Caverns Below en 2x Preparation gecraft heb. Heb trouwens ook geen Edwin VanCleef maar heb daarvoor in de plaats Vanish genomen, helpt bij het completen van je quest en anders mogen je 5/5 charge minions nog een keer :)

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
The_Big_Easy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:12:
[...]

Ik moet het nog zien... Die Rogue Quest is echt ziek, heb hem in de middagpauze zelf even geprobeerd, 2 games, 2x win. Nu zegt dat nog niet zo veel, maar op turn 5/6 je quest compleet hebben en dan met een Preparation ook al meteen je reward kunnen spelen en dus je 1/1 charge minions al 5/5 laten worden is wel een beetje OP :o

Heb nog geen spijt van dat ik The Caverns Below en 2x Preparation gecraft heb. Heb trouwens ook geen Edwin VanCleef maar heb daarvoor in de plaats Vanish genomen, help bij je quest en je 5/5 charge minions mogen nog een keer :)
Ik heb vanCleef er geloof ik weer uit gehaald. De beurt waarin je een hoop kaarten speelt is vaak nodig om een minion een paar keer te bouncen en vanaf turn 6 is hij toch al een 5/5 :P
ruurd v. schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:16:
[...]

Ik heb vanCleef er geloof ik weer uit gehaald. De beurt waarin je een hoop kaarten speelt is vaak nodig om een minion een paar keer te bouncen en vanaf turn 6 is hij toch al een 5/5 :P
Nou ja ik had T3 een 14/14 Edwin en geloof me dat is een winconditie opzich en zijn Buffs komen boven op de 5/5

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Heb nu ook op EU pakjes geopend. 3 legs op 80. Eentje te weinig dus waar ik er op NA eentje teveel had. Gemiddeld, gemiddeld.

Trok als eerste meteen The Marsh Queen (en daarna Open the Waygate, yeey!). Interessante quest, ik zie mijn vermoedens inmiddels bevestigd: dit is geen aggro kaart. Iedereen die 'm zo speelt gaat er gewoon af tegen de snellere rogues en shamans. Ik speel 'm zelf als midrange hunter met quest en dat gaat een stuk beter. Wel jammer dat de meta nog zo jong is want je komt zo niet echt aan je lategame (=Carnassa) toe. De potjes zijn gewonnen voor je haar kan spelen vaak.

Sherazin en die Warrior quest zijn trouwens echt dra-ma-tisch nu. Hopelijk trekken die nog wat bij. O-)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 16:22

Dhrax

Prog Lord

De fun is voor mij wel weer over. Wat een aanfluiting die quests. Verlies net kansloos tegen een Roque die zijn quest op turn 5 voltooid. Enemy board minions instant 5/5 plus alle enemy minions op 5/5 voor de rest van de game. Flikker toch op Blizzard ...

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Nu niet meteen doen dat de Quest Rogue nu de nieuwe Pirate Warrior of Aggro Shaman is, met Handlock of Freeze Mage is het best goed te doen. Heck zelfs Elemental Shaman doet het niet eens zo slecht tegen.
Expansion is maar 1 dag uit, alsof ze Rome in 1 dag gebouwd hebben ....

Ik snap de frustratie en dat het vervelend wellicht is om er tegen te spelen, maar niet te snel op bandwagon gaan en roepen Quest Rogue OP!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Net mijn eerste unlimited Fireball combo gehad met Antonidas + Sorcerer's Apprentice

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
beuker19 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:14:
Net mijn eerste unlimited Fireball combo gehad met Antonidas + Sorcerer's Apprentice
Ik speel de Giant/Alex versie, iets minder combo heavy.
Erg leuk deck om te spelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34
Die quests, zitten ze altijd in je openingshand? Ik heb ze nu elke game in mijn openingshand gehad op eerste positie.
Dhrax schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:55:
De fun is voor mij wel weer over. Wat een aanfluiting die quests. Verlies net kansloos tegen een Roque die zijn quest op turn 5 voltooid. Enemy board minions instant 5/5 plus alle enemy minions op 5/5 voor de rest van de game. Flikker toch op Blizzard ...
Speelde je tegen een murloc rogue? :+

Ik heb die quest golden.. En ik had rogue en murloc quests, dusjah.. 1+1+1=3 :P

[ Voor 70% gewijzigd door aicaramba op 07-04-2017 20:49 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Swagger
Ja, die zitten inderdaad altijd in je openingshand.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Na een lange werkdag ook packs geopend, waren er 98 en valt altijd tegen :p

Eerste 58;
Epic 11
Golden rare 4
Golden common 4
Legendary 3 (1 golden)

en daarna;
Epic 8
Golden common 2
Golden rare 2
Legendary 2

Ik heb zowel de Shaman quest als minion, de druid minion, Hemet en de golden warlock quest.

Nog niet zo heel veel gespeeld, maar ik vind het wel erg leuk weer <3

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 10:03
Dhrax schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:55:
Het bevalt mij ook minder goed dan verwacht helaas. Quests lijken erg makkelijk te completen en geven een bizar voordeel. Net tegen mage die een extra beurt krijgt, gg met alle face spells. Super leuk *O*

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-01 14:54
Een hardcore Hunter face deck werkt ook aardig tegen de meeste decks, behalve taunt Warrior. Veel decks zijn best wel langzaam geworden. In mijn deck zitten maar 4 kaarten uit Un'Goro, maar gaat niet onaardig.

Je kan je er maar druk om maken...

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:41
Zow 100 packs van gold en pre order daar kwamen de 9 legendarys uit die ik dus 3x3 had lol

nog 100 packs bijgekocht dat ging beter

heb de set nu compleet qua rares en epics en alle quests, ik mis nu nog 7 legendary's

heeft me 20k dust overigens gekost ;) om de quests compleet te maken en alle epics die ik nog miste

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 16:22

Dhrax

Prog Lord

aicaramba schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:39:
Die quests, zitten ze altijd in je openingshand? Ik heb ze nu elke game in mijn openingshand gehad op eerste positie.

[...]

Speelde je tegen een murloc rogue? :+

Ik heb die quest golden.. En ik had rogue en murloc quests, dusjah.. 1+1+1=3 :P
Nee, geen Murlocs, Ik zag wat combos met Patches en Southsea Deckhand.
3 potjes gespeelt tegen Roque en 3x kansloos verloren, maar dan ook echt puur kansloos.

Speel zelf met Taunt Warrior en dit is gewoon te traag momenteel.
Na een dagje Arena, deckbuilding, packs openen en decks proberen en tweaken ben ik onderstaande homebrew Jade Elemental Shaman gekomen. 13-3 nu op de ladder. Van rang 14.3 naar 10.5 in paar uurtjes.
As iemand verbeteringen heeft hoor ik het graag.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BzfMN82.png
Nou heb vandaag in ieder geval met elke quest die ik heb ook gewonnen maar tot nu toe had ik er meer verwacht want ik denk dat na een week of zo een Quest halen helemaal niet zo leuk meer is.

Het is wel leuk dat nu elk quest deck nog best verschillend is maar dat zal straks ook minder zijn en ik ben dan echt benieuwd of de variatie groter is als voor de rotatie.

Ik heb trouwens nog geen 1 Hunter, Paladin en Warlock Quest gezien en ook nog maar 1 Priest en voor de rest valt mij de variatie behoorlijk tegen en zie je eigenlijk het meeste Zoo, Pirate Warrior en Shaman

• Swagger
Zelf zou ik Jade Spirit eruit halen en vervangen met Servant of Kalimos of Jinyu Waterspeaker. En misschien een meer control kaart erin stoppen zoals Baron Geddon. Devolve vind ik ook zeker een aanrader.

[ Voor 35% gewijzigd door Swagger op 08-04-2017 00:21 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Astie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:05:
Na een dagje Arena, deckbuilding, packs openen en decks proberen en tweaken ben ik onderstaande homebrew Jade Elemental Shaman gekomen. 13-3 nu op de ladder. Van rang 14.3 naar 10.5 in paar uurtjes.
As iemand verbeteringen heeft hoor ik het graag.

[afbeelding]
Ik heb meerdere varianten van Elemental Shaman geprobeerd, maar vond Elemental + Jade niet zo fijn werken. Tot rank 14 werkte het redelijk goed, maar op een gegeven moment had ik gewoon te weinig elementals in mijn hand om de grote elemental minions te activeren. Ik speel nu dit deck op rank 10:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n1RWMBpbZdB59Kn4Tyq2yGOs/full.png
Zoals hierboven al genoemd is Devolve een aanrader, daarnaast werkt Dirty Rat best oké tegen de rogue & mage quest. Voor mijn deck zat ik nog te denken aan een tweede Blazecaller of Stone Sentinel, maar ik heb geen zin om die te craften. :p

[ Voor 10% gewijzigd door g0tanks op 08-04-2017 05:07 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Piet_Piraat7
g0tanks schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 05:05:
[...]
Zoals hierboven al genoemd is Devolve een aanrader, daarnaast werkt Dirty Rat best oké tegen de rogue & mage quest. Voor mijn deck zat ik nog te denken aan een tweede Blazecaller of Stone Sentinel, maar ik heb geen zin om die te craften. :p
Ik speel nu je deck, is best aardig :) al heb ik zelf wat moeite met Dirty Rat. Ik weet dat het een goede kaart is, maar hij werkt best vaak in mijn nadeel.

• Gnosis
Ik speel nu Secret Mage, heerlijk om al 3x de quest te Counterspellen met Kabal Lackey + Counterspell in turn 1!

En je hebt er weinig nieuwe kaarten voor nodig.

• Kasai

Kasai

Legendary

Lol welke idioot heeft die druid quest verzonnen :+

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
quests zijn echt véél te makkelijk te completen. Ik kan niks tegen een mage doen. Ik ga full face omdat ik weet dat het later toch afgelopen is. Word met freeze op afstand gehouden tot hij zijn quest complete heeft en gg. So much fun *O*

[ Voor 66% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-04-2017 10:06 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Wat hebben jullie al gecraft?

Edit;
Ik ga denk ik voor Rogue, Warrior en Mage quest. Priest twijfel ik nog over.

Voor de rest lijkt Cluchmaster Zavas en Elise mij wel leuk.

[ Voor 72% gewijzigd door Kasai op 08-04-2017 10:20 ]

Atlas#22744

Kasai schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:12:

Edit;

Ik wacht een paar weken aangezien ik al mijn gold de komende tijd in packs ga stoppen en ik nog geen idee heb welke kaarten speelbaar zijn en welke niet.

Waarschijnlijk zal ik een paar goede quests craften en die 4 mana 3/4 deathrattle triggeraar.
Kasai schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:12:

Edit;

Heb alleen Umbra en een paar epics gecraft en was zo gelukkig om de Mage Rogue Warrior en Druid quest uit een pakte te krijgen en voor de rest wacht ik lekker af.

• Tektoon
Ik wacht ook nog ff af. Daarbij kreeg ik de mage/rogue/hunter/shaman quests al uit pakjes. Ik heb Knuckles gecraft en een Glyph.

Mid Hunter wint nu snel veel terrein. Ik zag gisteren een classic zoo deck voorbij komen dat zeer goedkoop is en dat ik vandaag ga proberen. Misschien craft ik Kalimos nog ff voor een elemental-shaman. Maar ik denk niet dat Jade/Elemental/Murloc Shaman straks alledrie evengoed zijn..

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Ik heb overigens wel de oude sets voltooid. Gisteren Finja en Hallazeal gecraft.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik heb 2x Blazecaller, 2x Stone Sentinel en 1x Explore Un'Goro normaal gecraft en de volgende golden legendaries: Priest quest, warrior quest, Elise, Umbra & Kalimos. Beide druid legendaries (quest en minion) had ik al uit pakjes gekregen, net als de mage quest, rogue quest en de warrior legendary minion. Mage quest had ik dubbel. Uiteindelijk 135 packs geopend.

Rogue quest lijkt het sterkste momenteel. Veel te simpel om die quest af te ronden. Bijna niks om tegen te beginnen. In vergelijking met andere quests is deze te snel afgerond. Teveel manieren om te bouncen...en dat zijn ook nog eens goedkope manieren. Beurt 4/5 hebben ze vaak een groot bord en met prep erbij kunnen ze de quest vaak nog in dezelfde beurt spelen.

Druid quest vind ik zelf wel leuk spelen, maar het is te traag tegen aggro, tenzij je echt superb draw hebt. Momenteel met Elemental Shaman aan het spelen, dat gaat ook vrij aardig. Best sterk en je hebt er nog wel enige skill voor nodig (i.t.t. rogue quest). Al is de rogue quest nog altijd beter dan Pirate warriors of face huntard uiteraard.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Alwayshappyz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:05:
Rogue quest lijkt het sterkste momenteel. Veel te simpel om die quest af te ronden. Bijna niks om tegen te beginnen.
Dit is niet mijn ervaring met het Elemental Shaman deck dat ik hierboven heb gepost. Ik heb een winrate van ~80% tegen rogues, omdat ze vanwege de board control die ik heb nauwelijks toe komen aan die quest. Voltooien ze de quest wel, dan heb ik vaak al genoeg damage gedaan om alsnog te winnen met Blazecaller en Kalimos.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Tektoon
Mijn ervaring is het ook niet, maar goed. Misschien bestaat er toch wel zoiets als 'skill' :+

Voor wie snel ff wil ranken en/of een goed anti-hunter/rogue deck zoekt: un'goro zoo. Classic zoo met pterror unit op je ei. Lekker goedkoop dus iedereen kan het spelen. Net 10-0 in 40 minuten. Enjoy.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VCb71Ldm.png

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
g0tanks schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:15:
[...]

Dit is niet mijn ervaring met het Elemental Shaman deck dat ik hierboven heb gepost. Ik heb een winrate van ~80% tegen rogues, omdat ze vanwege de board control die ik heb nauwelijks toe komen aan die quest. Voltooien ze de quest wel, dan heb ik vaak al genoeg damage gedaan om alsnog te winnen met Blazecaller en Kalimos.
Kan uiteraard. Ik speel een soortgelijk deck, maar ben, als ik geen goede starthand krijg, zwaar kansloos.

Verwijderd

Net 40 packs geopend. Heb wel de shaman quest maar dat is het dan ook qua legendarische kaartjes. Beetje teleurgesteld in mijn RNG. Nu even kijken wat ik kan spelen. Al me huidige decks kunnen niet meer omdat Reno niet meer te spelen is in standard. Ga denk ik op zoek naar een mage deck.
Zo'n 60 packs geopend, vrijwel alle Hunter kaarten compleet (ben ik wel blij mee). Alleen Dred mist en een 2e Stampede. De 2e Dinomancy heb ik gecraft.

Sherazin en Ozruk als andere Legendaries. Umbra gecraft en ik denk dat ik de Rogue quest ga craften. Als die echt OP blijft, komt er vast een nerf maar dan nog vind ik het idee wel cool.

Zoals eerder al aangegeven is de Hunter quest midrange of zelfs control. Die aggro spelen ga je gewoon verliezen, je moet dan teveel 1-drops runnen en dan zit je turn 4 nog steeds met alleen maar 1-drops en wordt je platgestampt. Ik ga er zeker mee experimenteren, wellicht met maar 4-5 1-drops in het deck (Macaw / Hatchling / Fire Fly).

Secret Mage is ook een interessante...een quest turn 1 Counterspellen is natuurlijk lachen, maar ook de optie om completed quests voor een aantal classes te Counteren is natuurlijk epic trololol.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
Ben benieuwd op welke hunterdecks je uitkomt straks, Zarhrezz. Ik speel momenteel deze:
(100% hunter kaarten!)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oWn1zTRl.png

[ Voor 3% gewijzigd door Tektoon op 08-04-2017 14:30 ]

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Ben het nu al beu deze expansion.
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:01:
Ben het nu al beu deze expansion.
Dat duurde langer dan de vorige keer. Toch vooruitgang!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Gnosis
Ik ben niet zo van het gelijk nerfen, maar die Rogue quest.... ik weet het niet hoor. 5/5 is wel erg veel om mee om te gaan, zeker met al die 1/1 vomit. Er is geen AoE die ertegenop kan.

Voorlopig werkt voor mij alleen Face Hunter redelijk en dan moet je nog maar alles redelijk perfect trekken zodat je snel genoeg bent.

[ Voor 27% gewijzigd door Gnosis op 08-04-2017 16:52 ]

• Tomski1986
Gewoon PW knallen tegen Quest Rogue! Lekker origineel!
Gnosis schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:51:
Ik ben niet zo van het gelijk nerfen, maar die Rogue quest.... ik weet het niet hoor. 5/5 is wel erg veel om mee om te gaan, zeker met al die 1/1 vomit. Er is geen AoE die ertegenop kan.

Voorlopig werkt voor mij alleen Face Hunter redelijk en dan moet je nog maar alles redelijk perfect trekken zodat je snel genoeg bent.
Het is in ieder geval zeer discutabel en de draws hoeven niet eens heel erg goed te zijn en nu met de Elemental package nog makkelijker te completen als de eerste lijsten.

Het is nog wel vroeg om er iets aan te doen misschien, maar om elke keer op T4/5 al te weten als je eigenlijk geen kans meer maakt is niet echt leuk.

Wat een ander probleem is en dat vind ik eigenlijk nog erger is dat de Warlock, Hunter, Druid en Paladin quest qua power level niet eens in de buurt komen en eigenlijk nu al onspeelbaar zijn en de expansion is nog geen 2 dagen uit.

• Tomski1986
beuker19 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:11:
[...]

Het is in ieder geval zeer discutabel en de draws hoeven niet eens heel erg goed te zijn en nu met de Elemental package nog makkelijker te completen als de eerste lijsten.

Het is nog wel vroeg om er iets aan te doen misschien, maar om elke keer op T4/5 al te weten als je eigenlijk geen kans meer maakt is niet echt leuk.

Wat een ander probleem is en dat vind ik eigenlijk nog erger is dat de Warlock, Hunter, Druid en Paladin quest qua power level niet eens in de buurt komen en eigenlijk nu al onspeelbaar zijn en de expansion is nog geen 2 dagen uit.
En dan Southsea Deckhand & Stonetusk Boar met hun 1 mana cost en charge. 20 damage => 4 mana.
Ridiculous. Dunno what's worse, Pirate Warrior of dit. Je zou je echt beginnen afvragen of ze zo'n kaarten (Caverns Below) wel testen eigelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Tomski1986 op 08-04-2017 17:57 ]

Toch maar de Rogue quest gecraft na een paar keer t6 verliezen. Wel weer een grappige designfout die quest kaart.
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:55:
[...]

En dan Southsea Deckhand & Stonetusk Boar met hun 1 mana cost en charge. 20 damage => 4 mana.
Ridiculous. Dunno what's worse, Pirate Warrior of dit. Je zou je echt beginnen afvragen of ze zo'n kaarten (Caverns Below) wel testen eigelijk.
Het is wel moeilijk want eigenlijk dacht iedereen dat deze quest heel slecht zou zijn en die van Hunter heel goed.

Mocht het wel te goed zijn hoop ik wel dat er snel wat gebeurd en niet dat we 3 maand lang alleen maar Rogue quest en Pirate Warrior zien.

beuker19 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:13:
[...]

Het is wel moeilijk want eigenlijk dacht iedereen dat deze quest heel slecht zou zijn en die van Hunter heel goed.

Mocht het wel te goed zijn hoop ik wel dat er snel wat gebeurd en niet dat we 3 maand lang alleen maar Rogue quest en Pirate Warrior zien.
Ik sta nu 7-0 met die Rogue quest in gemiddeld 7 beurten per game... overpowered kaarten zijn overpowered.

Denk alleen dat velen dit niet verwacht hadden inderdaad.
Ik heb even met Rogue quest zitten spelen en als je draws goed zijn, is het extreem goed. Ik weet niet hoe het net-deck elemental package deck precies is, ik heb zelf gekeken wat me goed leek en dan komen Fire Fly en Igneous Elemental al vlot boven, maar als je die niet trekt, wordt het lastig. Ik speel zelf zonder cheap charge, dus het zal vast niet optimaal zijn.

Als de meta de elemental package wordt, is wat Silence techen ook een interessante counter en ook kaarten als Snipe en Potion of Polymorph zijn dan een effectieve counter of delay.

Zelfs met wel goeie draw verlies je van Hunter quest met goede draw (wegens gebrek aan taunt) en ook Mage quest kan er prima van winnen. En los van de quest gaat discard Warlock echt hard, zeker als hij wat mazzel heeft op de legendary. Een game gehad waar tegenstander turn 4 quest completed had met 4x de legendary discarded. Da's ook gewoon klaar.

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen. Met Mean Streets werd jade Druid de eerste weken weggezet als te langzaam, niet viable.

<GOT> Zarhrezz#2885

Net wel een potje verloren omdat mijn tegenstander 6 beurten op een rij Dragonfire Potion kon casten.

De "skill" (RNG en smorc) druipt weer van Hearthstone af.

• Wognummer
xelfer schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:33:
[...]

Ik sta nu 7-0 met die Rogue quest in gemiddeld 7 beurten per game... overpowered kaarten zijn overpowered.

Denk alleen dat velen dit niet verwacht hadden inderdaad.
ik heb het deck van dog genomen en vanmorgen 10-0 met het rogue quest deck gegaan. Het slaat echt helemaal nergens op, een pot ging het bijna mis omdat ik 3/4 stond en mn minion niet kon bouncen (heel slecht) maarja dan topdeck je hem weer en maak je hem alsnog af lol.

3/3 of 4/4 was beter geweest maar 5/5 slaat echt helemaal nergens op idd

• Tektoon
Skill is ook: het juiste deck in de juiste lokale meta spelen. Als je tegenstanders decks met veel extreme rng effecten spelen moet je juist doordrukken met zeer stabiele tempo decks.

Ik ga nu met minimale inspanning zowel op NA als op EU op rank 10 af met dat Zoodeck. Board controllen en klaar. Quest Rogue is echt kansloos.

De enige verkeerde inschatting die ik zie is dat velen dachten dat de Hunter quest een aggro quest ging zijn.

• Tomski1986
Tektoon schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:11:
Skill is ook: het juiste deck in de juiste lokale meta spelen. Als je tegenstanders decks met veel extreme rng effecten spelen moet je juist doordrukken met zeer stabiele tempo decks.

Ik ga nu met minimale inspanning zowel op NA als op EU op rank 10 af met dat Zoodeck. Board controllen en klaar. Quest Rogue is echt kansloos.

De enige verkeerde inschatting die ik zie is dat velen dachten dat de Hunter quest een aggro quest ging zijn.
Dat zoodeck is anders ook best wel aggro, of <knip> zoals ik het ook noem. En laat nou net dat de juiste counter zijn voor die andere <knip>, namelijk Quest Rogue. Dus wat krijg je dan? Idd, weer een meta vol aggro en tempo. Waarom printen ze in godsnaam kaarten met +6 mana cost? Ze worden amper gespeeld.

Praat eens in normale taal

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 08-04-2017 20:11 ]

Discard Zoo lock is ook extreem smerig. Net 5 keer op een rij turn 5 gewonnen :o.

Mijn fundecks mogen weer even de ijskast in. Gratis wins voor golden heroes in smorcstone voor mij de komende weken.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:35
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:47:
[...]
Waarom printen ze in godsnaam kaarten met +6 mana cost? Ze worden amper gespeeld.
Tussen de regels door is Blizzard ook gewoon principieel tegen Control decks. -O-

Maar 28 v/d 135 kaarten in de nieuwe set zijn 6 mana of hoger en van de andere 107 is het grootste gedeelte 1-3 mana. Tevens heb je Jades, C'Thun en bepaalde questen die Control letterlijk onderuit schoppen. Vervolgens nerfen ze bijna alle burst combos, brengen ze geen neutrale healing kaarten uit en dan komt het er eigenlijk op neer dat je alleen aggro/curve decks overhoud waarbij de curve in principe stopt bij 4 mana.

5700X | RX 6600

• Tektoon
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:47:
[...]
Dat zoodeck is anders ook best wel aggro
Dat is dus niet zo. Classic zoo is een boardcontrol deck, zoals er ook bij staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Tektoon op 08-04-2017 20:18 ]

PCBaas schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:10:
[...]

Tussen de regels door is Blizzard ook gewoon principieel tegen Control decks. -O-

Maar 28 v/d 135 kaarten in de nieuwe set zijn 6 mana of hoger en van de andere 107 is het grootste gedeelte 1-3 mana. Tevens heb je Jades, C'Thun en bepaalde questen die Control letterlijk onderuit schoppen. Vervolgens nerfen ze bijna alle burst combos, brengen ze geen neutrale healing kaarten uit en dan komt het er eigenlijk op neer dat je alleen aggro/curve decks overhoud waarbij de curve in principe stopt bij 4 mana.
Ik heb op dit moment 5 decks in gebruik en in geen enkel deck zit een kaart duurder dan 5 mana.....

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sy20dYJ.png

got em

• jmxd
  • Niet online
xelfer schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:47:
[...]

Wat voor creatie speel je als in vragen mag?
Gewoon Renounce Warlock met:

Barnes
Y'Shaarj
2x Renounce Darkness
26 Warlock spells (geen minions!!)
jmxd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:50:
[...]
Gewoon Renounce Warlock met:

Barnes
Y'Shaarj
2x Renounce Darkness
26 Warlock spells (geen minions!!)
Ah ja oke, maar zitten er nog toffe nieuwe dingen bij of is het nog steeds de pile van praktisch alle spells? :)

• jmxd
  • Niet online
xelfer schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:01:
[...]

Ah ja oke, maar zitten er nog toffe nieuwe dingen bij of is het nog steeds de pile van praktisch alle spells? :)
Met zoveel spells moet je praktisch alles wel pakken, maar voornamelijk alle removal spells

• Wognummer
ok quest win 5 times with warlock

hmm renounce deck en soms is het leven ZO oneerlijk

Afbeeldingslocatie: https://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/Naamloos_zps7qs2ly5s.png

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 18:45
Wognummer schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:17:
ok quest win 5 times with warlock

hmm renounce deck en soms is het leven ZO oneerlijk

[afbeelding]
holy sh!t. hoe is dat mogelijk?
Zo weer een nieuw ''leuk'' deck ontdekt die imo. heel sterk is en zeker tegen decks zoals Quest Rogue en Mage.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jQV7PHA.png

Verwijderd

Oke jongens als jullie wat tips willen.

Na een oneindig aantal potjes te hebben gespeeld kan ik zeggen dat ranked voor een grote gedeelte bestaat uit roque,warrior, hunter en soms een mage.

Normaal als 'fun' deck speel ik taunt warrior en probeer ik met control te winnen maar die roque's maken mij helemaal gek met hun turn 4 quest.
Nu moet ik zeggen dat PIRATE warrior roque en hunter etc helemaal vernielt. Dus als je wilt ranken ga pirate warrior spelen.

Verder geef ik geen cent meer uit aan hearthstone, het is ontiegelijk duur, je krijgt weinig waarde voor je geld en elke expansie komt er toch iets iets wat heel sterk is. (Roque)
Zelf maak ik ongeveer 150 gold per dag aan (100 gold aan matches en + quest) per week heb ik dan ong 1000 gold.
Met pirate warrior normal spelen om gold te grinden het duurt gemiddeld 5 min per game , heb je makkelijk gold te pakken

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Zojuist op spectaculaire wijze verloren. Een Druid met op turn 3 double Innervate > Giant Anaconda > Y'Shaarj > Deathwing.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jqCMUkVEpQHq8rgEpeUQuzs5/full.png

Wat is het trouwens ongelofelijk saai om tegen Quest Mage te spelen zeg. Net zoals Freeze Mage totaal geen interactie en alleen maar Ice Blocks kapot maken.

[ Voor 28% gewijzigd door g0tanks op 09-04-2017 06:26 ]

• Wognummer
sjettepetJR. schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:42:
[...]

holy sh!t. hoe is dat mogelijk?
De juiste offers brengen aan RNGsus?

_/-\o_

• sjettepetJR.
Ik heb ondertussen geloof ik een stuk of 15 packs geopend en alleen Tyrantus gekregen qua legendaries. Heb ik dus eigenlijk helemaal niets aan, aangezien je dan ook de druid Quest nodig hebt en meer impactvolle grote minions.
Warrior quest gecraft en maar een beetje aan de slag gegaan.
Heeft iemand er al aan gedacht om primordial Drake in zijn taunt-warrior deck op te nemen? Perfecte match, het heeft taunt, een wirlwind-effect én het is makkelijk uit je deck te vissen met curator.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Wat is een roque? 😂

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Gnosis
Ik weet niet of mensen het al zijn tegengekomen, maar toch leuk om te vermelden: de murlocs waarmee je hand wordt gevuld door het spelen van Megafin, de murloc uit de Shaman quest, kan ook Megafin weer in je hand stoppen (nogal logisch want een Murloc).

Geen pretje als de tegenstander net heel de hand leeg heeft en nog één kaart en hoppa een weer gevulde hand.

• sjettepetJR.
Gnosis schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:49:
Ik weet niet of mensen het al zijn tegengekomen, maar toch leuk om te vermelden: de murlocs waarmee je hand wordt gevuld door het spelen van Megafin, de murloc uit de Shaman quest, kan ook Megafin weer in je hand stoppen (nogal logisch want een Murloc).

Geen pretje als de tegenstander net heel de hand leeg heeft en nog één kaart en hoppa een weer gevulde hand.
ik vind dit nou niet echt logisch. je kan hem toch ook niet discoveren? het is een uncollectable card, dus het zou niet in dit soort effecten thuis horen.

• Gnosis
sjettepetJR. schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:09:
[...]

ik vind dit nou niet echt logisch. je kan hem toch ook niet discoveren? het is een uncollectable card, dus het zou niet in dit soort effecten thuis horen.
Nu je het zo stelt is het niet echt logisch nee... Mijn tegenstander had er in ieder geval twee en voor zover ik weet heeft Shaman geen kaarten waarmee je minions kan kopiëren.

Of de ene was Giantfin en de andere Megafin en heb ik me vergist!

Dat Mage deck wat ik hier gepost heb na er iets meer mee te hebben gespeeld is een van smerigste decks die met deze uitbreiding is ontstaan vind ik.
Het is zo lastig om je te verdedigen tegen spells die maar 1 doel hebben en dat is je op 0 HP brengen want op healing na wat gewoon zeer zeldzaam is is er helemaal niets.
Wel is het een logisch gevolg van het aantal spelers wat Quest Rogue spelen en het is wel fijn dat er een deck is die dat redelijk van kan winnen en wat geen Pirate Warrior is.

Wel blij dat ik weer rank 10 ben want dan kun je weer wat uit testen want als je bijv. rank 11 bent is het gewoon zonde dat je weer na rank 15 terug valt mocht een deck toch minder goed zijn.

• Gnosis
beuker19 schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:59:
Dat Mage deck wat ik hier gepost heb na er iets meer mee te hebben gespeeld is een van smerigste decks die met deze uitbreiding is ontstaan vind ik.
Het is zo lastig om je te verdedigen tegen spells die maar 1 doel hebben en dat is je op 0 HP brengen want op healing na wat gewoon zeer zeldzaam is is er helemaal niets.
Wel is het een logisch gevolg van het aantal spelers wat Quest Rogue spelen en het is wel fijn dat er een deck is die dat redelijk van kan winnen en wat geen Pirate Warrior is.

Wel blij dat ik weer rank 10 ben want dan kun je weer wat uit testen want als je bijv. rank 11 bent is het gewoon zonde dat je weer na rank 15 terug valt mocht een deck toch minder goed zijn.
Ik wil het wel eens proberen, maar ik heb Yogg niet. Is die cruciaal of is er een (redelijk) goede vervanger?

• Swagger
Gnosis schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:22:
[...]

Nu je het zo stelt is het niet echt logisch nee... Mijn tegenstander had er in ieder geval twee en voor zover ik weet heeft Shaman geen kaarten waarmee je minions kan kopiëren.

Of de ene was Giantfin en de andere Megafin en heb ik me vergist!
http://www.hearthpwn.com/cards/55514-spirit-echo

Wellicht deze kaart.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:30
Ik heb gisteren verloren van iemand die ergens in late game 1 Sorcerer’s Apprentice aan zijn kant had staan. De volgende turn gooit ie er nog 3 bij en vervolgens Archmage Antonidas met daarna the coin. Instant free fireballs. Wel een brute actie, maar ik word er wel een beetje gefrustreerd van. -O-

22 pakjes geopend en geen enkele legendary... -O-

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:58
GioStyle schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:48:
Ik heb gisteren verloren van iemand die ergens in late game 1 Sorcerer’s Apprentice aan zijn kant had staan. De volgende turn gooit ie er nog 3 bij en vervolgens Archmage Antonidas met daarna the coin. Instant free fireballs. Wel een brute actie, maar ik word er wel een beetje gefrustreerd van. -O-

22 pakjes geopend en geen enkele legendary... -O-
Tja zo zijn er meerdere decks waar men gefrustreerd van raakt.
Ik ben al lang blij dat het niet meer 80% zeker is dat je tegen een shaman queued op ladder, ben erg blij met de nieuwe uitbreiding tot dusver.

En 0 legendaries uit 22 packs is niet zo raar toch.
Gnosis schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:23:
[...]

Ik wil het wel eens proberen, maar ik heb Yogg niet. Is die cruciaal of is er een (redelijk) goede vervanger?
Heb hem nog geen enkele x gespeeld dus gooi er gewoon een Firelands portal of Leeroy in.
Wel proberen om zo veel mogelijk face damage en een beetje inschatten of je gewoon full face gaat of je burn gebruiken voor board control

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 09-04-2017 13:19 ]

• Gnosis
Dat zal het wezen! Want ik kan me herinneren dat hij deathrattle had. Dank!

Verwijderd

HowsMyApple schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:05:
[...]

Tja zo zijn er meerdere decks waar men gefrustreerd van raakt.
Ik ben al lang blij dat het niet meer 80% zeker is dat je tegen een shaman queued op ladder, ben erg blij met de nieuwe uitbreiding tot dusver.

En 0 legendaries uit 22 packs is niet zo raar toch.
Dat zou het wel moeten zijn je betaald ong 1,50 per pakje dus voor 20 packs ben je minstens 20 euro kwijt en kan je niet eens een deck van maken. Hoe bizar is dat.
Er zijn mensen die 100 packs of meer hebben geopend en nog steeds geen redelijke deck kunnen maken omdat ze steeds duplicates krijgen

Verwijderd

<knip>
Rustig..

[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 09-04-2017 18:54 ]

Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:02:
[...]

Dat zou het wel moeten zijn je betaald ong 1,50 per pakje dus voor 20 packs ben je minstens 20 euro kwijt en kan je niet eens een deck van maken. Hoe bizar is dat.
Er zijn mensen die 100 packs of meer hebben geopend en nog steeds geen redelijke deck kunnen maken omdat ze steeds duplicates krijgen
Dat is gewoon een groot probleem zeker nu je geforceerde decks krijgt waarvan Legendary's de core van het deck zijn en een beetje het uithangbord van deze uitbreiding is.
Het is toch van de zotte dat er een uitbreiding uitkomt en je gooit er 50€ tegen aan en je kunt de meeste decks niet eens spelen omdat je geen geluk had met je pakjes.

beuker19 schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:17:
[...]

Heb hem nog geen enkele x gespeeld dus gooi er gewoon een Firelands portal of Leeroy in.
Wel proberen om zo veel mogelijk face damage en een beetje inschatten of je gewoon full face gaat of je burn gebruiken voor board control
Yogg is ook volledig nutteloos in een meta waarbij turn 8 uitzonderlijk is.

Net ff gekeken. Van de 18 potjes die ik sinds de expansion gespeeld heb zijn er 2 voorbij turn 10 gegaan en 5 voorbij turn 8.

14 keer tegen Quest Rogue gespeeld van de 18 potjes trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 09-04-2017 18:26 ]

Net eindelijk mijn golden Mage gehaald en dat heeft de teller op 5 gezet nu moet ik Druid Rogue Priest en Shaman nog.
Shaman zal nu wel de volgende zijn aangezien ik al op 400+ wins zit en met Rogue nog maar +-150 dus dat duurt nog wel even aangezien ik quest Rogue niet echt een leuk deck vind.

beuker19 schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:18:
Net eindelijk mijn golden Mage gehaald en dat heeft de teller op 5 gezet nu moet ik Druid Rogue Priest en Shaman nog.
Shaman zal nu wel de volgende zijn aangezien ik al op 400+ wins zit en met Rogue nog maar +-150 dus dat duurt nog wel even aangezien ik quest Rogue niet echt een leuk deck vind.
Gratz. Ik zit op 5/9 en Mage en Druid naderen de 450 wins. Met druid heb ik echter nog niet echt een idee wat ik zou willen spelen, maar dat Time Warp Freeze Mage deck is wel gaaf dus dat kan ik wel regelmatig spelen.

Wat ik wel merk is dat HS nog meer dan voorheen om RNG draait. Het verschil tussen goed pakken en slecht pakken is nog nooit zo groot geweest als nu, wat helaas weer een sterk neerwaarts effect heeft op de benodigde skill in HS. Die skill zie ik op dit moment echt helemaal niet meer.

[ Voor 25% gewijzigd door xelfer op 09-04-2017 23:01 ]

Verwijderd

Ik vind de Xpac leuker dan ik had verwacht, ik verafschuw alleen de warrior quest. bah.
Ik vind vooral Mage de leukste kaarten hebben gekregen tot nu toe. Je kan in Wild weer veel combo decks spelen i.c.m. Thaurissan :).

• Piet_Piraat7
Eigenlijk bizar hoe de quests in verhouding staan tot elkaar. Mage quest die je een beurt extra geeft wat je een enórm voordeel geeft. Priest quest die je hp naar 40 zet.. leuk, maar het gaat je geen games winnen als je al niet voor stond.

Ik had verwacht dat quests en al die taunts de meta zouden vertragen, maar feit is gewoon dat als je de rogue of mage tegenover je niet full face aanvalt je gewoon geen kans maakt. Zonde, speel sinds de beta maar leg het spel steeds meer aan de kant.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
sjettepetJR. schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:24:
Heeft iemand er al aan gedacht om primordial Drake in zijn taunt-warrior deck op te nemen? Perfecte match, het heeft taunt, een wirlwind-effect én het is makkelijk uit je deck te vissen met curator.
Primordial Drake zit in zo'n beetje elk Quest Warrior deck die ik ben tegengekomen. Die kaart + Sleeping with the Fishes heeft mij al meerdere frustrerende momenten opgeleverd.

Piet_Piraat7 schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:50:
Eigenlijk bizar hoe de quests in verhouding staan tot elkaar. Mage quest die je een beurt extra geeft wat je een enórm voordeel geeft. Priest quest die je hp naar 40 zet.. leuk, maar het gaat je geen games winnen als je al niet voor stond.

Ik had verwacht dat quests en al die taunts de meta zouden vertragen, maar feit is gewoon dat als je de rogue of mage tegenover je niet full face aanvalt je gewoon geen kans maakt. Zonde, speel sinds de beta maar leg het spel steeds meer aan de kant.
Jep en dat niet alleen ze zitten ook nog eens achter een gigantische paywall.
Je zal maar 50 euro hebben uitgegeven en niet het geluk hebben gehad dat je Rag of Sylvana's had en zeg maar 1500g en je hebt uit je pakjes een Umbra, Pyros, Clutchmother en Ozruk wat zelfs behoorlijk goed is maar je mist eigenlijk wel de core van deze hele expansie en dat is een slecht ding.

Vroeger waren de meeste Legendary's altijd wel te vervangen met iets gelijkwaardig's al leverde je wel power in maar nu moet je een quest hebben á 1600 dust anders is het hele deck niet te spelen 8)7

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:50:

Ik heb gisteren een 5 tal potjes met een zelfgemaakte Reno N'zoth Quest Priest in Wild gespeeld. 2 verloren, 3 gewonnen, maar het waren superleuke potten. Naast je Quest heb je ook nog eens Reno die je dan healed voor de volle 40 health. Ik heb deze 3 potten elke keer vanuit een achterstand gewonnen. Het is wel iets traag tegen hardcore aggro decks, maar tegen midrange en control erg leuk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1 ... 138 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.