Zoveel heb ik op dit moment niet gespeeld maar mijn initiële reacties:
Elemental Shaman: 18 potjes gespeeld, 12 gewonnen en 6 verloren (wel allen op casual)
Quest Priest (4-0): Redelijk makkelijk om heen te spelen, heeft veel value maar zeer weinig pressure. En het feit dat ik direct damage, na direct damage kan combineren met boardclear verhoogt de kans op wins. Altijd een Hex bewaren voor Amara en Devolve voor N'Zoth.
Quest Warrior (3-1): Op dit moment lijken deze decks mij te langzaam. De echt grote taunts kan je Hexen, Acidic doet korte metten met Gorehowl en als hij een paar taunts op het board hebt is Devolve een lifesaver. Verder zoveel mogelijk face pushen.
Quest Mage (1-2): Lastige match-up, want de value race verlies je. Dus eigenlijk gaat alle direct damage die je met je Elementals kan doen naar face. Zo heb ik 1x kunnen winnen. Daarbuiten, freeze op freeze op freeze is nu lastig om heen te spelen. Misschien moet ik mijn deck iets meer aanpassen daarop.
Quest Shaman: (2-1): Hex bewaren voor Primalfin en vervolgens zijn boardclear tegen gaan met Kalimos op turn 7/8, dan is het een redelijke match-up. Kaarten zoals Blazecaller en Fire Elemental zijn te lanzaam. Maar misschien dat ik voor deze match-up weer
Quest Discolock (0-2): Op dit moment het meest aggro deck dat ik gezien heb. Heel erg abusive, ik ga dit deck wel een keertje proberen. Heeft zijn quest niet afgemaakt ik was 2x dood op turn 6.
Quest Druid (1-0): Simpele match-up, had tegen mij de pech dat hij geen card draw kreeg en ik makkelijk zijn 0 cost minion per turn kon killen. Ook had ik Devolve in mijn hand voor het geval dat hij Tyrantus zou spelen. Ik weet alleen niet of het werkt als minions gediscount zijn naar 0.
Elemental Shaman (1-0): Valt weinig over te zeggen, wie de beste kaarten trekt, slimste speelt wint.