• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
TheProf82 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:10:
Vanacht/morgenvroeg maar even 60 pakjes openen, nooit meer dan 5 tegelijk geopend haha.
Ik heb momenteel 85 packs! Leuk als je wat legendaries trekt, anders is het vrij frustrerend!
Bij MSoG had ik er maar 2 op 100 :( En dan plots een 3-tal op een klein aantal packs om het gemiddelde recht te trekken :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
beuker19 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:56:
[...]

Nou ik heb net een paar potjes Pirate Warrior gespeeld en zonder wapens(alleen 2x upgrade voor de 1 att wapen) heb ik een Jade Druid verslagen die 2x een Ancient of War had gespeeld heeft op T8 :|

Ik ben ook vaak verslagen als bijv Dragon Priest ondanks dat ik 2x de 2/4 en 2x de 3/6 taunt had gespeeld
erm natuurlijk word je "wel eens ...". Ik word ook wel eens als Jade Druid door Reno mage verslagen :)

Pirate Warrior (PW) is sterk, omdat je door pirate synergy mana kunt cheaten (3/3 taunt voor 0) en zonder kost wapens groter kunt maken. (3/4 voor 3 mana is al erg sterk zelfs zonder upgrade)

Wapons zijn echter hoofdzakelijk om minions in leven te houden zodat die meer turns damage kunnen pushen. De match up tegen shamen is het perfecte voorbeeld. Ik heb ook vaak verloren met dragon priest tegen PW, omdat hij gewoon met een upgraded Reaper mijn Guardian in een klap wegstuurt en zijn minions verder dingen kunnen doen. Als hij 2 minions in de taunt stuurt, heb je meestal al gewonnen.

Cheap minion removal + taunt (+ healing) is gewoon key tegen Pirate Warrior. Jade druid werd net na MSG afgeslacht door PW. Ik had met de legend run op NA echter een + win rate tegen PW, dat vooral te danken aan moonfire/2xferal rage/AOW. Veel nemen nu ook DotC mee voor meer taunts, zeer effectief tegen PW.

Nu komen er dus veel meer taunts en anti wapen tech, dat helpt zeker. Het moet nog blijken of het echt genoeg is natuurlijk.

Voor de rest heb ik eerder ook gezegd dat ik healing wel mis in deze set. Er is vrijwel niks behalve een beetje voor Shamen/Priest. Dit begrijp ik weer niet van Blizz.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Mofkees schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:20:
[...]

erm natuurlijk word je "wel eens ...". Ik word ook wel eens als Jade Druid door Reno mage verslagen :)

Pirate Warrior (PW) is sterk, omdat je door pirate synergy mana kunt cheaten (3/3 taunt voor 0) en zonder kost wapens groter kunt maken. (3/4 voor 3 mana is al erg sterk zelfs zonder upgrade)

Wapons zijn echter hoofdzakelijk om minions in leven te houden zodat die meer turns damage kunnen pushen. De match up tegen shamen is het perfecte voorbeeld. Ik heb ook vaak verloren met dragon priest tegen PW, omdat hij gewoon met een upgraded Reaper mijn Guardian in een klap wegstuurt en zijn minions verder dingen kunnen doen. Als hij 2 minions in de taunt stuurt, heb je meestal al gewonnen.

Cheap minion removal + taunt (+ healing) is gewoon key tegen Pirate Warrior. Jade druid werd net na MSG afgeslacht door PW. Ik had met de legend run op NA echter een + win rate tegen PW, dat vooral te danken aan moonfire/2xferal rage/AOW. Veel nemen nu ook DotC mee voor meer taunts, zeer effectief tegen PW.

Nu komen er dus veel meer taunts en anti wapen tech, dat helpt zeker. Het moet nog blijken of het echt genoeg is natuurlijk.

Voor de rest heb ik eerder ook gezegd dat ik healing wel mis in deze set. Er is vrijwel niks behalve een beetje voor Shamen/Priest. Dit begrijp ik weer niet van Blizz.
Wat te denken van AoE en Removal in sommige classes

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Mofkees
beuker19 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:24:
[...]

Wat te denken van AoE en Removal in sommige classes
Je bedoelt dat deze ook niet worden geprint? :)

Dat betekent weer focus op tempo + face damage, wat (voor mij) erg slecht is ...

Mofkees schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:29:
[...]

Je bedoelt dat deze ook niet worden geprint? :)

Dat betekent weer focus op tempo + face damage, wat (voor mij) erg slecht is ...
Curvestone ;)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31

Lapras

Ice beam

Ik denk dat die mage quest wel mee gaat vallen. Je moet redelijk wat langzame kaarten spelen (Cabalist, die discover spell) om de spells te verzamelen én ze vervolgens nog casten. De meeste zijn cheap, maar lang niet allemaal. Ofwel: vervolgens een OTK opzetten vergt sowieso de nodige freeze en twee keer ice block.

Ook de hunter quest maakt al dat je op turn 1 de quest speelt en niet een minion. Dat maakt dat je al enorm achterloopt tegen pirate warrior. Meer midrange hunter wordt misschien een logischere keuze. Misschien zelfs geheel zonder quest.

Ik verwacht misschien nog wel het meeste van de Paladin en Shaman quests. Maar wie weet. Wellicht wordt silence priest of quest priest met kazakus ineens groot.
Mofkees schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:20:
Wat het mooist is als je als Hunter tegen PW speelt...de denktijd die ze nodig hebben als je turn 2 secret dropt.

Helemaal leuk is als je dan geen Explosive gedropt hebt maar een Misdirected Mark waardoor een STB turn 3 een 6/3 Bloodsail Raider plat slaat.

<GOT> Zarhrezz#2885

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Afbeeldingslocatie: https://hearthstoneplayers.com/img/cards/biteweed.png

AKA Edvine VanLeaf

_O- _O- _O- _O-

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Ik weet niet of iedereen het al door heeft maar je moet voor de grap eens een shaman elemental deckje bouwen. Staat er van mij eentje een paar pagina's terug. Deed me aan secret paladin denken: dr 6 into dr 7 into dr 8.
Als iedereen dit straks speelt gaan we weer curven als een malle. :F

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Lapras schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:13:
Ik denk dat die mage quest wel mee gaat vallen. Je moet redelijk wat langzame kaarten spelen (Cabalist, die discover spell) om de spells te verzamelen én ze vervolgens nog casten. De meeste zijn cheap, maar lang niet allemaal. Ofwel: vervolgens een OTK opzetten vergt sowieso de nodige freeze en twee keer ice block.

Ook de hunter quest maakt al dat je op turn 1 de quest speelt en niet een minion. Dat maakt dat je al enorm achterloopt tegen pirate warrior. Meer midrange hunter wordt misschien een logischere keuze. Misschien zelfs geheel zonder quest.

Ik verwacht misschien nog wel het meeste van de Paladin en Shaman quests. Maar wie weet. Wellicht wordt silence priest of quest priest met kazakus ineens groot.
Zonder cabalist tome moet het denk ik ook wel lukken;

Babbeling book x 2
Primordial Glyph x 2
Shimmering Tempest x 2
Steam Surger x 2

Wellicht nog 1 Cabalist tome.

Atlas#22744

Badwin VanLeaf
De volgende keer dat Brode gaat rappen moet hij gewoon dit nummer gebruiken:

[ Voor 39% gewijzigd door xelfer op 06-04-2017 14:58 ]

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Kasai schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:37:
[...]

Zonder cabalist tome moet het denk ik ook wel lukken;

Babbeling book x 2
Primordial Glyph x 2
Shimmering Tempest x 2
Steam Surger x 2

Wellicht nog 1 Cabalist tome.
Wat als bij de laatste 5-10 kaarten je pas je 7e spell krijgt? En hem dan ook nog moet spelen? Dat is echt veel te traag tegen bijvoorbeeld hunters.

De deck is tof, en ik houd van lekker veel spells, zeker als je ze mag discoveren, maar ik twijfel of het echt zo goed is. Ook word die zet met twee arcane giants en alextraza overschat; wat als je tegenstander 1 void walker speelt ervoor? Daar gaat je OTK. Taunts zullen erg effectief zijn tegen zo'n build denk ik :). Tuurlijk kan in theorie een arcane giant gratis zijn, maar je zal vaak zien dat ze 2 mana kosten waardoor je zelfs in twee beurten geen mana overhoudt om taunts te removen.

Maar we zullen zien; iedereen is lekker aan het theorycraften, geweldig. Zelf hoop ik vurig dat priest of paladin toch nog enigzins goed wordt; ik vind dat erg leuke classes. Anders wordt het een elemental deck denk ik, lekker sterke minions spelen. Alhoewel hunter ook erg sterk lijkt, lekker SMOrcen lijkt me ook wel fijn (en je games zijn lekker rap). Dan verdien je sneller gold voor arena.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zarhrezz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:59:
Doomsayer + Time Warp. Dat ruimt lekker op.
Chow op het bord hebben terwijl je tegenstander een time warp vast heeft is ook leuk XD.
Of gewoon mind vision spelen als je priest bent.

Ik vraag mij ook af of het mogelijk is om een time warp te krijgen van die rogue pirate.

[ Voor 22% gewijzigd door Auredium op 06-04-2017 16:57 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• TheProf82
Zarhrezz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:59:
Doomsayer + Time Warp. Dat ruimt lekker op.
Die is wel erg goed, inderdaad. Goed tegen shaman jade decks ook! Nice find! Druid jade decks zullen toch constant weer alles vullen. Je kan dan wel in je tweede beurt voor 10 mana flinke shit spelen, als het goed is.
Auredium schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:56:
[...]

Chow op het bord hebben terwijl je tegenstander een time warp vast heeft is ook leuk XD.
Of gewoon mind vision spelen als je priest bent.

Ik vraag mij ook af of het mogelijk is om een time warp te krijgen van die rogue pirate.
Als het goed is zijn quest random verkrijgbaar behalve met misschien Mind Vision

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 06-04-2017 20:53 ]

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 10:03
Waarom gaan mensen voor smorcfest face decks in tavern brawl :? er zijn geen ranks, het is gewoon voor fun en toch zijn er genoeg mensen die dezelfde kots aan minions neer gooien en alleen maar face gaan. Word zo moe van deze game.
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:37:
Waarom gaan mensen voor smorcfest face decks in tavern brawl :? er zijn geen ranks, het is gewoon voor fun en toch zijn er genoeg mensen die dezelfde kots aan minions neer gooien en alleen maar face gaan. Word zo moe van deze game.
Snelste manier voor een gratis pakje I guess?

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
xelfer schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:47:
[...]

Snelste manier voor een gratis pakje I guess?
Ik maak me daar ook schuldig aan.
Ga even naar hearthpwn en gaan met die banaan. Mij boeit die hele brawl niet, maar die gratis pack wel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:49:
[...]

Ga even naar hearthpwn en gaan met die banaan. Mij boeit die hele brawl niet, maar die gratis pack wel.
Ik ook. Ik had de "play 50 priest cards" en ik heb ff Dragon Priest in elkaar gezet om zo alvast een deel van mijn quest in de Brawl te doen en toch ez te winnen.

• Mofkees
ff 17 packs op NA geopend met als enige legendary de mage quest...

wel 4000 dusts van HoF cards.

Het wordt voorlopig arena spelen daar :)

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
An1mA schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:49:
[...]

Idem hier. 1 win per week, nooit meer. Met het snelste deck.

Battletag: Iigy#2192

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Net 79 packs geopend op NA, de buit:
2* legendary kalimos
23* epic (waarvan 3 golden)
94* rare (waarvan 5 golden)
276* common (waarvan 5 golden)

De bare minimum aan legendaries, maar de verdeling lijkt vrij standaard te zijn.
Ben blij met Kalimos, maar beetje jammer dat van de twee legendaries een duplicate is..

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

3 pack geopend op NA (vergeten aanloggen afgelopen week)

2 legendary's
3 rares en de rest common

ik vrees dat mijn geluk voor eu opgebruikt is ....

Sorki#2242

• Tektoon
Zo dan, deze baas heeft alwéér geluk. 50 packs op NA: 4 legs. Tarim, Dred, Murloc quest en de Rogue quest. Ik ben niet alleen blij met de 1,5 legendary extra maar ook met welke het zijn. Deze ga ik niet craften maar zijn wel leuk om te krijgen en uit te proberen voor EU.

Nu nog ff 9300 dust spenderen op mijn secundaire f2p accountje... :7

EDIT: oh ja, het verliep dus allemaal vlekkeloos. Was om 22:00 online en kwam er meteen in, geen vertraging bij het openen van de pakjes. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mHqDLhnm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7K4jggqm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6WkFDFzm.png

Nog sterker dan ik verwachtte: die Rogue quest healt ook meteen alles wat al op het board ligt en buffed 't naar 5/5

[ Voor 39% gewijzigd door Tektoon op 06-04-2017 23:37 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• ruurd v.
Die rogue quest is OP :o

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/20pzyw5.png

Mooie is dat alle minions die al in play zijn ook instant 5/5 worden (hex werkt er dan ook niet echt tegen btw, dat wordt gelijk een 5/5 kikker). :)
ruurd v. schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:34:
Die rogue quest is OP :o

[afbeelding]

Mooie is dat alle minions die al in play zijn ook instant 5/5 worden (hex werkt er dan ook niet echt tegen btw, dat wordt gelijk een 5/5 kikker). :)
Zit wat naar Dog te kijken en op high legend gewoon een 90% winrate met Rogue die een curve heeft tot Violet Teacher.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:30
beuker19 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:45:
[...]

Zit wat naar Dog te kijken en op high legend gewoon een 90% winrate met Rogue die een curve heeft tot Violet Teacher.
MY GOD dat deck is NIET NIET grappig (wel heel erg cool)

• Tektoon
Rogue lijkt voorlopig gewoon de snelste met questen en dan begint het feest. Het is net een formule 1 kwalificatie. Rogue op pole. 8)

Minpunt: jammer dat rng nu nog veel meer de vorm van 'draw rng' heeft gekregen. Als je tegenstander sneller naar z'n quest loopt kan je meteen quitten.
Pluspunt: het spelen van je 5 mana quest kaart is, zeker in mirrors, erg strategisch. Je kan het board van je tegenstander niet laten staan dus soms moet je wachten met je 5/5 buffs. Daardoor kan je tegen mindere tegenstanders 1 beurt achterstand goedmaken. Daarnaast wil je zelf het een en ander op het board hebben liggen. Leuk om te spelen wel.

[ Voor 65% gewijzigd door Tektoon op 07-04-2017 01:17 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:21

g0tanks

Moderator CSA
De uitbreiding is eindelijk live op EU. Zojuist 25 packs geopend met als buit vier epics en één legendary:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wvmj7TATN3RmccTIMycJy0TI/full.png
Daarnaast ook verbazingwekkend veel dust gekregen, iets meer dan 4000, vanwege de rotatie van kaarten naar Wild. Dat had ik totaal niet verwacht. :o

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Zojuist met de Hall of Fame dust mijn Old Gods en Gadgetzan sets kunnen voltooien :). Gratis dust ftw.

• Piet_Piraat7
Legendary rewards uit 48 pakjes:

Swamp King Dred
Shaman quest

Zelf nog gecraft (10k dust):

Spiritsinger Umbra
Kalimos, Primal Lord

Nu eerst eens een elemental deckje proberen :)

Edit: elemental shaman is erg leuk :D

[ Voor 9% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-04-2017 07:14 ]

• Wognummer
Net snel 100 packs open gemaakt

9 legendaries....

Wel jammer dat het maar 3 verschillende waren lol

Wel 19 epics ook

• mosselmossel
108 pakjes.
20 epics
5 legendaries
Ulock the murlocs, Umbra, Awaken the Makers, Hemet, Elise Trailblazer

Heb alle commons en twee rares waarvan ik er maar één heb.

En nog bijna 10k dust over, dus daar kan ik ook nog 6 legendaries mee maken de komende tijd.

[ Voor 43% gewijzigd door mosselmossel op 07-04-2017 07:38 ]

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:12
Erg jaloers:

109 pakjes en 3 legendaries. Plus een heel scheve verdeling van rares. Enkele rares 8x maar meerdere rares 0x.

• Lapras
  • Laatst online: 09:31

Lapras

Ice beam

53 pakjes, 1 legendary (Hemet). Ik ben niet erg tevreden, maar soit. Genoeg dust over.

• Piet_Piraat7
Spiritsinger Umbra is ook fantastisch in een priest deathrattle deck :D

• TheProf82
59 pakjes, 2 legendaries. Wel erg slechte IMO; die rare 10 mana cant be targeted by spells dino en pyros...

Achja.

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

Sorki schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:47:
3 pack geopend op NA (vergeten aanloggen afgelopen week)

2 legendary's
3 rares en de rest common

ik vrees dat mijn geluk voor eu opgebruikt is ....
And yep, op EU 58 pakjes open gemaakt: 1 legendary, pyros.

Sorki#2242

• Piet_Piraat7
Murloc deck nu geprobeerd met Shaman murloc quest, als de tegenstander daar niet vlot een antwoord op heeft is het bij beurt 4 of 5 al klaar. Jade druid wals je iig overheen.

[ Voor 10% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-04-2017 08:35 ]

• DarthDavy
Ik denk dat er een paar jaloers gaan zijn op mijn RNG.

De buit van 100 packs:
- 7 Legendaries (waarvan 1 golden, geen duplicates)
- 24 Epics (waarvan 2 golden, 1 duplicate)
- 5 golden rares (waarvan 2 Volcanosaur, no shit, ik heb er nu 3 :p)
- 8 golden commons

Maar rare verdeling. Ik mis zelfs nog een paar commons en een hoop rares :s Nu ja, ik ga niet klagen met deze buit.

• Mofkees
hier 80 packs:

Legendary 5 (waarvan golden 0): hunter/rogue/mage(x2) quest, Pyro
Epic 13(1)
Rare 83 (5)
Common 287 (6)

dust avg per pack, 96,xx.

wel voor de eerste keer in mijn HS "karriere":

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WwyEZ18.png?1

.

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-01 06:41
Ik mag vandaag 129 pakjes openen, nog niet aan toegekomen, leuk voor de vrijdagavond ;-)

Hebben jullie ook mooie decklijsten om mee te starten?

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

64 Packs geopend:
- 3 Legandaries: - Paladin Legendary - Warlock Legendary - Priest Quest.

Wat mij op viel is dat ik aardig wat epics had geboosterd wat altijd een pluspunt is. Verder heb ik de hunter quest gecraft.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Wognummer
smurfinmark schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:51:
Ik mag vandaag 129 pakjes openen, nog niet aan toegekomen, leuk voor de vrijdagavond ;-)

ik wil zeker het rogue deck van dog gaan proberen T1 legend mee geworden gister op NA (dog dan :+) )

• Piet_Piraat7
Het murloc shaman deck met quest. Niet leuk om te spelen, maar ik win wel erg veel.

• smurfinmark
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:17:
[...]

Het murloc shaman deck met quest. Niet leuk om te spelen, maar ik win wel erg veel.
Het gaat me in het begin vooral om met de nieuwe decktypes/mechanisc te spelen, competief spelen komt later wel :)
60 packs geopend. Hele goede vangst
Common:99
Golden common:4
Rare:48
Golden rare:4
Epic:15
Legend:5

Dit is na ontdubbeling. Ik ben tevreden. Nu vol arena gaan spelen om de collectie aan te vullen.

• Piet_Piraat7
smurfinmark schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:20:
[...]
Het gaat me in het begin vooral om met de nieuwe decktypes/mechanisc te spelen, competief spelen komt later wel :)
Probeer dan een shaman elemental deck :) veel schik mee

• smurfinmark
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:21:
[...]

Probeer dan een shaman elemental deck :) veel schik mee
OK, die leek me inderdaad wel leuk.

Gave Legendary ook :9

• DarthDavy
Dit lijkt mij nog altijd een heel goed deck >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tYdMpCG.jpg

En het is Un'Goro ready, want er zit één Un'Goro kaart in. :+ Als dit deck goed is op de ladders zou ik er zelfs 2 van durven spelen. :P 3/4's voor 2 mana hebben zichzelf in het verleden al bewezen.

[ Voor 36% gewijzigd door DarthDavy op 07-04-2017 09:35 ]

• smurfinmark
DarthDavy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:27:
[...]

Dit lijkt mij nog altijd een heel goed deck >:)

[afbeelding]
Ik kan hier niet kijken, ,maar zal vanavond de lijst ff doornemen....

Nieuw aggro piraten gebeuren?

Wat is trouwens het Rogue deck van HS Dog voor iets?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

207 van 247 kaarten van UNG.

Weinig legendaries die ik wilde dit keer. Wel 2 mooie golden. Ik had de pre-order pack, 4k gold aan packs en nog 40 packs los. Nu maar eens kijken welke legendary quests ik ga craften. Wil die van Rogue heel graag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/41xJGX7AFlgEJ38tsduvtOlb/full.jpg

Legendaries:
  1. Swamp King Dred
  2. Pyros
  3. The Last Kaleidosaur (Golden)
  4. Sunkeeper Tarim (Golden)
  5. Awaken the Makers
  6. Sherazin, Corpse Flower
  7. Clutchmother Zavas
  8. Fire Plume's Heart
  9. Ozruk

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52
oh een nieuwe uitbreiding!
Toch gratis 3 packs en 4k dust gescoord bij inloggen ^^
2 epics in 3 packs, niet slecht ;)
misschien weer eens verdiepen in Hearthstone, alleen moet er tijd voor zoeken, speel atm Fire Emblem Heroes en Battlejack

nothing stops this train

• ruurd v.
smurfinmark schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:29:
[...]

Ik kan hier niet kijken, ,maar zal vanavond de lijst ff doornemen....

Nieuw aggro piraten gebeuren?

Wat is trouwens het Rogue deck van HS Dog voor iets?
Is een quest rogue deck met 1 mana chargers, Moroes, en als duurste kaarten 2x violet teachers. Werkt erg lekker moet ik zeggen! :P

[ Voor 8% gewijzigd door ruurd v. op 07-04-2017 10:01 ]

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Mijn loot na zo'n 100 packs;

Commons; compleet, 15 golden.

Rare; compleet, 8 golden.

Epic; 25 epics , 1 golden.

Legendaries;
Swamp King Died
Open the Waygate
Unite the Murlocs 2x
Lakkari Sacrifice
Hemet, Jungle hunter
Ozruk

Dus al met al mag ik niet klagen. Redelijk hoge legendary count (ongeveer 1 op 15 packs, 1 pack had de Mage quest en Hemet erin..)

Ik wil denk ik in ieder geval de priest quest en de deathrattle dude gaan craften.

En ook weer wat classic legendaries aanvullen... heb dust voor zo'n 7 legendaries op dit moment..

Dus ik zit te denken aan;
Antonidas
Edwin van Cleef

Spiritsinger Umbra
Awaken the Makers

En evt
Deathwing
Yogg Saron

En mogelijk toch die rogue quest..

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

130 packs en 5 legendaries. Niet heel goed eigenlijk :(

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Mijn score na het openen van 109 packs vanmorgen:

NormalGolden
CommonComplete8x
Rare5 Missing8x
Epic23x (3 duplicates)0x
Legendary5x1x

Legendary details:
Warrior: King Mosh (pack 39)
Paladin: Sunkeeper Tarim (pack 61)
Neutral: Ozruk (pack 64)
Priest: Awaken the Makers (pack 75)
Rogue: Sherazin, Corpse Flower (Golden)(pack 88)
Neutral: Elise the Trailblazer (pack 98)

Ik houd voor mezelf altijd bij wanneer ik een Legendary uit een pack krijg, dit i.v.m. de pity timer. Ik begon na 38 packs aardig gedeprimeerd te raken, maar in de 2e helft van mijn packs werd het gemiddelde weer goed gemaakt :).

Weet nog niet wat ik van mijn Legendaries moet denken, ben wel blij met Elise the Trailblazer en Ozruk alhoewel ik wel bang ben dat Elize het niet gaat redden in de nieuwe meta... Ook maar 1 Quest, die van Priest. Had gehoopt op meer, nou ja, nog wel Ik zie hier ook mensen uitkijken naar de Rogue Legendary Sherazin, Corpse Flower die ik nu toevallig golden heb... Wat gokken jullie, gaat ie meta-defining worden of kan hem over een week of 2-3 beter dissen voor een andere?

Heb na het dissen van de dubbele cards nu bijna 12k dust, moet genoeg zijn om de key Legendaries en Epics te craften, ga nu hoogstens 5k dust besteden aan Spiritsinger Umbra, Blazecaller en 1 á 2 class quests, de rest komt zoals gezegd later wel.

Iemand nog tips voor een goede class quest? Heb behalve wat theorycraft decks nog geen echte decks met quests in actie gezien op streams dus sta open voor suggesties...

• PCBaas
  • Laatst online: 16:00
Vanochtend 2 legendaries in 42 packs geopend < beide hunter legendaries

Daarna vrolijk Awaken the Makers, Elise the Trailblazer en 2 Golden Tar Creepers aangemaakt (plus nog 4 legendaries van oudere sets) en toen was ik alweer door m'n dust heen gevlogen. =)

Momenteel ben ik Control Warrior aan het spelen op de Standard Ladder, ik laat binnenkort wel weten hoe het uit is gepakt. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o5VS0fS.png

EDIT:
3e game dat ik hiermee speelde kwam ik een Jade Druid tegen en toen was ik er klaar mee.

[ Voor 10% gewijzigd door PCBaas op 07-04-2017 16:25 ]

5700X | RX 6600

• smurfinmark
ruurd v. schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:00:
[...]

Is een quest rogue deck met 1 mana chargers, Moroes, en als duurste kaarten 2x violet teachers. Werkt erg lekker moet ik zeggen! :P
Dank je, ik ga het bekijken

• DarthDavy
The_Big_Easy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:14:
Iemand nog tips voor een goede class quest? Heb behalve wat theorycraft decks nog geen echte decks met quests in actie gezien op streams dus sta open voor suggesties...
Dit deck lijkt wel iets te zijn: http://www.hearthpwn.com/...ngoro-ttk-mage-quest-deck

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:38

Boesjke

Excellent!!

Heb 134 packs geopend, 50 daarvan van de pre-order, 8 gratis en de rest van opgespaard gold.

Heb in totaal 7 legendaries geopend waarvan 1 quest. Gelukkig geen dubbele.
Verder nog 35 epics,1 golden en een paar dubbele.
Ik mis 3 rares (van 1 mis ik 1 exemplaar, de andere heb ik er 0 van).

Al met al een redelijk gemiddelde score, zeker niet slecht. Wel had ik op wat meer quests gehoopt maar helaas. Ik wacht nog wel even met craften.

Neen

• Piet_Piraat7
Murloc Shaman is een slecht idee tegen warrior met z'n quest, nonstop taunts

• TheProf82
Ik baal wel van het feit dat ik maar 3000 dust heb en 1100 gold. Ik denk dat ik daarmee de komende tijd af en toe arena ga spelen. Misschien levert dat net wat meer op (+ het is leuk).

Ik had de pre-order package maar heb veel matige kaarten getrokken; had graag een quest gewild. Achja.
Straks als ik thuis ben maar eens kijken of ik wat pakjes kan gaan openen....er staan er ~55 klaar. Maar ja, m'n 7-jarige heeft dat gezien en die vind pakjes openen prachtig om te doen en als ik ff alles open als hij er niet bij is kan wel eens een issue worden :+

Op zich heb ik er niet zo'n haast mee...voordat ik ga craften wacht ik sowieso een weekje of twee om te zien hoe de meta zich ontwikkelt. Het lijkt nu dat Rogue quest OP is maar wellicht dat er over een week een counter is die er altijd overheen loopt. Kan een Priest bv. quest kaart stelen? Lijkt me prachtig, een Priest deck waarmee je zowel Priest quest als Rogue quest kan halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mosselmossel
Quest Priest vs Quest Warrior is in elk geval 1-0 voor mij. Had mijn quest meteen de beurt na hem. En N'Zoth doet zijn werk als hij zijn quest klaar heeft.

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Pirate Warrior is nog steeds een ding?! Belachelijk.

• tupu1302
  • Laatst online: 01-01-2025
heb sinds vanochtend 5 arena's gespeeld. Met wisselend/matig succes. 1x zelfs met de 0 - 3 police meegegaan :+

Beste score is nu 5 - 3. Gevoelsmatig lijken rogue en mage er op vooruit zijn gegaan met ungoro.

Warlock en priest, toch mijn go-to class in arena, geen goede arena runs meegedraaid.

heb niet geteld maar rond de 15 packs geopend en daar zat 1 golden pyros bij. Weet nog niet wat ik er mee ga doen. zoals al eerder gezegd lijkt dit vooral een redelijke arena kaart. niet voor constructed.

Maar bovenal, fun!!!! is toch wel weer even leuk hearthstone :)

• louzy82
  • Laatst online: 23-01 15:29
Ook ik heb wat pakjes open mogen maken (F2P en ben niet het beste in het sparen van Gold), dus 'slechts' 17 pakjes
Mijn resultaat:

20 Rares + 1 Golden Rare
3 Epics

Nu weet ik niet wat de standaard verdeling is maar volgens mij is dit een redelijke magere vangst.

de legendaries die ik het afgelopen jaar uit pakjes heb getrokken zijn ook niet de meest speelbare:
- lorewalker cho
- Sergeant sally
- auctionmaster beardo
- kazakus (een week voordat reno jackson uit standard verdwijnt)

Goed, ik wacht even af en ga dan eens kijken wat ik moet gaan craften want ik heb wel zo'n 6000 dust.

Louzy#2475

• Tomski1986
65 packs, 2 legendaries. Crap legendaries.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 21:51

Denko

|{ing Øf ßlitz

Net tegen mijn eerste "nieuwe" deck gespeeld. Een warlock met de "quest kaart" Quest fulfilled, eerst wat die doet, een discard kaart spelen en hij discard zijn completed quest kaart. Gotver, had wel willen zien hoe het eruit zag :p

PSN & XBL: Denkoyugo

Nou na 120 pakjes
8 Legendary's geen 1 dubbel
28 Epics een paar dubbel en 1 golden

Mijn Legendary's zijn Warrior, Mage, Druid en Rogue Quest
Kalimos, Vorax, Hemet en Elise

Verder wel alle Rare's en Commons

[ Voor 44% gewijzigd door beuker19 op 07-04-2017 13:17 ]

• Piet_Piraat7
Ik heb het idee dat die Rogue quest erg makkelijk is. Paar potjes tegen een rogue nu en bij beurt 4 of 5 heeft die 'm al.

• beve
  • Laatst online: 06-03-2025
80 packs, 4 legendairies, heel wat dust :9

Spijtig genoeg moet ik priest spelen dit season aangezien het de laatste golden hero is die ik nodig heb.
Dit word zeer lastig die priest quest lijkt me toch iets te traag......

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
8 packs en ik heb Kalimos gekregen, direct een Elemental Shaman deck gecraft en een paar potjes gespeeld. Toevallig 3x tegen quest Priest en alle 3 compleet overrompeld. Ze hadden rond turn 6/7 hun quest wel volbracht maar konden als nog weinig inbrengen.

Met als kers op de taart:
Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/rs4kcauez/Hearthstone_Screenshot_04-07-17_13.02.26.png

Dit is mijn decklist:
Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/hb88b1dr9/Elemental_Shaman.png
In hoeverre werkt Devolve trouwens tegen Rogue quest? Er liggen dus allemaal 5/5's en Devolve gaat af. Is het resultaat allemaal andere 5/5's?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
Ja. Hex geeft ook een 5/5 frog. Maar dat maakt niet eens zoveel uit. De kracht van dat Rogue deck is dat je met Moroes/Violet teacher de volgende beurt sowieso weer een vol board 5/5's hebt.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:53:
In hoeverre werkt Devolve trouwens tegen Rogue quest? Er liggen dus allemaal 5/5's en Devolve gaat af. Is het resultaat allemaal andere 5/5's?
Ik vermoed van wel, want een Hex wordt ook een 5/5 frog.

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
Zarhrezz schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:53:
"@VincentM93 Yes, both played and summoned. Also Frogs and Sheep. Pretty much everything gets turned into a 5/5."

Is een quote van Peter Whalen. dus ik zou denken dat de minions 5/5 blijven.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52
Wild is nu weer leuker en leuker geworden <3

nothing stops this train

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rogue quest is broken iig.
Reddit en Hearthstone forums lopen al vol met klagende spelers. Je kunt erop reken dat Blizzard de nerf hamer erop los gaat laten binnen afzienbare tijd.

Kwam er zelf net eentje tegen die met Arcane Teacher deed bouncen. Toen hij de quest had completed een paar cheapo spells spelen plus de quest. Bord lat vol met 7 5/5 creatures voor we aan de 10 mana zaten. Ik kon als hunter niet het bord schoon vegen dus het was gg.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Auredium schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:02:
Reddit en Hearthstone forums lopen al vol met klagende spelers. Je kunt erop reken dat Blizzard de nerf hamer erop los gaat laten binnen afzienbare tijd.

Kwam er zelf net eentje tegen die met Arcane Teacher deed bouncen. Toen hij de quest had completed een paar cheapo spells spelen plus de quest. Bord lat vol met 7 5/5 creatures voor we aan de 10 mana zaten. Ik kon als hunter niet het bord schoon vegen dus het was gg.
Heb al 3 a 4 keer gewonnen met TTK's mage deck met wat aanpassingen (zonder tome's, maar met 2x die 2/1 elemental met als deathrattle een spell). Die extra turn is helemaal geweldig...freeze mage 2.0 :D

Ja, een nerf zit er dan wel in. Ik hoop maar dat ik 'em dan uit m'n pakjes trek vanavond...dust is altijd welkom.

Welke counters zijn er voorhanden? Dragonfire Potion, Fellfire Potion...nog andere opties?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
Alleen omdat er mensen klagen? Dan zou de halve game generft zijn intussen. Nogal een loze bewering zo.

Alle begin is aggro; control weet nog niet wat het moet controllen en combo weet niet hoeveel tijd het heeft voor de kill. We zullen zien hoe het verloopt. Ik heb, zoals Nitai ook al aangeeft, al vaker verloren van de nieuwe freeze mage en die zal nog wat beter gaan worden ook.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:11:
Ja, een nerf zit er dan wel in. Ik hoop maar dat ik 'em dan uit m'n pakjes trek vanavond...dust is altijd welkom.

Welke counters zijn er voorhanden? Dragonfire Potion, Fellfire Potion...nog andere opties?
Weinig, want als je een board clear hebt, dan zit het board weer zo vol zoals Tektoon in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 3" ook aangeeft. Daarom werkt bijv. een Mage wel goed, vertragen en tegelijkertijd face damage doen.

• Mofkees
mwoah, die rogue quest is inderdaad broken.

- je kunt niks doen tegen de bounce e.d. om de quest te voltooien
- je kunt daarna niks doen om bord te clearen, zelfs frog/sheep niet

en dat allemaal veel al voor T8 al. Als dat niet broken is ...

• icemotion

Weinig kans dat ze snel zullen gaan nerfen. Pirate warrior is nog steeds sterk (en een goede counter tegen de rogue decks, want het is sneller)

Hunter decks doen het goed. Mage decks met de quest doen het relatief goed..

Dat rogue op dag 1/2 de hype is zegt absoluut helemaal niks..

Is de rogue quest goed? Ja, maar wat mij betreft nog verre van Meta-breaking. Sowieso is de meta nog niet te bepalen.. hij is nog maar een paar uur oud.

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
icemotion schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:24:
[...]

Weinig kans dat ze snel zullen gaan nerfen. Pirate warrior is nog steeds sterk (en een goede counter tegen de rogue decks, want het is sneller)

Hunter decks doen het goed. Mage decks met de quest doen het relatief goed..

Dat rogue op dag 1/2 de hype is zegt absoluut helemaal niks..

Is de rogue quest goed? Ja, maar wat mij betreft nog verre van Meta-breaking. Sowieso is de meta nog niet te bepalen.. hij is nog maar een paar uur oud.
Het vervelende hieraan is dat de meeste board clear kaarten niet te spelen zijn. De clear van een mage doet max 4 damage en kost al 7 mana. Dan kun je misschien wel een +1 spell damage op gooien maar die moet dan maar blijven liggen. Het is inderdaad een rete goede quest.. Maar de counter moet nog maar blijken, misschien is de condition te makkelijk te behalen.

De vorige meta decks hadden toch wel voor ieder sterk punt een zwakte. Misschien moet deze nog ontdekt worden.

• icemotion
Rule schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:35:
[...]

Het vervelende hieraan is dat de meeste board clear kaarten niet te spelen zijn. De clear van een mage doet max 4 damage en kost al 7 mana. Dan kun je misschien wel een +1 spell damage op gooien maar die moet dan maar blijven liggen. Het is inderdaad een rete goede quest.. Maar de counter moet nog maar blijken, misschien is de condition te makkelijk te behalen.

De vorige meta decks hadden toch wel voor ieder sterk punt een zwakte. Misschien moet deze nog ontdekt worden.
De condition is wat mij betreft niet te makkelijk te halen; ik speel het zelf nu een tijdje maar je hebt gewoon grote kans dat je niet je shadowsteps of bouncers krijgt.. en dan kan je fluiten naar je quest en wordt je door ieder ander deck gesloopt

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:10
Zo, na een lange stilte van mijn kant omdat ik spoilers wou vermijden en compleet verrast wou worden bij het openen van de packs kan ik me nu weer melden hier. Heb inmiddels 90 packs geopend waarin ik acht legendaries heb gepulled, allemaal verschillende dus tevreden :)

Nog wel een vraag,,, sinds de update dinsdag heb ik verschrikkelijke last van lag. Vooral bij animaties zoals kazakus, twisting neither, overige aoe, openen van packs etc etc. Daarnaast begint mijn Mac nu ook al vrij snel te blazen na een paar potjes waar hij dit voor dinsdag nooit deed. Hebben meer mensen hier last van? En dan ook op Windows of is het een Mac probleempje? Lijkt alsof de game opeens een stuk zwaarder is geworden maar dat lijkt me toch sterk. In elk geval hoop ik snel op een hotfix.

Qua expansion ben ik wel tevreden. Heel benieuwd wat voor meta we krijgen.

PSN Profile

• Tomski1986
Tja, Standard zal altijd dom zijn. Beter speel je Wild, daar zit de fun.

• mosselmossel
Royy90 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:02:
Zo, na een lange stilte van mijn kant omdat ik spoilers wou vermijden en compleet verrast wou worden bij het openen van de packs kan ik me nu weer melden hier. Heb inmiddels 90 packs geopend waarin ik acht legendaries heb gepulled, allemaal verschillende dus tevreden :)

Nog wel een vraag,,, sinds de update dinsdag heb ik verschrikkelijke last van lag. Vooral bij animaties zoals kazakus, twisting neither, overige aoe, openen van packs etc etc. Daarnaast begint mijn Mac nu ook al vrij snel te blazen na een paar potjes waar hij dit voor dinsdag nooit deed. Hebben meer mensen hier last van? En dan ook op Windows of is het een Mac probleempje? Lijkt alsof de game opeens een stuk zwaarder is geworden maar dat lijkt me toch sterk. In elk geval hoop ik snel op een hotfix.

Ik had je er dinsdag al over gesproken, maar ik heb het ook ja.

• ruurd v.

Ik heb er op mobiel geen last van iig, maar heb op Hearthpwn ook al een draadje voorbij zien komen waaruit bleek dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 16:22

Dhrax

Prog Lord

Tomski1986 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:01:
65 packs, 2 legendaries. Crap legendaries.
Tjonge jonge ... dat is wel heel dramatisch zeg :/
Het blijven lucky draws natuurlijk maar voorheen had je er toch echt wel meer dan 2 is mijn ervaring.

[ Voor 19% gewijzigd door Dhrax op 07-04-2017 15:19 ]

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:10
ruurd v. schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:19:
[...]

Ik heb er op mobiel geen last van iig, maar heb op Hearthpwn ook al een draadje voorbij zien komen waaruit bleek dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem.
Heb er op de iPad ook geen last van inderdaad.

PSN Profile

Het ding met de Rogue quest is ook dat er makkelijk mee te reageren is op andere decks.

Het Mage quest deck richt zich op de 16 damage extra turn voor de kill. Dus als Rogue quest er een paar goedkope taunts in gooit, is dat makkelijk te counteren. Hogger die 5/5 Taunts spawt is ook naar.

Zo zijn er vast meer te bedenken die normaal niet zo nuttig zijn, maar als 5/5 bijzonder effectief worden...zeg een Sgt. Sally. Poison minion zijn vaak ook klein en met een 5 body is de kans op 2 kills een stuk groter. Ook een Shadowcaster wordt flink naar. Zo zijn er vast nog wel meer te bedenken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• TheProf82
8 legendaries in negentig kaarten, wow...ik vind het wel jammer dat zo'n pre-order van 45 euro zo RNG is. Het is mijn eerste (en allicht laatste) keer dat ik dit doe; de uitkomst valt me zwaar tegen. Als iemand anders met exact dezelfde investering dan meer en vooral betere legendaries krijgt, voel ik me toch bekocht. Ik wist dit van tevoren, maar besef me het nu des te meer nu ik Tyrantus en Pyros heb getrokken... Ik zou graag wat meer zekerheid of invloed hebben in wat ik trek. Ik snap dan ook niet dat we bijvoorbeeld geen quest hebben kunnen kiezen; een legendary token die je trekt uit een pakje en vervolgens voor 1 van de 9 legendaries mag inruilen.

Helaas heeft statistiek (los van de pity timer) geen geheugen, dus de kans dat ik alle bout legendaries trek en niets tofs is reeel :). Ik zie niet in in wat voor deck Pyros gespeeld zou worden, elemental lijkt mij ontzettend ruk ivm shaman.

[ Voor 6% gewijzigd door TheProf82 op 07-04-2017 15:38 ]

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

TheProf82 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:38:
8 legendaries in negentig kaarten, wow...ik vind het wel jammer dat zo'n pre-order van 45 euro zo RNG is. Het is mijn eerste (en allicht laatste) keer dat ik dit doe;

Helaas heeft statistiek (los van de pity timer) geen geheugen, dus de kans dat ik alle bout legendaries trek en niets tofs is reeel :). .
Uhm, sorry hoor maar ik snap niet dat jij daar ontevreden mee bent! Vooral als dit je 1e pre-order is.

Jij hebt met 8 legends in 90 packs gewoon onwijs veel geluk gehad. Je zegt het al zelf!
De pity timer is 1 op de 40! En er zijn genoeg mensen die daar aan komen. Dan ben je pas teleurgesteld :X

Ik ga zometeen maar eens mijn 100 packs openen en mocht ik 8 legends krijgen dan spring ik een gat in de lucht! :D

I bad beat my meat by busting my nuts!

• marcovandam
  • Laatst online: 21-01 23:15

Wat bij mij wel geholpen heeft wat problemen op te lossen in de blizzard client (voormalig battlenet) streaming te disabelen.
Zit onder settings, streaming en staat waarschijnlijk aangevinkt.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• TheProf82
murphylee schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:47:
[...]

Uhm, sorry hoor maar ik snap niet dat jij daar ontevreden mee bent! Vooral als dit je 1e pre-order is.

Jij hebt met 8 legends in 90 packs gewoon onwijs veel geluk gehad. Je zegt het al zelf!
De pity timer is 1 op de 40! En er zijn genoeg mensen die daar aan komen. Dan ben je pas teleurgesteld :X

Ik ga zometeen maar eens mijn 100 packs openen en mocht ik 8 legends krijgen dan spring ik een gat in de lucht! :D
Ik bedoelde het heel anders, excuus. Ik vergeleek mezelf met de persoon met 8 legendaries, inderdaad erg veel. Zelf had ik dus een pyros en tyrantus op 58 packs. Twee legendaries die ik vantevoren al als kut had bestempeld.
Pagina: 1 ... 137 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.