Mijn score na het openen van 109 packs vanmorgen:
| Normal | Golden |
| Common | Complete | 8x |
| Rare | 5 Missing | 8x |
| Epic | 23x (3 duplicates) | 0x |
| Legendary | 5x | 1x |
Legendary details:
Warrior: King Mosh (pack 39)
Paladin: Sunkeeper Tarim (pack 61)
Neutral: Ozruk (pack 64)
Priest: Awaken the Makers (pack 75)
Rogue: Sherazin, Corpse Flower (Golden)(pack 88)
Neutral: Elise the Trailblazer (pack 98)
Ik houd voor mezelf altijd bij wanneer ik een Legendary uit een pack krijg, dit i.v.m. de pity timer. Ik begon na 38 packs aardig gedeprimeerd te raken, maar in de 2e helft van mijn packs werd het gemiddelde weer goed gemaakt

.
Weet nog niet wat ik van mijn Legendaries moet denken, ben wel blij met Elise the Trailblazer en Ozruk alhoewel ik wel bang ben dat Elize het niet gaat redden in de nieuwe meta... Ook maar 1 Quest, die van Priest. Had gehoopt op meer, nou ja, nog wel Ik zie hier ook mensen uitkijken naar de Rogue Legendary Sherazin, Corpse Flower die ik nu toevallig golden heb... Wat gokken jullie, gaat ie meta-defining worden of kan hem over een week of 2-3 beter dissen voor een andere?
Heb na het dissen van de dubbele cards nu bijna 12k dust, moet genoeg zijn om de key Legendaries en Epics te craften, ga nu hoogstens 5k dust besteden aan Spiritsinger Umbra, Blazecaller en 1 á 2 class quests, de rest komt zoals gezegd later wel.
Iemand nog tips voor een goede class quest? Heb behalve wat theorycraft decks nog geen echte decks met quests in actie gezien op streams dus sta open voor suggesties...