Je speelt hem; je krijgt een discover met spells. (Bijvoorbeeld; Fireball, Consecration en Hex)
Je kiest Fireball. Fireball wordt meteen gespeeld.. op een random target.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je speelt hem; je krijgt een discover met spells. (Bijvoorbeeld; Fireball, Consecration en Hex)
Ik bedoel; ik snap het nut niet. Een Fireball op een random target kan net zo goed voor jou slecht uitpakken. Of je kiest Blessing of Kings en bufft perongeluk een enemy minion.icemotion schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:52:
[...]
Je kiest Fireball. Fireball wordt meteen gespeeld.. op een random target.
Precies, daarom is het ook een slechte kaart.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:58:
[...]
Ik bedoel; ik snap het nut niet. Een Fireball op een random target kan net zo goed voor jou slecht uitpakken. Of je kiest Blessing of Kings en bufft perongeluk een enemy minion.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 30-03-2017 09:18 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
aviana decks in wild dan heAstie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:19:
Druid legendary.........leuk voor Arena en gimmick voor ramp / Aviana decks!
[afbeelding]
Inderdaad, 8 mana is veel te veel. Voor 8 mana mocht dat woordje random wel weggelaten worden, maar dat zal niet in de design filosofie van Hearthstone passen.Mofkees schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:17:
Het is gewoon een fun kaart (lees: troll) en met deze mana kost ook nog. Servant of Yogg-Saron is 5/4 maar dan zonder discover. Aangezien de target random is, maakt discover eigenlijk ook geen groot berschil..
In het beste geval kan je een twisting nether of doom! discoveren in nood. Anders is het gewoon een domme kaart, niet bruikbaar voor Constructed en niet voor Arena.
edit: en wat een dikke Druid legendary! helaas wordt hij waarschijnlijk nooit gespeeld.
Gefeliciteerd! Maar wat dat HS betreft...dat kan alles meevallen hoor.mosselmossel schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:45:
Even een tijdje niet spelen.
Kindje gekregen. Gaat allemaal goed, maar HS is dan niet zo belangrijk.
Zo is die inderdaad onbruikbaar. Als het nu iets was als "Discover an offensive spell and ..." waarbij er een random enemy getarget wordt of "Discover a defensive spell and ..." op een random friendly minion, dan was het nog wel te overwegen geweest.DarthDavy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:30:
Inderdaad, 8 mana is veel te veel. Voor 8 mana mocht dat woordje random wel weggelaten worden, maar dat zal niet in de design filosofie van Hearthstone passen.
[ Voor 30% gewijzigd door Zarhrezz op 30-03-2017 12:18 ]
Heel erg saaie kaart, in ieder opzicht. Geen directe impact, bovendien een turn 10 kaart (al zal deze vaker op turn 8/9 gespeeld worden gezien Druid) en op dit moment redelijk makkelijk om te killen.Astie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:19:
Druid legendary.........leuk voor Arena en gimmick voor ramp / Aviana decks!
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Swagger op 30-03-2017 12:55 ]
Hoe dan? BGH en Moat Lurker? (en Doomsayer/Deathwing/Brawl/Twisting Nether, maar dat killt alles).Swagger schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:55:
[...]
op dit moment redelijk makkelijk om te killen.
Vicariously I live while the whole world dies
Het gaat er niet direct om hoe je hem killed. Het is in mijn ogen een win more card die af en toe een wedstrijd beslist. Kan je 10 mana uitgeven aan een 12/12 zonder taunt of direct boardeffect dan ben je al aan het winnen.Vicarious schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:59:
[...]
Hoe dan? BGH en Moat Lurker? (en Doomsayer/Deathwing/Brawl/Twisting Nether, maar dat killt alles).
Op zich mee eens, maar ik reageer dan ook juist op het stukje dat hij makkelijk te killen is....Astie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:01:
[...]
Het gaat er niet direct om hoe je hem killed. Het is in mijn ogen een win more card die af en toe een wedstrijd beslist. Kan je 10 mana uitgeven aan een 12/12 zonder taunt of direct boardeffect dan ben je al aan het winnen.
Oh shit, true.Vicarious schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:02:
[...]
Op zich mee eens, maar ik reageer dan ook juist op het stukje dat hij makkelijk te killen is....
Ik denk dan eigenlijk direct aan Deadly Shot. Zoals gezegd; als deze kaart dropt op een niet-lege helft van je tegenstander, dan ben je toch al aan het verliezen en als hij 'em dropt op een lege tafel is het altijd prijs.Astie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:03:
Oh shit, true.
Deze grote jongen maak je niet makkelijk af. Of je moet je board traden of totaal negeren!
Misschien was killen niet het juiste woord, maar als quests en grote minions veel gebruikt worden zullen meer mensen removal in hun deck stoppen. En dan heb je al redelijk wat kaarten die deze minion kan neutraliseren. Maar er is inderdaad de huidige AoE, Kazakus Potion, Devolve, Doomsayer, Equality, Deathwing, DOOM!, Twisting Nether en Brawl. Wat single target removal zoals Vaporize, Potion of Polymorph en Deadly Shot. Sommige minions zoals Big Game Hunter, Aldor Peacekeeper, Moat Lurker en zelfs Blade of C'Thun (al zijn die laatste 2 zeer ongebruikelijk). En zou je, mits echt nodig zelfs iets zoals Kidnapper kunnen gebruiken, of Tinkmaster Overspark. Of een silence + removal.Vicarious schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:02:
[...]
Op zich mee eens, maar ik reageer dan ook juist op het stukje dat hij makkelijk te killen is....
[ Voor 6% gewijzigd door Swagger op 30-03-2017 20:41 ]
Baas! Geniet er vanmosselmossel schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:45:
Even een tijdje niet spelen.
Kindje gekregen. Gaat allemaal goed, maar HS is dan niet zo belangrijk.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het is niet alsof hij het zelf heeft moeten baren ofzo...
Hij heeft wel z'n best moeten doen, 9 maanden gezeur aanhorenVicarious schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:00:
[...]
Haha heb je toevallig een bevalling en de weg ernaartoe meegemaakt?Vicarious schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:00:
[...]
het 9 maanden bediende spelen dan (slaaf kan ook gelezen wordenAstie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Haha heb je toevallig een bevalling en de weg ernaartoe meegemaakt?![]()
![]()
Hormonen zijn %^&$*
Battletag: Iigy#2192
Ik zou er juist vanuit gaan dat het wel gewoon random geldige target is? En je kan al dan niet voor spell met friendly/enemy aanduiding gaan of het risico inschatten..Zarhrezz schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:13:
Zo is die inderdaad onbruikbaar. Als het nu iets was als "Discover an offensive spell and ..." waarbij er een random enemy getarget wordt of "Discover a defensive spell and ..." op een random friendly minion, dan was het nog wel te overwegen geweest.
{signature}
Hoeveel buff spells stellen 'friendly minion'? Hoeveel damage spells stellen 'enemy / enemy minion'? Het probleem is dat de kans op 'choose your RNG' gewoon te groot is.Voutloos schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:09:
[...]
Ik zou er juist vanuit gaan dat het wel gewoon random geldige target is? En je kan al dan niet voor spell met friendly/enemy aanduiding gaan of het risico inschatten..
{signature}
Fixed.Zarhrezz schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:21:
[...]
Het probleem is dat RNG gewoon te groot is.
Ah Blizzard toch. Dat moet 3/5 zijn in stats zoals Fandral. 3/4 gaat veel te makkelijk dood op beurt 4, dus onmogelijk te spelen op beurt 4 (in tegenstelling dan Fandral waar het risico wel genomen kan worden). Dus moet je gaan combo'en met een kaart op beurt 7+.
Hahaha, right you are. Als je die combo op beurt 10 dropt.xelfer schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:15:
Nu weten we waarom Sylvanas uit Classic is gehaald.
[ Voor 24% gewijzigd door DarthDavy op 31-03-2017 08:17 ]
Ik gok dat deze zo rond turn 7 dropt in de Hunter raptor decks die we vast gaan zien...zo net nadat het deck volgepropt is met 3/2 Deathrattle: Draw a card 1-drops.
Deze moet ook wel makkelijk te killen zijn want als deze 1 beurt leeft GG.DarthDavy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:16:
[...]
Ah Blizzard toch. Dat moet 3/5 zijn in stats zoals Fandral. 3/4 gaat veel te makkelijk dood op beurt 4, dus onmogelijk te spelen op beurt 4 (in tegenstelling dan Fandral waar het risico wel genomen kan worden). Dus moet je gaan combo'en met een kaart op beurt 7+.
In wild though: beurt 9 deze kaart met Sludge Belcher![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Hahaha, right you are. Als je die combo op beurt 10 dropt.![]()
![]()
Zeker als je minions liggen hebt waarbij je kan beslissen welke minion je steelt. Lijkt me game winning.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
De combo met Moat Lurker is helaas 10 mana...free copy of een eigen minion kan natuurlijk niet misbeuker19 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:39:
[...]
Deze moet ook wel makkelijk te killen zijn want als deze 1 beurt leeft GG.
Tegen Aggro is hij nog makkelijk te combineren met Mixtures voor 5 Mana en een soft Taunt.
De eerste kaart waar ik echt blij van wordt. Wacht al zo lang op de grote broer van Brann. De beste kaart tot nu toe wat mij betreft.
Idem hier! Had em ook al in het visier om Brann te vervangen in Jade Rogue dekje. Leuke synergie met Aya, jade swarmer & Undercity Huckster alvast.Astie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:40:
[...]
De eerste kaart waar ik echt blij van wordt. Wacht al zo lang op de grote broer van Brann. De beste kaart tot nu toe wat mij betreft.
Sorki#2242
Zou je niet kunnen stellen dat Brann 'zwakker' is doordat ie zo gevaarlijk is en daardoor minder survivability heeft terwijl spiritsinger dan 'sterker' is omdat ie juist als minder gevaarlijk wordt beschouwd en wellicht wat minder hoog op je prioriteiten lijstje staat (ie, meer survivability).DarthDavy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:24:
Ten tweede zijn dubbele battlecry's meer waard dan dubbele deathrattles. Een battlecry is al meer waard dan een deathrattle: een battle cry geeft je onmiddellijke value, een deathrattle geeft je uitgestelde value. Brann geeft je dus onmiddellijke dubbele value, terwijl Spiritsinger Umbra onmiddellijke value is met eventueel nog later je eigen deathrattle. Niet te vergeet deathrattles kunnen op het bord gesilenced worden.
De kaart is goed, maar Brann is veel sterker.
[ Voor 8% gewijzigd door Lanfear89 op 31-03-2017 11:52 ]
Same. Dit is typisch zo'n kaart die combo play bevordert en iets anders doet dan groot en sterk zijn. Het is een 4 drop die je eigenlijk zelden tot nooit op t4 zal spelen, en om die reden vind ik de kaart in curvestone al goed ontworpen. Voor mij valt ie in het rijtje van Baron Rivendare, Brann, Gadgetzan Auctioneer etc. Allemaal kaarten die vooral sterk zijn icm andere kaarten.Astie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:40:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door xelfer op 31-03-2017 13:01 ]
De free pack was wellicht omdat je gestemd had op zo'n toernooi onlangs? Ik had er ook een en daar stond duidelijk bij "From outside the game"The_Big_Easy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:07:
Wat betreft die login rewards die momenteel dagelijks verstrekt worden, volgens de site van Blizzard zou ik vandaag 100 dust krijgen, maar ik had vanmorgen naast de dust ook een free pack... heb ik nou gewoon geluk gehad, of wijkt Blizzard gewoon af van het schema en gunnen ze ons wat extra's?
Is er trouwens ook al wat bekend over een mass reveal waarin de resterende Un'goro cards onthuld worden?
Was ik kreeg inderdaad ook een extra pack op de EU server vanochtend (niet op de NA server, waar ik daarvoor was ingelogd btw). Kan dat zijn van de pick your champion promotie?The_Big_Easy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:07:
Wat betreft die login rewards die momenteel dagelijks verstrekt worden, volgens de site van Blizzard zou ik vandaag 100 dust krijgen, maar ik had vanmorgen naast de dust ook een free pack... heb ik nou gewoon geluk gehad, of wijkt Blizzard gewoon af van het schema en gunnen ze ons wat extra's?
Is er trouwens ook al wat bekend over een mass reveal waarin de resterende Un'goro cards onthuld worden?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik zie het net iets anders. Deze kaart verandert een potentiële Deathrattle value in een zekerheid. Brann verdubbelt iets dat al zeker is.DarthDavy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:24:
Ik snap de vergelijking met Brann Bronzebeard wel, maar die haalt totaal het power level van Brann Bronzebeard niet. Hij kost 4 mana ipv 3 mana (die 1 attack meer boeit niet op zo'n kaart; het gaat over zijn survivability) wat een enorme extra kost is en combo's veel moeilijker maakt.
Ten tweede zijn dubbele battlecry's meer waard dan dubbele deathrattles. Een battlecry is al meer waard dan een deathrattle: een battle cry geeft je onmiddellijke value, een deathrattle geeft je uitgestelde value. Brann geeft je dus onmiddellijke dubbele value, terwijl Spiritsinger Umbra onmiddellijke value is met eventueel nog later je eigen deathrattle. Niet te vergeet deathrattles kunnen op het bord gesilenced worden.
De kaart is goed, maar Brann is veel sterker.
Ik kreeg m'n pakjes zowel op EU als NA.ruurd v. schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Was ik kreeg inderdaad ook een extra pack op de EU server vanochtend (niet op de NA server, waar ik daarvoor was ingelogd btw). Kan dat zijn van de pick your champion promotie?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Voor jou misschien ;-). Ik heb met moeite een ragnaros (normal) kunnen craften. Ik twijfelde nog of ik een goldden moest craften, maar dat kost 1600 extra dust (en levert 4800-2000=2800 dust op), maar ik heb te weinig troep om stuk te maken helaas.Tektoon schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:02:
[...]
Ik kreeg m'n pakjes zowel op EU als NA.
Ben benieuwd naar de reveal straks. Vooralsnog zijn er weinig goede legendaries dus het is nu nog een erg goedkope expansion. Daarbij krijgen we er twee naar keuze gratis door de Syl/Rag swap.
Ik ga zeker craften: Queen of the Marsh, Lakkari, Zavvas, Umbra & Awaken the Makers. Caverns below, Pyro en Knuckles staan op standby. Malkorok is nu ook gebuffed. De elementals ga ik even afwachten. Als Kalimos weer zo'n Veklor/Aya dingetje is hoef ik 'm niet.
Malkorok gebuffed? Heb ik wat gemist? En wat is er mis met Aya Blackpaw? Nog geen moment spijt van gehad dat ik die gecraft heb...Tektoon schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:02:
[...]
Ik ga zeker craften: Queen of the Marsh, Lakkari, Zavvas, Umbra & Awaken the Makers. Caverns below, Pyro en Knuckles staan op standby. Malkorok is nu ook gebuffed. De elementals ga ik even afwachten. Als Kalimos weer zo'n Veklor/Aya dingetje is hoef ik 'm niet.
Veel slechte weapons roteren weg uit standard (Cursed Blade/Poisoned Blade/Argent Lance en ook King's Defender/Charged Hammer die iets beter zijn dan de voorgaande), dus de gemiddelde kwaliteit van de weapons gaat iets omhoog. Een indirecte buff.
5700X | RX 6600
Nou ja, dan krijg je alsnog één legendary gratis. Ook niet verkeerd natuurlijk.TheProf82 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:25:
[...]
Voor jou misschien ;-). Ik heb met moeite een ragnaros (normal) kunnen craften.
Kost 1600 dust en doet 'Jade'.
[ Voor 13% gewijzigd door Tektoon op 31-03-2017 19:49 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Zowiezo krijg je purify nadat je een spell speelt met die nieuwe priest leg.Tektoon schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:33:
[...]
Nou ja, dan krijg je alsnog één legendary gratis. Ook niet verkeerd natuurlijk.![]()
Op EU heb ik 8500 gold en 8200 dust, op NA 6500 gold en 7500 dust te besteden. Inclusief Syl/Rag dust maar exclusief het dust uit de nieuwe pakjes zelf. (als je alleen maar f2p quest dan loont een tweede account enorm!)
[...]
Net als Twin Emperor zit het aan een mechanic vast dus op het moment dat je daarop uitgekeken raakt of dat die mechanic verdwijnt is die kaart meteen waardeloos. Komt bij dat die mechanics ook geen aanvullingen krijgen dus op termijn heb je er ook in wild niks meer aan. Dat vind ik maar minnetjes. Dus als de elementals een zelfde weg bewandelen dan hoef ik die legendary niet. Maar ieder zo z'n afwegingen natuurlijk.
EDIT: stream is live!
EDIT: die nieuwe Hunter&Warrior heropowers zijn goed zeg! Moooie aanvullingen voor de game! Mage quest is ook gaaf zeg: combo's are back! Die Priest leg valt me een beetje tegen: vraag me af of die beter is dan Fandral bijvoorbeeld.
[ Voor 57% gewijzigd door aicaramba op 31-03-2017 20:23 ]
Maar Jade/Elementals/C'thun roteren wel allemaal tegelijk uit dus heb je er net zo lang plezier van als niet specifieke Legendary's.Tektoon schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:33:
[...]
Nou ja, dan krijg je alsnog één legendary gratis. Ook niet verkeerd natuurlijk.![]()
Op EU heb ik 8500 gold en 8200 dust, op NA 6500 gold en 7500 dust te besteden. Inclusief Syl/Rag dust maar exclusief het dust uit de nieuwe pakjes zelf. (als je alleen maar f2p quest dan loont een tweede account enorm!)
[...]
Net als Twin Emperor zit het aan een mechanic vast dus op het moment dat je daarop uitgekeken raakt of dat die mechanic verdwijnt is die kaart meteen waardeloos. Komt bij dat die mechanics ook geen aanvullingen krijgen dus op termijn heb je er ook in wild niks meer aan. Dat vind ik maar minnetjes. Dus als de elementals een zelfde weg bewandelen dan hoef ik die legendary niet. Maar ieder zo z'n afwegingen natuurlijk.
EDIT: stream is live!
EDIT: die nieuwe Hunter&Warrior heropowers zijn goed zeg! Moooie aanvullingen voor de game! Mage quest is ook gaaf zeg: combo's are back! Die Priest leg valt me een beetje tegen: vraag me af of die beter is dan Fandral bijvoorbeeld.
Die kaart is 5x Adapt: Lose the game.aicaramba schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:20:
Pff. Ik voorzie weer veel TE OP kaarten. Die 5x adapt. All your minions are 5-5..
Ze willen fun en interactive, maar alle kaarten die ik tot nu toe heb gezien (ik kijk nu een minuut of 5 ofzo) zijn kaarten die 1-turn kills mogelijk maken, al is de laatste wel erg onwaarschijnlijk.
Nee, ik bedoel: ze zijn al oud nieuws voor de set roteert. C'thun was na een maand of drie/vier klaar en ik verwacht voor Jade niets anders. Sterker nog: het is, wat mij betreft, nu al zover. Dus van andere legendaries als Brann/Loatheb/N'zoth/Kazakus heb je/ik meer plezier.beuker19 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:39:
[...]
Maar Jade/Elementals/C'thun roteren wel allemaal tegelijk uit dus heb je er net zo lang plezier van als niet specifieke Legendary's.
[ Voor 12% gewijzigd door Tektoon op 31-03-2017 21:47 ]
[ Voor 4% gewijzigd door separhim op 31-03-2017 22:13 ]
Indirecte MIllhouse Manastorm nerf.separhim schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:12:
"Priest legendary is powerful, maybe even too powerful": Mike Donais
Wahahahahaha
[afbeelding]
Helemaal na aankondiging van alle kaarten... Alle nieuwe wapens zijn eigenlijk wel goed.PCBaas schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:55:
[...]
Veel slechte weapons roteren weg uit standard (Cursed Blade/Poisoned Blade/Argent Lance en ook King's Defender/Charged Hammer die iets beter zijn dan de voorgaande), dus de gemiddelde kwaliteit van de weapons gaat iets omhoog. Een indirecte buff.
[ Voor 21% gewijzigd door Kasai op 01-04-2017 09:28 ]
Atlas#22744
Klopt dit wel? Volgens mij zit je op beurt 6 (na alle 2/2 minions getrade te hebben) gewoon op 6 mana. Werkt net zoals overload. Je krijgt de mana crystals terug als je ze trade, maar je krijgt ze er niet bij. Dacht ik.ruurd v. schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:02:
Bedenk me net dat Spiritslinger Umbra + Living mana best een leuke combo is, helemaal als je turn 4 Umbra, turn 5 living mana kan spelen. 5 mana voor 5x 2/2 en als ze allemaal traden heb je de beurt erop 10 mana te spenderen.
Nee een gouden erbij craften heeft geen zin.Lapras schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:50:
Ik vind de nieuwe kaarten mooi. Wellicht is een Hunter control nu zowaar eens mogelijk.
Vraag: ik kreeg een gouden azure drake uit de maandelijkse reward. Ik heb nu 2 reguliere en 1 gouden. Dan is het toch verstandig om de tweede reguliere te DE'en en er een gouden bij te nemen, niet?
Atlas#22744
Zeker weten doe ik het niet, maar in het gameplay voorbeeld wat ze gaven zag je dat de mana kristallen echt helemaal weg waren nadat die treants op het bord kwamen. Je krijgt er lege mana kristallen voor terug als deathrattle. Als die treants gesilenced worden ben je dan ook echt je mana kristallen kwijt.Alwayshappyz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:42:
[...]
Klopt dit wel? Volgens mij zit je op beurt 6 (na alle 2/2 minions getrade te hebben) gewoon op 6 mana. Werkt net zoals overload. Je krijgt de mana crystals terug als je ze trade, maar je krijgt ze er niet bij. Dacht ik.
Mijn man legde het net even uit. Je had helemaal gelijk. Even vergeten dat die 2/2 minions deathrattle effecten bevatten. Sorry, ik was net wakkerruurd v. schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:53:
[...]
Zeker weten doe ik het niet, maar in het gameplay voorbeeld wat ze gaven zag je dat de mana kristallen echt helemaal weg waren nadat die treants op het bord kwamen. Je krijgt er lege mana kristallen voor terug als deathrattle. Als die treants gesilenced worden ben je dan ook echt je mana kristallen kwijt.
Nee gewoon zo laten en straks de golden dusten.Lapras schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:50:
Ik vind de nieuwe kaarten mooi. Wellicht is een Hunter control nu zowaar eens mogelijk.
Vraag: ik kreeg een gouden azure drake uit de maandelijkse reward. Ik heb nu 2 reguliere en 1 gouden. Dan is het toch verstandig om de tweede reguliere te DE'en en er een gouden bij te nemen, niet?
Punt is wel dat je met 80 packs maar realistisch gezien een garantie hebt voor 2 legendaries, maar je kan er net zo goed ook 10 krijgen. De sample size is veel te klein om ook maar met enige zekerheid te kunnen zeggen dat je aan de gemiddelden van 1 op 20 komt voor een legendary en 1 op 5 voor een epic.Tektoon schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:44:
Voor wie z'n kansen wil doorrekenen; de Un'goro pack simulator staat online. Voor mij blijft 80 packs de sweetspot: 4 legs plus dust voor nog eens 2.
[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 02-04-2017 08:38 ]
Als ik dat doe zal ik wel heel veel mazzel met het tooltje hebben en dan aankomende donderdag heel veel pechTektoon schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:44:
Voor wie z'n kansen wil doorrekenen; de Un'goro pack simulator staat online. Voor mij blijft 80 packs de sweetspot: 4 legs plus dust voor nog eens 2.
Atlas#22744

[ Voor 52% gewijzigd door Swagger op 02-04-2017 19:42 ]
Er zitten 4 1-drops en 6 1-drop tokens in. Die Igneous Elemental geeft ze direct in je hand.beuker19 schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:35:
Vind het wel een gok hoor om met maar 4 1 drops en 2 token's te spelen voor je quest.
Als er ook maar 1 van combo kaarten bij de laatste 5 zitten ben je waarschijnlijk al dood of sta je zo ver achter dat je waarschijnlijk al verloren hebt.
Ik denk echt dat je op zijn minst zeker 8 1 drops moet spelen om de quest voor t10 te halen anders verlies je gegarandeerd zeker omdat je 0,0 comeback hebt behalve misschien al's je geluk hebt de quest
Ik denk dat de "vervang hero power" bedoeld wordt.Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:18:
Hunter krijgt een nieuwe hero power? Wow tofvanmiddag thuis eens de changes opzoeken
Ahsmurfinmark schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:54:
[...]
Ik denk dat de "vervang hero power" bedoeld wordt.
Uit mijn hoofd: 2 mana spell: je Hero Power wordt: 2 ,mana: Give a beast +2/+2.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Alleen jammer dat de 2e keer die kaart spelen geen voordeel biedt (zoals bij Priest dat wel het geval is). Ik ga 'em zeker wel spelen...zoveel leuker dan 2 face damage.smurfinmark schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:54:
Ik denk dat de "vervang hero power" bedoeld wordt.
Uit mijn hoofd: 2 mana spell: je Hero Power wordt: 2 ,mana: Give a beast +2/+2.
Ik kan zomaar zien dat Jade Rogue de Jade Druid gaat overschaduwen. Rogue heeft een aantal hele goeie hard removals gekregen en waar Druid Brann verliest, krijgt Rogue Umbra.Auredium schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:01:
Waar ik bang voor ben is dat face nu dood is (wat ik niet heel erg vind) waardoor midrange en control een ding wordt (wat goed is) Maar control dood is omdat Jade Druid een ding blijft. Simpelweg gezegd; ik vermoed dat de nieuwe meta gewoon jade Druid wordt en early-midrange. Dus dood voor turn 8 of verliezen van Jade-Druid.
Nouja, waar Druid sterk mee staat is de 1 mana druid jade kaart; krijg een Jade golem of stop drie kopietjes van deze kaart in je deck. Door enkel die kaart wint Jade Druid zo ongeveer alle late game gevechten. Het is wel zo dat Jade Druid in de midrange zich moet verdedigen. Als midrange agressiever wordt kunnen er voor Jade Druid problemen komen; de spot removal is redelijk met naturalise en mulch maar Druid heeft bijna geen AOE removal.Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:47:
[...]
Alleen jammer dat de 2e keer die kaart spelen geen voordeel biedt (zoals bij Priest dat wel het geval is). Ik ga 'em zeker wel spelen...zoveel leuker dan 2 face damage.
[...]
Ik kan zomaar zien dat Jade Rogue de Jade Druid gaat overschaduwen. Rogue heeft een aantal hele goeie hard removals gekregen en waar Druid Brann verliest, krijgt Rogue Umbra.
Of control nu dominant gaat worden....we gaan het meemaken. Ik zou het niet erg vinden maar aggro blijft altijd interessant voor ranking puur omdat games korter worden. En hoe meer control-meta, hoe meer ruimte voor aggro.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik snap ook niet hoe ze die kaart hebben kunnen ontwerpen. Een nonstop cyclus van nieuwe kaarten late-game is gewoon geen goed idee.Auredium schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:51:
[...]
Nouja, waar Druid sterk mee staat is de 1 mana druid jade kaart; krijg een Jade golem of stop drie kopietjes van deze kaart in je deck. Door enkel die kaart wint Jade Druid zo ongeveer alle late game gevechten.
[ Voor 12% gewijzigd door nagasy op 03-04-2017 10:07 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik heb de vorige set niet gepre-orderd en er geen spijt van. Ik heb deze set wel gepre-orderd maar de belangrijkste reden is het uitcyclen van oude sets waardoor de nieuwe set extra belangrijk wordt. Geloof dat komende donderdag de set uit komt dus je kunt nadenken tot dan.nagasy schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:07:
Zijn er nog mensen die twijfel voor de pre-order?
Ik volg de card release eigenlijk maar met een half oog.
Zijn er veel interessante kaarten?
Of zal ik met 4K goud genoeg hebben om de meeste uit die packs te halen.
Het is voor mij de eerste keer dat ik €50 veel vind om te besteden aan het spel.
Zal mogelijk te maken hebben met de desinteresse in het spel.
Edit: En misschien de hamvraag. Wanneer is de release van un'goro?
Ik kan het niet 1-2-3 vinden
Juist dat gebrek aan AoE removal kan wel eens het verschil gaan maken. In een Rogue vs Druid jade-race heeft Rogue wel AoE en als Druid late-game een table-wipe hapt, kan het zomaar afgelopen zijn.Auredium schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:51:
Nouja, waar Druid sterk mee staat is de 1 mana druid jade kaart; krijg een Jade golem of stop drie kopietjes van deze kaart in je deck. Door enkel die kaart wint Jade Druid zo ongeveer alle late game gevechten. Het is wel zo dat Jade Druid in de midrange zich moet verdedigen. Als midrange agressiever wordt kunnen er voor Jade Druid problemen komen; de spot removal is redelijk met naturalise en mulch maar Druid heeft bijna geen AOE removal.
Eens...en dan ook nog eens 1-mana. Als die kaart nou nog eens 4-cost was, zou het nog wel te overzien zijn, maar nu late-game met Auctioneer is gewoon GG.Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:05:
Ik snap ook niet hoe ze die kaart hebben kunnen ontwerpen. Een nonstop cyclus van nieuwe kaarten late-game is gewoon geen goed idee.
Hier hetzelfde. Ik ben (wee) begonnen toen Old Gods al live was, dus die pre-order sowieso gemist. De adventures allemaal met gold gedaan maar nu wel de pre-release gedaan. Ik zie een hele hoop leuke mechanics / deck concepts in deze set, veel meer dan Mean Streets. Daarnaast blijft deze set het langst playable in Standard, dus waarschijnlijk 2 jaar bruikbaar.Auredium schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:19:
Ik heb de vorige set niet gepre-orderd en er geen spijt van. Ik heb deze set wel gepre-orderd maar de belangrijkste reden is het uitcyclen van oude sets waardoor de nieuwe set extra belangrijk wordt. Geloof dat komende donderdag de set uit komt dus je kunt nadenken tot dan.
Mulch is een TGT card, die is dus straks ook alleen nog maar in Wild te spelen... En ik vind Naturalize een flink nadeel hebben: bij Mulch krijgt je tegenstander een random minion maar Bij Naturalize trekt ie 2 cards uit z'n deck die gegarandeerd synergy hebben met zijn andere cards en/of board...Auredium schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:51:
[...]
Nouja, waar Druid sterk mee staat is de 1 mana druid jade kaart; krijg een Jade golem of stop drie kopietjes van deze kaart in je deck. Door enkel die kaart wint Jade Druid zo ongeveer alle late game gevechten. Het is wel zo dat Jade Druid in de midrange zich moet verdedigen. Als midrange agressiever wordt kunnen er voor Jade Druid problemen komen; de spot removal is redelijk met naturalise en mulch maar Druid heeft bijna geen AOE removal.
Bij Paladin; Questing adventurer, De 1 mana adapter a creature kaart spelen op questing. Questing krijgt buff plus +1/+1. Dus ik denk zeker dat er potentieel is voor die kaart.Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:00:
Over quest gesproken...Questing Adventurer kan in bepaalde decks ook wel erg goed worden. Fire Fly en Igneous Elemental passen daar wel heel lekker bij en zijn natuurlijk ook erg goed voor Rogue quest. Ze zijn ook wel prima voor Hunter quest, zeker met Terrorscale Stalker op de Igneous Elemental. Questing Adventurer valt sowieso goed binnen Hunter quest...na quest is het helemaal 1-drops till you drop.
[ Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 03-04-2017 13:00 ]
6 april op NA, 7 april op EU. Deze week dus.nagasy schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:07:
Zijn er nog mensen die twijfel voor de pre-order?
Ik volg de card release eigenlijk maar met een half oog.
Zijn er veel interessante kaarten?
Of zal ik met 4K goud genoeg hebben om de meeste uit die packs te halen.
Het is voor mij de eerste keer dat ik €50 veel vind om te besteden aan het spel.
Zal mogelijk te maken hebben met de desinteresse in het spel.
Edit: En misschien de hamvraag. Wanneer is de release van un'goro?
Ik kan het niet 1-2-3 vinden
Hehe. En toch ga ik zeker Priest spelen....teveel decks die straks volledig op hun muil gaan als de Mass Dispel langskomt. Ook een paar leuke kaarten voor Silence-on-self erbij...beetje jammer dat die Hydra epic is.beuker19 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:00:
LOL over Priest gesproken...
Trump gaf alle nieuwe Priest kaarten 1* omdat Priest straks niet gespeeld word![]()
[video]
De 1e wing van de adventures die donderdag uit rotation gaan zou ik zeker nog even kopen.TheProf82 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:09:
Ik twijfel of ik nou nog een wing van Blackrock mountain moet kopen. Zo'n wing heeft best leuke kaarten, en geeft me de mogelijkheid later nog andere wings te kopen. De andere wing/wings heb ik wel.
Als ik dit niet doe, en toch die kaarten ooit wil voor Wild, zal ik veeeel dust nodig hebben ipv 700-2100 gold.
NB: Ik heb nu 54 ungoro pakjes en 1500g, nagenoeg geen dust.
ja he? Lijkt mij ook. Ik denk niet dat 7 pakjes meer zoveel verschil zal maken, die verdien je in 1.5-2 weken terug.Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:13:
[...]
De 1e wing van de adventures die donderdag uit rotation gaan zou ik zeker nog even kopen.
Alle streamers zeiden ook dat STB een slechte kaart was...beuker19 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:00:
LOL over Priest gesproken...
Trump gaf alle nieuwe Priest kaarten 1* omdat Priest straks niet gespeeld word![]()
[video]
Atlas#22744
Jade was toch ook te langzaam en zou nooit wat worden?Kasai schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:10:
Alle streamers zeiden ook dat STB een slechte kaart was...
Op die 7 pakjes zal het niet aankomen, gewoon kopen die eerste wing! Later alles craften zal je een hoop meer moeite kosten ....TheProf82 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:09:
Ik twijfel of ik nou nog een wing van Blackrock mountain moet kopen. Zo'n wing heeft best leuke kaarten, en geeft me de mogelijkheid later nog andere wings te kopen. De andere wing/wings heb ik wel.
Als ik dit niet doe, en toch die kaarten ooit wil voor Wild, zal ik veeeel dust nodig hebben ipv 700-2100 gold.
NB: Ik heb nu 54 ungoro pakjes en 1500g, nagenoeg geen dust.
Sorki#2242
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq