Zeven one-drops is heel veel (mijn hunters zijn meestal wat trager) maar 2 Fire Flies staan al voor 4 one-drops dus met 2x Fiery Bat, 2x Alley Cat en 2x Fire Fly ben je er. In wild kan je spelen met 2x Zombie Chow en/of Thaurissan. Om dat laatste kan je lachen, maar dit is wel een quest die je niet nodig hebt om te winnen dus je hebt tijd om iets te proberen (hier spreekt iemand die in de hoogtijdagen van Freeze Mage met Reno èn 8 dubbele kaarten speelde. Timmy zegt: swag
Wat mij betreft is dit dus een soort hunter combo-lategame (alweer twee leuke aspecten gecombineerd): het heeft potentie voor zowel mid-hunter als control-hunter.
Verder denk ik dat het geen heel domme kaart zal blijken te zijn (à-la Call of the Wild) die iedereen en masse gaat spelen en tot de onvermijdelijke nerf daarmee een soort afgelebberde boterham is. Hij is een tikje alternatief en je moet ervoor werken. I like!
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Die raptors zijn sterker in golven dus je wilt voorkomen dat je om en om raptors en reguliere kaarten trekt. Als de flamestrikes op zijn speel ik de eerste rhino/raptor pas. Misschien kan het ook sneller maar dat moet ik even zien dan.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Vergeet niet dat de Quest in je openingshand zit he, dus met enkel cheap minions en beast buffs/draw effects kan je vrij regelmatig haar al op T5 of 6 neerleggen. Tot die tijd heb je voldoende druk op het board gezet, en dan wordt het hopen op een paar lekker raptor beurten. Dus ik gok aan de hand van mijn slecht werkende glazen bol juist wel op zeer aggressief met een leuke T5-T7 touch. Perfect in het oude Hunter straatje.
Nu nog hopen op een 'all beasts cost 1 less' kaart.
[ Voor 4% gewijzigd door Voutloos op 24-03-2017 21:31 ]
{signature}
RNGstone is anyone's game. Inzetten op een speler is gewoon hetzelfde als een dobbelsteen rollen
Volgens mij levert het in ieder geval wel 1 pakje op.
2016 1 Pack Thijsxelfer schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:11:
[...]
RNGstone is anyone's game. Inzetten op een speler is gewoon hetzelfde als een dobbelsteen rollen.
Volgens mij levert het in ieder geval wel 1 pakje op.
2017 1 Pack Pavel
FeelsBadMan
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik heb hetzelfde hoor. De volgende keer klik ik gewoon een random iemand aan die ik niet ken (hoewel ik ze meestal allemaal niet kenDarthDavy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:27:
[...]
2016 1 Pack Thijs
2017 1 Pack Pavel
FeelsBadMan
Ze hebben allemaal evenveel kans om te winnen.
Ik denk een zelfde een goede synergy met Starving Buzzard? Alleen die survability van Starving Buzzard blijft een probleem. Misschien komt het in de buurt van Gadgetzan Auctioneer en Jade Druid.Tektoon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:19:
Verder denk ik dat het geen heel domme kaart zal blijken te zijn (à-la Call of the Wild) die iedereen en masse gaat spelen en tot de onvermijdelijke nerf daarmee een soort afgelebberde boterham is. Hij is een tikje alternatief en je moet ervoor werken. I like!Tier 2/3 moet te doen zijn.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Mind Vision?Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:44:
Zou leuk zijn als er ook een kaart kwam waarmee je een kaart van de ander kon stelen ipv alleen copy (blind, eenmalig, om het niet OP te maken)
Ah die fiets
[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 25-03-2017 15:33 ]
haha, ik ken de thijs curse maar al te goed dus ik heb maar random gekozen voor LvGe.DarthDavy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:27:
[...]
2016 1 Pack Thijs
2017 1 Pack Pavel
FeelsBadMan
Wat een mazzel
edit: inmiddels ligt LvGe er ook uit in de kwartfinale. 2 pakjes dus....
[ Voor 10% gewijzigd door tupu1302 op 26-03-2017 14:49 ]
Dirty Rat gaat mij eigenlijk al ver genoeg pffff.Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:44:
Zou leuk zijn als er ook een kaart kwam waarmee je een kaart van de ander kon stelen ipv alleen copy (blind, eenmalig, om het niet OP te maken)
Pavel had net ook weer geluk en trok weer de beste minion uit de tegenstander zijn deck en weer gg.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ow, kunnen we toch nog extra pakjes krijgen?beuker19 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:01:
[...]
Dirty Rat gaat mij eigenlijk al ver genoeg pffff.
Pavel had net ook weer geluk en trok weer de beste minion uit de tegenstander zijn deck en weer gg.
Battletag: Iigy#2192
Zeker de loser bracketmosselmossel schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:04:
[...]
Ow, kunnen we toch nog extra pakjes krijgen?
Frozen is ook een ronde verder dus 2 pakjes zijn al zeker
EDIT: een van ons tweeen gaat geen drie pakjes scoren zie ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Tektoon op 25-03-2017 20:49 ]
Tektoon schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:43:
EDIT: een van ons tweeen gaat geen drie pakjes scoren zie ik.
Toch lekker en om eerlijk te zijn verdien je het ook als je Maly/Kun Druid meeneemt.
Inmiddels welTheProf82 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:53:
Dus Pavel ligt er nog niet uit?
Hij verloor de beslissingswedstrijd na dat hij met 2-0 voor stond.
Intussen zit ik met de mid-hunter die ik hier onlangs postte op NA gewoon al weer op rank 9 door alleen wat te questen. Je zou het niet verwachten met zo'n mid-deckje maar de Jade druids gaan er echt heul hard af. Kom maar op met die slechte legs dan craft ik lekker Knuckels.
Ik vind hetgene dat ik heb gezien echt een leuk toernooi. Bijna geen smorc, veel decks die ik zelf erg leuk vind om te spelen. Geen snelle smorc whitewashes.Tektoon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:44:
Vind het wel een waardeloos toernooi zeg. Het slechtste tot nu toe.
Intussen zit ik met de mid-hunter die ik hier onlangs postte op NA gewoon al weer op rank 9 door alleen wat te questen. Je zou het niet verwachten met zo'n mid-deckje maar de Jade druids gaan er echt heul hard af. Kom maar op met die slechte legs dan craft ik lekker Knuckels.
Vond de game tussen DocPwn en Pavel enorm leuk om te zien. Zo hoort eSports Hearthstone eruit te zien!!
En mijn keuze Frozen zit er nog in. Free packs!!
[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 26-03-2017 16:42 ]
Die is wel erg goed ja...weinig reden om 'em niet in je deck te stoppen omdat die late-game ook nog prima is.Tektoon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:37:
Hupsakee, kan mooi in alle Hunter decks! Poisonous Alleycat meta incoming.
[afbeelding]
Angry chicken wordt eindelijk viable!Tektoon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:37:
Hupsakee, kan mooi in alle Hunter decks! Poisonous Alleycat meta incoming.
[afbeelding]
Best lastig zo'n Hunter Deck maken aangezien d'r toch vrij veel 1 drops in moeten, misschien N'Zoth in plaats van Call of the Wild. En 1 Alleycat zou geswapped kunnen worden voor Angry Chicken voor de memes.
[ Voor 9% gewijzigd door Swagger op 27-03-2017 00:36 ]
Het is ook wel makkelijk omdat je Pirate Warrior kunt bannen en de winnaar had ook nog eens aggro Shaman in de lijst de lucky bastaard.Astie schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:41:
[...]
Ik vind hetgene dat ik heb gezien echt een leuk toernooi. Bijna geen smorc, veel decks die ik zelf erg leuk vind om te spelen. Geen snelle smorc whitewashes.
Vond de game tussen DocPwn en Pavel enorm leuk om te zien. Zo hoort eSports Hearthstone eruit te zien!!
En mijn keuze Frozen zit er nog in. Free packs!!
De andere finalist, Frozen had geen enkel smorc deck in zijn lineup. Hij had Freeze Mage en Maly Druid is zijn lineup, dan ben je voor mij een held!beuker19 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 00:49:
[...]
Het is ook wel makkelijk omdat je Pirate Warrior kunt bannen en de winnaar had ook nog eens aggro Shaman in de lijst de lucky bastaard.
Als je veel 1-drops in je deck wil gooien dan zou ik er ook wat meer carddraw in doen.Swagger schreef op maandag 27 maart 2017 @ 00:32:
http://www.hearthpwn.com/decks/754079-hunter-quest-deck
Best lastig zo'n Hunter Deck maken aangezien d'r toch vrij veel 1 drops in moeten, misschien N'Zoth in plaats van Call of the Wild. En 1 Alleycat zou geswapped kunnen worden voor Angry Chicken voor de memes.
Edit: En verbouw je deck maar weer:
[ Voor 19% gewijzigd door Astie op 27-03-2017 07:59 ]
Iemand hier had Fr0zen vernoemd als zijn favoriet dus die maar gekozen, bedankt
Sorki#2242
Eens.Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 07:41:
[...]
De andere finalist, Frozen had geen enkel smorc deck in zijn lineup. Hij had Freeze Mage en Maly Druid is zijn lineup, dan ben je voor mij een held!![]()
Ik heb ook op hem gestemd omdat hij in Amerikaanse HCT al Priest had meegenomen toen het geen top tier was.
Wel is het zo dat alle decks op Pirate Warrior en Jade Druid na een flinke tik krijgen de komende rotatie en dat was ook in de toernooien nodig want Renolock, Miracle Rogue en Dragon Priest heb ik nu ook vaak genoeg gezien.
[ Voor 32% gewijzigd door beuker19 op 27-03-2017 09:10 ]
Ok, die quest wordt zo wel te doen...nice! Tundra Rhino wordt wel erg MVP.Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 07:44:
[...]
Als je veel 1-drops in je deck wil gooien dan zou ik er ook wat meer carddraw in doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Board clear samen met Whirlwind
* Nitai plays Limp Bizkit tune
Gewoon Fire Fly er uit, en dan meer leunen op die 5 drop, draw 2 1-cost minions. Dat wordt een must keep. Dan heb je 10 (inclusief Battlecries) 1-cost minions.Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 07:44:
[...]
Als je veel 1-drops in je deck wil gooien dan zou ik er ook wat meer carddraw in doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdere verandering zouden kunnen zijn Starving Buzzard/Cult Master voor Infested Wolf. Of er moet betere card draw uitkomen voor Hunters.
Ik zie in ieder geval redelijk wat decks die het proberen waard zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Swagger op 27-03-2017 13:14 ]
gewoon een 3 Mana draw 3 kaarten als je een lege hand hebt of zo.
Bash;Revenge;Justicar Trueheart;Sylvanas;Rag ...
Buiten de laatste 2 om toch wel cruciale kaarten om nog een kans van slagen te hebben.
Ik hoop dat ze CW weer wat nieuw leven gaan inblazen met goede kaarten ... ik vrees echter het ergste.
http://www.hearthpwn.com/decks/754451-ungoro-control-warriorDhrax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:08:
Hoe komt het straks met Control Warrior na de rotatie/update ?
Bash;Revenge;Justicar Trueheart;Sylvanas;Rag ...
Buiten de laatste 2 om toch wel cruciale kaarten om nog een kans van slagen te hebben.
Ik hoop dat ze CW weer wat nieuw leven gaan inblazen met goede kaarten ... ik vrees echter het ergste.
Misschien zo iets, er zijn op dit moment in ieder geval weinig Warrior kaarten uitgebracht. Dus er komt vast wel iets in de plaats. Misschien dat Mortal Strike er ook in past.
Het is even afwachten nog. Met een paar tweaks is dat op zich nog wel een leuk deck.Swagger schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:15:
[...]
http://www.hearthpwn.com/decks/754451-ungoro-control-warrior
Misschien zo iets, er zijn op dit moment in ieder geval weinig Warrior kaarten uitgebracht. Dus er komt vast wel iets in de plaats. Misschien dat Mortal Strike er ook in past.
Eindelijk heeft CW een boardclear die niet 80% RNG is (Brawl).
Inderdaad, en er zijn nu ook kaarten zoals Elise the Trailblazer voor wat late-game value. Of heel misschien zelfs Explore Un'Goro als je 100% zeker bent dat je de beurt erna Deathwing gaat spelen.Dhrax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:18:
[...]
Het is even afwachten nog. Met een paar tweaks is dat op zich nog wel een leuk deck.
eens jammer dat death's bite er niet meer in zitxelfer schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:43:
[...]
Eindelijk heeft CW een boardclear die niet 80% RNG is (Brawl).
Atlas#22744
revenge is icm deze kaart minder goed dan whirlwind die kunnen nl in een beurtKasai schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:52:
En revenge gaat er uit, maar Ravaging Ghoul + deze kaart is erg nice
Afijn die gaat naar Wild
Atlas#22744
Als ik de kaart op zichzelf bekijk vind ik het een waardeloze kaart. Veel te langzaam. Moet icm een combo. Door de 9 mana kan dat alleen een Whirlwind zijn of een combo met Emporer. Next!
Revenge is wel een grote life saver voor mij geweest, zeker met de Aggro meta van nu.Kasai schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:04:
Is ook zo, maar je moet de 'combo' in hand hebben, revenge heeft nog extra activator als je low on health bent.
Afijn die gaat naar WildIk persoonlijk zou het lekker bij Ravaging Ghoul houden.
Vooral de 3 damage bij 12 health of minder is erg lekker. Ben benieuwd waar ze nog mee gaan komen.

http://www.hearthstonetop...starting-march-29th-2017/
Dit is ook wel het beste moment aangezien er veel kaarten uit roteren er in MSoG veel kaarten goed zijn in decks die niet meer speelbaar zijn.TheProf82 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:58:
Ik heb net toch maar de ungoro aanbieding gekocht. Het is best veel geld, maar het lijkt me leuk wat meer middelen te hebben om eens een deck te kunnen craften. Nu loop ik al tijden achter de feiten aan met mijn kaarten, als nieuwe speler.
Ik zou nog wel proberen om zsm. Kazazan ook te krijgen en dan kan voor de rest alles craften.
Wees wel heel zuinig op je dust vooral in het begin wat het zal zonde zijn om direct kaarten te craften die later toch veel minder goed blijken te zijn zoals Don Han Cho en Wrathion.
Ik heb goed geleerd van mijn fouten ;-). Ik disenchant nu geen kaarten tenzij ze echt compleet nutteloos zijn en spaar dust/gold.
Craft alleen decks die bij jouw style passen. Ik zie vaak aggro decks voorbij komen die enorm goed presteren. Als ik er dust voor nodig zou hebben (dat heb ik niet want zit dicht tegen volledige collectie aan) dan zou ik het alsnog niet craften omdat aggro totaal niet bij mijn style past en ik het ook niet leuk vind om te spelen.TheProf82 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:44:
Karazhan heb ik volledig gekocht. Ik ga zeker voorzichtig zijn en alleen decks craften als deze echt goed zijn, en niet als iemand op 1 dag er 10 wins op rij mee haalt en pretendeert dat het een rank 1 deck is.
Ik heb goed geleerd van mijn fouten ;-). Ik disenchant nu geen kaarten tenzij ze echt compleet nutteloos zijn en spaar dust/gold.
Hunter heeft er weer een kaart bij:
Goede kaart voor zowel constructed als arena. Alleen vraag ik me af of deze de cut gaat halen gezien alle Hunter kaarten die er uit zijn gekomen!
[ Voor 15% gewijzigd door Astie op 27-03-2017 18:30 ]
Gezien de Small Raptor maar ook 'staple' kaarten als de Highmane...ja, ik zie 'em er wel in komen. Duidelijk een kaart die niet kon met Sylvanas in Standard.Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:26:
Goede kaart voor zowel constructed als arena. Alleen vraag ik me af of deze de cut gaat halen gezien alle Hunter kaarten die er uit zijn gekomen!
Beetje risico op face met die kaart, dat wel. Smorc kaarten als de Kindly Grandmother geven wel een nare curve.
Voor midrange en de quest kan het wel eens leuk worden op een Spawn of N'Zoth en ook Faceless Summoner vaart er wel bij. En het is gewoon wachten op een trololol combo met Moat Lurker.
[ Voor 26% gewijzigd door Zarhrezz op 27-03-2017 20:52 ]
Van Hearthpwn:Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:26:
[...]
Hunter heeft er weer een kaart bij:
[afbeelding]
Met die kaart ga je in ieder geval geen 1 drops meer pakken op turn 10Astie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:39:
Blizzard heeft vannacht de grootste troll kaart voor een heerlijk troll deck laten zien.
[afbeelding]
Om 1 of andere reden dacht ik dat ie 7 mana wasAstie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:10:
[...]
Als ik de kaart op zichzelf bekijk vind ik het een waardeloze kaart. Veel te langzaam. Moet icm een combo. Door de 9 mana kan dat alleen een Whirlwind zijn of een combo met Emporer. Next!
Grappige kaartAstie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:39:
Blizzard heeft vannacht de grootste troll kaart voor een heerlijk troll deck laten zien.
[afbeelding]
Atlas#22744
op zich voor astral druid natuurlijk niet verkeerd.Astie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:39:
[afbeelding]
Zoals ik al zeg, troll decksrg-mohwa schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:31:
[...]
op zich voor astral druid natuurlijk niet verkeerd.
Werkt nog altijd. Kostte mij 10 minuten (inclusief download tijd) en kreeg er 3 pakjes uit. Het idee is dat je met een samsung S6/S7 3 classic pakjes krijgt. Met een emulator is dat natuurlijk makkelijk na te bootsen ;-).
Tip: Als je een potje speelt (casual kan ook) en meteen concede, krijg je nogmaals een gratis pakje. Je kan het per region krijgen; ik was per ongeluk op USA ingelogd en kreeg met EU daarna nogmaals de 3 (dus eigenlijk 4) pakjes.
Ik denk dat deze kaart beter is dan dat men denkt zeker voor combo decks of met een bepaalde win conditie zoals N'Zoth/C'thun of om de Doomsayers uit je deck te halen.Astie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:39:
[afbeelding]
Ook in Arena is het geen slecht pick later in de game.
Is hij goed genoeg in zulke decks ?? ik weet het niet.
[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 28-03-2017 12:00 ]
Dit kan al heel lang maar wel een goede tip voor nieuwe spelers!TheProf82 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:56:
YouTube: How to get Free Packs with Samsung Android Emulator
Werkt nog altijd. Kostte mij 10 minuten (inclusief download tijd) en kreeg er 3 pakjes uit. Het idee is dat je met een samsung S6/S7 3 classic pakjes krijgt. Met een emulator is dat natuurlijk makkelijk na te bootsen ;-).
Tip: Als je een potje speelt (casual kan ook) en meteen concede, krijg je nogmaals een gratis pakje. Je kan het per region krijgen; ik was per ongeluk op USA ingelogd en kreeg met EU daarna nogmaals de 3 (dus eigenlijk 4) pakjes.
Eindelijk een goeie verdediging tegen Weasel TunnelerAstie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:39:
[afbeelding]
En natuurlijk hopen op z'n broertje die alle 1-cost in je opponent's deck destroyed...ergens moet toch een counter tegen Jade Druid vandaan komen
Verder inderdaad wel een interessante kaart voor het uitdunnen van je deck. Ideetje: Hunter Raptor deck met quest, deck vol met 1-cost drops, Hemet en Tundra Rhino. Quest halen en dus de Queen in hand. Dan drop je Hemet voor een zo goed als leeg deck (potentieel alleen nog maar Tundra Rhino over). Turn 7 gooi je dan Queen, voor een deck dat vrijwel uitsluitend uit Raptors bestaat en als het goed is heb je Tundra Rhino in-hand. Vanaf dat moment zou het wel eens heel hard kunnen gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 28-03-2017 20:00 ]
het is wel friendly heTektoon schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:17:
Wat is up met beasts in Warlock? Die Pterrordax is wel kakstrak zeg. Geen condities of niks: gewoon gratis kill op, bijvoorbeeld, zo'n Galvadon, en ook nog dubbel adapten.

Misschien dat Jade + Elemental value iets te gierig is, en dat het deck meer gebaat is bij card draw. Devolve strikt voor die 5 mana quest rewards (en tegen aggro om een board vol wisps te maken). Misschien een Tol'vir Stoneshaper swappen voor Tar Creeper als de meta heel aggro is.
En natuurlijk hopen op de turn 4 elemental (Fire Fly of Tar Creeper, misschien dat er gewoon 2 in moeten) in turn 5 Servant of Kalimos, turn 6 Fire Elemental, turn 7 Blazecaller en turn 8 Kalimos, Primal Lord.
Wat je zegt is waar maar Jades hebben ook erg zwakke plekken. Aggro is lastig, Tempo is lastig, Combo is lastig. Ze doen niets aan Jade decks omdat de winrates niet erg hoog liggen. Waarschijnlijk zullen Jade decks na de volgende expansion wel wat sterker worden maar ook Elemental decks zullen Control decks wegvegen.Tomski1986 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:18:
Zolang er geen echte Jade counter uitkomt, zullen Jades nog steeds belachelijk sterk zijn en elk control deck wegvegen.
Op dit moment is Jade Druid niet het probleem maar Pirate Warrior. Zonder Pirate Warrior zijn veel meer decks viable.
Klopt, maar aggro heeft (buiten PW) wel een sterke klap gekregen denk ik.Astie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:53:
[...]
Wat je zegt is waar maar Jades hebben ook erg zwakke plekken. Aggro is lastig, Tempo is lastig, Combo is lastig. Ze doen niets aan Jade decks omdat de winrates niet erg hoog liggen. Waarschijnlijk zullen Jade decks na de volgende expansion wel wat sterker worden maar ook Elemental decks zullen Control decks wegvegen.
Op dit moment is Jade Druid niet het probleem maar Pirate Warrior. Zonder Pirate Warrior zijn veel meer decks viable.
Die blazecaller is wel ziek. Fire elemental on roids voor iedereen.
Atlas#22744
Die Galvadon zelf is wel mooi, maar 1 minion die je 5 keer bufft gaat geheid een sheep/silence over zich heen krijgen
[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-03-2017 07:48 ]
{signature}
Oh ik wist niet dat dat één van de keuze mogelijkheden wasVoutloos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:02:
Iemand moet 5 keer kiezen uit random 3 van 10 uitrekenen, maar mijn intuitie zegt dat je dan in meeste gevallen wel cannot-be-targeted kan adapten. 😊
Stormwind knight (2/5 charge voor 4 mana)+4x3att+windfury+Blessing of might = 34 charge damage op T10:DPiet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Oh ik wist niet dat dat één van de keuze mogelijkheden wassamen met Brann in Wild maakt hem dan helemaal leuk; 8x damage, 1x windfury 1x untargetable
Deze kan je zelfs stealth geven indien nodig, met 5 health gaat hij vrijwel nergens aan dood.
[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 29-03-2017 08:28 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Gisteren toch de pre-order maar geplaatst. Er is genoeg voorbij gekomen dat ik wel zie zitten; raptor Hunter, elemental Mage of Priest, wellicht zelfs de Rogue quest. Mean Streets heeft een paar aardige kaarten, maar weinig bruikbaars aan nieuwe mechanics (Jade Druid als uitzondering). Dat lijkt met deze set anders te worden.
Pre-order doe je nooit eerder dan op de dag voor het release natuurlijk.Zarhrezz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:59:
Hoe meer er gerevealed wordt, hoe meer ik geneigd ben Priest met Mass Dispel te gaan spelen
Gisteren toch de pre-order maar geplaatst. Er is genoeg voorbij gekomen dat ik wel zie zitten; raptor Hunter, elemental Mage of Priest, wellicht zelfs de Rogue quest. Mean Streets heeft een paar aardige kaarten, maar weinig bruikbaars aan nieuwe mechanics (Jade Druid als uitzondering). Dat lijkt met deze set anders te worden.
Die Blazecaller is echt OP zeg. Het is te vergelijken met Blackwing Corrupter maar dan zelf ook een elemental en 56 damage battlecry! Corruptor wordt in alle dragon decks gespeeld en deze Blazecaller zullen we 2 jaar lang zeker dagelijks tegenkomen.
edit: Wat mij ook opvalt is dat er al wat Beast class minions bij Paladin zijn onthuld. Misshien straks nog wat support kaarten voor een Beast Paladin? Ik vraag me ook af of je Galvadon ook via Tomb Spider te "discoveren" valt
[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 29-03-2017 09:35 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Volgens mij hebben ze een tijdje terug laten weten dat de quests en quest rewards niet via andere mechanics (discover/burgle/etc) te verkrijgen zijn.Mofkees schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:23:
[...]
Ik vraag me ook af of je Galvadon ook via Tomb Spider te "discoveren" valtzou wel grappig zijn in Wild.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Als je zeker weet dat je de dag voor release kun inloggen / orderen is dat wellicht handig...anders nietMofkees schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:23:
Pre-order doe je nooit eerder dan op de dag voor het release natuurlijk.
Ja same, jammer dat mass dispel niet voor jades werktZarhrezz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:59:
Hoe meer er gerevealed wordt, hoe meer ik geneigd ben Priest met Mass Dispel te gaan spelen
Ik ga denk ik ook toch maar de preorder plaatsen, zoveel leuke nieuwe dingen...
Atlas#22744
Ik ben geen expert in kansberekening maar ik kan een poging wagen. Een discover zonder Cannot Be Targeted keuze is 9:10 x 8:9 x 7:8 = 70%. Vijf keer zonder die keuze is dan 0.7^5 = 17%.Voutloos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:02:
Iemand moet 5 keer kiezen uit random 3 van 10 uitrekenen, maar mijn intuitie zegt dat je dan in meeste gevallen wel cannot-be-targeted kan adapten. 😊
USA: HotMEOWTH, dog, Amnesiac, Firebat
Rusland; Pavel, SilverName, INER, ShtanUdachi
Zweden: Powder, Forsen, Orange, Ostkaka
Oekraïne: DrHippi, Kolento, Neirea, NickChipper
Nederland doet het ook niet slecht met Tyler, Theo, Thijsnl en Mitsuhide.
Je zou een Secret Hunter of Reno/N'Zoth Hunter deck kunnen pakken, vooral die laatste doet het best wel OK. Niet tier 1/2 maar voldoende om af en toe in casual mode een quest te kunnen voltooien. Decks zijn wel te vinden op Heartpwn...Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:
Ik wil mijn hunter quest doen. Nou ben ik niet zo fan van die class dus heb ik een wild face hunter gemaakt met een netdeck om er maar zsm van af te zijn, maar ik verlies echt achter elkaar, nonstop. Het is een deck waarbij je bijna niets 'fout' kan doen, maar het lijkt ook niks meer waard te zijn
Maar wellicht kan je vanavond als Hunter de Tavern Brawl doen, die wins tellen ook mee voor je quest...
Best een goede kaart voor de Shaman quest lijkt me.
Rank 10 met deze hunter is prima te doen. Turn 5/6/7 tiger neerploppen en afmaken. En probeer je buffs op die kodo's te krijgen.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:
Ik wil mijn hunter quest doen. Nou ben ik niet zo fan van die class dus heb ik een wild face hunter gemaakt met een netdeck om er maar zsm van af te zijn, maar ik verlies echt achter elkaar, nonstop. Het is een deck waarbij je bijna niets 'fout' kan doen, maar het lijkt ook niks meer waard te zijn
FTFYruurd v. schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:31:
Net door ThijsNL gepresenteerd:
[afbeelding]
Best een goede kaart voor de Shaman Rogue quest lijkt me.
Turn 7, wat is dat?Tektoon schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:31:
[...]
Rank 10 met deze hunter is prima te doen. Turn 5/6/7 tiger neerploppen en afmaken. En probeer je buffs op die kodo's te krijgen.
Kindje gekregen. Gaat allemaal goed, maar HS is dan niet zo belangrijk.
Battletag: Iigy#2192
Gefeliciteerd! En HS is nooit belangrijkmosselmossel schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:45:
Even een tijdje niet spelen.
Kindje gekregen. Gaat allemaal goed, maar HS is dan niet zo belangrijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.