Uhm...waarom wordt je daar zo blij van? Ik zou zeggen dat die te langzaam is en te weinig oplevert...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Dit is echt alles wat ik wilde uit deze expansion en helemaal van de hunter quest. Hij is goed speelbaar + een mooie thematische velociraptor-swarm. Het grote probleem van hunters is carddraw en deze quest duikt daar midden in.

Zeven one-drops is heel veel (mijn hunters zijn meestal wat trager) maar 2 Fire Flies staan al voor 4 one-drops dus met 2x Fiery Bat, 2x Alley Cat en 2x Fire Fly ben je er. In wild kan je spelen met 2x Zombie Chow en/of Thaurissan. Om dat laatste kan je lachen, maar dit is wel een quest die je niet nodig hebt om te winnen dus je hebt tijd om iets te proberen (hier spreekt iemand die in de hoogtijdagen van Freeze Mage met Reno èn 8 dubbele kaarten speelde. Timmy zegt: swag B-) ).
Wat mij betreft is dit dus een soort hunter combo-lategame (alweer twee leuke aspecten gecombineerd): het heeft potentie voor zowel mid-hunter als control-hunter.

Verder denk ik dat het geen heel domme kaart zal blijken te zijn (à-la Call of the Wild) die iedereen en masse gaat spelen en tot de onvermijdelijke nerf daarmee een soort afgelebberde boterham is. Hij is een tikje alternatief en je moet ervoor werken. I like! :) Tier 2/3 moet te doen zijn.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Ik hoop dat je gelijk krigt...ik vind Hunter een van de leukste classes (op het moment speel ik het liefst m'n Reno Hunter) maar ik heb m'n twijfels. De Queen drop op turn 6 is niet verkeerd (eerder lukt niet gezien de 7x1 + 1 mana benodigd) maar rond die tijd zal je tegenstander voldoende removal hebben. Daarbij heb je dan tot die tijd niets dan 1-drops gespeeld...daar zou het gemiddelde deck geen probleem mee mogen hebben. Vanaf dat moment heb je 15 1 mana 3/2's met draw in je deck, maar ik vrees dat dat je niet meer gaat redden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
Oh, ik zou die Queen pas veel later spelen. Voor mij is Carnassa meer een soort N'Zoth. Je speelt je deck, trekt je deathrattles, en ook al heb je 'm al in hand: je speelt N'Zoth pas als afsluiter.

Die raptors zijn sterker in golven dus je wilt voorkomen dat je om en om raptors en reguliere kaarten trekt. Als de flamestrikes op zijn speel ik de eerste rhino/raptor pas. Misschien kan het ook sneller maar dat moet ik even zien dan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het kan met meerdere speelstijlen, maar je hebt niets aan die Quest als je 7e kleine minion onderaan je stapel zit. En dan moet de meta ook wel heel traag zijn.
Vergeet niet dat de Quest in je openingshand zit he, dus met enkel cheap minions en beast buffs/draw effects kan je vrij regelmatig haar al op T5 of 6 neerleggen. Tot die tijd heb je voldoende druk op het board gezet, en dan wordt het hopen op een paar lekker raptor beurten. Dus ik gok aan de hand van mijn slecht werkende glazen bol juist wel op zeer aggressief met een leuke T5-T7 touch. Perfect in het oude Hunter straatje. :)

Nu nog hopen op een 'all beasts cost 1 less' kaart. :X 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Voutloos op 24-03-2017 21:31 ]

{signature}

DarthDavy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:17:
Betting on Pavel was indeed a bad idea :(
RNGstone is anyone's game. Inzetten op een speler is gewoon hetzelfde als een dobbelsteen rollen :).

Volgens mij levert het in ieder geval wel 1 pakje op.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
xelfer schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:11:
[...]

RNGstone is anyone's game. Inzetten op een speler is gewoon hetzelfde als een dobbelsteen rollen :).

Volgens mij levert het in ieder geval wel 1 pakje op.
2016 1 Pack Thijs
2017 1 Pack Pavel

FeelsBadMan

:+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

DarthDavy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:27:
[...]

2016 1 Pack Thijs
2017 1 Pack Pavel

FeelsBadMan

Ik heb hetzelfde hoor. De volgende keer klik ik gewoon een random iemand aan die ik niet ken (hoewel ik ze meestal allemaal niet ken :D).

Ze hebben allemaal evenveel kans om te winnen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:19:
Verder denk ik dat het geen heel domme kaart zal blijken te zijn (à-la Call of the Wild) die iedereen en masse gaat spelen en tot de onvermijdelijke nerf daarmee een soort afgelebberde boterham is. Hij is een tikje alternatief en je moet ervoor werken. I like! :) Tier 2/3 moet te doen zijn.
Ik denk een zelfde een goede synergy met Starving Buzzard? Alleen die survability van Starving Buzzard blijft een probleem. Misschien komt het in de buurt van Gadgetzan Auctioneer en Jade Druid.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 10:03
Zou leuk zijn als er ook een kaart kwam waarmee je een kaart van de ander kon stelen ipv alleen copy (blind, eenmalig, om het niet OP te maken)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:44:
Zou leuk zijn als er ook een kaart kwam waarmee je een kaart van de ander kon stelen ipv alleen copy (blind, eenmalig, om het niet OP te maken)
Mind Vision?
Ah die fiets :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 25-03-2017 15:33 ]

• Voutloos
  • Niet online
Je zou wel bij Brein kunnen gaan werken, stelen is niet hetzelfde als kopieren. ;)

{signature}

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01-2025
DarthDavy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:27:
[...]

2016 1 Pack Thijs
2017 1 Pack Pavel

FeelsBadMan

haha, ik ken de thijs curse maar al te goed dus ik heb maar random gekozen voor LvGe.

Wat een mazzel :D Ach ja you win en you lose in RNG-stone.

edit: inmiddels ligt LvGe er ook uit in de kwartfinale. 2 pakjes dus....

[ Voor 10% gewijzigd door tupu1302 op 26-03-2017 14:49 ]

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:44:
Dirty Rat gaat mij eigenlijk al ver genoeg pffff.

Pavel had net ook weer geluk en trok weer de beste minion uit de tegenstander zijn deck en weer gg.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
beuker19 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:01:
[...]

Dirty Rat gaat mij eigenlijk al ver genoeg pffff.

Pavel had net ook weer geluk en trok weer de beste minion uit de tegenstander zijn deck en weer gg.
Ow, kunnen we toch nog extra pakjes krijgen?

Battletag: Iigy#2192

mosselmossel schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:04:
[...]

Ow, kunnen we toch nog extra pakjes krijgen?
Zeker de loser bracket :o

Frozen is ook een ronde verder dus 2 pakjes zijn al zeker 8)

• Tektoon
Ik ben ook blij met mijn twee pakjes. Pavel's geluk ging een keertje op zijn natuurlijk. >:)

EDIT: een van ons tweeen gaat geen drie pakjes scoren zie ik. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Tektoon op 25-03-2017 20:49 ]

Tektoon schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:43:

EDIT: een van ons tweeen gaat geen drie pakjes scoren zie ik. :P
*O* *O* *O*

Toch lekker en om eerlijk te zijn verdien je het ook als je Maly/Kun Druid meeneemt.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Dus Pavel ligt er nog niet uit?
TheProf82 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:53:
Dus Pavel ligt er nog niet uit?
Inmiddels wel :)
Hij verloor de beslissingswedstrijd na dat hij met 2-0 voor stond.

• TheProf82
Dag pakjes! Achja.

• Tektoon
Vind het wel een waardeloos toernooi zeg. Het slechtste tot nu toe.

Intussen zit ik met de mid-hunter die ik hier onlangs postte op NA gewoon al weer op rank 9 door alleen wat te questen. Je zou het niet verwachten met zo'n mid-deckje maar de Jade druids gaan er echt heul hard af. Kom maar op met die slechte legs dan craft ik lekker Knuckels. :Y

Tektoon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:44:
Vind het wel een waardeloos toernooi zeg. Het slechtste tot nu toe.

Intussen zit ik met de mid-hunter die ik hier onlangs postte op NA gewoon al weer op rank 9 door alleen wat te questen. Je zou het niet verwachten met zo'n mid-deckje maar de Jade druids gaan er echt heul hard af. Kom maar op met die slechte legs dan craft ik lekker Knuckels. :Y
Ik vind hetgene dat ik heb gezien echt een leuk toernooi. Bijna geen smorc, veel decks die ik zelf erg leuk vind om te spelen. Geen snelle smorc whitewashes.
Vond de game tussen DocPwn en Pavel enorm leuk om te zien. Zo hoort eSports Hearthstone eruit te zien!!

En mijn keuze Frozen zit er nog in. Free packs!!

[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 26-03-2017 16:42 ]

• Tektoon
Hupsakee, kan mooi in alle Hunter decks! Poisonous Alleycat meta incoming.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5G0pcUQm.png

Tektoon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:37:
[afbeelding]
Die is wel erg goed ja...weinig reden om 'em niet in je deck te stoppen omdat die late-game ook nog prima is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• ruurd v.
  • Laatst online: 21-01 15:21
Tektoon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:37:
[afbeelding]
Angry chicken wordt eindelijk viable! :+

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
http://www.hearthpwn.com/decks/754079-hunter-quest-deck

Best lastig zo'n Hunter Deck maken aangezien d'r toch vrij veel 1 drops in moeten, misschien N'Zoth in plaats van Call of the Wild. En 1 Alleycat zou geswapped kunnen worden voor Angry Chicken voor de memes.

[ Voor 9% gewijzigd door Swagger op 27-03-2017 00:36 ]

Astie schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:41:
[...]

Ik vind hetgene dat ik heb gezien echt een leuk toernooi. Bijna geen smorc, veel decks die ik zelf erg leuk vind om te spelen. Geen snelle smorc whitewashes.
Vond de game tussen DocPwn en Pavel enorm leuk om te zien. Zo hoort eSports Hearthstone eruit te zien!!

En mijn keuze Frozen zit er nog in. Free packs!!
Het is ook wel makkelijk omdat je Pirate Warrior kunt bannen en de winnaar had ook nog eens aggro Shaman in de lijst de lucky bastaard.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Oh shit boys!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wml6iI9.jpg

Atlas#22744

beuker19 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 00:49:
[...]

Het is ook wel makkelijk omdat je Pirate Warrior kunt bannen en de winnaar had ook nog eens aggro Shaman in de lijst de lucky bastaard.
De andere finalist, Frozen had geen enkel smorc deck in zijn lineup. Hij had Freeze Mage en Maly Druid is zijn lineup, dan ben je voor mij een held! :9 :9
Swagger schreef op maandag 27 maart 2017 @ 00:32:
http://www.hearthpwn.com/decks/754079-hunter-quest-deck

Best lastig zo'n Hunter Deck maken aangezien d'r toch vrij veel 1 drops in moeten, misschien N'Zoth in plaats van Call of the Wild. En 1 Alleycat zou geswapped kunnen worden voor Angry Chicken voor de memes.
Als je veel 1-drops in je deck wil gooien dan zou ik er ook wat meer carddraw in doen.

Edit: En verbouw je deck maar weer:

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/318/506/636261707137296972.png
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/318/507/636261709879803078.png

[ Voor 19% gewijzigd door Astie op 27-03-2017 07:59 ]

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

Na mijn thijs vote vorig jaar, dit jaar vriendelijk gepast voor favoriet pavel.
Iemand hier had Fr0zen vernoemd als zijn favoriet dus die maar gekozen, bedankt ;)

Sorki#2242

Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 07:41:
[...]

De andere finalist, Frozen had geen enkel smorc deck in zijn lineup. Hij had Freeze Mage en Maly Druid is zijn lineup, dan ben je voor mij een held! :9 :9
Eens.
Ik heb ook op hem gestemd omdat hij in Amerikaanse HCT al Priest had meegenomen toen het geen top tier was.

Wel is het zo dat alle decks op Pirate Warrior en Jade Druid na een flinke tik krijgen de komende rotatie en dat was ook in de toernooien nodig want Renolock, Miracle Rogue en Dragon Priest heb ik nu ook vaak genoeg gezien.

[ Voor 32% gewijzigd door beuker19 op 27-03-2017 09:10 ]

Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 07:44:
[...]

Als je veel 1-drops in je deck wil gooien dan zou ik er ook wat meer carddraw in doen.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, die quest wordt zo wel te doen...nice! Tundra Rhino wordt wel erg MVP.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Board clear samen met Whirlwind 8)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

* Nitai plays Limp Bizkit tune :+

• Swagger
Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 07:44:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon Fire Fly er uit, en dan meer leunen op die 5 drop, draw 2 1-cost minions. Dat wordt een must keep. Dan heb je 10 (inclusief Battlecries) 1-cost minions.

Verdere verandering zouden kunnen zijn Starving Buzzard/Cult Master voor Infested Wolf. Of er moet betere card draw uitkomen voor Hunters.

Ik zie in ieder geval redelijk wat decks die het proberen waard zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Swagger op 27-03-2017 13:14 ]

Hunter heeft gewoon card draw nodig anders blijf je altijd maar met een lege hand zitten en afhankelijk zijn van goede top decks en met de huidig quest wil je dat gewoon niet.

gewoon een 3 Mana draw 3 kaarten als je een lege hand hebt of zo.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:14
Ja, die zullen de smorc decks leuk vinden.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 16:22

Dhrax

Prog Lord

Hoe komt het straks met Control Warrior na de rotatie/update ?

Bash;Revenge;Justicar Trueheart;Sylvanas;Rag ...

Buiten de laatste 2 om toch wel cruciale kaarten om nog een kans van slagen te hebben.

Ik hoop dat ze CW weer wat nieuw leven gaan inblazen met goede kaarten ... ik vrees echter het ergste.

• Swagger
Dhrax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:08:
Hoe komt het straks met Control Warrior na de rotatie/update ?

Bash;Revenge;Justicar Trueheart;Sylvanas;Rag ...

Buiten de laatste 2 om toch wel cruciale kaarten om nog een kans van slagen te hebben.

Ik hoop dat ze CW weer wat nieuw leven gaan inblazen met goede kaarten ... ik vrees echter het ergste.
http://www.hearthpwn.com/decks/754451-ungoro-control-warrior

Misschien zo iets, er zijn op dit moment in ieder geval weinig Warrior kaarten uitgebracht. Dus er komt vast wel iets in de plaats. Misschien dat Mortal Strike er ook in past.

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Swagger schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:15:
[...]

http://www.hearthpwn.com/decks/754451-ungoro-control-warrior

Misschien zo iets, er zijn op dit moment in ieder geval weinig Warrior kaarten uitgebracht. Dus er komt vast wel iets in de plaats. Misschien dat Mortal Strike er ook in past.
Het is even afwachten nog. Met een paar tweaks is dat op zich nog wel een leuk deck.

• Swagger
Dhrax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Het is even afwachten nog. Met een paar tweaks is dat op zich nog wel een leuk deck.
Inderdaad, en er zijn nu ook kaarten zoals Elise the Trailblazer voor wat late-game value. Of heel misschien zelfs Explore Un'Goro als je 100% zeker bent dat je de beurt erna Deathwing gaat spelen.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:29
xelfer schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:43:
[...]

Eindelijk heeft CW een boardclear die niet 80% RNG is (Brawl). _/-\o_
eens jammer dat death's bite er niet meer in zit :( :(

• Kasai

Kasai

Legendary

En revenge gaat er uit, maar Ravaging Ghoul + deze kaart is erg nice :)

Atlas#22744

• Wognummer
Kasai schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:52:
En revenge gaat er uit, maar Ravaging Ghoul + deze kaart is erg nice :)
revenge is icm deze kaart minder goed dan whirlwind die kunnen nl in een beurt :)

• Kasai

Kasai

Legendary

Is ook zo, maar je moet de 'combo' in hand hebben, revenge heeft nog extra activator als je low on health bent.

Afijn die gaat naar Wild :) Ik persoonlijk zou het lekker bij Ravaging Ghoul houden.

Atlas#22744

Als ik de kaart op zichzelf bekijk vind ik het een waardeloze kaart. Veel te langzaam. Moet icm een combo. Door de 9 mana kan dat alleen een Whirlwind zijn of een combo met Emporer. Next!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Kasai schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:04:
Is ook zo, maar je moet de 'combo' in hand hebben, revenge heeft nog extra activator als je low on health bent.

Afijn die gaat naar Wild :) Ik persoonlijk zou het lekker bij Ravaging Ghoul houden.
Revenge is wel een grote life saver voor mij geweest, zeker met de Aggro meta van nu.
Vooral de 3 damage bij 12 health of minder is erg lekker. Ben benieuwd waar ze nog mee gaan komen.

• TheProf82
Ik heb net toch maar de ungoro aanbieding gekocht. Het is best veel geld, maar het lijkt me leuk wat meer middelen te hebben om eens een deck te kunnen craften. Nu loop ik al tijden achter de feiten aan met mijn kaarten, als nieuwe speler.
De loginrewards zullen op 29 maart starten. Als je dan een week lang elke dag inlogt krijg je uiteindelijk:

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/at/AT1QB4FPRC0H1490230090560.gif

http://www.hearthstonetop...starting-march-29th-2017/
TheProf82 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:58:
Ik heb net toch maar de ungoro aanbieding gekocht. Het is best veel geld, maar het lijkt me leuk wat meer middelen te hebben om eens een deck te kunnen craften. Nu loop ik al tijden achter de feiten aan met mijn kaarten, als nieuwe speler.
Dit is ook wel het beste moment aangezien er veel kaarten uit roteren er in MSoG veel kaarten goed zijn in decks die niet meer speelbaar zijn.

Ik zou nog wel proberen om zsm. Kazazan ook te krijgen en dan kan voor de rest alles craften.

Wees wel heel zuinig op je dust vooral in het begin wat het zal zonde zijn om direct kaarten te craften die later toch veel minder goed blijken te zijn zoals Don Han Cho en Wrathion.

• TheProf82
Karazhan heb ik volledig gekocht. Ik ga zeker voorzichtig zijn en alleen decks craften als deze echt goed zijn, en niet als iemand op 1 dag er 10 wins op rij mee haalt en pretendeert dat het een rank 1 deck is.

Ik heb goed geleerd van mijn fouten ;-). Ik disenchant nu geen kaarten tenzij ze echt compleet nutteloos zijn en spaar dust/gold.
TheProf82 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:44:
Karazhan heb ik volledig gekocht. Ik ga zeker voorzichtig zijn en alleen decks craften als deze echt goed zijn, en niet als iemand op 1 dag er 10 wins op rij mee haalt en pretendeert dat het een rank 1 deck is.

Ik heb goed geleerd van mijn fouten ;-). Ik disenchant nu geen kaarten tenzij ze echt compleet nutteloos zijn en spaar dust/gold.
Craft alleen decks die bij jouw style passen. Ik zie vaak aggro decks voorbij komen die enorm goed presteren. Als ik er dust voor nodig zou hebben (dat heb ik niet want zit dicht tegen volledige collectie aan) dan zou ik het alsnog niet craften omdat aggro totaal niet bij mijn style past en ik het ook niet leuk vind om te spelen.

Hunter heeft er weer een kaart bij:

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/318/551/636262061618821751.png

Goede kaart voor zowel constructed als arena. Alleen vraag ik me af of deze de cut gaat halen gezien alle Hunter kaarten die er uit zijn gekomen!

[ Voor 15% gewijzigd door Astie op 27-03-2017 18:30 ]

Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:26:
Goede kaart voor zowel constructed als arena. Alleen vraag ik me af of deze de cut gaat halen gezien alle Hunter kaarten die er uit zijn gekomen!
Gezien de Small Raptor maar ook 'staple' kaarten als de Highmane...ja, ik zie 'em er wel in komen. Duidelijk een kaart die niet kon met Sylvanas in Standard.

Beetje risico op face met die kaart, dat wel. Smorc kaarten als de Kindly Grandmother geven wel een nare curve.

Voor midrange en de quest kan het wel eens leuk worden op een Spawn of N'Zoth en ook Faceless Summoner vaart er wel bij. En het is gewoon wachten op een trololol combo met Moat Lurker.

[ Voor 26% gewijzigd door Zarhrezz op 27-03-2017 20:52 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• ruurd v.
Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:26:
[...]

Hunter heeft er weer een kaart bij:

[afbeelding]

Van Hearthpwn: :)
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2144j6b.jpg
Blizzard heeft vannacht de grootste troll kaart voor een heerlijk troll deck laten zien.

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/318/621/636262566194514724.png
Astie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:39:
Blizzard heeft vannacht de grootste troll kaart voor een heerlijk troll deck laten zien.

[afbeelding]
Met die kaart ga je in ieder geval geen 1 drops meer pakken op turn 10 :).

• Kasai

Kasai

Legendary

Astie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:10:
[...]

Als ik de kaart op zichzelf bekijk vind ik het een waardeloze kaart. Veel te langzaam. Moet icm een combo. Door de 9 mana kan dat alleen een Whirlwind zijn of een combo met Emporer. Next!
Om 1 of andere reden dacht ik dat ie 7 mana was :')

[afbeelding]
Grappige kaart :o Misschien leuk voor ramp Druid.

Atlas#22744

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:29

rg-mohwa

Phoe Hé

[afbeelding]
op zich voor astral druid natuurlijk niet verkeerd.
rg-mohwa schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:31:
[...]

op zich voor astral druid natuurlijk niet verkeerd.
Zoals ik al zeg, troll decks >:) >:)

• TheProf82
YouTube: How to get Free Packs with Samsung Android Emulator

Werkt nog altijd. Kostte mij 10 minuten (inclusief download tijd) en kreeg er 3 pakjes uit. Het idee is dat je met een samsung S6/S7 3 classic pakjes krijgt. Met een emulator is dat natuurlijk makkelijk na te bootsen ;-).

Tip: Als je een potje speelt (casual kan ook) en meteen concede, krijg je nogmaals een gratis pakje. Je kan het per region krijgen; ik was per ongeluk op USA ingelogd en kreeg met EU daarna nogmaals de 3 (dus eigenlijk 4) pakjes.

[afbeelding]
Ik denk dat deze kaart beter is dan dat men denkt zeker voor combo decks of met een bepaalde win conditie zoals N'Zoth/C'thun of om de Doomsayers uit je deck te halen.

Ook in Arena is het geen slecht pick later in de game.

Is hij goed genoeg in zulke decks ?? ik weet het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 28-03-2017 12:00 ]

TheProf82 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:56:
YouTube: How to get Free Packs with Samsung Android Emulator

Werkt nog altijd. Kostte mij 10 minuten (inclusief download tijd) en kreeg er 3 pakjes uit. Het idee is dat je met een samsung S6/S7 3 classic pakjes krijgt. Met een emulator is dat natuurlijk makkelijk na te bootsen ;-).

Tip: Als je een potje speelt (casual kan ook) en meteen concede, krijg je nogmaals een gratis pakje. Je kan het per region krijgen; ik was per ongeluk op USA ingelogd en kreeg met EU daarna nogmaals de 3 (dus eigenlijk 4) pakjes.
Dit kan al heel lang maar wel een goede tip voor nieuwe spelers!

• TheProf82
Klopt :)

[afbeelding]
Eindelijk een goeie verdediging tegen Weasel Tunneler :+

En natuurlijk hopen op z'n broertje die alle 1-cost in je opponent's deck destroyed...ergens moet toch een counter tegen Jade Druid vandaan komen :o

Verder inderdaad wel een interessante kaart voor het uitdunnen van je deck. Ideetje: Hunter Raptor deck met quest, deck vol met 1-cost drops, Hemet en Tundra Rhino. Quest halen en dus de Queen in hand. Dan drop je Hemet voor een zo goed als leeg deck (potentieel alleen nog maar Tundra Rhino over). Turn 7 gooi je dan Queen, voor een deck dat vrijwel uitsluitend uit Raptors bestaat en als het goed is heb je Tundra Rhino in-hand. Vanaf dat moment zou het wel eens heel hard kunnen gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

NIeuwe kaartjes revealed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3cIAkqAZqctOCIPy1ScY6DKJ/full.png

• Tektoon
Wat is up met beasts in Warlock? Die Pterrordax is wel kakstrak zeg. Geen condities of niks: gewoon gratis kill op, bijvoorbeeld, zo'n Galvadon, en ook nog dubbel adapten. Oh, 'friendly'. B)

[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 28-03-2017 20:00 ]

• Wognummer
Tektoon schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:17:
Wat is up met beasts in Warlock? Die Pterrordax is wel kakstrak zeg. Geen condities of niks: gewoon gratis kill op, bijvoorbeeld, zo'n Galvadon, en ook nog dubbel adapten.
het is wel friendly he ;) anders zou ie GENIAAL zijn

• Swagger
Elemental Shaman ziet er nu wel heel erg leuk uit, verder is de Paladin Legendary een quest reward dus zal je deze niet zomaar mogen spelen. Ik hoop dat die quest wel heel erg moeilijk wordt. En ik hoop dat je ook geen dubbele adaptations kan krijgen. Anders zitten we straks met een untargetable 14-5 met windfury.

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/bvlge06oh/Elemental_Shaman.png

Misschien dat Jade + Elemental value iets te gierig is, en dat het deck meer gebaat is bij card draw. Devolve strikt voor die 5 mana quest rewards (en tegen aggro om een board vol wisps te maken). Misschien een Tol'vir Stoneshaper swappen voor Tar Creeper als de meta heel aggro is.

En natuurlijk hopen op de turn 4 elemental (Fire Fly of Tar Creeper, misschien dat er gewoon 2 in moeten) in turn 5 Servant of Kalimos, turn 6 Fire Elemental, turn 7 Blazecaller en turn 8 Kalimos, Primal Lord.

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Zolang er geen echte Jade counter uitkomt, zullen Jades nog steeds belachelijk sterk zijn en elk control deck wegvegen.
Tomski1986 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:18:
Zolang er geen echte Jade counter uitkomt, zullen Jades nog steeds belachelijk sterk zijn en elk control deck wegvegen.
Wat je zegt is waar maar Jades hebben ook erg zwakke plekken. Aggro is lastig, Tempo is lastig, Combo is lastig. Ze doen niets aan Jade decks omdat de winrates niet erg hoog liggen. Waarschijnlijk zullen Jade decks na de volgende expansion wel wat sterker worden maar ook Elemental decks zullen Control decks wegvegen.
Op dit moment is Jade Druid niet het probleem maar Pirate Warrior. Zonder Pirate Warrior zijn veel meer decks viable.

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Astie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:53:
[...]

Wat je zegt is waar maar Jades hebben ook erg zwakke plekken. Aggro is lastig, Tempo is lastig, Combo is lastig. Ze doen niets aan Jade decks omdat de winrates niet erg hoog liggen. Waarschijnlijk zullen Jade decks na de volgende expansion wel wat sterker worden maar ook Elemental decks zullen Control decks wegvegen.
Op dit moment is Jade Druid niet het probleem maar Pirate Warrior. Zonder Pirate Warrior zijn veel meer decks viable.
Klopt, maar aggro heeft (buiten PW) wel een sterke klap gekregen denk ik.

• Tektoon
Meh
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/zam-hearthhead-media/media/UngoroCards/LastKaleidosaurR.png

• Swagger
Ziet er op dit moment niet uit als een quest die het spelen waard is.

• Kasai

Kasai

Legendary

Die blazecaller is wel ziek. Fire elemental on roids voor iedereen.

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
In ieder geval al blij dat je de kaart hier post :p aangezien mijn werkgever veel blokkeert zie ik vaak "Check deze nieuwe kaart:" gevolgd door een groot rood blok met een kruisje. Niet jullie probleem, maar wel fijn als kaarten en updates gewoon hier staan O+

Die Galvadon zelf is wel mooi, maar 1 minion die je 5 keer bufft gaat geheid een sheep/silence over zich heen krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-03-2017 07:48 ]

• Voutloos
  • Niet online
Iemand moet 5 keer kiezen uit random 3 van 10 uitrekenen, maar mijn intuitie zegt dat je dan in meeste gevallen wel cannot-be-targeted kan adapten. 😊

{signature}

• Piet_Piraat7
Voutloos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:02:
Iemand moet 5 keer kiezen uit random 3 van 10 uitrekenen, maar mijn intuitie zegt dat je dan in meeste gevallen wel cannot-be-targeted kan adapten. 😊
Oh ik wist niet dat dat één van de keuze mogelijkheden was :D samen met Brann in Wild maakt hem dan helemaal leuk; 8x damage, 1x windfury 1x untargetable

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:05:
[...]

Oh ik wist niet dat dat één van de keuze mogelijkheden was :D samen met Brann in Wild maakt hem dan helemaal leuk; 8x damage, 1x windfury 1x untargetable
Stormwind knight (2/5 charge voor 4 mana)+4x3att+windfury+Blessing of might = 34 charge damage op T10:D

Deze kan je zelfs stealth geven indien nodig, met 5 health gaat hij vrijwel nergens aan dood.

[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 29-03-2017 08:28 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Hoe meer er gerevealed wordt, hoe meer ik geneigd ben Priest met Mass Dispel te gaan spelen :o

Gisteren toch de pre-order maar geplaatst. Er is genoeg voorbij gekomen dat ik wel zie zitten; raptor Hunter, elemental Mage of Priest, wellicht zelfs de Rogue quest. Mean Streets heeft een paar aardige kaarten, maar weinig bruikbaars aan nieuwe mechanics (Jade Druid als uitzondering). Dat lijkt met deze set anders te worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Zarhrezz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:59:
Hoe meer er gerevealed wordt, hoe meer ik geneigd ben Priest met Mass Dispel te gaan spelen :o

Gisteren toch de pre-order maar geplaatst. Er is genoeg voorbij gekomen dat ik wel zie zitten; raptor Hunter, elemental Mage of Priest, wellicht zelfs de Rogue quest. Mean Streets heeft een paar aardige kaarten, maar weinig bruikbaars aan nieuwe mechanics (Jade Druid als uitzondering). Dat lijkt met deze set anders te worden.
Pre-order doe je nooit eerder dan op de dag voor het release natuurlijk. :) Dat ter zijde zie ik ook veel interessante kaarten/mechanics. Het is de eerste expansion in het nieuwe jaar dus deze kaarten kan je ook het langst gebruiken in standard. Ik mis echter nog neutrale healing (en cheap AOE). Daar is nog niks van onthuld toch?

Die Blazecaller is echt OP zeg. Het is te vergelijken met Blackwing Corrupter maar dan zelf ook een elemental en 56 damage battlecry! Corruptor wordt in alle dragon decks gespeeld en deze Blazecaller zullen we 2 jaar lang zeker dagelijks tegenkomen.

edit: Wat mij ook opvalt is dat er al wat Beast class minions bij Paladin zijn onthuld. Misshien straks nog wat support kaarten voor een Beast Paladin? Ik vraag me ook af of je Galvadon ook via Tomb Spider te "discoveren" valt :D zou wel grappig zijn in Wild.

[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 29-03-2017 09:35 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• ruurd v.
Mofkees schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:23:
[...]

Ik vraag me ook af of je Galvadon ook via Tomb Spider te "discoveren" valt :D zou wel grappig zijn in Wild.
Volgens mij hebben ze een tijdje terug laten weten dat de quests en quest rewards niet via andere mechanics (discover/burgle/etc) te verkrijgen zijn.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 07:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Galvadon...lol, transformers humor. De primordial organische versie van Galvatron. Ik begin geïnteresseerd te raken in de kaarten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Mofkees schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:23:
Pre-order doe je nooit eerder dan op de dag voor het release natuurlijk. :)
Als je zeker weet dat je de dag voor release kun inloggen / orderen is dat wellicht handig...anders niet ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:59:

Ja same, jammer dat mass dispel niet voor jades werkt :p

Ik ga denk ik ook toch maar de preorder plaatsen, zoveel leuke nieuwe dingen...

Atlas#22744

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:14
Voutloos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:02:
Ik ben geen expert in kansberekening maar ik kan een poging wagen. Een discover zonder Cannot Be Targeted keuze is 9:10 x 8:9 x 7:8 = 70%. Vijf keer zonder die keuze is dan 0.7^5 = 17%.
Ik heb voor de Hearthstone Global games de spelers eens doorgekeken. Er zitten echt verschrikkelijke goede landen bij zeg. USA, Rusland, Zweden en Oekraïne hebben alleen maar toppers erin zitten.

USA: HotMEOWTH, dog, Amnesiac, Firebat
Rusland; Pavel, SilverName, INER, ShtanUdachi
Zweden: Powder, Forsen, Orange, Ostkaka
Oekraïne: DrHippi, Kolento, Neirea, NickChipper

Nederland doet het ook niet slecht met Tyler, Theo, Thijsnl en Mitsuhide.

• Piet_Piraat7
Ik wil mijn hunter quest doen. Nou ben ik niet zo fan van die class dus heb ik een wild face hunter gemaakt met een netdeck om er maar zsm van af te zijn, maar ik verlies echt achter elkaar, nonstop. Het is een deck waarbij je bijna niets 'fout' kan doen, maar het lijkt ook niks meer waard te zijn

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:
Ik wil mijn hunter quest doen. Nou ben ik niet zo fan van die class dus heb ik een wild face hunter gemaakt met een netdeck om er maar zsm van af te zijn, maar ik verlies echt achter elkaar, nonstop. Het is een deck waarbij je bijna niets 'fout' kan doen, maar het lijkt ook niks meer waard te zijn
Je zou een Secret Hunter of Reno/N'Zoth Hunter deck kunnen pakken, vooral die laatste doet het best wel OK. Niet tier 1/2 maar voldoende om af en toe in casual mode een quest te kunnen voltooien. Decks zijn wel te vinden op Heartpwn...

Maar wellicht kan je vanavond als Hunter de Tavern Brawl doen, die wins tellen ook mee voor je quest...

• ruurd v.
Net door ThijsNL gepresenteerd:

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/318/768/636263785298404048.png

Best een goede kaart voor de Shaman quest lijkt me.

• Tektoon
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:
Rank 10 met deze hunter is prima te doen. Turn 5/6/7 tiger neerploppen en afmaken. En probeer je buffs op die kodo's te krijgen. :7

ruurd v. schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:31:
Net door ThijsNL gepresenteerd:

[afbeelding]

Best een goede kaart voor de Shaman Rogue quest lijkt me.
FTFY :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Tektoon schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:31:
[...]

Rank 10 met deze hunter is prima te doen. Turn 5/6/7 tiger neerploppen en afmaken. En probeer je buffs op die kodo's te krijgen. :7
Turn 7, wat is dat?

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Even een tijdje niet spelen.

Kindje gekregen. Gaat allemaal goed, maar HS is dan niet zo belangrijk.

Battletag: Iigy#2192

mosselmossel schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:45:
Even een tijdje niet spelen.

Kindje gekregen. Gaat allemaal goed, maar HS is dan niet zo belangrijk.
Gefeliciteerd! En HS is nooit belangrijk ;).

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/2U6KVRO82DJ01490760036439.pngAfbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/3FZTVUDM2Z361490760036439.pngAfbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/L7QH4QDMG8PW1490760036440.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/quhTgrSm.png

[ Voor 8% gewijzigd door Tektoon op 29-03-2017 22:36 ]

• Piet_Piraat7
Ik snap Tortollan Primalist niet :?
Pagina: 1 ... 134 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.