Klopt is van het stemmen. Heb hem vanmorgen ook gekregen.stephans schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:32:
[...]
Nope, niks gehad. Was dit je pack voor het selecteren van iemand uit je eigen land?
Ik toch nog een golden rare :-).
Vraagje; ik heb aardig wat golden rares. Is het verstandig deze te dusten om een normal ragnaros te craften? Ik krijg dan 400 dust extra, omdat ik hem waarschijnlijk disenchant na de patch.
Als ik de rares dan nog eens wil kan ik die altijd craften voor dezelfde dust value dan dat ik ervoor kreeg om ze te dusten. En gold kaarten zijn me niets waard.
Vraagje; ik heb aardig wat golden rares. Is het verstandig deze te dusten om een normal ragnaros te craften? Ik krijg dan 400 dust extra, omdat ik hem waarschijnlijk disenchant na de patch.
Als ik de rares dan nog eens wil kan ik die altijd craften voor dezelfde dust value dan dat ik ervoor kreeg om ze te dusten. En gold kaarten zijn me niets waard.
Ik denk dat je je eigen vraag al beantwoord hebtTheProf82 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:19:
Reminds me, ik moet nog even een Sylvanas craften (heb ik nog niet).
Hahaha, denk het ook. Ik moet alleen ook een prince malchezaar dusten (kan me niet voorstellen dat die kaart echt 'goed' wordt). Maar dat kan toch geen kwaad hoop ik...?
Zelfs als er een deck komt met die kaart, zal ik het waarschijnlijk niet spelen. Veel te RNG met crappy legendaries.
Zelfs als er een deck komt met die kaart, zal ik het waarschijnlijk niet spelen. Veel te RNG met crappy legendaries.
Hangt er een beetje vanaf of je Wild speelt of niet. Als je alleen Standard speelt, zou ik eerder een LoE Legendary dusten als je tekort komt.TheProf82 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:26:
Hahaha, denk het ook. Ik moet alleen ook een prince malchezaar dusten (kan me niet voorstellen dat die kaart echt 'goed' wordt). Maar dat kan toch geen kwaad hoop ik...?
Ik weet niet of ik wild ga spelen. Misschien wordt het wel superleuk en populair. Misschien komen daar wel superleuke decks met de nieuwe kaarten. Daarom houd ik liever mijn reno/brann.
Ik heb maar 6 legendaries in totaal; wel wat epics waarvan ik vermoed dat ze slecht zijn (maar weet niet zeker, dus houd ze liever nog even).
Ik heb maar 6 legendaries in totaal; wel wat epics waarvan ik vermoed dat ze slecht zijn (maar weet niet zeker, dus houd ze liever nog even).
Reno / Brann zou ik ook houden, maar bv. Elise zou je kunnen dusten...da's net als Malchezaar flinke RNG (en daarnaast een 3-traps-raket). Ook Harisson Ford kun je overwegen; het is een pure tech-kaart waarvoor er ook nog eens een 2-cost alternatief bestaat.TheProf82 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:57:
Ik weet niet of ik wild ga spelen. Misschien wordt het wel superleuk en populair. Misschien komen daar wel superleuke decks met de nieuwe kaarten. Daarom houd ik liever mijn reno/brann.
Ik heb al die kaarten niet joh ;-). Ik heb alleen maar curator, prophet velen (ook matig, maar wel geinig voor een control priest), brann, reno en malchezaar.Zarhrezz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:06:
[...]
Reno / Brann zou ik ook houden, maar bv. Elise zou je kunnen dusten...da's net als Malchezaar flinke RNG (en daarnaast een 3-traps-raket). Ook Harisson Ford kun je overwegen; het is een pure tech-kaart waarvoor er ook nog eens een 2-cost alternatief bestaat.
[ Voor 54% gewijzigd door TheProf82 op 21-03-2017 13:10 ]
Ah ok, als je niet alle wings hebt dan mis je er inderdaad een paar. De Curator is ook een kaart die niet veel gespeeld wordt. Hij is zeker niet slecht, maar zeker nu Azure uit Standard gaat, wordt hij weer een stukje minder interessant. Velen zou ik houden, alleen al omdat het een kaart is die niet uit roulatie gaat (omdat hij Classic is). Ook is het een kaart die bij een veranderende meta opeens erg interessant kan worden; er is net een discover voor een spell uit je deck langsgekomen en dan worden combo's met Shadow Form / Flash Heal opeens een stuk makkelijker.TheProf82 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:10:
Ik heb al die kaarten niet joh ;-). Ik heb alleen maar curator, prophet velen (ook matig, maar wel geinig voor een control priest), brann, reno en malchezaar.
Precies! Daarom houd ik velen, shadowpriest lijkt me wel geinig. Helaas geen thaurissan meer, maar toch. De Curator houd ik toch ook liever, met alle nieuwe beasts die komen. In een trage deck met een goede beast en drake (twilight drake bijvoorbeeld) zie ik hem wel nuttig zijn.
Epics die ik nog wil dusten en die ik niet zie als echt viable zijn:
- Lunar Visions (twijfel geval)
- Bestial Wrath (twijfel geval)
- Avenging Wrath (erg matig imo)
- Hungry Crab
- Djinni of Zephyrs x2
- Fight Promoter
Met name de laatste 3 lijken me nutteloos.
Epics die ik nog wil dusten en die ik niet zie als echt viable zijn:
- Lunar Visions (twijfel geval)
- Bestial Wrath (twijfel geval)
- Avenging Wrath (erg matig imo)
- Hungry Crab
- Djinni of Zephyrs x2
- Fight Promoter
Met name de laatste 3 lijken me nutteloos.
lunar vision kan misschien nog wat betekenen. Djinni is eigenlijk wel een leuke kaart (OTK priest?) omdat zijn ding uniek is.
Die andere kan je wel dissen denk ik
Die andere kan je wel dissen denk ik
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
We will see
. Het blijft altijd zonde; met mijn geluk komt er de dag nadat ik iets dust een leuke deck voor uit. Ik heb ook Barnes en Al A'kir gedust, heb daar nog zo'n spijt van. Dus in principe dust ik nu niets meer; het is dat er nu de dust refund aan zit te komen en ik 400 gratis dust wel kan gebruiken
.
Wat ik me nu bedenk; is het een idee om adventures te kopen (ik moet nog: wing 3 & 4 van LOE en heel BRM), puur om de kaarten erna te disenchanten? Ik heb nu 700 gold; met wat sparen kan ik dan net 2 adventures kopen voor begin april. Dat betekent dan een extra ~1000dust; met wat dissen kan ik dan een golden sylvanas craften.
Dat betekent dan +1600 dust, voor ~1400 gold (en bestaande kaarten stukmaken). Het lijkt mij niet zo handig, zeker niet omdat ik dan geen pakjes kan openen wat juist zo leuk is
.
Wat ik me nu bedenk; is het een idee om adventures te kopen (ik moet nog: wing 3 & 4 van LOE en heel BRM), puur om de kaarten erna te disenchanten? Ik heb nu 700 gold; met wat sparen kan ik dan net 2 adventures kopen voor begin april. Dat betekent dan een extra ~1000dust; met wat dissen kan ik dan een golden sylvanas craften.
Dat betekent dan +1600 dust, voor ~1400 gold (en bestaande kaarten stukmaken). Het lijkt mij niet zo handig, zeker niet omdat ik dan geen pakjes kan openen wat juist zo leuk is
[ Voor 45% gewijzigd door TheProf82 op 21-03-2017 15:49 ]
Bij mij is het vuurtje van Hearthstone denk ik uitgeblust. Als er een nieuw expansion aangekondigd werd, ging ik meestal mee met de hypetrain.
Waar ik meestal na release meestal rond de 240 packs zat, blijft het nu bij de pre-order. Die ik nu nog moet plaatsen.
Team van Hearthstone is gewoon te traag met content of gierig. Ook nog eens de "lullige" prijsverhoging helpt niet. Daarnaast houd Hearthstone de aandacht voor mij helaas niet vast. In ieder geval hoop ik dat ze met Un Goro dat wel gaan doen, maar dat betwijfel ik.
Waar ik meestal na release meestal rond de 240 packs zat, blijft het nu bij de pre-order. Die ik nu nog moet plaatsen.
Team van Hearthstone is gewoon te traag met content of gierig. Ook nog eens de "lullige" prijsverhoging helpt niet. Daarnaast houd Hearthstone de aandacht voor mij helaas niet vast. In ieder geval hoop ik dat ze met Un Goro dat wel gaan doen, maar dat betwijfel ik.
Pfff zou echt nooit een adventure kaarten dusten voor max. 400 dust.
Ten eerste voor Brawl's en Wild en wie weet wat de toekomst nog brengt.
Verder heb ik wel een beetje als Anima want om eerlijk te zijn is het na WoTG heel erg bergafwaarts gegaan en na mijn gevoel is het nog nooit zo saai geweest om Hearthstone te spelen.
Verder heb ik wel een beetje als Anima want om eerlijk te zijn is het na WoTG heel erg bergafwaarts gegaan en na mijn gevoel is het nog nooit zo saai geweest om Hearthstone te spelen.
[ Voor 77% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2017 16:39 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Un'Goro weet mij nog niet warm te krijgen. Ik speel Hearthstone dagelijks maar eigenlijk alleen voor de quest zodat ik soms een arena run kan doen. De RnG in Un'Goro is weer eens heel hoog en ik ben niet iemand die geïnteresseerd is in ranked.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ja, da's ook nog een goeie. Je denkt er niet meteen aan, maar af en toe heb je zo'n Tavern Brawl waarin je opeens allemaal leuke combo's kunt doen met kaarten die je normaal nooit speelt.beuker19 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:32:
Pfff zou echt nooit een adventure kaarten dusten voor max. 400 dust.
Persoonlijk vind ik de dust waarde te laag en ik hou graag mijn opties open, dus ik dust alleen gouden kaarten die ik al normaal heb.
Muah, voor Brawls zou ik anders onspeelbare Epics / Rares niet houden als je de dust goed kan gebruiken om je collectie voor Ranked uit te breiden. Dat soort Brawls komen een paar keer per jaar voor en duren een paar dagen. Ook zonder de specifieke epics / rares die het dan toevallig goed doen kun je die pack ook wel scoren.108rogar schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:59:
Ja, da's ook nog een goeie. Je denkt er niet meteen aan, maar af en toe heb je zo'n Tavern Brawl waarin je opeens allemaal leuke combo's kunt doen met kaarten die je normaal nooit speelt.
Persoonlijk vind ik de dust waarde te laag en ik hou graag mijn opties open, dus ik dust alleen gouden kaarten die ik al normaal heb.
Ik snap het aan de ene kant wel maar als je lang en vaak genoeg speelt komt die collectie vanzelf wel.Zarhrezz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:10:
[...]
Muah, voor Brawls zou ik anders onspeelbare Epics / Rares niet houden als je de dust goed kan gebruiken om je collectie voor Ranked uit te breiden. Dat soort Brawls komen een paar keer per jaar voor en duren een paar dagen. Ook zonder de specifieke epics / rares die het dan toevallig goed doen kun je die pack ook wel scoren.
Zo heb ik zelf Geddon en Leeroy en een handje vol epic's opnieuw moeten craften omdat ze later toch speelbaar waren in bepaalde goede decks.
Zelf denk ik dat zodra je 2 speelbare top tier decks hebt je gewoon niets moet dusten behalve golden kaarten en milhouse tier legendary's als je dust echt nodig hebt.
Ja...maar ik heb niet het idee dat TheProf82 al zover is. Ik heb zelf ook niet de collectie voor 2 top tier decks...en als ik er al eens één gehad heb, is die al een tijd geen top tier meer.beuker19 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:37:
Zelf denk ik dat zodra je 2 speelbare top tier decks hebt je gewoon niets moet dusten behalve golden kaarten en milhouse tier legendary's als je dust echt nodig hebt.
Ik speel pas 3 maanden, heb nooit een top of budget-tier deck gehad. Daarom kom ik ook niet hoger dan rank 10 ;-). En dat was met een aggro shaman deck met kaarten die sinds september 2016 al niet meer goed zijn.
Achja, in ungoro zal ik voor het eerst een degelijke deck craften. Can't wait!
Jongens, houd je hungry crabs! Murlocs blijven voorlopig!
http://us.battle.net/hear...rnal-week-three-3-21-2017
Achja, in ungoro zal ik voor het eerst een degelijke deck craften. Can't wait!
Jongens, houd je hungry crabs! Murlocs blijven voorlopig!
http://us.battle.net/hear...rnal-week-three-3-21-2017
[ Voor 20% gewijzigd door TheProf82 op 21-03-2017 17:56 ]
Dan ben ik wel benieuwd naar je deck waarmee je tot rank 10 komt.
Nice. Complete crap. Scheelt weer een kaart die ik niet moet craften.

Ik hoop echt dat Shaman wat nieuwe slightly OP early game krijgt want anders hangt die class weer een jaar op apengapen. Een beetje roteren is wel leuk maar die extremen zijn echt killing voor de game.
Ik hoop echt dat Shaman wat nieuwe slightly OP early game krijgt want anders hangt die class weer een jaar op apengapen. Een beetje roteren is wel leuk maar die extremen zijn echt killing voor de game.
Staat nu een post op reddit met een budget f2p Druid deck waarmee Dog net naar rank 5 is gesjeesd.TheProf82 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:46:
Ik speel pas 3 maanden, heb nooit een top of budget-tier deck gehad. Daarom kom ik ook niet hoger dan rank 10 ;-).
[ Voor 37% gewijzigd door Tektoon op 21-03-2017 18:15 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
GioStyle schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:56:
Dan ben ik wel benieuwd naar je deck waarmee je tot rank 10 komt.

Moet er wel bij zeggen dat rank 10 in februari was (pre rank floor). Ik kom nu niet hoger dan 13 (alhoewel ik het niet echt heb geprobeerd).
Ik verlies 90% van de games tegen goede decks als dragon priest of jade shaman. Ik heb hiernaast geen viable deck helaas en ga nu niets meer craften.
Ik was ook Hearthstone moe. Had geen zin meer om zelf te spelen, keek wel nog streams van 'pro's' en nog wat YouTube accounts. Kripp had laatst een video geupload van een andere, nieuwe cardgame die vorige week officieel is uitgekomen: Faeria. Damn, die game is echt prachtig
. Als nieuwe speler krijg je een shitload aan kaarten en content (singleplayer missies bijv.) Afgelopen vijf dagen er al 20 uur ingestoken
. Oude Hearthstone tijden herleven voor mij
. Ik zou zeggen: probeer deze game eens uit als je wat anders wil proberen
. Het is een stuk minder RNG en een stuk tactischer.
Ja en dat is in mijn ogen best een probleem want alle goede decks bevatten nu minstens 2 a 3 legendary's waarbij Mech Mage Midrange Hunter Combo Druid en Zoo allemaal redelijk budget waren en vaak alleen boom en soms sylvanas speelden.
Ik had Faeria ook geprobeerd. Ook best wat uren, maar het beklijfde niet.Zhero10 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:54:
Ik was ook Hearthstone moe. Had geen zin meer om zelf te spelen, keek wel nog streams van 'pro's' en nog wat YouTube accounts. Kripp had laatst een video geupload van een andere, nieuwe cardgame die vorige week officieel is uitgekomen: Faeria. Damn, die game is echt prachtig. Als nieuwe speler krijg je een shitload aan kaarten en content (singleplayer missies bijv.) Afgelopen vijf dagen er al 20 uur ingestoken
. Oude Hearthstone tijden herleven voor mij
. Ik zou zeggen: probeer deze game eens uit als je wat anders wil proberen
. Het is een stuk minder RNG en een stuk tactischer.
Shadowverse vond ik er supermooi uitzien, maar al die graphics vond ik ook weer afleiden en irriteerde me te veel voor een card game.
Ik blijf dus gewoon bij Hearthstone.
Battletag: Iigy#2192
Tektoon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:02:
Ja toch? Pally en Hunter waren nu gewoon onspeelbaar terwijl Shaman een te dikke opening heeft. Als ze dat omdraaien door Shaman niks goeds te geven terwijl Trogg&Golemn verdwijnen dan schieten we daar niks mee op. Ik zie de bui alweer hangen met die Murloc ellende; die zijn of OP of net niet goed genoeg.
Overigens vind ik Firebats gedachten over die Warlock Legendary wel de moeite om even bij stil te staan:
Overigens vind ik Firebats gedachten over die Warlock Legendary wel de moeite om even bij stil te staan:
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Net mijn tweede 12 win arena run gehaald, wederom met een Paladin deck. 

Shaman leg. Not too shabby.
Invocations: deal 3 dmg to enemy minions, summon 1/1 elementals, restore 12 health to your hero, deal 6 dmg to enemy hero. Je kan ze kiezen.
Invocations: deal 3 dmg to enemy minions, summon 1/1 elementals, restore 12 health to your hero, deal 6 dmg to enemy hero. Je kan ze kiezen.
Denk dat Shaman wellicht een enkele 2-drop zal krijgen maar dat ze erg voorzichtig zullen zijn en deze absoluut niet "slightly OP" maken.Tektoon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:57:
Ja toch? Pally en Hunter waren nu gewoon onspeelbaar terwijl Shaman een te dikke opening heeft. Als ze dat omdraaien door Shaman niks goeds te geven terwijl Trogg&Golemn verdwijnen dan schieten we daar niks mee op. Ik zie de bui alweer hangen met die Murloc ellende; die zijn of OP of net niet goed genoeg.
Ik heb trouwens aanstaande Zaterdag een interview met Dean "Iksar" Ayala, Balance Designer voor Hearthstone
I feel you man. I'm in the same boat.An1mA schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:51:
Bij mij is het vuurtje van Hearthstone denk ik uitgeblust. Als er een nieuw expansion aangekondigd werd, ging ik meestal mee met de hypetrain.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Wel een bazen hoor als je hem triggerd phoe héTektoon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:22:
Shaman leg. Not too shabby.
[afbeelding]
Ik ben wel blij met de richting waar ze heen willen alleen ben ik bang dat Jade Shaman beter is dan Elemental of Murloc Shaman en dat is een trieste zaak.
overigs is de Paladin quest reward ook al per ongeluk gelekt en dat is een 5/5 Adapt 5 times alleen de quest zelf is nog niet bekend gemaakt.
Murpocalypse dus. Deze quest lijkt me vrij makkelijk te halen, jammer dan Everyfin is Awesome er uit is, zou wel iets te sterk zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Swagger op 22-03-2017 02:58 ]
Gewoon lekker Wild spelen. 10 x leuker en 10 x minder smorcstoneSwagger schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 02:56:
Murpocalypse dus. Deze quest lijkt me vrij makkelijk te halen, jammer dan Everyfin is Awesome er uit is, zou wel iets te sterk zijn.
Ik heb de indruk dat smorcstone gepasseerd is. Ben op 2 dagen van Rank 15 naar 5 gegaan met een heel traag evolve jade shaman deck met als early game enkel 2 maelstroms. Ik kom absurd weinig Pirate Warriors tegen... (al een chance want dat is het enige deck waar ik een negatieve winrate tegen heb)
Dat is wel erg netjes, zou je je deck willen delen met ons?BobbyDgtl schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:39:
Ik heb de indruk dat smorcstone gepasseerd is. Ben op 2 dagen van Rank 15 naar 5 gegaan met een heel traag evolve jade shaman deck met als early game enkel 2 maelstroms. Ik kom absurd weinig Pirate Warriors tegen... (al een chance want dat is het enige deck waar ik een negatieve winrate tegen heb)
nie speciaalThe_Big_Easy schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:55:
[...]
Dat is wel erg netjes, zou je je deck willen delen met ons?

Mulligan is wel cruciaal aangezien je regelmatig voor turn 4 vaak niks gaat kunnen/willen doen (buiten mana tide)
Maelstrom: warrior en rogue
Hex: rogue, warlock, druid, (tegen warrior ook als je geen jade lightning en wel een maelstrom hebt)
Devolve: alle decks met deathrattles, murlocs, stealth
Jade lightning: tegen iedereen
Tegen decks zoals warlock en mage hou ik zelfs beide doppelganger en evolve.
Tegen druid is het gewoon zo snel mogelijk jades beginnen spuwen anders outvaluen ze u zo snel.
Enkel dragon priest en warrior zijn moeilijk als ze tempo kunnen spelen, maar beide matchups zijn zeker haalbaar.
edit: zuinig zijn met de evolves, want een doppelganger topdeck zonder mogelijke evolves is oh zo slecht
[ Voor 5% gewijzigd door BobbyDgtl op 22-03-2017 11:26 ]
Bedankt, gaan we vanavond eens proberen
An1mA schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:51:
Bij mij is het vuurtje van Hearthstone denk ik uitgeblust.
Dit dus!xelfer schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:25:
[...]
Gewoon lekker Wild spelen. 10 x leuker en 10 x minder smorcstone.
Heb ook een periode gehad dat ik er klaar mee was. Altijd weer dezelfde decks die je tegen je krijgt, perfecte draws of teveel rng waar je niets aan kan doen. Tegenstanders die slechte plays maken en nog winnen.
Door tilt of met andere dingen bezig zijn zelf slechte plays maken en daar door gefrustreerd raken.
Maar na het spelen van fun decks, of oude vertrouwde decks zoals freeze mage of control warrior toch er weer zin in gekregen. Ik mis alleen nog "the good old Handlock"
Kom af en toe een verdwaalde Pirate Warrior of een Jade Druid tegen. Maar in Wild mag alles dus dat hoort er gewoon bij.
Ik word alleen niet warm van de nieuwe expansion
Nog altijd geen pre-order geplaatst. De nieuwe set moet mij eerst nog overtuigen of het wel het geld waard is.
Hier nog een leuk potje met Mill Rogue vs Jade Druid
I bad beat my meat by busting my nuts!
Je kan misschien eens eternal proberen?mosselmossel schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:53:
[...]
Ik had Faeria ook geprobeerd. Ook best wat uren, maar het beklijfde niet.
Shadowverse vond ik er supermooi uitzien, maar al die graphics vond ik ook weer afleiden en irriteerde me te veel voor een card game.
Ik blijf dus gewoon bij Hearthstone.
Lijkt sterk op MtG en tactischer spel dan Hearthstone.
En speelbaar op MacOS in tegenstelling tot Faeria.
Ik twijfel ook om de pre-order te bestellen.
Iets zegt mij dat het niet zal beteren.
Momenteel is het ook enkel de quests doen en dan het spel afsluiten.
Via track-o-bot valt het ook op.
Mijn montly games played is het na november sterk gedaald.
Battle.net: NagaByrd#2844
Hmm, t.o.v. Twilight Guardian -1 tougness voor Divine Shield. Best een prima kaart in een elemental deck.
Alleen is het de vraag of je een elemental kan spelen op turn 3. Zo niet, dan is dit een magere 4 mana 3/5 minion. Anderzijds; als een enemy een elemental speelt op turn 3 weet je dat hij allicht deze 4-drop gaat spelen. Als je dan een kaart speelt die hij juist moet removen op 4-mana, forceer je hem om misschien een removal te spelen en zijn elemental curve te onderbreken.
Het komt allemaal wel erg neer op op de curve spelen; weet niet of ik dat leuk vind.
Het komt allemaal wel erg neer op op de curve spelen; weet niet of ik dat leuk vind.
Elemental decks lijken niet de snelste te worden en dan is een extra bescherming tegen aggro van harte welkom.Zarhrezz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Hmm, t.o.v. Twilight Guardian -1 tougness voor Divine Shield. Best een prima kaart in een elemental deck.
De stats 3/5 voor 4 mana zijn vrij normaal. De extra toevoeging van een Divine Sheild maakt het een erg goede kaart. Nu maar hopen dat er nog een aantal urly game elementals uitkomen.
heb vandaag een whispers of the old gods pack gekregen oftewel 'awarded outside the game'. Iemand anders dit ook gehad en weet iemand ook waarom?
Je hebt waarschijnlijk gestemd op iets op battle.net een paar weken terug. Ik heb hem ook gehad ja en met jou vele anderen.
Vaag.. heb deze maand toch echt wel 40% van ALLE games tegen warriors gespeeld, wel hoodzakelijk op US. Kan me echter moeilijk voorstellen dat het op EU heeeeel anders is.BobbyDgtl schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:39:
Heb nu wat Rogue Jade gespeeld (een versie pure Jade en een Reno versie) en dat is ook best grappig. Omdat je met Rogue veel met combo's moet doen, is het toch wat meer denkwerk dan Druid/Shamen. Rogue heeft me eigenlijk nooit geboeit, mede ook door de hekel (HAAT) aan de zo interactieve Conceal. Gelukkig gaat die in HoF en misschien kan ik deze class nu ook golden krijgen.
Ik heb de preorder ook nog niet geplaatst. Deze week weer eens wat meer gespeeld dan afgelopen weken, maar ik heb lang niet zo veel plezier als dat ik had in de C'Thun tijd of post warsong praton warrior tijd (om maar even 2 voorbeelden te noemen).
Op zich kijk ik heel erg uit naar de 'jaarwisseling', alleen jade en pirate decks gaan amper wat verliezen, dus vraag me af in hoeverre daar wat in gaat veranderen. Geen zin om 45 euro uit te geven om dan tot de conclusie te komen dat het hetzelfde is gebleven.
Als het nou wel allemaal leuker wordt, wellicht dan nog eens 60 packs kopen, kost dan wat meer geld, mara dan weet je ook of het de moeite is...
Op zich kijk ik heel erg uit naar de 'jaarwisseling', alleen jade en pirate decks gaan amper wat verliezen, dus vraag me af in hoeverre daar wat in gaat veranderen. Geen zin om 45 euro uit te geven om dan tot de conclusie te komen dat het hetzelfde is gebleven.
Als het nou wel allemaal leuker wordt, wellicht dan nog eens 60 packs kopen, kost dan wat meer geld, mara dan weet je ook of het de moeite is...
Atlas#22744
hoi ben net een beetje actief gaan spelen maar heb nog een beetje weinig vrienden.
kan iemand mij toevoegen zodat ik meer vrienden heb en die quest met vrienden makkelijk kan doen.
gouverneur#2564
kan iemand mij toevoegen zodat ik meer vrienden heb en die quest met vrienden makkelijk kan doen.
gouverneur#2564
De Rogue quest is een beetje underwhelming,

Dat moet dus een soort van minion based Battlecry/Combo deck gaan worden. Met Shadowstep, Thistle Tea, Brewmasters en deze nieuwe kaart. Maar ik dit moment zou ik niet weten hoe dit deck er uit zou gaan zien.
Dat moet dus een soort van minion based Battlecry/Combo deck gaan worden. Met Shadowstep, Thistle Tea, Brewmasters en deze nieuwe kaart. Maar ik dit moment zou ik niet weten hoe dit deck er uit zou gaan zien.
[ Voor 14% gewijzigd door Swagger op 22-03-2017 20:01 ]
Behalve dat de Dark Peddler uit hele goede kaarten kan kiezen en deze uit ruk kaarten.
Underwhelming is zacht uitgedruktSwagger schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:00:
De Rogue quest is een beetje underwhelming,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat Blizzard tegen Rogue heeft maar de Legendary en Quest zijn beiden imo. waardeloos.
Timmy speelt het teveel
Zelfs al wordt het wat met die Rogue Quest: dan is het nog echt te suf en saai om te gaan spelen. Twee om twee nu, hopelijk zijn de anderen wat beter weer.
Zelfs al wordt het wat met die Rogue Quest: dan is het nog echt te suf en saai om te gaan spelen. Twee om twee nu, hopelijk zijn de anderen wat beter weer.
Verwijderd
ben ik nou de enige die de komende xpac echt ruk vind? word er momenteel niet echt warm van..
Nope, ik ook niet. Ik heb nog niets gezien dat de moeite waard is om te spelen. De 1/1 elemental deathrattle voor priest is wel goed, maar nog niet goed genoeg om de priest quest te gaan spelen. Daar moet op zijn minst nog een top deathrattle kaart bij.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:45:
ben ik nou de enige die de komende xpac echt ruk vind? word er momenteel niet echt warm van..
Clutchmother Zavas vind ik teveel hype krijgen. De kaart kan goed zijn, maar is ook heel RNG gevoelig. Je zal ze maar constant niet discarden in je discolock deck.
Voeg me nog maar een keer toe. Eerste keer geweigerd, kende je niet!ThomasGouv schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:56:
hoi ben net een beetje actief gaan spelen maar heb nog een beetje weinig vrienden.
gouverneur#2564
Preorder is momenteel 33e (gunstig gerekend). 20% korting via Amazon en 500 coins terug bij pre-order.
Ik f2p al jaren maar het blijft verleidelijk.
Hoe werkt dat precies dan? Ik wil voor 3 tientjes dit wel kopen maar snap die coins nooit. Werkt dat in NL? Kan het met paypal?Tektoon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:42:
Preorder is momenteel 33e (gunstig gerekend). 20% korting via Amazon en 500 coins terug bij pre-order.
Het is helaas wat ingewikkelder dan dat... Naar mijn weten moet je de Amazon underground appstore installeren en via die Underground app de Hearthstone app installeren (en de normale dus eerst verwijderen). Dit geeft de optie om in-app purchases te doen met amazon coins. Welke je dus eerste via Amazon moet aanschaffen.TheProf82 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Hoe werkt dat precies dan? Ik wil voor 3 tientjes dit wel kopen maar snap die coins nooit. Werkt dat in NL? Kan het met paypal?
Nadeel is dat die underground app niet in de NL app store staat, die moet je dus side loaden. Daarnaast meen ik me te herinneren dat je bij een aantal Amazon acties ook met een VPN aan de slag moest omdat de aanbiedingen alleen gelding zijn met een US account.
Ik hoor het al. Betaal liever direct dan, klinkt omslachtig en onzeker.
Tja, en toch kan ik zien dat hier zomaar een interessat deck uitkomt. We weten niet hoe makkelijk je bv. aan de token Elementals kan komen (de 1 mana 1/2's).beuker19 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:15:
Underwhelming is zacht uitgedrukt![]()
Ik weet niet wat Blizzard tegen Rogue heeft maar de Legendary en Quest zijn beiden imo. waardeloos.
Ook 4 Jade Golems hoeft niet lang te duren. Goed, je gimpt daarbij de 6e en latere golems, maar de rest van je minions zijn 5/5...dat zou het best eens waard kunnen zijn (oh hi there Onyxia). Ook late-game Ringleaders, Harvest Golems, etc. zijn dan geen verloren draw.
Ook een enkele Doppelganster zijn er al 3. Een Shadow Step later ben je er. Dan wordt even de vraag hoe de Crystal Lore precies werkt; veranderen alle minions die je in-play hebt direct in 5/5's? De phrasing zegt namelijk niets over summon. Wellicht is turn 5 Doppelganster + Shadowstep, turn 6 Doppelgangster + Preparation + Crystal Lore voor minimaal 3 5/5's mogelijk. En als in-play kaarten ook naar 5/5 gaan, worden kaarten als Imp Master, Violet Teacher, Moroes, Barns, etc. erg interessant.
Ik zou het nog niet DoA verklaren.
Dat zal niet werken aangezien het om play gaat en niet summon. Het zou het beste werken in een soort van Charge/Battlecry Rogue. Bovendien geeft Fire Fly je een Flame Elemental, deze hebben niet dezelfde naam. Maar je hebt ook redelijk veel carddraw nodig voor dit om te werken lijkt me.Zarhrezz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:51:
[...]
Tja, en toch kan ik zien dat hier zomaar een interessat deck uitkomt. We weten niet hoe makkelijk je bv. aan de token Elementals kan komen (de 1 mana 1/2's).
Ook 4 Jade Golems hoeft niet lang te duren. Goed, je gimpt daarbij de 6e en latere golems, maar de rest van je minions zijn 5/5...dat zou het best eens waard kunnen zijn (oh hi there Onyxia). Ook late-game Ringleaders, Harvest Golems, etc. zijn dan geen verloren draw.
Ook een enkele Doppelganster zijn er al 3. Een Shadow Step later ben je er. Dan wordt even de vraag hoe de Crystal Lore precies werkt; veranderen alle minions die je in-play hebt direct in 5/5's? De phrasing zegt namelijk niets over summon. Wellicht is turn 5 Doppelganster + Shadowstep, turn 6 Doppelgangster + Preparation + Crystal Lore voor minimaal 3 5/5's mogelijk. En als in-play kaarten ook naar 5/5 gaan, worden kaarten als Imp Master, Violet Teacher, Moroes, Barns, etc. erg interessant.
Ik zou het nog niet DoA verklaren.
Weer de volgende nieuwe kaarten:
Lijken mij 2 goede Arena kaarten.
Precies het is gewoon best wel lastig terwijl er voor Priest en Shaman gewoon recht toe recht aan is en veel makkelijker om een deck rond te bouwen is.Swagger schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:09:
[...]
Dat zal niet werken aangezien het om play gaat en niet summon. Het zou het beste werken in een soort van Charge/Battlecry Rogue. Bovendien geeft Fire Fly je een Flame Elemental, deze hebben niet dezelfde naam. Maar je hebt ook redelijk veel carddraw nodig voor dit om te werken lijkt me.
Waarom niet speel 6 kaarten van een andere class of zoiets want dat proberen ze ons al een poos door de strot te duwen maar nee hoor
Net nog wel rank 5 gehaald met Dragon Priest maar wat horror om te ranken wat Jade Shaman en Pirate Warrior waren mij wat te veel aanwezig.
Ik heb echt nog nooit zo'n meta gezien waar alleen de beste 7 decks gespeeld en ook alleen maar de zelfde standaard lijstjes zonder ook maar een enkele verassing.
Wat mij nog wel opviel is dat ik geen enkele Mage ben tegen gekomen en zou dit na Paladin en Hunter de volgende niet gespeelde class worden?
[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 23-03-2017 23:49 ]
Swagger schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:09:
[...]
Dat zal niet werken aangezien het om play gaat en niet summon.
Ik ben het bij nader inzien eigenlijk wel met Zarh eens. Eerst dacht ik aan de one-of-every-legendary build in D3 waarbij alle slechte items tezamen per speciale bonus ineens een OP build geven. Daarna realiseerde ik me dat je in Rogue met 2 boars en 2 haHA's al 20 charge damage hebt voor 4 mana met deze quest. En dat nog zonder cold blood. Dit kan echt gestoorde OTK's geven.
Overigens geldt de 5/5 'buff' voor zowel 'played' als 'summoned'. Zie hier.
Zojuist in een anderhalf uur op een streakje van 11 naar 7. Bleef maar winnen... Gelukkig ook nog verloren: kan ik gaan slapen.
Ben ik de enige die de art van Tol'vir Warden op Batman vind lijken? 
Ben benieuwd of die kaart trouwens wat wordt. De paladin versie daarvan zag matige play imo en Hunter met 1 drops terwijl SMorC hunter zo goed als dood is.... don't know.
Ben benieuwd of die kaart trouwens wat wordt. De paladin versie daarvan zag matige play imo en Hunter met 1 drops terwijl SMorC hunter zo goed als dood is.... don't know.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
het probleem is dat je eerst al 4x dezelfde kaart moet spelen voor dat de combo kunt spelen dus het vergt heel veel opzet en in een snelle meta is at lastig.Tektoon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 02:07:
[...]
[...]
Ik ben het bij nader inzien eigenlijk wel met Zarh eens. Eerst dacht ik aan de one-of-every-legendary build in D3 waarbij alle slechte items tezamen per speciale bonus ineens een OP build geven. Daarna realiseerde ik me dat je in Rogue met 2 boars en 2 haHA's al 20 charge damage hebt voor 4 mana met deze quest. En dat nog zonder cold blood. Dit kan echt gestoorde OTK's geven.
Overigens geldt de 5/5 'buff' voor zowel 'played' als 'summoned'. Zie hier.
Zojuist in een anderhalf uur op een streakje van 11 naar 7. Bleef maar winnen... Gelukkig ook nog verloren: kan ik gaan slapen.![]()
Rank 20 tot 13 was idd 30-40% pirate, rank 12 tot 5 10-15% en dat vind ik nog schappelijkMofkees schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:59:
[...]
Vaag.. heb deze maand toch echt wel 40% van ALLE games tegen warriors gespeeld, wel hoodzakelijk op US. Kan me echter moeilijk voorstellen dat het op EU heeeeel anders is.
Helft is op de telefoon gespeeld en daar heb ik dus geen stats van, maar zal voor de andere helft ze eens opzoeken vanavond!
Met alle netdecks die men speelt, is het misschien best een ok kaart.
En als je tegenstander een van de drie opties al heeft gespeeld, is het helemaal makkelijk kiezen.
[ Voor 22% gewijzigd door ruurd v. op 24-03-2017 09:41 ]
Hmm, 3/3 voor 3 mana en een battlecry zwakker dan Discover...ik weet het niet hoor. Bij Discover heb je zeker een kaart, hier niet. DR5 was te sterk, dit wellicht iets te zwak...zeker bij de sub-par stats.ruurd v. schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:40:
[afbeelding]
En als je tegenstander een van de drie opties al heeft gespeeld, is het helemaal makkelijk kiezen.
Ik denk dat je dit echt moet beschouwen als een soort van anti-netdeck card. Je weet van veel van de bekende decks precies wat je kan verwachten waardoor de keuze idd heel makkelijk zal zijn. Als je echter zelf een deck in elkaar zet is deze kaart voor de tegenstander wel behoorlijk subpar. Dit is gewoon extra incentive is om zelf met deckbuilding aan de slag te gaan ipv gewoon wat van het internet te kopieren.Zarhrezz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:17:
[...]
Hmm, 3/3 voor 3 mana en een battlecry zwakker dan Discover...ik weet het niet hoor. Bij Discover heb je zeker een kaart, hier niet. DR5 was te sterk, dit wellicht iets te zwak...zeker bij de sub-par stats.
Dat kan ik zien ja, maar veel zal afhangen van hoe de pick-list gegenereerd wordt. Als het 3 kaarten zijn die logischerwijs in het deck zouden kunnen zitten is het geen goede kaart (zeker als er een paar varianten van een net-deck arch-type zijn)...als het een lijst wordt met 1 of 2 kaarten die gewoon nooit gespeeld worden dan is het wel een interessante kaart.Lanfear89 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:27:
Ik denk dat je dit echt moet beschouwen als een soort van anti-netdeck card. Je weet van veel van de bekende decks precies wat je kan verwachten waardoor de keuze idd heel makkelijk zal zijn. Als je echter zelf een deck in elkaar zet is deze kaart voor de tegenstander wel behoorlijk subpar. Dit is gewoon extra incentive is om zelf met deckbuilding aan de slag te gaan ipv gewoon wat van het internet te kopieren.
deze kaart is best wel heel goed.ruurd v. schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:40:
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 24-03-2017 12:12 ]
3/3 voor 3 is tegenwoordig slecht door de power creeps.
Voor arena zowiezo trash, want je bent niet eens verzekerd van een draw.
Voor constructed max 3/3 draw 1 voor 3 mana. Die draw is van je tegenstander en dus minder synergy. Het is zoals eerder gezegd niet eens discover. Ook al raad je 't goed, kan die gestolen kaart alsnog slecht zijn (shield slam/deadly poison/jade ....) . Het is meer "meh", en dat als Epic...
[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 24-03-2017 12:30 ]
Nou ja kaarten die kaarten buiten je eigen deck pakken zijn over het algemeen wel goed.Mofkees schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:25:
[...]
3/3 voor 3 is tegenwoordig slecht door de power creeps.
Voor arena zowiezo trash, want je bent niet eens verzekerd van een draw.
Voor constructed max 3/3 draw 1 voor 3 mana. Die draw is van je tegenstander en dus minder synergy. Het is zoals eerder gezegd niet eens discover. Ook al raad je 't goed, kan die gestolen kaart alsnog slecht zijn (shield slam/deadly poison/jade ....) . Het is meer "meh", en dat als Epic...
Kabal Courier is een 2/2 en ziet ook genoeg play.
Toch is het lastig vergelijken en inschatten.
Bij Kabal Courier kies je de beste kaart voor dat moment, met meer slagingskans omdat je eigen class ertussen zit, en met Curious Glimmerroot pak je soms bewust de voor jouw minste kaart puur omdat dat degene is die de tegenstander speelt. En soms leer je misschien wel iets over het deck van je tegenstander.
Ik denk dat de statline van Curious wel goed gekozen is en het is een leuk uniek effect met funfactor.
Bij Kabal Courier kies je de beste kaart voor dat moment, met meer slagingskans omdat je eigen class ertussen zit, en met Curious Glimmerroot pak je soms bewust de voor jouw minste kaart puur omdat dat degene is die de tegenstander speelt. En soms leer je misschien wel iets over het deck van je tegenstander.
Ik denk dat de statline van Curious wel goed gekozen is en het is een leuk uniek effect met funfactor.
{signature}
Voor diegenen die klaagden over de Rogue cards sofar, er is net een nieuwe card onthuld, een 5 mana 3/4 met als text: combo: "destroy a minion"...
Fun factor? ja! Inzicht in het deck van tegenstander? zeker weten! Echter er zijn zoveel netdecks en zonder deze kaart weet man na 2 turns ook al wat er gespeeld wordt vandaag. 
Kabal Courier is heel anders vind ik omdat je er met discover werkt. Discover kaarten zijn veel sterker.
Het is beter te vergelijken met shifting shade of mind vision (of zelfs thought steal). Die worden tegenwoordig niet meer gespeeld. Bij Rogue wordt ook alleen die 1/1 pirate gespeelt maar niet die andere "steal" cards. Dat heeft vooral met pirate synergy te maken. op 1 mana slot is er verder ook niks maar 3 mana slot is al goed bezet bij priest.
Kabal Courier is heel anders vind ik omdat je er met discover werkt. Discover kaarten zijn veel sterker.
Het is beter te vergelijken met shifting shade of mind vision (of zelfs thought steal). Die worden tegenwoordig niet meer gespeeld. Bij Rogue wordt ook alleen die 1/1 pirate gespeelt maar niet die andere "steal" cards. Dat heeft vooral met pirate synergy te maken. op 1 mana slot is er verder ook niks maar 3 mana slot is al goed bezet bij priest.
[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 24-03-2017 14:29 ]
Met een +1 health was het wel ok geweest, nu vind ik 'em tekort schieten...ik ben het met je eens dat het een leuk effect is, maar je bent al aan het gokken om uberhaupt een kaart te krijgen (en als je het mis hebt, speel je een 3/3 voor 3 mana) en dan nog kan de enige juiste keuze de slechtste van de 3 voorgeschotelde kaarten zijn.Voutloos schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:08:
http://www.hearthpwn.com/...-live-ungoro-card-reveals
Weer een hele zooi aan nieuwe kaarten. Zitten een paar leuke kaarten tussen. Vilespine Slayer zou een hele sterke kaart kunnen zijn met wat low-cost elementals. Mirage Caller is perfect voor Deathrattle Priest. Verder veel leuke kaarten. Deathrattle Priest ziet er op dit moment het best uit.
Weer een hele zooi aan nieuwe kaarten. Zitten een paar leuke kaarten tussen. Vilespine Slayer zou een hele sterke kaart kunnen zijn met wat low-cost elementals. Mirage Caller is perfect voor Deathrattle Priest. Verder veel leuke kaarten. Deathrattle Priest ziet er op dit moment het best uit.
Die balans is heel lastig. Nu kan de uitkomst varieren tussen 'meh' en 'heel goed'. Als 3/4 zit het tussen 'ok' en 'heel goed', wat gemiddeld dus misschien wel te weinig risico is en power creep genoemd zou kunnen worden. Niet elke kaart kan het randje van supergoed opzoeken.Zarhrezz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:20:
[...]
Met een +1 health was het wel ok geweest, nu vind ik 'em tekort schieten...
Anders worden standard set kaarten ooit nog onspeelbaar
[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 24-03-2017 14:34 ]
{signature}
living mana --> mass dispel tegen
Living mana is heel vet. Niet alleen silence en return to hand, maar ook copy en control effects zouden misschien wel heel cool uit kunnen pakken. Wederom propere fun-card 
En zelfs al is hij niet speelbaar, dan nog is het leuk om in de pool te hebben voor random spell casts.
En zelfs al is hij niet speelbaar, dan nog is het leuk om in de pool te hebben voor random spell casts.
[ Voor 26% gewijzigd door Voutloos op 24-03-2017 14:40 ]
{signature}
schaamteloos gepikt uit een van de comments op die pagina
T1 innervate innervate living mana
is een boel mana als ze doodgaan..
Als je hem op T5 speelt: er komt een devolve of mass silence en je bent een pak mana kwijt 
Lijkt een fun kaartje te zijn!
Lijkt een fun kaartje te zijn!
hmm 5x2/2 op bord ook nog T1. Deze kaart is gevoelig voor silence maar dan nog is het risico vrij verspreid.Wognummer schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:49:
[...]
T1 innervate innervate living mana
is een boel mana als ze doodgaan..
Er lijken echt veel speelbare kaarten in deze expansie te zitten. Nu nog wat low mana AoE's en goede heals...
het is maar de vraag of het zo werkt hoorMofkees schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:56:
[...]
hmm 5x2/2 op bord ook nog T1. Deze kaart is gevoelig voor silence maar dan nog is het risico vrij verspreid.
Er lijken echt veel speelbare kaarten in deze expansie te zitten. Nu nog wat low mana AoE's en goede heals...
en ja idd even afwachten op de pack fillers
Hmm, Mana Bind kan wel eens erg leuk worden late game.
Vilespine Slayer lijkt me ook erg sterk. Mirage Caller zal ook wat leuke combo's opleveren.
The March Queen vind ik geloof ik niet heel goed...zoveel 1-mana minions in je deck is naar. Je krijgt er dan 1 dikke minion voor terug en dan weer een berg 3/2's voor 1 + kaart terug, maar zo'n deck wordt wel erg gevoelig voor het scale aan 'deal x damage to all minions' die we tegenwoordig hebben.
Vilespine Slayer lijkt me ook erg sterk. Mirage Caller zal ook wat leuke combo's opleveren.
The March Queen vind ik geloof ik niet heel goed...zoveel 1-mana minions in je deck is naar. Je krijgt er dan 1 dikke minion voor terug en dan weer een berg 3/2's voor 1 + kaart terug, maar zo'n deck wordt wel erg gevoelig voor het scale aan 'deal x damage to all minions' die we tegenwoordig hebben.
Nope, ik had het ook.Auredium schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:46:
Ben ik de enige die de art van Tol'vir Warden op Batman vind lijken?
De puntoortjes doen het ' em ;-)
Indien je de T1 combo kunt spelen verlies je max 1 mana op een mass dispel of devolve. Maar je hebt dan wel al 2-3 turns 5 minions op het board.Mofkees schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:56:
[...]
hmm 5x2/2 op bord ook nog T1. Deze kaart is gevoelig voor silence maar dan nog is het risico vrij verspreid.
Ok ja, de kans dat je de wombocombo trekt is wel heel klein!
Downside lijkt enkel grote als je hem niet early kan innervaten en dan tegen een mass dispel/devolve aanlopen.
Dit is idd wel enkel het geval als innervate telt... Als je met innervate slechts 1 beestje krijgt lijkt het me nie bepaald goed.
Na beurt 4-5 wordt het sowieso de vraag of hij nuttig is...wil je echt beurt 5 nog een stel 2/2's neergooien en de volgende beurt waarschijnlijk maar 1 mana hebben? Als je dan bv. een Frost Nova tegen krijgt ben je gewoon weg. Lijkt me ook dik lachen voor een Priest met de Mind Cotrol potion...2/2 jatten en tegen een grotere minion smijten, free mana crystal!BobbyDgtl schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:29:
Indien je de T1 combo kunt spelen verlies je max 1 mana op een mass dispel of devolve. Maar je hebt dan wel al 2-3 turns 5 minions op het board.
Ok ja, de kans dat je de wombocombo trekt is wel heel klein!
Downside lijkt enkel grote als je hem niet early kan innervaten en dan tegen een mass dispel/devolve aanlopen.
Dit is idd wel enkel het geval als innervate telt... Als je met innervate slechts 1 beestje krijgt lijkt het me nie bepaald goed.
Hoe zit dat ook al weer met die gratis packs vanuit de Winter Championships die nu plaatsvinden in de Bahama's? Ik heb Pavel gekozen en die staat nu 3-3 in een best of 7. Krijg ik nu sowieso 3 packs, of maar één indien hij er 4-3 van weet te maken?
Edit: Het is dus 3-4 geworden
[ Voor 6% gewijzigd door The_Big_Easy op 24-03-2017 16:41 ]
turn 1-3 is het nut vrij duidelijk. Later zal hij altijd moeten gecombineerd worden met een soort van feign death of power of the wild...Zarhrezz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:56:
[...]
Na beurt 4-5 wordt het sowieso de vraag of hij nuttig is...wil je echt beurt 5 nog een stel 2/2's neergooien en de volgende beurt waarschijnlijk maar 1 mana hebben? Als je dan bv. een Frost Nova tegen krijgt ben je gewoon weg. Lijkt me ook dik lachen voor een Priest met de Mind Cotrol potion...2/2 jatten en tegen een grotere minion smijten, free mana crystal!
Volgens mij gewoon de uiteindelijke uitslag. Zal vast nog n paar dagen duren voor je t krijgt. Maar 1 pakje lijkt het te worden, hahaThe_Big_Easy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:33:
Hoe zit dat ook al weer met die gratis packs vanuit de Winter Championships die nu plaatsvinden in de Bahama's? Ik heb Pavel gekozen en die staat nu 3-3 in een best of 7. Krijg ik nu sowieso 3 packs, of maar één indien hij er 4-3 van weet te maken?
Ja...maar dat combineren later krijg ik vooralsnog geen wow-gevoel bij...dat zit je mana te spenderen (dus minder minions) om zoveel mogelijk te anticiperen op een wipe. Het idee is best grappig, maar na turn 3 zou ik 'em niet meer willen spelen geloof ik.BobbyDgtl schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:40:
turn 1-3 is het nut vrij duidelijk. Later zal hij altijd moeten gecombineerd worden met een soort van feign death of power of the wild...
Het grootste probleem ondanks al zijn goede kaarten zijn Jade/Pirates en ik vrees dat het niet genoeg is.
Elk quest deck tot nu toe is behoorlijk slow en dat werkt juist tegen deze 2 decks niet echt maar goed volgende week vrijdag weten we alles wat er in de set zit en dan pas kunnen we echt oordelen.
wel moet ik zeggen dat de huidige meta niet leuk is en weet van ellende eigenlijk niet meer wat ik moet spelen aangezien je eigenlijk maar keuze hebt uit 7 classes waar eigenlijk maar 1 deck echt goed is.
Elk quest deck tot nu toe is behoorlijk slow en dat werkt juist tegen deze 2 decks niet echt maar goed volgende week vrijdag weten we alles wat er in de set zit en dan pas kunnen we echt oordelen.
wel moet ik zeggen dat de huidige meta niet leuk is en weet van ellende eigenlijk niet meer wat ik moet spelen aangezien je eigenlijk maar keuze hebt uit 7 classes waar eigenlijk maar 1 deck echt goed is.
JAAAAA!

Betting on Pavel was indeed a bad idea
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.