• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
*knip*

[ Voor 88% gewijzigd door Uniciteit op 24-11-2015 20:17 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-12 12:31
aicaramba schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:38:
[...]

Same here.. Het wordt steeds meer een principe om F2P te blijven :P Alleen daarom zal ik al niet gaan betalen..

Het wordt wel makkelijker om F2P te blijven met de komst van brawl, ranked rewards en de 'watch and learn' quest. Steeds meer gratis packs en dust, zo gaat het sparen sneller.
Hidden quests ook gedaan? :)
WAL Quest krijg ik maar heel zelden. Wel 2 keer een legendary uitgehaald. 1x een gouden Gruul. Disenchanted voor een andere Legendary.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Heb ook geen gold liggen, maar vind het juist wel fijn dat het avontuur er nu ineens is.

Want anders zit ik wekenlang alleen gold te verzamelen, voor niks, voor je gevoel.

Nu kan ik mooi naar die 700 toewerken. Dat ligt nog wel in de buurt ook. Ipv 2700 sparen voor iets wat pas over een maand uit komt.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Wat zouden jullie als 'nieuwe' F2P speler aanraden, die nieuwe adventure gaan kopen (zit nu op 600g) of toch naxx?
Heb daar al wel de archidd quarter gedaan.

Overigens is er een manier om die secret quests te tracken?
Want heb het spel al sinds alpha/beta (weet het niet meer precies), maar heb gisteren al die solo bosses op expert gedaan, maar kreeg er niks voor. Dus mogelijk heb ik dat in het verleden al eens gedaan.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38
Hij is live op EU! *O*

@JBplap; als je nu serieus verder wilt gaan spelen zou ik toch eerst Naxx doen. Die heeft gewoon enorm sterke kaarten. Als je gewoon weer eens komt buurten en ff de expansion wilt checken kan je die nemen. Met deze nieuwe krijg je in ieder geval meer kaarten voor je gold.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Tektoon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:05:
Hij is live op EU! *O*

@JBplap; als je nu serieus verder wilt gaan spelen zou ik toch eerst Naxx doen. Die heeft gewoon enorm sterke kaarten. Als je gewoon weer eens komt buurten en ff de expansion wilt checken kan je die nemen. Met deze nieuwe krijg je in ieder geval meer kaarten voor je gold.
Wat is serieus, ik heb iig niet de intentie om te gaan 8 tablen en cashgames te gaan spelen (kan dat uberhaupt met HS?).
Zo eens in de week ofzo 1 of 2 potjes zal het wel worden tijdens het eten koken ofzo :)

Die 600g heb ik verzameld sinds het spel in beta zit, heb nooit een pack daarmee gekocht, dat geeft mijn tempo wel aan haha :9

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

JBplap schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:57:
Wat zouden jullie als 'nieuwe' F2P speler aanraden, die nieuwe adventure gaan kopen (zit nu op 600g) of toch naxx?
Ik zou gewoon zo snel mogelijk naxx, r mountain en dit avontuur proberen te halen.

• JJoosterman
JBplap schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:57:

Overigens is er een manier om die secret quests te tracken?
Want heb het spel al sinds alpha/beta (weet het niet meer precies), maar heb gisteren al die solo bosses op expert gedaan, maar kreeg er niks voor. Dus mogelijk heb ik dat in het verleden al eens gedaan.
http://hearthstone.gamepedia.com/Quest
Galaxy S6 is best een mooie. Ik heb zelf geen S6, maar wel mijn note 2 even laten denken dat ik er een had. Gevolg: Ik kreeg 3 flutpakjes, vrienden die op mijn telefoon inlogde, allemaal 1 Legendary. :')

• JJoosterman
Noooh, week 3. Dan gaat Murloc opeens weer leuk worden. :')
Anyfin can happen. Nu al mijn lievelingskaart.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:21
Dit nieuwe avontuur is live in Europa, tenminste ik kan het kopen op m'n iPad.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Nostordici schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 01:41:
Dit nieuwe avontuur is live in Europa, tenminste ik kan het kopen op m'n iPad.
Yep, ik heb m gekocht via de desktopversie.. scheelt toch weer 2 euro afdragen aan Apple XD

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-12 12:59
Ik kan op de iPhone alleen alle wings met geld kopen. Niet met gold en ook geen losse wings. Ik neem aan dat ik dan moet wachten tot ik op de PC ben.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-12 14:30
icemotion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:17:
[...]
Yep, ik heb m gekocht via de desktopversie.. scheelt toch weer 2 euro afdragen aan Apple XD
Ik heb m gekocht via android, daar moest ik niks op afdragen.
Had ik voor de aankondiging net 1400G aan packs gekocht 8)7
Ach ja, toch weer extra kaarten.

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-12 13:31
aicaramba schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:43:
Ik kan op de iPhone alleen alle wings met geld kopen. Niet met gold en ook geen losse wings. Ik neem aan dat ik dan moet wachten tot ik op de PC ben.
Dacht ik ook, in het shopgedeelte kan je enkel met cash betalen. Maar als je direct naar de adventures gaat, dan krijg je de gold mogelijkheid...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik had net een leuke bug tegen sun raider Phaerix. Had al een lethal maar mn veld lag vol met minions en toen ik zijn rod vernietigde kon deze dus niet op mijn veld spawnen. Weg rod.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12 21:34
aicaramba schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:43:
Vanochtend gewoon op de iPad gedaan, werkte prima met alleen gold.

• sugarcoated
Ik kon alleen per wing kopen?

• icemotion
Per wing kopen kan via de Solo adventures optie, het geheel via de store binnen Hearthstone.

Ik heb ondertussen de eerste wing op normal gecleared evenals de class challenges. Ging nog best soepeltjes :)
Bekse schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:16:
[...]

Optie 1 ongeveer. Op de een of andere manier is de irritatiefactor van jou bij mij nogal hoog. Dat is de reden. _/-\o_
*knip*'

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 24-11-2015 20:15 ]

• Bekse
xelfer schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:43:
[...]

Jammer dat het intelligentieniveau achter blijft op de irritatiefactor.
Hahaha je zou je verbazen.

Ook bijzonder dat je hele relaas tegen astie nu wegvalt na je laatste opmerking :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bekse op 13-11-2015 09:56 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ga hem zo spelen. Alleen jammer dat je in een uurtje alweer klaar bent voor 700 coins.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:20:
Ga hem zo spelen. Alleen jammer dat je in een uurtje alweer klaar bent voor 700 coins.
mwoah, als je hero mode haalt zonder een net deck te halen in een uur, dan kan je waarschijnlijk proberen volgend jaar voor Blizzconn finale te kwalificeren. :)

maar 700 gold is eigenlijk ook meer voor de kaarten die je krijgt, dan de adventures zelf.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:22
De eerste wing is echt te makkelijk.
Eerste 2 stukken lukten met een willeurig dek, alleen het derde heb ik een 2de keer moeten proberen. (hero mode heb ik weliswaar nog niet uitgeprobeerd)

[ Voor 15% gewijzigd door KypDurron op 13-11-2015 10:50 ]

Bekse schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:56:
[...]

Hahaha je zou je verbazen.

Ook bijzonder dat je hele relaas tegen astie nu wegvalt na je laatste opmerking :)
*knip* niet nodig

[ Voor 36% gewijzigd door Uniciteit op 24-11-2015 20:18 ]

Mofkees schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:46:
[...]

mwoah, als je hero mode haalt zonder een net deck te halen in een uur, dan kan je waarschijnlijk proberen volgend jaar voor Blizzconn finale te kwalificeren. :)

maar 700 gold is eigenlijk ook meer voor de kaarten die je krijgt, dan de adventures zelf.
Dan begin ik maar zovast met kwalificeren dan. Of het in een uur was weet ik niet maar ik ben 8-1 gegaan op de eerste wing. Alleen de laatste heroic heb ik 2x moeten doen. Er is geen netdeck aan te pas gekomen. Bekijk de hero-power en pak een deck dat daar het beste tegen/mee speelt. Op de heroic hero-powers heb ik mijn decks aangepast.

Appeltje eitje

• Bekse
xelfer schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:51:
[...]

Nah, ik heb nog eens even gekeken naar een deel van de posts die jij ooit op Tweakers heb geplaatst en toen was ik tot de conclusie gekomen dat er nog nooit een post met enige vorm van inhoud tussen heeft gezeten.

Bij nader inzien kan ik optie 1 dus uitsluiten :).
Aardige graadmeter hè, die forums op internet _/-\o_
Ik ga weer terug in mijn modus "negeer de jodokus" ;w
[...]

Nah, ik heb nog eens even gekeken naar een deel van de posts die jij ooit op Tweakers heb geplaatst en toen was ik tot de conclusie gekomen dat er nog nooit een post met enige vorm van inhoud tussen heeft gezeten.

Zijn er meer opties? Want ik weet dat optie 2 niet het geval is bij Bekse,

• Mofkees
astie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:51:
[...]

Dan begin ik maar zovast met kwalificeren dan. Of het in een uur was weet ik niet maar ik ben 8-1 gegaan op de eerste wing. Alleen de laatste heroic heb ik 2x moeten doen. Er is geen netdeck aan te pas gekomen. Bekijk de hero-power en pak een deck dat daar het beste tegen/mee speelt. Op de heroic hero-powers heb ik mijn decks aangepast.

Appeltje eitje
als je 9 potjes in een uur doet dan ben je toch echt goed bezig. :)

Hero mode van deze adv heb ik nog niet geprobeerd en is misschien wat anders. Met de vorige adventures was het niet echt makkelijk geweest.
[...]

Als je op het "pull-down" menu klikt naast de usernaam bij een post, onderaan zie je een optie "stuur bericht". Misschien is het bij velen niet bekend? ;)

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12 12:54
KypDurron schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:49:
De eerste wing is echt te makkelijk.
Eerste 2 stukken lukten met een willeurig dek, alleen het derde heb ik een 2de keer moeten proberen. (hero mode heb ik weliswaar nog niet uitgeprobeerd)
Normal is gemaakt zodat iedereen het kan halen, ook mensen met een kleine collectie. Anders kunnen ze hun kaarten niet unlocken. Hero mode is de mode waarover je mag klagen als hij te makkelijk is :)
En de hero modes in andere adventures waren echt wel moeilijk (zonder netdeck), zeker wanneer je richting wing 3,4,5 ging.

• icemotion
Heroic mode van de eerste wing ook gecleared :) Beetje wat voor moeten tweaken qua decks, maar kwam er wel door.. op naar wing 2 :)

• SeamusXanthus
RobbertDs1 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:09:
[...]

Ik heb m gekocht via android, daar moest ik niks op afdragen.
Had ik voor de aankondiging net 1400G aan packs gekocht 8)7
Ach ja, toch weer extra kaarten.
Dan gaat er ook gewoon 30% naar Google hoor. Als je de ontwikkeling van het spel wilt ondersteunen altijd via desktop bestellen. Dan gaat 100% naar Blizzard ipv 70%. Natuurlijk belachelijk om Apple/Google 6 euro te sponsoren om zoiets te unlocken.

• sugarcoated
Ik dacht dat vooral vrouwen konden bitchen maar jullie kunnen er wat van zeg.

Gisteren heb ik Naxx maar eens afgemaakt, wist helemaal niet dat je dan Kel'thuzad kreeg. En die mad scientists zijn ook best lollig! Gelijk m'n ranked play deck een beetje aangepast, ben benieuwd hoe dat gaat werken.

*edit*
De eerste wing van het nieuwe avontuur is nu gecleared, heb de classchallenges ook gelijk gedaan. Heroic waag ik me nog maar niet aan O-)

[ Voor 20% gewijzigd door sugarcoated op 13-11-2015 11:25 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
SeamusXanthus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:23:
[...]

Dan gaat er ook gewoon 30% naar Google hoor. Als je de ontwikkeling van het spel wilt ondersteunen altijd via desktop bestellen. Dan gaat 100% naar Blizzard ipv 70%. Natuurlijk belachelijk om Apple/Google 6 euro te sponsoren om zoiets te unlocken.
Want blizzard krijgt nog niet genoeg geld :+

Wat een onzin discussie is dat altijd.. Koop gewoon wat jij het meest prettig vind. Wil jij het via de PC, go for it, andere via iOS/Android, good for you.

Maar je zo gaan gedragen "Koop niks via google want 30%!" is gewoon onzinnig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Cr0kie
  • Laatst online: 09-12 14:30
corset schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:
[...]

Wat een onzin discussie is dat altijd.. Koop gewoon wat jij het meest prettig vind. Wil jij het via de PC, go for it, andere via iOS/Android, good for you.

Via desktop ging iets lastiger. Ik draai hearthstone onder wine, en sinds de laatste update werkt het niet meer :( (moet er eens wat tijd in steken)
Dus daarom idd via Google play, kan ik vanavond rustig spelen.

Verwijderd

Ik koop alles met Amazon Coins. Scheelt weer wat, de game is al duur genoeg als je niet f2p speelt :).

• icemotion
[...]

Ik heb m via de PC gekocht simpelweg omdat ie via iOS 2 euro duurder is. Iets afdragen voor de transactie heb ik weinig moeite mee.. maar om nou meer te gaan betalen.. xD

• Nieuwevolger
Krijg je eigenlijk nog wat extras als je op heroic een boss verslaat?

Nou die normale modus zijn wel heel easy met de moderne decks van nu zeg....

[ Voor 36% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-11-2015 12:26 ]

• Wognummer
  • Laatst online: 14:07
volgens mij is het enige dat je dan de kaarten die je van die boss krijgt golden kan craften?

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-12 17:49
Als je alle bosses van LoE verslaat op Heroic krijg je een card back!! wauw!!! =D

deze: Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/21/957/cb-loe-heroic.png

De goldens kan je al craften zodra je de kaart hebt vrijgespeeld, hiervoor hoef je niet Heroic te halen. ;)

5700X | RX 6600

Reynad heeft Dark Peddler zitten spelen en zweert erbij. Ik moet zeggen, ik begrijp zijn punt wel. Oke een 2/2 voor 2 mana is niet zo goed, maar je kan wel een 1 mana kaart kiezen, dit zorgt er niet alleen voor dat je hem ook effectief op 3 mana kan spelen, of natuurlijk gewoon een extra kaart in je hand, maar de 1 mana kaarten voor Warlock zijn ook echt goed.
Grote verschil ook met die 3/2 raptor voor Druid, is ook dat je hierbij de 1 mana kaart kiest en die dus vervolgens zelf speelt, dus Battlecry effecten e.d. werken ook gewoon. Echt dus een kaart die ook echt in de Zoo stijl valt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Kol Nedra
  • Laatst online: 15:22
nog 250 gold te gaan en ik kan hem ook unlocken :)

nothing stops this train

• Nieuwevolger
Hoe hebben jullie die laatste heroic gedaan? Lijkt nogal onmogelijk.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:07:
Priest deck en dan gewoon die staff silencen en killen >:)

• Nieuwevolger
Las Vegas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:10:
[...]

Haha dat is wel slim, maar die had ik al gehaald, bedoel met de obstakels.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:11:
[...]

Haha dat is wel slim, maar die had ik al gehaald, bedoel met de obstakels.
Ohja sorry. Uhm, freeze mage heb ik die mee gehaald :*) Stallen, stallen, stallen :)

[ Voor 5% gewijzigd door London op 13-11-2015 13:12 ]

• Mofkees
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:07:
toch niet na een uur klaar ? >:)

• Nieuwevolger
Mofkees schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:12:
[...]

toch niet na een uur klaar ? >:)
Op die laatste na bijna hahaha.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 15:22
Las Vegas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:10:
[...]

staff silencen??? bedankt voor de spoiler!!! :'(

nothing stops this train

• Nieuwevolger
Haha ff lekker dragon priestje laten verrassen met mn summoning stone en flamestrike daarna.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kol Nedra schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:19:
[...]

staff silencen??? bedankt voor de spoiler!!! :'(
Nps.

Reno Jackson is wel een bazenkaart trouwens. Daar kun je wel mooie decks mee bouwen.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:21
Zit nog steeds in dubio wat ik ga doen, kopen met geld of met gold, keuzes keuzes haha. Misschien als ik het met geld doe eens kijken wat het scheelt met Amazon coins :)

• Nieuwevolger
Maar als ik het goed zie, zijn er intotaal 4 wings ipv 5?

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-11-2015 13:38 ]

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:18:
[...]

Op die laatste na bijna hahaha.
Ik heb een taunt warrior gemaakt met wirlwind, slam, executes, shieldblocks. 10 beurten uitstellen. De heroic gooit alleen maar minions neer.

• SeamusXanthus
[...]

Zo gek is het niet toch? Ik weet dat er genoeg mensen zijn die er net zo over denken. Ik koop genoeg op mijn iPad, maar als ik de keuze heb tussen 100% aan de developer geven of 70% dan kies ik toch voor het eerste. Kleine moeite voor mij, groot effect voor de developer.

• Nieuwevolger
Er zijn ook mensen die toevallig nog geld hebben op hun itunes account maar goed.

Zo heel sterk zijn die nieuwe kaarten niet echt, alleen die nieuwe secret van paladin ziet niemand aankomen.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:17:
Er zijn ook mensen die toevallig nog geld hebben op hun itunes account maar goed.

Zo heel sterk zijn die nieuwe kaarten niet echt, alleen die nieuwe secret van paladin ziet niemand aankomen.
Kun je nu niet zeggen, pas als alle kaarten uit zijn en we een maand verder zijn, kun je eigenlijk pas goed oordelen. Maar op het eerste gezicht, lijkt het inderdaad dat de meta niet zoveel slomer gaat worden met LoE.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ondanks dat ik helemaal klaar ben met HS toch maar weer LoE gekocht... (tjsa, verslaafd :P).
Eerste wing vond ik wel ontzettend leuk! En wilde toch Reno hebben voor in CW.
CW werkte totaal niet door facemage. Hopelijk nu iets meer kans.
An1mA schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:55:
[...]

Kun je nu niet zeggen, pas als alle kaarten uit zijn en we een maand verder zijn, kun je eigenlijk pas goed oordelen. Maar op het eerste gezicht, lijkt het inderdaad dat de meta niet zoveel slomer gaat worden met LoE.
Je ziet al wat Reno decks die aggro/tempo flink doet counteren. Of die decks goed genoeg zullen zijn is de vraag, maar ik hoop het wel, want dat zou wel echt wonderen doen voor de meta.

Zit nu Elky vs Ostkaka te kijken, dit is wel echt voer voor Secret Paladin haters en RNG zeurpieten. Bedoel hij krijgt gewoon vrijwel perfecte curve iedere keer met een tragere Secret Paladin, en dan gewoon 2-0 tegen de world champion staan. :P
Tegelijkertijd moet ik wel zeggen dat hij goed speelt, je ziet hier ook wel echt terug hoe gewend hij is om onder druk te spelen, speelt zijn turns rustig, en laat zich niet triggeren door slechte turns oid. Ben erg benieuwd hoe hij gaat uitpakken.

Voor de mensen die hem niet kennen, hij was een SC1 pro en is toen gaan pokeren met een hoop succes. Hij speelt nu voor Team Liquid.

EDIT: Jahoor, Malygos uit Portal, echt als hij zo wint dan is dat wel echt hilarisch.

[ Voor 9% gewijzigd door Benjamin- op 13-11-2015 17:11 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• aicaramba
Ik heb de laatste tijd ook ongelooflijk veel pech met draws en met al het andere in het spel. Met het deck waar ik nu al 3 seizoenen met gemak voorbij rank 10 ben gekomen, kom ik nu niet eens voorbij rank 20.
Ik trek nooit 2 drops, terwijl ik er 6 in het deck heb zitten.

Kom constant face decks tegen, wissel ik naar een counter deck, kom ik er geen meer tegen.. Elke keer.

• An1mA
Ik zat vandaag naar de stream Tides of Times te kijken en hij was Overwatch aan het spelen. Ik vroeg of hij nog bij Cloud 9 zat. Ik kreeg als antwoord dat gestopt was met Hearthstone, omdat het geen skill vergde en niet echt een goede "E-sport" game is. Want hij zei, je kunt gewoon een break van 3 maanden nemen en netdecken en een toernooi winnen, daarnaast komen sommige plays te veel op RNG aan. Terwijl je voor andere E-sports games heel wat tijd in moet steken om met de top mee te kunnen.

Waarom typ ik dit? Nou Frodan is op dit moment aan het winnen van Thijs, natuurlijk kan Thijs nog winnen. Maar stel Hearthstone was een "echte" E-sport game, dan is het bijna onmogelijk om van een pro te winnen. Maar zoals we allemaal weten gaat Blizzard niet vol voor om Hearthstone een E-sport game te maken en het blijft RNG met kaartspellen.

*EDIT*
Frodan, heeft gewoon van Thijs gewonnen. Sorry voor spoilers, maar als er mensen zijn die SSC volgen, dan ga ik in het vervolg niet spoilen.

[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 13-11-2015 20:42 ]

An1mA schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:40:
Ik zat vandaag naar de stream Tides of Times te kijken en hij was Overwatch aan het spelen. Ik vroeg of hij nog bij Cloud 9 zat. Ik kreeg als antwoord dat gestopt was met Hearthstone, omdat het geen skill vergde en niet echt een goede "E-sport" game is. Want hij zei, je kunt gewoon een break van 3 maanden nemen en netdecken en een toernooi winnen, daarnaast komen sommige plays te veel op RNG aan. Terwijl je voor andere E-sports games heel wat tijd in moet steken om met de top mee te kunnen.

Waarom typ ik dit? Nou Frodan is op dit moment aan het winnen van Thijs, natuurlijk kan Thijs nog winnen. Maar stel Hearthstone was een "echte" E-sport game, dan is het bijna onmogelijk om van een pro te winnen. Maar zoals we allemaal weten gaat Blizzard niet vol voor om Hearthstone een E-sport game te maken en het blijft RNG met kaartspellen.

*EDIT*
Frodan, heeft gewoon van Thijs gewonnen. Sorry voor spoilers, maar als er mensen zijn die SSC volgen, dan ga ik in het vervolg niet spoilen.
Dit zeg ik al 2 jaar :).

Anyways, waarschijnlijk zal Thijs een best of 99 wel winnen, maar iedereen kan van hem winnen in een best of 5/best of 7 format. Beter nog: iedereen kan van iedereen winnen in een best of single digit format.
Ik zag pas geleden nog dat hij een match had staan, weet niet meer waar, maar was volgens mij binnenkort.

Tides vind ik hier wel heel erg salty dan overkomen. Ik heb begrip voor zijn gevoel, zeker inderdaad met de match up van net, tegelijkertijd blijf je houden dat op lange termijn, er echt wel een verschil zit tussen echt een extreem goede speler en 'gewoon' een hele goede speler. Het is dan ook niet voor niets dat je steeds dezelfde spelers aan de top ziet.

Tides vind ik dan ook heel erg op Reynad lijken, alles is RNG, skill bestaat niet en het geluk is met de domme.
Dat er teveel RNG is, is absoluut waar, maar de uitslag van zijn matches het afgelopen jaar, komt niet door RNG, maar door Tides zelf.

Het is een skill op zich om niet salty te worden als je als pro (veel) geld verliest door zaken als RNG natuurlijk. De mensen die consistent aan de top zitten, verwerken de RNG waarschijnlijk beter dan types als Reynad.

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 15:39
Ik ben redelijk nieuw met deze game en vind het heerlijk om af en toe tussendoor te spelen op de iPad, maar ik word helemaal gestoord van die facehunter en secret paladins. Wat zijn de beste decks hier tegen? Zou leuk zijn als ik eindelijk eens voorbij rank 15 zou komen :9

• Bekse
jlmr1990 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:13:
Ik ben redelijk nieuw met deze game en vind het heerlijk om af en toe tussendoor te spelen op de iPad, maar ik word helemaal gestoord van die facehunter en secret paladins. Wat zijn de beste decks hier tegen? Zou leuk zijn als ik eindelijk eens voorbij rank 15 zou komen :9
Control Warrior, Tempomage.
Freezemage ook erg goed tegen secret paladin.
Bekse schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:20:
[...]

Control Warrior, Tempomage.
Freezemage ook erg goed tegen secret paladin.
CW wint maar met geluk 30% van Sercet Paladin of bedoel je Patron ?
Freezemage en Tempo Mage zijn wel goed tegen beide maar alle 3de decks zijn wel 5k dust of veel meer.
Weet niet op welke rang hij speelt maar als je zulke vragen hebt denk ik zo rond 20-10 en dan heb je waarschijnlijk nog geen complete collectie.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• An1mA
beuker19 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:57:
[...]

CW wint maar met geluk 30% van Sercet Paladin of bedoel je Patron ?
Freezemage en Tempo Mage zijn wel goed tegen beide maar alle 3de decks zijn wel 5k dust of veel meer.
Weet niet op welke rang hij speelt maar als je zulke vragen hebt denk ik zo rond 20-10 en dan heb je waarschijnlijk nog geen complete collectie.
Ik zei dat net ook tegen Bekse, dat ik een superhoge winrate heb tegen CW als SecretDin. Maar hij had zelf als CW een hoge winrate tegen SecretDin. Maar naast Patron en Freeze/Tempo Mage is Hunter ook goed tegen SecretDin. Maaruh cant beat them, join them :P

CW tegen aggro is ook wel extreem tech afhankelijk. Wanneer we over Control Warrior hebben dan denken we aan de Shieldmaidens, Belchers, Grom, Ysera/Alex, Baron enz. Echter zijn kaarten zoals Unstable Ghoul, Whirlwind(s), Bash enz essentieel. Je ziet bijvoorbeeld veel lijsten zonder Ghoul, heb jij er daar echter 1 of zelfs 2 van, dan maakt dit een gigantisch verschil tegen Hunter en Paladin.
En dan is er natuurlijk ook nog de Deathlord versie.

Btw, Purpledrunk ging lekker hahaha, geweldig gewoon. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 13-11-2015 23:00 ]

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12 13:23
aicaramba schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:23:
...

Kom constant face decks tegen, wissel ik naar een counter deck, kom ik er geen meer tegen.. Elke keer.
Klinkt als een super counter deck! kun je hem delen, want ik wil ook wel eens geen face deck tegenkomen! ;)

• aicaramba
ruurd v. schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:48:
[...]

Klinkt als een super counter deck! kun je hem delen, want ik wil ook wel eens geen face deck tegenkomen! ;)
Hehe.. Ik moest lachen :P

• Tektoon
jlmr1990 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:13:
Het beste deck ben je zelf. Beetje flauw, maar het punt is dat er niets is wat mij zo goed tegen aggro/face-poep heeft gemaakt als arena. Daar moet je standaard drie, vier rondjes aan de bak in de face-jungle terwijl je ook nog moet werken met 'beperkte' kaarten. Word je Ahnuld van. :7

Zoals al genoemd: aggro decks zijn vaak erg goed tegen aggro, evenals het tegenovergestelde: control. Het kan ook met mid decks, maar dan moet je wel skills hebben. Mid-hunter is mijn deck-of-choice, Zoo werkt ook goed, zeker met Mal'Ghanis.

Paar tips;

lvl1;
- mulligan altijd agressief voor 1,2,3, drops
- niet meteen squelchen, laat hem minimaal 1 keer emoten en onthoud welke emote het is.
- speel minions, frostbolts en houd niets achter 'voor later'.
- kijk naar de hand van je tegenstander en zie hoe 'ie elke turn leger en leger raakt. Secret-din heeft Divine Favor dus maak je eigen hand ook leeg. Face Hunter is zó kansloos en hier al helemaal ( :') ).

lvl2;
- alles draait om het flippen van het board. Wees geduldig en laat je niet gek maken door face-damage. 1 health is genoeg om te winnen.
- Zolang jij minions speelt en je tegenstander face gaat komt er een moment waarop jij meer minions op het board hebt dan hij. Dit is jouw moment. Poets je middelvinger alvast: lekker glossen die nagel. :>
- Haunted Creeper galore: ram jouw poep-drops in zijn poep-drops. En traden maar: gáán! Tegen secret-din moet je zorgen dat je op turn 5 board control hebt want hij gaat MC spelen op turn 6 en dan heb je troepjes op het board nodig om al die secrets te triggeren en de rommel op te ruimen. Zoo is hier èrg goed in.

lvl3;
- weet wat je reach is. Bijvoorbeeld; webspinner met 2x kill command plus ping is 9 mana voor 12 damage als hunter. Druid: 9 mana, 14 damage. Je tegenstander gaat niet op z'n health letten, dus dat doe jij voor hem. Terwijl hij kansloos face gaat hou jij stilletjes in de gaten hoeveel beurten je nog nodig hebt voor de kill.
- Wanneer het zover is emote je 1 keer zijn begin-emote terug en haal je de trekker over. En flashen maar die middelvinger. 8) :w

Oefening baart kunst, zeker qua anti-aggro.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 15:39
Thanks voor de tips! Ga er mee aan de slag.

• Tektoon
Enjoy. Als je tzt nog steeds niet voorbij 15 komt, voeg je me maar toe. Dan spectate ik je even. :)

Voor de geïnteresseerde: Thijs heeft een video gepost waarin hij commentaar geeft op de VOD met de halve finale match met Ostkaka. Godver, deze tukker is sportief zeg. Nou was het ook een mooie serie, maar toch. Heel sympathiek. En leerzaam :)F

An1mA schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:20:
[...]

Ik zei dat net ook tegen Bekse, dat ik een superhoge winrate heb tegen CW als SecretDin. Maar hij had zelf als CW een hoge winrate tegen SecretDin. Maar naast Patron en Freeze/Tempo Mage is Hunter ook goed tegen SecretDin. Maaruh cant beat them, join them :P
Op Tempo Storm staat 75% in het voordeel van SercetDin.
Ik speel zelf te weinig CW en heb nog geen SecretDin gespeeld (Nog steeds geen Dr.6 gecraft) dus is dit het enigste wat ik voor de hand heb :P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

De lijst waar ze het over hebben is echter ook een tragere lijst gericht op control. Geen Whirlwinds, geen Unstable Ghoul, geen Cruel Task Master, 1 Block, 1 Shredder, 1 Shieldmaiden, maar dan wel kaarten zoals Alex en Ysera, 2x Acolyte, BGH enz.

Waar precies de 'sweet spot' zit kan ik niet beoordelen, ben geen Warrior speler, maar diverse van die kaarten zijn heel erg goed om decks zoals Secret Paladin te counteren.

Tevens vind ik die TS lijst wel raar, je hebt al zoveel hoge removal, dan spelen ze toch nog een BGH er in, maar geen Cruel Taskmasters, juist door die Cruels is BGH viable, anders zou je toch echt wel genoeg moeten hebben aan je Executes (die natuurlijk ook geactiveerd worden door Taskmaster), Shield Slams, Bashs, Slams en je wapens. Ik mis dan ook de synergy voor die kaart.

beuker19 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 02:59:
[...]

Op Tempo Storm staat 75% in het voordeel van SercetDin.
Ik speel zelf te weinig CW en heb nog geen SecretDin gespeeld (Nog steeds geen Dr.6 gecraft) dus is dit het enigste wat ik voor de hand heb :P
Ik zie zelf ook niet in hoe CW makkelijk kan winnen van Secret Paladin. Heb zelf weleens gehad dat mijn tegenstander CW speelde, godhand pakte van turn 1 tot turn 8 en turn 8 was hij gewoon kansloos dood....

Sta zelf 14-1 tegen CW als Secret Pala.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Had gisteren toch echt een loose streak van zkr 10 potjes achter elkaar met secret paladin.
Van rank 8 terug gevallen naar 12 met 0 sterren.
Speelde alleen maar tegen facehunter en mirror matches paladin.

Als je in het begin alleen maar secrets krijg dan ben je nergens! Turn 6 MC op gooien terwijl hij een vol bord heeft + BGH.
Dan heb je nog geen klote aan je secrets.
Zodra je tegenstander removels heeft om je bord te clearen dan moet je nog maar eens zien terug te komen met secrets paladin. Divine favor zit altijd achterin je deck. Wanneer je hem nodig hebt dan krijg je hem niet.

Dus secret paladin OP? Nope, dacht het niet hoor :)

@ Xelfer: wat versta jij onder godhand voor een CW?
Turn 5 brawl en 9/10x komt zijn minion er uit VS 4 van jouw. + shield slam of BGH op je MC zodra die de 3/2 op pikt terwijl jij nog 3 of 4 minions op het bord heb. Geloof me dat je dan kansloos bent als secret paladin.

I bad beat my meat by busting my nuts!

murphylee schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:52:
@ Xelfer: wat versta jij onder godhand voor een CW?
Turn 5 brawl en 9/10x komt zijn minion er uit VS 4 van jouw. + shield slam of BGH op je MC zodra die de 3/2 op pikt terwijl jij nog 3 of 4 minions op het bord heb. Geloof me dat je dan kansloos bent als secret paladin.
Hij had iets van:

Turn 1: Armorsmith
Turn 2: Armorsmith
Turn 3: Cruel Taskmaster + Shieldslam
Turn 4: Death's Bite
Turn 5: Belcher
En nog 2 Brawls voor mijn Mysterious Challengers. Ondanks dat won ik gewoon turn 8 of 9 (afhankelijk van het perspectief).

• Nieuwevolger
Wat vinden jullie van de nieuwe secret van paladin? Heb al een aantal spelers laten verrassen. Alleen incombinatie met die 1 health secret is niet ideaal.

• PCBaas
M'n nieuwste (anti-aggro) creatie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fnU7eLQ.png

Tot nu toe 100% winrate! (1 game :D )

5700X | RX 6600

Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:37:
Wat vinden jullie van de nieuwe secret van paladin? Heb al een aantal spelers laten verrassen. Alleen incombinatie met die 1 health secret is niet ideaal.
Speel liever een MCTech.

• Dreanor
  • Laatst online: 17-12 11:31

Dreanor

Joene

Mijn eerste Legendary ooit!!! En ik speel sinds beta maar heb nooit packs gekocht!!! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sy4cqKq.jpg

Legendary verzameling is enkel van Nax en Blackrock (moet de laatste twee wings nog unlocken).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/43nS2Es.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v5SsNgy.jpg

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

The Beast komt uit een pakje.

• PCBaas
Damn. Of je speelt amper of je hebt echt veel, maar dan ook echt extreem veel, pech gehad in je packs. xD

5700X | RX 6600

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Harrison Jones is wel een leuke kaart, vooral door de hoge populariteit van Paladins naast de Hunters. Dan af en toe een patron of control warrior er tussen, en vooral tegen patron die met een Deaths Bite aan het wachten zijn ivm de whirlwind kan je sterke swings maken.

Mijn YouTube

Voor de mensen die zich het afvragen, Sacred Trial killed Dr. Boom wanneer je al een minion op het veld hebt. Ondanks dat Dr. Boom als eerste op het veld komt en dan pas de bombs spawned, ziet het spel dit dus als bombs eerst en dan Dr. Boom.

• Bekse
xelfer schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:15:
[...]

Ik zie zelf ook niet in hoe CW makkelijk kan winnen van Secret Paladin. Heb zelf weleens gehad dat mijn tegenstander CW speelde, godhand pakte van turn 1 tot turn 8 en turn 8 was hij gewoon kansloos dood....

Sta zelf 14-1 tegen CW als Secret Pala.
Dan ben ik behoorlijk gelukkig als CW tegen secretpaladin.
Net ook weer gewonnen. Ik trek inderdaad wel erg prettig, dubbele armorsmith, unstable ghoul, wapens en justicar.

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Wat is er aan de hand met mensen die in de eerste ronde nog conceden? Hebben ze dan geen goede kaarten gekregen of is het iets met de connectie?

Ranked begin ik ook niet meer aan, wat een zooitje standaard decks en hunters die vol voor je face gaan. In casual games gaat het nog om board control en heb je spannende, lange en leuke potjes. Ik vind het leuk om te experimenteren met decks, zo heb ik nu een Paladin met allemaal silver hand recruit en inspire kaarten wat wel grappige games oplevert.

[ Voor 34% gewijzigd door SN4K3 op 15-11-2015 08:52 ]

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Godhand voor een CW vs SPally. En geloof mij, 1/4 CW speelt tegenwoordig zo. (Of ik kom ze gewoon tegen)

Turn 1: coin + war axe/armorsmith
Turn 2: Armorsmith/war axe
Turn 3: deathlord/acolyte of pain
Turn 4:
Turn 5: Brawl
Turn 7: BGH

VS

Turn 1: secret keeper
Turn 2: haunted/minibot/juggler
Turn 3: Muster

Turn 6: MC

Niet echt om een statement te maken maar zo kom ik ze dan regelmatig tegen. Die 3 of 4 keer dat ik CW tegen kom :P

MC op een leeg bord is prooi voor de BGH.
Juggler wil je niet combineren met Muster VS een Armorsmith of Acolyte. Haunted creeper eigenlijk ook niet.

Op een leeg bord toevallig nog net die laatste secret krijgen dan ben je verloren.
Dan heeft warrior tijd om zijn grote minions te spelen en bord controle

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:47

Nitai

Live the life you love.

Ik heb zo veel lol met Reno icm een Warlock. Locks hebben geweldige kaarten icm met Dark Peddler een paar legendaries en veel kleine minions. (geweldige kaart! Had ik echt niet verwacht eerlijk gezegd, ik trek kaarten daar uit die je nooit in je deck zou zetten maar wel handig zijn, als je weet wat voor tegenstander je hebt.)

Kwam ook net een warrior tegen die een Reno-deck had, heel erg cool :) Het puzzel-element is weer terug voor mij.

Soms verlies, soms win ik, het is nu 50-50 in Ranked Play (nu rank 14).

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 15-11-2015 10:07 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Ik heb een Healadin gemaakt met Reno, op een paar kaarten heb je eigenlijk hele goede alternatieven:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZxL0lirR5ea9o0qD92YDji8U/full.png

Om de lijst door te gaan:
Zombie Chow speel je er vaak maar 1 van, zelf ben ik ook een fan van Annoy-o-Tron en vervult daarmee een vergelijkbare rol.
Equality is vaak maar 1.
Owl hetzelfde.
1x Juggler, Minibot en Muster zijn denk ik nog wel de pijnlijkste keuzes, het geeft je namelijk die early game die je nu zou kunnen missen. Met de Wild Pyromancer heb je toch nog een extra play op turn 2, voor turn 3 heb ik er nu nog een MCTech in, maar mogelijk dat ik die vervang door Sword of Justice.
Wild Pyromancer zit er natuurlijk in voor de body, maar zeker ook als 2de activator voor Equality.
1x Aldor is een gemis, MCTech heeft hier meerdere werkingen, als body maar ook om damage van het veld af te halen. Je zou mogelijk Eadric kunnen techen, maar ik heb die kaart zelf niet.
1x Truesilver is heel acceptabel door Coghammer, al is het natuurlijk wederom niet ideaal. Om toch die burst te hebben, heb ik er een Blessing of Kings ingedaan. Vereist wel een minion op het veld, maar vervult toch een vergelijkbare rol.
Defender werkt gewoon als een goede kaart.
Murloc Knigt en Shredder zijn vergelijkbaar in kracht, vaak zie je wel 3 een totaal van deze 2 kaarten, doordat het deck meer op healing is gericht, heb ik er een Refreshment Vendor ingedaan.
Faceless is een kaart die vaak net geen plek in decks krijgt, maar hier is die welkom.
1x Sludge Belcher is makkelijk op te vangen met Loatheb, verschillende werkingen, maar kan beide burst damage tegen houden.
De rest is sowieso standaard 1 kaart van.

Hoe doet het deck het? Geen idee nog, nog maar 3 potjes gedaan, 1x tegen Face Hunter die als een god kaarten trok, 1x dik gewonnen, en 1x verloren tegen Paladin terwijl ik 18 health had met een veld vol met minions, inclusief 2x Tirion... hoe? Holy Wrath voor 20... (voor 10 mana) en ik nog die beurt denken, ik laat mijn Healbot wel voor een andere keer liggen, ik speel wel Faceless+Loatheb, dat is heel veilig... :P

Bekse schreef op zondag 15 november 2015 @ 07:59:
[...]

Dan ben ik behoorlijk gelukkig als CW tegen secretpaladin.
Net ook weer gewonnen. Ik trek inderdaad wel erg prettig, dubbele armorsmith, unstable ghoul, wapens en justicar.
Oke, ik moet toegen dat ik in mijn games tegen CW geen enkele keer een Unstable Ghoul ben tegen gekomen :). Dat kan wel een kaart zijn die het verschil kan maken.

Zelf speelde ik overigens ook een snelle variant van Secret Pala, zonder kaarten als Tirion.

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 15-11-2015 11:34 ]

• Bekse
xelfer schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:33:
[...]

Oke, ik moet toegen dat ik in mijn games tegen CW geen enkele keer een Unstable Ghoul ben tegen gekomen :). Dat kan wel een kaart zijn die het verschil kan maken.

Zelf speelde ik overigens ook een snelle variant van Secret Pala, zonder kaarten als Tirion.
Kan hem inderdaad ook in de verschillende types secretdin zitten.
Net een leuk potje met mijn Reno Paladin deck, speelde tegen Hunter en kreeg Reno in mijn mulligan, ondanks dat het een turn 6 kaart is, hem toch bewaard (andere 2 kaarten had ik wel geruild), kreeg een redelijke curve, maar simpelweg omdat je zo'n extreme heal hebt op turn 6, had Hunter geen kans.

• Nieuwevolger
Ik speelde snachts casual en ik kwam steeds verdomd sterke tegenstanders tegen, licht dit eraan omdat "hardcore" spelers alleen s'nachts spelen.

Soms concede ik ook meteen op casual, maar dat is dan omdat ik vrienden zoek op te spectaken voor de quest.

• kevz
  • Nu online
http://i.imgur.com/g1SvsCq.jpg

Mis ik ergens iets waardoor ik niet 1 wing los kan kopen?

edit; Nevermind, solo adventures dus :')

[ Voor 19% gewijzigd door kevz op 15-11-2015 15:28 ]

Mijn YouTube

Moet je dat niet in de adventure mode zelf doen? Gewoon er naartoe gaan alsof die unlocked is, en dan daar unlocken?

• kevz
  • Nu online
Juist. Op 1 of andere manier kwam het niet in me op om daar eerst naar te kijken. 't Is dan ook best contra wat je verwacht als je op store klikt, en dan alleen maar de hele pack kan kopen. Ik dacht van ja het is Blizzard, dus als ik iets wil dan zal dat via de store moeten wehehe

Mijn YouTube

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Darkfreak schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:19:
Het Hearthstone event (gepland op 15 november in Kerkrade, Limburg).
Net terug van het event.
Was erg geslaagd moet ik zeggen.
Leuk opgezet en goed georganiseerd! Props daar voor! :)
Goede support. Als je met een probleem zat werd je meteen geholpen. Helaas de finale niet kunnen meemaken maja.

Hopelijk volgend jaar weer een editie? :)

Stond reserve, heb uiteindelijk toch nog mee kunnen spelen door dat er een aantal zich hadden afgemeld. Uiteindelijk 3e ronde er uit gevlogen. Speelde voornamelijk fun decks. Echo Mage, Oil Rogue en die andere was Demon Handlock.
Maar toch verrast dat er veel mid-range gespeeld werd. Heel weinig aggro

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 12:12
Hulp gevraagd voor mijn warlock deck, ik kom niet voorbij rank 20. Eigenlijk haal ik maar 1 of 2 wins per 2 uur, dus dat wordt helemaal niks.

2x Corruption
2x Mortal Coil
1x Soulfire
1x Abusive Sergeant
1x Flame Imp
2x Leper Gnome
2x Voidwalker
2x Acidic Swamp Ooze
1x Dire Wolf Alpha
2x Haunted Creeper
1x Ironbeak Owl
1x Knife Juggler
2x Shadow Bolt
2x Shattered Sun Cleric
1x Hellfire
2x Chillwind Yeti
1x Piloted Shredder
1x Boulderfist Ogre
1x Cairne Bloodhoof
2x Dread Infernal

Wat gaat hier mis dat ik helemaal niks kan winnen. Jaren MTG gespeeld dus nee, ik speel niet als een retard. Ik trade voordelig, verspil mijn spells niet etc. Het lijkt er gewoon op dat al mijn kaarten weinig value hebben. Wat ik de hele tijd tegenkom is 7/5 voor 4 mana en beter, terwijl mijn beste 4 mana kaart op 4/5 zit, dus dit win ik zo niet. Hoe moet ik dan in godsnaam ooit iets winnen?
Nieuwe kaart! 12/12 voor 3 mana!
Pagina: 1 ... 14 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.