• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-12 12:59
Wat vinden jullie van dit idee om het voor beginners makkelijker te maken?

Bij het uitbrengen van tgt worden alle commons van de classic set standaard gegeven aan alle spelers, tot een maximum van 2 stuks van elke kaart.

Bij de volgende expansion worden alle rares van de classic set en alle commons van gvg gratis gegeven.

Bij de daarop volgende set worden alle gvg rares en alle tgt commons gratis gegeven.

Op deze manier worden alle commons en rares na verloop van tijd gratis en hebben beginnende spelers niet zo'n enorm gat om te dichten en kunnen ze vanaf het begin redelijke decks maken. Epics en legs worden niet op deze manier gegeven om de packs niet compleet nutteloos te maken en ze nog steeds zeldzaam laten. Ook trap je spelers die geld hebben uitgegeven en langspelende spelers niet zo op de tenen, omdat het merendeel toch vooral nodig was om de epics en legs te bemachtigen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 13:56
Wognummer schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:14:
ik denk niet dat hij dat soort blocks bedoelde (het zou ook kunnen hoor dont get me wrong) maar in MtG hebben ze verschillende formaten waarom je bepaalde sets wel en niet mag spelen zelfs bepaalde kaarten worden verbannen in sommige blocks (formaten) ik denk dat blizz idd die kant op gaat. want zulke heftige changes aan de gameplay zie ik nog niet gebeuren eigenlijk :)
Ja, sorry voor de onduidelijkheid, ik dacht dat de context wel genoeg was. Maar ik had het inderdaad over de MtG Type 2 blokken van 1 grote en 2 bijpassende kleine sets, waarbij alleen het laatste blok toegestaan is.

Of ze iets in die richting gaan doen kon ik niet opmaken uit de Q&A. Aan de ene kant lijken ze een beetje bevestigend te reageren op de vragen over MtG formats, maar ze wijzen ook op de unieke mogelijkheden van digitale kaartspellen, wat zou kunnen wijzen op (grootschalige) rebalancing.

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:55:
ik speel hearthstones ook al z'n beetje sinds de launch van de ipad versie, speel het helemaal free. ik heb alle wings enzo gespeeld en heb vooruit gespaard voor de nieuwe wings. maar ik merk toch echt dat ik kaarten mis als dr boom en regnaz. ik voel me soms dan zo kansloos als die kaarten opeens gespeeld worden.
Ik speel sinds het tweede seizoen mee en moet zeggen dat ik ondertussen toch wel ongeveer alle kaarten heb die nodig zijn voor de meeste decks. Enige decks die ik nog niet kan spelen zijn freeze mage en control warrior.

Even geteld en zit nu op 37 legendaries (niet allemaal even goed maar wel de top kaarten zoals Sylvanas, Ysera, Tirion, Ragnaros, Harrison Jones, Justicar, Boom, Vol'jin, Malygos, Jaraxxus en Mal'Ganis)

Tot nu toe nog geen geld erin gestopt en ben het ook niet van plan

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:38
Leuk man, al die Warriors op ladder als je Freeze Mage aan het spelen bent. Ach ja het in ieder geval beter dan al die SecretDins. Wellicht weer Druid spelen, maar dan kom je natuurlijk uit het niets SecretDins tegen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:35:
onze thijsie heeft al die nieuwe torch kaart in z'n ice mage.
Kwestie van de uitbreiding kopen nu ;)

Nothing to see here

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

itsme schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:41:
[...]

Kwestie van de uitbreiding kopen nu ;)
In de shop zijn alleen maar Naxx en BWL te koop.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• itsme
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:45:
[...]
In de shop zijn alleen maar Naxx en BWL te koop.
Ik heb m anders net gekocht:

HS

Nothing to see here

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wellicht even aangeven waar? :)

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Same here, net gekocht via de shop in HearthStone, kreeg eveneens die torch en explorers hat

• itsme
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:48:
[...]
Wellicht even aangeven waar? :)
Shop -> Adventure en dan t League of Explorers boekje.

@onder, EU idd.

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 10-11-2015 21:50 ]

Nothing to see here

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vreemd, EU battle net?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wanneer ik in de shop zit zie ik dit:

*hier gaat iets mis :).]

[ Voor 79% gewijzigd door Ngangatar op 10-11-2015 21:54 ]

• An1mA
Waarschijnlijk heb je de Hearthstone nog niet geupdate, sluit je Hearthstone eens. Vervolgens gaat hij de patch downloaden als het goed is.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

An1mA schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:53:
[...]

Waarschijnlijk heb je de Hearthstone nog niet geupdate, sluit je Hearthstone eens. Vervolgens gaat hij de patch downloaden als het goed is.
Thanks, dat had het inderdaad kunnen zijn, maar helaas ;-)

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/45450es4h/Screenshot_2015_11_10_21_50_55.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Ngangatar op 10-11-2015 21:56 ]

• itsme
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:53:
Wanneer ik in de shop zit zie ik dit:

*hier gaat iets mis :).]
Je koopt m ingame, niet in battle.net ;)
In de battle.net store zie ik m ook niet staan.

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 10-11-2015 22:00 ]

Nothing to see here

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Daar zat ie ook niet :).

Er komt nu eindelijk een update binnen, blijkbaar gaat het in fases.

*edit, jup, zit er bji nu. thanks.

[ Voor 17% gewijzigd door Ngangatar op 10-11-2015 22:07 ]

• 108rogar
Ja, ik kreeg de Battlenet update ook pas nadat ik stopte met HS. Ik denk dat ze eerst wat tests doen voordat ze de winkel open zetten.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:35:
onze thijsie heeft al die nieuwe torch kaart in z'n ice mage.
Hij en de rest van de hearthstone spelers. :+
Maar toch fijn om te weten dat hij hem al heeft. :+

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:04
helaas mag je alleen de hele adventure kopen :P niet de wings met gold

• dijstr
heroes hebben ook nieuwe begroetingen of ligt dat aan mij? Puur wanneer je tegenover elkaar wordt gezet, tijdens de match geen verschil
Die 2 kaartjes die je gelijk krijgt, die zitten niet in de adventure zelf, maar die krijg je alleen als je de adventure koopt?

• Wognummer
xelfer schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:37:
Die 2 kaartjes die je gelijk krijgt, die zitten niet in de adventure zelf, maar die krijg je alleen als je de adventure koopt?
klopt :) freebees

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dan hebben de pay2win roepers weer een argument erbij.

• Wognummer
oww zo lol hmm goeie ik heb geen idee dan haha :D

• An1mA
Denk niet dat je de 2 kaarten alleen kunt bemachtigen door puur met geld te pre-orderen. Dat zou namelijk nergens op slaan. Als je LoE nu niet koopt, maar later krijg je de 2 kaarten echt wel.

• 108rogar
Oeps, volgens Battlenet's breaking news had de nieuwe set nog niet te koop moeten staan. :P

• An1mA
108rogar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:58:
Oeps, volgens Battlenet's breaking news had de nieuwe set nog niet te koop moeten staan. :P
Klopt er is een bluepost over, heb ik mazzel lol.

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/19648726342

We’ve identified an issue that allowed players to purchase The League of Explorers earlier than intended. The Adventure is now correctly no longer available for purchase.

If you were among those who made the purchase, you’ll gain access to the first wing of The League of Explorers when it is released in your region later this week.

We recognize that this may not have been what you anticipated when you made your purchase, so if you would prefer to receive a refund for your purchase, you can contact our Customer Support team and they will lend a hand as soon as possible.

We apologize for any confusion that this issue might have caused, and we appreciate your understanding
.

Ngangatar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:02:
Dan hebben de pay2win roepers weer een argument erbij.
Nee hoor. Iedereen krijgt die gewoon zodra je je adventure begin.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Benjamin- schreef op woensdag 11 november 2015 @ 01:54:
[...]

Nee hoor. Iedereen krijgt die gewoon zodra je je adventure begin.
Beter, het zou ook zeer onlogisch zijn geweest en totaal in tegenstelling met de eerdere wijze van werken in het Bliz HS team.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
dijstr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:32:
heroes hebben ook nieuwe begroetingen of ligt dat aan mij? Puur wanneer je tegenover elkaar wordt gezet, tijdens de match geen verschil
Klopt, er zijn wat nieuwe dialogen toegevoegd: https://www.reddit.com/r/.../new_innkeeper_greetings/

En de voorlopige patch notes: http://us.battle.net/hear...e-of-explorers-11-10-2015

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 12:12
Vraagje: wat kan ik het beste doen met mijn coins. Sparen om expansions te unlocken of packs kopen of weer verliezen in arena?

• An1mA
Cpt.Chaos schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:45:
Vraagje: wat kan ik het beste doen met mijn coins. Sparen om expansions te unlocken of packs kopen of weer verliezen in arena?
Als je geen Naxx hebt, zal ik daarvoor gaan sparen.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wil je geen geld aan HS uitgeven? Sparen voor uitbreidingen en als je alle wings hebt packs kopen.
Vindt je het niet erg om HS te supporten? Koop dan de adventures en gebruik je gold voor card packs.

Arena vindt ik waste of gold. Teveel RNG in HS algemeen, en arena maakt het nog erger.

Wat betreft geld uitgeven voor Adventures: In verhouding zijn adventures het meest voordelige (mbt real money value)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 15:02
Als geen geld wil uitgeven aan de expansion, dan zeker sparen voor de expansion.
Ookal zijn het over het algemeen geen enorm briljante krijg je zeker wel nieuwe kaarten en dat is bij een pakje niet altijd weggelegd :)

User Error -- Please Replace User

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12 12:54
Darkfreak schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:49:
[...]

Arena vindt ik waste of gold. Teveel RNG in HS algemeen, en arena maakt het nog erger.
Arena is juist de meest efficiente manier om je collectie te vergroten!

Zoals ik het steeds doe:
Zorg dat je 8000-10000 gold hebt gespaard voor expansion --> koop 80 pakjes bij release
Daarna nieuwe packs uitsluitend via arena verkrijgen.
Adventure kopen met echt geld.

Zit alweer op 5000 gold dus de volgende expansion kan ik ook weer F2P krijgen vermoed ik.

Voorwaarde is wel dat je Arena op ongeveer 4 wins of hoger zit, en niet zoveel arena speelt dat je geld omlaag gaat. Dus ook afwisselen met ranked (tenzij je zo goed bent dat je unlimited arena kan spelen maar dan moet je richting de 7 wins gemiddeld zitten)

Ook speel ik sinds beta dus ik besef dat als je net begint je niet in een positie bent om steeds zoveel te sparen. Maar als je talent hebt voor het spel zou ik zeker heel veel arena spelen omdat dat de lange termijn het beste voor je collectie is. Daarnaast is iedereen gelijk in arena.

• aicaramba
Ik zie hier bij pricing staan dat 'all 4 wings' 18 euro kosten.

http://hearthstone.gamepedia.com/The_League_of_Explorers

Maar er zijn 5 wings, ik neem aan dat de eerste niet gratis is, of wel?

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Arena kun je niet onbeperkt volhouden als je lager dan 7 wins zit, maar bij 2,5 à 3 wins gemiddeld haal je wel die 150 gold inleg eruit, in de vorm van een pack + gold/dust/cards.

Je wint dan bij 2 wins bijvoorbeeld 1 pack + 40 gold en bij 3 wins een pack + 60 gold.
En een pack kost 100 gold.

Ik weet even niet waar ik dat tabelletje gezien heb, google maar eens.
Daarbij hadden ze een omrekenfactor van 1 pack = iets meer dan 40 dust (want sommige kaarten zijn wel iets waard voor je collectie, zeker als je nog weinig hebt, en je hebt ook epics/legends)
Dus als je een Sunwalker of Defender of Argus (een goeie rare) uit je pack trekt hebt je eigenlijk 100 dust die je niet hoeft te in te zetten.

Dus ook een beginner haalt met vanaf de 3 wins in arena gemiddeld meer uit zijn gold inleg dan puur packs kopen voor gold.

Dus je kunt dailies plus arena spelen, en af en toe eens ranken om in elk geval op 20 uit te komen voor de chest. Daarna wordt rank 15 interessant voor de golden rare = meer dust value.

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 15:02
aicaramba schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:01:
Ik zie hier bij pricing staan dat 'all 4 wings' 18 euro kosten.

http://hearthstone.gamepedia.com/The_League_of_Explorers

Maar er zijn 5 wings, ik neem aan dat de eerste niet gratis is, of wel?
De eerste is niet gratis zoals bij de vorige adventure helaas.
En er zijn maar 4 wings.
De kosten zijn 18 euro als je alle 4 koopt, 14 euro voor 3 wings, 9 euro voor 2 wing en 6 euro voor 1 wing.

Hier wat meer informatie: http://www.hearthpwn.com/...s-a-hearthstone-adventure

User Error -- Please Replace User

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:41
Yes!

Ook eindelijk alle heroes nu op lvl 60! Nu op naar de negen golden heroes, heb er nu nog maar 1 maar de tweede komt er ook al aan, nog 50 wins ongeveer.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OhwqjFaVdSDW4G5FF8RjqeFl/full.png

PSN Profile

• aicaramba
Ikke_Niels schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:21:
[...]

En er zijn maar 4 wings.
De kosten zijn 18 euro als je alle 4 koopt, 14 euro voor 3 wings, 9 euro voor 2 wing en 6 euro voor 1 wing.

Oef, dat had ik zelf ook wel even kunnen na tellen 8)7

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Hallo allemaal, ben nog niet zo lang bezig met HS, ong 2 maandjes, niet zo heel veel. Prestaties tot nu toe: Arena ben ik tot 10-3 gekomen, ranked tot ongeveer 9. Om het spel beter te leren ga ik de patch proberen te unlocken met gold, veel spelen dus. Ik ben benieuwd naar wie er nog meer veel spelen om het te unlocken of dat men dit gewoon koopt? :)

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:30
Ik ga gewoon veel spelen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de eerste 2 wings van Naxx gekocht maar hierna ga ik toch verder met BRM, die kaarten trekken me toch meer aan.

• Royy90
BastiaanNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:00:
Hallo allemaal, ben nog niet zo lang bezig met HS, ong 2 maandjes, niet zo heel veel. Prestaties tot nu toe: Arena ben ik tot 10-3 gekomen, ranked tot ongeveer 9. Om het spel beter te leren ga ik de patch proberen te unlocken met gold, veel spelen dus. Ik ben benieuwd naar wie er nog meer veel spelen om het te unlocken of dat men dit gewoon koopt? :)
Ook ik ga het gewoon kopen met gold :) Heb classic/gvg compleet en van tgt alle kaarten die ik nodig ben. Zal misschien niet alles van LoE op de dag van release kunnen spelen maar dat boeit me dan weer niet zoveel. Vorige keren zat er nog wel eens een bonus aan een pre-order(cardback of korting), maar dat is nu niet zo. Voor mij geen enkele reden om het met cash te betalen deze keer.

PSN Profile

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:56
Ikke_Niels schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:21:
[...]

En er zijn maar 4 wings.

Bij BRM was de eerste wing toch ook niet gratis?

• Royy90
Nee bij brm was de eerste wing niet gratis.

PSN Profile

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb niet heel veel gold op t moment dus ik koop m gewoon met cash; gebruik ik mn gold wel weer voor Arena :)

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hoe laat komt de update morgen?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38
Naxxramas heeft prioriteit zoals An1mA al zei. Op NA speel ik f2p en ik ben daar na Naxxramas ook voor Blackrock gegaan.

Arena is een heel goede tool om aan gold en pakjes te komen maar je hebt wel een aardige winrate nodig en dat vraagt wat oefening. Als je gemiddeld op of onder de 3 à 4 wins zit scoor je niet genoeg om er aan te verdienen. Wanneer er dan een leuke expansion aan komt die je wilt hebben kan je beter even ranked spelen en gold sparen. Heb je de expansion binnen dan kan je weer verder werken aan je arena skills. :)
BastiaanNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:00:
Om het spel beter te leren ga ik de patch proberen te unlocken met gold, veel spelen dus. Ik ben benieuwd naar wie er nog meer veel spelen om het te unlocken of dat men dit gewoon koopt? :)
Op EU heb ik Naxxramas met euro's gekocht. Inmiddels komt er hier maandelijks zoveel gold binnen dat ik ze nu ook maar met gold koop (need goldsink 8)7). Op NA speel ik f2p dus daar koop ik sowieso alles met gold.

Ondanks dat dezelfde speler aan het roer staat op beide accounts is het op een startende account toch lastiger om je gold te managen, buffertjes op te bouwen en mee te gaan in het tempo waarop de expansions en kaarten worden gereleased. Zeker als je ook nog expansions moet 'inhalen' terwijl je eigenlijk niet zoveel speelt. Geduld is een schone zaak. O-)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:02

Nitai

Live the life you love.

Royy90 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:33:
Yes!

Ook eindelijk alle heroes nu op lvl 60! Nu op naar de negen golden heroes, heb er nu nog maar 1 maar de tweede komt er ook al aan, nog 50 wins ongeveer.

[afbeelding]
Nice Royy90! :D
Ik ben nog een kleine 40 wins verwijderd van m'n 3e golden hero, een Warlock :) Het is zo lastig deze meta om een beetje te winnen en tegelijkertijd te ranken. Maar we houden vol! Hierna ga ik voor een mooie Mage of Warrior....moet nog kiezen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• dijstr
Ik vind de meta op het moment erg fijn, veel control en midrange decks! In 3 dagen nog geen face deck tegen gekomen, behalve die van mij voor het hunter quest :X

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:49
Net voor het eerst 12-0 gegaan in arena!!!!! =D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Co2LPvW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VACGeL7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aLRMv8W.jpg
Ik kreeg toen opeens dit te zien bij het openen van m'n pack ???
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uupK9Ig.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tnHDjQJ.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~

Een geslaagde dag al zeg ik het zelf. :)

5700X | RX 6600

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
Netjes hoor, gefeliciteerd!

• Tektoon
Mooi hoor TImmy. Zag 'm voorbijkomen, maar wist niet dat dit je eerste 12-0 was. Deck ziet leuk uit en een leg als reward is ook nice. Ik moet die cardback toch maar een keer gaan scoren geloof ik. :P

Ondertussen trek ik net zelf alwéér een legendary uit zo'n brawl pakje. *O* Deze keer is het Gromm, op m'n f2p account. Ik mag niet klagen over de droprates de laatste tijd.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

@PCBaas, nice. En die melding kreeg ik gisteren ook met pack openen. Geen idee waarom.

• Tektoon

• aicaramba
Ik vind ook dat ze de adventure pas heel laat hebben aangekondigd. Normaal gesproken is er nog wel tijd om het benodigde gold bij elkaar te sparen na een aankondiging. Nu niet.
Deze week ga ik nog wel genoeg gold hebben voor de eerste wing, maar daarna ga ik achter lopen.

• Bekse
2800 liggen dus dat komt precies goed uit :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
aicaramba schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:35:
Ik vind ook dat ze de adventure pas heel laat hebben aangekondigd. Normaal gesproken is er nog wel tijd om het benodigde gold bij elkaar te sparen na een aankondiging. Nu niet.
Deze week ga ik nog wel genoeg gold hebben voor de eerste wing, maar daarna ga ik achter lopen.
doen ze express natuurlijk, om zo meer zieltjes te winnen die willen betalen.
Ik heb helaas maar 350 gold nu, dus bij mij duurt het nog wel ff voordat ik wings kan unlocken.
Ik speel de game f2p, helaas blizzard mij krijg je niet zover om met geld te betalen.
HotS speel ik ook f2p :)

nothing stops this train

• aicaramba
Kol Nedra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:23:
[...]

doen ze express natuurlijk, om zo meer zieltjes te winnen die willen betalen.
Ik heb helaas maar 350 gold nu, dus bij mij duurt het nog wel ff voordat ik wings kan unlocken.
Ik speel de game f2p, helaas blizzard mij krijg je niet zover om met geld te betalen.
HotS speel ik ook f2p :)
Same here.. Het wordt steeds meer een principe om F2P te blijven :P Alleen daarom zal ik al niet gaan betalen..

Het wordt wel makkelijker om F2P te blijven met de komst van brawl, ranked rewards en de 'watch and learn' quest. Steeds meer gratis packs en dust, zo gaat het sparen sneller.

Over 2 weken iser geen wing ivm. Thanksgiving dus dat bied mogelijkheden voor de F2P spelers om wat in te lopen.
Voor mijzelf ben ik blij dat ik geen pre-order bonus misloop omdat ik hem waarschijnlijk pas over een week of zo koop omdat ik deze week ook al Fallout 4 heb gekocht.
Ik heb overigens ook nog 1600 dust liggen dus kan ik rustig afwachten of er nog een nieuw deck komt waar ik nog een legendary voor nodig heb.

[ Voor 26% gewijzigd door beuker19 op 12-11-2015 08:53 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:21
Sowieso is het niet echt een verrassing dat ze een adventure zouden aankondigen op Blizzcon, dus je had er alvast rekening mee kunnen houden. Wel kwam het als een verrassing dat de adventure niet dit jaar, niet deze maand, maar deze week uit zou komen. Maar zoals iemand anders ook al zei, heb je een buffer in verband met Thanksgiving, dus dat scheelt weer. Verder kan ik je aanraden om na deze adventure gewoon al te beginnen met sparen.

• aicaramba
Klopt, maar ik hou niet zo goed bij wanneer dingen als blizzcon zijn. Daar kwam ik pas enkele dagen van te voren achter. Ik ben vorige week ook weinig thuis geweest, dus heb sowieso niets hearthstone gerelateerd gevolgd.

Ik ga denk ik nog niet sparen voor de volgende expansion, misschien over een maand of 2 ofzo. Nog een tijdje TGT packs kopen. Ik mis nog steeds belangrijke kaarten als mysterious challenger, twilight guardian, confessor priestess, dreadsteed, varian en justicar trueheart. Toch wel belangrijke kaarten, al ben ik niet van plan om secret pally te gaan spelen ofzo.

@hieronder. Tot nu toe ben ik altijd begonnen met sparen met de aankondiging of soms zelfs er na. Heeft altijd prima gewerkt. Als je free-2-play speelt kun je kiezen om te sparen of om te blijven kopen van de huidige expansion.. Zit in principe weinig verschil in, aangezien je vaak toch nog veel kaarten mist.

[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 12-11-2015 09:11 ]

Als je free-2-play speelt weet je toch dat je moet sparen voor Adventures en Expanions en weet je toch hoeveel er per jaar uit komen. Dus als je er geen geld aan uit wil geven weet je al hoeveel gold je per jaar moet sparen om alles direct te kunnen unlocken.

Ik heb ook deze advanture gekocht omdat ik best geld uit wil geven aan games.

• SeamusXanthus
aicaramba schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:38:
[...]

Same here.. Het wordt steeds meer een principe om F2P te blijven :P Alleen daarom zal ik al niet gaan betalen..

Het wordt wel makkelijker om F2P te blijven met de komst van brawl, ranked rewards en de 'watch and learn' quest. Steeds meer gratis packs en dust, zo gaat het sparen sneller.
Ja het is duidelijk dat dat het 'cath-up' mechanisme is voorlopig, ipv de classic packs goedkoper te maken. Goede zaak zo. Toch minimaal 5200 gold extra per jaar.
Op zich ben ik blij hoe ze de zaken hebben geregeld, alleen de random Arena pack vind ik echt een hele slechte zaak.

• Royy90
Nitai schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:27:
[...]

Nice Royy90! :D
Ik ben nog een kleine 40 wins verwijderd van m'n 3e golden hero, een Warlock :) Het is zo lastig deze meta om een beetje te winnen en tegelijkertijd te ranken. Maar we houden vol! Hierna ga ik voor een mooie Mage of Warrior....moet nog kiezen.
thnx, ik heb nu hunter, van toen de tijd dat undertaker nog een kaart was :) Mijn Paladin is mijn 2e hoor, heb alleen maar midrange/control paladin gespeeld dus duurde best lang. Als ik jou was zou ik hierna voor warrior gaan, die ziet er echt mooi uit.

PSN Profile

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:49
http://us.battle.net/hear...pic/19648726342?page=3#41

LoE komt pas morgenochtend voor Europa... =(

EDIT:
whoops 7(8)7

[ Voor 51% gewijzigd door PCBaas op 12-11-2015 13:23 ]

5700X | RX 6600

• mat.hi.as
Was ook al hier genoemd, maar gelukkig maakt het voor mij niet uit, toch geen gold/euro's :+.

De Brawl van deze week vind ik wel leuk, maar het is dan ook nog maar mede brawl. Heb drie keer als Ragnaros gespeeld, en driemaal gewonnen. Volgens mij is het vanaf de andere kant een stuk lastiger? Je moet in ieder geval dan sowieso iedere keer je hero power (random spell, kost 0 mana vervolgens) gebruiken. Je begint ook op 4 mana, dus dat maakt het wat makkelijker.

• 108rogar
In die Fireside chat die hier al een paar keer is langsgekomen vertelden ze dat ze de mana voorsprong 1 kristal kleiner hadden gemaakt omdat Nefarian de vorige keer in het voordeel was. Kan natuurlijk zijn dat ie daarmee slechter is geworden dan Ragnaros. Ik had geen probleem om te winnen met Nefarian trouwens.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

108rogar schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:02:
In die Fireside chat die hier al een paar keer is langsgekomen vertelden ze dat ze de mana voorsprong 1 kristal kleiner hadden gemaakt omdat Nefarian de vorige keer in het voordeel was. Kan natuurlijk zijn dat ie daarmee slechter is geworden dan Ragnaros. Ik had geen probleem om te winnen met Nefarian trouwens.
Voorheen won Nefarian geloof ik 70 a 80% van de keren de matchup. Nu heb ik het idee dat het 50/50 is en een stuk gebalanceerder. Maargoed, dat is puur gebaseerd op mijn eigen 3 brawls en de paar die mn vriendin gespeeld heeft.

Vicariously I live while the whole world dies

Mijn tegenstander was Ragnaros en hij deed een stijlvolle concede turn 2 nadat ik back to back 7/7s had gedropped....

• mat.hi.as
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:23:
Mijn tegenstander was Ragnaros en hij deed een stijlvolle concede turn 2 nadat ik back to back 7/7s had gedropped....
Nergens voor nodig waarschijnlijk. Genoeg sterkte minions voor Ragnaros met ~3 mana. Ik schrok er zelf ook van de eerste keer, ik zag pas later dat Nefarion begint met 4 crystals :+. En je Molten Giants kan je snel spelen...
Dit is denk ik ook wel een beetje paniekvoetbal. Ze zien de haat op reddit e.d. natuurlijk ook en daar moest wel z.s.m. iets tegen gebeuren.

• Bekse
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:47:
[...]

Dit is denk ik ook wel een beetje paniekvoetbal. Ze zien de haat op reddit e.d. natuurlijk ook en daar moest wel z.s.m. iets tegen gebeuren.
Denk niet dat ze zich veel van Reddit aantrekken :)
Bekse schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:51:
[...]

Denk niet dat ze zich veel van Reddit aantrekken :)
Het feit dat Ben Brode zelf actief op Reddit zit geeft voor mij wel aan dat ze er in ieder geval wel naar kijken :).

https://twitter.com/bdbrode/status/661954749617471488

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 12-11-2015 14:54 ]

• Bekse
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:54:
[...]

Het feit dat Ben Brode zelf actief op Reddit zit geeft voor mij wel aan dat ze er in ieder geval wel naar kijken :).

https://twitter.com/bdbrode/status/661954749617471488
Twee nogal verschillende dingen. Hij zal ook op Facebook zitten, die community nemen ze ook serieus? :)
Bekse schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:56:
[...]

Twee nogal verschillende dingen. Hij zal ook op Facebook zitten, die community nemen ze ook serieus? :)
Waarom zou je alles gaan lezen en het niet serieus nemen?

Als je ook daadwerkelijk de twitter feed zou openen dan zou je ook dit kunnen zien;
I just really like reading the feedback - good or bad it's super helpful.

[ Voor 23% gewijzigd door xelfer op 12-11-2015 14:58 ]

• Bekse
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:57:
[...]

Waarom zou je alles gaan lezen en het niet serieus nemen?

Als je ook daadwerkelijk de twitter feed zou openen dan zou je ook dit kunnen zien;

[...]
Wordt tijd dat je Marketing gaat volgen.
Niet alles geloven wat in de krant staat :)
Bekse schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:59:
[...]

Wordt tijd dat je Marketing gaat volgen.
Niet alles geloven wat in de krant staat :)
Dus jij wilt beweren dat hij alles leest, er inhoudelijk op reageert, Q/A sessies doet op Reddit en er over praat tijdens interviews...... om er uiteindelijk niets mee te doen? Want dat is..... logisch?

Ik heb op de uni marketing vakken gevolgd op bachelor en master niveau :)

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:20:
Random arena pack is misschien wel het allerdomste wat je kan doen in arena.
Waarom vind jij dat dan?

I bad beat my meat by busting my nuts!

Is er enig voordeel voor de speler om een random pack te krijgen t.o.v. zelf mogen kiezen wat voor pack je krijgt?

• Bekse
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:03:
[...]

Ik heb op de uni marketing vakken gevolgd op bachelor en master niveau :)
*knip*

[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 24-11-2015 20:18 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
man de meta is gewoon fell reaver.

iedereen speelt ermee, warrior/mage/druid (T1 FR lekker?)/rogue...

... en sommige spelers snap ik echt niet:

Kwam net een warrior tegen met FR x2... had geluk om die snel weg te krijgen en dus ook zijn deck leeggemilld. Toen begon die elke beurt te ropen. hij had nog 30 leven oid maar nog EEN kaart in hand. Ik had nog 20 leven en 12 kaarten in mijn deck. Toen dacht ik loser ik ga lekker kopje koffie drinken en laat alles maar ropen.

kwam ik 5 mins later terug was die dude gewoon nog steeds aan 't armor uppen en laten ropen. echt hoe zielig kan je zijn.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Bekse schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:28:
[...]

Zo zie je maar, volgen doet niet veel :D
Inhoudelijk reageren blijft moeilijk he. Voel je vrij om jouw gedachtegang te onderbouwen met argumenten en feiten. Mijn gedachtegang staat er al en enige onderbouwing heb ik ook al gepost, dus leef je uit om daar tegenin te gaan :).

• Bekse
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:32:
[...]

Inhoudelijk reageren blijft moeilijk he. Voel je vrij om jouw gedachtegang te onderbouwen met argumenten en feiten. Mijn gedachtegang staat er al en enige onderbouwing heb ik ook al gepost, dus leef je uit om daar tegenin te gaan :).
Is een aanname van je, maar dat mag :)
Bekse schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:46:
[...]
Is een aanname van je, maar dat mag :)
Voel je vrij om je inhoudelijke reactie met bijhorende argumentatie en feiten nog even te onderstrepen. Jouw geavanceerde logica is helaas aan mij voorbij gegaan.
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:58:
[...]

Voel je vrij om je inhoudelijke reactie met bijhorende argumentatie en feiten nog even te onderstrepen. Jouw geavanceerde logica is helaas aan mij voorbij gegaan.
Niet gelijk iemand voor dom uitmaken he. Houd het netjes. :'( :'(

En begin niet gelijk van, dat zeg ik niet. Want dat doe je wel!

[ Voor 8% gewijzigd door Astie op 12-11-2015 16:00 ]

xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:00:
[...]

Waar maak ik iemand voor dom uit?
Ik heb direct mijn post aangepast want inb4

• Tektoon
Boing! ADWCTA en Merps (#1 arena player) zijn (voor hun gevoel in ieder geval) door hun programmeur genaaid en doen met pijn in het hart afstand van HearthArena, de tier list die ongeveer elke arena speler gebruikt.

Het volledige verhaal staat hier. Zoals ik het begrijp hadden ze in eerste instantie een 20/80 deal afgesproken. Gaandeweg bleek hun aandeel qua werk veel groter en wilden ze overleggen. De programmeur heeft ze aan het lijntje gehouden en nu er geld verdiend kan worden wil hij nergens van weten.

Altijd lastig; dit zijn verhalen met verschillende kanten. Maar goed: rip Heartharena. Of je het nou gaat boycotten uit sympathie voor ADWCTA of niet: die programmeur weet geen kont van Hearthstone dus opgepast voor verkeerde adviezen daar. Gelukkig gaan ADWCTA en Merps wel door en kan je hun tierlist voortaan hier vinden. :)

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34
Haha, geweldig. Wat een gezeik vanwege het feit dat Blizzard "laat" de expansion heeft aangekondigd. niemand verplicht je om het te kopen. Zeer waarschijnlijk zag Bliz dat veel mensen de meeste exps alleen met gold kopen en bekijken of nu meer mensen het met geld gaan kopen. In mijn directe omgeving zie ik overigens wel dat dit werkt, mensen die voorheen gold bewaarden voor aangekondigde uitbreidingen kopen de uitbreiding nu gewoon. Ik zeg good for you Blizzard _/-\o_ !

Overigens gaat dit niet over de laatste paar posts van hierboven want die gaan helemaal nergens over :O

[ Voor 11% gewijzigd door sbmuc op 12-11-2015 16:17 ]

• SeamusXanthus
Vandaag in een CW mirror een fatigue damage war tot -16 gespeeld. Dat is 136 punten fatigue damage. Mijn langste....potje....ooit.... was dat. Gelukkig gewonnen met exact lethal, volgende beurt zou ik dood zijn (ook met exact lethal toevallig). Best spannend want je hebt met die grote getallen geen idee wie er gaat winnen. Temeer omdat er op het einde nog een paar kaarten worden gespeeld.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb sinds tgt uit is gespaard voor de volgende uitbreiding, heb 3000 coins in ben wel blij dat de uitbreiding zo vroeg komt, had hem 2 maanden later verwacht :)

• aicaramba
Het is vandaag weer verschrikkelijk op de ladder. Het minst aggressive deck dat ik tegen heb gehad is een beast hunter.. Voor de rest face paladin, face warrior, face hunter, face hunter, secret pally en een iets meer mid-range secret pally en nog een paar face hunters.

Ik ga mijn confuse priest deck maar eens uit de kast halen.

Edit: En nu kom ik geen enkel face deck meer tegen -.-

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 12-11-2015 19:17 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-12 12:31
De eerste 3/4 maanden dat ik dit speelde gaf ik er ook geen geld aan uit. 2 wings gekocht met goud (van beide adventures de eerste wing). Daarna vanaf de aankondiging van TGT tot de release goud geharkt, kwam toen tot 2300 goud. Nadelige van dat harken, je collectie kaarten/nieuwe variaties proberen komt dan redelijk tot stilstand..

F2P kan opzich best. Alleen het gaat langzamer en je moet creatief zijn met je deck keuze. Geluk met welke kaarten je uit de pakjes krijgt en welke beslissing je maakt met je goud. Oh! Nog 1 tip, ga voor de hidden quests.
Dat levert ook best wat goud, pakjes en een Legendary Murloc op.

Uiteindelijk ben ik overgestapt naar betalen voor beide adventures.

Nu heb ik bijna 700 goud geharkt voor de eerste wing. Alleen denk ik dat ik de nieuwe adventure gewoon geheel betaal met geld. Ik weeg het af met de betaal keuzes en wat je met dat goud kan doen, wat voor mij meerwaarde heeft. Met zo'n google play kaart van €15 ben ik gelijk klaar. 45 kaarten (toch?) die niet craftable zijn. En 700 goud lichter.

Zo'n €20 blizzard kaart. 1 keer volledige adventure, en dat goud gebruiken voor Arena of pakjes. Bij die kaart 700 goud gebruiken en dan €15 daarvan de rest betalen zou een behoorlijke domme zet zijn. Maar dat is obvious als je geld prijzen in Hearthstone naast die van goud houdt.

• Tektoon
LoE is uit! Op NA iig. Helaas net niet genoeg gold atm. -O-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mf0Xb8J.png?1

• An1mA
Zit nu SeatStoryCup te kijken, maar man man, de overlay die ze gebruiken is wel erg druk zeg. Denk dat na de eerste wing veel Freeze Mage gaan zien en als counter veel Warriors. Hopelijk wat minder aggro door de komst van meer Freeze Mages.

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-12 13:04
Tektoon schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:13:
Boing! ADWCTA en Merps (#1 arena player) zijn (voor hun gevoel in ieder geval) door hun programmeur genaaid en doen met pijn in het hart afstand van HearthArena, de tier list die ongeveer elke arena speler gebruikt.

Het volledige verhaal staat hier. Zoals ik het begrijp hadden ze in eerste instantie een 20/80 deal afgesproken. Gaandeweg bleek hun aandeel qua werk veel groter en wilden ze overleggen. De programmeur heeft ze aan het lijntje gehouden en nu er geld verdiend kan worden wil hij nergens van weten.

Altijd lastig; dit zijn verhalen met verschillende kanten. Maar goed: rip Heartharena. Of je het nou gaat boycotten uit sympathie voor ADWCTA of niet: die programmeur weet geen kont van Hearthstone dus opgepast voor verkeerde adviezen daar. Gelukkig gaan ADWCTA en Merps wel door en kan je hun tierlist voortaan hier vinden. :)
De programmeur heeft blijkbaar gereageerd waarop ADWCTA weer heeft gereageerd. Een nare situatie aangezien ik de adviezen van Merps en ADWCTA al enige tijd volgde en de Heartharena app ook al enige tijd gebruik. Hopelijk komt er door de open discussie toch nog iets nuttigs uit in plaats van moddergooien, waar het nu al aardig op begint te lijken...
An1mA schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:25:
Zit nu SeatStoryCup te kijken, maar man man, de overlay die ze gebruiken is wel erg druk zeg. Denk dat na de eerste wing veel Freeze Mage gaan zien en als counter veel Warriors. Hopelijk wat minder aggro door de komst van meer Freeze Mages.
Meer dan normaal denk ik wel. Maar het is toch een deck die door de meeste spelers niet gespeeld wordt, en vele kunnen het deck ook niet spelen.

Zelf ga ik zeker Freeze met Reno spelen. Ik heb er nu al Malygos in zitten, en die is straks denk ik beter, enerzijds door de counter, maar ook zeker omdat je meer tijd zal hebben om je combo bij elkaar te krijgen, en Malygos is juist een goede kaart om wat trager te spelen.

Verder zie ik dat de crappy brawl weer terug is...

Pagina: 1 ... 13 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.