• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:31
Waarschijnlijk morgen (de announcement voor) de announcement voor Un'goro. Ben benieuwd wat ze hebben bedacht om de shaman decks wat in te perken, zelfs met de Jade Claws nerf blijft het een erg sterk deck.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Welkom in het topic

- de aankondiging is vandaag en niet morgen
- Jade claws blijft hetzelfde; het is spirit claws die generft wordt

7(8)7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik ben benieuwd naar de volgende dingen.

Wat gaan ze met Dragon Priest doen?
Als er geen dragons komen, wat is dan het idee met priest?
Komen er nieuwe "reno" kaarten?
Wat voor early game kaarten krijg Shaman?
Wat gaan ze met hunter doen?
Wat gaan ze met Paladin doen?
Wat voor kaarten krijgen we tegen Jade?

Ik ben bang dat de announcement pas vanavond laat is.

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 15:13

1lau

Hearthstone Arena Player

Bye bye, zwaai zwaai Lifecoach :(

(video link verkregen van andere tweaker)
vanaf 3:30

Noxious zit al bij Gwent

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Xanthian schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:22:
I
Ze gaan waarschijnlijk Hunter en Paladin de nieuwe vomit en face classes maken, door deze classes een paar belachelijk overpowered early game kaarten te geven.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

1lau schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:49:
Bye bye, zwaai zwaai Lifecoach :(

[video] (video link verkregen van andere tweaker)
vanaf 3:30

Noxious zit al bij Gwent
Joh die komt wel weer terug, hij is eerder weggegaan en teruggekomen.
Ze worden ook gewoon betaald door Gwent, net als Kibler met Duelist.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

En toch kun je nog wel echt lachen met dit spelletje op de lagere ranks...gisteren quest voor 50 Hunter cards + 10 bubbles. *clickerdieclick* alle bubbles uit m'n collectie + cheap hunter cards en spelen met die hap.

Twee maal hand-buff Paladin die eraf gingen (dat mechanic is echt gewoon te langzaam) en toen een Pirate Warrior die het gewoon niet redde...zo mooi, direct concede nadat ik de 2e Psych-o-Tron opgooide. Hij had ook nog best een goede start...maar ik denk dat hij na Arcane Shot / Quick Shot / Cloaked Huntress + Snipe + Explosive Trap al wel wat gefrustreerd geraakt was...en toen kwam de Psych-o-Tron _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Voor die quests gooi ik inderdaad gewoon 30 kaarten van die class in mijn deck. Wel een beetje lame, maar ik heb geen goede decks (ben net begonnen). Vandaag inderdaad met een paladin-deck gewonnen; hij speelde net zo langzaam als ik, had al twee shadow-word deaths gebruikt en ik gooide toen een *change attack & health to 3* dude op mijn hero-power meneer (1-1). Werd dus 3-3. Toen twee blessing op kings erop, ronde erna een kaart die zijn attack dubbelde. Dan is het opeens een 22-22 hero-power :D.

Ik vind het wel jammer dat de hele play-mode eigenlijk verziekt is. Niet alleen door de saaie meta (dit zal wel beter worden met de volgende expansion) maar ook door het fenomeen quests. Velen, mijzelf included, klikken inderdaad snel kaartjes bij elkaar. De experience wordt hierdoor echt matig.

De enige echt leuke games die ik speel zijn via arena (ik vind dat echt spannend), maar daarvoor spaar ik vaak geen gold omdat ik classic kaarten mis :D. Het spel is dus eigenlijk best saai.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Xanthian schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:22:
Ik ben benieuwd naar de volgende dingen.

Wat gaan ze met Dragon Priest doen?
Als er geen dragons komen, wat is dan het idee met priest?
Komen er nieuwe "reno" kaarten?
Wat voor early game kaarten krijg Shaman?
Wat voor kaarten krijgen we tegen Jade?

Ik ben bang dat de announcement pas vanavond laat is.
- Dragon priest als Archetype zal veel minder zo niet compleet niet viable worden.
- Er komen geen nieuwe 'Reno' kaarten
icemotion schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:21:
[...]

- Dragon priest als Archetype zal veel minder zo niet compleet niet viable worden.
- Er komen geen nieuwe 'Reno' kaarten
Gelukkig maar.

Ik ben toe aan nieuwe decks en niet dezelfde decks als een paar jaar geleden met een paar enorme power kaarten die alle andere decks niet eens meer de moeite waard maken.

Nu alleen nog een Jade counter en misschien is Hearthstone dan weer een stuk leuker.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• TheProf82
Het zal echt afwachten worden hoor; voor hetzelfde geld hebben we straks Aggro Paladin en word iedereen daar gek van. Het is onvoorspelbaar.

• TheProf82

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 15:13

1lau

Hearthstone Arena Player

Leuke trailer heeft wel wat LoE achtigs met BRM op het einde

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:30
http://us.battle.net/hear...un%E2%80%99goro-2-27-2017

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/HJICDNPAHLKX1487786196666.png

nice, Reno v2

Ook wel mooi dat de Quest kaarten altijd in je openingshand komen. :)

EDIT:
Quests show up in your opening mulligan and you can choose to mulligan them away.
https://www.reddit.com/r/...nouncement_video/deabnbl/

[ Voor 24% gewijzigd door PCBaas op 27-02-2017 20:43 ]

5700X | RX 6600

• TheProf82
Of juist niet; het is wel meteen een kaart minder w.b. opties.

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Precies, Hoe ga je nu Patches activere als je eerst een quest moet doen? |:( 8)7

;)

Battletag: Iigy#2192

TheProf82 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:05:
Of juist niet; het is wel meteen een kaart minder w.b. opties.
Dus juist wel goed...de reward is heel goed, maar het kost je een hand-slot.

Adapt klinkt ook goed, dat geeft flexibiliteit tegen verschillende decks.

En Pyros is pure coolness...die moet ik hebben O+

<GOT> Zarhrezz#2885

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Langere announcement video

[ Voor 32% gewijzigd door DarthDavy op 27-02-2017 20:41 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Ohhhh wat hoop ik dat Elise misschien wel terug keert want heb die kaart altijd al geweldig gevonden en itt. Reno en Dragons is zij niet een must have in een deck alleen een toevoeging.

De rest lijkt allemaal cool maar moet het eerst zien al is dat effect van die Priest quest natuurlijk wel geweldig.

[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 27-02-2017 20:45 ]

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Ziet er leuk uit maar dat dachten we van MSOG ook.

• DarthDavy
En zoals altijd, alle informatie netjes op een rijtje: http://www.hearthpwn.com/...arthstones-next-expansion

• Tektoon
Leuk. Ik ben ook enthousiast. Het thema alleen al is drie honderd keer beter dan die geripte Mean Streets. Cool dat Elise terug komt maar ik moest mezelf wel een paar keer vertellen dat we dus nog geen single player content gaan krijgen met deze expansion. Dat was te mooi geweest...

Het board ziet er ook meteen goed uit. Ben benieuwd naar wat de Elemental gang gaat doen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Mana Wyrm Water Elemental Fire Elemental Earth Elemental Ragnaros the Firelord Ragnaros, Lightlord Frost Elemental Neptulon Al'Akir the Windlord Unbound Elemental Magma Rager Ice Rager Shadow Rager Arcane Anomaly Baron Geddon Anomalus Red Mana Wyrm Dust Devil

Elementals!
En weer een card back bij de Pre-order ....dag 45€ :P

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/o6/O6P8ERNH826Q1488149870162.png

Waar ik wel zo mijn twijfels bij heb ik dat misschien iedere class nu een Legendary quest en en een minion krijgt want dan is het niet zo leuk meer en bijna onmogelijk om zonder veel geld de set compleet te krijgen.
Al verwacht ik dat die quest op een of andere manier gratis zijn anders gaat het wel heel erg P2W lijken zeker tegen spelers die in dit geval ook geen NZoth hebben.

[ Voor 103% gewijzigd door beuker19 op 27-02-2017 21:24 ]

• mosselmossel
beuker19 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:14:
En weer een card back bij de Pre-order ....dag 45€ :P
Haha, inderdaad ja.

Ik heb mezelf net in elk geval nog naar rank 10 gesmorct met Pirate Warrior gister en vandaag. Maar wat een saai deck is dat om te spelen hoor. Het enige voordeel is dat de potjes zo kort duren dat het nooit frustrerend is om te verliezen.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:14:
Waar ik wel zo mijn twijfels bij heb ik dat misschien iedere class nu een Legendary quest en en een minion krijgt want dan is het niet zo leuk meer en bijna onmogelijk om zonder veel geld de set compleet te krijgen.
Al verwacht ik dat die quest op een of andere manier gratis zijn ...
Vergeet je Hall-of-Fame dust niet. Kan je toch weer een paar legendaries mee kiezen. :)

Alles verzamelen klinkt dan wel evengoed flink lastiger, tenzij ze de quests verdelen over de 3 expansions van dit jaar. Of misschien zijn quests wel legendary zodat je er maar 1 hebt, maar zijn quests goedkoper dan legendary minions. Dat laatste zal wel te verwarrend zijn. :p

{signature}

• Tektoon
- elke class krijgt twee legs waaronder een quest
- maar vijf neutral legs deze keer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PX8os0Gm.png

• Xanthian
Leuk die aankondiging. De thema staat mij in ieder geval wel aan.

Twee legendaries per class klinkt logisch als iedereen een quest krijgt. Maar toch had ik liever iets gezien met tri-classes. Dan kan je één legendary craften en die is dan meteen bruikbaar voor 3 classes.

Ik ben ook benieuwd hoe goed die quests zijn. 7 Deathtrattles spelen is wel lastig en duurt erg lang. En sowieso heeft priest niet héél veel goede deathrattles in standard. Je zal toch zeker 10 deathrattles in je deck willen hebben.

Pyros ziet er gaaf uit maar ik ben nog niet overtuigd of het een echt goede kaart is.
Volcano van Shaman kan potentieel echt sterk zijn. Zeker als de tegenstander twee sterke minions op het boord heeft.
Adapt klinkt ook gaaft. Dit geeft lekker wat variatie tijdens de games. Daar ben ik altijd voorstander van.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Nice! Ik ben wederom enthousiast. Over mean streets ben ik ook nog enthousiast, alleen iets minder momenteel :+

17 maart pas nieuwe reveals helaas, maar begin april al deze expansion, dus dat is bijna maand eerder dan Whispers.

Waar ik klein beetje bang voor ben dat de Kabal kaarten zometeen niet meer gespeeld worden, als in de 'reno' kaarten.

Atlas#22744

• DarthDavy
- Jammer dat er niet verder gewerkt wordt met de mechanics van MSOG. Tri-class kaarten zijn leuk en het had er graag meer van gezien in de komende sets. Misschien is dit toch het geval, maar ik krijg bij de tri-class kaarten eerder een "Inspire"-mechanic gevoel, dan een "Discover"-mechanic gevoel :-)

- Over "Discover" gesproken. Adapt is leuk, maar ook weer heel RNG gevoelig. Bepaalde "Adapt" discovers zijn veel sterker dan andere. Een Divine Shield is 10 keer zoveel meer waard dan Windfury.

- Hearthstone inflatie. Naast het feit dat meer expansions per jaar Hearthstone gaat duurder maken dan vroeger met de adventures worden de kaarten binnen de expansie ook nog eens duurder. MSOG bestond uit 132 kaarten en had 20 legendaries. Un'Goro heeft 135 kaarten en heeft 18 class legendaries + 5 neutrel legendaries = 23 legendaries. Un'Goro heeft 3 kaarten meer dan MSOG en als de rest van rarites net hetzelfde is, dan is Un'Goro met 3 kaarten extra hoe dan ook 4800 (3x1600) dust duurder.

- Quest kaarten zien er leuk uit, maar die priest quest is een fun kaart en niet competitief. Zonder Belcher en Haunted creeper zijn er te weinig goede deathrattles in standard (Un'Goro kan er meer krijgen), maar het grootste probleem met quest kaarten is de kaart disadvantage die je in het begin van de game krijgt. Je speelt tot je 7 deathrattle minions hebt gespeeld mt één kaart minder. Dit is nog erger dan Patches in je openingshand trekken, want Patches heeft nog value (1/1 voor 1 mana met charge). Een quest kaart heeft tot hij volbracht is 0 value. Met 10 deathrattles in je deck moet je gemiddeld 70% van je deck trekken (= 21 kaarten) tot je er value van krijgt. Het meerendeel van de games zijn tegen dan voorbij en met één kaart minder spelen zal dat meestal in het nadeel van de quest speler zijn. Het zal uiteraard van de meta afhangen. Een heel trage meta met heel veel control decks zou de quest speelbaar kunnen maken, maar wanneer hebben we ooit zo'n meta gekend in Hearhtstone? :p

- Pyros is insane veel value in één kaart. In een deck zoals Reno Mage (dat weliswaar uit standard gaat) die volledig rond value draait is Pyros fantastisch. Het is een 2/2 early game om je te beschermen tegen aggro. Het is een 6/6 midgame om het bord te controleren en het is een 10/10 endgame om ofwel opnieuw het bord te controleren of de game te beëindigen. En dat in één kaart, zonder dat je iets anders moet trekken uit je deck. Pyros is 3 kaarten waar iedere individuele kaart meh is, maar samen voor één kaart is het geweldig veel value.

- Ten slotte nog een kleintje: gelukkig staat er op Volcano "all minions" ipv "all characters", want anders was die zoals Spreading Madness compleet onspeelbaar. Aangezien Elemental Destruction uit standard gaat, kan dit de board clear voor control shaman worden indien er zo'n deck zou bestaan.

En nu is het wachten tot 17 maart voor meer info. Ik ben gematigd positief, maar minder positief dan voor MSoG, maar misschien is dat wel goed, want MSoG was ik heel positief over en dat was een kut expansie (te veel sterke neutrale legendaries die de game heel stale en lineair gemaakt hebben). Niet geheel positief hierover zijn gaat misschien van dit een geweldige expansie maken.

Ik vond LoE ooit kut en dat was één van de beste adventures ooit. :p

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

DarthDavy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:25:
- Quest kaarten zien er leuk uit, maar die priest quest is een fun kaart en niet competitief. Zonder Belcher en Haunted creeper zijn er te weinig goede deathrattles in standard (Un'Goro kan er meer krijgen), maar het grootste probleem met quest kaarten is de kaart disadvantage die je in het begin van de game krijgt. Je speelt tot je 7 deathrattle minions hebt gespeeld mt één kaart minder. Dit is nog erger dan Patches in je openingshand trekken, want Patches heeft nog value (1/1 voor 1 mana met charge). Een quest kaart heeft tot hij volbracht is 0 value. Met 10 deathrattles in je deck moet je gemiddeld 70% van je deck trekken (= 21 kaarten) tot je er value van krijgt. Het meerendeel van de games zijn tegen dan voorbij en met één kaart minder spelen zal dat meestal in het nadeel van de quest speler zijn. Het zal uiteraard van de meta afhangen. Een heel trage meta met heel veel control decks zou de quest speelbaar kunnen maken, maar wanneer hebben we ooit zo'n meta gekend in Hearhtstone? :p
Ik denk dat een bepaalde quest ook een druk bij je tegenstander legt, want waarom hebben ze het inzichtelijk gemaakt voor je tegenstander? Zodat die kan anticiperen. Volgens mij wel een leuke mechanic, al vraag ik me af of het uitvoerbaar wordt. Het stimuleert wel midrange en control games ipv aggro (ik doe deze aanname op basis van de huidige kaarten en meta, misschien wordt dit compleet anders).

Ik heb m'n Warrior en Priest met pure control games naar golden getild. Een CW Elise Warrior was toch wel geweldig genieten qua een lange control game (al waren toen wel die pesky face hunters).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

- Jammer dat er niet verder gewerkt wordt met de mechanics van MSOG. Tri-class kaarten zijn leuk en het had er graag meer van gezien in de komende sets. Misschien is dit toch het geval, maar ik krijg bij de tri-class kaarten eerder een "Inspire"-mechanic gevoel, dan een "Discover"-mechanic gevoel :-)

- Over "Discover" gesproken. Adapt is leuk, maar ook weer heel RNG gevoelig. Bepaalde "Adapt" discovers zijn veel sterker dan andere. Een Divine Shield is 10 keer zoveel meer waard dan Windfury.

- Hearthstone inflatie. Naast het feit dat meer expansions per jaar Hearthstone gaat duurder maken dan vroeger met de adventures worden de kaarten binnen de expansie ook nog eens duurder. MSOG bestond uit 132 kaarten en had 20 legendaries. Un'Goro heeft 135 kaarten en heeft 18 class legendaries + 5 neutrel legendaries = 23 legendaries. Un'Goro heeft 3 kaarten meer dan MSOG en als de rest van rarites net hetzelfde is, dan is Un'Goro met 3 kaarten extra hoe dan ook 4800 (3x1600) dust duurder.

- Pyros is insane veel value in één kaart. In een deck zoals Reno Mage (dat weliswaar uit standard gaat) die volledig rond value draait is Pyros fantastisch. Het is een 2/2 early game om je te beschermen tegen aggro. Het is een 6/6 midgame om het bord te controleren en het is een 10/10 endgame om ofwel opnieuw het bord te controleren of de game te beëindigen. En dat in één kaart, zonder dat je iets anders moet trekken uit je deck. Pyros is 3 kaarten waar iedere individuele kaart meh is, maar samen voor één kaart is het geweldig veel value.

- Ten slotte nog een kleintje: gelukkig staat er op Volcano "all minions" ipv "all characters", want anders was die zoals Spreading Madness compleet onspeelbaar. Aangezien Elemental Destruction uit standard gaat, kan dit de board clear voor control shaman worden indien er zo'n deck zou bestaan.

En nu is het wachten tot 17 maart voor meer info. Ik ben gematigd positief, maar minder positief dan voor MSoG, maar misschien is dat wel goed, want MSoG was ik heel positief over en dat was een kut expansie (te veel sterke neutrale legendaries die de game heel stale en lineair gemaakt hebben). Niet geheel positief hierover zijn gaat misschien van dit een geweldige expansie maken.

Ik vond LoE ooit kut en dat was één van de beste adventures ooit. :p
Voor de Priest quest tellen de minions met Deathrattle ook mee die je van Nzoth en Bischop weer krijgt en dat scheelt wel een boel.

Nu maar wachten tot 17 maart :'(

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Een Majordomo Executus met 40HP lijkt me wel lachen overigens... Had die kaart al bijna gedust :)

[ Voor 18% gewijzigd door The_Big_Easy op 28-02-2017 09:50 ]

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 06:53
Wat je echt kan zien is dat ze variatie proberen te krijgen in decks. Door quests toe te voegen pas je je speelstijl daar op aan. Ik heb nog niet veel gelezen over wat Adapt doet maar volgens mij brengt het ook variatie. Goed dat ze dit doen.

Op zulke dagen baal ik wel dat mijn werkgever hearthpwn.com blokkeert :p wil zo graag lezen.

• Xanthian

Nu ik er zo over nadenk kan Pyros nog wel eens beter zijn dan we denken. Je krijgt als het ware 2 gratis kaarten. En Reno Mage heeft over het algemeen weinig minions dus dat is wel een groot plus punt.
Xanthian schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:05:
[...]

Nu ik er zo over nadenk kan Pyros nog wel eens beter zijn dan we denken. Je krijgt als het ware 2 gratis kaarten. En Reno Mage heeft over het algemeen weinig minions dus dat is wel een groot plus punt.
Alleen geen Reno meer.

We zullen moeten afwachten wat die Elemantal tag doet en voor rest denk dat hij niet slechter is dan Flame Leviathan en Anomalus en Mage heeft ook niet echt nog een hele goede class Legendary nodig.

Waar ik wel bang voor ben ivm. de elemental tag is Shaman want die kaarten zijn best al wel redelijk goed en nog een Jaar Shamanstone is niet te verkopen.
Gisteravond ook nog weer een paar potjes gespeeld en ben 5 Shamans en 2 Pirate warriors tegen gekomen en toen vond ik weer mooi.

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 28-02-2017 10:19 ]

• Xanthian
beuker19 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:18:
[...]

Alleen geen Reno meer.

We zullen moeten afwachten wat die Elemantal tag doet en voor rest denk dat hij niet slechter is dan Flame Leviathan en Anomalus en Mage heeft ook niet echt nog een hele goede class Legendary nodig.

Waar ik wel bang voor ben ivm. de elemental tag is Shaman want die kaarten zijn best al wel redelijk goed en nog een Jaar Shamanstone is niet te verkopen.
Gisteravond ook nog weer een paar potjes gespeeld en ben 5 Shamans en 2 Pirate warriors tegen gekomen en toen vond ik weer mooi.
True, Reno is niet juiste naam meer voor Mage. Maar er is nog wel Kazakus en Inkmaster Solia.
Dus wie weet. Ik ben erg benieuwd naar de quest voor de Mage en wat de reward is.

• Tektoon
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:55:
Ik heb nog niet veel gelezen over wat Adapt doet maar volgens mij brengt het ook variatie.
De tien adapt opties:

Crackling Shield: divine shield
Flaming Claws: +3 attack
Living Spores: two 1/1 plants
Lightning Speed: windfury
Liquid Membrane: can't be targeted by spells/hero powers
Massive: taunt
Volcanic might: +1/+1
Rocky Carapace: +3 health
Shrouding Mist: stealth until next turn
Poison Spit: destroy any minion damaged by this one

Tektoon schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:15:
[...]

De tien adapt opties:

Crackling Shield: divine shield
Flaming Claws: +3 attack
Living Spores: two 1/1 plants
Lightning Speed: windfury
Liquid Membrane: can't be targeted by spells/hero powers
Massive: taunt
Volcanic might: +1/+1
Rocky Carapace: +3 health
Shrouding Mist: stealth until next turn
Poison Spit: destroy any minion damaged by this one
Dit wordt volgens mij echt een mechanic dat staat of valt bij hoe goed de base stats van de minions zijn. Als dat niet near-vanilla met voorkeur richting Health zit, zie ik het niet gespeeld worden. Een 1 mana 1/2 zou ik bv. nog wel overwegen, maar een 2/1 of 1/1 niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vind de aankondiging in ieder geval vet; Leuke thema's de quests zijn een goed idee wat mij betreft en adapt klinkt als een prima mechanic die goed bij Hearthstone past. RNG-ig, maar niet te.

En ik heb al supervette art gezien in de trailers etc.

• Xanthian
Waarom heb ik het gevoel dat dit een Shaman expansion wordt? Niet in negatieve zin. Maar gewoon omdat de vele felle kleuren, de jungle en de elementals nogal Shaman0achtig aanvoelen. Volgens mij heeft Shaman ook verreweg de meeste elementals. Alleen Mage komt in de buurt van wat we nu hebben.

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o6Wm8sk.png

Ik ben wel heel erg benieuwd wat voor effect deze kaart heeft en/of het een class/neutral kaart is. :o

De rest van de kaarten in de trailer:
http://i.imgur.com/8f6pf9o.png
http://i.imgur.com/g2bY7VW.jpg
http://i.imgur.com/KnHnntS.jpg
http://i.imgur.com/qNOnqPR.jpg

5700X | RX 6600

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:50
PCBaas schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:37:
[afbeelding]

Ik ben wel heel erg benieuwd wat voor effect deze kaart heeft en/of het een class/neutral kaart is. :o

De rest van de kaarten in de trailer:
http://i.imgur.com/8f6pf9o.png
http://i.imgur.com/g2bY7VW.jpg
http://i.imgur.com/KnHnntS.jpg
http://i.imgur.com/qNOnqPR.jpg
paars is van de locks toch? of ben ik nou mis?

• Xanthian
Wognummer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:37:
[...]

paars is van de locks toch? of ben ik nou mis?
Klopt, maar ik denk niet dat de Warlock 6 legendaries krijgt.
Tenzij ze alle 6 bij elkaar horen a-la Pyros.

• Xanthian
Ik had dat niet eens in de gaten.

Die 3 mana 4/8 ziet er uit als een Quest Minion.
Die plant kwam je ook in het begin van de trailer tegen.

• Tektoon
PCBaas schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:37:
[afbeelding]
Ik gok op iets Jaraxxus/Majordormo achtigs: replace your hero with [vleesetende plant]. Eat one enemy minion each turn.

Plottwist: als je ook nog health gained voor de health van de minions die je opeet hebben we een solid Jade counter. O-)

Gelekt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DtiH3QS.png
[neutral]4 mana 5/4 beast. Battlecry: adapt your murlocs.

Daar komen de Druid Jade counters. Als je die murlocs niet opruimt hebben ze op turn 4 allemaal windfury. _O-

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 28-02-2017 13:18 ]

• Xanthian
Tektoon schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:02:
[...]

Ik gok op iets Jaraxxus/Majordormo achtigs: replace your hero with [vleesetende plant]. Eat one enemy minion each turn.

Plottwist: als je ook nog health gained voor de health van de minions die je opeet hebben we een solid Jade counter. O-)

Gelekt:
[afbeelding]

Daar komen de Druid Jade counters. Als je die murlocs niet opruimt hebben ze op turn 4 allemaal windfury. _O-
Als je geluk hebt :)
+3 Attack of +3 Health is trouwens ook niet verkeerd.
Potentieel zeer sterke kaart.
Tektoon schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:02:
Gelekt:
[afbeelding]

Gelekt of fake? De officiële preview van Adapt heeft Battlecry: Adapt. Een kaart die andere kaarten Adapt geeft heeft dan alleen zin als het "Battlecry: All murlocs in your hand gain Battlecry: Adapt" zou zijn. Verder geen link tussen art-work en murloc, dus mijn eerste inschatting is fake.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
Één kaart met adapt lijkt me niet genoeg om een principe op te baseren. Daarbij is dit een vertaling dus heel zeker van de engelse tekst zijn we niet. De kaart zat blijkbaar wel bij de officiële presskit en komt uit een betrouwbare bron.

Enfin. Volgens mij moet je dit lezen als argent protector en/of als enhance-o mechano.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ha het is alweer een tijdje geleden om 12-0 te halen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C8OecJc.png

.. reward was niet echt super:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kc7ucD2.png

... maar het pack was niet slecht (in value):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vHrgdEG.png

Het was echt een super priest deck met de +health minions:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xYDITiu.png

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Die tot nu toe genoemde quest is trouwens zo traag weer, en als de meta niet langzamer wordt zal echt niemand een viable deck kunnen maken aangezien je de meeste van je potjes al wint/verliest rond turn 6. En de control matchups verlies je dan weer van Jade.

Tenzij er structureel iets verandert deze expansion natuurlijk. De komende patch geeft in elk geval hoop wat betreft het indammen van de aggro dominantie.

• TheProf82
Ik vraag me af of zo'n quest echt leuk is. Ik heb gister een cheap reno-deckje gemaakt voor mijn mage (alleen maar Brann en Reno als legendaries) en zelfs met zo'n deck kan ik heel, heel leuke potjes spelen. Ja, vaak verlies je (geen kazakkus bijvoorbeeld), maar soms ook heerlijke random draws met babbling book of andere discover kaarten.

Had 1 potje waarin mijn cabalist's tome een cabalist's tome ontdekte. Had plots een hele hand vol mage spells. Die game won ik dan ook :-P. Maar met zo'n quest ben je eigenlijk vaak net wat mindere spells aan het spelen. Je deck is ook extreem voorspelbaar en heeft 1 doel. Ik vrees dat als je je quest niet haalt, je een zwaar nadeel hebt. Wat doe je tegen een facedeck als ze gewoon je minions (waar mogelijk) negeren?

Ik vind de quests nog niet zo geweldig, het komt een beetje te geforceerd over. Maar het lijkt me wel leuker om tegen te spelen dan...pirate warrior ;-). Alhoewel als reno budget mage je in ieder geval kans hebt tegen die deck.
Als Reno mage ga je het alleen tegenkomen in Wild...

Die Priest quest ben ik ook niet direct van overtuigd...wellicht als er interessante Deathrattle minions bijkomen in de komende set anders is 7 stuks wel heel erg veel, zeker omdat dat je deck midrange of control maakt en dan ben je met 1 kaart minder in-hand echt heel zwaar in het nadeel tegen aggro of midrange. Ik ben wel benieuwd naar wat de andere classes krijgen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
Ik vind wel tof dat ze i.i.g. met nieuwe mechanics komen. Of het werkt is natuurlijk een ander verhaal (inspire?). Zo te zien wordt DR priest zowiezo gepushd. Dat was net na WoG (DR+resurrect) ook best een goed deck maar net niet goed genoeg.

Wat Jade betreft, eigenlijk alleen de druid versie is echt een control killer. Jade idol is misschien wel op de nerf lijst. :) Shamen gaat maar tot 9 aangezien Brann eruit gaat. Het is groot maar kan je nog bestrijden. Tevens gaat een shamen ook dood bij fatigue. Als de meta wat trager wordt, kan Rogue zelfs Jade spelen. Dat is geloof ik ook best sterk.

Ben ook wel benieuwd wat ze met aggro's gaan doen, T4/5 dood is echt niks aan natuurlijk. STB nerf is goed, maar de weapon damage blijft erg hoog van warriors. Hopelijk krijgen we weer wat annoy-o-tron en heal-bot achtige dingen. Die zijn gewoon super tegen pirate decks. Verder krijgen we de expansion een maand eerder dan vorig jaar. Ik vermoed dat Blizz zelf met de huidige meta zat is en daarom sneller is met het uitbrengen. Vanuit business oogpunt is het anders niet te verklaren eigenlijk.

• Xanthian
Mofkees schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:37:
Verder krijgen we de expansion een maand eerder dan vorig jaar. Ik vermoed dat Blizz zelf met de huidige meta zat is en daarom sneller is met het uitbrengen. Vanuit business oogpunt is het anders niet te verklaren eigenlijk.
Er komen 3 expansions per jaar.
Daar zit dus 4 maanden tussen. MSoG is al 4 maanden geleden op 1 April.
Vrij logisch eigenlijk.

De volgende komt 1 augustus. En dan 1 Decemeber weer een expansion en is het cirkeltje weer rond.

• The_Big_Easy
Het is eigenlijk wel het meest interessant om kaarten uit de eerste expansion te craften als je dust over hebt, die gaat nog het langst mee: de volle 2 jaar. De kaarten uit de laatste expansion/adventure van een jaar gaan hoogstens 1.5 jaar mee in Standard voordat ze naar Wild roteren...

Craften ook pas doen als de meta echt gesettled is, dus minstens een maand na het uitkomen van een expansion zodat je echt weet wat de meest gespeelde cards van die expansion zijn.

Dit in het kader van zuinig met je dust omgaan, als F2P speler moet je je dust zo goed mogelijk spenderen met 3 expansions in een jaar :)

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01 11:57
Ik zie die priest quest nog wel gaan werken. Sylvana's wordt niet voor niets in de hall of fame opgenomen "We have exciting Deathrattle build-arounds coming soon, and in combination with Sylvanas, they would be too powerful for Standard." Adapt zal hierbij ook een rol gaan spelen.

• The_Big_Easy
Galen2850 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:55:
Ik zie die priest quest nog wel gaan werken. Sylvana's wordt niet voor niets in de hall of fame opgenomen "We have exciting Deathrattle build-arounds coming soon, and in combination with Sylvanas, they would be too powerful for Standard." Adapt zal hierbij ook een rol gaan spelen.
Denk niet dat Adapt voor die Priest Quest een rol gaat spelen. Immers, je kan een minion een Deathrattle effect geven met de Adapt Battlecry, het is niet zo dat je een Deathrattle minion summoned of uit je hand speelt. Of zie ik dit verkeerd?

• Tektoon
Deathrattles zitten niet bij de adapt effecten dus dat lijkt me niet. Maar stel je burgled die priest quest en je speelt een rattle rogue met raptors dan verwacht ik niet dat die raptors gaan meetellen voor de quest. Je moet de deathrattles zelf spelen. Degenen die N'Zoth terughaalt tellen mee, denk ik.

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01 11:57
Living Spores - grants “Deathrattle: Summon two 1/1 plants”

Het is dus 30% kans dat je dit effect kan kiezen en zou net het verschil kunnen maken.

Of het telt als een summon van een DR is een legitieme vraag. Ik verwacht het wel, dus dat de 'battlecry: adapt' tekst volledig wordt vervangen met de gekozen tekts nog voor het summonen.

• PCBaas
Net ff 500 dust geïncasseerd. :)

Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/b0xhu4vi1/Hearthstone_Screenshot_02_28_17_19_20_24.png

5700X | RX 6600

xelfer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:08:
[...]

Is ie generfed? Mijne is nog gewoon 1/2...
Je moet eerst de patch installeren

• mosselmossel
Astie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:10:
[...]

Je moet eerst de patch installeren
Hoe werkt dat eigenlijk. Want ik theorie kan ik nu dus komen te spelen tegen 1/2 STB's en 1/1 STB's?

mosselmossel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:11:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk. Want ik theorie kan ik nu dus komen te spelen tegen 1/2 STB's en 1/1 STB's?
klopt, alleen zullen de niet aggro spelers de patch installeren waardoor je alleen maar soortgelijke tegenkomt :)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
mosselmossel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:11:
[...]

Nee dat kan niet. Je komt alleen spelers tegen die op de zelfde versie van de game zitten.

iOS spelers die dus de patch nog niet hebben kunnen tijdelijk niet tegen PC spelers spelen bijvoorbeeld als die wel de patch hebben.
LOL die patch heeft helemaal 0,0 veranderd :'(

• Tektoon
B-) (en dan had ik m'n 7(!) Buccaneers op EU eerder al gedust)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uK8Sca4l.png

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Krijg je automatisch je dust voor de kaarten? Ik dacht dat we niet moesten dusten? Of doen jullie het voor extra?

[ Voor 16% gewijzigd door BobbyDgtl op 01-03-2017 05:03 ]

• Piet_Piraat7
Oh chill ik heb STB vier keer (2x gold), niet eens gecraft. Dus krijg alles terug?

Wat betreft Adapt; dat is toch een mooie stap om smorc-fest tegen te gaan? Áls de vanilla stats OK zijn en je kan aan minions af en toe taunt meegeven scheelt dat al wel een stuk(je) denk ik. Nu nog een paar leuke nieuwe taunt minions.
beuker19 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:01:
LOL die patch heeft helemaal 0,0 veranderd :'(
Gisteren na de patch direct met Jade Druid gaan ranken. Ben met 20-8 van rang 3 naar 1.4 gekomen. Met nog 5 kwartier op de klok moest ik helaas weg en was ik 2 wins verwijderd van legend.

Voor de patch was het Shamanstone. Na de patch was het Druidstone met af en toe een Roque.
Ook vanmorgen alleen een enkele Jade Shaman gezien.

Ik vind dat er zeker een groot verschil is voor en na de patch. Shapeshifting the STB's away.

• Kasai

Kasai

Legendary

BobbyDgtl schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 02:32:
Krijg je automatisch je dust voor de kaarten? Ik dacht dat we niet moesten dusten? Of doen jullie het voor extra?
Dit is een patch met nerfs, voor generfde kaarten krijg je de volledige dust terug.

Als Year of the Mammoth start, begin april, dan gaan er een aantal kaarten naar de Hall of Fame en daar krijg je dust voor zonder ze te disenchanten.

Atlas#22744

Astie schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:54:
[...]

Gisteren na de patch direct met Jade Druid gaan ranken. Ben met 20-8 van rang 3 naar 1.4 gekomen. Met nog 5 kwartier op de klok moest ik helaas weg en was ik 2 wins verwijderd van legend.

Voor de patch was het Shamanstone. Na de patch was het Druidstone met af en toe een Roque.
Ook vanmorgen alleen een enkele Jade Shaman gezien.

Ik vind dat er zeker een groot verschil is voor en na de patch. Shapeshifting the STB's away.
Gisteren nog steeds heel veel Pirate Warrior gezien en geloof me die gaan nog net zo hard Face.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik hoop nog steeds veel pirate hufters tegen te komen, ik speel zelf het liefst reno mage en een 'pingable' STB is erg welkom :)

Atlas#22744

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-01 23:33
beuker19 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:41:
[...]

Gisteren nog steeds heel veel Pirate Warrior gezien en geloof me die gaan nog net zo hard Face.
Dat is mooi, aangezien ik eigenlijk alleen nog maar facedecks speel, te weinig tijd/zin in het spelletje om iets anders te leren. Heel lang rogue volgehouden maar het is gewoon veel te pittig als casual speler.

Ben benieuwd hoe pirate warrior het nog gaat volhouden in de nieuwe patch.
beuker19 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:41:
[...]

Die zullen ook niet verdwijnen maar het afpingen van STB is een enorm verschil in totale damage die ze doen. Hun bereik neemt af en als Midrange Shaman weer een ding gaat worden, wat ik wel verwacht, dan zullen ze snel het toneel verlaten!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 07:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou...ik kom nog gewoon facepirate tegen. Ik verloor omdat ik Miracle Rogue was (en dus gewoon tijd nodig heb tot turn zes zonder dat ik veel kan doen) maar zelfs ik merkte dat facepirate minder sterk was. STB kun je gewoon knifen e.d. en ik vermoed dat mijn tegenspeler ook door had dat het toch een stukje zwakker was als deck.

De meta veranderd niet over 1 dag tijd. Ik verwacht dat eind deze week het aantal facepirates een stukje minder zal zijn. Veel mensen willen eerst kijken of hun face deck inderdaad minder krachtig is geworden en minder wins oplevert en daarna gaan ze pas naar de nieuwe meta.

Blizz hoopte met verschillende stall kaarten de face factor door Patchs en STB te beperken maar heeft nu geleerd dat zoiets heel moeilijk is. Ik verwacht dat ze veel conservatiever gaan worden met de early game kaarten. Daarmee bedoel ik dat we wel nog mistress of mixture achtige early game kaarten met zulke stats zullen zien, maar niet meer snel kaarten zoals STB en patches.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Piet_Piraat7
Vind de nerf ook weinig impact hebben. Ze mogen 'Upgrade!' wel vervangen naar: "Choose one: +1 attack or +1 durability"
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:07:
Vind de nerf ook weinig impact hebben. Ze mogen 'Upgrade!' wel vervangen naar: "Choose one: +1 attack or +1 durability"
De nerf had ook niet de bedoeling om Pirate Warrior aan te pakken maar vooral Shaman. Die hadden een te hogen winrate en werd daardoor ook te vaak gespeeld.
Daarbij zijn de andere weaponsclasses ook licht geraakt.

Ook zal een Warrior kaart nooit een Choose One kaart worden. Dat is enkel en alleen een Druid mechanic.

[ Voor 10% gewijzigd door Astie op 01-03-2017 11:23 ]

• Tektoon
BobbyDgtl schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 02:32:
Nee je moet je kaarten wel dusten. Maar ik schakel voor ranked nu weer terug naar mid-shaman zonder piraten. Dat niet-dusten slaat op de kaarten die straks naar de hall of fame gaan.
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:49:
Oh chill ik heb STB vier keer (2x gold), niet eens gecraft. Dus krijg alles terug?
Lekker dusten voor 1800 en bij de nieuwe expansion een nieuwe legendary voor craften!

• Piet_Piraat7
Tektoon schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:09:
Lekker dusten voor 1800 en bij de nieuwe expansion een nieuwe legendary voor craften!
Is dat 1800 waard? :o :o :o

Ik heb echt zoveel golden kaarten waar ik niks mee doe, allemaal uit pakjes maar vrijwel nooit bezig gehouden met dusten. Speel al sinds beta :')

• Kasai

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Is dat 1800 waard? :o :o :o

Ik heb echt zoveel golden kaarten waar ik niks mee doe, allemaal uit pakjes maar vrijwel nooit bezig gehouden met dusten. Speel al sinds beta :')
Rare golden craften kost 800 dust, als een kaart wordt generfed krijg je de craft kosten voor terug, dus in jouw geval 2x 800 dust :)

Ik denk dat Tektoon dust 1600 bedoelde (of hij telde de spirit claws mee).

Atlas#22744

• The_Big_Easy
Kasai schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:24:
[...]
Ik denk dat Tektoon dust 1600 bedoelde (of hij telde de spirit claws mee).
Denk het niet:
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:49:
2x800 + 2x100

• Piet_Piraat7
Toch erg prettig zo'n 'gratis' legendary voor de nieuwe expansion.

• The_Big_Easy
Ik had dat destijds bij de nerf van Keeper of the Grove, die had ik ook 2 x golden, verder werden toen Force of Nature, Ancient of Lore en nog wat andere rare en common cards generfed, was in totaal toen voor mij iets van 3500 dust of zo...

En nu krijgen we ook nog 3200+ dust voor het hebben van Sylvanas, Ragnaros en nog wat andere kaarten die naar de Hall of Fame gaan :)

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:37:

En nu krijgen we ook nog 3200+ dust voor het hebben van Sylvanas, Ragnaros en nog wat andere kaarten die naar de Hall of Fame gaan :)
Dat is pas eind maart toch?

• Kasai

Kasai

Legendary

The_Big_Easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Denk het niet:

[...]

2x800 + 2x100
Ah. Dan zou ik de normale gewoon bewaren, ze zijn niet onspeelbaar geworden ofzo.

Atlas#22744

• Tektoon
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:12:
[...]
Over het dusten/houden van golden kaarten lopen de meningen sterk uiteen. De een houdt alles bij en de ander dust alles.

Op zowel EU als NA dust ik zelf alle goldens omdat ik niet verwacht de collectie ooit helemaal compleet te krijgen. Ik heb liever dust waarmee ik ontbrekende/toekomstige kaarten kan craften zodat ik de decks kan spelen die me leuk lijken.

Omdat je met regelmaat toch pakjes en kaarten binnenkrijgt bij de verschillende rewards dust ik altijd alle kaarten waar je een full dust refund voor krijgt. Dus ook de non-golden versies. Mocht je ze over een tijdje alsnog nodig hebben kan je ze altijd weer aanmaken zonder verlies. Al heb ik na de vorige nerfs geen leper gnome/abusive/tuskar/ancient/golem/flurry/whatever meer gespeeld.

Maar goed, je kan ook gewoon eens handmatig je golden kaarten tellen om te zien hoeveel dust ze zouden geven. Jezelf rijk rekenen is altijd leuk. :)

Ik dust alle golden kaarten als ik de 2 normale heb behalve Legendary's.
In het begin ook slechte legendary's gedust tot dat mijn collectie groot genoeg was dat het niet meer hoefde.

• mosselmossel
beuker19 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:27:
Ik dust alle golden kaarten als ik de 2 normale heb behalve Legendary's.
In het begin ook slechte legendary's gedust tot dat mijn collectie groot genoeg was dat het niet meer hoefde.
Zo doe ik het ook. Ook gouden legendaries dust ik gewoon als ik de normale al heb. Complete collectie vind ik leuker dat gouden collectie.

• Tektoon
Login rewards zijn gedatamined

Day 1: 50 Gold
Day 2: 1 Mean Streets of Gadgetzan Pack
Day 3: 100 Arcane Dust
Day 4: 1 Old Gods Pack
Day 5: 1 Journey to Un'Goro Pack
Day 6: 50 Gold
Day 7: 1 Journey to Un'Goro Pack
(Day 8 - Day 14: 50 Gold)

Slechts 2 nieuwe pakjes -O-

Tektoon schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:23:

Dag 8 tot 14 zijn bedoeld voor eventuele uitloop van de release.

• TheProf82
Wanneer starten deze daily login rewards?

Vreemd trouwens; ik had 1 quest in mijn log staan gisteren (overdag) en rond middernacht had ik een andere. Hij is dus vervangen; het was in totaal nog steeds 1 quest. Toch weer 60gold gemist, iemand anders dit gehad?

• mosselmossel
Tektoon schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:23:

Dat zou normaal niet een probleem zijn, maar aangezien ik rond die tijd pa wordt, zal ik misschien niet elke dag kunnen inloggen :)

• Mofkees
mosselmossel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:13:
[...]

Dat zou normaal niet een probleem zijn, maar aangezien ik rond die tijd pa wordt, zal ik misschien niet elke dag kunnen inloggen :)
ow dan kan je dus toch niet slapen, dus ...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRaDl8VU3TficbG5HowGuq7j63IRpcwdeNO84-XGaYEW9-mkdDY

... en gefeliciteerd!

[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 01-03-2017 19:31 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

mosselmossel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:13:
[...]

Gewoon effe inloggen op de wc tijdens het poepen.

Atlas#22744

• PCBaas
M'n nieuwe pareltje: <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t2gl2m1.png

EDIT:

v2 <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Eoa2n0Q.png

[ Voor 31% gewijzigd door PCBaas op 01-03-2017 21:14 ]

5700X | RX 6600

Pagina: 1 ... 129 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.