Kan iemand mij helpen? Ik wordt echt helemaal gek hier.
Vandaag mijn raspberry 2 binnen gekregen en een micro SD kaart. Mijn eerste raspberry, dus weinig ervaring. Micro SD kaart een Kingston 8GB class 10 kaartje.
Ik draai domoticz op de raspberry.
Net alles nieuw, ik start domoticz op, ik klik op de switches pagina, duurt ongeveer 8 seconden om te laden. Heen en weer klikken, 15 seconden om te laden. Heen en weer klikken, 25 seconden om te laden. Na een tijdje krijg ik zelfs de melding dat scripts te lang duren en of ik ze wil stoppen.
Ik heb ook een ander micro SD kaartje geprobeerd, een Samsung EVO 64gb, zelfde verhaal.
Bij allebei de kaartjes geef ik in de raspberry ook aan dat hij file moet expanden naar hele kaart, volgens de README van domoticz, maar beide SD kaartjes blijven maar 55,9MB groot. Terwijl de ene dus 8GB is en de andere 64GB.
Kennis van mij zegt dat die pagina laden bij hem maar ongeveer 1 seconde duurt terwijl die vol staat met apparaten.
Iemand enig idee?
EDIT: Het lijkt erop dat de build van vorig jaar dit probleem niet heeft. Maar op het moment dat ik naar de meest recente stable build, of beta build, update is het probleem er weer.
[
Voor 8% gewijzigd door
sanderinozie op 08-12-2015 23:15
]