Hoe zet je dan muziek op je watch? En hoe speel je die dan af?boer95 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:01:
[...]
Lijkt me logisch dat een watch 4G nodig heeft als je spotify wilt draaien zonder mobiel. Alle apps die een internet verbinding nodig hebben zullen niet werken zonder mobiel bij te hebben. Wel kan je muziek rechtstreeks op je watch zetten en deze afspelen zonder mobiel. Ik gebruik dit bij het hardlopen in combinatie met een bluetooth headset...Prima oplossing, moet alleen wat vaker wisselen van muziek
Volgens Huawei De komt de Wear 2.0 eind maart:
https://twitter.com/Huawe...status/839759027017932800
Ben benieuwd..Tomba schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:10:
Volgens Huawei De komt de Wear 2.0 eind maart:
Ik heb net eergisteren de developer versie (versie 4) op mijn huawei watch gezet.
Moet zeggen dat het me tot nu toe goed bevalt.
Hij voelt sneller dan de oudere (huidige) versie.
De huidige versie liep ook nog wel eens vast en dat heb ik met 2.0 nog niet gehad.
Als de officiële 2.0 versie uit is die er maar opzetten.
Maar vind het echt een verbetering (ook qua menu en zo)
Moet zeggen dat het me tot nu toe goed bevalt.
Hij voelt sneller dan de oudere (huidige) versie.
De huidige versie liep ook nog wel eens vast en dat heb ik met 2.0 nog niet gehad.
Als de officiële 2.0 versie uit is die er maar opzetten.
Maar vind het echt een verbetering (ook qua menu en zo)
De buren geven aan dat de uitrol van 2.0 officieel begonnen is. Can't wait
Uitrol Android Wear 2.0 naar de Huawei Watch van start
[ Voor 4% gewijzigd door Netsrek op 19-03-2017 11:28 ]
Cool! Ik ga hem maar eens even aanzetten.Netsrek schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:27:
De buren geven aan dat de uitrol van 2.0 officieel begonnen is. Can't wait![]()
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Hier is hij helaas nog niet beschikbaar!
Helaas bleek het niet te kloppen.....
Zie https://www.reddit.com/r/...20_is_getting_pushed_out/
Zie https://www.reddit.com/r/...20_is_getting_pushed_out/
This is what I got about Wear 2.0 in NL:
"Bedankt voor uw vraag.
De Android 2.0 versie is al gereleased sind half februari. Normaal gezien wordt de update automatisch "over the air gedaan" (OTA) maar dat hangt van het IMEI nummer van de watch af en dat gaat volledig automatisch.
Het zou kunnen zijn dat u nog even geduld moet hebben maar als de melding na eind maart er nog steeds niet is, kunt u ons altijd nog contacteren.
Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet.
Ginette
Huawei Benelux."
and about NFC in Huawei Watch:
"If you will have the Android 2.0 update , your watch will have the NFC option.
With kind regards,
Ginette
Huawei Benelux."
you can check the original discussion here:
https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands/posts/1340491522684621?comment_id=Facebook
"Bedankt voor uw vraag.
De Android 2.0 versie is al gereleased sind half februari. Normaal gezien wordt de update automatisch "over the air gedaan" (OTA) maar dat hangt van het IMEI nummer van de watch af en dat gaat volledig automatisch.
Het zou kunnen zijn dat u nog even geduld moet hebben maar als de melding na eind maart er nog steeds niet is, kunt u ons altijd nog contacteren.
Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet.
Ginette
Huawei Benelux."
and about NFC in Huawei Watch:
"If you will have the Android 2.0 update , your watch will have the NFC option.
With kind regards,
Ginette
Huawei Benelux."
you can check the original discussion here:
https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands/posts/1340491522684621?comment_id=Facebook
[ Voor 19% gewijzigd door mpiotrek op 20-03-2017 10:55 ]
Ze hebben het wel erg vreemd verwoord moet ik zeggen.
ze draaien kompleet om de vraag heen, Ja android 2.0 is al sinds feb beschikbaar, maar Huawei moet het nog wel klaar maken voor de Hwatch 1. kortom, alleen info vrijgegeven die we zelf ook al wel wisten....
en: "If you will have the Android 2.0 update , your watch will have the NFC option."
Het impliceert dat het zou werken, maar ja, de NFC optie hebben is iets anders dan dat het ook echt werkt.....
ze draaien kompleet om de vraag heen, Ja android 2.0 is al sinds feb beschikbaar, maar Huawei moet het nog wel klaar maken voor de Hwatch 1. kortom, alleen info vrijgegeven die we zelf ook al wel wisten....
en: "If you will have the Android 2.0 update , your watch will have the NFC option."
Het impliceert dat het zou werken, maar ja, de NFC optie hebben is iets anders dan dat het ook echt werkt.....
Kan het zijn dat ze 'wachten' totdat de Watch 2 in de winkel ligt?
Volgens Coolblue wordt die verwacht in de week van 27-31 maart
(https://www.smartwatchsho...-watch-2-sport-grijs.html)
Volgens Coolblue wordt die verwacht in de week van 27-31 maart
(https://www.smartwatchsho...-watch-2-sport-grijs.html)
Anoniem: 818125
Hi Tweakers,
Vraagje, de laatste tijd ben ik aan het overwegen om een smartwatch te kopen (Waarschijnlijk 1 van de Huawei Watch Classic versie) alleen is het voor mij nog niet echt duidelijk wat ik naast het aflezen van de tijd er nog meer mee kan doen.
Ik weet dat de telefoon notificaties op de watch binnen komen en dat de watch aantal gelopen km / hartslag bij kan houden. Maar zijn er naast deze functies nog meer functies die je dagelijks gebruikt? Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt!
Vraagje, de laatste tijd ben ik aan het overwegen om een smartwatch te kopen (Waarschijnlijk 1 van de Huawei Watch Classic versie) alleen is het voor mij nog niet echt duidelijk wat ik naast het aflezen van de tijd er nog meer mee kan doen.
Ik weet dat de telefoon notificaties op de watch binnen komen en dat de watch aantal gelopen km / hartslag bij kan houden. Maar zijn er naast deze functies nog meer functies die je dagelijks gebruikt? Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt!
Eerlijk gezegd doe ik er niet echt meer mee dan dat. Incidenteel wel eens track-id om een nummer op de radio te herkennen en ik spreek wel eens een whatsappje in. Voornamelijk tijd aflezen en notificaties checken.Anoniem: 818125 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:49:
Hi Tweakers,
Alvast bedankt!
De reviews van diverse smartwatches zijn het er wel over eens dat het nog meer een gadget dan een benodigheid is.
Anoniem: 818125
Thx, is er toevallig iets bekend hoelang ze de Smartwatch blijven ondersteunen met de nieuwste Android versie?Hyp Hyper schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:37:
[...]
Eerlijk gezegd doe ik er niet echt meer mee dan dat. Incidenteel wel eens track-id om een nummer op de radio te herkennen en ik spreek wel eens een whatsappje in. Voornamelijk tijd aflezen en notificaties checken.
De reviews van diverse smartwatches zijn het er wel over eens dat het nog meer een gadget dan een benodigheid is.
Ik weet alleen dat Wear 2.0 is aangekondigd voor de Huawei Watch. Dat zal wel weer een paar jaar meegaan, denk ik.Anoniem: 818125 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:21:
[...]
Thx, is er toevallig iets bekend hoelang ze de Smartwatch blijven ondersteunen met de nieuwste Android versie?
Mijn glazen bol is net bezig met het updaten naar 'Android bubble gum for Glass Balls' sorry ik kijk later nog even.Anoniem: 818125 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:21:
[...]
Thx, is er toevallig iets bekend hoelang ze de Smartwatch blijven ondersteunen met de nieuwste Android versie?
Huawei Mobile Suomi zegt:
W1 käyttäjlle avautuu Android Wear 2.0 OTA:na huhtikuun puolenvälin aikoihin
Dus half april pas de update naar 2.0
Half april? Zou ik mee kunnen leven. Eerder is natuurlijk nog beter maar we wachten nu al zolang dat die paar weken er ook nog wel bij kunnendjoudman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:24:
Huawei Mobile Suomi zegt:
2.0 is er!
Basement Bios ---- Exo-S
Ik kreeg dezelfde melding maar het bleek bij mij van Shield watch face te zijn. Rot streek.
t.k.a. sig space t.e.a.b.
Ah serieus.. Heb nog niet gekeken...
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zie geen update op de Huawei Watch
Mijn via 3DHubs bestelde Huawei Watchstand is binnen 

Ben er zeer tevreden mee, de lader past er perfect in en hij is superstabiel. Achteraf wel spijt dat ik de versie mét Huawei logo heb gekozen maar goed

Ben er zeer tevreden mee, de lader past er perfect in en hij is superstabiel. Achteraf wel spijt dat ik de versie mét Huawei logo heb gekozen maar goed
Prijsje, linkje?
Basement Bios ---- Exo-S
Heb je mijn post al eens goed bekekenMystikal schreef op zondag 26 maart 2017 @ 14:00:
Prijsje, linkje?
Prijs is afhankelijk van de producent die je uitkiest bij 3D Hubs, degene die ik uitkoos heeft m voor totaal iets meer dan 23€ verzonden vanuit Duitsland.
Volgens Huawei USA is moment van uitrol Wear 2.0 nog niet duidelijk
Overigens heb ik met 1.5 ineens wel de mogelijkheid om muziek te bedienen (pause/play) op mijn iPhone.Hi @Jus10 Yes, HUAWEI WATCH will be updated to Android Wear 2.0. But we don't have an exact date. Plese keep following our page!
Tomba schreef op zondag 26 maart 2017 @ 09:40:
Mijn via 3DHubs bestelde Huawei Watchstand is binnen
[afbeelding]
Leuk om te zien dat mijn ontwerp nog steeds zo goed wordt gewaardeerdTomba schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:33:
[...]
Heb je mijn post al eens goed bekeken(hint er staan zelfs 2 links in)
Prijs is afhankelijk van de producent die je uitkiest bij 3D Hubs, degene die ik uitkoos heeft m voor totaal iets meer dan 23€ verzonden vanuit Duitsland.
Een paar tips als er anderen geïntersseerd zijn: Als je m via 3D Hubs laat printen, zoek een hub met een Zortrax printer. Een andere optie, wel iets duurder en alleen zonder logo, is 'm te kopen via shapeways (zoek naar "huawei watch stand"). Betere printkwaliteit dan dat ga je waarschijnlijk nergens vinden.
Choose life - Shapeways shop
Wordt zeer gewaardeerd inderdaadE-Rick schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:52:
[...]
[...]
Leuk om te zien dat mijn ontwerp nog steeds zo goed wordt gewaardeerdIk moet wel zeggen dat ik de printkwaliteit van de betreffende hub een beetje vind tegenvallen, maar ik ben misschien wat verwend met mijn Zortrax.
Een paar tips als er anderen geïntersseerd zijn: Als je m via 3D Hubs laat printen, zoek een hub met een Zortrax printer. Een andere optie, wel iets duurder en alleen zonder logo, is 'm te kopen via shapeways (zoek naar "huawei watch stand"). Betere printkwaliteit dan dat ga je waarschijnlijk nergens vinden.
Ik vond de kwaliteit ook tegenvallen maar het werkt verder prima, mijn eerste ervaring met een 3D Printer dus had geen flauw idee wat ik kon verwachten
Heeft iemand het al aangedruft om de Android Wear app te upgraden naar de laatste versie? Als ik zo de commentaren lees, is het misschien verstandig er even mee te wachten?
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik lees de commentaren op de Playstore eigenlijk nooit aangezien het (technisch) niveau van een hoop gebruikers nogal te weten over laatbarchettanl schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:08:
Heeft iemand het al aangedruft om de Android Wear app te upgraden naar de laatste versie? Als ik zo de commentaren lees, is het misschien verstandig er even mee te wachten?
Ik heb m geupdate en de reacties die je ziet zijn deels waar denk ik. Ik had ook geen connectie meer met mn telefoon en moest mn huawei watch opnieuw koppelen nadat ik dit gedaan had kreeg ik een aantal meldingen oa whatsapp niet binnen. Nu lijkt het wel allemaal stabiel te draaien.
Er is geen specifiek Android Wear (2.0) topic ofwel? Ik kan hem iig niet vinden.
Ik zit te twijfelen om een Huawei Watch te kopen (de W1), alleen is het mij niet echt duidelijk wat je nu beter kunt doen met Android Wear 2.0.
WhatsApp:
Kun je dit zowel met je telefoon in de buurt als op afstand (met WiFi) gebruiken? Reageren is niet mogelijk toch? Of anders heel onhandig op zo'n klein scherm.
Runtastic:
Kun je dit met telefoon op zak gewoon gebruiken zoals je op je telefoon gewend bent? Dus eventueel op je telefoon zelf aanzetten en instellen en dan tijdens het rennen op je horloge pauzeren en muziek wisselen?
Hartslag:
Ik heb een hartslag band voor om mijn borst, deze gebruik ik normaal altijd met runtastic. Kan ik dat nu ook nog steeds gebruiken wanneer de W1 verbonden is met mijn telefoon of gebruikt hij dan automatisch de hartslagmeter verwerkt in de horloge zelf?
En wat als je de horloge zonder telefoon gebruikt. Kun je dan de borst hartslagmeter verbinden (bluetooth) met het horloge en die gebruiken? Hoeft niet per se met runtastic want er zit toch geen gps in het horloge. Maar dat ik bijvoorbeeld tijdens het fitnessen mijn hartslag kan monitoren voor 2 uur ofzo.
Spotify:
Deze werkt niet op het horloge zonder telefoon?
Ik weet dat het niet helemaal specifiek Huawei Watch horloge vragen zijn. Maar ik heb eigenlijk (zo ver ik verschillende modellen gezien heb) alleen interesse in de Huawei Watch. Ik weet niet in hoeverre Huawei invloed heeft op deze eigenschappen in de software.
Ik zit te twijfelen om een Huawei Watch te kopen (de W1), alleen is het mij niet echt duidelijk wat je nu beter kunt doen met Android Wear 2.0.
WhatsApp:
Kun je dit zowel met je telefoon in de buurt als op afstand (met WiFi) gebruiken? Reageren is niet mogelijk toch? Of anders heel onhandig op zo'n klein scherm.
Runtastic:
Kun je dit met telefoon op zak gewoon gebruiken zoals je op je telefoon gewend bent? Dus eventueel op je telefoon zelf aanzetten en instellen en dan tijdens het rennen op je horloge pauzeren en muziek wisselen?
Hartslag:
Ik heb een hartslag band voor om mijn borst, deze gebruik ik normaal altijd met runtastic. Kan ik dat nu ook nog steeds gebruiken wanneer de W1 verbonden is met mijn telefoon of gebruikt hij dan automatisch de hartslagmeter verwerkt in de horloge zelf?
En wat als je de horloge zonder telefoon gebruikt. Kun je dan de borst hartslagmeter verbinden (bluetooth) met het horloge en die gebruiken? Hoeft niet per se met runtastic want er zit toch geen gps in het horloge. Maar dat ik bijvoorbeeld tijdens het fitnessen mijn hartslag kan monitoren voor 2 uur ofzo.
Spotify:
Ik weet dat het niet helemaal specifiek Huawei Watch horloge vragen zijn. Maar ik heb eigenlijk (zo ver ik verschillende modellen gezien heb) alleen interesse in de Huawei Watch. Ik weet niet in hoeverre Huawei invloed heeft op deze eigenschappen in de software.
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:20:
WhatsApp:
Ja, beiden, indien je wifi gebruikt. En reageren is wel mogelijk, via spraak of een custom preset bericht.
Runtastic:
Ik gebruik Runtastic niet, maar wel Endomondo. Die kan ik inderdaad gebruiken zoals mijn telefoon. Ik moet hem echter wel bij me hebben.
Hartslag:
Endomondo gebruikt de hartslagmeter van de watch, maar of die accuuraat genoeg is? De hartslagband is altijd accurater. Je kunt niet je band gebruiken zonder telefoon, daar is de smartwatch niet smart genoeg voor.
Spotify:
Nee.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
nieuws: Google stelt Android Wear 2.0-update voor Moto 360 en Huawei Watch uit
Een bug en dus moeten we nog wachten. Erg vreemd dat Fossil m wel gewoon uitgerold heeft!?
Een bug en dus moeten we nog wachten. Erg vreemd dat Fossil m wel gewoon uitgerold heeft!?
https://powershellisfun.com
http://ausdroid.net/2017/...h-nfc-android-pay-tested/
Onze watch heeft dus WEL NFC.
Wait wut? Das onverwachtCSB schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:02:
http://ausdroid.net/2017/...h-nfc-android-pay-tested/
Enige nut is wel Google Pay begrijp ik?
Nou, gewoon alles m.b.t. NFC he? Dus je kunt nu ook zelf NFC tags gaan maken voor slimme toepassingen. (bijv. een NFC tag in de auto, waarbij je je telefoon langs de tag haalt en je Wifi op je smartphone uitgaat en je navigatie en GPS aan.)Tomba schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:16:
[...]
Wait wut? Das onverwacht
Enige nut is wel Google Pay begrijp ik?
Ow wauw, daar had ik nog niet aan gedachtCSB schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:25:
[...]
Nou, gewoon alles m.b.t. NFC he? Dus je kunt nu ook zelf NFC tags gaan maken voor slimme toepassingen. (bijv. een NFC tag in de auto, waarbij je je telefoon langs de tag haalt en je Wifi op je smartphone uitgaat en je navigatie en GPS aan.)
Voor mij als iPhone gebruiker zal dat helaas utopie blijven
Ik hoop eerlijk gezegd vooral op apps van OVChip en de banken zodat ik geen pasjes meer mee hoef te nemen. Ook vraag ik me af of er al beveiligingsbedrijven bezig zijn met deur openen via NFC op je watch (of telefoon). Zou toch zoveel makkelijker zijn, loop nu (bedrijf met meerdere vestigingen) met 3 verschillende tags rond...
Ja, ik kan bevestigen dat wat jij je afvraagt al werkt.Tomba schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:28:
[...]
Ow wauw, daar had ik nog niet aan gedachtHad ik vroeger ook op mijn Windows Phone inderdaad.
Voor mij als iPhone gebruiker zal dat helaas utopie blijven
Ik hoop eerlijk gezegd vooral op apps van OVChip en de banken zodat ik geen pasjes meer mee hoef te nemen. Ook vraag ik me af of er al beveiligingsbedrijven bezig zijn met deur openen via NFC op je watch (of telefoon). Zou toch zoveel makkelijker zijn, loop nu (bedrijf met meerdere vestigingen) met 3 verschillende tags rond...
Kijk, dat opent perspectief! (al is de Samsung S3 watch natuurlijk Tizen en niet Android Wear) Ik kijk echt uit naar Wear 2.0, kan ik eindelijk ook eens wat andere Watchfaces installeren dan de standaard meegeleverdenCSB schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:31:
[...]
Ja, ik kan bevestigen dat wat jij je afvraagt al werkt.Wij werken hier met een sleutelsysteem op basis van NFC. En een collega heeft een Samsung S3 watch en die gebruikt die om betalingen te doen via pin met ABN Amro.
Hmm. Het blijkt dat verschillende nieuwssites elkaar tegen spreken. Ik ben nu wel erg benieuwd...
Duidelijk toch?CSB schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:03:
Hmm. Het blijkt dat verschillende nieuwssites elkaar tegen spreken. Ik ben nu wel erg benieuwd...
Hij heeft dus wel/niet* NFC en die wordt wel/niet* in Q3 geactiveerd
Doorhalen wat niet van toepassing is
Mij maakt het NFC verhaal niet echt uit, zou wél graag eindelijk Gear Wear 2.0 zien ! (uitrol zou Februari starten en een aantal concurrenten hebben m gewoon al wel
Doe mij maar Wear 2.0 !zou wél graag eindelijk Gear 2.0 zien !
Draai een aantal dagen preview 4 van wear 2.0 omdat het mij te lang duurde voordat hij beschikbaar kwam op de Huawei Watch maar hoop toch wel dat de final versie er is beter uitziet dan DP4. Verder werkt het soepel, is het even wennen aan de nieuwe bewegingen maar zeker een vooruitgang. In DP4 is er in ieder geval geen NFC geactiveerd maar wellicht zit dit in de ROM van Huawei zelf als er een NFC chip inzit.
Wat bedoel je met 'er...beter uitziet'? Wat vind je er precies niet mooi aan?lubbertkramer schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:11:
Draai een aantal dagen preview 4 van wear 2.0 omdat het mij te lang duurde voordat hij beschikbaar kwam op de Huawei Watch maar hoop toch wel dat de final versie er is beter uitziet dan DP4. Verder werkt het soepel, is het even wennen aan de nieuwe bewegingen maar zeker een vooruitgang. In DP4 is er in ieder geval geen NFC geactiveerd maar wellicht zit dit in de ROM van Huawei zelf als er een NFC chip inzit.
Wat ik zou wensen voor Wear 2.0:
- Mogelijkheid tot vliegtuigstand of bluetooth toggle (ivm het storen op Bluetooth headsets/carkits door het horloge)
- Weather app met meer info dan alleen de (soms achterlopende) huidige locatie. Laatst in Amersfoort kreeg ik weersvoorspelling van Zürich terwijl ik toen toch echt al weer 2 dagen in NL was
- Makkelijkere manier om de felheid van de display aan te passen
- Lagere batterydrain op mijn iPhone (sinds ik watch heb haalt ie zelden einde vd dag)
- Dat de ingebouwde wacthfaces (en dan specifiek Dandy) behouden blijven
Waar ik blij van wordt:
- Ingebouwde store zodat ik daadwerkelijk wat kan installeren (ivm iPhone gebruiker helaas nu niet mogelijk)
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 11-04-2017 08:27 ]
Heeft iemand enig idee wanneer de Huawei Watch 2 leverbaar zal zijn in Nederland? Coolblue gaf eerst eind maart aan maar inmiddels 'leverdatum onbekend'.
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Nope, geen idee eigenlijk. Op Reddit is er al een gebruiker die m heeft; https://www.reddit.com/r/...new_huawei_watch_2_today/CptMorgan schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:42:
Heeft iemand enig idee wanneer de Huawei Watch 2 leverbaar zal zijn in Nederland? Coolblue gaf eerst eind maart aan maar inmiddels 'leverdatum onbekend'.
Maar geen idee waar hij/zij vandaan komt.
[ Voor 48% gewijzigd door barchettanl op 11-04-2017 18:48 ]
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
De algemene look and feel, zal vast wennen zijn maar meer grijs/zwart schermen dan voorheen. Notifcaties worden wel beter weergeven. Andere veranderingen in het vegen/gebruik van knoppen wat wennen is. Normaal was tweemaal op het kroontje drukken horloge in slaapstand en nu opent dat het menu om een simpel voorbeeld te geven.Tomba schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:25:
[...]
Wat bedoel je met 'er...beter uitziet'? Wat vind je er precies niet mooi aan?
Wat ik zou wensen voor Wear 2.0:
- Mogelijkheid tot vliegtuigstand of bluetooth toggle (ivm het storen op Bluetooth headsets/carkits door het horloge)
- Weather app met meer info dan alleen de (soms achterlopende) huidige locatie. Laatst in Amersfoort kreeg ik weersvoorspelling van Zürich terwijl ik toen toch echt al weer 2 dagen in NL was
- Makkelijkere manier om de felheid van de display aan te passen
- Lagere batterydrain op mijn iPhone (sinds ik watch heb haalt ie zelden einde vd dag)
- Dat de ingebouwde wacthfaces (en dan specifiek Dandy) behouden blijven
Waar ik blij van wordt:
- Ingebouwde store zodat ik daadwerkelijk wat kan installeren (ivm iPhone gebruiker helaas nu niet mogelijk)
Je vragen:
Vliegtuigmodus, swipe naar beneden en op vliegtuigmodus klikken om aan/uit te zetten
Schermhelderheid, swipe naar beneden en op de button klikken, hier plus en een min om helderheid aan te passen.
Weer app, gebruik dat niet persoonlijk
Batterydrain, ik kon voorheen al twee dagen met de watch en haal dat nu nog steeds (Android)
Edit: ik gebruik de huawei watch (1)
Huawei Nederland geeft 2 dagen geleden op Twitter het volgende aan:CptMorgan schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:42:
https://twitter.com/HuaweiMobileNL/status/851324955375656960Beste Donald,
De Huawei watch2 zou beschikbaar zijn eind April, Begin Mei.
Mvg, Ginette Huawei benelux.
Ik heb de classic variant al meer dan een maand geleden 'gereserveerd' bij bol.com voor 379 euro.
Ondertussen hebben die de prijs ook al omhoog gegooid naar 399euro (ik neem dat dat ik hem gewoon voor 379 krijg, had gekozen voor factuur achteraf)
Misschien voelt iemand zich trouwens geroepen om een Watch 2 topic te openen? Ik vermoed dat de mensen met een watch 1 niet heel blij zijn als wij hier de boel komen overnemen
Verschil zit vooral in design, voor de rest zelfde android wear versie en functionaliteiten ik zou het bij eentje houden want zo actief is het hier ook weer nietTripleQ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:40:
[...]
Misschien voelt iemand zich trouwens geroepen om een Watch 2 topic te openen? Ik vermoed dat de mensen met een watch 1 niet heel blij zijn als wij hier de boel komen overnemen
[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 12-04-2017 16:07 ]
Het verschil met de huawei watch 1 is toch nogal groot: kleiner scherm, gps, nfc en andere SoC. Om alles duidelijk te houden ook m.b.t. updates/bugs lijkt het me beter een apart topic aan te maken voor de (lelijkelubbertkramer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:52:
[...]
Verschil zit vooral in design, voor de rest zelfde android wear versie en functionaliteiten ik zou het bij eentje houden want zo actief is het hier ook weer niet
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Thanks! Nog even geduld hebben. Ik ben heel benieuwd hoe de Watch 2 er in het echt uit ziet en hoe bijvoorbeeld de GPS prestaties zijn voor het hardlopen!TripleQ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:40:
[...]
Huawei Nederland geeft 2 dagen geleden op Twitter het volgende aan:
[...]
https://twitter.com/HuaweiMobileNL/status/851324955375656960
Ik heb de classic variant al meer dan een maand geleden 'gereserveerd' bij bol.com voor 379 euro.
Ondertussen hebben die de prijs ook al omhoog gegooid naar 399euro (ik neem dat dat ik hem gewoon voor 379 krijg, had gekozen voor factuur achteraf)
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Ik ben erg benieuwd. Wat ik tot op heden zie ben ik iig niet echt blij met het links/rechts swipen om watchface te wisselen (doe ik echt nooit, heb altijd Dandy aanstaan) Slaapstand ga ik niet missen, ik heb een horloge om ed tijd weer te gevenlubbertkramer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:58:
[...]
De algemene look and feel, zal vast wennen zijn maar meer grijs/zwart schermen dan voorheen. Notifcaties worden wel beter weergeven. Andere veranderingen in het vegen/gebruik van knoppen wat wennen is. Normaal was tweemaal op het kroontje drukken horloge in slaapstand en nu opent dat het menu om een simpel voorbeeld te geven.
Je vragen:
Vliegtuigmodus, swipe naar beneden en op vliegtuigmodus klikken om aan/uit te zetten
Schermhelderheid, swipe naar beneden en op de button klikken, hier plus en een min om helderheid aan te passen.
Weer app, gebruik dat niet persoonlijk
Batterydrain, ik kon voorheen al twee dagen met de watch en haal dat nu nog steeds (Android)
Edit: ik gebruik de huawei watch (1)
- Vliegtuigmode; mooi!!! Vond het heel raar dat ik daar nu de settings voor in moest duiken
- Schermhelderheid is even aankijken
- Weer app gebruik ik nu ook niet omdat ie dus (met iPhone) niet goed werkt
- De watch zelf haalt 1,5-2 dagen maar mijn iPhone zelf loopt enorm veel sneller leeg dan voorheen. Hopelijk minder last van met Gear 2.0
Bedankt voor je uitgebreide reactie in ieder geval! Huawei/Google schiet eens op met die update!
PS te bizar dit interview
Not on my watch: Huawei CEO sees no future for wearable smart devices
Vind het uiterlijk van de Watch #2 niet echt mijn ding, is het nog aan te raden om de Watch #1 te halen? of zit ik dan al snel met outdated troep?
Verschil is hierboven al vernoemd (je mist NFC en de processor in de 2 is nieuwer/energiezuiniger) maar aan de 1 Kun je denk ik geen miskoop doen aangezien hij gewoon Wear 2.0 krijgt. (En hij is zoveel mooier imho)ChasedB4 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:31:
Vind het uiterlijk van de Watch #2 niet echt mijn ding, is het nog aan te raden om de Watch #1 te halen? of zit ik dan al snel met outdated troep?
NFC kan ik prima missen, verder gaat de watch 1 ong 1 tot 1,5 dag mee, neem aan dat de 2 hier niet ver boven zit?Tomba schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:40:
[...]
Verschil is hierboven al vernoemd (je mist NFC en de processor in de 2 is nieuwer/energiezuiniger) maar aan de 1 Kun je denk ik geen miskoop doen aangezien hij gewoon Wear 2.0 krijgt. (En hij is zoveel mooier imho)
Kreeg zojuist mail van coolblue dat de sport variant op voorraad is! Morgen in huisCptMorgan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:38:
[...]
Thanks! Nog even geduld hebben. Ik ben heel benieuwd hoe de Watch 2 er in het echt uit ziet en hoe bijvoorbeeld de GPS prestaties zijn voor het hardlopen!
https://www.smartwatchsho...-watch-2-sport-zwart.html
En?TripleQ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:36:
[...]
Kreeg zojuist mail van coolblue dat de sport variant op voorraad is! Morgen in huis
https://www.smartwatchsho...-watch-2-sport-zwart.html
Ik heb die niet besteld. Ik bedoelde dat die meteen leverbaar zou zijn.
Overigens zie ik het zwarte model ook bij bol.com op voorraad. Het grijze model, en de classic variant (die ik bij bol.com heb besteld) zijn bij beiden nog niet te krijgen
Ben van plan de zwarte editie te bestellen, maar heb gehoord dat deze gevoelig is voor krassen. Nu kwam ik onderstaande tegen:
http://www.ebay.com/itm/S...uawei-Watch-/381416106568
Iemand die hier ervaring mee heeft? De screenprotector ga ik niet gebruiken aangezien het saphire glas is, gaat mij nu alleen om de skin zelf. Veel bescherming tegen grote krassen zal het niet bieden maar elk krasje die niet op m'n watch komt is goed meegenomen
Iemand die hier ervaring mee heeft? De screenprotector ga ik niet gebruiken aangezien het saphire glas is, gaat mij nu alleen om de skin zelf. Veel bescherming tegen grote krassen zal het niet bieden maar elk krasje die niet op m'n watch komt is goed meegenomen
Ik heb de mijne tweedehands gekocht en sindsdien eigenlijk dagelijks om en nog volledig krasvrij. (helaas geldt niet hetzelfde voor de Hoco Milanese band die echt al beetje zilver aan het worden is waar het magneetje op de band komt)ChasedB4 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:35:
Ben van plan de zwarte editie te bestellen, maar heb gehoord dat deze gevoelig is voor krassen. Nu kwam ik onderstaande tegen:
Oke dan is het bij de zwarte dus haast niet nodig. Zie nergens een goede prijs op marktplaats of aanbieding op webshops dus wordt dan waarschijnlijk een nieuwe.Tomba schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:15:
[...]
Ik heb de mijne tweedehands gekocht en sindsdien eigenlijk dagelijks om en nog volledig krasvrij. (helaas geldt niet hetzelfde voor de Hoco Milanese band die echt al beetje zilver aan het worden is waar het magneetje op de band komt)
Enige punt waar ik nog mee zit is de release date sinds die al gereleased is in September 2015. begrijp wel dat die na een tijdje niet meer supported is maar wil er nog wel graag een tijd gebruik van maken als ik hem nu voor de volle mep aanschaf. Verwacht jij dat de first gen nog wel een aantal jaar mee kan gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door n0ss op 20-04-2017 09:55 ]
Na een update gedaan te hebben naar AW2 kan ik geen berichten meer sturen via whatsapp.
Als ik zeg: "stuur whatsapp naar ..." dan vraagt die steeds opnieuw "naar wie?"
Bij gewone berichten werkt dit wel, dus het zou moeten aan whatsapp liggen? Is dit een bekend probleem?
Kan je op de een of andere manier whatsapp sturen naar iemand zonder spraak? Bij mijn contacten staat er enkel bellen en gewone berichten.
Als ik zeg: "stuur whatsapp naar ..." dan vraagt die steeds opnieuw "naar wie?"
Bij gewone berichten werkt dit wel, dus het zou moeten aan whatsapp liggen? Is dit een bekend probleem?
Kan je op de een of andere manier whatsapp sturen naar iemand zonder spraak? Bij mijn contacten staat er enkel bellen en gewone berichten.
Is er al wat bekend over wear 2.0 voor de watch 1? Een releasedatum? Ik meende eind maart maar zie nog niets.
Eind mei zou AW 2.0 uitgerold worden.Hoolz14 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:14:
Is er al wat bekend over wear 2.0 voor de watch 1? Een releasedatum? Ik meende eind maart maar zie nog niets.
Android Wear 2.0 is aangekondigd dus de watch kan nog wel een poosje mee ga ik van uitChasedB4 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:54:
[...]
Oke dan is het bij de zwarte dus haast niet nodig. Zie nergens een goede prijs op marktplaats of aanbieding op webshops dus wordt dan waarschijnlijk een nieuwe.
Enige punt waar ik nog mee zit is de release date sinds die al gereleased is in September 2015. begrijp wel dat die na een tijdje niet meer supported is maar wil er nog wel graag een tijd gebruik van maken als ik hem nu voor de volle mep aanschaf. Verwacht jij dat de first gen nog wel een aantal jaar mee kan gaan?
Ik heb de watch aangeschaft, sinds afgelopen vrijdag is die in m'n bezit. tot nu zeer tevreden mee!Gadgeteer schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:28:
[...]
Android Wear 2.0 is aangekondigd dus de watch kan nog wel een poosje mee ga ik van uit. Ik ben niet van plan om mijn 1st gen op korte termijn te vervangen.
Mochten er nog tips en tricks zijn die ik hier nog niet heb gelezen hoor ik die graag
na erg vaak het voorbij zien komen hier ben ik een keer Watchmaker gaan gebruiken.ChasedB4 schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:21:
[...]
Ik heb de watch aangeschaft, sinds afgelopen vrijdag is die in m'n bezit. tot nu zeer tevreden mee!
Mochten er nog tips en tricks zijn die ik hier nog niet heb gelezen hoor ik die graag
En ik wil nu niet meer terug! werkt echt perfect!
zeker omdat je iedere watchface ook weer zelf kan aanpassen, dus als er een stukje is dat je niet mooi/leuk vind haal je het er gewoon uit!
Google Play: WatchMaker Watch Face
Google Play: WatchMaker Premium Watch Face
Watchmaker (premium!) is inderdaad een fijne app voor watchfaces. Via Google+ link in de app, heb je direct toegang tot ontzettend veel community made faces en je kunt je eigen faces maken zoals boven me al werd genoemd.
Deze app heeft ervoor gezorgd dat ik van mijn "ik koop geen apps" geloof af stapte. Heerlijk om zo nu en dan een nieuwe watchface te installeren.
Deze app heeft ervoor gezorgd dat ik van mijn "ik koop geen apps" geloof af stapte. Heerlijk om zo nu en dan een nieuwe watchface te installeren.
Ik ben nu ook trotse eigenaar van een HW1! 
Meteen een paar vragen. Je kunt nergens de tril intensiteit aanpassen ofwel? Ik meen wel dat ik een app was tegengekomen om het trilpatroon aan te passen voor verschillende apps, ik kan deze alleen niet meer vinden nu.. Iemand die zoiets kent?
En is er iemand die een custom rom draait? Wat is hier het voordeel van (behalve dat je dan AW2.0 kun uitproberen)?
Zoals deze twee:
https://forum.xda-develop...-nx-root-bb-v1-6-t3406813
https://forum.xda-develop...-nx-2-root-bb-v1-t3535246
En kun je je telefoon nu ook via wifi verbinden met je watch? Dus je telefoon zit op een WiFi netwerk en je watch ook (niet per se dezelfde) zodat je bluetooth uit kunt zetten. Want mijn telefoon (S6 edge) gaat al niet lang mee op batterij, maar nu is het echt een mega drain.
Als ik via mijn watch wifi netwerken bekijk staan ze er ook niet allemaal tussen. Ik kan hem wel handmatig toevoegen maar het netwerk is een WPA2 met username/password en ik kan dat (zo ver ik gezien heb) niet invullen, enkel SSID en password.
Meteen een paar vragen. Je kunt nergens de tril intensiteit aanpassen ofwel? Ik meen wel dat ik een app was tegengekomen om het trilpatroon aan te passen voor verschillende apps, ik kan deze alleen niet meer vinden nu.. Iemand die zoiets kent?
En is er iemand die een custom rom draait? Wat is hier het voordeel van (behalve dat je dan AW2.0 kun uitproberen)?
Zoals deze twee:
En kun je je telefoon nu ook via wifi verbinden met je watch? Dus je telefoon zit op een WiFi netwerk en je watch ook (niet per se dezelfde) zodat je bluetooth uit kunt zetten. Want mijn telefoon (S6 edge) gaat al niet lang mee op batterij, maar nu is het echt een mega drain.
Als ik via mijn watch wifi netwerken bekijk staan ze er ook niet allemaal tussen. Ik kan hem wel handmatig toevoegen maar het netwerk is een WPA2 met username/password en ik kan dat (zo ver ik gezien heb) niet invullen, enkel SSID en password.
hmm weet niet of ze dat allemaal hebben ingebouwd. misschien in AW2.0Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:17:
Zoals deze twee:
overigens het wifi is geen vervaning van bluetooth.
het is meer als extra zodat je horloge nog steeds het weer kan updaten als de tel niet in de buurt is. je notificaties komen volgens mij niet door via wifi.
Mijn ervaring met WiFi is juist dat die drain erger is dan met BT. Overigens is het wel mogelijk om op verschillende wifi SSID's te zitten.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:17:
Zoals deze twee:
Feel the Wear?Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:17:
Ja dat was het volgens mij!
Ik heb zelf nog geen Huawei watch, maar overweeg om deze te halen of de opvolger ervan.
Maar ik vroeg me of af of jullie te spreken zijn over deze smartwatch. Ik vind zelf de HW1 er vele malen beter uit zien dan de HW2 namelijk.
Maar ik vroeg me of af of jullie te spreken zijn over deze smartwatch. Ik vind zelf de HW1 er vele malen beter uit zien dan de HW2 namelijk.
ik ben er zeker over te spreken. Mij ging het er ook vooral om dat deze er niet 123 uitziet als een smartwatch.ykz schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:18:
Ik heb zelf nog geen Huawei watch, maar overweeg om deze te halen of de opvolger ervan.
En ik vind dat het scherm altijd aan moet kunnen, is blijft natuurlijk een horloge.
moet wel zeggen dat het echt een gadget is, het gaat niets echt vervangen, en is zeker niet een noodzakelijk iets. gewoon leuk!
paar kleine minpuntjes:
- Opladen is niet 100% ideaal, QI lader was aanzienlijk simppeler geweest (uitlijnen van de puntjes gaat niet altijd goed)
- geen lichtsensor. dit zorgt er voor dat je soms in fel licht handmatig de helderheid omhoog moet schroeven.
Inderdaad voornamelijk een gadget.fjux schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:04:
[...]
ik ben er zeker over te spreken. Mij ging het er ook vooral om dat deze er niet 123 uitziet als een smartwatch.
En ik vind dat het scherm altijd aan moet kunnen, is blijft natuurlijk een horloge.
moet wel zeggen dat het echt een gadget is, het gaat niets echt vervangen, en is zeker niet een noodzakelijk iets. gewoon leuk!
paar kleine minpuntjes:
- Opladen is niet 100% ideaal, QI lader was aanzienlijk simppeler geweest (uitlijnen van de puntjes gaat niet altijd goed)
- geen lichtsensor. dit zorgt er voor dat je soms in fel licht handmatig de helderheid omhoog moet schroeven.
Het enige voordeel t.o.v. een 'gewoon' horloge is dat je je telefoon minder uit je zak hoeft te halen. Verder heb ik nog niet echt iets kunnen bedenken. Misschien de stappenteller, maar daar heb je voor weinig geld een bandje voor.
Het probleem met de oplader heb ik niet. Als ik het horloge ongeveer goed erop leg, klikt dan vanzelf goed.
Het werkt ook maar ik moet hem vaak toch wel even recht leggen nadat hij op de lader ligt voor hij echt goed er op zit. maar ach is een kleinigheidje, als hij goed zit verschuift hij niet 123.Hyp Hyper schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:24:
[...]
Inderdaad voornamelijk een gadget.
Het enige voordeel t.o.v. een 'gewoon' horloge is dat je je telefoon minder uit je zak hoeft te halen. Verder heb ik nog niet echt iets kunnen bedenken. Misschien de stappenteller, maar daar heb je voor weinig geld een bandje voor.
Het probleem met de oplader heb ik niet. Als ik het horloge ongeveer goed erop leg, klikt dan vanzelf goed.
2 weken geleden zat ik in de zelfde situatie als jij nu. Ik ben gewoon gegaan voor de HW1 aangezien deze ook de update naar AW2 krijgt. Ziet er prima uit en batterij gaat voor mij lang zat mee. zit aan het einde van de dag nog aan meer dan 60%. Enige min punt wat ik kan bedenken is de oplader, deze pinnetjes moet je echt goed plaatsen zodat ze contact maken. Verder is het echt een topwatch!ykz schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:18:
Ik ben zelf gegaan voor de volledig zwarte met een zwarte band!
Ik ben eigenlijk tegen apps kopen op android
Maar je komt er niet echt onderuit om geen WatchMaker of Facer te kopen of wel? Mits je een beetje een leuk aanpasbare Watch Face wilt hebben?
voor wat hoort watIk_ben_Mark3 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:32:
Ik ben eigenlijk tegen apps kopen op androidMaar je komt er niet echt onderuit om geen WatchMaker of Facer te kopen of wel? Mits je een beetje een leuk aanpasbare Watch Face wilt hebben?
er zijn genoeg gratis watchfaces te krijgen in de store, wil je idd meer zelf aanpassen zul je iets moeten kopen.
Dan adviseer ik watchmaker, is niet zo duur en erg veel watchfaces beschikbaar.
Ik heb ook watchface premium gekocht maar aanbod is beperkt en voor veel moet je alsnog betalen?!fjux schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:14:
[...]
voor wat hoort wat
er zijn genoeg gratis watchfaces te krijgen in de store, wil je idd meer zelf aanpassen zul je iets moeten kopen.
Dan adviseer ik watchmaker, is niet zo duur en erg veel watchfaces beschikbaar.
Volg gewoon het topic in Google+ , https://plus.google.com/u...ies/106982503578105386202 . Alles daarin kan je downloaden als .watch bestand en importeren in WatchmakerChasedB4 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Ik heb ook watchface premium gekocht maar aanbod is beperkt en voor veel moet je alsnog betalen?!
https://powershellisfun.com
Yup alles staat op de G+ pagina.
meestal kijk ik daar een beetje rond en als ik een stijl leuk vind kijk ik bij die persoon/tags verder of ik er 1 echt leuk vind. ik ben redelijk kieskeurig, maar kan altijd genoeg vinden.
en een paar layers deleten kan altijd nog.
Sommige watchfaces hebben de seconden wijzer aan staan in ambiant mode, en die kan dan niet bewegen. Dat vind ik er zo stom uit zien dat ik die er meestal gelijk uit sloop.
meestal kijk ik daar een beetje rond en als ik een stijl leuk vind kijk ik bij die persoon/tags verder of ik er 1 echt leuk vind. ik ben redelijk kieskeurig, maar kan altijd genoeg vinden.
en een paar layers deleten kan altijd nog.
Sommige watchfaces hebben de seconden wijzer aan staan in ambiant mode, en die kan dan niet bewegen. Dat vind ik er zo stom uit zien dat ik die er meestal gelijk uit sloop.
Kreeg net een OTA binnen (vanaf de devpreview)
https://android.googleapi...ca92a364e4d4553c9bf4a.zip
https://android.googleapi...ca92a364e4d4553c9bf4a.zip
Amerikanen melden op XDA dat ze de official Wear 2.0 nu binnen krijgen. Wij nederlanders (met de standaard 1.5) zullen waarschijnlijk nog ff moeten wachten.
Kreeg net (met de developer preview al geinstalleerd - je weet wel, die versie die niet automatisch zou updaten naar de release versie
) ook een melding dat er een update was die de boel ook zou factory resetten... staat nu te installeren... spannend 
edit:
Volgens dit artikel komt de update nu eerst naar de watches die nu al de developer preview draaien. Op XDA echter ook al meldingen van mensen die hem vanaf 1.5 ook kregen.
(In dat artikel staat ook hoe je de update vanaf 1.5 kunt forceren: Zorg dat wifi aan staat en connected is, ga naar de updates en blijf vervolgens tappen op het groene scherm wat verteld dat er geen updates zijn.)
edit:
Volgens dit artikel komt de update nu eerst naar de watches die nu al de developer preview draaien. Op XDA echter ook al meldingen van mensen die hem vanaf 1.5 ook kregen.
(In dat artikel staat ook hoe je de update vanaf 1.5 kunt forceren: Zorg dat wifi aan staat en connected is, ga naar de updates en blijf vervolgens tappen op het groene scherm wat verteld dat er geen updates zijn.)
[ Voor 48% gewijzigd door SambalBij op 06-05-2017 08:54 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Blijft bij mij geven 'Systeem is bijgewerkt'SambalBij schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 08:42:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 06-05-2017 09:19 ]
Probeer het eens door je bluetooth uit te zetten, hiermee forceer je dat hij over wifi gaat, bij mij is hij nu aan het installeren
Helaas heb ik een iPhone en daarmee is WiFi uitgeschakeldGarfield schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Probeer het eens door je bluetooth uit te zetten, hiermee forceer je dat hij over wifi gaat, bij mij is hij nu aan het installeren
Verdomd, het werkt. Bluetooth uitzetten op je telefoon en blijven tappen op het update scherm. Update op mijn 1.5 wordt gedownload.
Ik kan na veel tappen wel de update downloaden maar uiteindelijk verspringt het scherm naar de klok en gebeurt er niets meer?
Één keer gehad dat hij zei rebooten, dus vinkje gedaan maar toen begon hij opnieuw te downloaden.. hoezo gaat dit zo k*t?
Één keer gehad dat hij zei rebooten, dus vinkje gedaan maar toen begon hij opnieuw te downloaden.. hoezo gaat dit zo k*t?
Bij was het wifi signaal kut, naast de router gelegd en ging Direct in 1 keer goed!Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:37:
Ik kan na veel tappen wel de update downloaden maar uiteindelijk verspringt het scherm naar de klok en gebeurt er niets meer?
Installatie net afgerond, ben benieuwd!
Ik had hetzelfde. Heb via dev. options 'laat scherm aan tijdens opladen' enabled, en dan kun je de voortgang van de download volgen. Maar bij mij is die al meer dan een uur aan het downloaden, bijna klaar nuIk_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:37:
Downloaden gaat wel snel (ongeveer een minuut). Na dat tikken op het groene scherm krijg ik de melding of ik de update wil downloaden > ja
Dan krijg ik zo'n kruis met een progressie balk eromheen. Wanneer deze balk voltooid is blijft het kruis staan en staat eronder bevestigen. Ik neem aan dat je in dit scherm gewoon moet wachten? Dan vraagt hij of ik opnieuw wil opstarten > ja. Dan telt hij af vanaf 10 en bij 5 springt hij terug naar de melding of ik een update wil downloaden en erna naar het groene scherm dat hij bijgewerkt is. Maar ik zit nog steeds op 1.5
Dan krijg ik zo'n kruis met een progressie balk eromheen. Wanneer deze balk voltooid is blijft het kruis staan en staat eronder bevestigen. Ik neem aan dat je in dit scherm gewoon moet wachten? Dan vraagt hij of ik opnieuw wil opstarten > ja. Dan telt hij af vanaf 10 en bij 5 springt hij terug naar de melding of ik een update wil downloaden en erna naar het groene scherm dat hij bijgewerkt is. Maar ik zit nog steeds op 1.5
Na het aftellen, en opnieuw opstarten werd de update geïnstalleerd. Alle apps werden bijgewerkt, en om af te ronden moest ik de Wear app op de telefoon openen om m'n Google account te kopiëren. Bij mij is de update naar 2.0 afgerond en geslaagd.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.