Ik heb een aantal dagen geleden al een paar keer gezegd dat je dat zo moest doendjiedjee schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:42:
ik heb gisteren telefoon en horloge allebei herstart. Daarna wel de update.
Ging daarna pas goed toen ik de BT uit had gezet, wifi aan en op de lader.
Rustig aan joh. Dit heb ik een paar dagen geleden ook gedaan, alleen had ik ze toen niet vooraf herstart.
Toen ging het niet goed, nu wel.
Heb gisteren ook daarvoor een google-melding gekregen dat ik "binnenkort" over zou gaan naar 2.0. Daarom nog maar eens geprobeerd.
Toen ging het niet goed, nu wel.
Heb gisteren ook daarvoor een google-melding gekregen dat ik "binnenkort" over zou gaan naar 2.0. Daarom nog maar eens geprobeerd.
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:
[...]
Ik heb een aantal dagen geleden al een paar keer gezegd dat je dat zo moest doenals jullie wat meer hadden terug gelezen dan waren jullie waarschijnlijk niet zoveel tijd kwijt geweest met mislukte pogingen
Bij de eerste 8-10 pogingen deed de watch het bij mij ook niet bij herstarten en/of reset. Dus het is geen garantie voor succesIk_ben_Mark3 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:
[...]
Ik heb een aantal dagen geleden al een paar keer gezegd dat je dat zo moest doenals jullie wat meer hadden terug gelezen dan waren jullie waarschijnlijk niet zoveel tijd kwijt geweest met mislukte pogingen
Dit heeft mij gisteren niet geholpen dus was tijd kwijt met dit als mislukte poging, juist omdat ik had gelezenIk_ben_Mark3 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:
[...]
Zal vanavond opnieuw proberen
Haha zo serieus was mijn bericht niet, wees maar niet bang
Ik raad jullie aan via adb te doenHellStorm666 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:04:
Ik heb AW2.0 uiteindelijk maar gewoon via adb er op gezet. Veel makkelijker dan die 10000000 keer op t groene scherm klikken en t alsnog verprutsen
Zojusit de huawei watch gewoon kunnen updaten door gewoon minuut lang op het groene te tikken.. Vervolgens wordt de update gedownload dit is bij mij 2 x fout gegaan 3de keer liep hij gewoon door. Je moet het horloge wel 'wakker' houden want anders stopt de download.
Je kunt dat wakker houden ook instellenmichaeltjeh1 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:04:
Zojusit de huawei watch gewoon kunnen updaten door gewoon minuut lang op het groene te tikken.. Vervolgens wordt de update gedownload dit is bij mij 2 x fout gegaan 3de keer liep hij gewoon door. Je moet het horloge wel 'wakker' houden want anders stopt de download.
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:07:
[...]
- Dus bluetooth op telefoon uit
- Watch aan de oplader hangen
- Scherm altijd aan met opladen aanzetten in dev opties
- Watch opnieuw opstarten
- Wifi verbinding checken op je watch
- Update kiezen en blijven tikken tot hij start
-Dan opletten wanneer downloaden begint zodat je op ja kunt klikken wanneer hij vraagt voor een reboot. Eerst stopte hij bij mij ook na 5 sec met het rebooten en terug naar het home scherm. Maar op deze manier deed hij het dus wel
Ow dat wist ik niet
Maar ik had hem dan ook niet aan de lader liggen.
Verwijderd
Heeft iemand ook het probleem met AW 2.0 dat de silent mode tussen het horloge niet synchroniseert? Ik heb al een factor reset van het horloge gedaan maar ik moet op zowel de telefoon als op het horloge de silent mode apart aan en uit zetten. Ik hoop niet dat dat net zo'n 'feature' is als het verwijderen van een dubbele klik voor theater modus.
Als je de 'niet storen' of 'do not disturb' functie bedoeld, ja dat ervaar ik ook, beetje jammer...Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:59:
Heeft iemand ook het probleem met AW 2.0 dat de silent mode tussen het horloge niet synchroniseert? Ik heb al een factor reset van het horloge gedaan maar ik moet op zowel de telefoon als op het horloge de silent mode apart aan en uit zetten. Ik hoop niet dat dat net zo'n 'feature' is als het verwijderen van een dubbele klik voor theater modus.
Verwijderd
Die bedoel ik inderdaad, wat ik ook probeer je moet ze apart instellen op het horloge en op de telefoon. Vooral 's nachts een beetje jammer, ik leg hem namelijk meestal gewoon weg maar dan blijft mijn horloge dus nog steeds trillen bij meldingen.
Voor degene die aw2.0 heeft draaien kunnen checken of bij jullie de app runtastic ook is verdwenen uit de aw playstore. Sinds ik de orginele versie heb draaien staat ie er niet meer in en kan ik alleen maar de app gebruiken die automatisch met de de telefoonapp mee komt.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Net drie keer exact dat riedeltje doorlopen. Elke keer rond second 4 van de aftelling weer naar "up to date". Ik ben er wel aardig klaar mee, onderhand al 8x gedowload zonder succes.[b]Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:07:
- Dus bluetooth op telefoon uit
- Watch aan de oplader hangen
- Scherm altijd aan met opladen aanzetten in dev opties
- Watch opnieuw opstarten
- Wifi verbinding checken op je watch
- Update kiezen en blijven tikken tot hij start
-Dan opletten wanneer downloaden begint zodat je op ja kunt klikken wanneer hij vraagt voor een reboot. Eerst stopte hij bij mij ook na 5 sec met het rebooten en terug naar het home scherm. Maar op deze manier deed hij het dus wel
[update]
Dan maar geïnstalleerd via ADB, even prutsen maar gaat wél zo snel
[ Voor 5% gewijzigd door hommer op 11-05-2017 20:38 ]
t.k.a. sig space t.e.a.b.
Wat ik ook jammer vind is dat je bij nieuwe Whatsapp berichten, alleen de nieuwe berichten ziet in de notificatie, en je kunt niet meer scrollen door de hele conversatie.
Je kunt ook niet meer een notificatie terughalen, (5 seconden) als je die opzij geswiped hebt...
Je kunt ook niet meer een notificatie terughalen, (5 seconden) als je die opzij geswiped hebt...
Ik moet nog wel erg wennen aan Wear 2.0 hoor. Vroeger schoof ik een melding naar rechts, maar als ik dat ongedaan wilde maken, van onder naar boven en naar links om een melding te openen. Nu kan ik naar links en naar rechs meldingen weg schuiven, maar hoe open ik een melding? En ongedaan maken?
Nouja, zal wel op Youtube gaan zoeken naar een tutorial ...
In elk geval is m'n "Gwaweej" watch weer up-to-date!
Nouja, zal wel op Youtube gaan zoeken naar een tutorial ...
In elk geval is m'n "Gwaweej" watch weer up-to-date!
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik ben wel blij dat OK Google niet meer in beeld staat. Of kon dat voorheen ook al weggehaald worden?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ja , als je een paar keen OK Google zegt ging dat vanzelf weg.
Voor degene met aw2.0 en runtastic gebruiken op hun huawei watch .indofk schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:18:
Voor degene die aw2.0 heeft draaien kunnen checken of bij jullie de app runtastic ook is verdwenen uit de aw playstore. Sinds ik de orginele versie heb draaien staat ie er niet meer in en kan ik alleen maar de app gebruiken die automatisch met de de telefoonapp mee komt.
Alvast bedankt
Ik heb eindelijk van runtastic antwoord op mijn vraag waarom de aw app van runtastic niet meer op de playstore aanwezig is.
Thank you for your request.
There is currently an issue with the newest version of the Runtastic app not being available in the Android Wear Play Store. We're already aware of this issue and are trying our best to resolve this issue with Google as fast as possible.
As soon as the new version of the app is available again we will let you know right away.
Thank you for your patience!
Runtastische Grüße - Runtastic Regards,
Elisabeth
Customer Happiness Team
Ik heb hem zojuist op mijn (op mijn iPhone aangesloten) Watch aangeboden gekregen, het 100,000x op het groene scherm tikken deed niets, gewoon afwachten dus wel 

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 14-05-2017 20:56 ]
Heb Watchmaker Premium op mijn Watch aangeschaft maar hoe krijg ik hier dan andere faces in? er zijn er 2 meegeleverd, maar hoe krijg ik er meer op?Tags NL schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:36:
[...]
Volg gewoon het topic in Google+ , https://plus.google.com/u...ies/106982503578105386202 . Alles daarin kan je downloaden als .watch bestand en importeren in Watchmaker
Kijken op je telefoon op die link naar de Google Plus pagina, daar lezen/kijken en een uitzoeken. Download link volgen en .watch bestand downloaden en open vanuit browser of vanuit Watchmaker de Import knop rechtsboven en dan bladeren naar de gedownloade .watch fileTomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:44:
[...]
Heb Watchmaker Premium op mijn Watch aangeschaft maar hoe krijg ik hier dan andere faces in? er zijn er 2 meegeleverd, maar hoe krijg ik er meer op?
https://powershellisfun.com
OK, ik heb in Watchmaker geen Import knop. Alleen Settings en CloudSync:Tags NL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:47:
[...]
Kijken op je telefoon op die link naar de Google Plus pagina, daar lezen/kijken en een uitzoeken. Download link volgen en .watch bestand downloaden en open vanuit browser of vanuit Watchmaker de Import knop rechtsboven en dan bladeren naar de gedownloade .watch file

I am confused
Watchmaker op je.. TelefoonTomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:50:
[...]
OK, ik heb in Watchmaker geen Import knop. Alleen Settings en CloudSync:
[afbeelding]
I am confused
[ Voor 10% gewijzigd door Tags NL op 14-05-2017 21:54 ]
OK, duidelijkTags NL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:53:
[...]
Watchmaker op je.. TelefoonBrowsen naar die Google Plus pagina op je telefoon, bestanden downloaden op je telefoon en watchmaker op je telefoon gebruiken om die te importeren en actief te maken op je horloge

In ieder geval bedankt voor je hulp!
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 14-05-2017 21:58 ]
Ok.. iPhone.. Ah.. Geen idee hoe het werkt op iPhone eigenlijk, zo makkelijk als het op Android gaat dus blijkbaar niet? Import gaat niet naar een selecteer bestand iets dus?Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:57:
[...]
OK, duidelijkHeb Watchmaker op mijn telefoon (iPhone 6s) gedownload maaaar ze vragen me opnieuw om geld voor ik een watchface kan open
[afbeelding]
In ieder geval bedankt voor je hulp!
Lees dat het zo werkt? https://plus.google.com/1...1510368/posts/7Dy6x3JyuJ8
Maar je moet blijkbaar toch echt eenmalig betalen voor onbeperkt watch-faces gebruiken, de Android versie kost ook geld op Android maar ook eenmalig
[ Voor 10% gewijzigd door Tags NL op 14-05-2017 22:05 ]
Yupz iPhoneTags NL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:02:
[...]
Ok.. iPhone.. Ah.. Geen idee hoe het werkt op iPhone eigenlijk, zo makkelijk als het op Android gaat dus blijkbaar niet? Import gaat niet naar een selecteer bestand iets dus?
Lees dat het zo werkt? https://plus.google.com/1...1510368/posts/7Dy6x3JyuJ8
[Update]
En de oplossing is dus; geld terug vragen bij Google voor WatchMaker Premium op de Watch, daarna de Non premium versie installeren. Dan op de iPhone de IAP aanschaf doen en nu werkt het

Vraagje aan de WatchMaker users, welke wacthface gebruiken jullie?
[ Voor 22% gewijzigd door Tomba op 15-05-2017 08:56 ]
Morning all
Ik vroeg mij af hoe ik mijn beltoon kan aanpassen op mijn watch.
En dan bedoel ik niet een andere standaard beltoon selecteren maar een compleet nieuwe uploaden/downloaden naar mijn watch.
Ik zou het mooi vinden als ik bijvoorbeeld van de app Zedge kan uploaden naar mijn watch of met een kleine omweg
Heb gezocht maar kon het niet echt vinden hier op het forum
Ik ben sinds 3 weken owner van een prachtige huawei watch (steel) en ben er zeer tevreden mee!
Nu we 2.0 hebben was het weer even wennen aangezien 2.0 polsbewegingen standaard uitzet
Het vervelende is nu ook dat hij steeds mijn carkit "overulled" door naar mijn telefoon te connecten als host ipv als client. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt
!
Ik vroeg mij af hoe ik mijn beltoon kan aanpassen op mijn watch.
En dan bedoel ik niet een andere standaard beltoon selecteren maar een compleet nieuwe uploaden/downloaden naar mijn watch.
Ik zou het mooi vinden als ik bijvoorbeeld van de app Zedge kan uploaden naar mijn watch of met een kleine omweg
Heb gezocht maar kon het niet echt vinden hier op het forum
Ik ben sinds 3 weken owner van een prachtige huawei watch (steel) en ben er zeer tevreden mee!
Nu we 2.0 hebben was het weer even wennen aangezien 2.0 polsbewegingen standaard uitzet
Het vervelende is nu ook dat hij steeds mijn carkit "overulled" door naar mijn telefoon te connecten als host ipv als client. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt
Hier bevalt de interactie adroidwear en Iphone. Welke berichten application komen wel en/of niet door?Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:06:
[...]
Yupz iPhoneAls ik jouw link lees had ik de gratis app moeten installeren en de Premium IAP moeten doen op mijn iPhone. Heb een mail gestuurd naar de maker, ben benieuwd. Niet zo'n zin om 8,50 te betalen eerlijk gezegd
[Update]
En de oplossing is dus; geld terug vragen bij Google voor WatchMaker Premium op de Watch, daarna de Non premium versie installeren. Dan op de iPhone de IAP aanschaf doen en nu werkt het
[afbeelding]
Ik heb zelf een Iphone 6S+
Welke watch face is dit? Ik kan hem niet direct vinden.Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:06:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door JelleMan op 15-05-2017 10:57 ]
Ik begrijp je vraag niet?AleSyS schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:42:
[...]
Hier bevalt de interactie adroidwear en Iphone. Welke berichten application komen wel en/of niet door?
Ik heb zelf een Iphone 6S+
Dat is de LUMINOR MARINA 1950 AMERICA'S CUP & SOFTBANK TEAM JAPAN.gemaakt door Jaume Marti:JelleMan schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:56:
[...]
Welke watch face is dit? Ik kan hem niet direct vinden.
https://plus.google.com/+JaumeMartiSAB/posts/QzYxkb4Nb2b
Hoe werkt deze horloge icm IOS
Komen alle notificates van de telefoon netjes door?
Yes! Alles wat op je notificatie scherm komt, komt ook op je watch.je kunt er alleen niet op reageren.AleSyS schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:33:
[...]
Hoe werkt deze horloge icm IOS
Komen alle notificates van de telefoon netjes door?
ik ben niet direct heel blij met aw2.0.
Misschien komt het doordat ik nog eea moet configureren...
Eerder kon ik via OK Google en Zet een timer voor x minuten een timer zetten.
Nu doet OK Google het niet meer standaard, en moet je de knop indrukken voor de Google assistant.
Timer zetten gaat dan op zich wel, maar het is dan geen timer op de telefoon. Het Lijkt nu gescheiden te zijn. Ik vond het wel handig dat ik op allebei de timer kon zien.
Doe ik iets fout?
Heart Trace app leek me ook wel handig, maar die krijgt geen gegevens door van de watch. De watch zelf meet wel. Idee? (tel is een oneplus 3t)
Bij een binnenkomend gesprek dat ik opneem op de telefoon, blijft de watch toch doortrillen
Misschien komt het doordat ik nog eea moet configureren...
Eerder kon ik via OK Google en Zet een timer voor x minuten een timer zetten.
Nu doet OK Google het niet meer standaard, en moet je de knop indrukken voor de Google assistant.
Timer zetten gaat dan op zich wel, maar het is dan geen timer op de telefoon. Het Lijkt nu gescheiden te zijn. Ik vond het wel handig dat ik op allebei de timer kon zien.
Doe ik iets fout?
Heart Trace app leek me ook wel handig, maar die krijgt geen gegevens door van de watch. De watch zelf meet wel. Idee? (tel is een oneplus 3t)
Bij een binnenkomend gesprek dat ik opneem op de telefoon, blijft de watch toch doortrillen
[ Voor 20% gewijzigd door djiedjee op 16-05-2017 10:55 ]
Weet er iemand een app of iets waarmee je het trillen makkelijk en snel kunt aan en uitzetten op je watch? Soms is het trillen wel fijn op je horloge, maar vaak is het gewoon irritant. Met feel the wear kan ik het ook niet instellen (volgens mij) en het liefst heb ik gewoon een simpele switch op het horloge zelf.
En waar moet ik verder op letten wanneer ik een watch face continu aan wil hebben laten staan ivm. inbranden. Welke opties moet ik aanzetten om dat te voorkomen of waar moet ik bij een watchface op letten dat hij heeft zodat het niet gebeurt?
En waar moet ik verder op letten wanneer ik een watch face continu aan wil hebben laten staan ivm. inbranden. Welke opties moet ik aanzetten om dat te voorkomen of waar moet ik bij een watchface op letten dat hij heeft zodat het niet gebeurt?
Zo heb een tijdje zitten spelen met Wear 2.0 en moet eigenlijk concluderen dat het niet veel toevoegt (voor mij
) Die Appstore is nog leger dan die van Windows Phone! Er staan wat wijzerplaten in maar dat is het dan wel!
Ook apart; de appstore werkt alleen via WiFi (vermoedelijk omdat Apple het niet toestaat om via de iPhone te downloaden?)
Minder fijn:
- Ik zie niet meer dat er nog notificaties zijn (op 1.5 kwam er dan een deel van de tekst van de notificatie over de watchface heen staan)
- Doubleclick voor slaap (Theater) modus is weg
Niet AW2.0 verbonden maar niet minder irritant
- WatchMaker is zwaar instabiel, regelmatig moet ik het horloge herstarten omdat hij hangt op Loading of dat hij helemaal niet reageert op een upload
- WatchMaker op iPhone verneukt regelmatig een geladen WatchFace waardoor die het helemaal niet meer doen
- WacthMaker onthoudt maar 1 watchface, dus bij elke wissel opnieuw (langdurig) uploaden
Erg fijn:
- Bluetooth lijkt beter te werken; als in ik kan mijn BT headset nu ook gebruiken om te bellen terwijl de watch simultaan verbonden is
- Snelmenu (naar beneden swipen) is nog maar 1 pagina en heeft nu ook Vliegtuigstand erbij staan
- Alles lijkt wat vlotter te draaien
- Eindelijk niet default watchfaces
(voor mij op iPhone
)
Al met al toch een beetje mager...
Ook apart; de appstore werkt alleen via WiFi (vermoedelijk omdat Apple het niet toestaat om via de iPhone te downloaden?)
Minder fijn:
- Ik zie niet meer dat er nog notificaties zijn (op 1.5 kwam er dan een deel van de tekst van de notificatie over de watchface heen staan)
- Doubleclick voor slaap (Theater) modus is weg
Niet AW2.0 verbonden maar niet minder irritant
- WatchMaker is zwaar instabiel, regelmatig moet ik het horloge herstarten omdat hij hangt op Loading of dat hij helemaal niet reageert op een upload
- WatchMaker op iPhone verneukt regelmatig een geladen WatchFace waardoor die het helemaal niet meer doen
- WacthMaker onthoudt maar 1 watchface, dus bij elke wissel opnieuw (langdurig) uploaden
Erg fijn:
- Bluetooth lijkt beter te werken; als in ik kan mijn BT headset nu ook gebruiken om te bellen terwijl de watch simultaan verbonden is
- Snelmenu (naar beneden swipen) is nog maar 1 pagina en heeft nu ook Vliegtuigstand erbij staan
- Alles lijkt wat vlotter te draaien
- Eindelijk niet default watchfaces
Al met al toch een beetje mager...
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 16-05-2017 15:47 ]
Pfff... mijn allereerste bestelling ooit van Aliexpress gaat lekker... Bestelde een zwart milanese bandje specifiek voor de Watch. Ontvang vandaag netjes een envelop met daarin het bandje in een zakje met stickertje "Designed for Huawei Watch [18mm]"
Wat zit er in het zakje, een erg mooi stevig bandje (en dat voor $3,50 + $3,52 verzendkosten) met 20mm aansluitingen
Meteen maar kennis maken met het refund/retour proces uit China... Hopen dat ze toch de juiste kunnen sturen, want voor de rest is het wel een mooi bandje, ziet er goed stevig uit.
(En anders zet ik de dremel er wel in... passend maken... (In het bandje hoor, niet in de Watch
))
Wat zit er in het zakje, een erg mooi stevig bandje (en dat voor $3,50 + $3,52 verzendkosten) met 20mm aansluitingen

Meteen maar kennis maken met het refund/retour proces uit China... Hopen dat ze toch de juiste kunnen sturen, want voor de rest is het wel een mooi bandje, ziet er goed stevig uit.
(En anders zet ik de dremel er wel in... passend maken... (In het bandje hoor, niet in de Watch
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Mis je niet gewoon de verloopjes?SambalBij schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:01:
Pfff... mijn allereerste bestelling ooit van Aliexpress gaat lekker... Bestelde een zwart milanese bandje specifiek voor de Watch. Ontvang vandaag netjes een envelop met daarin het bandje in een zakje met stickertje "Designed for Huawei Watch \[18mm]"
Wat zit er in het zakje, een erg mooi stevig bandje (en dat voor $3,50 + $3,52 verzendkosten) met 20mm aansluitingen![]()
(En anders zet ik de dremel er wel in... passend maken... (In het bandje hoor, niet in de Watch))
Mijn Milanese band van Hoko is ook breder dan 18mm maar heeft 2 metalen lussen waar hij doorheen gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 16-05-2017 19:57 ]
Nee die plaatjes waar de band doorheen gaat heeft deze band ook, maar die zijn dus te breed:

Terugsturen op mijn kosten gaat hem niet worden; met trackingnummer kost dat het dubbele van wat ik nu heb betaald.... Ik bestel of maar een andere, of zet hier een vijl of dremel in

Terugsturen op mijn kosten gaat hem niet worden; met trackingnummer kost dat het dubbele van wat ik nu heb betaald.... Ik bestel of maar een andere, of zet hier een vijl of dremel in
Dispute aanmaken, foto met een liniaal erbij en dan aangeven dat de afmetingen niet overeenkomen met de productomschrijving. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk je geld terug zonder opsturen. Bij vergoeding het volledige bedrag invullen om terug te krijgenSambalBij schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:16:
Nee die plaatjes waar de band doorheen gaat heeft deze band ook, maar die zijn dus te breed:
[afbeelding]
..
[ Voor 178% gewijzigd door Markos op 17-05-2017 09:49 . Reden: foutje ]
Had het eerst netjes bij de verkoper gemeld; die bood excuses aan en vroeg om een dispute aan te maken. (Dacht dat dispute alleen was voor wanneer je er in overleg met verkoper niet uit komt... maar goed)
Voorgesteld om alleen de verzendkosten terug te krijgen. (Dacht voor hele bedrag moet je ook gaan terugsturen)
Net goedgekeurd door AliExpress... En na het bandje even te lijf te zijn gegaan met een diamantvijl past het inmiddels ook op mijn horloge
Voorgesteld om alleen de verzendkosten terug te krijgen. (Dacht voor hele bedrag moet je ook gaan terugsturen)
Net goedgekeurd door AliExpress... En na het bandje even te lijf te zijn gegaan met een diamantvijl past het inmiddels ook op mijn horloge
Ik heb Watchmaker Premium nu gekocht maar ik krijg geen face op mijn watch. Ik draai Android Wear 2.0. Op de watch zelf kan ik maar 2 faces kiezen (Steel Blue en Retrospect) maar ik kan vanuit mijn telefoon niets naar mijn watch sturen?
Die 2 standaard watchfaces staan wel op je horloge?Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:00:
Ik heb Watchmaker Premium nu gekocht maar ik krijg geen face op mijn watch. Ik draai Android Wear 2.0. Op de watch zelf kan ik maar 2 faces kiezen (Steel Blue en Retrospect) maar ik kan vanuit mijn telefoon niets naar mijn watch sturen?
met Android 2.0 moet de app op je tel geïnstalleerd zijn maar ook nog een keer apart op je horloge. bij mij ging dat automatisch, maar dat kan komen omdat ik het al geïnstalleerd had op 1.5.
daarnaast moet je met watch maker eerst de face downloaden en importen in je library op je telefoon. Daarna staat er een grote knop met "SET WATCHFACE" die stuurt hem dan door naar je telefoon.
Letop, voor android wear is dit gewoon 1 watchface. het is de app zelf die de watchface veranderd. je kan dus niet op je horloge switchen van watchface, alleen via je tel.
De app stond al geïnstalleerd en alles, ook dat set watchface werkte niet. Maar ik moest natuurlijk ook de app op mijn watch vervangen voor de premium versie. Heb dat nu gedaan en het werkt! Thnx!fjux schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:18:
[...]
Die 2 standaard watchfaces staan wel op je horloge?
met Android 2.0 moet de app op je tel geïnstalleerd zijn maar ook nog een keer apart op je horloge. bij mij ging dat automatisch, maar dat kan komen omdat ik het al geïnstalleerd had op 1.5.
daarnaast moet je met watch maker eerst de face downloaden en importen in je library op je telefoon. Daarna staat er een grote knop met "SET WATCHFACE" die stuurt hem dan door naar je telefoon.
Letop, voor android wear is dit gewoon 1 watchface. het is de app zelf die de watchface veranderd. je kan dus niet op je horloge switchen van watchface, alleen via je tel.
Ik ben laatst overgestapt op de beta. en toen moest ik in derdaad ook handmatig de app op mijn horloge updaten.Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:33:
[...]
De app stond al geïnstalleerd en alles, ook dat set watchface werkte niet. Maar ik moest natuurlijk ook de app op mijn watch vervangen voor de premium versie. Heb dat nu gedaan en het werkt! Thnx!
maar mooi dat het werkt, nu lekker watchfaces uitzoeken!
Als je alles juist hebt gedaan kan je via je watch zelf wel degelijk switchen naar een andere watchface van Watchmaker Pro. Als ik lang op de wijzerplaat druk krijg ik alle watchfaces te zien die ik via Watchmaker op mijn gsm naar de watch heb gestuurd...fjux schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:18:
[...]
Die 2 standaard watchfaces staan wel op je horloge?
Ah, inderdaad! Dat is een functie die ik nog niet kende. Je opent dan alle Watchmaker faces. Ik doelde op het swypen van watchface naar watchface binnen Android wear.boer95 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Als je alles juist hebt gedaan kan je via je watch zelf wel degelijk switchen naar een andere watchface van Watchmaker Pro. Als ik lang op de wijzerplaat druk krijg ik alle watchfaces te zien die ik via Watchmaker op mijn gsm naar de watch heb gestuurd...
Helaas bij mij dus niet 😪boer95 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Als je alles juist hebt gedaan kan je via je watch zelf wel degelijk switchen naar een andere watchface van Watchmaker Pro. Als ik lang op de wijzerplaat druk krijg ik alle watchfaces te zien die ik via Watchmaker op mijn gsm naar de watch heb gestuurd...
Ik zie de 2 standaard meegeleverde faces en de laatste geüploade.
Je krijgt het alleen als je eerst op de watchface van watchmaker staat. en dan die lang ingedrukt houden.Tomba schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 22:02:
[...]
Helaas bij mij dus niet 😪
Ik zie de 2 standaard meegeleverde faces en de laatste geüploade.
PS. wij hebben het wel over Android Wear 2.0
Je bedoelt het scherm waar je ook je instellingen en CloudSync kunt beheren toch?fjux schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Je krijgt het alleen als je eerst op de watchface van watchmaker staat. en dan die lang ingedrukt houden.
PS. wij hebben het wel over Android Wear 2.0
Ik zie daar standaard maar 3 watchfaces. 1tje die ik een keer geliked heb en de 2 meegeleverden. Desondanks heb ik al wel een watchface of 30 naar toe gestuurd én is de huidig geselecteerde niet zichtbaar na de long press. Horloge is al gefactory-reset en draait op Android Wear 2.0....
Ja die bedoelen we!Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Je bedoelt het scherm waar je ook je instellingen en CloudSync kunt beheren toch?
Ik zie daar standaard maar 3 watchfaces. 1tje die ik een keer geliked heb en de 2 meegeleverden. Desondanks heb ik al wel een watchface of 30 naar toe gestuurd én is de huidig geselecteerde niet zichtbaar na de long press. Horloge is al gefactory-reset en draait op Android Wear 2.0....
heel vreemd. maar begin eens op je telefoon. als je daar in de app naar MY WATCHES gaat. daar staan ze wel echt tussen?
zie je ook de ronde blauwe balk als je een watch daarvan opstuurt naar je telefoon?
voor de rest kun je ook nog even de instellingen van de app controleren:
- staat Huawei watch geselecteerd onder Watch?
- staat Data API aan?
en dubbelcheck de versie van watchmaker op je tel en horloge.
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn notificaties niet meer in beeld komt. Ik meen dat ik dit vlak na de update naar AW 2.0 nog wel had. Ik bedoel met de notificatie niet het gehele bericht, maar een klein symbool of een deel van een bericht. Hebben meerdere mensen hier last van, of nog bete een oplossing?
Yes, My Watches staat redelijk vol jafjux schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:39:
[...]
Ja die bedoelen we!
heel vreemd. maar begin eens op je telefoon. als je daar in de app naar MY WATCHES gaat. daar staan ze wel echt tussen?
zie je ook de ronde blauwe balk als je een watch daarvan opstuurt naar je telefoon?
voor de rest kun je ook nog even de instellingen van de app controleren:
- staat Huawei watch geselecteerd onder Watch?
- staat Data API aan?
en dubbelcheck de versie van watchmaker op je tel en horloge.
- Waar kan ik een Watch selecteren?
- Wat is de Data API en waar zet ik die aan?
Yupz, dat hebben schijnbaar niet alle Watchfacesgjb85 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:10:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn notificaties niet meer in beeld komt. Ik meen dat ik dit vlak na de update naar AW 2.0 nog wel had. Ik bedoel met de notificatie niet het gehele bericht, maar een klein symbool of een deel van een bericht. Hebben meerdere mensen hier last van, of nog bete een oplossing?

[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 22-05-2017 14:37 ]
hmm IOS, ik heb de android app. misschien dat daar een verschil tussen zit.Tomba schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:35:
[...]
Yes, My Watches staat redelijk vol jaGeen blauwe balk te zien, maar ik heb dan ook de IOS versie...
- Waar kan ik een Watch selecteren?
- Wat is de Data API en waar zet ik die aan?
[...]
ik kan die opties in het standaard settings menu gewoon selecteren.
misschien even de contact opnemen met de ontwikkelaar. misschien heeft die nog tips voor je!
Verbonden met m'n horloge over bluetooth krijg ik alle notificaties, kan ik gebeld worden (en opnemen, terug spreken), GPS doet het (snelheids-appje op m'n horloge), etc.
Maar "Okay Google" geeft direct "Er is iets misgegaan. Kan Google momenteel niet bereiken".
Met het horloge via Wifi verbonden werkt wel, dan kan ik vragen stellen ("het weer voor morgen, IN CELCIUS"), of zeggen "navigeer naar ...".
Maar "Okay Google" geeft direct "Er is iets misgegaan. Kan Google momenteel niet bereiken".
Met het horloge via Wifi verbonden werkt wel, dan kan ik vragen stellen ("het weer voor morgen, IN CELCIUS"), of zeggen "navigeer naar ...".
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Misschien dat de applicatie ergens de rechten voor mist?barchettanl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:10:
Verbonden met m'n horloge over bluetooth krijg ik alle notificaties, kan ik gebeld worden (en opnemen, terug spreken), GPS doet het (snelheids-appje op m'n horloge), etc.
Goeiemorgen,
Zijn er hier meer mensen die na de update het toestel iedere dag opnieuw moeten koppelen en registreren als veilig apparaat via Bleutooth?
Ik weet niet of het door de update komt of doordat ik net op dat moment ook mijn nieuwe telefoon heb (OnePlus 3T)
Zijn er hier meer mensen die na de update het toestel iedere dag opnieuw moeten koppelen en registreren als veilig apparaat via Bleutooth?
Ik weet niet of het door de update komt of doordat ik net op dat moment ook mijn nieuwe telefoon heb (OnePlus 3T)
Ja, mij valt ook op dat hij bijna elke dag wel een nieuw pair-request doet. Op zich niet veel werk (tikken op telefoon, tikken op watch) maar wel vreemd. Gelukkig stelt hij zich niet elke keer opnieuw in.Ekfad schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:10:
Goeiemorgen,
Dat probleem had ik juist vóór de update naar 2.0! Elke dag, soms wel eens meer keren per dag moest ik mijn Watch met mijn Xperia Z3c pairen. Nu moet ik zeggen dat ik nét een Z5c heb gekocht, dus daar kan het misschien ook door komen 
Maar ik ben blij dat ik van die ellende af ben. Soms wilde hij midden in de nacht pairen (of juist un-pairen?) en dat gaf een biepje of iets waar ik weer wakker van werd...!
Maar ik ben blij dat ik van die ellende af ben. Soms wilde hij midden in de nacht pairen (of juist un-pairen?) en dat gaf een biepje of iets waar ik weer wakker van werd...!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Zo vaak heb ik het gelukkig niet. 1 keer per dag zo ongeveer denk ik; meestal als ie even buiten bereik van de telefoon is geweest.
Hier ook de disconnects tussen mn OPT3 en de HW op 2.0. En de 'OK Google' die het alleen doet als de HW Wifi verbinding heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door marcelmg2 op 27-05-2017 19:01 ]
Marcel, je hebt dat van OK Google doorgestreept. Heb je het probleem op weten te lossen?
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik had m een paar dagen niet om, toen was de accu leeg. Na opladen doet ie het ineens. Dus zeg t maar...barchettanl schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:32:
Marcel, je hebt dat van OK Google doorgestreept. Heb je het probleem op weten te lossen?
Ik was 2 dagen geleden bij de MediaMarkt om met een collega naar bluetooth speakers te kijken. Je snapt wel: 'tig bluetooth-apparaten in de buurt. Sindsdien leek het alsof mijn telefoon de bluetooth elke keer uitschakelde (schakelaartje naar links in de instellingen).
Telefoon opnieuw paren, je kent dat wel, uiteindelijk opnieuw opgestart. M'n Watch heb ik gewipet en opnieuw gepaired. Na weer lang wachten op updates op de Watch werkt het ding weer normaal. En zie: ook Okay Google werkt weer zonder wifi (want dat heb ik niet in de auto
). Schiet mij maar lek!
Telefoon opnieuw paren, je kent dat wel, uiteindelijk opnieuw opgestart. M'n Watch heb ik gewipet en opnieuw gepaired. Na weer lang wachten op updates op de Watch werkt het ding weer normaal. En zie: ook Okay Google werkt weer zonder wifi (want dat heb ik niet in de auto
[ Voor 4% gewijzigd door barchettanl op 02-06-2017 13:23 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik ook sinds een week ofzo dat hij vaak lijkt te disconnecten. Best irritant want je moet hem elke keer ook als smart lock device instellen.
Iemand al een fix hiervoor?
Iemand al een fix hiervoor?
Ik heb sinds vandaag deze watch icm een IPhone. Op Wear 1.5 kreeg ik alles netjes werkend. Geupdate naar 2,0 en ik zie geen notificaties meer en de vibratie doet het niet. Ik kom op internet veel mensen tegen met dit probleem. Is er al een oplossing bekend?
Beauty is in the eye of the beerholder
Bij mij werkt hij helemaal prima al heb ik wel na de update een factory reset uitgevoerd op de Watch.HellBeast schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:44:
Ik heb sinds vandaag deze watch icm een IPhone. Op Wear 1.5 kreeg ik alles netjes werkend. Geupdate naar 2,0 en ik zie geen notificaties meer en de vibratie doet het niet. Ik kom op internet veel mensen tegen met dit probleem. Is er al een oplossing bekend?
Ik krijg de notificaties alleen binnen als ik omhoog swipe. Maar geen enkele vorm van aankondiging. Geen vibratie of een notification preview. Ik had gisteren ook meteen een factory reset gedaan en Wear van mijn telefoon afgeknikkerd en er weer opgezet. Maar geen resulaat.Tomba schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:14:
[...]
Bij mij werkt hij helemaal prima al heb ik wel na de update een factory reset uitgevoerd op de Watch.
edit: Ik heb een deel al opgelost. De notificaties komen door nu ik mijn telefoon uit de "stil" modes heb gezet. Wat ik alleen nog niet voor elkaar krijg is dat hij vibreert wanneer er een notification binnen komt.
[ Voor 18% gewijzigd door HellBeast op 14-06-2017 18:26 ]
Ik wordt helemaal gestoord van dat disconnecten. Heb het wel een paar keer per dag, terwijl de telefoon (een Huawei notabene) gewoon in de buurt is. Ik zeg tijd voor een update waarin dit gefixed wordt.
Het disconnect probleem heb ik ook ervaren. Toen het horloge een reset gegeven en nu zit ik met het probleem dat m'n Google account niet meer naar m'n horloge gezet kan worden.
Op internet fora staat het bol van dit probleem, dat je telefoon geen account vindt, terwijl alles gewoon werkt op de mobiel...
Ik word een beetje moedeloos van het Android Wear platform de laatste tijd....
Op internet fora staat het bol van dit probleem, dat je telefoon geen account vindt, terwijl alles gewoon werkt op de mobiel...
Ik word een beetje moedeloos van het Android Wear platform de laatste tijd....
Ik heb sinds twee weken last van een enorme battery drain. Waar ik voorheen met gemak 2 dagen op een volle lading kon doen, ben ik nu blij als ik het einde van de dag haal. Heb al twee keer een reset gedaan, maar dit heeft niets geholpen. Als ik op m'n telefoon kijk naar het verbruik van dan staat er bijvoorbeeld 'horloge niet actief 1%', terwijl ik nu alweer 10% batterij verbruikt heb binnen 2 uur. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of nog beter een oplossing?
Is het mogelijk om met Android Wear 2.0 berichten op Whatsapp te beantwoorden (met een toetsenbord)? (En geldt dit dan ook voor andere smartwatches met Android Wear 2.0)
Op YouTube zie ik namelijk alleen mensen die het doen met Hangouts, wat ik niet gebruik.
En zijn alle berichten te zien of alleen de laatste (dat je bijv. 5 berichten krijgt en dan alleen de laatste ziet), zoals bij de Samsung Gear S3?
Op YouTube zie ik namelijk alleen mensen die het doen met Hangouts, wat ik niet gebruik.
En zijn alle berichten te zien of alleen de laatste (dat je bijv. 5 berichten krijgt en dan alleen de laatste ziet), zoals bij de Samsung Gear S3?
[ Voor 19% gewijzigd door -World- op 11-07-2017 10:52 ]
Ja, je kan met het toetsenbord antwoorden typen op je scherm voor Whatsapp!-World- schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:50:
Is het mogelijk om met Android Wear 2.0 berichten op Whatsapp te beantwoorden (met een toetsenbord)? (En geldt dit dan ook voor andere smartwatches met Android Wear 2.0)
Als iemand bijv. 3 losse berichten stuurt:Netsrek schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:25:
[...]
Ja, je kan met het toetsenbord antwoorden typen op je scherm voor Whatsapp!
'Hoi'
'Hoe gaat het'
Kun je dan alle 3 de berichten zien of alleen de smiley?
In principe kan je alledrie de berichten zien. Er zit wel een limiet op van maximaal aantal berichten, je ziet altijd de laatste 7 als ik het goed zeg, zolang ze als notification ook op je telefoon staan.-World- schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:22:
[...]
Als iemand bijv. 3 losse berichten stuurt:
'Hoi'
'Hoe gaat het'
![]()
Kun je dan alle 3 de berichten zien of alleen de smiley?
Vroeger met Wear 1.5 kon je geloof ik wel 35 berichten teruglezen, ook als maar 1 laatste bericht als notification op je telefoon stond. Dat was nog veel beter....
Hieronder een screen van m'n horloge. Er zijn 9 berichten binnen maar er worden er max 7 (je ziet er nu 6, scherm is niet groter) weergegeven op je watch.

[ Voor 17% gewijzigd door Netsrek op 12-07-2017 10:37 . Reden: Aantal berichten te lezen gewijzigd naar 7 ipv 5. ]
Dit vind ik wel het grootste gemis, het was zo handig dat je ook gewoon volledige gesprekken terug kon lezen. Nu moet ik alsnog elke keer mijn telefoon erbij pakken..Netsrek schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:26:
[...]
In principe kan je alledrie de berichten zien. Er zit wel een limiet op van maximaal aantal berichten, je ziet altijd de laatste 7 als ik het goed zeg, zolang ze als notification ook op je telefoon staan.
Vroeger met Wear 1.5 kon je geloof ik wel 35 berichten teruglezen, ook als maar 1 laatste bericht als notification op je telefoon stond. Dat was nog veel beter....
Hieronder een screen van m'n horloge. Er zijn 9 berichten binnen maar er worden er max 7 (je ziet er nu 6, scherm is niet groter) weergegeven op je watch.
[afbeelding]
Telegram heeft deze functie wel op android wear, je kan zelfs gesprekken selecteren en daar op beantwoorden zonder dat er een nieuw bericht binnen is gekomen. Aangezien Whatsapp een goede track record heeft van functies afkijken van Telegram is er best een kans dat Whatsapp deze functionaliteit binnenkort biedt...TheDuJa schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Dit vind ik wel het grootste gemis, het was zo handig dat je ook gewoon volledige gesprekken terug kon lezen. Nu moet ik alsnog elke keer mijn telefoon erbij pakken..
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Ik kan via amazon de huawei watch voor rond de 200 euro kopen, wat me een nette prijs lijkt.
Heb nu een moto 360, maar vindt de huawei zoveel mooier.
Zouden jullie nu nog steeds de huawei kopen? Ondanks dat deze al 2 jaar oud is?
De nieuwe huawei watch2 vind ik een stuk minder.
Net even mee zitten spelen bij de mediamarkt. Wel lekker snel en mooi scherm.
Maar het scherm is kleiner dan de moto 360 en de looks een stuk minder dan de 1e versie van huawei.
Zijn hier nog anderen die vanaf een moto 360 komen?
Wat ervaar je als grootste verschillen?
Maar het scherm is kleiner dan de moto 360 en de looks een stuk minder dan de 1e versie van huawei.
Hehehe nee absoluut niet, ligt alweer maanden ongebruikt in de horlogedoos eerlijk gezegd omdat hij mij te weinig nut brengt en erg snel leeg is. (Overigens wel versie 1 dus, waar dit topic ook over gaat)wezep schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:11:
Ik kan via amazon de huawei watch voor rond de 200 euro kopen, wat me een nette prijs lijkt.
Ik kom ook van de moto 1, de Huawei genomen om de Wear 2.0 update en stalen band/uiterlijk. Draag m nog elke dag, en gaat (als ik s'avonds vergeet op te laden) 1,5 dagen mee op 1 batterijlading. Ik zou m nog steeds kopen, blijft handig dat notificaties op de pols te lezen zijn en te zien wie er belt, waarbij 'wegdrukken' erg makkelijk is
Ook ik ben nog steeds erg blij met m'n watch van nu een jaar oud. Afhankelijk van gebruik gaat de accu bij mij twee dagen mee.wezep schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:11:
Perfect voor notificaties en idd ongewenste calls wegdrukken bijv.
Perfect horloge! 👍
As we speak komt er een update binnen op mijn watch.....
Oh, dat is waarom ie me vannacht wakker maakte doordat ie ineens begon te trillen!

Hoe maken jullie de watch schoon? Er is nu ondertussen zoveel bier over mijn horloge geknoeid dat het knopje plakt

Zo vies heb ik hem nooit gekregen. 
Voor de kast en scherm een licht vochtig microvezeldoekje. Ik weet niet hoe waterdicht hij verder is, dus ik zou uitkijken met veel vocht bij het knopje. (meen spatwaterdicht?)
Voor de kast en scherm een licht vochtig microvezeldoekje. Ik weet niet hoe waterdicht hij verder is, dus ik zou uitkijken met veel vocht bij het knopje. (meen spatwaterdicht?)
Ik spoel mijn Huawei watch regelmatig af onder de kraan. Geen vochtproblemen gehad tot nu toe. Ik zou inderdaad wel uitkijken met het indrukken van het knopje terwijl de watch nat is.
Krijgen jullie ook last van burn-in op het scherm?
Ik heb de watch in April pas 2 jaar. Ik merk zelfs als ik het frontje verander en deze een dag laat staan dat deze ''blijft staan'' als ik een egaal scherm heb. Misschien toch maar opsturen?
Ik heb de watch in April pas 2 jaar. Ik merk zelfs als ik het frontje verander en deze een dag laat staan dat deze ''blijft staan'' als ik een egaal scherm heb. Misschien toch maar opsturen?
Bij mij blijf je een klein beetje de streepjes langs de rand zien (waar de 1 tm 12 staan).Dubrillion schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:58:
Krijgen jullie ook last van burn-in op het scherm?
En had t idee dat in t midden de cijfers wat bleven staan, dus ben nu naar een andere watch face over gegaan.
Ik heb wel altijd t scherm aan, niet de modus dat ie na x tijd op zwart gaat.
Heb t horloge sinds 2 mrt 2016.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Beste forumleden,
Ik heb nu met de kerst een Huawei Watch gekregen. De Watch 1. Erg mooi ontwerp vind ik.
Bij uitpakken zat Android wear 1.3 nog geïnstalleerd, dus eerst maar eens een update naar AW2 uitgevoerd.
Momenteel heb ik Build nummer NWD1.171016.002 geïnstalleerd.
Ik heb volgend probleem met de Watch. Ik heb op mijn iPhone 6s Android Wear geïnstalleerd. Dit werkt prima.
Om ook de functies als hartslag, stappenteller etc te gebruiken heb ik de Huawei Wear app geïnstalleerd, echter kan ik deze niet verbinden met de Watch classic ?? Als ik een van de andere horloges kies, zecht hij dat minimaal NWD1.170623.001 geïnstalleerd moet zijn, ik zit al hoger, is hier een oplossing voor ??
Ik heb nu met de kerst een Huawei Watch gekregen. De Watch 1. Erg mooi ontwerp vind ik.
Bij uitpakken zat Android wear 1.3 nog geïnstalleerd, dus eerst maar eens een update naar AW2 uitgevoerd.
Momenteel heb ik Build nummer NWD1.171016.002 geïnstalleerd.
Ik heb volgend probleem met de Watch. Ik heb op mijn iPhone 6s Android Wear geïnstalleerd. Dit werkt prima.
Om ook de functies als hartslag, stappenteller etc te gebruiken heb ik de Huawei Wear app geïnstalleerd, echter kan ik deze niet verbinden met de Watch classic ?? Als ik een van de andere horloges kies, zecht hij dat minimaal NWD1.170623.001 geïnstalleerd moet zijn, ik zit al hoger, is hier een oplossing voor ??
Zo... dus er is een nieuwe versie van Android Wear aangekondigd. Ik denk dat dat versie 3 zal zijn. Op YouTube zeiden ze dat alle watches die momenteel op Wear 2.0 draaien ook de nieuwe versie zullen krijgen, en ik zie op mijn Huawei watch versie 2.15 staan. Zullen we hem echt krijgen?
Dan is de ondersteuning echt behoorlijk goed, vind ik.
En zo ja, ik vraag me af hoe je nu de wijzerplaten aan kan passen, want naar links of rechts vegen doet nu iets anders (start respectievelijk Google Fit en Android Assistant). Mischien een long-press op het scherm?
En ik hoop dat het weer makkelijker wordt om het scherm uit te zetten. In versie 1 hoefde je daar alleen maar 2 keer voor op de knop te drukken...
Dan is de ondersteuning echt behoorlijk goed, vind ik.
En zo ja, ik vraag me af hoe je nu de wijzerplaten aan kan passen, want naar links of rechts vegen doet nu iets anders (start respectievelijk Google Fit en Android Assistant). Mischien een long-press op het scherm?
En ik hoop dat het weer makkelijker wordt om het scherm uit te zetten. In versie 1 hoefde je daar alleen maar 2 keer voor op de knop te drukken...
Ik verwacht ook veel van de nieuwe versie. De integratie met Google Assistent kan wel eens heel mooi uitpakken.
En 3x om het scherm tijdelijk feller te maken. Man wat mis ik die optie in de zomer!Theratron schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:36:
Da's ook een goeie inderdaad! Ik wist niet eens dat die optie er ook was... OoitDubrillion schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:22:
[...]
En 3x om het scherm tijdelijk feller te maken. Man wat mis ik die optie in de zomer!
Update: dit artikel:
https://www.google.nl/amp...onfirmed-all-watches/amp/
vermeldt welke horloges de nieuwste update NIET krijgen. Zoals de eerste Moto 360. Maar de Huawei watch staat er niet bij, dus die krijgt hem wel, als het goed is dus deze maand!
https://www.google.nl/amp...onfirmed-all-watches/amp/
vermeldt welke horloges de nieuwste update NIET krijgen. Zoals de eerste Moto 360. Maar de Huawei watch staat er niet bij, dus die krijgt hem wel, als het goed is dus deze maand!
Hier is de update van wear os binnen gekomen op de Huawei watch 1
Bij mij nog niet. Hou het even in de gaten.
djoudman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:27:
Hier is de update van wear os binnen gekomen op de Huawei watch 1
Het is eigenlijk puur de UI die aangepast is. Onderliggend is het jammer genoeg nog steeds Android 7.1 met een security patch van oktober 2017.
Wat is de laatste versie voor de Huawei Watch? Ik heb:
Android Wear 2.0.0.169881869
Android OS: 7.1.1
Build NWD1.171016.002
Ik ben mijn watch weer opnieuw aan het instellen, had hem al even niet meer gebruikt. Ik had de map van Watchmaker (premium) gebackuped en naar mijn telefoon gekopieerd. Maar wanneer ik deze vervolgens op mijn watch zet klopt er niets van. Hij laadt wel een soort van de face maar hij draait en zitten allemaal doorzichtige blokken op. Heel vreemd. Kan je die map niet gewoon kopiëren als backup? Ik probeer de faces nu opnieuw te vinden ( https://plus.google.com/communities/106982503578105386202 ) maar ik kan de meeste niet meer vinden of de link is dood
Iemand nog aanraders voor watch faces?
Build NWD1.171016.002
Ik ben mijn watch weer opnieuw aan het instellen, had hem al even niet meer gebruikt. Ik had de map van Watchmaker (premium) gebackuped en naar mijn telefoon gekopieerd. Maar wanneer ik deze vervolgens op mijn watch zet klopt er niets van. Hij laadt wel een soort van de face maar hij draait en zitten allemaal doorzichtige blokken op. Heel vreemd. Kan je die map niet gewoon kopiëren als backup? Ik probeer de faces nu opnieuw te vinden ( https://plus.google.com/communities/106982503578105386202 ) maar ik kan de meeste niet meer vinden of de link is dood
[ Voor 4% gewijzigd door Markos op 30-12-2018 17:14 ]
Hier dezelfde versies voor de Huawei Watch. Iets nieuwere Wear ondertussen? (*1956)Markos schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:13:
Wat is de laatste versie voor de Huawei Watch? Ik heb:
Build NWD1.171016.002
Voor watchfaces kun je beter op MeWe kijken. G+ is steeds minder actief en Dropbox is ook veel links aan het verwijderen.
Exporteren doe ik zelf altijd handmatig. Veels teveel gedoe met die /Beautifulwatchfaces-map..
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.