Zo heb een tijdje zitten spelen met Wear 2.0 en moet eigenlijk concluderen dat het niet veel toevoegt (voor mij

) Die Appstore is nog leger dan die van Windows Phone! Er staan wat wijzerplaten in maar dat is het dan wel!
Ook apart; de appstore werkt alleen via WiFi (vermoedelijk omdat Apple het niet toestaat om via de iPhone te downloaden?)
Minder fijn:
- Ik zie niet meer dat er nog notificaties zijn (op 1.5 kwam er dan een deel van de tekst van de notificatie over de watchface heen staan)
- Doubleclick voor slaap (Theater) modus is weg
Niet AW2.0 verbonden maar niet minder irritant
- WatchMaker is zwaar instabiel, regelmatig moet ik het horloge herstarten omdat hij hangt op Loading of dat hij helemaal niet reageert op een upload
- WatchMaker op iPhone verneukt regelmatig een geladen WatchFace waardoor die het helemaal niet meer doen
- WacthMaker onthoudt maar 1 watchface, dus bij elke wissel opnieuw (langdurig) uploaden
Erg fijn:
- Bluetooth lijkt beter te werken; als in ik kan mijn BT headset nu ook gebruiken om te bellen terwijl de watch simultaan verbonden is
- Snelmenu (naar beneden swipen) is nog maar 1 pagina en heeft nu ook Vliegtuigstand erbij staan

- Alles lijkt wat vlotter te draaien
- Eindelijk niet default watchfaces

(voor mij op iPhone

)
Al met al toch een beetje mager...
[
Voor 4% gewijzigd door
Tomba op 16-05-2017 15:47
]