Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:30
Hm, na download en installing update en reboot zit ik nu al ruim 5 minuten naar die 4 veelkleurige bolletjes te kijken. Heeft dat bij jullie ook zo lang geduurd? Er gebeurt verder niet zo heel veel.
OEPS...en na 7-8 minuten loopt ie door, nu Android bijwerken.
Alles gelukt. Het ziet er allemaal wat frisser uit.

[ Voor 22% gewijzigd door marcelmg2 op 06-05-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:22
marcelmg2 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:04:
Hm, na download en installing update en reboot zit ik nu al ruim 5 minuten naar die 4 veelkleurige bolletjes te kijken. Heeft dat bij jullie ook zo lang geduurd? Er gebeurt verder niet zo heel veel.?
Het duurt inderdaad een tijdje, terwijl ik dit type is hi net klaar en begint het met het updaten van de apps.

Een ander dingetje waar ik toch wel van baal... ik heb de Huawei Watch nu anderhalf jaar, gebruik eigenlijk altijd 1 en dezelfde watchface. Nu viel mij gisteren op dat het scherm langzaam aan last begint te krijgen van burn-in ;(

Nu weet ik weer waarom ik geen fan ben van AMOLED... ja, het ziet er mooi uit (alhoewel goede LCD's er tegenwoordig bijna net zo goed uitzien), maar dit is gewoon irritant. Straks zit ik dus met een scherm wat "naar de knoppen" is, terwijl er verder totaal niets mis is met het device. Ik kan me prima voorstellen dat ik nog 5+ jaar met dezelfde smartwatch loop, maar als het scherm nu al last van burn-in krijgt betwijfel ik dat. Zucht...

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik krijg nu op geen mogelijkheid meer de melding om het te downloaden. Heb al vanalles geprobeerd. Opnieuw opstarten, fabrieksinstellingen, langzaam tikken, snel tikken, heel snel tikken, verschillende plaatsen op het groene scherm tikken. Ik word een beetje agressief van deze "update" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
Hier ook na het hardlopen een melding gekregen of ik een update wou installeren . Was echt verbaast omdat ook ik er vanuit ging met de preview je de update niet automatich zou krijgen. Iemand al verbeteringen/veranderingen ontdekt tov de laatste preview? Ik kan tot nu toe niks ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Ik kreeg hem net ook binnen. Wel weer alles opnieuw instellen, dus ben weer ff zoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:27:
Ik krijg nu op geen mogelijkheid meer de melding om het te downloaden. Heb al vanalles geprobeerd. Opnieuw opstarten, fabrieksinstellingen, langzaam tikken, snel tikken, heel snel tikken, verschillende plaatsen op het groene scherm tikken. Ik word een beetje agressief van deze "update" :)
Om de een of andere reden ging dit de eerste keren super snel en makkelijk, nu duurde het krijgen van downloaden echt een eeuwigheid (ik heb denk ik duizenden dan niet miljoenen keren op het scherm getikt ;) ) Misschien omdat er nu meer mensen tegelijk proberen de update te krijgen? Maar de mijne is nu ook aan het updaten!

Ik denk dat ik trouwens weet waar het aan ligt waarom hij eerder halverwege het aftellen stopte met opnieuw opstarten, ik had hem toen niet aan de oplader hangen. Wellicht is dit een vereiste? Zou wel handig zijn als dat het geval is, dat hij dit ook aangeeft. Batterij wat toen wel meer dan 80% vol. Hij is nu opnieuw opgestart en ik zie de 4 icoontjes vrolijk bewegen dus de update zal onderhuids wel aan de gang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Sinds de update wil m'n watch niet meer laden via USB. Normaliter hangt de lader aan m'n pc, krijgt continue stroom ook als de computer uit staat.

Echter, nu ziet hij dat hij aangesloten is maar stopt na een paar seconden met laden (en lijkt zelfs meer te drainen!). Nu heb ik 'm aangesloten op een adapter en zie de procenten er per minuut bij komen.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
Hmm.. Heb bluetooth uitgezet en wifi aangezet. Gebeurt nog niet zo heel veel bij mij, meerdere malen gecheckt. Misschien iets meer geduld hebben ;)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 11:56
Jaa bij mij is die nu ook de update aan het binnenhalen. Was bezig met telefoon flashen naar 7.1.1 en nu komt daar het horloge bij :)

Wat bij mij hielp was de Wifi instellingen aanpassen zodat die aan bleef (wordt bij mij automatisch uitgeschakeld na x tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik zie trouwens geen NFC ergens vermeld, dus de geruchten dat NFC mogelijk geunlocked zou worden is helaas niet het geval?

@TheRicolaa10 je moet wel op het groene scherm blijven tikken. Wat ik deed was bluetooth verbinding uitzetten op mijn telefoon. Horloge opnieuw gestart (is denk ik niet nodig), op je telefoon bij WiFi kijken zodat je zeker weet dat je verbinding hebt. En dan update checken en tig keer op het groene scherm tikken. En ik zou hem voor de zekerheid in de oplader hangen

[ Voor 60% gewijzigd door Markos op 06-05-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:50:
@TheRicolaa10 je moet wel op het groene scherm blijven tikken. Wat ik deed was bluetooth verbinding uitzetten op mijn telefoon. Horloge opnieuw gestart (is denk ik niet nodig), op je telefoon bij WiFi kijken zodat je zeker weet dat je verbinding hebt. En dan update checken en tig keer op het groene scherm tikken. En ik zou hem voor de zekerheid in de oplader hangen
Ik had na mijn post op Reddit gekeken en daar werd inderdaad die suggestie gedaan. Het vreemde bij mij is nu, hij download de update wel, maar zodra hij aftelt voor het installeren dan reset dat scherm weer naar het groene scherm en kan ik weer van voor af aan beginnen... :/

Edit:
Ik vind het trouwens wel irritant dat als je een update download, het scherm aan moet houden vanwege de timeout.

[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 06-05-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

TheRicolaa10 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Ik had na mijn post op Reddit gekeken en daar werd inderdaad die suggestie gedaan. Het vreemde bij mij is nu, hij download de update wel, maar zodra hij aftelt voor het installeren dan reset dat scherm weer naar het groene scherm en kan ik weer van voor af aan beginnen... :/

Edit:
Ik vind het trouwens wel irritant dat als je een update download, het scherm aan moet houden vanwege de timeout.
Dat had ik ook (lees hierboven al mijn berichten maar eens) Wat ik gedaan heb wat misschien de oplossing was (of gewoon geluk) is scherm altijd aan bij opladen aanzetten dev opties:
djoudman schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:06:
[...]

Ik had hetzelfde. Heb via dev. options 'laat scherm aan tijdens opladen' enabled, en dan kun je de voortgang van de download volgen. Maar bij mij is die al meer dan een uur aan het downloaden, bijna klaar nu
- Dus bluetooth op telefoon uit
- Watch aan de oplader hangen
- Scherm altijd aan met opladen aanzetten in dev opties
- Watch opnieuw opstarten
- Wifi verbinding checken op je watch
- Update kiezen en blijven tikken tot hij start
-Dan opletten wanneer downloaden begint zodat je op ja kunt klikken wanneer hij vraagt voor een reboot. Eerst stopte hij bij mij ook na 5 sec met het rebooten en terug naar het home scherm. Maar op deze manier deed hij het dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
Bij mij duurde het uiteindelijk ook een aantal keer. Een keer zelfs dat de update gedownload was, hij was aan het aftellen voor opnieuw opstarten en het groene scherm kwam weer tevoorschijn.

Maar... de aanhouder wint! En nu draait mijn horloge ook Wear 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Het is mij inmiddels ook gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 15:13
Ik merk dat bij mij "OK Google" niet meer werkt sinds de 2.0 update. Meer mensen met dit probleem, of nog liever, iemand met een oplossing?
Ingedrukt houden van de knop werkt wel, maar dat is dus niet echt spraakbediening. Daarnaast ook erg vervelend dat je een gesproken bericht nu nog moet bevestigen met een tik op het scherm.

[ Voor 40% gewijzigd door timminater op 07-05-2017 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
De update is bij mij ook eindelijk aan het downloaden. Alleen duurt het zo lang. Dus ik dacht ik kijk me WiFi verbinding even na. Lijkt het er dus op dat de horloge constant de verbinding verliest. Elke keer als ik het WiFi menu open dan gaat hij opnieuw zoeken naar mijn router. Hij staat wel op automatisch. Laat hem voor nu maar gewoon downloaden. Hopelijk na de update is dit opgelost.

EDIT: toch niet. Als ik kijk hoever de update al is geeft hij aan dat er geen update is. Vervelend zeg

EDIT 2: Bluetooth uit gezet nu wel downloaden. Alleen stopt hij er halverwege mee. Dan schiet hij terug naar het "groene" scherm

[ Voor 23% gewijzigd door Dubrillion op 07-05-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb (omdat ik een iPhone heb denk ik?) helemaal geen WiFi instellingen op mijn HW1. Heb ook 5 minuten lang op dat groene scherm lopen tikken terwijl hij aan oplader hangt maar ik krijg helaas geen enkele update ;-(

(ik moet toch bij Info --> Systeem Updates zijn correct?)

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 08-05-2017 08:11 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:14

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Tomba schreef op maandag 8 mei 2017 @ 07:48:
Ik heb (omdat ik een iPhone heb denk ik?) helemaal geen WiFi instellingen op mijn HW1. Heb ook 5 minuten lang op dat groene scherm lopen tikken terwijl hij aan oplader hangt maar ik krijg helaas geen enkele update ;-(

(ik moet toch bij Info --> Systeem Updates zijn correct?)
Dat is idd de plek.

Bij mij is ie uiteindelijk na lang proberen eindelijk gaan downloaden, verifieren en herstarten... Maar daarna nog gewoon 1.5 er op :(
Nog maar eens proberen..

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik ben ook meer dan een uur bezig geweest. Op een gegeven moment de horloge helemaal gereset. Toen de download helemaal binnen gekregen en ging het in 1x.

Wat een verademing zeg. 2.0 is echt stukken sneller. Ik begon me de laatste tijd te ergeren aan de snelheid van me horloge. Tot het punt dat ik hem nog niet eens aan mijn week oude S8 had gekoppeld. Dat ga ik nu wel doen. Horloge lijkt als nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Zit de update te downloaden, bluetooth daarvoor al uit gezet krijg ik een whatsap berichtje binnen, komt de notificatie als nog op mijn watch :? Dacht dat dat over bluetooth ging ;)
En toen deed hij niet updaten :/ nu even geen tijd meer, later maar weer proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door The-Source op 08-05-2017 11:26 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
timminater schreef op zondag 7 mei 2017 @ 00:16:
Ik merk dat bij mij "OK Google" niet meer werkt sinds de 2.0 update. Meer mensen met dit probleem, of nog liever, iemand met een oplossing?
Ingedrukt houden van de knop werkt wel, maar dat is dus niet echt spraakbediening. Daarnaast ook erg vervelend dat je een gesproken bericht nu nog moet bevestigen met een tik op het scherm.
Ik gebruikte hem niet, dus mis hem niet bepaald. Maar voor jou even gegoogled voor een oplossing.
Schijnt op te lossen te zijn door een factory reset, daarna eerst naar engels zetten (tot ie werkt; ook in instellingen aanzetten) en dan de taal weer te wijzigen.

https://forum.xda-develop...-google-wear-2-0-t3603075

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 15:13
Hyp Hyper schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:21:
[...]

Ik gebruikte hem niet, dus mis hem niet bepaald. Maar voor jou even gegoogled voor een oplossing.
Schijnt op te lossen te zijn door een factory reset, daarna eerst naar engels zetten (tot ie werkt; ook in instellingen aanzetten) en dan de taal weer te wijzigen.

https://forum.xda-develop...-google-wear-2-0-t3603075
En waar kan ik de taal aanpassen dan? want ik zie in de settings op mijn huawei watch nergens een language setting (behalve van het toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
timminater schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:27:
[...]

En waar kan ik de taal aanpassen dan? want ik zie in de settings op mijn huawei watch nergens een language setting (behalve van het toetsenbord)
Weer resetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik weet niet of ik scheel ben of niet goed kijk, maar kun je het trillen ook uitzetten? Hij blijft bij mij continu trillen. Het is wel handig wanneer ik (makkelijk) tijdens college het trillen (en geluid) op mijn horloge kan uit switchen, want het maakt best veel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:50:
Ik weet niet of ik scheel ben of niet goed kijk, maar kun je het trillen ook uitzetten? Hij blijft bij mij continu trillen. Het is wel handig wanneer ik (makkelijk) tijdens college het trillen (en geluid) op mijn horloge kan uit switchen, want het maakt best veel geluid.
Je zou hem misschien op 'Niet storen' kunnen zetten. In Android Wear 2.0 kun je dat heel makkelijk instellen door naar beneden te vegen (het 'notificatieschermpje' naar beneden vegen als op een smartphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:14

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb AW2.0 uiteindelijk maar gewoon via adb er op gezet. Veel makkelijker dan die 10000000 keer op t groene scherm klikken en t alsnog verprutsen :P

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
timminater schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:27:
[...]

De taal van je telefoon wijzigt automatisch de taal van je horloge heb ik gemerkt toen ik de taal van mijn telefoon wijzigde :+

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
timminater schreef op zondag 7 mei 2017 @ 00:16:
Never mind.....

[ Voor 7% gewijzigd door marcelmg2 op 09-05-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20
Grommm

Hier net bijna 5 minuten staan tikken op dat groene scherm waarna de download begon, wakker gehouden tijdens de download waarna de verificatie begon (woohoo). Wilt u hem installeren, ja! Telt af voor een reboot en bij nog 4 sec springt hij gewoon weer doodleuk naar het groen scherm "up to date".

Wat een kloten ding zeg....
Maar eens even kijken hoe het met adb moet, dit werkt niet.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Ik heb gisteren ook een kwartier lang lopen tikken op dat groene scherm. Watch meermaals opnieuw opgestart, aan de lader-van de lader, bluetooth in-/uitgeschakeld, zelfs tot twee keer toe factory reset gedaan, maar helaas.. Ik word er ook een beetje gestoord van.

Als iemand mij zij zou kunnen zeggen hoe het met adb moet, dan heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
Google beschrijft het bij de preview images maar ik zie daar nog geen definitieve wear 2.0 images.
https://developer.android.com/wear/preview/downloads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
ik heb gisteren telefoon en horloge allebei herstart. Daarna wel de update.
Ging daarna pas goed toen ik de BT uit had gezet, wifi aan en op de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
En net als je denkt ik probeer het nog één allerlaatste keer... "Downloaden". Na 1 minuut tikken, bluetooth uit, wifi aan en watch niet aan de lader is het alsnog gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

djiedjee schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:42:
ik heb gisteren telefoon en horloge allebei herstart. Daarna wel de update.
Ging daarna pas goed toen ik de BT uit had gezet, wifi aan en op de lader.
Ik heb een aantal dagen geleden al een paar keer gezegd dat je dat zo moest doen ;) als jullie wat meer hadden terug gelezen dan waren jullie waarschijnlijk niet zoveel tijd kwijt geweest met mislukte pogingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Rustig aan joh. Dit heb ik een paar dagen geleden ook gedaan, alleen had ik ze toen niet vooraf herstart.
Toen ging het niet goed, nu wel.

Heb gisteren ook daarvoor een google-melding gekregen dat ik "binnenkort" over zou gaan naar 2.0. Daarom nog maar eens geprobeerd.
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:
[...]

Ik heb een aantal dagen geleden al een paar keer gezegd dat je dat zo moest doen ;) als jullie wat meer hadden terug gelezen dan waren jullie waarschijnlijk niet zoveel tijd kwijt geweest met mislukte pogingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
[...]

Bij de eerste 8-10 pogingen deed de watch het bij mij ook niet bij herstarten en/of reset. Dus het is geen garantie voor succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
[...]

Dit heeft mij gisteren niet geholpen dus was tijd kwijt met dit als mislukte poging, juist omdat ik had gelezen :')

Zal vanavond opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Haha zo serieus was mijn bericht niet, wees maar niet bang ;)
HellStorm666 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:04:
Ik heb AW2.0 uiteindelijk maar gewoon via adb er op gezet. Veel makkelijker dan die 10000000 keer op t groene scherm klikken en t alsnog verprutsen :P
Ik raad jullie aan via adb te doen :9 geen idee hoe dat werkt. Nooit opgezocht. Ik vermoed dat google het antwoord zal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Zojusit de huawei watch gewoon kunnen updaten door gewoon minuut lang op het groene te tikken.. Vervolgens wordt de update gedownload dit is bij mij 2 x fout gegaan 3de keer liep hij gewoon door. Je moet het horloge wel 'wakker' houden want anders stopt de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

michaeltjeh1 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:04:
Zojusit de huawei watch gewoon kunnen updaten door gewoon minuut lang op het groene te tikken.. Vervolgens wordt de update gedownload dit is bij mij 2 x fout gegaan 3de keer liep hij gewoon door. Je moet het horloge wel 'wakker' houden want anders stopt de download.
Je kunt dat wakker houden ook instellen :P ;)
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:07:
[...]
-Dan opletten wanneer downloaden begint zodat je op ja kunt klikken wanneer hij vraagt voor een reboot. Eerst stopte hij bij mij ook na 5 sec met het rebooten en terug naar het home scherm. Maar op deze manier deed hij het dus wel
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Ow dat wist ik niet :P Maar ik had hem dan ook niet aan de lader liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook het probleem met AW 2.0 dat de silent mode tussen het horloge niet synchroniseert? Ik heb al een factor reset van het horloge gedaan maar ik moet op zowel de telefoon als op het horloge de silent mode apart aan en uit zetten. Ik hoop niet dat dat net zo'n 'feature' is als het verwijderen van een dubbele klik voor theater modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:59:
Heeft iemand ook het probleem met AW 2.0 dat de silent mode tussen het horloge niet synchroniseert? Ik heb al een factor reset van het horloge gedaan maar ik moet op zowel de telefoon als op het horloge de silent mode apart aan en uit zetten. Ik hoop niet dat dat net zo'n 'feature' is als het verwijderen van een dubbele klik voor theater modus.
Als je de 'niet storen' of 'do not disturb' functie bedoeld, ja dat ervaar ik ook, beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bedoel ik inderdaad, wat ik ook probeer je moet ze apart instellen op het horloge en op de telefoon. Vooral 's nachts een beetje jammer, ik leg hem namelijk meestal gewoon weg maar dan blijft mijn horloge dus nog steeds trillen bij meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Voor degene die aw2.0 heeft draaien kunnen checken of bij jullie de app runtastic ook is verdwenen uit de aw playstore. Sinds ik de orginele versie heb draaien staat ie er niet meer in en kan ik alleen maar de app gebruiken die automatisch met de de telefoonapp mee komt.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
[b]Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:07:
Net drie keer exact dat riedeltje doorlopen. Elke keer rond second 4 van de aftelling weer naar "up to date". Ik ben er wel aardig klaar mee, onderhand al 8x gedowload zonder succes. :(

[update]
Dan maar geïnstalleerd via ADB, even prutsen maar gaat wél zo snel >:)

[ Voor 5% gewijzigd door hommer op 11-05-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Wat ik ook jammer vind is dat je bij nieuwe Whatsapp berichten, alleen de nieuwe berichten ziet in de notificatie, en je kunt niet meer scrollen door de hele conversatie.
Je kunt ook niet meer een notificatie terughalen, (5 seconden) als je die opzij geswiped hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik moet nog wel erg wennen aan Wear 2.0 hoor. Vroeger schoof ik een melding naar rechts, maar als ik dat ongedaan wilde maken, van onder naar boven en naar links om een melding te openen. Nu kan ik naar links en naar rechs meldingen weg schuiven, maar hoe open ik een melding? En ongedaan maken?
Nouja, zal wel op Youtube gaan zoeken naar een tutorial ...

In elk geval is m'n "Gwaweej" watch weer up-to-date!

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik ben wel blij dat OK Google niet meer in beeld staat. Of kon dat voorheen ook al weggehaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ja , als je een paar keen OK Google zegt ging dat vanzelf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
indofk schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:18:
Voor degene die aw2.0 heeft draaien kunnen checken of bij jullie de app runtastic ook is verdwenen uit de aw playstore. Sinds ik de orginele versie heb draaien staat ie er niet meer in en kan ik alleen maar de app gebruiken die automatisch met de de telefoonapp mee komt.
Alvast bedankt
Voor degene met aw2.0 en runtastic gebruiken op hun huawei watch .

Ik heb eindelijk van runtastic antwoord op mijn vraag waarom de aw app van runtastic niet meer op de playstore aanwezig is.

Thank you for your request.

There is currently an issue with the newest version of the Runtastic app not being available in the Android Wear Play Store. We're already aware of this issue and are trying our best to resolve this issue with Google as fast as possible.

As soon as the new version of the app is available again we will let you know right away.

Thank you for your patience!
Runtastische Grüße - Runtastic Regards,

Elisabeth
Customer Happiness Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik heb hem zojuist op mijn (op mijn iPhone aangesloten) Watch aangeboden gekregen, het 100,000x op het groene scherm tikken deed niets, gewoon afwachten dus wel :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uGIoaoYHthtAJR3eMXucxgTh/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 14-05-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tags NL schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:36:
[...]

Volg gewoon het topic in Google+ , https://plus.google.com/u...ies/106982503578105386202 . Alles daarin kan je downloaden als .watch bestand en importeren in Watchmaker
Heb Watchmaker Premium op mijn Watch aangeschaft maar hoe krijg ik hier dan andere faces in? er zijn er 2 meegeleverd, maar hoe krijg ik er meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Heb Watchmaker Premium op mijn Watch aangeschaft maar hoe krijg ik hier dan andere faces in? er zijn er 2 meegeleverd, maar hoe krijg ik er meer op?
Kijken op je telefoon op die link naar de Google Plus pagina, daar lezen/kijken en een uitzoeken. Download link volgen en .watch bestand downloaden en open vanuit browser of vanuit Watchmaker de Import knop rechtsboven en dan bladeren naar de gedownloade .watch file

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tags NL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:47:
[...]

Kijken op je telefoon op die link naar de Google Plus pagina, daar lezen/kijken en een uitzoeken. Download link volgen en .watch bestand downloaden en open vanuit browser of vanuit Watchmaker de Import knop rechtsboven en dan bladeren naar de gedownloade .watch file
OK, ik heb in Watchmaker geen Import knop. Alleen Settings en CloudSync:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LeDU3HtK178Iu6sNIhJV31m5/full.jpg
I am confused :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:50:
[...]

OK, ik heb in Watchmaker geen Import knop. Alleen Settings en CloudSync:
[afbeelding]
I am confused :?
Watchmaker op je.. Telefoon :) Browsen naar die Google Plus pagina op je telefoon, bestanden downloaden op je telefoon en watchmaker op je telefoon gebruiken om die te importeren en actief te maken op je horloge. Er moet wel een standaard Watchmaker watch-face actief zijn op je horloge om er een nieuwe naar toe te kunnen sturen

[ Voor 10% gewijzigd door Tags NL op 14-05-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tags NL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:53:
[...]

Watchmaker op je.. Telefoon :) Browsen naar die Google Plus pagina op je telefoon, bestanden downloaden op je telefoon en watchmaker op je telefoon gebruiken om die te importeren en actief te maken op je horloge
OK, duidelijk :) Heb Watchmaker op mijn telefoon (iPhone 6s) gedownload maaaar ze vragen me opnieuw om geld voor ik een watchface kan open :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0pTJQm4yl8rJ8KxPknovCSG1/full.png
In ieder geval bedankt voor je hulp!

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 14-05-2017 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:57:
[...]

OK, duidelijk :) Heb Watchmaker op mijn telefoon (iPhone 6s) gedownload maaaar ze vragen me opnieuw om geld voor ik een watchface kan open :(
[afbeelding]
In ieder geval bedankt voor je hulp!
Ok.. iPhone.. Ah.. Geen idee hoe het werkt op iPhone eigenlijk, zo makkelijk als het op Android gaat dus blijkbaar niet? Import gaat niet naar een selecteer bestand iets dus?

Lees dat het zo werkt? https://plus.google.com/1...1510368/posts/7Dy6x3JyuJ8

Maar je moet blijkbaar toch echt eenmalig betalen voor onbeperkt watch-faces gebruiken, de Android versie kost ook geld op Android maar ook eenmalig

[ Voor 10% gewijzigd door Tags NL op 14-05-2017 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tags NL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:02:
[...]

Ok.. iPhone.. Ah.. Geen idee hoe het werkt op iPhone eigenlijk, zo makkelijk als het op Android gaat dus blijkbaar niet? Import gaat niet naar een selecteer bestand iets dus?

Lees dat het zo werkt? https://plus.google.com/1...1510368/posts/7Dy6x3JyuJ8
Yupz iPhone :) Als ik jouw link lees had ik de gratis app moeten installeren en de Premium IAP moeten doen op mijn iPhone. Heb een mail gestuurd naar de maker, ben benieuwd. Niet zo'n zin om 8,50 te betalen eerlijk gezegd ;)

[Update]
En de oplossing is dus; geld terug vragen bij Google voor WatchMaker Premium op de Watch, daarna de Non premium versie installeren. Dan op de iPhone de IAP aanschaf doen en nu werkt het :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ij6I0DHQuMQzo1PxUNDtq7mU/full.jpg
Vraagje aan de WatchMaker users, welke wacthface gebruiken jullie?

[ Voor 22% gewijzigd door Tomba op 15-05-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trithereon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 12:46
Morning all :)

Ik vroeg mij af hoe ik mijn beltoon kan aanpassen op mijn watch.
En dan bedoel ik niet een andere standaard beltoon selecteren maar een compleet nieuwe uploaden/downloaden naar mijn watch.
Ik zou het mooi vinden als ik bijvoorbeeld van de app Zedge kan uploaden naar mijn watch of met een kleine omweg :)

Heb gezocht maar kon het niet echt vinden hier op het forum :)

Ik ben sinds 3 weken owner van een prachtige huawei watch (steel) en ben er zeer tevreden mee!
Nu we 2.0 hebben was het weer even wennen aangezien 2.0 polsbewegingen standaard uitzet :(
Het vervelende is nu ook dat hij steeds mijn carkit "overulled" door naar mijn telefoon te connecten als host ipv als client. Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:06:
[...]

Yupz iPhone :) Als ik jouw link lees had ik de gratis app moeten installeren en de Premium IAP moeten doen op mijn iPhone. Heb een mail gestuurd naar de maker, ben benieuwd. Niet zo'n zin om 8,50 te betalen eerlijk gezegd ;)

[Update]
En de oplossing is dus; geld terug vragen bij Google voor WatchMaker Premium op de Watch, daarna de Non premium versie installeren. Dan op de iPhone de IAP aanschaf doen en nu werkt het :)
[afbeelding]
Hier bevalt de interactie adroidwear en Iphone. Welke berichten application komen wel en/of niet door?
Ik heb zelf een Iphone 6S+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Tomba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:06:
[...]

[afbeelding]
Welke watch face is dit? Ik kan hem niet direct vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door JelleMan op 15-05-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

AleSyS schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:42:
[...]

Hier bevalt de interactie adroidwear en Iphone. Welke berichten application komen wel en/of niet door?
Ik heb zelf een Iphone 6S+
Ik begrijp je vraag niet?
JelleMan schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:56:
[...]

Welke watch face is dit? Ik kan hem niet direct vinden.
Dat is de LUMINOR MARINA 1950 AMERICA'S CUP & SOFTBANK TEAM JAPAN.gemaakt door Jaume Marti:
https://plus.google.com/+JaumeMartiSAB/posts/QzYxkb4Nb2b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Tomba schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Ik begrijp je vraag niet?
Hoe werkt deze horloge icm IOS
Komen alle notificates van de telefoon netjes door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

AleSyS schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:33:
[...]

Hoe werkt deze horloge icm IOS
Komen alle notificates van de telefoon netjes door?
Yes! Alles wat op je notificatie scherm komt, komt ook op je watch.je kunt er alleen niet op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
ik ben niet direct heel blij met aw2.0.

Misschien komt het doordat ik nog eea moet configureren...

Eerder kon ik via OK Google en Zet een timer voor x minuten een timer zetten.
Nu doet OK Google het niet meer standaard, en moet je de knop indrukken voor de Google assistant.

Timer zetten gaat dan op zich wel, maar het is dan geen timer op de telefoon. Het Lijkt nu gescheiden te zijn. Ik vond het wel handig dat ik op allebei de timer kon zien.

Doe ik iets fout?

Heart Trace app leek me ook wel handig, maar die krijgt geen gegevens door van de watch. De watch zelf meet wel. Idee? (tel is een oneplus 3t)

Bij een binnenkomend gesprek dat ik opneem op de telefoon, blijft de watch toch doortrillen :(

[ Voor 20% gewijzigd door djiedjee op 16-05-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Weet er iemand een app of iets waarmee je het trillen makkelijk en snel kunt aan en uitzetten op je watch? Soms is het trillen wel fijn op je horloge, maar vaak is het gewoon irritant. Met feel the wear kan ik het ook niet instellen (volgens mij) en het liefst heb ik gewoon een simpele switch op het horloge zelf.

En waar moet ik verder op letten wanneer ik een watch face continu aan wil hebben laten staan ivm. inbranden. Welke opties moet ik aanzetten om dat te voorkomen of waar moet ik bij een watchface op letten dat hij heeft zodat het niet gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Zo heb een tijdje zitten spelen met Wear 2.0 en moet eigenlijk concluderen dat het niet veel toevoegt (voor mij :P) Die Appstore is nog leger dan die van Windows Phone! Er staan wat wijzerplaten in maar dat is het dan wel!
Ook apart; de appstore werkt alleen via WiFi (vermoedelijk omdat Apple het niet toestaat om via de iPhone te downloaden?)
Minder fijn:
- Ik zie niet meer dat er nog notificaties zijn (op 1.5 kwam er dan een deel van de tekst van de notificatie over de watchface heen staan)
- Doubleclick voor slaap (Theater) modus is weg

Niet AW2.0 verbonden maar niet minder irritant
- WatchMaker is zwaar instabiel, regelmatig moet ik het horloge herstarten omdat hij hangt op Loading of dat hij helemaal niet reageert op een upload
- WatchMaker op iPhone verneukt regelmatig een geladen WatchFace waardoor die het helemaal niet meer doen
- WacthMaker onthoudt maar 1 watchface, dus bij elke wissel opnieuw (langdurig) uploaden :|

Erg fijn:
- Bluetooth lijkt beter te werken; als in ik kan mijn BT headset nu ook gebruiken om te bellen terwijl de watch simultaan verbonden is
- Snelmenu (naar beneden swipen) is nog maar 1 pagina en heeft nu ook Vliegtuigstand erbij staan :)
- Alles lijkt wat vlotter te draaien
- Eindelijk niet default watchfaces :D (voor mij op iPhone :D)

Al met al toch een beetje mager...

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 16-05-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 12:55

SambalBij

We're all MAD here

Pfff... mijn allereerste bestelling ooit van Aliexpress gaat lekker... Bestelde een zwart milanese bandje specifiek voor de Watch. Ontvang vandaag netjes een envelop met daarin het bandje in een zakje met stickertje "Designed for Huawei Watch [18mm]"
Wat zit er in het zakje, een erg mooi stevig bandje (en dat voor $3,50 + $3,52 verzendkosten) met 20mm aansluitingen |:(

Meteen maar kennis maken met het refund/retour proces uit China... Hopen dat ze toch de juiste kunnen sturen, want voor de rest is het wel een mooi bandje, ziet er goed stevig uit.
(En anders zet ik de dremel er wel in... passend maken... (In het bandje hoor, niet in de Watch :P))

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SambalBij schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:01:
Pfff... mijn allereerste bestelling ooit van Aliexpress gaat lekker... Bestelde een zwart milanese bandje specifiek voor de Watch. Ontvang vandaag netjes een envelop met daarin het bandje in een zakje met stickertje "Designed for Huawei Watch \[18mm]"
Wat zit er in het zakje, een erg mooi stevig bandje (en dat voor $3,50 + $3,52 verzendkosten) met 20mm aansluitingen |:(

Meteen maar kennis maken met het refund/retour proces uit China... Hopen dat ze toch de juiste kunnen sturen, want voor de rest is het wel een mooi bandje, ziet er goed stevig uit.
(En anders zet ik de dremel er wel in... passend maken... (In het bandje hoor, niet in de Watch :P))
Mis je niet gewoon de verloopjes?
Mijn Milanese band van Hoko is ook breder dan 18mm maar heeft 2 metalen lussen waar hij doorheen gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xW4haisq6IM98Zm3eDi4ti8K/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 16-05-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Nee die plaatjes waar de band doorheen gaat heeft deze band ook, maar die zijn dus te breed:
watchband

Terugsturen op mijn kosten gaat hem niet worden; met trackingnummer kost dat het dubbele van wat ik nu heb betaald.... Ik bestel of maar een andere, of zet hier een vijl of dremel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

SambalBij schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:16:
Nee die plaatjes waar de band doorheen gaat heeft deze band ook, maar die zijn dus te breed:
[afbeelding]

Terugsturen op mijn kosten gaat hem niet worden; met trackingnummer kost dat het dubbele van wat ik nu heb betaald.... Ik bestel of maar een andere, of zet hier een vijl of dremel in :P
Dispute aanmaken, foto met een liniaal erbij en dan aangeven dat de afmetingen niet overeenkomen met de productomschrijving. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk je geld terug zonder opsturen. Bij vergoeding het volledige bedrag invullen om terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

..

[ Voor 178% gewijzigd door Markos op 17-05-2017 09:49 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Had het eerst netjes bij de verkoper gemeld; die bood excuses aan en vroeg om een dispute aan te maken. (Dacht dat dispute alleen was voor wanneer je er in overleg met verkoper niet uit komt... maar goed)
Voorgesteld om alleen de verzendkosten terug te krijgen. (Dacht voor hele bedrag moet je ook gaan terugsturen)
Net goedgekeurd door AliExpress... En na het bandje even te lijf te zijn gegaan met een diamantvijl past het inmiddels ook op mijn horloge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb Watchmaker Premium nu gekocht maar ik krijg geen face op mijn watch. Ik draai Android Wear 2.0. Op de watch zelf kan ik maar 2 faces kiezen (Steel Blue en Retrospect) maar ik kan vanuit mijn telefoon niets naar mijn watch sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:42
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:00:
Ik heb Watchmaker Premium nu gekocht maar ik krijg geen face op mijn watch. Ik draai Android Wear 2.0. Op de watch zelf kan ik maar 2 faces kiezen (Steel Blue en Retrospect) maar ik kan vanuit mijn telefoon niets naar mijn watch sturen?
Die 2 standaard watchfaces staan wel op je horloge?

met Android 2.0 moet de app op je tel geïnstalleerd zijn maar ook nog een keer apart op je horloge. bij mij ging dat automatisch, maar dat kan komen omdat ik het al geïnstalleerd had op 1.5.

daarnaast moet je met watch maker eerst de face downloaden en importen in je library op je telefoon. Daarna staat er een grote knop met "SET WATCHFACE" die stuurt hem dan door naar je telefoon.

Letop, voor android wear is dit gewoon 1 watchface. het is de app zelf die de watchface veranderd. je kan dus niet op je horloge switchen van watchface, alleen via je tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

fjux schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:18:
[...]

met Android 2.0 moet de app op je tel geïnstalleerd zijn maar ook nog een keer apart op je horloge. bij mij ging dat automatisch, maar dat kan komen omdat ik het al geïnstalleerd had op 1.5.

daarnaast moet je met watch maker eerst de face downloaden en importen in je library op je telefoon. Daarna staat er een grote knop met "SET WATCHFACE" die stuurt hem dan door naar je telefoon.

Letop, voor android wear is dit gewoon 1 watchface. het is de app zelf die de watchface veranderd. je kan dus niet op je horloge switchen van watchface, alleen via je tel.
De app stond al geïnstalleerd en alles, ook dat set watchface werkte niet. Maar ik moest natuurlijk ook de app op mijn watch vervangen voor de premium versie. Heb dat nu gedaan en het werkt! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:33:
[...]

De app stond al geïnstalleerd en alles, ook dat set watchface werkte niet. Maar ik moest natuurlijk ook de app op mijn watch vervangen voor de premium versie. Heb dat nu gedaan en het werkt! Thnx!
Ik ben laatst overgestapt op de beta. en toen moest ik in derdaad ook handmatig de app op mijn horloge updaten.

maar mooi dat het werkt, nu lekker watchfaces uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
fjux schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Als je alles juist hebt gedaan kan je via je watch zelf wel degelijk switchen naar een andere watchface van Watchmaker Pro. Als ik lang op de wijzerplaat druk krijg ik alle watchfaces te zien die ik via Watchmaker op mijn gsm naar de watch heb gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
boer95 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:08:
[...]

Als je alles juist hebt gedaan kan je via je watch zelf wel degelijk switchen naar een andere watchface van Watchmaker Pro. Als ik lang op de wijzerplaat druk krijg ik alle watchfaces te zien die ik via Watchmaker op mijn gsm naar de watch heb gestuurd...
Ah, inderdaad! Dat is een functie die ik nog niet kende. Je opent dan alle Watchmaker faces. Ik doelde op het swypen van watchface naar watchface binnen Android wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

boer95 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:08:
[...]

Helaas bij mij dus niet 😪
Ik zie de 2 standaard meegeleverde faces en de laatste geüploade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Tomba schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 22:02:
[...]

Helaas bij mij dus niet 😪
Ik zie de 2 standaard meegeleverde faces en de laatste geüploade.
Je krijgt het alleen als je eerst op de watchface van watchmaker staat. en dan die lang ingedrukt houden.

PS. wij hebben het wel over Android Wear 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

fjux schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:37:
[...]

Je krijgt het alleen als je eerst op de watchface van watchmaker staat. en dan die lang ingedrukt houden.

PS. wij hebben het wel over Android Wear 2.0
Je bedoelt het scherm waar je ook je instellingen en CloudSync kunt beheren toch?
Ik zie daar standaard maar 3 watchfaces. 1tje die ik een keer geliked heb en de 2 meegeleverden. Desondanks heb ik al wel een watchface of 30 naar toe gestuurd én is de huidig geselecteerde niet zichtbaar na de long press. Horloge is al gefactory-reset en draait op Android Wear 2.0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:50:
[...]

Je bedoelt het scherm waar je ook je instellingen en CloudSync kunt beheren toch?
Ik zie daar standaard maar 3 watchfaces. 1tje die ik een keer geliked heb en de 2 meegeleverden. Desondanks heb ik al wel een watchface of 30 naar toe gestuurd én is de huidig geselecteerde niet zichtbaar na de long press. Horloge is al gefactory-reset en draait op Android Wear 2.0....
Ja die bedoelen we!

heel vreemd. maar begin eens op je telefoon. als je daar in de app naar MY WATCHES gaat. daar staan ze wel echt tussen?
zie je ook de ronde blauwe balk als je een watch daarvan opstuurt naar je telefoon?

voor de rest kun je ook nog even de instellingen van de app controleren:

- staat Huawei watch geselecteerd onder Watch?
- staat Data API aan?

en dubbelcheck de versie van watchmaker op je tel en horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn notificaties niet meer in beeld komt. Ik meen dat ik dit vlak na de update naar AW 2.0 nog wel had. Ik bedoel met de notificatie niet het gehele bericht, maar een klein symbool of een deel van een bericht. Hebben meerdere mensen hier last van, of nog bete een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

fjux schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:39:
[...]

Ja die bedoelen we!

heel vreemd. maar begin eens op je telefoon. als je daar in de app naar MY WATCHES gaat. daar staan ze wel echt tussen?
zie je ook de ronde blauwe balk als je een watch daarvan opstuurt naar je telefoon?

voor de rest kun je ook nog even de instellingen van de app controleren:

- staat Huawei watch geselecteerd onder Watch?
- staat Data API aan?

en dubbelcheck de versie van watchmaker op je tel en horloge.
Yes, My Watches staat redelijk vol ja :) Geen blauwe balk te zien, maar ik heb dan ook de IOS versie...

- Waar kan ik een Watch selecteren?
- Wat is de Data API en waar zet ik die aan?
gjb85 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:10:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn notificaties niet meer in beeld komt. Ik meen dat ik dit vlak na de update naar AW 2.0 nog wel had. Ik bedoel met de notificatie niet het gehele bericht, maar een klein symbool of een deel van een bericht. Hebben meerdere mensen hier last van, of nog bete een oplossing?
Yupz, dat hebben schijnbaar niet alle Watchfaces 8)7 (inclusief Dandy, mijn favoriete meegeleverde)

[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 22-05-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Tomba schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:35:
[...]

Yes, My Watches staat redelijk vol ja :) Geen blauwe balk te zien, maar ik heb dan ook de IOS versie...

- Waar kan ik een Watch selecteren?
- Wat is de Data API en waar zet ik die aan?

[...]
hmm IOS, ik heb de android app. misschien dat daar een verschil tussen zit.

ik kan die opties in het standaard settings menu gewoon selecteren.
misschien even de contact opnemen met de ontwikkelaar. misschien heeft die nog tips voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Verbonden met m'n horloge over bluetooth krijg ik alle notificaties, kan ik gebeld worden (en opnemen, terug spreken), GPS doet het (snelheids-appje op m'n horloge), etc.

Maar "Okay Google" geeft direct "Er is iets misgegaan. Kan Google momenteel niet bereiken".

Met het horloge via Wifi verbonden werkt wel, dan kan ik vragen stellen ("het weer voor morgen, IN CELCIUS"), of zeggen "navigeer naar ...".

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
barchettanl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:10:
Verbonden met m'n horloge over bluetooth krijg ik alle notificaties, kan ik gebeld worden (en opnemen, terug spreken), GPS doet het (snelheids-appje op m'n horloge), etc.

Maar "Okay Google" geeft direct "Er is iets misgegaan. Kan Google momenteel niet bereiken".

Met het horloge via Wifi verbonden werkt wel, dan kan ik vragen stellen ("het weer voor morgen, IN CELCIUS"), of zeggen "navigeer naar ...".
Misschien dat de applicatie ergens de rechten voor mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
Goeiemorgen,

Zijn er hier meer mensen die na de update het toestel iedere dag opnieuw moeten koppelen en registreren als veilig apparaat via Bleutooth?

Ik weet niet of het door de update komt of doordat ik net op dat moment ook mijn nieuwe telefoon heb (OnePlus 3T)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ekfad schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:10:
Goeiemorgen,

Zijn er hier meer mensen die na de update het toestel iedere dag opnieuw moeten koppelen en registreren als veilig apparaat via Bleutooth?

Ik weet niet of het door de update komt of doordat ik net op dat moment ook mijn nieuwe telefoon heb (OnePlus 3T)
Ja, mij valt ook op dat hij bijna elke dag wel een nieuw pair-request doet. Op zich niet veel werk (tikken op telefoon, tikken op watch) maar wel vreemd. Gelukkig stelt hij zich niet elke keer opnieuw in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Dat probleem had ik juist vóór de update naar 2.0! Elke dag, soms wel eens meer keren per dag moest ik mijn Watch met mijn Xperia Z3c pairen. Nu moet ik zeggen dat ik nét een Z5c heb gekocht, dus daar kan het misschien ook door komen ;)
Maar ik ben blij dat ik van die ellende af ben. Soms wilde hij midden in de nacht pairen (of juist un-pairen?) en dat gaf een biepje of iets waar ik weer wakker van werd...!

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zo vaak heb ik het gelukkig niet. 1 keer per dag zo ongeveer denk ik; meestal als ie even buiten bereik van de telefoon is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
Hier ook de disconnects tussen mn OPT3 en de HW op 2.0. En de 'OK Google' die het alleen doet als de HW Wifi verbinding heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door marcelmg2 op 27-05-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Marcel, je hebt dat van OK Google doorgestreept. Heb je het probleem op weten te lossen?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
barchettanl schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:32:
Marcel, je hebt dat van OK Google doorgestreept. Heb je het probleem op weten te lossen?
Ik had m een paar dagen niet om, toen was de accu leeg. Na opladen doet ie het ineens. Dus zeg t maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik was 2 dagen geleden bij de MediaMarkt om met een collega naar bluetooth speakers te kijken. Je snapt wel: 'tig bluetooth-apparaten in de buurt. Sindsdien leek het alsof mijn telefoon de bluetooth elke keer uitschakelde (schakelaartje naar links in de instellingen).

Telefoon opnieuw paren, je kent dat wel, uiteindelijk opnieuw opgestart. M'n Watch heb ik gewipet en opnieuw gepaired. Na weer lang wachten op updates op de Watch werkt het ding weer normaal. En zie: ook Okay Google werkt weer zonder wifi (want dat heb ik niet in de auto :) ). Schiet mij maar lek!

[ Voor 4% gewijzigd door barchettanl op 02-06-2017 13:23 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Ik ook sinds een week ofzo dat hij vaak lijkt te disconnecten. Best irritant want je moet hem elke keer ook als smart lock device instellen.
Iemand al een fix hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb sinds vandaag deze watch icm een IPhone. Op Wear 1.5 kreeg ik alles netjes werkend. Geupdate naar 2,0 en ik zie geen notificaties meer en de vibratie doet het niet. Ik kom op internet veel mensen tegen met dit probleem. Is er al een oplossing bekend?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles werkt prima na update maar contacten worden niet weergegeven
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.