Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
De Huawei Watch komt de 17e uit in Amerika en de 23e uit in Nederland. De watch is verkrijgbaar vanaf 399 euro.

Officiële sites + specs:
http://consumer.huawei.co...de/huawei-watch/index.htm & http://www.fashiontouchestechnology.com/

[ Voor 59% gewijzigd door Hajo94 op 08-09-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Eerste vraag, zijn er al mensen die 'm gepre-ordered hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:36
Hajo94 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:21:
Eerste vraag, zijn er al mensen die 'm gepre-ordered hebben?
Ik zit echt enorm te twijfelen.....
Volgens mij waren de prijzen eerst lager voor alle modellen. Ik wil graag de zilveren versie van 449 maar die stond eerst op coolblue voor 400. Plus de horloge heeft geen gps wat ik ook echt heel jammer vind. Verder hoop ik dat de hartslagmeter goed is.

Ik wacht de reviews af dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
exi22 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:47:
[...]

Ik zit echt enorm te twijfelen.....
Volgens mij waren de prijzen eerst lager voor alle modellen. Ik wil graag de zilveren versie van 449 maar die stond eerst op coolblue voor 400. Plus de horloge heeft geen gps wat ik ook echt heel jammer vind. Verder hoop ik dat de hartslagmeter goed is.

Ik wacht de reviews af dus :D
En hier is de eerste review, positief: http://www.wearablesmagaz...-huawei-watch-smartwatch/

• exi22
Thx. Ik mis hoe accuraat de hartslag meter is en alle fitness apps en dergelijke. Meet het ook je slaap bijv?
Maar ik wacht in spanning af :D

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-06 13:16
Ja, ik heb een pre-order geplaatst bij Coolblue en wel de Steel Mesh versie.

[ Voor 46% gewijzigd door Muyz op 12-09-2015 22:38 ]

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-07 19:22
Review van Androidword.nl, positief: http://androidworld.nl/review/huawei-watch/

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
Email van Coolblue: levering is vertraagd van 23 naar 26 september.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Zoals gebruikelijk: hier geen winkels/prijzen/levertijden. Gebruik daarvoor een apart topic in TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 541786

Review van Android planet van de Huawei watch met een score van 7.5 http://www.androidplanet.nl/reviews/huawei-watch-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-06 18:29
exi22 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:49:
[...]

Thx. Ik mis hoe accuraat de hartslag meter is en alle fitness apps en dergelijke. Meet het ook je slaap bijv?
Maar ik wacht in spanning af :D
Het meet zelf (volgensmij) niet je slaap, maar als je de app "Sleep as Android" download kan je wel je slaap meten via je Android Wear device, inclusief hartslag bij een aantal modellen ;)

• Muyz
Ik heb zojuist het horloge ontvangen en gekoppeld aan mijn iPhone. Eerste indruk is goed en alhoewel de functionaliteit in combinatie met een iPhone beperkt is tot iets meer dan notificaties lijkt het erop dat dit voor mij voldoende zal zijn. Voor de mesh steel band was ik een beetje bang (degelijkheid, looks), maar vind ik heel mooi. Over de rest valt nog niet veel te zeggen. Zal over een paar dagen wel e.e.a. delen.

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 11:02

MethinX

't is wat!

Ik kon geen levertijden topic vinden, daarom maar even snel een aangemaakt: [Huawei Watch] Levertijden & Prijzen

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54
heb een moto 360 gehad zit heel erg te twijfelen tussen deze of de versie 2 van de moto 360 ben bang dat ik de autobrightniss ga missen.

• Muyz
Michel242186 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:58:
heb een moto 360 gehad zit heel erg te twijfelen tussen deze of de versie 2 van de moto 360 ben bang dat ik de autobrightniss ga missen.
Dat is natuurlijk iets persoonlijks. Ik heb geen Moto gehad dus kan je niet direct adviseren. De Huawei is natuurlijk fiks duurder. Daarvoor krijg je wel een degelijker horloge (heb de Moto in handen gehad) met bv saffierglas. Verder beschikt de Huawei blijkbaar over een speaker waarvan ik hoop dat Google die snel bruikbaar maakt. En dan toch: uiteindelijk blijft het Android Wear en lijkt alles op elkaar... Je zult zelf moeten kiezen :)

• MethinX

MethinX

't is wat!

Ik neig meer naar de Huawei met als belangrijkste reden het OLED scherm en daardoor een betere (helderder en scherper) ambient mode. Dit staat toch het grootste deel van de dag op je scherm.

Goeie review: http://www.computerworld....atch-vs-new-moto-360.html

• Muyz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-07 12:29
Kon het niet laten.. Lichtmetaal met leren band in de pre order. Nu afwachten wat de werkelijke leverdatum wordt!

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
ToMaSZ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:05:
Kon het niet laten.. Lichtmetaal met leren band in de pre order. Nu afwachten wat de werkelijke leverdatum wordt!
Kan via Amazon morgen al in huis zijn.. ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-07 21:23
Ik heb hem bij Amazon.de besteld vrijdag, en hij is nu binnen. Wow wat een ding, veeeel mooier en steviger dan de Moto 360. Die voelt in vergelijking aan als speelgoed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik had em met Casturan mee besteld, dus ook vandaag ontvangen *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OozmZGr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mxBaGz0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D7YLkwp.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben erg benieuwd naar de eerste echte hands-on ervaringen hier :) Ziet er uit als een mooie klok!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:23
Die ziet er echt prachtig uit!! Zou graag eens mijn pebble steel vervangen maar 400 euro is toch best een hoop geld :(

Deze gaat het de nieuwe moto nog flink lastig maken! Ook Iphone gebruikers mogen van geluk spreken dat wear nu ook voor iOS er is want ik kan geen enkele reden bedenken waarom iemand nu nog een Apple watch zou kopen voor 400 - 1200 euro! Behalve dan omdat er een Apple logo op staat ;)

[ Voor 56% gewijzigd door schumi1986 op 28-09-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
.

[ Voor 100% gewijzigd door schumi1986 op 28-09-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
schumi1986 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:54:
Die ziet er echt prachtig uit!! Zou graag eens mijn pebble steel vervangen maar 400 euro is toch best een hoop geld :(

Deze gaat het de nieuwe moto nog flink lastig maken! Ook Iphone gebruikers mogen van geluk spreken dat wear nu ook voor iOS er is want ik kan geen enkele reden bedenken waarom iemand nu nog een Apple watch zou kopen voor 400 - 1200 euro! Behalve dan omdat er een Apple logo op staat ;)
Ik weet niet of Wear voor Android al net zo lekker werkt op iOS als dat t op Android zelf doet hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
_Nick__ schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:37:
[...]

Kan via Amazon morgen al in huis zijn.. ;-))
Ja, kennis van nu enzo... :(

Aan de andere kant wacht ik graag even op coolblue.. toch wel heel fijn als er iets niet helemaal lekker is met de spullen. Met amazon geen ervaringen nog.

Edit: Morgen is het kerstmis zo te zien! :)
Classic black staat bij CoolBlue nu ook op 'Op voorraad'. Bestelstatus gewijzigd naar wordt ingepakt.

[ Voor 17% gewijzigd door ToMaSZ op 29-09-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

ToMaSZ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:17:
[...]

Ja, kennis van nu enzo... :(

Aan de andere kant wacht ik graag even op coolblue.. toch wel heel fijn als er iets niet helemaal lekker is met de spullen. Met amazon geen ervaringen nog.

Classic black staat bij CoolBlue nu ook op 'Op voorraad'. Bestelstatus gewijzigd naar wordt ingepakt.
Thanks voor de tip! Helaas nu uitverkocht... 1e keer dat ik ging laden stond ie nog wel op voorraad. Daarna ging ik inloggen toen was ie uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-07 10:53

JJ93

Error 418

Yup!!! Die van mij is nu verzonden *O*
Vandaag ook mijn Moto X ontvangen. Nexus 5X prijs valt erg tegen. En ook 'maar' 2GB RAM. Moto X voor 244 ook 2GB RAM en Snapdragon 801, leuke aanbieding van Bol.

Dus mijn HTC One M7 gaat met pensioen. Moto X + Huawei Watch it is.

Kan ik mijn Kenteken Check app voor Android Wear ook eindelijk testen. Ben benieuwd hoe goed het inspreken werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik ben best tevreden over de batterij:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gPLY4zM.png

Dit is de hele dag met always-on, tig notificaties, en een beetje als remote voor Spotify gebruikt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• DennusB
  • Niet online
Chester schreef op woensdag 30 september 2015 @ 01:24:
Ik ben best tevreden over de batterij:
[afbeelding]

Dit is de hele dag met always-on, tig notificaties, en een beetje als remote voor Spotify gebruikt.
Scherm always-on, sure? Dat is echt best netjes!

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De Huawei Watch Classic Stainless Steel Link is besteld bij Coolblue en verwachte bezorgdatum 1 oktober.
Ben benieuwd naar de mogelijkheden en de accuratesse van bijvoorbeeld de hartslagmeter (icm met Runkeeper).

• DennusB
  • Niet online
Edwin3 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:39:
De Huawei Watch Classic Stainless Steel Link is besteld bij Coolblue en verwachte bezorgdatum 1 oktober.
Ben benieuwd naar de mogelijkheden en de accuratesse van bijvoorbeeld de hartslagmeter (icm met Runkeeper).
Erg mooie klok! Ben benieuwd naar je ervaringen :)

• Casturan
DennusB schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:13:
[...]

Scherm always-on, sure? Dat is echt best netjes!
Yep, always on. Ik haal de zelfde resultaten. Voordelen van AMOLED ;)

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:56
Chester schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:04:
Ik had em met Casturan mee besteld, dus ook vandaag ontvangen *O*
Gaaf! Ik wil er ook graag één, maar wat is jouw polsomtrek? Ik denk dat ik daarmee namelijk echt de boot in ga, erg smalle polsen :-(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToMaSZ
Arjan90 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:52:
[...]

Gaaf! Ik wil er ook graag één, maar wat is jouw polsomtrek? Ik denk dat ik daarmee namelijk echt de boot in ga, erg smalle polsen :-(
Ik heb ook aardig smalle polsjes, maar ik vind hem precies goed. Sterker, ik denk dat 'ie aan een flinke pols snel te klein aanvoelt.

Mijn polsomtrek op het midden van het horloge is 16cm. Linkje naar foto: https://goo.gl/photos/aTaDgci1LQJnrdEv5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Niet online
Gisteravond is de Watch bezorgd. Wat een levertijdsnelheid van Coolblue! d:)b

Helaas nog niet gelukt:
  1. Watch pairen via bluetooth met Samsung Galaxy S5.
  2. Wifi verbinding maken met thuisnetwerk
De telefoon ziet tijdens het bluetooth scannnen de Huawei watch. Deze verbind ik dan, waarna er een code wordt getoond op zowel de telefoon als de watch. Beide bevestig ik en daar blijft het bij.
Vervolgens wil ik de watch synchroniseren met de telefoon, maar de watch geeft aan dat er geen verbinding is.
Voor het opzetten van een wifi verbinding krijg ik de melding (op de watch) om een code in te voeren die zichtbaar is op mijn telefoon. Maar op de telefoon wordt geen code getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Edwin3 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:32:
Gisteravond is de Watch bezorgd. Wat een levertijdsnelheid van Coolblue! d:)b

Helaas nog niet gelukt:
  1. Watch pairen via bluetooth met Samsung Galaxy S5.
  2. Wifi verbinding maken met thuisnetwerk
De telefoon ziet tijdens het bluetooth scannnen de Huawei watch. Deze verbind ik dan, waarna er een code wordt getoond op zowel de telefoon als de watch. Beide bevestig ik en daar blijft het bij.
Vervolgens wil ik de watch synchroniseren met de telefoon, maar de watch geeft aan dat er geen verbinding is.
Voor het opzetten van een wifi verbinding krijg ik de melding (op de watch) om een code in te voeren die zichtbaar is op mijn telefoon. Maar op de telefoon wordt geen code getoond.
Android Wear geïnstalleerd? en heeft Huawei niet zelf ook een app, die geïnstalleerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Ik heb hem ook sinds gister. Helaas iets vertraging opgelopen, maar toch een stuk eerder dan de verwachte leverdatum van 10 oktober!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2HK7zjE.jpg

Ik vind hem erg mooi en qua formaat ook perfect. Gister om gehad in de stad en dan merk je wel dat het wel constant licht geeft. Maar trekt ook wel wat bekijks in positieve zin.

Apps er op krijgen is wat omslachtig, kan alleen als je je .apk's signed. Maar dan synchroniseert hij dus de app naar je watch als je hem op je telefoon installeert. Nadeel is wel dat mijn app van 800kB naar 3.7MB is gegaan door de extra wearable app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

Ik heb geen idee wat mijn polsomtrek is. Het horloge heeft een diameter van 42mm, maar ik zou het niet erg gevonden hebben als het iets groter was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
[...]
Je kunt desnoods ook de bandjes verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
Ziet er goed uit! Ik denk ook helaas dat hij wat te groot/te lomp is voor een smalle pols (16cm pols omtrek hier) en daar verander je niet veel aan met een ander bandje ;).

@TomasZ, ah een mooi voorbeeld, ik vind zelf het horloge op jouw pols ook al te groot. Duidelijke overhangende lugs, beetje 'het horloge gaat er met de pols vandoor...'. Maar dat is ook voor een groot deel mijn smaak, vind hem zelf dus te groot voor op een smalle pols.

[ Voor 44% gewijzigd door lexvandoef op 01-10-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Niet online
_Nick__ schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:36:
[...]

Android Wear geïnstalleerd? en heeft Huawei niet zelf ook een app, die geïnstalleerd moet worden?
Android Wear geïnstalleerd...en voilà..connected. Vanaaf eens lekker uitproberen. Iemand nog leuke tips? Zelf ben ik goed te spreken over Google Now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Edwin3 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Android Wear geïnstalleerd...en voilà..connected. Vanaaf eens lekker uitproberen. Iemand nog leuke tips? Zelf ben ik goed te spreken over Google Now
Misschien toch nog eens kijken naar de "eigen app van Huawei" voor de smartwatch..:

Google Play: Huawei Wear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Nu ook in het bezit van de huweaiwatch :D
Bevalt erg goed al moet ik nog een hoop ontdekken.
Kan iemand mij vertellen waar ik de battery stats kan checken? In de android wear app zie ik niks en op de watch ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Niet online
exi22 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:12:
Nu ook in het bezit van de huweaiwatch :D
Bevalt erg goed al moet ik nog een hoop ontdekken.
Kan iemand mij vertellen waar ik de battery stats kan checken? In de android wear app zie ik niks en op de watch ook niet :(
Je kunt de batterij stats checken in de Android Wear app. Druk in de app op het "tandwiel" icoontje rechtsboven. Onder Apparaatinstellingen wordt de naam van je smartwatch horloge aangegeven HUAWEI WATCH (en daaronder aangegeven...Verbonden). Druk hierop. Een vervolg menu wordt weergegeven. In het menu staat ook 'Accu van horloge'...voilà

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Edwin3 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Je kunt de batterij stats checken in de Android Wear app. Druk in de app op het "tandwiel" icoontje rechtsboven. Onder Apparaatinstellingen wordt de naam van je smartwatch horloge aangegeven HUAWEI WATCH (en daaronder aangegeven...Verbonden). Druk hierop. Een vervolg menu wordt weergegeven. In het menu staat ook 'Accu van horloge'...voilà
ah thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 16:01
Ff een newbee vraag :

Ik heb hem nu een dag (gaaf ding) maar hij kan via wifi en Bluetooth verbinden.
Hij is ook verbonden maar ik kan niet zien hoe, door uit en aan te zetten ed weet ik dat het via Bluetooth en wifi werkt maar normaal zie je dat een apparaat verbonden is aan het Bluetooth icoon nu niet klopt dit? En als ik op het horloge van boven naar beneden trek staat daar altijd een wifi icoon nooit een Bluetooth.. Terwijl die op 2 meter van de tablet ligt.

Iemand ervaring mee?

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Vannacht had ik echt een flinke battery drain. Maar ik had 3g en WiFi uit op mijn telefoon dus ik had ook geen meldingen. De watch zelf stond in Theater Mode, dus het scherm stond uit.

Maar toen ik wakker werd had de watch nog maar 48% batterij. Wat over opgezocht en schijnt dat dit kan komen door WiFi. Ik heb WiFi nu uitstaan en nu heb ik nog steeds 45%, 6 uur later.. Dus 3% er af in 6 uur lijkt mij nou ook weer iets te weinig.

Dus volgens mij is mijn batterij indicator niet helemaal correct. Maar die zal zichzelf wel een keer herstellen. Misschien maar gewoon laten drainen naar 0% nu.

[ Voor 5% gewijzigd door JJ93 op 03-10-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Ik heb nu nog steeds 41% accu over, en de verwachting is dat hij nog 13 uur mee gaat. Bij mijn vorige post was dit 9 uur en had ik nog 45%.

Dus volgens mij komt die drain door WiFi. Mijn router werkt helaas niet altijd goed, dus ik denk dat m'n watch telkens probeerde te connecten maar dat dat niet lukte o.i.d. Ik ben benieuwd of ik nu echt die 13 uur haal, of dat hij eerder uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
JJ93 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:41:
Ik heb nu nog steeds 41% accu over, en de verwachting is dat hij nog 13 uur mee gaat. Bij mijn vorige post was dit 9 uur en had ik nog 45%.

Dus volgens mij komt die drain door WiFi. Mijn router werkt helaas niet altijd goed, dus ik denk dat m'n watch telkens probeerde te connecten maar dat dat niet lukte o.i.d. Ik ben benieuwd of ik nu echt die 13 uur haal, of dat hij eerder uitvalt.
Dus als ik het goed begrijp gaat deze horloge zo'n 2 dagen mee? Is dit ook met always on?

Zou echt nooit 400 euro uitgeven aan een smartwatch maar door de huawei watch ben ik echt heel erg aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Gisteren mijn Huawei Watch gekregen, erg mooi ding!
Ik heb hem nog iets mooier gemaakt door een eigen bandje er aan te doen (14,95 euro op de lokale markt :9 ) en mijn eigen watchface te maken met de WatchMaker app (2e foto).

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/L9Wu67xJWF_7sIWfn30kSGRixyVqXLIYiH-_AdytHfMIWDky9eXlDcJPCCNDQ1pZFq-bqbMw0GpoEU-P7ekMZJEHG5ouf3MKtLuTKIqt81-B8CMlJkbifibe30Cbe_DuQOu9sK4gRzzUQWsKXzoxpkRwOomYDtDAWVpppBSN6ChNwBoO48p7VrURmMZkz4B33CDW68wCdnrJk5LDmHPfLjU9WsliHAbGhGLzLK1k999_k6DttiXJiAtJMWYUMEAG57Sdt3pqbU8bI2Y3BMTZsB7eXY62SsxCmM7hj69Ny3mrHPO9h4ict2eW-AIUFK-aYnUe3WiOue_3vWI3axOEZo1RMjXPk28so8FMLIT0vuHTOIhkiNdJJDfiZ3QayR5DQp0IaACnW90uHDXmJVTdyN2WO2XO8RvvDhoheU329dZGmQvwd7ruBtWEULwyDLcsU9FijKW0AjNwe9VC0oiWhcPfik0mAoFUHTQmQ1j69c05d9TXjy_0MIvb0xlrRNB2HAuUUhayG9lSVWFfGbO75mC3yc_jN254Ge4pZtgwAApb=w1145-h979-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/SXJB6A7ju2KAEIGuQaSApNLkIu6p_C_vt6UYt26n2mkewL0594wo0F1UiwAbtLseTPfOWiihuDre76hzucgTAr-K8h8Wocev5bEwv9DFrtHngb3_B2ynZZFvBlpFJm9ujZQtH6To4llFJlfMF4qvpgjkL6a47UPBP_oQJJiZYrdPdx4q_L4F5HnHZ-gI6J_-l0vgkFfbteiLyXzFXovJQXTb-OkZDUFEP3uiugt2aHTrb0RA-r8yrMldYWampeerUDT1cHwNoMygOcF_6hoONV6p5zVzWFRTXF638MkcqN_y8aWbScmKrZ6RFJl_d7Wvqjahl10Q8ep_IB_fM3PpOTirLDEZOlMQ8-4QWRfdSC0lcFd68frGbtLZ4E9Gb9LWNRo3IhUeb1pj96rQAVPnntGPL06C9hWU-PG5rkDWmPKqWVgRX1iy0GL6edou9jisEryQvJ5KmlN5Gkubxwz63RhbVRyoDBK-vFJN_y3sbOwsf_w0J4_NKadAnnlhW4wBUQgdBvxANSq-3iKdSQqTbnpnvaZ1gzrVs1p8rNBqTRi0=w517-h980-no

edit: Mijn eigen watchface nog even verder uitgebreid. Hij toont nu naast de tijd en datum op de achtergrond 2 kleine klokjes die de batterij van het horloge en de batterij van de telefoon aangeven 8) Echt leuk om mee te spelen die WatchMaker app! Mooie vind ik ook dat je zelf kunt bepalen wat je wel en niet ziet in de ambient-mode versie van je watchface.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/Lh0M0beTJp2EiBsboDrjyZ4qxsHg6QKolc3NdriT5-6nyL49xvZ5sLlR2mo71-CI1ATKJT7nHJRCl9m59klgWeS7e2_1rUIETks7IsFz-DGL59-h32yASZz-zWg2HCg2bR_Fki9Xa-ozJiIjXCG6a8kFsGCIWtN8oTyxV_SQO2UuZdHZh4QRcdXKNqdYiMVJVt0rdBoB8luDqkdbi1sxPWMPVDvUMTQljKUKkYorIpHz8GdemCbdewvzcuv5ZpbbQXv55mM2ZhawBiTTuFre5Ed8XY_Ax-ouTqjPR3ihf5mjSaogPRSsQzt973-rCZyPcbImcfNpcECfE9QlwJq3r3uPkrwxRKLwkoIUkBSh9oqrmfep8rHZ6fsGaAWluA7FzCIvqxiXI4fRp1kLI-jCwxIuC0Pm1vSdCaVNoI2xzLHvJ9PbqiTnUy_wlfqEqJnbpvFOF5LN7s8ShROK_ET6_hG3oEIFABDTlEssx935plgZ5LSVM_7ZE2aSpkKefI2nwwSqLp1nE_gN38Jl5mBsJfPdu-6041pPpceMKhIpRitp=w984-h979-no

[ Voor 24% gewijzigd door MethinX op 04-10-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

schumi1986 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:41:
[...]

Dus als ik het goed begrijp gaat deze horloge zo'n 2 dagen mee? Is dit ook met always on?

Zou echt nooit 400 euro uitgeven aan een smartwatch maar door de huawei watch ben ik echt heel erg aan het twijfelen.
Bij die laatste bevindingen lag hij gewoon op mijn bureau in theater modus, maar wel gekoppeld aan m'n telefoon. Twee dagen gaat hij bij normaal gebruik niet halen. En ik had dus last van een grote battery drain. Maar de eerste dag dat ik hem had hield hij het lang uit.

In ieder geval moet hij altijd de dag halen, hoe vroeg en hoe laat je ook naar bed gaat. Dat is voor mij ook het belangrijkste. Twee dagen zou mooi zijn, maar zo lang hij ook een lange dag door komt kan ik er mee leven. En dat lukt volgens mij dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
JJ93 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Bij die laatste bevindingen lag hij gewoon op mijn bureau in theater modus, maar wel gekoppeld aan m'n telefoon. Twee dagen gaat hij bij normaal gebruik niet halen. En ik had dus last van een grote battery drain. Maar de eerste dag dat ik hem had hield hij het lang uit.

In ieder geval moet hij altijd de dag halen, hoe vroeg en hoe laat je ook naar bed gaat. Dat is voor mij ook het belangrijkste. Twee dagen zou mooi zijn, maar zo lang hij ook een lange dag door komt kan ik er mee leven. En dat lukt volgens mij dus wel!
Oke mooi :) idd vaak zegt men 1 dag maar dan is het eigenlijk meer van 8 tot 23 uur.

met deze smartwatch is het dus mogelijk om een paar uurtjes langer van huis te gaan en dat maakt echt een heel groot verschil.

Eigenlijk is het in mijn geval ook het meest ideale dat als ik naar bed ga mijn apparaten in de lader doe, heb nu een pebble smartwatch die het ruim 5 dagen volhoud met als resultaat dat ik deze vaak vergeet op te laden of de lader moet zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door schumi1986 op 03-10-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

schumi1986 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Oke mooi :) idd vaak zegt men 1 dag maar dan is het eigenlijk meer van 8 tot 23 uur.

met deze smartwatch is het dus mogelijk om een paar uurtjes langer van huis te gaan en dat maakt echt een heel groot verschil.

Eigenlijk is het in mijn geval ook het meest ideale dat als ik naar bed ga mijn apparaten in de lader doe, heb nu een pebble smartwatch die het ruim 5 dagen volhoud met als resultaat dat ik deze vaak vergeet op te laden of de lader moet zoeken.
Zo zag mijn laatste dag er uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BdQGkhIl.png

Ik ging 23.45 naar bed, ik had hem daarvoor op de oplader liggen. Je ziet dat de Watch binnen een uur ineens 30% accu verliest. Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met WiFi, kon geen connectie krijgen met mijn router.

De rest van de nacht gaat het beter. Vanaf een uur of 10.00 is de lijn vrijwel geheel recht, hier had ik de settings wat getweaked en WiFi OFF gezet. De rest van de dag lag de Watch eigenlijk gewoon op mijn bureau, ik was nog wezen sporten en neem hem dan niet mee. En wat wiskunde sommetjes aan het maken dus zo min mogelijk afleiding: telefoon en watch scherm uit.

Om 23.00 ging ik de stad in, met nog zo'n 35% accu over. Kwam thuis om een uur of 4.00 maar had de Watch blijkbaar niet goed op de lader gelegd. Nog zo'n 15% over, dus 20% accu verbruikt in 5 uur.

En toen lag hij dus in theater mode, toen ik vanochtend wakker werd had die nog 4% accu, dus zo'n 11% verbruikt in 7 uur.

Conclusie:
Met always scherm on zo'n 4% drain per uur
In theater mode zo'n 1.5% drain per uur

Een normale dag van 8.00-23.59 zou die altijd moeten doorkomen, met screen on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Vandaag helaas een tweedekansje van deze horloge bij coolblue misgelopen
€ 315.

Nu kan ik mezelf niet in bedwang houden en ga het horloge alsnog bestellen, ben erg aan het twijfelen tussen het Leren bandje en het milanees bandje.

Ergens zegt mijn gevoel dat ik maar voor het leren bandje moet gaan €400 is al een hoop geld namelijk

Kun je later de verschillende bandjes los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-07 20:16
Ja, dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Heb vandaag mijn exemplaar ontvangen, eerste indruk : echt heel erg mooi!

Snap nog niet veel van Android wear maar dat komt vanzelf wel goed :)

Het leren bandje wat standaard bij het horloge zit heeft een snel afneembaar systeem, hoe heet dit systeem zodat als ik een ander bandje ga bestellen dit dan ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
schumi1986 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:54:
Heb vandaag mijn exemplaar ontvangen, eerste indruk : echt heel erg mooi!

Snap nog niet veel van Android wear maar dat komt vanzelf wel goed :)

Het leren bandje wat standaard bij het horloge zit heeft een snel afneembaar systeem, hoe heet dit systeem zodat als ik een ander bandje ga bestellen dit dan ook heeft?
Quick release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Hoe zit het eigenlijk met inbranden van het scherm, Amoled is hier toch gevoelig voor?

Heb via de playstore de watchface skymaster gedownload en deze is echt heel mooi, maar mocht dit inbranden heb je dan wel recht op garantie? Aangezien je bij die watchface alles kunt aanpassen (helderheid, dimstand enz.)

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 11-10-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
schumi1986 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:31:
Hoe zit het eigenlijk met inbranden van het scherm, Amoled is hier toch gevoelig voor?

Heb via de playstore de watchface skymaster gedownload en deze is echt heel mooi, maar mocht dit inbranden heb je dan wel recht op garantie? Aangezien je bij die watchface alles kunt aanpassen (helderheid, dimstand enz.)
Meeste watchfaces verspringen als ze langere tijd gedimd op het dscherm staan. Skymaster verspringt volgens mij elke minuut 1 px.Ik geloof 4 kanten op. Dat zou de tijd die het duurt voordat e.e.a. inbrandt moeten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
ToMaSZ schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:49:
[...]

Meeste watchfaces verspringen als ze langere tijd gedimd op het dscherm staan. Skymaster verspringt volgens mij elke minuut 1 px.Ik geloof 4 kanten op. Dat zou de tijd die het duurt voordat e.e.a. inbrandt moeten verlengen.
Dankje voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:31
MethinX schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:48:
Gisteren mijn Huawei Watch gekregen, erg mooi ding!
Ik heb hem nog iets mooier gemaakt door een eigen bandje er aan te doen (14,95 euro op de lokale markt :9 ) en mijn eigen watchface te maken met de WatchMaker app (2e foto).
Heb de de zijkanten van je bandje er zelf afgesneden?

Heb de Huawei watch zaterdag in de Mediamarkt gezien en gepast. Erg mooi ding. Enige deal breaker (afgezien van de relatief hoge prijs) is dat de bandaanzet 18mm is. Had het liefst 20mm bandaanzet gezien, aangezien de grootte 42mm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 15:45
Hoe zijn de ervaringen met de stalen band?

Zit zelf nog erg te twijfelen tussen de zwarte met leren bandje of die met de stalen band.
Maar die is 2x zo zwaar, vraag me af of dat niet vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Amps schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:35:
[...]

Heb de de zijkanten van je bandje er zelf afgesneden?

Heb de Huawei watch zaterdag in de Mediamarkt gezien en gepast. Erg mooi ding. Enige deal breaker (afgezien van de relatief hoge prijs) is dat de bandaanzet 18mm is. Had het liefst 20mm bandaanzet gezien, aangezien de grootte 42mm is.
Dat hebben ze voor mij gedaan bij de juwelier/marktkraam waar ik het bandje gekocht. Ze hebben daarvoor speciaal gereedschap, maar ik denk dat het met een scherp mesje ook wel moet lukken? Breder bandje staat inderdaad mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Sypher schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:46:
Hoe zijn de ervaringen met de stalen band?

Zit zelf nog erg te twijfelen tussen de zwarte met leren bandje of die met de stalen band.
Maar die is 2x zo zwaar, vraag me af of dat niet vervelend is.
Ik heb zelf de leren band, en het horloge is een stuk lichter dan het horloge wat ik hiervoor gewend was. Van mij mag ie wel wat zwaarder :) Volgens mij kwestie van wennen.

Ik vond de meerprijs voor de andere bandjes ook wat aan de hoge kant. Je kunt voor het prijsverschil volgens mij zelf ook een prima stalen band aanschaffen, en dan heb je er ook nog een reserve leren band bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Heeft iemand van jullie nog tips qua apps waar je dagelijks wat aan hebt? Tot nu toe vind ik Buienalarm het nuttigst, melding op je watch als het bijna gaat regenen.

Wat me verder wel leuk lijkt is om een grafiek te zien van mijn hartslag gedurende de hele dag. Hoe zijn jullie ervaringen met de hartslagmeter? Als ik thuis achter mijn bureau zit kom ik eigenlijk altijd tussen de 55-60 uit. Volgens mij redelijk accuraat.

Ik wil mogelijk ook mijn lerenbandje vervangen voor een stalenbandje. Maar dan moet de kleur wel goed zijn, en dus een aansluiting van 18mm. Maar ik heb de band zelf wel het liefst 22mm. Dus 18-22mm en correcte kleur staal. Misschien maar langs een juwelier gaan? Kan het bandje daar ook direct ingekort worden indien nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door JJ93 op 14-10-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
JJ93 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:18:
Heeft iemand van jullie nog tips qua apps waar je dagelijks wat aan hebt? Tot nu toe vind ik Buienalarm het nuttigst, melding op je watch als het bijna gaat regenen.

Wat me verder wel leuk lijkt is om een grafiek te zien van mijn hartslag gedurende de hele dag. Hoe zijn jullie ervaringen met de hartslagmeter? Als ik thuis achter mijn bureau zit kom ik eigenlijk altijd tussen de 55-60 uit. Volgens mij redelijk accuraat.

Ik wil mogelijk ook mijn lerenbandje vervangen voor een stalenbandje. Maar dan moet de kleur wel goed zijn, en dus een aansluiting van 18mm. Maar ik heb de band zelf wel het liefst 22mm. Dus 18-22mm en correcte kleur staal. Misschien maar langs een juwelier gaan? Kan het bandje daar ook direct ingekort worden indien nodig.
ik ben eigenlijk aan het wachten wanneer huawei die bandjes los gaat leveren,
of zou dat niet gaan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
schumi1986 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:39:
[...]

ik ben eigenlijk aan het wachten wanneer huawei die bandjes los gaat leveren,
of zou dat niet gaan gebeuren?
Die bandjes los beginnen als ik het goed heb bij 80$ en lopen tot de 200$ afhankelijk van kleur/materiaal. Beetje prijzig als dat daadwerkelijk het geval is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Sypher schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Die bandjes los beginnen als ik het goed heb bij 80$ en lopen tot de 200$ afhankelijk van kleur/materiaal. Beetje prijzig als dat daadwerkelijk het geval is. 8)7
Hoe kom jij aan die prijzen?

50-100 euro heb ik er nog wel voor over maar 200 is wel erg veel idd, aan de andere kant apple durft 600 voor een bandje te vragen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 541786

De prijs van een los bandje ligt tussen de 80 en 170 US Dollar bron: https://www.androidpit.com/huawei-watch-review

Hier nog meer gedetailleerde informatie http://www.gethuawei.com/buy-huawei-watch

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 541786 op 14-10-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willlem
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10-2021
Prachtig klokje!! Is de maat van het polsbandje 20mm? Die maat kan je gewoon overal kopen op internet.

Wat voor mij heel belangrijk is de hartslagmeting. Werkt dat goed en makkelijk? Zoja gaan we er maar 1 bestellen :)

Dat je op je klokje kan zien wat je camera fotografeert, kan dat ook hiermee of dat een dingetje van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaringen met de watch in combinatie met iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:36:
Heeft iemand hier ervaringen met de watch in combinatie met iOS?
Ja, wat wil je precies weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:40:
[...]

Ja, wat wil je precies weten?
Hoe goed is de integratie is, of blijft het bij muziek besturen en one-way notificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
FiXeR.nl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:23:
[...]

Hoe goed is de integratie is, of blijft het bij muziek besturen en one-way notificaties?
Ja daar blijft het bij, ik heb tenminste nog geen extra opties kunnen ontdekken. Daarnaast is de app van Huawei voor de synchronisatie van fitnessdata ook nog niet geüpdatet voor de Huawei Watch.

[ Voor 30% gewijzigd door NotSoSteady op 16-10-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Ja daar blijft het bij, ik heb tenminste nog geen extra opties kunnen ontdekken. Daarnaast is de app van Huawei voor de synchronisatie van fitnessdata ook nog niet geüpdatet voor de Huawei Watch.
Dat is wel (te) karig voor een 400 euro smartwatch, ondanks dat het wel een van de mooiste op de markt is. Ik ben erg gecharmeerd van always-on en een mooi rond scherm, maar vind het erg jammer dat de integratie er nauwelijks is. Op iOS kom je altijd terug op de Apple Watch, maar dat is een zwart vierkant kastje om je arm die je moet schudden om er iets op te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Dat is wel (te) karig voor een 400 euro smartwatch, ondanks dat het wel een van de mooiste op de markt is. Ik ben erg gecharmeerd van always-on en een mooi rond scherm, maar vind het erg jammer dat de integratie er nauwelijks is. Op iOS kom je altijd terug op de Apple Watch, maar dat is een zwart vierkant kastje om je arm die je moet schudden om er iets op te kunnen zien.
Integratie kan best, maar is afhankelijk van de apps die je gebruikt. Bij hangouts kun je gewoon reageren op berichten, buienradar werkt ook prima, Spotify bedienen gaat ook erg goed, beginnen met navigeren werkt goed. Je ziet zelfs een zwart/wit plattegrond op de always-on scherm. Je kunt zelfs je horloge pairen met iemand anders, en tekeningetjes sturen :+

Ik vind Android Wear ook meer over komen als een horloge OS. De Apple Watch wilt te veel doen vind ik, ze proberen een telefoon op je pols te krijgen, terwijl ik een aanvulling op m'n telefoon wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
FiXeR.nl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Ja, maar wat wil je er dan mee doen? Je krijgt gewoon notificaties binnen en bij Gmail kun je het hele e-mailtje lezen en archiveren, je kan de muziek bedienen op je telefoon en een inkomend gesprek aannemen of weigeren.

Ik heb de Huawei Watch gelukkig gekregen, 400 euro is het in mijn ogen zeker niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
Welke mediamarkt? In Rotterdam centrum nog niet gezien en ik wil hem graag passen voor ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ben van plan de magnetische lader ergens tegen aan te maken zodat het horloge makkelijker is op te laden, iemand hier al iets moois voor bedacht?

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/42513f78514b7b7f31b9f2ce8b0c857d.png

Dit is toch wel mijn favoriete watchface :)

Toch wel mooi de reacties van mensen te zien op het moment dat ze ontdekken dat het een smartwatch is ipv een normaal horloge, wat dat betreft heeft huawei echt een geweldig product gemaakt!

Met deze watchface op always on dus precies de weergave van de foto gaat de accu gewoon 2 volle dagen mee :)

[ Voor 65% gewijzigd door schumi1986 op 17-10-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

schumi1986 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:43:
Ben van plan de magnetische lader ergens tegen aan te maken zodat het horloge makkelijker is op te laden, iemand hier al iets moois voor bedacht?

[afbeelding]

Dit is toch wel mijn favoriete watchface :)

Toch wel mooi de reacties van mensen te zien op het moment dat ze ontdekken dat het een smartwatch is ipv een normaal horloge, wat dat betreft heeft huawei echt een geweldig product gemaakt!

Met deze watchface op always on dus precies de weergave van de foto gaat de accu gewoon 2 volle dagen mee :)
Nice ziet er mooi uit. Is dat deze, maar dan iets anders geconfigureerd? Google Play: Skymaster Pilot Watch Face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
MethinX schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:25:
[...]

Nice ziet er mooi uit. Is dat deze, maar dan iets anders geconfigureerd? Google Play: Skymaster Pilot Watch Face
Ja dat is deze , deze kun je idd helemaal naar smaak aanpassen in mijn mening echt die euro waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

schumi1986 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Ja dat is deze , deze kun je idd helemaal naar smaak aanpassen in mijn mening echt die euro waard!
Thanks, ik heb 'm gelijk gekocht. Ziet er goed uit inderdaad. Fijn dat je die "lelijke" minimal ambient mode uit kunt zetten zodat ie de volledige in ambient mode toont. Vind het zelf ook veel mooier dat ie gewoon altijd de volledige toont. De accu van de Huawei trekt het toch makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:53
Sypher schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Op Amazon staan al 18mm bandjes voor de Huawei Watch die maar 23 dollar kosten. Deze lijken vrij veel op de originele.

Ik ben zelf aan het twijfelen of ik (weer) een smartwatch wil kopen en zo ja, dan staat de Huawei Watch op dit moment bovenaan het lijstje. Ik heb al een oude Sony Smartwatch (versie 1), maar dat was echt nog een speelgoedje vergeleken met de huidige smartwatches, zowel qua bouwkwaliteit als software. De nieuwe Moto360 ziet er vrijwel hetzelfde uit en is ook een optie, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke de beste keuze zou zijn. Het fijne bij de Moto360 is dat hij helemaal te customizen is en dat de upgrades niet heel veel duurder zijn. Zo twijfel ik o.a. over de kleur, een gouden horloge is best mooi. Daarbij vind ik een patroon in de ring rond het scherm wel mooier staan (met beide smartwatches mogelijk), maar waar je voor deze 2 extra bij de Moto360 slechts een paar tientjes meer betaalt, betaal je er bij de Huawei Watch bijna het dubbele voor; gouden watch met metalen band zou waarschijnlijk richting de 800 euro gaan :X

De 2 grote nadelen van de Moto360 t.o.v. de Huawei Watch vind ik die lelijke zwarte balk onderin het scherm en het feit dat het scherm hier "uitsteekt", terwijl bij de Huawei de metalen rand uitsteekt. Dit laatste lijkt mij nogal vervelend en negatief voor wat betreft het krijgen van krasjes. Liever een krasje op de metalen rand dan op het scherm.

Achja, ik moet het allemaal nog eens op een rijtje zetten, of ik uberhaupt een smartwatch wil (heb al zeker 10 jaar geen horloge meer gedragen) en zo ja welke.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 03-07 09:38
kan t geen kwaad dat je de face zo zet dat hij in ambient mode ook zo goed als zichbaar is? of gaat hij ook gewoon verplaatsen om inbranden tegen te gaan en is het alleen de batterij die miss sneller leeg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
vegetto1983 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:31:
kan t geen kwaad dat je de face zo zet dat hij in ambient mode ook zo goed als zichbaar is? of gaat hij ook gewoon verplaatsen om inbranden tegen te gaan en is het alleen de batterij die miss sneller leeg gaat?
Het verplaatst om inbranding tegen te gaan ja. En dat ding haalt makkelijk een dag in ambient mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Moi_in_actie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Op Amazon staan al 18mm bandjes voor de Huawei Watch die maar 23 dollar kosten. Deze lijken vrij veel op de originele.

Ik ben zelf aan het twijfelen of ik (weer) een smartwatch wil kopen en zo ja, dan staat de Huawei Watch op dit moment bovenaan het lijstje. Ik heb al een oude Sony Smartwatch (versie 1), maar dat was echt nog een speelgoedje vergeleken met de huidige smartwatches, zowel qua bouwkwaliteit als software. De nieuwe Moto360 ziet er vrijwel hetzelfde uit en is ook een optie, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke de beste keuze zou zijn. Het fijne bij de Moto360 is dat hij helemaal te customizen is en dat de upgrades niet heel veel duurder zijn. Zo twijfel ik o.a. over de kleur, een gouden horloge is best mooi. Daarbij vind ik een patroon in de ring rond het scherm wel mooier staan (met beide smartwatches mogelijk), maar waar je voor deze 2 extra bij de Moto360 slechts een paar tientjes meer betaalt, betaal je er bij de Huawei Watch bijna het dubbele voor; gouden watch met metalen band zou waarschijnlijk richting de 800 euro gaan :X

De 2 grote nadelen van de Moto360 t.o.v. de Huawei Watch vind ik die lelijke zwarte balk onderin het scherm en het feit dat het scherm hier "uitsteekt", terwijl bij de Huawei de metalen rand uitsteekt. Dit laatste lijkt mij nogal vervelend en negatief voor wat betreft het krijgen van krasjes. Liever een krasje op de metalen rand dan op het scherm.

Achja, ik moet het allemaal nog eens op een rijtje zetten, of ik uberhaupt een smartwatch wil (heb al zeker 10 jaar geen horloge meer gedragen) en zo ja welke.
Ik hoop dat er ooit nog mooie bandjes komen die netzoals de echte huawei bandjes 18 -->22mm zijn.

Verder ben ik echt tevreden over het horloge met als grootste pluspunt de accu die het toelaat om het scherm always on te laten zonder bang te zijn om de dag niet rond te komen en met dag bedoel ik niet van 7 tot 23 maar gewoon van 0:00 tot 23:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
Ik heb er een gekocht. Maar ik haal er een werkdag uit. Welke settings heb je gebruikt met de skymaster en voor de watch. Misschien kunnen we elkaar helpen om het uiterste aan batterijtijd uit de Huawei Watch te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Phaeton schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:58:
Ik heb er een gekocht. Maar ik haal er een werkdag uit. Welke settings heb je gebruikt met de skymaster en voor de watch. Misschien kunnen we elkaar helpen om het uiterste aan batterijtijd uit de Huawei Watch te halen?
Staat je wifi wel uit?

De watch staat bij mij op brightness 3
De skymaster staat op brightness 5

Vanmorgen half 9 van de lader nu nog 61%

1x in de week gebruik ik hem 2 dagen zonder op te laden en dat gaat ook makkelijk, snachts tijdens het slapen ligt het horloge opmijn nachtkastje en verbruikt de watch bijna niets

[ Voor 16% gewijzigd door schumi1986 op 21-10-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Welke app gebruiken jullie om custom .watch bestanden te installeren?
Er zijn er een paar, maar vraag me af welke het beste is zeker aangezien die apps betaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
schumi1986 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Staat je wifi wel uit?

De watch staat bij mij op brightness 3
De skymaster staat op brightness 5

Vanmorgen half 9 van de lader nu nog 61%

1x in de week gebruik ik hem 2 dagen zonder op te laden en dat gaat ook makkelijk, snachts tijdens het slapen ligt het horloge opmijn nachtkastje en verbruikt de watch bijna niets
Brightness staat op 7 voor de skymaster, dim 3. Wifi staat aan. Ik ga jouw settings gebruiken. Zal schelen. Laat het nog even weten. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Iemand ervaring met watchmaker watch Faces? Ik heb mega batterijverbruik als ik een zelfgemaakte wijzerplaat gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/sq0qve2d5/Screenshot_2015_10_23_23_44_57.png

Rara wanneer had ik er een watchmaker plaat op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
Daar gaat duidelijk iets mis.

ik heb inmiddels bijna 1,5 dag uit de batterij geperst door Wifi off, gestures off, Watchface op lage stand altijd aan maar zonder secondewijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Phaeton schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 07:42:
Daar gaat duidelijk iets mis.

ik heb inmiddels bijna 1,5 dag uit de batterij geperst door Wifi off, gestures off, Watchface op lage stand altijd aan maar zonder secondewijzer.
Krijg je heel veel notificaties binnen?

Ik heb laatst de horloge om 4:15 uit de lader gepakt en pas de volgende dag om 23:00 met 6% over aan de lader gehangen.

Maar ik ben dan ook niet de hele tijd met het horloge aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
ja, redelijk veel. Dus ik ben best heel tevreden met de batterijtijd. Het valt mij wel op dat soms de batterij vlak na opladen een beetje 'instort'. Op XDA vermoeden ze een bug in Android Wear. Misschien klopt dat en kunnen we er nog wat meer tijd uitpersen. Maar ik ben allang blij dat ik een hele dag haal. Iedere dag opladen vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Normaalgezien (skymaster watchface) haal ik hem om 7:00 van de lader en zit ik rond 23:30 nog op een procent of 45. Dat gaat prima. In dit geval had ik een watchmaker premium wijzerplaat erop gezet. Vanaf dat moment gaat de accu in vrije val. Was benieuwd of iemand soortgelijke ervaring heeft met watchmaker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
ToMaSZ schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:56:
Normaalgezien (skymaster watchface) haal ik hem om 7:00 van de lader en zit ik rond 23:30 nog op een procent of 45. Dat gaat prima. In dit geval had ik een watchmaker premium wijzerplaat erop gezet. Vanaf dat moment gaat de accu in vrije val. Was benieuwd of iemand soortgelijke ervaring heeft met watchmaker?
In het moto360 topic staan ook klachten over watch maker accu verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:42
Ik heb een HUAWEI P7-L10 met alleen een abonnement voor bellen.
Omdat ik de NS-Stationklok Watch Face van Pixplicity erg mooi vindt en deze alleen op een smartwatch
is te verkrijgen is mijn vraag :
Kan ik deze op een goedkope smartwatch installeren zonder een mobiel internet abonnement.
Ik wil geen andere functies gebruiken op de smartwatch , ik wil hem alleen als horloge gebruiken.
Ik kan namelijk geen gewone horloges vinden met dezelfde uitvoering en functie van de NS-stationklok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
Hansw1 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:58:
Ik heb een HUAWEI P7-L10 met alleen een abonnement voor bellen.
Omdat ik de NS-Stationklok Watch Face van Pixplicity erg mooi vindt en deze alleen op een smartwatch
is te verkrijgen is mijn vraag :
Kan ik deze op een goedkope smartwatch installeren zonder een mobiel internet abonnement.
Ik wil geen andere functies gebruiken op de smartwatch , ik wil hem alleen als horloge gebruiken.
Ik kan namelijk geen gewone horloges vinden met dezelfde uitvoering en functie van de NS-stationklok.
Wat is er zo bijzonder aan die stationsklok watchface dan qua functies? Voor zover ik kan zien is het een redelijk eenvoudig klokje met geen complicaties.
Kan je dan niet beter voor een echt horloge gaan? Mondaine maakt veel klokjes in deze stijl bijvoorbeeld. Dan hoef je hem ook nog eens niet op te laden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:42
Ik zag deze voor 89 euro (COGITO Pop Black Panther)
en er zit een gewone batterij in zodat je niet steeds moet opladen.
Maar ik weet niet of ik deze ook buiten kan gebruiken ivm mijn abbonement.

De Mondaine kosten toch al gauw 200 euro

Aanvulling : Ik las inmiddels een test van de Cogito: erg slecht dus maar niet aanschaffen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hansw1 op 30-10-2015 19:30 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.