schumi1986 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:12:
[...]
Oke mooi

idd vaak zegt men 1 dag maar dan is het eigenlijk meer van 8 tot 23 uur.
met deze smartwatch is het dus mogelijk om een paar uurtjes langer van huis te gaan en dat maakt echt een heel groot verschil.
Eigenlijk is het in mijn geval ook het meest ideale dat als ik naar bed ga mijn apparaten in de lader doe, heb nu een pebble smartwatch die het ruim 5 dagen volhoud met als resultaat dat ik deze vaak vergeet op te laden of de lader moet zoeken.
Zo zag mijn laatste dag er uit:
Ik ging 23.45 naar bed, ik had hem daarvoor op de oplader liggen. Je ziet dat de Watch binnen een uur ineens 30% accu verliest. Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met WiFi, kon geen connectie krijgen met mijn router.
De rest van de nacht gaat het beter. Vanaf een uur of 10.00 is de lijn vrijwel geheel recht, hier had ik de settings wat getweaked en WiFi OFF gezet. De rest van de dag lag de Watch eigenlijk gewoon op mijn bureau, ik was nog wezen sporten en neem hem dan niet mee. En wat wiskunde sommetjes aan het maken dus zo min mogelijk afleiding: telefoon en watch scherm uit.
Om 23.00 ging ik de stad in, met nog zo'n 35% accu over. Kwam thuis om een uur of 4.00 maar had de Watch blijkbaar niet goed op de lader gelegd. Nog zo'n 15% over, dus 20% accu verbruikt in 5 uur.
En toen lag hij dus in theater mode, toen ik vanochtend wakker werd had die nog 4% accu, dus zo'n 11% verbruikt in 7 uur.
Conclusie:
Met always scherm on zo'n 4% drain per uur
In theater mode zo'n 1.5% drain per uur
Een normale dag van 8.00-23.59 zou die altijd moeten doorkomen, met screen on.