Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:02
Hansw1 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:15:
Ik zag deze voor 89 euro (COGITO Pop Black Panther)
en er zit een gewone batterij in zodat je niet steeds moet opladen.
Maar ik weet niet of ik deze ook buiten kan gebruiken ivm mijn abbonement.

De Mondaine kosten toch al gauw 200 euro

Aanvulling : Ik las inmiddels een test van de Cogito: erg slecht dus maar niet aanschaffen.
Ja en dat is geen Android Wear watch dus die watchface kan je niet gebruiken.

Anyway, als je niet teveel geld kwijt wilt zijn kan je je geluk beproeven en kijken of ze de Moto 360 voor 99e nog steeds koop hebben bij de Vodafone stores.

De goedkoopste Android wear watch daarna is toch al gauw weer 169e, waardoor een echt horloge misschien weer wat aantrekkelijker lijkt, zeker als je hem toch alleen maar als klok wilt gebruiken.

Je kan ook de hier besproken Huawei watch kopen maar dan ga je toch al gauw meer richting de 400e ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:53
Heb sinds vandaag de ranger watchface uit de play store ( zelfde ontwikkelaar als de skymaster watchface) deze is ook echt gaaf! Heeft ook een heel mooie nachtmodus.

Zeker die 1 euro waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:45:
Heb sinds vandaag de ranger watchface uit de play store ( zelfde ontwikkelaar als de skymaster watchface) deze is ook echt gaaf! Heeft ook een heel mooie nachtmodus.

Zeker die 1 euro waard!
Heb je ook een mooie foto van de watchface om je pols?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
Neig erg om deze horloge te kopen voor kerst/sinterklaas. Maar ik lees op verscheidene fora dat er problemen zijn met het scherm.

Zie:
http://forum.xda-develope...n-red-tint-issue-t3214209
https://www.reddit.com/r/hwatch/comments/3mcsdf/_/
https://community.gethuaw.../huawei_watch/f/65/t/2252

Iemand anders die dezelfde ervaringen heeft? Ik neig nu wel meer richting de Moto 360, hoewel die wel dat lelijke flat tire heeft. Aangezien Huawei dit nog steeds niet gefixt heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door TheRicolaa10 op 08-11-2015 14:08 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nergens last van. Maar als je het in NL haalt is het toch geen probleem? Dan blijf je het omruilen tot je een werkende versie hebt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
lubbertkramer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:54:
[...]

Heb je ook een mooie foto van de watchface om je pols?
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/vq1wk4.jpg

En de nachtmodus
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/90botf.jpg

Beide watchfaces krijg ik niet echt mooi op de foto, vooral de nachtmodus is in het echt veel mooier, maar denk dat je er zo wel een redelijke indruk van krijgt.

Indien gewenst kan ik nog foto's maken bij daglicht.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 08-11-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26

Mystikal

It never hurts to help!

Erg mooi klokje. Ik kijk al een paar jaar na smart watches en het begint steeds meer te kriebelen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ93 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:18:
Heeft iemand van jullie nog tips qua apps waar je dagelijks wat aan hebt? Tot nu toe vind ik Buienalarm het nuttigst, melding op je watch als het bijna gaat regenen.

Wat me verder wel leuk lijkt is om een grafiek te zien van mijn hartslag gedurende de hele dag. Hoe zijn jullie ervaringen met de hartslagmeter? Als ik thuis achter mijn bureau zit kom ik eigenlijk altijd tussen de 55-60 uit. Volgens mij redelijk accuraat.

Ik wil mogelijk ook mijn lerenbandje vervangen voor een stalenbandje. Maar dan moet de kleur wel goed zijn, en dus een aansluiting van 18mm. Maar ik heb de band zelf wel het liefst 22mm. Dus 18-22mm en correcte kleur staal. Misschien maar langs een juwelier gaan? Kan het bandje daar ook direct ingekort worden indien nodig.
De huawei watch meet toch niet je hartslag de hele dag door? Hoe bedoelt u een grafiek maken van uw hartslag? Is er een app die wel op geregelde tijdstippen hartslag meet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Ik heb nog een vraagje; hoe zit het qua software updates bij Android Wear? Worden die door Google gepusht of zit Huawei hier nog tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:05:
[...]

De huawei watch meet toch niet je hartslag de hele dag door? Hoe bedoelt u een grafiek maken van uw hartslag? Is er een app die wel op geregelde tijdstippen hartslag meet?
Klopt, standaard meet de Huawei watch niet de hele dag door je hartslag. Dus kan er ook geen grafiek worden gemaakt. Maar misschien bestaat er wel een app die dit doet. Vast wel. Maar ik kan er mogelijk zelf ook eentje knutselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ93 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:54:
[...]

Klopt, standaard meet de Huawei watch niet de hele dag door je hartslag. Dus kan er ook geen grafiek worden gemaakt. Maar misschien bestaat er wel een app die dit doet. Vast wel. Maar ik kan er mogelijk zelf ook eentje knutselen :)
Ik twijfel echt hard om een moto360 te nemen, net om die reden. Denkt u dat het gemakkelijk is om zo een app te maken?

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Sinds vandaag trots bezitter van een metaalkleurige Huawei Watch met metalen (link) bandje. Wat een prachtig apparaat! De adviesprijs vond ik veel te hoog, echter een tweedekansje van Coolblue kon ik niet weerstaan. Nu loop ik al sinds begin januari rond met een LG Watch R, en kan niet zonder een smart watch, maar die LG valt in het niets bij de Huawei, het is echt een heel fraai klokje ! Via eBay heb ik het mesh bandje én de lederen band besteld (nog geen 30 euro voor beide), want bandjes wisselen is een fluitje van een cent met de Huawei, als ze binnen zijn zal ik een korte review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik heb ook het mesh bandje via ebay besteld , zal ergens half december geleverd worden ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Laatst online: 10-09 13:56
schumi1986 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:53:
Ik heb ook het mesh bandje via ebay besteld , zal ergens half december geleverd worden ben benieuwd!
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Gisteren dan ook mijn Huawei Watch binnengekregen, wat een prachtig ding! Dit weekend maar is dingen uitzoeken qua battery life en apps. Tot nog toe tevreden met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

JJ93 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:54:
[...]

Zoiets?
Google Play: Heart Rate OS for Android Wear

Ben overigens niet echt tevreden met deze app. Merk het behoorlijk in accu gebruik (ondanks dat ie maar 1x in de 30 minuten meet). Hij mist ook vaak een meting. De grafiek toont maar 1x per uur een punt en vaak toont ie urenlang dezelfde hartslag, totdat ik hadmatig m'n hartslag ga meten, dan is ie opeens wel anders.

Als iemand een beter alternatief heeft hoor ik het graag.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
TheRicolaa10 schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:07:
Neig erg om deze horloge te kopen voor kerst/sinterklaas. Maar ik lees op verscheidene fora dat er problemen zijn met het scherm.

Zie:
http://forum.xda-develope...n-red-tint-issue-t3214209
https://www.reddit.com/r/hwatch/comments/3mcsdf/_/
https://community.gethuaw.../huawei_watch/f/65/t/2252

Iemand anders die dezelfde ervaringen heeft? Ik neig nu wel meer richting de Moto 360, hoewel die wel dat lelijke flat tire heeft. Aangezien Huawei dit nog steeds niet gefixt heeft.
Ik heb deze problemen niet gehad, maar ik vond het scherm van de Huawei Watch overigens niet erg scherp. De watchface ziet er wel mooi uit, maar bij tekst zie je duidelijk de nodige pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:01

Ves

A gadget addicted Bounty

TheRicolaa10 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:08:
Ik heb nog een vraagje; hoe zit het qua software updates bij Android Wear? Worden die door Google gepusht of zit Huawei hier nog tussen?
Die wordt door Google gepusht maar ze werken nauw samen vergeleken met Android OS.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Mooi, er komt een OTA aan met wat fixes :)
  • Optimized the mic gain for improved "Ok Google" detection
  • Optimized the fitness tracking to improve step counting accuracy
  • Optimized the Bluetooth reconnect mechanism
  • Add a new app to display the battery level when charging
  • Add a new watch face that user can self-customize
  • Add fusion sensor of gravity/linear acceleration/rotation vector
http://www.androidpolice....-plenty-of-optimizations/

[ Voor 54% gewijzigd door Sypher op 25-11-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Sypher schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:39:
Mooi, er komt een OTA aan met wat fixes :)
  • Optimized the mic gain for improved "Ok Google" detection
  • Optimized the fitness tracking to improve step counting accuracy
  • Optimized the Bluetooth reconnect mechanism
  • Add a new app to display the battery level when charging
  • Add a new watch face that user can self-customize
  • Add fusion sensor of gravity/linear acceleration/rotation vector
http://www.androidpolice....-plenty-of-optimizations/
Ik kreeg hem vanochtend. Dacht dat het Wear 1.4 was, maar helaas. Het is nog steeds 1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:47

belblade

Belgian wacko

op zich verkeerde topic maar het prijzen- en levertijden topic is wat dood dus moest er iemand interesse hebben: er is momenteel (nog uur of 3) lightning deal op de active met zwarte metalen armband op amazon.de voor 419 :
http://www.amazon.de/dp/B...=UTF8&smid=A3JWKAKR8XB7XF

doe er je voordeel mee! ik heb hem net gekocht :-) nu nog wachten tot kerst tot ik hem officieel krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
Sinds de update gaat mijn accu wel sneller leeg... Hebben hier meer mensen dezelfde ervaring?
Het loopt wel allemaal net ff wat soepeler moet ik zeggen. Ook eigen watchface maken vond ik prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste update had bij mij de wifi weer ingeschakeld. Het viel mij ook op dat de batterij sneller leeg raakte. Nu is het verbruik weer zoals voor de update. Hij is er naar mijn indruk zelfs zuiniger door geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:33:
De laatste update had bij mij de wifi weer ingeschakeld. Het viel mij ook op dat de batterij sneller leeg raakte. Nu is het verbruik weer zoals voor de update. Hij is er naar mijn indruk zelfs zuiniger door geworden.
Dat idee heb ik ook. Ik had gisteren nog 60% over toen ik het weer aan de lader hing.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:33:
Wat gek.... Bij mij staat wifi gewoon nog uit na de update... Ik houd het ff in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Chester schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:43:
[...]

Dat idee heb ik ook. Ik had gisteren nog 60% over toen ik het weer aan de lader hing.
exi22 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:05:
Sinds de update gaat mijn accu wel sneller leeg... Hebben hier meer mensen dezelfde ervaring?
Het loopt wel allemaal net ff wat soepeler moet ik zeggen. Ook eigen watchface maken vond ik prettig.
Mijn batterij is prima, en net wat exi22 zegt. Het lijkt beter te worden. Vanochtend om 6 uur van de lader gehaald en nu nog 65% over. Verder erg tevreden over deze watch! Enigste nadeel vind ik het scrollen door apps wat moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Eind December komt de er weer een kleine 7 a 800 euro extra aan. De kans is groot dat ik een Huawei Watch op de kop probeer te tikken. Eventueel een tweedekansje. Zijn er mensen die hem al maanden gebruiken en niet meer zonder kunnen? Ik zit te twijfelen tussen de zilveren en dan zelf een mooie leren bruine band erom. Of de zwarte met een mooie leren band. Echter bij de zwarte krijg je ook al een mooie schakel band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Vraagje, 1) Is het mogelijk om de watch altijd op standby modus te laten staan (dus gedimpte weergave van de watchface) en niet te laten ''aanspringen'' bij het omhoog halen van je pols? Dus alleen ''aan'' gaan bij een touch of druk op de knop. 2) Qua notificaties, is er een modus waar de watch alleen trilt maar waar je zelf actie moet ondernemen om de notificatie ook daadwerkelijk te laten zien? Of springt alles gewoon in beeld? Heb zelf de LG G watch (vierkante) en een moto 360 gehad. Moto 360 was al een stuk beter met een veel beter Android Wear (zat echt een behoorlijke tijd tussen aankoop G watch en moto 360). Ik twijfel nu een beetje, vind de Huawei Watch mooi (maar had wat groter gemogen) maar weet niet of ik er na een paar weken weer zat van ben haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Hajo94 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:51:
Vraagje, 1) Is het mogelijk om de watch altijd op standby modus te laten staan (dus gedimpte weergave van de watchface) en niet te laten ''aanspringen'' bij het omhoog halen van je pols? Dus alleen ''aan'' gaan bij een touch of druk op de knop. 2) Qua notificaties, is er een modus waar de watch alleen trilt maar waar je zelf actie moet ondernemen om de notificatie ook daadwerkelijk te laten zien? Of springt alles gewoon in beeld? Heb zelf de LG G watch (vierkante) en een moto 360 gehad. Moto 360 was al een stuk beter met een veel beter Android Wear (zat echt een behoorlijke tijd tussen aankoop G watch en moto 360). Ik twijfel nu een beetje, vind de Huawei Watch mooi (maar had wat groter gemogen) maar weet niet of ik er na een paar weken weer zat van ben haha....
1. Ja. Precies zo gebruik ik hem ook.
2. Weet ik niet zeker, maar naar mijn weten springt altijd de notificatie ook even in beeld

Qua grootte vind ik hem precies goed, maar dat is denk ik persoonlijk. Alleen het bandje (of eigenlijk de aansluiting voor het bandje) had van mij wat breder gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
MethinX schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:39:
[...]

1. Ja. Precies zo gebruik ik hem ook.
2. Weet ik niet zeker, maar naar mijn weten springt altijd de notificatie ook even in beeld

Qua grootte vind ik hem precies goed, maar dat is denk ik persoonlijk. Alleen het bandje (of eigenlijk de aansluiting voor het bandje) had van mij wat breder gemogen.
Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat ik 'm eind december 2e hands op marktplaats kan krijgen voor wat minder geld, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Inmiddels is het bandje dat ik besteld heb van eBay aangekomen nu komt het uiteinden van het bandje schuin te zitten en niet recht onder het horlogebandje, ik kan het weer recht onder het bandje drukken maar bij een beweging zit deze er weer schuin onder.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2h74ac4.jpg

Dit ziet er raar uit en is daarom voor mij de reden om het bandje niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:26
Heb sinds vandaag ook de Huawei Smartwatch, mijn eerste smartwatch en is nog wat zoeken hoe alles werkt.

Een eerste vraagje, mijn watch is gesynct met mijn Nexus 5. Ga enkel telefoonmeldingen gebruiken, rest (mail en andere apps voorlopig niet nodig). Maar na de setup zijn er enkele apps geinstalleerd op de watch (bv. ING bank en Verisure app) wss omdat deze op mijn telefoon staan. Maar wil deze niet op het uurwerk hebben, hoe kan ik deze verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Tazmanian79 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:50:
Een eerste vraagje, mijn watch is gesynct met mijn Nexus 5. Ga enkel telefoonmeldingen gebruiken, rest (mail en andere apps voorlopig niet nodig). Maar na de setup zijn er enkele apps geinstalleerd op de watch (bv. ING bank en Verisure app) wss omdat deze op mijn telefoon staan. Maar wil deze niet op het uurwerk hebben, hoe kan ik deze verwijderen?
Volgens mij kan dat niet (correct me if I'm wrong), wat wel mogelijk is om de notificaties van die apps te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackTian
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik heb sinds vandaag ook een Huawei Watch, super blij mee. Wat ik me wel afvraag, als ik het scherm ingedrukt hou om een andere watch face te selecteren duurt het vrij lang totdat de voorbeelden geladen zijn van de face. Het verschilt van best snel (0,5sec?) tot soms wel 4 sec. Geen idee of dit normaal is.

Heb mijn watch via coolblue tweedekansje aangeschaft, misschien dat het daardoor alleen bij mijn versie is? Heeft iemand anders hier nog meer "last" van?

• MethinX

MethinX

't is wat!

BlackTian schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:29:
Ik heb sinds vandaag ook een Huawei Watch, super blij mee. Wat ik me wel afvraag, als ik het scherm ingedrukt hou om een andere watch face te selecteren duurt het vrij lang totdat de voorbeelden geladen zijn van de face. Het verschilt van best snel (0,5sec?) tot soms wel 4 sec. Geen idee of dit normaal is.

Heb mijn watch via coolblue tweedekansje aangeschaft, misschien dat het daardoor alleen bij mijn versie is? Heeft iemand anders hier nog meer "last" van?
Was mij ook al eens opgevallen, dus dat lijkt me "normaal".

Overigens beheer ik eigenlijk de watchfaces altijd op mijn telefoon. Als ik het op mijn horloge doe dan is dat omdat ik blijkbaar per ongeluk het scherm lang heb aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/zMZgpbZnT8dPvVW4_50jHVVTllje0uQO_1nFvdMwa2czWXE6OolyKdklaIhUj4jOeXhpO9ogJpEEgIfCw51QYUDblDyicpy1grUiNQoGJyaXmDullrvRTSQcV5roQdhqHcVkqimafRehM3-YpsBdbogSDTeHE-9gcoStZwxP_0dOttskK2BPPe2HucpDuhzYz0s7DrKLRBJs3P0EBWBOoMhMlKh0peB9KG5o6Z9Ia6_yEVrN0MkFA9VdCMS5goXIHBzbv5NXYntIyPoxBkdkHWaZKsGIai8GJErk6ooNlY_6qMEsGjx1ES3NlUbjwI83SP44u4cBmUBdrmDBu2yxHM_fYddiHNUTFlxssForUh3BLJKaW2a8pcfzLAy5hi4IsfpmKV7DKjzRiCMYK6J_gUE76BYsSVKO4W1YgdWyaZXkJX5S45RZ0laCA7CjLCgo3fpuEXEmP0aOhCAtj62qOZ1RAsjCHUshcB2E64bfav7yGUaFfrboqS0hMp8vMNw0g86xFOmonODwsGu0r0R7m90yrzBKP2xHgGjC7vQRHZ--gD7rn10ZpqANsJWcjVc6gpvswQ=w954-h636-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/67aQdYtY5vWkGF1E7LyhZZuhvdznHfDcsh-FQ1X3GXdFWsPBxbryRqW-5B3dD7Axy99o7toOLC6FiPWUhJZuMZbObyKs7q8mBWErEXAKLMZkw6FUDOK_owG2aS3jAOuuALXm4-OT2T_JzCK8JgXSopkLwsMpplQaroThqzxmOihtYtoMk-gK_r7MVWm2rapQ23x1FqUeeGXS3-or2RgGGtPhMxge9tLf9orl5HQ8s0icROTy6FciZ1HN0Q7S6_o5hEPgHrzT-xxllPBQ0Be0kaiK8UNQ3kKXbghzg4ox68147G_gHTRk3N-N_5saT2LecLCTHKvY6TMkeVfj3joQo6C0gx-4qu9sHzaJqNY3muqCzf_Z8TVJ3Q4qfyyvDqauGh3w0uHaDgE1oR8vSwpeHP25qUOqIs_qBM2BD96WtgU6DPthskRmWmlyPgL4JAtvVGip01Wb_UtZUEdBWvp8lUDEuVx1O_mEYuQkkj91HtWv23OvdPsNJk-xv2Sbc3F3kdMej5370aCtrES6FqkRdeF8H2CmTzGt531AB0IWDBACtsRf4Ga5XankXSQ0PsD0QTyK3Q=w954-h636-no

Mijn eBay bandjes zijn ook binnen. Prima excuus om wat fotootjes te maken. Heb ze beide een weekje kunnen gebruiken. Beide bandjes zijn voorzien van een 'snel sluit pinnen' en zijn 22 mm breed.

Van de lederen band heb ik de sluiting vervangen door eentje die ik nog had liggen. De standaard sluiting zag er te goedkoop uit. Voor 6 dollar mag je niet teveel eisen hebben.. Het bandje ziet er goed uit, maar voelt wel wat goedkoop aan. Het is wat dun en flexibel, het voelt meer als rubber dan als leder. Het draagt wel heel comfortabel.

http://www.ebay.nl/itm/16...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/utV7PhX1Z4QKD0A-0ZWn9XhFjFRzp82_f3V5Os6BbQe09AakXSsnvciTVI6kb9FacQ5InvQLXte_Lxs5OEUr5-t8TssbT05zvZsRRCwqZUyRE24ca5bwyzuavC2X5MEmoXXW0QvIo4BlR4t77G-wb0x1-u6f-YMMr4KqFgCuW2_J65QG-TW47DnA1lN-q3fjFbm2LauU8aeKXO2y1SlEYr9Iu-fH7UhbI_c9RU98HDfQDRwL2nAmXjOId0Yts-ixlpFTLmnsAbklnqpNyubyxZedkPPU63sRGWhdplZk4OVFVN9ETjyCiXZOIRVH1qIhOdde43kePNBa9xwsKjsrQt-I8_hZOQ_hadahAqz2upcqT6uzdMFDhlaK8zNDFp8SVsbNbC95VyRxq3KdhvaXMYIuwQzqChckSYP1BlkmfYVR9FmKtljxUjioTwwOt7i_QFzcqbcVpK-uiuYR3NgFOrqlb1rprLrdI6nvpzIRGgksMpq4YSeE0eFWw9wABdj5jptWHmeidJzrYpnvAwxQolVillnn8WFwxwhF0jUpqgRYpKjhej8Ljmf9UnPBMbJZITOMyQ=w954-h636-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/JWJhE9_nR5IUiE2MG262bnS0i7a_qYaxZRn1uYr_xzbsJkLdsU8OmwT-YeEC4scXpVrazld5WMcNYwMwnBuXW-qZ_X_qqJy_pVGOdcWXG6vN9hFa4j5uy6-fgJ_ERzJGlVcj-jPXPib_ev5tx-luXwgSCE3dyURLrVO482qCzDcz8q7KcN2_5-5irAJ1yz3RDmHz0dATsA6DKWfLmbO3meF0w0B6hHZXdurdYNnIMgvhdX3RMxznn8G_gC169UpwyWsUIf0CxqjV0DUUa3v3BtN9dTU6-JXJhHXCB4aEHl67Jo9XxCr52USQ3ZT3kF8-7DyIU8bN5Veu9uBc-TWBHHmeKb_ewiCrfwvF_0gQFiaXTS2jyfkBF13DcxEaZSf4zwoY_mS-Eli4iAa9D9uka7dhI6qVDATk1rr0dqKwkfFceu85KWSthf5AEvRZzzqPCHlV3hzcgG2Y4MzEtnQh-oku9XHfj2e4AzqlXLSM_dc5H2SxViNlNY7zttpwAivWQAME_bPsrTD60cgow0Zww_tMUJYJAzVXIfCTgdubRzB0yqiIKlT6dbGtR5epAQJpgshzgw=w954-h636-no

De mesh band ziet er fantastisch uit, tijdens het dragen gaat die iets scheef (zoals hierboven al wordt opgemerkt, maar het gaat om nog geen mm). Het zit heerlijk, ALS die eenmaal zit, want omdoen is (soms) een gevecht. Bij het afdoen doe ik hem niet helemaal los, dan is het goed te doen.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/lbZ-R_2OzAYwptZ2TNen40yGTWyOi8JzIgB9W8xtA9XEmZyfW0qLvNvwwj4vaTlDyFBrty6MCuxgLYR1Zy0m4AFy7vbJS6iQRVSevQ9YbNC8XnV9meZO_2tlgTIuhFdxfACdM75R44UjizLuztPa-cFDg14_TxzewY5HWl6ziwuIM-wEHK4u_VqZ0pr6TM5hYEUxJqPqsnu-hPodZgXH-eGqMmb39Lv4NIDxIYp4JRYdWK_d3GZFmImGD2jMc-eO2FlZNaBr3r3kiBDCHGWKknGb8Nc-lQt-lQU5MiXt5TDtbf-9jX5fCVLuW4tA64I_--DzvRcuskf-slOBUIy4I9r6qyQjDLTnZPVSrOTM_tGhvJpqHgAm7D5gy1YCQoxKcww-6FOw91Qd4DepuEol26INM1VVpOttTUJPDfhp2gkg3pE9UT2hDiu_nU87pl0LeJxln5cZQZFqgKFGv-QKzHN2IGWtEYvBeRupoFDAr66EBFl2BaTSpSM5X7zZbq6aXi_UTg7M5HeR9OuBt6vj6wdEHqKDnBQugjWj7oH0LNZlEUc0ud8pE1iGdTXF4ovUuB7eWQ=w954-h636-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/oEKsqRsDoxtT2vHb7qkosLtxW-mnT1m2F2FAK2PcFauiRHYzxsZqIfHoLLzo8_D53bKOnSm1LAHH-xaWatd-z5ehID9km14QuZBJXnkKWk2B_hf55v0J-2lppNtO2KbI02xmw1KJHYPg1RR9RK4D2lnNuLvbb_tOHkxPtaz8Mtxz1GgvLjiW4_EeU7kC1bU_YwsAYdvTFTcBMKj5m2qNMAcxoqTOk8DQFg0LpkmBXcXEnB8StXqhEKjUgcE3EUErDMxNSFLvJnVPOvTeJC9TZ-sI_R1k-Xugdu8lzVtDe0q72Pe6Od8dzZAx1C3GAN1EdX-LaTqM2IflWeUPt2kwf6y1FcfTtbX9BvleZ3-YcryzQiyr2MW76LcOycJDb_nADpBEKXXNEKggyMQI3CY44vNQdm6DIpWzLOhxlea9gtwTZ39-WdSVwv7EgncUQzX4EHtpPN0FiMYRO-I06KttbnliUToHZ9JIS8qLDJgkpZWNLarU4EPI7OJstHrmr7wnhqA5ZaLF630oc9ualmXyiR8n9OlwfRe5W4nU6p_-rP5FjlXWrjd5Acxc8xXZawB7SpUvaA=w954-h636-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/Spv3NMmJ0R5M2HFGBphK_D3FuMFCukhGJ61nPQPCezpnSyGJ_n8aHBgkSKRUX4_DFb5OE-7Z6pdGrXmj_UpiZHUqdiOsA1rkb7iMuYmz1w_jB8Yvf4ZtHNX9QR7titOiAz8-_bjl7LWoQiR3FV-SZnjjxKzJ57bO2x3psKzlvA0D0NB8lILoiievBU56cNO23BL8W_zGEJg27i-ZsaJg6cncQc5dMe1a_jRjwHaRHd2Y6_wHkPzfGwuwD9ZACxvr9UzjUX8kmEGLI0OxCz2Rr2NyDpZbnj6lxkf7p-uooHZWtkkjGBXb92-nW9OQvq5FzbH6rHWsKwDAAPVx5UVkpxB8DLPo-UL6264ATY18AIo76jyCOt0NNcdKm3JaVMvh_6XufQsUkJdRv9EXGDd2sKmdYoh-rw8_vGwseGjEIO3aCzkjPs7MPmyGPltehbfIuRtCPnyzmIXo4TL47TXJalCUubRv2ifcP-PaFpXktkosPni6U_Lxbm1Z_TaHTmA09xLXUyOIfCoPLUpRRY5zjffoO4jzMfjDgrkwxsvb6ym7VFDPoHyivSqF7moyACIf3bjqNA=w954-h636-no

Als laatste ook m'n origineel Huawei bandje maar even vereeuwigd :)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/q8tcX60DGykh-YyNLBsP4IlvwF3yrMnLi9m7ZnoyFmUbAdm8zjRjg257YL_IEktuV0-8EM5XU0GxYAkcxTS0bLVwWqCo-bhr-aXTskutwHD7zx7GVCUG3Mub9u4KN0hF0FiuJFCQzQeM9r_lZjr8Yfsth_Bg_oURGJKHi4OnKta1QWh6ZCFa9DjNNee1TOSri5oEmmAKnGvVtoWx7NFpy6xo6fI_9tLIpKAExpOtOru7DGupe0XlC0DmTq0SFA0jnpNs21-9C9pzHh0BOI2FWLIpcp1UyTUkasbEWDg63zpQlghMPJt-dx6MgWV7ebhV3ICIpEHpaaA8ZHDjjXJJ2fVD2A7GLa6B5aVdyiVfxiBJ_98-RP59r0KlxeqMU0njYVJuY1FFOIM47up-dASyMoQp9hDCitDeiJ0A43RgdCRBaULp04z0DVpOTSr6s_k3ZM5M60tfDJpRyuW6aAP8LlEEu78jQCJ3dVFUX52R8JYJ8ZGcISo1yuzzY09nqd_G0jYReytp9g3yvPl2Qj0EB_m5ufJ3WNRQVf7oT3pRB9gTQBmvVVmkG-0ty09vIE51AIJjYA=w954-h636-no

Terugkomend op de Huawei Watch, ik ben er nog steeds heel blij mee. Met een klassieke watchface is het gewoon net een echt analoog horloge, ik wissel vaak van watchface en bandje, elke week vraagt er wel weer iemand "Is dat een echte IWC/Breitling/etc" . Als ik een nadeel moet noemen is het de krasgevoeligheid, vooral de gepolijste delen laten snel kleine krasjes zien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb de zwarte variant gehaald, weet iemand waar je een link band in het zwart kan halen? Heb expres niet de watch met zwarte linkband gehaald omdat tie dan al 500 euro is terwijl de lederen band 400 euro is. 100 euro voor een ander bandje vond ik net te veel :(

Overigens: als je vanaf 14 dec tot 15 jan een huawei watch koopt bij coolblue dan krijg je een gratis bandje van Hirsch erbij twv €100,-. Heb de bandjes bekeken op de actiepagina maar of ze 100 euro waard zijn vind ik niet. Je moet eerst je gegevens invoeren en vervolgens de aankoopbon uploaden maar dan krijg je dus een band toegestuurd dacht ik.

Oh en goed nieuws: ik zag op de website van huawei dat zij de bandjes ook los gaan verkopen, er staat coming soon dus wanneer precies weet ik niet.

Edit: Hier de foto van de bandjes waaruit je kan kiezen:
Afbeeldingslocatie: https://bn1305files.storage.live.com/y3mQGSs88odReZm8OK34SOqOP0ZJzy36zx1FR1rr6g4vjzRjl15d81UGX-ML_EPy07b6F4-KR48NGORIjhOfbsYUFZ5M-wFCMN4tVlN3Ejzt_hfC2V0c15HoMaVmMZe--ByvivRcE0j6hAnWnmfRPV2jIdHy1T5kPwWFfzuK6g7Y4U/Bandjes%20van%20Hirsch%20voor%20Huawai%20Watch.PNG?psid=1&width=777&height=153

[ Voor 32% gewijzigd door BrutalCoding op 15-12-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BrutalCoding schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:51:
Overigens: als je vanaf 14 dec tot 15 jan een huawei watch koopt bij coolblue dan krijg je een gratis bandje van Hirsch erbij twv €100,-. Heb de bandjes bekeken op de actiepagina maar of ze 100 euro waard zijn vind ik niet. Je moet eerst je gegevens invoeren en vervolgens de aankoopbon uploaden maar dan krijg je dus een band toegestuurd dacht ik.
Ach, wel een leuke actie. Scheelt toch weer :) En zo'n zwart of bruin leren bandje bij de stalen versie kan best cool zijn!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_ergo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-01-2024
Leuke actie inderdaad, ik was sws al van plan om de watch te kopen dus ik maak hier graag gebruik van.
Het valt mij echter op dat de "quick release" pinnetjes niet afgebeeld zijn (zie ze ook niet op de site van Hirsh). Misschien is dit gewoon alleen niet zichtbaar op de voorbeelden, maar het viel mij op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Ik heb de Huawei afgelopen weekend gezien bij de stand van Huawei in Antwerpen, hem ook even om gehad. Het ziet er toch wel heel anders uit dan een moto 360.
Ik heb zelf niet al te brede polsen en dan leek deze toch erg mooi aan te sluiten. Nu zit ik te twijfelen of ik voor een Steel band of een leren band moet gaan. Scheelt toch gewoon 100 euro...pfff keuzes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
slayerrp schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:31:
Ik heb de Huawei afgelopen weekend gezien bij de stand van Huawei in Antwerpen, hem ook even om gehad. Het ziet er toch wel heel anders uit dan een moto 360.
Ik heb zelf niet al te brede polsen en dan leek deze toch erg mooi aan te sluiten. Nu zit ik te twijfelen of ik voor een Steel band of een leren band moet gaan. Scheelt toch gewoon 100 euro...pfff keuzes. :)
Die keuze heb ik ook moeten maken, toch voor de lederen band gekozen in de hoop dat er goede 3rde partijen komen met ijzeren banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De prijs begint iets te dalen. Ik denk dat ik wacht tot de Media Markt 19% BTW actie.
Scheelt toch weer geld. De Huawei Watch is redelijk toekomstbestendig, mocht Android ooit nog de ingebouwde speaker gaan ondersteunen. GPS mis ik niet. Ik ga toch niet hardlopen, fietsen zonder telefoon. Zit er trouwens wel NFC in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Die Hirsch bandjes zijn zeker mooi, máár waarschijnlijk gaat het hier om 18mm bandjes? De echte Huawei watch bandjes hebben een 18mm aansluiting aan de kast én zijn wel 22 mm breed. 18mm om de pols oogt heel iel.

Ik heb net dit bandje besteld, ook mesh, maar dan met een magneet aansluiting zoals de Apple Watch heeft:

http://www.ebay.nl/itm/Lu...28521292?var=540843787477

Afbeeldingslocatie: http://www.besskymall.com/besskymall51/HZQ51208246_2015120807150758.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.besskymall.com/besskymall51/HZQ51208246_20151209024814902.jpg

Ze hebben ook een link bandje dat qua looks identiek is aan het originele link bandje (zie sluiting en aansluiting naar horloge)

Afbeeldingslocatie: http://www.besskymall.com/besskymall51/HZQ51209243_20151209030201876.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door Vin87 op 16-12-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:15:
Die Hirsch bandjes zijn zeker mooi, máár waarschijnlijk gaat het hier om 18mm bandjes? De echte Huawei watch bandjes hebben een 18mm aansluiting aan de kast én zijn wel 22 mm breed. 18mm om de pols oogt heel iel.

Ik heb net dit bandje besteld, ook mesh, maar dan met een magneet aansluiting zoals de Apple Watch heeft:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ze hebben ook een link bandje dat qua looks identiek is aan het originele link bandje (zie sluiting en aansluiting naar horloge)

[afbeelding]
Ziet er goed uit. Ik heb het MESH bandje ook besteld. Bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vin87 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:15:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar zie je dat Link bandje dan op de ebay site? Ik kan hem zo snel niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Versie A is link. Versie B is mesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
Ik zoek ook dat link bandje maar dan in het zwart, kan het alleen niet vinden (ook niet op ebay). Iemand enig idee waar die te verkrijgen zijn?

edit:
Toch nog gevonden op ebay, versie A + Black is dan dus de black link bandje voor de Huawei Watch. Kan iemand dit bevestigen voor me?

Link: http://www.ebay.nl/itm/Fo...ype=price&talgo=undefined

[ Voor 53% gewijzigd door BrutalCoding op 16-12-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Die zijn niet identiek aan de originele Huawei bandjes , kijk maar naar de sluiting en aansluiting bij de kast

• DennusB
  • Niet online
Yay, ik heb hem ook besteld met zwarte lederen band :) Ben benieuwd! Morgen binnen.

• lubbertkramer
Weet niet of er hier nog tweakers zitten die twijfelen over de aanschaf maar hij is momenteel overal aan het zakken in prijs (ook in de pw zie je hem verder zakken)

DeHuawei watch is te koop bij Amazon.de voor 316, laagste prijs in NL 337 momenteel en voor wie liever de Huawei watch rvs heeft deze is bij Amazon.es voor 360 te koop (NL 430)

• Hajo94
lubbertkramer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:56:
Weet niet of er hier nog tweakers zitten die twijfelen over de aanschaf maar hij is momenteel overal aan het zakken in prijs (ook in de pw zie je hem verder zakken)

DeHuawei watch is te koop bij Amazon.de voor 316, laagste prijs in NL 337 momenteel en voor wie liever de Huawei watch rvs heeft deze is bij Amazon.es voor 360 te koop (NL 430)
Interessant! Hoe werkt die bestelling via Amazon.de? Geen invoerrechten etc. betalen?

Overigens zag ik dat de watch te koop is bij tronics corner, maar dat leek me geen betrouwbare webshop (daar kost ie 290 euro)

• lubbertkramer
Hajo94 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:48:
[...]

Interessant! Hoe werkt die bestelling via Amazon.de? Geen invoerrechten etc. betalen?

Overigens zag ik dat de watch te koop is bij tronics corner, maar dat leek me geen betrouwbare webshop (daar kost ie 290 euro)
Binnen de EU geen invoerrechten of extra btw kosten. Amazon staat redelijk goed te naam als t gaat om garantie / RMA etc mede door Europese wetgeving -> http://www.belastingdiens...tingen_bij_invoer_betalen

• Hajo94
lubbertkramer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:55:
[...]

Binnen de EU geen invoerrechten of extra btw kosten. Amazon staat redelijk goed te naam als t gaat om garantie / RMA etc mede door Europese wetgeving -> http://www.belastingdiens...tingen_bij_invoer_betalen
Oke bedankt! Nou nu hopen dat deze aanbieding nog even zo blijft, moet nog even wachten op wat geld dat binnen moet komen. Enig idee wat de verzendkosten zijn?

• lubbertkramer
Hajo94 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:57:
[...]

Oke bedankt! Nou nu hopen dat deze aanbieding nog even zo blijft, moet nog even wachten op wat geld dat binnen moet komen. Enig idee wat de verzendkosten zijn?
Ligt eraan of je hem morgen binnen wilt hebben dat kost dacht ik 15 euro maar, dan heb je nog een middenstap en normale verzending is gratis of 5 euro :)

Note
De huawei watch rvs bij amazon.es staat al sinds maandag op 360 dus lijkt wel langere korting/actie te zijn

[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 17-12-2015 14:10 ]

• Hajo94
lubbertkramer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:06:
[...]

Ligt eraan of je hem morgen binnen wilt hebben dat kost dacht ik 15 euro maar, dan heb je nog een middenstap en normale verzending is gratis of 5 euro :)

Note
De huawei watch rvs bij amazon.es staat al sinds maandag op 360 dus lijkt wel langere korting/actie te zijn
Bedankt voor alle antwoorden!

• BrutalCoding
lubbertkramer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:56:
Voor wie liever de Huawei watch rvs heeft deze is bij Amazon.es voor 360 te koop (NL 430)
Ik zie op Amazon.de de RVS voor een bedrag van 429EUR staan, niet de 360EUR waar jij het over had. Kijk ik verkeerd of is de prijs ervan weer gestegen?

Edit: Sorry ik zie nu pas dat je het daarna had over Amazon.es en dus niet de Duitse Amazon. Oeps!

[ Voor 9% gewijzigd door BrutalCoding op 17-12-2015 18:37 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hoe is de ervaring met de accuduur hier? Ik had hem gisteren avond voor het eerst om en toen ging de batterij toch vrij snel had ik het idee... Hoe lang doen jullie met 1 lading ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 18:15
1,5 dag zonder uitzetten. Wifi staat niet aan. Scherm redelijk helder en always on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
DennusB schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:52:
Hoe is de ervaring met de accuduur hier? Ik had hem gisteren avond voor het eerst om en toen ging de batterij toch vrij snel had ik het idee... Hoe lang doen jullie met 1 lading ongeveer?
Ik zet hem 's avonds/'s nachts wel altijd uit, maar ik haal makkelijk 2 volle dagen als het lange dagen zijn (7.30u aanzetten tot +-middernacht) en anders moet ik hem in de loop van de 3e dag ergens opladen. Scherm staat vanzelfsprekend altijd aan en de Wifi staat uit.
De eerste dag(en) was ik ook overdreven veel met het ding aan het klooien en toen hield ie het ook maar een dagje vol. Dus afhankelijk van jouw gebruik hoef je je geen zorgen te maken over de accuduur.

Nu was ik daarstraks even een tijdje met Shazam aan het spelen op de Watch en ja, dan gaat de accu er vlot op achteruit. Dit soort zaken doe ik echter zelden. Ik gebruik hem hoofdzakelijk als horloge (duh), voor fitness tracking, om af en toe het weerbericht te bekijken en emails en Whatsapp berichten te lezen zonder direct naar mijn telefoon te hoeven grijpen.

Nu ik de Huawei Watch zo'n 2 maanden heb ben ik nog altijd uiterst tevreden en heb ik absoluut geen spijt van de aankoop. Qua looks, bouwkwaliteit en bijvoorbeeld ook het prachtige doosje waarin hij geleverd wordt is hij mijn inziens nog onovertroffen. Ik had hiervoor al eerder een smartwatch (de eerste Sony Smartwatch), maar toen stonden die dingen nog echt in de kinderschoenen en dat is ook een veredeld tech-speeltje. Een smartwatch als een Huawei Watch kan je prima dragen bij een net pak, zonder dat het opvalt of verkeerd staat. De eerste reacties die ik van mensen kreeg, toen men eenmaal doorhad dat het een smartwatch was, was vaak iets in de trend van "ow, ik wist eerst niet dat het een smartwatch was, hij ziet er gewoon als een strak en stijlvol horloge uit". Dat is mijn inziens een van de grootste complimenten voor de Huawei Watch.

En ja het is zeker niet de goedkoopste smartwatch, mijn Huawei Watch Classic met RVS band is iets van 440 euro, maar hij is het zeker waard. Daarbij is de prijs ook maar relatief... een 42mm Stainless Steel Apple watch met een soortgelijke band kost minimaal 1169 euro :X (de Spacegrey versie is nog eens 100 euro duurder 8)7 )

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• TheRicolaa10
DennusB schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:52:
Bij mij ook 1,5 dag tot 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Yes, ook eindelijk de Huawei Watch! Heb de zilveren met stainless steel band voor een heel mooi prijsje kunnen aanschaffen via Marktplaats. Vraagje: Ik wil de watch standaard in Ambient Mode hebben (dus always on), echter wil ik niet dat de watch 'aanspringt' als ik mijn hand omhoog doe ofzo. Dus hij moet altijd in Ambient staan, tenzij ik het scherm aanraak of op het knopje rechts druk. Iemand een idee hoe ik dit moet instellen (gestures staan al uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Hajo94 schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:53:
Yes, ook eindelijk de Huawei Watch! Heb de zilveren met stainless steel band voor een heel mooi prijsje kunnen aanschaffen via Marktplaats. Vraagje: Ik wil de watch standaard in Ambient Mode hebben (dus always on), echter wil ik niet dat de watch 'aanspringt' als ik mijn hand omhoog doe ofzo. Dus hij moet altijd in Ambient staan, tenzij ik het scherm aanraak of op het knopje rechts druk. Iemand een idee hoe ik dit moet instellen (gestures staan al uit).
Oeps, had beter moeten kijken op internet..nu gevonden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26

Mystikal

It never hurts to help!

Hajo94 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:01:
[...]

Oeps, had beter moeten kijken op internet..nu gevonden:)
Bedankt voor de oplossing!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Mystikal schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:06:
[...]

Bedankt voor de oplossing!
Haha, ging er vanuit dat iedereen het hier wel zou weten. Maar voor diegene die het niet weten:

Open Android Wear op je phone > Tap instellingen rechtsboven > klik op huawei watch > Dan zie je de instellingen (ik heb 'kantel om het scherm te activeren' uitgezet).

Verder; Super horloge, echt compleet andere feeling dan de Moto 360 en de LG G watch die ik eerder heb gehad. Luxe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-09 09:32
In het topic zie ik een aantal vergelijkingen tussen de Moto 360 en de Huawai, waaruit ik de conclusie trek dat de Huawai al weer veel beter en functioneler is. Aan jullie de vraag, is het al de juiste tijd om een smartwatch te gaan kopen? Zijn er al genoeg opties of is het nog een beetje zonde geld. Als ik er alleen een berichtje op kan horen binnenkomen en de tijd kan zien is het in mijn ogen wel zonde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Jordymt schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:12:
In het topic zie ik een aantal vergelijkingen tussen de Moto 360 en de Huawai, waaruit ik de conclusie trek dat de Huawai al weer veel beter en functioneler is. Aan jullie de vraag, is het al de juiste tijd om een smartwatch te gaan kopen? Zijn er al genoeg opties of is het nog een beetje zonde geld. Als ik er alleen een berichtje op kan horen binnenkomen en de tijd kan zien is het in mijn ogen wel zonde geld.
Ik heb zelf de moto 360 (versie 1) gehad en deze huawei watch is stukken beter. Beter scherm, betere bouwkwaliteit. Is eigenlijk niet te vergelijken echter is de prijs ook aanzienlijk hoger (maar kijk op marktplaats voor goede deals!).

Over de functionaliteit; de basis is inderdaad dat je de tijd kan kijken (met enorme keuze aan watchfaces) en alles wat op je telefoon binnen komt zie je ook op je watch. Daarnaast zijn er apps, maar zover ik weet zijn er nog niet echt apps die het nou enorm nuttig maken om de watch te kopen. Ligt er denk ik ook aan wat je wil. Runkeeper is een mooie app als je veel hardloopt of fietst bijvoorbeeld, muziek bedienen zit er standaard op (wisselen van song en harder en zachter), whatsappjes/smsjes dicteren via voice en navigatie via Google Maps kan handig zijn. Uiteraard zut er ook fitness tracking op (fietsen, lopen, hardlopen etc.).

Ik gebruik de Huawei Watch primair als horloge (want had een horloge nodig). De watch staat standaard in de ambient mode (kan dus altijd de tijd zien) en hij spingt niet 'aan' als ik een beweging maak. Ook heb ik ingesteld dat bij een notificatie ik een trilling krijg, maar dat de notificatie niet gelijk in beeld komt. Ik moet dan dus op het scherm tikken en naar beneden scrollen. Dit vind ik wel zo fijn, dan springt niet alles door elkaar heen.

De 'smart' functies komen dan zo nu en dan van pas, af en toe muziek beneden, google maps gebruiken op de fiets is natuurlijk super handig (zit je niet te klooien) en af en toe runkeeper. Ook reageer ik soms met met mijn voice op een whatsapp, kan best handig zijn.

Voor mij was dit voldoende om het horloge (via marktplaats) aan te schaffen. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-09 09:32
Hajo94 schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:29:
[...]

Ik heb zelf de moto 360 (versie 1) gehad en deze huawei watch is stukken beter. Beter scherm, betere bouwkwaliteit. Is eigenlijk niet te vergelijken echter is de prijs ook aanzienlijk hoger (maar kijk op marktplaats voor goede deals!).

Over de functionaliteit; de basis is inderdaad dat je de tijd kan kijken (met enorme keuze aan watchfaces) en alles wat op je telefoon binnen komt zie je ook op je watch. Daarnaast zijn er apps, maar zover ik weet zijn er nog niet echt apps die het nou enorm nuttig maken om de watch te kopen. Ligt er denk ik ook aan wat je wil. Runkeeper is een mooie app als je veel hardloopt of fietst bijvoorbeeld, muziek bedienen zit er standaard op (wisselen van song en harder en zachter), whatsappjes/smsjes dicteren via voice en navigatie via Google Maps kan handig zijn. Uiteraard zut er ook fitness tracking op (fietsen, lopen, hardlopen etc.).

Ik gebruik de Huawei Watch primair als horloge (want had een horloge nodig). De watch staat standaard in de ambient mode (kan dus altijd de tijd zien) en hij spingt niet 'aan' als ik een beweging maak. Ook heb ik ingesteld dat bij een notificatie ik een trilling krijg, maar dat de notificatie niet gelijk in beeld komt. Ik moet dan dus op het scherm tikken en naar beneden scrollen. Dit vind ik wel zo fijn, dan springt niet alles door elkaar heen.

De 'smart' functies komen dan zo nu en dan van pas, af en toe muziek beneden, google maps gebruiken op de fiets is natuurlijk super handig (zit je niet te klooien) en af en toe runkeeper. Ook reageer ik soms met met mijn voice op een whatsapp, kan best handig zijn.

Voor mij was dit voldoende om het horloge (via marktplaats) aan te schaffen. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel!
Het is een ontwikkeling die nog druk gaande is. Als ik dit zo lees is het een mooi speelding en zeker geschikt als primair horloge. Maar aangezien ik al een horloge heb, zal het geen toegevoegde waarde zijn waar ik op gehoopt had. Ik denk dat ik dus nog een jaar of 2 wacht tot ze iets verder zijn. Bedankt voor je uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33
Sinds 16 december de Huawei in bezit. In eerste instantie hoog gadget gehalte, maar ik moest het hebben :) Tot nu toe erg veel plezier en bekijks van, benieuwd of er na de kerst een piek te zien is in de verkopen.
Als je het omrekent is het niet eens zo heel duur, gezien de vele watch faces en mogelijkheid om van bandje te wisselen. Nu wachten op het gratis bandje via de actie. https://huaweipromotions.nl/15-0418/register/1

Ook valt de accu mij niet tegen, haal net zoals velen hierboven gemakkelijk een dag of meer met een always on watch face (dim modus). WiFi uitgeschakeld, heb één dag wifi aan gehad maar buitenshuis was mijn accu ineens wel heel snel leeg, waarschijnlijk door het zoeken naar wifi. Nog niet verder uitgezocht. Vooralsnog met wifi uitgeschakeld en telefoon in de buurt, werkt alles.
Ook yatse (kodi afstandsbediening) en spotify zijn gemakkelijk te bedienen, (basisfunctionaliteiten pause, play etc).

Twee watchfaces vanuit Watchmaker Premium:

https://www.dropbox.com/s...12-28%2013.43.45.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s...12-17%2015.36.53.jpg?dl=0

Mocht je nog twijfelen over deze smartwatch, welke eruit ziet als een horloge en niet op tizen draait zoals de samsung gear s2 ---> kopen

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33
De eerste is : https://facerepo.com/app/faces/details/expresso-14d0f76efd3
De tweede is volgens mij één van de standaard bijgeleverde facewatches van huawei zelf.
Hier heb je ook mods van: https://facerepo.com/app/...ei-new-mod-v3-151cdd3d6b4

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
-ChRiZz- schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:24:
De eerste is : https://facerepo.com/app/faces/details/expresso-14d0f76efd3
De tweede is volgens mij één van de standaard bijgeleverde facewatches van huawei zelf.
Hier heb je ook mods van: https://facerepo.com/app/...ei-new-mod-v3-151cdd3d6b4
Thanks.

Vraagje trouwens, ik heb gisteren "Wrist Gestures" uitgezet waarmee ik hoopte dat hij niet meer automatisch aan zou springen als ik m'n pols draai, maar helaas. Iemand enig idee hoe ik dat wel uit krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:09

m-buurman

hmmm...coffee!!

Dat kan op je foon.

Open Android Wear, tik op instellingen, tik op Huawei Watch, schakel 'kantel om het scherm te activeren' uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Ligt het aan mij of zijn de normale watchfaces van huawei een stuk scherper/hogere kwaliteit dan de 'normale' watchfaces uit de play store zoals de Ranger en de Skypilot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Vin87 schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:41:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn eBay bandjes zijn ook binnen. Prima excuus om wat fotootjes te maken. Heb ze beide een weekje kunnen gebruiken. Beide bandjes zijn voorzien van een 'snel sluit pinnen' en zijn 22 mm breed.

Van de lederen band heb ik de sluiting vervangen door eentje die ik nog had liggen. De standaard sluiting zag er te goedkoop uit. Voor 6 dollar mag je niet teveel eisen hebben.. Het bandje ziet er goed uit, maar voelt wel wat goedkoop aan. Het is wat dun en flexibel, het voelt meer als rubber dan als leder. Het draagt wel heel comfortabel.

[afbeelding]

[afbeelding]

De mesh band ziet er fantastisch uit, tijdens het dragen gaat die iets scheef (zoals hierboven al wordt opgemerkt, maar het gaat om nog geen mm). Het zit heerlijk, ALS die eenmaal zit, want omdoen is (soms) een gevecht. Bij het afdoen doe ik hem niet helemaal los, dan is het goed te doen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als laatste ook m'n origineel Huawei bandje maar even vereeuwigd :)

[afbeelding]

Terugkomend op de Huawei Watch, ik ben er nog steeds heel blij mee. Met een klassieke watchface is het gewoon net een echt analoog horloge, ik wissel vaak van watchface en bandje, elke week vraagt er wel weer iemand "Is dat een echte IWC/Breitling/etc" . Als ik een nadeel moet noemen is het de krasgevoeligheid, vooral de gepolijste delen laten snel kleine krasjes zien ..
Welke watchface gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Hajo94 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:06:
[...]

Welke watchface gebruik jij?
Een hele hoop verschillende, maar daarboven, dat is deze:

https://facerepo.com/app/...croix-tribute-14f24c492e9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Dank!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Is er ook een manier om je scherm echt de hele tijd aan te laten, dus dat ie niet terug springt naar dim modus. Sommige watchfaces zijn zo mooi als ze niet in dim modus staan.

Heb nu ook watchmaker aangeschaft. Zag dat je met facerepo.com mooie watchfaces kunt vinden. Zijn er nog meer plaatsen je ze vandaan kunt halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hajo94
De speaker activatie komt eraan! Vooral handig voor korte gesprekjes, bijv. op de fiets maar ook als je thuis zit en je phone ligt bijv. in de oplader. Voegt voor mij denk ik echt heel veel toe.

Zie: http://www.droid-life.com...ei-watch-speaker-support/
Zie: YouTube: Huawei Watch Android Wear 1.4 Preview

[ Voor 15% gewijzigd door Hajo94 op 01-01-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Mooi dat Huawei bezig is met regelmatig updates uit te rollen. Kreeg de afgelopen dagen al meldingen binnen met geluid (vooral RTL Nieuws app).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
mytheory schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:13:
Is er ook een manier om je scherm echt de hele tijd aan te laten, dus dat ie niet terug springt naar dim modus. Sommige watchfaces zijn zo mooi als ze niet in dim modus staan.

Heb nu ook watchmaker aangeschaft. Zag dat je met facerepo.com mooie watchfaces kunt vinden. Zijn er nog meer plaatsen je ze vandaan kunt halen?
Altijd aan kan met de app "StayLit Wear: Longer Backlight"
Google Play: StayLit Wear: Longer Backlight

En volgens mij zijn er veel watch makers actief op Google+.
Een grote community is " WatchMaker - Beautiful Watches for Android Wear" met 92k leden.
https://plus.google.com/communities/106982503578105386202

Android wear community 60K leden: https://plus.google.com/communities/103336758395005109467

Ik ben zelf lid van de Official Moto 360 Community :P https://plus.google.com/communities/100528130097464336279

Hier is de Huawei Watc community https://plus.google.com/communities/104737183649328651636

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Thanks voor de info!
Met watchmaker kun je ook timeout instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.
Wil ook graag een huawei watch aanschaffen maar ik ben sterk aan het twijfelen over de krasbestendigheid van de horlogekast.
Ik lees namelijk overal dat Hoe voorzichtig je ook ermee doen dat er gewoon allemaal kleine krasjes op de kast komen en dat vind ik toch wel zonde voor een horloge van 400 euro.
Hoe is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutOfThisWorld
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:29:
Hallo.
Wil ook graag een huawei watch aanschaffen maar ik ben sterk aan het twijfelen over de krasbestendigheid van de horlogekast.
Ik lees namelijk overal dat Hoe voorzichtig je ook ermee doen dat er gewoon allemaal kleine krasjes op de kast komen en dat vind ik toch wel zonde voor een horloge van 400 euro.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik heb de silver nu sinds half december en heb eens goed gekeken: geen krasje te bekennen op de kast en op het scherm. Ik ben er wel zuinig op maar weet wel dat ik 'm een keer hard gestoten heb tegen een metalen deurpost.

Zwart leren bandje is OK. Ik ben nog in afwachting van het extra "gratis" bandje wat bij de actie tussen half december en half januari hoort en van de metalen mesh band via ebay die in het accesoires topic is genoemd.

Ik had hiervoor een LG g-watch (vierkant) en vind de Huawei echt een upgrade naar een "echt" horloge met smart functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Mijn watch is volledig in het Engels. Heb ik iets gemist bij het installeren of bestaat NL niet op de watch. En zo ja waar zou ik dat kunnen omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Beste Mede-Tweakers,

Ik wil graag een nieuw horloge en dan het liefst een Android Wear horloge.
Ik twijfel alleen of het nou een gimmick is of echt van toegevoegde waarde.

Er zit natuurlijk nogal wat verschil tussen een Sony Smartwatch 3 of een Huawei Watch qua prijs.
Nu heeft de Huawei eigenlijk alles, behalve GPS. Wat ik persoonlijk niet erg vind, want ik ga toch niet hardlopen of fietsen zonder telefoon. Er zit een speaker in die ze nog gaan activeren, wat hem redelijk toekomst bestendig maakt.

Ik zie het een beetje voor me als: overdag op me werk komen de berichtjes van WhatsApp door.
Die veeg ik weg en geef antwoordt als ik dat nodig vind. In de middag ga ik ff sporten. Me telefoon in me broekzak en via het horloge houd ik de afstand via Endomondo bij en skip muziek. En als ik zin heb verwissel ik even me watchface. Dat is volgens mij het makkelijke aan een Wear horloge.

Maar is de Huawei Watch dit geld waard? Of raden jullie toch aan om naar een Sony of Asus te kijken? Het mooie van de Huawei is dat hij er uit ziet als een echt horloge. En als je de smart functies bijna uit zet, gewoon naar je werk kan dragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 12-01-2016 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Beste Dubrillion,

Ik ben nu een maand in bezit van de Huawei watch. Ik gebruik de watch bijna precies zoals jij beschrijft. Mijn voornaamste reden om voor de Huawei watch te kiezen was ook zijn uiterlijk. Ik werk op kantoor en de watch is prima te dragen als 'gewoon' horloge. Daarnaast werkt hij vrij soepel en ik ben erg positief verrast over de duur van de accu.

Of de watch ook zijn geld waard is vind ik een lastig te beantwoorden vraag. Als ik het vergelijk met een goede smartphone die 2x keer duurder is zou ik zeggen van niet. Mijn smartphone gebruik ik namelijk nog altijd vele malen meer. Aan de andere kant is de watch iets duurder dan een klassiek horloge (van de juwelier) en heeft de smartwatch logischerwijs toch veel meer opties.

Kort samengevat is de watch m.i. het geld niet waard als je deze alleen als smartwatch wilt gebruiken. Daarvoor zijn de opties (en is daardoor mijn gebruik) m.i. op dit moment nog te beperkt. Als je daarbij optelt dat het een chique horloge is dat je mede vanwege het uiterlijk wilt hebben dan zou ik zeker zeggen van wel. Zelf heb ik in ieder geval nog geen spijt van de aanschaf.

Grtz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vin87
Na lang (een maand) wachten is mijn Hoco. mesh bandje binnengekomen. WOW! Dit bandje had standaard bij de watch moeten zitten, geen gedoe met omdoen met een sterkte magneet als sluiting. Verder is het bandje heel erg flexibel en mooi afgewerkt. Dit is echt mijn favoriete bandje:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/n9ZwTG6_fID9E6YUP0d6z6WHf3TltyV5zUuoPFmraoNnw22fM1ywxPjbF5xx4Q8WzJPPwDhjFkz3ANhlSsHsMz_obwgfoBfUX46P5tAUbxvuB67-gX2BT_UZ0HzqNuh8ILl18CzDKFtgpWTM_At7hsFeCfS8E00ymnalDB4qt74EA_FWXBoptM2T6KlTxAQgJBIeFebRdwi3K_qr18Qs2q5JesxywF3YFG__KO_ISU_o56dh7fHZQ3dAGFLRozLO6r8vOUpCtx3u2lffATZ9tfSnIIH7CCufwS7OV3BIyIuQBumrzHg65kMYp91xMh7M7_A8xwZRptxCX3yymRXTzD1SZPtrvnNBXvpqwh2-BPzs3FslzS3OG5-iI8sl4Ig8ZbNpQxqHVVV9wnrWFBjGaXTIteEec-8b8aVmypWMfz4edzyTBnP3jcSI8bJQTSBSsfAOsKZY7xVueTiz9i11P-23HoHwqPss-ZllWhWdCWg8qstGrt7eKjug1Bm6J8KftgrMlHiZND9TeYaIlIgW8uHTWq5D-d6_xD_d213GNBVoNXqclxW74iSdM6xi8L3fcDAjZg=w1359-h906-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/4W_HkMNlR-LQKQxQ4wCudxD7lZ4A9YByt811r3Jis_szhjaEDWTASCm2Ntjk_65K0n1OgTKJrG9j18Tg3B6tf3Yihqx-fjdn3yIF4dOWmCD_OCugXHtRA74VGDIz5I_1RNBvcp59ECb6ajNvNVeskcazx7OKDRaj9QrDR3Y9tBJcM03LWQtl_SY4xmGR1exF98W4J1saqz_1y8Q4ezpOfNXU7oXj1NW3nY3GEJxr-avnM9bB7A8dXh4FGzJzA8YAQ8jm_-zzkUqQWZZnl3qKss7ASQOwwbQcdwZMXG46jE_u0HVvyX7MjxJdeHESRC8cz-fEjp3V0BAMW3E41pY7-6BoLhsF4RVnsGgd0w5QfSpEI5XKgDefFRff2Dy3mtQKq1RcpyOG5Vq7-3ocDcbN6lE2gYsFEf9n0T7mz1VQ7fQM4jCGbr2KrjavgWYoWIz9L5gTk-MvAWoZ7tSSHMeCw2UvnuZV9j_9jUkZJkM_F9ECtrRhUXKa6koI7W3rxMN34yaNnvO41mnqfU_Jc2skzmA17do4aEYrTviQYbQV8qRdrlMNkQwq35_bK3VEssgbff9Jhg=w1359-h906-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/2VV-b8zSrmSgPzN81fpW0lNqpB0sb7So1O-U3ZyALAn0ddM2kat6I3fRoRYYjiqrhfvB9ltaTPk1givfYy6S7DCWeRH1lw17eLOKxSWuCVtdta_fu65j5u3iNRltVQypeDA27jpVesXxag1ff0Tda3pyD3nhZihA17aurmYlZoHTx3o82fqz7-AU9Rwsl9lN8JSizz9gPVvRIK8KoIQa57xBcZQsEnnmySu4zN8FY1eGwSEGLOq-SGRZFiS7mufvOgtV4WnUvW0lVm5Z6t1yYoJ0mchQGa8gtc5_qUIskLILlOLYJXSsltwBG8EYCU0FyHhgCRhAZlObif9mZNgrRqujQMDAzfrJ2qqXerx-_2Cg208um9PHNVgNRLMr3Wk9g-T3XLkwdW4fX7vlzibKGPFKiVjhiifMJET-eIMWuLOOYdx1qw_2PoZmNSt1mczxdNPaiZLfAVVu-eKsiRfucQMfdkR2JBJmxnhZIYt3c4MfhB0_6U_B9LbbfB4i7ppOoIYpU_FTQlHV29T_0TbshxMgNZUrei-KDpDVfQI_MuG5PNgwgoLT20vqAy3FTgn8aMDEEA=w1359-h906-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/mKa3DDFMhbcJG95ShvFqioJS4XSZ5OXPVJyXyN0iT9OkAvBA2YMMBHbTu2zWkn1rpmK_KO1DMR4yVPhJg3blAG3J9IwI2Jn3G2xIhTOD4HofxxR-zOlKPAZJ4qiL1gQCjsGh4HyapgABCAbtLVUihJDnFfKVWGRiNFIQwXzSU191fKQFxdNKhj5lDjZjo6tacAYkppWtRUkRnw_X92xWf0Xi25gDiKVnyJGvc_g8OFnavlUYhwIbGFoC-ljSH8KrO9cjBeq4nKjOdu7nWj5xTmzosM9SIxdQzFsB1sMNKBQE4wxOes5oQA1eVweWaiVBWZ0TA0rP7CqnKb0cPAR2qR6GMPKz7lozpE32CVdrahf3AGyXA9obAvwaIBhPVWitHDzT3Mpc7jHjRLR4HhrNrN0EUY5uVkrA2FvQPYj1HeYxZj26gNceSDbUl3mB0fzqxLP5zDD9R9vWOp8QOQMbC3YActNE1DDa0eEXr3CLVitdcfcOKfRDvPJ7g2802GHkNgCcT8JEw5mnipMz_FfnlWLnJw3zTZvNT5VuQ5Z7Oqt9yryU1_YEzPrZQoZ9mH9kStARdA=w1359-h906-no

Gekocht via eBay: http://www.ebay.nl/itm/33...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Edit, er zitten geen pinnen bij, dus mocht je dit bandje kopen, koop dan ook gelijk een setje snelsluitpinnen. De pinnen van het Huawei bandje passen niet.

[ Voor 72% gewijzigd door Vin87 op 12-01-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Vin87 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:05:
Na lang (een maand) wachten is mijn Hoco. mesh bandje binnengekomen. WOW! Dit bandje had standaard bij de watch moeten zitten, geen gedoe met omdoen met een sterkte magneet als sluiting. Verder is het bandje heel erg flexibel en mooi afgewerkt. Dit is echt mijn favoriete bandje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit, er zitten geen pinnen bij, dus mocht je dit bandje kopen, koop dan ook gelijk een setje snelsluitpinnen. De pinnen van het Huawei bandje passen niet.
Foto's doen het helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:08:
[...]

Foto's doen het helaas niet..
Gedoe met Google photos de laatste tijd .. Als het goed is, doen ze het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen, inderdaad prachtig! Jammer dat er geen snelsluitpinnen bijgeleverd zijn. Morgen maar eens even een horlogewinkel gaan bezoeken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Vin87 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:46:
[...]

Ziet er goed uit, dat bandje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Ziet er mooi uit! Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een stalen bandje voor mijn Huawei Watch.
Op de Huawei site kosten de bandjes $79.99 - $169.99, dat gaat me toch wat te ver.

Op Amazon zijn er ook een aantal te koop: http://www.amazon.de/Dokp...banduhren-/dp/B018X11NIU/

Welke pinnen heb je precies nodig om hem vast te maken? 18mm?
Als je dat bandje combineert met die pinnen kom je uit op 29 euro en heb je 'gratis' verzendkosten met Amazon.de

Edit: Amazon shipped het bandje helaas niet naar NL :(

Edit II: Via een omweg wel mogelijk om te laten leveren in NL, voor 31,99 euro: http://www.amazon.de/gp/product/B019ETUOSU

Ik heb nu trouwens ook mijn eerste Android Wear app in de Playstore staan: Google Play: Kenteken Check

Kenteken Check vanaf je pols.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rC7O2MFl.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door JJ93 op 13-01-2016 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:46:
[...]

Heb jij al de juiste quick release bars gevonden voor het bandje? Ik heb wel wat gevonden op ebay maar die kosten incl. verzendkosten 18 Euro. Vind ik toch wel wat overdreven. Bovendien is het de vraag of deze wel passen. http://www.ebay.nl/itm/1P...6ed77e:g:iKgAAOSwLVZVrnQb

Edit: Toch nog naar ik hoop de juiste pins gevonden en wel 10 stuks voor 8,20 euro (gratis verzenden) http://m.aliexpress.com/item/32427831073.html

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Heb jij al de juiste quick release bars gevonden voor het bandje? Ik heb wel wat gevonden op ebay maar die kosten incl. verzendkosten 18 Euro. Vind ik toch wel wat overdreven. Bovendien is het de vraag of deze wel passen. http://www.ebay.nl/itm/1P...6ed77e:g:iKgAAOSwLVZVrnQb

Edit: Toch nog naar ik hoop de juiste pins gevonden en wel 10 stuks voor 8,20 euro (gratis verzenden) http://m.aliexpress.com/item/32427831073.html
Mijn bandje is nu verzonden (besteld op Amazon), verwachte levering 11 februari. Is ook het Steel Mesh bandje van Hoco. Volgens mij wordt hij nu gewoon via China verstuurd.

Indien de pins passen, neem ik er graag 2 van je over te zijner tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
ben ook op zoek naar quick release pins hoeveel mm moeten deze zijn?

ik heb de stainless steel versie van ebay gekocht maar de kleur wijkt wel iets af.

[ Voor 33% gewijzigd door Michel242186 op 14-01-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:04

ThaDude

Hang Loose

Na drie generaties pebbles te hebben gehad kijk ik naar en tweede kans van coolblue. Twijfel nog wel tussen de huawei en nieuwe moto 360..

Veel gelezen en soms komt de moto er beter af. Twijfel twijfel. Is het aangezien hij zo vaak tov pebble aan lading moet niet handig draadloos opladen?

Werkt het horloge ook al met cm13?/Android 6.0. Draai nightlies op oneplus one :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb mijn Hirsch bandje net binnen gehad, maar hoe moet ik die nu aan de Watch bevestigen? :O Er zit geen pinnetje bij of zo, en het pinnetje van de standaard zwarte leren band kan niet uit dat zwarte leren bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Ik heb hem ook binnen maar bij mij zaten er wel extra pinnetjes bij. Moest wel goed zoeken in de enveloppe, dus wie weet zit die daar nog wel in.

[ Voor 62% gewijzigd door mytheory op 16-01-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
ThaDude schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:29:
Werkt het horloge ook al met cm13?/Android 6.0. Draai nightlies op oneplus one :)
Nog geen problemen tegengekomen, werkt goed, draai stock Android 6.0 op N5.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.