Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

Mijn leren bandje is helaas aan één kant gebroken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p8EKVGcl.jpg
Geen idee of dit onder de garantie valt, zou denken van wel?
Als het goed is komt volgende week m'n Steel Mesh bandje, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14

ThaDude

Hang Loose

Ik heb knoop doorgehakt! Watch is onderweg inclusief actie gratis bandje van coolblue. Kan niet wachten :+
Hij is binnen, mooi klokje!

Weet iemand of het mogelijk is om als je het scherm van je telefoon voor je hebt (open) dat android wear een meldingen doorstuurt? Bij pebble kan dit wel. Scherm telefoon aan, geen meldingen op horloge..

tot op heden nog ff wennen aan alles :+

[ Voor 57% gewijzigd door ThaDude op 24-01-2016 15:28 ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

JJ93 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:47:
Geen idee of dit onder de garantie valt, zou denken van wel?
Als het goed is komt volgende week m'n Steel Mesh bandje, maarja...
Inmiddels contact gehad met Coolblue, dit valt onder garantie. Ze verkopen geen losse Huawei Watch bandjes, dus moet ik alles opsturen. Morgen gaat m'n Huawei Watch helaas op de post ;( want ik wil toch wel graag een niet gescheurd leren bandje.

Inmiddels is m'n Steel Mesh bandje ook binnen gekomen, eerder dan verwacht.
Op 13 januari op Amazon besteld (31,99 euro) en 23 januari binnen.

Zogenaamde "limited edition" for Apple Watch.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IaQfvNcl.jpg
Aansluiting is 18mm net als de Huawei Watch. Bandje is lichter dan gedacht en voelt prettig aan om de pols.

Verder heb ik op Horlogebanden.com twee pushpinnen van 18mm besteld. Lokale juwelier is 15 minuten fietsen, en misschien niet eens op voorraad en waarschijnlijk duurder. Kost nu 2,50 euro incl. verzendkosten.

Al met al dus even een paar dagen wachten tot ik de pinnen binnen heb en m'n Huawei Watch retour. Denk dat ze me dan een nieuwe retour sturen? Bandje heeft al snel gebruikerssporen dus 2e hands kan niet echt. En los verkoopt Huawei ze nog niet in NL dus ja.. afwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door JJ93 op 25-01-2016 22:03 . Reden: Afbeelding van bandje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik denk dat vandaag de dag zal zijn dat mijn Moto 360 (1e gen.) voor een Huawei zal worden omgewisseld.

Ipv. te zeggen dat het geen Apple Watch is, maar een Motorola, zal ik dan moeten zeggen dat het een Gwaweej is :)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
barchettanl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:41:
Ik denk dat vandaag de dag zal zijn dat mijn Moto 360 (1e gen.) voor een Huawei zal worden omgewisseld.

Ipv. te zeggen dat het geen Apple Watch is, maar een Motorola, zal ik dan moeten zeggen dat het een Gwaweej is :)
Een wah-way ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
barchettanl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:41:

Zal echt een upgrade zijn t.o.v. je moto (1st gen), veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
De verschillen zijn op het eerste gezicht niet zo groot.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ALvjfTv.png

Het toestel is iets kleiner, blijft altijd aan staan en dat is het wel zo'n beetje.

Als het scherm aan gaat, lijkt het iets scherper en meer contrastrijk. En he, geen flat tire, hoewel dit ook weer een bijeffect heeft:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/69j2RzR.png

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Sinds gisteren ook in het bezit van deze watch met het Steel Mesh bandje.
Bevalt tot dusver goed maar ontdekte wel een probleem waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden.

Ik heb hem gekoppeld aan een S6 Edge (Android 5.1.1). Na een poos lijkt de verbinding echter te zijn verbroken en moet ik hem eerst opnieuw koppelen.

Ik heb het idee dat de verbinding wegvalt als de telefoon een tijd in standby staat (scherm uit) maar dat doet hij niet elke keer. Ik ben ook nooit meer dan 2 meter van mijn telefoon weg geweest op de momenten dat het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Afgelopen vrijdag heb ik ook de Huawei Watch (Stainless Steel) aangeschaft.
Ik heb hem gekoppeld met mijn Huawei P8 Lite en ik moet eerlijk zeggen dat het tot op heden prima werkt ben er heel tevreden mee.

Denk dat er nog een hoop functies zijn die ik nog moet vinden, interessante apps nog ontdekken enzovoorts. Maar bovenal erg blij met de aanschaf, staat bovendien ook nog mooi en werkt prima.

Als mensen nog tips hebben betreffende interessante apps lees ik het hier vanzelf wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barchettanl
Stocard is een leuke app. "Heeft u een bonus-kaart?" "Nee, wel een bonus-horloge!"

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Vin87 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:05:
Na lang (een maand) wachten is mijn Hoco. mesh bandje binnengekomen. WOW! Dit bandje had standaard bij de watch moeten zitten, geen gedoe met omdoen met een sterkte magneet als sluiting. Verder is het bandje heel erg flexibel en mooi afgewerkt. Dit is echt mijn favoriete bandje:

Gekocht via eBay: http://www.ebay.nl/itm/33...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Edit, er zitten geen pinnen bij, dus mocht je dit bandje kopen, koop dan ook gelijk een setje snelsluitpinnen. De pinnen van het Huawei bandje passen niet.
Heb je een linkje voor die snelsluitpinnen? Ik heb ook net dat bandje gekocht (het was de "laatste").
Lijkt ook erg op het bandje van m'n Skagen horloge.

Ah, ik zie hier net boven staan dat horlogebanden.com ze heeft. Ook bedankt, JJ93.

[ Voor 4% gewijzigd door barchettanl op 02-02-2016 09:48 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Lucky me.
Het wegvallen van de Bluetooth verbinding was schijnbaar iets van 1 dag. Na een herstart geen problemen meer gehad ;).

Ben nu zoekende naar de "ultieme" watchface en dan liefst gratis ;)
Heb nu "Futuristic" erop staan maar wil graag iets wat er nog gelikter uitziet. Zelf een maken is een optie maar ik denk dat ik daar erg lang mee bezig zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik had er ook last van! Ook reset gedaan en nu gaat het weer prima.
Apart, maar gelukkig alles weer in orde.
Gadgeteer schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:36:
Lucky me.
Het wegvallen van de Bluetooth verbinding was schijnbaar iets van 1 dag. Na een herstart geen problemen meer gehad ;).

Ben nu zoekende naar de "ultieme" watchface en dan liefst gratis ;)
Heb nu "Futuristic" erop staan maar wil graag iets wat er nog gelikter uitziet. Zelf een maken is een optie maar ik denk dat ik daar erg lang mee bezig zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
Android Wear update komt eraan!
https://twitter.com/AndroidWear/status/695291289059725313

http://officialandroid.bl...igned-for-your-wrist.html

- Meer wristgestures
- Meer spraakmogelijkheden - vooral meer support voor bepaalde apps.
- Bellen en speaker is aangezet.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
TheRicolaa10 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:23:

- Meer wristgestures
Zou eens tijd worden, op de reddit van Huawei waren al enkele beta beelden te zien maar mijn Huawei Watch is er klaar voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hajo94
TheRicolaa10 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:23:

- Meer wristgestures
Yes! Ik vind de Huawei Watch echt al een geweldige smartwatch (en ik kan het vergelijken met een Pebble Steel, LG G watch en Moto 360 v1) die dienst kan doen als traditioneel horloge (always on, mooi design en voldoende batterijduur) en daarnaast nog de smart functies heeft (laatst navigatie in de regen op de fiets, berichten lezen, agenda, whatsappjes versturen, verschillende stijlen watchfaces etc., muziek bedienen, snel saldo checken met ING app). Met de aankomende update is vooral het bellen/speaker iets wat ik denk vaak te gaan gebruiken, bijv. op de fiets, buiten in de regen of als je telefoon even in de oplader ligt....lijkt me erg handig. Wordt er alleen maar beter op zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Hajo94 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:55:
[...]

Yes! Ik vind de Huawei Watch echt al een geweldige smartwatch (en ik kan het vergelijken met een Pebble Steel, LG G watch en Moto 360 v1) die dienst kan doen als traditioneel horloge (always on, mooi design en voldoende batterijduur) en daarnaast nog de smart functies heeft (laatst navigatie in de regen op de fiets, berichten lezen, agenda, whatsappjes versturen, verschillende stijlen watchfaces etc., muziek bedienen, snel saldo checken met ING app). Met de aankomende update is vooral het bellen/speaker iets wat ik denk vaak te gaan gebruiken, bijv. op de fiets, buiten in de regen of als je telefoon even in de oplader ligt....lijkt me erg handig. Wordt er alleen maar beter op zo :)
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Als enorme Samsung liefhebber, was het even slikken toen ik de beslissing nam om niet de Gear S2 te nemen. Achteraf geen spijt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

*kuch*tvp*kuch*

Morgen krijg ik hem binnen als het goed is. Heb diverse smartwatches naast elkaar gelegd, ze even gevoeld in de mediamarkt, en een flink aantal reviews gelezen. Daarnaast nog het uiterlijk goed bekeken, en op basis daarvan voor de Huawei (of waawei in het engels :P) gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Nog een tvp ;)

De mijne net binnen!

Heb ooit een moto 360 v1 gehad en na een paar maanden gebruik uit verveling weggedaan.
Ben benieuwd of ik het nu wel ga volhouden! De Huawei is in ieder geval erg mooi incl top scherm.
Jammer van de oplader, maar je kunt blijkbaar niet alles hebben.

Mocht de Huawei terug gaan is dat zeker niet omdat het op dit moment geen top Android Watch is, maar meer dat ik het duur vind voor wat android wear toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 12:56
Ik heb er waarschijnlijk morgen eentje in classic uitvoering maar wil eigenlijk liefst snel een knap rubber bandje, is wat minder...klassiek.

https://www.dehorlogeband...e/nl/horlogebandjes/_18mm

Ervaringen en/of aanraders?

[ Voor 23% gewijzigd door Drwho1 op 05-02-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Drwho1 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:01:
Ik heb er waarschijnlijk morgen eentje in classic uitvoering maar wil eigenlijk liefst snel een knap rubber bandje, is wat minder...klassiek.

https://www.dehorlogeband...e/nl/horlogebandjes/_18mm

Ervaringen en/of aanraders?
Hirsch?

Krijg je gratis als je aan de voorwaarden voldoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Gadgeteer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Hirsch?

Krijg je gratis als je aan de voorwaarden voldoet ;)
Linkje loopt dood. ;) Ben van BE dus een nl actie zal ook niets worden denk ik.

Knappe smartwatch leren bandje valt beter mee dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Ik vond het opladen terwijl ie plat ligt maar niks, dus ik heb een standaardje ontworpen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7lfCyPml.jpg

Voor mensen met een eigen 3D-printer, hier is de STL te downloaden: http://www.thingiverse.com/thing:1306057
Het is een lastig printje, je zal supports moeten gebruiken.

Voor mensen zonder 3D-printer, dit standaardje is ook te koop via shapeways.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
E-Rick schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:02:
Ik vond het opladen terwijl ie plat ligt maar niks, dus ik heb een standaardje ontworpen:

[afbeelding]

Voor mensen met een eigen 3D-printer, hier is de STL te downloaden: http://www.thingiverse.com/thing:1306057

Leuk, hoe bevalt ie? Hoe ging het printen? Juist omdat ie lastig te printen is heb ik vorige week een andere geprint namelijk deze -> http://www.thingiverse.com/thing:1036184

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/R0AhDwtDxI5foH1BwwdUafiw/thumb.jpg
(Foto van thingiverse, hier op kantoor zo geen foto bij de hand :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

lubbertkramer schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:01:
[...]

Leuk, hoe bevalt ie? Hoe ging het printen? Juist omdat ie lastig te printen is heb ik vorige week een andere geprint namelijk deze -> http://www.thingiverse.com/thing:1036184

[afbeelding]
(Foto van thingiverse, hier op kantoor zo geen foto bij de hand :) )
Bevalt uitstekend! Het printen op zich ging wel goed, maar het verwijderen van de supports was irritant. Het zat tussen de letters en het logo, en vooral diep in de groef aan de achterkant waar de kabel doorheen loopt.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54
Sinds gisteren ook een trotse eigenaar geworden van de Huawei Watch (classic). Echt een hele mooi watch. Nu op zoek naar mooie faces en nuttige apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
SSnEAkyy schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:14:
Sinds gisteren ook een trotse eigenaar geworden van de Huawei Watch (classic). Echt een hele mooi watch. Nu op zoek naar mooie faces en nuttige apps :)
Mooie faces lijkt een never ending search te zijn ;) Ik zoek ook nog steeds, de keuze is enorm.
Nuttige apps... tja wat is nuttig?

In de auto gebruik ik shazam nog wel eens "Ok Google start Shazam" is handiger dan op mijn telefoon te moeten pielen op de snelweg Verder waardeer ik de Google maps wel erg.

Voor de rest ben ik nog niets tegengekomen wat ik interessant vind. Dus mocht je iets vinden, laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Gadgeteer schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Mooie faces lijkt een never ending search te zijn ;) Ik zoek ook nog steeds, de keuze is enorm.
Nuttige apps... tja wat is nuttig?

In de auto gebruik ik shazam nog wel eens "Ok Google start Shazam" is handiger dan op mijn telefoon te moeten pielen op de snelweg Verder waardeer ik de Google maps wel erg.

Voor de rest ben ik nog niets tegengekomen wat ik interessant vind. Dus mocht je iets vinden, laat het even weten.
Hehe, inderdaad...een geschikte watchface vinden/kiezen...eindeloos zoeken. Anderzijds vertik ik het wel om 2 euro ofzo te geven aan de duurdere watchfaces. Heb er nu eentje van Odyssey voor 0.99€.

Doe nu ook bijna een weekje met de Huawei Watch; absoluut een mooi toestel, soms handig bij het ontvangen van berichten om te kijken of het de moeite is mijn gsm vast te nemen. Heel soms eens de hartslag meten uit nieuwsgierigheid...telefoon opnemen maar dan moet je toch nog je toestel vastnemen (benieuwd naar nieuwste versie wear), al zie ik me niet publiek tegen m'n uurwerk lopen schreeuwen... :o

Een dure gimmick waar ik gewoon érg nieuwsgierig naar was om te proberen, ben er nog niet uit of het een blijvertje zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

E-Rick schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:02:

[afbeelding]

Weet iemand welke watchface er op die foto staat? :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
ThaDude schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:17:
[...]

Weet iemand welke watchface er op die foto staat? :)
Jazeker, dat is Ranger (wat je ziet op de foto is de nachtmodus die mogelijk is met Ranger) van dezelfde maker als Skymaster. Mooie watchface, veel in te stellen / kleurcombinaties mogelijk :)

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 12-02-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

top dank! ga er direct naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dit horloge ontvangen om te testen met iOS. Design is top. Erg mooi. Vind het mooier dan mijn Apple Watch. Echter werkt het met mijn iPhone totaal niet. Meldingen komen pas een minuut later door. Ik ontvang hem eerst op mijn telefoon. Als ik dan aan het reageren ben komt hij binnen op de Watch. De Watch, app en iOS zijn up to date en de Android Wear app draait nog in de achtergrond. Is dit een algemeen probleem wat ook met Android telefoons speelt? Of enkel met iOS? Is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:19:
Vandaag dit horloge ontvangen om te testen met iOS. Design is top. Erg mooi. Vind het mooier dan mijn Apple Watch. Echter werkt het met mijn iPhone totaal niet. Meldingen komen pas een minuut later door. Ik ontvang hem eerst op mijn telefoon. Als ik dan aan het reageren ben komt hij binnen op de Watch. De Watch, app en iOS zijn up to date en de Android Wear app draait nog in de achtergrond. Is dit een algemeen probleem wat ook met Android telefoons speelt? Of enkel met iOS? Is er een oplossing voor?
Met Android speelt dit niet. Ik gebruik de watch met een S6 edge zonder problemen.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik dit nog niet eerder heb gehoord/gelezen van andere iPhone gebruikers.

[cliché] Reset beide apparaten eens. [/cliché]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik heb zelf een S6 maar heb daarnaast ook nog samsung (oud model) Android als werktelefoon maar ruil deze deze week om voor een iPhone en zal het dan ook eens testen met de Huawei watch om te kijken of ik het zelfde ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Zou mij niet verbazen als Apple dit bewust heeft ingebouwd, is net als met browsers op iOS, alleen Safari is de snelste omdat Apple niet toestaat dat andere browsers sneller zijn op iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Op link las ik een reactie van Huawei, waarin ze aangeven dat de 1.4 update "within next month" wordt uitgerold.

Natuurlijk even afwachten wanneer wij aan de beurt zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Vin87 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:05:
Na lang (een maand) wachten is mijn Hoco. mesh bandje binnengekomen.

Gekocht via eBay: http://www.ebay.nl/itm/33...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Edit, er zitten geen pinnen bij, dus mocht je dit bandje kopen, koop dan ook gelijk een setje snelsluitpinnen. De pinnen van het Huawei bandje passen niet.
En ook de mijne is binnen. Mooi bandje, grappig die magneetsluiting. Direct na het bestellen had ik er ook snelsluitpinnen bij besteld maar ... die zaten ook bij dit bandje!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V3P6dx5.png

Is gelijk duidelijk waar de maker van weareal z'n inspiratie vandaan heeft (als je het horloge beweegt, verandert trouwens de achtergrondreflectie) ...

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Over weareal gesproken, als je 5 seconden lang de 'purchase' button van de Airpower watchface ingedrukt houdt krijg je de watchface gratis:
YouTube: Weareal - Get Airpower for Free (Hidden Gesture)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/14VJKlNrKna-s697ipcysSZdB8MP9-AyMK-JDws7Pu1e1kjqAOFbZceyKDXOsIVG4A=h900

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:53
E-Rick schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:
Over weareal gesproken, als je 5 seconden lang de 'purchase' button van de Airpower watchface ingedrukt houdt krijg je de watchface gratis
Goede tip!

Is een mooie watchface alleen jammer dat de reflecties maar een paar seconden te zien zijn, daarna dimt de watchface (ook in always on mode) en is het maar een 'gewone' watchface.

Dit is natuurlijk op de lossen door in de Android wear app het vakje scherm aan bij kantelen aan te vinken alleen is het voor mij een ontzettend nadeel dat het scherm dan heel fel oplicht en dat is vooral te merken in donkere omgevingen.

Volgensmij kun je de helderheid bij schermactivering niet wijzigen.

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik ben mij aan het oriënteren op de Huawei watch, mijn eerste smartwatch. Misschien een 'noob' vraag: Ik heb mijn Oneplus One in de auto met bluetooth gelinkt voor oa telefoongesprekken. Kan de telefoon tegelijkertijd verbinding hebben met de auto én de Huawei?

• André

André

Analytics dude

Ja, dat kan. Heb ik ook altijd.

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@Tegels, ja hier ook! Zelfde combi ook nog es.. ;)

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
Ik heb mijn watch ook binnen! Gaaf ding! Heb nog geen tijd gehad om alles te testen.

Wat me nu al opvalt: omdat ik te zien kreeg dat ik google fit moet installeren dacht ik dat de stappenteller/sensor van de telefoon gebruikt zou worden. Google Fit nog niet geinstalleerd,

Ik heb nu een watchface met een activity-wijzer, en ik zie ik wel mijn activity oplopen. Sensor zit dus toch in de watch zelf?

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
blijkbaar begint de uitrol van 1.4 vanaf a.s. maandag:
http://www.huaweiblog.de/...-marshmallow-steht-bevor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik las het ook al ergens.
Ik hoop dat we niet te lang meer hoeven wachten. Ik ben echt benieuwd naar de toegevoegde waarde van de luidspreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Moet wel zeggen dat de opstaande rand van de horloge erg kwetsbaar is. Stoot hem eenmaal tegen de aanrecht en meteen meerdere krassen erop. Fijn dat het glas beschermd is maar zo'n gehavende rand erlangs is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Sinds vandaag ook de bezitter van de Huawei watch! Tot nu toe erg tevreden, alleen de weather app doet het niet. De app geeft aan ' Could not retrieve weather. Unknown error.' Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Haalt je telefoon wel gegevens binnen voor die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Hoe bedoel je dat precies? Als ik naar boven swipe, komt wel mijn plaatsnaam met weergegevens naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Probeer het eens als je buiten bent met een GPS lock...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Heb mijn watch nu twee weken (active, black) en ben er heel tevreden over.

In het begin had ik nogal last van battery drain, maar sinds ik Google Fit en Wrist Gestures heb uitgezet is het batterijverbruik ongeveer 2 á 3 procent per uur, perfect dus.

Omdat ik het los opladen op de puck maar niks vond het ik een stand laten 3D printen:

Afbeeldingslocatie: http://www.famzande.nl/tmp/stand1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.famzande.nl/tmp/stand2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.famzande.nl/tmp/stand3_small.jpg

klik voor groot

Super werk van Rene's hub @ 3dhubs.com, de kosten waren 9,20 euro voor standaard ABS @ 300 micron. De ruwe randjes heb ik zelf wat bijgewerkt.

Voor de geïnteresseerden:
STL: http://www.thingiverse.com/thing:1306057
Rene's hub: https://www.3dhubs.com/eindhoven/hubs/rene

MIsschien dat ik nog een volgende print met hogere kwaliteit laat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
djiedjee schreef op zondag 28 februari 2016 @ 10:59:
Probeer het eens als je buiten bent met een GPS lock...
Helaas maakt dat niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:42
Heren, een kort vraagje.

Ik heb ooit de eerste pebble gehad. maar die toch maar aan de kant gelegd vanwege het grote geek niveau.

iedereen ziet direct dat je een smartwatch hebt, en eerlijk gezegd al dat plastic is ook niets.

De eerste moto 360 vond ik wel aardig, maar was nogal een fink ding. en dat flat tire vind ik toch erg jammer.
Dus mijn vraag aan de gebruikers: lijkt de huawei echt meer op een horloge? zie je niet meer van een kilometer afstand dat je stiekem een nerd bent met een smartwatch? of is het nog best duidelijk dat het een smartwatch is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
fjux schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:23:
Heren, een kort vraagje.

Ik heb ooit de eerste pebble gehad. maar die toch maar aan de kant gelegd vanwege het grote geek niveau.

iedereen ziet direct dat je een smartwatch hebt, en eerlijk gezegd al dat plastic is ook niets.

De eerste moto 360 vond ik wel aardig, maar was nogal een fink ding. en dat flat tire vind ik toch erg jammer.
Dus mijn vraag aan de gebruikers: lijkt de huawei echt meer op een horloge? zie je niet meer van een kilometer afstand dat je stiekem een nerd bent met een smartwatch? of is het nog best duidelijk dat het een smartwatch is?
Precies om deze reden had ik gezworen om nooit meer een smartwatch te nemen, na het in eigendom te hebben gehad van een Pebbel Steel, LG G Watch en een Moto 360 V1. Ook ik wilde er niet bijlopen als een "nerd" en steeds op te vallen en vragen te moeten beantwoorden. Toch sinds begin januari de Huawei Watch aangeschaft via Marktplaats (zo kon ik 'm nog weer doorverkopen met klein/geen verlies, mocht hij weer niet bevallen).

Heb de Huawei Watch dus nu enige tijd en voor mij is ie perfect en niet te vergelijken met de 3 eerdere smartwatches. Wat betreft het opvallen van de Watch...dat verschilt. De meeste mensen zien het niet direct, enkelen zien direct omdat de Watch wat "licht geeft" binnen. Ligt er ook aan wat voor watchface je hebt, als je wit met zwart hebt dan geeft dat meer licht dan grijs op zwart. Daarnaast, als je een digitale watchface doet dan lijkt het gewoon een digitaal/sporthorloge en valt het als "Smartwatch" ook niet op. Daarnaast is het hele horloge gewoon veel mooier en is het in mijn opinie gewoon een "echt horloge", ook dat helpt natuurlijk mee. Daarin vind ik de Hwatch ook echt anders dan de de 3 voorgangers....

Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen! Misschien net zoals ik goedkoper op Marktplaats kopen en mocht het je dan niet bevallen weer doorverkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
:*) Stiekem een nerd?

Proud to be a nerd hoor! :)
fjux schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:23:
zie je niet meer van een kilometer afstand dat je stiekem een nerd bent met een smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Bedankt voor de reacties!

ik zat ook nog te kijken via martktplaats, maar staan er niet veel op ;)
Blijkbaar vind iedereen ze top!

Toch nog een beetje hoge prijs 300+ maar ik ga er steeds serieuzer naar kijken.

@djiedj, Zeker proud to be a nerd, maar om er nou mee te koop te lopen is ook weer zo iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
fjux schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:39:
Bedankt voor de reacties!

ik zat ook nog te kijken via martktplaats, maar staan er niet veel op ;)
Blijkbaar vind iedereen ze top!

Toch nog een beetje hoge prijs 300+ maar ik ga er steeds serieuzer naar kijken.

@djiedj, Zeker proud to be a nerd, maar om er nou mee te koop te lopen is ook weer zo iets ;)
Op Coolblue nu vanaf 299...aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Hajo94 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:30:
[...]

nice ik zie het ja! Zwarte vind ik ook de mooiste.

ik ga eens even hard nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vattick
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb zelf inmiddels ook al een maandje de zwarte variant. Ben er ontzettend blij mee. Ik vind het vooral tof dat mensen in eerste instantie niet doorhebben dat ik een smartwatch draag. Ik moet overigens wel bekennen dat ik het smart gedeelte nog niet echt gebruik buiten google maps en spotify om. kan niet wachten op 1.4:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Hajo94 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Ik had er net 1 week geleden 1gekocht, net ff gechat met coolblue, krijg ik de korting alsnog. Top service daar bij coolblue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
E-Rick schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:
Over weareal gesproken, als je 5 seconden lang de 'purchase' button van de Airpower watchface ingedrukt houdt krijg je de watchface gratis:
YouTube: Weareal - Get Airpower for Free (Hidden Gesture)

[afbeelding]
Je krijgt dan alle 4 watchfaces gratis die erin zitten (ik wel in ieder geval)
Best leuke faces behalve die Airpower, die blauwe ronde (aanpasbare) widget die daarin zit vind ik er niet echt bijpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Gadgeteer schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:13:
[...]

Je krijgt dan alle 4 watchfaces gratis die erin zitten (ik wel in ieder geval)
Best leuke faces behalve die Airpower, die blauwe ronde (aanpasbare) widget die daarin zit vind ik er niet echt bijpassen.
Ik kan het mis hebben, maar in mijn herinnering was de rest van de faces sowieso al gratis. Die grote ronde widget past er inderdaad niet heel erg goed bij.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
E-Rick schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:28:
[...]

Ik kan het mis hebben, maar in mijn herinnering was de rest van de faces sowieso al gratis. Die grote ronde widget past er inderdaad niet heel erg goed bij.
Hmm.. dat die andere al gratis waren is mogelijk. Ik las ergens iets over die knop vasthouden... na installatie direct gedaan ;)

Moet wel zeggen dat ik die watchfaces verder wel goed vind voor gratis watchfaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ik heb mijn watch nu een kleine week in gebruik. Hier mijn ervaringen tot nu toe. Omdat ik nog niet alles uitgezocht heb, commentaar hoor ik graag.

Ik heb de versie met de metalen band via amazon.de. Watch ziet er super uit, van een afstandje ziet het er zeker uit als een echt horloge. De maat van het scherm is perfect, hij is wel een beetje aan de dikke kant.

Batterij verbruik:
ik ben gestart met wifi aan, dat zorgt voor een behoorlijk verbruik waarmee ik het eind van de dag niet ga halen.
Sportstracker: Endomondo gebruikte ik altijd. Deze installeert ook een watch-app. Als ik een workout start, gaat het verbruik van mijn horloge ook erg hard. Is geen aanrader voor bijv een lange fietstocht dus.
Vanwege de Google Fit integratie heb ik de Google Fit app maar eens geinstalleerd. Op zich prima voor de basis informatie, maar de afstand in km's (op basis van stappenteller?) klopt voor geen meter. Ik heb nu wel de interfacing van Endomondo naar Fit aangezet, km's op de GPS kloppen dan wel maar zoals gezegd is het batterijverbruik dan nogal heftig.
Met wifi uit en zonder sportstracker zit ik 's-avonds op 50%, prima dus.

Even mails en appjes bekijken is super handig. Muziek en netflix pauzeren en starten ook.
Gesproken opdrachten heb ik nog niet veel mee getest. Het voelt een beetje suf om tegen je horloge te kletsen.

Watchfaces:
ik heb me helemaal suf gezocht, er zijn er zo enorm veel. Via google+ groepen en face-repo van alles gedownload en via watchmaker geprobeerd.
Er zijn er een heleboel die net een echt horloge zijn, maar vaak zijn die in ambient/dimmed mode dan weer net een speelgoed-horloge. :X
Een aantal digitale nerd-versies zijn ook erg grappig, maar niet zo chique.

Uiteindelijk heb ik er maar 2 die ik mooi vind en customizable zijn, veel zwart bevatten (beter voor de batterij en tegen inbranden) en een leuke night-mode met kleur hebben.
* Huatch Modracer V1.2 (gratis via face-repo)
https://facerepo.com/app/...h-modracer-v1-1511a3c9695

* Ranger (0,99 via play store)
Google Play: Ranger Military Watch Face
Erg tof, alleen het kompas...: ik zie wel iets draaien maar volgens mij zit er helemaal geen kompas in de huawei toch? :?

Heel verhaal dus... Wie heeft nog aanvullingen/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
djiedjee schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:57:
Uiteindelijk heb ik er maar 2 die ik mooi vind en customizable zijn, veel zwart bevatten (beter voor de batterij en tegen inbranden) en een leuke night-mode met kleur hebben.
* Huatch Modracer V1.2 (gratis via face-repo)
https://facerepo.com/app/...h-modracer-v1-1511a3c9695

Heel verhaal dus... Wie heeft nog aanvullingen/suggesties?
Inbranden is geen probleem want daar is een beveiliging voor ingebouwd dat het scherm steeds x aantal pixels beweegt -> YouTube: Huawei Watch: AW Burn In Prevention 4K Lapse [N5X]

Ik kan wel even delen wat voor watchfaces ik nu in die paar maanden met de Huawei watch verzameld heb, misschien dat iemand er wat aan heeft :) Daarnaast check ik dagelijks de reddit van watchfaces / huawei watch / android wear, vaak zijn daar gratis codes te vinden voor de watchfaces :)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/s-I6CFjTVxZEUk8Idbz-HtiTbgZsqWGgMMmwc2a7BPrmrRUKO_RxQYWxV_mpLdbfgkDu=h310-rw
Google Play: Rolling Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/IowqJS4ay2MRcMIBW6p8VOgKNIwKEUL5PGNc8hyUAjMDT2ldaYvbYjIyHeuDlPbwtM4=h310-rw
Google Play: Adrenaline Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/k5srthi8Gxym1WWu7LENzP7yaO834lQTLhqIiwcU4NoYnYY-avE1FTBasLnI-mhrwg=h310-rw
Google Play: African Sunsets Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/q8hEtThyVD9qwc_RjMjrqlUxmkDlNgbIDOgwh0I5Tsnu7_L7HvuA7kY4fLEDFhdtzaQ=h310-rw
Google Play: Airhero Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/CR-fuQk7UhhoYmX_Dg_RNyNZ76fmpnzSzo7dfss5Z7t1c7KjnaOyc-j9aVPlXl3LZ6E=h900-rw
Google Play: Awakening Watch Faces

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/rnfFmo92cJYvCcPHM3-Q4tu3fANiWwM0iKzhdtyBKpVxOM--Et-ufgRa0Z2MZx48Kxp7=h900-rw
Google Play: Lines Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/kZHeqS1BkH52r83zEGiUS-w6eLKbkqW5pRKyCo7u1TvWfIe1JSPTlCDogDziLqRqA7c=h900-rw
Google Play: Mahti Watchface

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/zcWsOStBGEZGKCPHkXAw_xPJHOdxRqOI4plICQRisKCOHns8DOduvyBLR_uJPeym6GI=h900-rw
Google Play: Mustache Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/Z_dhbW2jvmq5tC6jbdZkYLwPluKXG1lsDZZKL1yaMG3bkakYFiO6nhGDdcf_TPNQiw=h310-rw
Google Play: Nature Gradients Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/vlVrL95tUygLaoIOEiuHJmeDx6Z6MSTEyLFOo_DnxD3pXmwwC3c3TjjR0OYCYZU2Tw=h310-rw
Google Play: Ranger Military Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/Nz1yDFSoM4hE3a1ST8xDXqP5xoD0UcxIck_7O2CY0E0xnUrEOAlUjhnh2VbS_kUrTgkz=h900-rw
Google Play: Skymaster Pilot Watch Face

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/kvSsTGm1kMmTXZjM6hcIXnZbriJ04eTsQNtHs8REFohEQs4UBMCR_Jh4VQXDX70bb9k=h310-rw
Google Play: SWARM weather

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/tcdIRZnKe-ukMx4wkMCs8hPPTciUpzlG4O1mTeIIUBZADju4kcxuRa17PYA4R5ZN8IU=h310-rw
Google Play: Watch Face - Minimus360

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/6RomrnNb4GsoXos5GOVqSbBLLOi6lgHP4qEtx11tEZvQwZbrq57inEm1hbyWVrv22cfD=h900-rw
Google Play: Weareal - Live 3D Watch Faces

en niet te vergeten watchmaker en watchmaster

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 01-03-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
@lubbert : bedankt voor de faces. Ik zie daar ook weer aan aantal mooie tussen zitten!

Dat verschuiven van die pixels is duidelijk. Als je een face met een groter vlak wit/gekleurd hebt, zijn er wel pixels die nooit zwart worden. Toch wel een beetje oppassen met welke face je kiest lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Misschien een stomme vraag. Maar is er een verschil tussen de Classic en de Active variant?

of is het alleen de kleur?

En bij de Active. is het zwart nog steeds metaal?

[ Voor 0% gewijzigd door fjux op 01-03-2016 10:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ik kwam een tip tegen die ik nog niet kende:
Snel 3x op de knop drukken zorgt voor een paar seconden brightness boost. Handig als je in het zonnetje zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

djiedjee schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:26:
Ik kwam een tip tegen die ik nog niet kende:
Snel 3x op de knop drukken zorgt voor een paar seconden brightness boost. Handig als je in het zonnetje zit!
Toptip, werkt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
deze vond ik erg mooi, maar toen ik hem op mijn Blackberry priv had geinstaleerd, gingen er meerdere alarmbellen rinkelen.... tis maar een tipje ;)
heb hem er maar weer vanaf gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
superericje schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:36:
[...]

deze vond ik erg mooi, maar toen ik hem op mijn Blackberry priv had geinstaleerd, gingen er meerdere alarmbellen rinkelen.... tis maar een tipje ;)
heb hem er maar weer vanaf gehaald
Zou je kunnen uitleggen wat je bedoelt met "alarmbellen"?
Je geeft nu een tip dat men mogelijk ergens mee moet oppassen bij het installeren van deze app maar vermeld niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
fjux schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:56:
Misschien een stomme vraag. Maar is er een verschil tussen de Classic en de Active variant?

of is het alleen de kleur?

En bij de Active. is het zwart nog steeds metaal?
Domme vragen bestaan niet zegt men.

Wat heb je al gevonden toen je zocht?

Google vertelde me dat alleen het uiterlijk verschilt en dat het zwarte ook metaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Gadgeteer schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:18:
[...]

Domme vragen bestaan niet zegt men.

Wat heb je al gevonden toen je zocht?

Google vertelde me dat alleen het uiterlijk verschilt en dat het zwarte ook metaal is.
Toen ik zocht kon ik alleen maar een vreemde reddit post vinden er over.

Vond dat toch niet echt de beste referentie ;) maar thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ik heb de zwarte gekocht net op Coolblue. Heel slick ding!

Ik heb echter wel een iphone 6 en vind het maar lastig om een goede review te vinden van de compatibility van android wear en ios met deze watch.

Iemand hier ervaring mee? (anders dan die ene post in dit forum dat het niet zo lekker werkte)

Primaire usecases voor mij: ik wil eigenlijk gewoon simpel mijn whatsappjes lezen, spotify/sonos nummer skippen en calls kunnen wegdrukken. Daarnaast ook custom watch faces kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 21:12
LiquidSmoke schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:05:

Omdat ik het los opladen op de puck maar niks vond het ik een stand laten 3D printen:
Voor de geïnteresseerden:
STL: http://www.thingiverse.com/thing:1306057
Rene's hub: https://www.3dhubs.com/eindhoven/hubs/rene
Zeer bedankt voor het delen van deze info, ik heb er ook 1 naast me staan nu ;-)
Ik weet het, weinig origineel, maar wel ontzettend handig !

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Afbeeldingslocatie: http://www.famzande.nl/tmp/140_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.famzande.nl/tmp/140_2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.famzande.nl/tmp/140_3_small.jpg

klik voor groot

1.4.0 via sideload... Yeah! Eindelijk handsfree bellen en ringtone via de watch. Het geluid is echt supergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:07

m-buurman

hmmm...coffee!!

Zojuist geïnstalleerd via 'settings', hij is dus daadwerkelijk vrijgegeven. Nu eerst even spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik krijg de update nog niet, geduld, geduld.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
1.4.0 via sideload... Yeah! Eindelijk handsfree bellen en ringtone via de watch. Het geluid is echt supergoed!
[/quote]

Nice! Heb je een linkje naar de instructies die je hebt gevolgd om het te sideloaden?

Edit: Google Now kaarten schijen ook vernieuwd te zijn, wat is er precies nieuw?

[ Voor 16% gewijzigd door Hajo94 op 02-03-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Nice! Heb je een linkje naar de instructies die je hebt gevolgd om het te sideloaden?

Edit: Google Now kaarten schijen ook vernieuwd te zijn, wat is er precies nieuw?
Hier staat alles wat je nodig hebt, inclusief instructies voor ADB: https://www.reddit.com/r/...ts/48iooq/update_is_here/

Een paar dingen die opvallen

- Nederlandse taal
- Je kunt wel muziek syncen naar de watch en zo muziek afspelen, maar niet vanaf je telefoon de de watch als speaker gebruiken
- Opnemen met je watch schakelt automatisch naar de watch, opnemen met de telefoon blijft het gesprek op de telefoon

Iemand nog andere toevoegingen?

[ Voor 33% gewijzigd door LiquidSmoke op 02-03-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
Zie deze link:

https://community.gethuaw.../huawei_watch/f/65/t/3274

Ben benieuwd of ik mijn update nog krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vattick
Ik ben blij dat ik nog even gewacht heb met het plaatsen van mijn review. Dan kan ik ook nog even de nieuwe functies meenemen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Bijzonder bericht... ik heb hem toch echt binnengekregen. Overigens zie ik nu dat ik wel een andere versie van Play-services heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.hatseflats.eu/tmp/HWAW14.png

[ Voor 8% gewijzigd door m-buurman op 02-03-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 15:23
Zojuist ook een Huawei Watch besteld nadat ik hier las dat hij in de aanbieding is bij cool blue (thnx!).
De active met een lederen bandje.
Echter wil ik er graag een metalen bandje bij.
Ik vind de originele zwarte RVS erg mooi maar veelste duur.
Weet iemand een goed(koop) alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Maakt de update nog verschil of je op de telefoon android 5.1 of 6.0 hebt draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
djiedjee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:59:
Maakt de update nog verschil of je op de telefoon android 5.1 of 6.0 hebt draaien?
Ik heb een Huawei G8 welke op 5.1 draait, maar kan geen functies vinden die nu niet zouden werken of niet beschikbaar zouden zijn.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

djiedjee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:59:
Durf ik niet te zeggen, maar ter referentie; ik draai 6.0.1 op mijn Galaxy S6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vattick
Suugie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:43:
Zojuist ook een Huawei Watch besteld nadat ik hier las dat hij in de aanbieding is bij cool blue (thnx!).
De active met een lederen bandje.
Echter wil ik er graag een metalen bandje bij.
Ik vind de originele zwarte RVS erg mooi maar veelste duur.
Weet iemand een goed(koop) alternatief?
Eerder uit dit topic de volgende linkjes.

Zwarte link bandje

zwart milanees bandje

zwarte link bandje amazon

Op pagina 4 en 6 van dit topic wordt er meer over verteld. Hoop dat je er wat aan hebt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
fjux schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:33:
[...]

Toen ik zocht kon ik alleen maar een vreemde reddit post vinden er over.

Vond dat toch niet echt de beste referentie ;) maar thanks!
Check anders gewoon de specs op Huawei.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
LiquidSmoke schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:06:
[...]

Hier staat alles wat je nodig hebt, inclusief instructies voor ADB: https://www.reddit.com/r/...ts/48iooq/update_is_here/

Een paar dingen die opvallen

- Nederlandse taal
- Je kunt wel muziek syncen naar de watch en zo muziek afspelen, maar niet vanaf je telefoon de de watch als speaker gebruiken
- Opnemen met je watch schakelt automatisch naar de watch, opnemen met de telefoon blijft het gesprek op de telefoon

Iemand nog andere toevoegingen?
Dank je, denk je dat ik de update nog kan sideloaden...ook al is er waarschijnlijk gestopt met OTA update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Hajo94 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:17:
[...]

Dank je, denk je dat ik de update nog kan sideloaden...ook al is er waarschijnlijk gestopt met OTA update?
Volgens mij wel, na een factory reset blijft de update ook behouden.

Wel een puntje wat nu niet goed werk, de zaklamp aanzetten... "Ok Google, Zaklamp aan" of "Ok Google, Start flashlight" starten de zaklamp niet op de watch, en ook niet op de telefoon. in plats daarvan komt er alleen een plaatje van een zaklamp in beeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
LiquidSmoke schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Volgens mij wel, na een factory reset blijft de update ook behouden.

Wel een puntje wat nu niet goed werk, de zaklamp aanzetten... "Ok Google, Zaklamp aan" of "Ok Google, Start flashlight" starten de zaklamp niet op de watch, en ook niet op de telefoon. in plats daarvan komt er alleen een plaatje van een zaklamp in beeld 8)7
Yes, gelukt! Top! Gek van die zaklamp...zal zelf ook even een aantal zaken gaan bekijken nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Bij die flashlight optie zou het witte horloge scherm als een soort zaklamp moeten werken.
Op zich logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
djiedjee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:20:
Bij die flashlight optie zou het witte horloge scherm als een soort zaklamp moeten werken.
Op zich logisch...
Bij de vorige versie werd gewoon de flashlight app op je watch geopend, nu in het nederlands is het 'zaklamp', echter krijg ik die niet geopend met voice commands...

/edit: systeemtaal van de tel naar het engels en het werkt wel weer met 'open flashlight'. Helaas krijg ik het niet voor elkaar alleen de watch in het engels te zetten.

er zal voor 'zaklamp' dus nog geen voice command bestaan in het nederlands...

[ Voor 24% gewijzigd door LiquidSmoke op 02-03-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Bij mij (nog niet geüpdatet) opent hij met "flashlight" ook de flashlight op het horloge. Mijn telefoon staat ook ingesteld op Engels. Alles dus in Nl en Eng proberen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Dus enkelen hebben de update gewoon OTA gekregen en nu opeens geeft Huawei aan dat hij nog niet wordt uitgerold? Lijkt mij dat ze de update dan gewoon hebben teruggeroepen omdat er wellicht een foutje inzit?

Ik heb hem in ieder geval nog niet ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Heb ik wat gemist? Waar geven ze dat aan?
Gadgeteer schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:36:
Dus enkelen hebben de update gewoon OTA gekregen en nu opeens geeft Huawei aan dat hij nog niet wordt uitgerold? Lijkt mij dat ze de update dan gewoon hebben teruggeroepen omdat er wellicht een foutje inzit?

Ik heb hem in ieder geval nog niet ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
djiedjee schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:14:
Heb ik wat gemist? Waar geven ze dat aan?

[...]
zie onderstaande link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Hier ook nog steeds wear 1.3.0.

Ik krijg de laatste tijd maar wisselend meldingen op m'n watch, soms wel soms niet.
Whatsapp helemaal niet meer, sms'en mist hij soms ook.
Zowel watch als S6 al gereboot maar zonder resultaat...

Iemand die weet wat er loos is of kan zijn? Want een smartwatch waar geen meldingen op binnen lopen is eigenlijk een dumbwatch...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.