Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 17:05
Ekfad schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:19:
Hoi,

ik blijf zo'n beetje klungelen met het bellen.

Als ik nu een inkomende oproep heb én ik neem op met mijn telefoon dan schakelt hij automatisch over op mijn watch/bleutooth. Erg vervelend.

Iemand een idee welke instelling ik moet aanpassen om als ik opneem met de telefoon verder te gaan met de telefoon en als ik opneem met de watch verder te gaan met de watch.

Ik heb mij al rot gezocht maar ik vind de functie niet echt terug.
Ik heb dat probleem ook niet. Heb je hem al eens opnieuw gepaired?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 09:27
Ik heb al van alles geprobeerd.

Het is ook pas sinds een maand ofzo. Ik neem op met de telefoon (nexus 5x) en alles gaat via de watch, wil ik het allemaal via gsm laten gaan moet ik in het "bel"menu eerst omschakelen van bleutooth naar luidspreker.

Is erg vervelend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Kun je het met een andere telefoon testen? Dan weet je of het issue bij de watch of de telefoon ligt. (probleem proberen te isoleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Hyp Hyper schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:23:
Kun je het met een andere telefoon testen? Dan weet je of het issue bij de watch of de telefoon ligt. (probleem proberen te isoleren)
Ik zou het kunnen testen met een iphone, maar dat is natuurlijk een ander besturingssysteem. Geen idee of dat nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nee.. zou wel met Android Wear testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27
Ekfad schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:19:
Hoi,

ik blijf zo'n beetje klungelen met het bellen.

Als ik nu een inkomende oproep heb én ik neem op met mijn telefoon dan schakelt hij automatisch over op mijn watch/bleutooth. Erg vervelend.

Iemand een idee welke instelling ik moet aanpassen om als ik opneem met de telefoon verder te gaan met de telefoon en als ik opneem met de watch verder te gaan met de watch.

Ik heb mij al rot gezocht maar ik vind de functie niet echt terug.
Als je op de watch naar Settings > Bluetooth gaat, dan staat daar een optie "Play phone audio on watch". Kijk eens of deze op "On" of "Off" staat. Ik weet niet zeker of dat het is, heb het probleem ook eerder wel eens gehad, maar ik meen dat ik het toen tijdens het telefoongesprek eenmalig heb omgezet en sindsdien krijg ik altijd het geluid via de telefoon wanneer ik via de telefoon opneem, en het geluid via de watch als ik via de watch opneem.

[ Voor 17% gewijzigd door Moi_in_actie op 09-06-2016 11:33 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackTian
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07-2024
Heeft iemand al die preview van Wear 2.0 draaien op zijn watch? Ben best wel benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers daar over, twijfel nog of ik hem er nu al op wil zetten of wachten op de officiële release. Omdat het nu nog om een developer preview gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Moi_in_actie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:32:
[...]

Als je op de watch naar Settings > Bluetooth gaat, dan staat daar een optie "Play phone audio on watch". Kijk eens of deze op "On" of "Off" staat. Ik weet niet zeker of dat het is, heb het probleem ook eerder wel eens gehad, maar ik meen dat ik het toen tijdens het telefoongesprek eenmalig heb omgezet en sindsdien krijg ik altijd het geluid via de telefoon wanneer ik via de telefoon opneem, en het geluid via de watch als ik via de watch opneem.
Dat stond aan. Het vreemde is dat ik nu helemaal niets meer binnen krijg op mijn watch als ik een telefoontje krijg.

Denk dat ik best een harde reset uitvoer maar waar vind je dat terug? Kan de factory reset niet meer vinden in het instelling menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 11:50
BlackTian schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:27:
Heeft iemand al die preview van Wear 2.0 draaien op zijn watch? Ben best wel benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers daar over, twijfel nog of ik hem er nu al op wil zetten of wachten op de officiële release. Omdat het nu nog om een developer preview gaat.
Ik kan persoonlijk niet wachten op de nieuwe update. Er zitten zoveel nieuwe gave dingen in. De apps menu gewoon rond..... super simpel, maar toch verdomd handig. Klein toetsenbordje.... Helemaal top. Of ik de dev preview ga flashen weet ik niet. Misschien wacht ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackTian
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07-2024
Ekfad schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:37:
[...]

Dat stond aan. Het vreemde is dat ik nu helemaal niets meer binnen krijg op mijn watch als ik een telefoontje krijg.

Denk dat ik best een harde reset uitvoer maar waar vind je dat terug? Kan de factory reset niet meer vinden in het instelling menu.
Factory reset heet nu 'Ontkoppelen van telefoon'. Staat vrijwel helemaal onderaan het instellingen menu. Wanneer je hem aanklikt staat er dat bij het ontkoppelen ook de fabrieksinstellingen worden hersteld en alle gegevens worden gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:10
Vandaag ook mijn Watch met steel link band binnen gekregen. (via bol besteld, gisteren net iets voor 23:00)
Bandje is alleen 'iets' te groot en er mogen wel wat schakels tussen uit straks. Alleen eerst updaten natuurlijk.
edit:
Bij gebrek aan punese toch maar even de markt op gelopen om daar mijn bandje te laten inkorten. Toch 5 schakels er tussenuit.
Wel wat aan het spelen geraakt met autowear en bijhorende mogelijkheden :)

[ Voor 32% gewijzigd door The-Source op 18-06-2016 14:51 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22
Android Wear update 1.5 voor de Huawei Watch is uit!

Nieuwe features:
  • Some face corresponds to the color display in the energy-saving mode
  • "Roman 3D" is added as a new watch face.
  • New ringtones "Bounce," "Dream it possible", "Spring"
Bug fixes:
  • Bluetooth disconnection fix
  • Phone call interrupted fix
  • Cycling is misidentified as climbing fix
  • Tilt-to-wake improved
  • Google map rotation fix
  • Unexpected restart fix
Reddit thread:
https://www.reddit.com/r/...ear_15_update_megathread/

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:09
BlackTian schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:27:
Yes, heb het al een tijdje draaien op mijn Watch. Ik heb er gemengde gevoelens over. Wellicht dat het aan de ondersteuning van apps ligt, maar voorheen kon ik bij Facebook Messenger en Whatsapp de gehele gespreksgeschiedenis teruglezen, maar nu kan ik alleen het laatste bericht zien.

Verder is het niet duidelijk of er een notificatie is. Vaak zag je onderaan het scherm dat er een Whatsapp bericht is, of een Facebook messenger bericht. Nu moet je zelf gaan scrollen of er notificaties zijn.

Animaties zien er wel soepeltjes uit, evenals het menu, wat een draaischijf geworden is. Het is ook veel kleurrijker geworden, wat ik ook wel een pluspuntje vind.

Wat ook wennen was, is om een dieper in een notificatie te gaan, je nu moet drukken op de notificatie in plaats van swipen naar links. En om weer terug te gaan heb je de knop nodig.

Het toetsenbord werkt verrassend goed. Ik had laatst het uitgeprobeerd en het swipen op een klein toetsenbord gaat toch verrassend goed.

Accuduur is nog steeds 2 dagen voor mij, dus daar is geen verbetering/achteruitgang in gekomen. Ik ben benieuwd naar de volgende preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nu een weekje de Watch in gebruik en bevalt goed, alleen moet ik zelf wat wennen aan het bandje, heb de steel en droeg nooit een horloge. Valt mij ook op dat wanneer je klok op always on zet dat de accu daar eigenlijk niet zoveel door word beïnvloed.
Met de functie uit haal ik wel de 2 dagen maar met de functie aan zal ik het einde van de 2e dag niet gaan halen met always on hou ik rond 11 uur 's avonds nog 50% over maar dat is dus eigenlijk na ongeveer 16uur van de lader. Nu vind ik zelf wel mooier met continu aan.
Alleen 'OK Google' werkt regelmatig niet en met voice antwoorden op whatsapp gaat ook niet goed toen ik buitenhuis was maar thuis nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik droeg ook nooit een horloge, dus moest er wel even aan wennen.
Maar je moet er eens achter komen dat je horloge niet goed geladen heeft als je op je werk zit.
Dan merk je pas hoe je al gewend ben aan een Wear horloge.

Ik heb de lader houder besteld bij de Shapeways van E-Rick. Ik ben erg benieuwd.
Lijkt me een erg cool gezicht. Zodra hij binnen is maak ik even een mooie foto met en zonder horloge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-07 07:48
Mijn Watch doet het over het algemeen goed, maar soms als ik er op wil kijken en mijn pols draai dan tript het OS een beetje, ik weet niet of dit bij iedereen is maar hoe zou ik dit op moeten lossen?

Verder heb ik de laatste updates geïnstalleerd en heb ik het model met Mesh bandje. (geen idee of dit wat uit maakt :? ) Ook draait mijn Galaxy S6 op Android MM 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-05 14:05
Wat bedoel je met tript het OS een beetje? Als je bedoelt dat je scherm iets 'verspringt' dan is dat iets wat iedereen heeft (als het goed is). Dit voorkomt namelijk het inbranden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wanneer kan iedereen 1.5 verwachten? Ik kijk elke dag even of er een update is, maar hij geeft nog steeds aan dat mijn systeem up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dubrillion schreef op maandag 27 juni 2016 @ 07:27:
Maar je moet er eens achter komen dat je horloge niet goed geladen heeft als je op je werk zit.

Ik heb de lader houder besteld bij de Shapeways van E-Rick. Ik ben erg benieuwd.
Lijkt me een erg cool gezicht. Zodra hij binnen is maak ik even een mooie foto met en zonder horloge :)
Ik heb voor zo'n 5 euro een extra laadplateautje voor op m'n werk gekocht. Hij is erg snel bijgeladen indien benodigd. Ook omdat ik vaak nét de 2 (werk)dagen niet haal. Always on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

Dubrillion schreef op maandag 27 juni 2016 @ 07:27:

Awesome! Ik ben benieuwd naar je foto's :) Welke kleur/meteriaal heb je gekozen?

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
E-Rick schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Awesome! Ik ben benieuwd naar je foto's :) Welke kleur/meteriaal heb je gekozen?
Hij zou 4 juli binnen komen. Nu zie ik aan de Track&Trace dat hij waarschijnlijk vandaag al komt :D

Ik ben voor de witte gegaan. We zo netjes met de witte oplader. Ik denk dat het een super gaaf gezicht is als hij aan het opladen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Sorry voor de dubbele post, maar op deze manier ziet iedereen dat er een nieuw bericht is ;)

De charging cradle is binnen. Ziet er erg leuk uit zo.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xInA7ez.jpg

Bedankt E-Rick. Ik ben er erg tevreden mee _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 28-06-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Dubrillion schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:46:
Sorry voor de dubbele post, maar op deze manier ziet iedereen dat er een nieuw bericht is ;)

[afbeelding]

Welke watchface is dat? Ziet er tof uit!
Dubrillion schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:14:
Wanneer kan iedereen 1.5 verwachten? Ik kijk elke dag even of er een update is, maar hij geeft nog steeds aan dat mijn systeem up to date is.
Ik heb 'm 2/3 dagen geleden binnen gekregen. Dus ik verwacht redelijk snel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

[afbeelding]

Via de developers optie kun je hem tijdens laden op altijd 'on' zetten. Handig als klok!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:56:
[...]

Welke watchface is dat? Ziet er tof uit!
Zelf gemaakt met Puije Black. Blijft toch leuk om er zelf een beetje aan te sleutelen.
Bandje is gewoon een officieel bandje van TW Steel
Mystikal schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:05:
[...]

Via de developers optie kun je hem tijdens laden op altijd 'on' zetten. Handig als klok!
Top dankje. Voor in de nacht erg handig _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Dubrillion op 28-06-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Weten jullie eigenlijk wat een goed 'ok google' command is om file informatie van een specifieke weg op te vragen. De Watch verstaat mij goed alleen resultaat is niet het gene wat ik wil want krijg namelijk geen file informatie maar meer een tekst over een anwb site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

[afbeelding]

Ziet er zeker chique uit zo in het wit!

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 09:39
Vanmorgen werd mijn nachtrust wreed verstoord door mijn watch/telefoon. M'n telefoon had de bluetooth-verbinding met de watch verloren en begon bij het elke keer verbinden een geluidje maken: hij wilde pairen. Dus om 4 uur vanmorgen m'n watch gepakt om dat te doen. Toen zag ik dat er een update binnen was gekomen. Hoera! Wear 2.0!

Nee dus.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PC1A0XI.png

Wellicht dat dat pair-probleem nu opgelost is door deze update.

[ Voor 8% gewijzigd door barchettanl op 30-06-2016 09:10 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-05 14:05
Hahaha, ik had vannacht exact hetzelfde. Om 10 over 4 werd ik ook wakker van m'n watch. Zag dat deze een nieuwe update aan het installeren was. Meteen de watch in het nachtkastje gedonderd om rustig verder te kunnen slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb dus nog steeds geen update gehad. Ook niet als ik hem forceer.
Hij werkt verder naar behoren hoor, dat is het probleem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:04

[afbeelding]

Ziet er goed uit, vind vooral je bandje erg strak waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
lubbertkramer schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Ziet er goed uit, vind vooral je bandje erg strak waar heb je die vandaan?
https://www.bol.com/nl/p/...t-staal/9200000028802491/

Astu O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-07 13:12
voor de mensen die de update 1.5 nog niet hebben gekregen maar wel willen:
http://forum.xda-develope...p?p=67492186&postcount=30

dat kun je doen zonder te rooten of wat dan ook! en je gebruikt de stock recovery van de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 21:38

hplos.nl

Zo doet men dat

Ik heb ook ineens een update. Iemand enig idee wat er aan is gepast? (naast dat mijn modern watchface ineens ook kleine streepjes en de wijzers meer detail hebben in ambiant mode)

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik zit nog steeds netjes te wachten op een update. Hoop niet dat het met 2.0 ook zo lang duurt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267199

Heeft er iemand slechte ervaringen met het laden va nde watch?
Ik heb hem een maand geleden besteld bij bol, initieel heel tevreden over tot de lader niet meer mee wou.

Het leek dat de magneten van de lader niet op de juiste plaats zaten. Met als resultaat dat bij het aanklikken de connectie pins niet correct overeen kwamen en de watch niet meer wou laden.

Met een stukje papier zodanig de magneten wat geblockt worden lukte het nog heel sporadisch. Uiteindelijk dan maar beslist om de watch terug te sturen want een uurwerk van 300€ moet goed werken in mijn ogen.

Nu zit ik wat met de vraag of dit een enkel voorval was en ik me een nieuwe zou bestellen (heb al wat bandjes ondertussen :) ) of ik het nog een paar maanden ga afwachten om te kijken of de toekomst een verbeterde HW2 brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Eigenlijk geen problemen met het laden, zij het dat ik de watch soms een beetje op het plateautje moet laten 'vallen' alvorens hij geregistreerd wordt/begint te laden. Lag het problem aan de watch of het laadplateau? In het tweede geval zou ik een kloontje voor een paar euro uit China hebben laten komen. (werkt hier op kantoor prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zal aan het laadplateau gelegen hebben, daar ga ik van uit.
Dat had ik gedaan en die is gisteren geleverd, maar natuurlijk is de watch reeds terug naar bol.com :)

Goed dan ga ik het me nog even wagen om een nieuwe te bestellen. Want ik was wel tevreden over het design en de mogelijkheden.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 267199 op 12-07-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik vind het de mooiste (en minst nerdy) die nu te verkrijgen is. Althans in de prijscategorie waar ik in heb gekeken; weet niet of er nog een hoger segment is. Dus ik zou het gewoon nog eens proberen. Voor zover ik weet is het geen (groot) algemeen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu vraag ik me wel af er een 2de aankomt in de komende weken.
Want elke shop heeft serieus gesneden in de prijzen. Ik heb hem aangekocht bij bol.com voor 309€ en nu merk ik dat ze zelfs bij coolblue zo goedkoop staan zelfs voor de active black. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-07 23:42
JJ93 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:09:
[...]

Ziet er mooi uit! Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een stalen bandje voor mijn Huawei Watch.
Op de Huawei site kosten de bandjes $79.99 - $169.99, dat gaat me toch wat te ver.

Op Amazon zijn er ook een aantal te koop: http://www.amazon.de/Dokp...banduhren-/dp/B018X11NIU/

Welke pinnen heb je precies nodig om hem vast te maken? 18mm?
Als je dat bandje combineert met die pinnen kom je uit op 29 euro en heb je 'gratis' verzendkosten met Amazon.de

Edit: Amazon shipped het bandje helaas niet naar NL :(

Edit II: Via een omweg wel mogelijk om te laten leveren in NL, voor 31,99 euro: http://www.amazon.de/gp/product/B019ETUOSU
Ik heb deze ook besteld. Als ik het goed begrijp zitten hier geen pinnen bij? Welke pinnen heb ik hiervoor nodig?

Edit

Deze besteld. Hopelijk zijn dit de goede?
Anoniem: 541786 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Edit: Toch nog naar ik hoop de juiste pins gevonden en wel 10 stuks voor 8,20 euro (gratis verzenden) http://m.aliexpress.com/item/32427831073.html

[ Voor 15% gewijzigd door Kitser op 19-07-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 13:22
Anoniem: 267199 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:51:
Het zal aan het laadplateau gelegen hebben, daar ga ik van uit.
Dat had ik gedaan en die is gisteren geleverd, maar natuurlijk is de watch reeds terug naar bol.com :)

Goed dan ga ik het me nog even wagen om een nieuwe te bestellen. Want ik was wel tevreden over het design en de mogelijkheden.
Ook zorgen dat de watch schoon is aan de onderkant (zweet en andere troep af en toe weghalen) dat helpt ook.

Heeft iedereen inmiddels de 2.0 update gehad? Ik wacht namelijk nog steeds. Net als de vorige update, zal ik wel weer tot het laatst moeten wachten vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gadgeteer schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Ook zorgen dat de watch schoon is aan de onderkant (zweet en andere troep af en toe weghalen) dat helpt ook.
Ja daar let ik nu extra op, met de nieuwe ondertussen nog totaal geen problemen. Misschien gewoon een productiefoutje.
Heeft iedereen inmiddels de 2.0 update gehad? Ik wacht namelijk nog steeds. Net als de vorige update, zal ik wel weer tot het laatst moeten wachten vrees ik :(
Aah is die al beschikbaar? Tijdje XDA niet opgevolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Volgens mij is 2.0 nog niet beschikbaar. Echter zag ik vanmorgen dat ik 1.5 ook nog niet heb.
Als ik op de watch vraag om een update zegt hij up to date. Volgens mij zijn we al een maand verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Die 1.5 kan me gestolen worden. 2.0 wordt pas interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd ik zit ook meer te wachten op de 2.0 update.
Nu voor de mensen die de 1.5 nog niet hebben, je kan die perfect via adb sideloaden. Hier heb je geen root of dergelijke voor nodig, je kan het zien als een OTA update zelf naar je toestel pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Laatst online: 11-07 18:28
Gebruik al een tijdje de developer preview en vind 'm best okee. Moest wel even wennen aan de besturing:

- Links of rechts swipen op het beginscherm om je watchface te veranderen i.p.v. je scherm inhouden.
- Terug gaan met de crown-button i.p.v. te swipen.

Er zit alleen nog geen Theater mode in Developer Preview 2. Er is wel een app als workaround voor.

De stock launcher is erg verbeterd imho. Gebruik geen Wear Mini Launcher of Bubble Launcher meer.

Deze app (niet alleen voor 2.0) is ook wel fijn om je brightness te regelen (Vind alleen de interface vreemd, lamp-icoontje aan in de app betekent dat de app op je watch actief is, i.p.v. dat het betekent dat het scherm op je watch meer helder is.)

[ Voor 6% gewijzigd door Zedonite op 20-07-2016 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Weet iemand waar deze nog wel leverbaar is?
Deze link gaat naar 20mm. "Wij" moeten toch een 18mm hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door Kitser op 25-07-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ook bij Bol.com gekocht. Dan heb ik alleen dr verkeerde link gekopieerd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 15:34

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb gisteren mijn huawei watch binnen gekregen, maar ik heb een probleem. Mijn accu gaat erg snel leeg. Vanochtend heb ik 'm met 100% van de lader gehaald, maar nu geeft hij al aan dat hij het maar tot 1500 uur gaat redden vandaag.

Ik durf niet eens watchmaker faces te gebruiken en gebruik gewoon een stock face.. de brightness heb ik op 1 staan.

Google fit heb ik niet geïnstalleerd. Ook heb ik mijn watch opnieuw opgestart nadat ik een stock watch face heb gekozen. Dit is toch niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
GeNiTaLiX schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:42:
Ik heb gisteren mijn huawei watch binnen gekregen, maar ik heb een probleem. Mijn accu gaat erg snel leeg. Vanochtend heb ik 'm met 100% van de lader gehaald, maar nu geeft hij al aan dat hij het maar tot 1500 uur gaat redden vandaag.

Ik durf niet eens watchmaker faces te gebruiken en gebruik gewoon een stock face.. de brightness heb ik op 1 staan.

Google fit heb ik niet geïnstalleerd. Ook heb ik mijn watch opnieuw opgestart nadat ik een stock watch face heb gekozen. Dit is toch niet normaal?
Staat de wifi ook uit? Als wifi aan staat wil de batterij wel is sneller leeg gaan dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De batterij bereikt ook van 2 tot 4 ladingen zijn optimale verbruik. De eerste paar dagen zal de horloge wat korter mee gaan. Wel ben ik benieuwd welke versie je draait. Ik draai nog steeds 1,4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

WiFi staat uit.

Ik heb een factory reset gedaan en ik draai 1.5 . Het lijkt nu al wel wat beter, maar nog niet optimaal. 1 volle dag zou hopelijk wel mogelijk moeten zijn.

Wel inmiddels wat mooie watchfaces, maar mis ik nog wel wat apps wanneer ik het vergelijk met mijn Sony smartwatch. Met name email, sociale media en nieuws. De cards zijn wel erg mooi , maar enkel als melding zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Dubrillion schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:19:
Ook bij Bol.com gekocht. Dan heb ik alleen dr verkeerde link gekopieerd :s
Heb je de goede link voor mij?

Ik heb nu een zwart leren bandje wat ik al had. Die is 18mm. Die vind ik een beetje ielig. De originele is iets breder.
Ik heb nog niet zo iets (behalve de originele) kunnen vinden. Jullie wel?

Inmiddels iets gevonden:
http://goo.gl/zzRPDG

http://goo.gl/8N6ZNP

[ Voor 8% gewijzigd door Kitser op 26-07-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/JZY98T6.jpg

Moet ik bol.com al contacten? Zoveel gebruik durf ik niet eens van mijn smartwatch te maken.. hij zou toch minstens 24 uur mee moeten kunnen gaan?

Brightness = 3 , WiFi is off, google fit gedeïnstalleerd op telefoon, nu pujie watchface, met ambient zwart wit en amper wit. Behalve watchfaces geen apps.. Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik heb mijn scherm niet continu aan staan (gaat aan zodra ik mijn pols draai) en wifi uit. Haal met gemak 2 dagen met een Watchmaker face.

Ik zie op jouw plaatje 8% en 2%... waar is dan de overige 90%?

update:
Net even gecontroleerd, vamorgen van de lader gehaald:
nu: 86% - ca. 3 dagen resterend

Heb je toevallig de mogelijkheid om je watch te testen met een andere telefoon?

[ Voor 30% gewijzigd door Gadgeteer op 27-07-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Hier scherm wel continu aan, wat wifi uit, automatisch aan dmv draaien vind ik weer niets dus uit. Maar als ik in de ochtend rond 7 uur eraf haal dan haal ik de dag erop makkelijk tot een uur of 11 dan gaat hij wel op de lader. Dus een ruime 1,5 dag met verkenner watchface en in de nacht scherm wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Gadgeteer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:10:
Ik heb mijn scherm niet continu aan staan (gaat aan zodra ik mijn pols draai) en wifi uit. Haal met gemak 2 dagen met een Watchmaker face.

Ik zie op jouw plaatje 8% en 2%... waar is dan de overige 90%?

update:
Net even gecontroleerd, vamorgen van de lader gehaald:
nu: 86% - ca. 3 dagen resterend

Heb je toevallig de mogelijkheid om je watch te testen met een andere telefoon?
Ik kan het proberen. Gebruik de watch nu met een s7 edge. Er is geen overige 90%. Op plaatjes op internet komt mijn overzicht overeen. Of heb jij wel tot 100% stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Hier idem scherm continue aan, brightness op 4. Gebruik een facer watchface.
Gebruik hem best veel en met gemak 2 dagen.

In jou geval is het niet zo dat je tel hem leeg trekt door continue polling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
GeNiTaLiX schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:11:
[...]

Ik kan het proberen. Gebruik de watch nu met een s7 edge. Er is geen overige 90%. Op plaatjes op internet komt mijn overzicht overeen. Of heb jij wel tot 100% stats?
Nee, ik heb gekeken en heb inderdaad ook geen 100%. Waarom zouden ze ook 100% tonen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Pinky-H9 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:14:
Hier idem scherm continue aan, brightness op 4. Gebruik een facer watchface.
Gebruik hem best veel en met gemak 2 dagen.

In jou geval is het niet zo dat je tel hem leeg trekt door continue polling?
Bedoel je het bekijken van de stats? Dat doe ik in principe af en toe.

Ik heb bol.com maar voor de zekerheid gebeld. Kan het product waarschijnlijk ruilen. Voor die 309 euro wil ik toch nog wel die gok wagen voordat mijn zichttermijn voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweater2203
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik heb sinds 2 weken een Huawei SW gekocht, de Huawei Watch Active Black Leather Band bij Coolblue. Ik geniet ervan en het bevalt me zeer goed. Er zijn echter nog wat kleine dingen waar ik vragen over heb:

1: Ik zet nogal wat dingen in mijn "Keep" app op mijn telefoon. Alles word goed doorgestuurd, maar als het moment voorbij is komt het alarmpje vele malen daarna nog steeds voorbij. "Trein halen om 8:00" komt ineens 's middags om 14:00, 15:00 en 16:00 nog steeds voorbij, ook terwijl de aantekening op de Keep app op de mobiele telefoon al is gedeleted.

2: Mijn volledige scherm schakelt heel snel om naar minimaal. Jammer want al die download watchfaces zijn hartstikke leuk. Kan dit langer duren, behalve mijn pols blijven schudden?

3: Ik gebruikte de stappen tellers van " Fit" en "Dagelijks tracking". Beide leveren niet de gelijke hoeveelheid stappen....Nou vooruit. Maar beide rekenen arm bewegingen mee. Ik werk in een boekenmarkt en stilstaand boeken 1 voor 1 verschuiven word ook meegerekend als stappen. Iemand een idee hoe ik dat - desnoods met berekening - kan corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Helaas heb ik mijn Huawei Watch weg moeten doen. Ik heb nog wel wat bandjes over voor de geïnteresseerden.
Hint: Zie signature ;-)

• hplos.nl
  • Laatst online: 23-06 21:38

hplos.nl

Zo doet men dat

Wat bij me de enorm hielp om langer te doen met de batterij is om niet in te stellen dat het gesprek via bluetooth gevoerd kan worden op de telefoon.

Hierdoor wordt denk ik een ander protocol oid gebruikt om de verbinding met je telefoon in stand te houden (zie ook icoon boven aan je telefooon) en bespaart het iig veel accu. Nu red ik het gemakkelijk een dag met m'n horloge.

Gisteravond van de lader, direct in theater mode vanmorgen 'normale' mode en nu nog 22%

schem altijd aan, kantelen om te activeren watchmaker watchface wifi uit
gebaren uit, die vind ik vervelend :)

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 11:57
Ik heb nu al een maand of 2 mijn Huawei SW, zeer tevreden mee.
Alleen heb ik het probleem dat ik soms meerdere keren per dag mijn watch opnieuw moet koppelen met mijn telefoon.
Op zich niet zo een groot probleem, maar toch irritant genoeg om me er aan te ergeren.

Ik heb al liggen zoeken maar niet zo direct gevonden aan wat het kan liggen.
Iemand dit ook al meegemaakt?

Ik gebruik de watch icm een Oneplus 2

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen_DB op 13-08-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 06:51

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Jeroen_DB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:33:
Alleen heb ik het probleem dat ik soms meerdere keren per dag mijn watch opnieuw moet koppelen met mijn telefoon.
Op zich niet zo een groot probleem, maar toch irritant genoeg om me er aan te ergeren.

Ik had precies het zelfde, maar dan met een Oppo Find 7 met crDroid.
De watch updaten naar v1.5 lijkt geholpen te hebben.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweater2203
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik krijg nog steeds verouderde berichten te zien op mijn Huawei watch, voornamelijk op Keep dat op mijn mobiele telefoon staat. Terwijl ik op de Keep-app iets gedeleted heb, laat de HW meerdere malen later het bericht nog steeds zien.

Werkt niet:
- Beide apparaten helemaal uitzetten, en opstarten.
- Heropstarten helpt niet.
- Ontkoppelen van telefoon via bluetooth en opnieuw koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

ThaDude

Hang Loose

Iemand hier al een extra oplader dock te pakken kunnen krijgen? Bij Amazon zijn ze te koop maar worden niet naar NL verzonden :'(

Deze op ebay gevonden en gekocht. Als hij binnen is zal ik kijken of het wat is voor de geïnteresseerden.

[ Voor 38% gewijzigd door ThaDude op 17-08-2016 09:55 . Reden: ebay ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ThaDude schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:27:
Iemand hier al een extra oplader dock te pakken kunnen krijgen? Bij Amazon zijn ze te koop maar worden niet naar NL verzonden :'(

Deze op ebay gevonden en gekocht. Als hij binnen is zal ik kijken of het wat is voor de geïnteresseerden.
Ik heb er voor een eurootje of 5 één van Aliexpress gekocht. Doet het prima.
Wel zwart ipv wit.

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik heb de watch van mijn vrouw proberen te updaten naar de developer preview van 2.0.
Echter kreeg ik bij het flashen een foutmelding (iets in de trant van "failure remote : file size too big") bij 1 van de system modules.
Heb zowel het image van Google als van Huawei geprobeerd, maar bij beide hetzelfde probleem.

Herkent iemand dit of weet een oplossing hiervoor ? Heb uiteindelijk maar weer het stock image teruggezet.

We wilden dit overigens graag proberen zodat zij ook meer apps kan installeren omdat ze een iphone heeft ipv een android. Weet iemand of dit inderdaad een verbetering oplevert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
ProgrammerX schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:35:
Ik heb de watch van mijn vrouw proberen te updaten naar de developer preview van 2.0.
Echter kreeg ik bij het flashen een foutmelding (iets in de trant van "failure remote : file size too big") bij 1 van de system modules.
Heb zowel het image van Google als van Huawei geprobeerd, maar bij beide hetzelfde probleem.

Herkent iemand dit of weet een oplossing hiervoor ? Heb uiteindelijk maar weer het stock image teruggezet.

We wilden dit overigens graag proberen zodat zij ook meer apps kan installeren omdat ze een iphone heeft ipv een android. Weet iemand of dit inderdaad een verbetering oplevert ?
Volgens mij met een nieuwere fastboot-versie, te fixen. Gebruik zelf die van de Android SDK.
Wat wil je precies weten wat er verbeterd is naar een iPhone? (Kan het wel even testen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Zedonite schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:43:
[...]
Wat wil je precies weten wat er verbeterd is naar een iPhone? (Kan het wel even testen.)
Als ik op mijn samsung s7 de android wear app open, kan ik kiezen uit diverse apps, spellen, wijzerplaten enz. Als je op de iphone de android wear app opent kan je geen extra apps installeren.

Wat ik heb gelezen kan je dit omzeilen in android wear 2.0 door direct op het horloge apps te installeren via de wifi. Ik wil dus graag weten of dit inderdaad zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
ProgrammerX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:19:
[...]

Als ik op mijn samsung s7 de android wear app open, kan ik kiezen uit diverse apps, spellen, wijzerplaten enz. Als je op de iphone de android wear app opent kan je geen extra apps installeren.

Wat ik heb gelezen kan je dit omzeilen in android wear 2.0 door direct op het horloge apps te installeren via de wifi. Ik wil dus graag weten of dit inderdaad zo is :)
Ja idd erg mager:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9354619/IMG_0282.PNG

Watchmaker is een must imho, maar het schijnt via adb te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
Jeroen_DB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:33:

Dit euvel is al vaker beschreven in dit topic.
De update naar 1.5 zou het kunnen verhelpen, indien je deze (nog) niet kunt installeren dan helpt het vaak dus niet altijd om Android Wear van je telefoon te verwijderen, je watch naar factory defaults resetten (dus niet alleen uit en aan zetten maar echt resetten). Dan AW weer op je telefoon installeren en je watch opnieuw koppelen.
Indien je veel geinstalleerd hebt op je watch, moet je daarna wel even wachten tot alles weer is gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-07 15:10
Vanmorgen kreeg ik een nieuwe 1.5 update. Liep ik achter, of is hij inderdaad nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
De mijne heeft vannacht ook een update gedownload... ben benieuwd wat het is. Straks op het werk even installeren..
1.5 had ik al

Update:

Nog steeds 1.5

Android:
1.5.0.3153324

Google play:
9.2.56

Android OS:
6.0.1

Beveiligingspatchniveau:
1 augustus 2016

Ik heb dus geen idee wat er is veranderd :?
Het was een kleine update

[ Voor 52% gewijzigd door Gadgeteer op 07-09-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb mijn Huawei Watch ook binnen, tweedehands overgenomen van een Tweaker via Vraag & Aanbod. Even gespeeld met Android Wear 2.0, maar toch maar terug geflashed door rare quirks in het menu en acties die niet lekker liepen. Update gekregen en gereboot, tijdje later weer een update en zit nu op patch level juli en nog niet op augustustus/september. Kreeg na update en herstart snel iets te zien van connect your charger tonight en kon die message niet meer zien? Handmatig update check en weer een update :) Nu van augustus, waarom niet in een keer naar de laatste versie?

[ Voor 10% gewijzigd door Tags NL op 09-09-2016 22:31 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

http://android-developers.blogspot.nl/

Android Wear Developer preview 3 is uit, draait goed en stukken beter dan mijn vorige poging met v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:46:
http://android-developers.blogspot.nl/

Android Wear Developer preview 3 is uit, draait goed en stukken beter dan mijn vorige poging met v2
Draait idd beter, maar helaas voorlopig nog geen Watchmaker e.d.
Syncing for embedded apps is not enabled for the preview. Therefore, to test an app on a device, add it to the Play Store or side-load it onto a watch. Some existing Wear apps, e.g. Google Maps, are only using the embedded apps mechanism currently, and are therefore not installable on the preview (and therefore do not appear on the watch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Zedonite schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:17:
[...]

Draait idd beter, maar helaas voorlopig nog geen Watchmaker e.d.

[...]
Heb het geprobeerd te sideloaden, staat er tussen maar activeert niet bij aanklikken.. Wel jammer, maar de beta Skymaster watchface is wel mooi en daar heb ik nu de 3rd party notifications bij aangezet zodat je een totaal van open alarms/meldingen ziet staan. Werkt allemaal veel handiger, hopelijk snel nieuwe versie Watchmaker (De beta ervan doet ook nog niets lijkt het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb sinds vandaag ook een Huawei Watch.

Gebruik 'm samen met een iPhone, dus vind het wel jammer dat ik geen apps kan downloaden maar dat is niet anders :)

Weet iemand of je ook kunt zien hoeveel km je op een dag hebt gelopen?

[ Voor 16% gewijzigd door London op 01-10-2016 16:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Watchmaker fix

All you need to do is use your favorite file explorer to pull the embedded app out. You'll find it inside the WatchMaker APK at res/raw/android_wear_micro_apk.apk.

Copy that file to your computer and then install it on your watch with adb install android_wear_micro_apk.apk . This will also work for any many other faces and apps too. You can then enjoy all the new that DP3 brings without giving up your favorite faces.

Zoek en download ergens een apk van watchmaker (weet niet of ik link mag posten) en installeer hem op deze manier op je horloge. Kies dan als watchface de watchmaker en je kan dan met de App op je telefoon weer je favoriete watchface kiezen

Bron: https://plus.google.com/+JohnBowdre/posts/9sB1544HjEV

(Krijg het bij mij helaas nog niet werkend :s )

[ Voor 3% gewijzigd door Tags NL op 01-10-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

ThaDude

Hang Loose

Vandaag dacht ik doe eens gek ! Ik gooi die preview versie erop. Nu krijg ik voor geen mogelijkheid die Huawei watch met adb aan de praat in combinatie met Windows 10. Iemand die me kan helpen? Heb al behoorlijk wat XDA doorgenomen en geprobeerd...

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

ThaDude schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:12:
Vandaag dacht ik doe eens gek ! Ik gooi die preview versie erop. Nu krijg ik voor geen mogelijkheid die Huawei watch met adb aan de praat in combinatie met Windows 10. Iemand die me kan helpen? Heb al behoorlijk wat XDA doorgenomen en geprobeerd...
ADB debugging aangezet in je horloge? (Developer Options aanzetten door in about een aantal keer op het buildnummer te klikken) Ik had het vaak dat ik ADB debugging aan het staan, uit en weer aan moest zetten voordat ik pas op mijn horloge de vraag kreeg of ik de computer vertrouwde of niet. Die vraag heb je wel gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Sinds twee weken problemen met mijn watch. Ik kan wel vanaf mijn watch applicaties starten, bijvoorbeeld Spotify maar ik krijg geen notificaties meer binnen. Heb 'm laatst een factory reset gegeven, maar nadat ie de eerste keer disconnect omdat mijn telefoon te ver weg is, ben ik weer terug bij af. Iemand een idee? Heb een Nexus 5 met Android 6.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27
TheRicolaa10 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:33:
Sinds twee weken problemen met mijn watch. Ik kan wel vanaf mijn watch applicaties starten, bijvoorbeeld Spotify maar ik krijg geen notificaties meer binnen. Heb 'm laatst een factory reset gegeven, maar nadat ie de eerste keer disconnect omdat mijn telefoon te ver weg is, ben ik weer terug bij af. Iemand een idee? Heb een Nexus 5 met Android 6.0.1.
Dit ligt aan de Android Wear app. Lees voor de gein maar eens de reviews van de laatste versie in de Play Store; 95% is meldingen van watches die niet meer connecten en/of geen notifications meer binnen krijgen.

Had er zelf ook last van, heb toen de app eraf gegooid en een iets oudere versie van de APK Mirror website gedownload en installed (deze versie bijvoorbeeld). Gewoon een wat oudere versie gebruiken (zorg dat ie niet automatisch update over Wifi) en wacht een update af.

[ Voor 5% gewijzigd door Moi_in_actie op 05-10-2016 19:38 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Moi_in_actie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:38:
[...]

Dit ligt aan de Android Wear app. Lees voor de gein maar eens de reviews van de laatste versie in de Play Store; 95% is meldingen van watches die niet meer connecten en/of geen notifications meer binnen krijgen.

Had er zelf ook last van, heb toen de app eraf gegooid en een iets oudere versie van de APK Mirror website gedownload en installed (deze versie bijvoorbeeld). Gewoon een wat oudere versie gebruiken (zorg dat ie niet automatisch update over Wifi) en wacht een update af.
Thanks voor je reactie, ga ik is proberen _/-\o_

Edit:
Het is opgelost! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:18

Soul__assasin

de Belbelg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5hVj5A4ty3zXHlgi2LXovvDU/medium.jpg

ik kon niet weerstaan aan een ongelofelijk aanbod, deze dus maar gekocht voor een prikje

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:41
Ik gisteren ook een 2e hands Huawei Watch gekocht. Tot nu toe best onder de indruk. Nu eens bedenken wat ik er allemaal mee wil doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Mijn Wifi op de Huawei watch gaat soms vanzelf uit, met de opmerking dat ie dat doet om batterij te besparen. Het gebeurt echter ook bij redelijk volle accu, zo bij 70%. Kan ik dit ergens uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

marcelmg2 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:56:
Mijn Wifi op de Huawei watch gaat soms vanzelf uit, met de opmerking dat ie dat doet om batterij te besparen. Het gebeurt echter ook bij redelijk volle accu, zo bij 70%. Kan ik dit ergens uitschakelen?
Wil ik ook weten!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 825711

Welke app kan ik het beste installeren op mijn mobiel om alle aps op mijn watch goed werkend te krijgen? Ik ontvang geen notificatie van whatsapp en Facebook. Ik heb nu Android Wear op mijn mobiel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

In je Settings/Wifi/Advanced/Power Save after 2 hours en dan krijg je keuzes voor meer/minder tijd of never

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:35:
[...]

In je Settings/Wifi/Advanced/Power Save after 2 hours en dan krijg je keuzes voor meer/minder tijd of never
Ah, er zit een soort dynamisch menu onder de Wifi knop!
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Anoniem: 825711 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:14:
Welke app kan ik het beste installeren op mijn mobiel om alle aps op mijn watch goed werkend te krijgen? Ik ontvang geen notificatie van whatsapp en Facebook. Ik heb nu Android Wear op mijn mobiel.
Misschien moet je het topic even doorlezen?
6 posts voor jouw vraag staat het anwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-07 07:48
Ik weet niet of het al eerder gevraagd is maar Android Wear 2.0 zou ook voor de Huawei Watch uitkomen las ik. Weet iemand in welke periode dit is en of het het nu al waard is om de developer versie op mijn horloge te zetten die ik elke dag draag (voor bugs e.d.)?

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Periode is onduidelijk, de laatste preview is wat omslachtig aangezien je zelf de apps via de Store op de telefoon moet installeren en niet gesynced vanuit je telefoon. Werkt allemaal verder wel super en snel, menu's zijn handiger IMHO maar toch na anderhalve week weer terug gegaan naar de normale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik had gisteren iets raars met me Watch. Er stond "Android Wear is gestopt''.
Hij start opnieuw op en ik heb een factory reset...
Alles ingesteld, dat valt gelukkig wel mee. Netjes me instellingen terug gezet.

Sta ik gisteren bij de supermarkt en wil ik Stocard gebruiken (klantenkaart app). Staat de app helemaal niet meer op me Watch. Dus ik ''Sync apps met horloge'' gedaan via de Android Wear app. Krijg ik om de tien seconden een melding dat ''Play Services'' gestopt is. Ik horloge ontkoppeld, Wear app geherinstalleerd en helemaal overnieuw begonnen.

Puntje bij paaltje nog steeds geen Stocard App...
Hoe kan ik dit oplossen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
Sinds gisteren de Huawei. Ziet er goed uit. Natuurlijk nog alles aan het ontdekken (in combi met iOS), maar er valt me al direct één ding op. De stappen teller is verre van accuraat. Ik heb vanmorgen er al rond de 700 stappen op staan, terwijl ik alleen van boven naar beneden gelopen ben en een keer van de hal naar de keuken heen en weer. En nee ik woon niet in een paleis. Zou ongeveer max 150 stappen moeten zijn. Iets in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
En opeens na 4 dagen is daar de Stocard app terug op mijn Watch.

Zijn er apps die van de watch een nachtklok maken als hij oplaad?
Ik weet dat het er de optie is om het scherm aan te laten tijdens laden, maar ik vind hem persoonlijk erg fel.
En op willekeurige momenten gaat het scherm opeens op fel. Als de groene balk bijvoorbeeld alleen al grijs zou zijn zou dat top zijn
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.