Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
Hoi, dat heb ik - stond reeds in mijn post - al gedaan maar de watch schakelt dus door naar mijn nexus. Praten via de watch lukt voorlopig niet.

EDIT: Ben nogmaals in de bleutooth optie gegaan, daar alles opnieuw uitgezet (wat eerst niet lukt, schakelde automatisch opnieuw in), dan opnieuw geactiveerd via de app en nu krijg ik geen foutmelding meer. Ben eens benieuwd.

[ Voor 27% gewijzigd door Ekfad op 12-03-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

Ekfad schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Hoi, dat heb ik - stond reeds in mijn post - al gedaan maar de watch schakelt dus door naar mijn nexus. Praten via de watch lukt voorlopig niet.

EDIT: Ben nogmaals in de bleutooth optie gegaan, daar alles opnieuw uitgezet (wat eerst niet lukt, schakelde automatisch opnieuw in), dan opnieuw geactiveerd via de app en nu krijg ik geen foutmelding meer. Ben eens benieuwd.
Dan moet je de optie telefoon geluid afspelen op telefoon onder Bluetooth aanzetten. Ik had hetzelfde probleem.

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
De Android Wear 1.4 update kwam hier net ook binnen. De speaker van de watch kan nog behoorlijk hard zeg, damn dat had ik niet verwacht. Ook meteen even geprobeerd een telefoongesprek ermee te voeren en dat ging nog best aardig.
Leuk om eens in het openbaar te doen en de verbaasde blikken van mensen te zien, maar heel handig is het nu ook weer niet. Als ik een telefoongesprek voer hoeven anderen niet perse alles mee te krijgen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Moi_in_actie schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:05:
De Android Wear 1.4 update kwam hier net ook binnen. De speaker van de watch kan nog behoorlijk hard zeg, damn dat had ik niet verwacht. Ook meteen even geprobeerd een telefoongesprek ermee te voeren en dat ging nog best aardig.
Leuk om eens in het openbaar te doen en de verbaasde blikken van mensen te zien, maar heel handig is het nu ook weer niet. Als ik een telefoongesprek voer hoeven anderen niet perse alles mee te krijgen.
Sta je ergens, geen mogelijkheid je telly te pakken. Ook in het openbaar kan het handig zijn iemand te vragen om even later nogmaal te bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Of in de auto! :D

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52

ThaDude

Hang Loose

Meer mensen die een mail van coolblue moeten krijgen deze week voor een gratis Hirsch bandje? :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

ThaDude schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:58:
Meer mensen die een mail van coolblue moeten krijgen deze week voor een gratis Hirsch bandje? :)
vertel.....
Heb nl m'n active bij CoolBlue gekocht, maar nog geen mail gehad.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Ik heb hem 22 januari gekocht:
Gekocht tussen 16 januari en 28 februari 2016?
Je ontvangt in de week van 14 maart een e-mail met een activatiecode, waarmee je via de
actiesite het horlogebandje aan kun vragen. Je bandje krijg je vervolgens binnen 4 weken
opgestuurd.

Kijk service he.. Code al binnen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door ThaDude op 14-03-2016 15:28 . Reden: coolblue reactie ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
yep ook gehad, niet op gerekend, lekkere meevaller.
Had ook al de 50 euro korting alsnog gekregen omdat ik hem een week voor de kortingsactie gekocht had.
topservice die coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Ja, gisteren gehad, en dat terwijl ik een 2dekansje had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

André schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Ja, gisteren gehad, en dat terwijl ik een 2dekansje had gekocht.
oaahh mzlpik, mij gaven ze nee op de vraag daarop dus maar nieuwe gekocht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:46
Wat moet je doen om gesprekken te voeren via de watch?
Ik heb al een tweetal keer een gesprek geaccepteerd via de watch, maar dan nog gaat het gewoon via de smartphone en niet zoals ik dacht op de watch? Of veeg ik naar de verkeerde kant? :)

Heb de 1.4 update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Drwho1 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:19:
Ik heb al een tweetal keer een gesprek geaccepteerd via de watch, maar dan nog gaat het gewoon via de smartphone en niet zoals ik dacht op de watch? Of veeg ik naar de verkeerde kant? :)

Heb de 1.4 update.
Bij mij was het een kwestie van alleen in het menu instellingen-> bluetooth -> telefoongeluid op horloge afspelen 'aan' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
gjb85 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Bij mij was het een kwestie van alleen in het menu instellingen-> bluetooth -> telefoongeluid op horloge afspelen 'aan' zetten.
Ah inderdaad, dat stond nog op uit. Moet ik eens uitproberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 08:38
Heeft er Iemand al eens wat geprobeerd met tasker icm met auto wear of watchmaker plugin?
Ikzelf kom niet heel veel verder dan : "automatisch de brightness instellen op basis van tijd/lokatie".

Wie heeft er nog een killer-toepassing waar ik nog niet aan gedacht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb iets geks. Als ik op m'n watch naar Software Updates ga staat er "Charge watch to update to ...". Maar hij is al 100% en ook op de lader krijg ik deze melding. Iemand enig idee?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Heb je nog 1.3 draaien nu?
DennusB schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:11:
Ik heb iets geks. Als ik op m'n watch naar Software Updates ga staat er "Charge watch to update to ...". Maar hij is al 100% en ook op de lader krijg ik deze melding. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
djiedjee schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:12:
Heb je nog 1.3 draaien nu?

[...]
Jaa

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Bij mij moest ik hem op de oplader leggen en moest toen kiezen voor installeren. Downloaden ging erg traag, duurde volgens mij bij elkaar meer dan een uur.

Heb je je telefoon er naast gelegd zodat je zeker weet dat hij BT verbinding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Zonder lader kan hij volgens mij niet updaten.

Update laten uitvoeren, op de lader leggen zodra hij erom vraagt (let op dat hij goed zit) en dan nog op de watch aangeven dat hij moet updaten. telefoon binnen bereik laten (en zorgen dat je telefoon wifi verbonden is). Zo heb ik het in ieder geval gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 17-03-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vattick
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-01-2024
Inmiddels heb ik mijn Hirsch bandje ontvangen. Deze is 18 mm, wat toch wel even wennen is.
Het bandje ziet er wel premium uit maar is naar mijn smaak toch net iets te smal. tevens zaten er geen quick release pins bij dus dat maakte het iets moeilijker het bandje vast te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
Dat dacht ik al. 18mm band bij een horloge van 42mm ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ik zat vandaag te showen wat er allemaal mogelijk is met de watch. Wilde een gesprek opnemen, maar die sprong net naar de voicemail. Op het moment dat ik aan het swipen was, sprong het scherm donker.
Ik kreeg met geen mogelijkheid de boel weer normaal. Ook herstart deed niks. Nu maar factory reset gedaan.

Iemand al eens zoiets meegemaakt?

Edit: volgens mij kwam dit doordat ik Swap True Dark had geinstalleerd (was ik alweer vergeten). Swipe-actie zet hem dan op "heeeeeel donker". 8)7 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door djiedjee op 18-03-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
gjb85 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Drwho1 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:19:

Heb de 1.4 update.
ga dan even in de instellingen en

Mocht je gbj gevolgd hebben ga dan even in de instellingen en zet het auto (pas op, soms herstelt hij auto naar on. Daarna tussen de apps de telefoon app zoeken, opstarten en toegang geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik heb nu 3 weken de Huawei en vind hem geweldig!
Toch een vraag waar ik de laatste tijd nogal eens tegenaan loop: wegvallende Bluetooth verbinding. Ik heb firmware 1.4 op de watch staan. Mijn telefoon ligt binnen een meter en toch valt de verbinding weg. Het rare is dat Android Wear aangeeft dat hij probeert vebinding te zoeken en dat mijn telefoon (Oneplus One) aangeeft bij BT verbinding dat hij wel gewoon verbinding heeft met de watch. Na een herstart is het probleem wel weer voor een langere periode over.
Iemand tips wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Tegels schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:14:
Ik heb nu 3 weken de Huawei en vind hem geweldig!
Toch een vraag waar ik de laatste tijd nogal eens tegenaan loop: wegvallende Bluetooth verbinding. Ik heb firmware 1.4 op de watch staan. Mijn telefoon ligt binnen een meter en toch valt de verbinding weg. Het rare is dat Android Wear aangeeft dat hij probeert vebinding te zoeken en dat mijn telefoon (Oneplus One) aangeeft bij BT verbinding dat hij wel gewoon verbinding heeft met de watch. Na een herstart is het probleem wel weer voor een langere periode over.
Iemand tips wat dit kan zijn?
De mijne deed dat in het begin wel eens. Wat ik deed was de watch even op vliegtuigmode zetten en de BT op mijn telefoon even uit en weer aan, dan de watch weer van vliegtuigmode af en het werkte weer. Na een paar minuten (meestal minder dan 5 minuten) herstelt de verbinding zich meestal ook wel weer vanzelf.

Tegenwoordig blijft mijn connectie echter gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Vattick schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:34:
Inmiddels heb ik mijn Hirsch bandje ontvangen. Deze is 18 mm, wat toch wel even wennen is.
Het bandje ziet er wel premium uit maar is naar mijn smaak toch net iets te smal. tevens zaten er geen quick release pins bij dus dat maakte het iets moeilijker het bandje vast te maken.
Hhm heb hem ook binnen inderdaad erg smal :/ Had er meer van verwacht.. Zeker voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gadgeteer schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:12:
[...]

De mijne deed dat in het begin wel eens. Wat ik deed was de watch even op vliegtuigmode zetten en de BT op mijn telefoon even uit en weer aan, dan de watch weer van vliegtuigmode af en het werkte weer. Na een paar minuten (meestal minder dan 5 minuten) herstelt de verbinding zich meestal ook wel weer vanzelf.

Tegenwoordig blijft mijn connectie echter gewoon goed.
Bedankt voor het meedenken!
Ik ben verder op zoek gegaan en kwam uit bij een link waar de tip werd gegeven om Android Wear te verwijderen, de watch een factory reset gegeven, Android Wear opnieuw te installeren en een nieuwe koppeling te maken met de watch. Dit lijkt tot nu toe goed te gaan! Al meer dan 24 uur geen uitvallende verbinding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vattick
Ik heb nu ook mijn Zwart metalen bandje van ebay ontvangen. Ik ben hier heel erg blij mee. Ziet er erg strak uit. en was maar 25 dollar ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vattick
ThaDude schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:08:
[...]

Hhm heb hem ook binnen inderdaad erg smal :/ Had er meer van verwacht.. Zeker voor dat geld!
Na hem een week om te hebben gehad went die best wel (ik heb best dunne polsen) zal hem nog wel af en toe om doen maar maak nu gebruik van zwart stainless steel bandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik heb besloten die van mij te verkopen, na 5 weken heb ik alle functies gebruikt en alles wel gezien. Maar ik vind het nog steeds te weinig toevoegen. Het gimmick gehalte is ook aardig hoog, ik voel me vaak net wat te nerderig, en nu in de winter kon ik de watch vaak onder de mouw drukken, maar in de zomer gaat dat niet lukken. Ik heb altijd mijn telefoon in de buurt (Z3 compact), dat is bewust een kleine telefoon zodat die overal makkelijk mee kan, en dan zie ik meldingen dus bijna altijd tegelijk op 2 apparaten.

geïnteresseerd: check mijn v&a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Tja, wat de toegevoegde waarde is, had je natuurlijk van te voren kunnen uitzoeken. Ik snap wat je bedoeld met je nerderig voelen, in het begin dacht ik er ook zo over nu heb ik dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Gadgeteer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:58:
Tja, wat de toegevoegde waarde is, had je natuurlijk van te voren kunnen uitzoeken.
Mee eens, maar toch, ergens moest ik hem eerst zelf ervaren. Meningen van anderen waren voor mij nog niet genoeg ;)
Ik snap wat je bedoeld met je nerderig voelen, in het begin dacht ik er ook zo over nu heb ik dat niet meer.
Het valt ook wel mee, ligt ook aan de instellingen. Ik heb de gestures uitgezet zodat er altijd alleen wat wijzers te zien waren totdat ik op het glas tik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaamoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 14:05
Voor de mensen die toch ook nog interesseert zijn in de watch. De zilvere versie met het leren bandje is met een kortingsactie bij Bol.com nu ook 299,99 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...-zilver/9200000048017351/

Je krijgt ook 100 euro kassakorting bij de andere versies.

EDIT: Nu 250 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door zaamoot op 31-03-2016 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zaamoot schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:57:
Voor de mensen die toch ook nog interesseert zijn in de watch. De zilvere versie met het leren bandje is met een kortingsactie bij Bol.com nu ook 299,99 euro.

ik denk dat je 350 bedoeld voordat je mensen te blij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
gnauw schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:05:
[...]

ik denk dat je 350 bedoeld voordat je mensen te blij maakt.
Met de €100 euro korting 250 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Op deze manier is het wel heel erg aantrekkelijk. Ik wil graag een Wear horloge, maar wil niet de hoofdprijs betalen voor iets wat ik niet goed kan. Maar dan wil ik er wel 1 die ik graag draag. Een zenwatch of Smartwatch 3 zijn toch ook weer echt smartwatches :$

Enig idee hoelang de actie duurt?

[ Voor 6% gewijzigd door Dubrillion op 01-04-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:43
@ Dubrillon, mocht de actie voorbij zijn en je wilt er toch nog één voor deze prijs, dan heb ik er nog één voor je in de aanbieding. Ik heb hem enkel uit de doos gehad om te updaten. Vind het horloge toch net iets te klein voor mijn pols. Dus mocht je interesse hebben, stuur dan even een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Roelio86 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:29:
@ Dubrillon, mocht de actie voorbij zijn en je wilt er toch nog één voor deze prijs, dan heb ik er nog één voor je in de aanbieding. Ik heb hem enkel uit de doos gehad om te updaten. Vind het horloge toch net iets te klein voor mijn pols. Dus mocht je interesse hebben, stuur dan even een PB.
Top dankje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Ik heb mijn laad-standaard een kleine update gegeven, sommige mensen zeiden dat de laad-puck een klein beetje te los zat. De nokjes die de puck vasthouden zitten nu net iets strakker (alleen gedaan voor de versie die op shapeways staat).

In 'polished white' ziet ie er ook fijn uit, al zeg ik het zelf:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Te8uHex.jpg?1

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Voor wie nog interesse heeft, ik verkoop mijn Watch (zie advertenties). Reden; heb een tablet nodig en geen geld voor, vandaar....zie de pb wel tegemoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Toch maar de stap genomen. Hij is nu zo goedkoop bij Bol dat je ze tweedehands voor dezelfde prijs vindt. Ik wilde al een horloge en een goed horloge kost al gauw €200,-. Dan maar iets erbij leggen en een smartwatch nemen :D

Mijn horloge komt morgen binnen. Heeft er nog iemand echt goede tips?

[ Voor 14% gewijzigd door Dubrillion op 03-04-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Dubrillion schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:48:
Toch maar de stap genomen. Hij is nu zo goedkoop bij Bol dat je ze tweedehands voor dezelfde prijs vindt. Ik wilde al een horloge en een goed horloge kost al gauw €200,-. Dan maar iets erbij leggen en een smartwatch nemen :D

Mijn horloge komt morgen binnen. Heeft er nog iemand echt goede tips?
Niet te strak om je pols doen? ;)

Watvoor tips hoop je te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Gadgeteer schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:59:
[...]

Niet te strak om je pols doen? ;)

Watvoor tips hoop je te krijgen?
Goede tip, goede tip :D

Uhm... mooie aanpasbare faces, ultieme apps, handige batterij tips enz.
Ik wil graag dat het horloge wel altijd de tijd laat zien (al is het maar cijfers)
Dus het scherm hoeft niet standaard aan. Ook wil ik wel een tril melding krijgen, maar hoeft het scherm niet op te lichten als ik een melding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Dubrillion schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:09:
[...]

Goede tip, goede tip :D

Uhm... mooie aanpasbare faces, ultieme apps, handige batterij tips enz.
Ik wil graag dat het horloge wel altijd de tijd laat zien (al is het maar cijfers)
Dus het scherm hoeft niet standaard aan. Ook wil ik wel een tril melding krijgen, maar hoeft het scherm niet op te lichten als ik een melding krijg.
Ik heb always screen on wel altijd aan staan, anders ontgaat het nut van zo'n watch me.
Qua batterijduur hou ik het sinds de 1.4 update van Wear vlot 2 dagen vol op 1 lading, maar ben dan ook geen erg intensief gebruiker.

Watchfaces vind ik nogal moelijk, ik kan maar geen vinden waarvan ik echt zeg dàt is het. Maar dat is smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Bij mij ook always screen on, maar dat is nog steeds ambient mode.
Je kan hem ook zo instellen dat hij echt aan gaat bij het kantelen van je pols, dat heb ik wel uitgezet. Zo haal je ruimschoots 1,5 dag.

Via watchmaker zijn ontelbare mooie watchfaces te verkrijgen, zelf kom ik telkens op de betaalde ranger watchface in de play store.
Deze toont altijd klok, stappen, datum, batterij van horloge en telefoon en het weer. Bovendien zie ik in ambient mode ook in dunne witte letters de afzender van een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De Watch is eindelijk binnen. Geen Kiala meer voor mij :D.

Eerste indruk is Woow!! Je ziet niet dat het een smartwatch is. Moest twee keer updaten en syncen, maar draai nu 6.0.1. Hoe kan je nu precies bellen via de horloge zodat je het op de horloge hoort? En kan je muziek afspelen via de horloge zonder dat het echt op de horloge staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Ik krijg niet gevonden of Amazon.de ook naar Nederland verstuurd?

http://www.amazon.de/dp/B...ACHI&childASIN=B012U0ACHI

Wel een scherpe prijs.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
Mystikal schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:48:
Ik krijg niet gevonden of Amazon.de ook naar Nederland verstuurd?

http://www.amazon.de/dp/B...ACHI&childASIN=B012U0ACHI

Wel een scherpe prijs.
er staat
Lieferung in die Niederlande Donnerstag, 7. Apr.: Bestellen Sie innerhalb der nächsten 18 Stunden und 49 Minuten und wählen Sie 1-Tages-Zustellung an der Kasse. Siehe Details.
Wat vertaald begint met levering aan Nederland op donderdag 7 april :) Kan daarnaast ook bevestigen dat ze verzenden naar NL met de Huawei watch, mijne komt ook van Amazon.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

lubbertkramer schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:26:
[...]

er staat

[...]

Wat vertaald begint met levering aan Nederland op donderdag 7 april :) Kan daarnaast ook bevestigen dat ze verzenden naar NL met de Huawei watch, mijne komt ook van Amazon.de
Tnx kon het op mijn telefoon niet gevonden krijgen.... Inmiddels besteld, dus van lurker ga ik naar poster! ;)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Je weet dat bij bol.com de watch momenteel 100EUR korting heeft?

Gisteren voor het eerst met de watch gespeeld. Leuk dingetje, waar je meer mee kon dan ik aanvankelijk verwacht had. Ik heb nu de Puije Black watchfaces. Ik heb nu een preset gedownload en deze een heel klein beetje aangepast. Ik heb ook de gebaren uitgezet.
Nadeel van Puije Black is dat je alles kan aanpassen, dus ik blijf bezig.

Wat ik wel zou willen weten: Als ik gebeld wordt: kan ik dan kiezen of ik met de watch of me telefoon opneem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dubrillion schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:18:
Je weet dat bij bol.com de watch momenteel 100EUR korting heeft?

Gisteren voor het eerst met de watch gespeeld. Leuk dingetje, waar je meer mee kon dan ik aanvankelijk verwacht had. Ik heb nu de Puije Black watchfaces. Ik heb nu een preset gedownload en deze een heel klein beetje aangepast. Ik heb ook de gebaren uitgezet.
Nadeel van Puije Black is dat je alles kan aanpassen, dus ik blijf bezig.

Wat ik wel zou willen weten: Als ik gebeld wordt: kan ik dan kiezen of ik met de watch of me telefoon opneem?
Ik dacht dat dat al van de prijs af was... Inmiddels bij Bol besteld! Bedankt!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
Dubrillion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:39:
De Watch is eindelijk binnen. Geen Kiala meer voor mij :D.

Eerste indruk is Woow!! Je ziet niet dat het een smartwatch is. Moest twee keer updaten en syncen, maar draai nu 6.0.1. Hoe kan je nu precies bellen via de horloge zodat je het op de horloge hoort? En kan je muziek afspelen via de horloge zonder dat het echt op de horloge staat?
Bellen via de watch: instellingen-> bluetooth -> dan telefoongeluid op horloge afspelen aanzetten. Volgens mij als je dan op de watch opneemt gaat het geluid altijd via de watch. Je kunt dan volgens mij niet meer kiezen, althans dat is mij niet gelukt.

Muziek moet je eerst laden op je watch. Je kunt deze dus alleen via de watch afspelen als de muziek op je watch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
gjb85 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:50:
[...]

Bellen via de watch: instellingen-> bluetooth -> dan telefoongeluid op horloge afspelen aanzetten. Volgens mij als je dan op de watch opneemt gaat het geluid altijd via de watch. Je kunt dan volgens mij niet meer kiezen, althans dat is mij niet gelukt.

Muziek moet je eerst laden op je watch. Je kunt deze dus alleen via de watch afspelen als de muziek op je watch staat.
Bedankt. Ik kan nu iemand selecteren op de horloge om te bellen. Maar als ik vervolgens gebeld wordt op me werk dan wil ik met de telefoon opnemen. Dat wordt nog een beetje testen, want het zou vervelend zijn als je elke keer moet switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
Ik bedoel met niet kunnen switchen alleen in het geval je opneemt met de watch. Opnemen met de watch is bellen via de watch. Als je 'gewoon' met je telefoon opneemt dan bel je (alleen) met je telefoon. Dus je kunt zeg maar wel switchen door te kiezen met welk device je opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Gister vrij impulsief ook een huawei watch besteld, via bol.com dus voor 250 euro. Ben erg benieuwd! Ben al in het bezit van een 1st gen moto 360 maar daar begint de batterij het langzaam aan van te begeven en daarnaast is ontwikkelen met een moto 360 een kleine hel omdat je alleen kunt debuggen via bluetooth. Enige waar ik een beetje voor vrees is het verliezen van de ambient light sensor, maar we gaan zien hoe erg ik dat ga missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
zaamoot schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:57:

Bedankt voor de tip. Besteld!
Ik heb nu de LG G watch R, maar vind de Huawei er mooier uitzien. Vooral het scherm lijkt veel mooier te zijn; meer op een echte wijzerplaat te lijken. Morgen eens naast elkaar houden. :)
(ik heb de reviews in dit topic gelezen uiteraard)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik bezit de watch nu 3 dagen. Ik heb er een bruin TW Steel bandje om gedaan. Soms zie je mensen wat raar kijken, maar het ziet er niet uit als een smartwatch en dat vind ik het mooie eraan. Batterij gaat een dag mee. Eind van de dag 25%, maar ik heb nog geen 3x volledige ladingen gedraaid, dus ik verwacht dat het nog wat beter wordt. Heerlijke gimmick die toch aanvoelt en eruit ziet als een standaard horloge/accessoire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Ik heb ook de sprong gewaagd! De bol.com aanbieding was te verleidelijk... Ben erg benieuwd.

Was vanaf het begin gecharmeerd van het horloge, maar was nog niet overtuigd van de meerwaarde van een smartwatch en zeker niet voor €400. Nu voor deze prijs is de aanschaf te rechtvaardigen voor mezelf. Haha.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dubrillion schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:56:
Ik bezit de watch nu 3 dagen. Ik heb er een bruin TW Steel bandje om gedaan. Soms zie je mensen wat raar kijken, maar het ziet er niet uit als een smartwatch en dat vind ik het mooie eraan. Batterij gaat een dag mee. Eind van de dag 25%, maar ik heb nog geen 3x volledige ladingen gedraaid, dus ik verwacht dat het nog wat beter wordt. Heerlijke gimmick die toch aanvoelt en eruit ziet als een standaard horloge/accessoire
Voor mij is ruim een dag voldoende. M'n LG haalt net geen twee dagen en daar heb ik eigenlijk ook niks aan tenzij ik op m'n werk bij ga laden. Ding gewoon elke avond aan de lader. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen ook een huawei watch maar ik heb het volgende probleem.
Ik krijg namelijk geen notificaties op mijn horloge soms doet die het wel en dan weer niet.
Heb al gereset maar niets helpt ik weet niet meer wat ik moet doen.
Misschien weet iemand van jullie nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:25:
Ik heb sinds enkele dagen ook een huawei watch maar ik heb het volgende probleem.
Ik krijg namelijk geen notificaties op mijn horloge soms doet die het wel en dan weer niet.
Heb je hem al geprobeerd met een andere telefoon? Ik heb wel eens gehad dat de bluetooth van mijn telefoon niet goed werkte met m'n LG. Met andere telefoons ging het wel prima. Zo kun je nagaan of het aan de Watch of aan je telefoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb hem ook geprobeerd met een andere telefoon ook daar krijg ik de berichtjes niet door soms wel en dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackTian
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07-2024
Je kan kijken of het dezelfde berichten zijn die je steeds wel/niet krijgt. Als je steeds berichten AAA en BBB krijgt maar CCC en DDD niet. Dan ligt het misschien aan de instellingen. In Android 6 kan je de meldingen per app aanpassen. Maar als je de ene keer AAA en CCC krijgt of DDD en BBB heb ik geen idee.

En met gereset bedoel je terug zetten naar fabrieksinstellingen toch? Anders zou je dat eventueel nog kunnen proberen.

Ik heb zelf een keer gehad dat ik mijn telefoon uit/aan moest doen toen mijn watch een update had gehad. Hij deed toen ook gek, toen me telefoon opnieuw opgestart was werkte alles naar behoren.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Klopt het dat het niet goed is voor de accu van je watch (zelfde als van telefoon) dat het niet goed is als ie heel lang geladen wordt?

http://www.typhone.nl/blo...n-van-je-smartphone-accu/

hoe zorgen jullie ervoor dat je watch altijd netjes accu heeft en niet zoals ik nu met een zwart ding om m'n pols loop die niets doet (dacht dat lader in m'n tas zat en blijkbaar zijn er weinig mensen met een huawei watch hier ;))

Ik was nog beetje van 'de oude stempel' helemaal vol / helemaal leeg. Maar dat blijkt dus helemaal niet goed te zijn :) vanaf nu wordt het dus 's avonds als ik thuis ben op de lader en 's nachts eraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijder Android Wear eens van je telefoon, reset dan je horloge (echt terug naar fabrieksinstellingen, niet alleen uit en aan).

Installeer dan weer de Android Wear app op je telefoon en koppel opnieuw je horloge. Al je apps synchroniseert hij vanzelf weer dus veel werk heb je er niet van, je hebt alleen wat geduld nodig.

De meeste vage problemen zijn op deze manier wel te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 16:31
hplos.nl schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:15:
Klopt het dat het niet goed is voor de accu van je watch (zelfde als van telefoon) dat het niet goed is als ie heel lang geladen wordt?

hoe zorgen jullie ervoor dat je watch altijd netjes accu heeft en niet zoals ik nu met een zwart ding om m'n pols loop die niets doet (dacht dat lader in m'n tas zat en blijkbaar zijn er weinig mensen met een huawei watch hier ;))

Ik was nog beetje van 'de oude stempel' helemaal vol / helemaal leeg. Maar dat blijkt dus helemaal niet goed te zijn :) vanaf nu wordt het dus 's avonds als ik thuis ben op de lader en 's nachts eraf ;)
Ik laat me niet zo meer afschrikken door dit soort dingen. Ik ga er toch wel vanuit dat de batterij van mijn telefoon en watch net zolang goed blijven als de economische levensduur. Dus beide gaan gewoon 's avonds aan de oplader, en de volgende ochtend weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
hplos.nl schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:15:

Volgens mij is dat inmiddels redelijk achterhaald.
Moderne opladers geven alleen stroom wanneer dat gevraagd wordt . Zodra je accu vol is, stopt deze met laden (anders zou je accu na een nacht aan de lader ook wel erg warm zijn en dat is die niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

accu's worden toch warm van de stroom die er loopt dus als dat ding de hele nacht aan de lader licht, loopt er niet al die tijd veel stroom. Tegen de tijd dat je wakker wordt is ie dus al weer afgekoeld.

Kan wel zijn dat het achterhaald is hoor, maar k vind weinig info over hoe het echt zit. Enige wat je vind is Qi en snel laden e.d.. Overegens zit er wel een beveiliging tegen overladen op veel laders, maar dat is net weer wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik maak me er ook niet heel druk om. Mijn watch is meestal in de avond rond 50%.
Dan gebruik ik hem regelmatig om een WhatsApp te lezen/antwoorden en elke dag voor Fit en sporten.

1 ding zou ik handig vinden. De klok die aangaat als hij op de lader ligt. Kan deze ook heel de nacht zichtbaar zijn? Na mij gaat hij na 5 a 10 minuten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
De huidige batterijen (smartphone en smartwatch) zien het meeste af (relatief uiteraard) als ze helemaal opgeladen zijn en als ze helemaal ontladen zijn. Je smartwatch eventjes tien minuten in de lader steken voor wat extra power kan trouwens totaal geen kwaad voor de batterij.

Persoonlijk leg ik elke dag mijn horloge op de dock als ik ga slapen en haal die er van als ik op sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Oplaad info:

Simyo
Telefoonrepair
Goeievraag.nl

Bovenstaande zijn zomaar wat links, er zijn er veel meer te vinden.
Allen geven aan dat "te lang" opladen totaal geen kwaad kan. Hetzelfde geld voor "te kort" opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dubrillion schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:55:
Ik maak me er ook niet heel druk om. Mijn watch is meestal in de avond rond 50%.
Dan gebruik ik hem regelmatig om een WhatsApp te lezen/antwoorden en elke dag voor Fit en sporten.

1 ding zou ik handig vinden. De klok die aangaat als hij op de lader ligt. Kan deze ook heel de nacht zichtbaar zijn? Na mij gaat hij na 5 a 10 minuten uit.
Activated the option; for those curious:

If "Developer options" is not in the bottom of the "Settings" screen:
Go to "Settings -> About"
Click on "Build number" a few times till it tells you that you activated developer options
Go back to "Settings"
Go into "Developer options"
Finally, enable "Stay awake when charging"

[ Voor 24% gewijzigd door Mystikal op 25-04-2016 07:55 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willlem
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10-2021
Hebben jullie ook last dat als je een watchface neemt met temperatuur, dat het vaak niet de goede temperatuur aangeeft? Kan dit niet veranderen volgens mij. In Intelicom watchmaker klopt er ook niets van.

Ik pas ook steeds handmatig de helderheid aan, zou automatisch moeten gaan.

Loop ook te kloten sinds de laatste update, dat als ik de telefoon aanneem van een whatsapp gesprek op mijn mobiel, het gesprek via de horloge gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
willlem schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:43:
Hebben jullie ook last dat als je een watchface neemt met temperatuur, dat het vaak niet de goede temperatuur aangeeft? Kan dit niet veranderen volgens mij. In Intelicom watchmaker klopt er ook niets van.

Loop ook te kloten sinds de laatste update, dat als ik de telefoon aanneem van een whatsapp gesprek op mijn mobiel, het gesprek via de horloge gaat.
Hoi Willem,
a) Ik gebruik overwegend de skymaster watchface en daar past de temperatuur zich wel automatisch aan. Volgens mij heb ik de interval update op 45 min. staan.
b) Wat bedoel je met het automatisch aanpassen van de helderheid? Er zit geen lichtsensor op de watch, dus in zoverre zul je de helderheid altijd handmatige moeten aanpassen.
c) Zelf bel ik nooit via whatsapp, dus dat dat probleem ondervind ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willlem
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10-2021
gjb85 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:19:
[...]

Hoi Willem,
a) Ik gebruik overwegend de skymaster watchface en daar past de temperatuur zich wel automatisch aan. Volgens mij heb ik de interval update op 45 min. staan.
b) Wat bedoel je met het automatisch aanpassen van de helderheid? Er zit geen lichtsensor op de watch, dus in zoverre zul je de helderheid altijd handmatige moeten aanpassen.
c) Zelf bel ik nooit via whatsapp, dus dat dat probleem ondervind ik niet.
Leuke tip, ga die Skymaster eens opsnoren. Ik wil eigenlijk interactive horloge die er toch redelijk normaal uitziet
Ik had geen idee dat er een lichtsensor ontbrak op mijn horloge...Lekker dom :(
Ik word veel gebeld via whatsapp dus erg irritant ...... Hopelijk na een update weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
willlem schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:37:
[...]

Leuke tip, ga die Skymaster eens opsnoren. Ik wil eigenlijk interactive horloge die er toch redelijk normaal uitziet
Ik had geen idee dat er een lichtsensor ontbrak op mijn horloge...Lekker dom :(
Ik word veel gebeld via whatsapp dus erg irritant ...... Hopelijk na een update weer normaal.
Geloof dat alleen de Motorola een lichtsensor heeft, vandaar die 'platte band' look. :)
Wel wat onhandig zonder als je vaker van binnen naar buiten moet bijvoorbeeld, maar de looks vind ik toch ook erg belangrijk; de Huawei lijkt veel meer op een 'echt' horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
Klopt inderdaad. De Motorola heeft een lichtsensor en daar komt die flat-tire vandaan. Het voordeel dat de Huawei geen flat-tire heeft brengt het nadeel met zich mee dat er geen lichtsensor op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Pujie Black al geprobeerd?

heel wat mooie designs al voor gemaakt, digitaal en analoog, en hij is ook interactief

de Moto 360 is niet de enige met een platte band overigens
de Fossil Q founder heeft dit ook, ik verwacht dat het met de Q Wander en de Q Marshal niet anders zal zijn

en volgens mij heb ik nog een horloge gezien met de 'platte band'
edit: ah die van Alcatel heeft ook t ook

[ Voor 55% gewijzigd door JarlSX op 27-04-2016 22:28 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben ook een fan van Puije Black.
Niet altijd de meest professionele faces, maar je kan er altijd nog 1 maken of aanpassen. Ik vind het top dat je ook de rest helemaal kan aanpassen. Zo hoeft mijn watch niet op te lichten als ik een berichtje krijg. Alleen als hij uit Ambient mode is. En het is grappig dat je meerdere presets kan opslaan. Zo wissel je heel snel van face.

Wat mij gisteren opviel: Ik had een wat lichtere achtergrond. Beetje zand achtig. In Ambient leek het scherm te ''flikkeren/knipperen''. Is dit puur het Amoled scherm? Of moet ik hier naar laten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
willlem schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:43:

Het niet (goed)updaten van de temperatuur heeft eerder te maken met je Intelicom Watchfaces dan met het horloge zelf (e.e.a. zal ook te maken hebben met de weather provider die ze hiervoor gebruiken op de achtergrond)
Ik gebruik vooral watchfaces van Watchmaker Premium (van Androidslide) hier kun je kiezen uit "Openweathermap" of "Yahoo Weather" voor het updaten van het weer. Ik gebruik Yahoo en moet zeggen dat dit aardig goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Ik heb nog een nieuwe Hoco Stainless Steel Link band voor de Huawei Watch liggen.
Heeft iemand hier daar nog interesse in? Graag even een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Hoe vergeet het iedereen die zijn Huawei Watch gebruikt in combinatie met een iPhone?

Via werk krijg ik binnenkort zelf een iPhone 6S en ben heel benieuwd of iOS inmiddels al goed samenwerkt met de Watch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Roelio86 ik heb je een pm gestuurd

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roelio86
martijn_8519 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:55:
Roelio86 ik heb je een pm gestuurd
Heb je een PB terug gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gadgeteer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:13:
[...]

Het niet (goed)updaten van de temperatuur heeft eerder te maken met je Intelicom Watchfaces dan met het horloge zelf (e.e.a. zal ook te maken hebben met de weather provider die ze hiervoor gebruiken op de achtergrond)
Ik gebruik vooral watchfaces van Watchmaker Premium (van Androidslide) hier kun je kiezen uit "Openweathermap" of "Yahoo Weather" voor het updaten van het weer. Ik gebruik Yahoo en moet zeggen dat dit aardig goed gaat.
Blijkbaar ging het goed, ik zie de laatste paar dagen toch weer redelijk wat afwijkingen.
Zondag zei hij dat het 13 graden was.... het was ongeveer 26 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Er zitten best grappige dingetjes in Wear 2.0.
Vanaf woensdag is de preview te downloaden (dus of gisteren omdat het bericht van gisteren was). Of volgende week woensdag.

Installeren jullie wel eens een preview? Of kunnen we beter wachten op de ''echte'' versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Ik heb inmiddels deze houder besteld voor m'n Watch, lijkt me net iets handiger dan de losse puck op m'n bureau. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

Dubrillion schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:11:
Er zitten best grappige dingetjes in Wear 2.0.
Vanaf woensdag is de preview te downloaden (dus of gisteren omdat het bericht van gisteren was). Of volgende week woensdag.

Installeren jullie wel eens een preview? Of kunnen we beter wachten op de ''echte'' versie?
Ik gebruik mijn Huawei Watch voor mijn afstudeeropdracht, dus ik wacht er nog even mee O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
slayerrp schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:42:
Ik heb inmiddels deze houder besteld voor m'n Watch, lijkt me net iets handiger dan de losse puck op m'n bureau. :)
Als jij hem binnen hebt: wil je er dan een foto van maken en uploaden?
Ik vind hem wel mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Dubrillion schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:45:
[...]
Als jij hem binnen hebt: wil je er dan een foto van maken en uploaden?
Ik vind hem wel mooi :9
Zal ik zeker even doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

slayerrp schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:42:
Ik ben benieuwd of de Huawei lader daar in gaat passen. Op de foto lijkt de Apple lader zo ongeveer precies te passen, en de diameter van de Huawei lader is 7 mm meer dan die van de Apple lader.

Overigens, uit ervaring kan ik vertellen dat een standaard inderdaad een stuk fijner is dan een losse puck (heb er zelf een ontworpen en 3D-geprint. Voor de mensen met een 3D-printer: ook te vinden op Thingiverse)

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
E-Rick schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:24:
[...]

Ik ben benieuwd of de Huawei lader daar in gaat passen. Op de foto lijkt de Apple lader zo ongeveer precies te passen, en de diameter van de Huawei lader is 7 mm meer dan die van de Apple lader.

Overigens, uit ervaring kan ik vertellen dat een standaard inderdaad een stuk fijner is dan een losse puck (heb er zelf een ontworpen en 3D-geprint. Voor de mensen met een 3D-printer: ook te vinden op Thingiverse)
Als je op die ene foto van die zilverkleurige inzoomt, zie je dat er een zwarte ring in zit. Misschien is dat een adapter om het gat te verkleinen. Ik heb deze ook in mijn vizier maar zie graag eerst wat reacties van gebruikers tegemoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spattex
  • Laatst online: 13-09 23:11
Ik gebruik de Huawei al een tijdje met een Iphone 5s.
Is het normaal dat je icm de Iphone geen wifi optie op de Huawei hebt?

Victron multiplus 48/5000, 3 maal Pylontech 15 kWh, Venus E V1.52, CT003 V1.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Gadgeteer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Als je op die ene foto van die zilverkleurige inzoomt, zie je dat er een zwarte ring in zit. Misschien is dat een adapter om het gat te verkleinen. Ik heb deze ook in mijn vizier maar zie graag eerst wat reacties van gebruikers tegemoet ;)
Ik heb hem helaas nog niet binnen, maar wanneer hij binnen is, zal ik even duidelijke foto's maken etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
slayerrp schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Ik heb hem helaas nog niet binnen, maar wanneer hij binnen is, zal ik even duidelijke foto's maken etc. :)
En hij is binnen, maar helaas E-Rick had gelijk. De puck is inderdaad te groot en de zwarte rand is een dun rubber schuim laagje. Mocht iemand als nog de foto's willen zien, dan zal ik ze alsnog ff online zetten, maar voor nu leek me het niet heel erg nuttig omdat hij toch niet bruikbaar is :'(

Eerst maar ff een dispute aanmaken, aangezien hij volgens de site wel bruikbaar voor huawei zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
spattex schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:41:
Ik gebruik de Huawei al een tijdje met een Iphone 5s.
Is het normaal dat je icm de Iphone geen wifi optie op de Huawei hebt?
Ja, want met een Android telefoon die ik korte tijd gebruikte hab ik die optie wel en met de iPhone 6s die ik nu dagelijks gebruik helaas niet.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
slayerrp schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:06:
[...]

En hij is binnen, maar helaas E-Rick had gelijk. De puck is inderdaad te groot en de zwarte rand is een dun rubber schuim laagje. Mocht iemand als nog de foto's willen zien, dan zal ik ze alsnog ff online zetten, maar voor nu leek me het niet heel erg nuttig omdat hij toch niet bruikbaar is :'(

Eerst maar ff een dispute aanmaken, aangezien hij volgens de site wel bruikbaar voor huawei zou zijn.
Dat is erg jammer. Dan gaan we een standaard van E-Rick bestellen. Vindt ze weg mooi. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Hoi,

ik blijf zo'n beetje klungelen met het bellen.

Als ik nu een inkomende oproep heb én ik neem op met mijn telefoon dan schakelt hij automatisch over op mijn watch/bleutooth. Erg vervelend.

Iemand een idee welke instelling ik moet aanpassen om als ik opneem met de telefoon verder te gaan met de telefoon en als ik opneem met de watch verder te gaan met de watch.

Ik heb mij al rot gezocht maar ik vind de functie niet echt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat is wel gek. Als ik opneem met de telefoon dan hoor je niks op het horloge.
Misschien moet je kijken op je telefoon of de bluetooth knop aan staat tijdens een gesprek?

Even wat anders? Wear 2.0 krijgt een toetsenbord, maar zijn er nu al goed werkende toetsenbordjes voor snelle berichten?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Huawei Watch. De Huawei Watch 2 moet besproken worden in: [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie.