GEi schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:23:
@hives, zou je je ervaringen willen blijven delen? Ik heb ook al een aantal dagen geen verbinding meer met mijn vpn-server van buitenaf. Had nog niet gedacht aan nieuwe firmware in Zyxel, maar na jouw ervaringen is die bij mij ook verdacht. Zal vanavond thuis is kijken welke versie er bij mij nu in staat.
Natuurlijk zal ik dit doen. Ik vind dat wij met onze ervaringen enkel de wijsheid delen.
En twee, we zijn baas over onze eigen bits. Ik vind het een goede provider, ben erg te spreken. Maar vind het wel op zijn plaats als zij eerlijk tegenover de mogelijkheden zijn.
De asus rt-66nu die ik heb , heb ik uit de config gelaten puur vanwege mijn snelheidsprobleem. Er is ook voor mij nog steeds geen verklaring waarom bridge mij softwarematig tot 70 mbit beperkt.
Hier heb ik vrede mee sinds de zyxel tot aan dus de IPwijziging prima bleek te werken voor mijn doeleinden.
Nu dit beeld veranderd is, vraag ik op een nette manier aan tweak waarom, TR-069 instellingen weer vult ongeacht je zelf probeert te troubleshooten. (en dit gebeurd, zodra je de ETHWAN settings zelf hebt toegepast) Zonder de config file van tweak zelf uiteraard!
Dit betekent voor mij dat ik al een week op een doodspoor zit, en dus antwoorden verwacht.
En ja dit deel ik maar al te graag, niet om te mopperen. Maar om iedereen dezelfde ervaring te geven.
P.S Ze zullen minimaal op de website moeten gaan zetten dat de firmware onomkeerbaar is. En zij beweren dus dat TR069 uit te schakelen is. Maar ik heb daar intussen een andere mening over na de stockfirmware te hebben ingesteld en zodra er internet is, dus ineens weer AAKL.14 aan te treffen.
[
Voor 13% gewijzigd door
hives op 06-06-2016 13:07
]
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch