Ik plan net veel ritten op voorhand, dikwijls tijdens het winterseizoen , met varianten.RigolleM schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:01:
[...]
Allereest toont hij op een Garmin er maar '50'![]()
Je kan zoeken op een Garmin, weet niet hoe het zat bij de Edge 830 maar op mijn Edge 1040 kan ik gewoon via de 3 dots zoeken. Je kan ook sorteren op tijd, staat de recenste altijd bovenaan. De recenste staat sowieso op het hoofdscherm, je hoeft niet eens naar de koersen te gaan.
Je kan ook uw koers opstarten via de Garmin Connect app op de smartphone, en daar toont hij wel de volledige naam.
Als je wat creatief omgaat met uw naamgeving heb je niet het probleem die jij beschrijft. Maar als je namen gebruikt als bv. 'Rit naar daar versie 1 tot versie 7890' dan zoek je het een beetje zelf![]()
Als je in Komoot uw rit ff aanpast, bv. door in de titel een extra teken te zetten, staat de rit weer helemaal van boven, als de sorteert op recenste eerst.
Wat ik niet snap is, plannen jullie nooit de rit? Of is het 's morgens opstaan, de fiets op en dan bedenken wat je gaat rijden? Ik heb ook nog ritjes gepland een half uur voor ik moest vertrekken, omdat bv. de wind volledig de verkeerde richting blaast, maar dat is zo snel aangepast dat dit bijna geen tijd in beslag neemt!
Momenteel zitten er iets meer dan 200 in ‘gepland’ wat sowieso voor de Garmin al een issue is.
En net omwille van Garmin, beperkte naam-zichtbaarheid heb ik al mijn ritten gaan/moeten voorafgaan met een nummer.
Welke rit bepalen we meestal pas de dag ervoor naargelang omstandigheden zoals weer, manifestaties die je wil vermijden, wegwerkzaamheden etc.