Dames en heren, ik heb inmiddels meer dan 30.000km met met garmin 830 gereden maar merk sinds kort dat de navigatie niet echt lekker gaat. Er gaan veel verachillende dingen fout. Even een opsomming:
Wil dat in aan de overkant ga fietsen (tegen ee rinrichting)
“Over100m afslaan” vervolgens 2 meter verderop de melding dat ik de afslag gemist heb
Rotondes linksom moeten nemen (nee, ik heb de route bij het maken niet van richting veranderd)
Mij een N-weg op sturen.
Midden in de route de melding geven dat ik de finish gehaald heb.
“Maak over 800m een U-bocht”. Dus ik maak een U-bocht waar dat gevraagd wordt, wie weet heb ik een waypoint net niet lekker neergezet. Krijg ik daarna de melding dat ik weer een U-bocht moet maken.
Dit is zomaar een greep uit mijn laatste rondes. Nu heb ik om deze rede het detailniveau van de kaart verlaagd en een hoop routes verwijderd (heb er nog 10 over). Dat lijkt al wel iets te doen maar het gaat nog steeds niet lekker. Kent iemand deze problemen en weet iemand de oplossing?
Wil dat in aan de overkant ga fietsen (tegen ee rinrichting)
“Over100m afslaan” vervolgens 2 meter verderop de melding dat ik de afslag gemist heb
Rotondes linksom moeten nemen (nee, ik heb de route bij het maken niet van richting veranderd)
Mij een N-weg op sturen.
Midden in de route de melding geven dat ik de finish gehaald heb.
“Maak over 800m een U-bocht”. Dus ik maak een U-bocht waar dat gevraagd wordt, wie weet heb ik een waypoint net niet lekker neergezet. Krijg ik daarna de melding dat ik weer een U-bocht moet maken.
Dit is zomaar een greep uit mijn laatste rondes. Nu heb ik om deze rede het detailniveau van de kaart verlaagd en een hoop routes verwijderd (heb er nog 10 over). Dat lijkt al wel iets te doen maar het gaat nog steeds niet lekker. Kent iemand deze problemen en weet iemand de oplossing?
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
:strip_exif()/f/image/1PfCsdyzK5zrHcT4tezuLg4B.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7zYIAoGk5N8mvzjVc3K4o0WM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r7f6MK8PW8Ix9LPCalspReUw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uHj4OxMjI9PrwxjZ5K8SpgDO.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/J3uVCGIYaoOv5SSLSSCklvPl.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YMb04AdOxc3QnJpmuiLhXtNQ.jpg?f=fotoalbum_large)