Kluus schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 07:13:
Voor wat betreft de prijs, ik heb al mijn garmins altijd tegen redelijke prijs kunnen doorgegeven, dat lukt met de enige wahoo die ik gehad heb (en dus nog heb

) echt niet. Ding zag er al na een jaar niet meer uit, losse knopjes etc.
Ok dat is wel een bolt v1 nog, misschien is dat inmiddels verbeterd…
Idem ook altijd Garmins gehad, en die makkelijk kunnen doorverkopen, maar alsnog vind ik de prijs best OK. Heb zelf de 1040 solar aangekocht toen hij pas uit was, dus de volle pot betaald, maar heb er zeker geen spijt van..
Ooit eens een Wahoo Bolt 1 gebruikt (ik schreef eerst gehad, maar die ligt hier nog steeds), naast het meermaals uitvallen van de navigatie ook liquid glas die plots uitliep. Nog discussie gehad met Coolblue, omdat het mijn fout zou zijn geweest, maar na een mailtje naar Wahoo, moest Coolblue alsnog plooien en een nieuwe ontvangen. Ondertussen had ik al mijn Edge 830 gekocht, midden corona kon ik niet zonder en het was terug thuis komen... nooit meer falende navigatie gehad laat staan het scherm die het plots begeeft.
Ik heb nog een Wahoo Kick Core (v1), die werkt nog altijd prima, maar voor mij nooit meer Wahoo.